Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

4 սեպտեմբերի 2020 թվականի N 27-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասը

 

Հրամայում եմ`

 

Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի: Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանին:

 

    Նախարար                                Ա. Հարությունյան

 

ԻՐՏԵԿ «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասը սահմանում է, որ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում կրթության գործընթացը կարգավորվում է օրինակելի ուսումնական պլաններով և առարկայական ծրագրերով: Դրանք մշակում և հաստատում է կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմինը: Մինչդեռ սույն հրամանի պահանջները տարածվում են ոչ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների վրա: 

 

Հավելված

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության, գիտության, մշակույթի

և սպորտի նախարարի

2020 թվականի սեպտեմբերի 4-ի

N 27-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարվա մեկնարկը, ինչպես նաև աշնանային, ձմեռային, գարնանային և ամառային արձակուրդները սահմանվում են պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան:

2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները, անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:

6. Սովորողների գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաներից ստուգարքով, տարբերակված ստուգարքով (սահմանային ներքին շեմով, բալային գնահատումով ստուգարք) և քննությամբ:

7. Տարբերակված ստուգարքն ու քննությունը գնահատվում են գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար` 3, 4, 5, լավ` 6, 7, 8 և գերազանց` 9, 10 միավորների դեպքում:

8. Ստուգարքի դեպքում արդյունքը գնահատվում է «ստուգված» կամ «չստուգված» գնահատականով:

9. Փոխադրական քննությունը, տարբերակված ստուգարքն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60-ից ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը հաջորդ դասարան չի փոխադրվում:

10. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) ուսումնառության ավարտը, ինչպես նաև դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության և մանկավարժական խորհրդի հավանության դեպքում:

11. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում Դպրոցի սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:

12. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը` Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարանին նախորդող փոխադրական ստուգարքների և քննությունների հաղթահարման դեպքում:

13. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում` ուսումնառության նախկին Դպրոցի տնօրենի հրամանով հաստատված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:

14. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված դասաժամերի առնվազն 70% մասնակցություն ունեցած սովորողներին:

15. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական և հետդպրոցական ուսումնառություն:

16. Ուսումնական պլանով չնախատեսված այլ (լրացուցիչ) երաժշտական գործիքի, երգեցողության ուսուցման գործընթացը կազմակերպվում է հավելյալ վարձավճարով:

17. Տեսական առարկաների խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը կարող է լինել 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

18. «Նվագախումբ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 10-12, իսկ «Երգչախումբ»-ը` 20-35 սովորողների դեպքում:

19. Ելնելով համույթի, նվագախմբի և երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել.

ա) 3-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր համույթի ղեկավարի համար.

բ) 8-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի ղեկավարի համար.

գ) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և 0,5-1 միավոր կոնցերտմայստերի համար: Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

20. Արտակարգ դրության և արտակարգ իրավիճակի ռեժիմների գործողության ժամկետներում Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար ձևաչափով:

21. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակահատվածը («դասարան/ կիսամյակ» ձևաչափով):

22. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտական առարկայի ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1.|Դաշնամուր|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2, V/2,|           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2,    |II/2,      |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |IV/2, V/2, |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1,   |IV/2, V/2, |           |

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2, VII/2|           |

|  |գրականու-|   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Երգչա-   |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |IV/2, V/2, |           |

|  |խումբ կամ|   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |VI/2, VII/2|           |

|  |համույթ  |   |   |   |   |   |   |   |III/2,  |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Ընտրովի  |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

«Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

1. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, կոմպոզիցիա, իմպրովիզացիա, այլ երաժշտական գործիք:

2. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամի 1-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 5-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» /դաշնամուրային անսամբլ, տրիո, կվարտետ և այլն/ առարկաներին:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա) Դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

բ) Համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

 

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1.|Երաժշտա- |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2, V/2,|           |

|  |գործիք   |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2,    |II/2,      |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |IV/2, V/2, |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1,   |IV/2, V/2, |           |

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2, VII/2|           |

|  |գրականու-|   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Երգչա-   |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |IV/2, V/2, |           |

|  |խումբ,   |   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |VI/2, VII/2|           |

|  |նվագա-   |   |   |   |   |   |   |   |III/2,  |           |           |

|  |խումբ կամ|   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |համույթ  |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Ընտրովի  |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ, նվագախումբ, համույթ» առարկաներինը` խմբային:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

4. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում` դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

5. «Երգչախումբ, նվագախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

6. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «Երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) Համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանում |/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1.|Մեներգե- |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |ցողու-   |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2, V/2,|           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2,    |II/2,      |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |IV/2, V/2, |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1,   |IV/2, V/2, |           |

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |V/1     |VI/2, VII/2|           |

|  |գրականու-|   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Երգչա-   |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|II/2,   |IV/2, V/2, |           |

|  |խումբ կամ|   |   |   |   |   |   |   |III/2,  |VI/2, VII/2|           |

|  |համույթ  |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Դաշնամուր|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0|        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ և 3-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 4-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ) Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |                           |        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I   |II   |III |IV   |V    |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|1.|Մեներգե- |1.5 |1.5  |1.5 |2.0  |2.0  |I/2,    |II/2, IV/2,|III/2, V/2 |

|  |ցողու-   |    |     |    |     |     |II/1,   |           |           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5 |1.5  |1.5 |1.5  |2.0  |I/2,    |II/2,      |V/2        |

|  |         |    |     |    |     |     |II/1,   |III/2, IV/2|           |

|  |         |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |--- |1.5  |1.5 |1.5  |1.5  |II/1,   |II/2,      |           |

|  |կան      |    |     |    |     |     |III/1,  |III/2,     |           |

|  |գրականու-|    |     |    |     |     |IV/1,   |IV/2, V/2  |           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|4.|Երգչա-   |--- |1.0  |2.0 |2.0  |2.0  |II/2,   |III/2,     |           |

|  |խումբ կամ|    |     |    |     |     |III/1,  |IV/2, V/2  |           |

|  |համույթ  |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|5.|Դաշնամուր|1.0 |1.0  |1.0 |1.0  |0.5  |III/2,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/2     |           |           |

|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.0 |6.5  |7.5 |8.0  |8.0  |        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկայինը` խմբային:

2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ դասարանում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ)/ Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1.|Երաժշտա- |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2, V/2,|           |

|  |գործիք   |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2,    |II/2,      |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |IV/2,      |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |V/2, VI/2  |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1,   |IV/2, V/2, |           |

|  |կան      |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2, VII/2|           |

|  |գրականու-|   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Նվագա-   |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2,    |IV/2, V/2, |           |

|  |խումբ,   |   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |VI/2, VII/2|           |

|  |համույթ  |   |   |   |   |   |   |   |III/2,  |           |           |

|  |կամ երգ- |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |չախումբ  |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Ընտրովի  |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի` 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում, դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |                 |           |           |

|  |         |I   |II   |III |IV   |V    |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|1.|Երաժշտա- |2.0 |2.0  |2.0 |2.0  |2.0  |I/2,    |II/2, IV/2,|III/2, V/2 |

|  |կան      |    |     |    |     |     |II/1,   |           |           |

|  |գործիք   |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|2.|Սոլֆեջո  |1.5 |1.5  |1.5 |1.5  |2.0  |I/2,    |II/2,      |V/2        |

|  |         |    |     |    |     |     |II/1,   |III/2, IV/2|           |

|  |         |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|3.|Երաժշտա- |--- |1.5  |1.5 |1.5  |1.5  |II/1,   |II/2,      |           |

|  |կան      |    |     |    |     |     |III/1,  |III/2,     |           |

|  |գրականու-|    |     |    |     |     |IV/1,   |IV/2, V/2  |           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|4.|Նվագա-   |1.0 |1.0  |2.0 |2.0  |2.0  |I/2,    |III/2,     |           |

|  |խումբ,   |    |     |    |     |     |II/2,   |IV/2, V/2  |           |

|  |երգչա-   |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |խումբ կամ|    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |համույթ  |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|5.|Ընտրովի  |--- |1.0  |1.0 |1.0  |0.5  |III/2,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/2     |           |           |

|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |4.5 |7.0  |8.0 |8.0  |8.0  |        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի` 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-3-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 4-5-րդ դասարաններում` դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-5-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա)»երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1 |Կերպար-  |2.0|2.0|2.0|-  |-  |-  |-  |I/2,    |III/2      |           |

|  |վեստի հի-|   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |           |           |

