ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
8 հոկտեմբերի 2021 թվականի N 72-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1012.01.4 «ՎԱՐՍԱՎԻՐԱԿԱՆ ԱՐՎԵՍՏ ԵՎ ԶԱՐԴԱՅԻՆ ԴԻՄԱՀԱՐԴԱՐՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 1012.01.03.4 «ՎԱՐՍԱՀԱՐԴԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆՎԱՐԻ 16-Ի N 16-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| | ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|____|________________________________________________________________|
|42. |Մոդուլի դասիչը |ԱՀ-ՀՕ-4-21-001 |
|____|___________________________|____________________________________|
|43. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել ուսանողի|
| | |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և |
| | |դրա ծրագրային հնարավորությունները |
| | |կիրառելու առաջնային |
| | |կարողությունները, աշխատանքային |
| | |գործունեության ընթացքում և անձնական|
| | |կարիքների շրջանակներում կիրառել |
| | |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի,|
| | |գրասենյակային փաթեթների (Microsoft |
| | |Office) ծրագրերը, կատարելագործել |
| | |համացանցից օգտվելու կարողությունները|
| | |և տեղեկատվական բազաների հետ |
| | |նպատակային աշխատելու հմտությունները |
|____|___________________________|____________________________________|
|44. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|45. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ |
| | |պետք չեն: |
|____|___________________________|____________________________________|
|46. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|47. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Կիրառել համակարգչային համալիրում |
| | |ներառվող բաղադրիչները և օպերացիոն |
| | |համակարգը |
|____|___________________________|____________________________________|
|48. |Կատարման չափանիշներ |1) համակարգչային համալիրում ներառվող|
| | |հիմնական և լրացուցիչ բաղադրիչները |
| | |բնութագրում է, |
| | |2) ճիշտ է պահպանում համակարգիչը և |
| | |բաղադրիչները միացնելու, օգտագործելու|
| | |և անջատելու տեխնիկական պայմանները, |
| | |3) օգտվում է համակարգչային օժանդակ |
| | |տեխնիկական սարքերից, |
| | |4) ներկայացնում է օպերացիոն |
| | |համակարգի պատուհանային կառուցվածքը, |
| | |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական |
| | |ծրագրերը, |
| | |6) բացում է առաջադրված թղթապանակը և |
| | |ֆայլը, |
| | |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի |
| | |հիմնական հրամաններից, |
| | |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ,|
| | |պահպանում, բացում, փակում և |
| | |տեղադրում է առաջադրված վայրում, |
| | |9) կատարում է փաստաթղթի տպագրում: |
|____|___________________________|____________________________________|
|49. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Խմբագրել և ֆորմատավորել տեքստեր |
|____|___________________________|____________________________________|
|50. |Կատարման չափանիշներ |1) հայերեն և օտար լեզվով տեքստ |
| | |մուտքագրելու համար ծրագրերը |
| | |պատրաստել է, |
| | |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ |
| | |նշաններ, սիմվոլներ, թվանշաններ, |
| | |3) տեքստային ցուցիչը տեղաշարժելով |
| | |կատարում է ուղղումներ, ջնջումներ, |
| | |լրացումներ, փոփոխություններ, |
| | |4) մուտքագրված տեքստի պարզագույն |
| | |ֆորմատավորման գործողությունները ճիշտ|
| | |է կատարում, |
| | |5) կարողանում է տեքստին կից |
| | |ներմուծել նկարներ, գրաֆիկներ, |
| | |աղյուսակներ, անիմացիաներ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|51. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Պատրաստել և խմբագրել աղյուսակներ |
|____|___________________________|____________________________________|
|52. |Կատարման չափանիշներ |1) աղյուսակներ կազմելու |
| | |համակարգչային ծրագրերը և դրանց |
| | |կիրառումը ներկայացնում է, |
| | |2) առաջադրված չափերով կազմում է |
| | |աղյուսակ և մուտքագրում տվյալներ, |
| | |3) աղյուսակում կատարում է |
| | |ուղղումներ, լրացումներ, |
| | |փոփոխություններ, |
| | |4) աղյուսակի տվյալների մեջ ստեղծում |
| | |է պարզ ֆունկցիոնալ կախվածություն: |
|____|___________________________|____________________________________|
|53. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Կատարել գրաֆիկական խմբագրում և |
| | |նկարազարդում |
|____|___________________________|____________________________________|
|54. |Կատարման չափանիշներ |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ` |
| | |օգտագործելով նաև Autoshapes |
| | |պատուհանի պատրաստի ձևերը, |
| | |2) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ, |
| | |3) ֆորմատավորում է գրաֆիկական |
| | |օբյեկտները` տեղափոխելով, պատճենելով,|
| | |պտտելով և չափերը փոխելով, |
| | |4) խմբավորում է գրաֆիկական |
| | |օբյեկտները, |
| | |5) գծագրում է տեքստային բլոկներ, |
| | |6) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների |
| | |գունաերանգավորում: |
|____|___________________________|____________________________________|
|55. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Համակարգչային ծրագրերով կազմակերպել |
| | |ցուցադրություն |
|____|___________________________|____________________________________|
|56. |Կատարման չափանիշներ |1) ցուցադրական ծրագրերը և դրանց |
| | |պատուհանի կառուցվածքը ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային |
| | |արժեքներ և պարզ գործողություններ, |
| | |3) ներբեռնում է նկարներ, |
| | |տեսանյութեր, անիմացիաներ, տվյալներ` |
| | |աղյուսակի, գրաֆիկի տեսքով, |
| | |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով |
| | |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ |
| | |ցուցադրության համար, |
| | |5) ցուցադրում է պատրաստված |
| | |տեղեկատվական նյութը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|57. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Աշխատել համացանցում |
|____|___________________________|____________________________________|
| |Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է «համացանց» |
| | |հասկացությունը, |
| | |2) օգտագործում է ինտերնետային |
| | |հիմնական ծրագրերը, |
| | |3) ներկայացնում է History, |
| | |Favorites, Stop, Refresh |
| | |հրամանների, Back և Forward |
| | |կոճակների նշանակությունը, |
| | |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները |
| | |համացանցի տեղեկատվական բազաներում |
| | |(որոնողական և բաց ցանցերից), |
| | |5) կարողանում է համացանցից |
| | |ներբեռնել, պահպանել և օգտագործել |
| | |տեղեկությունները, |
| | |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում,|
| | |ինտերնետային ծրագրերում և այլ |
| | |կայքերում, |
| | |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի |
| | |հնարավորությունները, ուղարկում և |
| | |ստանում ինֆորմացիա: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|58. |Մոդուլի դասիչը |ԱՀ-Ձ-4-21-001 |
|____|___________________________|____________________________________|
|59. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել բիզնես գործունեություն |
| | |իրականացնելու համար անհրաժեշտ |
| | |գործնական հմտություններ: Դրանք |
| | |ներառում են ինքնուրույն բիզնես |
| | |կազմակերպելու և վարելու համար |
| | |անհրաժեշտ գործողությունների |
| | |իրականացման հմտություններ, որոնցում |
| | |հաշվի է առնված ինչպես գործարար |
| | |ոլորտին հատուկ սկզբունքները, այնպես |
| | |էլ բիզնես գործունեությունը |
| | |կարգավորող իրավական դաշտի |
| | |առանձնահատկությունները |
|____|___________________________|____________________________________|
|60. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|61. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և 2 ուսումնառության |
| | |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ |
| | |պետք չէ: Մյուս ուսումնառության |
| | |արդյունքների ուսումնասիրությունը |
| | |նպատակահարմար է իրականացնել որոշակի |
| | |մասնագիտական մոդուլներ յուրացնելուց |
| | |հետո, որպեսզի դրանց գործնական |
| | |ձեռքբերումները օգտագործվեն |
| | |համապատասխան ծրագրեր մշակելու համար:|
|____|___________________________|____________________________________|
|62. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է |
|____|___________________________|____________________________________|
|63. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հիմնավորված |
| | |բիզնես-գաղափարի ձևավորման |
| | |գործընթացը |
|____|___________________________|____________________________________|
|64. |Կատարման չափանիշներ |1) բիզնես-գործունեության էությունը |
| | |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, |
| | |նպատակը և ռազմավարությունը ճիշտ է |
| | |սահմանում, |
| | |3) բիզնես-գործունեության համար |
| | |նախընտրելի անձնային հատկանիշների |
| | |կարևորությունը հիմնավորում է, |
| | |4) բիզնես-գործունեության համար |
| | |սեփական հնարավորությունների |
| | |գնահատումը ճիշտ է, |
| | |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման |
| | |գործընթացի բաղադրիչների իմաստը ճիշտ |
| | |է մեկնաբանում, |
| | |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է |
| | |ձևավորված բիզնես-գաղափարները, |
| | |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի |
| | |գնահատումը ճիշտ է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|65. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման|
| | |և գրանցման կարգը, կառավարման |
| | |գործընթացը |
|____|___________________________|____________________________________|
|66. |Կատարման չափանիշներ |1) կազմակերպության |
| | |կազմակերպական-իրավական ձևերի |
| | |բնութագիրը ճիշտ է, |
| | |2) կազմակերպության աշխատանքը |
| | |կարգավորող իրավական ակտերի |
| | |պահանջների ընկալումը ճիշտ է, |
| | |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի |
| | |հաջորդականությունը ճիշտ է |
| | |մեկնաբանում, |
| | |4) կազմակերպության ստեղծման համար |
| | |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը |
| | |ճիշտ է, |
| | |5) կազմակերպության կառավարման |
| | |անհրաժեշտությունը և խնդիրները ճիշտ |
| | |է մեկնաբանում, |
| | |6) կառավարման ֆունկցիաների |
| | |բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը |
| | |ճիշտ է, |
| | |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների |
| | |ձևավորման մոտեցումները ճիշտ է, |
| | |9) աշխատատեղերի ձևավորման և |
| | |պարտականությունների բաշխման |
| | |մոտեցումները հիմնավոր է, |
| | |10) աշխատողների ընտրության կարգը |
| | |հիմնավոր է, |
| | |11) կազմակերպության կառավարմանն |
| | |առնչվող փաստաթղթերի ձևավորումը |
| | |ամբողջական և հիմնավոր է, |
| | |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և |
| | |բովանդակությունը իրավաբանորեն |
| | |ճիշտ է, |
| | |13) կառավարման արդյունավետության |
| | |գնահատման մոտեցումները հիմնավոր է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|67. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Կատարել շուկայի հետազոտման և |
| | |գնահատման գործողություններ |
|____|___________________________|____________________________________|
|68. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» |
| | |հասկացությունը, |
| | |2) շուկայի հետազոտման |
| | |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |3) շուկայի հետազոտման հիմնական |
| | |ուղղությունները բացահայտում է, |
| | |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի |
| | |փուլերը ճիշտ է բնութագրում, |
| | |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման |
| | |մեթոդների ընտրությունը հիմնավոր է, |
| | |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի |
| | |բացահայտման մոտեցումները ճիշտ է, |
| | |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և |
| | |գնորդի վարքագծի գնահատումը ճիշտ է, |
| | |8) շուկայական մրցակցության |
| | |գնահատումը հիմնավոր է, |
| | |9) շուկայի հատվածավորումը |
| | |իրատեսական է, |
| | |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և |
| | |7P/ նշանակությունը ճիշտ է |
| | |բացահայտում, |
| | |11) մարքեթինգային ռազմավարության |
| | |մշակման մոտեցումները հիմնավորված է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|69. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Բնութագրել կազմակերպության |
| | |ռեսուրսները և գնահատել օգտագործման |
| | |արդյունավետությունը |
|____|___________________________|____________________________________|
|70. |Կատարման չափանիշներ |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը|
| | |և կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում, |
| | |2) կազմակերպության ռեսուրսների |
| | |խմբերի միջև օպտիմալ |
| | |հարաբերակցության ապահովման |
| | |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է, |
| | |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի |
| | |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է, |
| | |4) աշխատանքային ռեսուրսների |
| | |բնութագիրը և դրանց առնչվող |
| | |ցուցանիշների մեկնաբանությունը |
| | |ճիշտ է, |
| | |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման |
| | |էությունը ճիշտ է բացատրում, |
| | |նորմաների մեծության ձևավորման |
| | |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված|
| | |հասկացությունների բացատրությունը |
| | |ճիշտ է, |
| | |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման |
| | |աղբյուրների առանձնահատկությունները |
| | |ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության|
| | |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է, |
| | |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի |
| | |օգտագործման արդյունավետության |
| | |ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման |
| | |արդյունավետության ցուցանիշների |
| | |հաշվարկը և արդյունքների գնահատումը |
| | |ճիշտ է, |
| | |11) աշխատանքային ռեսուրսների |
| | |օգտագործման արդյունավետության |
| | |ցուցանիշների հաշվարկը և |
| | |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է, |
| | |12) ռեսուրսների օգտագործման |
| | |վերաբերյալ պարզ վերլուծական |
| | |գործողությունները և ըստ |
| | |արդյունքների եզրահանգումները |
| | |հիմնավոր է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|71. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել |
| | |ապրանքի /ծառայության/ գինը |
|____|___________________________|____________________________________|
|72. |Կատարման չափանիշներ |1) «ծախս» հասկացության |
| | |բովանդակությունը ճիշտ է մեկնաբանում,|
| | |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը, |
| | |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի |
| | |տեսակները և վավերապայմանները ճիշտ է|
| | |ներկայացնում, |
| | |4) ծախսերի տարբեր խմբերի |
| | |հաշվապահական ձևակերպումները ճիշտ է,|
| | |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և |
| | |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար|
| | |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է |
| | |ներկայացնում, |
| | |6) ապրանքի կամ ծառայության |
| | |ինքնարժեքի մեջ ներառվող ծախսերի |
| | |հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների |
| | |մեծության հաշվարկման |
| | |մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում, |
| | |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության|
| | |միավորի ինքնարժեքը, |
| | |9) ինքնարժեքի իջեցման |
| | |հնարավորությունները ճիշտ է |
| | |գնահատում, |
| | |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի|
| | |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է, |
| | |11) անհատական գնից շուկայական գնի |
| | |անցման տրամաբանությունը բացատրում է:|
|____|___________________________|____________________________________|
|73. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Մշակել բիզնես պլան և |
| | |գործողությունների ծրագիր |
|____|___________________________|____________________________________|
|74. |Կատարման չափանիշներ |1) բիզնես գործունեության համար |
| | |բիզնես պլանի անհրաժեշտությունը |
| | |հիմնավորում է, |
| | |2) բիզնես պլանի բաժինների |
| | |բովանդակության մեկնաբանությունները |
| | |ճիշտ է, |
| | |3) բիզնես պլանի մշակման համար |
| | |անհրաժեշտ ելակետային տվյալների կազմը|
| | |և ձեռք բերման աղբյուրները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում, |
| | |4) ճիշտ է կատարում SWOT |
| | |վերլուծություն, |
| | |5) SWOT վերլուծության արդյունքները |
| | |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու |
| | |գործընթացում, |
| | |6) բիզնես պլանով նախատեսվող |
| | |միջոցառումները հիմնավորված է, |
| | |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող |
| | |գործողությունների ծրագիրը, |
| | |ժամանակացույցը հիմնավոր է, |
| | |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող |
| | |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է |
| | |սահմանվել, |
| | |9) բիզնես պլանով նախատեսված |
| | |միջոցառումների իրականացման ռիսկերը |
| | |և դրանց հաղթահարման քայլերը |
| | |հիմնավոր են: |
|____|___________________________|____________________________________|
|75. |Ուսումնառության արդյունք 7 |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել |
| | |ֆինանսական հաշվետվություններ |
|____|___________________________|____________________________________|
|76. |Կատարման չափանիշներ |1) հարկային օրենսդրության հիմնական |
| | |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում, |
| | |2) հարկային օրենսդրության հիմնական |
| | |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում, |
| | |3) հարկերի և տուրքերի մեծությունը |
| | |հաշվելու համար կիրառվող ելակետային |
| | |ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է |
| | |կատարում, |
| | |4) հարկերի և տուրքերի մեծությունը |
| | |ճիշտ է հաշվարկում, |
| | |5) հարկերի վճարման ժամկետների |
| | |գնահատումը համապատասխանում է |
| | |օրենսդրության պահանջներին, |
| | |6) ֆինանսական հաշվետվությունների |
| | |կազմը ճիշտ է ներկայացնում, |
| | |7) անհրաժեշտ ֆինանսական |
| | |հաշվետվությունները ճիշտ է լրացնում, |
| | |8) ստուգումների իրականացման իրավական|
| | |ակտերի պահանջները ճիշտ է բացատրում, |
| | |9) ստուգումների հետ կապված |
| | |տնտեսվարողի իրավունքներն ու |
| | |պարտականությունները ճիշտ է |
| | |ներկայացնում: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1012 01.4
«Վարսավիրական արվեստ և զարդային դիմահարդարում» մասնագիտության
1012.01.03.4 «Վարսահարդար» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի
ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական
կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԱՆԻՏԱՐԻԱՅԻ ԵՎ ՀԻԳԻԵՆԱՅԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ՎՐՍՀ-4-21-001 |
|____|___________________________|____________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել սանիտարիայի և հիգիենայի |
| | |նորմերը պահպանելու կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|3. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ |
| | |պետք չեն: |
|____|___________________________|____________________________________|
|5. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|6. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Պահպանել սանիտարիայի նորմերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|7. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սանիտարիայի |
| | |նորմերը, |
| | |2) տարբեր իրավիճակներում պահպանում է|
| | |սանիտարիայի նորմերը, |
| | |3) դասակարգում է օգտագործվող |
| | |հիմնական ախտահանող նյութերը, |
| | |4) ճիշտ է պատրաստում դրանցից |
| | |լուծույթներ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|8. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Պահպանել հիգիենայի նորմերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|9. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում անձնական |
| | |հիգիենայի նորմերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |հիգիենայի նորմերը, |
| | |3) պահպանում է հիգիենայի նորմերը |
| | |տարբեր իրավիճակներում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱԶԵՐԻ ԽՆԱՄՔ ԵՎ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|10. |Մոդուլի դասիչը |ՎՐՍՀ-4-21-002 |
|____|___________________________|____________________________________|
|11. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գիտելիքներ մազերի խնամքի և տարբեր |
| | |նախապատրաստական աշխատանքների |
| | |վերաբերյալ, ինչպես նաև ձևավորել |
| | |մազերը խնամելու, տարբեր աշխատանքներ |
| | |նախապատրաստելու կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|12. |Մոդուլի տևողությունը |44 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|13. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |ուսանողը պետք է ուսումնասիրած լինի |
| | |ՎՐՍՀ-4-21-001 «Սանիտարիայի և |
| | |հիգիենայի պահպանում» մոդուլը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|14. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|15. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել գլխամաշկի և մազերի |
| | |առանձնահատկությունները |
|____|___________________________|____________________________________|
|16. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գլխամաշկի |
| | |կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մազերի |
| | |կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մազերի |
| | |տեսակները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում գլխամաշկի և |
| | |մազերի խնդիրները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|17. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Տարբերել խնամքի միջոցների տեսակները |
|____|___________________________|____________________________________|
|18. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերը լվացող|
| | |նյութերի նշանակությունը, |
| | |2) տարբերակում է լվացող միջոցները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |բուժիչ-կանխարգելիչ միջոցների |
| | |նշանակությունը և տեսակները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|19. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Նախապատրաստել հաճախորդի մազերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|20. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերի |
| | |նախապատրաստման (գլխի լվացման, |
| | |բուժիչ-կանխանգելիչ միջոցների |
| | |կիրառման) անվտանգության տեխնիկայի |
| | |կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում մազերը լվացող |
| | |նյութերը, |
| | |3) ճիշտ է ընտրում համապատասխան |
| | |բուժիչ-կանխարգելիչ միջոցները` |
| | |գնահատելով գլխամաշկի և մազերի |
| | |խնդիրները, |
| | |4) ճիշտ է տարածում խնամքի նյութը |
| | |գլխամաշկի կամ մազերի վրա, |
| | |պահպանում է խնամքի նյութի կիրառման |
| | |հրահանգի պահանջները, |
| | |5) ճիշտ է ընտրում գլխամաշկի մերսման |
| | |ձևը և կատարում մերսում, |
| | |6) ճիշտ է լվանում գլուխը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|21. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Սանրել հաճախորդի մազերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|22. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սանրման |
| | |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում սանրը, |
| | |3) ճիշտ է սանրում մազերը: |
|____|___________________________|____________________________________|
|23. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Չորացնել հաճախորդի մազերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|24. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մազերի |
| | |չորացման անվտանգության տեխնիկայի |
| | |կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է ընտրում չորացնող միջոցը. |
| | |3) ճիշտ է ընտրում ու կարգավորում |
| | |էլեկտրական սարքավորումների |
| | |աշխատանքային ռեժիմը. |
| | |4) ճիշտ է կատարում չորացումը: |
|____|________________________________________________________________|
|25. | ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՏՐՎԱԾՔՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆՐՎԱԾՔՆԵՐԻ ՄՈԴԵԼԱՎՈՐՈՒՄ» |
|____|________________________________________________________________|
|26. |Մոդուլի դասիչը |ՎՐՍՀ-4-21-003 |
|____|___________________________|____________________________________|
|27. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ |
| | |գիտելիքներ դեմքի տիպերի, գլխի |
| | |ձևերի, կառուցվածքների, |
| | |սանրվածքների, ուրվագծերի և տիպերի |
| | |վերաբերյալ, ինչպես նաև ճակատային |
| | |մազափնջերը ձևավորելու, կտրվածքները |
| | |և սանրվածքները մոդելավորելու |
| | |կարողություններ: |
|____|___________________________|____________________________________|
|28. |Մոդուլի տևողությունը |18 ժամ |
|____|___________________________|____________________________________|
|29. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ |
| | |պետք չեն: |
|____|___________________________|____________________________________|
|30. |Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|____|___________________________|____________________________________|
|31. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել գլխի և դեմքի ձևերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|32. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գլխի և դեմքի|
| | |ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է բնութագրում գլխի և դեմքի |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մարդաչափական |
| | |տվյալները: |
|____|___________________________|____________________________________|
|33. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կտրվածքների և |
| | |սանրվածքների տեսակներն ու տիպերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|34. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կտրվածքների |
| | |և սանրվածքների տեսակներն ու տիպերը,|
| | |2) ճիշտ է բնութագրում կտրվածքների և |
| | |սանրվածքների առանձնահատկությունները:|
|____|___________________________|____________________________________|
|35. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել սանրվածքների ուրվագծերը |
| | |և ուրվագծերի երկրաչափական ձևերը |
|____|___________________________|____________________________________|
|36. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |
| | |ուրվագծերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |
| | |ուրվագծերի երկրաչափական ձևերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սանրվածքների |
| | |ուրվագծերը տարբեր դիրքերից: |
|____|___________________________|____________________________________|
|37. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ընտրել և մոդելավորել կտրվածքները և |
| | |սանրվածքները |
|____|___________________________|____________________________________|
|38. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ընտրում կտրվածքը` հաշվի |
| | |առնելով դեմքի և գլխի ձևը, |
| | |մարդաչափական առանձնահատկությունները,|
| | |2) ճիշտ է ընտրում կտրվածքը` հաշվի |
| | |առնելով դեմքի և գլխի ձևը, |
| | |մարդաչափական առանձնահատկությունները:|
|____|___________________________|____________________________________|
-----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում