ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
4 սեպտեմբերի 2020 թվականի N 27-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասը
Հրամայում եմ`
Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի: Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանին:
Նախարար Ա. Հարությունյան
ԻՐՏԵԿ |
«Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասը սահմանում է, որ հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում կրթության գործընթացը կարգավորվում է օրինակելի ուսումնական պլաններով և առարկայական ծրագրերով: Դրանք մշակում և հաստատում է կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմինը: Մինչդեռ սույն հրամանի պահանջները տարածվում են ոչ հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների վրա: |
Հավելված
Հայաստանի Հանրապետության
կրթության, գիտության, մշակույթի
և սպորտի նախարարի
2020 թվականի սեպտեմբերի 4-ի
N 27-Ն հրամանի
ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ
ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ
1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարվա մեկնարկը, ինչպես նաև աշնանային, ձմեռային, գարնանային և ամառային արձակուրդները սահմանվում են պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան:
2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:
3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:
4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:
5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները, անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:
6. Սովորողների գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաներից ստուգարքով, տարբերակված ստուգարքով (սահմանային ներքին շեմով, բալային գնահատումով ստուգարք) և քննությամբ:
7. Տարբերակված ստուգարքն ու քննությունը գնահատվում են գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար` 3, 4, 5, լավ` 6, 7, 8 և գերազանց` 9, 10 միավորների դեպքում:
8. Ստուգարքի դեպքում արդյունքը գնահատվում է «ստուգված» կամ «չստուգված» գնահատականով:
9. Փոխադրական քննությունը, տարբերակված ստուգարքն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60-ից ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը հաջորդ դասարան չի փոխադրվում:
10. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) ուսումնառության ավարտը, ինչպես նաև դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության և մանկավարժական խորհրդի հավանության դեպքում:
11. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում Դպրոցի սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:
12. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը` Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարանին նախորդող փոխադրական ստուգարքների և քննությունների հաղթահարման դեպքում:
13. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում` ուսումնառության նախկին Դպրոցի տնօրենի հրամանով հաստատված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:
14. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված դասաժամերի առնվազն 70% մասնակցություն ունեցած սովորողներին:
15. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական և հետդպրոցական ուսումնառություն:
16. Ուսումնական պլանով չնախատեսված այլ (լրացուցիչ) երաժշտական գործիքի, երգեցողության ուսուցման գործընթացը կազմակերպվում է հավելյալ վարձավճարով:
17. Տեսական առարկաների խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը կարող է լինել 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:
18. «Նվագախումբ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 10-12, իսկ «Երգչախումբ»-ը` 20-35 սովորողների դեպքում:
19. Ելնելով համույթի, նվագախմբի և երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել.
ա) 3-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր համույթի ղեկավարի համար.
բ) 8-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի ղեկավարի համար.
գ) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և 0,5-1 միավոր կոնցերտմայստերի համար: Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:
20. Արտակարգ դրության և արտակարգ իրավիճակի ռեժիմների գործողության ժամկետներում Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար ձևաչափով:
21. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակահատվածը («դասարան/ կիսամյակ» ձևաչափով):
22. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտական առարկայի ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:
Աղյուսակ 1
ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ
(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1.|Դաշնամուր|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| | | | | | | | | |II/1, |III/2, V/2,| |
| | | | | | | | | |III/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2, |II/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| | | | | | | | | |III/1, |IV/2, V/2, | |
| | | | | | | | | |IV/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1, |IV/2, V/2, | |
| |կան | | | | | | | |V/1, |VI/2, VII/2| |
| |գրականու-| | | | | | | |VI/1, | | |
| |թյուն | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Երգչա- |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |IV/2, V/2, | |
| |խումբ կամ| | | | | | | |II/2, |VI/2, VII/2| |
| |համույթ | | | | | | | |III/2, | | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Ընտրովի |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0| | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
«Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:
1. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, կոմպոզիցիա, իմպրովիզացիա, այլ երաժշտական գործիք:
2. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամի 1-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 5-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» /դաշնամուրային անսամբլ, տրիո, կվարտետ և այլն/ առարկաներին:
3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.
ա) Դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.
բ) Համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 2
ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ
(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)
(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1.|Երաժշտա- |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| |կան | | | | | | | |II/1, |III/2, V/2,| |
| |գործիք | | | | | | | |III/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2, |II/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| | | | | | | | | |III/1, |IV/2, V/2, | |
| | | | | | | | | |IV/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1, |IV/2, V/2, | |
| |կան | | | | | | | |V/1, |VI/2, VII/2| |
| |գրականու-| | | | | | | |VI/1, | | |
| |թյուն | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Երգչա- |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |IV/2, V/2, | |
| |խումբ, | | | | | | | |II/2, |VI/2, VII/2| |
| |նվագա- | | | | | | | |III/2, | | |
| |խումբ կամ| | | | | | | |IV/1, | | |
| |համույթ | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Ընտրովի |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0| | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ, նվագախումբ, համույթ» առարկաներինը` խմբային:
2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):
3. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:
4. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում` դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:
5. «Երգչախումբ, նվագախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:
6. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`
ա) «Երաժշտական գործիք» առարկայի համար.
բ) Համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 3
ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)
(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանում |/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1.|Մեներգե- |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| |ցողու- | | | | | | | |II/1, |III/2, V/2,| |
| |թյուն | | | | | | | |III/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2, |II/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| | | | | | | | | |III/1, |IV/2, V/2, | |
| | | | | | | | | |IV/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1, |IV/2, V/2, | |
| |կան | | | | | | | |V/1 |VI/2, VII/2| |
| |գրականու-| | | | | | | |VI/1, | | |
| |թյուն | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Երգչա- |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|II/2, |IV/2, V/2, | |
| |խումբ կամ| | | | | | | |III/2, |VI/2, VII/2| |
| |համույթ | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Դաշնամուր|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0| | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:
2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:
3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ և 3-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 4-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:
4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`
ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.
բ) Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 4
ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ
(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)
(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | | | | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III |IV |V | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|1.|Մեներգե- |1.5 |1.5 |1.5 |2.0 |2.0 |I/2, |II/2, IV/2,|III/2, V/2 |
| |ցողու- | | | | | |II/1, | | |
| |թյուն | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |2.0 |I/2, |II/2, |V/2 |
| | | | | | | |II/1, |III/2, IV/2| |
| | | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |--- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |II/1, |II/2, | |
| |կան | | | | | |III/1, |III/2, | |
| |գրականու-| | | | | |IV/1, |IV/2, V/2 | |
| |թյուն | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|4.|Երգչա- |--- |1.0 |2.0 |2.0 |2.0 |II/2, |III/2, | |
| |խումբ կամ| | | | | |III/1, |IV/2, V/2 | |
| |համույթ | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|5.|Դաշնամուր|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |0.5 |III/2, | | |
| | | | | | | |V/2 | | |
|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.0 |6.5 |7.5 |8.0 |8.0 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկայինը` խմբային:
2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:
3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ դասարանում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:
4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`
ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.
բ)/ Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 5
ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ
(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1.|Երաժշտա- |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| |կան | | | | | | | |II/1, |III/2, V/2,| |
| |գործիք | | | | | | | |III/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|I/2, |II/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| | | | | | | | | |III/1, |IV/2, | |
| | | | | | | | | |IV/1, |V/2, VI/2 | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1, |IV/2, V/2, | |
| |կան | | | | | | | |V/1, |VI/2, VII/2| |
| |գրականու-| | | | | | | |VI/1, | | |
| |թյուն | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Նվագա- |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|I/2, |IV/2, V/2, | |
| |խումբ, | | | | | | | |II/2, |VI/2, VII/2| |
| |համույթ | | | | | | | |III/2, | | |
| |կամ երգ- | | | | | | | |IV/1, | | |
| |չախումբ | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Ընտրովի |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|0.5|IV/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0| | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի` 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:
3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում, դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:
4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:
5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`
ա) «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.
բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 6
ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ
(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | | | |
| | |I |II |III |IV |V | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|1.|Երաժշտա- |2.0 |2.0 |2.0 |2.0 |2.0 |I/2, |II/2, IV/2,|III/2, V/2 |
| |կան | | | | | |II/1, | | |
| |գործիք | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|2.|Սոլֆեջո |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |2.0 |I/2, |II/2, |V/2 |
| | | | | | | |II/1, |III/2, IV/2| |
| | | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|3.|Երաժշտա- |--- |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |II/1, |II/2, | |
| |կան | | | | | |III/1, |III/2, | |
| |գրականու-| | | | | |IV/1, |IV/2, V/2 | |
| |թյուն | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|4.|Նվագա- |1.0 |1.0 |2.0 |2.0 |2.0 |I/2, |III/2, | |
| |խումբ, | | | | | |II/2, |IV/2, V/2 | |
| |երգչա- | | | | | |III/1, | | |
| |խումբ կամ| | | | | |IV/1, | | |
| |համույթ | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|5.|Ընտրովի |--- |1.0 |1.0 |1.0 |0.5 |III/2, | | |
| | | | | | | |V/2 | | |
|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|Ընդամենը |4.5 |7.0 |8.0 |8.0 |8.0 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի` 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:
3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-3-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 4-5-րդ դասարաններում` դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:
4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-5-րդ դասարաններում` «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:
5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.
