ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
15 ապրիլի 2021 թվականի N 643-Լ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶԵՐՈՒՄ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ԻՆՔՆԱԶԱՐԳԱՑՄԱՆ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ-ԺԱՄԱՆՑԱՅԻՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ, ՆՈՐԱՐԱՐԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Մշակութային օրենսդրության հիմունքների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ և 21-րդ հոդվածները, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2020 թվականի դրամաշնորհային մշակութային ծրագրերի իրականացման արդյունքում հաղթող ճանաչված նախագծին ընթացք տալու և դրա կատարումն ապահովելու նպատակով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության մարզերում երիտասարդների ինքնազարգացման, սոցիալական ձեռներեցության, մշակութային-ժամանցային միջավայրերի ապահովման, նորարարական կենտրոնների ձևավորման միջոցառումները` համաձայն հավելվածի:
(նախաբանը փոփ. 08.09.2021 թիվ 1452-Լ որոշում)
Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ Ն. Փաշինյան
2021 թ. ապրիլի
Երևան
Հավելված
ՀՀ կառավարության
2021 թվականի ապրիլի 15-ի
N 643-Լ որոշման
ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ
ՀՀ մարզերում երիտասարդների ինքնազարգացման, սոցիալական
ձեռներեցության, մշակութային-ժամանցային միջավայրերի ապահովման,
նորարարական կենտրոնների ձևավորման
1. ԲՅՈՒՐԱԿԱՆ ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ԼԱԲՈՐԱՏՈՐԻԱ
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |«Բյուրական մշակութային լաբորատորիա» |
| |անվանումը | |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |ՀՀ, Արագածոտնի մարզ, գյուղ Բյուրական, 0213, 20 |
| |գտնվելու վայրը |փողոց, 16 շենք |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |Բյուրական մշակութային լաբորատորիա |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |Բյուրական մշակութային լաբորատորիան կոչված է |
| | |դառնալու այն ստեղծարար և յուրահատուկ |
| | |միջավայրը, որտեղ ամբողջ Արագածոտնի մարզի |
| | |պատանիները և երիտասարդները հնարավորություն |
| | |կունենան կրթվելու և ինքնազարգանալու |
| | |այլընտրանքային կրթական ծրագրերի և |
| | |միջոցառումների շնորհիվ` թրեյնինգներ, |
| | |կոնֆերանսներ, հանդիպումներ, սեմինարներ, |
| | |քննարկումներ, այլ միջոցառումներ` հայ և |
| | |միջազգային մասնագետների, փորձագետների |
| | |մասնակցությամբ: |
| | |Բյուրական մշակութային լաբորատորիան կարող է |
| | |դառնալ այն ստեղծարար և յուրահատուկ միջավայրը, |
| | |որտեղ կկազմակերպվեն կրթական, մշակութային, |
| | |տեղեկատվական միջոցառումներ, համերգներ (խթանելով|
| | |մարզի զբոսաշրջությունը), կիրականացվեն |
| | |պատանիների և երիտասարդների հեղինակային |
| | |ծրագրերը, որոնց միջոցով վերջիններս ձեռք կբերեն |
| | |այն հիմնարար փոխանցելի հմտությունները, որոնք |
| | |անհրաժեշտ են աշխատաշուկայում մրցունակության |
| | |ապահովման համար: Մշակութային լաբորատորիան կարող|
| | |է դառնալ կրթական, զարգացման, համագործակցության |
| | |գործիք, ինչպես նաև եզակի հարթակ` ուղղված |
| | |պատանիների և երիտասարդների մասնակցության |
| | |ուժեղացմանը, քաղաքացիական գիտակցության |
| | |բարձրացմանը` ստեղծելով նաև խոցելի խմբերի |
| | |մատչելիությունը խթանող հնարավորություններ: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.|Նպատակը |«Բյուրական մշակութային լաբորատորիա» նախագծի |
| | |առաջնային նպատակներից է կիրառել նորարարական |
| | |մոտեցումներ երիտասարդներին կրթելու |
| | |գործընթացում, խթանել երաժշտության և արվեստի |
| | |կրթական ծրագրերը Արագածոտնի մարզի պատանիների և |
| | |երիտասարդների շրջանում, իրականացնել |
| | |երիտասարդների անմիջական մասնակցությամբ |
| | |կարճաժամկետ և երկարաժամկետ ծրագրեր` խթանելով |
| | |վերջիններիս ինքնազարգացումը և մտավոր զարգացման|
| | |մեխանիզմները: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2022 թ. մարտ ամիս |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |ՀՀ, Արագածոտնի մարզ, գյուղ Բյուրական |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |Բյուրական մշակութային լաբորատորիան ունի բոլոր |
| |արդյունքները |նախադրյալները դառնալու ստեղծարար և յուրահատուկ|
| | |միջավայրը, որտեղ պատանիներն ու երիտասարդները |
| | |հնարավորություն կունենան |
| | |. կրթվելու և ինքնազարգանալու այլընտրանքային |
| | |կրթական ծրագրերի և միջոցառումների շնորհիվ, |
| | |. մենթորների և քոուչների անմիջական |
| | |աջակցությամբ կյանքի կկոչվեն նորարարական ծրագրեր|
| | |և նախաձեռնություններ` բացահայտելով |
| | |երիտասարդների ստեղծագործական և նորարարական |
| | |ներուժը, |
| | |. կլոր տարին կազմակերպվող կրթական, մշակութային,|
| | |տեղեկատվական միջոցառումները, համերգները կխթանեն|
| | |մարզի զբոսաշրջության զարգացումը, պատանիների և |
| | |երիտասարդների հեղինակային ծրագրերը կարող են |
| | |ներկայացվել ոչ միայն ազգային, այլև |
| | |տարածաշրջանային և միջազգային հարթակներում: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |Հնարավորություն 3000 երիտասարդի համար` կրթվելու|
| |ցուցանիշները |և ինքնազարգանալու այլընտրանքային կրթական |
| | |ծրագրերի և միջոցառումների շնորհիվ |
._________________________________________________________________________.
