110.0413.080615
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«08» 06 2015 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11015208
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
8 մայիսի 2015 թվականի N 413-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 3-73.20.01 «ՇՈՒԿԱՅԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 3-73.20.01.01-4 «ՇՈՒԿԱՅԱԲԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2009 Թ. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 7-Ի N 1057-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(3-րդ մաս)
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՈՆՖԼԻԿՏՆԵՐԻ, ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ և |
| ՍԹՐԵՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|72.|Մոդուլի դասիչը |ՇՈՒԿԲ-5-14-005 |
|___|____________________________|____________________________________|
|73.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել գիտելիքներ կոնֆլիկտների, |
| | |փոփոխությունների ու սթրեսների |
| | |հիմնական ձևերի և զարգացման փուլերի|
| | |վերաբերյալ, զարգացնել ծագած |
| | |կոնֆլիկտները, սթրեսները և |
| | |փոփոխությունները կառավարելու և |
| | |հաղթահարելու կարողություններ: |
|___|____________________________|____________________________________|
|74.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ |
|___|____________________________|____________________________________|
|75.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-14-003 «Կառավարման |
| | |(մենեջմենթի) ընդհանուր |
| | |կարողություններ»: |
|___|____________________________|____________________________________|
|76.|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|____________________________|____________________________________|
|77.|ՈՒսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել կոնֆլիկտների էությունը |
| | |և պատճառները |
|___|____________________________|____________________________________|
|78.|Կատարման չափանիշներ |1) նկարագրում է կոնֆլիկտի էությունն |
| | |ու դրա ազդեցություն կազմակերպության |
| | |աշխատանքների խոչընդոտման գործում, |
| | |2) ներկայացնում է կոնֆլիկտների |
| | |ծագման պատճառները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|79.|ՈՒսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կոնֆլիկտների հիմնական |
| | |ձևերը և զարգացման փուլերը |
|___|____________________________|____________________________________|
|80.|Կատարման չափանիշներ |1) տարբերակում է կոնֆլիկտի |
| | |դասակարգման ներանձնային ձևը, |
| | |2) տարբերակում է կոնֆլիկտների |
| | |դասակարգման միջանձնային ձևը, |
| | |3) տարբերակում է կոնֆլիկտները անձի |
| | |և խմբի միջև, |
| | |4) տարբերակում է կոնֆլիկտների |
| | |դասակարգման միջխմբային ձևը, |
| | |5) ներկայացնում է կոնֆլիկտների |
| | |զարգացման փուլերը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|81.|ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Նկարագրել միջանձնային կոնֆլիկտների |
| | |կառավարման ոճերը |
|___|____________________________|____________________________________|
|82.|Կատարման չափանիշներ |1) կառավարում է կոնֆլիկտը` վերջինից |
| | |խուսափելու միջոցով, |
| | |2) կառավարում է կոնֆլիկտը |
| | |համագործակցելով, |
| | |3) կառավարում է կոնֆլիկտը |
| | |համահարթեցմամբ, |
| | |4) կառավարում է կոնֆլիկտը կամային |
| | |ուժի կամ հարկադրանքի միջոցով, |
| | |5) կառավարում է կոնֆլիկտը փոխզիջման |
| | |միջոցով, |
| | |6) կառավարում է կոնֆլիկտը բուն խնդրի|
| | |լուծման միջոցով: |
|___|____________________________|____________________________________|
|83.|ՈՒսումնառության արդյունք 4 |Կառավարել դիմադրության հաղթահարումը`|
| | |փոփոխությունների ներդրման ժամանակ |
|___|____________________________|____________________________________|
|84.|Կատարման չափանիշներ |1) կառավարում է փոփոխությունները` |
| | |ապահովելով ճշգրիտ տեղեկատվություն, |
| | |2) կառավարում է փոփոխությունները |
| | |բանակցությունների միջոցով, |
| | |3) կառավարում է փոփոխությունները` |
| | |ապահովելով աշխատակիցների |
| | |մասնակցությունը, |
| | |4) կառավարում է փոփոխությունները` |
| | |խրախուսելով աշխատակիցներին, |
| | |5) կառավարում է փոփոխությունները` |
| | |կիրառելով հարկադրանք: |
|___|____________________________|____________________________________|
|85.|ՈՒսումնառության արդյունք 5 |Կառավարել սթրեսը |
|___|____________________________|____________________________________|
|86.|Կատարման չափանիշներ |1) կառավարում է սթրեսը` իմանալով դրա|
| | |ծագման պատճառը, |
| | |2) կառավարում է սթրեսը` վերջինիս |
| | |տեսակները ճանաչելով, |
| | |3) կառավարում է սթրեսը` սթրեսածին |
| | |գործոնները ճանաչելով, |
| | |4) կառավարում է սթրեսը` |
| | |աշխատակիցների մասնակցությամբ |
| | |լիցքաթափման որոշակի միջոցառումներ |
| | |ձեռնարկելով: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ |
| ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|87.|Մոդուլի դասիչը |ՇՈՒԿԲ-5-14-006 |
|___|____________________________|____________________________________|
|88.|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին |
| | |ծանոթացնել մարքեթինգի զարգացման |
| | |պատմական նախադրյալներին, դրանց |
| | |ազդեցությանը ժամանակակից |
| | |մարքեթինգային հարաբերությունների |
| | |վրա, ձևավորել գիտելիքներ մարքեթինգի|
| | |կազմակերպման իրավական հիմքերի, |
| | |ապրանքների մակնիշավորման, |
| | |սերտիֆիկացման, գնագոյացման, |
| | |գովազդային գործունեության ծավալման, |
| | |գնումների իրականացման, սպառողների |
| | |շահերի պաշտպանության, տեղեկատվության|
| | |տրամադրման և ստացման, առևտրի և |
| | |ծառայությունների մատուցման կանոնների|
| | |վերաբերյալ: |
| | |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը |
| | |կկարողանա օգտվել ապրանքային |
| | |արտադրության և շուկայական |
| | |հարաբերությունների կազմակերպման |
| | |իրավական ակտերի դրույթներից և |
| | |կկարողանա կիրառել պահանջները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|89.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|____________________________|____________________________________|
|90.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-14-002 «Կիրառական |
| | |տնտեսագիտություն և գործարար |
| | |հմտություններ» մոդուլը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|91.|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|____________________________|____________________________________|
|92.|ՈՒսումնառության արդյունք 1 |Տիրապետել մարքեթինգի զարգացման |
| | |պատմությանը և արդյունքներին |
|___|____________________________|____________________________________|
|93.|Կատարման չափանիշներ |1) տիրապետում է մարքեթինգի զարգացման|
| | |փուլերի մասին գիտելիքներին, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգի |
| | |կազմակերպման ընդհանրությունները և |
| | |տարբերությունները` ըստ |
| | |ժամանակագրության, |
| | |3) ճիշտ է մեկնաբանում մարքեթինգը, |
| | |որպես արդյունավետ տնտեսվարման |
| | |անհրաժեշտ համակարգ: |
|___|____________________________|____________________________________|
|94.|ՈՒսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կազմակերպությունների |
| | |կազմակերպաիրավական ձևերի |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|____________________________|____________________________________|
|95.|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է նկարագրում սեփականության |
| | |տարբեր ձևերը, |
| | |2) ճիշտ է նկարագրում |
| | |կազմակերպությունների ստեղծման |
| | |կազմակերպաիրավական ձևերը, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգային|
| | |գործունեության (բաղադրիչի) |
| | |առանձնահատկությունները առևտրային և |
| | |ոչ առևտրային |
| | |կազմակերպություններում, |
| | |4) ներկայացնում է առևտրային և ոչ |
| | |առևտրային կազմակերպություններում |
| | |մարքեթինգային հարաբերությունների |
| | |առաջացման դեպքերը և կազմում |
| | |մարքեթինգային պլան: |
|___|____________________________|____________________________________|
|96.|ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Տիրապետել քաղաքացիաիրավական |
| | |հարաբերությունների կազմակերպման և |
| | |ձևակերպման հիմքերին (պայմանագիր, |
| | |համաձայնագիր, տեխնիկական առաջադրանք,|
| | |տեխնիկական քարտ, ակտ, պահանջագիր և |
| | |այլն) |
|___|____________________________|____________________________________|
|97.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |և մասնագիտական գործունեության համար|
| | |կիրառվող ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի |
| | |նորմերը, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |իրավահարաբերությունների կարգավորման |
| | |հիմնական նորմերը` ըստ ՀՀ |
| | |աշխատանքային օրենսգրքի, |
| | |3) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային |
| | |իրավահարաբերություններում սահմանված |
| | |արտոնությունների և սոցիալական |
| | |երաշխավորութունների դեպքերը, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացում աշխատանքային |
| | |իրավահարաբերությունների ընթացքում |
| | |առաջացած քաղաքացիական և վարչական |
| | |պատասխանատվության դեպքերը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|98.|ՈՒսումնառության արդյունք 4 |Տիրապետել մասնագիտական |
| | |գործունեության |
| | |իրավահարաբերությունները կարգավորող |
| | |հիմնական իրավական և փաստաթղթային |
| | |հիմքերին |
|___|____________________________|____________________________________|
|99.|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական |
| | |գործունեության |
| | |իրավահարաբերությունները կարգավորող |
| | |հիմնական նորմատիվային և այլ |
| | |իրավական ակտերի նշանակությունը |
| | |մարքեթինգային որոշումների կայացման |
