Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 3-73.20....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 3-73.20.01 «ՇՈՒԿԱՅԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 3-73. ...

 

 

110.0413.080615

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «08»        06            2015 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11015208

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

8 մայիսի 2015 թվականի N 413-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 3-73.20.01 «ՇՈՒԿԱՅԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 3-73.20.01.01-4 «ՇՈՒԿԱՅԱԲԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1057-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՈՆՖԼԻԿՏՆԵՐԻ, ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ և             |

|          ՍԹՐԵՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|72.|Մոդուլի դասիչը              |ՇՈՒԿԲ-5-14-005                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|73.|Մոդուլի նպատակը             |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|   |                            |ձևավորել  գիտելիքներ կոնֆլիկտների,  |

|   |                            |փոփոխությունների ու սթրեսների       |

|   |                            |հիմնական ձևերի  և  զարգացման փուլերի|

|   |                            |վերաբերյալ, զարգացնել ծագած         |

|   |                            |կոնֆլիկտները, սթրեսները և           |

|   |                            |փոփոխությունները կառավարելու և      |

|   |                            |հաղթահարելու կարողություններ:       |

|___|____________________________|____________________________________|

|74.|Մոդուլի տևողությունը        |36 ժամ                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|75.|Մուտքային պահանջները        |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ   |

|   |                            |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել           |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-14-003 «Կառավարման          |

|   |                            |(մենեջմենթի) ընդհանուր              |

|   |                            |կարողություններ»:                   |

|___|____________________________|____________________________________|

|76.|Մոդուլի գնահատման կարգը     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|   |                            |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|   |                            |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|   |                            |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|___|____________________________|____________________________________|

|77.|ՈՒսումնառության արդյունք 1  |Ներկայացնել կոնֆլիկտների էությունը  |

|   |                            |և  պատճառները                       |

|___|____________________________|____________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշներ         |1) նկարագրում է կոնֆլիկտի էությունն |

|   |                            |ու դրա ազդեցություն կազմակերպության |

|   |                            |աշխատանքների խոչընդոտման գործում,   |

|   |                            |2) ներկայացնում է կոնֆլիկտների      |

|   |                            |ծագման պատճառները:                  |

|___|____________________________|____________________________________|

|79.|ՈՒսումնառության արդյունք 2  |Ներկայացնել կոնֆլիկտների հիմնական   |

|   |                            |ձևերը  և  զարգացման փուլերը         |

|___|____________________________|____________________________________|

|80.|Կատարման չափանիշներ         |1) տարբերակում է կոնֆլիկտի          |

|   |                            |դասակարգման ներանձնային ձևը,        |

|   |                            |2) տարբերակում է կոնֆլիկտների       |

|   |                            |դասակարգման միջանձնային ձևը,        |

|   |                            |3) տարբերակում է կոնֆլիկտները անձի  |

|   |                            |և  խմբի միջև,                       |

|   |                            |4) տարբերակում է կոնֆլիկտների       |

|   |                            |դասակարգման միջխմբային ձևը,         |

|   |                            |5) ներկայացնում է կոնֆլիկտների      |

|   |                            |զարգացման փուլերը:                  |

|___|____________________________|____________________________________|

|81.|ՈՒսումնառության արդյունք 3  |Նկարագրել միջանձնային կոնֆլիկտների  |

|   |                            |կառավարման ոճերը                    |

|___|____________________________|____________________________________|

|82.|Կատարման չափանիշներ         |1) կառավարում է կոնֆլիկտը` վերջինից |

|   |                            |խուսափելու միջոցով,                 |

|   |                            |2) կառավարում է կոնֆլիկտը           |

|   |                            |համագործակցելով,                    |

|   |                            |3) կառավարում է կոնֆլիկտը           |

|   |                            |համահարթեցմամբ,                     |

|   |                            |4) կառավարում է կոնֆլիկտը կամային   |

|   |                            |ուժի կամ հարկադրանքի միջոցով,       |

|   |                            |5) կառավարում է կոնֆլիկտը փոխզիջման |

|   |                            |միջոցով,                            |

|   |                            |6) կառավարում է կոնֆլիկտը բուն խնդրի|

|   |                            |լուծման միջոցով:                    |

|___|____________________________|____________________________________|

|83.|ՈՒսումնառության արդյունք 4  |Կառավարել դիմադրության հաղթահարումը`|

|   |                            |փոփոխությունների ներդրման ժամանակ   |

|___|____________________________|____________________________________|

|84.|Կատարման չափանիշներ         |1) կառավարում է փոփոխությունները`   |

|   |                            |ապահովելով ճշգրիտ տեղեկատվություն,  |

|   |                            |2) կառավարում է փոփոխությունները    |

|   |                            |բանակցությունների միջոցով,          |

|   |                            |3) կառավարում է փոփոխությունները`   |

|   |                            |ապահովելով աշխատակիցների            |

|   |                            |մասնակցությունը,                    |

|   |                            |4) կառավարում է փոփոխությունները`   |

|   |                            |խրախուսելով աշխատակիցներին,         |

|   |                            |5) կառավարում է փոփոխությունները`   |

|   |                            |կիրառելով հարկադրանք:               |

|___|____________________________|____________________________________|

|85.|ՈՒսումնառության արդյունք 5  |Կառավարել սթրեսը                    |

|___|____________________________|____________________________________|

|86.|Կատարման չափանիշներ         |1) կառավարում է սթրեսը` իմանալով դրա|

|   |                            |ծագման պատճառը,                     |

|   |                            |2) կառավարում է սթրեսը` վերջինիս    |

|   |                            |տեսակները ճանաչելով,                |

|   |                            |3) կառավարում է սթրեսը` սթրեսածին   |

|   |                            |գործոնները ճանաչելով,               |

|   |                            |4) կառավարում է սթրեսը`             |

|   |                            |աշխատակիցների մասնակցությամբ        |

|   |                            |լիցքաթափման որոշակի միջոցառումներ   |

|   |                            |ձեռնարկելով:                        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ       |

|                         ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|87.|Մոդուլի դասիչը              |ՇՈՒԿԲ-5-14-006                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|88.|Մոդուլի նպատակը             |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին         |

|   |                            |ծանոթացնել մարքեթինգի զարգացման     |

|   |                            |պատմական նախադրյալներին, դրանց      |

|   |                            |ազդեցությանը ժամանակակից            |

|   |                            |մարքեթինգային հարաբերությունների    |

|   |                            |վրա, ձևավորել  գիտելիքներ մարքեթինգի|

|   |                            |կազմակերպման իրավական հիմքերի,      |

|   |                            |ապրանքների մակնիշավորման,           |

|   |                            |սերտիֆիկացման, գնագոյացման,         |

|   |                            |գովազդային գործունեության ծավալման, |

|   |                            |գնումների իրականացման, սպառողների   |

|   |                            |շահերի պաշտպանության, տեղեկատվության|

|   |                            |տրամադրման և  ստացման, առևտրի  և    |

|   |                            |ծառայությունների մատուցման կանոնների|

|   |                            |վերաբերյալ:                         |

|   |                            |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը      |

|   |                            |կկարողանա օգտվել ապրանքային         |

|   |                            |արտադրության և  շուկայական          |

|   |                            |հարաբերությունների կազմակերպման     |

|   |                            |իրավական ակտերի դրույթներից և       |

|   |                            |կկարողանա կիրառել պահանջները:       |

|___|____________________________|____________________________________|

|89.|Մոդուլի տևողությունը        |72 ժամ                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|90.|Մուտքային պահանջները        |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ   |

|   |                            |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել           |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-14-002 «Կիրառական           |

|   |                            |տնտեսագիտություն և  գործարար        |

|   |                            |հմտություններ» մոդուլը:             |

|___|____________________________|____________________________________|

|91.|Մոդուլի գնահատման կարգը     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|   |                            |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|   |                            |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|   |                            |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|___|____________________________|____________________________________|

|92.|ՈՒսումնառության արդյունք 1  |Տիրապետել մարքեթինգի զարգացման      |

|   |                            |պատմությանը և  արդյունքներին        |

|___|____________________________|____________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշներ         |1) տիրապետում է մարքեթինգի զարգացման|

|   |                            |փուլերի մասին գիտելիքներին,         |

|   |                            |2) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգի   |

|   |                            |կազմակերպման ընդհանրությունները և   |

|   |                            |տարբերությունները` ըստ              |

|   |                            |ժամանակագրության,                   |

|   |                            |3) ճիշտ է մեկնաբանում մարքեթինգը,   |

|   |                            |որպես արդյունավետ տնտեսվարման       |

|   |                            |անհրաժեշտ համակարգ:                 |

|___|____________________________|____________________________________|

|94.|ՈՒսումնառության արդյունք 2  |Ներկայացնել կազմակերպությունների    |

|   |                            |կազմակերպաիրավական ձևերի            |

|   |                            |առանձնահատկությունները              |

|___|____________________________|____________________________________|

|95.|Կատարման չափանիշները        |1) ճիշտ է նկարագրում սեփականության  |

|   |                            |տարբեր ձևերը,                       |

|   |                            |2) ճիշտ է նկարագրում                |

|   |                            |կազմակերպությունների ստեղծման       |

|   |                            |կազմակերպաիրավական ձևերը,           |

|   |                            |3) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգային|

|   |                            |գործունեության (բաղադրիչի)          |

|   |                            |առանձնահատկությունները առևտրային  և |

|   |                            |ոչ առևտրային                        |

|   |                            |կազմակերպություններում,             |

|   |                            |4) ներկայացնում է առևտրային  և  ոչ  |

|   |                            |առևտրային  կազմակերպություններում   |

|   |                            |մարքեթինգային հարաբերությունների    |

|   |                            |առաջացման դեպքերը և  կազմում        |

|   |                            |մարքեթինգային պլան:                 |

|___|____________________________|____________________________________|

|96.|ՈՒսումնառության արդյունք 3  |Տիրապետել քաղաքացիաիրավական         |

|   |                            |հարաբերությունների կազմակերպման և   |

|   |                            |ձևակերպման  հիմքերին (պայմանագիր,   |

|   |                            |համաձայնագիր, տեխնիկական առաջադրանք,|

|   |                            |տեխնիկական քարտ, ակտ, պահանջագիր և  |

|   |                            |այլն)                               |

|___|____________________________|____________________________________|

|97.|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |

|   |                            |և  մասնագիտական գործունեության համար|

|   |                            |կիրառվող ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի  |

|   |                            |նորմերը,                            |

|   |                            |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |

|   |                            |իրավահարաբերությունների կարգավորման |

|   |                            |հիմնական նորմերը` ըստ ՀՀ            |

|   |                            |աշխատանքային օրենսգրքի,             |

|   |                            |3) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |

|   |                            |իրավահարաբերություններում սահմանված |

|   |                            |արտոնությունների և  սոցիալական      |

|   |                            |երաշխավորութունների դեպքերը,        |

|   |                            |4) ճիշտ է ներկայացում աշխատանքային  |

|   |                            |իրավահարաբերությունների ընթացքում   |

|   |                            |առաջացած քաղաքացիական և  վարչական   |

|   |                            |պատասխանատվության դեպքերը:          |

|___|____________________________|____________________________________|

|98.|ՈՒսումնառության արդյունք 4  |Տիրապետել մասնագիտական              |

|   |                            |գործունեության                      |

|   |                            |իրավահարաբերությունները կարգավորող  |

|   |                            |հիմնական իրավական և  փաստաթղթային   |

|   |                            |հիմքերին                            |

|___|____________________________|____________________________________|

|99.|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական |

|   |                            |գործունեության                      |

|   |                            |իրավահարաբերությունները կարգավորող  |

|   |                            |հիմնական նորմատիվային և  այլ        |

|   |                            |իրավական ակտերի նշանակությունը      |

|   |                            |մարքեթինգային որոշումների կայացման  |

|   |                            |վրա,                                |

|   |                            |2) ճիշտ է ներկայացնում ապրանքների   |

|   |                            |արտադրության և  վաճառահանման        |

|   |                            |գործընթացները կարգավորող իրավական   |

|   |                            |ակտերը և  դրանց հիմնական պահանջները,|

|   |                            |3) ներկայացնում է վաճառքի           |

|   |                            |կազմակերպումը կարգավորող իրավական   |

|   |                            |ակտերը և  դրանց հիմնական պահանջները,|

|   |                            |4) կարողանում է օգտվել համապատասխան |

|   |                            |իրավական ակտերից` ըստ առաջադրված    |

|   |                            |դեպքի,                              |

|   |                            |5) ճիշտ է կիրառում անհրաժեշտ        |

|   |                            |նորմատիվ ակտի(երի) դրույթներից` ըստ |

|   |                            |առաջադրված իրավիճակի:               |

|___|____________________________|____________________________________|

|100|ՈՒսումնառության արդյունք 5  |Տիրապետել արտադրողի և  սպառողի      |

|   |                            |իրավունքների պաշտպանության նորմերին |

|___|____________________________|____________________________________|

|101|Կատարման չափանիշներ         |) ներկայացնում է մարքեթինգի և       |

|   |                            |տնտեսական մրցակցության              |

|   |                            |հարաբերությունները կարգավորող       |

|   |                            |իրավական ակտերը, դրանց հիմնական     |

|   |                            |պահանջները,                         |

|   |                            |2) կարողանում է օգտվել արտադրողի    |

|   |                            |պաշտպանվածության համապատասխան       |

|   |                            |իրավական ակտից` ըստ առաջադրված      |

|   |                            |դեպքի,                              |

|   |                            |3) ներկայացնում է սպառողի           |

|   |                            |իրավունքների պաշտպանության իրավական |

|   |                            |հիմքերը և  երաշխիքները,             |

|   |                            |4) կարողանում է կիրառել սպառողի     |

|   |                            |իրավունքների պաշտպանության համար    |

|   |                            |անհրաժեշտ նորմատիվ ակտը(երը)` ըստ   |

|   |                            |առաջադրված իրավիճակի:               |

|___|____________________________|____________________________________|

|102|ՈՒսումնառության արդյունք 6  |Ներկայացնել սպասարկման              |

|   |                            |ծառայությունների կազմակերպման համար |

|   |                            |անհրաժեշտ փաստաթղթային              |

|   |                            |ձևակերպումները                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|103|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է նկարագրում կազմակերպության|

|   |                            |փաստաթղթաշրջանառությանը ներկայացվող`|

|   |                            |օրենսդրությամբ սահմանված հիմնական   |

|   |                            |պահանջները,                         |

|   |                            |2) ճիշտ է լրացնում ներքին ու արտաքին|

|   |                            |փաստաթղթաշրջանառության              |

|   |                            |(գործավարության) մեջ կիրառվող       |

|   |                            |տիպային փաստաթղթերը` պլաններ,       |

|   |                            |պայմանագրեր, կարգագրեր,             |

|   |                            |հաշվետվություններ, ապրանքագրեր և    |

|   |                            |այլն,                               |

|   |                            |3) ճիշտ է լրացնում որոշակի          |

|   |                            |կազմակերպություններում գործող       |

|   |                            |տիպային փաստաթղթերը և  աշխատում     |

|   |                            |դրանց հետ,                          |

|   |                            |4) ճիշտ է ներկայացնում              |

|   |                            |տեղեկատվության մշակման,             |

|   |                            |փաստաթղթավորման, պահպանման          |

|   |                            |օրինակներ` օգտվելով տեղեկատվական    |

|   |                            |տեխնոլոգիաների հնարավորությունից:   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԻՄԱՑՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

|104|Մոդուլի դասիչը              |ՇՈՒԿԲ-5-14-007                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|105|Մոդուլի նպատակը             |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ      |

|   |                            |ձևավորել  մարքեթինգային մտածելակերպ,|

|   |                            |մարքեթինգային հիմնարար              |

|   |                            |հասկացությունների և  կառավարման     |

|   |                            |հայեցակարգերի իմացություն,          |

|   |                            |մարքեթինգային տարբեր գործիքների և   |

|   |                            |դրանց կիրարկման մեթոդների և         |

|   |                            |եղանակների իմացություն և  գործնական |

|   |                            |կիրառման նախնական հմտություն:       |

|   |                            |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը      |

|   |                            |կկարողանա հստակ պատկերացնել իր      |

|   |                            |իրավասությունների ու                |

|   |                            |պարտականությունների շրջանակը        |

|   |                            |կազմակերպության տնտեսական և         |

|   |                            |մասնավորապես շուկայական             |

|   |                            |գործունեության բնագավառում:         |

|___|____________________________|____________________________________|

|106|Մոդուլի տևողությունը        |72 ժամ                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|107|Մուտքային պահանջները        |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ   |

|   |                            |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել           |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-14-006 «Մարքեթինգի          |

|   |                            |կազմակերպման հիմքերը և  իրավական    |

|   |                            |կարգավորումը» մոդուլը:              |

|___|____________________________|____________________________________|

|108|Մոդուլի գնահատման կարգը     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|   |                            |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|   |                            |նախատեսված կատարման չափանիշի լիարժեք|

|   |                            |ապահովումն է:                       |

|___|____________________________|____________________________________|

|109|ՈՒսումնառության արդյունք 1  |Բնորոշել մարքեթինգի                 |

|   |                            |բովանդակությունը, դրա նպատակները և  |

|   |                            |խնդիրները                           |

|___|____________________________|____________________________________|

|110|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի      |

|   |                            |բովանդակությունը և  գործնական       |

|   |                            |կիրառման ուղղությունները,           |

|   |                            |2) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգի   |

|   |                            |դերը, նպատակները, խնդիրները և       |

|   |                            |գործառույթները կազմակերպության      |

|   |                            |տնտեսական գործունեության            |

|   |                            |բնագավառում:                        |

|___|____________________________|____________________________________|

|111|ՈՒսումնառության արդյունք 2  |Բնորոշել մարքեթինգի հիմնարար        |

|   |                            |հասկացությունները                   |

|___|____________________________|____________________________________|

|112|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է կարողանում բնորոշել       |

|   |                            |սպառողական կարիքները,               |

|   |                            |պահանջմունքները, պահանջարկը և  դրանց|

|   |                            |վերլուծության անհրաժեշտությունը     |

|   |                            |մարքեթինգային միջոցառումների մշակման|

|   |                            |աշխատանքներում,                     |

|   |                            |2) ներկայացնում է փոխանակման        |

|   |                            |գործընթացը և  շուկայի տարբեր        |

|   |                            |սուբյեկտների հետ գործընկերային      |

|   |                            |հարաբերությունների հաստատման        |

|   |                            |առանձնահատկությունները,             |

|   |                            |3) ներկայացնում է շուկան, դրա       |

|   |                            |տեսակները և  գործողության           |

|   |                            |մեխանիզմները,                       |

|   |                            |4) ճիշտ է բնորոշում կազմակերպության |

|   |                            |նպատակային սպառողներին և  շուկայի   |

|   |                            |սեգմենտը,                           |

|   |                            |5) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի      |

|   |                            |համալիրը և  հստակ պատկերացնում է դրա|

|   |                            |տարրերի գծով ռազմավարությունների    |

|   |                            |մշակման առանձնահատկությունները,     |

|   |                            |6) ճիշտ է բնորոշում մրցակցությունը, |

|   |                            |արժեքային շղթան և  մարքեթինգային    |

|   |                            |կապուղիները:                        |

|___|____________________________|____________________________________|

|113|ՈՒսումնառության արդյունք 3  |Բնորոշել մարքեթինգային գործընթացը և |

|   |                            |դրանում իր գործողությունների        |

|   |                            |շրջանակը                            |

|___|____________________________|____________________________________|

|114|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է նկարագրում մարքեթինգի     |

|   |                            |գործընթացը և  դրանում իր            |

|   |                            |գործողությունների շրջանակը,         |

|   |                            |2) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային   |

|   |                            |տեղեկատվությունը, դրա տեսակները,    |

|   |                            |հավաքման եղանակները և               |

|   |                            |տեղեկատվության հավաքման             |

|   |                            |աշխատանքներում իր մասնակցության     |

|   |                            |շրջանակները,                        |

|   |                            |3) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային   |

|   |                            |հետազոտությունների էությունը,       |

|   |                            |իրականացման ուղղությունները և       |

|   |                            |դրանցում իր ներգրավվածության        |

|   |                            |աստիճանը,                           |

|   |                            |4) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային   |

|   |                            |ռազմավարական պլանավորման գործընթացը |

|   |                            |և  հստակ սահմանում է իր             |

|   |                            |պարտականությունները և               |

|   |                            |գործառույթները դրանում:             |

|___|____________________________|____________________________________|

|115|ՈՒսումնառության արդյունք 4  |Բնորոշել մարքեթինգի համալիրը և  դրա |

|   |                            |մշակման գործընթացը                  |

|___|____________________________|____________________________________|

|116|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի      |

|   |                            |համալիրի բովանդակությունը,          |

|   |                            |2) ճիշտ է բնորոշում ապրանքը և  հստակ|

|   |                            |ներկայացնում է դրա դասակարգման      |

|   |                            |մոտեցումները,                       |

|   |                            |3) ճիշտ է բնորոշում գինը, դրա վրա   |

|   |                            |ազդող գործոնների համախումբը և  հստակ|

|   |                            |ներկայացնում է գնի սահմանման        |

|   |                            |նշանակությունը կազմակերպության համար|

|   |                            |և  դրա առանձնահատկությունները տարբեր|

|   |                            |շուկաներում,                        |

|   |                            |4) ճիշտ է պատկերացնում վաճառքի և    |

|   |                            |առաջանցման միջոցառումների           |

|   |                            |նշանակությունը կազմակերպության      |

|   |                            |շուկայական գործունեության           |

|   |                            |բնագավառում:                        |

|___|____________________________|____________________________________|

|117|ՈՒսումնառության արդյունք 5  |Բնորոշել մարքեթինգի համալիրի տարրերի|

|   |                            |գծով մշակվող ռազմավարություններում  |

|   |                            |իր իր պարտականությունների շրջանակը  |

|___|____________________________|____________________________________|

|118|Կատարման չափանիշներ         |1) ճիշտ է ներկայացնում իր           |

|   |                            |պարտականությունների և               |

|   |                            |իրավասությունների շրջանակը          |

|   |                            |ընկերության ապրանքային              |

|   |                            |քաղաքականության մշակման             |

|   |                            |գործընթացում,                       |

|   |                            |2) ճիշտ է բնորոշում իր              |

|   |                            |գործողությունների շրջանակը          |

|   |                            |ընկերության գնային քաղաքականության  |

|   |                            |մշակման գործընթացում,               |

|   |                            |3) ճիշտ է բնորոշում իր              |

|   |                            |պարտականությունների և               |

|   |                            |իրավասությունների շրջանակը          |

|   |                            |ընկերության վաճառահանման            |

|   |                            |քաղաքականության մշակման             |

|   |                            |գործընթացում,                       |

|   |                            |4) ճիշտ է ներկայացնում իր           |

|   |                            |գործողությունների շրջանակը          |

|   |                            |ընկերության առաջանցման              |

|   |                            |քաղաքականության մշակման             |

|   |                            |գործընթացում:                       |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՂՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»         |

|_____________________________________________________________________|

|119|Մոդուլի դասիչը              |ՇՈՒԿԲ-5-14-008                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|120|Մոդուլի նպատակը             |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին մոտ     |

|   |                            |ձևավորել  ապրանքները ճանաչելու,     |

|   |                            |հատկանիշները բնութագրելու, դրանց    |

|   |                            |դասակարգումները և  կոդավորումները   |

|   |                            |ճանաչելու, որակի և  ապրանքի վրա     |

|   |                            |ազդող գործոնները տիրապետելու, ինչպես|

|   |                            |նաև  ապրանքի մրցունակությունը       |

|   |                            |բարձրացնելու կարողությունները       |

|___|____________________________|____________________________________|

|121|Մոդուլի տևողությունը        |54 ժամ                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|122|Մուտքային պահանջները        |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ   |

|   |                            |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել           |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-14-002 «Կիրառական           |

|   |                            |տնտեսագիտություն և  գործարար        |

|   |                            |հմտություններ» մոդուլը              |

|___|____________________________|____________________________________|

|123|Մոդուլի գնահատման կարգը     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|   |                            |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|   |                            |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|   |                            |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|___|____________________________|____________________________________|

|124|ՈՒսումնառության արդյունք    |Ներկայացնել ապրանքների ճանաչողության|

|   |                            |էությունը և  ազդեցությունը          |

|   |                            |առևտրային  գործունեության վրա       |

|___|____________________________|____________________________________|

|125|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |ճանաչման հատկանիշները,              |

|   |                            |2) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |պահանջմունք բավարարելու նախապայմանը,|

|   |                            |3) բացահայտում է ապրանքի սպառողական |

|   |                            |արժեքը և  գնահատում,                |

|   |                            |4) վերլուծում է տարբեր հատկանիշներ  |

|   |                            |ունեցող ապրանքների սպառողական       |

|   |                            |արժեքը:                             |

|___|____________________________|____________________________________|

|126|ՈՒսումնառության արդյունք 2  |Մեկնաբանել ապրանքների դասակարգման   |

|   |                            |և  կոդավորման սկզբունքները          |

|___|____________________________|____________________________________|

|127|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |դասակարգման նշանակությունը,         |

|   |                            |սկզբունքները և  կանոնները,          |

|   |                            |2) որոշում է ապրանքների  դասակարգման|

|   |                            |հիմնական հատկանիշները,              |

|   |                            |3) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |դասակարգման ձևերը,                  |

|   |                            |4) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |կոդավորումը:                        |

|___|____________________________|____________________________________|

|128|ՈՒսումնառության արդյունք 3  |Կատարել ապրանքների տեսականու        |

|   |                            |դասակարգում                         |

|___|____________________________|____________________________________|

|129|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |տեսականու բնորոշումը, ձևերը,        |

|   |                            |2) ներկայացնում է դասակարգման       |

|   |                            |հատկանիշները,                       |

|   |                            |3) ներկայացնում է տեսականին         |

|   |                            |բնութագրող հիմնական ցուցանիշները,   |

|   |                            |4) վերլուծում է տեսականու           |

|   |                            |կառավարումը և  ձևավորումը,          |

|   |                            |5) ներկայացնում է նոր արտադրանքի    |

|   |                            |ընտրության ժամանակ հաշվի առնվող     |

|   |                            |չափանիշները /ապրանքների առաքման և   |

|   |                            |արտադրական հնարավորությունները      |

|   |                            |բնութագրող չափանիշները:             |

|___|____________________________|____________________________________|

|130|ՈՒսումնառության արդյունք 4  |Ներկայացնել ապրանքներին ներկայացվող |

|   |                            |պահանջները                          |

|___|____________________________|____________________________________|

|131|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքին          |

|   |                            |ներկայացվող ընդհանուր պահանջները,   |

|   |                            |2) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |սպառողական հատկությունների          |

|   |                            |բնութագիրը,                         |

|   |                            |3) բացատրում է ապրանքի սպառողական   |

|   |                            |նշանակությունը, հուսալիության,      |

|   |                            |էրգոնոմիկական, գեղագիտական,         |

|   |                            |էկոլոգիական, անվտանգության          |

|   |                            |հատկությունները,                    |

|   |                            |4) մեկնաբանում է ապրանքի որակ       |

|   |                            |հասկացությունը և  ներկայացնում որակի|

|   |                            |ցուցանիշները,                       |

|   |                            |5) ներկայացնում է որակի ցուցանիշները|

|   |                            |ըստ խմբերի բնութագրվող              |

|   |                            |հատկությունների թվի, հատկությունների|

|   |                            |բնույթի, արտահայտման միավորի որոշման|

|   |                            |մեթոդի:                             |

|___|____________________________|____________________________________|

|132|ՈՒսումնառության արդյունք 5  |Ներկայացնել ապրանքի որակի           |

|   |                            |փոփոխությունը պայմանավորող          |

|   |                            |գործոնները                          |

|___|____________________________|____________________________________|

|133|Կատարման չափանիշներ         |1) մեկնաբանում է որակի գործոնների   |

|   |                            |դասակարգումը,                       |

|   |                            |2) ներկայացնում է նյութերի քիմիական,|

|   |                            |ֆիզիկական, կենսաբանական             |

|   |                            |հատկությունների բնութագրերը,        |

|   |                            |3) ներկայացնում է ապրանքների որակի  |

|   |                            |փոփոխություն առաջացնող գործոնների   |

|   |                            |բնութագիրը,                         |

|   |                            |4) ներկայացնում է ապրանքների որակի  |

|   |                            |պահանջներին նպաստող հիմնական        |

|   |                            |գործոնները:                         |

|___|____________________________|____________________________________|

|134|ՈՒսումնառության արդյունք 6  |Ներկայացնել ապրանքների վերաբերյալ   |

|   |                            |հայերեն տեղեկատվության մակնշման     |

|   |                            |ձևերին  ու բովանդակությանը          |

|   |                            |ներկայացվող պահանջները              |

|___|____________________________|____________________________________|

|135|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքի վերաբերյալ|

|   |                            |տեղեկատվության դերը,                |

|   |                            |2) մեկնաբանում է ապրանքի վերաբերյալ |

|   |                            |տեղեկատվության դասակարգման          |

|   |                            |հայտանիշները,                       |

|   |                            |3) ներկայացնում է մակնիշման         |

|   |                            |էությունը,                          |

|   |                            |4) ներկայացնում է մակնիշա-պայմանական|

|   |                            |տեղեկատվությունը,                   |

|   |                            |5) մեկնաբանում է ապրանքի շահագործման|

|   |                            |ուղեցույցային տեղեկատվության        |

|   |                            |էությունը,                          |

|   |                            |6) մեկնաբանում է                    |

|   |                            |գովազդ-տեղեկատվության էությունը:    |

|___|____________________________|____________________________________|

|136|ՈՒսումնառության արդյունք 7  |Ներկայացնել ապրանքի մրցունակության  |

|   |                            |էությունը և  գնահատումը             |

|___|____________________________|____________________________________|

|137|Կատարման չափանիշներ         |1) մեկնաբանում է ապրանքի            |

|   |                            |մրցունակության էությունը և  խմբերը, |

|   |                            |2) ներկայացնում ապրանքի             |

|   |                            |մրցունակության գնահատման գործոնները,|

|   |                            |3) ներկայացնում ապրանքի             |

|   |                            |մրցունակության գնահատումը:          |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ»          |

|_____________________________________________________________________|

|138|Մոդուլի դասիչը              |ՇՈՒԿԲ-5-14-009                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|139|Մոդուլի նպատակը             |Մոդուլի նպատակն է ուսանող մոտ       |

|   |                            |ձևավորել  կազմակերպության ապրանքների|

|   |                            |և  ծառայությունների գնորդների       |

|   |                            |ուսումնասիրության, հատվածավորման,   |

|   |                            |դասակարգման, բացահայտման,           |

|   |                            |ներգրավման, գնումների շահադրդման և  |

|   |                            |խթանման միջոցառումների իրականացման  |

|   |                            |կարողությունները, ինչպես նաև        |

|   |                            |հաճախորդների կայունության ապահովման |

|   |                            |և  հետադարձ կապի ապահովման          |

|   |                            |հմտությունների զարգացումը           |

|___|____________________________|____________________________________|

|140|Մոդուլի տևողությունը        |68 ժամ                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|141|Մուտքային պահանջները        |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ   |

|   |                            |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել           |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-14-003 «Կառավարման          |

|   |                            |(մենեջմենթի) ընդհանուր              |

|   |                            |կարողություններ», ՇՈՒԿԲ-5-13-006    |

|   |                            |«Մարքեթինգի կազմակերպման հիմքերը և  |

|   |                            |իրավական կարգավորումը»,             |

|   |                            |ՇՈՒԿԲ-5-13-007 «Մարքեթինգային       |

|   |                            |գործընթացի իմացություն» մոդուլը:    |

|___|____________________________|____________________________________|

|142|Մոդուլի գնահատման կարգը     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|   |                            |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|   |                            |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|   |                            |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|___|____________________________|____________________________________|

|143|ՈՒսումնառության արդյունք 1  |Ներկայացնել հաճախորդների            |

|   |                            |բնութագրիչները                      |

|___|____________________________|____________________________________|

|144|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է հաճախորդի         |

|   |                            |կարիքների բավարարումը մարքեթինգային |

|   |                            |տեսանկյունից,                       |

|   |                            |2) նկարագրում է որոշակի             |

|   |                            |կազմակերպության կողմից առաջարկված   |

|   |                            |որոշակի ապրանքի նկատմամբ եղած       |

|   |                            |պահանջմունքը և  հիմնավորում դրա     |

|   |                            |անհրաժեշտությունը հաճախորդի համար   |

|   |                            |(ինչո՞ւ այդ ապրանքը, տվյալ          |

|   |                            |պահանջմունքը բավարարելու համար),    |

|   |                            |3) կանխատեսում է այն եկամուտների    |

|   |                            |չափը, որոնց առկայության դեպքում     |

|   |                            |հաճախորդը կարող է ներգրավվել գնման  |

|   |                            |մեջ (լինել հավանական գնորդ),        |

|   |                            |4) գնահատում է որոշակի գնի          |

|   |                            |պայմաններում որոշակի ապրանք ձեռք    |

|   |                            |բերելու հաճախորդի ունակությունը,    |

|   |                            |5) նկարագրում է հավանական հաճախորդի |

|   |                            |գնումներ կատարելու «իշխանության»    |

|   |                            |շրջանակը:                           |

|___|____________________________|____________________________________|

|145|ՈՒսումնառության արդյունք 2  |Կատարել հաճախորդների (սպառողների)   |

|   |                            |հատվածավորում` ըստ խմբերի և  գնման  |

|   |                            |հավանականության                     |

|___|____________________________|____________________________________|

|146|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է հաճախորդների      |

|   |                            |(սպառողների) հատվածավորման էությունը|

|   |                            |և  ձևերը,                           |

|   |                            |2) ներկայացնում է հաճախորդների      |

|   |                            |(սպառողների) շուկայի հատվածավորման  |

|   |                            |անհրաժեշտության դեպքերը,            |

|   |                            |3) ներկայացնում է հաճախորդների      |

|   |                            |(սպառողների) շուկայի հատվածավորման  |

|   |                            |աննպատակահարմարության դեպքերը,      |

|   |                            |4) կատարում է հավանական հաճախորդների|

|   |                            |(սպառողների) հատվածավորում` ըստ     |

|   |                            |ձևերի  և  փուլերի,                  |

|   |                            |5) կատարում է հավանական հաճախորդների|

|   |                            |խմբի (թիրախի) ընտրությունը,         |

|   |                            |6) ներկայացնում է իր հաճախորդին:    |

|___|____________________________|____________________________________|

|147|ՈՒսումնառության արդյունք 3  |Ներգրավել կազմակերպության           |

|   |                            |հաճախորդների                        |

|___|____________________________|____________________________________|

|148|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է հաճախորդների      |

|   |                            |ներգրավման տարրերը,                 |

|   |                            |2) ներկայացնում է խթանման           |

|   |                            |միջոցառումները,                     |

|   |                            |3) կազմում է ապրանքի ցանկալի        |

|   |                            |հատկանիշները ներկայացնող գովազդային |

|   |                            |նյութ (խթանման այլ տարր),           |

|   |                            |4) դիտարկում և  գնահատում է         |

|   |                            |ներկայացված գովազդային նյութի       |

|   |                            |(խթանման ընտրված տարրի) կիրառման    |

|   |                            |արդյունավետությունը` ըստ ծախսերի և  |

|   |                            |արձագանքման,                        |

|   |                            |5) ներկայացնում է ներգրավված        |

|   |                            |հաճախորդների վիճակագրությունը` ըստ  |

|   |                            |կիրառված տարրի:                     |

|___|____________________________|____________________________________|

|149|ՈՒսումնառության արդյունք 4  |Կիրառել հաղորդակցման (խթանման) AIDA |

|   |                            |մոդելը                              |

|___|____________________________|____________________________________|

|150|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է հաղորդակցման      |

|   |                            |(խթանման) AIDA մոդելը,              |

|   |                            |2) ներկայացնում է հաճախորդի         |

|   |                            |ուշադրություն հրավիրելու միջոցները  |

|   |                            |(գովազդ, ցուցափեղկ, ապրանքի         |

|   |                            |ցուցադրում),                        |

|   |                            |3) ներկայացնում է գնորդին հետաքրքրող|

|   |                            |հատկանիշների բացահայտման միջոցները, |

|   |                            |4) ներկայացնում է գնորդի մոտ        |

|   |                            |ցանկություն առաջացնող միջոցները,    |

|   |                            |5) կատարում է գնորդների ներգրավման  |

|   |                            |քայլեր (համբերատար աշխատանք,        |

|   |                            |վաճառք):                            |

|___|____________________________|____________________________________|

|151|ՈՒսումնառության արդյունք 5  |Կիրառել վաճառքի խթանման հիմնական    |

|   |                            |միջոցները                           |

|___|____________________________|____________________________________|

|152|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է գովազդի նպատակը,  |

|   |                            |կիրառման ձևերը,                     |

|   |                            |2) ընտրում է գովազդման ձևը  և       |

|   |                            |կազմում համապատասխան գովազդ,        |

|   |                            |3) ներկայացնում է վաճառքի խթանման   |

|   |                            |նպատակը և  կիրառման տարբերակներ,    |

|   |                            |4) ընտրում է վաճառքի խթանման        |

|   |                            |տարբերակը և  ներկայացնում           |

|   |                            |արդյունքները,                       |

|   |                            |5) ներկայացնում է հասարակության հետ |

|   |                            |կապերի նպատակը և  ձևերը,            |

|   |                            |6) ընտրում է հասարակության հետ կապի |

|   |                            |տարբերակ և  ներկայացնում            |

|   |                            |արդյունքները,                       |

|   |                            |7) ներկայացնում է անհատական վաճառքի |

|   |                            |նպատակը և  կիրառման տարբերակները,   |

|   |                            |8) ընտրում է անհատական վաճառքի      |

|   |                            |տարբերակը և  ներկայացնում           |

|   |                            |արդյունքները:                       |

|___|____________________________|____________________________________|

|153|ՈՒսումնառության արդյունք 6  |Ցուցադրել ապրանքները և  ապահովել    |

|   |                            |գրավչությունը                       |

|___|____________________________|____________________________________|

|154|Կատարման չափանիշներ         |1) ներկայացնում է ապրանքների        |

|   |                            |ներկայացման տեխնոլոգիաներն ու       |

|   |                            |մեթոդները,                          |

|   |                            |2) ներկայացնում է վաճառակետում և    |

|   |                            |հարակից տարածքներում ապրանքների     |

|   |                            |ցուցադրության տարբերակներ` ըստ      |

|   |                            |ապրանքատեսակների (առնվազն 2 տարբեր  |

|   |                            |ապրանքներ),                         |

|   |                            |3) ներկայացնում է ապրանքացանկի և    |

|   |                            |ապրանքատեսակների տեսանելիության     |

|   |                            |ապահովման անհրաժեշտությունը,        |

|   |                            |4) կատարում է ապրանքացանկի և        |

|   |                            |ապրանքատեսակների մատչելիության      |

|   |                            |ապահովման միջոցառում,               |

|   |                            |5) կատարում է ապրանքների            |

|   |                            |դասավորության նախանշված կարգը:      |

|___|____________________________|____________________________________|

|155|ՈՒսումնառության արդյունք 7  |Ներկայացնել հաճախորդների ներգրավման |

|   |                            |աշխատանքների կատարելագործման        |

|   |                            |ուղիներ                             |

|___|____________________________|____________________________________|

|156|Կատարման չափանիշներ         |1) վերլուծում է հաճախորդների        |

|   |                            |ներգրավմանը միտված խթանման          |

|   |                            |միջոցառումները,                     |

|   |                            |2) մշակում է հաճախորդների ներգրավման|

|   |                            |աշխատանքների վերաբերյալ առաջարկներ, |

|   |                            |3) մշակում է հաճախորդների           |

|   |                            |կայունության ապահովման              |

|   |                            |միջոցառումներ,                      |

|   |                            |4) մշակում է հաճախորդների           |

|   |                            |շարունակական այցելությունների       |

|   |                            |շահադրդման եղանակներ,               |

|   |                            |5) ներկայացնում է հաճախորդների հետ  |

|   |                            |հետադարձ կապի միջոցառումների իր     |

|   |                            |տարբերակները,                       |

|   |                            |6) ներկայացնում է իր վերադասի հետ   |

|   |                            |աշխատանքի հետադարձ կապը,            |

|   |                            |7) ներկայացնում է իր համակարգման և  |

|   |                            |կառավարման ենթակա անձնակազմի հետ    |

|   |                            |աշխատանքի հետադարձ կապը:            |

|___|____________________________|____________________________________|

 

---------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
08.05.2015
N 413-Ն
Հրաման