Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0201 «ԻՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0201 «ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԻՐԱՎԱԳԵՏ» ՈՐ ...

 

 

110.0024.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013097

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 24-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0421.01.5 «ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԻՐԱՎԱԳԵՏ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1055-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔՐԵԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|101|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 007                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|102|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին հաղորդել գիտելիքներ    |

|   |նպատակը      |քրեական դատավարության հիմնական դրույթների,         |

|   |             |դատավարության մասնակիցների հիմնական                |

|   |             |իրավունքների և  պարտականությունների,               |

|   |             |դատավարության փուլերի, դատական քննության կարգի     |

|   |             |վերաբերյալ: Մոդուլի գործնական նպատակներն են        |

|   |             |դատական նիստերի քարտուղարի, դատական կարգադրիչի     |

|   |             |հմտությունների ձևավորումը                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|103|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|104|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 -001         |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք»,  ԻՐՎ-      |

|   |             |5-12 -003 «Մարդու իրավունքներ» և  ԻՐՎ- 5-12 - 006  |

|   |             |«Քրեական իրավունք» մոդուլները                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|105|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|106|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քրեական դատավարության հիմնական         |

|   |ռության      |դրույթները                                         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|107|Կատարման     |1) կարողանում է բացատրել քրեական դատավարության     |

|   |չափանիշներ   |հիմնական հասկացությունները,                        |

|   |             |2)կարողանում է բնորոշել քրեական դատավարություն     |

|   |             |իրավունքը, թվարկել և  նկարագրել դրա փուլերը,       |

|   |             |3) կարողանում է թվարկել և  բացատրել քրեական        |

|   |             |դատավարության իրավունքի սկզբունքները,              |

|   |             |4)կարողանում է թվարկել քրեական դատավարության       |

|   |             |սուբյեկտներին և  բացատրել նրանց կարգավիճակի        |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |5) կարողանում է ներկայացնել բացարկի ինստիտուտը:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|108|ՈՒսումնա-    |Իրականացնել քրեական գործերով                       |

|   |ռության      |ներկայացուցչություն                                |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|109|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական հայցվորի և     |

|   |չափանիշներ   |պատասխանողի կարգավիճակը,                           |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական հայցվորի և     |

|   |             |պատասխանողի ներկայացուցիչների կարգավիճակը,         |

|   |             |3) ճիշտ է մեկնաբանում քաղաքացիական հայցվորի և      |

|   |             |պատասխանողի ներկայացուցիչների իրավունքները և       |

|   |             |պարտականությունները.                               |

|   |             |4) ճիշտ է մշակում գործով դիրքորոշումը,             |

|   |             |5) ըստ հնարավոր դերի ճիշտ է ձևակերպում  դատարան    |

|   |             |ներկայացվող փաստաթղթերը:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|110|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել դատական ծանուցման կարգը, բնութագրել    |

|   |ռության      |դատական քննության կարգը                            |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|111|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել ծանուցագրի                |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, ներկայացնել ծանուցագրի             |

|   |             |բովանդակությունը,                                  |

|   |             |2)կարողանում է թվարկել և  բացատրել դատական         |

|   |             |քննության փուլերը,                                 |

|   |             |3) կարողանում է ներկայացնել դատական քննության      |

|   |             |ընդհանուր պայմանները,                              |

|   |             |4)կարողանում է ներկայացնել դատական նիստի           |

|   |             |նախապատրաստական մասը,                              |

|   |             |5) կարողանում է ներկայացնել դատաքննության          |

|   |             |կարգը,                                             |

|   |             |6)կարողանում է բնութագրել դատական                  |

|   |             |վիճաբանությունները և  ամբաստանյալի վերջին խոսքը:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|112|ՈՒսումնա-    |Կազմել դատական նիստի արձանագրություն               |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|113|Կատարման     |1)կարողանում է սահմանել դատական նիստերի քարտուղարի |

|   |չափանիշներ   |կարգավիճակը, թվարկել պարտականությունները,          |

|   |             |2)կարողանում է ներկայացնել դատական նիստի           |

|   |             |արձանագրության բովանդակությունը,                   |

|   |             |3)կարողանում է կազմել դատական նիստի                |

|   |             |արձանագրություն օրենքի բոլոր պահանջների պահպանմամբ,|

|   |             |4)կարողանում է ներկայացնել քրեական գործով          |

|   |             |մասնակցող անձանց իրավունքները կապված արձանագրության|

|   |             |հետ:                                               |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|114|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 008                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|115|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին հաղորդել գիտելիքներ    |

|   |նպատակը      |քաղաքացիական իրավունքի կարգավորման առարկայի,       |

|   |             |հիմնական հասկացությունների, սուբյեկտների,          |

|   |             |քաղաքացիական իրավահարաբերությունների օբյեկտների,   |

|   |             |սեփականության իրավունքի հասկացության, սեփականության|

|   |             |ձևերի  և  տեսակների, սեփականության իրավունքի ձեռք  |

|   |             |բերման և  դադարման եղանակների, գործարքների և  նրանց|

|   |             |վավերության պայմանների, քաղաքացիական իրավունքում   |

|   |             |ժամկետների, ներկայացուցչության և  հայցային         |

|   |             |վաղեմության, քաղաքացիական իրավունքների             |

|   |             |բովանդակության, դրանց իրացման և  պաշտպանության     |

|   |             |ձևերի,  քաղաքացիաիրավական պատասխանատվության        |

|   |             |տեսակների և  այլ ինստիտուտների վերաբերյալ          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|116|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|117|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 -001         |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»      |

|   |             |և  ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք»          |

|   |             |մոդուլները                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|118|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|119|ՈՒսումնա-    |Սահմանել քաղաքացիական իրավունքի հիմնական           |

|   |ռության      |հասկացությունները, քաղաքացիական իրավունքը, դրա     |

|   |արդյունք 1   |կարգավորման առարկան, սկզբունքները, սուբյեկտները    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|120|Կատարման     |1) կարողանում է բացատրել քաղաքացիական իրավունքի    |

|   |չափանիշներ   |հիմնական հասկացությունները,                        |

|   |             |2)կարողանում է բնորոշել քաղաքացիական իրավունքը     |

|   |             |և  դրա կարգավորման առարկան,                        |

|   |             |3) կարողանում է թվարկել և  բացատրել քաղաքացիական   |

|   |             |իրավունքի սկզբունքները,                            |

|   |             |4)կարողանում է բնորոշել քաղաքացիական իրավունքի     |

|   |             |սուբյեկտը,                                         |

|   |             |5) կարողանում է բացատրել քաղաքացու                 |

|   |             |իրավունակությունը և  գործունակությունը,            |

|   |             |6)կարողանում է թվարկել քաղաքացիական                |

|   |             |իրավահարաբերությունների օբյեկտները,                |

|   |             |7)կարողանում է սահմանել սեփականության իրավունքի    |

|   |             |հասկացությունը, տարբերել սեփականության ձևերը  և    |

|   |             |տեսակները, թվարկել սեփականության իրավունքի ձեռք    |

|   |             |բերման և  դադարման եղանակները:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|121|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի աղբյուրները,    |

|   |ռության      |կողմնորոշվել քաղաքացիական օրենսգրքի                |

|   |արդյունք 2   |կառուցվածքում                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|122|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական իրավունքի      |

|   |չափանիշներ   |աղբյուրները,                                       |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսգրքի      |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |3) ճիշտ է սահմանում ժամանակի ընթացքում և           |

|   |             |տարածության մեջ քաղաքացիական նորմի գործողության    |

|   |             |կանոնները,                                         |

|   |             |4) կարողանում է քաղաքացիական օրենսգրքի             |

|   |             |կառուցվածքում գտնել այն նորմերը, որոնք կիրառելի    |

|   |             |են կոնկրետ իրավահարաբերության նկատմամբ:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|123|ՈՒսումնա-    |Բնորոշել իրավաբանական անձը որպես քաղաքացիական      |

|   |ռության      |իրավունի սուբյեկտ և  տարբերել դրանց տեսակները      |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|124|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում իրավաբանական անձ               |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը և  հատկանիշները,                    |

|   |             |2) տարբերակում է իրավաբանական անձանց տեսակները,    |

|   |             |կատարում դրանց դասակարգում,                        |

|   |             |3) կարողանում է մատնանշել տնտեսական                |

|   |             |ընկերակցությունների և  տնտեսական                   |

|   |             |ընկերությունների տեսակների տարբերությունները,      |

|   |             |4)կարողանում է սահմանել իրավաբանական անձի          |

|   |             |իրավասուբյեկտությունը,                             |

|   |             |5) կարողանում է ներկայացնել իրավաբանական անձի      |

|   |             |պարտադիր պետական գրանցման կարգը և  իրավաբանական    |

|   |             |անձի հիմնադիր փաստաթղթի բովանդակությունը,          |

|   |             |6)կարողանում է բնութագրել իրավաբանական անձի        |

|   |             |լուծարումը և  ներկայացնել լուծարման կարգը,         |

|   |             |7)կարողանում է տարբերել իրավաբանական անձի          |

|   |             |վերակազմակերպման եղանակները (միաձուլում,           |

|   |             |միացում, բաժանում, առանձնացում, վերակազմավորում):  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|125|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական իրավունքի գործարքներ,     |

|   |ռության      |ներկայացուցչություն, հայցային վաղեմություն         |

|   |արդյունք 4   |ինստիտուտների իրավական բովանդակությունը            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|126|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում գործարք հասկացությունը,        |

|   |չափանիշներ   |դասակարգում դրա տեսակները,                         |

|   |             |2) ճիշտ է սահմանում գործարքների ձևերը,             |

|   |             |ներկայացնում դրանց ներկայացնող պահանջները և        |

|   |             |հետևանքները,                                       |

|   |             |3) կարողանում է տարբերել վավեր և  անվավեր          |

|   |             |գործարքները, անվավեր գործարքների տեսակները և       |

|   |             |դրանց հետևանքները,                                 |

|   |             |4)ճիշտ է սահմանում ներկայացուցչության              |

|   |             |ինստիտուտը, կարողանում է կազմել քաղաքացիական       |

|   |             |ներկայացուցչության լիազորագիր,                     |

|   |             |5) ճիշտ է սահմանում հայցային վաղեմության           |

|   |             |հասկացությունը, տարբերում դրա կասեցումը,           |

|   |             |ընդհատումը, վերականգնումը,                         |

|   |             |6)կարողանում է թվարկել այն պահանջները, որոնց       |

|   |             |վրա հայցային վաղեմություն չի պահանջվում:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|127|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել «Պարտավորություններ» քաղաքացիական      |

|   |ռության      |ինստիտուտի բովանդակությունը:                       |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|128|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում «պարտավորության:               |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը և  ներկայացնում կողմերի             |

|   |             |կարգավիճակը,                                       |

|   |             |2)կարողանում է դասակարգել պարտավորությունները,     |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում պարտավորությունների          |

|   |             |պատշաճ կատարումը, թվարկում պարտավորությունների     |

|   |             |կատարման ապահովման եղանակները,                     |

|   |             |4)ճիշտ է սահմանում «պարտավորության խախտում»        |

|   |             |հասկացությունը և  թվարկում պարտավորությունները     |

|   |             |խախտելու համար պատասխանատվության միջոցները,        |

|   |             |5) ճիշտ է թվարկում պարտավորությունների դադարման    |

|   |             |հիմքերը:                                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|129|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել «ժառանգական իրավունք» ինստիտուտի       |

|   |ռության      |բովանդակությունը:                                  |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|130|Կատարման     |1) ճիշտ է բնութագրում ժառանգական իրավունքի         |

|   |չափանիշներ   |ընդհանուր դրույթները,                              |

|   |             |2)կարողանում է տարբերել ժառանգությունն ըստ         |

|   |             |կտակի և  ըստ օրենքի ինստիտուտները,                 |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում ժառանգությունն               |

|   |             |ընդունելու, բաժանելու, պահպանելու, կառավարելու,    |

|   |             |ձևակերպելու  կարգը,                                |

|   |             |5) ճիշտ է ներկայացնում ժառանգությունից             |

|   |             |հրաժարվելու կարգը:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ»              |

|_____________________________________________________________________|

|131|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 009                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|132|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել            |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ քաղաքացիական դատավարության հիմնական     |

|   |             |դրույթների, դատական ապացուցման և  ապացույցների,    |

|   |             |դատավարության մասնակիցների հիմնական                |

|   |             |իրավունքների և  պարտականությունների,               |

|   |             |դատավարության փուլերի, դատական քննության կարգի,    |

|   |             |դատական որոշումների բողոքարկման, վերանայման,       |

|   |             |կատարողական վարույթի, քաղաքացիական իրավունքի       |

|   |             |ձևավորման  ոչ դատական ձևերի  սովորեցնելու համար:   |

|   |             |Մոդուլի գործնական նպատակներն են դատական            |

|   |             |ներկայացուցչի և  դատական նիստերի քարտուղարի,       |

|   |             |ինչպես նաև  դատական կարգադրիչի հմտությունների      |

|   |             |ձևավորումը:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|133|Մոդուլի      |54   ժամ                                           |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|134|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 -001         |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ-5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և            |

|   |             |ԻՐՎ-5- 12-008 «Քաղաքացիական իրավունք» մոդուլները:  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|135|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|136|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական դատավարության հիմնական    |

|   |ռության      |դրույթները                                         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|137|Կատարման     |1) կարողանում է ներկայացնել քաղաքացիական           |

|   |չափանիշներ   |դատավարության իրավունքի հիմնական հասկացությունները,|

|   |             |2)կարողանում է բնորոշել քաղաքացիական               |

|   |             |դատավարության իրավունքը, թվարկել դրա փուլերը,      |

|   |             |3)ճիշտ է թվարկում և  բացատրում քաղաքացիական        |

|   |             |դատավարության իրավունքի սկզբունքները,              |

|   |             |4) ճիշտ է թվարկում քաղաքացիական դատավարության      |

|   |             |սուբյեկտներին և  բացատրում նրանց կարգավիճակի       |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում բացարկի ինստիտուտը:          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|138|ՈՒսումնա-    |Իրականացնել քաղաքացիական գործերով                  |

|   |ռության      |ներկայացուցչություն                                |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|139|Կատարման     |ա. ճիշտ է ներկայացնում ներկայացուցիչների           |

|   |չափանիշներ   |միջոցով քաղաքացիական գործերի վարման կարգը          |

|   |             |բ. ճիշտ է ներկայացնում այն անձանց, ովքեր կարող     |

|   |             |են լինել ներկայացուցիչներ.                         |

|   |             |գ. ճիշտ է ներկայացնում և  ձևակերպում               |

|   |             |ներկայացուցչի լիազորությունները                    |

|   |             |դ. դատավարական դերին և  գործառույթին               |

|   |             |համապատասխան ճիշտ է մշակում և  ձևակերպում  գործով  |

|   |             |դիրքորոշումը:                                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|140|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել դատական ծանուցման կարգը և  կազմել       |

|   |ռության      |դատական նիստի արձանագրություն                      |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|141|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում դատական ծանուցագրի             |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, ներկայացնում ծանուցագրի            |

|   |             |բովանդակությունը,                                  |

|   |             |2)ճիշտ է սահմանում դատական նիստերի քարտուղարի      |

|   |             |կարգավիճակը, թվարկում պարտականությունները,         |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում դատական նիստի                |

|   |             |արձանագրության բովանդակությունը, կարողանում է      |

|   |             |կազմել արձանագրություն,                            |

|   |             |4) կարողանում է ներկայացնել գործով մասնակցող       |

|   |             |անձանց իրավունքները` կապված արձանագրության հետ:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|142|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հայցադիմումի ձևը  և  բովանդակությունը  |

|   |ռության      |և   դրան կցվող փաստաթղթերի շրջանակը                |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|143|Կատարման     |1) ճիշտ է բնութագրում հայցադիմումի ձևը,            |

|   |չափանիշներ   |2)կարողանում է բնութագրել հայցադիմումի տարրերը,    |

|   |             |3)կարողանում է տարբերել հայցադիմումի հիմքը և       |

|   |             |առարկան,                                           |

|   |             |4) կարողանում է ներկայացնել հայցադիմումին կցվող    |

|   |             |փաստաթղթերի շրջանակը:                              |

|___|_____________|___________________________________________________|

|144|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել հատուկ հայցային և  հատուկ              |

|   |ռության      |վարույթների տեսակները և  դիմումների                |

|   |արդյունք 5   |բովանդակությունը                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|145|Կատարման     |1) կարողանում է բնութագրել հատուկ հայցային         |

|   |չափանիշներ   |տեսակները,                                         |

|   |             |2)կարողանում է բնութագրել հատուկ վարույթների       |

|   |             |տեսակները,                                         |

|   |             |3)կարողանում է ներկայացնել հատուկ հայցային և       |

|   |             |հատուկ վարույթների գործերով ներկայացվող դիմումի    |

|   |             |ձև  և  բովանդակությունը:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|146|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել քաղաքացիական գործի քննության           |

|   |ռության      |ընթացակարգը վերաքննիչ և  վճռաբեկ դատարանում        |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|147|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում գործի քննության             |

|   |չափանիշներ   |ընթացակարգը վերաքննիչ դատարանում,                  |

|   |             |2)ճիշտ է թվարկում վճռաբեկ բողոք բերելու            |

|   |             |հիմքերը,                                           |

|   |             |3)կարողանում է տարբերել հայցադիմումի հիմքը և       |

|   |             |առարկան,                                           |

|   |             |4) կարողանում է ներկայացնել վերաքննիչ և  վճռաբեկ   |

|   |             |բողոքի բովանդակությունը:                           |

|_____________________________________________________________________|

|           ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|148|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 010                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|149|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է ձևավորելու  գիտելիքներ ՀՀ        |

|   |նպատակը      |աշխատանքային օրենսդրության դրույթների              |

|   |             |վերաբերյալ, կարողություններ աշխատանքային           |

|   |             |օրենսդրությամբ կարգավորվող                         |

|   |             |իրավահարաբերությունների, կոլեկտիվ և  անհատական     |

|   |             |աշխատանքային պայմանագրերի կազմման,                 |

|   |             |աշխատաժամանակի, հանգստի ժամանակի, աշխատավարձի,     |

|   |             |աշխատանքային կարգապահության, աշխատանքային          |

|   |             |վեճերի լուծման վերաբերյալ: Ավարտելով այս           |

|   |             |մոդուլը` ուսանողը կկարողանա կազմել աշխատանքային    |

|   |             |պայմանագրեր:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|150|Մոդուլի      |90 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|151|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 - 001        |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և           |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12 - 008 «Քաղաքացիական իրավունք» մոդուլները:|

|___|_____________|___________________________________________________|

|152|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|153|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել աշխատանքային օրենսգրքով կարգավորվող    |

|   |ռության      |հարաբերությունները և  դրանց սուբյեկտներին          |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|154|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային                |

|   |չափանիշներ   |օրենսդրության նպատակն ու սկզբունքները,             |

|   |             |2) կարողանում է ներկայացնել աշխատանքային           |

|   |             |հարաբերությունները և  դրանց ծագման հիմքերը,        |

|   |             |3)կարողանում է ներկայացնել աշխատանքային            |

|   |             |իրավահարաբերությունների սուբյեկտներին,             |

|   |             |4) կարողանում է ներկայացնել վերաքննիչ և  վճռաբեկ   |

|   |             |բողոքի բովանդակությունը:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|155|ՈՒսումնա-    |Կազմել անհատական աշխատանքային պայմանագիր           |

|   |ռության      |                                                   |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|156|Կատարման     |1) կարողանում է ներկայացնել աշխատանքային           |

|   |չափանիշներ   |պայմանագրի հասկացությունը և  բովանդակությունը,     |

|   |             |2)կարողանում է ներկայացնել աշխատանքային            |

|   |             |պայմանագրի ձևը  և  կնքման կարգը,                   |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի ընդունման          |

|   |             |ժամանակ պահանջվող փաստաթղթերի ցանկը,               |

|   |             |4) կարողանում է բացատրել աշխատանքային գրքույկի     |

|   |             |լրացման կարգը,                                     |

|   |             |5)կարողանում է բնորոշել փորձաշրջանը և  նշել դրա    |

|   |             |ժամկետը,                                           |

|   |             |6) ճիշտ է թվարկում և  բացատրում աշխատանքային       |

|   |             |պայմանագրի տեսակները,                              |

|   |             |7)ճիշտ է թվարկում և  բացատրում աշխատանքային        |

|   |             |պայմանագրերի լուծման հիմքերը:                      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|157|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել աշխատաժամանակը, հանգստի ժամանակը,       |

|   |ռության      |աշխատավարձը, աշխատանքային վեճերի լուծման կարգը     |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|158|Կատարման     |1) կարողանում է ներկայացնել աշխատաժամանակի         |

|   |չափանիշներ   |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |2)կարողանում է ներկայացնել աշխատաժամանակի          |

|   |             |տևողությունը,                                      |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում արտաժամյա աշխատաժամանակի     |

|   |             |սահմանափակումները,                                 |

|   |             |4) ճիշտ է ներկայացնում ամենամյա արձակուրդ          |

|   |             |տրամադրելու կարգը,                                 |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի վարձատրության      |

|   |             |կազմակերպումը,                                     |

|   |             |6) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային                |

|   |             |կարգապահության և  կազմակերպության ներքին           |

|   |             |կարգապահական կանոնները,                            |

|   |             |7)ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային վեճերի          |

|   |             |լուծման կարգը:                                     |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԳՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼԵԶՎԻ ՏԵԽՆԻԿԱ»    |

|_____________________________________________________________________|

|159|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 011                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|160|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորել            |

|   |նպատակը      |իրավաբանական գրագրության և                         |

|   |             |փաստաթղթաշրջանառության տեխնիկայի և  կանոնների      |

|   |             |օգտագործման հմտություններ, որպեսզի նա կարողանա     |

|   |             |պարզ, հստակ և  առավելագույնս ճշգրիտ ու կոնկրետ     |

|   |             |արտահայտել իր մտքերը` գրավոր և  բանավոր կերպով,    |

|   |             |ամեն եզրակացություն հիմնավորել իրավական            |

|   |             |նշանակություն ունեցող փաստական հանգամանքներով,     |

|   |             |ինչպես նաև  կարողանալ վկայակոչել հարաբերությունը   |

|   |             |կարգավորող իրավական ակտերը, դրանց համապատասխան     |

|   |             |նորմերը` պահպանելով իրավաբանական գրագրության       |

|   |             |տեխնիկայի և  փաստաթղթաշրջանառության ընդհանուր      |

|   |             |կանոնները:                                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|161|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|162|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 - 001        |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և           |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12 - 008 «Քաղաքացիական իրավունք» մոդուլները |

|___|_____________|___________________________________________________|

|163|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|164|ՈՒսումնա-    |Կազմել իրավական ակտեր իրավաբանական գրագրության     |

|   |ռության      |տեխնիկայի ընդհանուր կառուցվածքային և               |

|   |արդյունք 2   |ընթացակարգային կանոններին համապատասխան             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|165|Կատարման     |1) առանձնացնում և  գրագետ շարադրում է              |

|   |չափանիշներ   |իրավաբանական լուծում պահանջող հարցերի շրջանակը,    |

|   |             |2) ճիշտ է ընտրել այն օրենսդրական ակտերը,           |

|   |             |որոնցով կարգավորվում է կոնկրետ հարցը,              |

|   |             |3) կազմած իրավական ակտում պահպանված է              |

|   |             |փաստաթղթերի կառուցվածքի կանոնները,                 |

|   |             |4) կազմած ակտում հստակ առանձնացված է ներածական,    |

|   |             |հիմնական, եզրափակիչ մասերը,                        |

|   |             |5) կազմած ակտում  ըստ անհրաժեշտության              |

|   |             |հավելվածները, վկայակոչումները, տողատակերը,         |

|   |             |ծանոթագրությունները ներառված են սահմանված կարգով,  |

|   |             |6) կազմած ակտում պահպանված է համապատասխան          |

|   |             |օրենսդրական ակտերի դրույթները:                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|166|ՈՒսումնա-    |Կազմել իրավական ակտեր իրավաբանական գրագրության     |

|   |ռության      |տեխնիկայի ընդհանուր լեզվական և  ձևային             |

|   |արդյունք 3   |կանոններին և  պահանջներին համապատասխան             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|167|Կատարման     |1) փաստաթղթերը կազմել է հասկանալի, համառոտ,        |

|   |չափանիշներ   |պաշտոնական ոճով,                                   |

|   |             |2) փաստաթղթերը կազմել է կոնկրետ, հստակ, առանց      |

|   |             |հուզական զեղումների,                               |

|   |             |3) փաստաթղթում արտացոլել է ընդունող մարմինը,       |

|   |             |ակտի վերտառությունը, ընդունման ժամանակը,           |

|   |             |գրանցման համարը:                                   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ՀԵՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»         |

|_____________________________________________________________________|

|168|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 012                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|169|Մոդուլի      |Մոդուլը նպատակաուղղված է սովորողին հաղորդելու      |

|   |նպատակը      |անհրաժեշտ մի շարք գործնական հմտություններ          |

|   |             |կապված հաճախորդի հետ աշխատանքի հետ: Մոդուլն        |

|   |             |ավարտելուց հետո սովորողը ձեռք կբերի հիմնախնդրի     |

|   |             |հետազոտման և  դիրքորոշման մշակման, հաճախորդի       |

|   |             |շահերը պետական մարմիններում ներկայացնելու,         |

|   |             |վեճերի լուծման այլընտրանքային եղանակների           |

|   |             |օգտագործման հմտություններ                          |

|___|_____________|___________________________________________________|

|170|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|171|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 -001         |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և           |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12 -008 «Քաղաքացիական իրավունք»  մոդուլները |

|___|_____________|___________________________________________________|

|172|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|173|ՈՒսումնա-    |Կազմակերպել, անցկացնել, ամփոփել և  ավարտել         |

|   |ռության      |հաճախորդի հետ հարցազրույցը                         |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|174|Կատարման     |1) կարողանում է բնութագրել հարցազրույցի առաջին     |

|   |չափանիշներ   |փուլի խնդիրները,                                   |

|   |             |2)հաճախորդի հետ առաջին շփումից հետո կարողանում     |

|   |             |է կատարել փոխադարձ ներկայացումը և  որոշել հետագա   |

|   |             |խաղի կանոնները,                                    |

|   |             |3)ճիշտ է օգտագործել հարցադրումների տեխնոլոգիան,    |

|   |             |4)կարողանում է պահպանել հարցազրույցի անցկացման     |

|   |             |բարոյահոգեբանական կանոնները,                       |

|   |             |5)կարողանում է ամփոփել և  ավարտել հարցազրույցը:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|175|ՈՒսումնա-    |Առաջարկել և  կիրառել իրավական վեճերի լուծման       |

|   |ռության      |այլընտրանքային եղանակները                          |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|176|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել իրավական վեճերի           |

|   |չափանիշներ   |լուծման այլընտրանքային հասկացությունը և            |

|   |             |նշանակությունը,                                    |

|   |             |2)տարբերում է բանակցությունները, միջնորդությունը,  |

|   |             |արբիտրաժը,                                         |

|   |             |3)կարողանում է բնութագրել բանակցությունների,       |

|   |             |արբիտրաժի անցկացման փուլերը:                       |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԱՅԻՆ ԳՈՐԾ»    |

|_____________________________________________________________________|

|177|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 013                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|178|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին հաղորդել գործնական     |

|   |նպատակը      |գիտելիքներ պայմանագրային իրավունքի,                |

|   |             |քաղաքացիաիրավական պայմանագրերի տեսակների           |

|   |             |վերաբերյալ: Ավարտելով մոդուլը` սովորողը ձեռք կբերի |

|   |             |պայմանագրեր, պայմանագրում փոփոխություններ կատարելու|

|   |             |վերաբերյալ համաձայնագրեր, հանձնման ընդունման ակտեր |

|   |             |կազմելու հմտություններ                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|179|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|180|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 - 001        |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և           |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12 - 008 «Քաղաքացիական իրավունք» մոդուլները |

|___|_____________|___________________________________________________|

|181|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|182|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել պայմանագրային իրավունքը և  դրա          |

|   |ռության      |կառուցվածքը                                        |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|183|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել քաղաքացիաիրավական         |

|   |չափանիշներ   |պայմանագիր հասկացությունը, բնութագրում է           |

|   |             |պայմանագրային իրավունքը և  դրա կառուցվածքը,        |

|   |             |2)բացատրում է պայմանագրի ազատության որպես          |

|   |             |քաղաքացիական իրավունքի սկզբունքի                   |

|   |             |բովանդակությունը,                                  |

|   |             |3)ճիշտ է մեկնաբանում պայմանագրի և  օրենքի          |

|   |             |հարաբերակցությունը:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|184|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել քաղաքացիաիրավական պայմանագրի կնքման     |

|   |ռության      |կարգը                                              |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|185|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել քաղաքացիաիրավական         |

|   |չափանիշներ   |պայմանագիր կնքելու հասկացությունը, ներկայացնել     |

|   |             |նախապայմանագրային բանակցությունները և  դրա փուլերը,|

|   |             |2)կարողանում է սահմանել օֆերտայի հասկացությունը    |

|   |             |և  դրան ներկայացվող պարտադիր պահանջները,           |

|   |             |տարբերել օֆերտա անելու հրավերը, հրապարակային       |

|   |             |օֆերտան, օֆերենտի կաշկանդվածությունը և  օֆերտայի   |

|   |             |անհետկանչելիությունը,                              |

|   |             |3)ճիշտ է սահմանում ակցեպտի հասկացությունը,         |

|   |             |գիտի ակցեպտի դրսևորման  ձևերը,  ակցեպտի ուժի մեջ   |

|   |             |մտնելու պահը և  մեկնաբանում ակցեպտի ժամկետը և      |

|   |             |ուշացումով ստացված ակցեպտը,                        |

|   |             |4)կարողանում է սահմանել պայմանագիր կնքելու պահի    |

|   |             |և  վայրի իրավական նշանակությունը, տարբերում է      |

|   |             |ռեալ պայմանագրերի կնքման պահը, պետական գրանցման    |

|   |             |ենթակա պայմանագրերի կնքման պահը, պայմանագրի        |

|   |             |ուժի մեջ մտնելու պահը:                             |

|___|_____________|___________________________________________________|

|186|ՈՒսումնա-    |Ներկայացնել օրենքով նախատեսված կամ կամովին         |

|   |ռության      |ստանձնված պարտավորությամբ նախատեսված պարտադիր      |

|   |արդյունք 3   |պայմանագրերի կնքման առանձնահատկությունները         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|187|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում նախնական պայմանագիր            |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, նախնական պայմանագրի ձևը,           |

|   |             |2)կարողանում է տարբերել աճուրդը և  մրցույթը,       |

|   |             |3)ճիշտ է սահմանում հրապարակային պայմանագիր         |

|   |             |հասկացությունը, բնութագրում հրապարակային           |

|   |             |պայմանագրի հատկանիշները:                           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|188|ՈՒսումնա-    |Բնութագրել պայմանագրային հարաբերությունների        |

|   |ռության      |մասնակիցների կազմը, բովանդակությունը, ձևը          |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|189|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել պայմանագրի                |

|   |չափանիշներ   |բովանդակություն հասկացությունը, բնութագրել         |

|   |             |օրենքի և  պայմանագրի պայմանների                    |

|   |             |հարաբերակցությունը,                                |

|   |             |2)կարողանում է ներկայացնել պայմանագրի ձևին         |

|   |             |ներկայացվող պահանջները, բանավոր և  գրավոր          |

|   |             |պայմանագրերը,                                      |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում պայմանագրի օրենքով           |

|   |             |սահմանված ձևի  չպահպանման հետևանքները,             |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական օրենսգրքով      |

|   |             |ամրագրված պայմանագրի պայմանների մեկնաբանման        |

|   |             |եղանակները:                                        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|190|ՈՒսումնա-    |Սահմանել քաղաքացիաիրավական պայմանագրի կատարման,    |

|   |ռության      |փոփոխման և  դադարման հիմքերը, կարգը                |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|191|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել պայմանագրի կատարման       |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, տարբերել պայմանագրային             |

|   |             |պարտավորությունների պատշաճ կատարման և  բնեղենով    |

|   |             |կատարման սկզբունքները,                             |

|   |             |2)կարողանում է բացատրել պարտավորության կատարման    |

|   |             |հետևանքով  պարտավորության դադարման իրավական        |

|   |             |վավերացման նշանակությունը` ստացական,               |

|   |             |հանձնման-ընդունման ակտ և  այլն,                    |

|   |             |3)կարողանում է սահմանել պայմանագրային              |

|   |             |պարտավորությունները պատշաճ անձի նկատմամբ և         |

|   |             |պատշաճ անձի կողմից կատարելը, կատարման առարկան,     |

|   |             |եղանակը, վայրը, ժամկետը որպես պատշաճ կատարման      |

|   |             |տարրեր,                                            |

|   |             |4)կարողանում է թվարկել պայմանագիրը փոփոխելու       |

|   |             |կամ լուծելու ընդհանուր հիմքերը, ներկայացնել        |

|   |             |պայմանագիրը փոփոխելու և  լուծելու կարգը և          |

|   |             |հետևանքները:                                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|192|ՈՒսումնա-    |Որոշել հարաբերության կարգավորման ոլորտը և          |

|   |ռության      |համապատասխան պայմանագրի տեսակը                     |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|193|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել պայմանագրի                |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, տեսակները, նշանակությունը և        |

|   |             |բովանդակությունը,                                  |

|   |             |2)կարողանում է առանձնացնել պայմանագրի հիմնական     |

|   |             |մասի բովանդակային հարցերը. առարկան, գինը,          |

|   |             |կատարման ժամկետը, կողմերի իրավունքներն ու          |

|   |             |պարտականությունները, հատուկ և  լրացուցիչ           |

|   |             |պայմանները, վճարման կարգը, պատասխանատվությունը,    |

|   |             |անհաղթահարելի ուժը, պայմանագրի գործողությունը:     |

|___|_____________|___________________________________________________|

 

-----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
16.01.2013
N 24-Ն
Հրաման