Սեղմել Esc փակելու համար:
ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԻՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ 2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ...

 

 

040.0957.290808

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

7 օգոստոսի 2008 թվականի N 957-Ն

 

i

ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ 2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի դեկտեմբերի 20-ի «Հայաստանի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին» N 1540-Ն որոշման` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

1) Գյումրու տեխնոպարկի գործունեության իրականացմանը պետական աջակցության 2008 թվականի ծրագիրը` համաձայն N 1 հավելվածի.

2) Գյումրու տեխնոպարկի գործունեության իրականացմանը պետական աջակցության 2008 թվականի ծրագրի միջոցառումների ցանկը` համաձայն N 2 հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 29-ԻՆ

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարության

2008 թվականի օգոստոսի 7-ի

N 957-Ն որոշման

 

2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳԻՐ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ

 

ՆԱԽԱԲԱՆ

 

Գյումրու տեխնոպարկի գործունեության իրականացմանը պետական

աջակցության ծրագրի ընդհանուր նկարագիրը

 

Սույն ծրագիրը մշակվել է` հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ծրագրով որդեգրված քաղաքականությունը և սահմանված ռազմավարական գերակայությունները, և ուղղված է պետական կառավարման բնագավառում պետական մարմինների գործունեության արդյունավետության, նպատակաուղղվածության և հասցեականության մակարդակի բարձրացման, նրանց կողմից հանրությանը մատուցվող ծառայությունները բնակչության համար ավելի մատչելի դարձնելու նպատակով իրականացվող բարեփոխումների ապահովմանը:

Գյումրու տեխնոպարկի (այսուհետ` տեխնոպարկ) ստեղծմամբ հնարավորություն կընձեռվի արտադրական գործընթացներում ընդգրկելու Գյումրի քաղաքի և, ընդհանրապես, Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներին` փոքր և միջին ձեռնարկատիրության (այսուհետ` ՓՄՁ) սուբյեկտների ստեղծման միջոցով, նախանշելով դրանց գերակայությունները և զարգացնելով մրցունակ ուղղությունները: Տեխնոպարկի ստեղծման հիմնական խնդիրներից է ՓՄՁ-ի զարգացմանը բազմակողմանի աջակցությունը, որի լուծման համար հատուկ ուշադրության է արժանի տեխնոպարկի կազմակերպական կառուցվածքում բիզնես-ինկուբատորի ներառումը: Ինչպես ցույց է տալիս մի շարք զարգացած երկրների բազմամյա փորձը, բիզնես-ինկուբատորները խիստ արդյունավետ դեր են խաղում ՓՄՁ-ի զարգացման գործում: Քաղաքների և տարածաշրջանների համար տեխնոպարկերը տնտեսական զարգացման խթանման անհրաժեշտ և կարևոր գործիքներ են: Տեղական ինքնակառավարման և պետական կառավարման մարմիններն ակտիվ մասնակցություն են ունենում տեխնոպարկերի ստեղծման ու գործունեության հարցերում, որն ստեղծում է տարածքի տնտեսության կառուցվածքի բարելավման նախադրյալներ:

Նկատի ունենալով Գյումրի քաղաքի տնտեսության զարգացման դրական միտումները` սույն ծրագրով նպատակ է հետապնդվում նախադրյալներ ստեղծելու Գյումրի քաղաքի, իսկ հետագայում նաև Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի տնտեսական վերելքին օժանդակող ենթակառույցների ստեղծման համար: Ըստ էության, տեխնոպարկի ստեղծմամբ պետության կողմից փորձ է արվում հնարավորինս վերագործարկել մինչև աղետը եղած զարգացած գիտական, տեխնոլոգիական և արտադրական ենթակառուցվածքները, ինչը միաժամանակ կհանգեցնի մարզում լրացուցիչ աշխատատեղերի ստեղծմանը և մրցունակ արտադրանքի դուրսբերմանը` ներքին ու արտահանմանը` արտաքին շուկաներ:

Բարեփոխվող երկրներում և, հատկապես, դրանց մարզերում բացակայում են բարձր մակարդակի ենթակառուցվածքները, ամենից առաջ` հեռահաղորդակցման ոլորտում: Հաճախ, նույնիսկ լավ հեռահաղորդակցման համակարգի և տեղեկատվական միջավայրի առկայությամբ, բացակայում է այդ ենթակառուցվածքի ամենօրյա գործնական կիրառման մշակույթը: Տեխնոպարկն այդ առումով պետք է հագեցված լինի կապի և հաղորդակցման լավ միջոցներով (ինտերնետային ելքեր, տեղեկատու-որոնման համակարգեր, տեղեկատվական բազաներ, գործնական ուսուցման համապատասխան համակարգեր, զարգացած բիզնես-կոնտակտներ, այդ թվում` օտարերկրյա կոնտակտներ), որոնց միջոցով կարելի է գտնել գործընկերներ կամ ներդրողներ:

Միաժամանակ, տեխնոպարկերի ստեղծման և արդյունավետ գործունեության կարևոր պայման են տեղական ինքնակառավարման մարմինների շահագրգռվածությունը և ակտիվ մասնակցությունը ՓՄՁ-ի (ինչպես ինովացիոն, այնպես էլ ոչ տեխնոլոգիական) սուբյեկտների հիմնադրման ու հետագա զարգացման փուլերում, ինչն էլ կհանդիսանա նոր աշխատատեղերի ստեղծման և մի շարք սոցիալ-տնտեսական խնդիրների լուծման կարևոր ուղղություն:

Տեխնոպարկի հաջողության ապահովման համար անհրաժեշտ է, որ այն համապատասխանի իր աշխարհագրական դիրքի և կազմակերպությունների տեղաբաշխվածության նվազագույն պահանջներին: ՓՄՁ-ի սուբյեկտների համար շատ կարևոր է դրանց տեղակայումը հեշտ վերակառուցելի շինություններում, նաև` միօրինակ հարմարանքների, սարքերի ու սարքավորումների հավաքածուի առկայությունը, ոչ ձևական շփումը և տեխնոպարկի կողմից կազմակերպությունների վարկանիշն ապահովելու հնարավորությունները:

Տեխնոպարկերի ստեղծման, գործունեության կազմակերպման և հետագա զարգացման միջազգային փորձի ուսումնասիրությունը, ինչպես նաև Գյումրի քաղաքի արդյունաբերական ու գիտաարտադրական վիճակի համեմատական վերլուծությունները թույլ են տալիս կատարել հետևյալ եզրակացությունները և առաջարկությունները`

անառարկելի է տեղական ինքնակառավարման և պետական կառավարման մարմինների ակտիվ մասնակցությունը տեխնոպարկի ստեղծման, գործունեության ծավալման և հետագա զարգացման հարցերում,

տեխնոպարկի ստեղծումը կհանդիսանա Գյումրու և Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի մի շարք սոցիալ-տնտեսական խնդիրների լուծման կարևոր ուղղություն,

տեխնոպարկը Գյումրի քաղաքի համար իրավամբ կհանդիսանա որպես տնտեսական զարգացման անհրաժեշտ և կարևոր գործիք,

տեխնոպարկի կազմակերպական կառուցվածքում բիզնես-ինկուբատորի ներառմամբ` տեխնոպարկն իր վրա կվերցնի ՓՄՁ-ի սուբյեկտների աջակցման գործառույթները, կխթանի մրցունակ արտադրանքի դուրսբերումը` ներքին ու արտահանումը` արտաքին շուկաներ,

տեխնոպարկը կստանձնի շուկայի զարգացման կատալիզատորի դերը,

տեխնոպարկը, օժանդակելով նոր տեխնիկայի և տեխնոլոգիաների արագացված ներդրման կազմակերպմանը, հնարավոր կդարձնի ազգային շուկայական հարաբերությունները զարգացման որոշակի մակարդակի հասցնելը, առկա գիտաարտադրական ներուժի արդյունավետ իրացումը և, ամենակարևորը, այս պայմաններում նոր աշխատատեղերի ստեղծմամբ` արժանապատիվ սերնդափոխության ապահովումը:

 

I. ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

 

1. Տեխնոպարկի գործունեության իրականացմանը պետական աջակցության 2008 թվականի ծրագրի (այսուհետ` ծրագիր) մշակման և իրականացման հիմքը «Հայաստանի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքն է:

2. Ծրագրի մշակման համար հիմք են հանդիսացել նաև`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ծրագիրը.

2) «Ինովացիոն գործունեությանը պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը.

3) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2005 թվականի սեպտեմբերի 28-ի «Հայաստանի Հանրապետությունում ինովացիոն համակարգի ձևավորման 2005-2010 թվականների ծրագրի մասին» N 1729-Ն որոշումը.

4) Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2007 թվականի հուլիսի 3-ի N ՆԿ-113-Ա կարգադրությունը ՏՏ-ի ոլորտի զարգացման հայեցակարգը և դրա իրականացման ժամանակացույցը մշակելու նպատակով աշխատանքային խումբ ստեղծելու մասին.

5) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի դեկտեմբերի 28-ի «Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների արդյունաբերությունը Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության զարգացման գերակա ճյուղերից մեկը ճանաչելու մասին» արձանագրային որոշումը:

3. Առաջարկվող ծրագիրը համահունչ է նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի հունվարի 22-ի N 100-Ն որոշմամբ հաստատված` Աղքատության հաղթահարման ռազմավարական ծրագրի միջոցառումներին: Մասնավորապես, դա վերաբերում է 1.1-ին կետով սահմանված կայուն տնտեսական աճի ապահովման գերակայությանը, որտեղ սահմանված են հետևյալ միջոցառումները`

1) ազգային նորամուծական համակարգի ձևավորում.

2) գիտության և ինովացիոն գործունեության ֆինանսավորման վենչուրային համակարգերի ձևավորման խթանման համար համապատասխան օրենսդրական դաշտի ստեղծում.

3) գործարարության զարգացումը և ներդրումները խոչընդոտող ընթացակարգերի և այլ գործոնների վերլուծության հիման վրա գործողությունների ծրագրի մշակում և ներկայացում.

4) ՓՄՁ-ին պետական աջակցության ընդլայնում` ուղղված, առաջին հերթին, տարածաշրջաններում տնտեսական ակտիվության բարձրացմանը, ինչպես նաև արտահանման խրախուսմանը.

5) ՓՄՁ-ին աջակցության համակարգի ձևավորում, ՓՄՁ-ի սույբեկտների ֆինանսական հնարավորությունների ընդլայնում և երկրում գործարար ակտիվության բարձրացում:

4. Նշված միջոցառումները, ինչպես բոլոր գործողությունները, ունեն արդյունքներ: Դրանք են`

1) նոր տեխնոլոգիաների ստեղծման խրախուսում և դրանց ներդրում.

2) գործարարության վարկավորման նոր մեխանիզմների առավել ընդգրկուն կիրառում.

3) առկա խնդիրների բացահայտում և լուծման համար պայմանների ստեղծում.

4) Հայաստանի Հանրապետությունում, մասնավորապես, տարածաշրջաններում (մարզերում, համայնքներում) բնակչության զբաղվածության և բարեկեցության բարելավում.

5) ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին աջակցության շարունակականության ապահովում, նոր աշխատատեղերի ստեղծում, համախառն ներքին արդյունքում (այսուհետ` ՀՆԱ) ՓՄՁ-ի սուբյեկտների մասնաբաժնի ավելացում:

 

II. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

1. Տեխնոպարկի հիմնական նպատակներից է աջակցելը տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (այսուհետ` ՏՏ) ոլորտի ընկերությունների ստեղծմանը և զարգացմանը Գյումրիում: Հաշվի առնելով Գյումրիում ՏՏ-ի ոլորտում ձեռներեցության ներկա անբավարար մակարդակը` տեխնոպարկը սերտորեն կաշխատի ՏՏ-ի ոլորտի արտասահմանյան կազմակերպությունների մասնաճյուղերի և տեղական մասնավոր ընկերությունների հետ` սկսնակ կազմակերպություններ ու գիտահետազոտական լաբորատորիաներ հիմնելու նպատակով: Այս կազմակերպությունները և գիտահետազոտական լաբորատորիաները որպես խթանիչներ կհանդիսանան Գյումրիում ՏՏ-ի ձեռներեցությունը զարգացնելու, ՏՏ-ի մասնագիտությունների նկատմամբ ուսանողների հետաքրքրությունը մեծացնելու, բարձր վարձատրվող նոր աշխատատեղեր ստեղծելու և Երևանի ռեսուրսներից ՏՏ-ի ընկերությունների կախվածությունը նվազեցնելու համար: Նախատեսվում է, որ այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են «Մայքրոսոֆթը», «Սան Մայքրոսիսթեմսը», «Նեյշնլ Ինսթրումենթսը» և այլն, կհամագործակցեն տեխնոպարկի հետ և կհիմնեն ուսումնական ու գիտահետազոտական լաբորատորիաներ Գյումրիում: Լաբորատորիաները կանցկացնեն ուսումնական դասընթացներ, կիրականացնեն գիտահետազոտական ծրագրեր` ստեղծելով անհրաժեշտ միջավայր ապագա սկսնակ կազմակերպությունների համար, որոնք հիմնված կլինեն այդ լաբորատորիաների փորձի և վերապատրաստում անցած կադրերի վրա: Այս ծրագրերի իրականացմանը սատարելու համար Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը, մասնավորապես, կաջակցի ուսումնական և գիտահետազոտական լաբորատորիաների ստեղծմանը, ինչպես նաև լաբորատորիաներին կտրամադրի հետազոտական դրամաշնորհներ` կադրերի վերապատրաստման, արտադրանքի մշակման և նոր գիտելիքների ձեռքբերման նպատակով:

2. Ծրագրի իրականացման նպատակը տեխնոպարկի միջոցով ինովացիոն համակարգի ձևավորումն է: Միաժամանակ, տեխնոպարկի գործունեության իրականացմանը պետական աջակցության ծրագիրն ունի հետևյալ ենթանպատակները`

1) արտադրական և գիտական սուբյեկտների մտավոր, տեղեկատվական, նյութատեխնիկական ու ֆինանսական ռեսուրսների ինտեգրում և ակտիվացում` մարզի ու հանրապետության գիտաարտադրական ներուժի զարգացման համար.

2) մարզում ՓՄՁ-ի սուբյեկտների ստեղծման ու զարգացման պայմանների և բարենպաստ միջավայրի ձևավորում.

3) մասնակցություն շուկայական տնտեսական այնպիսի մեխանիզմների ձևավորմանը, որոնք կխթանեն մրցունակ ապրանքների արտադրությունը.

4) առաջադեմ տեխնոլոգիաների ձեռքբերմանն աջակցելու նպատակով ներդրումային միջոցների ներգրավում (այդ թվում` օտարերկրյա).

5) գիտատար արտադրանք նախաձեռնողներին և արտադրողներին` հասցեական աջակցության տրամադրում.

6) գիտատեխնիկական, մտավոր և կադրային ներուժի պահպանման ու զարգացման պայմանների ձևավորում, երիտասարդ կադրերի պատրաստում.

7) օրինակելի նախատիպ հանդիսանալը հանրապետության այլ տարածքներում և մարզերում տեխնոլոգիական ուղղվածություն ունեցող տեխնոպարկերի և ինկուբատորների ստեղծման համար:

3. Ծրագրի իրականացման արդյունքում նախատեսվում են`

1) մարզում նոր աշխատատեղերի ստեղծում.

2) բնակչության արտահոսքի կրճատում ու ներհոսքի խթանում` ինչպես երկրից դուրս, այնպես էլ` մարզից մայրաքաղաք.

3) Հայաստանի Հանրապետությունում կայուն տնտեսական զարգացմանը, տարածքային համաչափ զարգացմանը, աղքատության հաղթահարմանը նպաստելը:

 

III. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

Ծրագիրն իրականացվում է պետական և մասնավոր հատվածների սերտ համագործակցությամբ` որպես պետական աջակցություն տեխնոպարկում ներգրավված և դրա գործունեության արդյունքում ձևավորվելիք կազմակերպություններին:

 

IV. ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ

 

1. Տեխնոպարկի գործունեության իրականացման համար նախատեսվում է իրականացնել մի շարք միջոցառումներ, մասնավորապես`

1) ծրագրի ընդհանուր կառավարման համար կձևավորվի թիմ, որի կազմում կներգրավվեն մասնագետներ` ինչպես պետական հատվածից և այլ գործընկեր կազմակերպություններից, այնպես էլ` վճարովի խորհրդատուներ: Թիմը կվերահսկի տեխնոպարկի գործունեությունը` նախապատրաստական շրջանից մինչև մեկնարկային փուլը` տրամադրելով անհրաժեշտ աջակցություն և խորհրդատվություն` կապված տեխնոպարկի ենթակառուցվածքի ձևավորման ու գործարկման հետ.

2) կմշակվի բիզնես-պլան, որը կներառի տեխնոպարկի վերաբերյալ գործառնական և ֆինանսական բոլոր մանրամասները: Բիզնես-պլանի մշակման համար պատասխանատու թիմը կանցկացնի հնարավոր միջազգային գործընկեր ընկերությունների, տեղական կազմակերպությունների, բուհերի, ուսանողների, կապի ենթակառուցվածքի և այլ ոլորտների հետազոտություն, որը կօգնի ձևավորել տեխնոպարկի կողմից մատուցվելիք նպատակային ծառայությունների և արտադրանքի ցանկը.

3) ծրագիրը կառավարող թիմը պետք է գտնի վստահելի գործընկերներ, որոնք կցուցաբերեն զգալի աջակցություն` ոչ միայն ֆինանսական առումով, այլև խորհրդատվության, կապերի հաստատման, մասնագիտական օգնության տեսանկյունից:

Կիրականացվի տեխնոպարկի արդյունավետ գործունեության համար տարածքների և ներգրավված կառույցների (կրթական և այլ) ընտրություն, ինչպես նաև տեխնոպարկի կազմում ընդգրկված կառույցների միջև անհրաժեշտ հեռահաղորդակցության ցանցի և տեխնոպարկի վեբ կայքի նախագծում.

4) տեխնոպարկի գործունեության իրականացման համար սույն ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է համաֆինանսավորում ծրագրի հետևյալ բաղադրիչներին`

ա. նախապատրաստական փուլի կառավարում

Այս միջոցառման շրջանակներում կվարձակալվեն խորհրդատուներ` ծրագրի ընդհանուր կառավարման նպատակով ձևավորվելիք թիմում ընդգրկման նպատակով,

բ. ուսումնական և գիտահետազոտական լաբորատորիաների հիմնում` տեղական և միջազգային ճանաչում ունեցող ընկերությունների հետ համատեղ

Ծրագիրը կհամագործակցի իր գործընկերների հետ` գիտահետազոտական և ուսումնական լաբորատորիաների ստեղծման գործում: Նպատակը մի շարք գործընկերների հետ, օրինակ, «Մայքրոսոֆթ», «Նեյշնլ Ինսթրումենթս», «Սան Մայքրոսիսթեմս», «Սինոփսիս» և այլն, համատեղ լաբորատորիաներ հիմնելն է: Լաբորատորիաները կստեղծվեն Գյումրիում, մասնավորապես, պետական ճարտարագիտական համալսարանի մասնաճյուղի հենքի վրա: Այս միջոցառման իրականացման նպատակով պետությունը կհամաֆինանսավորի` մինչև 50 տոկոսի չափով,

գ. դրամաշնորհներ` գիտահետազոտական ծրագրերի համար

Գիտահետազոտական աշխատանքների և սկսնակ կազմակերպությունների զարգացումը խթանելու նպատակով ծրագիրը կտրամադրի հատուկ գիտահետազոտական դրամաշնորհներ, որոնք մրցութային կարգով կհատկացվեն Գյումրիում գործող գիտահետազոտական լաբորատորիաներին և սկսնակ կազմակերպություններին:

 

V. ԾՐԱԳՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության 2008 թվականի պետական բյուջեով, որպես ծրագրի իրականացմանը պետական աջակցության կողմնորոշիչ, սահմանվել է չափաքանակ` 80,000.0 հազ. դրամ:

2. Ծրագրում ներառված միջոցառումները կհամաֆինանսավորվեն նաև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ չարգելված այլ միջոցների հաշվին:

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարության

2008 թվականի օգոստոսի 7-ի

N 957-Ն որոշման

 

ՑԱՆԿ

 

ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՏԵԽՆՈՊԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ 2008 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ

 

._________________________________________________________________________.

|NN|Ծրագրով նախատեսված միջոցառումների           |2008 թվականի             |

|ը/|անվանումները, հիմնական ցուցանիշները         |ֆինանսավորման            |

|կ |                                            |սահմանագումարը           |

|  |____________________________________________|_________________________|

|  |միջոցառման     |միջոցառման       |միջոցառման|առաջին|առաջին|ինն  |տարի |

|  |անվանումը      |նկարագիրը        |վերջնական |եռամս-|կիսամ-|ամիս |     |

|  |               |                 |արդյունքը |յակ   |յակ   |     |     |

|__|_______________|_________________|__________|______|______|_____|_____|

|1.|Նախապատրաստական|ծրագրի կառավարման|տեխնոպարկի|     0|  3000| 6000| 9000|

|  |փուլի          |թիմում ներգրավվող|գործու-   |      |      |     |     |

|  |կառավարում     |խորհրդատուների   |նեության  |      |      |     |     |

|  |               |վարձակալության   |բիզնես-   |      |      |     |     |

|  |               |համաֆինանսավորում|պլան      |      |      |     |     |

|__|_______________|_________________|__________|______|______|_____|_____|

|2.|ՈՒսումնական և  |մի շարք          |ուսումնա- | 12000| 30000|30000|30000|

|  |գիտահետազոտական|գործընկերների    |կան և     |      |      |     |     |

|  |լաբորատորիաների|հետ, օրինակ      |գիտահետա- |      |      |     |     |

|  |հիմնում`       |«Մայքրոսոֆթ»,    |զոտական   |      |      |     |     |

|  |տեղական և      |«Նեյշնլ          |լաբորատո- |      |      |     |     |

|  |միջազգային     |Ինսթրումենթս»,   |րիաներ    |      |      |     |     |

|  |ճանաչում       |«Սան             |(մինչև  3)|      |      |     |     |

|  |ունեցող ընկե-  |Մայքրոսիսթեմս»,  |          |      |      |     |     |

|  |րությունների   |«Սինոփսիս» և     |          |      |      |     |     |

|  |հետ համատեղ    |այլն, համատեղ    |          |      |      |     |     |

|  |               |լաբորատորիաների  |          |      |      |     |     |

|  |               |հիմնման          |          |      |      |     |     |

|  |               |համաֆինանսավորում|          |      |      |     |     |

|__|_______________|_________________|__________|______|______|_____|_____|

|3.|Դրամաշնորհներ` |գիտահետազոտական  |գիտահետա- |     0|  3000|24000|41000|

|  |գիտահետազոտական|աշխատանքների և   |զոտական   |      |      |     |     |

|  |ծրագրերի համար |սկսնակ կազմակեր- |ծրագրեր   |      |      |     |     |

|  |               |պությունների     |(մինչև    |      |      |     |     |

|  |               |զարգացումը       |10)       |      |      |     |     |

|  |               |խթանելու նպատակով|          |      |      |     |     |

|  |               |տրամադրվող հատուկ|          |      |      |     |     |

|  |               |գիտահետազոտական  |          |      |      |     |     |

|  |               |դրամաշնորհների   |          |      |      |     |     |

|  |               |համաֆինանսավորում|          |      |      |     |     |

|__|_______________|_________________|__________|______|______|_____|_____|

|  |Ընդամենը       |                 |          | 12000| 36000|60000|80000|

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
07.08.2008
N 957-Ն
Որոշում