|  |մունքներ |   |   |   |   |   |   |   |III/1   |           |           |

|  |և  նկար- |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |չություն |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Կիրառական|2.0|2.0|2.0|-  |-  |-  |-  |1/2,    |III/2      |           |

|  |արվեստ   |   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Ծեփագոր- |2.0|2.0|2.0|-  |-  |-  |-  |1/2,    |III/2      |           |

|  |ծություն |   |   |   |   |   |   |   |II/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Գծանկար  |---|---|---|3.0|3.0|4.0|4.0|IV/1,   |IV/2, V/2, |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Գունանկար|---|---|---|3.0|3.0|3.0|3.0|IV/1,   |IV/2, V/2, |VII/2      |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|6.|Կոմպոզի- |---|---|---|2/1|2/1|2/1|2/1|IV/1,   |IV/2, V/2, |VII/2      |

|  |ցիա      |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |           |

|  |(ստեղծա- |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |           |

|  |գործական |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |թեմատիկ  |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |նկարչու- |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |թյուն)   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |հաստոցա- |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |յին/կիրա-|   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |ռական    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|7.|Քանդակ   |---|---|---|2.0|2.0|1.0|1.0|IV/1,   |IV/2, V/2, |VII/2      |

|  |կամ կիրա-|   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |           |

|  |ռական    |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |           |

|  |արվեստ   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|8.|Արվեստի  |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/1,   |IV/2, V/2, |----       |

|  |պատմու-  |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2, VII/2|           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|9.|Ընտրովի  |0.5|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2,   |           |--         |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |6.5|6.5|7.0|13.|13.|13.|13.|        |           |           |

|            |   |   |   |0  |0  |0  |0  |        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I     |II    |III   |IV    |        |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|1.|Գծանկար  |3.0   |3.0   |4.0   |4.0   |II/1,   |II/2, III/2|IV/2       |

|  |         |      |      |      |      |III/1   |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|2.|Գունանկար|3.0   |3.0   |3.0   |3.0   |II/1,   |II/2, III/2|IV/2       |

|  |         |      |      |      |      |III/1   |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|3.|Կոմպոզի  |2/1   |2/1   |2/1   |2/1   |II/1,   |II/2, III/2|IV/2       |

|  |ցիա      |      |      |      |      |III/1   |           |           |

|  |(ստեղծա- |      |      |      |      |        |           |           |

|  |գործական |      |      |      |      |        |           |           |

|  |թեմատիկ  |      |      |      |      |        |           |           |

|  |նկարչու- |      |      |      |      |        |           |           |

|  |թյուն)   |      |      |      |      |        |           |           |

|  |հաստոցա- |      |      |      |      |        |           |           |

|  |յին/կիրա-|      |      |      |      |        |           |           |

|  |ռական    |      |      |      |      |        |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|4.|Քանդակ   |2.0   |2.0   |1.0   |1.0   |II/1,   |II/2, III/2|IV/2       |

|  |կամ դեկո-|      |      |      |      |III/1   |           |           |

|  |րատիվ-կի-|      |      |      |      |        |           |           |

|  |րառական  |      |      |      |      |        |           |           |

|  |արվեստ   |      |      |      |      |        |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|5.|Արվեստի  |1.0   |1.0   |1.0   |1.0   |IV/1    |IV/2       |           |

|  |պատմու-  |      |      |      |      |        |           |           |

|  |թյուն    |      |      |      |      |        |           |           |

|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|6.|Ընտրովի  |1.0   |1.0   |1.0   |1.0   |II/2,   |           |           |

|  |         |      |      |      |      |IV/2    |           |           |

|____________|______|______|______|______|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |13.0  |13.0  |13.0  |13.0  |        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն|

|  |անվանումը |/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |          |

|  |          |___________________________|        |           |          |

|  |          |Դասարաններ                 |        |           |          |

|  |          |___________________________|        |           |          |

|  |          |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|1.|Դասական   |-  |-- |4.5|4.5|4.5|4.5|4.5|III/1,  |III/2,     |VII/2     |

|  |պար       |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |IV/2, V/2, |          |

|  |          |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |          |

|  |          |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|2.|Հայկական  |   |---|3.0|3.0|3.0|3.0|3.0|III/1,  |III/2,     |VII/2     |

|  |պար       |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |IV/2,      |          |

|  |          |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |V/2, VI/2  |          |

|  |          |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|3.|Ժամանակա- |---|---|---|---|1.5|1.5|1.5|V/1,    |V/2, VI/2  |VII/2     |

|  |կից պարա- |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |          |

|  |հանդեսա-  |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |յին պար   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|4.|Պատմակեն- |---|---|1.5|1.5|   |   |   |III/1,  |III/2, IV/2|          |

|  |ցաղային   |   |   |   |   |   |   |   |IV/1    |           |          |

|  |պար       |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|5.|Ժողո-     |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1,   |IV/2, V/2, |VII/2     |

|  |վուրդնե-  |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2       |          |

|  |րին       |   |   |   |   |   |   |   |VI/1    |           |          |

|  |բնորոշ    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |բեմական   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |պար       |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|6.|Ռիթմիկա   |4.0|4.0|---|---|---|---|---|II/2    |           |          |

|  |և  պար    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|7.|Մարմնա-   |1.0|1.0|---|---|---|---|---|II/2    |           |          |

|  |մարզու-   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |թյուն     |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|8.|Երաժշտու- |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5|0.5|VII/2   |           |          |

|  |թյան գրա- |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |գիտու-    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |թյուն և   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |ունկըն-   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |դրում     |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|9.|Արվեստի   |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/1,   |IV/2, V/2, |          |

|  |պատմու-   |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |VI/2, VII/2|          |

|  |թյուն     |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |          |

|  |          |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |          |

|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|10|Բեմական   |---|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|        |           |          |

|  |փորձառու- |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |թյուն     |   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|  |/պրակտիկա/|   |   |   |   |   |   |   |        |           |          |

|_____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|

|Ընդամենը     |6.0|6.5|10.|12.|12.|12.|12.|        |           |          |

|             |   |   |5  |5  |5  |5  |5  |        |           |          |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

4. Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

5. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողի համար շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի  |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն|

|  |անվանումը |/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |          |

|  |          |___________________________|        |           |          |

|  |          |Դասարաններ                 |        |           |          |

|  |          |___________________________|        |           |          |

|  |          |I   |II   |III |IV   |V    |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|1.|Դասական   |3.0 |4.5  |4.5 |4.5  |4.5  |I/2,    |II/2,      |V/2       |

|  |պար       |    |     |    |     |     |II/1,   |III/2, IV/2|          |

|  |          |    |     |    |     |     |III/1,  |           |          |

|  |          |    |     |    |     |     |IV/1,V/1|           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|2.|Հայկական  |    |3.0  |3.0 |3.0  |3.0  |II/2,   |III/2, IV/2|V/2       |

|  |պար       |    |     |    |     |     |III/1,  |           |          |

|  |          |    |     |    |     |     |IV/1,V/1|           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|3.|Ժամանակա- |    |     |1.5 |1.5  |1.5  |III/1,  |III/2, IV/2|V/2       |

|  |կից պարա- |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |          |

|  |հանդեսա-  |    |     |    |     |     |V/1     |           |          |

|  |յին պար   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|4.|Պատմակեն- |    |1.5  |    |     |     |II/1    |II/2       |          |

|  |ցաղային   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |պար       |    |     |    |     |     |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|5.|Ժողո-     |    |     |1.5 |1.5  |1.5  |III/1,  |III/2, IV/2|V/2       |

|  |վուրդնե-  |    |     |    |     |     |IV/1,V/1|           |          |

|  |րին       |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |բնորոշ    |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |բեմական   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |պար       |    |     |    |     |     |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|6.|Ռիթմիկա   |1.0 |1.0  |    |     |     |II/2    |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|7.|Մարմնա-   |1.0 |     |    |     |     |        |           |          |

|  |մարզու-   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |թյուն     |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |/պարտեր/  |    |     |    |     |     |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|8.|Երաժշտու- |1.0 |0.5  |0.5 |0.5  |0.5  |V/2     |           |          |

|  |թյան      |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |գրագիտու- |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |թյուն և   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |ունկըն-   |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |դրում     |    |     |    |     |     |        |           |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|9.|Արվեստի   |--- |1.0  |1.0 |1.0  |1.0  |II/1,   |II/2,      |          |

|  |պատմու-   |    |     |    |     |     |III/1,  |III/2,     |          |

|  |թյուն     |    |     |    |     |     |IV/, V/1|IV/2, V/2  |          |

|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|10|Բեմական   |0.5 |0.5  |0.5 |0.5  |0.5  |--      |           |          |

|  |փորձառու  |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |թյուն-    |    |     |    |     |     |        |           |          |

|  |/պրակտիկա/|    |     |    |     |     |        |           |          |

|_____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|

|Ընդամենը     |6.5 |12.0 |12.5|12.5 |12.5 |        |           |          |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

4. Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

5. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

 

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I  |II |III|IV |V  |VI |VII|        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|1.|Դերասանի |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|3.0|3.0|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |վարպետու-|   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |V/2, VI/2  |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|2.|Բեմական  |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5|0.5|I/2,    |II/2,      |IV/2, VII/2|

|  |խոսք     |   |   |   |   |   |   |   |II/1,   |III/2,     |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |III/1,  |V/2, VI/2  |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|3.|Բեմական  |---|---|---|1.0|1.0|1.0|1.0|        |           |           |

|  |շարժում  |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|4.|Արվեստի  |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2,   |V/2, VI/2, |           |

|  |պատմու-  |   |   |   |   |   |   |   |V/1,VI/1|VII/2      |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|5.|Պար      |-- |---|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III/2,  |IV/2, VII/2|           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |IV/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/1,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |V/2,    |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/1,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VI/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/1   |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|6.|Ռիթմիկա  |1.0|1.0|-- |-- |-- |-- |-- |---     |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|7.|Երաժշտու |---|---|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|VII/1   |VII/2      |           |

|  |թյան     |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |գրագիտու-|   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |թյուն և  |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |ունկըն   |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |դրում    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|8.|Բեմական  |0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|        |           |           |

|  |փորձառու-|   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |թյուն    |   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|  |/պրակտիկա|   |   |   |   |   |   |   |        |           |           |

|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|9.|Ընտրովի  |0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2,   |           |           |

|  |         |   |   |   |   |   |   |   |VII/2   |           |           |

|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |5.0|5.5|6.0|7.5|7.5|8.5|8.5|        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

 

Աղյուսակ 12

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._________________________________________________________________________.

|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |

|  |անվանումը|/շաբաթական/                |        |ստուգարք   |           |

|  |         |                           |        |           |           |

|  |         |Դասարաններ                 |        |           |           |

|  |         |___________________________|        |           |           |

|  |         |I   |II   |III |IV   |V    |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|1.|Դերասանի |2.0 |2.0  |2.0 |3.0  |3.0  |I/2,    |II/2,      |V/2        |

|  |վարպետու-|    |     |    |     |     |II/1,   |III/2, IV/2|           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|2.|Բեմական  |1.0 |1.0  |1.0 |0.5  |0.5  |I/2,    |II/2,      |V/2        |

|  |խոսք     |    |     |    |     |     |II/1,   |III/2, IV/2|           |

|  |         |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|3.|Բեմական  |    |1.0  |1.0 |1.0  |1.0  |        |           |           |

|  |շարժում  |    |     |    |     |     |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|4.|Արվեստի  |    |1.0  |1.0 |1.0  |1.0  |II/1,   |III/2, V/2 |           |

|  |պատմու-  |    |     |    |     |     |III/1,  |           |           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/2,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|5.|Պար      |    |1.0  |1.0 |1.0  |1.0  |II/2,   |III/2, V/2 |           |

|  |         |    |     |    |     |     |III/2,  |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/1,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |IV/2,   |           |           |

|  |         |    |     |    |     |     |V/1     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|6.|Ռիթմիկա  |1.0 |---  |--- |---  |     |---     |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|7.|Երաժշտա- |1.0 |0.5  |0.5 |0.5  |0.5  |V/1     |V/2        |           |

|  |կան      |    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |գրականու-|    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |թյուն և  |    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |ունկըն   |    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |դրում    |    |     |    |     |     |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|8.|Բեմական  |0.5 |0.5  |0.5 |0.5  |0.5  |        |           |           |

|  |փորձառու-|    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |թյուն    |    |     |    |     |     |        |           |           |

|  |/պրակտիկա|    |     |    |     |     |        |           |           |

|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|9.|Ընտրովի  |1.0 |1.0  |1.0 |1.0  |1.0  |III/2,  |V/2        |           |

|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|

|Ընդամենը    |6.5 |8.0  |8.0 |8.5  |8.5  |        |           |           |

._________________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 9 սեպտեմբերի 2020 թվական:

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
04.09.2020
N 27-Ն
Հրաման