Սեղմել Esc փակելու համար:
ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

28 օգոստոսի 2008 թվականի N 35

 

8. ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՈԼՈՐՏԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳ

(2-րդ մաս)

 

բ. Տեղեկատվական և բարձր տեխնոլոգիաների 1 խոշոր տեխնոպարկի

(տեխնոլոգիական ավանի) կառուցում

 

._________________________________________________________________________.

|       Միջոցառում     |Ժամկետ|      Նպատակ       |   Հիմնական քայլեր     |

|______________________|______|___________________|_______________________|

|Հիմնել հայկական       |2008- |Խթանել երկրում ՏՏ  |Նշանակել Ծրագրի ղեկավար|

|տեխնոպարկ` հագեցած    |2011  |ոլորտի             |տեղանքի ընտրության,    |

|առաջնակարգ ՏՀՏ,       |      |արտադրողականության |զարգացման, պահպանման և |

|կոմունալ              |      |աճը:               |շահագործման            |

|ենթակառուցվածքով և    |      |                   |աշխատանքներն           |

|ծառայություններով:    |      |                   |իրականացնելու համար:   |

|                      |      |                   |Ընտրել շինարարության   |

|                      |      |                   |կառավարման             |

|                      |      |                   |ընկերություն`          |

|                      |      |                   |ՀՀ Կառավարությունը     |

|                      |      |                   |համագործակցում է       |

|                      |      |                   |մասնավոր               |

|                      |      |                   |ընկերությունների հետ և |

|                      |      |                   |արտաքին ուղղակի        |

|                      |      |                   |ներդրումներ է          |

|                      |      |                   |ներգրավում`            |

|                      |      |                   |ինկուբատորները և       |

|                      |      |                   |ուսումնական կենտրոնները|

|                      |      |                   |համապատասխան           |

|                      |      |                   |ենթակառուցվածքով (ՏՀՏ, |

|                      |      |                   |ջրամատակարարում,       |

|                      |      |                   |էլեկտրաէներգիա,        |

|                      |      |                   |կոյուղի, ճանապարհներ)  |

|                      |      |                   |ապահովելու նպատակով:   |

|                      |      |                   |Մոբիլիզացնել և         |

|                      |      |                   |գործընկերության        |

|                      |      |                   |հիմունքներով ապահովել  |

|                      |      |                   |մասնավոր հատվածի       |

|                      |      |                   |մասնակցությունը, մշակել|

|                      |      |                   |ռազմավարական մարքեթինգի|

|                      |      |                   |արշավ` տեխնոպարկի և  ՏՏ|

|                      |      |                   |ոլորտի առաջխաղացման    |

|                      |      |                   |համար: ՀՀ              |

|                      |      |                   |կառավարությունն        |

|                      |      |                   |առաջարկում է խթաններ   |

|                      |      |                   |գիտահետազոտական        |

|                      |      |                   |աշխատանքների համար`-   |

|                      |      |                   |հարկային խթաններ,      |

|                      |      |                   |հետազոտությունների     |

|                      |      |                   |իրականացման համար,     |

|                      |      |                   |դրամաշնորհներ:         |

|                      |      |                   |ՀՀ կառավարությունը պետք|

|                      |      |                   |է ապահովի մտավոր       |

|                      |      |                   |սեփականության          |

|                      |      |                   |պաշտպանությունը, խթանի |

|                      |      |                   |գիտահետազոտական ոլորտից|

|                      |      |                   |դեպի արտադրություն     |

|                      |      |                   |արտոնագրերի փոխանցման  |

|                      |      |                   |իրավունքները:          |

|                      |      |                   |Վերապատրաստում և       |

|                      |      |                   |հավաստագրում է         |

|                      |      |                   |տեխնոպարկի             |

|                      |      |                   |աշխատակիցներին և       |

|                      |      |                   |կազմակերպություններին  |

|                      |      |                   |Նշում. Նախագծել,       |

|                      |      |                   |կառուցել և  գործարկել  |

|                      |      |                   |1 խոշոր տեխնոպարկ      |

|                      |      |                   |(տեխնոլոգիական ավան)   |

|                      |      |                   |Երևանի  շրջակայքում:   |

._________________________________________________________________________.

 

գ. ՏՏ ձեռնարկությունների զարգացման հիմնադրամ

 

._________________________________________________________________________.

|       Միջոցառում     |Ժամկետ|      Նպատակ       |   Հիմնական քայլեր     |

|______________________|______|___________________|_______________________|

|Հիմնել ՏՏ             |2008- |գլոբալ             |Ընտրել և  նշանակել     |

|ձեռնարկությունների    |2018  |տեխնոլոգիական      |ՏՏՁԶՀ-ի խորհրդի        |

|զարգացման հայկական    |      |ընկերություններից  |անդամներ, վարձել       |

|հիմնադրամ (ՏՏՁԶՀ)`    |      |և  վենչուրային     |ղեկավար աշխատակազմ:    |

|մասնավոր ՏՏ           |      |ներդրողներից 10    |Ղեկավարությունը պետք է |

|ընկերություններն      |      |տարվա ընթացքում    |մշակի ՏՏՁԶՀ-ի բիզնես   |

|առաջխաղացնելու,       |      |ներգրավել 700      |ծրագիր` տնօրենների     |

|արտաքին ուղղակի       |      |միլիոնից 1 միլիարդ |խորհրդի հաստատման      |

|ներդրումներ և         |      |ԱՄՆ դոլարի արտաքին |համար: Աջակցել ՏՏՁԶՀ-ին|

|վենչուրային կապիտալ   |      |ուղղակի ներդրումներ|«Հայկական ՏՏ ապրանքային|

|ներգրավելու նպատակով` |      |և  վենչուրային     |նշան» մարքեթինգային    |

|ՏՏ նորարարությունն ու |      |կապիտալ: ՀՀ        |քարոզարշավի գործում`   |

|արտադրանքը զարգացնելու|      |կառավարության      |արտաքին ուղղակի        |

|և  առևտրայնացնելու    |      |սեփական միջոցների  |ներդրումներ և          |

|համար:                |      |ներդրումը` 5-10%:  |վենչուրային կապիտալ    |

|                      |      |                   |ներգրավելու նպատակով:  |

|                      |      |                   |ՏՏՁԶՀ-ի «Հայկական ՏՏ   |

|                      |      |                   |ապրանքային նշան»       |

|                      |      |                   |մարքեթինգային          |

|                      |      |                   |քարոզարշավը արտաքին    |

|                      |      |                   |ուղղակի ներդրումներ է  |

|                      |      |                   |գրավում`               |

|                      |      |                   |գիտահետազոտական        |

|                      |      |                   |աշխատանքների վրա       |

|                      |      |                   |հիմնված ՏՏ ապրանքների  |

|                      |      |                   |մշակումը ֆինանսավորելու|

|                      |      |                   |համար:                 |

|                      |      |                   |Օգտագործել             |

|                      |      |                   |պետական-մասնավոր       |

|                      |      |                   |հատվածների             |

|                      |      |                   |համագործակցությունները.|

|                      |      |                   |ՏՏ ընկերությունների    |

|                      |      |                   |աջակցությամբ արտաքին   |

|                      |      |                   |ուղղակի ներդրումները   |

|                      |      |                   |ավելացնելու և  ՏՏ      |

|                      |      |                   |ապրանքի մշակումը       |

|                      |      |                   |զարգացնելու նպատակով:  |

|                      |      |                   |ՏՏ ինկուբատորներն      |

|                      |      |                   |աջակցում են ՏՏ ոլորտի  |

|                      |      |                   |սկսնակ                 |

|                      |      |                   |ձեռնարկություններին`   |

|                      |      |                   |մատուցելով գործնական   |

|                      |      |                   |խորհրդատվական          |

|                      |      |                   |ծառայություններ.       |

|                      |      |                   |. Ձեռներեցություն      |

|                      |      |                   |. Ծրագրերի կառավարում, |

|                      |      |                   |. Ռազմավարական բիզնես  |

|                      |      |                   |  ծրագրեր              |

|                      |      |                   |. վաճառք և  մարքեթինգ  |

|                      |      |                   |. «Հայկական ՏՏ         |

|                      |      |                   |  ապրանքային նշան»     |

|                      |      |                   |  մարքեթինգային        |

|                      |      |                   |  քարոզարշավը խթանում է|

|                      |      |                   |  ուղղակի արտաքին      |

|                      |      |                   |  ներդրումները,        |

|                      |      |                   |  վենչուրային կապիտալ  |

|                      |      |                   |  ներդրողներին և       |

|                      |      |                   |  սկսնակ               |

|                      |      |                   |  ընկերությունների     |

|                      |      |                   |  ներդրումային         |

|                      |      |                   |  առաջարկները:         |

|                      |      |                   |  Նշում. Այս           |

|                      |      |                   |գործողությունը         |

|                      |      |                   |ենթադրում է.           |

|                      |      |                   |. պետության կողմից     |

|                      |      |                   |  կապիտալիզացված, բայց |

|                      |      |                   |  մասնավորի կողմից     |

|                      |      |                   |  ղեկավարվող մասնավոր  |

|                      |      |                   |  միջոցների/վենչուրային|

|                      |      |                   |  կապիտալի հիմնադրամի  |

|                      |      |                   |  հիմնում ՀՀ           |

|                      |      |                   |  Կառավարության կողմից:|

|                      |      |                   |. 50-100 միլիոն ԱՄՆ    |

|                      |      |                   |  դոլարի չափով նախնական|

|                      |      |                   |  ֆինանսավորում        |

|                      |      |                   |  հայկական սփյուռքից,  |

|                      |      |                   |  զարգացման բանկերից և |

|                      |      |                   |  դոնորներից:          |

._________________________________________________________________________.

 

դ. ՏՏ արտադրանքի որակի գնահատում (սերտիֆիկացում)

 

._________________________________________________________________________.

|       Միջոցառում     |Ժամկետ|      Նպատակ       |   Հիմնական քայլեր     |

|______________________|______|___________________|_______________________|

|Հիմնել Հայաստանի      |2008- |Իրականացնել CMMI և |Ապահովել CMMI և  այլ   |

|համակարգչային ծրագրերի|2013  |այլ չափանիշների    |չափանիշների պահպանումը`|

|ճարտարագիտական        |      |ամենամյա ուսուցում |համակարգչային ծրագրերի |

|որակավորման կենտրոն   |      |ՏՏ (20)            |շուկայից ստացվող       |

|(ՀՀԾՃՈԿ) (Armenian    |      |ընկերությունների   |եկամուտների աճի խթանման|

|Software Engineering  |      |համար              |նպատակով:              |

|Competence Center)    |      |                   |Մասնավոր հատվածը       |

|համակարգչային ծրագրեր |      |                   |ներկայացնող            |

|մշակող մասնագետներին  |      |                   |համակարգչային ծրագրեր  |

|հավաստագրելու,        |      |                   |մշակողների գնահատման,  |

|ուսուցանելու և        |      |                   |ուսուցման, հավաստագրման|

|վերահսկելու համար`    |      |                   |և  վերահսկման նպատակով |

|ուղղված CMMI և  այլ   |      |                   |ստեղծել ՀՀԾՃՈԿ`        |

|միջազգային լավագույն  |      |                   |ապահովելու համար նրանց |

|չափանիշներին և        |      |                   |աշխատանքի              |

|հմտություններին       |      |                   |համապատասխանությունը   |

|համապատասխանության    |      |                   |CMMI և  այլ            |

|ապահովմանը:           |      |                   |չափանիշներին:          |

|                      |      |                   |Նշանակել ՀՀԾՃՈԿ        |

|                      |      |                   |գլխավոր կառավարիչ,     |

|                      |      |                   |մշակել ՀՀԾՃՈԿ          |

|                      |      |                   |ռազմավարական բիզնես    |

|                      |      |                   |ծրագրեր: ՀՀԾՃՈԿ        |

|                      |      |                   |աշխատակիցների համար    |

|                      |      |                   |անցկացնել CMMI և  այլ  |

|                      |      |                   |չափանիշների վերաբերյալ |

|                      |      |                   |դասընթացներ.           |

|                      |      |                   |. դասընթաց հաճախորդ    |

|                      |      |                   |  ընկերությունների     |

|                      |      |                   |  համակարգողների համար |

|                      |      |                   |. դասընթաց             |

|                      |      |                   |  խորհրդատվական        |

|                      |      |                   |  հմտությունների       |

|                      |      |                   |  վերաբերյալ           |

|                      |      |                   |. դասընթաց             |

|                      |      |                   |  համակարգչային        |

|                      |      |                   |  ծրագրերի բարելավման  |

|                      |      |                   |  վերաբերյալ           |

|                      |      |                   |. դասընթաց             |

|                      |      |                   |  համակարգչային        |

|                      |      |                   |  ծրագրերի տեղայնացման |

|                      |      |                   |  վերաբերյալ           |

|                      |      |                   |Իրականացված շուկայի    |

|                      |      |                   |ուսումնասիրության      |

|                      |      |                   |արդյունքում որոշել     |

|                      |      |                   |ծրագրավորման ոլորտի այն|

|                      |      |                   |հմտությունները, որոնք  |

|                      |      |                   |անհրաժեշտ են           |

|                      |      |                   |համաշխարհային շուկայում|

|                      |      |                   |մրցակցելու համար:      |

|                      |      |                   |Նշում.                 |

|                      |      |                   |Մեծացնել համակարգչային |

|                      |      |                   |ծրագրերի իրացումը` 5   |

|                      |      |                   |տարի անց հասցնելով այն |

|                      |      |                   |500 միլիոն ԱՄՆ դոլարի: |

._________________________________________________________________________.

 

ե. Մարզային ՏՏ տեխնոպարկերի և ինկուբատորների հիմնում և զարգացում

 

._________________________________________________________________________.

|      Միջոցառում      |Ժամկետ|      Նպատակ       |   Հիմնական քայլեր     |

|______________________|______|___________________|_______________________|

|Կրկնօրինակել ՁԻՀ-ի    |2008- |ստեղծել,           |ՀՀ կառավարությունը     |

|բիզնես ինկուբատորի    |2015  |սարքավորումներով   |համագործակցում է       |

|մոդելը և  ստեղծել     |      |հագեցնել և         |մասնավոր               |

|մարզային տեխնոպարկեր, |      |գործարկել (5)      |ընկերությունների և     |

|բուհական հենքով       |      |տեխնոպարկեր կամ    |արտաքին ուղղակի        |

|տեխնոլոգիաների        |      |բիզնես             |ներդրումներ կատարողների|

|փոխանցման կենտրոններ  |      |ինկուբատորներ և    |հետ` կայուն            |

|(ՏՓԿ) և  ինկուբատորներ|      |(3) ՏՓԿ-ներ (5)    |ենթակառուցվածքի (ՏՀՏ,  |

|ՏՏ ինովացիայի,        |      |նպատակային         |ջրամատակարարում,       |

|ապրանքների մշակման    |      |մարզերում:         |էլեկտրաէներգիա,        |

|խթանման և  եկամուտների|      |                   |կոյուղի, ճանապարհներ)  |

|բարձրացման նպատակով:  |      |                   |ստեղծման ուղղությամբ:  |

|                      |      |                   |Ապահովել մասնավոր      |

|                      |      |                   |հատվածի                |

|                      |      |                   |մասնակցությունը, մշակել|

|                      |      |                   |տեխնոպարկերի,          |

|                      |      |                   |ինկուբատորների և       |

|                      |      |                   |ՏՓԿ-ների խթանմանն      |

|                      |      |                   |ուղղված ռազմավարական   |

|                      |      |                   |մարքեթինգային          |

|                      |      |                   |քարոզարշավ:            |

|                      |      |                   |ՀՀ կառավարությունն     |

|                      |      |                   |առաջարկում է խթաններ   |

|                      |      |                   |գիտահետազոտական        |

|                      |      |                   |աշխատանքների համար,    |

|                      |      |                   |հարկային               |

|                      |      |                   |արտոնություններ,       |

|                      |      |                   |հետազոտությունների     |

|                      |      |                   |իրականացման            |

|                      |      |                   |դրամաշնորհներ,         |

|                      |      |                   |ինովացիոն ֆոնդեր,      |

|                      |      |                   |մրցանակներ:            |

|                      |      |                   |ՏՓԿ-ները և             |

|                      |      |                   |ինկուբատորները         |

|                      |      |                   |պարտավորվում են զբաղվել|

|                      |      |                   |կիրառական/գործնական    |

|                      |      |                   |արդյունքների           |

|                      |      |                   |ինովացիայով և          |

|                      |      |                   |զարգացմամբ, այլ ոչ     |

|                      |      |                   |տեսական գիտահետազոտական|

|                      |      |                   |աշխատանքներով:         |

|                      |      |                   |ՏՏ ինկուբատորները      |

|                      |      |                   |ստանձնում են           |

|                      |      |                   |պարտավորություններ CMMI|

|                      |      |                   |և  այլ ծրագրերի        |

|                      |      |                   |ուսուցման և  վերջինիս  |

|                      |      |                   |չափանիշների պահպանմանն |

|                      |      |                   |ուղղված                |

|                      |      |                   |գործողությունների      |

|                      |      |                   |ծրագրի առումով:        |

|                      |      |                   |ՏՏ ինկուբատորներն      |

|                      |      |                   |աջակցում են ՏՏ ոլորտի  |

|                      |      |                   |սկսնակ                 |

|                      |      |                   |ձեռնարկություններին`   |

|                      |      |                   |գործնական խորհրդատվական|

|                      |      |                   |ծառայություններ        |

|                      |      |                   |մատուցելով.            |

|                      |      |                   |. Ձեռներեցություն      |

|                      |      |                   |. Ծրագրերի կառավարում, |

|                      |      |                   |. Ռազմավարական բիզնես  |

|                      |      |                   |նախագծեր               |

|                      |      |                   |. վաճառք և  մարքեթինգ  |

|                      |      |                   |Նշում. ՈՒշադրությունը  |

|                      |      |                   |պետք է կենտրոնացնել    |

|                      |      |                   |կիրառական/գործնական,   |

|                      |      |                   |այլ ոչ տեսական         |

|                      |      |                   |գիտահետազոտական        |

|                      |      |                   |արդյունքի մշակման վրա: |

|                      |      |                   |Առաջին տարածաշրջանային |

|                      |      |                   |տեխնոպարկ-ինկուբատորը  |

|                      |      |                   |նախաձեռնել Գյումրիում  |

._________________________________________________________________________.

 

զ. «Հայկական ՏՏ ապրանքային նշան» մարքեթինգային քարոզարշավ

 

._________________________________________________________________________.

|      Միջոցառում      |Ժամկետ|      Նպատակ       |   Հիմնական քայլեր     |

|______________________|______|___________________|_______________________|

|Մշակել և  իրականացնել |2008- |- Ընտրել մրցակցային|ՀՀ կառավարությունն     |

|համաշխարհային         |2018  |առավելություններ   |ապահովում է            |

|մակարդակի ռազմավարական|      |ունեցող «Հայկական  |ազատականացված, բաց և   |

|մարքեթինգի և  խթանման |      |ՏՏ ապրանքային      |թափանցիկ գործարար      |

|փուլային ծրագիր`      |      |նշան»-ները,        |միջավայր.              |

|դիրքավորելու համար    |      |նպատակային         |. կիրարկել արտոնագրային|

|«Հայկական ՏՏ          |      |շուկաները, հիմնական|իրավունքների           |

|ապրանքային նշան»-ը    |      |ուղերձները, շուկայի|պաշտպանություն         |

|բարձր աճի պոտենցիալով |      |ուսումնասիրության  |. խթանել ՏՀՏ           |

|ՏՏ թիրախային          |      |վրա հիմնված արժեքի |ենթակառուցվածքը,       |

|շուկաներում:          |      |առաջարկը           |. կիրարկել             |

|                      |      |- Դիրքավորել       |էլ-անվտանգության       |

|                      |      |«Հայկական ՏՏ       |օրենսդրություն:        |

|                      |      |ապրանքային նշան»-ը |. Հիմնել արտասահմանյան |

|                      |      |ՏՏ նպատակային      |ՏՏ                     |

|                      |      |շուկայական         |ներկայացուցչություններ |

|                      |      |սեգմենտներում      |Վարձել ՏՏ ոլորտի       |

|                      |      |ուշադրություն      |իրացման փորձառու       |

|                      |      |գրավելու և  շուկայի|մասնագետների «Հայկական |

|                      |      |մասնաբաժին ձեռք    |ՏՏ ապրանքային նշան»    |

|                      |      |բերելու նպատակով   |մարքեթինգային          |

|                      |      |- ՀՀԾՃՈԿ-ի կողմից  |քարոզարշավի նախագծման  |

|                      |      |որակավորված        |և  իրականացման, ինչպես |

|                      |      |համակարգչային      |նաև  վենչուրային և     |

|                      |      |ծրագրերի վաճառքը   |արտաքին ուղղակի        |

|                      |      |ավելացնել 500      |ներդրողներին գրավելու  |

|                      |      |միլիոն ԱՄՆ դոլարով |և  գործընթացում        |

|                      |      |- ապահովել 700     |ընդգրկելու համար:      |

|                      |      |մլն-ից 1 միլիարդ   |Ընտրել սեգմենտային     |

|                      |      |ԱՄՆ դոլարի արտաքին |բարձր արժեքով, բարձր   |

|                      |      |ուղղակի և          |աճի պոտենցիալով        |

|                      |      |վենչուրային        |թիրախային շուկաներ.    |

|                      |      |կապիտալի           |. աշխարհագրական        |

|                      |      |ներդրումներ        |. ապրանքների/          |

|                      |      |- ապահովել         |ծառայությունների       |

|                      |      |տեխնոպարկերի,      |ծրագրեր                |

|                      |      |հիմնական           |. ուղղահայաց շուկաներ  |

|                      |      |առաքելությունների  |Ընտրել մարքեթինգի      |

|                      |      |իրացումը:          |առումով փորձառու և     |

|                      |      |                   |համաշխարհային մակարդակի|

|                      |      |                   |գովազդային և           |

|                      |      |                   |հասարակայնության հետ   |

|                      |      |                   |կապերի գործակալություն:|

|                      |      |                   |Ընտրել մրցակցային      |

|                      |      |                   |առավելություններ       |

|                      |      |                   |ունեցող «Հայկական ՏՏ   |

|                      |      |                   |ապրանքային նշան»-ները, |

|                      |      |                   |նպատակային շուկաները,  |

|                      |      |                   |հիմնական ուղերձները,   |

|                      |      |                   |արժեքի առաջարկը:       |

|                      |      |                   |Իրականացնել քարոզարշավ |

|                      |      |                   |փուլերով.              |

|                      |      |                   |. ԱՄՆ և  Ռուսաստան     |

|                      |      |                   |. Եվրոպա, Մերձավոր     |

|                      |      |                   |  արևելք               |

._________________________________________________________________________.

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
28.08.2008
N 35
Արձանագրային որոշում