Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1012.01.4 «ՎԱՐՍԱՎԻՐԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

8 հոկտեմբերի 2021 թվականի N 72-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1012.01.4 «ՎԱՐՍԱՎԻՐԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ ԵՎ ԶԱՐԴԱՅԻՆ ԴԻՄԱՀԱՐԴԱՐՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 1012.01.03.4 «ՎԱՐՍԱՀԱՐԴԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-Ի N 16-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|    |  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ»             |

|____|________________________________________________________________|

|42. |Մոդուլի դասիչը             |ԱՀ-ՀՕ-4-21-001                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|43. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել ուսանողի|

|    |                           |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և |

|    |                           |դրա ծրագրային հնարավորությունները   |

|    |                           |կիրառելու առաջնային                 |

|    |                           |կարողությունները, աշխատանքային      |

|    |                           |գործունեության ընթացքում և  անձնական|

|    |                           |կարիքների շրջանակներում կիրառել     |

|    |                           |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի,|

|    |                           |գրասենյակային փաթեթների (Microsoft  |

|    |                           |Office) ծրագրերը, կատարելագործել    |

|    |                           |համացանցից օգտվելու կարողությունները|

|    |                           |և  տեղեկատվական բազաների հետ        |

|    |                           |նպատակային աշխատելու հմտությունները |

|____|___________________________|____________________________________|

|44. |Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|45. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ   |

|    |                           |պետք չեն:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|46. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|47. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կիրառել համակարգչային համալիրում    |

|    |                           |ներառվող բաղադրիչները և  օպերացիոն  |

|    |                           |համակարգը                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|48. |Կատարման չափանիշներ        |1) համակարգչային համալիրում ներառվող|

|    |                           |հիմնական և  լրացուցիչ բաղադրիչները  |

|    |                           |բնութագրում է,                      |

|    |                           |2) ճիշտ է պահպանում համակարգիչը և   |

|    |                           |բաղադրիչները միացնելու, օգտագործելու|

|    |                           |և  անջատելու տեխնիկական պայմանները, |

|    |                           |3) օգտվում է համակարգչային օժանդակ  |

|    |                           |տեխնիկական սարքերից,                |

|    |                           |4) ներկայացնում է օպերացիոն         |

|    |                           |համակարգի պատուհանային կառուցվածքը, |

|    |                           |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական |

|    |                           |ծրագրերը,                           |

|    |                           |6) բացում է առաջադրված թղթապանակը և |

|    |                           |ֆայլը,                              |

|    |                           |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի   |

|    |                           |հիմնական հրամաններից,               |

|    |                           |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ,|

|    |                           |պահպանում, բացում, փակում և         |

|    |                           |տեղադրում է առաջադրված վայրում,     |

|    |                           |9) կատարում է փաստաթղթի տպագրում:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|49. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Խմբագրել և  ֆորմատավորել տեքստեր    |

|____|___________________________|____________________________________|

|50. |Կատարման չափանիշներ        |1) հայերեն և  օտար լեզվով տեքստ     |

|    |                           |մուտքագրելու համար ծրագրերը         |

|    |                           |պատրաստել է,                        |

|    |                           |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ     |

|    |                           |նշաններ, սիմվոլներ, թվանշաններ,     |

|    |                           |3) տեքստային ցուցիչը տեղաշարժելով   |

|    |                           |կատարում է ուղղումներ, ջնջումներ,   |

|    |                           |լրացումներ, փոփոխություններ,        |

|    |                           |4) մուտքագրված տեքստի պարզագույն    |

|    |                           |ֆորմատավորման գործողությունները ճիշտ|

|    |                           |է կատարում,                         |

|    |                           |5) կարողանում է տեքստին կից         |

|    |                           |ներմուծել նկարներ, գրաֆիկներ,       |

|    |                           |աղյուսակներ, անիմացիաներ:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|51. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Պատրաստել և  խմբագրել աղյուսակներ   |

|____|___________________________|____________________________________|

|52. |Կատարման չափանիշներ        |1) աղյուսակներ կազմելու             |

|    |                           |համակարգչային ծրագրերը և  դրանց     |

|    |                           |կիրառումը ներկայացնում է,           |

|    |                           |2) առաջադրված չափերով կազմում է     |

|    |                           |աղյուսակ և  մուտքագրում տվյալներ,   |

|    |                           |3) աղյուսակում կատարում է           |

|    |                           |ուղղումներ, լրացումներ,             |

|    |                           |փոփոխություններ,                    |

|    |                           |4) աղյուսակի տվյալների մեջ ստեղծում |

|    |                           |է պարզ ֆունկցիոնալ կախվածություն:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|53. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Կատարել գրաֆիկական խմբագրում և      |

|    |                           |նկարազարդում                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|54. |Կատարման չափանիշներ        |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ` |

|    |                           |օգտագործելով նաև  Autoshapes        |

|    |                           |պատուհանի պատրաստի ձևերը,           |

|    |                           |2) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ,  |

|    |                           |3) ֆորմատավորում է գրաֆիկական       |

|    |                           |օբյեկտները` տեղափոխելով, պատճենելով,|

|    |                           |պտտելով և  չափերը փոխելով,          |

|    |                           |4) խմբավորում է գրաֆիկական          |

|    |                           |օբյեկտները,                         |

|    |                           |5) գծագրում է տեքստային բլոկներ,    |

|    |                           |6) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների |

|    |                           |գունաերանգավորում:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|55. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Համակարգչային ծրագրերով կազմակերպել |

|    |                           |ցուցադրություն                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|56. |Կատարման չափանիշներ        |1) ցուցադրական ծրագրերը և  դրանց    |

|    |                           |պատուհանի կառուցվածքը ճիշտ է        |

|    |                           |ներկայացնում,                       |

|    |                           |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային      |

|    |                           |արժեքներ և  պարզ գործողություններ,  |

|    |                           |3) ներբեռնում է նկարներ,            |

|    |                           |տեսանյութեր, անիմացիաներ, տվյալներ` |

|    |                           |աղյուսակի, գրաֆիկի տեսքով,          |

|    |                           |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով  |

|    |                           |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ       |

|    |                           |ցուցադրության համար,                |

|    |                           |5) ցուցադրում է պատրաստված          |

|    |                           |տեղեկատվական նյութը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|57. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Աշխատել համացանցում                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|    |Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է «համացանց»        |

|    |                           |հասկացությունը,                     |

|    |                           |2) օգտագործում է ինտերնետային       |

|    |                           |հիմնական ծրագրերը,                  |

|    |                           |3) ներկայացնում է History,          |

|    |                           |Favorites, Stop, Refresh            |

|    |                           |հրամանների, Back և  Forward         |

|    |                           |կոճակների նշանակությունը,           |

|    |                           |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները   |

|    |                           |համացանցի տեղեկատվական բազաներում   |

|    |                           |(որոնողական և  բաց ցանցերից),       |

|    |                           |5) կարողանում է համացանցից          |

|    |                           |ներբեռնել, պահպանել և  օգտագործել   |

|    |                           |տեղեկությունները,                   |

|    |                           |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում,|

|    |                           |ինտերնետային ծրագրերում և  այլ      |

|    |                           |կայքերում,                          |

|    |                           |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի |

|    |                           |հնարավորությունները, ուղարկում և    |

|    |                           |ստանում ինֆորմացիա:                 |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|58. |Մոդուլի դասիչը             |ԱՀ-Ձ-4-21-001                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|59. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  բիզնես գործունեություն    |

|    |                           |իրականացնելու համար անհրաժեշտ       |

|    |                           |գործնական հմտություններ: Դրանք      |

|    |                           |ներառում են ինքնուրույն բիզնես      |

|    |                           |կազմակերպելու և  վարելու համար      |

|    |                           |անհրաժեշտ գործողությունների         |

|    |                           |իրականացման հմտություններ, որոնցում |

|    |                           |հաշվի է առնված ինչպես գործարար      |

|    |                           |ոլորտին հատուկ սկզբունքները, այնպես |

|    |                           |էլ բիզնես գործունեությունը          |

|    |                           |կարգավորող իրավական դաշտի           |

|    |                           |առանձնահատկությունները              |

|____|___________________________|____________________________________|

|60. |Մոդուլի տևողությունը       |72 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|61. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության  |

|    |                           |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար  |

|    |                           |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ   |

|    |                           |պետք չէ: Մյուս ուսումնառության      |

|    |                           |արդյունքների ուսումնասիրությունը    |

|    |                           |նպատակահարմար է իրականացնել որոշակի |

|    |                           |մասնագիտական մոդուլներ յուրացնելուց |

|    |                           |հետո, որպեսզի դրանց գործնական       |

|    |                           |ձեռքբերումները օգտագործվեն          |

|    |                           |համապատասխան ծրագրեր մշակելու համար:|

|____|___________________________|____________________________________|

|62. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |սահմանված կատարման չափանիշների      |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է      |

|____|___________________________|____________________________________|

|63. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հիմնավորված             |

|    |                           |բիզնես-գաղափարի ձևավորման           |

|    |                           |գործընթացը                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|64. |Կատարման չափանիշներ        |1) բիզնես-գործունեության էությունը  |

|    |                           |ճիշտ է մեկնաբանում,                 |

|    |                           |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, |

|    |                           |նպատակը և  ռազմավարությունը ճիշտ է  |

|    |                           |սահմանում,                          |

|    |                           |3) բիզնես-գործունեության համար      |

|    |                           |նախընտրելի անձնային հատկանիշների    |

|    |                           |կարևորությունը  հիմնավորում է,      |

|    |                           |4) բիզնես-գործունեության համար      |

|    |                           |սեփական հնարավորությունների         |

|    |                           |գնահատումը ճիշտ է,                  |

|    |                           |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է |

|    |                           |մեկնաբանում,                        |

|    |                           |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման        |

|    |                           |գործընթացի բաղադրիչների իմաստը ճիշտ |

|    |                           |է մեկնաբանում,                      |

|    |                           |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է   |

|    |                           |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,      |

|    |                           |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի        |

|    |                           |գնահատումը ճիշտ է:                  |

|____|___________________________|____________________________________|

|65. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման|

|    |                           |և  գրանցման կարգը, կառավարման       |

|    |                           |գործընթացը                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|66. |Կատարման չափանիշներ        |1) կազմակերպության                  |

|    |                           |կազմակերպական-իրավական ձևերի        |

|    |                           |բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|    |                           |2) կազմակերպության աշխատանքը        |

|    |                           |կարգավորող իրավական ակտերի          |

|    |                           |պահանջների ընկալումը ճիշտ է,        |

|    |                           |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի |

|    |                           |հաջորդականությունը ճիշտ է           |

|    |                           |մեկնաբանում,                        |

|    |                           |4) կազմակերպության ստեղծման համար   |

|    |                           |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը    |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |5) կազմակերպության կառավարման       |

|    |                           |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ |

|    |                           |է մեկնաբանում,                      |

|    |                           |6) կառավարման ֆունկցիաների          |

|    |                           |բնութագրերը ճիշտ է,                 |

|    |                           |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը     |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների |

|    |                           |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,     |

|    |                           |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և        |

|    |                           |պարտականությունների բաշխման         |

|    |                           |մոտեցումները հիմնավոր է,            |

|    |                           |10) աշխատողների ընտրության կարգը    |

|    |                           |հիմնավոր է,                         |

|    |                           |11) կազմակերպության կառավարմանն     |

|    |                           |առնչվող փաստաթղթերի ձևավորումը      |

|    |                           |ամբողջական և  հիմնավոր է,           |

|    |                           |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և   |

|    |                           |բովանդակությունը իրավաբանորեն       |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |13) կառավարման արդյունավետության    |

|    |                           |գնահատման մոտեցումները հիմնավոր է:  |

|____|___________________________|____________________________________|

|67. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Կատարել շուկայի հետազոտման և        |

|    |                           |գնահատման գործողություններ          |

|____|___________________________|____________________________________|

|68. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»       |

|    |                           |հասկացությունը,                     |

|    |                           |2) շուկայի հետազոտման               |

|    |                           |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,    |

|    |                           |3) շուկայի հետազոտման հիմնական      |

|    |                           |ուղղությունները բացահայտում է,      |

|    |                           |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի    |

|    |                           |փուլերը ճիշտ է բնութագրում,         |

|    |                           |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման   |

|    |                           |մեթոդների ընտրությունը հիմնավոր է,  |

|    |                           |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի     |

|    |                           |բացահայտման մոտեցումները ճիշտ է,    |

|    |                           |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և   |

|    |                           |գնորդի վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,  |

|    |                           |8) շուկայական մրցակցության          |

|    |                           |գնահատումը հիմնավոր է,              |

|    |                           |9) շուկայի հատվածավորումը           |

|    |                           |իրատեսական է,                       |

|    |                           |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և    |

|    |                           |7P/ նշանակությունը ճիշտ է           |

|    |                           |բացահայտում,                        |

|    |                           |11) մարքեթինգային ռազմավարության    |

|    |                           |մշակման մոտեցումները հիմնավորված է: |

|____|___________________________|____________________________________|

|69. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Բնութագրել կազմակերպության          |

|    |                           |ռեսուրսները և  գնահատել օգտագործման |

|    |                           |արդյունավետությունը                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|70. |Կատարման չափանիշներ        |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը|

|    |                           |և  կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,  |

|    |                           |2) կազմակերպության ռեսուրսների      |

|    |                           |խմբերի միջև  օպտիմալ                |

|    |                           |հարաբերակցության ապահովման          |

|    |                           |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,    |

|    |                           |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի     |

|    |                           |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,   |

|    |                           |4) աշխատանքային ռեսուրսների         |

|    |                           |բնութագիրը և  դրանց առնչվող         |

|    |                           |ցուցանիշների մեկնաբանությունը       |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման |

|    |                           |էությունը ճիշտ է բացատրում,         |

|    |                           |նորմաների մեծության ձևավորման       |

|    |                           |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում,      |

|    |                           |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված|

|    |                           |հասկացությունների բացատրությունը    |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման |

|    |                           |աղբյուրների առանձնահատկությունները  |

|    |                           |ճիշտ է մեկնաբանում,                 |

|    |                           |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության|

|    |                           |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է, |

|    |                           |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի |

|    |                           |օգտագործման արդյունավետության       |

|    |                           |ցուցանիշների հաշվարկը և             |

|    |                           |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,     |

|    |                           |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման  |

|    |                           |արդյունավետության ցուցանիշների      |

|    |                           |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |11) աշխատանքային ռեսուրսների        |

|    |                           |օգտագործման արդյունավետության       |

|    |                           |ցուցանիշների հաշվարկը և             |

|    |                           |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,     |

|    |                           |12) ռեսուրսների օգտագործման         |

|    |                           |վերաբերյալ պարզ վերլուծական         |

|    |                           |գործողությունները և  ըստ            |

|    |                           |արդյունքների եզրահանգումները        |

|    |                           |հիմնավոր է:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|71. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել   |

|    |                           |ապրանքի /ծառայության/ գինը          |

|____|___________________________|____________________________________|

|72. |Կատարման չափանիշներ        |1) «ծախս» հասկացության              |

|    |                           |բովանդակությունը ճիշտ է մեկնաբանում,|

|    |                           |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,    |

|    |                           |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի   |

|    |                           |տեսակները և  վավերապայմանները ճիշտ է|

|    |                           |ներկայացնում,                       |

|    |                           |4) ծախսերի տարբեր խմբերի            |

|    |                           |հաշվապահական ձևակերպումները  ճիշտ է,|

|    |                           |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և    |

|    |                           |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար|

|    |                           |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է  |

