Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-Ի N 1725-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆ ...

 

 

040.1043.230908

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

11 սեպտեմբերի 2008 թվականի N 1043-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-Ի N 1725-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԵՎ ՕԴԱՆԱՎԻ ԿՈՐԵԼՈՒ, ԱՂԵՏԱԼԻ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ՀԱՅՏՆՎԵԼՈՒ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԿԱՄ ՕԴԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆՆ ԱՅԼ ՎՏԱՆԳ ՍՊԱՌՆԱԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ, ԻՆՉՊԵՍ ՆԱԵՎ ՕԴԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՂԵՏԻ ԺԱՄԱՆԱԿ ՈՐՈՆՈՂԱՓՐԿԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

VII. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

90. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում և Հայաստանի Հանրապետության տարածքին հարակից շրջաններում աղետի ենթարկված օդանավերի անձնակազմերի և ուղևորների որոնողափրկարարական աշխատանքներում միջազգային համագործակցությունն իրականացվում է միջպետական պայմանագրերի և «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» կոնվենցիայի N 12 «Որոնում և փրկում» հավելվածի դրույթների համաձայն:

91. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում քաղաքացիական ավիացիայի օդանավերի աղետների դեպքում որոնողափրկարարական աշխատանքների համակարգման լիազորված մարմինը որոնողափրկարարական աշխատանքների համակարգման և տեխնիկական աջակցության նպատակով փոխադարձ համաձայնության սկզբունքով համագործակցում է հարևան երկրների համապատասխան մարմինների ու որոնողափրկարարական խմբերի հետ, ինչպես նաև, անհրաժեշտության դեպքում, ապահովում է այլ երկրների որոնողափրկարարական ուժերի ու միջոցների անարգել մուտքը Հայաստանի Հանրապետության տարածք` այն համաձայնեցնելով Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության հետ, ապահովում է ԿՈՍՊԱՍ-ՍԱՐՍԱՏ համակարգից աղետների մասին տեղեկատվության ստացումը:

92. Այն երկրները, որոնք ցանկանում են իրենց որոնողափրկարարական խմբերով մասնակցել Հայաստանի Հանրապետության տարածքում իրականացվող որոնողափրկարարական աշխատանքներին, պետք է ուղերձով դիմեն քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարում իրականացնող լիազորված մարմնին` մանրամասն հիմնավորելով իրենց առաքելության նպատակը:

93. Քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարում իրականացնող լիազորված մարմինն անհապաղ հաստատում է սույն կարգի 89-րդ կետում նշված ուղերձի ստացումը և դիմող կողմին հայտնում այն պայմանները (եթե այդպիսիք կան), որոնց համաձայն կարող է իրականացվել նշված առաքելությունը, կամ դրանք անհրաժեշտ են օտարերկրյա պետությունների որոնողափրկարարական խմբերին` Հայաստանի Հանրապետություն մուտքի թույլտվության հատկացման համար:

94. Այն դեպքում, երբ որոնողափրկարարական աշխատանքների կատարման համար պատասխանատու են մեկից ավելի երկրներ, այդ երկրներից յուրաքանչյուրը ձեռնարկում է տվյալ տարածաշրջանային որոնողափրկարարական համակարգող կենտրոնի գործողությունների պլանին համապատասխան միջոցներ:

 

VIII. ՈՐՈՆՈՂԱՓՐԿԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԱԶԴԱՆՇԱՆՆԵՐԸ

 

95. Որոնողափրկարարական աշխատանքների ժամանակ կիրառվում են «օդ-երկիր» և «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանները, որոնք օգտագործվում են միայն նշանակետեր նշելու համար:

96. «Օդ-երկիր» տեսողական ազդանշանները հայտնելու ժամանակ օդանավի կողմից իրականացվում են հետևյալ գործողությունները`

1) կատարում է առնվազն մեկ պտույտ` նավի վրա.

2) ցածր բարձրության վրա նավի առաջամասի կողմից հատում է նրա ուղերթը և ճոճում թևերը, կամ փակում և բացում է շարժիչների կափարիչները (զասլոնկի), կամ փոխում շարժիչի պտուտակաթևերի քայլերը.

3) ընտրում է շարժման այնպիսի ուղղություն, որով շարժվում է նավը:

97. Օդանավի կողմից այս գործողությունների կատարումը նշանակում է, որ այն ցանկանում է ջրում գտնվող նավին ուղարկել աղետի ենթարկված նավի կամ օդանավի մոտ: Այսպիսի գործողությունների կրկնությունը չի փոխում ազդանշանների իմաստը:

98. Այն դեպքում, երբ ջրի վրա գտնվող նավի օգնության կարիքը չի զգացվում, օդանավը ցածր բարձրության վրա նավի նավախելային մասով հատում է դրա շարժման ուղղությունը և ճոճում թևերը, կամ փակում ու բացում է շարժիչների կափարիչները, կամ փոխում շարժիչի պտուտակաթևերի քայլերը:

99. Սույն կարգի 93-րդ և 95-րդ կետերում նշված ազդանշաններին ի պատասխան` նավից պետք է տրվեն հետևյալ ազդանշանային պատասխանները`

1) ազդանշանն ընդունվել է. այս դեպքում`

ա. մինչև վերջ բարձրացվում է սպիտակ և կարմիր, ուղղաձիգ գծերով պայմանական նշանով դրոշ, որը նշանակում է, որ ազդանշանն ընդունվել է,

բ. ազդանշանային լապտերի միջոցով տրվում է Մորզեի այբուբենի «T» տառին համարժեք ազդանշան,

գ. նավը փոխում է շարժման ուղղությունը և հետևում օդանավին.

2) հրահանգների կատարումն անհնարին է, այս դեպքում`

ա. բարձրացվում է «N» տիպի միջազգային դրոշ, որն ունի սպիտակ ու կապույտ գույների շախմատաձև տեսք և միջնամասում` «N» տառը,

բ. ազդանշանային լապտերի միջոցով տրվում է Մորզեի այբուբենը «N» տառին համարժեք ազդանշան:

100. «Երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանները հետևյալն են`

1) «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանի տարբերանշանները ողջ մնացածների օգտագործման համար.

 

.______________________________________________.

|NN |Ազդանշանի նշանակությունը        |Ազդանշանը|

|ը/կ|                                |         |

|___|________________________________|_________|

|1. |Պահանջվում է օգնություն         |    V    |

|___|________________________________|_________|

|2. |Պահանջվում է բժշկական օգնություն|    X    |

|___|________________________________|_________|

|3. |Ոչ կամ բացասական                |    N    |

|___|________________________________|_________|

|4. |Այո կամ դրական                  |    Y    |

|___|________________________________|_________|

|5. |Շարժվում ենք տվյալ ուղղությամբ  |   /\    |

|   |                                |   |     |

.______________________________________________.

 

2) «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանի տարբերանշանները գետնի վրա գտնվող փրկարարների օգտագործման համար.

 

.__________________________________________________________________.

|NN |Ազդանշանի նշանակությունը                            |Ազդանշանը|

|ը/կ|                                                    |         |

|___|____________________________________________________|_________|

|1. |Գործողություններն ավարտված են:                      |   LLL   |

|___|____________________________________________________|_________|

|2. |Մենք գտել ենք բոլոր մարդկանց:                       |   LL    |

|___|____________________________________________________|_________|

|3. |Մենք գտել ենք միայն մի քանի մարդու                  |   + +   |

|___|____________________________________________________|_________|

|4. |Մենք ի վիճակի չենք շարունակել: Վերադառնում ենք բազա:|   XX    |

|___|____________________________________________________|_________|

|   |                                                    |  -->    |

|5. |Բաժանվել ենք 2 խմբի: Յուրաքանչյուրը շարժվում է նշված| -----   |

|   |ուղղություններով:                                   |  <--    |

|___|____________________________________________________|_________|

|6. |Ստացված են տվյալներ, որ օդանավը գտնվում է այս       | --> --> |

|   |ուղղությամբ:                                        |         |

|___|____________________________________________________|_________|

|7. |Ոչինչ չենք գտել: Շարունակում ենք որոնումները:       |   NN    |

.__________________________________________________________________.

 

101. Ազդանշանները պետք է պատրաստված լինեն առնվազն 2.5 մետր (8 ֆութ) երկարությամբ և հնարավորինս տեսանելի:

102. Աղետի վայրից «երկիր-օդ» ազդանշանները տալու ժամանակ ցույց տալու համար, որ գետնի վրայից արձակված ազդանշանները հասկացվել են, օդանավի կողմից պետք է կատարվեն հետևյալ գործողությունները`

1) ցերեկային ժամերին ճոճում է օդանավի թևերը.

2) մութ ժամերին կրկնակի անջատում և միացնում է վայրէջքի լուսարձակները, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` աերոնավիգացիոն լապտերները:

103. Այս ազդանշանների բացակայությունը նշանակում է, որ գետնի վրայից ուղարկված ազդանշանները չեն հասկացվել:

 

Ձև N 1

 

ՈՐՈՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀՐԱՀԱՆԳԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎԱԹԵՐԹ

 

________________________                 ________________________

 (տարեթիվը, ամիսը, օրը)                      (ժամը` UTC-ով)

1. Որոնողական օդանավ ________            ________________________

                      (տիպը)                (գրանցման վայրը)

2. Օդաչու (օդանավի հրամանատար) __________________________________

(ազգանունը, անունը, հայրանունը)

3. Թռիչք _____________________           ________________________

                (վայրը)                      (ժամը` UTC-ով)

4. Վթարի կամ աղետի բնույթը ______________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

5. Որոնվող օբյեկտի նկարագիրը`

1)   [] օդանավ ________               ________________________

                (տիպը)                   (գրանցման վայրը)

     [] ծովային նավ ________          ________________________

                      (տիպը)             (գրանցման վայրը)

այլ օբյեկտ _________________________________________________ 2) գույնը, քողարկման նշանները և բնութագրական տվյալները _________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

3) սեփականատերը կամ շահագործողը _________________________________ 4) օդանավում գտնվող անձանց թիվը _________________________________ 5) օդանավում գտնվող որոնողափրկարարական միջոցները ________________

_________________________________________________________________

6) դիտողությունները _____________________________________________

_________________________________________________________________

6. Որոնման շրջանի նկարագիրը` 1) որոնման շրջանի սահմանների նշագրումը __________________________ 2) որոնման սկզբնավայրը __________________________________________ 3) որոնման ընդգրկման շրջանը _____________________________________ 4) որոնման տեղանքի նկարագիրը ____________________________________ 5) որոնման վայրում օբյեկտի առկայությունը հաստատող նշանները ______

_________________________________________________________________

7. Որոնման ձևերն ու եղանակները` 1) որոնման ընթացքում կիրառվող սխեման ____________________________ 2) որոնման տարածքի տեսանելիության չափը __________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 3) ճշգրտման պայմանները` _________ օդերևութաբանական, ____________ եղանակային, _________________ տեղանքի: 4) տեսադաշտի լայնությունը _______________________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 5) ճանապարհագծերի միջև ընկած հատվածը ___________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 6) հետազոտված շրջանների գրանցման մեթոդը _________________________ 8. այլ որոնողափրկարարական ստորաբաժանումներ և դրանց հատկացված տարածքները`

օդանավերը ___________________________________________________

_________________________________________________________________

ծովային նավերը ______________________________________________

_________________________________________________________________

այլ ստորաբաժանումներ ________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

9. Կապի հաստատման համար օգտագործման ենթակա հաճախականությունները և ազդանշանները`

    Հաճախական.     Ազդականչը      Հաճախական.       Ազդականչը

    _________      _________      __________       _________

Վթարափրկարարական օդանավերը _______________________________________ Ծովային նավերը ___________________________________________________ Այլ ստորաբաժանումներ _____________________________________________ Աղետի ենթարկված օդանավեր, ծովային նավեր __________________________

__________________________________________________________________

Ողջ մնացածներ ____________________________________________________ Այլ ______________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

10. Պաշտպանության ենթակա հաճախականությունները ____________________ 11. Հատուկ ցուցումներ, որոնք վերաբերում են որոնման շրջանում (շրջանից) կատարվող թռիչքներին

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

12. Կենդանի մնացածների համար օդանավից նետվող կենսաապահովման միջոցների տեսակներն ու քանակները ___________________________________________

__________________________________________________________________

13. Որոնման օբյեկտի բացահայտման ժամանակ իրականացվող գործողությունները`

1) ում հայտնել _______________________________________________

2) օդանավից նետել կապի և կենսաապահովման միջոցներ (պարաշյուտիստ-փրկարարներ)

3) եթե հնարավոր չէ իրականացնել փրկարարական միջոցառումներ, վթարի վայր ուղարկել այլ ուժեր.

4) լուսանկարահանել օդանավի վթարված մասերը և ողջ մնացածներին.

5) մնալ վթարի վայրում` մինչև փոխարինումը, փրկարարական աշխատանքների ավարտը կամ հարկադիր վերադարձի ժամանակը: 14. Տեղեկատվությունը հաղորդվել է`

_____________________________          ___________________

   (ազգանունը, անունը)                       (վայրը)

_____________________________          ____________________

 (տարեթիվը, ամիսը, ամսաթիվը)              (ժամը` UTC-ով)

Հաղորդման մեթոդը`    հրահանգավորում,        հեռախոս,

                     _______________      ____________

 

                     ռադիոհեռախոս,   տելեքս,    ֆաքս,

                     ____________    _______    _____

Հրահանգավորման համար պատասխանատու աշխատող`

_____________________________           ______________

   (ազգանունը, անունը)                     (պաշտոնը)

 

Ձև N 2

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՁԵՎԱԹԵՐԹԻԿ

 

________________________          ________________________

 (օրը, ամիսը, տարեթիվը)                 (ժամը` UTC-ով)

1. Վթարի փուլերը` ________________________________________________ 2. Տեղեկացնող հաստատությունը կամ անձը` ___________________________

__________________________________________________________________

                            (անունը, ազգանունը)

պաշտոնը ______________________________________________________

հասցեն _______________________________________________________

հեռախոսահամարը _______________________________________________

աշխատանքի վայրը, հասցեն ______________________________________

հեռախոսահամարը _______________________________________________

ֆաքսը ________________________________________________________

այլ ականատեսների անունները, ազգանունները, հասցեները __________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

3. Վթարի վայրը և բնույթը`

դիտման տեղանքը _______________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

դիտման ժամը __________________________________________________

դիտման տեղանքը _______________________________________________ 4. Տեղեկություններ թռիչքային պլանի մասին`

օդանավի գրանցումը __________________ տիպը` ___________________

օդանավի նավիգացիոն սարքավորումների տիպերը ____________________

թռիչքի օդանավակայանը ______________________ ժամը _____________

(UTC)

չվերթի երթուղին ______________________________________________

արագությունը _________________________________________________

վայրէջքի օդանավակայանը _______________________________________

ժամանման հաշվարկային ժամանակը ________________________________

(UTC)

պահեստային օդանավակայանը _____________________________________

վառելանյութի քանակությունը ___________________________________

վառելանյութի մնացորդի չափը օդանավի վերջին հայտնի վայրում _____

______________________________________________________________

օդանավի վթարային ռադիոկայան, հաղորդիչ ________________________

օդանավի որոնողափրկարարական հանդերձանքը` գույնը և տարբերիչ նշանները _________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

օդանավ շահագործողը` կապը _____________________________________ 5. Կապը` տվյալներ անձնակազմի և ուղևորների հետ

ռադիոհեռախոս (RTF) _____________, ընտրված ազդականչը` (SELCAL) ________

                        (ազդականչը)                               (համարը)

6. Գտնվելու վայրի մասին վերջին հաղորդագրությունը`

վայրը _________________________ ժամը ________________________,

(UTC) 7. Ձեռնարկված գործողությունները __________________________________ 8. Աղետյալներին նետվող փրկարարական պիտույքների տեսակները _________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

9. Տվյալներ անձնակազմի և ուղևորների մասին: Աղետի վայրում եղանակային պայմանները`

օդանավի հրամանատար ___________________________________________

օդանավի անձնակազմի`

անդամներ _____________________________________________________

ուղևորներ ___________________________________________________

այլ __________________________________________________________

թիվը _________________________________________________________

չեն տուժել ___________________________________________________

մարմնական վնասվածք են ստացել _________________________________

զոհվել են ____________________________________________________

ընդամենը _____________________________________________________ 10. Աղետի վայրում եղանակային պայմանները: Աղետի մասին ահազանգ ստացած անձի իրականացրած գործողությունները ____________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

11. Աղետի մասին ահազանգ ստացած անձի իրականացրած գործողությունները`

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

_________________________________________________ ________________ (կազմողի պաշտոնը, ազգանունը, անունը, հայրանունը) (ստորագրությունը)

 

Ձև N 3

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕԴԱՆԱՎԵՐԻ ԿՈՐԵԼՈՒ, ԴՐԱՆՑ ՎԹԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ԴԵՊՔԵՐՈՒՄ ՏԵՂԵԿԱՑՄԱՆ ՍԽԵՄԱՆ

 

.______________.     .__________. ._____________.     ._______________.

|Հայաստանի     |     |Օդանավի   | |Օդանավակայանի|     |ՀՀ ԿԱ ազգային  |

|Հանրապետության|<-|  |հրամանատար| |կենտրոնական  |     |անվտանգության  |

|Նախագահ       |  |  .__________. |կարգավար     |     |ծառայության    |

.______________.  |        |      ._____________.     |հերթապահություն|

|        |                |         |Հեռ.` 56-35-15,|

|        |                |  |----->|      52-97-33 |

|        |                |  |      ._______________.

|       \/                |  |

.______________.  |.____________________.   |  |   .______________________.

|Հայաստանի     |  ||Օդային երթևեկության |   |  |   |ՀՀ ԿԱ ՀՀ ոստիկանության|

|Հանրապետության|  ||սպասարկման թռիչքների|-->|  ||->|հերթապահություն       |

|կառավարություն|  ||ղեկավար             |   |  ||  |Հեռ.` 52-03-10        |

.______________.  ||Հեռ.` 59-32-60      |   |  ||  .______________________.

/\      |.____________________.   |  ||

|-------                         \/  ||

.__________________.    ._____________________.||    .__________________.

|ՀՀ ԿԱ ՔԱԳՎ-ի պետ  |    |ՀՀ ԿԱ ՔԱԳՎ-ի         |||    |ՀՀ առողջապահության|

|(փրկարարական      |<---|կենտրոնական          |||    |նախարարության     |

|համակարգող        |   ||կարգավարական         |----->|հերթապահություն   |

|կենտրոնի ղեկավար) |   ||ծառայություն         ||     |Հեռ.` 58-24-13,   |

|Հեռ.`(039)20-00-94|   ||Հեռ.` 59-30-16,      ||     |      52-38-32    |

|28-20-66, 59-30-03|   ||      28-34-29       ||     .__________________.

.__________________.   |._____________________.|

|        |              |

|       \/              |

._________________.    | ._______________.     |  ._____________________.

|ՀՀ արտակարգ      |    | |ՀՀ ՊՆ ավիացիայի|     |  |ՀՀ տրանսպորտի և  կապի|

|իրավիճակների     |<---| |վարչության     |     |->|նախարարության        |

|նախարարություն,  |      |հերթապահություն|        |հերթապահություն      |

|Հայաստանի փրկարար|      |Հեռ.` 44-96-87 |        |Հեռ.` 56-33-91       |

|ծառայություն     |      ._______________.        ._____________________.

|Հեռ.` 52-96-90   |

._________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
11.09.2008
N 1043-Ն
Որոշում