Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-Ի N 1725-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆ ...

 

 

040.1043.230908

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

11 սեպտեմբերի 2008 թվականի N 1043-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 11-Ի N 1725-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ԵՎ ՕԴԱՆԱՎԻ ԿՈՐԵԼՈՒ, ԱՂԵՏԱԼԻ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ՀԱՅՏՆՎԵԼՈՒ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԿԱՄ ՕԴԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՅԼ ՎՏԱՆԳ ՍՊԱՌՆԱԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ԿԱՐԳ

ՕԴԱՆԱՎԻ ԿՈՐԵԼՈՒ, ԱՂԵՏԱԼԻ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ՀԱՅՏՆՎԵԼՈՒ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԿԱՄ ՕԴԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՅԼ ՎՏԱՆԳ ՍՊԱՌՆԱԼՈՒ ԴԵՊՔՈՒՄ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ

(2-րդ մաս)

 

VII. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

90. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում և Հայաստանի Հանրապետության տարածքին հարակից շրջաններում աղետի ենթարկված օդանավերի անձնակազմերի և ուղևորների որոնողափրկարարական աշխատանքներում միջազգային համագործակցությունն իրականացվում է միջպետական պայմանագրերի և «Միջազգային քաղաքացիական ավիացիայի մասին» կոնվենցիայի N 12 «Որոնում և փրկում» հավելվածի դրույթների համաձայն:

91. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում քաղաքացիական ավիացիայի օդանավերի աղետների դեպքում որոնողափրկարարական աշխատանքների համակարգման լիազորված մարմինը որոնողափրկարարական աշխատանքների համակարգման և տեխնիկական աջակցության նպատակով փոխադարձ համաձայնության սկզբունքով համագործակցում է հարևան երկրների համապատասխան մարմինների ու որոնողափրկարարական խմբերի հետ, ինչպես նաև, անհրաժեշտության դեպքում, ապահովում է այլ երկրների որոնողափրկարարական ուժերի ու միջոցների անարգել մուտքը Հայաստանի Հանրապետության տարածք` այն համաձայնեցնելով Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության հետ, ապահովում է ԿՈՍՊԱՍ-ՍԱՐՍԱՏ համակարգից աղետների մասին տեղեկատվության ստացումը:

92. Այն երկրները, որոնք ցանկանում են իրենց որոնողափրկարարական խմբերով մասնակցել Հայաստանի Հանրապետության տարածքում իրականացվող որոնողափրկարարական աշխատանքներին, պետք է ուղերձով դիմեն քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարում իրականացնող լիազորված մարմնին` մանրամասն հիմնավորելով իրենց առաքելության նպատակը:

93. Քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարում իրականացնող լիազորված մարմինն անհապաղ հաստատում է սույն կարգի 89-րդ կետում նշված ուղերձի ստացումը և դիմող կողմին հայտնում այն պայմանները (եթե այդպիսիք կան), որոնց համաձայն կարող է իրականացվել նշված առաքելությունը, կամ դրանք անհրաժեշտ են օտարերկրյա պետությունների որոնողափրկարարական խմբերին` Հայաստանի Հանրապետություն մուտքի թույլտվության հատկացման համար:

94. Այն դեպքում, երբ որոնողափրկարարական աշխատանքների կատարման համար պատասխանատու են մեկից ավելի երկրներ, այդ երկրներից յուրաքանչյուրը ձեռնարկում է տվյալ տարածաշրջանային որոնողափրկարարական համակարգող կենտրոնի գործողությունների պլանին համապատասխան միջոցներ:

 

VIII. ՈՐՈՆՈՂԱՓՐԿԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ԱԶԴԱՆՇԱՆՆԵՐԸ

 

95. Որոնողափրկարարական աշխատանքների ժամանակ կիրառվում են «օդ-երկիր» և «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանները, որոնք օգտագործվում են միայն նշանակետեր նշելու համար:

96. «Օդ-երկիր» տեսողական ազդանշանները հայտնելու ժամանակ օդանավի կողմից իրականացվում են հետևյալ գործողությունները`

1) կատարում է առնվազն մեկ պտույտ` նավի վրա.

2) ցածր բարձրության վրա նավի առաջամասի կողմից հատում է նրա ուղերթը և ճոճում թևերը, կամ փակում և բացում է շարժիչների կափարիչները (զասլոնկի), կամ փոխում շարժիչի պտուտակաթևերի քայլերը.

3) ընտրում է շարժման այնպիսի ուղղություն, որով շարժվում է նավը:

97. Օդանավի կողմից այս գործողությունների կատարումը նշանակում է, որ այն ցանկանում է ջրում գտնվող նավին ուղարկել աղետի ենթարկված նավի կամ օդանավի մոտ: Այսպիսի գործողությունների կրկնությունը չի փոխում ազդանշանների իմաստը:

98. Այն դեպքում, երբ ջրի վրա գտնվող նավի օգնության կարիքը չի զգացվում, օդանավը ցածր բարձրության վրա նավի նավախելային մասով հատում է դրա շարժման ուղղությունը և ճոճում թևերը, կամ փակում ու բացում է շարժիչների կափարիչները, կամ փոխում շարժիչի պտուտակաթևերի քայլերը:

99. Սույն կարգի 93-րդ և 95-րդ կետերում նշված ազդանշաններին ի պատասխան` նավից պետք է տրվեն հետևյալ ազդանշանային պատասխանները`

1) ազդանշանն ընդունվել է. այս դեպքում`

ա. մինչև վերջ բարձրացվում է սպիտակ և կարմիր, ուղղաձիգ գծերով պայմանական նշանով դրոշ, որը նշանակում է, որ ազդանշանն ընդունվել է,

բ. ազդանշանային լապտերի միջոցով տրվում է Մորզեի այբուբենի «T» տառին համարժեք ազդանշան,

գ. նավը փոխում է շարժման ուղղությունը և հետևում օդանավին.

2) հրահանգների կատարումն անհնարին է, այս դեպքում`

ա. բարձրացվում է «N» տիպի միջազգային դրոշ, որն ունի սպիտակ ու կապույտ գույների շախմատաձև տեսք և միջնամասում` «N» տառը,

բ. ազդանշանային լապտերի միջոցով տրվում է Մորզեի այբուբենը «N» տառին համարժեք ազդանշան:

100. «Երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանները հետևյալն են`

1) «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանի տարբերանշանները ողջ մնացածների օգտագործման համար.

 

.______________________________________________.

|NN |Ազդանշանի նշանակությունը        |Ազդանշանը|

|ը/կ|                                |         |

|___|________________________________|_________|

|1. |Պահանջվում է օգնություն         |    V    |

|___|________________________________|_________|

|2. |Պահանջվում է բժշկական օգնություն|    X    |

|___|________________________________|_________|

|3. |Ոչ կամ բացասական                |    N    |

|___|________________________________|_________|

|4. |Այո կամ դրական                  |    Y    |

|___|________________________________|_________|

|5. |Շարժվում ենք տվյալ ուղղությամբ  |   /\    |

|   |                                |   |     |

.______________________________________________.

 

2) «երկիր-օդ» տեսողական ազդանշանի տարբերանշանները գետնի վրա գտնվող փրկարարների օգտագործման համար.

 

.__________________________________________________________________.

|NN |Ազդանշանի նշանակությունը                            |Ազդանշանը|

|ը/կ|                                                    |         |

|___|____________________________________________________|_________|

|1. |Գործողություններն ավարտված են:                      |   LLL   |

|___|____________________________________________________|_________|

|2. |Մենք գտել ենք բոլոր մարդկանց:                       |   LL    |

|___|____________________________________________________|_________|

|3. |Մենք գտել ենք միայն մի քանի մարդու                  |   + +   |

|___|____________________________________________________|_________|

|4. |Մենք ի վիճակի չենք շարունակել: Վերադառնում ենք բազա:|   XX    |

|___|____________________________________________________|_________|

|   |                                                    |  -->    |

|5. |Բաժանվել ենք 2 խմբի: Յուրաքանչյուրը շարժվում է նշված| -----   |

|   |ուղղություններով:                                   |  <--    |

|___|____________________________________________________|_________|

|6. |Ստացված են տվյալներ, որ օդանավը գտնվում է այս       | --> --> |

|   |ուղղությամբ:                                        |         |

|___|____________________________________________________|_________|

|7. |Ոչինչ չենք գտել: Շարունակում ենք որոնումները:       |   NN    |

.__________________________________________________________________.

 

101. Ազդանշանները պետք է պատրաստված լինեն առնվազն 2.5 մետր (8 ֆութ) երկարությամբ և հնարավորինս տեսանելի:

102. Աղետի վայրից «երկիր-օդ» ազդանշանները տալու ժամանակ ցույց տալու համար, որ գետնի վրայից արձակված ազդանշանները հասկացվել են, օդանավի կողմից պետք է կատարվեն հետևյալ գործողությունները`

1) ցերեկային ժամերին ճոճում է օդանավի թևերը.

2) մութ ժամերին կրկնակի անջատում և միացնում է վայրէջքի լուսարձակները, իսկ դրանց բացակայության դեպքում` աերոնավիգացիոն լապտերները:

103. Այս ազդանշանների բացակայությունը նշանակում է, որ գետնի վրայից ուղարկված ազդանշանները չեն հասկացվել:

 

Ձև N 1

 

ՈՐՈՆՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀՐԱՀԱՆԳԱՎՈՐՄԱՆ ՁԵՎԱԹԵՐԹ

 

________________________                 ________________________

 (տարեթիվը, ամիսը, օրը)                      (ժամը` UTC-ով)

1. Որոնողական օդանավ ________            ________________________

                      (տիպը)                (գրանցման վայրը)

2. Օդաչու (օդանավի հրամանատար) __________________________________

(ազգանունը, անունը, հայրանունը)

3. Թռիչք _____________________           ________________________

                (վայրը)                      (ժամը` UTC-ով)

4. Վթարի կամ աղետի բնույթը ______________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

5. Որոնվող օբյեկտի նկարագիրը`

1)   [] օդանավ ________               ________________________

                (տիպը)                   (գրանցման վայրը)

     [] ծովային նավ ________          ________________________

                      (տիպը)             (գրանցման վայրը)

այլ օբյեկտ _________________________________________________ 2) գույնը, քողարկման նշանները և բնութագրական տվյալները _________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

3) սեփականատերը կամ շահագործողը _________________________________ 4) օդանավում գտնվող անձանց թիվը _________________________________ 5) օդանավում գտնվող որոնողափրկարարական միջոցները ________________

_________________________________________________________________

6) դիտողությունները _____________________________________________

_________________________________________________________________

6. Որոնման շրջանի նկարագիրը` 1) որոնման շրջանի սահմանների նշագրումը __________________________ 2) որոնման սկզբնավայրը __________________________________________ 3) որոնման ընդգրկման շրջանը _____________________________________ 4) որոնման տեղանքի նկարագիրը ____________________________________ 5) որոնման վայրում օբյեկտի առկայությունը հաստատող նշանները ______

_________________________________________________________________

7. Որոնման ձևերն ու եղանակները` 1) որոնման ընթացքում կիրառվող սխեման ____________________________ 2) որոնման տարածքի տեսանելիության չափը __________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 3) ճշգրտման պայմանները` _________ օդերևութաբանական, ____________ եղանակային, _________________ տեղանքի: 4) տեսադաշտի լայնությունը _______________________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 5) ճանապարհագծերի միջև ընկած հատվածը ___________________________

(կիլոմետր, ծովային մղոն) 6) հետազոտված շրջանների գրանցման մեթոդը _________________________ 8. այլ որոնողափրկարարական ստորաբաժանումներ և դրանց հատկացված տարածքները`

օդանավերը ___________________________________________________

_________________________________________________________________

ծովային նավերը ______________________________________________

_________________________________________________________________

այլ ստորաբաժանումներ ________________________________________

_________________________________________________________________

_________________________________________________________________

9. Կապի հաստատման համար օգտագործման ենթակա հաճախականությունները և ազդանշանները`

    Հաճախական.     Ազդականչը      Հաճախական.       Ազդականչը

    _________      _________      __________       _________

Վթարափրկարարական օդանավերը _______________________________________ Ծովային նավերը ___________________________________________________ Այլ ստորաբաժանումներ _____________________________________________ Աղետի ենթարկված օդանավեր, ծովային նավեր __________________________

__________________________________________________________________

Ողջ մնացածներ ____________________________________________________ Այլ ______________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

10. Պաշտպանության ենթակա հաճախականությունները ____________________ 11. Հատուկ ցուցումներ, որոնք վերաբերում են որոնման շրջանում (շրջանից) կատարվող թռիչքներին

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

12. Կենդանի մնացածների համար օդանավից նետվող կենսաապահովման միջոցների տեսակներն ու քանակները ___________________________________________

__________________________________________________________________

13. Որոնման օբյեկտի բացահայտման ժամանակ իրականացվող գործողությունները`

1) ում հայտնել _______________________________________________

2) օդանավից նետել կապի և կենսաապահովման միջոցներ (պարաշյուտիստ-փրկարարներ)

3) եթե հնարավոր չէ իրականացնել փրկարարական միջոցառումներ, վթարի վայր ուղարկել այլ ուժեր.

4) լուսանկարահանել օդանավի վթարված մասերը և ողջ մնացածներին.

5) մնալ վթարի վայրում` մինչև փոխարինումը, փրկարարական աշխատանքների ավարտը կամ հարկադիր վերադարձի ժամանակը: 14. Տեղեկատվությունը հաղորդվել է`

_____________________________          ___________________

   (ազգանունը, անունը)                       (վայրը)

_____________________________          ____________________

 (տարեթիվը, ամիսը, ամսաթիվը)              (ժամը` UTC-ով)

Հաղորդման մեթոդը`    հրահանգավորում,        հեռախոս,

                     _______________      ____________

 

                     ռադիոհեռախոս,   տելեքս,    ֆաքս,

                     ____________    _______    _____

Հրահանգավորման համար պատասխանատու աշխատող`

_____________________________           ______________

   (ազգանունը, անունը)                     (պաշտոնը)

 

Ձև N 2

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՁԵՎԱԹԵՐԹԻԿ

 

________________________          ________________________

 (օրը, ամիսը, տարեթիվը)                 (ժամը` UTC-ով)

1. Վթարի փուլերը` ________________________________________________ 2. Տեղեկացնող հաստատությունը կամ անձը` ___________________________

__________________________________________________________________

                            (անունը, ազգանունը)

պաշտոնը ______________________________________________________

հասցեն _______________________________________________________

հեռախոսահամարը _______________________________________________

աշխատանքի վայրը, հասցեն ______________________________________

հեռախոսահամարը _______________________________________________

ֆաքսը ________________________________________________________

այլ ականատեսների անունները, ազգանունները, հասցեները __________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

3. Վթարի վայրը և բնույթը`

դիտման տեղանքը _______________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

դիտման ժամը __________________________________________________

դիտման տեղանքը _______________________________________________ 4. Տեղեկություններ թռիչքային պլանի մասին`

օդանավի գրանցումը __________________ տիպը` ___________________

օդանավի նավիգացիոն սարքավորումների տիպերը ____________________

թռիչքի օդանավակայանը ______________________ ժամը _____________

(UTC)

չվերթի երթուղին ______________________________________________

արագությունը _________________________________________________

վայրէջքի օդանավակայանը _______________________________________

ժամանման հաշվարկային ժամանակը ________________________________

(UTC)

պահեստային օդանավակայանը _____________________________________

վառելանյութի քանակությունը ___________________________________

վառելանյութի մնացորդի չափը օդանավի վերջին հայտնի վայրում _____

______________________________________________________________

օդանավի վթարային ռադիոկայան, հաղորդիչ ________________________

օդանավի որոնողափրկարարական հանդերձանքը` գույնը և տարբերիչ նշանները _________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

օդանավ շահագործողը` կապը _____________________________________ 5. Կապը` տվյալներ անձնակազմի և ուղևորների հետ

ռադիոհեռախոս (RTF) _____________, ընտրված ազդականչը` (SELCAL) ________

                        (ազդականչը)                               (համարը)

6. Գտնվելու վայրի մասին վերջին հաղորդագրությունը`

վայրը _________________________ ժամը ________________________,

(UTC) 7. Ձեռնարկված գործողությունները __________________________________ 8. Աղետյալներին նետվող փրկարարական պիտույքների տեսակները _________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

9. Տվյալներ անձնակազմի և ուղևորների մասին: Աղետի վայրում եղանակային պայմանները`

օդանավի հրամանատար ___________________________________________

օդանավի անձնակազմի`

անդամներ _____________________________________________________

ուղևորներ ___________________________________________________

այլ __________________________________________________________

թիվը _________________________________________________________

չեն տուժել ___________________________________________________

մարմնական վնասվածք են ստացել _________________________________

զոհվել են ____________________________________________________

ընդամենը _____________________________________________________ 10. Աղետի վայրում եղանակային պայմանները: Աղետի մասին ահազանգ ստացած անձի իրականացրած գործողությունները ____________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

11. Աղետի մասին ահազանգ ստացած անձի իրականացրած գործողությունները`

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

_________________________________________________ ________________ (կազմողի պաշտոնը, ազգանունը, անունը, հայրանունը) (ստորագրությունը)

 

Ձև N 3

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕԴԱՆԱՎԵՐԻ ԿՈՐԵԼՈՒ, ԴՐԱՆՑ ՎԹԱՐՆԵՐԻ ԵՎ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ԴԵՊՔԵՐՈՒՄ ՏԵՂԵԿԱՑՄԱՆ ՍԽԵՄԱՆ

 

.______________.     .__________. ._____________.     ._______________.

|Հայաստանի     |     |Օդանավի   | |Օդանավակայանի|     |ՀՀ ԿԱ ազգային  |

|Հանրապետության|<-|  |հրամանատար| |կենտրոնական  |     |անվտանգության  |

|Նախագահ       |  |  .__________. |կարգավար     |     |ծառայության    |

.______________.  |        |      ._____________.     |հերթապահություն|

|        |                |         |Հեռ.` 56-35-15,|

|        |                |  |----->|      52-97-33 |

|        |                |  |      ._______________.

|       \/                |  |

.______________.  |.____________________.   |  |   .______________________.

|Հայաստանի     |  ||Օդային երթևեկության |   |  |   |ՀՀ ԿԱ ՀՀ ոստիկանության|

|Հանրապետության|  ||սպասարկման թռիչքների|-->|  ||->|հերթապահություն       |

|կառավարություն|  ||ղեկավար             |   |  ||  |Հեռ.` 52-03-10        |

.______________.  ||Հեռ.` 59-32-60      |   |  ||  .______________________.

/\      |.____________________.   |  ||

|-------                         \/  ||

.__________________.    ._____________________.||    .__________________.

|ՀՀ ԿԱ ՔԱԳՎ-ի պետ  |    |ՀՀ ԿԱ ՔԱԳՎ-ի         |||    |ՀՀ առողջապահության|

|(փրկարարական      |<---|կենտրոնական          |||    |նախարարության     |

|համակարգող        |   ||կարգավարական         |----->|հերթապահություն   |

|կենտրոնի ղեկավար) |   ||ծառայություն         ||     |Հեռ.` 58-24-13,   |

|Հեռ.`(039)20-00-94|   ||Հեռ.` 59-30-16,      ||     |      52-38-32    |

|28-20-66, 59-30-03|   ||      28-34-29       ||     .__________________.

.__________________.   |._____________________.|

|        |              |

|       \/              |

._________________.    | ._______________.     |  ._____________________.

|ՀՀ արտակարգ      |    | |ՀՀ ՊՆ ավիացիայի|     |  |ՀՀ տրանսպորտի և  կապի|

|իրավիճակների     |<---| |վարչության     |     |->|նախարարության        |

|նախարարություն,  |      |հերթապահություն|        |հերթապահություն      |

|Հայաստանի փրկարար|      |Հեռ.` 44-96-87 |        |Հեռ.` 56-33-91       |

|ծառայություն     |      ._______________.        ._____________________.

|Հեռ.` 52-96-90   |

._________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
11.09.2008
N 1043-Ն
Որոշում