3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`
ա)»երաժշտական գործիք» առարկայի համար.
բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:
Աղյուսակ 7
ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ
(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1 |Կերպար- |2.0|2.0|2.0|- |- |- |- |I/2, |III/2 | |
| |վեստի հի-| | | | | | | |II/2, | | |
| |մունքներ | | | | | | | |III/1 | | |
| |և նկար- | | | | | | | | | | |
| |չություն | | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Կիրառական|2.0|2.0|2.0|- |- |- |- |1/2, |III/2 | |
| |արվեստ | | | | | | | |II/2, | | |
| | | | | | | | | |III/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Ծեփագոր- |2.0|2.0|2.0|- |- |- |- |1/2, |III/2 | |
| |ծություն | | | | | | | |II/2, | | |
| | | | | | | | | |III/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Գծանկար |---|---|---|3.0|3.0|4.0|4.0|IV/1, |IV/2, V/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |VI/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Գունանկար|---|---|---|3.0|3.0|3.0|3.0|IV/1, |IV/2, V/2, |VII/2 |
| | | | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |VI/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|6.|Կոմպոզի- |---|---|---|2/1|2/1|2/1|2/1|IV/1, |IV/2, V/2, |VII/2 |
| |ցիա | | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| |(ստեղծա- | | | | | | | |VI/1 | | |
| |գործական | | | | | | | | | | |
| |թեմատիկ | | | | | | | | | | |
| |նկարչու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն) | | | | | | | | | | |
| |հաստոցա- | | | | | | | | | | |
| |յին/կիրա-| | | | | | | | | | |
| |ռական | | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|7.|Քանդակ |---|---|---|2.0|2.0|1.0|1.0|IV/1, |IV/2, V/2, |VII/2 |
| |կամ կիրա-| | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| |ռական | | | | | | | |VI/1 | | |
| |արվեստ | | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|8.|Արվեստի |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/1, |IV/2, V/2, |---- |
| |պատմու- | | | | | | | |V/1, |VI/2, VII/2| |
| |թյուն | | | | | | | |VI/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|9.|Ընտրովի |0.5|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2, | |-- |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |6.5|6.5|7.0|13.|13.|13.|13.| | | |
| | | | |0 |0 |0 |0 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:
3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.
3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:
Աղյուսակ 8
ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ
(10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III |IV | | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|1.|Գծանկար |3.0 |3.0 |4.0 |4.0 |II/1, |II/2, III/2|IV/2 |
| | | | | | |III/1 | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|2.|Գունանկար|3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |II/1, |II/2, III/2|IV/2 |
| | | | | | |III/1 | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|3.|Կոմպոզի |2/1 |2/1 |2/1 |2/1 |II/1, |II/2, III/2|IV/2 |
| |ցիա | | | | |III/1 | | |
| |(ստեղծա- | | | | | | | |
| |գործական | | | | | | | |
| |թեմատիկ | | | | | | | |
| |նկարչու- | | | | | | | |
| |թյուն) | | | | | | | |
| |հաստոցա- | | | | | | | |
| |յին/կիրա-| | | | | | | |
| |ռական | | | | | | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|4.|Քանդակ |2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |II/1, |II/2, III/2|IV/2 |
| |կամ դեկո-| | | | |III/1 | | |
| |րատիվ-կի-| | | | | | | |
| |րառական | | | | | | | |
| |արվեստ | | | | | | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|5.|Արվեստի |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV/1 |IV/2 | |
| |պատմու- | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | |
|__|_________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|6.|Ընտրովի |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II/2, | | |
| | | | | | |IV/2 | | |
|____________|______|______|______|______|________|___________|___________|
|Ընդամենը |13.0 |13.0 |13.0 |13.0 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:
3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.