2. «ԳՈՒՐԲԱՆ» մշակույթի կենտրոն, «ԳՈՒՐԲԱՆ» փառատոն
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |«ԳՈՒՐԲԱՆ» սոցիալ-մշակութային ՀԿ |
| |անվանումը | |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |Կ. Ուլնեցու փողոց, տուն 26, Քանաքեռ-Զեյթուն, |
| |գտնվելու վայրը |0037 Երևան, Հայաստան |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |«ԳՈՒՐԲԱՆ» մշակույթի կենտրոն «ԳՈՒՐԲԱՆ» փառատոն |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |Գյումրին և Մյունխենը գեղարվեստական աշխատանքի |
| | |առաջին պլանում են` հարթակ հանդիսանալով |
| | |գերմանացի և հայ երիտասարդ նկարիչների |
| | |կարծիքների շուրջ բանակցությունների համար: Այս |
| | |նպատակով նախագծել ենք ստեղծել մշակութային |
| | |կենտրոն Գյումրիում, որտեղ ցանկացած երկրի |
| | |արվեստագետ հնարավորություն կստանա |
| | |համագործակցելու հայ արվեստագետների հետ և |
| | |միասին մշակութային, սոցիալական կամ կրթական |
| | |միջոցառումներ կազմակերպելու տարածաշրջանի |
| | |բնակիչների և ժամանակակից արվեստի ոլորտը |
| | |զարգացնելու նպատակով, ինչպես նաև գերմանացի |
| | |երիտասարդ արվեստագետներին հնարավորություն |
| | |տալու որոշակի ժամանակահատվածում աշխատել այլ |
| | |երկրում և համագործակցության միջոցով ստեղծելու |
| | |մշակութային արժեքներ: Նախագծի առավելությունն |
| | |այն է, որ չկա ոչ մի սահմանափակում` թե՛ |
| | |տարիքային, թե՛ ազգության պատկանելության, և թե՛|
| | |ինտեգրվածության հարցում: Ստեղծվելու է |
| | |համապատասխան միջավայր և տարածք, այլ կերպ ասած |
| | |արվեստանոց` ազատ ստեղծագործող արվեստագետների |
| | |միջև երկխոսության, համատեղ գաղափարների մշակման|
| | |և մշակութային արժեքների ստեղծման համար: |
| | |Նախատեսվում է այլ քաղաքներում ևս հիմնել |
| | |կենտրոններ, որոնք իրար հետ կհամագործակցեն և |
| | |կկազմակերպեն նմանատիպ մշակութային փառատոններ, |
| | |փոխանակման ծրագրեր, սոցիալական կամ կրթական |
| | |միջոցառումներ` տարածաշրջանի բնակիչների և |
| | |ժամանակակից արվեստի ոլորտը զարգացնելու |
| | |նպատակով: Ծրագրին ֆինանսական աջակցություն է |
| | |ցուցաբերում Մյունխենի Գեղարվեստի Ակադեմիա |
| | |հիմնադրամը: |
| | |Տեխնիկայի, տարածքի, կամավորական օգնության և |
| | |այլ կարգի սատարողներից են` Բեռլին Արտ Հոթելը |
| | |Գյումրիում և Հայաստան Արվեստ Հիմնադրամը: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.|Նպատակը |Ծրագրի իրականացման նպատակն է ունենալ |
| | |ժամանակակից արվեստի կենտրոն, որը կլինի Գյումրու|
| | |առանցքային օղակը բազմամշակութային արվեստի |
| | |բնագավառում: Այդ մշակութային կենտրոնում տեղի և |
| | |միջազգային արտիստները կկարողանան կազմակերպել |
| | |ուսումնական սեմինարներ, գիտաժողովներ, ինչպես |
| | |նաև ստեղծել իրենց սեփական գեղարվեստական |
| | |գործերը, որոնք հետագայում կտեղակայվեն |
| | |Գյումրիում: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2021 թ. դեկտեմբերը |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |ՀՀ Շիրակի մարզ, ք. Գյումրի |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |Կարևորագույն արդյունքը կլինի հասարակության |
| |արդյունքները |տեղեկացվածության աստիճանի բարձրացումը |
| | |ժամանակակից արվեստի ասպարեզում. |
| | |. մշակույթի կենտրոնը կդառնա հիմնական հարթակ |
| | |ստեղծագործ հասարակության համար, |
| | |. աշխարհին կտա նոր արվեստագետներ, |
| | |հասարակությանը հնարավորություն կտա փոխանակել |
| | |գիտելիքները այլազգի ստեղծագործողների հետ, ինչն |
| | |էլ առիթ կհանդիսանա նոր տեսակետների ստեղծման ու |
| | |նոր ստեղծագործ ներուժի բացահայտման, |
| | |. մշակույթի կենտրոնը բաց կլինի բոլոր |
| | |ստեղծագործողների համար, ամեն մտքի ու առաջարկի, |
| | |խմբակային աշխատանքների համար: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |«ԳՈՒՐԲԱՆ» մշակույթի կենտրոն, «ԳՈՒՐԲԱՆ» փառատոն |
| |ցուցանիշները |ծրագրի իրականացման համար, ինչպես նաև |
| | |հեռանկարում այլ մշակութային միջոցառումների |
| | |կազմակերպման նպատակով նախատեսվում է վերանորոգել|
| | |150 քմ շինության տարածք` ստեղծելով մշակույթի |
| | |կենտրոն, «Գուրբան» փառատոնի շրջանակներում |
| | |ներգրավել 20 արվեստագետի, որոնք փառատոնի |
| | |ընթացքում կստեղծագործեն և կկազմակերպեն 13 |
| | |միջոցառում, որոնցից յուրաքանչյուրում կընդգրկվեն|
| | |ևս 7 մասնակիցներ: Փառատոնը տեղի է ունենալու |
| | |Գյումրի քաղաքի առնվազն 7 ուրբան տարածքներում |
| | |(այդ թվում` երկաթգծի կայարան, կայարանամերձ |
| | |գետնանցում, կայարանամերձ այգի, «Մայր |
| | |Հայաստան» հուշահամալիրի տարածք, Գ. Սևյանի |
| | |անվան մշակույթի պալատի տարածք, քաղաքային |
| | |շուկա, «Բեռլին Արտ Հոթել»): Փառատոնի ընթացքում |
| | |կապահովվի միջոցառումների մասնակից 5 հայ |
| | |արվեստագետների ճանապարհածախսը և կեցությունը, |
| | |ինչպես նաև կապահովվեն արտասահմանից ժամանած 7 |
| | |արվեստագետների փոխադրամիջոցի ծախսերը: Փառատոնի |
| | |կազմակերպած միջոցառումներին կներգրավվի 150-170 |
| | |հանդիսատես: |
._________________________________________________________________________.
3. ՀԶՈՐԱՑԻ՛Ր, ՀԶՈՐԱՑՐՈՒ
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |«Հայ Միասնության Խաչ» բարեգործական մշակութային |
| |անվանումը |ՀԿ |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |Ք. Էջմիածին, Շահումյան 36, Արմավիրի մարզ, |
| |գտնվելու վայրը |Հայաստան |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |«Հզորացի՛ր, հզորացրու» |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |Ծրագրով նախատեսվում է Էջմիածին քաղաքում հիմնել |
| | |երիտասարդական կենտրոն, որտեղ երիտասարդները |
| | |կարող են իրականացնել իրենց նախաձեռնությունները |
| | |(կոնֆերանսներ, մրցույթներ, քննարկումներ, |
| | |ցուցադրություններ, շնորհանդեսներ և այլն): |
| | |Երիտասարդների համար կանցկացվեն վաճառքի |
| | |իրականացման, մարկետինգի, գովազդի, անձնային աճի,|
| | |սոցիալական ձեռնարկատիրության թեմաներով |
| | |դասընթացներ` իրենց աշխատանքներն իրացնելու, |
| | |գաղափարներն ի կատար ածելու նպատակով: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.|Նպատակը |«Հզորացի՛ր, հզորացրու» ծրագրի նպատակն է նպաստել|
| | |երիտասարդների կյանքի որակի բարելավմանը: |
| | |Երիտասարդական կենտրոնի հիմնումը և դասընթացների|
| | |անցկացումը կնպաստեն երիտասարդների |
| | |կարողությունների զարգացմանը, ժամանցի |
| | |կազմակերպմանը, ինքնարտահայտմանը: Ֆրիլանս |
| | |հարթակի միջոցով նրանք կարող են լուծել իրենց |
| | |զբաղվածության խնդիրը, կապեր հաստատել |
| | |Հայաստանում և սփյուռքում ապրող երիտասարդների |
| | |և փորձառու մասնագետների հետ, փոխանակելու փորձը|
| | |և գիտելիքները: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2021 թ. դեկտեմբերը |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |Արմավիրի մարզ, ք. Էջմիածին |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |Արմավիրի մարզում կհիմնվի երիտասարդական կենտրոն,|
| |արդյունքները |որը կաջակցի երիտասարդների կարողությունների, |
| | |գիտելիքների զարգացմանը, կդառնա ինքնարտահայտման |
| | |հարթակ: Իսկ ֆրիլանս հարթակը կլինի առաջին |
| | |նմանատիպ հայկական առցանց հարթակը, որտեղ կարող |
| | |են հանդես գալ տարբեր մասնագիտություններով և |
| | |հմտություններով երիտասարդներ և լուծել իրենց |
| | |զբաղվածության խնդիրը. |
| | |. Էջմիածին քաղաքում կստեղծվի մեկ երիտասարդական |
| | |կենտրոն, |
| | |. 40 երիտասարդ կյուրացնի սոցիալական, |
| | |ձեռնարկատիրության, վաճառքի իրականացման, |
| | |մարկետինգի, գովազդի, անձնային աճի, զարգացման |
| | |թեմաները, |
| | |. կստեղծվի ֆրիլանս հարթակ, |
| | |. 6 դասընթացավար ծրագրի շրջանակներում ձեռք |
| | |կբերի աշխատանք: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |20 երիտասարդի վերապատրաստում |
| |ցուցանիշները |մշակութային-սոցիալական ձեռնարկատիրության, |
| | |հայ մշակույթի հիմունքների, վաճառքի իրականացման,|
| | |մարքեթինգի, անձնային բրենդավորման թեմաներով |
._________________________________________________________________________.
4. ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ՄԱՐԶԿԵՆՏՐՈՆ ՎԱՆԱՁՈՐՈՒՄ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ԻՆՔՆԱԶԱՐԳԱՑՄԱՆ, ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ-ԺԱՄԱՆՑԱՅԻՆ, ՆՈՐԱՐԱՐԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |«ԼՈՖԹ» կրթության, մշակույթի և երիտասարդության |
| |անվանումը |զարգացման համահայկական հասարակական |
| | |կազմակերպություն (ՀԿ) |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |Մոսկովյան փ., շ. 3, ք. Երևան, 0001, Հայաստան |
| |գտնվելու վայրը | |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |Լոռու մարզի մարզկենտրոն Վանաձորում |
| | |երիտասարդների ինքնազարգացման, |
| | |մշակութային-ժամանցային, նորարարական կենտրոնի |
| | |ստեղծում |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |ՀՀ խոշոր քաղաքներում առկա կոնկրետ նշանակության |
| | |կառույցները (մշակութային տներ, կինոյի տներ, |
| | |թատրոններ, գրադարաններ և այլն), իրականացնելով |
| | |կրթամշակութային գործունեություն, ունեն |
| | |արդիականացման և նորովի ընկալվելու խնդիր, |
| | |զարգացման համար նախատեսված հայեցակարգերի |
| | |ներդրման, ինչպես նաև առաջնահերթություն |
| | |սահմանելու պահանջ: |
| | |Մարզաբնակ երիտասարդների համար այլևս բավարար |
| | |չեն սոսկ շենքային պայմանները և վերջիններիս |
| | |բուն նշանակության բաղադրիչները, քանի որ |
| | |մարզաբնակ երիտասարդը, պայմանավորված |
| | |տեխնոլոգիական և տեխնիկական զարգացումների |
| | |տենդենցներով, պահանջում և ավելին է սպասում |
| | |կոնկրետ ֆունկցիոնալություն ունեցող կառույցից: |
| | |Ունենալով մարզաբնակ երիտասարդի պահանջների և |
| | |ինքնազարգացման մղումների վիճակագրություն` եկել |
| | |ենք այն եզրակացության, որ հատկապես խոշոր |
| | |քաղաքներում խիստ կարիք կա նոր հարթակների, որոնց|
| | |տեխնիկական, տեխնոլոգիական և բովանդակային |
| | |հագեցվածությունը կարող է ապահովել տվյալ մարզի, |
| | |ինչպես նաև մարզաբնակ երիտասարդի անհատական և |
| | |համընդհանուր զարգացումը: |
| | |Հաշվի առնելով, որ նորարարական այդ հարթակների |
| | |ստեղծումը պետք է ունենա բարենպաստ հիմքեր և |
| | |հիմնավորումներ` նախընտրելի է, որ արդեն իսկ |
| | |եղած կրթամշակութային կառույցները, պահպանելով |
| | |իրենց հիմնական նշանակությունն ու |
| | |ֆունկցիոնալությունը, միաժամանակ ներառեն նաև |
| | |նորարարական կենտրոններ, որոնց մոդելն առաջարկում|
| | |է այս ծրագիրը: |
| | |Հաշվի առնելով վիճակագրական տվյալները, ինչպես |
| | |նաև մարզային գրադարանի արդիականացման մարզային |
| | |և հանրապետական նշանակության կարևորությունը` |
| | |առաջարկվում է Լոռու մարզի մարզային գրադարանի |
| | |կոնկրետ մի հատվածում իրագործել երիտասարդների |
| | |ինքնազարգացման, մշակութային-ժամանցային, |
| | |նորարարական կենտրոնի ստեղծման ծրագիր, որը |
| | |միաժամանակ ամրապնդելու է մարզային գրադարանի |
| | |ֆունկցիոնալ կարևորությունը, ինչպես նաև |
| | |արդիականացնելու է գրադարանը` որպես մեկ |
| | |միասնական մշակութային, կրթական, սոցիալական |
| | |ակտիվության հարթակ` կիրառելով ժամանակակից |
| | |տեխնիկական և տեխնոլոգիական բոլոր հնարավոր |
| | |միջոցները` մարզի և մարզկենտրոնի պատանիներին և |
| | |երիտասարդներին ծառայելու, ինչպես նաև |
| | |մարզ-մայրաքաղաք կապն ամրապնդելու և |
| | |միջմշակութային հնարավոր ազդեցությունները |
| | |ընդլայնելու համար: |
| | |Վերոնշյալն իրականացնելու համար ուսումնասիրվել |
| | |են Լոռու մարզային գրադարանի ֆունկցիոնալ և |
| | |շենքային առանձնահատկությունները և համադրվել |
| | |ծրագրի իրականացման հնարավորությունների հետ: |
| | |Ըստ այդմ` նախագծի իրականացման համար անհրաժեշտ |
| | |կլինի տրամադրել կոնկրետ տարածքներ, որոնք |
| | |կծառայեն մի կողմից մշակութային, կրթական, |
| | |ինքնազարգացման հարթակ ստեղծելուն, մյուս կողմից |
| | |սոցիալ-ձեռնարկատիրական մեծ ծրագրի հավելյալ |
| | |բաղադրիչների գործարկմանը: |
| | |Ծրագիրն իրականացնելու համար վերանորոգվելու են |
| | |շենքի համապատասխան տարածքները, վերոնշյալ |
| | |տարածքները վերափոխվելու են տեխնոլոգիապես |
| | |հագեցած կիրառական հարթակների, որոնք հնարավոր են|
