110.0896.161014
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«16» 10 2014 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11014453
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
11 սեպտեմբերի 2014 թվականի N 896-Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 8-61.90.01 «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՆ, ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՆ ԵՎ ԿԱՊԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 8-61.90.01.01-3 «ԷԼԵԿՏՐԱՄՈՆՏՅՈՐ` ԱԶԴԱՆՇԱՆԱՅԻՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱՑՄԱՆ ԵՎ ՈՒՂԵՓԱԿՄԱՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1015-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(2-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
|4. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|42.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀ -ՀՕ-3-14-004 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|43.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի |
| | |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և դրա |
| | |ծրագրային հնարավորությունները կիրառելու |
| | |առաջնային կարողությունները, աշխատանքային |
| | |գործունեության ընթացքում և անձնական |
| | |կարիքների շրջանակներում կիրառել |
| | |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի, |
| | |գրասենյակային փաթեթների ծրագրերը |
| | |(Microsoft Office), կատարելագործել |
| | |համացանցից օգտվելու կարողությունները և |
|___|_____________________|___________________________________________|
|44.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|45.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|46.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|47.|ՈՒսումնառության |Համակարգչային տեխնիկայի տիրապետում և |
| |արդյունք 1 |օպերացիոն համակարգի կիրառում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|48.|Կատարման չափանիշներ |1) տիրապետում է համակարգչի հիմնական և |
| | |լրացուցիչ բաղադրիչներին, |
| | |2) տիրապետում է միացնելու, օգտագործելու և |
| | |անջատելու տեխնիկական պայմաններին, |
| | |3) տիրապետում է համակարգչային օժանդակ |
| | |տեխնիկական սարքերից (printer, scaner, |
| | |projector, fax, պատճենահանման սարք և |
| | |այլն), |
| | |4) ներկայացնում է օպերացիոն համակարգի |
| | |պատուհանային կառուցվածքը, |
| | |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական |
| | |ծրագրերը (Microsoft Office), |
| | |6) կարողանում է բացատրել առաջադրված |
| | |թղթապանակը և ֆայլը, |
| | |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի հիմնական |
| | |հրամաններից, |
| | |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ, |
| | |պահպանում, բացում, փակում և տեղադրում է |
| | |առաջադրված վայրում, |
| | |9) կատարում է առաջադրված փաստաթղթի |
| | |տպագրում (Print): |
|___|_____________________|___________________________________________|
|49.|ՈՒսումնառության |Տեքստերի խմբագրում և ֆորմատավորում |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|50.|Կատարման չափանիշներ |1) կարողանում է ծրագրերը պատրաստել հայերեն |
| | |և օտար լեզվով տեքստ մուտքագրելու համար, |
| | |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ նշաններ, |
| | |սիմվոլներ, թվանշաններ, |
| | |3) կարողանում է տեղաշարժել տեքստային |
| | |ցուցիչը տեքստի մեջ կատարելով ուղղումներ, |
| | |ջնջումներ, լրացումներ, |
| | |4) կատարում է մուտքագրված տեքստի |
| | |պարզագույն ֆորմատավորում` փոխելով տողերի |
| | |դասավորությունը, միջտողային |
| | |տարածությունները, տեքստի գունային ֆոնը, |
| | |պարբերության խորությունները լուսանցքներից, |
| | |5) կարողանում է տեքստին կից ներմուծել |
| | |նկարներ, գրաֆիկներ, աղյուսակներ, |
| | |անիմացիաներ և այլն: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|51.|ՈՒսումնառության |Աղյուսակի պատրաստում և խմբագրում |
| |արդյունք 3 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|52.|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է աղյուսակներ կազմելու |
| | |համապատասխան ծրագրերը և նախապատրաստել |
| | |դրանք, |
| | |2) կազմում է աղյուսակ առաջադրված չափերով և |
| | |մուտքագրում տվյալներ, |
| | |3) կատարում է ուղղումներ ու լրացումներ |
| | |աղյուսակում (տվյալներ, տողեր, սյուներ և |
| | |այլն), |
| | |4) փնտրում և գտնում է տվյալներ |
| | |աղյուսակում, |
|___|_____________________|___________________________________________|
|53.|ՈՒսումնառության |Գրաֆիկական խմբագրում և նկարազարդում |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|54.|Կատարման չափանիշներ |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ, |
| | |2) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ` |
| | |օգտագործելով Autoshapes պատուհանի պատրաստի |
| | |ձևերը, |
| | |3) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ, |
| | |4) ֆորմատավորում է գրաֆիկական օբյեկտները` |
| | |տեղափոխելով, պատճենելով, պտտելով և չափերը |
| | |փոխելով, |
| | |5) խմբավորում է գրաֆիկական օբյեկտները, |
| | |6) գծագրում է տեքստային բլոկներ, |
| | |7) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների |
| | |գունաերանգավորում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|55.|ՈՒսումնառության |Ցուցադրության կազմակերպում համակարգչային |
| |արդյունք 5 |ծրագրերով |
|___|_____________________|___________________________________________|
|56.|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ցուցադրական ծրագրերը և |
| | |դրանց պատուհանի կառուցվածքը, |
| | |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային արժեքներ և |
| | |պարզ գործողություններ, |
| | |3) ներբեռնում է նկարներ, տեսանյութեր, |
| | |անիմացիաներ, տվյալներ` աղյուսակի, գրաֆիկի |
| | |տեսքով, |
| | |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով |
| | |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ |
| | |ցուցադրության համար, |
| | |5) ցուցադրում է պատրաստված տեղեկատվական |
| | |նյութը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|57.|ՈՒսումնառության |Աշխատել համացանցում |
| |արդյունք 6 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|58.|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է «համացանց» |
| | |հասկացությունը, |
| | |2) օգտագործում է ինտերնետային հիմնական |
| | |ծրագրերը, |
| | |3) ներկայացնում է History, Favorites, |
| | |Stop, Refresh հրամանների, Back և Forward |
| | |կոճակների նշանակությունը, |
| | |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները |
| | |համացանցի տեղեկատվական բազաներում |
| | |(որոնողական և բաց ցանցերից), |
| | |5) կարողանում է համացանցից ներբեռնել, |
| | |պահպանել և օգտագործել տեղեկությունները, |
| | |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում, |
| | |ինտերնետային ծրագրերում և այլ կայքերում, |
| | |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի |
| | |հնարավորությունները, ուղարկում և ստանում |
| | |ինֆորմացիա |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 8-61.90.01
«Ավտոմատիկան, հեռուստամեխանիկան և կապը երկաթուղային տրանսպորտում»
մասնագիտության 8-61.90.01.01-3 «Էլեկտրամոնտյոր` ազդանշանային
կենտրոնացման և ուղեփակման սարքերի սպասարկման և նորոգման»
որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և
հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ
._____________________________________________________________________.
| 6. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|1. |Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-001 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|2. |Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորվել |
| | |գծագրության և նախագծային առաջադրանքներ |
| | |կատարելու` մասնագիտական մոդուլների |
| | |ուսումնառության համար անհրաժեշտ |
| | |կարողություններ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|3. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար |
| | |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|
|___|_____________________|___________________________________________|
|5. |Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|6. |ՈՒսումնառության |Կատարել տիպային մեքենամասերի (դետալների) |
| |արդյունք 1 |էսքիզներ և աշխատանքային գծագրեր |
|___|_____________________|___________________________________________|
|7. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում երկրաչափական |
| | |կառուցումները հարթության վրա` կորերի |
| | |լծորդում, փոխուղղահայաց ուղիղների |
| | |կառուցում, եռանկյունների կառուցում |
| | |կոորդինատներով և այլն, |
| | |2) ճիշտ է կատարում տիպային մեքենամասերի |
| | |(դետալների) պրոյեկտումը հարթությունների |
| | |վրա և պատկերում դրանց երեք պրոյեկցիաները, |
| | |3) ճիշտ է տալիս կտրվածքներ և պատկերում է |
| | |առաջադրված տիպային մեքենամասերի |
| | |(դետալների) աշխատանքային գծագրերը և |
| | |էսքիզները, |
| | |4) ճիշտ է պատկերում աշխատանքային գծագրերի |
| | |և էսքիզների վրա տիպային մեքենամասերի |
| | |(դետալների) չափերը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|8. |ՈՒսումնառության |Կարդալ աշխատանքային գծագրերը և էսքիզները |
| |արդյունք 2 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|9. |Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |գծագրերի և էսքիզների վրա պատկերված չափերի |
| | |թույլտվածքները և մաքրության, դասերի |
| | |նշանակումները, |
| | |2) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային |
| | |գծագրերի և էսքիզի վրա ներկայացված |
| | |տեխնիկական պայմանները, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային |
| | |գծագրերի կամ էսքիզի վրա պատկերված երիթային |
| | |փորակի, բազմաերիթի, ատամնանիվի, տարբեր |
| | |նշանակության առվակների, երեսակների և |
| | |նմանատիպ այլ տարրերի նշանակումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|10.|ՈՒսումնառության |Կարդալ հանգույցների ու մեքենամասերի |
| |արդյունք 3 |հավաքական գծագրերը, դրանց պայմանական |
| | |նշանակումները և մասնագրերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|11.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բացատրում հանգույցների և |
| | |մեքենամասերի հավաքական գծագրերում առանձին |
| | |մեքենամասերի (դետալների) դիրքավորման |
| | |նշանակումները, |
| | |2) ճիշտ է բացատրում հավաքական գծագրում |
| | |պայմանական նշանակումները` երիթային, |
| | |բազմաերիթային միացություններ, |
| | |ատամնանիվային կառչում, առանցքակալային |
| | |նստեցվածք, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում հավաքական գծագրերում |
| | |պատկերված նստեցվածքների պայմանական |
| | |նշանները, |
| | |4) ճիշտ է մեկնաբանում հավաքական գծագրի |
| | |տեխնիկական պահանջները: |
|_____________________________________________________________________|
| 7. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|12.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-002 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|13.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորվել |
| | |գիտելիքներ երկաթուղում շահագործվող |
| | |ավտոմատիկայի, հեռուստամեխանիկայի և կապի |
| | |էլեկտրասարքավորումների կառուցվածքի, |
| | |նշանակության և աշխատանքի սկզբունքի մասին: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|14.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|15.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-3-14-002 |
| | |«Անվտանգություն և առաջին օգնություն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|16.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|17.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել հաստատուն էլեկտրական հոսանքի |
| |արդյունք 1 |օրենքները և դրանց կիրառությունները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|18.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական դաշտը, |
| | |էլեկտրական դաշտի լարվածությունն ու |
| | |պոտենցիալների տարբերությունը, ճիշտ է |
| | |ներկայացնում հաղորդիչների |
| | |էլեկտրաունակությունը, կոնդենսատորները, |
| | |դրանց միացման եղանակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի |
| | |օրենքները և հաղորդիչների միացման |
| | |եղանակները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մարտկոցների, |
| | |էլեկտրաջեռուցիչ սարքերի, ջերմային ռելեի |
| | |ապահովիչների կառուցվածքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|19.|ՈՒսումնառության |Բացատրել կիսահաղորդիչների |
| |արդյունք 2 |հաղորդականությունը, տիպերը, |
| | |էլեկտրոնախոռոչային (n-p) անցումը, |
| | |կիսահաղորդչային դիոդների, տրանզիստորների |
| | |կառուցվածքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|20.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սեփական և |
| | |խառնուրդային հաղորդականությունը, |
| | |ակցեպտորային (p տիպի) և դոնորային (n տիպի)|
| | |կիսահաղորդիչները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ակցեպտորային և |
| | |դոնորային տիպի կիսահաղորդիչների սահմանին |
| | |դիտվող էլեկտրոնախոռոչային (n-p) անցումը և |
| | |դրա կիրառումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|21.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսականության, |
| |արդյունք 3 |էլեկտրամագնիսական մակածման երևույթները, |
| | |փոփոխական և հաստատուն հոսանքի մեքենաների |
| | |կառուցվածքը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|22.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական դաշտը և |
| | |Ամպերի օրենքը, ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրամագնիսական մակածումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի |
| | |գեներատորի և էլեկտրաշարժիչի աշխատանքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում սինխրոն մեքենաների |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ասինխրոն մեքենաների |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքը |
| | |բնութագրող ֆիզիկական մեծությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|23.|ՈՒսումնառության |Բացատրել եռաֆազ հոսանքի շղթաների տեսակները |
| |արդյունք 4 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|24.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում եռաֆազ փոփոխական |
| | |հոսանքի ստացումը, ճիշտ է ներկայացնում |
| | |աստղաձև և եռանկյունաձև միացումները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում եռաֆազ |
| | |տրանսֆորմատորի կառուցվածքն ու աշխատանքը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|25.|ՈՒսումնառության |Կատարել էլեկտրական չափումներ |
| |արդյունք 5 | |
|___|_____________________|___________________________________________|
|26.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաչափման |
| | |տեխնիկան, նրա նշանակությունը և |
| | |դասակարգումը, ճիշտ է ներկայացնում |
| | |էլեկտրաչափիչ սարքերի կառուցվածքը և |
| | |աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում դիմադրության, լարման, |
| | |հոսանքի ուժի, հաճախության, հզորության |
| | |չափումներ ռեոստատով, վոլտմետրով, |
| | |ամպերմետրով, հաճախաչափով, վատտմետրով: |
|_____________________________________________________________________|
| 8. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|27.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|28.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |
| | |երկաթուղային տրանսպորտի բոլոր հիմնական |
| | |կառուցվածքների, սարքավորումների, |
| | |շահագործման, պահպանման ու նորոգման, ինչպես |
| | |նաև երկաթուղային տնտեսության ամբողջ |
| | |համալիրի մասին: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|29.|Մոդուլի տևողությունը | 54 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-001 |
| | |«Գծագրություն» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|31.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|32.|ՈՒսումնառության |Բացատրել գծային տնտեսության աշխատանքների |
| |արդյունք 1 |սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|33.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում գծի կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում երկաթուղագծի |
| | |կառուցվածքը, պլանը և պրոֆիլը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հողապաստառը և |
| | |արհեստական կառույցները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում գծի վերին |
| | |կառուցվածքը, ռելսային աղուրի կառուցվածքը և |
| | |պահպանումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային |
| | |փոխադրիչները և գծանցները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|34.|ՈՒսումնառության |Բացատրել վագոնային տնտեսության |
| |արդյունք 2 |աշխատանքների սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|35.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մարդատար և բեռնատար|
| | |վագոնների տեխնիկական բնութագիրը և |
| | |տեսակները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մարդատար և բեռնատար|
| | |վագոնների սայլակների, շրջանակների և |
| | |ավտոկցորդի կառուցվածքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային |
| | |սարքավորումները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|36.|ՈՒսումնառության |Բացատրել լոկոմոտիվների աշխատանքների |
| |արդյունք 3 |սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|37.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում լոկոմոտիվների |
| | |ընդհանուր բնութագիրը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ջերմաքարշերի, |
| | |էլեկտրաքարշի և էլեկտրագնացքի տեխնիկական |
| | |առանձնահատկությունները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|38.|ՈՒսումնառության |Բացատրել էներգամատակարարման տնտեսության |
| |արդյունք 4 |աշխատանքների սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|39.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում երկաթուղային |
| | |ճանապարհների էլեկտրաֆիկացումը և քարշային |
| | |ենթակայանները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կոնտակտային ցանցի |
| | |կառուցվածքը և սնուցումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|40.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել կապի և ազդանշանման տեխնիկական |
| |արդյունք 5 |միջոցները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|41.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքների և |
| | |ազդանշանների էլեկտրակենտրոնացումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կապի բոլոր |
| | |տեսակները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|42.|ՈՒսումնառության |Բացատրել գնացքների երթևեկության |
| |արդյունք 6 |կազմակերպման սկզբունքները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|43.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում բաժանարար կետերի |
| | |կառուցվածքները և նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում կայարանի |
| | |աշխատանքները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում գնացքների |
| | |երթևեկության կազմակերպումը: |
|_____________________________________________________________________|
| 9. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ |
| ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|44.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-004 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|45.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |
| | |երկաթուղային տրանսպորտում աշխատանքի |
| | |պաշտպանության, անվտանգության տեխնիկայի, |
| | |արտադրական տրավմատիզմի և հրդեհային |
| | |պաշտպանության պահանջների |
|___|_____________________|___________________________________________|
|46.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|47.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-002 |
| | |«Ընդհանուր էլեկտրատեխնիկա» և |
| | |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003 «Երկաթուղու տեխնիկական |
| | |միջոցներ» մոդուլները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|48.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|49.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել աշխատանքի պաշտպանության |
| |արդյունք 1 |հիմունքները, աշխատանքի պայմանները և |
| | |վնասվածքի (տրավմատիզմի) պատճառները |
| | |կայարաններում |
|___|_____________________|___________________________________________|
|50.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատավայրի |
| | |կազմակերպումը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում վտանգի դեպքում |
| | |մարդու հակազդումը (ռեակցիան), |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի |
| | |պայմանները կայարաններում և |
| | |էլեկտրակենտրոնացման տեղամասում |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական |
| | |վնասվածքները (տրավմատիզմը) կայարաններում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|51.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ազդանշանման կենտրոնացման և |
| |արդյունք 2 |ուղեփակման (ԱԿՈՒ) սարքավորումների և |
| | |կայարանային գծերում անվտանգության |
| | |պահանջները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|52.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանման |
| | |կենտրոնացման և ուղեփակման (ԱԿՈՒ) |
| | |սարքավորումների անվտանգությունը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատատեղի |
| | |սահմանափակման անվտանգությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգ տարածքից |
| | |աշխատանքներ կատարելու մեխանիզմները և |
| | |հարմարանքները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանային |
| | |գույները, նախազգուշացնող գունավորումները և |
| | |անվտանգության նշանները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|53.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել արտադրական շենքերի և |
| |արդյունք 3 |տարածքների լուսավորումը և անվտանգությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|54.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում կայարանի տարածքի |
| | |լուսավորման հիմնական պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում բաժանարար կետերի |
| | |տարածքների լուսավորումը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հողանցման |
| | |պաշտպանումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|55.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում |
| |արդյունք 4 |հրդեհային պաշտպանությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|56.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհային |
| | |պաշտպանության կազմակերպումը և հրդեհի |
| | |մարման միջոցներն ու մեթոդները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհի և պայթյունի |
| | |առաջացման պատճառները և դրանց կանխարգելման |
| | |միջոցները երկաթուղային տրանսպորտի |
| | |օբյեկտներում: |
|_____________________________________________________________________|
| 10. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՆ, ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՆ ԵՎ ԿԱՊԸ |
| ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|57.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-005 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|58.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |
| | |երկաթուղային տրանսպորտում ավտոմատիկայի, |
| | |հեռուստամեխանիկայի և կապի սարքավորումների |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|59.|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|60.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003 |
| | |«Երկաթուղու տեխնիկական միջոցներ» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|61.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|62.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում |
| |արդյունք 1 |ավտոմատիկայի, հեռուստամեխանիկայի և կապի |
| | |սարքավորումների դասակարգումը և |
| | |նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|63.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատիկայի, |
| | |հեռուստամեխանիկայի և կապի սարքավորումների |
| | |դասակարգումը |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատիկայի, |
| | |հեռուստամեխանիկայի և կապի սարքավորումները |
| | |վազուրթներում և կայարաններում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|64.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում |
| |արդյունք 2 |ավտոմատիկայի և հեռուստամեխանիկայի հիմնական|
| | |տարրերը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|65.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ղեկավարման |
| | |վահանակը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների |
| | |դասակարգումը և աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների տեսակները |
| | |և նշանակությունը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն և |
| | |փոփոխական հոսանքի ռելեները, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում սլաքների ղեկավարման |
| | |հսկող ռելեի սխեման, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների |
| | |էլեկտրասնուցումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|66.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ավտոուղեփակման դասակարգումը, |
| |արդյունք 3 |աշխատանքի սկզբունքները և ներկայացվող |
| | |պահանջները |
|___|_____________________|___________________________________________|
|67.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման |
| | |դասակարգումը, նրանց սարքավորումները և |
| | |մեխանիզմները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ և երկգիծ |
| | |ավտոուղեփակման աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում գծանցումների և |
| | |ավտոմատ ուղեփակման ազդանշանների տեղադրման |
| | |սկզբունքը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակումների |
| | |միացման սխեման, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման |
| | |սարքավորումների տեխնիկական սպասարկումը, |
| | |6) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման |
| | |սարքավորումների էլեկտրասնուցումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|68.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել էլեկտրական ռելսային շղթաների |
| |արդյունք 4 |նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|69.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների |
| | |տեսակները և կառուցվածքը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ճյուղավորված |
| | |ռելսային շղթաները, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթայի |
| | |էլեկտրասնուցումը և փոփոխական հոսանքի |
| | |էլեկտրասարքավորումները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների |
| | |տեխնիկական սպասարկումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|70.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել կայարանային լուսաֆորները և |
| |արդյունք 5 |դրանց ազդանշանումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|71.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների |
| | |տեսակները և դրանց տեղադրման վայրը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների |
| | |ազդանշանումը, ղեկավարման սխեման և |
| | |նշանակությունը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների |
| | |անսարքությունները և դրանց վերականգնման |
| | |մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների |
| | |սպասարկումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների |
| | |էլեկտրասնուցումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|72.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ռելեային կիսաավտոմատ |
| |արդյունք 6 |ուղեփակումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|73.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ գծային |
| | |շղթայի սխեման ՌՊԲ ԳՏՍՍ, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ՌՊԲ ԳՏՍՍ և |
| | |կենտրոնացման հանգուցման սխեման, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելեային |
| | |կիսաավտոմատ ուղեփակման սարքավորումները, |
| | |անսարքությունները և վերականգնման |
| | |մեթոդները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ գծային |
| | |շղթայի ՌՊԲ ԳՏՍՍ համապատասխան պահանջները: |
|_____________________________________________________________________|
|11. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԼԱՔԱՅԻՆ ԷԼԵԿՏՐԱՓՈԽԱԴՐԻՉՆԵՐԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ |
| ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՅՈՒՄ ԵՎ ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՅՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|74.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-006 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|75.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |
| | |սլաքային էլեկտրափոխադրիչների կառուցվածքի, |
| | |նշանակության, աշխատանքի սկզբունքի մասին, և |
| | |կարողություններ սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների տեղադրման և սպասարկման|
| | |աշխատանքների իրականացման համար |
|___|_____________________|___________________________________________|
|76.|Մոդուլի տևողությունը |70 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|77.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-005 |
| | |«Ավտոմատիկան, հեռուստամեխանիկան և կապը |
| | |երկաթուղային տրանսպորտում» մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|78.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|79.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել սլաքային էլեկտրափոխադրիչների |
| |արդյունք 1 |դասակարգումը և նշանակությունը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|80.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչի տեսակները, կառուցվածքը և |
| | |տեխնիկական պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների աշխատանքի սկզբունքը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում հկ-6-Ծ և հկ-6 |
| | |սլաքային էլեկտրափոխադրիչների կառուցվածքը և |
| | |նշանակությունը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|81.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել սլաքային էլեկտրափոխադրիչների |
| |արդյունք 2 |տեղադրումը և սպասարկումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|82.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների տեղադրումը և |
| | |սպասարկումը` պահպանելով գնացքների |
| | |երթևեկության անվտանգության կանոնները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների աշխատանքի ռեժիմի |
| | |հսկումը, |
| | |3) ճիշտ է կատարում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների յուղումը, |
| | |4) ճիշտ է կատարում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների քանդում-հավաքումը և |
| | |մոնտաժումը, |
| | |5) ճիշտ է ներկայացում սլաքային |
| | |էլեկտրափոխադրիչների խափանումները և |
| | |կարողանում է դրանք վերականգնել: |
|_____________________________________________________________________|
|12. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԶԴԱՆՇԱՆԱՅԻՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱՑՄԱՆ ԵՎ ՈՒՂԵՓԱԿՄԱՆ |
| ՍԱՐՔԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ, ՆՈՐՈԳՈՒՄ ԵՎ ՄՈՆՏԱԺՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|83.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-007 |
|___|_____________________|___________________________________________|
|84.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ |
| | |կարողություններ ազդանշանային կենտրոնացման |
| | |և ուղեփակման սարքավորումների ստուգման, |
| | |կարգավորման, տեխնիկական սպասարկման և |
| | |նորոգման աշխատանքները իրականացնելու համար |
|___|_____________________|___________________________________________|
|85.|Մոդուլի տևողությունը |98 ժամ |
|___|_____________________|___________________________________________|
|86.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |
| | |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-006 |
| | |«Սլաքային էլեկտրափոխադրիչները երկաթուղու |
| | |ավտոմատիկայում և հեռուստամեխանիկայում» |
| | |մոդուլը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|87.|Մոդուլի գնահատման |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| |կարգը |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված |
| | |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի |
| | |ապահովումն է: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|88.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և |
| |արդյունք 1 |ուղեփակման կառավարման վահանակի |
| | |սպասարկումը, նորոգումը և մոնտաժումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|89.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում կառավարման վահանակի |
| | |սպասարկման և նորոգման աշխատանքները, |
| | |2) ճիշտ է կատարում կառավարման վահանակի |
| | |դեմոնտաժումը և մոնտաժումն ըստ աշխատանքային|
| | |գծագրերի, |
| | |3) ճիշտ է կատարում կառավարման |
| | |սարքավորումների հողանցման աշխատանքները: |
| | |4) ճիշտ կարողանում է պահպանել աշխատանքների |
| | |տեխնոլոգիան ըստ համապատասխան |
| | |հրահանգավորման, |
| | |5) ճիշտ կարողանում է ապահովել գնացքների |
| | |երթևեկության անվտանգությունը աշխատանքների |
| | |կատարման ժամանակ, |
| | |6) ճիշտ կարողանում է կատարել փաստաթղթային |
| | |ձևակերպումները համապատասխան մատյաններում: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|90.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և |
| |արդյունք 2 |ուղեփակման սարքավորումների տեխնիկական |
| | |սպասարկումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|91.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կատարում ազդանշանային |
| | |կենտրոնացման և ուղեփակման ռելսային |
| | |շղթաների տեխնիկական սպասարկումը, |
| | |2) ճիշտ է կատարում ռելսային շղթաների |
| | |չափումները և կարգավորումն ըստ |
| | |հերթականության, |
| | |3) ճիշտ կարողանում է տարբերակել և կիրառել |
| | |համապատասխան գործիքները և հարմարանքները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների |
| | |տեսակները և աշխատանքի ծավալը, |
| | |5) ճիշտ է կատարում ռելսային շղթաների |
| | |անսարքությունների հայտնաբերումը և |
| | |վերականգնումը: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|92.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և |
| |արդյունք 3 |ուղեփակման սարքավորումների նորոգումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|93.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ ժամանակին կարողանում է հայտնաբերել |
| | |և գնահատել ազդանշանային կենտրոնացման և |
| | |ուղեփակման սարքավորումների մաշվածությունը |
| | |և փոխարինել, |
| | |2) ճիշտ կարողանում է կողմնորոշվել և |
| | |գնահատել գնացքների երթևեկության |
| | |անվտանգության հավանական վտանգը և որոշել |
| | |վերականգնման ժամկետները: |
|___|_____________________|___________________________________________|
|94.|ՈՒսումնառության |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և |
| |արդյունք 4 |ուղեփակման սարքավորումների մալուխների |
| | |անցկացումը և մոնտաժումը |
|___|_____________________|___________________________________________|
|95.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մալուխների |
| | |դասակարգումը և նշանակությունը, |
| | |2) ճիշտ կարողանում է անցկացնել մալուխային |
| | |գծերը`կամուրջներով, թունելներով, |
| | |երկաթբետոնյա ակոսներով և այլն, |
| | |3) ճիշտ կարողանում է դեմոնտաժել և մոնտաժել|
| | |ազդանշանային կենտրոնացման և ուղեփակման |
| | |սարքավորումների մալուխները, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանային |
| | |կենտրոնացման և ուղեփակման սարքավորումների |
| | |էլեկտրասնուցումը: |
| | |5) ճիշտ կարողանում է անցկացնել մալուխային |
| | |գծերը կայարանների տարածքներում ըստ |
| | |սահմանված նորմատիվների: |
._____________________________________________________________________.
----------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում