Սեղմել Esc փակելու համար:
ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇ ...

 

 

110.0873.020210

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «02»        02            2010 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11010021

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

6 հոկտեմբերի 2009 թվականի N 873-Ն

 

ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(19-րդ մաս)

 

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.05 |ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ     |    4    |   60   |

|         |  Վիճակագրության տեսության առարկան,     |         |        |

|         |մեթոդը, խնդիրները: Վիճակագրության       |         |        |

|         |չափումներ, սոցիալ-տնտեսական երևույթների |         |        |

|         |և  գործընթացի լրիվ և  ընտրանքային       |         |        |

|         |դիտումների մեթոդները: Վիճակագրական      |         |        |

|         |խմբավորումներ, վիճակագրական             |         |        |

|         |ինֆորմացիայի մշակման և  վերլուծության   |         |        |

|         |մեթոդները: Միջին արժեքների մեթոդ,       |         |        |

|         |փոփոխական վերլուծության, կոռելացիայի և  |         |        |

|         |ինդեքսային վերլուծական մեթոդները:       |         |        |

|         |Դինամիկայի շարքերի վերլուծության,       |         |        |

|         |բազմաչափ վիճակագրական վերլուծության,    |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական երևույթների  և         |         |        |

|         |գործընթացների կանխագուշակման և          |         |        |

|         |մոդելավորման վիճակագրական մեթոդները:    |         |        |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրություն`     |         |        |

|         |ազգային վիճակագրություն, տնտեսական      |         |        |

|         |սեկտորների և  ճյուղերի վիճակագրական     |         |        |

|         |ցուցանիշների համակարգեր: Աշխատանքի      |         |        |

|         |շուկայի վիճակագրության, ազգային         |         |        |

|         |հարստության վիճակագրություն,            |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների գործառնության        |         |        |

|         |արդյունավետության վերլուծություն.       |         |        |

|         |ազգաբնակչության կենսամակարդակի          |         |        |

|         |հետազոտման վիճակագրական մեթոդները:      |         |        |

|         |Ֆինանսների վիճակագրության               |         |        |

|         |ֆինանսատնտեսական հաշվարկների            |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը և  նրա կիրառումը      |         |        |

|         |վիճակագրական վերլուծության մեջ:         |         |        |

|         |Պետական ֆինանսների վիճակագրությունը,    |         |        |

|         |կազմակերպությունների և                  |         |        |

|         |ձեռնարկությունների ֆինանսական           |         |        |

|         |գործունեության վիճակագրական ցուցանիշների|         |        |

|         |համակարգը, դրամաշրջանառության           |         |        |

|         |վիճակագրական ցուցանիշները:              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.06 |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ        |    4    |   60   |

|         |  Սոցիալ-տնտեսական վիճակագրության       |         |        |

|         |կարևորագույն  խմբավորումները և          |         |        |

|         |դասակարգումները, սոցիալ-ժողովրդագրական  |         |        |

|         |վիճակագրություն, աշխատանքի շուկայի      |         |        |

|         |հիմնական վիճակագրական ցուցանիշները,     |         |        |

|         |ազգային հարստության վիճակագրություն,    |         |        |

|         |ապրանքների և  ծառայությունների          |         |        |

|         |արտադրության վիճակագրություն, ազգային   |         |        |

|         |հաշիվների համակարգը, մակրոտնտեսական     |         |        |

|         |կարևորագույն  ցուցանիշների հաշվարկման   |         |        |

|         |մեթոդները` ըստ ազգային հաշիվների        |         |        |

|         |համակարգի, արտադրության և  շրջանառության|         |        |

|         |ծախքերի վիճակագրություն, բնակչության    |         |        |

|         |կենսամակարդակի վիճակագրություն,         |         |        |

|         |հասարակական արտադրության                |         |        |

|         |արդյունավետության վիճակագրություն:      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.07 |ՖԻՆԱՆՍՆԵՐ ԵՎ ՎԱՐԿ                       |    4    |   80   |

|         |  Ֆինանսներ և  վարկ դասընթացի հիմնական  |         |        |

|         |խնդիրները և  կապը մյուս դասընթացների    |         |        |

|         |հետ: Փողի էությունը, ֆունկցիաները,      |         |        |

|         |դրամաշրջանառությունը և  դրամական        |         |        |

|         |համակարգը, ֆինանսների սոցիալ-տնտեսական  |         |        |

|         |բովանդակությունը, առաջացման պատճառները  |         |        |

|         |և  դերը, ֆինանսների ֆունկցիաները, ՀՀ    |         |        |

|         |ֆինանսական համակարգը և  նրա օղակները,   |         |        |

|         |ֆինանսական կառավարումը և  ֆինանսական    |         |        |

|         |քաղաքականությունը, դրամական ֆոնդերը և   |         |        |

|         |ֆինանսական պլանների տեսակները:          |         |        |

|         |Ձեռնարկությունների ֆինանսների էությունը |         |        |

|         |և  ֆունկցիաները կազմակերպման            |         |        |

|         |սկզբունքները, հիմնական և  շրջանառու     |         |        |

|         |կապիտալը արտադրանքի արտադրության և      |         |        |

|         |իրացման ծախսերը, դրանց կազմն ու         |         |        |

|         |կառուցվածքը, հասույթը արտադրանքի        |         |        |

|         |իրացումից և  մատուցած ծառայություններից,|         |        |

|         |դրա տնտեսական բովանդակությունը, շահույթի|         |        |

|         |բովանդակությունը, պլանավորման           |         |        |

|         |եղանակները, օգտագործման ուղղությունները,|         |        |

|         |շահութաբերության ցուցանիշները: ՀՀ       |         |        |

|         |բյուջետային համակարգը, կառուցվածքը և    |         |        |

|         |օղակները, պետական և  համայնքների        |         |        |

|         |բյուջեների եկամուտներն ու ծախսերը, կազմն|         |        |

|         |ու կառուցվածքը, բյուջեի դեֆիցիտը և  դրա |         |        |

|         |լրացման աղբյուրներն ու կարգը: ՀՀ        |         |        |

|         |արտաբյուջետային ֆոնդերը, դրանց          |         |        |

|         |անհրաժեշտությունն ու դերը, ձևավորման    |         |        |

|         |աղբյուրները: Կյանքի և  այլ դեպքերի      |         |        |

|         |ապահովագրությունը ՀՀ-ում: Վարկի         |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, դերը, ձևերն  ու      |         |        |

|         |տեսակները, բանկային համակարգը, նրա      |         |        |

|         |օղակները, ԿԲ-ի տեղը բանկային            |         |        |

|         |համակարգում, դրա ֆունկցիաները և         |         |        |

|         |օգտագործումը բանկերում: Անկանխիկ        |         |        |

|         |հաշվարկներ, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |կազմակերպման հիմունքները, ՀՀ կիրառվող   |         |        |

|         |անկանխիկ հաշվարկների ձևերը:  Արտաքին    |         |        |

|         |տնտեսական կապերը և  ֆինանսավարկային     |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները:                  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.08 |ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ԱՈՒԴԻՏ        |    4    |   80   |

|         |  Հաշվապահական հաշվառման էությունը,     |         |        |

|         |դրամական միջոցների և  հաշիվների         |         |        |

|         |հաշվառում, ոչ նյութական, կապիտալ և      |         |        |

|         |ֆինանսական ներդրումների հաշվառում,      |         |        |

|         |պատրաստի արտադրանքի և  դրա իրացման      |         |        |

|         |հաշվառում, ֆոնդերի, ռեզերվների և        |         |        |

|         |պարտավորությունների հաշվառում, շահույթի |         |        |

|         |օգտագործման և  ֆինանսական արդյունքների  |         |        |

|         |հաշվառում և  վերլուծություն, ֆինանսական |         |        |

|         |հաշվետվություն, արտադրական հաշվառման    |         |        |

|         |սկզբունքները: Կազմակերպության հաշվային  |         |        |

|         |ծառայության դերը; վերլուծության         |         |        |

|         |արդյունքների օգտագործումը կառավարչական  |         |        |

|         |որոշումների ընդունման ժամանակ;          |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպա-տեխնիկական      |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծությունը; արտադրանքի   |         |        |

|         |արտադրության և  իրացման վերլուծությունը;|         |        |

|         |հիմնական միջոցների օգտագործման          |         |        |

|         |վերլուծությունը; աշխատանքային ցուցանիշ  |         |        |

|         |ների վերլուծությունը; նյութական         |         |        |

|         |պաշարների օգտագործման վերլուծությունը;  |         |        |

|         |արտադրանքի ինքնարժեքի վերլուծությունը;  |         |        |

|         |շահույթի և  շահութաբերության            |         |        |

|         |վերլուծությունը; ֆինանսական դրության    |         |        |

|         |վերլուծությունը:                        |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.09 |ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ              |    4    |   80   |

|         |  Աշխատանքը որպես հասարակության         |         |        |

|         |զարգացման հիմք և  արտադրության          |         |        |

|         |կարևորագույն  գործոն, աշխատանքի         |         |        |

|         |հասարակական կազմակերպումը և  դրա        |         |        |

|         |հիմնական պատմական տիպերը, աշխատանքային  |         |        |

|         |ներուժի և  աշխատանքային ռեսուրսների     |         |        |

|         |ձևավորումն  ու օգտագործումը շուկայական  |         |        |

|         |տնտեսության համակարգում, աշխատանքի      |         |        |

|         |արտադրողականությունը, դրա չափման        |         |        |

|         |մեթոդները, գործոնները, աճի պայմաններն ու|         |        |

|         |ռեզերվները, աշխատանքի կազմակերպումը     |         |        |

|         |առևտրային  կազմակերպության              |         |        |

|         |սոցիալ-աշխատանքային հարաբերությունների  |         |        |

|         |համակարգում, շուկայի պայմաններում       |         |        |

|         |աշխատանքի կառավարումը և  աշխատանքի      |         |        |

|         |ցուցանիշների պլանավորումը առևտրային     |         |        |

|         |կազմակերպություններում, վարձու աշխատանքի|         |        |

|         |խթանումը, աշխատավարձի կազմակերպման      |         |        |

|         |էությունը, սկզբունքները և               |         |        |

|         |գործառույթները, տարբեր կատեգորիայի      |         |        |

|         |աշխատողների վարձատրության  կարգավորման  |         |        |

|         |մեթոդները, առևտրային  կազմակերպության   |         |        |

|         |աշխատանքի վարձատրության ֆոնդերի         |         |        |

|         |ձևավորումը  և  դրանց արդյունավետ        |         |        |

|         |օգտագործման ապահովումը, առևտրային       |         |        |

|         |կազմակերպություններում աշխատանքի        |         |        |

|         |վարձատրության առանձնահատկությունները    |         |        |

|         |սեփականության և  տնտեսավարման տարբեր    |         |        |

|         |ձևերի  պայմաններում, շուկայական         |         |        |

|         |տնտեսության պայմաններում աշխատավորների  |         |        |

|         |կենսամակարդակը և  սոցիալական            |         |        |

|         |պաշտպանվածությունը, սոցիալ-աշխատանքային |         |        |

|         |հարաբերությունների կարգավորման          |         |        |

|         |միջազգային փորձը:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.10 |ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Մարքեթինգի տեղը, դերը և  խնդիրները    |         |        |

|         |շուկայական հարաբերությունների           |         |        |

|         |համակարգում: Մարքեթինգային              |         |        |

|         |գործունեության նպատակը,                 |         |        |

|         |բովանդակությունը, սկզբունքները:         |         |        |

|         |Մարքեթինգային հետազոտությունների և      |         |        |

|         |մարքեթինգային տեղեկատվության համակարգեր:|         |        |

|         |Մարքեթինգային համալիր: Մարքեթինգային    |         |        |

|         |միջավայր: Շուկան մարքեթինգային          |         |        |

|         |համակարգում: Ապրանքային շուկաներ.       |         |        |

|         |հետազոտումը, ստորաբաժանումը             |         |        |

|         |/սեգմենտավորումը/, տարողունակության     |         |        |

|         |որոշումը, նպատակային տարաբածնի          |         |        |

|         |/սեգմենտի/ որոշումը, ընտրությունը,      |         |        |

|         |ապրանքի դիրքորոշումը: Մարքեթինգային     |         |        |

|         |գործունեության հայեցակարգերը: Մարքեթինգի|         |        |

|         |տեսակները: Ապրանքի որակի և              |         |        |

|         |մրցունակության գնահատումը: Ապրանքի      |         |        |

|         |մշակումը: Ապրանքի կենսացիկլը: Ապրանքային|         |        |

|         |նշաններ, փաթեթավորում և  ապրանքի        |         |        |

|         |հետիրացումային ծառայությունների         |         |        |

|         |մատուցում: Նոր ապրանքի մշակման          |         |        |

|         |մարքեթինգային մոտեցում, ապրանքների գների|         |        |

|         |սահմանում, գնագոյացման քաղաքականության  |         |        |

|         |հիմնավորումը մարքեթինգային              |         |        |

|         |հետազոտությունների գործընթացում:        |         |        |

|         |Ապրանքների տարածման և  առաջխաղացման     |         |        |

|         |ուղիները: Մեծածախ և  մանրածախ առևտուր:  |         |        |

|         |Անհատական վաճառք և  վաճառահանման        |         |        |

|         |կառավարում: Ապրանքաշարժ: Հաղորդակցման և |         |        |

|         |խթանման ռազմավարությունը: Գովազդ,       |         |        |

|         |վաճառահանման խթանում և  պրոպագանդա:     |         |        |

|         |Մարքեթինգային ծրագրերը գործարարական     |         |        |

|         |պլանում: Մարքեթինգային պլանավորում և    |         |        |

|         |հսկողություն: Միջազգային մարքեթինգ:     |         |        |

|         |Մարքեթինգը ծառայությունների և  ոչ       |         |        |

|         |առևտրային  գործունեության ոլորտում:     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.11 |ԲՆԱՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ և  ԲՆՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ       |    4    |   60   |

|         |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                        |         |        |

|         |  Բնօգտագործման էկոնոմիկայի, որպես      |         |        |

|         |գիտության անհրաժեշտությունը ՀՀ          |         |        |

|         |էկոնոմիկայի զարգացման համար             |         |        |

|         |համաշխարհային էկոնոմիկայի ժամանակակից   |         |        |

|         |միտումների և  ուղղվածության             |         |        |

|         |տեսանկյունից; ծանոթություն բնօգտագործման|         |        |

|         |էկոնոմիկայի հիմնական հասկացությունների, |         |        |

|         |մակրոտնտեսական «կանչ» ցուցանիշների և    |         |        |

|         |բնական ռեսուրսների օգտագործման          |         |        |

|         |արդյունավետության այլ ցուցանիշների հետ; |         |        |

|         |պատկերացում էկոլոգիական-տնտեսական       |         |        |

|         |զարգացման տիպերի մասին` տեխնոգեն, կայուն|         |        |

|         |և  դեպի կայուն զարգացումը անցնելու      |         |        |

|         |ուղղությունները; բնական ռեսուրսների և   |         |        |

|         |բարիքների արժողության գնահատումը որպես  |         |        |

|         |դրանց հաշվառման և  ռացիոնալ օգտագործման |         |        |

|         |նախապայման; ախտոտման էկոնոմիկայի        |         |        |

|         |հիմնական հասկացությունների              |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը; պետության և        |         |        |

|         |շուկայական լծակների դերը շրջակա         |         |        |

|         |միջավայրի պահպանության և  բնական        |         |        |

|         |ռեսուրսների օգտագործման գործում;        |         |        |

|         |բնօգտագործման տնտեսական մեխանիզմի       |         |        |

|         |ուսումնասիրությունը, տիպերը, բաղկացուցիչ|         |        |

|         |տարրերն ու կատարելագործման              |         |        |

|         |հնարավորությունները:                    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.12 |ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ՄԱԿՐՈՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ  |    4    |   80   |

|         |  Մակրոտնտեսական բնութագրիչները,        |         |        |

|         |կարգավորման խնդիրները և                 |         |        |

|         |մեթոդաբանությունը; մակրոտնտեսական       |         |        |

|         |ցուցանիշները և  դրանց հաշվարկումը;      |         |        |

|         |ազգային հաշիվների համակարգը;            |         |        |

|         |մակրոտնտեսական կարգավորման մարմինները;  |         |        |

|         |սոցիալ-տնտեսական ծրագրերը և             |         |        |

|         |մակրոտնտեսական քաղաքականությունը;       |         |        |

|         |ազգային եկամտի արտադրությունը, բաշխումը |         |        |

|         |և  օգտագործումը; տնտեսական աճի          |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց ազդեցության         |         |        |

|         |հաշվարկումը; տնտեսական քաղաքականությունը|         |        |

|         |արտադրության ճյուղերում; ներդրումային   |         |        |

|         |քաղաքականություն, արտաքին տնտեսական     |         |        |

|         |քաղաքականություն, սոցիալական            |         |        |

|         |քաղաքականություն, դրամավարկային և       |         |        |

|         |հարկաբյուջետային քաղաքականություն;      |         |        |

|         |բնակչության զբաղվածության խնդիրները     |         |        |

|         |ՀՀ-ում; կարճաժամկետ և  երկարաժամկետ     |         |        |

|         |տատանումներ; կարճաժամկետ մակրոտնտեսական |         |        |

|         |հավասարակշռության մոդելներ; ամբողջական  |         |        |

|         |պահանջարկի և  ամբողջական առաջարկի       |         |        |

|         |մոդելներ; հավասարակշռությունը բաց       |         |        |

|         |տնտեսությունում; գնագոյացման            |         |        |

|         |քաղաքականություն:                       |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.13 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ                   |    4    |   60   |

|         |  Մինչկապիտալիստական արտադրաեղանակների  |         |        |

|         |էվոլյուցիան; գլխավոր կապիտալիստական     |         |        |

|         |երկրների տնտեսական զարգացման            |         |        |

|         |պատմությունը (կապիտալի նախասկզբնական    |         |        |

|         |կուտակումը և  կապիտալիստական տնտեսության|         |        |

|         |ձևավորումը,  առաջատար երկրների          |         |        |

|         |զարգացումը մոնոպոլիստական կապիտալիզմի   |         |        |

|         |դարաշրջանում և  արդի փուլում, զարգացման |         |        |

|         |օրինաչափությունները և                   |         |        |

|         |առանձնահատկությունները); Հայաստանի      |         |        |

|         |տնտեսական զարգացման պատմությունը (սկզբից|         |        |

|         |մինչև  արդի փուլը, արևելյան  (հայկական) |         |        |

|         |ստրկատիրության առանձնահատկությունները,  |         |        |

|         |ֆեոդալական էկոնոմիկայի հիմնական գծերը,  |         |        |

|         |կապիտալիստական հարաբերությունների       |         |        |

|         |ձևավորումը,  Հայաստանի տնտեսական        |         |        |

|         |զարգացումը 20-րդ դարում):               |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.14 |ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ |    4    |   60   |

|         |  Համալիր գործունեության դերը կառավարման|         |        |

|         |ոլորտում: Ֆինանսական և  կառավարչական    |         |        |

|         |վերլուծության բովանդակությունը և        |         |        |

|         |իրականացման հաջորդականությունը: Համալիր |         |        |

|         |բիզնես-պլանի կառուցվածքը և              |         |        |

|         |վերլուծության դերը հիմնական ծրագրային   |         |        |

|         |ցուցանիշների մշակման և  մոնիտորինգի     |         |        |

|         |իրականացման գործում: Վերլուծության      |         |        |

|         |տեսակները, ուղղությունները, հիմնական    |         |        |

|         |մեթոդները և  իրականացման ձևերը:         |         |        |

|         |Վերլուծությունը մարքեթինգի համակարգում, |         |        |

|         |արտադրանքի ծավալի և  վաճառքի            |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը:         |         |        |

|         |Տեսականիների ծրագրերի ձևավորման  և      |         |        |

|         |արդյունավետության հիմնավորումը:         |         |        |

|         |Արտադրանքի նորացման և  որակի            |         |        |

|         |վերլուծությունը, արտադրության           |         |        |

|         |կազմատեխնիկական մակարդակի և  այլ        |         |        |

|         |պայմանների վերլուծությունը:             |         |        |

|         |Արտադրության տեխնիկական հագեցվածության  |         |        |

|         |և  հիմնական միջոցների ծառայության       |         |        |

|         |ժամկետի վերլուծությունը: Արտադրության   |         |        |

|         |կազմակերպման մակարդակի գնահատականը:     |         |        |

|         |Արտադրանքի, տեխնիկայի և  տեխնոլոգիայի   |         |        |

|         |կենսական փուլը և  դրանց հաշվառում և     |         |        |

|         |արտադրության կազմակերպատեխնիկական       |         |        |

|         |մակարդակի վերլուծության ընթացքում:      |         |        |

|         |Արտադրանքի ինքնարժեքի և  ծախսերի        |         |        |

|         |վերլուծությունը և  կառավարումը,         |         |        |

|         |արտադրական պաշարների օգտագործման        |         |        |

|         |վերլուծությունը, ուղղակի փոփոխական և    |         |        |

|         |հաստատուն ծախսերի վերլուծության         |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Արտադրության    |         |        |

|         |պաշարների համալիր գնահատականը:          |         |        |

|         |Առևտրային  կազմակերպությունների         |         |        |

|         |ֆինանսական գործունեությունը և  դրա      |         |        |

|         |վերլուծության իրականացումը,             |         |        |

|         |կազմակերպությունների ֆինանսական         |         |        |

|         |կայունությունը, վարկային և  վճարային    |         |        |

|         |ունակությունների վերլուծությունը:       |         |        |

|         |Բիզնեսի գնահատումը և  համալիր           |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները, ռեյտինգային    |         |        |

|         |վերլուծության մեթոդները:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.15 |ՄԵՆԵՋՄԵՆԹԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                   |    4    |   80   |

|         |  Արդի տնտեսության                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները և  կառավարման    |         |        |

|         |կատարելագործման անհրաժեշտությունը:      |         |        |

|         |Մենեջմենտի էությունը, հասկացությունը,   |         |        |

|         |նպատակները, խնդիրները և  հիմնական       |         |        |

|         |գործառույթները, արտասահմանյան փորձը:    |         |        |

|         |Հայաստանում նրա կիրառման                |         |        |

|         |հնարավորությունները և  ուղիները:        |         |        |

|         |Ձեռնարկության կառավարման նպատակը և      |         |        |

|         |խնդիրները, կառավարչական որոշումների     |         |        |

|         |հիմնավորման, ընդունման և  իրականացման   |         |        |

|         |մեթոդները: Ձեռնարկության ներքին և       |         |        |

|         |արտաքին միջավայր: Մենեջմենթում          |         |        |

|         |միջազգային տեղեկատվական միջոցների       |         |        |

|         |օգտագործումը, հաղորդակցման համակարգը:   |         |        |

|         |Ռազմավարական մենեջմենթ, ընթացիկ և       |         |        |

|         |հեռանկարային ծրագրերի մշակում և         |         |        |

|         |իրականացում: Մենեջերի հիմնական որակները,|         |        |

|         |նրա աշխատանքի առանձնահատկությունները,   |         |        |

|         |աշխատանքի մոտիվացիայի համակարգի         |         |        |

|         |ստեղծումը, ենթակաների գործունեության    |         |        |

|         |վերահսկման կազմակերպում: Մենեջերի       |         |        |

|         |նորաստեղծային ծրագրեր, ռիսկի կառավարում:|         |        |

|         |Ճգնաժամային իրավիճակներում մենեջերի     |         |        |

|         |աշխատանքի առանձնահատկությունները,       |         |        |

|         |գործարար շփման էթիկան, բախումների       |         |        |

|         |կարգավորում: Մենեջերի հոգեբանություն,   |         |        |

|         |ձեռնարկության տնտեսական                 |         |        |

|         |հարաբերությունների կառավարում:          |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.16 |ԱՊԱՀՈՎԱԳՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾ                      |    4    |   60   |

|         |  Ապահովագրման հիմունքները, դասակարգումը|         |        |

|         |և  իրականացման ձևերը:  Ապահովագրական    |         |        |

|         |հարաբերությունների իրավական հիմքերը, ՀՀ |         |        |

|         |ապահովագրական համակարգը: Ապահովագրական  |         |        |

|         |սակագների կազմման հիմունքները,          |         |        |

|         |սակագնային դրույքի կազմը և  կառուցվածքը.|         |        |

|         |նետտո- և  բրուտո- դրույքի հաշվարկի      |         |        |

|         |ընդհանուր սկզբունքները: Ապահովագրողների |         |        |

|         |ֆինանսական կայունության հասկացությունը, |         |        |

|         |ապահովագրողի եկամուտները,ծախսերը և      |         |        |

|         |շահույթը: Ապահովագրական ռեզերվները և    |         |        |

|         |դրանց տեսակները: Ապահովագրական          |         |        |

|         |ընկերության վճարունակության ապահովումը  |         |        |

|         |և  այդ ընկերությունում տնտեսական        |         |        |

|         |աշխատանքը: Նախազգուշական միջոցառումներ  |         |        |

|         |և  դրանց ֆինանսավորումը ապահովագրական   |         |        |

|         |ընկերության միջոցով: Ներդրումային       |         |        |

|         |գործունեության իրականացման              |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը, ապահովագրողի         |         |        |

|         |ժամանակավորապես ազատ միջոցների ներդրման |         |        |

|         |սկզբունքները: Ունեցվածքային             |         |        |

|         |ապահովագրում. ապահովագրման նոր ձևեր`    |         |        |

|         |տրանսպորտային միջոցների, մասնագիտական   |         |        |

|         |պատասխանատվության, ուղևորների           |         |        |

|         |փոխադրումների: Անձի ապահովագրում`       |         |        |

|         |տեսակները և  բնութագրերը, անձնական      |         |        |

|         |ապահովագրումը որպես հասարակության       |         |        |

|         |սոցիալական կայունության գործոն: ՀՀ      |         |        |

|         |ապահովագրական շուկան, ապահովագրական     |         |        |

|         |ծառայություններ, դրանց գնորդները,       |         |        |

|         |միջնորդները և  վաճառողները:             |         |        |

|         |Համաշխարհային ապահովագրական             |         |        |

|         |տնտեսությունը, նրա միտումները և         |         |        |

|         |զարգացման հեռանկարները:                 |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.17 |ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ       |         |        |

|         |  Պահանջարկի ուսումնասիրում և           |         |        |

|         |կանխատեսումը որպես շուկայի իրավիճակի    |         |        |

|         |կարգավորման կարևոր  միջոց:              |         |        |

|         |  Պահանջարկը որպես շուկայում ներկայացված|         |        |

|         |պահանջմունքներ կամ գնողունակ            |         |        |

|         |պահանջմունքների դրսևորում:  Պահանջարկի  |         |        |

|         |ընդհանուր ծավալի որոշման կարգը:         |         |        |

|         |Պահանջարկի կառուցվածքի բացահայտման      |         |        |

|         |ուղիները: Շուկայի տարողունակության      |         |        |

|         |որոշումը: Պահանջարկի դրսևորման  ձևերը:  |         |        |

|         |  Պահանջմունքների զարգացման օրենքը և    |         |        |

|         |դրա դերն ու տեղը շրջանառության ոլորտի   |         |        |

|         |հարաբերությունների համակարգում:         |         |        |

|         |Պահանջմունքների զարգացման օրենքի        |         |        |

|         |դրսևորման  առանձնահատկությունները       |         |        |

|         |պարենային և  ոչ պարենային ապրանքների    |         |        |

|         |սպառման ոլորտում:                       |         |        |

|         |  Պահանջարկի օրենքի բովանդակությունը:   |         |        |

|         |Ապրանքների գների փոփոխության            |         |        |

|         |ազդեցությունը պահանջարկի վրա: Առաջարկի  |         |        |

|         |օրենքի բովանդակությունը: Պահանջարկի և   |         |        |

|         |առաջարկի կորերը: Կորերի հատման կետի     |         |        |

|         |տնտեսագիտական իմաստը: Պահանջարկի ու     |         |        |

|         |առաջարկի ոչ գնային որոշիչները և  դրանց  |         |        |

|         |ազդեցության աստիճանի որոշումը:          |         |        |

|         |Պահանջարկի առաձգականության գործակիցը:   |         |        |

|         |Առաձգականության բացահայտումը ընդհանուր  |         |        |

|         |հասույթի փոփոխության միջոցով: Եզակի կամ |         |        |

|         |միավոր առաձգականությունը:Պահանջարկի     |         |        |

|         |առաձգականությունը որոշող գործոնները:    |         |        |

|         |Պահանջարկի առաձգականության որոշման      |         |        |

|         |գործնական նշանակությունը և  կիրառման    |         |        |

|         |ոլորտները:                              |         |        |

|         |  Պահանջարկի ուսումնասիրման             |         |        |

|         |կազմակերպական ձևերը  և  հիմնական        |         |        |

|         |մեթոդները: Շուկայի հատվածավորման դերը   |         |        |

|         |պահանջարկի ուսումնասիրման գործում:      |         |        |

|         |  Ներխմբային տեսականու կտրվածքով        |         |        |

|         |ապրանքների վաճառքի վերաբերյալ           |         |        |

|         |տեղեկատվության դերն ու նշանակությունը և |         |        |

|         |հայթայթման ուղիները:                    |         |        |

|         |  Մարքեթինգը որպես շուկայի հիմնահարցերի |         |        |

|         |լուծման միջոց:                          |         |        |

|         |  Պահանջարկի կանխատեսման էությունը և    |         |        |

|         |նշանակությունը: Կանխատեսումների         |         |        |

|         |տեսակները և  դրանց                      |         |        |

|         |առանձնահատկությունները:                 |         |        |

|         |  Պահանջարկի կանխատեսման մեթոդների      |         |        |

|         |դասակարգումը: Կանխատեսման փուլերը:      |         |        |

|         |Պահանջարկի կանխատեսման տեղեկատվության   |         |        |

|         |ապահովման ուղիները:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.18 |ԱՌԵՎՏՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ                  |    4    |   80   |

|         |  Հոգեբանության առանձնահատկություններն  |         |        |

|         |առևտրում:                               |         |        |

|         |  Տնտեսական կապերի հաստատման            |         |        |

|         |հոգեբանությունը:                        |         |        |

|         |  Բանակցությունների վարման              |         |        |

|         |հոգեբանությունը:                        |         |        |

|         |  Պայմանագրերի կնքման հոգեբանությունը:  |         |        |

|         |  Ապրանքների մեծածախ գնումների          |         |        |

|         |իրականացման հոգեբանական կողմը:          |         |        |

|         |  Վաճառողի մասնագիտական վարքագիծը և     |         |        |

|         |էթիկան գնորդների առևտրական  սպասարկման  |         |        |

|         |գործընթացում:                           |         |        |

|         |  Ծառայությունների մատուցման            |         |        |

|         |գործընթացում վաճառողի և  գնորդի         |         |        |

|         |փոխհարաբերությունների հոգեբանությունը:  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.19 |ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ  ԲԱՆԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ            |    4    |   60   |

|         |  Մարդկային հասարակական գործունեության  |         |        |

|         |ընթացքում երկու և  ավելի անձանց միջև    |         |        |

|         |փոխադարձ համաձայնության հասնելու կարևոր |         |        |

|         |միջոց են բանակցությունները, որոնք       |         |        |

|         |տարաձայնությունների հաղթահարման         |         |        |

|         |ամենահուսալի ուղին են: Շուկայական       |         |        |

|         |հարաբերությունների պայմաններում         |         |        |

|         |գործարարության բնագավառում արդյունավետ  |         |        |

|         |գործունեությունը մեծապես պայմանավորված  |         |        |

|         |կողմերի միջև  կնքվող պայմանագրերի       |         |        |

|         |հիմնավորվածությամբ, որի ապահովումը      |         |        |

|         |էականորեն կախված է նախապայմանագրային    |         |        |

|         |բանակցություններով: Ուստի տվյալ         |         |        |

|         |դասընթացն ուսումնասիրում է              |         |        |

|         |բանակցությունների էությունն ու          |         |        |

|         |խնդիրներին, ձևերին  ու եղանակներին,     |         |        |

|         |մեթոդներին նախապատրաստման, վարման       |         |        |

|         |եղանակներին, առևտրային                  |         |        |

|         |բանակցությունների արդյունքների ամփոփմանը|         |        |

|         |վերաբերող հարցերը:                      |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.20 |ԳՈՐԾԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐՆ  ԱՌԵՎՏՐՈՒՄ       |    4    |   80   |

|         |  Գործարար ծրագրի նպատակը, խնդիրները և  |         |        |

|         |բովանդակությունը: Գործարար ծրագրի       |         |        |

|         |հիմնական բաժինները և  դրանցում ներառվող |         |        |

|         |ցուցանիշները: Գործարար ծրագրի           |         |        |

|         |հիմնավորվածությունը և  բանկային         |         |        |

|         |վարկավորումը:                           |         |        |

|         |  Կանխատեսման դերը գիտականորեն          |         |        |

|         |հիմնավորված գործարար պլանի մշակման      |         |        |

|         |գործում:                                |         |        |

|         |  Գործարար ծրագրի իրականացման           |         |        |

|         |հաջորդականությունը և  արդյունաբերության |         |        |

|         |գնահատումը:                             |         |        |

|         |  Գործարար պլանը որպես առևտրական        |         |        |

|         |կազմակերպության գործունեության          |         |        |

|         |արդյունավետության բարձրացման կարևոր     |         |        |

|         |պայման:                                 |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.21 |ԱՐԺԵԹՂԹԵՐԻ ՇՈՒԿԱ                        |   4     |   60   |

|         |  «Արժեթղթերի շուկա» դասընթացի          |         |        |

|         |շրջանակներում քննարկվում են արժեթղթերի  |         |        |

|         |շուկայի կազմակերպաիրավական համակարգն իր |         |        |

|         |բոլոր կառույցներով և  ենթակառույցներով, |         |        |

|         |ինչպես նաև  դրանց համակարգված           |         |        |

|         |փոխհարաբերությունները, կառավարման և     |         |        |

|         |կարգավորման բոլոր մակարդակներում:       |         |        |

|         |Մասնավորապես դասընթացում մանրամասնորեն  |         |        |

|         |ներկայացվում է արժեթղթերի շուկայի       |         |        |

|         |տնտեսագիտական բովանդակությունը, տեղը    |         |        |

|         |ֆինանսական շուկայի համակարգում,         |         |        |

|         |մասնակիցները, կառուցվածքը և             |         |        |

|         |գործառույթները:                         |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Պ.22 |ՊԱՐԵՆԱՅԻՆ ԵՎ ՈՉ ՊԱՐԵՆԱՅԻՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ    |   4+4   |  60+60 |

|         |ԱՊՐԱՆՔԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ                       |         |        |

|         |  Ապրանքը որպես կոմերցիոն գործունեության|         |        |

|         |օբյեկտ, դրա հիմնարար բնութագիրը:        |         |        |

|         |Ապրանքին ներկայացվող ընդհանուր          |         |        |

|         |պահանջները: Ապրանքների ստանդարտացումը և |         |        |

|         |սերտիֆիկացումը: Ապրանքների դասակարգումը,|         |        |

|         |կոդավորումը: Ապրանքների տեսականին:      |         |        |

|         |Ապրանքի որակը. որակի  կառավարման,       |         |        |

|         |վերահսկման և  գնահատման մեթոդները:      |         |        |

|         |Ապրանքների փորձաքննության հիմունքները:  |         |        |

|         |Ապրանքների մրցունակության գնահատումը:   |         |        |

|         |Ապրանքագիտական տեղեկատվության ձևերն  ու |         |        |

|         |միջոցները: Ապրանքների մակնիշավորման,    |         |        |

|         |պիտակավորման, տեղափոխման, պահպանման և   |         |        |

|         |խնամքի կանոնները: Ապրանքների կորուստներ:|         |        |

|         |Իրավա-գանգատային կոնֆլիկտների           |         |        |

|         |կարգավորման և  սպառողների շահերի        |         |        |

|         |պաշտպանության իրավական հիմքերը:         |         |        |

|         |Սպառողների իրավունքներն ապրանքների      |         |        |

|         |վերաբերյալ անհրաժեշտ և  հավաստի         |         |        |

|         |տեղեկատվություն ստանալու բնագավառում:   |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.00 |ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԸՆՏՐՈՎԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ  |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.01 |ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ  ՌԻՍԿ                        |    4    |   80   |

|         |  Առևտրային  ռիսկի էությունը և  դրա     |         |        |

|         |օբյեկտիվ անհրաժեշտությունը: Առևտրային   |         |        |

|         |ռիսկի դասակարգումը և  տեսակները:        |         |        |

|         |Առևտրային  ռիսկի և  շահույթի փոխադարձ   |         |        |

|         |կապը: Ռիսկի կապը անորոշության հետ:      |         |        |

|         |Առևտրային  ռիսկի տարբեր աստիճաններ:     |         |        |

|         |Առևտրային  ռիսկի մեծության վրա ազդող    |         |        |

|         |գործոնները և  դրանց դասակարգումը: Ռիսկի |         |        |

|         |գնահատման մեթոդները: Առևտրային  ռիսկի   |         |        |

|         |նվազեցման ուղիները:                     |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.02 |ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԿՈՄԵՐՑԻԱ                   |    4    |   80   |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.03 |ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՍՆՆԴԻ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ                |    4    |   80   |

|         |  Դասընթացն ուսումնասիրում է առևտրային  |         |        |

|         |գործունեության կարևոր  բնագավառներից    |         |        |

|         |մեկի` հանրային սննդի                    |         |        |

|         |կազմակերպությունների կազմակերպատնտեսական|         |        |

|         |գործունեության հիմնական խնդիրները, ընդ  |         |        |

|         |որում յուրաքանչյուր կազմակերպություն    |         |        |

|         |իրականացնում է երեք գործառույթ`         |         |        |

|         |խոհարարական արտադրանքի արտադրություն,   |         |        |

|         |այդ արտադրանքի և  գնովի ապրանքների      |         |        |

|         |իրացում և  հաճախորդների սպասարկման      |         |        |

|         |կազմակերպում: Դասընթացում պարզաբանվում  |         |        |

|         |են հանրային սննդի սոցիալ-տնտեսական      |         |        |

|         |նշանակությունը, աշխատանքի բաժանման      |         |        |

|         |ձևերին,  աշխատանքի արտադրողականության և |         |        |

|         |տվյալ բնագավառում տնտեսական             |         |        |

|         |արդյունավետության բարձրացմանը վերաբերող |         |        |

|         |խնդիրները:                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.04 |ԿՈՄԵՐՑԻՈՆ ԳՈՎԱԶԴ                        |    4    |   80   |

|         |  Գովազդի առաջացման նախադրյալները և     |         |        |

|         |զարգացման հիմնական փուլերը:             |         |        |

|         |  Ժամանակակից գովազդային                |         |        |

|         |գործակալությունների առաջացման պայմանները|         |        |

|         |և  կազմակերպական կառուցվածքը:           |         |        |

|         |  Սպասարկման լրիվ և  սահմանափակ         |         |        |

|         |պարբերաշրջաններով ծառայություններ       |         |        |

|         |մատուցող գովազդային գործակալությունները:|         |        |

|         |  Գովազդի տարածման հիմնական միջոցները`  |         |        |

|         |տպագրական գովազդ, ուղղակի գովազդ, գովազդ|         |        |

|         |մամուլի միջոցով, ռադիո և                |         |        |

|         |հեռուստատեսային գովազդ, արտաքին գովազդ  |         |        |

|         |և  գովազդ տրանսպորտային միջոցների վրա:  |         |        |

|         |Արտաքին գովազդի հիմնական տիպերը:        |         |        |

|         |  Գովազդի կազմակերպումը վաճառքի վայրում:|         |        |

|         |  Գովազդային ֆիլմերը և  գովազդը         |         |        |

|         |կինոյում: Գովազդը տեղեկագրերում:        |         |        |

|         |  Գովազդը մարքեթինգի համակարգում:       |         |        |

|         |  Բաշխման ուղիները և  գովազդի խնդիրները:|         |        |

|         |Մեծածախ և  մանրածախ առևտրական           |         |        |

|         |կազմակերպությունները որպես բաշխման ցանցի|         |        |

|         |հիմնական օղակներ: Իրացման ուղիների      |         |        |

|         |ռազմավարությունը:                       |         |        |

|         |  Գովազդի դասակարգումը` համազգային      |         |        |

|         |գովազդ, մանրածախ ցանցում իրականացվող    |         |        |

|         |գովազդ, պրոֆեսիոնալ սպառողների համար    |         |        |

|         |նախատեսված գովազդ:                      |         |        |

|         |  Գովազդի նպատակը, խնդիրները և          |         |        |

|         |գործառույթները:                         |         |        |

|         |  Գովազդային ծրագրի մշակումը` խնդրի     |         |        |

|         |առաջադրումը, բյուջեի մշակումը,          |         |        |

|         |գովազդային հայտարարության մշակումը,     |         |        |

|         |տարածման միջոցների ընտրությունը և  դրանց|         |        |

|         |օգտագործման գրաֆիկի կազմումը, գովազդի   |         |        |

|         |արդյունավետության որոշումը: Գովազդի     |         |        |

|         |տնտեսական և  սոցիալական                 |         |        |

|         |արդյունավետությունը: Գովազդի            |         |        |

|         |արդյունավետությունը պայմանավորող        |         |        |

|         |գործոնները: Գովազդի տնտեսական           |         |        |

|         |արդյունավետության որոշման մեթոդները:    |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.05 |ԱՌԵՎՏՐԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ   |    4    |   80   |

|         |  Առևտուրը  որպես տնտեսության կարևոր    |         |        |

|         |ճյուղ:                                  |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման էությունը և        |         |        |

|         |բովանդակությունը:                       |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման գործառույթները և   |         |        |

|         |դրանց դասակարգումը:                     |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման կազմակերպական      |         |        |

|         |կառուցվածքները և  դրանց ձևավորման       |         |        |

|         |պայմաններն: Առևտրի  կառավարման տարբեր   |         |        |

|         |մակարդակների կազմակերպական              |         |        |

|         |կառուցվածքները:                         |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման կազմակերպական      |         |        |

|         |կառուցվածքների վերլուծության և          |         |        |

|         |նախագծման (մշակման) մեթոդները:          |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման մեթոդները`         |         |        |

|         |կազմակերպական-իրավական,                 |         |        |

|         |սոցիալ-հոգեբանական:                     |         |        |

|         |  Առևտրի  կառավարման գործընթացի         |         |        |

|         |էությունը, բովանդակությունը և           |         |        |

|         |տեխնոլոգիան:                            |         |        |

|         |  Կառավարման գործընթացի տեղեկատվության  |         |        |

|         |ապահովումը և  վերջինիս ներկայացվող      |         |        |

|         |հիմնական պահանջները:                    |         |        |

|         |  Կառավարչական որոշումների էությունը և  |         |        |

|         |առանձնահատկությունները: Կառավարչական    |         |        |

|         |որոշումներին ներկայացվող որակական       |         |        |

|         |պահանջները, դրանց դասակարգումը և        |         |        |

|         |մշակման մեթոդաբանությունը:              |         |        |

|         |  Կառավարման կադրերը և  նրանց աշխատանքի |         |        |

|         |կազմակերպումը: Կառավարման կադրերի       |         |        |

|         |ընտրության, տեղաբաշխման և  դաստիարակման |         |        |

|         |սկզբունքները:                           |         |        |

|         |  Կառավարչական աշխատանքի բնույթը և      |         |        |

|         |բովանդակությունը: Կառավարչական աշխատանքի|         |        |

|         |կազմակերպմանը ներկայացվող պահանջները:   |         |        |

|         |Առևտրական  կազմակերպության ղեկավարի     |         |        |

|         |աշխատանքի կազմակերպումը:                |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.06 |ԱՌԵՎՏՐԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ   |    5    |   80   |

|         |ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ                             |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.07 |ԱՌԵՎՏՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ             |    5    |   80   |

|         |  Շուկայի պետական կարգավորման           |         |        |

|         |անհրաժեշտությունը և  ռազմավարությունը:  |         |        |

|         |Շուկայում գործող առևտրային              |         |        |

|         |ենթակառույցների էությունը և  դրանց      |         |        |

|         |պետական կարգավորումը: Առևտրական         |         |        |

|         |կազմակերպությունների հարկագանձման կարգի |         |        |

|         |կատարելագործումը: Պետական պատվերը որպես |         |        |

|         |շուկայի պետական կարգավորման կարևոր      |         |        |

|         |միջոց: Սպառողների շահերի և  իրավունքների|         |        |

|         |պաշտպանությունը: Արտոնագրման դերը       |         |        |

|         |արտահանման և  ներմուծման գործարքների    |         |        |

|         |պետական կարգավորման գործում: Սակագնային |         |        |

|         |և  ոչ սակագնային կարգավորման էությունը: |         |        |

|         |Կոմերցիոն հարաբերությունների            |         |        |

|         |կարգավորումը հակամենաշնորհային          |         |        |

|         |օրենսդրությամբ:                         |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

|ԸՄԴ.Ը.08 |ԲԻԶՆԵՍԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ                      |    4    |   80   |

|         |ՀՀ-ում անշեղորեն իրականացվում է         |         |        |

|         |տնտեսական բարեփոխումներ: Արդյունքում    |         |        |

|         |ձևավորվում   և  զարգանում են նոր        |         |        |

|         |տնտեսական, սոցիալական և  այլ            |         |        |

|         |հարաբերություններ, որում տնտեսավարող    |         |        |

|         |առաջատար սուբյեկտներ  են հանդես գալիս   |         |        |

|         |ձեռներեցները /կոլեկտիվ և  անհատական/:   |         |        |

|         |  Ներկայումս ՀՀ շուկան իրենից           |         |        |

|         |ներկայացնում է ոչ ամենաբարենպաստ        |         |        |

|         |միջավայրը գործարար նախաձեռնությունների  |         |        |

|         |համար, սակայն ձեռներեցության վարպետու   |         |        |

|         |թյունը կայանում է նրանում, որ իր օգտի   |         |        |

|         |համար օգտագործի ոչ միայն առավելությունը |         |        |

|         |այլև  դժվարությունները: Տնտեսական       |         |        |

|         |անկայունությունը մեծացնում է ռիսկը,     |         |        |

|         |սակայն բարձրացնում է նրանց              |         |        |

|         |հնարավորությունները, ովքեր կարող են ճիշտ|         |        |

|         |գնահատել իրավիճակը, պրոգնոզավորել       |         |        |

|         |կորուստները և  շահույթները:             |         |        |

|         |  Այսպես թե այնպես բիզնեսի զարգացումը իր|         |        |

|         |դրական դերն ունի տնտեսությունում:       |         |        |

|         |Ակտիվորեն  է ազդում սեփականատերերի թվի  |         |        |

|         |ավելացման, միջին խավի ձևավորման,        |         |        |

|         |տնտեսապես ակտիվ բնակչության բաժնի աճի,  |         |        |

|         |նոր աշխատատեղերի ստեղծման վրա:          |         |        |

|         |  Բիզնեսի հիմունքներ դասընթացի ծրագրի   |         |        |

|         |հիմնական խնդիրն է.                      |         |        |

|         |. ապագա տնտեսագետներին զինել խորը       |         |        |

|         |մնայուն գիտելիքներով բիզնեսի            |         |        |

|         |. կազմակերպման, ձեռնարկատիրական         |         |        |

|         |գործունեության ծավալման բնագավառում     |         |        |

|         |. ուսանողության հետաքրքրությունը շարժել |         |        |

|         |և  մասնագիտական գիտելիքները խորացնել    |         |        |

|         |բիզնեսի և  ձեռնարկատիրական              |         |        |

|         |գործունեության նկատմամբ: Դա անհրաժեշտ է |         |        |

|         |հատկապես նրանց համար, ովքեր պատրաստվում |         |        |

|         |են հետագայում ընդգրկվելու բիզնեսի       |         |        |

|         |ոլորտում, մենեջերական աշխատանքներում:   |         |        |

|         |. ուսանողներին սովորեցնել ինքնուրույն և |         |        |

|         |արդյունավետ կերպով իրականացնել տնտեսական|         |        |

|         |աշխատանքները, վերլուծել տնտեսական       |         |        |

|         |երևույթները,  ներդրումային նախագծերը:   |         |        |

|         |. զարգացնել ուսանողության ստեղծագործական|         |        |

|         |ունակությունները բիզնեսի տարբեր         |         |        |

|         |ոլորտներում                             |         |        |

|         |. ծանոթացնել առևտրային  գործունեության  |         |        |

|         |կազմակերպա-իրավական ձևերի  հետ          |         |        |

|         |. ուսումնասիրել բիզնեսի ինֆրակառուցվածքը|         |        |

|         |. կարողանալ կազմել բիզնես պլան          |         |        |

|         |. նախապատրաստել ներդրումային նախագծեր   |         |        |

|         |. անցկացնել գործարար զրույցներ  և  կնքել|         |        |

|         |պայմանագրեր                             |         |        |

|         |. տեղեկատվություն ունենալ ապրանքային    |         |        |

|         |շուկայից և  ապրանքային շուկայի          |         |        |

|         |միջնորդներից                            |         |        |

|         |. սովորեցնել թե ինչպես է ստեղծվում      |         |        |

|         |ֆիրման, ներառյալ նրա պետական գրանցումը  |         |        |

|         |ծանոթանալ առևտրային  գործունեության     |         |        |

|         |պայմանագրային ռեժիմի և  գործընկերային   |         |        |

|         |կապերի հետ                              |         |        |

|_________|________________________________________|_________|________|

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
06.10.2009
N 873-Ն
Հրաման