Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 8-61.90.01 «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՆ, ՀԵՌՈՒ ...

 

 

110.0896.161014

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        10            2014 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11014453

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

11 սեպտեմբերի 2014 թվականի N 896-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 8-61.90.01 «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՆ, ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՆ ԵՎ ԿԱՊԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 8-61.90.01.01-3 «ԷԼԵԿՏՐԱՄՈՆՏՅՈՐ` ԱԶԴԱՆՇԱՆԱՅԻՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱՑՄԱՆ ԵՎ ՈՒՂԵՓԱԿՄԱՆ ՍԱՐՔԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՎ ՆՈՐՈԳՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1015-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|4. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐՈՒԹՅՈՒՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|42.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ -ՀՕ-3-14-004                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է զարգացնել սովորողի       |

|   |                     |համակարգչային տեխնիկայից օգտվելու և  դրա   |

|   |                     |ծրագրային հնարավորությունները կիրառելու    |

|   |                     |առաջնային կարողությունները, աշխատանքային   |

|   |                     |գործունեության ընթացքում և  անձնական       |

|   |                     |կարիքների շրջանակներում կիրառել            |

|   |                     |համակարգչային օպերացիոն համակարգերի,       |

|   |                     |գրասենյակային փաթեթների ծրագրերը           |

|   |                     |(Microsoft Office), կատարելագործել         |

|   |                     |համացանցից օգտվելու կարողությունները և     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար          |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|ՈՒսումնառության      |Համակարգչային տեխնիկայի տիրապետում և       |

|   |արդյունք 1           |օպերացիոն համակարգի կիրառում               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) տիրապետում է համակարգչի հիմնական և      |

|   |                     |լրացուցիչ բաղադրիչներին,                   |

|   |                     |2) տիրապետում է միացնելու, օգտագործելու և  |

|   |                     |անջատելու տեխնիկական պայմաններին,          |

|   |                     |3) տիրապետում է համակարգչային օժանդակ      |

|   |                     |տեխնիկական սարքերից (printer, scaner,      |

|   |                     |projector, fax, պատճենահանման սարք և       |

|   |                     |այլն),                                     |

|   |                     |4) ներկայացնում է օպերացիոն համակարգի      |

|   |                     |պատուհանային կառուցվածքը,                  |

|   |                     |5) ներկայացնում է կիրառվող հիմնական        |

|   |                     |ծրագրերը (Microsoft Office),               |

|   |                     |6) կարողանում է բացատրել առաջադրված        |

|   |                     |թղթապանակը և  ֆայլը,                       |

|   |                     |7) օգտվում է պատուհանային մենյուի հիմնական |

|   |                     |հրամաններից,                               |

|   |                     |8) ստեղծում է նոր թղթապանակ ու ֆայլ,       |

|   |                     |պահպանում, բացում, փակում և  տեղադրում է   |

|   |                     |առաջադրված վայրում,                        |

|   |                     |9) կատարում է առաջադրված փաստաթղթի         |

|   |                     |տպագրում (Print):                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|ՈՒսումնառության      |Տեքստերի խմբագրում և  ֆորմատավորում        |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) կարողանում է ծրագրերը պատրաստել հայերեն |

|   |                     |և  օտար լեզվով տեքստ մուտքագրելու համար,   |

|   |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, մեծատառ նշաններ,   |

|   |                     |սիմվոլներ, թվանշաններ,                     |

|   |                     |3) կարողանում է տեղաշարժել տեքստային       |

|   |                     |ցուցիչը տեքստի մեջ կատարելով ուղղումներ,   |

|   |                     |ջնջումներ, լրացումներ,                     |

|   |                     |4) կատարում է մուտքագրված տեքստի           |

|   |                     |պարզագույն ֆորմատավորում` փոխելով տողերի   |

|   |                     |դասավորությունը, միջտողային                |

|   |                     |տարածությունները, տեքստի գունային ֆոնը,    |

|   |                     |պարբերության խորությունները լուսանցքներից, |

|   |                     |5) կարողանում է տեքստին կից ներմուծել      |

|   |                     |նկարներ, գրաֆիկներ, աղյուսակներ,           |

|   |                     |անիմացիաներ և  այլն:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|ՈՒսումնառության      |Աղյուսակի պատրաստում և  խմբագրում          |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է աղյուսակներ կազմելու     |

|   |                     |համապատասխան ծրագրերը և  նախապատրաստել     |

|   |                     |դրանք,                                     |

|   |                     |2) կազմում է աղյուսակ առաջադրված չափերով և |

|   |                     |մուտքագրում տվյալներ,                      |

|   |                     |3) կատարում է ուղղումներ ու լրացումներ     |

|   |                     |աղյուսակում (տվյալներ, տողեր, սյուներ և    |

|   |                     |այլն),                                     |

|   |                     |4) փնտրում և  գտնում է տվյալներ            |

|   |                     |աղյուսակում,                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|ՈՒսումնառության      |Գրաֆիկական խմբագրում և  նկարազարդում       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Կատարման չափանիշներ  |1) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ,        |

|   |                     |2) գծագրում է գրաֆիկական օբյեկտներ`        |

|   |                     |օգտագործելով Autoshapes պատուհանի պատրաստի |

|   |                     |ձևերը,                                     |

|   |                     |3) գծագրում է կանոնավոր պատկերներ,         |

|   |                     |4) ֆորմատավորում է գրաֆիկական օբյեկտները`  |

|   |                     |տեղափոխելով, պատճենելով, պտտելով և  չափերը |

|   |                     |փոխելով,                                   |

|   |                     |5) խմբավորում է գրաֆիկական օբյեկտները,     |

|   |                     |6) գծագրում է տեքստային բլոկներ,           |

|   |                     |7) կատարում է գրաֆիկական օբյեկտների        |

|   |                     |գունաերանգավորում:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|ՈՒսումնառության      |Ցուցադրության կազմակերպում համակարգչային   |

|   |արդյունք 5           |ծրագրերով                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է ցուցադրական ծրագրերը և   |

|   |                     |դրանց պատուհանի կառուցվածքը,               |

|   |                     |2) մուտքագրում է տեքստ, թվային արժեքներ և  |

|   |                     |պարզ գործողություններ,                     |

|   |                     |3) ներբեռնում է նկարներ, տեսանյութեր,      |

|   |                     |անիմացիաներ, տվյալներ` աղյուսակի, գրաֆիկի  |

|   |                     |տեսքով,                                    |

|   |                     |4) կարողանում է առաջադրված թեմայով         |

|   |                     |պատրաստել ավարտուն փաստաթուղթ              |

|   |                     |ցուցադրության համար,                       |

|   |                     |5) ցուցադրում է պատրաստված տեղեկատվական    |

|   |                     |նյութը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|ՈՒսումնառության      |Աշխատել համացանցում                        |

|   |արդյունք 6           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է «համացանց»               |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) օգտագործում է ինտերնետային հիմնական     |

|   |                     |ծրագրերը,                                  |

|   |                     |3) ներկայացնում է History, Favorites,      |

|   |                     |Stop, Refresh հրամանների, Back և  Forward  |

|   |                     |կոճակների նշանակությունը,                  |

|   |                     |4) փնտրում է առաջադրված տվյալները          |

|   |                     |համացանցի տեղեկատվական բազաներում          |

|   |                     |(որոնողական և  բաց ցանցերից),              |

|   |                     |5) կարողանում է համացանցից ներբեռնել,      |

|   |                     |պահպանել և  օգտագործել տեղեկությունները,   |

|   |                     |6) գրանցվում է էլեկտրոնային փոստում,       |

|   |                     |ինտերնետային ծրագրերում և  այլ կայքերում,  |

|   |                     |7) օգտագործում է էլեկտրոնային փոստի        |

|   |                     |հնարավորությունները, ուղարկում և  ստանում  |

|   |                     |ինֆորմացիա                                 |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 8-61.90.01

«Ավտոմատիկան, հեռուստամեխանիկան և կապը երկաթուղային տրանսպորտում»

մասնագիտության 8-61.90.01.01-3 «Էլեկտրամոնտյոր` ազդանշանային

կենտրոնացման և ուղեփակման սարքերի սպասարկման և նորոգման»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|              6. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-001                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորվել   |

|   |                     |գծագրության և  նախագծային առաջադրանքներ    |

|   |                     |կատարելու` մասնագիտական մոդուլների         |

|   |                     |ուսումնառության համար անհրաժեշտ            |

|   |                     |կարողություններ                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար          |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառության      |Կատարել տիպային մեքենամասերի (դետալների)   |

|   |արդյունք 1           |էսքիզներ և  աշխատանքային գծագրեր           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում երկրաչափական            |

|   |                     |կառուցումները հարթության վրա` կորերի       |

|   |                     |լծորդում, փոխուղղահայաց ուղիղների          |

|   |                     |կառուցում, եռանկյունների կառուցում         |

|   |                     |կոորդինատներով և  այլն,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում տիպային մեքենամասերի    |

|   |                     |(դետալների) պրոյեկտումը հարթությունների    |

|   |                     |վրա և  պատկերում դրանց երեք պրոյեկցիաները, |

|   |                     |3) ճիշտ է տալիս կտրվածքներ և  պատկերում է  |

|   |                     |առաջադրված տիպային մեքենամասերի            |

|   |                     |(դետալների) աշխատանքային գծագրերը և        |

|   |                     |էսքիզները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է պատկերում աշխատանքային գծագրերի  |

|   |                     |և  էսքիզների վրա տիպային մեքենամասերի      |

|   |                     |(դետալների) չափերը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառության      |Կարդալ աշխատանքային գծագրերը և  էսքիզները  |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային        |

|   |                     |գծագրերի և  էսքիզների վրա պատկերված չափերի |

|   |                     |թույլտվածքները և  մաքրության, դասերի       |

|   |                     |նշանակումները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային         |

|   |                     |գծագրերի և  էսքիզի վրա ներկայացված         |

|   |                     |տեխնիկական պայմանները,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում աշխատանքային         |

|   |                     |գծագրերի կամ էսքիզի վրա պատկերված երիթային |

|   |                     |փորակի, բազմաերիթի, ատամնանիվի, տարբեր     |

|   |                     |նշանակության առվակների, երեսակների և       |

|   |                     |նմանատիպ այլ տարրերի նշանակումները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառության      |Կարդալ հանգույցների ու մեքենամասերի        |

|   |արդյունք 3           |հավաքական գծագրերը, դրանց պայմանական       |

|   |                     |նշանակումները և  մասնագրերը                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում հանգույցների և         |

|   |                     |մեքենամասերի հավաքական գծագրերում առանձին  |

|   |                     |մեքենամասերի (դետալների) դիրքավորման       |

|   |                     |նշանակումները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հավաքական գծագրում     |

|   |                     |պայմանական նշանակումները` երիթային,        |

|   |                     |բազմաերիթային միացություններ,              |

|   |                     |ատամնանիվային կառչում, առանցքակալային      |

|   |                     |նստեցվածք,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում հավաքական գծագրերում |

|   |                     |պատկերված նստեցվածքների պայմանական         |

|   |                     |նշանները,                                  |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում հավաքական գծագրի     |

|   |                     |տեխնիկական պահանջները:                     |

|_____________________________________________________________________|

|        7. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱ»              |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-002                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողի մոտ ձևավորվել   |

|   |                     |գիտելիքներ երկաթուղում շահագործվող         |

|   |                     |ավտոմատիկայի, հեռուստամեխանիկայի և  կապի   |

|   |                     |էլեկտրասարքավորումների կառուցվածքի,        |

|   |                     |նշանակության և  աշխատանքի սկզբունքի մասին: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀ-ԱԱՕ-3-14-002      |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հաստատուն էլեկտրական հոսանքի   |

|   |արդյունք 1           |օրենքները և  դրանց կիրառությունները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրական դաշտը,   |

|   |                     |էլեկտրական դաշտի լարվածությունն ու         |

|   |                     |պոտենցիալների տարբերությունը, ճիշտ է       |

|   |                     |ներկայացնում հաղորդիչների                  |

|   |                     |էլեկտրաունակությունը, կոնդենսատորները,     |

|   |                     |դրանց միացման եղանակները,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |օրենքները և  հաղորդիչների միացման          |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մարտկոցների,        |

|   |                     |էլեկտրաջեռուցիչ սարքերի, ջերմային ռելեի    |

|   |                     |ապահովիչների կառուցվածքը:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել կիսահաղորդիչների                  |

|   |արդյունք 2           |հաղորդականությունը, տիպերը,                |

|   |                     |էլեկտրոնախոռոչային (n-p) անցումը,          |

|   |                     |կիսահաղորդչային դիոդների, տրանզիստորների   |

|   |                     |կառուցվածքը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սեփական և           |

|   |                     |խառնուրդային հաղորդականությունը,           |

|   |                     |ակցեպտորային (p տիպի) և  դոնորային (n տիպի)|

|   |                     |կիսահաղորդիչները,                          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ակցեպտորային և      |

|   |                     |դոնորային տիպի կիսահաղորդիչների սահմանին   |

|   |                     |դիտվող էլեկտրոնախոռոչային (n-p) անցումը և  |

|   |                     |դրա կիրառումը:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրամագնիսականության,       |

|   |արդյունք 3           |էլեկտրամագնիսական մակածման երևույթները,    |

|   |                     |փոփոխական և  հաստատուն հոսանքի մեքենաների  |

|   |                     |կառուցվածքը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մագնիսական դաշտը և  |

|   |                     |Ամպերի օրենքը, ճիշտ է ներկայացնում         |

|   |                     |էլեկտրամագնիսական մակածումը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |գեներատորի և  էլեկտրաշարժիչի աշխատանքը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սինխրոն մեքենաների  |

|   |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ասինխրոն մեքենաների |

|   |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքը   |

|   |                     |բնութագրող ֆիզիկական մեծությունները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել եռաֆազ հոսանքի շղթաների տեսակները |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում եռաֆազ փոփոխական    |

|   |                     |հոսանքի ստացումը, ճիշտ է ներկայացնում      |

|   |                     |աստղաձև  և  եռանկյունաձև  միացումները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում եռաֆազ              |

|   |                     |տրանսֆորմատորի կառուցվածքն ու աշխատանքը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|ՈՒսումնառության      |Կատարել էլեկտրական չափումներ               |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում էլեկտրաչափման       |

|   |                     |տեխնիկան, նրա նշանակությունը և             |

|   |                     |դասակարգումը, ճիշտ է ներկայացնում          |

|   |                     |էլեկտրաչափիչ սարքերի կառուցվածքը և         |

|   |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում դիմադրության, լարման,   |

|   |                     |հոսանքի ուժի, հաճախության, հզորության      |

|   |                     |չափումներ ռեոստատով, վոլտմետրով,           |

|   |                     |ամպերմետրով, հաճախաչափով, վատտմետրով:      |

|_____________________________________________________________________|

|     8. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ»           |

|_____________________________________________________________________|

|27.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |երկաթուղային տրանսպորտի բոլոր հիմնական     |

|   |                     |կառուցվածքների, սարքավորումների,           |

|   |                     |շահագործման, պահպանման ու նորոգման, ինչպես |

|   |                     |նաև  երկաթուղային տնտեսության ամբողջ       |

|   |                     |համալիրի մասին:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Մոդուլի տևողությունը | 54 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-001      |

|   |                     |«Գծագրություն» մոդուլը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել գծային տնտեսության աշխատանքների   |

|   |արդյունք 1           |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գծի կառուցվածքը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկաթուղագծի        |

|   |                     |կառուցվածքը, պլանը և  պրոֆիլը,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողապաստառը և       |

|   |                     |արհեստական կառույցները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում գծի վերին           |

|   |                     |կառուցվածքը, ռելսային աղուրի կառուցվածքը և |

|   |                     |պահպանումը,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային            |

|   |                     |փոխադրիչները և  գծանցները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել վագոնային տնտեսության             |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքների սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մարդատար և  բեռնատար|

|   |                     |վագոնների տեխնիկական բնութագիրը և          |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մարդատար և  բեռնատար|

|   |                     |վագոնների սայլակների, շրջանակների և        |

|   |                     |ավտոկցորդի կառուցվածքը,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում արգելակային         |

|   |                     |սարքավորումները:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել լոկոմոտիվների աշխատանքների        |

|   |արդյունք 3           |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լոկոմոտիվների       |

|   |                     |ընդհանուր բնութագիրը,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջերմաքարշերի,       |

|   |                     |էլեկտրաքարշի և  էլեկտրագնացքի տեխնիկական   |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել էներգամատակարարման տնտեսության    |

|   |արդյունք 4           |աշխատանքների սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում երկաթուղային        |

|   |                     |ճանապարհների էլեկտրաֆիկացումը և  քարշային  |

|   |                     |ենթակայանները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կոնտակտային ցանցի   |

|   |                     |կառուցվածքը և  սնուցումը:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կապի և  ազդանշանման տեխնիկական |

|   |արդյունք 5           |միջոցները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքների և          |

|   |                     |ազդանշանների էլեկտրակենտրոնացումը,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կապի բոլոր          |

|   |                     |տեսակները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել գնացքների երթևեկության            |

|   |արդյունք 6           |կազմակերպման սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բաժանարար կետերի    |

|   |                     |կառուցվածքները և  նշանակությունը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կայարանի            |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գնացքների           |

|   |                     |երթևեկության  կազմակերպումը:               |

|_____________________________________________________________________|

| 9. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ        |

|                         ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|44.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-004                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |երկաթուղային տրանսպորտում աշխատանքի        |

|   |                     |պաշտպանության, անվտանգության տեխնիկայի,    |

|   |                     |արտադրական տրավմատիզմի և  հրդեհային        |

|   |                     |պաշտպանության պահանջների                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-002      |

|   |                     |«Ընդհանուր էլեկտրատեխնիկա» և               |

|   |                     |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003 «Երկաթուղու տեխնիկական     |

|   |                     |միջոցներ» մոդուլները:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքի պաշտպանության        |

|   |արդյունք 1           |հիմունքները, աշխատանքի պայմանները և        |

|   |                     |վնասվածքի (տրավմատիզմի) պատճառները         |

|   |                     |կայարաններում                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատավայրի         |

|   |                     |կազմակերպումը,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում վտանգի դեպքում      |

|   |                     |մարդու հակազդումը (ռեակցիան),              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքի           |

|   |                     |պայմանները կայարաններում և                 |

|   |                     |էլեկտրակենտրոնացման տեղամասում             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական          |

|   |                     |վնասվածքները (տրավմատիզմը) կայարաններում:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ազդանշանման կենտրոնացման և     |

|   |արդյունք 2           |ուղեփակման (ԱԿՈՒ) սարքավորումների և        |

|   |                     |կայարանային գծերում անվտանգության          |

|   |                     |պահանջները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանման         |

|   |                     |կենտրոնացման և  ուղեփակման (ԱԿՈՒ)          |

|   |                     |սարքավորումների անվտանգությունը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատատեղի          |

|   |                     |սահմանափակման անվտանգությունը,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգ տարածքից    |

|   |                     |աշխատանքներ կատարելու մեխանիզմները և       |

|   |                     |հարմարանքները,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանային        |

|   |                     |գույները, նախազգուշացնող գունավորումները և |

|   |                     |անվտանգության նշանները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արտադրական շենքերի և           |

|   |արդյունք 3           |տարածքների լուսավորումը և  անվտանգությունը |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կայարանի տարածքի    |

|   |                     |լուսավորման հիմնական պահանջները,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բաժանարար կետերի    |

|   |                     |տարածքների լուսավորումը,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողանցման           |

|   |                     |պաշտպանումը:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում      |

|   |արդյունք 4           |հրդեհային պաշտպանությունը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհային           |

|   |                     |պաշտպանության կազմակերպումը և  հրդեհի      |

|   |                     |մարման միջոցներն ու մեթոդները,             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հրդեհի և  պայթյունի |

|   |                     |առաջացման պատճառները և  դրանց կանխարգելման |

|   |                     |միջոցները երկաթուղային տրանսպորտի          |

|   |                     |օբյեկտներում:                              |

|_____________________________________________________________________|

| 10. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՆ, ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՆ ԵՎ ԿԱՊԸ       |

|                  ԵՐԿԱԹՈՒՂԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏՈՒՄ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|57.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-005                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |երկաթուղային տրանսպորտում ավտոմատիկայի,    |

|   |                     |հեռուստամեխանիկայի և  կապի սարքավորումների |

|   |                     |վերաբերյալ:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-003      |

|   |                     |«Երկաթուղու տեխնիկական միջոցներ» մոդուլը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում      |

|   |արդյունք 1           |ավտոմատիկայի, հեռուստամեխանիկայի և  կապի   |

|   |                     |սարքավորումների դասակարգումը և             |

|   |                     |նշանակությունը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատիկայի,       |

|   |                     |հեռուստամեխանիկայի և  կապի սարքավորումների |

|   |                     |դասակարգումը                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ավտոմատիկայի,       |

|   |                     |հեռուստամեխանիկայի և  կապի սարքավորումները |

|   |                     |վազուրթներում և  կայարաններում:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկաթուղային տրանսպորտում      |

|   |արդյունք 2           |ավտոմատիկայի և  հեռուստամեխանիկայի հիմնական|

|   |                     |տարրերը                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում  ղեկավարման         |

|   |                     |վահանակը,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների            |

|   |                     |դասակարգումը և  աշխատանքի սկզբունքը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների տեսակները  |

|   |                     |և  նշանակությունը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն և         |

|   |                     |փոփոխական հոսանքի ռելեները,                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում սլաքների ղեկավարման |

|   |                     |հսկող ռելեի սխեման,                        |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ռելեների            |

|   |                     |էլեկտրասնուցումը:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ավտոուղեփակման դասակարգումը,   |

|   |արդյունք 3           |աշխատանքի սկզբունքները և  ներկայացվող      |

|   |                     |պահանջները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման      |

|   |                     |դասակարգումը, նրանց սարքավորումները և      |

|   |                     |մեխանիզմները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ և  երկգիծ    |

|   |                     |ավտոուղեփակման աշխատանքի սկզբունքը,        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գծանցումների և      |

|   |                     |ավտոմատ ուղեփակման ազդանշանների տեղադրման  |

|   |                     |սկզբունքը,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակումների  |

|   |                     |միացման սխեման,                            |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման      |

|   |                     |սարքավորումների տեխնիկական սպասարկումը,    |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ավտոուղեփակման      |

|   |                     |սարքավորումների էլեկտրասնուցումը:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրական ռելսային շղթաների   |

|   |արդյունք 4           |նշանակությունը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների   |

|   |                     |տեսակները և  կառուցվածքը,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ճյուղավորված        |

|   |                     |ռելսային շղթաները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթայի     |

|   |                     |էլեկտրասնուցումը և  փոփոխական հոսանքի      |

|   |                     |էլեկտրասարքավորումները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների   |

|   |                     |տեխնիկական սպասարկումը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել կայարանային լուսաֆորները և     |

|   |արդյունք 5           |դրանց ազդանշանումը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների        |

|   |                     |տեսակները և  դրանց տեղադրման վայրը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների        |

|   |                     |ազդանշանումը, ղեկավարման սխեման և          |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների        |

|   |                     |անսարքությունները և  դրանց վերականգնման    |

|   |                     |մեթոդները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների        |

|   |                     |սպասարկումը,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում լուսաֆորների        |

|   |                     |էլեկտրասնուցումը:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ռելեային կիսաավտոմատ           |

|   |արդյունք 6           |ուղեփակումը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ գծային       |

|   |                     |շղթայի սխեման ՌՊԲ ԳՏՍՍ,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ՌՊԲ ԳՏՍՍ և          |

|   |                     |կենտրոնացման հանգուցման սխեման,            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ռելեային            |

|   |                     |կիսաավտոմատ ուղեփակման սարքավորումները,    |

|   |                     |անսարքությունները և  վերականգնման          |

|   |                     |մեթոդները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում միագիծ գծային       |

|   |                     |շղթայի ՌՊԲ ԳՏՍՍ համապատասխան պահանջները:   |

|_____________________________________________________________________|

|11. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԼԱՔԱՅԻՆ ԷԼԵԿՏՐԱՓՈԽԱԴՐԻՉՆԵՐԸ ԵՐԿԱԹՈՒՂՈՒ       |

|            ԱՎՏՈՄԱՏԻԿԱՅՈՒՄ ԵՎ ՀԵՌՈՒՍՏԱՄԵԽԱՆԻԿԱՅՈՒՄ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|74.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-006                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |սլաքային էլեկտրափոխադրիչների կառուցվածքի,  |

|   |                     |նշանակության, աշխատանքի սկզբունքի մասին, և |

|   |                     |կարողություններ սլաքային                   |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների տեղադրման և  սպասարկման|

|   |                     |աշխատանքների իրականացման համար             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Մոդուլի տևողությունը |70 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-005      |

|   |                     |«Ավտոմատիկան, հեռուստամեխանիկան և  կապը    |

|   |                     |երկաթուղային տրանսպորտում» մոդուլը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սլաքային էլեկտրափոխադրիչների   |

|   |արդյունք 1           |դասակարգումը և  նշանակությունը             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային            |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչի տեսակները, կառուցվածքը և  |

|   |                     |տեխնիկական պահանջները,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային            |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների աշխատանքի սկզբունքը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հկ-6-Ծ և  հկ-6      |

|   |                     |սլաքային էլեկտրափոխադրիչների կառուցվածքը և |

|   |                     |նշանակությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել սլաքային էլեկտրափոխադրիչների   |

|   |արդյունք 2           |տեղադրումը և  սպասարկումը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սլաքային            |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների տեղադրումը և           |

|   |                     |սպասարկումը` պահպանելով գնացքների          |

|   |                     |երթևեկության  անվտանգության կանոնները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում սլաքային                |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների աշխատանքի ռեժիմի       |

|   |                     |հսկումը,                                   |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում սլաքային                |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների յուղումը,              |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում սլաքային                |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների քանդում-հավաքումը և    |

|   |                     |մոնտաժումը,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացում սլաքային             |

|   |                     |էլեկտրափոխադրիչների խափանումները և         |

|   |                     |կարողանում է դրանք վերականգնել:            |

|_____________________________________________________________________|

|12. ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԶԴԱՆՇԱՆԱՅԻՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱՑՄԱՆ ԵՎ ՈՒՂԵՓԱԿՄԱՆ       |

|          ՍԱՐՔԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ, ՆՈՐՈԳՈՒՄ ԵՎ ՄՈՆՏԱԺՈՒՄ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|83.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-007                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սովորողին տալ            |

|   |                     |կարողություններ ազդանշանային կենտրոնացման  |

|   |                     |և  ուղեփակման սարքավորումների ստուգման,    |

|   |                     |կարգավորման, տեխնիկական սպասարկման և       |

|   |                     |նորոգման աշխատանքները իրականացնելու համար  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Մոդուլի տևողությունը |98 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ԱՀԿ-ԵՏ-3-14-006      |

|   |                     |«Սլաքային էլեկտրափոխադրիչները երկաթուղու   |

|   |                     |ավտոմատիկայում և  հեռուստամեխանիկայում»    |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և    |

|   |արդյունք 1           |ուղեփակման կառավարման վահանակի             |

|   |                     |սպասարկումը, նորոգումը և  մոնտաժումը       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում կառավարման վահանակի     |

|   |                     |սպասարկման և  նորոգման աշխատանքները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կառավարման վահանակի     |

|   |                     |դեմոնտաժումը և  մոնտաժումն ըստ աշխատանքային|

|   |                     |գծագրերի,                                  |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում կառավարման              |

|   |                     |սարքավորումների հողանցման աշխատանքները:    |

|   |                     |4) ճիշտ կարողանում է պահպանել աշխատանքների |

|   |                     |տեխնոլոգիան ըստ համապատասխան               |

|   |                     |հրահանգավորման,                            |

|   |                     |5) ճիշտ կարողանում է ապահովել գնացքների    |

|   |                     |երթևեկության  անվտանգությունը աշխատանքների |

|   |                     |կատարման ժամանակ,                          |

|   |                     |6) ճիշտ կարողանում է կատարել փաստաթղթային  |

|   |                     |ձևակերպումները  համապատասխան մատյաններում: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և    |

|   |արդյունք 2           |ուղեփակման սարքավորումների տեխնիկական      |

|   |                     |սպասարկումը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում ազդանշանային            |

|   |                     |կենտրոնացման և  ուղեփակման ռելսային        |

|   |                     |շղթաների տեխնիկական սպասարկումը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ռելսային շղթաների       |

|   |                     |չափումները և  կարգավորումն ըստ             |

|   |                     |հերթականության,                            |

|   |                     |3) ճիշտ կարողանում է տարբերակել և  կիրառել |

|   |                     |համապատասխան գործիքները և  հարմարանքները,  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ռելսային շղթաների   |

|   |                     |տեսակները և  աշխատանքի ծավալը,             |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում ռելսային շղթաների       |

|   |                     |անսարքությունների հայտնաբերումը և          |

|   |                     |վերականգնումը:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և    |

|   |արդյունք 3           |ուղեփակման սարքավորումների նորոգումը       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ ժամանակին կարողանում է հայտնաբերել |

|   |                     |և  գնահատել ազդանշանային կենտրոնացման և    |

|   |                     |ուղեփակման սարքավորումների մաշվածությունը  |

|   |                     |և  փոխարինել,                              |

|   |                     |2) ճիշտ կարողանում է կողմնորոշվել և        |

|   |                     |գնահատել գնացքների երթևեկության            |

|   |                     |անվտանգության հավանական վտանգը և  որոշել   |

|   |                     |վերականգնման ժամկետները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ազդանշանային կենտրոնացման և    |

|   |արդյունք 4           |ուղեփակման սարքավորումների մալուխների      |

|   |                     |անցկացումը և  մոնտաժումը                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մալուխների          |

|   |                     |դասակարգումը և  նշանակությունը,            |

|   |                     |2) ճիշտ կարողանում է անցկացնել մալուխային  |

|   |                     |գծերը`կամուրջներով, թունելներով,           |

|   |                     |երկաթբետոնյա ակոսներով և  այլն,            |

|   |                     |3) ճիշտ կարողանում է դեմոնտաժել և  մոնտաժել|

|   |                     |ազդանշանային կենտրոնացման և  ուղեփակման    |

|   |                     |սարքավորումների մալուխները,                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ազդանշանային        |

|   |                     |կենտրոնացման և  ուղեփակման սարքավորումների |

|   |                     |էլեկտրասնուցումը:                          |

|   |                     |5) ճիշտ կարողանում է անցկացնել մալուխային  |

|   |                     |գծերը կայարանների տարածքներում ըստ         |

|   |                     |սահմանված նորմատիվների:                    |

._____________________________________________________________________.

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
11.09.2014
N 896-Ն
Հրաման