|    |                           |ներկայացնում,                       |

|    |                           |6) ապրանքի կամ ծառայության          |

|    |                           |ինքնարժեքի մեջ ներառվող ծախսերի     |

|    |                           |հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում,     |

|    |                           |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների     |

|    |                           |մեծության հաշվարկման                |

|    |                           |մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում,  |

|    |                           |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության|

|    |                           |միավորի ինքնարժեքը,                 |

|    |                           |9) ինքնարժեքի իջեցման               |

|    |                           |հնարավորությունները ճիշտ է          |

|    |                           |գնահատում,                          |

|    |                           |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի|

|    |                           |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,   |

|    |                           |11) անհատական գնից շուկայական գնի   |

|    |                           |անցման տրամաբանությունը բացատրում է:|

|____|___________________________|____________________________________|

|73. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Մշակել բիզնես պլան և                |

|    |                           |գործողությունների ծրագիր            |

|____|___________________________|____________________________________|

|74. |Կատարման չափանիշներ        |1) բիզնես գործունեության համար      |

|    |                           |բիզնես պլանի անհրաժեշտությունը      |

|    |                           |հիմնավորում է,                      |

|    |                           |2) բիզնես պլանի բաժինների           |

|    |                           |բովանդակության մեկնաբանությունները  |

|    |                           |ճիշտ է,                             |

|    |                           |3) բիզնես պլանի մշակման համար       |

|    |                           |անհրաժեշտ ելակետային տվյալների կազմը|

|    |                           |և  ձեռք բերման աղբյուրները ճիշտ է   |

|    |                           |ներկայացնում,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է կատարում SWOT             |

|    |                           |վերլուծություն,                     |

|    |                           |5) SWOT վերլուծության արդյունքները  |

|    |                           |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու    |

|    |                           |գործընթացում,                       |

|    |                           |6) բիզնես պլանով նախատեսվող         |

|    |                           |միջոցառումները հիմնավորված է,       |

|    |                           |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող  |

|    |                           |գործողությունների ծրագիրը,          |

|    |                           |ժամանակացույցը հիմնավոր է,          |

|    |                           |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող  |

|    |                           |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է   |

|    |                           |սահմանվել,                          |

|    |                           |9) բիզնես պլանով նախատեսված         |

|    |                           |միջոցառումների իրականացման ռիսկերը  |

|    |                           |և  դրանց հաղթահարման քայլերը        |

|    |                           |հիմնավոր են:                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|75. |Ուսումնառության արդյունք 7 |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել      |

|    |                           |ֆինանսական հաշվետվություններ        |

|____|___________________________|____________________________________|

|76. |Կատարման չափանիշներ        |1) հարկային օրենսդրության հիմնական  |

|    |                           |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,      |

|    |                           |2) հարկային օրենսդրության հիմնական  |

|    |                           |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում, |

|    |                           |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը  |

|    |                           |հաշվելու համար կիրառվող ելակետային  |

|    |                           |ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է        |

|    |                           |կատարում,                           |

|    |                           |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը  |

|    |                           |ճիշտ է հաշվարկում,                  |

|    |                           |5) հարկերի վճարման ժամկետների       |

|    |                           |գնահատումը համապատասխանում է        |

|    |                           |օրենսդրության պահանջներին,          |

|    |                           |6) ֆինանսական հաշվետվությունների    |

|    |                           |կազմը ճիշտ է ներկայացնում,          |

|    |                           |7) անհրաժեշտ ֆինանսական             |

|    |                           |հաշվետվությունները ճիշտ է լրացնում, |

|    |                           |8) ստուգումների իրականացման իրավական|

|    |                           |ակտերի պահանջները ճիշտ է բացատրում, |

|    |                           |9) ստուգումների հետ կապված          |

|    |                           |տնտեսվարողի իրավունքներն ու         |

|    |                           |պարտականությունները ճիշտ է          |

|    |                           |ներկայացնում:                       |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1012 01.4

«Վարսավիրական արվեստ և զարդային դիմահարդարում» մասնագիտության

1012.01.03.4 «Վարսահարդար» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի

ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԻԱՅԻ ԵՎ ՀԻԳԻԵՆԱՅԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ»           |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը             |ՎՐՍՀ-4-21-001                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|    |                           |ձևավորել  սանիտարիայի և  հիգիենայի  |

|    |                           |նորմերը պահպանելու կարողություններ: |

|____|___________________________|____________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ   |

|    |                           |պետք չեն:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|6.  |Ուսումնառության արդյունք 1 |Պահպանել սանիտարիայի նորմերը        |

|____|___________________________|____________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում սանիտարիայի  |

|    |                           |նորմերը,                            |

|    |                           |2) տարբեր իրավիճակներում պահպանում է|

|    |                           |սանիտարիայի նորմերը,                |

|    |                           |3) դասակարգում է օգտագործվող        |

|    |                           |հիմնական ախտահանող նյութերը,        |

|    |                           |4) ճիշտ է պատրաստում դրանցից        |

|    |                           |լուծույթներ:                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|8.  |Ուսումնառության արդյունք 2 |Պահպանել հիգիենայի նորմերը          |

|____|___________________________|____________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում անձնական     |

|    |                           |հիգիենայի նորմերը,                  |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |

|    |                           |հիգիենայի նորմերը,                  |

|    |                           |3) պահպանում է հիգիենայի նորմերը    |

|    |                           |տարբեր իրավիճակներում:              |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԶԵՐԻ ԽՆԱՄՔ ԵՎ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ»             |

|_____________________________________________________________________|

|10. |Մոդուլի դասիչը             |ՎՐՍՀ-4-21-002                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|11. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ     |

|    |                           |գիտելիքներ մազերի խնամքի և  տարբեր  |

|    |                           |նախապատրաստական աշխատանքների        |

|    |                           |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ձևավորել    |

|    |                           |մազերը խնամելու, տարբեր աշխատանքներ |

|    |                           |նախապատրաստելու կարողություններ:    |

|____|___________________________|____________________________________|

|12. |Մոդուլի տևողությունը       |44 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|13. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի  |

|    |                           |ՎՐՍՀ-4-21-001 «Սանիտարիայի և        |

|    |                           |հիգիենայի պահպանում» մոդուլը:       |

|____|___________________________|____________________________________|

|14. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|15. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել գլխամաշկի և  մազերի     |

|    |                           |առանձնահատկությունները              |

|____|___________________________|____________________________________|

|16. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում գլխամաշկի    |

|    |                           |կառուցվածքը,                        |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում մազերի       |

|    |                           |կառուցվածքը,                        |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում մազերի       |

|    |                           |տեսակները,                          |

|    |                           |4) ճիշտ է ներկայացնում գլխամաշկի և  |

|    |                           |մազերի խնդիրները:                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|17. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Տարբերել խնամքի միջոցների տեսակները |

|____|___________________________|____________________________________|

|18. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերը լվացող|

|    |                           |նյութերի նշանակությունը,            |

|    |                           |2) տարբերակում է լվացող միջոցները,  |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |բուժիչ-կանխարգելիչ միջոցների        |

|    |                           |նշանակությունը և  տեսակները:        |

|____|___________________________|____________________________________|

|19. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Նախապատրաստել հաճախորդի մազերը      |

|____|___________________________|____________________________________|

|20. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերի       |

|    |                           |նախապատրաստման (գլխի լվացման,       |

|    |                           |բուժիչ-կանխանգելիչ միջոցների        |

|    |                           |կիրառման) անվտանգության տեխնիկայի   |

|    |                           |կանոնները,                          |

|    |                           |2) ճիշտ է ընտրում մազերը լվացող     |

|    |                           |նյութերը,                           |

|    |                           |3) ճիշտ է ընտրում համապատասխան      |

|    |                           |բուժիչ-կանխարգելիչ միջոցները`       |

|    |                           |գնահատելով գլխամաշկի և  մազերի      |

|    |                           |խնդիրները,                          |

|    |                           |4) ճիշտ է տարածում խնամքի նյութը    |

|    |                           |գլխամաշկի կամ մազերի վրա,           |

|    |                           |պահպանում է խնամքի նյութի կիրառման  |

|    |                           |հրահանգի պահանջները,                |

|    |                           |5) ճիշտ է ընտրում գլխամաշկի մերսման |

|    |                           |ձևը  և  կատարում մերսում,           |

|    |                           |6) ճիշտ է լվանում գլուխը:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|21. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Սանրել հաճախորդի մազերը             |

|____|___________________________|____________________________________|

|22. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում սանրման      |

|    |                           |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները,  |

|    |                           |2) ճիշտ է ընտրում սանրը,            |

|    |                           |3) ճիշտ է սանրում մազերը:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|23. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Չորացնել հաճախորդի մազերը           |

|____|___________________________|____________________________________|

|24. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերի       |

|    |                           |չորացման անվտանգության տեխնիկայի    |

|    |                           |կանոնները,                          |

|    |                           |2) ճիշտ է ընտրում չորացնող միջոցը.  |

|    |                           |3) ճիշտ է ընտրում ու կարգավորում    |

|    |                           |էլեկտրական սարքավորումների          |

|    |                           |աշխատանքային ռեժիմը.                |

|    |                           |4) ճիշտ է կատարում չորացումը:       |

|____|________________________________________________________________|

|25. | ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՏՐՎԱԾՔՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆՐՎԱԾՔՆԵՐԻ ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՈՒՄ»   |

|____|________________________________________________________________|

|26. |Մոդուլի դասիչը             |ՎՐՍՀ-4-21-003                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|27. |Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ     |

|    |                           |գիտելիքներ դեմքի տիպերի, գլխի       |

|    |                           |ձևերի,  կառուցվածքների,             |

|    |                           |սանրվածքների, ուրվագծերի և  տիպերի  |

|    |                           |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ճակատային   |

|    |                           |մազափնջերը ձևավորելու,  կտրվածքները |

|    |                           |և  սանրվածքները մոդելավորելու       |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|28. |Մոդուլի տևողությունը       |18 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|29. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ   |

|    |                           |պետք չեն:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|30. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|31. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել գլխի և  դեմքի ձևերը     |

|____|___________________________|____________________________________|

|32. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում գլխի և  դեմքի|

|    |                           |ձևերը,                              |

|    |                           |2) ճիշտ է բնութագրում գլխի և  դեմքի |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում մարդաչափական |

|    |                           |տվյալները:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|33. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կտրվածքների և           |

|    |                           |սանրվածքների տեսակներն ու տիպերը    |

|____|___________________________|____________________________________|

|34. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում կտրվածքների  |

|    |                           |և  սանրվածքների տեսակներն ու տիպերը,|

|    |                           |2) ճիշտ է բնութագրում կտրվածքների և |

|    |                           |սանրվածքների առանձնահատկությունները:|

|____|___________________________|____________________________________|

|35. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել սանրվածքների ուրվագծերը |

|    |                           |և  ուրվագծերի երկրաչափական ձևերը    |

|____|___________________________|____________________________________|

|36. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |

|    |                           |ուրվագծերը,                         |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |

|    |                           |ուրվագծերի երկրաչափական ձևերը,      |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |

|    |                           |ուրվագծերը տարբեր դիրքերից:         |

|____|___________________________|____________________________________|

|37. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ընտրել և  մոդելավորել կտրվածքները և |

|    |                           |սանրվածքները                        |

|____|___________________________|____________________________________|

|38. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ընտրում կտրվածքը` հաշվի   |

|    |                           |առնելով դեմքի և  գլխի ձևը,          |

|    |                           |մարդաչափական առանձնահատկությունները,|

|    |                           |2) ճիշտ է ընտրում կտրվածքը` հաշվի   |

|    |                           |առնելով դեմքի և  գլխի ձևը,          |

|    |                           |մարդաչափական առանձնահատկությունները:|

|____|___________________________|____________________________________|

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
08.10.2021
N 72-Ն
Հրաման