| | |դառնալու ֆունկցիոնալ գոտիների` ընթերցասրահի, |
| | |ինտելեկտուալ և զարգացնող խաղերի գոտու, բաց |
| | |խոհանոցի, աշխատանքային գոտու, բեմական հատվածի, |
| | |կինոսրահի առկայության շնորհիվ: |
| | |Կրթական և մշակութային զարգացման նպատակով |
| | |իրականացվելու են հետևյալ ձևաչափի |
| | |իրադարձությունները` սեմինարներ, դասընթացներ, |
| | |թրեյնինգներ, դասախոսություններ, վարպետության |
| | |դասեր, մասնագիտական հանդիպումներ, ֆիլմերի |
| | |դիտումներ-քննարկումներ, ներկայացումներ, |
| | |ցուցահանդեսներ, համերգային (կամերային) |
| | |նախագծեր, իրականացվելու են գրքերի, բիբլիոգրաֆիկ|
| | |այլ գույքի, ձեռագործ իրերի |
| | |ցուցահանդես-վաճառքներ: |
| | |Լոռու մարզի մարզկենտրոն Վանաձորում նորարարական |
| | |կենտրոնի բովանդակությունը և իրագործման |
| | |մեխանիզմները ներկայացնում է 2 տարվա |
| | |ուսումնասիրությունների, կառավարմանն ու |
| | |հանրահռչակմանն ուղղված խորհրդատվությունների, |
| | |իրավաբանական և հաշվապահական հարցերի և ռիսկերի|
| | |գնահատման համալիր տեղեկությունների, ինչպես նաև |
| | |մարզային առանձնահատկությունները հաշվի առնելու |
| | |և միջազգային փորձը տեղայնացնելու հիման վրա: |
| | |Միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ գրադարանային|
| | |միջավայրերը վերջին տասնամյակների ընթացքում |
| | |շարունակ փորձում են վերափոխել բազմաֆունկցիոնալ |
| | |հարթակների, որի շնորհիվ պահպանում են նախնական` |
| | |գրադարանին բնորոշ մթնոլորտն ու նշանակությունը` |
| | |միևնույն ժամանակ տարածքը հագեցնելով և |
| | |համալրելով մենեջմենթային, տեխնիկական և |
| | |բովանդակային պահանջներին համապատասխան: |
| | |Առավել էական են դառնում գրադարանների կողմից |
| | |կազմակերպվող միջոցառումները (հիմնականում` |
| | |կրթական, մշակութային, այժմ նաև` ինովացիոն), |
| | |ինչպես նաև գրադարանը` որպես նոր տարածք և |
| | |«գործողության» նոր վայր ընկալելու համալիր |
| | |գործողությունները (ինքնազարգացման և |
| | |ինքնառեալիզացման ոչ ֆորմալ ձևաչափերի |
| | |կիրառում): |
| | |Ծրագրի իրականացման համար նախապես առանձնացվել են|
| | |շենքի կոնկրետ հատվածներ, որոնք կարող են |
| | |գործարկվել որպես նախագծի իրականացման հարթակներ:|
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.|Նպատակը |Մարզային գրադարանում նորարարական, երիտասարդական|
| | |հարթակի ստեղծումը միտված է նոր թափ հաղորդելու |
| | |կարևոր կրթամշակութային դեր ունեցող կառույցին, |
| | |ներդնելու գործիքակազմ և տեխնոլոգիական միջոցներ|
| | |գրադարան-հանրություն կապի ամրապնդման համար: |
| | |Ծրագրի իրականացումը նպատակ ունի` |
| | |. ստեղծելու ոչ ֆորմալ կրթական, մշակութային, |
| | |ինովացիոն, բազմաֆունկցիոնալ հարթակ, որը |
| | |հասանելի կլինի ցանկացած տարիքի, ցանկացած |
| | |զբաղվածության, ցանկացած մասնագիտության |
| | |մարզաբնակի համար, |
| | |. նպաստելու մարզային գրադարանի առաջխաղացմանը` |
| | |չմիջամտելով հիմնական գործառույթներին, |
| | |պահպանելով գործընկերային հարաբերությունների |
| | |պատշաճ մակարդակ, |
| | |. իրագործելու ծրագրերի, նախագծերի, |
| | |իրադարձությունների համալիր փաթեթ, որի հիմնական |
| | |սկզբունքը ներառականությունն է` հիմնվելով |
| | |մարզաբնակ պատանու, երիտասարդի, սկսնակի և |
| | |պրոֆեսիոնալի անհատական աճի, հետաքրքրությունների|
| | |շրջանակն ընդլայնելու և հնարավորությունների |
| | |մասին տեղեկանալու վրա, |
| | |. նպաստելու համատեղ իրականացվելիք սթարթ-ափ |
| | |նախագծերի իրականացմանը հարթակ և |
| | |խորհրդատվություն տրամադրելու միջոցով, |
| | |. ամրապնդելու և զարգացնելու մարզ-մայրաքաղաք, |
| | |մարզ-այլ մարզ, քաղաք-այլ քաղաք միջմշակութային, |
| | |միջկրթական և փոխազդեցության |
| | |հնարավորությունների պոտենցիալը, |
| | |. պոտենցիալ ընթերցողին տրամադրելու |
| | |ինտելեկտուալ, հաճելի, բազմաֆունկցիոնալ հարթակ` |
| | |գրքին և ընթերցանությանը մեկ քայլով ևս |
| | |մոտեցնելու ակնկալիքով, |
| | |. ստեղծելու համապատասխան միջավայր` ինտելեկտուալ|
| | |ժամանցի և ընտանեկան հանգստի համար: |
| | |Ծրագրի գործարկման ընթացքում իրականացվելիք |
| | |կրթական, մշակութային, ինովացիոն, ճանաչողական, |
| | |փորձի փոխանակմանը միտված և նմանատիպ այլ |
| | |ծրագրերն ու իրադարձությունները մեծապես |
| | |նպաստելու են գրադարանի երբեմնի դերի |
| | |վերականգնմանը կամ վերաձևակերպմանը, իսկ |
| | |քաղաքային միջավայրը հարթակն ընկալելու է որպես |
| | |այլընտրանքային կրթության, մշակութային |
| | |բազմաբնույթ իրադարձությունների իրագործման |
| | |կարևոր կետ, որը հնարավորություն է տալու |
| | |ցանկացած մեկին ինքնաիրացվելու, ինքնազարգանալու |
| | |և մասնակից դառնալու ընդհանուր միջավայրային |
| | |ներառականության` ի նպաստ քաղաքի, մարզի |
| | |երիտասարդի զարգացման և առաջընթացի: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2021 թ. դեկտեմբերը |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |Լոռու մարզ, ք. Վանաձոր |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |Ծրագրի իրականացման արդյունքում գրադարանը, |
| |արդյունքները |պահպանելով իր հիմնական ֆունկցիոնալությունը և |
| | |բնականոն գործելակերպը, ներառում է նաև ոչ |
| | |ֆորմալ կրթական, մշակութային, սոցիալական |
| | |միջավայրը` կենտրոնը, որը զարգացման հնարավոր |
| | |բոլոր ուղղությունների համար ունի համապատասխան |
| | |հագեցվածություն: |
| | |Մարզային կառույցը վերափոխվում է մարզաբնակ |
| | |երիտասարդի համար որպես զբաղվածության ապահովման |
| | |կրթամշակութային կառույցի, որտեղ նախևառաջ |
| | |ամրապնդվում է ընթերցող-գիրք կապը, |
| | |մայրաքաղաք-մարզ կապը, քաղաքաբնակների |
| | |գաղափարների գեներացման համար նախատեսված և |
| | |միմյանց հետ փորձի փոխանակման համար ակնկալվող |
| | |կապը: |
| | |Մեկ այլ իմաստով կենտրոնն ընկալվում է նաև |
| | |ինտելեկտուալ ժամանցի, առողջ ապրելակերպի, առողջ |
| | |սննդի կոնցեպտների գործարկման և զարգացման |
| | |համալիր հարթակ: |
| | |Ծրագրային հագեցվածության շնորհիվ մարզաբնակ |
| | |երիտասարդի պոտենցիալի և վերջինիս առաջ մղելու |
| | |հնարավորությունը երաշխավորված է, քանի որ |
| | |հարթակը միաժամանակ հենց այդ պոտենցիալի իրացման |
| | |վայրն է: |
| | |Ծրագրի արդյունքում ստեղծվում է արդիականացման |
| | |մոդելի օրինակ, որը հրաշալիորեն կարող է |
| | |գործարկվել այլ մարզերի մարզային գրադարանների, |
| | |մշակութային տների և այլ կրթամշակութային |
| | |կառույցների արդիականացման նպատակով, ինչպես նաև |
| | |որպես այլընտրանքային կրթամշակութային |
| | |կառույցների բարելավման և զարգացման օրինակ |
| | |ծառայելու իմաստով: |
| | |Ծրագրի առաջին փուլի` վերանորոգման աշխատանքների |
| | |և տեխնիկական հագեցվածության ավարտից անմիջապես |
| | |հետո կենտրոնը մեծ թափով սկսելու է իր |
| | |աշխատանքները` կիրառելով մինչ այդ մշակված |
| | |ծրագրային և նախագծային պլանի իրագործման |
| | |հնարավորությունները: Վերոնշյալ գործունեության |
| | |արդյունքում ամրապնդվելու են` |
| | |. մարզ-մարզ, մարզկենտրոն-մարզկենտրոն կապը, |
| | |. մարզ-մայրաքաղաք կապը («Լոֆթ» ինքնազարգացման |
| | |երևանյան կենտրոնի ողջ պոտենցիալը, |
| | |կառուցվածքային առանձնահատկությունները, |
| | |համագործակցության երկարատև փորձը գործելու է ի |
| | |նպաստ վերոնշյալ կապի ամրապնդման), |
| | |. երիտասարդ-պրոֆեսիոնալ-երիտասարդ կապը |
| | |(պայմանավորված «Իմ մենթոր» համահայկական |
| | |նախագծի գործարկմամբ): |
| | |Նորարարական կենտրոնի զարգացման հիմքում ընկած է |
| | |ցանցային տրամաբանության կոնկրետ լոկալիզացման |
| | |մեթոդիկան, որի շնորհիվ հնարավոր է լինելու |
| | |կոնկրետ տարածքում` Լոռու մարզում, զարգացնել |
| | |երիտասարդի ինքնազարգացմանը նպաստող գործիքակազմ,|
| | |իսկ զարգացման հաջորդ փուլերում ապահովել նաև |
| | |մասնագիտական, ստեղծարար մտքի և |
| | |ֆունկցիոնալության բարենպաստ ուղի: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |Տեխնիկական, տեխնոլոգիական և բովանդակային նոր |
| |ցուցանիշները |հագեցվածությամբ բազմաֆունկցիոնալ հարթակի |
| | |ստեղծում Գրադարանի` մարզային բնակչության |
| | |(թիրախային խմբեր` դեռահասներ, դպրոցահասակներ, |
| | |երիտասարդներ, մասնագիտական շրջանակներ և այլն) |
| | |համար ոչ ֆորմալ կրթական միջավայրի վերափոխում |
._________________________________________________________________________.
5. ՍՏԵՂԾԱՐԱՐ ՀԱՄԱՅՆՔ
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |«ԼՅՈՒՊԻՆ» երիտասարդական ՀԿ |
| |անվանումը | |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |Մ. Գորկու 1-ին նրբանցք, տ. 7, Թալին, Արագածոտնի|
| |գտնվելու վայրը |մարզ, Հայաստան |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |«ՍՏԵՂԾԱՐԱՐ ՀԱՄԱՅՆՔ» |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |«ՍՏԵՂԾԱՐԱՐ ՀԱՄԱՅՆՔ» նախագծի շրջանակներում |
| | |նախատեսվում է իրականացնել Թալինի և հարակից |
| | |համայնքների նյութական և ոչ նյութական |
| | |մշակութային արժեքների քարտեզագրում, |
| | |պահպանությանն ու հանրայնացմանն ուղղված |
| | |միջոցառումներ, որոնք կնպաստեն տարածաշրջանում |
| | |տուրիզմի զարգացմանը: Ստեղծելով |
| | |մշակութային-ժամանցային միջավայր, մասնավորապես` |
| | |մշակութային արժեքներով հետաքրքրասերների ակումբ`|
| | |ծրագիրը կնպաստի նաև երիտասարդների մասնագիտական|
| | |կողմնորոշմանը: |
| | |Նախագծի թիրախային խումբ են Թալինի և հարակից |
| | |համայնքների երիտասարդները: Նախագիծը կնպաստի |
| | |երիտասարդների ինքնակրթմանը, զբաղվածության |
| | |ապահովմանը, մասնագիտական կողմնորոշմանը և |
| | |կձևավորի սեփականության զգացում համայնքի |
| | |նկատմամբ: Թիրախային խմբեր են նաև տուրիստական |
| | |կազմակերպությունները: |
| | |Նախագծի շահառուն համայնքն է: |
| | |Նախատեսվում է «Ստեղծարար համայնք» նախագիծը |
| | |դարձնել մշակութային-ժամանցային միջավայրերի |
| | |ստեղծմանը և տուրիզմի զարգացմանը խթանող պրակտիկ|
| | |մոդել (գործիք) և որպես փորձարկված մոդել |
| | |կիրառել ՀՀ այլ մարզերում` նպաստելով |
| | |երիտասարդների ակտիվացմանը և համայնքների |
| | |զարգացմանը: Նախագիծը լուսաբանվելու է առցանց |
| | |սոցիալական հարթակներում ինչպիսիք են` Facebook |
| | |(Լյուպին ԵՀԿ, Թալինի համայնքապետարան, |
| | |Արագածոտնի մարզպետարան) Twitter և այլ |
| | |հարթակները: Նախագիծն իրականացվում է Վորլդ Վիժն |
| | |Հայաստան ՄԲԿ-ի Թալինի տարածքային գրասենյակի և |
| | |Թալինի համայնքապետարանի համաֆինանսավորմամբ: |
| | |Թալինի համայնքապետարանը տրամադրել է նաև |
| | |համայնքահեն տարածք նախագծի իրականացման համար: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.| Նպատակը |«ՍՏԵՂԾԱՐԱՐ ՀԱՄԱՅՆՔ» նախագծի նպատակն է` |
| | |. ստեղծել նյութական և ոչ նյութական մշակութային|
| | |արժեքների բացահայտման պահպանությամբ զբաղվող |
| | |երիտասարդական ակումբ, |
| | |. քարտեզագրել Թալինի և հարակից համայնքների |
| | |նյութական և ոչ նյութական մշակութային |
| | |արժեքները, |
| | |. նյութական և ոչ նյութական մշակութային |
| | |արժեքների հանրայնացումը, |
| | |. զբոսաշրջության խթանումը: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2021 թ. դեկտեմբերը |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |ՀՀ Արագածոտնի մարզ, ք. Թալին |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |Նյութական և ոչ նյութական մշակութային արժեքների|
| |արդյունքները |յուրովի հանրայնացումը կնպաստի պատմամշակութային |
| | |կոթողների վերածննդին. |
| | |. Թալինի և հարակից համայնքների նյութական և ոչ|
| | |նյութական մշակութային արժեքների վերաբերյալ, |
| | |տեղեկատվական օնլայն պլատֆորմի առկայություն, |
| | |. իրականացվող աշխատանքների մանրամասների |
| | |պահպանում, քարտեզագրում, թվայնացում և |
| | |տեսանյութերի նկարահանում, |
| | |. առնվազն երկու պատմամշակութային կոթողի 3D |
| | |մոդելավորում, |
| | |. Թալինի և հարակից համայնքների առնվազն 5 |
| | |երիտասարդի մասնագիտացում, որպես |
| | |ուղեկցող-զբոսավար, |
| | |. տուրիստական փաթեթի առկայություն, |
| | |. Թալինը` 2021 թ. նոր տուրիստական ուղղություն: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |Նախատեսվում է 30 երիտասարդների ակտիվ |
| |ցուցանիշները |մասնակցություն, 3 դասընթացավար: Թիրախավորվում է|
| | |տեղեկատվական տարածման արդյունքում ունենալ մոտ |
| | |1000 շահառու: |
._________________________________________________________________________.
6. Մասիսի Երիտասարդական կենտրոնում «Youth Lab»
._________________________________________________________________________.
|1. |Կազմակերպության |Մասիսի Զարգացման Հիմնադրամ |
| |անվանումը | |
|____|____________________|_______________________________________________|
|2. |Կազմակերպության |ք. Մասիս, Հանրապետության 11, Արարատի մարզ, |
| |գտնվելու վայրը |Հայաստան |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3. |Ծրագրի անվանումը |«Մասիսի Երիտասարդական կենտրոնում «Youth Lab»-ի |
| | |հիմնում» |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.1.|Բովանդակությունը |Նախագծով ծրագրվում է Երիտասարդական կենտրոնում |
| | |«Youth Lab» լաբորատորիայի հիմնում: |
| | |Լաբորատորիայի ստեղծման համար հարկավոր են |
| | |համապատասխան կահավորում և համապատասխան |
| | |տեխնիկական հագեցվածություն, որոնք |
| | |հնարավորություն կտա ներբեռնելու թվային արվեստի,|
| | |մոնտաժի, ֆոտոշոփի, անիմացիոն և մասնագիտական |
| | |այլ ծրագրեր, կցել տաբլեթներ և ուսուցանել |
| | |ծրագրավորման լեզուներ, այսինքն` լաբորատորիա, |
| | |որտեղ միևնույն ժամանակ կարելի է աշխատել տարբեր|
| | |նախագծերով: |
| | |Նախագծի թիրախային խումբը երիտասարդներն են, |
| | |շահառուները` Մասիս քաղաքի և հարակից |
| | |բնակավայրերի երիտասարդները, ուսանողները, |
| | |դպրոցականները: |
| | |«Youth Lab»-ը մեկամյա նախագիծ չէ, այն միտում |
| | |ունի զարգանալու նոր ուղղություններով և նոր |
| | |պրոֆիլներով` ապագայում Թումո կենտրոն դառնալու |
| | |հեռանկարով: |
| | |«Youth Lab» ծրագրի ազդեցությունը կգնահատվի |
| | |մշտադիտարկումների միջոցով: Նախատեսվում է |
| | |մշտադիտարկում անցկացնել նախքան ծրագրի |
| | |իրականացումն ու դրանից հետո: |
| | |Անհրաժեշտության դեպքում կմշակվեն ՏՏ ոլորտում |
| | |կրթությունը բարելավելու և թվային ոլորտի |
| | |զարգացմանը խթանելու նոր լուծումներ: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.2.|Նպատակը |«Youth Lab» նախագիծը նպատակ ունի` |
| | |. զարգացնել ՏՏ ոլորտը համայնքում` ապահովելով |
| | |երիտասարդներին և պատանիներին ոչ ֆորմալ |
| | |կրթությամբ, տալով հնարավորություն ծանոթանալու |
| | |և մասնակցելու ինֆորմացիոն անվտանգության, |
| | |ծրագրավորման լեզուների ուսումնասիրման, թվային |
| | |արվեստի, մեդիայի հմտություններին վերաբերող |
| | |դասընթացների, թրեյնինգների և այլ ծրագրերի, |
| | |. դառնալ նորարարական գաղափարների և ստեղծարար |
| | |աշխատանքների իրականացման հարթակ, նպաստել |
| | |երիտասարդների նախաձեռնողական ունակությունների |
| | |զարգացմանը, |
| | |. նպաստել համայնքի երիտասարդների մասնագիտական |
| | |ընտրության կողմնորոշմանը, |
| | |. ստեղծել անհրաժեշտ պայմաններ, սոցիալական դժվար|
| | |պայմաններում գտնվող երիտասարդներին` |
| | |տեխնոլոգիական բացահայտումներ անելու և |
| | |կրթություն ստանալու համար, |
| | |. ամրապնդել միջհամայնքային կապերը: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.3.|Անցկացման ժամկետը |Ծրագրի իրականացման համար պայմանագրի կնքման |
| | |օրվանից մինչև 2021 թ. դեկտեմբերը |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.4.|Անցկացման վայրը |ՀՀ Արարատի մարզ, ք. Մասիս |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.5.|Ակնկալվող |«Youth Lab» ծրագրի իրականացումից ակնկալվող |
| |արդյունքները |արդյունքները հետևյալն են` |
| | |. մարզում ունենալ հարթակ տարբեր երիտասարդական |
| | |նորարարական գաղափարների իրականացման և փորձի |
| | |փոխանակման ծրագրերի, միջհամայնքային կապերի |
| | |ամրապնդման համար, |
| | |. ունենալ տեղեկացած և զարգացած երիտասարդներով |
| | |լի համայնք, ինչն էլ կնպաստի մարզում ՏՏ ոլորտի |
| | |զարգացմանը, |
| | |. Մասիսի Երիտասարդական կենտրոնին |
| | |հնարավորություն ընձեռել գործունեություն |
| | |ծավալելու նաև ՏՏ ուղղվածությամբ և ձեռք |
| | |բերելու նոր համագործակցություններ: |
|____|____________________|_______________________________________________|
|3.6.|Ոչ ֆինանսական |Կենտրոնը տարեկան միջին հաշվարկով 300 երեխայի |
| |ցուցանիշները |կապահովի ՏՏ ոլորտում ոչ ֆորմալ կրթությամբ: |
._________________________________________________________________________.
(հավելվածը փոփ. 08.09.2021 թիվ 1452-Լ, 23.12.2021 թիվ 2106-Լ որոշումներ)
___________________________________
ԻՐՏԵԿ - Ընդունող մարմնի կայքէջում (www.e-gov.am) հրապարակման ամսաթիվ տրված չէ («Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենք, հոդ. 23, մաս 7):