Սեղմել Esc փակելու համար:
ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԵՆ ...

 

 

040.0116.260298

 

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՏԱՐ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«26» ՓԵՏՐՎԱՐԻ 1998 Թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

26 փետրվարի 1998 թ. թիվ 116

 

i

ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԵՆԱՄՅԱ ՄՐՑԱՆԱԿՆԵՐ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ԵՎ ՇՆՈՐՀԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Արտադրանքի և ծառայությունների որակի բարձրացումը խթանելու, դրանց որակի կառավարման արդյունավետ մեթոդների ներդրմանն աջակցելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում սահմանել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակներ:

(1-ին կետը փոփ. 04.07.00 թիվ 360 որոշում)

i

2. Հաստատել արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակների շնորհման կարգը (կցվում է):

(2-րդ կետը փոփ. 04.07.00 թիվ 360 որոշում)

i

3. Արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակներ շնորհելու համար հավակնորդների մրցութային ընտրության, նրանց արտադրանքի և ծառայությունների որակի փորձաքննության անցկացման ու համապատասխան առաջարկությունների նախապատրաստման նպատակով ստեղծել արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակաբաշխության հանձնաժողով և հաստատել դրա կազմը (կցվում է):

(3-րդ կետը խմբ. 04.07.00 թիվ 360 որոշում)

i

4. Հաստատել արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի կանոնադրությունը (կցվում է):

(4-րդ կետը փոփ. 04.07.00 թիվ 360 որոշում)

i

5. Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարությանը`

i

ա) մեկամսյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանը ներկայացնել արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի մշակած` արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած ամենամսյա մրցանակների հուշանշանների նախագծերը.

բ) արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած ամենամյա մրցանակներ շնորհելու մրցույթի կազմակերպման և հուշանշանների պատրաստման ծախսերի ֆինանսավորումն իրականացնել Հայաստանի Հանրապետության ամեն տարվա պետական բյուջեից Հայաստանի Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարությանը հատկացված միջոցների հաշվին:

(5-րդ կետը փոփ. 04.07.00 թիվ 360, 23.07.03 թիվ 902-Ն որոշումներ)

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2004 թվականի հունիսի 10-ի

N 890-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

i

ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԵՆԱՄՅԱ ՄՐՑԱՆԱԿՆԵՐԻ ՇՆՈՐՀՄԱՆ

(կարգը խմբ. 10.06.04 թիվ 890-Ն որոշում)

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

i

1. Սույն կարգով սահմանվում են արտադրանքի և ծառայությունների որակի ապահովման բնագավառում (այսուհետ` որակի բնագավառ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակների շնորհման կարգն ու մրցույթին մասնակցելու հիմնական պայմանները, ինչպես նաև նշված բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակի մոդելը, չափանիշները և հավակնորդ կազմակերպության գնահատման կարգը:

(1-ին կետը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

2. Սույն կարգի գործողությունը տարածվում է արտադրանք թողարկող ու ծառայություններ մատուցող բոլոր իրավաբանական անձանց և անհատ ձեռնարկատերերի վրա (այսուհետ` կազմակերպություններ):

3. Որակի բնագավառում ամենամյա մրցույթի (այսուհետ` մրցույթ) կազմակերպման հիմնական նպատակներն արտադրանքի և ծառայությունների որակի բարձրացմանն ու դրանց որակի կառավարման արդյունավետ մեթոդների ներդրմանն աջակցելն ու խթանելն են:

 

II. ՄՐՑՈՒՅԹԻՆ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼՈՒ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

 

4. Որակի բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ամենամյա մրցանակների շնորհման նպատակով անցկացվում է մրցույթ հետևյալ կատեգորիաների կազմակերպությունների համար`

ա) մինչև 200 աշխատող ունեցող,

բ) 200-ից ավելի աշխատող ունեցող:

5. Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակաբաշխության հանձնաժողովը (այսուհետ` մրցանակաբաշխության հանձնաժողով) յուրաքանչյուր տարվա նոյեմբեր և հաջորդ տարվա հունիս-հուլիս ամիսներին 1000 օրինակ տպաքանակ ունեցող մամուլում և զանգվածային լրատվության մյուս միջոցներով հայտարարում է մրցույթ` տվյալ տարվա համար, և հայտնում մրցույթի պայմանները, իսկ յուրաքանչյուր մրցութային տարվա հոկտեմբերին հրապարակում է մրցույթին մասնակցելու համար հայտ ներկայացրած կազմակերպությունների անվանացանկը:

6. Մրցույթին կամավորության սկզբունքով կարող են մասնակցել արտադրանք արտադրող և ծառայություններ մատուցող բոլոր կազմակերպությունները` բացառությամբ ռազմական տեխնիկա արտադրող կազմակերպությունների:

Մրցանակակիր կազմակերպություններն իրավունք ունեն կրկնակի մասնակցելու մրցույթին` մրցանակի շնորհումից հետո 3 տարվանից ոչ շուտ:

Եթե մրցանակը շնորհվել է կազմակերպության մասնաճյուղին, ապա նա իրավունք ունի կրկնակի մասնակցելու մրցույթին` մրցանակի շնորհումից հետո 5 տարվանից ոչ շուտ:

7. Մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացված փաստաթղթերը, որոնցում արտացոլված են որակի բնագավառում ձեռք բերված արդյունքները, քննարկման են ընդունվում միայն այն դեպքում, երբ այդ արդյունքները ձեռք են բերվել մրցույթի հայտարարման պահից առնվազն մեկ տարի առաջ:

8. Մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարը հայտը ներկայացվելու պահից ապահովում է կազմակերպությունից ստացված տեղեկատվության գաղտնիությունը:

9. Կազմակերպությունը մրցույթին մասնակցելու համար կատարում է դրամական վճարում` համաձայն սույն կարգի:

Սահմանված ժամկետներում վճարումներ չկատարած կազմակերպությունները զրկվում են մրցույթին մասնակցելու հնարավորությունից:

Մրցույթին մասնակցելուց հրաժարվելու դեպքում վճարված գումարները չեն վերադարձվում:

 

III. ՄՐՑՈՒՅԹԻՆ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

10. Մրցույթին մասնակցել ցանկացող կազմակերպությունը մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարին է ներկայացնում`

ա) մրցույթին մասնակցելու մասին հայտը` համաձայն N 1 ձևի,

բ) իրավաբանական անձը` նաև կազմակերպության կառուցվածքը,

գ) պետական ռեգիստրի վկայականի պատճենը:

Կազմակերպությունները հայտի ձևը և այն լրացնելու վերաբերյալ ցուցումները, ինչպես նաև լրացուցիչ տեղեկատվությունը կարող են ստանալ մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարից:

Հայտը ներկայացնելու վերջին ժամկետը մրցութային տարվա սեպտեմբերի 2-ն է:

11. Հայտն ստանալու պահից 15 օրվա ընթացքում մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարը կազմակերպությանը տեղեկացնում է նրան հավակնորդի կարգավիճակ տալու (կամ չտալու) և I ու II փուլերում աշխատանքների կատարման համար վճարումների հաշիվ-ապրանքագրերը ներկայացնելու վերաբերյալ որոշման մասին: Միաժամանակ` հավակնորդի կարգավիճակ ստացած կազմակերպություն է ուղարկում հարցաթերթիկ-հայտարարագրի ձևը և այն լրացնելու վերաբերյալ ցուցումները, ինչպես նաև հայտնում է տեղեկություններ ժամկետների մասին:

12. Կազմակերպությանը հավակնորդի կարգավիճակ չի տրվում այն դեպքում, երբ այդ կազմակերպությունը չի բավարարում սույն կարգի 4-9-րդ կետերով սահմանված` մրցույթին մասնակցելու հիմնական պայմանները: Մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարը դրա մասին գրավոր տեղեկացնում է կազմակերպությանը:

13. Հավակնորդի կարգավիճակ չստացած կազմակերպությունների բողոքարկումները ներկայացվում են մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարին` մինչև մրցութային տարվա հոկտեմբերի 5-ը:

Հավակնորդի կարգավիճակ չստացած կազմակերպությունների բողոքարկումները քննարկվում են մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի նիստում: Բողոքարկումների քննարկման արդյունքները ներկայացվում են կազմակերպություն` մինչև մրցութային տարվա հոկտեմբերի 15-ը:

14. Մրցանակաբաշխության աշխատանքներն իրականացվում են 3 փուլով:

14.1. I փուլում ընդունվում, քննարկվում, գրանցվում, համակարգվում են մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացված հայտերը և ապահովվում մրցանակաբաշխության պայմանների մասին տեղեկատվությունը:

I փուլում կատարված աշխատանքների արժեքը 10000 դրամ է` գումարած ավելացված արժեքի հարկը:

14.2. II փուլի աշխատանքները կատարելու համար հավակնորդը մինչև մրցութային տարվա սեպտեմբերի 30-ը մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարին է ներկայացնում մրցույթին մասնակցելու համար անհրաժեշտ հետևյալ նյութերը`

ա) հավակնորդի հարցաթերթիկ-հայտարարագիրը` համաձայն N 2 ձևի (2 օրինակ),

բ) կազմակերպության կառուցվածքային ստորաբաժանումների մասին տվյալները` համաձայն N 3 ձևի (1 օրինակ),

գ) հավակնորդի հաշվետվությունը` համաձայն N 4 ձևի (2 օրինակ),

դ) մրցանակաբաշխության I և II փուլերում կատարված աշխատանքների դիմաց վճարման անդորրագրերի պատճենները:

II փուլում կատարված աշխատանքների արժեքը ներառում է փաստաթղթերի փորձաքննության, մրցանակաբաշխության հանձնաժողովին ներկայացվող փորձագիտական եզրակացության և փորձաքննության արդյունքների հիման վրա փաստաթղթերի նախապատրաստման աշխատանքների ձևակերպման հետ կապված վճարներն ու ծախսերը:

II փուլում կատարված աշխատանքների արժեքը, կախված կազմակերպությունում աշխատողների թվից, չպետք է գերազանցի հետևյալ չափանիշները`

մինչև 200 աշխատողի դեպքում` 125 հազ. դրամ` գումարած ավելացված արժեքի հարկը,

200-ից ավելի աշխատողի դեպքում` 175 հազ. դրամ` գումարած ավելացված արժեքի հարկը:

II փուլում կատարված աշխատանքների արժեքի վճարման ժամկետը մինչև մրցութային տարվա հոկտեմբերի 5-ն է:

15. Հավակնորդի ներկայացրած փաստաթղթերի փորձաքննությունը և դրանց օբյեկտիվության ուսումնասիրությունը տեղում կատարում է տվյալ ոլորտին իրազեկ փորձագետների հանձնախումբը, որի կազմը հաստատում է մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի նախագահը:

16. Փորձագետների հանձնախմբի կողմից փաստաթղթերի փորձաքննությունը պետք է ավարտվի մրցութային տարվա հոկտեմբերի 10-ին:

17. Մրցանակակիրներին ընտրելու համար փորձագետների հանձնախմբի կողմից տեղում ուսումնասիրությունների կատարման մասին որոշումն ընդունում է մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի նախագահը` մինչև մրցութային տարվա հոկտեմբերի 15-ը:

18. III փուլի աշխատանքները տեղում կատարվում են հավակնորդների աշխատանքների ուսումնասիրության համար` նպատակ ունենալով պարզելու ներկայացված փաստաթղթերում տրված ինքնագնահատման օբյեկտիվությունը և վերլուծելու փաստաթղթերի նախնական փորձաքննության ժամանակ փորձագետների հանձնախմբի առջև ծառացած հարցերը:

18.1. Փորձագետների հանձնախումբը տեղում պետք է կազմի ուսումնասիրության ծրագիրը և այն համաձայնեցնի հավակնորդի հետ:

18.2. Հավակնորդը փորձագետների հանձնախմբին պետք է ապահովի համապատասխան պայմաններով` աշխատանքներն ըստ ծրագրի կատարելու համար:

18.3. Եթե հավակնորդի ստորաբաժանումները մասամբ տեղաբաշխված են արտերկրում, ապա դրանք պետք է ընդգրկվեն կազմակերպության կառուցվածքում, և հաշվետվության մեջ պետք է ներկայացվի այդ տարածքներում ստորաբաժանման գործունեությունը: Այն ստորաբաժանումները, որոնք չեն գտնվում Հայաստանի Հանրապետության տարածքում, ենթակա չեն տեղում ուսումնասիրության:

18.4. Կազմակերպությունում ուսումնասիրությունը կատարվում է մրցութային տարվա հոկտեմբերի 15-30-ը:

18.5. III փուլի աշխատանքների կատարման արժեքը սահմանվում է մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի և հավակնորդի միջև կնքված պայմանագրով, որի որոշման ժամանակ պետք է հաշվի առնվեն`

ա) փորձագետների գործուղման ծախսերը,

բ) ուսումնասիրությունների կազմակերպման հետ կապված ծախսերը և կատարված աշխատանքների դիմաց վճարը` ելնելով տեղում ուսումնասիրվող ստորաբաժանումների թվից,

գ) ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա փորձագիտական եզրակացություն կազմելու հետ կապված ծախսերը,

դ) մրցանակաբաշխության հանձնաժողովին ներկայացնելու համար ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա փաստաթղթերի նախապատրաստման ծախսերը:

III փուլի աշխատանքների կատարման համար վճարման ժամկետը մինչև մրցութային տարվա նոյեմբերի 5-ն է:

19. Փորձագետների հանձնախմբերը նախապատրաստում և մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարի միջոցով հանձնաժողովի անդամներին ու հավակնորդներին են ուղարկում փորձաքննության արդյունքների մասին եզրակացությունները` նշելով այն բնագավառները, որտեղ հնարավոր է իրականացնել բարելավումներ:

20. Սույն կարգի 18.5-րդ կետով սահմանված վճարումների գումարից պետք է կատարվեն փորձագետների կողմից կատարված աշխատանքների դիմաց, ինչպես նաև` ըստ ներկայացված հաշիվ-ապրանքագրի, նրանց տրանսպորտային ծախսերի վճարումները:

 

IV. ՀԱՎԱԿՆՈՐԴ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

21. Հավակնորդ կազմակերպության գնահատումը կատարվում է փորձագետների հանձնախմբի կողմից, որը ղեկավարում է փորձագետների հանձնախմբի ղեկավարը:

22. Գնահատումն արտահայտվում է այն միավորների ընդհանուր գումարով, որոնք նշանակում են փորձագետների հանձնախմբերը` համաձայն N 5 ձևում ներկայացված մրցանակի մոդելի 1-9-րդ չափանիշների:

i

23. Չափանիշների թվային արժեքները ցույց են տալիս միավորների առավելագույն քանակը, որը կարող է ստանալ կազմակերպությունն ըստ յուրաքանչյուր չափանիշի և միավորների ընդհանուր գումարի:

(23-րդ կետը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

24. «Հնարավորություններ» խմբի (N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի 1-ին կետի «1 ա» ենթակետ - 5-րդ կետի «5 ե» ենթակետ) յուրաքանչյուր տարրի չափանիշների համար, որոնք գնահատվում են 3 տարվա կտրվածքով, նշանակում են գնահատականներ` միավորների ձևով:

Նշված միավորների հիման վրա 1-5-րդ յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշների համար որոշվում է ընդհանուր գնահատականը (տարրերի միջին թվաբանականը):

(24-րդ կետը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

25. «Արդյունքներ» խմբի յուրաքանչյուր ուղղության (N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի 6-րդ կետի «6 ա» ենթակետ - 9-րդ կետի «9 բ» ենթակետ) յուրաքանչյուր տարրի չափանիշների համար, որոնք գնահատվում են 2 տարվա կտրվածքով, նշանակում են գնահատականներ` միավորների ձևով:

Նշված միավորների հիման վրա 6-9-րդ յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշի համար որոշվում է ընդհանուր գնահատականը (տարրերի միջին թվաբանականը):

(25-րդ կետը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

26. Հավակնորդ կազմակերպության գնահատականը որոշվում է յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշի համար` համաձայն սույն կարգի 24-րդ և 25-րդ կետերին համապատասխան ստացված միավորների ընդհանուր գումարի:

Փորձագետների հանձնախմբի գլխավոր փորձագետը գնահատման արդյունքները ձևակերպում է գրավոր և ներկայացնում մրցանակաբաշխության հանձնաժողովին:».

(26-րդ կետը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

 

V. ՄՐՑԱՆԱԿԱԲԱՇԽՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄԸ

 

27. Կազմակերպության կողմից ներկայացված փաստաթղթերի փորձաքննության և կազմակերպության տեղում ուսումնասիրության ու փորձագետների հանձնախմբի կողմից ներկայացված գնահատման «Հիմնավորումներ» և «Արդյունքներ» խմբերի չափանիշների արդյունքների հիման վրա մրցանակաբաշխության հանձնաժողովն ըստ արտադրանքների կամ ծառայությունների ոլորտների նախապատրաստում է մրցանակակիրների վերաբերյալ առաջարկություններ և ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն:

i

28. Մրցանակները շնորհվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման համաձայն, որը հրապարակվում է մամուլում և զանգվածային լրատվության մյուս միջոցներով` Որակի համաշխարհային օրվա կապակցությամբ (մրցութային տարվա նոյեմբեր ամսվա երկրորդ շաբաթվա ընթացքում):

Մրցանակակիրներին, որպես պարգև, հանձնվում է մրցանակ` որակը խորհրդանշող հուշանշան և դիպլոմ: Մրցանակաբաշխության արարողությունն անցկացվում է Որակի համաշխարհային օրվա շրջանակներում` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության շենքում:

29. Չի թույլատրվում արտադրանքի վրա կամ դրա շահագործման (օգտագործման) փաստաթղթերում կիրառել որակի հուշանշանի խորհրդանիշը:

30. Որակի մրցանակ ստացած կազմակերպությունը կարող է հուշանշանի խորհրդանիշը կիրառել իր գովազդային նյութերում` առանց ժամկետի սահմանափակման:

 

Ձև N 1

 

ՀԱՅՏ

 

ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ _________ ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՄԵՆԱՄՅԱ ՄՐՑՈՒՅԹԻՆ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Կազմակերպության պաշտոնական անվանումը _____________________________________

(որպես իրավաբանական անձ)

__________________________________________________________________________

Հասցեն ___________________________________________________________________ Սեփականության ձևը _______________________________________________________ Գործունեության հիմնական տեսակները ________________________________________

__________________________________________________________________________

Տնտեսական դատարանի կողմից կազմակերպությունը ճանաչվել է սնանկ, կամ առկա է նման որոշում`

._.      ._.

._. Այո  ._. Ոչ

 

Պաշտոնատար անձի անունը, ազգանունը ________________________________________

__________________________________________________________________________

Պաշտոնը __________________________________________________________________ Կազմակերպության հասցեն ___________________________________________________ Աշխատանքային հեռախոսահամարը ___________________ Ֆաքսը ____________________ Էլեկտրոնային փոստը _______________________________________________________

Կազմակերպության աշխատողների ընդհանուր թիվը` հայտը ներկայացնելու պահի դրությամբ ________________________________________________________________ Կազմակերպությունը մասնակցել է նախորդ մրցույթներին`

._.      ._.

._. Այո  ._. Ոչ __________________________________________________________

(ամսաթիվը, ամիսը, տարեթիվը)

Կազմակերպության այն ներկայացուցիչների տվյալները, որոնցից կարելի է ստանալ լրացուցիչ տեղեկատվություն`

 

1. Անունը, ազգանունը _____________________________________________________ Պաշտոնը __________________________________________________________________ Կազմակերպության հասցեն ___________________________________________________ Աշխատանքային հեռախոսահամարը ___________________ Ֆաքսը ____________________ Էլեկտրոնային փոստը _______________________________________________________

 

2. Անունը, ազգանունը _____________________________________________________ Պաշտոնը __________________________________________________________________ Կազմակերպության հասցեն ___________________________________________________ Աշխատանքային հեռախոսահամարը ___________________ Ֆաքսը ____________________ Էլեկտրոնային փոստը _______________________________________________________

Պաշտոնատար անձի    ___________________   ______________________

                    (ստորագրությունը)      (անունը, ազգանունը)

 

Կ.Տ. ____ ______________ 200 թ.

 

Մրցույթին մասնակցելու իրավունքի որոշման մասին մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի եզրակացությունը

.__________________________________.

|Գրանցման համարը ------------------|

.__________________________________.

 

Ձև N 2

 

ՀԱՐՑԱԹԵՐԹԻԿ-ՀԱՅՏԱՐԱՐԱԳԻՐ

 

ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ _________ ԹՎԱԿԱՆԻ ՄՐՑԱՆԱԿԻ ՀԱՎԱԿՆՈՐԴԻ

 

Հավակնորդ կազմակերպության պաշտոնական անվանումը ___________________________

__________________________________________________________________________

Հասցեն ___________________________________________________________________ Պաշտոնատար անձի անունը, ազգանունը ________________________________________

__________________________________________________________________________

Պաշտոնը __________________________________________________________________ Կազմակերպության հասցեն ___________________________________________________ Աշխատանքային հեռախոսահամարը ___________________ Ֆաքսը ____________________ Էլեկտրոնային փոստը _______________________________________________________ Հավակնորդի աշխատողների ընդհանուր թիվը` հայտը ներկայացնելու պահի դրությամբ _______________________ Մասնաճյուղերի ընդհանուր թիվը _____________________________________________ Մրցանակաբաշխության հանձնաժողովին ներկայացվող փաստաթղթերը`

ա) հարցաթերթիկ-հայտարարագիրը,

բ) կազմակերպության կառուցվածքային ստորաբաժանումների մասին տվյալները, եթե դրանք գտնվում են տարբեր հասցեներում,

գ) վճարման ապրանքագրի պատճենը,

դ) հավակնորդի հաշվետվությունը:

Կազմակերպության այն պաշտոնատար անձի տվյալները, ով կարող է լրացուցիչ տեղեկատվություն տրամադրել և կազմակերպել տեղում ուսումնասիրությունների կատարում`

Անունը, ազգանունը ____________________________________________________

Պաշտոնը ______________________________________________________________

Կազմակերպության հասցեն _______________________________________________

Աշխատանքային հեռախոսահամարը _________________ Ֆաքսը __________________

Էլեկտրոնային փոստը ___________________________________________________

Վճարումը` I փուլի համար ______________________________________________

Կանխավճարը` II փուլի համար ___________________________________________

Վճարող կազմակերպության անվանումը _____________________________________

______________________________________________________________________

 

Հայտարարագիր

 

Հավակնորդ կազմակերպության անունից հայտնում եմ, որ կազմակերպությունը համաձայն է կատարել մրցույթի մասնակիցների համար սահմանված կանոնները: Կազմակերպությունը համաձայն է տեղում ուսումնասիրություններ անցկացնելու ժամանակ աջակցել փորձագետների հանձնախմբի աշխատանքներին և պատրաստ է վճարել դրա հետ կապված բոլոր ծախսերը:

 

    Պաշտոնատար անձի    ___________________   ______________________

                        (ստորագրությունը)      (անունը, ազգանունը)

 

____ ______________ 200 թ.

 

Ձև N 3

 

ՏՎՅԱԼՆԵՐ

 

ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

._________________________________________________________________________.

|Անվանումը,|  Հարաբերական չափը   |Հավակնորդի         |Արտադրվող արտադրանքի|

|հասցեն    |      (տոկոս)        |հաշվետվության այն  |կամ մատուցվող       |

|          |_____________________|բաժնի համարը,      |ծառայության տեսակը, |

|          |աշխատողները |վաճառքի |որտեղ նկարագրված է |դրա նորմատիվ        |

|          |            |ծավալը  |կազմակերպության    |փաստաթղթի նշագիրը   |

|          |            |        |ստորաբաժանումը     |                    |

|__________|____________|________|___________________|____________________|

|     1    |      2     |    3   |         4         |          5         |

|__________|____________|________|___________________|____________________|

|          |            |        |                   |                    |

._________________________________________________________________________.

 

Ձև N 4

 

i

ՀԱՎԱԿՆՈՐԴԻ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

1. Յուրաքանչյուր հավակնորդ մրցույթին մասնակցելու համար պետք է կատարի որակի բնագավառի իր աշխատանքների մակարդակի ու արդյունքների ինքնագնահատում և, համաձայն սույն կարգի N 5 ձևում ներկայացված որակի բնագավառում Հայաստանի Հանրապետության կառավարության մրցանակի մոդելի ու չափանիշների, պետք է կազմի հաշվետվություն, որը պետք է ներառի`

ա) բովանդակությունը (նշելով յուրաքանչյուր ուղղության համապատասխան չափանիշը),

բ) կազմակերպության գործունեության համառոտ բնութագիրը,

գ) կազմակերպության կառուցվածքը,

դ) կազմակերպության գործունեության նկարագրությունը և այդ գործունեության արդյունքները` բոլոր 9 չափանիշով և 32 ուղղությամբ,

2. Բովանդակության համառոտ բնութագիրը.

Բովանդակությունը պետք է լինի տպագրված, 3 էջից ոչ ավելի, որտեղ պետք է գործնականում նշված լինեն ակտիվության հիմնական փաստերը, որոնք հաշվի են առնվում հավակնորդին գնահատելու ժամանակ: Բնութագիրը պետք է ներառի`

ա) կազմակերպության գրանցման ամսաթիվը,

բ) աշխատողների թիվը,

գ) կազմակերպության զարգացման հիմնական փուլերը,

դ) սեփականության ձևը,

ե) արտադրանքի կամ ծառայությունների հիմնական տեսակները,

զ) արտադրանքի կամ ծառայությունների որակի նկատմամբ հիմնական պահանջները,

է) շուկայի հիմնական տեսակները (տեղական, տարածքային, ազգային կամ միջազգային),

ը) հիմնական սպառողների բնութագիրը (գնորդներ, այլ շահագրգիռ կողմեր, պետություն),

թ) հավակնորդին ներկայացնելու համար այլ կարևոր տվյալներ,

ժ) կազմակերպության հասցեն:

3. Հաշվետվության մեջ պետք է արտացոլվեն կազմակերպության գործունեության ուղղությունները և ձեռք բերված արդյունքները` յուրաքանչյուր ուղղության չափանիշին համապատասխան (N 5 ձևի 1-ին աղյուսակի «1 ա» և «1 բ» ենթակետեր և այլն):

Հաշվետվությունը ձևակերպելիս չափանիշների համարներն ու անվանումները և դրանց ուղղությունները պետք է համապատասխանեն N 5 ձևի 1-ին աղյուսակում նշված համարներին և անվանումներին:

Տեղեկատվությունը պետք է լինի համառոտ, սպառիչ և պետք է ներառի հաշվետվությունը հիմնավորող փաստացի նյութերը: Հաշվետվության ձևակերպմանը ներկայացվող պահանջները տրված են սույն ձևի 9-րդ կետում:

4. Սույն ձևի և N 5 ձևի պահանջներին չհամապատասխանող հաշվետվությունները քննարկման չեն ներկայացվում:

5. Կազմակերպության հնարավորությունները բնութագրող չափանիշների մասին հաշվետվության մեջ տեղեկատվությունը պետք է վերաբերի հետևյալ 3 տարրին`

առաջին` անհրաժեշտ է բնութագրել աշխատանքի ձևերն ու մեթոդները, որոնք բնութագրում են չափանիշը, ինչպես նաև անհրաժեշտ է գործունեության շրջանակներում ներկայացնել դրանց կիրառման հիմնավորումները:

երկրորդ` անհրաժեշտ է ցույց տալ, թե կազմակերպությունը որքանով է իր շրջանակներում լայնորեն և համակարգված կիրառում այդ ձևերն ու մեթոդները` «ուղղահայաց» կտրվածքով` ըստ կառավարման մակարդակի, «հորիզոնական» կտրվածքով` ըստ կազմակերպության գործունեության բնագավառների և ստորաբաժանումների:

երրորդ` անհրաժեշտ է կատարելագործման նպատակով նկարագրել, թե ինչպես են իրականացվում մոտեցման գնահատումը և վերանայումը:

6. Արդյունքները բնութագրող չափանիշները պետք է ներառեն հետևյալ տվյալները`

ա) ցուցանիշներ, որոնցով կազմակերպությունը գնահատում է իր արդյունքները, և այդ ցուցանիշների փոփոխման միտումը ցանկալի է ներկայացնել վերջին 3-5 տարվա համար: Նվաճված ցուցանիշների փաստացի փոփոխման միտումն անհրաժեշտ է ներկայացնել` համադրելով պլանավորվածի հետ:

Անհրաժեշտ է կազմակերպության ցուցանիշները համեմատել այլ կազմակերպությունների, մրցակիցներին հայտնի լավագույն դասի կազմակերպությունների համանման ցուցանիշների հետ:

Փորձագետներն այդպիսի տարրը գնահատում են որպես նվաճում.

բ) անհրաժեշտ է փաստացի նվաճված ցուցանիշների փոփոխությունների ուղղվածությունը համադրել պլանավորվածի հետ:

Արդյունքների մասին տեղեկատվությունը նպատակահարմար է ներկայացնել պարզ ժամանակացույցներով և դիագրամներով, ինչպես նաև համառոտ մեկնաբանություններով, որոնք թույլ կտան ըմբռնել ներկայացված քանակական տվյալների կարևորությունն ու առանձնահատկությունները:

Ֆինանսական ձեռքբերումների մասին տվյալները, ելնելով տեղեկատվության գաղտնիության պահպանության նկատառումներից, նպատակահարմար է ներկայացնել հարաբերական միավորներով:

7. Տեղեկատվությունը նախապատրաստելիս անհրաժեշտ է հաշվի առնել բնութագրերը` օգտագործելով գնահատման ժամանակ առկա հնարավորությունների և արդյունքների չափանիշները:

 

9. Հավակնորդ կազմակերպության հաշվետվության ձևակերպմանը ներկայացվող պահանջները`

9.1. Հաշվետվությունը պետք է տպագրվի A4 ձևաչափի սպիտակ թղթի մի կողմի վրա (տողերի հեռավորությունը` ոչ կրկնակի բացատով):

Հաշվետվությունը կարող է տպագրվել տպագրական մեքենայով (տողերի հեռավորությունը` ոչ կրկնակի բացատով):

Հաշվետվությունը (ներառելով նկարները, ժամանակացույցները, գծագրերը, աղյուսակները և հավելվածները) պետք է կազմված լինի առնվազն 50 թերթից:

9.2. Հաշվետվության թերթերը պետք է լինեն համարակալված: Յուրաքանչյուր թերթ պետք է ներառի ոչ թե կազմակերպության անվանումը, այլ մրցանակաբաշխության հանձնաժողովի քարտուղարի կողմից կազմակերպության հայտի գրանցման համարը:

Համառոտագրությունների, հապավումների, տերմինների և նշանների պարզաբանումները, ինչպես նաև կազմակերպության կառուցվածքային ստորաբաժանումների տեղաբաշխման ցանկը ներկայացվում են հավելվածի տեսքով:

Տիտղոսաթերթի վերին աջ անկյունում կամ հաշվետվության կազմի վրա նշվում է հայտի գրանցման համարը:

9.3. Հաշվետվության բոլոր օրինակները պետք է հաստատված լինեն կազմակերպության պաշտոնատար անձի կողմից:

Հաշվետվության հաստատման տվյալները (ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ ԵՄ (առանց չակերտների), հաշվետվությունը հաստատող պաշտոնատար անձի տվյալները (անվանատառը, ազգանունը), ստորագրությունը և հաստատման ամսաթիվը, ամիսը, տարեթիվը) տեղաբաշխվում են հաշվետվության տիտղոսաթերթի վերին աջ անկյունում:

9.4. Նպատակահարմար չէ կոշտ (ստվարաթղթե) կազմերի օգտագործումը, քանի որ այն դժվարացնում է հաշվետվություններից օգտվելը:

Նպատակահարմար չէ տեսաժապավենների և ձայնաժապավենների ընդունումը:

(4-րդ ձևը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

 

Ձև N 5

 

i

ՈՐԱԿԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄՐՑԱՆԱԿԻ ՄՈԴԵԼԸ, ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

 

1. Մրցույթի մասնակից կազմակերպությունները գնահատվում են 2 խումբ ներառող միավորների չափանիշների մոդելի կիրառմամբ:

Չափանիշների առաջին խումբը բնութագրում է կազմակերպության կողմից որակի ապահովման բնագավառում նվաճումների ձեռքբերման հնարավորությունները (այսուհետ` հնարավորություններ):

Չափանիշների երկրորդ խումբը բնութագրում է կազմակերպության ձեռք բերած հաջողությունների արդյունքները (այսուհետ` արդյունքներ):

2. Առաջին և երկրորդ խմբերի չափանիշները տրված են որակի ապահովման բնագավառում մրցանակի հետևյալ մոդելում, իսկ դրանց գնահատման առավելագույն միավորները տրված են 1-ին աղյուսակում:

 

Որակի ապահովման բնագավառում մրցանակի մոդելը

.________.._________________.._________..__________________. .____________.

|        ||Անձնակազմը       ||         ||Աշխատակազմի       | |            |

|        ||(90 միավոր)      ||         ||բավարարվածությունը|_|            |

|        |._________________.|         ||(90 միավոր)       | |            |

|        |._________________.|         |.__________________. |            |

|Ղեկավա- ||Որակի բնագավառում||Կազմակեր-|.__________________. |Կազմակերպութ|

|րության ||կազմակերպության  ||պության  ||Սպառողների        | |յան         |

|առաջնոր-||քաղաքականությունը||կողմից   ||բավարարվածությունն| |աշխատանքի   |

|դութ-   ||և                ||իրականաց-||արտադրանքի կամ    |_|արդյունքները|

|յունը   ||ռազմավարությունը ||վող      ||ծառայության որակով| |(150 միավոր)|

|(100    ||(80 միավոր)      ||գործընթաց||(200 միավոր)      | |            |

|միավոր) |._________________.|ները (140|.__________________. |            |

|        |._________________.|միավոր)  |.__________________. |            |

|        ||Գործընկերությունը||         ||Հանրության վրա    | |            |

|        ||և  ռեսուրսները   ||         ||կազմակերպության   | |            |

|        ||(90 միավոր)      ||         ||ազդեցությունը     |_|            |

|        ||                 ||         ||(60 միավոր)       | |            |

.________.._________________.._________..__________________. .____________.

.___________________________.     .___________________________.

|    ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ    |     |        ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ       |

|       (500 միավոր)        |     |        (500 միավոր)       |

.___________________________.     .___________________________.

 

Աղյուսակ 1

 

._________________________________________________________________________.

|    Չափանիշները և  դրանց    |                               |Չափանիշների |

|        բաղադրիչները        |Գործունեության ուղղությունները,|և  դրանց    |

|____________________________|    որոնց վերաբերյալ պետք է    |բաղադրիչների|

|նշա-|                       |  ներկայացվի տեղեկատվություն   |առավելագույն|

|գիրը|      բնութագրերը      |                               |գնահատականը`|

|    |                       |                               |միավորներով |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

| 1  |           2           |                3              |      4     |

|____________________________________________________________|____________|

|I. ՀԱՎԱԿՆՈՐԴՆԵՐԻ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ |     500    |

|____________________________________________________________|____________|

| 1. |Ղեկավարության առաջնորդությունը                         |     100    |

|____|_______________________________________________________|____________|

|1 ա |Ղեկավարության կողմից   |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |կազմակերպության        |կազմակերպության նշանակությանը  |            |

|    |նշանակությանը          |համապատասխանող կանխատեսումների,|            |

|    |համապատասխանող         |քաղաքականության և              |            |

|    |կանխատեսումների,       |ռազմավարության նպատակների      |            |

|    |քաղաքականության և      |մշակում (կարճաժամկետ և         |            |

|    |ռազմավարության         |երկարաժամկետ ծրագրերի          |            |

|    |նպատակների մշակում,    |առկայություն)                  |            |

|    |անձնական օրինակով      |  ստեղծագործական և             |            |

|    |կազմակերպության        |նորամուծության աշխատանքների    |            |

|    |ղեկավարում             |խրախուսում ու աջակցություն     |            |

|    |                       |(միջոցառումների նախատեսում և   |            |

|    |                       |ռեսուրսների հատկացում)         |            |

|    |                       |  աշխատողների ներգրավմանը և    |            |

|    |                       |զարգացմանը նպաստող միջավայրի   |            |

|    |                       |ստեղծում (ծրագրերով նախատեսված |            |

|    |                       |միջոցառումներին նրանց          |            |

|    |                       |մասնակցության ապահովում)       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 բ |Ղեկավարության          |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |մասնակցությունը        |կառավարման համակարգի           |            |

|    |կազմակերպության որակի  |գործընթացների մշակման և        |            |

|    |կառավարման համակարգի   |ներդրման ապահովում             |            |

|    |մշակման, ներդրման և    |  ղեկավարության կողմից         |            |

|    |անընդհատ բարելավման    |փոփոխությունների,              |            |

|    |նախագծերի, նոր         |վերլուծությունների և  առավել   |            |

|    |մեթոդների, լուծումների |կարևոր  գործունեությունների    |            |

|    |որոնումների            |արդյունքների բարձրացման        |            |

|    |գործընթացներին         |ապահովում, արդիականացում, դրանց|            |

|    |                       |ուղղահայաց ու հորիզոնական      |            |

|    |                       |կապերի ծավալում, կազմակերպական |            |

|    |                       |կառուցվածքի կատարելագործում    |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 գ |Ղեկավարության          |  ղեկավարության կողմից         |     25     |

|    |մասնակցությունն        |սպառողների, գործընկերների և    |            |

|    |սպառողների,            |հասարակության պահանջմունքների  |            |

|    |գործընկերների և        |և  սպասելիքների ըմբռնում և     |            |

|    |հասարակական            |բավարարում, գործընկերների հետ  |            |

|    |կազմակերպությունների   |համագործակցում` համատեղ        |            |

|    |ներկայացուցիչների հետ  |գործունեության                 |            |

|    |իրականացվող            |կատարելագործմամբ, ինչպես նաև   |            |

|    |աշխատանքներին          |կոնֆերանսների և  սեմինարների   |            |

|    |                       |աշխատանքներին մասնակցություն   |            |

|    |                       |  ղեկավարության աջակցություն`  |            |

|    |                       |շրջակա միջավայրի բարելավմանը և |            |

|    |                       |հասարակությանն օգնելուն ուղղված|            |

|    |                       |գործունեությանը                |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|1 դ |Ղեկավարության կողմից   |  ղեկավարության անձնական       |     25     |

|    |կազմակերպության        |մասնակցությունն անձնակազմին`   |            |

|    |անձնակազմին աջակցում և |ըստ կազմակերպության            |            |

|    |խրախուսում             |նշանակության, ինչպես նաև       |            |

|    |                       |արժեքների, քաղաքականության և   |            |

|    |                       |ռազմավարության պարզաբանման     |            |

|    |                       |աշխատանքներին, աշխատողներին    |            |

|    |                       |իրենց պլանների, նպատակների և   |            |

|    |                       |խնդիրների իրականացման նպատակով |            |

|    |                       |օգնության ցուցաբերում, աջակցում|            |

|    |                       |և  խրախուսում                  |            |

|    |                       |  կազմակերպության բոլոր        |            |

|    |                       |մակարդակներում առանձին անձանց  |            |

|    |                       |և  խմբերի գործունեության       |            |

|    |                       |ժամանակին ու պատշաճ գնահատում  |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 2. |Անձնակազմը                                             |     90     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|2 ա |Պլանավորում, ղեկավարում|  անձնակազմի աշխատանքային      |     18     |

|    |և  անձնակազմի հետ      |պլանների մշակում` աշխատակազմի  |            |

|    |իրականացվող            |և  առանձին այլ                 |            |

|    |աշխատանքների           |ներկայացուցիչների ներգրավմամբ  |            |

|    |բարելավում,            |  դրսից աշխատողների ներգրավման |            |

|    |փոփոխությունների       |ժամանակ արդար մոտեցման         |            |

|    |որոշում                |ապահովում` ներառյալ մշտական    |            |

|    |                       |աշխատողների համեմատ նրանց համար|            |

|    |                       |հավասար պայմանների ստեղծում    |            |

|    |                       |  անձնակազմի պլանային          |            |

|    |                       |աշխատանքների կատարելագործում`  |            |

|    |                       |աշխատակազմի հետ                |            |

|    |                       |հետազոտությունների և  հետադարձ |            |

|    |                       |կապի այլ ձևերի  օգտագործմամբ   |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 բ |Գիտելիքների մակարդակի  |  անձնակազմի գիտելիքների և     |     18     |

|    |որոշում, դրա զարգացմանն|իրազեկության որոշում,          |            |

|    |աջակցում և  անձնակազմի |դասակարգում և                  |            |

|    |իրազեկության ապահովում |համապատասխանեցում              |            |

|    |                       |կազմակերպության պահանջներին    |            |

|    |                       |  կազմակերպության ընթացիկ և    |            |

|    |                       |ապագա պահանջների ապահովման     |            |

|    |                       |նպատակով անձնակազմի զարգացման  |            |

|    |                       |և  ուսուցման ծրագրերի մշակում  |            |

|    |                       |և  իրագործում                  |            |

|    |                       |  իրենց աշխատանքների           |            |

|    |                       |բարելավմանը ձգտող անձնակազմին  |            |

|    |                       |աջակցում                       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 գ |Կազմակերպության        |  կազմակերպության շրջանակներում|     18     |

|    |ռազմավարությունը և     |անցկացվող կոնֆերանսների,       |            |

|    |քաղաքականությունը      |հանդիսավոր միջոցառումների,     |            |

|    |կենսագործելու նպատակով |ցուցահանդեսների միջոցով        |            |

|    |անձնակազմի ներգրավում  |կատարելագործման աշխատանքներին  |            |

|    |և  նրան                |անձնակազմի ներգրավում          |            |

|    |իրավասություններով     |  պաշտոնական հրահանգների       |            |

|    |լիազորում              |միջոցով անձնակազմի             |            |

|    |                       |լիազորությունների սահմանում    |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 դ |Անձնակազմի հետ         |  տեղեկատվության փոխանակման    |     18     |

|    |շփումների ապահովում    |գործընթացում անձնակազմի        |            |

|    |                       |պահանջմունքների որոշում        |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|2 ե |Անձնակազմի խրախուսում  |  վարձման պայմանների           |     18     |

|    |և  նրանց մասին         |համաձայնեցում քաղաքականության  |            |

|    |հոգացություն           |և  ռազմավարության հետ` ներառյալ|            |

|    |                       |աշխատանքի վարձատրությունն ու   |            |

|    |                       |անձնակազմի տեղաբաշխումը, այդ   |            |

|    |                       |թվում` հաստիքների կրճատման     |            |

|    |                       |ժամանակ                        |            |

|    |                       |  անձնակազմի իրազեկությանն     |            |

|    |                       |աջակցում և  նրան ներգրավում,   |            |

|    |                       |առողջության պահպանման,         |            |

|    |                       |անվտանգության ապահովման, շրջակա|            |

|    |                       |միջավայրի պաշտպանության և      |            |

|    |                       |հասարակության պահանջմունքների  |            |

|    |                       |հանդեպ պատասխանատու            |            |

|    |                       |վերաբերմունքի գործում          |            |

|    |                       |  լրացուցիչ սոցիալական         |            |

|    |                       |աջակցության ցուցաբերում`       |            |

|    |                       |կենսաթոշակային ապահովման,      |            |

|    |                       |առողջության պահպանման,         |            |

|    |                       |երեխաների հանդեպ հոգացության և |            |

|    |                       |այլնի նկատմամբ                 |            |

|    |                       |  սոցիալական և  մշակութային    |            |

|    |                       |գործունեության աջակցում        |            |

|    |                       |  հարմարավետության ապահովում և |            |

|    |                       |ծառայությունների տրամադրում    |            |

|    |                       |(օրինակ` տրանսպորտի հատկացում, |            |

|    |                       |սննդի կազմակերպում, ճկուն      |            |

|    |                       |աշխատանքային գրաֆիկի կիրառում  |            |

|    |                       |և  այլն)                       |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 3. |Որակի բնագավառում կազմակերպության քաղաքականությունը և  |     80     |

|    |ռազմավարությունը                                       |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

|3 ա |Քաղաքականության և      |  տեղեկատվության հավաքում ու   |     16     |

|    |ռազմավարության մշակման |վերլուծություն` շուկայի և  դրա |            |

|    |համար սպառողների ու    |այն հատվածների որոշման համար,  |            |

|    |շահագրգիռ մարմինների   |որտեղ կազմակերպությունը ծավալել|            |

|    |առկա և  ապագա          |է իր գործունեությունը և        |            |

|    |պահանջմունքների ու     |պլանավորում է աշխատել ապագայում|            |

|    |սպասելիքների որոշում   |  սպառողների, անձնակազմի,      |            |

|    |                       |գործընկերների, հասարակության և |            |

|    |                       |այլ շահագրգիռ կողմերի          |            |

|    |                       |պահանջմունքների ու սպասելիքների|            |

|    |                       |ընկալում և  կանխատեսում        |            |

|    |                       |  շուկայի զարգացման` ներառյալ  |            |

|    |                       |մրցակիցների գործունեության     |            |

|    |                       |ընկալում և  կանխատեսում        |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 բ |Քաղաքականության և      |  կազմակերպության ներքին       |     16     |

|    |ռազմավարության մշակման |աշխատանքների ցուցանիշների      |            |

|    |համար ստացված          |վերլուծություն և  գնահատում    |            |

|    |չափումների,            |  մրցակիցների և  նույնատիպ     |            |

|    |հետազոտությունների,    |ոլորտի լավագույն               |            |

|    |ճանաչողական և          |կազմակերպությունների մասին     |            |

|    |ստեղծագործական         |հավաքված տեղեկատվության        |            |

|    |արդյունքների հիման վրա |վերլուծություն և  գնահատում    |            |

|    |տեղեկատվության         |  սոցիալական, բնապահպանական և  |            |

|    |օգտագործում            |իրավական տեսակետների ընկալում  |            |

|    |                       |ու հաշվառում                   |            |

|    |                       |  տնտեսական և  վիճակագրական    |            |

|    |                       |ցուցանիշների վերլուծություն ու |            |

|    |                       |գնահատում                      |            |

|    |                       |  նոր տեխնիկայի վերլուծություն |            |

|    |                       |և  գնահատում                   |            |

|    |                       |  շահագրգիռ մարմիններից        |            |

|    |                       |առաջարկված մոտեցումների        |            |

|    |                       |վերլուծություն և  կիրառում     |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 գ |Քաղաքականության և      |  քաղաքականության և            |     16     |

|    |ռազմավարության մշակում,|ռազմավարության մշակում`        |            |

|    |վերլուծություն ու      |շահագրգիռ կողմերի              |            |

|    |արդիականացում` հաշվի   |պահանջմունքների, սպասելիքների  |            |

|    |առնելով օրենսդրական և  |և  ճանաչողական ու ինովացիոն    |            |

|    |պայմանագրային          |գործունեության ընթացքում       |            |

|    |պահանջները             |ստացված տեղեկատվության հիման   |            |

|    |                       |վրա                            |            |

|    |                       |  կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ  |            |

|    |                       |պահանջմունքների հաշվեկշռված    |            |

|    |                       |հաշվառում                      |            |

|    |                       |  առկա և  ապագա մրցակցային     |            |

|    |                       |պայքարում առավելությունների    |            |

|    |                       |որոշում                        |            |

|    |                       |  հաջողության առավել կարևոր    |            |

|    |                       |գործոնների որոշում             |            |

|    |                       |  կազմակերպության              |            |

|    |                       |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության վերլուծություն  |            |

|    |                       |ու արդիականացում               |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 դ |Հիմնական գործընթացների |  կազմակերպության              |     16     |

|    |շրջանակներում          |քաղաքականության և              |            |

|    |քաղաքականության և      |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |ռազմավարության ծավալում|համար անհրաժեշտ վճռորոշ        |            |

|    |                       |գործընթացների համալիր ծրագրի   |            |

|    |                       |մշակում և  նույնականացում      |            |

|    |                       |  վճռորոշ գործընթացների և      |            |

|    |                       |դրանց սպառողների որոշում       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|3 ե |Անձնակազմին            |  կազմակերպության              |     16     |

|    |քաղաքականության և      |քաղաքականության և              |            |

|    |ռազմավարության մասին   |ռազմավարության մասին իրազեկում |            |

|    |տեղեկատվությամբ        |անձնակազմին` նրանց բոլոր       |            |

|    |ապահովում և  դրա       |մակարդակներում և  բոլոր        |            |

|    |կենսագործում           |ստորաբաժանումներում            |            |

|    |                       |  քաղաքականության և            |            |

|    |                       |ռազմավարության կիրառում`       |            |

|    |                       |գործունեության բոլոր տեսակների |            |

|    |                       |պլանավորման ժամանակ            |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 4. |Գործընկերությունը և  ռեսուրսները                       |     90     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|4 ա |Արտաքին գործընկերներ   |  քաղաքականությանը և           |     18     |

|    |                       |ռազմավարությանը համապատասխան   |            |

|    |                       |կարևոր  գործընկերների և        |            |

|    |                       |գործընկերության ռազմավարական   |            |

|    |                       |հնարավորությունների որոշում    |            |

|    |                       |  մատակարարման շղթայում        |            |

|    |                       |գործընկերային                  |            |

|    |                       |փոխհարաբերությունների          |            |

|    |                       |ձևավորում                      |            |

|    |                       |  գործընկեր                    |            |

|    |                       |կազմակերպությունների հետ փորձի |            |

|    |                       |փոխանակման և  մշակույթի        |            |

|    |                       |համատեղման ապահովում           |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 բ |Ֆինանսական ռեսուրսներ  |  քաղաքականության և            |     18     |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |նպատակով ֆինանսական ռեսուրսների|            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  ֆինանսական ռազմավարության և  |            |

|    |                       |գործընթացների մշակում և        |            |

|    |                       |ներդնում նյութական և  ոչ       |            |

|    |                       |նյութական ակտիվներում կապիտալի |            |

|    |                       |ներդրման գնահատում             |            |

|    |                       |  ռեսուրսների կառուցվածքի      |            |

|    |                       |արդյունավետության ապահովման    |            |

|    |                       |համար ֆինանսական մեխանիզմների  |            |

|    |                       |և  ցուցանիշների, այդ թվում`    |            |

|    |                       |որակի ապահովման բնագավառի համար|            |

|    |                       |կատարված ծախսերի վերլուծության |            |

|    |                       |կիրառում                       |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 գ |Ենթակառուցվածք և       |  կազմակերպության              |     18     |

|    |նյութական ռեսուրսներ   |ենթակառուցվածքի և  նյութական   |            |

|    |                       |ռեսուրսների օգտագործում`       |            |

|    |                       |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |համար                          |            |

|    |                       |  գույքի պահպանում պատշաճ      |            |

|    |                       |վիճակում և  դրա արդյունավետ    |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  հասարակության և  անձնակազմի  |            |

|    |                       |վրա գույքի յուրաքանչյուր       |            |

|    |                       |բացասական ազդեցության չափում   |            |

|    |                       |(ներառյալ առողջության          |            |

|    |                       |պահպանումը և  անվտանգության    |            |

|    |                       |ապահովումը) և  կառավարում      |            |

|    |                       |  արտադրական թափոնների ծավալի  |            |

|    |                       |կրճատում և  դրանց կրկնակի      |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  արտադրվող արտադրանքի և       |            |

|    |                       |մատուցվող ծառայությունների     |            |

|    |                       |անվտանգության ապահովման        |            |

|    |                       |յուրաքանչյուր բացասական գործոնի|            |

|    |                       |նվազեցում                      |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 դ |Տեխնոլոգիաներ          |  իրականացվող քաղաքականության  |     18     |

|    |                       |և  ռազմավարության շրջանակներում|            |

|    |                       |այլընտրանքային ու նոր          |            |

|    |                       |տեխնոլոգիաների, ինչպես նաև     |            |

|    |                       |բիզնեսի և  հասարակության վրա   |            |

|    |                       |այդ տեխնոլոգիաների ազդեցության |            |

|    |                       |նույնականացում և  գնահատում    |            |

|    |                       |  առկա նոր տեխնոլոգիաների      |            |

|    |                       |օգտագործում                    |            |

|    |                       |  օգտագործվող տեխնոլոգիաների   |            |

|    |                       |կատարելագործում                |            |

|    |                       |  հնացած տեխնոլոգիաների        |            |

|    |                       |հայտնաբերում և  փոխարինում     |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|4 ե |Տեղեկատվություն և      |  քաղաքականության և            |     18     |

|    |գիտելիքներ             |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |նպատակներով նորարարությունների |            |

|    |                       |և  գիտական աշխատանքների        |            |

|    |                       |վերաբերյալ տեղեկատվության      |            |

|    |                       |հավաքում, կարգաբերում և  դրանց |            |

|    |                       |կառավարում                     |            |

|    |                       |  ժամանակակից, ամբողջական և    |            |

|    |                       |պահպանվող տեղեկատվության       |            |

|    |                       |գրանցում և  այդ գործունեության |            |

|    |                       |կատարելագործման ապահովում      |            |

|    |                       |  տեղեկատվական ռեսուրսների և   |            |

|    |                       |գիտատեխնիկական նորույթների     |            |

|    |                       |կիրառման միջոցով աշխատողների   |            |

|    |                       |ինովացիոն և  ստեղծագործական    |            |

|    |                       |մտածելակերպի զարգացման         |            |

|    |                       |պայմանների ապահովում           |            |

|____|_______________________________________________________|____________|

| 5. |Կազմակերպության կողմից իրականացվող գործընթացները       |    140     |

|____|_______________________________________________________|____________|

|5 ա |Գործընթացների          |  կազմակերպության գործընթացների|     25     |

|    |պարբերաբար նախագծում և |նախագծում (մշակում)` ներառյալ  |            |

|    |կառավարում             |քաղաքականության և              |            |

|    |                       |ռազմավարության իրականացման     |            |

|    |                       |համար կարևոր  գործընթացները    |            |

|    |                       |  գործընթացների կառավարման     |            |

|    |                       |համար ստանդարտացման համակարգերի|            |

|    |                       |կիրառում, օրինակ` որակի        |            |

|    |                       |կառավարման համակարգերի         |            |

|    |                       |ստանդարտների շարքը (ԻՍՕ 9000), |            |

|    |                       |էկոլոգիական կառավարման         |            |

|    |                       |համակարգերի ստանդարտների շարքը |            |

|    |                       |(ԻՍՕ 14000), աշխատանքի         |            |

|    |                       |պահպանման և  անվտանգության     |            |

|    |                       |համակարգերի ստանդարտները և     |            |

|    |                       |այլն                           |            |

|    |                       |  գործընթացների բոլոր փուլերում|            |

|    |                       |արդյունավետ կառավարման նպատակով|            |

|    |                       |փոխազդեցությունների խնդիրների  |            |

|    |                       |լուծում, ինչպես կազմակերպության|            |

|    |                       |ներսում, այնպես էլ արտաքին     |            |

|    |                       |գործընկերների հետ              |            |

|    |                       |հարաբերություններում           |            |

|____|_______________________|_______________________________|____________|

|5 բ |Գործընթացների          |  բարելավման                   |     30     |

|    |կատարելագործում`       |հնարավորությունների որոշում    |            |

|    |օգտագործելով           |  անձնակազմի, սպառողների և     |            |

|    |ինովացիաները` սպառողի  |գործընկերների ստեղծագործական   |            |

|    |և  այլ շահագրգիռ       |նախաձեռնության խթանում,        |            |

|    |կողմերի լրիվ           |բարելավում                     |            |

|    |պահանջմունքներն ու     |  նոր գործընթացների և          |            |

|    |սպասելիքները           |աշխատանքի սկզբունքների         |            |

|    |բավարարելու համար      |հայտնաբերում և  օգտագործում    |            |

|    |                       |  նոր կամ փոփոխված             |            |

|    |                       |գործընթացների ներդրում,        |            |

|    |                       |փորձարկում և  հսկում           |            |

|    |                       |  գործընթացներում կատարված     |            |

|    |                       |փոփոխությունների մասին         |            |

|    |                       |շահագրգիռ մարմիններին          |            |

|    |                       |տեղեկատվությամբ ապահովում,     |            |

|    |                       |  նոր կամ գործընթացներում      |            |

|    |                       |կատարված փոփոխությունների      |            |

|    |                       |մասին, մինչև  դրանց ներդրումը, |            |

|    |                       |անձնակազմին տեղեկատվությամբ    |            |

|    |                       |ապահովում և  այդ նոր           |            |

|    |                       |պայմաններով աշխատանքների       |            |

|    |                       |կատարման համար ուսուցման       |            |

|    |                       |կազմակերպում                   |            |

|    |                       |  գործընթացներում կատարված     |            |

|    |                       |փոփոխություններից սպասվելիք    |            |

|    |                       |արդյունքների ստացման           |            |

|    |                       |վստահության ապահովում          |            |

._________________________________________________________________________.

(5-րդ ձևը փոփ. 26.05.06 թիվ 739-Ն որոշում)

 

-----------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
26.02.1998
N 116
Որոշում