Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0201 «ԻՐ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0201 «ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԻՐԱՎԱԳԵՏ» ՈՐ ...

 

 

110.0024.210313

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «21»        03            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11013097

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

16 հունվարի 2013 թվականի N 24-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0421.01.5 «ԻՐԱՎԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ «ԻՐԱՎԱԳԵՏ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1055-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ԴԱՏԱՐԱՆԱԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԻՐԱՎԱՊԱՀՊԱՆ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ» |

|_____________________________________________________________________|

|194|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 014                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|195|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է հաղորդելու գիտելիքներ իրավապահ   |

|   |նպատակը      |մարմինների, այդ թվում դատական իշխանության,         |

|   |             |դատարանակազմության, արդարադատության, դատախազության,|

|   |             |նախաքննության մարմինների, ոստիկանության,           |

|   |             |արդարադատության նախարարության, նոտարիատի, դատական  |

|   |             |ակտերի հարկադիր կատարման համակարգի խնդիրների և     |

|   |             |գործառույթների մասին: Մոդուլի նպատակն է նաև        |

|   |             |սովորողին հաղորդել Հայաստանում փաստաբանական        |

|   |             |գործունեության և  Փաստաբանների պալատի մասին        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|196|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|197|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 - 001        |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ» և    |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» մոդուլները  |

|___|_____________|___________________________________________________|

|198|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|199|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել դատական իշխանության հասկացությունը,    |

|   |թյան         |գործառույթները, արդարադատության սկզբունքները,      |

|   |արդյունք 1   |բնութագրել դատական համակարգը և  նրա օղակների       |

|   |             |գործառույթները                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|200|Կատարման     |1) ճիշտ է բնութագրում դատական իշխանության          |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, տեղը և  դերը իշխանությունների      |

|   |             |տարանջատման համակարգում,                           |

|   |             |2)կարողանում է թվարկել դատական իշխանության         |

|   |             |գործառույթները և  մեկնաբանել դրանք,                |

|   |             |3)կարողանում է թվարկել և  մեկնաբանել դատական       |

|   |             |իշխանության կազմավորման և  գործունեության          |

|   |             |(արդարադատության) սկզբունքները,                    |

|   |             |4)ճիշտ է թվարկում և  բնութագրում                   |

|   |             |դատարանակազմության ընդհանուր սկզբունքները,         |

|   |             |նկարագրում դատական համակարգը և  բացատրում նրա      |

|   |             |օղակների գործառույթները,                           |

|   |             |5)կարողանում է նկարագրել արդարադատության           |

|   |             |խորհրդի կարգավիճակը և  թվարկել                     |

|   |             |լիազորությունները,                                 |

|   |             |6)կարողանում է բացատրել դատավորների կարգավիճակի    |

|   |             |առանձնահատկությունները և  դրանց նշանակությունը,    |

|   |             |7)կարողանում է ներկայացնել սահմանադրական           |

|   |             |դատարանի կազմավորման կարգը, գործառույթները,        |

|   |             |լիազորությունները, սահմանադրական դատարան           |

|   |             |դիմելու կարգն ու պայմանները:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|201|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել դատախազության դերը պետական             |

|   |թյան         |մարմինների համակարգում, կառուցվածքը,               |

|   |արդյունք 2   |սահմանադրական լիազորությունները                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|202|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում դատախազության սահմանադրական |

|   |չափանիշներ   |կարգավիճակը, համակարգը,                            |

|   |             |2) կարողանում է ներկայացնել դատախազության          |

|   |             |կազմակերպման համակարգը,                            |

|   |             |3) կարողանում է թվարկել և  բացատրել դատախազության  |

|   |             |սահմանադրական լիազորությունները:                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|203|ՈՒսումնառու- |Բնութագրել ոստիկանության խնդիրները, համակարգը,     |

|   |թյան         |գործունեության ուղղությունները, նկարագրել նախնական |

|   |արդյունք 3   |քննության մարմինների խնդիրները, կառուցվածքը        |

|___|_____________|___________________________________________________|

|204|Կատարման     |1) կարողանում է նկարագրել ոստիկանության տեղը և     |

|   |չափանիշներ   |դերը իրավապահպան մարմինների համակարգում, նրա       |

|   |             |գործունեության ոլորտները,                          |

|   |             |2)կարողանում է թվարկել ոստիկանության հիմնական      |

|   |             |ծառայությունները,                                  |

|   |             |3)կարողանում է ներկայացնել ոստիկանության           |

|   |             |իրավունքներն ու պարտականությունները,               |

|   |             |4)կարողանում է բացատրել նախնական քննության         |

|   |             |մարմինների դերը իրավախախտումների դեմ պայքարում,    |

|   |             | 5)կարողանում է նկարագրել նախաքննության            |

|   |             |մարմինների համակարգը,                              |

|   |             |6)կարողանում է բացատրել նախաքննության              |

|   |             |մարմինների գործառույթները:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|205|ՈՒսումնառու- |Բնութագրել արդարադատության նախարարության           |

|   |թյան         |կառուցվածքը, գործառույթները: Ներկայացնել           |

|   |արդյունք 4   |նոտարիատի և  քաղաքացիական կացության գրանցման       |

|   |             |մարմինների գործառույթները, իրավունքներն ու         |

|   |             |պարտականությունները                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|206|Կատարման     |1) կարողանում է ներկայացնել արդարադատության        |

|   |չափանիշներ   |նախարարության դերը որպես գործադիր պետական          |

|   |             |կառավարման մարմին,                                 |

|   |             |2)կարողանում է ներկայացնել արդարադատության         |

|   |             |նախարարության կառուցվածքը և  թվարկել               |

|   |             |գործառույթները,                                    |

|   |             |3)կարողանում է ներկայացնել նոտարիատի               |

|   |             |օրենսդրական խնդիրները, նոտարական գործունեության    |

|   |             |կազմակերպման օրենսդրական պահանջները,               |

|   |             |4)կարողանում է թվարկել նոտարի իրավունքները,        |

|   |             |պարտականությունները, պատասխանատվությունը,          |

|   |             |5)կարողանում է ներկայացնել նոտարական               |

|   |             |գործողությունների կարգն ու պահանջները,             |

|   |             |6)կարողանում է բնութագրել նոտարի և  քաղաքացիական   |

|   |             |կացության գրանցման մարմինների գործառույթները,      |

|   |             |իրավունքներն ու պատասխանատվությունը:               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|207|ՈՒսումնառու- |Բնութագրել դատական ակտերի հարկադիր կատարման        |

|   |թյան         |ծառայության խնդիրները, գործառույթները,             |

|   |արդյունք 5   |գործունեության կարգը                               |

|___|_____________|___________________________________________________|

|208|Կատարման     |1) կարողանում է ներկայացնել դատական ակտերի         |

|   |չափանիշներ   |հարկադիր կատարման մարմինների օրենսդրական           |

|   |             |խնդիրները,                                         |

|   |             |2)կարողանում է թվարկել հարկադիր կատարողների        |

|   |             |իրավունքներն ու պարտականությունները,               |

|   |             |3)կարողանում է թվարկել դատական ակտերի հարկադիր     |

|   |             |կատարման ծառայությանը ենթակա դատական ակտերը,       |

|   |             |4)կարողանում է բացատրել հարկադիր կատարման կարգը:   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|209|ՈՒսումնառու- |Բնութագրել փաստաբանական գործունեությունը, դրա      |

|   |թյան         |կազմակերպման և  գործունեության կարգը,              |

|   |արդյունք 6   |ներկայացնել Փաստաբանների պալատի դերն ու            |

|   |             |գործառույթները                                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|210|Կատարման     |1) կարողանում է սահմանել փաստաբանի                 |

|   |չափանիշներ   |հասկացությունը, թվարկել նրա հիմնական               |

|   |             |իրավունքներն ու պարտականությունները, բացատրել      |

|   |             |հանրային պաշտպանի դերն ու նշանակությունը,          |

|   |             |2)կարողանում է թվարկել փաստաբանի գործունեության    |

|   |             |երաշխիքները, սահմանել փաստաբանական գաղտնիքի        |

|   |             |հասկացությունը,                                    |

|   |             |3)ճիշտ է սահմանում փաստաբանի օգնականի              |

|   |             |իրավունքներն ու պարտականությունները,               |

|   |             | 4)կարողանում է ներկայացնել փաստաբանական           |

|   |             |գործունեության արտոնագիր ստանալու կարգը,           |

|   |             |փաստաբանների դպրոցի դերը, արտոնագիրը               |

|   |             |դադարեցնելու և  կասեցնելու կարգը,                  |

|   |             |5)ճիշտ է սահմանում փաստաբանի կարգապահական          |

|   |             |պատասխանատվությունը, նրա նկատմամբ կիրառվող         |

|   |             |կարգապահական տույժերի տեսակները,                   |

|   |             |6)կարողանում է բնութագրել Փաստաբանների պալատի      |

|   |             |կառուցվածքը, դերը, նպատակներն ու                   |

|   |             |գործառույթները:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|211|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 015                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|212|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին հաղորդել գիտելիքներ    |

|   |նպատակը      |ընտանեկան օրենսդրության հիմնադրույթների,           |

|   |             |ամուսնություն կնքելու պայմանների և  կարգի,         |

|   |             |ամուսնության դադարման, ամուսինների իրավունքների    |

|   |             |և  պարտականությունների, ալիմենտային                |

|   |             |պարտավորությունների, որդեգրման, խնամակալության     |

|   |             |և  հոգաբարձության, խնամատարության վերաբերյալ       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|213|Մոդուլի      |54 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|214|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 - 001        |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»      |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և           |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12 - 008 «Քաղաքացիական իրավունք» մոդուլները:|

|___|_____________|___________________________________________________|

|215|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է                     |

|___|_____________|___________________________________________________|

|216|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ընտանեկան իրավունքի հասկացությունը     |

|   |թյան         |և  հիմնական սկզբունքները                           |

|   |արդյունք 1   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|217|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում ընտանեկան իրավունքով        |

|   |չափանիշներ   |կարգավորվող հարաբերությունները,                    |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում ընտանեկան օրենսդրության      |

|   |             |հիմնական սկզբունքները,                             |

|   |             | 3)ճիշտ է ներկայացնում ընտանեկան իրավունքի         |

|   |             |աղբյուրները և  ընտանեկան օրենսգրքի կառուցվածքը,    |

|   |             |4)ճիշտ է ներկայացնում քաղաքացիական                 |

|   |             |օրենսդրության կիրառումը ընտանեկան                  |

|   |             |հարաբերությունների նկատմամբ:                       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|218|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ընտանեկան իրավունքների իրականացման     |

|   |թյան         |և  ընտանեկան պարտականությունների կատարման կարգը    |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|219|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում ընտանեկան իրավունքների      |

|   |չափանիշներ   |իրականացման կարգը,                                 |

|   |             |2)ճիշտ է ներկայացնում ընտանեկան                    |

|   |             |պարտականությունների կատարման կարգը,                |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում հայցային վաղեմությունը       |

|   |             |ընտանեկան հարաբերություններում:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|220|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ամուսնության կնքման և  դադարման        |

|   |թյան         |հիմքերն ու կարգը                                   |

|   |արդյունք 3   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|221|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում ամուսնություն կնքելու       |

|   |չափանիշներ   |պայմանները, կարգը, կնքմանն արգելք հանդիսացող       |

|   |             |հանգամանքները,                                     |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում ամուսնության դադարման       |

|   |             |հիմքերը,                                           |

|   |             |3) կարողանում է ներկայացնել ամուսնալուծության      |

|   |             |կարգը,                                             |

|   |             |4) ճիշտ է ներկայացնում ամուսնալուծվելիս            |

|   |             |ամուսինների միջև  ծագող վեճերի քննարկման կարգը:    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|222|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ամուսինների իրավունքներն ու            |

|   |թյան         |պարտականությունները                                |

|   |արդյունք 4   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|223|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում ամուսինների                 |

|   |չափանիշներ   |իրավահավասարությունն ընտանիքում,                   |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում ամուսինների կողմից          |

|   |             |ազգանվան ընտրության իրավունքը,                     |

|   |             |3)կարողանում է սահմանել ամուսնական պայմանագիրը,    |

|   |             |4)կարողանում է ներկայացնել ամուսնական              |

|   |             |պայմանագրի բովանդակությունը,                       |

|   |             |5)ճիշտ է ներկայացնում ամուսնական պայմանագրի        |

|   |             |փոփոխման և  լուծման կարգը:                         |

|___|_____________|___________________________________________________|

|224|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ծնողների ու զավակների ալիմենտային      |

|   |թյան         |պարտավորությունները                                |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|225|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում անաշխատունակ, անչափահաս     |

|   |չափանիշներ   |զավակների ալիմենտի իրավունքը,                      |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում երեխաների համար դատական     |

|   |             |կարգով բռնագանձվող ալիմենտի չափը,                  |

|   |             |3)ճիշտ է ներկայացնում անաշխատունակ ծնողների        |

|   |             |ալիմենտի իրավունքը:                                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|226|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել որդեգրման, խնամակալության,             |

|   |թյան         |հոգաբարձության, խնամատարության կարգը               |

|   |արդյունք 6   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|227|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում երեխաների խնամակալության    |

|   |չափանիշներ   |և  հոգաբարձության կարգը,                           |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում երեխաների որդեգրման         |

|   |             |կարգը և  որդեգրելու իրավունք ունեցող անձանց,       |

|   |             |3)կարողանում է բնութագրել խնամատար ընտանիքի        |

|   |             |հասկացությունը:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»               |

|_____________________________________________________________________|

|228|Մոդուլի      |ԻՐՎ- 5-12 - 016                                    |

|   |դասիչը       |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|229|Մոդուլի      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին հաղորդել գիտելիքներ    |

|   |նպատակը      |ձեռնարկատիրական (գործարարական) իրավունքի           |

|   |             |հասկացության, կառուցվածքի, այդ թվում               |

|   |             |ձեռնարկատիրության կազմակերպման իրավական ձևերի,     |

|   |             |ձեռնարկատիրության սուբյեկտների կազմակերպման        |

|   |             |դադարեցման կարգի, կազմակերպությունների             |

|   |             |սնանկության ինստիտուտի, ֆինանսական իրավունքի       |

|   |             |հիմունքների, հարկային իրավունքի հիմունքների,       |

|   |             |արժեթղթերի հասկացության և  տեսակների, բանկային     |

|   |             |գործունեության համակարգի իրավական հիմունքները      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|230|Մոդուլի      |72 ժամ                                             |

|   |տևողությունը |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|231|Մուտքային    |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք    |

|   |պահանջները   |է նախապես ուսումնասիրած լինի ԻՐՎ-5-12 -001         |

|   |             |«Պետության և  իրավունքի տեսության հիմունքներ»,     |

|   |             |ԻՐՎ- 5-12-002 «Սահմանադրական իրավունք» և  ԻՐՎ-     |

|   |             |5-12 - 008 «Քաղաքացիական իրավունք»մոդուլները       |

|___|_____________|___________________________________________________|

|232|Մոդուլի      |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |գնահատման    |արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների     |

|   |կարգը        |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|233|ՈՒսումնառու- |Նկարագրել ձեռնարկատիրական օրենսդրության            |

|   |թյան         |կառուցվածքը /ոլորտները/ և  դրանց իրավական          |

|   |արդյունք 1   |կարգավորման աղբյուրները                            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|234|Կատարման     |1) ճիշտ մեկնաբանում է տնտեսական գործունեության     |

|   |չափանիշներ   |և  ձեռնարկատիրական հասկացությունը,                 |

|   |             |2) ճիշտ է բացատրում ձեռնարկատիրական իրավունքը,     |

|   |             |3) ճիշտ է ներկայացնում ձեռնարկատիրական             |

|   |             |գործունեության կարգավորման օրենսդրության           |

|   |             |կառուցվածքը,                                       |

|   |             |4) ճիշտ է ներկայացնում ձեռնարկատիրության           |

|   |             |առանձին ոլորտների իրավական կարգավորման             |

|   |             |աղբյուրները,                                       |

|   |             |5) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսական գործունեության    |

|   |             |պետաիրավական կարգավորման նպատակները և              |

|   |             |սկզբունքները,                                      |

|   |             |6) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսության պետական         |

|   |             |կարգավորման ձևերը,                                 |

|   |             |7) ճիշտ է բացատրում տնտեսության պետական            |

|   |             |կարգավորման մեթոդները,                             |

|   |             |8) ճիշտ է ներկայացնում սնանկության                 |

|   |             |/անվճարունակության/ ինստիտուտի իրավական            |

|   |             |նշանակությունը և  դրա կարգավորման աղբյուրները,     |

|   |             |9) տարբերում է սնանկությունը և                     |

|   |             |անվճարունակությունը,                               |

|   |             |10) ճիշտ է ներկայացնում անվճարունակ սուբյեկտի      |

|   |             |նկատմամբ կիրառվող ընթացակարգերը                    |

|   |             |11) ներկայացնում է հակամենաշնորհային               |

|   |             |օրենսդրության բովանդակությունը և  նպատակները:      |

|___|_____________|___________________________________________________|

|235|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ձեռնարկատիրության կազմակերպական        |

|   |թյան         |իրավական ձևերը  և  սուբյեկտները                    |

|   |արդյունք 2   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|236|Կատարման     |1) ճիշտ ներկայացնում է անհատ ձեռնարկատիրոջ և       |

|   |չափանիշներ   |կոլեկտիվ ձեռնարկատիրության տարբերությունները,      |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում կոլեկտիվ                    |

|   |             |ձեռնարկատիրության կազմակերպաիրավական ձևերը  և      |

|   |             |առանձնահատկությունները,                            |

|   |             |3) ճիշտ է բնութագրում ձեռնարկատիրության            |

|   |             |ոլորտում հատուկ իրավական կարգավիճակ ունեցող        |

|   |             |սուբյեկտների կարգավիճակը /բանկեր, բորսաներ,        |

|   |             |ֆոնդեր, ապահովագրական ընկերություններ/:            |

|___|_____________|___________________________________________________|

|237|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ապրանքների, աշխատանքների,              |

|   |թյան         |ծառայությունների որակի, գների և  տարիֆների         |

|   |արդյունք 3   |իրավական կարգավորման հիմունքները                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|238|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում որակ հասկացությունը,        |

|   |չափանիշներ   |դրա գնահատման, ապահովման, վերահսկողության          |

|   |             |կառուցակարգերը և  դրանց խախտման հետ կապված         |

|   |             |պատասխանատվությունը.                               |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում գին և  տարիֆ                |

|   |             |հասկացությունները, դրանց տեսակները և               |

|   |             |պատասխանատվությունը դրանց խախտման համար:           |

|___|_____________|___________________________________________________|

|239|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել ձեռնարկատիրության ֆինանսավորման,       |

|   |թյան         |ներդրումների, հաշվարկային և  վարկային              |

|   |արդյունք 4   |գործունեության իրավական կարգավորման հիմունքները    |

|___|_____________|___________________________________________________|

|240|Կատարման     |1) ճիշտ է ներկայացնում ֆինանսավորման և             |

|   |չափանիշներ   |ներդրումային գործունեության իրավական               |

|   |             |կարգավորման հիմունքները.                           |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում հաշվարկների գործիքները,     |

|   |             |դրանց ձևերը,  իրավական նշանակությունը,             |

|   |             |պատասխանատվությունը հաշվարկային                    |

|   |             |հարաբերություններում.                              |

|   |             |3) ճիշտ է սահմանում բանկային վարկի                 |

|   |             |հասկացությունը, նրա տեսակները և  վարկավորման       |

|   |             |սկզբունքները.                                      |

|   |             |4) ճիշտ է սահմանում վարկային պարտքերը, վարկային    |

|   |             |պարտքի մարման կարգը և  աղբյուրները:                |

|___|_____________|___________________________________________________|

|241|ՈՒսումնառու- |Ներկայացնել հաշվապահական հաշվառման,                |

|   |թյան         |հաշվետվության, աուդիտի իրավական հիմունքները        |

|   |արդյունք 5   |                                                   |

|___|_____________|___________________________________________________|

|242|Կատարման     |1) ճիշտ է սահմանում հաշվապահական հաշվառման և       |

|   |չափանիշներ   |հաշվետվության իրավական նշանակությունը,             |

|   |             |2) ճիշտ է ներկայացնում  այդ ոլորտում               |

|   |             |խախտումների համար պատասխանատվության իրավական       |

|   |             |նորմերը,                                           |

|   |             |3) ճիշտ է ներկայացնում ստուգումների անցկացման      |

|   |             |օրենսդրական հիմքերը և  կարգը.                      |

|   |             |4) ճիշտ է սահմանում աուդիտի հասկացությունը,        |

|   |             |տեսակները, անցկացման նշանակությունը և  հիմքերը:    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0421.01.5 «Իրավագիտություն» մասնագիտության

օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայախմբեր, առարկաներ և         |Շա- |Ուսանողի|Պարտադիր|ՈՒսուց-|

|  |մոդուլներ                          |բաթ-|առավե-  |լսարա-  |ման    |

|  |                                   |ների|լագույն |նային   |երաշխա-|

|  |                                   |թիվը|բեռնվա- |պարապ-  |վորվող |

|  |                                   |    |ծությու-|մունք-  |տարին  |

|  |                                   |    |նը, ժամ |ներ, ժամ|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ,              |    |        |        |       |

|  |ՍՈՑԻԱԼ-ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ  |    |        |        |       |

|  |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1 |Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի     |    |     108|      72|   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2 |Տնտեսագիտության հիմունքներ         |    |      81|      54|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3 |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի    |    |      81|      54|   2   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4 |Պատմություն                        |    |      81|      54|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5 |Ռուսաց լեզու                       |    |     108|      72|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6 |Օտար լեզու                         |    |     108|      72|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7 |Էկոլոգիայի և  լանդշաֆտագիտության   |    |      54|      36|   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8 |Քաղաքացիական պաշտպանություն և      |    |      27|      18|   1   |

|  |արտակարգ իրավիճակների հիմնահարցեր  |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|9 |Ֆիզիկական կուլտուրա                |    |     108|     108|  1-2  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     756|     540|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ           |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1 |Հաղորդակցություն                   |    |      81|      54|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2 |Անվտանգություն և  առաջին օգնություն|    |      54|      36|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3 |Աշխատանքային գործունեության        |    |      81|      54|   1   |

|  |ընդհանուր հմտություններ            |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4 |Համակարգչային օպերատորություն      |    |      54|      36|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     270|     180|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1 |Պետության և  իրավունքի տեսության   |    |     108|      72|   1   |

|  |հիմունքներ                         |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2 |Սահմանադրական իրավունք             |    |    108 |      72|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3 |Մարդու իրավունքներ                 |    |    108 |      72|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4 |Վարչական իրավունք                  |    |     108|      72|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5 |Քաղաքացիական իրավունք              |    |     135|      90|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6 |Քրեական իրավունք                   |    |      81|      54|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7 |ՀՀ դատարանակազմություն և  իրավապահ |    |      81|      54|   2   |

|  |մարմիններ                          |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     729|     486|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|1 |Վարչական վարույթ և  դատավարություն |    |      72|      48|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|2 |Քրեական դատավարություն             |    |      81|      54|   1   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|3 |Քաղաքացիական դատավարություն        |    |      81|      54|   2   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|4 |Աշխատանքային իրավունք              |    |     135|      90|   2   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|5 |Իրավաբանական գրագրություն և  լեզվի |    |      81|      54|   2   |

|  |տեխնիկա                            |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|6 |Հաճախորդի հետ աշխատանքի            |    |      81|      54|   2   |

|  |հմտություններ                      |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|7 |Պայմանագրային իրավունք և           |    |     108|      72|   2   |

|  |պայմանագրային գործ                 |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|8 |Ընտանեկան իրավունք                 |    |      81|      54|   2   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|9 |Ձեռնարկատիրական իրավունք           |    |     108|      72|   2   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |    |     828|     552|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆՏՐՈՎԻ                            |    |     216|     144|   2   |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ                  |    |        |      42|  1-2  |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |  54|    2799|    1944|       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                   |    |        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                           |  22|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ             |   4|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ       |   2|        |        |       |

|__|___________________________________|____|________|________|_______|

|  |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                           |  82|        |        |       |

._____________________________________________________________________.

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
16.01.2013
N 24-Ն
Հրաման