3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:
Աղյուսակ 9
ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ
(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն|
| |անվանումը |/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|1.|Դասական |- |-- |4.5|4.5|4.5|4.5|4.5|III/1, |III/2, |VII/2 |
| |պար | | | | | | | |IV/1, |IV/2, V/2, | |
| | | | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| | | | | | | | | |VI/1 | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|2.|Հայկական | |---|3.0|3.0|3.0|3.0|3.0|III/1, |III/2, |VII/2 |
| |պար | | | | | | | |IV/1, |IV/2, | |
| | | | | | | | | |V/1, |V/2, VI/2 | |
| | | | | | | | | |VI/1 | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|3.|Ժամանակա- |---|---|---|---|1.5|1.5|1.5|V/1, |V/2, VI/2 |VII/2 |
| |կից պարա- | | | | | | | |VI/1 | | |
| |հանդեսա- | | | | | | | | | | |
| |յին պար | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|4.|Պատմակեն- |---|---|1.5|1.5| | | |III/1, |III/2, IV/2| |
| |ցաղային | | | | | | | |IV/1 | | |
| |պար | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|5.|Ժողո- |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|IV/1, |IV/2, V/2, |VII/2 |
| |վուրդնե- | | | | | | | |V/1, |VI/2 | |
| |րին | | | | | | | |VI/1 | | |
| |բնորոշ | | | | | | | | | | |
| |բեմական | | | | | | | | | | |
| |պար | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|6.|Ռիթմիկա |4.0|4.0|---|---|---|---|---|II/2 | | |
| |և պար | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|7.|Մարմնա- |1.0|1.0|---|---|---|---|---|II/2 | | |
| |մարզու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|8.|Երաժշտու- |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5|0.5|VII/2 | | |
| |թյան գրա- | | | | | | | | | | |
| |գիտու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |ունկըն- | | | | | | | | | | |
| |դրում | | | | | | | | | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|9.|Արվեստի |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/1, |IV/2, V/2, | |
| |պատմու- | | | | | | | |V/1, |VI/2, VII/2| |
| |թյուն | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|__________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|10|Բեմական |---|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5| | | |
| |փորձառու- | | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
| |/պրակտիկա/| | | | | | | | | | |
|_____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|__________|
|Ընդամենը |6.0|6.5|10.|12.|12.|12.|12.| | | |
| | | |5 |5 |5 |5 |5 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:
2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):
3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:
4. Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.
1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.
2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:
5. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):
6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողի համար շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:
Աղյուսակ 10
ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ
(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն|
| |անվանումը |/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III |IV |V | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|1.|Դասական |3.0 |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |I/2, |II/2, |V/2 |
| |պար | | | | | |II/1, |III/2, IV/2| |
| | | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1,V/1| | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|2.|Հայկական | |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |II/2, |III/2, IV/2|V/2 |
| |պար | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1,V/1| | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|3.|Ժամանակա- | | |1.5 |1.5 |1.5 |III/1, |III/2, IV/2|V/2 |
| |կից պարա- | | | | | |IV/1, | | |
| |հանդեսա- | | | | | |V/1 | | |
| |յին պար | | | | | | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|4.|Պատմակեն- | |1.5 | | | |II/1 |II/2 | |
| |ցաղային | | | | | | | | |
| |պար | | | | | | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|5.|Ժողո- | | |1.5 |1.5 |1.5 |III/1, |III/2, IV/2|V/2 |
| |վուրդնե- | | | | | |IV/1,V/1| | |
| |րին | | | | | | | | |
| |բնորոշ | | | | | | | | |
| |բեմական | | | | | | | | |
| |պար | | | | | | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|6.|Ռիթմիկա |1.0 |1.0 | | | |II/2 | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|7.|Մարմնա- |1.0 | | | | | | | |
| |մարզու- | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | |
| |/պարտեր/ | | | | | | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|8.|Երաժշտու- |1.0 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |V/2 | | |
| |թյան | | | | | | | | |
| |գրագիտու- | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | |
| |ունկըն- | | | | | | | | |
| |դրում | | | | | | | | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|9.|Արվեստի |--- |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II/1, |II/2, | |
| |պատմու- | | | | | |III/1, |III/2, | |
| |թյուն | | | | | |IV/, V/1|IV/2, V/2 | |
|__|__________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|10|Բեմական |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |-- | | |
| |փորձառու | | | | | | | | |
| |թյուն- | | | | | | | | |
| |/պրակտիկա/| | | | | | | | |
|_____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|__________|
|Ընդամենը |6.5 |12.0 |12.5|12.5 |12.5 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:
2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):
3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:
4. Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.
1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.
2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:
5. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):
6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:
Աղյուսակ 11
ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ
(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | |___________________________| | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III|IV |V |VI |VII| | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|1.|Դերասանի |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|3.0|3.0|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| |վարպետու-| | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| |թյուն | | | | | | | |III/1, |V/2, VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|2.|Բեմական |1.0|1.0|1.0|0.5|0.5|0.5|0.5|I/2, |II/2, |IV/2, VII/2|
| |խոսք | | | | | | | |II/1, |III/2, | |
| | | | | | | | | |III/1, |V/2, VI/2 | |
| | | | | | | | | |IV/1 | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|3.|Բեմական |---|---|---|1.0|1.0|1.0|1.0| | | |
| |շարժում | | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|4.|Արվեստի |---|---|-- |1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2, |V/2, VI/2, | |
| |պատմու- | | | | | | | |V/1,VI/1|VII/2 | |
| |թյուն | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|5.|Պար |-- |---|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III/2, |IV/2, VII/2| |
| | | | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | | | |V/1, | | |
| | | | | | | | | |V/2, | | |
| | | | | | | | | |VI/1, | | |
| | | | | | | | | |VI/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/1 | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|6.|Ռիթմիկա |1.0|1.0|-- |-- |-- |-- |-- |--- | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|7.|Երաժշտու |---|---|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|VII/1 |VII/2 | |
| |թյան | | | | | | | | | | |
| |գրագիտու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | | | |
| |ունկըն | | | | | | | | | | |
| |դրում | | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|8.|Բեմական |0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5|0.5| | | |
| |փորձառու-| | | | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | | | |
| |/պրակտիկա| | | | | | | | | | |
|__|_________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|9.|Ընտրովի |0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV/2, | | |
| | | | | | | | | |VII/2 | | |
|____________|___|___|___|___|___|___|___|________|___________|___________|
|Ընդամենը |5.0|5.5|6.0|7.5|7.5|8.5|8.5| | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:
3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:
4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:
5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:
Աղյուսակ 12
ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ
(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)
._________________________________________________________________________.
|N |Առարկայի |Դասաժամերի քանակը |Ստուգարք|Տարբերակված|Քննություն |
| |անվանումը|/շաբաթական/ | |ստուգարք | |
| | | | | | |
| | |Դասարաններ | | | |
| | |___________________________| | | |
| | |I |II |III |IV |V | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|1.|Դերասանի |2.0 |2.0 |2.0 |3.0 |3.0 |I/2, |II/2, |V/2 |
| |վարպետու-| | | | | |II/1, |III/2, IV/2| |
| |թյուն | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|2.|Բեմական |1.0 |1.0 |1.0 |0.5 |0.5 |I/2, |II/2, |V/2 |
| |խոսք | | | | | |II/1, |III/2, IV/2| |
| | | | | | | |III/1, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|3.|Բեմական | |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 | | | |
| |շարժում | | | | | | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|4.|Արվեստի | |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II/1, |III/2, V/2 | |
| |պատմու- | | | | | |III/1, | | |
| |թյուն | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |IV/2, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|5.|Պար | |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II/2, |III/2, V/2 | |
| | | | | | | |III/2, | | |
| | | | | | | |IV/1, | | |
| | | | | | | |IV/2, | | |
| | | | | | | |V/1 | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|6.|Ռիթմիկա |1.0 |--- |--- |--- | |--- | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|7.|Երաժշտա- |1.0 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |V/1 |V/2 | |
| |կան | | | | | | | | |
| |գրականու-| | | | | | | | |
| |թյուն և | | | | | | | | |
| |ունկըն | | | | | | | | |
| |դրում | | | | | | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|8.|Բեմական |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 | | | |
| |փորձառու-| | | | | | | | |
| |թյուն | | | | | | | | |
| |/պրակտիկա| | | | | | | | |
|__|_________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|9.|Ընտրովի |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |III/2, |V/2 | |
|____________|____|_____|____|_____|_____|________|___________|___________|
|Ընդամենը |6.5 |8.0 |8.0 |8.5 |8.5 | | | |
._________________________________________________________________________.
ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ
1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:
2. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:
3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:
4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:
5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`
1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.
2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:
Պաշտոնական հրապարակման օրը` 9 սեպտեմբերի 2020 թվական: