Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ ՀՀ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՎՐՈ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ ՀՀ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՎՐՈՊԱՅՈՒՄ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ Կ ...

 

 

i

ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳԻՐ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԵՎՐՈՊԱՅՈՒՄ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԵՎ «ՀՀ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ԱՐԱԲԿԻՐԻ ԲԱԺՆԻ ԵՎ ԱՐԱԲԿԻՐԻ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱԶԳԱԲՆԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԵՎ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ» ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

(1-ին մաս)

 

Սույն Համաձայնագիրը (այսուհետ` Համաձայնագիր) կնքվել է Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության (այսուհետ` Իրականացնող գործընկեր) և Եվրոպայում անվտանգության և համագործակցության կազմակերպության երևանյան գրասենյակի (այսուհետ` ԵԱՀԿ) միջև, որոնք միասին կոչվում են Կողմեր:

Նկատի ունենալով, որ Իրականացնող գործընկերը ողջունում է «ՀՀ ոստիկանության Երևան քաղաքի վարչության Արաբկիրի բաժնի և Արաբկիրի համայնքի ազգաբնակչության միջև գործընկերության հաստատում» ծրագրի (այսուհետ` Ծրագիր) իրականացումը և համաձայնել է, ըստ անհրաժեշտության, համագործակցել Հայաստանի Հանրապետության կառավարական այլ մարմինների, ինչպես նաև ԵԱՀԿ-ի հետ` Ծրագրի արդյունքներին հասնելու նպատակով, և հաստատում է, որ այդ արդյունքներին հասնելը պայմանավորված է իր կողմից նման ակտիվ համագործակցությամբ,

նկատի ունենալով, որ ԵԱՀԿ մասնակից Պետությունների կողմից վստահվել է Ծրագրի իրականացման ֆինանսական և վարչական մոնիտորինգը,

նկատի ունենալով, որ ձեռք է բերվել համաձայնություն, որ Կողմերը համատեղ իրականացնում են Ծրագիրը, որի համար ԵԱՀԿ-ն ստացել է արտաբյուջետային միջոցներ ԵԱՀԿ մասնակից Պետությունների կողմից,

ՈՒՍՏԻ, ՆԵՐԿԱՅՈՒՄՍ, հաշվի առնելով և հիմնվելով սույն Համաձայնագրում սահմանված` Կողմերի ներկայացուցչությունների, երաշխիքների և փոխադարձ համաձայնության վրա, Կողմերը համաձայնեցին հետևյալի մասին.

 

ՀՈԴՎԱԾ 1

Ծրագիրը

 

Սույն Համաձայնագրի առարկա հանդիսացող Ծրագիրը նկարագրված է 1-ին Հավելվածում (Ծրագրի փաստաթուղթ) և 2-րդ Հավելվածում (Գործունեության պլան), որոնք կազմում են Համաձայնագրի անբաժանելի մասը:

 

ՀՈԴՎԱԾ 2

Ծրագրի տևողությունը

 

Ծրագրի տևողությունը կազմում է սույն Համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու պահից հետո տասներկու (12) օրացուցային ամիս: Ծրագրի իրականացումն սկսվում է սույն Համաձայնագրի ուժի մեջ մտնելու պահից երեք (3) օրացուցային օր հետո:

 

ՀՈԴՎԱԾ 3

Իրականացնող գործընկերոջ պարտականությունները

 

1. Իրականացնող գործընկերը պետք է ստանձնի սույն Համաձայնագրում և նրա Հավելվածներում նկարագրված խնդիրները` այնտեղ սահմանված ժամկետներում և եղանակով:

2. Իրականացնող գործընկերը պետք է մասնակցի 1-ին և 2-րդ Հավելվածներում նշված` Ծրագրի Գործադիր ղեկավար կոմիտեի հանդիպումներին ոստիկանության պետի մակարդակով:

3. Իրականացնող գործընկերը պետք է պատասխանատու և հաշվետու լինի ԵԱՀԿ-ին` երաշխավորելու համար, որ ԵԱՀԿ-ի կողմից տրամադրված բոլոր սարքավորումները և ապրանքները կօգտագործվեն բացառապես սույն Համաձայնագրում և նրա Հավելվածներում նկարագրված նպատակներով: Իրականացնող գործընկերոջ սույն պարտավորությունը պետք է ուժի մեջ մնա սույն Համաձայնագրի ժամկետը լրանալուց կամ դրա դադարելուց անկախ:

4. Իրականացնող գործընկերը Ծրագրով իր պարտականությունների կատարման համար պետք է աշխատանքի ընդունի անհրաժեշտ անձնակազմ և անհրաժեշտության դեպքում պետք է ուղղակիորեն պայմանագրային հարաբերությունների մեջ մտնի նրանց հետ` որպես գործատու: Նման անձնակազմը պետք է աշխատի Իրականացնող գործընկերոջ վերահսկողության և պատասխանատվության ներքո: ԵԱՀԿ-ն ոչ մի դեպքում չպետք է պատասխանատու լինի Իրականացնող գործընկերոջ կողմից Ծրագրով ստանձնած պարտականությունները կատարելու նպատակով աշխատանքի ընդունված անձնակազմի համար:

5. Հնարավորության սահմաններում Իրականացնող գործընկերը պետք է երաշխավորի, որ սույն Ծրագրով իրականացվող ուսումնական ծրագրերի մասնակիցները կշարունակեն իրենց համապատասխան գործառույթները Իրականացնող գործընկերոջ կառույցներում ուսումնական դասընթաց(ներ)ը անցնելուց առնվազն տասներկու (12) օրացուցային ամիս հետո, և որ Արաբկիրի ոստիկանության պետը պետք է շարունակի իր գործառույթների կատարումը առնվազն մինչև Ծրագրի իրականացման ավարտը:

6. Ծրագրի իրականացման, նրա մոնիտորինգի և Ծրագրի ազդեցության հետագա գնահատման նպատակներով Իրականացնող գործընկերը պետք է թույլատրի ԵԱՀԿ-ին, նրա պաշտոնյաներին և փորձագետներին անսահմանափակ մատչելիություն բոլոր հնարավոր գրագրության, տեղեկատվության և վայրերի նկատմամբ` բացառությամբ այն դեպքերի, երբ նման մատչելիությունը սահմանափակվում է կանոնակարգերով և ազգային օրենսդրությամբ` ելնելով հանրային և/կամ ազգային անվտանգության նկատառումներից:

7. Իրականացնող գործընկերը ԵԱՀԿ պաշտոնյաներին և փորձագետներին, որոնք ընդգրկված են Ծրագրի իրականացման մեջ, պետք է անվճար ապահովի համապատասխան գրասենյակային տարածքով Արաբկիրի ոստիկանության բաժնում:

8. Իրականացնող գործընկերը պետք է ապահովի բոլոր հարմարությունները և մեխանիզմները, որոնք անհրաժեշտ են ԵԱՀԿ-ին Ծրագրի իրականացման մոնիտորինգն իրականացնելու համար:

 

ՀՈԴՎԱԾ 4

ԵԱՀԿ պարտավորությունները

 

ԵԱՀԿ-ն պետք է.

1. իրականացնի սույն Համաձայնագրի Հավելվածներում սահմանված խնդիրները.

2. գնի Ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ սարքավորումները և այլ ապրանքները, ինչպես նշված է սույն Համաձայնագրի Հավելվածներում, ԵԱՀԿ գնումների կանոնների համաձայն.

3. համակարգի և մոնիտորինգ իրականացնի Ծրագրի իրականացման և հատկացված միջոցների պատշաճ կառավարման նկատմամբ:

 

ՀՈԴՎԱԾ 5

Բյուջեն և վճարումները

 

1. Ծրագրի բյուջեն պետք է սահմանվի սույն Համաձայնագրի 1-ին Հավելվածում: ԵԱՀԿ-ն ոչ մի դեպքում չպետք է կրի Ծրագրի իրականացման համար 1-ին Հավելվածում սահմանված գումար(ներ)ը գերազանցող ծախսերը:

2. Ծրագրի հաստատումը և դրա իրականացման մեկնարկը չպետք է պարտավորություն հանդիսանան ԵԱՀԿ-ի համար` իրականացնել Ծրագիրը կամ դրա որևէ մասը:

3. Ծրագրի գործողությունների համար միջոցների օգտագործումը պետք է ենթակա լինի ներքին և արտաքին աուդիտի, ինչպես կարող է պահանջվել ԵԱՀԿ ֆինանսական կանոններով:

 

ՀՈԴՎԱԾ 6

Հաշվետվության կարգը

 

1. Ի լրումն սույն Համաձայնագրի 1-ին և 3-րդ Հավելվածներում սահմանված հաշվետվության պահանջների` Իրականացնող գործընկերը, ըստ պահանջի, պետք է ներկայացնի հաշվետվություններ, որոնք կներառեն.

ա) ձեռնարկված գործողությունների հակիրճ նկարագիրը.

բ) տեղեկատվություն նպատակներին հասնելու վերաբերյալ.

գ) գործողություններով ստեղծված ազդեցության գնահատումը. ներառյալ տեղ գտած որևէ խնդիրը կամ հաջողությունը:

2. Պատմողական հաշվետվությունները պետք է ներկայացվեն երկու օրինակից. մեկը` հայերեն, մեկը` անգլերեն:

3. Ծրագրի իրականացումն ավարտելուց հետո` երեսուն (30) օրվա ընթացքում, Կողմերը պետք է պատրաստեն վերջնական ֆինանսական հաշվետվություն, որը պետք է պարունակի Ծրագրի ֆինանսական վիճակի մասին մանրամասն տեղեկատվություն, ներառյալ եկամուտը, ծախսերը և չծախսված հաշվեկշիռը: Վերջնական ֆինանսական հաշվետվությունը պետք է պարունակի նաև լրացուցիչ տեղեկատվություն` կապված ԵԱՀԿ կողմից Ծրագրի իրականացման նպատակով սարքավորումները և/կամ ապրանքները Իրականացնող գործընկերոջը որպես սեփականություն փոխանցելու հետ:

4. Վերջնական ֆինանսական հաշվետվությունը պետք է կազմվի անգլերեն, երկու (2) օրինակից, յուրաքանչյուր Կողմի համար` մեկական:

 

ՀՈԴՎԱԾ 7

Սարքավորումները և այլ ապրանքները

 

1. Բոլոր սարքավորումները և այլ ապրանքները, որոնք գնվում են ԵԱՀԿ կողմից, համաձայն վերը նշված 4-րդ հոդվածի 2-րդ կետի, ազատվում են բոլոր մաքսային տուրքերից, գանձումներից, հարկերից և այլ վճարներից:

2. Ծրագրի շրջանակում ԵԱՀԿ կողմից, համաձայն վերը նշված 4-րդ հոդվածի 2-րդ կետի և 7-րդ հոդվածի 1-ի կետի, գնված սարքավորումները և/կամ ապրանքները Իրականացնող գործընկերոջ կողմից նշված վայր առաքվելուց երեսուն (30) օրվա ընթացքում ԵԱՀԿ-ն պետք է մատչելի դարձնի նշված սարքավորումները և ապրանքները Իրականացնող գործընկերոջ համար, իսկ Իրականացնող գործընկերը պետք է տիրապետի սարքավորումները և ապրանքները:

3. ԵԱՀԿ կողմից սույն Համաձայնագրով գնված սարքավորումները և ապրանքները տիրապետելիս Իրականացնող գործընկերը պետք է ստանձնի ամբողջ պատասխանատվությունը` զերծ պահելով ԵԱՀԿ-ին որևէ պահանջից, որը ուղղակիորեն կամ անուղղակիորեն բխում է սարքավորումների և ապրանքների կամ դրանց հետ կապված շահագործումից և պահպանությունից, վարելով ճշգրիտ գույքագրման հսկողության տվյալներ, որոնք վերաբերում են սարքավորումներին և ապրանքներին: Նշված տվյալները, ըստ պահանջի, պետք է մատչելի լինեն ԵԱՀԿ-ին:

4. Ծրագրի իրականացումն ավարտելուց հետո Ծրագրի իրականացման նպատակներով սույն Համաձայնագրով ԵԱՀԿ կողմից գնված սարքավորումների և/կամ ապրանքների հանդեպ սեփականության իրավունքը ԵԱՀԿ կողմից պետք է փոխանցվի Իրականացնող գործընկերոջը: Վերջնական ֆինանսական հաշվետվությունը պետք է պարունակի այդ փոխանցման բոլոր մանրամասները:

 

ՀՈԴՎԱԾ 8

Պարտավորությունը

 

1. Իրականացնող գործընկերը պետք է ԵԱՀԿ-ին զերծ պահի որևէ հայցից, կորստից և վնասից, որոնք ԵԱՀԿ-ն կարող է կրել որպես ուղղակի կամ անուղղակի հետևանք Ծրագրում իր մասնակցությունից կամ դրանից բխող հանգամանքների արդյունքում:

2. Իրականացնող գործընկերը և նրա վերահսկողության տակ գտնվող անձնակազմը պետք է խուսափեն ցանկացած գործողությունից, որը կարող է բացասաբար անդրադառնալ ԵԱՀԿ հեղինակության և կարգավիճակի վրա:

3. Իրականացնող գործընկերը պետք է ապահովի և պահպանի համապատասխան ապահովագրություն երրորդ կողմի պարտավորության նկատմամբ:

 

ՀՈԴՎԱԾ 9

Հրապարակայնությունը

 

ԵԱՀԿ կողմից Ծրագրի գործունեության ֆինանսավորումը պետք է լուսաբանվի Ծրագրի հետ կապված ցանկացած տպագիր նյութում: Իրականացնող գործընկերն իր տպագիր նյութերում, ելույթներում ու մամուլի հրապարակումներում կամ լրատվության այլ համանման միջոցներով պետք է հիշատակի ԵԱՀԿ մասնակցության վերաբերյալ:

 

ՀՈԴՎԱԾ 10

Հաղորդակցությունը

 

Ծրագրի իրականացման հետ կապված հաղորդակցությունը պետք է հասցեագրվի հետևյալ կերպով.

 

Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության համար`

Գեներալ-մայոր Էդուարդ Ղազարյան

Երևան, 375025, Նալբանդյան փողոց, 135

Հեռախոս` +374 1 58 71 25

Ֆաքս` +374 1 58 71 25, 54 81 37

Էլ. փոստ` staffmia@arminco.com

 

ԵԱՀԿ-ի համար`

Կարել Հոֆստրա

Երևան, 375009, Տերյան փողոց, 89

Հեռախոս` +374 1 54 10 62, ներքին` 115

Ֆաքս` +374 1 54 10 61

Էլ. փոստ` Carel.Hofstra@osce.org

 

ՀՈԴՎԱԾ 11

Վեճերի լուծումը

 

Սույն Համաձայնագրից մեկնաբանումից, իրականացումից և/կամ կիրառումից ծագող բոլոր վեճերը, տարաձայնությունները կամ պահանջները պետք է Կողմերի միջև լուծվեն բանակցությունների և խորհրդակցությունների միջոցով: Այն դեպքում, եթե Կողմերին չի հաջողվում վեճը լուծել բանակցային ճանապարհով, այն լուծվում է արբիտրաժային դատարանի միջոցով: Արբիտրաժային դատարանը ղեկավարվում է UNCITRAL արբիտրաժային կանոններով:

Նշանակող մարմին պետք է լինի Հաագայի արբիտրաժային դատարանը: Արբիտրների քանակը պետք է լինի մեկը (1): Դատավարության վայր պետք է հանդիսանա Վիեննան. Ավստրիա: Դատավարության ժամանակ օգտագործվող լեզուն պետք է լինի անգլերենը: Արբիտրի որոշումը պետք է վերջնական և պարտադիր լինի Կողմերի համար:

 

ՀՈԴՎԱԾ 12

Արտոնությունները և անձեռնմխելիությունը

 

Սույն Համաձայնագրում ոչինչ չի կարող դիտվել որպես ԵԱՀԿ-ի և նրա աշխատակազմի համար սահմանված արտոնությունները և անձեռնմխելիությունը սահմանափակող:

 

ՀՈԴՎԱԾ 13

ՈՒժի մեջ մտնելը, դադարեցումը և փոփոխումը

 

1. Սույն Համաձայնագիրը պետք է ուժի մեջ մտնի անհրաժեշտ ներպետական ընթացակարգերը կատարելու մասին Կողմերի գրավոր ծանուցումը ստանալու օրվանից և պետք է ուժի մեջ մնա մինչև սույն Համաձայնագրից բխող պարտավորությունների կատարումը, եթե Կողմերից մեկը չի դադարեցնում վաղաժամկետ` այդ մասին ոչ պակաս, քան երեսուն (30) օրացուցային օր առաջ գրավոր ծանուցում տալու միջոցով, կամ անմիջապես ԵԱՀԿ կողմից` Իրականացնող գործընկերոջ կողմից սույն Համաձայնագրով պարտավորությունները լրիվ կամ մասնակիորեն չկատարվելու դեպքում: Դադարեցման դեպքում ԵԱՀԿ` Ծրագրի իրականացման հետ կապված բոլոր պարտավորությունները պետք է անմիջապես դադարեն:

2. Ծրագրի իրագործելիությունը կասկածի տակ դնող կամ Ծրագրում էական փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտություն առաջացնող հանգամանքներ ի հայտ գալու դեպքում Իրականացնող գործընկերը, նախքան Ծրագրի իրականացումը շարունակելը կամ նախքան նման փոփոխություններ մտցնելը, պետք է ստանա ԵԱՀԿ գրավոր համաձայնությունը: Սույն Համաձայնագրի բոլոր փոփոխությունները պետք է ենթակա լինեն երկու Կողմերի համաձայնությանը և ամրագրվեն սույն Համաձայնագրի լրացուցիչ արձանագրությունում, որը կկազմի նրա անբաժանելի մասը: Ցանկացած նման արձանագրություն պետք է ուժի մեջ մտնի սույն հոդվածի 1-ին կետում նկարագրված ընթացակարգի համաձայն:

Սույն Համաձայնագիրն ստորագրվել է Երևան քաղաքում, 2007 թ. մարտի 20-ին, երկու բնօրինակով, յուրաքանչյուրը` հայերեն և անգլերեն: Երկու տեքստերն էլ հավասարազոր են: Սույն Համաձայնագրի դրույթների մեկնաբանման ժամանակ անհամաձայնություն առաջանալու դեպքում գերակայում է անգլերեն տարբերակը:

 

Համաձայնագիրն ուժի մեջ է մտել 2007թ. մայիսի 29-ին:

 

ԵԱՀԿ

Հավելված 1

 

._______________________________________________________.

|                   ԵԱՀԿ Երևանի  գրասենյակ              |

|_______________________________________________________|

|Ծրագրի վերնագիրը     ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԲՆԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԵՎ|

|ՓՈԽԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ (ԱՐԱԲԿԻՐԻ ՇՐՋԱՆ, ԵՐԵՎԱՆ)   |

._______________________________________________________.

 

Ընդհանուր տեղեկություններ

 

._______________________________________________________________________.

|Ծրագրի N:                          |     ԾՐԱԳՐԻ ՂԵԿԱՎԱՐԸ               |

|Ծրագրի անվանումը: Անվտանգության և  |Անունը:  Քարել Հոֆստրա             |

|ոստիկանության գործունեության       |Պաշտոնը: Ռազմաքաղաքական            |

|ռազմաքաղաքական հարցերը             |գործունեության հարցերով Ծրագրի     |

|Աշխարհագրական տարածքը: Հայաստան    |համակարգող                         |

|Թեմատիկ կատեգորիան: Ոստիկանության  |Էլ.-փոստը:  carel.hofstra@osce.org |

|աջակցությունը                      |Հեռախոսը: (37410) 54 10 65/64/63/62|

|Մեկնարկման ժամկետը: Ֆինանսավորումը |                                   |

|ստանալուց անմիջապես հետո           |                                   |

|Ավարտման ժամկետը: Ծրագիրը սկսելուց |                                   |

|12 ամիս հետո                       |                                   |

|Ֆինանսավորման ընդհանուր պահանջները:|                                   |

|(ԵՎՐՈ-ով): 536,393                 |                                   |

|Իրականացնող գործընկերը: Հայաստանի  |                                   |

|Հանրապետության ոստիկանությունը     |                                   |

|Շահառուները: Արաբկիրի համայնքի     |                                   |

|բնակչությունը                      |                                   |

._______________________________________________________________________.

 

1. Հիմնական տեղեկությունները և հիմնավորումը

 

Սույն ծրագիրը պայմանավորված է այն հիմնավորումով, որ ուշադրությունը հարկավոր է կենտրոնացնել համայնքի-հանրության-քաղաքացիների և նրանց կարիքների վրա, ոստիկանության աշխատանքը մատուցել նրանց նաև որպես հաշվետվողականության սկզբունքների վրա հիմնված ծառայություն և լիարժեքորեն հարգել մարդու իրավունքները:

 

«Համայնքային ոստիկանության» մոդելը հանդիսանում է մտածելակերպ և կազմակերպչական ռազմավարություն, որը թույլ է տալիս ոստիկանությանը և համայնքի բնակչությանը միասնական ուժերով լուծելու հանցագործության, կարգազանցության հետ կապված խնդիրները նոր եղանակներով և որակապես բարելավելու համայնքի յուրաքանչյուր բնակչի կենսակերպը: Պրակտիկան ցույց է տվել, որ ոստիկանությունը պետք է նպաստի հասարակական կարգի, հասարակության անվտանգության և ապահովության համակարգի բարելավմանը:

 

Նախատեսված ծրագրի իրականացումը համապատասխանեցվելու է 2001 թ.-ի սեպտեմբերի 19-ին Եվրախորհրդի Նախարարների հանձնաժողովի կողմից ընդունված Ոստիկանության էթիկայի Եվրոպական կանոնակարգի և 10-րդ հանձնարարականի դրույթներին: Ծրագրով նախատեսված է հասնել հետևյալ նպատակների իրագործմանը.

* Ոստիկանությանը սերտացնել հանրության հետ և խթանել հանրության վստահությունը ոստիկանության նկատմամբ,

* Բարելավել ոստիկանության և բնակչության միջև տեղեկատվության փոխանակման գործընթացը,

* Բարելավել ոստիկանության կարողությունները հանցագործությունը կանխելու հարցում,

* Խթանել այս հարցերի շուրջ առավել սերտ համագործակցությունը Եվրախորհրդի հետ, որին անդամակցում է Հայաստանը:

 

Ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները հիմնվելու են այն առաջարկությունների իրականացման վրա, որոնք արվել են նախկինում Կարիքների Գնահատման Առաքելությունն իրականացրած ԵԱՀԿ փորձագիտական խմբի կողմից: Ծրագրով նախատեսված աշխատանքները տարվելու են երկու ուղղությամբ. «ներքին» ոլորտում տարվող գործունեությունը նպատակաուղղվելու է աշխատանքային ընթացակարգերի և մեթոդների վրա, իսկ «արտաքին»-ը անդրադառնալու է ոստիկանության և քաղաքացիական հասարակության միջև փոխազդեցության հարցերին: Ծրագրի ենթակառուցվածքը հիմնվելու է «Հենակետերի» հայեցակարգի վրա, որը թարգմանաբար անվանում ենք «Թաղային գրասենյակ»: Այս առաջարկությունն արվել է Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության կողմից: Տվյալ հայեցակարգով նախատեսվում է ապահովել թաղային տեսուչների և ոստիկանության բաժնի հանցագործությունների կանխարգելման ծառայությունների ապակենտրոնացված տեղակայումը, որի նպատակն է դրանք առավել մատչելի դարձնել բնակչության համար և առավել հեշտացնել բնակչության ակտիվ մասնակցությունը իրենց թաղամասերի հանցագործության և հանրային անվտանգության հիմնախնդիրների բացահայտման և լուծման հարցում:

 

2. Ծրագրի նպատակները

 

1. Իրականացնել ԵԱՀԿ-ի Կարիքների գնահատման առաքելության կողմից արված առաջարկությունները, որոնց համաձայն Երևան քաղաքի Արաբկիրի շրջանում պետք է ներդրվեն «Համայնքային ոստիկանության» մոդելի տարրերը:

2. Ստեղծել վերոհիշյալի համար անհրաժեշտ ենթակառուցվածքը, միևնույն շրջանում վեց ոստիկանական հենակետեր հիմնելու միջոցով:

 

3. Ծրագրի արդյունքները և առաջադրանքները

 

.____________________________________________________________________.

|    Արդյունք 1. Եվրոպայի ոստիկանական էթիկայի և  մարդու իրավունքների |

|ստանդարտների մասին Հայաստանի ոստիկանների իրազեկվածության մակարդակի  |

|բարձրացումը                                                         |

.____________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 1.1. Ապահովել ընթացիկ փորձագիտական և խորհրդատվական օգնություն «Համայնքային ոստիկանության» մոդելի վերաբերյալ

 

* Իշխանություններին և ոստիկանության ղեկավարությանը (հանրապետական և շրջանային մակարդակներում) տրամադրել փորձագիտական և խորհրդատվական աջակցություն «Համայնքային ոստիկանության» մոդելի մասին,

* Ապահովել ռազմավարական ուղղորդում «ՀՈ» մոդելը շրջանային մակարդակում ներդնելու համար, ինչպես նաև իշխանություններին ապահովել օրենսդրական և վարչական ընթացակարգերի մասին խորհրդատվություն երկրի ներսում «ՀՈ» մոդելի հաջող ներդրումն իրականացնելու համար,

* Համագործակցել ոստիկանության ղեկավար մարմինների հետ մոդելի ծավալման /կասկադի/ ռազմավարությունը մշակելու ուղղությամբ:

 

._________________________________________________________________.

|Աղյուսակ 1.1. 1.1 Առաջադրանքի կատարման համար անհրաժեշտ |    Եվրո |

|էական ներդրումները                                     |         |

|_______________________________________________________|_________|

|Պայմանագրային հիմունքներով, Ծրագրի համար 1 համայնքային |  106,813|

|ոստիկանության միջազգային փորձագետ (12 շ/մ, աշխատավարձի |         |

|և  աշխատողների ընդհանուր ծախսերը)                      |         |

|Պայմանագրային հիմունքներով, Ծրագրի համար 1 համայնքային |         |

|ոստիկանության միջազգային վերապատրաստող փորձագետ (12    |         |

|շ/մ, աշխատավարձի և  աշխատողների ընդհանուր ծախսերը)     |         |

|_______________________________________________________|_________|

|Պայմանագրային հիմունքներով մեկ տեղացի փորձագետ ոստիկան |   10,800|

|(12 շ/մ)                                               |         |

|_______________________________________________________|_________|

|Պայմանագրային հիմունքներով, Ծրագրի համար 2 փորձագետ,   |   75,600|

|BLA (12 շ/մ)                                           |         |

|_______________________________________________________|_________|

|Պայմանագրային հիմունքներով, Ծրագրի համար միջազգային    |   10,000|

|փորձագետների կողմից կատարված այցելության               |         |

|ճանապարհածախսերը                                       |         |

|_______________________________________________________|_________|

|2 թարգմանիչ (12 շ/մ)                                   |   19,200|

|_______________________________________________________|_________|

|Ծրագրի համար մեքենա                                    |   15,000|

._________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 1.2. Ոստիկանության հրամանատարների հետ կլոր սեղան քննարկումներ

 

* Վերապատրաստման դասընթացներ «Համայնքային ոստիկանության» հայեցակարգի մասին ղեկավարության, իսկ մյուսը Արաբկիրի շրջանի մակարդակով) կազմակերպում,

* Ոստիկանության էթիկայի մասին Եվրոպական Կանոնակարգի և դրա պրակտիկ կիրառության ուղղությամբ արձանագրված փորձի մասին կլոր սեղան քննարկում (Արաբկիրի շրջան):

.________________________________________________________________.

|Աղյուսակ 1.2. 1.2 Առաջադրանքի կատարման համար անհրաժեշտ  |   Եվրո|

|էական ներդրումները                                      |       |

|________________________________________________________|_______|

|Լրացուցիչ ներդրումներ չեն պահանջվում                    |       |

.________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 1.3. ՈՒսումնական դասընթացների կազմակերպում Արաբկիրի ոստիկանության բաժնի աշխատողների համար

 

* «Համայնքային ոստիկանության» մեթոդների մասին վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպում (չորս),

* Փոփոխությունների կառավարման վերաբերյալ երկու սեմինար,

* Նոր ստանդարտ հաշվետվության ձևաթղթերի մշակումը և ներդրումը,

* Համակարգչային ուսուցման ուղղությամբ վերապատրաստման դասընթացի կազմակերպում 50 աշխատողի համար,

* Ոստիկանների միջև մրցույթի կազմակերպում (պարգևատրում):

 

._______________________________________________________________.

|Աղյուսակ 1.3. 1.3-ի Առաջադրանքի կատարման համար        |   Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                          |        |

|______________________________________________________|________|

|Վերապատրաստում տեղացի առևտրային  մատակարարի հետ       |  5,000 |

|պայմանագիր կնքելու հարցերի մասին                      |        |

|______________________________________________________|________|

|25 համակարգչային/տպիչ սարքավորումներ                  |  25,000|

|______________________________________________________|________|

|Արաբկիրի շրջանի ոստիկանատանը LAN-ի հիմնադրումը        |  1,000 |

|______________________________________________________|________|

|Ոստիկանության աշխատողների միջև  մրցույթի կազմակերպում |  1,500 |

|/պարգևատրում/                                         |        |

._______________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 1.4. Աջակցության տրամադրում «խնդիրների լուծման» ոստիկանական մեթոդների ներդրման համար

 

* Ոստիկանության աշխատողների համար «խնդիրների լուծման» ոստիկանական մեթոդների ներդրման վերաբերյալ վերապատրաստման կազմակերպում,

* Աջակցության տրամադրում համակարգչային ձևաթուղթը մշակելու հարցում, որը պետք է փոխարինի հաշվետվության հին ստանդարտներին,

* Հաղորդակցության սարքավորումներ,

* Գրասենյակային սարքավորումներ:

 

.______________________________________________________________.

|Աղյուսակ 1.4. 1.4-ի Առաջադրանքի կատարման համար       |   Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                         |        |

|_____________________________________________________|________|

|25 շարժական ռադիոսարքերի տրամադրում Արաբկիրի շրջանի  |  15,000|

|Տեղամասային տեսուչների համար (ներառյալ, բազային      |        |

|կայանը)                                              |        |

|_____________________________________________________|________|

|Պատճենահանման մեքենա, թղթի ու ներկի /տոների/ բավարար |   3,000|

|պաշար                                                |        |

|_____________________________________________________|________|

|10 ցուցատախտակների տրամադրում շրջանի բնակչությանը    |   5,000|

|տեղեկատվություն հաղորդելու համար                     |        |

|_____________________________________________________|________|

|10 սպիտակ գրատախտակների տրամադրում տեղամասային       |   1,000|

|տեսուչների և  տեղացի ոստիկանների կողմից քննարկումներ |        |

|կազմակերպելու համար                                  |        |

|_____________________________________________________|________|

|Վերապատրաստման նյութերի ապահովում                    |   4,000|

.______________________________________________________________.

._____________________________________________________________________.

|   Արդյունք 2. Բնակչության հետ ոստիկանության կապերը հզորացնելու համար|

|անհրաժեշտ ենթակառուցվածքի ստեղծումը                                  |

._____________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 2.1. Արաբկիրի շրջանում /բնակարաններում/ վեց հենակետերի շինարարությունը և սարքավորումը

 

* Պայմանագրային հիմունքներով տեղացի փորձագետի համալրումը, որը պետք է օգնի շինարարական ծրագրերի նախապատրաստման և շինարարական աշխատանքների վերահսկման հարցերում,

* Շինարարական աշխատանքների (ներառյալ էլեկտրականության, կոյուղու, ջրմուղի համակարգերը) կազմակերպումը,

* Գրասենյակների սարքավորումը առաջնային անհրաժեշտության կահավորմամբ և գրասենյակային սարքավորումներով:

 

._______________________________________________________________.

|Աղյուսակ 2.1. 2.1.-ի Առաջադրանքի կատարման համար      |    Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                         |         |

|_____________________________________________________|_________|

|Տեղացի փորձագետի համալրում (6 շ/մ)                   |    6,000|

|_____________________________________________________|_________|

|Շինարարական պայմանագրի կնքում                        |   60,000|

|_____________________________________________________|_________|

|Առաջնային անհրաժեշտության կահույքի ձեռքբերում        |    5,000|

|_____________________________________________________|_________|

|Գրասենյակային առաջնահերթ սարքավորումների ձեռքբերում  |    5,000|

._______________________________________________________________.

._______________________________________________________________.

|   Արդյունք 3. Ոստիկանության կերպարի մասին և  հանրության կողմից|

|ոստիկանության նկատմամբ դրական վերաբերմունքի բարելավումը        |

._______________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 3.1. Հանրության հետ հարաբերությունների և լրատվական միջոցների հետ կապերի հաստատման ուղղությամբ ոստիկանության կարողությունների հզորացումը

 

* Ոստիկանության հրամանատարների համար «Հանրային հարաբերությունների ոլորտում վարվող քաղաքականությունը և ոստիկանությունը» թեմայի վերաբերյալ վերապատրաստման դասընթացների կազմակերպումը,

* Ոստիկանություն-մամուլ փոխհարաբերությունների մասին, Հայաստանի ոստիկանության և մասսայական լրատվության միջոցների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ կլոր-սեղան քննարկման կազմակերպումը,

* Հաշվետվողականության և թափանցիկության սկզբունքների վրա հիմնված «ոստիկանություն-մամուլ» փոխհարաբերությունների պատշաճ, արհեստավարժ համակարգի ստեղծման հարցում աջակցության ապահովում:

 

._______________________________________________________________.

|Աղյուսակ 3.1. 3.1-ի Առաջադրանքի կատարման համար        |   Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                          |        |

|______________________________________________________|________|

|Պայմանագրային հիմունքներով 1 շաբաթ ժամկետով երկու     |  10,070|

|միջազգային փորձագետի համալրում (վարձավճարներ,         |        |

|ճանապարհածախս, ամսական սպառողական վճար)               |        |

|______________________________________________________|________|

|2 x մեկ պայմանագրային հիմունքներով ոստիկանի համալրում |  10,070|

|PR-ի/մամուլի/ և  լրատվության փորձառությամբ, մեկ շաբաթ |        |

|ժամկետով (վարձավճարներ, ճանապարհածախս, ամսական        |        |

|սպառողական վճար)                                      |        |

|______________________________________________________|________|

|ՈՒսումնական նյութերի մշակումը և  հրատարակումը         |   1,500|

|______________________________________________________|________|

|Ներկայացուցչական ծախսերը                              |    500 |

._______________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 3.2. Հանրության հետ կապերի հաստատման ուղղությամբ տարվող գործունեության համար աջակցության ապահովումը

 

* Համայնքի հետ ոստիկանության կողմից տարվող աշխատանքների վերաբերյալ սովորական տեղեկագրի հրատարակումը,

* Կարճամետրաժ ռադիո և հեռուստատեսային ծրագրերի հեռարձակումը,

* Պամֆլետների, պլակատների տարածումը

 

.________________________________________________________________.

|Աղյուսակ 3.2. 3.2-ի Առաջադրանքի կատարման համար        |    Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                          |         |

|______________________________________________________|_________|

|Արաբկիրի ոստիկանության տեղեկագրի նախագծման և          |   15,000|

|հրատարակման ծախսերը                                   |         |

|______________________________________________________|_________|

|Ռադիո և  հեռուստատեսային ծրագրերի հեռարձակման ծախսերը |   20,000|

|______________________________________________________|_________|

|Պամֆլետների, պլակատների նախագծման և  տպագրման ծախսերը |   5,000 |

.________________________________________________________________.

 

.________________________________________________________________.

|   Արդյունք 4. Հանցագործությունների կանխարգելման միջոցառումները |

.________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 4.1. Տարբեր տեսակի հանցագործությունների կանխարգելման ընթացքում համայնքին առավել ակտիվորեն ներգրավելու ուղղությամբ տարվող աշխատանքները

 

* Հանցագործությունը կանխարգելելու ուղղությամբ տվյալ շրջանում նկարահանված ֆիլմերի էկրանավորումը,

* Արաբկիրի շրջանի դպրոցների հետ համատեղ, հանցագործության կանխարգելման ուղղությամբ աշխատանքների կազմակերպումը:

 

._______________________________________________________________.

|Աղյուսակ 4.1. 4.1-ի Առաջադրանքի կատարման համար        |    Եվրո|

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                          |        |

|______________________________________________________|________|

|Տեսաֆիլմերի նկարահանման ծախսերը                       |   2,000|

|______________________________________________________|________|

|Տեսախցիկի և  պրոյեկտորի ձեռքբերում ֆիլմարտադրության/  |   4,000|

|ցուցադրման համար                                      |        |

|______________________________________________________|________|

|Հանցագործության կանխարգելման ուղղությամբ դպրոցներում  |     0  |

|տարվելիք աշխատանքների համար անհրաժեշտ միջոցների       |        |

|ձեռքբերումը. մշակվելու է փորձագետների կողմից          |        |

._______________________________________________________________.

 

._______________________________________________________________.

|   Արդյունք 5. Արդյունքների մոնիտորինգը և  գնահատումը          |

._______________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 5.1. Արդյունքների մոնիտորինգի և գնահատման աշխատանքները

 

* Ծրագրի իրականացման ուղղությամբ առաջընթացը պարզելու նպատակով հանրային կարծիքի ուսումնասիրման համար երկու հարցումների կազմակերպումը,

* Մեկ հարցման կազմակերպում Արաբկիրի շրջանի ոստիկանության շրջանում, որի նպատակն է ստուգել համայնքամետ ոստիկանական մեթոդների մասին նրանց ունեցած ըմբռնումները և դրական վերաբերմունքը,

* Ծրագրի բոլոր շահագրգիռ կողմերի մասնակցությամբ Խորհրդաժողովի կազմակերպում ծրագրի արդյունքների վերաբերյալ,

* Եռամսյակային գնահատման կազմակերպումը:

 

.________________________________________________________________.

|Աղյուսակ 5.1. 5.1-ի Առաջադրանքի կատարման համար         |   EUR  |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                           |        |

|_______________________________________________________|________|

|3 x ենթապայմանագրեր հանրային կարծիքի հարցումները       |  28,500|

|կազմակերպելու համար                                    |        |

|_______________________________________________________|________|

|1 x երկու միջազգային փորձագետի համալրումը պայմանագրային|  3,700 |

|հիմունքներով (10շ/օ) (ճանապարհածախս ամսական սպառողական |        |

|վճար)                                                  |        |

.________________________________________________________________.

._______________________________________________________________________.

|   Արդյունք 6. Արդյունավետ կառավարման միջոցով ծրագրի նպատակների լիարժեք|

|իրականացումը                                                           |

._______________________________________________________________________.

 

Առաջադրանք 6.1. Ծրագրի իրականացման համար շարունակական վարչական օժանդակության ապահովումը (CIT ծրագրի հետ ժամկետները բաշխելու հիման վրա)

 

* Պայմանագրի կնքում տեղացի օժանդակ աշխատակազմի հետ,

* Գրասենյակային տարածքի վարձակալում,

* Գրասենյակային և համակարգչային սարքավորումների և նյութերի գնում, տեղադրում և գործարկում:

 

.________________________________________________________________.

|Աղյուսակ  6.1. 6.1-ի Առաջադրանքի կատարման համար      |     Եվրո |

|անհրաժեշտ էական ներդրումները                         |          |

|_____________________________________________________|__________|

|Տեղացի օժանդակ աշխատակազմը (ֆինանսական օգնական,      |    16,200|

|ադմինիստրատիվ օգնական, Ծրագրի ազգային համակարգող,    |          |

|Իրավաբանական աջակցության հարցերով Ազգային աշխատակից) |          |

|_____________________________________________________|__________|

|Գործադիր վերահսկիչ հանձնաժողովի հանդիպումներում      |    2,000 |

|մասնակիցների ամբողջ ճանապարհածախսը                   |          |

|_____________________________________________________|__________|

|Գրասենյակի հաղորդակցման և  անվտանգության ծախսերը     |    11,200|

|_____________________________________________________|__________|

|Վառելիք, քսայուղեր և  պահեստամասեր ծրագրի մեքենայի   |    6,000 |

|համար                                                |          |

|_____________________________________________________|__________|

|Գրասենյակային և  համակարգչային սարքավորումների համար |    7,440 |

|նյութեր, գրասենյակային պիտույքներ, անհրաժեշտ նյութեր |          |

|_____________________________________________________|__________|

|Ներկայացուցչական ծախսերը                             |    5,000 |

|_____________________________________________________|__________|

|Գրասենյակային և  համակարգչային սարքավորումներ        |    4,400 |

|_____________________________________________________|__________|

|Գրասենյակային տարածքի վարձակալումը                   |    7,500 |

|_____________________________________________________|__________|

|Գրասենյակային կոմունալ ծախսերը                       |    2,400 |

.________________________________________________________________.

 

4. Ճշտումներ կատարելու աղբյուրները (Նվաճումների ինդիկատորները)

 

Քանի որ ծրագրի հիմնական նպատակն է առավելապես բարելավել և առավել ակտիվացնել ոստիկանության և բնակչության միջև փոխհարաբերությունները (դեռևս պետք է սկսել Երևանում մեկ փորձնական ծրագրից), չափազանց կարևոր է բնակչության շրջանում Հայաստանի ոստիկանության կերպարի և ակնկալիքների մասին ճշգրիտ պատկերացումներ ձևավորելը:

 

Մեկնարկային կետը համարվել է Արաբկիրի շրջանի բնակչության և Արաբկիրի ոստիկանության բաժնի ոստիկանների հանրային կարծիքի հարցման արդյունքները, որն իրականացվել է 2003 թ.-ին նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին տեղական ոչ-կառավարական կազմակերպության կողմից: Այն ներառում էր ավելի քան 1,000 պատասխանորդների հարցումը, որոնք ներկայացվել են որպես վիճակագրորեն ներկայացուցչական ընտրանք: Այն իրականացվել է Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության լիարժեք աջակցությամբ և համագործակցությամբ: Հարցաթերթիկը համապատասխանեցվել էր միջազգայնորեն փորձված մոդելին:

 

Հաշվի առնելով այն փաստը, որ մինչև նախնական հարցումն իրականացնելը և նախքան ծրագրի համար ակնկալվող մեկնարկային ժամկետը պետք է անցներ երկու կամ ավելի տարի, ծրագիրը սկսելուց հետո նախատեսվում է իրականացնել հերթական հարցումը: Մյուս հարցումը իրականացվելու է ծրագիրը սկսելուց 9 ամիս հետո: Այս հանրային հարցումները համարվելու են նվաճումները գնահատելու հիմնական ինդիկատորը: Էականն այստեղ այն է, որ այս հանրային հարցումների արդյունքները հրապարակվեն հանրության շրջանակներում:

 

5. Ենթադրությունները և ռիսկերը

 

._________________________________________________________________________.

|Ենթադրություն                                                            |

|ԵԱՀԿ-ի մասնակից պետությունների կողմից ստանձնած բարձր մակարդակի քաղաքական |

|պարտավորություններին համապատասխան, ըստ Եվրոպայի անվտանգության            |

|Կանոնադրության պարբերություն 44-ի, որն ընդունվել է Ստամբուլի             |

|գագաթաժողովում 1999 թ.-ի նոյեմբերին, ինչպես նաև  Բուդաբեշտում 2001 թ.-ի  |

|դեկտեմբերի 4-ին Նախարարների խորհրդի ժողովում ընդունված Որոշում 9-ի       |

|համաձայն, Ծրագիրը ենթակա է լիարժեք ֆինանսավորման:                        |

|                                                                         |

|Ռիսկը                                                                    |

|Անբավարար ֆինանսավորումը անհնար կդարձնի Ծրագրի լիարժեք իրականացումը:     |

|                                                                         |

|Առաջարկվող հակամիջոցառումը                                               |

|Ծրագրի իրականացումը կսկսվի անհրաժեշտ ֆինանսավորման զգալի մասը (օրինակ,   |

|50%) հաստատապես պահանջելու դեպքում, և  հետագա ներդրումների հաստատակամ    |

|ակնկալիքների առկայության դեպքում: Հաշվի առնելով վերոհիշյալը, ԵԱՀԿ-ն      |

|բացահայտ կերպով նախատեսում է, որ Ծրագրի հաստատումը և  մեկնարկումը չի     |

|ենթադրում ամբողջությամբ իրականացնելու պարտավորություն:                   |

._________________________________________________________________________.

._________________________________________________________________________.

|Ենթադրություն                                                            |

|Ծրագիրը նպատակաուղղված է Հայաստանի ոստիկանությանը օրենքի կիրարկման       |

|բազմաթիվ ժամանակակից միջոցներով, մեթոդներով և  եղանակներով ապահովելու    |

|վրա: Ընթացիկ օրենսդրությունը և  նորմատիվային բազան թույլ կտա ապահովել    |

|դրանց արդյունավետ գործնական կիրառումը:                                   |

|                                                                         |

|Ռիսկը                                                                    |

|Ներկա օրենսդրության և  նորմատիվային բազայում առկա բացթողումները և        |

|հակասությունները կարող են խոչընդոտել որոշ գործունեության իրականացումը կամ|

|նվազեցնել դրանց ազդեցությունը:                                           |

|                                                                         |

|Առաջարկվող հակամիջոցառումը                                               |

|Նորմատիվային և  օրենսդրական բազայի շուրջ իրավիճակը մշտապես վերահսկվելու է|

|կոնկրետ հիմունքներով: Գործառնությունների հարցերով Ծրագրի ղեկավարը        |

|հաղորդակցվելու է Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության հետ,             |

|ներկայացնելով իր կարծիքը Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության          |

|նորմատիվային բազայում առկա բացթողումների մասին, որպեսզի արդյունքում      |

|հնարավոր լինի իշխանություններին ներկայացնել այդ բացթողումները լրացնելու  |

|մասին առաջարկությունները: Ինչ վերաբերում է իրավական բազային, օրենսդրական |

|նախագծման և  հաստատման ցիկլը կարող է գերազանցել ծրագրի կարճատև  ժամկետը  |

|(12 ամիս):                                                               |

._________________________________________________________________________.

._________________________________________________________________________.

|Ենթադրությունը                                                           |

|Ոստիկանները/տղամարդիկ և  կանայք/ և  ոստիկան սպաները, որոնք օժանդակություն|

|են ստացել Ծրագրի գործունեության արդյունքում, եթե չկան Հայաստանի          |

|Հանրապետության ոստիկանության պետի տեղակալի կողմից սահմանված բացառիկ      |

|հանգամանքներ, պետք է մնան իրենց զբաղեցրած պաշտոններում և  չպետք է        |

|նշանակվեն այլ պաշտոններում, կամ չպետք է ուղարկվեն կենսաթոշակի, կամ չպետք |

|է կամավոր կերպով հեռանան իրենց ծառայությունից, առնվազն 18 ամիս ժամկետով, |

|որպեսզի հնարավոր լինի նկատել փորձնական բարելավումները նրանց              |

|կարողությունների և  հմտությունների կատարելագործման առումով:              |

|                                                                         |

|Ռիսկը                                                                    |

|Վերապատրաստված կադրերի վերանշանակումները, որոնք կարող ենք հանգեցնել      |

|Ծրագրի ազդեցության նվազեցմանը և  փոշիացմանը:                             |

|                                                                         |

|Առաջարկվող հակամիջոցառումը                                               |

|Ծրագրի շրջանակներում, Կառավարությունը պետք է պարտավորություն ստանձնի նման|

|տեսակի վերանշանակումներից ձեռնպահ մնալու համար: Վերապատրաստման դասընթացին|

|մասնակցելու համար ընտրված յուրաքանչյուր անձ, պետք է համաձայնություն տա   |

|այն մասին, որ ոչ մի դեպքում կամավոր չի հեռանալու իր ծառայությունից       |

|վերապատրաստումն ավարտելուց հետո 18 ամսվա ընթացքում: Վերանշանակման        |

|դեպքերում, Երևանի  ԵԱՀԿ գրասենյակը պետք է կանխավ տեղեկացվի այդ մասին և   |

|անհրաժեշտության դեպքում պետք է հնարավորություն ստանա իրենց մտահոգությունը|

|արտահայտելու համար: Ծրագիրը հիմնված է գործընկերայնության ոգու վրա և      |

|Կառավարության անունից հանդես եկող գործընկեր կառույցը լիարժեքորեն պետք է  |

|գիտակցի այն փաստը, որ նա պետք է հավասար պատասխանատվություն կրի նախատեսված|

|նպատակներին լիարժեքորեն հասնելու ճանապարհին Ծրագրի ազդեցության հարցում   |

|անկումային իրավիճակ կամ ձախողում առաջացնելու համար:                      |

._________________________________________________________________________.

 

6. Հորիզոնական բնույթի հարցեր

 

Հայաստանի կառավարությունը, որը ներկայացված է Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության անունից, պետք է իր համաձայնությունը տա ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ հետևյալ նախապայմանների վերաբերյալ:

 

> Մատչելիության իրավունքը Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանությունը համապատասխան մատչելիություն ապահովի պաշտոնյաների հետ հանդիպումների, արձանագրություններից օգտվելու և անհրաժեշտ տեղամասեր այցելելու հարցում, համագործակցության համաձայնեցված շրջանակներում և ազգային օրենսդրության դրույթներին համապատասխան:

> Ֆիզիկական անվտանգությունը Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանությունը պետք է ձեռնարկի անհրաժեշտ միջոցառումներ ծրագրի իրականացման մեջ ընդգրկված միջազգային փորձագետների ֆիզիկական անվտանգությունը և ապահովությունը երաշխավորելու համար:

> Պաշտոնավարության շարունակականությունը Վերապատրաստման դասընթացներին մասնակցելու համար մասնակիցների թեկնածության առաջադրումը պետք է ուղեկցվի իրենց կազմակերպությունների կողմից ներկայացվող երաշխավորագրով առ այն, որ նրանք պետք է շարունակեն իրենց գործառույթները առնվազն մեկ տարի վերապատրաստումն ավարտելուց հետո: Ծրագրի իրականացման ընթացքում, Երևանի ԵԱՀԿ գրասենյակը պետք է կանխավ տեղեկացվի ռոտացիայի, վերանշանակման, կենսաթոշակի նշանակման բոլոր տեսակի դեպքերի մասին կամ ավագ պաշտոնյաներին իրենց ծառայությունից ազատելու մասին (սկսած փոխգնդապետի կամ համազոր աստիճանից) և պետք է հնարավորություն ունենա իր առարկությունն արտահայտելու համար, եթե տվյալ ռոտացիան, վերանշանակումը, կենսաթոշակի անցնելը կամ ծառայությունից կամավոր հեռանալը ակնկալվում է, որ կթողնի բացասական ազդեցություն Ծրագրի իրականացման վրա: Եթե վերապատրաստման դասընթացի մասնակիցը վերանշանակվում է, կենսաթոշակի է անցնում կամ կամավոր կերպով հեռանում է ծառայությունից, ապա Կառավարության անունից որպես գործընկեր հանդիսացող կառույցից կարող է պահանջվել ԵԱՀԿ-ին վերադարձնել վերապատրաստման համար կատարված ծախսերը, որն իր հերթին հնարավորություն կտա ռեսուրսներ ապահովել վերանշանակված կամ կամավոր կերպով հեռացած իրավահաջորդ աշխատակցին վերապատրաստելու համար, որն էլ անհրաժեշտ է Ծրագրի ազդեցությունը պահպանելու համար:

Ներկա ծրագրի իրականացումը ենթակա է ԵԱՀԿ-ին բավարարող պայմաններով վերոհիշյալ նախադրյալների կատարմանը կամ հավանական կատարմանը: Եթե նախապայմաններից մեկի կամ մի քանիսի իրականացումն անհնար է դառնում, ապա ԵԱՀԿ կարող է իր հայեցողությամբ, շարունակել, կասեցնել կամ դադարեցնել ծրագրի կամ դրա բաղադրիչների իրականացումը:

 

7. Իրականացման ձևերը

 

7.1 Ժամկետները

 

Ծրագիրը պետք է մեկնարկի Իրականացման մասին Պայմանագիրը ստորագրելուց հետո: Ստորագրումը պետք է տեղի ունենա այն դեպքում, երբ կկատարվեն բավարար ֆինանսական ներդրումներ շոշափելի և կայուն արդյունքներ ապահովելու համար (օրինակ, ծրագրի բյուջեի 50%): Ներկա Ծրագրի իրականացումը ենթակա է ֆինանսավորման հատկացմանը արտաբյուջետային միջոցների կամ կանոնավոր բյուջետային ֆինանսավորման միջոցով: Ծրագրի գործունեությունը պետք է իրականացվի ըստ առկա ֆինանսավորման ծավալների: Այս Ծրագրի մասին ԵԱՀԿ-ի կողմից տրված հավանությունը հետևաբար չի համարվում ԵԱՀԿ-ին պարտադրող պայման առ այն, որ ԵԱՀԿ-ն պետք է իրականացնի Ծրագրում թվարկված գործունեությունը կոնկրետ սահմանված ժամկետներում:

 

Ծրագրի իրականացման առաջընթացը գնահատվելու է եռամսյակային գնահատման միջոցով (ծրագիրն ավարտելուց հետո 3 ամսվա ընթացքում): Այս նպատակի համար փորձագետներ են ուղարկվելու դոնոր պետությունների կողմից: Գնահատման գործընթացի արդյունքում արված առաջարկությունները ներկայացվելու են ծրագրի բոլոր կողմերին:

 

7.2 Գործընկերային հարաբերությունների շրջանակը

 

Ծրագիրն իրականացվելու է Երևանի ԵԱՀԿ-ի գրասենյակի կողմից: Վիեննայի ԵԱՀԿ Քարտուղարության Ոստիկանության Ռազմավարական Կենտրոնը (SPMU) անհրաժեշտության դեպքում ապահովելու է համապատասխան խորհրդատվությամբ և օժանդակությամբ:

Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանությունը հանդիսանալու է Կառավարության անունից համագործակցող տեղական կազմակերպությունը:

 

Հայաստանի կառավարությունը պետք է հոգա բոլոր մաքսատուրքերի և այլ գանձումների վճարման հարցերը, որոնք կապված են այս Ծրագրի ներքո գնված սարքավորումների ներմուծման, փոխադրումների, ձեռքբերման, պահեստավորման հետ, ինչպես նաև մնացած հարակից ծախսերը:

 

Ներկայիս Ծրագրի Կատարման ձևի ընտրությունը պայմանավորված է հետևյալ սկզբունքներով.

* ապահովել էական հարցերի վերաբերյալ պարբերական խորհրդակցություններով և որոշումների համատեղ կայացմամբ,

* ապահովել պայմանագրերի, գնման պատվերների անհապաղ ձևակերպումներով, ինչպես նաև տրամադրված ծառայությունների կամ ապրանքների համար ժամանակին կատարվող վճարումներով,

* ներառել ֆինանսական հաշվետվության այնպիսի համակարգ, որը բնութագրվում է թափանցիկությամբ, իրատեսական ժամկետներում վճարումների և հատկացումների նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնելու հնարավորությամբ, ինչպես նաև բյուջետային հոդվածների/կատեգորիաների ծածկագրերի և ծրագրերի միջև ֆոնդերի փոխանցման հնարավորությամբ,

* թույլ է տալիս իրատեսական ժամկետներում ստանալ հետադարձ արձագանք տրամադրված աջակցության ազդեցության մասին և ապահովել տեղում տրամադրվող աջակցության մոնիտորինգը:

 

Նախատեսվում է ստեղծել Գործադիր վերահսկիչ հանձնաժողով (ԳՎՀ), որի նպատակն է վերահսկել ծրագրի նպատակների լիարժեք նվաճման ուղղությամբ արձանագրված առաջընթացը: Դրա կազմը հիմնված է գործընկերային մոտեցման, արդյունավետության և լիարժեք թափանցիկության վրա, որով էլ պայմանավորված է ներկա ծրագիրը: Այն նախագահելու է ԵԱՀԿ ղեկավարը, ընդ որում մշտական անդամներ են համարվելու Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության պետը, անհրաժեշտության դեպքում, այլ պետական մարմինների բարձրաստիճան ներկայացուցիչները, ԵԱՀԿ-ի Գլխավոր քարտուղարի ոստիկանության հարցերով ավագ խորհրդատուն, ներկայացուցիչներ ԵԱՀԿ ֆինանսավորող մասնակից պետություններից, և քաղաքացիական հասարակությունից: Հանձնաժողովի բոլոր անդամները պետք է գործադիր լիազորությունը ստանձնեն իրենց համապատասխան կազմակերպությունների կողմից: Հանձնաժողովը, պետք է.

* վերանայի և հաստատի ծրագրի իրականացման առաջընթացի մասին Ծրագրի Փորձագետի կողմից ներկայացված հաշվետվությունները,

* մանրամասնորեն վերահասի ծրագրի գործունեության արդյունքները և ազդեցությունը,

* հաստատի բյուջեում կատարված այն էական փոփոխությունները, որոնք վերաբերում են ֆինանսական միջոցների օգտագործման զգալի փոփոխություններին,

* քննարկի և հաստատի հաջորդ ժամանակաշրջանի աշխատանքային ծրագիրը,

* գնահատի տեղում տիրող իրավիճակի փոփոխությունները և շահառու Կառավարության համագործակցության մակարդակը և համապատասխանաբար վերափոխի Ծրագրի ռազմավարությունը,

* վերացնի տեխնիկական և քաղաքական բնույթի վերջնական խոչընդոտները, որոնք կարող են հետաձգել Ծրագիրը կամ այլ կերպ կարող են խանգարել ծրագրի իրականացման հարցում:

 

Ծրագրի իրականացումը վերահսկելու ընթացքում իր անմիջական ներգրավվածությունը պահպանելու նպատակով, հանձնաժողովի հանդիպումները կազմակերպվելու են Երևանում` չորս ամիսը մեկ անգամ:

 

Այս ծրագրի ներքո կազմակերպված ուսումնական գործուղումների և վերապատրաստումների արդյունքում օգտված ազգային փորձագետները ներկայացնելու են հաշվետվություններ իրենց ուսուցման և վերապատրաստման մասին, որտեղ պետք է ներառվի այցելած վայրերի, ուսումնասիրած օբյեկտների համառոտ նկարագիրը, ինչպես նաև այն միջոցառումների նկարագիրը, որոնք իրենց կարծիքով կարևոր են իրենց կառույցներում բարելավումներ կատարելու առումով և հետագա ուսուցման կարիքն ունեն: Կառավարության անունից հանդես եկող գործընկեր/իրականացնող կազմակերպությունը պետք է ապահովի այս հաշվետվությունների ժամանակին նախապատրաստումը և ներկայացումը Ծրագրի փորձագետին:

 

7.3 Այլ միջոցառումներ

 

Ծրագրի իրականացումն օժանդակվելու է հետևյալի միջոցով.

* Ծրագրի երկու պայմանագրային միջազգային փորձագետ (12 շ/մ) (ներառյալ ճանապարհածախսը),

* Մեկ տեղացի ոստիկան փորձագետ,

* Տեղացի օժանդակ աշխատակազմ (ֆինանսական օգնական, ադմին-օգնական, ծրագրի ազգային համակարգող, իրավաբանական հարցերով ազգային աշխատակից (ժամանակի բաշխմամբ),

* 2 թարգմանիչ (12 շ/մ յուրաքանչյուրը),

* Ծրագրի մեքենան (ներառյալ վառելիք, պահպանություն, պահեստամասեր)

* Գրասենյակային տարածքի վարձակալում (ներառյալ կոմունալ ծառայությունների, հաղորդակցության և անվտանգության ծախսերը (ծախսերի բաժանում),

* Գրասենյակային և համակարգչային սարքավորումներ (ներառյալ նյութեր, գրասենյակային պիտույքներ, առօրյա գործածության նյութեր և պահպանություն (ծախսերի բաժանում):

 

Ստեղծվելու է Ծրագրի Վերահսկիչ խումբ, որի կազմում ընդգրկվելու են Արաբկիրի ոստիկանության բաժնի պետը, ԵԱՀԿ ոստիկանության խորհրդատուն, ԵԱՀԿ տեղացի ոստիկան մասնագետները, Համայնքապետը կամ նրա տեղակալը, դպրոցներից մեկի տնօրենը, և 1-2 այլ անդամներ համայնքներից: Այս խումբը ծրագրի հետագա ընթացքում կարող է վերածվել «քաղաքացիների խորհրդատվական խմբի»: Ծրագրի վերահսկողության խումբը պետք է երաշխավորի տեսակետների և գործընկերային հարաբերությունների առկայությունը այն նպատակով, որ համայնքի հետ միասին մշակվեն Արաբկիրի շրջանի ոստիկանության բաժնում ներդրվող ոստիկանական գործելակերպը: Նրա գլխավոր իրավասությունը համարվելու է բացառիկ խորհրդատվության ապահովումը, և այն իրավունք չի ունենալու ոստիկանության առօրյա գործունեությանը միջամտելու հարցում:

 

Կառավարության անունից հանդես եկող գործընկերային կառույցը (Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանությունը) - պատասխանատվություն է կրելու ծրագրի արդյունքում Կառավարության առջև ծագած պարտավորությունների կատարման համար, այսինքն.

* ԵԱՀԿ-ի կողմից արված խնդրանքի դեպքում ծրագրի գործունեության ազդեցության մասին հաշվետվությունները ներկայացնել ESC-ին,

* երաշխավորել, որ վերապատրաստման դասընթացների համար թեկնածուների առաջադրումը և համապատասխան միջոցառումները կատարվեն ժամանակին և պատշաճորեն,

* երաշխավորել, որ ուսուցման միջոցառումների մասնակիցները ներկայացնեն համապատասխան հաշվետվություններ իրենց ուսուցման մասին և իրենց փորձագիտական կարողությունները փոխանցեն իրենց գործընկերներին,

* երաշխավորել, որ վերապատրաստված աշխատակիցները մնան իրենց պաշտոններում փոխհամաձայնեցված ժամանակաշրջանի ընթացքում:

 

7.4 Ելքային ռազմավարությունը

 

Համայնքամետ ոստիկանության մեթոդների ներդրումը պահանջում է առնվազն միջնաժամկետ ռազմավարություն: Չնայած ներկա ծրագիրը շահագրգիռ մարմինների համար հանգեցնելու է կոնկրետ օգուտների, դրա կենսունակությունը կախված է լինելու ամբողջ երկրում նոր մեթոդների վերջնական տարածման հանգամանքից: Սրա համար պահանջվելու է Հայաստանի իշխանությունների լիարժեք պարտավորվածությունը և զգալի միջազգային աջակցությունը երկարատև ժամանակահատվածով:

 

Սույն ծրագրի շրջանակներում լուծվելիք խնդիրները հավանության են արժանացել Հայաստանի ոստիկանության համակարգի աջակցության ոլորտում գործող խոշոր դոնոր կառույցների, ինչպես օրինակ, ԵՄ-ի և ԱՄՆ կառավարության կողմից: Ինչպես նաև, ծրագրով նախատեսված նպատակները լիովին համընկնում են նշված դոնոր կառույցների նպատակների հետ, և ծրագրի ընթացքում ձեռք բերված առաջընթացը կպահպանվի այս դոնոր կառույցների կողմից իրականացվող հետագա գործունեության միջոցով:

 

Եվրոպայի Հարևան Երկրների Քաղաքականության (ENP) ծրագրի շրջանակներում ԵՄ-ի հանձնաժողովը ներկայումս Հայաստանի Կառավարության հետ սերտ համագործակցությամբ մշակում է Հայաստանի գործողությունների ծրագիրը: Հայաստանի համար նախատեսված գործողությունների ծրագրի մշակման տեխնիկական առաջադրանքներում, որպես առաջնահերթ միջոցառումներ, նշված են Հայաստանի արդարադատության և Ներքին գործերի ոլորտում համագործակցության ապահովումը, ինչպես նաև Օրենքի իշխանության և Մարդու իրավունքների նկատմամբ հարգալից վերաբերմունքի հզորացումը:

 

Ինչ վերաբերում է ֆինանսական աջակցության հարցին, ապա Եվրոպայի Հարևան Երկրների և Փոխգործակցության Ֆինանսավորման Ծրագիրը (ENPI), որը նախատեսված է Հարևան երկրների քաղաքականության և գործողության ծրագրերի մշակման համար, 2007 թ.-ից սկսած զգալիորեն ավելացնելու է այն ֆինանսական միջոցները, որոնք տրամադրվելու են ENP գործընկեր-երկրներին, այդ թվում` Հայաստանին:

 

8. Բյուջեն

 

._______________________________________________.

|Հոդվածը                      |Բյուջեն (Եվրոյով)|

|_____________________________|_________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը|209,413          |

|_____________________________|_________________|

|Ընդհանուր գործառնական ծախսերը|174,680          |

|_____________________________|_________________|

|Ընդհանուր ակտիվները և        |137,400          |

|սարքավորումները              |                 |

|_____________________________|_________________|

|Գրասենյակի ընդհանուր ծախսերը | 14,900          |

|_____________________________|_________________|

|_____________________________|_________________|

|Ընդամենը Ծրագրի համար        |536,393          |

._______________________________________________.

 

Բյուջետային բացվածքը

 

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 1.1                                         |

|_______________________________________________________|

|Միջազգային աշխատակազմ                           106,813|

|Տեղացի աշխատակազմ                                10,800|

|ամսական սպառողական վճար                          75,600|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                   193,213|

|Ճանապարհածախսը                                   10,000|

|Ծառայությունները                                 19,200|

|Ընդհանուր գործառնական ծախսերը                    29,200|

|Ընդամենը նյութական ակտիվները                     15,000|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը       15,000|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 1.1-ի համար                 237,413|

._______________________________________________________.

 

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 1.2                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                         0|

|Ընդհանուր գործառնական ծախսերը                         0|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը            0|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 1.2-ի համար                       0|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 1.3                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                        0 |

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում       6,500|

|Ծառայությունները                                  1,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                      7,500|

|Ընդամենը նյութական ակտիվները                     25,000|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը       25,000|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 1.3-ի համար                  32,500|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 1.4                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                         0|

|Նյութերը                                          4,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                      4,000|

|Նյութական ակտիվները                              15,000|

|Մանր սարքավորումները                              9,000|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը       24,000|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 1.4-ի համար                  28,000|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 2.1                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                         0|

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում       6,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                      6,000|

|Նյութական ակտիվները                              65,000|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը       65,000|

|Այլ գրասենյակային ծախսերը                         5,000|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                    5,000|

|Ընդամենը առաջադրանք 2.1-ի համար                  76,000|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 3.1                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                        0 |

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում     21,640 |

|Ներկայացուցչական ծախսերը                       500     |

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                     22,140|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը            0|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 3.1-ի համար                  22,140|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 3.2                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                         0|

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում      40,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                     40,000|

|Ընդամենը ակտիվների/սարքավորումների ծախսերը            0|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 3.2-ի համար                  40,000|

._______________________________________________________.

._________________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 4.1                                           |

|_________________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                           0|

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում         2,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                        2,000|

|Նյութական ակտիվները                                 4,000|

|Ընդամենը գույքի (ակտիվների)/սարքավորումների ծախսերը 4,000|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                          0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 4.1-ի համար                     6,000|

._________________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 5.1                                         |

|_______________________________________________________|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                         0|

|Խորհրդատվություն և  ենթապայմանագրերի կնքում      32,200|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                     32,200|

|Ընդամենը գույքի /սարքավորումների ծախսերը              0|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                        0|

|Ընդամենը Առաջադրանք 5.1-ի համար                  32,200|

._______________________________________________________.

._______________________________________________________.

|ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔ 6.1                                         |

|_______________________________________________________|

|Տեղացի աշխատակազմ                                16,200|

|Աշխատակազմի ընդհանուր ծախսերը                    16,200|

|Ծառայություններ                                  13,440|

|Նյութեր                                          13,200|

|Ներկայացուցչական ծախսերը                          5,000|

|Ընդամենը գործառնական ծախսերը                     31,640|

|Մանր սարքավորումներ                               4,400|

|Ընդամենը գույքի /սարքավորումների ծախսերը          4,400|

|Վարձ                                              7,500|

|Կոմունալ ծառայությունները                         2,400|

|Ընդամենը գրասենյակային ծախսերը                    9,900|

|Ընդամենը Առաջադրանք 6.1-ի համար                  62,140|

._______________________________________________________.

 

----------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
''
20.03.2007
Միջազգային պայմանագիր