Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2008-2012 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2008-2012 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏ ...

 

 

040.0878.150808

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

24 հուլիսի 2008 թվականի N 878-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2008-2012 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2008-2012 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:

2. Հանրապետական գործադիր մարմինների ղեկավարներին` յուրաքանչյուր տարվա Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության միջոցառումների ծրագրերի վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աշխատակազմ առաջարկություններ ներկայացնելիս` առաջնորդվել սույն որոշման 1-ին կետով հաստատված ծրագրով:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 15-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2008 թվականի հուլիսի 24-ի

N 878-Ն որոշման

 

i

ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2008-2012 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

._________________________________________________________________________.

|Ծրագրային դրույթներ|   Միջոցառում   |   Ակնկալվող արդյունք   |Պատասխանա- |

|                   |                |________________________|տու մարմին |

|                   |                |2008|2009|2010|2011|2012|           |

|___________________|________________|____|____|____|____|____|___________|

|          1        |          2     | 3  |  4 |  5 | 6  |  7 |   8       |

|_________________________________________________________________________|

|   4. Կառավարության գործունեության հիմնական ուղղությունները              |

|_________________________________________________________________________|

|   4.1 Աղքատության հիմնարար կրճատումը և  անհավասարության նվազեցումը      |

|_________________________________________________________________________|

|1. Աղքատության     |1.1 Աղքատության |2008 ԱՀՌԾ իրականացման   |ՀՀ         |

|մակարդակի էական    |հաղթահարման     |միջոցառումների հաստատված|էկոնոմիկայի|

|կրճատում (ընդհանուր|ռազմավարական    |ծրագիր                  |նախարարու- |

|աղքատություն`      |վերանայված      |2009 Ըստ ծրագրի         |թյուն      |

|11.2%-ից ցածր,     |ծրագրի          |2010 Ըստ ծրագրի         |           |

|ծայրահեղ           |իրականացում     |ԱՀՌԾ իրականացման        |           |

|աղքատություն`      |                |արդյունքների գնահատական |           |

|1.6%-ից ցածր),     |                |2011 Ըստ ծրագրի         |           |

|հասարակության      |                |ԱՀՌԾ իրականացման        |           |

|սոցիալական         |                |հրապարակված             |           |

|բևեռացվածության    |                |հաշվետվություն          |           |

|կրճատում           |                |2012 Ըստ ծրագրի         |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |1.2 Աղքատության |2008 Համագործակցության  |ՀՀ         |

|                   |հաղթահարման     |համաձայնագիր            |էկոնոմիկայի|

|                   |գործընթացներում |2009 ԱՀՌԾ իրականացման   |նախարարու- |

|                   |համագործակցու-  |գործընթացում հաստատված  |թյուն      |

|                   |թյան և          |համագործակցություն      |           |

|                   |գործընկերության |2010 Համագործակցության  |           |

|                   |բարելավման      |արդյունքների գնահատական |           |

|                   |մեխանիզմների    |2011 ԱՀՌԾ միջոցառումների|           |

|                   |մշակում ու      |իրականացման մոնիտորինգ  |           |

|                   |ներդրում        |պետություն-մասնավոր     |           |

|                   |                |հատված համագործակցության|           |

|                   |                |միջոցով                 |           |

|                   |                |2012 ԱՀՌԾ իրականացման   |           |

|                   |                |գործընթացում վստահության|           |

|                   |                |մթնոլորտի դրական        |           |

|                   |                |գնահատական (անկախ)      |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |1.3 Աղքատության |2008 ԱՀՌԾ մոնիտորինգի և |ՀՀ         |

|                   |հաղթահարման     |գնահատման իրականացման   |էկոնոմիկայի|

|                   |ռազմավարական    |համար անհրաժեշտ         |նախարարու- |

|                   |ծրագրի          |մեթոդաբանական հիմքերի և |թյուն      |

|                   |մոնիտորինգի և   |ինստիտուցիոնալ համակարգի|           |

|                   |գնահատման       |ներդրում                |           |

|                   |համակարգի հետագա|2009-2012 ԱՀՌԾ          |           |

|                   |զարգացում       |մոնիտորինգի և  գնահատման|           |

|                   |                |համակարգի ներքո տարեկան |           |

|                   |                |հաշվետվություններ       |           |

|_________________________________________________________________________|

|   4.2. Կառավարման համակարգի բարեփոխումները և  կոռուպցիայի դեմ պայքարը   |

|_________________________________________________________________________|

|   4.2.1. Արդյունավետ պետական կառավարումը                                |

|_________________________________________________________________________|

|1. Ռազմավարական    |1.1             |2008 Կառավարության      |ՀՀ         |

|կառավարման ներուժի |Նախարարության   |կողմից հաստատված        |էկոնոմիկայի|

|զարգացում          |կողմից իր       |ռազմավարություն         |նախարարու- |

|                   |առաքելության,   |2009-2011 Ըստ           |թյուն      |

|                   |նպատակների և    |ռազմավարության          |           |

|                   |ռազմավարական    |2012 Ռազմավարության     |           |

|                   |խնդիրների       |իրականացման գնահատման   |           |

|                   |ձևակերպում`     |ներկայացում             |           |

|                   |եռամյա ռազմավա- |կառավարություն          |           |

|                   |րությունների    |                        |           |

|                   |մշակման միջոցով |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|2. Աշխատողների     |2.1             |2008-2012 Փորձարկում և  |ՀՀ         |

|որակավորման        |Նախարարության   |արդյունքում մոտեցումների|էկոնոմիկայի|

|բարձրացում և       |կողմից տարեկան  |բարելավում              |նախարարու- |

|որոշումների        |աշխատանքային    |                        |թյուն      |

|նախապատրաստման,    |ծրագրերի մշակում|                        |           |

|ընդունման ու       |և  իր           |                        |           |

|իրականացման        |գործառույթների  |                        |           |

|արդյունավետ        |ընթացակարգերի   |                        |           |

|ընթացակարգերի      |նկարագրում.     |                        |           |

|կիրառում           |ներքին          |                        |           |

|                   |հսկողության     |                        |           |

|                   |համակարգի       |                        |           |

|                   |գործունակության |                        |           |

|                   |բարձրացում      |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |2.2 Էլեկտրոնային|2008 Հաստատված ծրագիր   |ՀՀ         |

|                   |կառավարման      |2009-2011 Ըստ ծրագրի    |էկոնոմիկայի|

|                   |համակարգերի     |2012 Համատարած կիրառում,|նախարարու- |

|                   |ներդրում        |ներառյալ պետական        |թյուն      |

|                   |                |ծառայություններ         |           |

|                   |                |մատուցելիս              |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |2.3 Պետական     |2008 Հաստատված          |ՀՀ         |

|                   |կառավարմանը ոչ  |հայեցակարգ և            |էկոնոմիկայի|

|                   |հատուկ          |գործողությունների ծրագիր|նախարարու- |

|                   |գործառույթներից |2009-2011 Ըստ           |թյուն      |

|                   |հրաժարման       |գործողությունների ծրագրի|           |

|                   |առաջարկություն- |Կոնկրետ պետական-մասնավոր|           |

|                   |ների և          |գործընկերության ծրագրեր |           |

|                   |մեխանիզմների    |2012 հրապարակված        |           |

|                   |մշակում`        |գնահատման հաշվետվություն|           |

|                   |միջազգային      |                        |           |

|                   |առաջավոր փորձին |                        |           |

|                   |համահունչ և     |                        |           |

|                   |մասնավոր-պետական|                        |           |

|                   |համագործակցու-  |                        |           |

|                   |թյան կիրառմամբ  |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|3. Կորպորատիվ      |3.1 Միջազգային  |2008 Կամավոր կիրառման   |ՀՀ         |

|կառավարման         |լավագույն փորձին|կոդեքսի առկայություն    |էկոնոմիկայի|

|մշակույթի          |համապատասխան    |2009-2012 Տարբեր        |նախարարու- |

|ձևավորում          |կորպորատիվ      |խթանների կիրառմամբ      |թյուն      |

|                   |կառավարման      |ներդրում, կիրառման      |           |

|                   |սկզբունքների    |արդյունքների գնահատական |           |

|                   |մշակում         |և  ըստ անհրաժեշտության  |           |

|                   |                |օրենսդրորեն պարտադրելու |           |

|                   |                |մեխանիզմներ             |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |3.2 Ֆոնդային    |2008-2009 Ընդունված     |ՀՀ         |

|                   |բորսայի հետ     |համատեղ ծրագիր          |էկոնոմիկայի|

|                   |համագործակցու-  |2010-2012 Ըստ ծրագրի    |նախարարու- |

|                   |թյուն` մասնավոր |Արդյունքների պարբերական |թյուն      |

|                   |հատվածում       |գնահատական, լավագույն   |           |

|                   |կորպորատիվ      |ընկերությունների        |           |

|                   |կառավարման      |խրախուսում              |           |

|                   |կիրառման և      |                        |           |

|                   |լավագույն       |                        |           |

|                   |ընկերությունների|                        |           |

|                   |շահերը          |                        |           |

|                   |պաշտպանելու     |                        |           |

|                   |համար           |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|4. Պետական գույքի  |4.1. Գործող     |2008 Պետական գույքի     |ՀՀ         |

|կառավարման ոլորտում|հաշվառման       |միասնական               |նախարարու- |

|կարևորվում  է      |համակարգում     |գրանցամատյանում         |թյուններ,  |

|պետությանը պատկանող|դեռևս           |ընդգրկված են լիարժեք    |գերատեսչու-|

|գույքային          |չընդգրկված      |տեղեկություններ         |թյուններ,  |

|իրավունքների       |պետական գույքի  |2009 Առկա է պետական     |ՀՀ ԿԱ ՊԳԿՎ |

|համապարփակ         |(անշարժ և       |գույքի համալրված,       |           |

|հաշվառումը         |շարժական) և     |միասնական գրանցամատյանը,|           |

|                   |պետությանը      |հստակեցված է պետության  |           |

|                   |պատկանող        |պահանջարկը անշարժ գույքի|           |

|                   |գույքային       |նկատմամբ (այդ թվում`    |           |

|                   |իրավունքների    |վերականգնման,           |           |

|                   |լիարժեք         |վերանորոգման կարիք      |           |

|                   |հաշվառումը      |ունեցող)                |           |

|                   |կազմակերպելու   |2011 Ներկայացվում են    |           |

|                   |համար իրավական  |առաջարկություններ       |           |

|                   |հիմքերի ստեղծում|պետական գույքի և        |           |

|                   |և  այդ          |գույքային իրավունքների  |           |

|                   |գործընթացի      |արդյունավետ օգտագործման |           |

|                   |կազմակերպում    |վերաբերյալ, մեծանում են |           |

|                   |                |պետական գույքի          |           |

|                   |                |օգտագործումից ստացվող   |           |

|                   |                |օգուտները Ներկայացվում  |           |

|                   |                |են առաջարկություններ    |           |

|                   |                |պետական գույքի և        |           |

|                   |                |գույքային իրավունքների  |           |

|                   |                |արդյունավետ օգտագործման |           |

|                   |                |վերաբերյալ, մեծանում են |           |

|                   |                |պետական գույքի          |           |

|                   |                |օգտագործումից ստացվող   |           |

|                   |                |օգուտները               |           |

|                   |                |2012 Ներկայացվում են    |           |

|                   |                |առաջարկություններ       |           |

|                   |                |պետական գույքի և        |           |

|                   |                |գույքային               |           |

|                   |                |իրավունքների արդյունավետ|           |

|                   |                |օգտագործման վերաբերյալ, |           |

|                   |                |մեծանում են պետական     |           |

|                   |                |գույքի օգտագործումից    |           |

|                   |                |ստացվող օգուտները       |           |

|                   |                |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |4.2. Այլ        |2008 -                  |ՀՀ         |

|                   |երկրներում      |2009 Պետական գույքի     |նախարարու- |

|                   |գտնվող ՀՀ       |միասնական               |թյուններ,  |

|                   |պետական գույքի  |գրանցամատյանում լրացվում|գերատեսչու-|

|                   |հաշվառման       |են տեղեկություններ այլ  |թյուններ,  |

|                   |կազմակերպում և  |երկրներում ՀՀ           |ՀՀ ԿԱ ՊԳԿՎ |

|                   |իրականացում     |սեփականության վերաբերյալ|           |

|                   |                |2010 Առկա է այլ         |           |

|                   |                |երկրներում ՀՀ           |           |

|                   |                |սեփականության պատկերը,  |           |

|                   |                |ճշտված է ՀՀ             |           |

|                   |                |դիվանագիտական,          |           |

|                   |                |ներկայացուցչական        |           |

|                   |                |գործառույթներ           |           |

|                   |                |իրականացնելու համար     |           |

|                   |                |անհրաժեշտ գույքի կազմը  |           |

|                   |                |2011 Ներկայացվում են    |           |

|                   |                |առաջարկություններ այլ   |           |

|                   |                |երկրներում գտնվող ՀՀ    |           |

|                   |                |պետական գույքի          |           |

|                   |                |օգտագործման վերաբերյալ  |           |

|                   |                |2012 Ներկայացվում են    |           |

|                   |                |առաջարկություններ այլ   |           |

|                   |                |երկրներում գտնվող ՀՀ    |           |

|                   |                |պետական գույքի          |           |

|                   |                |օգտագործման վերաբերյալ  |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|5. Կառավարությունը |5.1. Պետական    |2008 Կազմված է          |ՀՀ ԿԱ ՊԳԿՎ |

|կարևորում  է       |գույքի          |մասնագիտական որակավորման|           |

|պետական            |կառավարման      |բարձրացման դասընթացների |           |

|կառավարիչների      |գործընթացում    |ժամանակացույցը և        |           |

|ինստիտուտի         |ընդգրկված անձանց|մեթոդիկան               |           |

|ստեղծումը          |մասնագիտական    |2009 Որակավորված են այդ |           |

|                   |որակավորման     |անձանց 50%-ը            |           |

|                   |բարձրացում      |2010 Որակավորված են այդ |           |

|                   |                |անձանց 100%-ը           |           |

|                   |                |2011 Ստեղծված է պետական |           |

|                   |                |կառավարիչների           |           |

|                   |                |ինստիտուտը` մասնագիտացած|           |

|                   |                |անձանցից                |           |

|                   |                |2012 -                  |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |5.2.            |2008 Ստեղծված են        |ՀՀ ԿԱ ՊԳԿՎ |

|                   |Կառավարիչների   |իրավական հիմքեր`        |           |

|                   |աշխատանքի       |կառավարիչների աշխատանքի |           |

|                   |խրախուսման      |արդյունավետության       |           |

|                   |մեխանիզմների    |գնահատման համար         |           |

|                   |սահմանում, որոնց|2009 Կառավարիչները      |           |

|                   |հիմքում դրված են|շահագրգռված են          |           |

|                   |նրանց           |շահութաբեր              |           |

|                   |գործունեության  |գործունեություն         |           |

|                   |արդյունքները    |ծավալելու մեջ, ավելանում|           |

|                   |                |են պետության եկամուտները|           |

|                   |                |2010 Կառավարիչները      |           |

|                   |                |շահագրգռված են          |           |

|                   |                |շահութաբեր              |           |

|                   |                |գործունեություն         |           |

|                   |                |ծավալելու մեջ, ավելանում|           |

|                   |                |են պետության եկամուտները|           |

|                   |                |2011 Կառավարիչները      |           |

|                   |                |շահագրգռված են          |           |

|                   |                |շահութաբեր              |           |

|                   |                |գործունեություն         |           |

|                   |                |ծավալելու մեջ, ավելանում|           |

|                   |                |են պետության եկամուտները|           |

|                   |                |2012 Կառավարիչները      |           |

|                   |                |շահագրգռված են          |           |

|                   |                |շահութաբեր              |           |

|                   |                |գործունեություն         |           |

|                   |                |ծավալելու մեջ, ավելանում|           |

|                   |                |են պետության եկամուտները|           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|6. Կառավարությունը |6.1. Հանրային   |2008 Հետազոտության      |ՀՀ         |

|պետական կառավարման |ծառայողների     |անցկացման հիման վրա     |նախարարու- |

|համակարգի կադրային |վարձատրության   |առաջարկություններ       |թյուններ,  |

|ներուժի հետևողական |ռազմավարություն |2009 Հաստատված          |գերատեսչու-|

|ամրապնդման նպատակով|                |ռազմավարություն և       |թյուններ   |

|մտադիր է զգալիորեն |                |միջոցառումների ծրագիր   |           |

|ավելացնել          |                |2010-2012 Ըստ հաստատված |           |

|համակարգում        |                |միջոցառումների ծրագրի   |           |

|աշխատելու          |                |                        |           |

|գրավչությունը      |                |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |6.2. Աշխատանքի  |2008 Հետազոտության      |ՀՀ         |

|                   |որակի և         |անցկացման հիման վրա     |նախարարու- |

|                   |աշխատավարձերի   |առաջարկություններ       |թյուններ,  |

|                   |մասնավոր հատվածի|2009 Աշխատանքի          |գերատեսչու-|

|                   |նկատմամբ        |կատարողականի գնահատման  |թյուններ   |

|                   |մրցունակության  |համակարգ                |           |

|                   |աստիճանական     |2010-2012 Աշխատանքի     |           |

|                   |բարձրացման      |կատարողականի գնահատման  |           |

|                   |նպատակով        |համակարգի կիրառում      |           |

|                   |աշխատանքի       |Պետական ծառայողների և   |           |

|                   |կատարողականի վրա|ոչ պետական հատվածում    |           |

|                   |հիմնված         |համանման մասնագետների   |           |

|                   |նյութական       |աշխատավարձերի չափերի    |           |

|                   |խրախուսման      |միջև  ընդունելի         |           |

|                   |համակարգ        |համամասնության ապահովում|           |

|_________________________________________________________________________|

|   4.2.2. Տարածքային կառավարումը և  տեղական ինքնակառավարումը             |

|_________________________________________________________________________|

|1. Կառավարությունը |1.1 քաղաքացիական|2008 շարունակելի        |ՀՀ արդարա- |

|նախատեսում է       |կացության ակտերի|2009 շարունակելի        |դատության  |

|տեղական            |գրանցման        |2010 ավարտ              |նախարարու- |

|ինքնակառավարման    |գործառույթների  |2011-2012 -             |թյուն      |

|մարմինների կողմից  |ավտոմատացում և  |                        |           |

|բնակչությանը       |տվյալների       |                        |           |

|մատուցվող          |միասնական       |                        |           |

|ծառայությունների   |էլեկտրոնային    |                        |           |

|որակի բարձրացում   |բանկի ստեղծում  |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |1.2 իրավաբանական|2008 շարունակելի        |ՀՀ արդարա- |

|                   |անձանց պետական  |2009 ավարտ              |դատության  |

|                   |ռեգիստրի        |2010-2012 -             |նախարարու- |

|                   |տեղեկատվական    |                        |թյուն      |

|                   |համակարգի       |                        |           |

|                   |զարգացում       |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |1.3 հանրապետու- |2008 շարունակելի        |ՀՀ արդարա- |

|                   |թյան նոտարների  |2009 շարունակելի        |դատության  |

|                   |կողմից          |2010 ավարտ              |նախարարու- |

|                   |վավերացված      |2011-2012 -             |թյուն      |

|                   |կտակների        |                        |           |

|                   |տեղեկատվական    |                        |           |

|                   |բանկի ստեղծում, |                        |           |

|                   |նոտարների թվի   |                        |           |

|                   |ավելացում,      |                        |           |

|                   |նոտարի          |                        |           |

|                   |թեկնածուների    |                        |           |

|                   |որակավորման     |                        |           |

|                   |ստուգման        |                        |           |

|                   |գործընթացի      |                        |           |

|                   |բարելավում      |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|2. Կառավարությունը |2.1 Համայնքի    |2008 Մեթոդական          |ՀՀ         |

|նախատեսում է       |ավագանու և      |ձեռնարկներ, մասնագիտական|տարածքային |

|հստակորեն          |համայնքի        |քննարկումներ:           |կառավարման |

|սահմանազատել       |ղեկավարի        |ՀՀ ՏԿՆ կողմից մշակված   |նախարարու- |

|տարածքային         |համագործակցու-  |«Ավագանու օրինակելի     |թյուն      |

|կառավարման և       |թյան գործունակ  |կանոնակարգի» ներդրում ՀՀ|           |

|տեղական            |մեխանիզմների    |համայնքներում           |           |

|ինքնակառավարման    |ներդրում        |2009 Գործունակ          |           |

|մարմինների         |                |մեխանիզմների ներդրումն  |           |

|լիազորությունները, |                |ապահովող օրենսդրական    |           |

|մշակել և  կիրառել  |                |նախագծերի մշակում և     |           |

|ընդլայնված         |                |դրանց տեղայնացում ՀՀ    |           |

|լիազորություններով |                |համայնքներում           |           |

|օժտված ավագանու և  |                |2010 Ձեռնարկված         |           |

|համայնքի պաշտպանված|                |աշխատանքների հիման վրա  |           |

|ղեկավարի           |                |օրենսդրական համապատասխան|           |

|համագործակցության, |                |փոփոխությունների        |           |

|հակակշիռների ու    |                |իրականացում             |           |

|զսպումների լիարժեք |                |2011-2012 Օրենսդրության |           |

|մեխանիզմներ        |                |կիրառման ազդեցության    |           |

|                   |                |գնահատական, հետևողական  |           |

|                   |                |աշխատանք, որի           |           |

|                   |                |արդյունքում եվրոպական   |           |

|                   |                |չափանիշներին            |           |

|                   |                |համապատասխան ավագանու   |           |

|                   |                |ինստիտուտի կայացում:    |           |

|                   |                |2009-2012 Արդյունքում   |           |

|                   |                |կունենանք համայնքի դերի |           |

|                   |                |բարձրացում` բնակչության |           |

|                   |                |կողմից համայնքը որպես իր|           |

|                   |                |անդամների շահերը        |           |

|                   |                |ներկայացնելու և         |           |

|                   |                |պաշտպանելու նպատակով    |           |

|                   |                |ստեղծված միավորի        |           |

|                   |                |ընկալման և  համայնքային |           |

|                   |                |խնդիրների լուծմանը      |           |

|                   |                |մասնակցելու             |           |

|                   |                |պատրաստակամության       |           |

|                   |                |բարձրացման միջոցով      |           |

|                   |                |համայնքային             |           |

|                   |                |իշխանությունների կողմից |           |

|                   |                |մատուցվող               |           |

|                   |                |ծառայությունների որակի  |           |

|                   |                |բարձրացում և  դրանց     |           |

|                   |                |ստացման մատչելիության և |           |

|                   |                |օպերատիվության բարձր    |           |

|                   |                |մակարդակ                |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|3. Կառավարությունը |3.1 «Երևան      |2008-2012 Ներդրում,     |ՀՀ         |

|կարևորում  է Երևան |քաղաքում`       |Երևանի  ավագանու և      |տարածքային |

|քաղաքում տեղական   |տեղական         |քաղաքապետի ընտրություն, |կառավարման |

|ինքնակառավարման    |ինքնակառավարման |Երևանը  որպես մեկ       |նախարարու- |

|առանձնահատկություն-|և  տարածքային   |համայնք կայացում:       |թյուն      |

|ների հստակեցումն   |կառավարման      |                        |           |

|ու սահմանումը      |մասին» ՀՀ օրենքի|                        |           |

|                   |նախագծի և       |                        |           |

|                   |դրանից բխող այլ |                        |           |

|                   |իրավական ակտերի |                        |           |

|                   |լրամշակում,     |                        |           |

|                   |սահմանված կարգով|                        |           |

|                   |ՀՀ ԱԺ           |                        |           |

|                   |քննարկմանը`     |                        |           |

|                   |ներկայացում     |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|4. Կիրականացվեն    |4.1 Տարածքային  |2008 հունիսին Շիրակի    |ՀՀ         |

|աշխատանքներ`       |կառավարման      |մարզ, սեպտեմբերին Վայոց |տարածքային |

|տարածքային անհամա- |մարմինների      |Ձորի մարզ, դեկտեմբերին  |կառավարման |

|մասնությունների    |գործառույթների  |Արագածոտնի մարզ: Ս/թ    |նախարարու- |

|նվազեցման և        |հստակեցում և    |հոկտեմբերին հաջորդ տարվա|թյուն      |

|համապատասխան       |կարողությունների|արտագնա նիստերի         |           |

|ծառայությունների   |բարելավում      |անցկացման ժամանակացույցի|           |

|մատչելիության      |                |և  օրակարգի ընդհանուր   |           |

|ավելացման համար    |                |հարցերի հաստատում:      |           |

|                   |                |2009 յուրաքանչյուր      |           |

|                   |                |եռամսյակը մեկ մարզում   |           |

|                   |                |արտագնա նիստի անցկացում |           |

|                   |                |2010 յուրաքանչյուր      |           |

|                   |                |եռամսյակը մեկ մարզում   |           |

|                   |                |արտագնա նիստի անցկացում |           |

|                   |                |2011 յուրաքանչյուր      |           |

|                   |                |եռամսյակը մեկ մարզում   |           |

|                   |                |արտագնա նիստի անցկացում |           |

|                   |                |2012 յուրաքանչյուր      |           |

|                   |                |եռամսյակը մեկ մարզում   |           |

|                   |                |արտագնա նիստի անցկացում |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |4.2 Հայաստանի   |2008 Ծրագրեր Գյումրի,   |ՀՀ         |

|                   |քաղաքների       |Դիլիջան, Ծաղկաձոր և     |տարածքային |

|                   |զարգացման       |Ջերմուկ քաղաքների համար |կառավարման |

|                   |տեմպերի         |2009 Այլ քաղաքների համար|նախարարու- |

|                   |արագացման և     |նոր ծրագրերի մշակման և  |թյուն      |

|                   |ներդրումային    |ներդրման մեթոդաբանության|           |

|                   |ակտիվության     |մշակում: Ծրագրեր այլ    |           |

|                   |խրախուսման      |քաղաքներում             |           |

|                   |նպատակային      |2010 Փորձի տարածում այլ |           |

|                   |ծրագրերի մշակում|քաղաքների վրա           |           |

|                   |և  իրագործում   |2011 Փորձի տարածում այլ |           |

|                   |                |քաղաքների վրա           |           |

|                   |                |2012 Փորձի տարածում այլ |           |

|                   |                |քաղաքների վրա           |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |4.3 Մարզերում   |2008 ՀՀ պետական         |ՀՀ         |

|                   |հանրային        |կառավարման մարմինների   |տարածքային |

|                   |ծառայությունների|կողմից իրենց            |կառավարման |

|                   |հասանելիության  |լիազորությունների       |նախարարու- |

|                   |աստիճանի        |շրջանակներում ՀՀ        |թյուն      |

|                   |բարձրացում      |մարզերում`              |           |

|                   |                |լիցենզավորված,          |           |

|                   |                |իրականացվող և  արդեն    |           |

|                   |                |շահագործման հանձնված    |           |

|                   |                |ծառայությունների (ըստ   |           |

|                   |                |տնտեսական գործունեության|           |

|                   |                |տեսակների` փոքր ՀԷԿ-եր, |           |

|                   |                |հանքավայրեր, բանկերի    |           |

|                   |                |մասնաճյուղեր և  այլն)   |           |

|                   |                |գույքագրում և  դրանց    |           |

|                   |                |իրականացման նկատմամբ    |           |

|                   |                |վերահսկողություն        |           |

|                   |                |2009 Համայնքներում հան- |           |

|                   |                |րային ծառայություններ   |           |

|                   |                |մատուցող շահագրգիռ      |           |

|                   |                |մարմիննրին (կազմակեր-   |           |

|                   |                |պություններին)          |           |

|                   |                |անհրաժեշտ աջակցության   |           |

|                   |                |ցուցաբերում             |           |

|                   |                |2010 Համայնքներում հան- |           |

|                   |                |րային ծառայություններ   |           |

|                   |                |մատուցող շահագրգիռ      |           |

|                   |                |մարմիննրին (կազմակեր-   |           |

|                   |                |պություններին)          |           |

|                   |                |անհրաժեշտ աջակցության   |           |

|                   |                |ցուցաբերում             |           |

|                   |                |2011 Համայնքներում հան- |           |

|                   |                |րային ծառայություններ   |           |

|                   |                |մատուցող շահագրգիռ      |           |

|                   |                |մարմիննրին (կազմակեր-   |           |

|                   |                |պություններին)          |           |

|                   |                |անհրաժեշտ աջակցության   |           |

|                   |                |ցուցաբերում             |           |

|                   |                |2012 Համայնքներում հան- |           |

|                   |                |րային ծառայություններ   |           |

|                   |                |մատուցող շահագրգիռ      |           |

|                   |                |մարմիննրին (կազմակեր-   |           |

|                   |                |պություններին)          |           |

|                   |                |անհրաժեշտ աջակցության   |           |

|                   |                |ցուցաբերում             |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |4.4 Մարզերի     |2008 ՀՀ մարզերի         |ՀՀ         |

|                   |զարգացման       |զարգացման ծրագրերի      |տարածքային |

|                   |ծրագրերի կազմում|կազմման ու իրականացման  |կառավարման |

|                   |և  դրանց, բացի  |հայեցակարգի ընդունում,  |նախարարու- |

|                   |բյուջետային     |Գեղարքունիքի և  Տավուշի |թյուն      |

|                   |միջոցներից, այլ |մարզերի 2008-2011 թթ.   |           |

|                   |ֆինանսավորման   |զարգացման ծրագրերի      |           |

|                   |մեխանիզմների    |հաստատում               |           |

|                   |ձևավորում       |2009 յուրաքանչյուր մարզի|           |

|                   |                |2009-2012 թթ. ծրագրի    |           |

|                   |                |հաստատում ծրագրով տվյալ |           |

|                   |                |տարվա համար նախատեսված  |           |

|                   |                |միջոցառումների          |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|                   |                |2010 յուրաքանչյուր մարզի|           |

|                   |                |զարգացման ծրագրով տվյալ |           |

|                   |                |տարվա համար նախատեսված  |           |

|                   |                |միջոցառումների          |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|                   |                |2011 յուրաքանչյուր մարզի|           |

|                   |                |զարգացման ծրագրով տվյալ |           |

|                   |                |տարվա համար նախատեսված  |           |

|                   |                |միջոցառումների          |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|                   |                |2012 յուրաքանչյուր մարզի|           |

|                   |                |զարգացման ծրագրով տվյալ |           |

|                   |                |տարվա համար նախատեսված  |           |

|                   |                |միջոցառումների          |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|5. Կառավարությունը |5.1 Համայնքների |2008 Կատարելագործված    |ՀՀ         |

|նախատեսում է       |բյուջեներին     |ֆինանսական համահարթեցման|տարածքային |

|բարձրացնել         |պետական         |նոր համակարգի ընդունում,|կառավարման |

|համայնքների        |ֆինանսական      |օրենքի նախագծի          |նախարարու- |

|բյուջեներին պետական|օժանդակության   |ներկայացում` ՀՀ         |թյուն      |

|ֆինանսական         |համակարգի       |կառավարություն          |Համայնքների|

|օժանդակության      |արդյունավետու-  |2009-2012 ֆինանսական    |ֆինանսիստ- |

|համակարգի արդյունա-|թյան բարձրացում |համահարթեցման նոր       |ների       |

|վետությունը:       |և  տարբեր       |համակարգի ներդրում,     |միավորում  |

|Կկատարելագործվեն   |ֆինանսական      |արդյունքում ավելի       |ՀԿ         |

|ֆինանսական         |կարողություններ |նպատակային կբաշխվեն     |(համաձայ-  |

|համահարթեցման      |ունեցող         |համահարթեցման գումարները|նությամբ)  |

|մեխանիզմները`      |համայնքների առկա|և  ֆինանսական հոսքերն   |           |

|տարբերակելով       |բևեռացման       |առավելապես կուղղվեն     |           |

|համայնքներին       |մեղմացում       |աղքատ համայնքներին:     |           |

|ցուցաբերվող        |                |Հնարավոր կդառնա         |           |

|օժանդակությունը:   |                |համահարթեցման գումարների|           |

|Կձեռնարկվեն քայլեր,|                |բաշխումը տարածքային     |           |

|որոնք կապահովեն    |                |զարգացման               |           |

|տեղական ինքնակառա- |                |քաղաքականության         |           |

|վարման մարմինների  |                |հիմնադրույթներին        |           |

|բյուջեների         |                |համապատասխան:           |           |

|եկամտային մասի     |                |                        |           |

|շարունակական աճը   |                |                        |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |5.2             |2008 ՄԱԿ-ի զարգացման    |ՀՀ         |

|                   |Համայնքներում   |ծրագրի գրասենյակի       |տարածքային |

|                   |ծրագրային       |օժանդակությամբ Իջևան,   |կառավարման |

|                   |բյուջետավորման  |Դիլիջան, Աբովյան, Վեդի, |նախարարու- |

|                   |ներդրում,       |Մասիս, Արարատ,          |թյուն      |

|                   |Եվրոպական       |Եղեգնաձոր, Քաջարան,     |           |

|                   |հարևանության    |Մեղրի, Աշտարակ, Արթիկ,  |           |

|                   |քաղաքականության |Ալավերդի, Գավառ         |           |

|                   |շրջանակներում   |համայնքներում ծրագրային |           |

|                   |Եվրամիության    |բյուջետավորման ներդրման |           |

|                   |երկրների,       |շարունակություն:        |           |

|                   |ինչպես նաև      |2009 Ծրագրային          |           |

|                   |միջազգային      |բյուջետավորման ներդրման |           |

|                   |կազմակերպու-    |գործընթացի մեջ ընդգրկված|           |

|                   |թյունների և     |համայնքների ցանկի       |           |

|                   |բանկային        |ավելացում: Մեթոդական    |           |

|                   |կառույցների հետ |ձեռնարկների մշակում:    |           |

|                   |համագործակցու-  |Համայնքներում ծրագրային |           |

|                   |թյան միջոցով    |բյուջետավորման          |           |

|                   |համայնքներում   |գործընթացի ներդրման     |           |

|                   |դրամաշնորհային  |իրավական ձևակերպում:    |           |

|                   |և  վարկային     |2010-2012 ՀՀ բոլոր      |           |

|                   |ծրագրերի        |համայնքներում ծրագրային |           |

|                   |ներգրավման      |բյուջետավորման ներդրման |           |

|                   |ապահովում       |գործընթացի ավարտ: Ծրագրի|           |

|                   |                |արդյունքների ամփոփում,  |           |

|                   |                |մեթոդական ձեռնարկների   |           |

|                   |                |մշակում: Արդյունքում`   |           |

|                   |                |համայնքային բյուջեների  |           |

|                   |                |եկամտային մասի          |           |

|                   |                |շարունակական աճ         |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |5.3 Համայնքային |2008 ՀՀ տեղական հարկերի |ՀՀ         |

|                   |բյուջեների      |մասին հայեցակարգի       |տարածքային |

|                   |եկամտային մասն  |նախագծի ներկայացում` ՀՀ |կառավարման |

|                   |ապահովող        |կառավարություն          |նախարարու- |

|                   |հարկատեսակների  |2009 Կիրարկումն ապահովող|թյուն      |

|                   |հավաքագրման     |միջոցների ժամանակացույց,|Համայնքների|

|                   |մեխանիզմների    |մեթոդական ցուցումներ    |ֆինանսիստ- |

|                   |կատարելագործում,|և  ձեռնարկներ           |ների       |

|                   |տեղական նոր     |2010 Ներդրում           |միավորում  |

|                   |հարկատեսակների  |Արդյունքում` համայնքային|ՀԿ         |

|                   |ներմուծում      |բյուջեների եկամտային    |(համաձայ-  |

|                   |                |մասի շարունակական աճ    |նությամբ)  |

|                   |                |2011-2012 Ներդրում      |           |

|                   |                |արդյունքների գնահատական,|           |

|                   |                |անհրաժեշտության դեպքում |           |

|                   |                |վերանայված              |           |

|                   |                |օրենսդրություն          |           |

|                   |                |Արդյունքում` համայնքային|           |

|                   |                |բյուջեների եկամտային    |           |

|                   |                |մասի շարունակական աճ    |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|6. Կառավարությունը |6.1. Կառավարման |2008 Տարածքային         |ՀՀ         |

|նախատեսում է       |ժամանակակից     |կառավարման և  տեղական   |տարածքային |

|իրականացնել        |տեխնոլոգիաների  |ինքնակառավարման         |կառավարման |

|աշխատանքներ, որոնք |ներդրում        |մարմինների              |նախարարու- |

|նպատակաուղղված են  |                |տեղեկատվայնացման        |թյուն      |

|տարածքային         |                |ռազմավարական ծրագրի     |           |

|կառավարման         |                |մշակում                 |           |

|մարմինների         |                |Համակարգչային լոկալ     |           |

|գործառույթների     |                |ցանցերի ստեղծում տեղական|           |

|հստակեցմանը և      |                |ինքնակառավարման 84      |           |

|կարողությունների   |                |մարմիններում և          |           |

|բարելավմանը,       |                |ՔԿԱԳ 52 տարածքային      |           |

|մասնավորապես       |                |բաժիններում             |           |

|կառավարման         |                |Տեղական համակարգերն     |           |

|ժամանակակից        |                |օգտագործող աշխատակիցների|           |

|տեխնոլոգիաների     |                |ուսուցում և             |           |

|ներդրմանն ու       |                |վերապատրաստում          |           |

|համայնքների համար  |                |2009 «Համայնքային       |           |

|տեղեկատվական       |                |կառավարման տեղեկատվական |           |

|միացյալ բանկի      |                |համակարգ»-ի (ՀԿՏՀ)      |           |

|ստեղծմանը          |                |տեղադրում 217           |           |

|                   |                |համայնքներում (12       |           |

|                   |                |թաղային, 48 քաղաքային և |           |

|                   |                |157 գյուղական)          |           |

|                   |                |ՔԿԱԳ 52 տարածքային      |           |

|                   |                |բաժիններում տեղեկատվական|           |

|                   |                |ավտոմատացված համակարգի  |           |

|                   |                |տեղադրում և  այդ        |           |

|                   |                |համակարգի ու ՀԿՏՀ-ի     |           |

|                   |                |փոխգործակցության        |           |

|                   |                |ապահովում               |           |

|                   |                |Տեղեկատվական համակարգերն|           |

|                   |                |օգտագործող աշխատակիցների|           |

|                   |                |ուսուցում և             |           |

|                   |                |վերապատրաստում          |           |

|                   |                |2010 Տեղեկատվական       |           |

|                   |                |համակարգերի             |           |

|                   |                |համատեղելիության և      |           |

|                   |                |փոխգործակցության        |           |

|                   |                |ապահովմանն ուղղված      |           |

|                   |                |աշխատանքների            |           |

|                   |                |իրականացում,            |           |

|                   |                |միասնական               |           |

|                   |                |գերատեսչական ցանցի      |           |

|                   |                |կազմավորում             |           |

|                   |                |2011 Տարածքային         |           |

|                   |                |կառավարման տեղեկատվական |           |

|                   |                |եռամակարդակ             |           |

|                   |                |(ՏԿՆ-մարզպետարան -      |           |

|                   |                |համայնք) համակարգի      |           |

|                   |                |նախագծի մշակում         |           |

|                   |                |2012 Միասնական համակարգի|           |

|                   |                |վերջնական կազմավորում   |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|                   |6.2. Համայնքների|2008 Գույքային հարկերի  |ՀՀ         |

|                   |համար           |տվյալների հավաքական և   |տարածքային |

|                   |տեղեկատվական    |մարզպետարանների         |կառավարման |

|                   |միասնական բանկի |էլեկտրոնային            |նախարարու- |

|                   |ստեղծում        |շտեմարանների սպասարկման |թյուն      |

|                   |                |ծրագրային ապահովման     |           |

|                   |                |ներդրում, էլեկտրոնային  |           |

|                   |                |շտեմարանները օգտագործող |           |

|                   |                |աշխատակիցների ուսուցում |           |

|                   |                |և  վերապատրաստում: ՀՀ   |           |

|                   |                |մարզերի և  համայնքների  |           |

|                   |                |անձնագրերի շտեմարանի (ոչ|           |

|                   |                |էլեկտրոնային)           |           |

|                   |                |ակտուալացում: ՀՀ ՏԿ     |           |

|                   |                |նախարարության,          |           |

|                   |                |տարածքային կառավարման և |           |

|                   |                |տեղական ինքնակառավարման |           |

|                   |                |մարմինների միջև         |           |

|                   |                |փոխանակվող              |           |

|                   |                |տեղեկատվության          |           |

|                   |                |կառուցվածքի և           |           |

|                   |                |փոխանակման ռեգլամենտի   |           |

|                   |                |մշակում և  հաստատում:   |           |

|                   |                |2009 Մարզպետարաններում  |           |

|                   |                |շահագործվելիք տվյալների |           |

|                   |                |տեղեկատվական բազաների   |           |

|                   |                |ստեղծում                |           |

|                   |                |2010 ՏԿ                 |           |

|                   |                |նախարարությունում ՀՀ    |           |

|                   |                |բոլոր համայնքների       |           |

|                   |                |տեղեկատվական            |           |

|                   |                |կենտրոնացված շտեմարանի  |           |

|                   |                |ստեղծում                |           |

|                   |                |2011-2012               |           |

|                   |                |Մարզպետարանների և       |           |

|                   |                |համայնքների, ինչպես նաև |           |

|                   |                |ՏԿ նախարարության և      |           |

|                   |                |մարզպետարանների միջև    |           |

|                   |                |տեղեկատվության          |           |

|                   |                |ավտոմատացված փոխանակում |           |

|                   |                |իրականացնող ծրագրային   |           |

|                   |                |ապահովման մշակում       |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

|7. Կառավարությունը |7.1             |2008 «Տեղական           |ՀՀ         |

|նախատեսում է       |Միջհամայնքային  |ինքնակառավարման         |տարածքային |

|շարունակել         |միավորումների   |մասին» ՀՀ օրենքում      |կառավարման |

|աշխատանքները       |ստեղծմանը       |փոփոխություններ և       |նախարարու- |

|միջհամայնքային     |նպաստող         |լրացումներ կատարելու»   |թյուն      |

|միավորումների      |աջակցություն և  |մասին ՀՀ օրենքի նախագծի |           |

|ստեղծմանն աջակցելու|համայնքների     |(միջհամայնքային         |           |

|համար, և  գործնական|խոշորացում      |միավորումների           |           |

|քայլեր կատարել     |                |մասով) ՀՀ               |           |

|համայնքների        |                |կառավարություն`         |           |

|խոշորացման         |                |ներկայացում ՀՀ          |           |

|ուղղությամբ        |                |համայնքների խոշորացման  |           |

|                   |                |հայեցակարգի մշակում և   |           |

|                   |                |2009-2010 թթ. ծրագրի    |           |

|                   |                |ներկայացում             |           |

|                   |                |2009 միջհամայնքային     |           |

|                   |                |միավորումների ստեղծում, |           |

|                   |                |դրանց օժանդակության     |           |

|                   |                |ծրագրի մշակում և        |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|                   |                |հայեցակարգից բխող       |           |

|                   |                |օրենքներ և  իրավական այլ|           |

|                   |                |ակտեր, գործողությունների|           |

|                   |                |ծրագիր ՀՀ Արագածոտնի և  |           |

|                   |                |Սյունիքի մարզերում      |           |

|                   |                |2010-2012 Նոր           |           |

|                   |                |միջհամայնքային          |           |

|                   |                |միավորումների           |           |

|                   |                |շարունակական ստեղծում,  |           |

|                   |                |օժանդակության ծրագրերի  |           |

|                   |                |մշակում և               |           |

|                   |                |իրականացում             |           |

|                   |                |Ըստ գործողությունների   |           |

|                   |                |ծրագրի Արդյունքների     |           |

|                   |                |գնահատական              |           |

|___________________|________________|________________________|___________|

 

(ծրագիրը փոփ. 10.12.09 թիվ 1425-Ն որոշում)

----------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
24.07.2008
N 878-Ն
Որոշում