| | |վրա, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում ապրանքների |
| | |արտադրության և վաճառահանման |
| | |գործընթացները կարգավորող իրավական |
| | |ակտերը և դրանց հիմնական պահանջները,|
| | |3) ներկայացնում է վաճառքի |
| | |կազմակերպումը կարգավորող իրավական |
| | |ակտերը և դրանց հիմնական պահանջները,|
| | |4) կարողանում է օգտվել համապատասխան |
| | |իրավական ակտերից` ըստ առաջադրված |
| | |դեպքի, |
| | |5) ճիշտ է կիրառում անհրաժեշտ |
| | |նորմատիվ ակտի(երի) դրույթներից` ըստ |
| | |առաջադրված իրավիճակի: |
|___|____________________________|____________________________________|
|100|ՈՒսումնառության արդյունք 5 |Տիրապետել արտադրողի և սպառողի |
| | |իրավունքների պաշտպանության նորմերին |
|___|____________________________|____________________________________|
|101|Կատարման չափանիշներ |) ներկայացնում է մարքեթինգի և |
| | |տնտեսական մրցակցության |
| | |հարաբերությունները կարգավորող |
| | |իրավական ակտերը, դրանց հիմնական |
| | |պահանջները, |
| | |2) կարողանում է օգտվել արտադրողի |
| | |պաշտպանվածության համապատասխան |
| | |իրավական ակտից` ըստ առաջադրված |
| | |դեպքի, |
| | |3) ներկայացնում է սպառողի |
| | |իրավունքների պաշտպանության իրավական |
| | |հիմքերը և երաշխիքները, |
| | |4) կարողանում է կիրառել սպառողի |
| | |իրավունքների պաշտպանության համար |
| | |անհրաժեշտ նորմատիվ ակտը(երը)` ըստ |
| | |առաջադրված իրավիճակի: |
|___|____________________________|____________________________________|
|102|ՈՒսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել սպասարկման |
| | |ծառայությունների կազմակերպման համար |
| | |անհրաժեշտ փաստաթղթային |
| | |ձևակերպումները |
|___|____________________________|____________________________________|
|103|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում կազմակերպության|
| | |փաստաթղթաշրջանառությանը ներկայացվող`|
| | |օրենսդրությամբ սահմանված հիմնական |
| | |պահանջները, |
| | |2) ճիշտ է լրացնում ներքին ու արտաքին|
| | |փաստաթղթաշրջանառության |
| | |(գործավարության) մեջ կիրառվող |
| | |տիպային փաստաթղթերը` պլաններ, |
| | |պայմանագրեր, կարգագրեր, |
| | |հաշվետվություններ, ապրանքագրեր և |
| | |այլն, |
| | |3) ճիշտ է լրացնում որոշակի |
| | |կազմակերպություններում գործող |
| | |տիպային փաստաթղթերը և աշխատում |
| | |դրանց հետ, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում |
| | |տեղեկատվության մշակման, |
| | |փաստաթղթավորման, պահպանման |
| | |օրինակներ` օգտվելով տեղեկատվական |
| | |տեխնոլոգիաների հնարավորությունից: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԻՄԱՑՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|104|Մոդուլի դասիչը |ՇՈՒԿԲ-5-14-007 |
|___|____________________________|____________________________________|
|105|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ |
| | |ձևավորել մարքեթինգային մտածելակերպ,|
| | |մարքեթինգային հիմնարար |
| | |հասկացությունների և կառավարման |
| | |հայեցակարգերի իմացություն, |
| | |մարքեթինգային տարբեր գործիքների և |
| | |դրանց կիրարկման մեթոդների և |
| | |եղանակների իմացություն և գործնական |
| | |կիրառման նախնական հմտություն: |
| | |Ավարտելով այս մոդուլը ուսանողը |
| | |կկարողանա հստակ պատկերացնել իր |
| | |իրավասությունների ու |
| | |պարտականությունների շրջանակը |
| | |կազմակերպության տնտեսական և |
| | |մասնավորապես շուկայական |
| | |գործունեության բնագավառում: |
|___|____________________________|____________________________________|
|106|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ |
|___|____________________________|____________________________________|
|107|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-14-006 «Մարքեթինգի |
| | |կազմակերպման հիմքերը և իրավական |
| | |կարգավորումը» մոդուլը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|108|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշի լիարժեք|
| | |ապահովումն է: |
|___|____________________________|____________________________________|
|109|ՈՒսումնառության արդյունք 1 |Բնորոշել մարքեթինգի |
| | |բովանդակությունը, դրա նպատակները և |
| | |խնդիրները |
|___|____________________________|____________________________________|
|110|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի |
| | |բովանդակությունը և գործնական |
| | |կիրառման ուղղությունները, |
| | |2) ճիշտ է ներկայացնում մարքեթինգի |
| | |դերը, նպատակները, խնդիրները և |
| | |գործառույթները կազմակերպության |
| | |տնտեսական գործունեության |
| | |բնագավառում: |
|___|____________________________|____________________________________|
|111|ՈՒսումնառության արդյունք 2 |Բնորոշել մարքեթինգի հիմնարար |
| | |հասկացությունները |
|___|____________________________|____________________________________|
|112|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է կարողանում բնորոշել |
| | |սպառողական կարիքները, |
| | |պահանջմունքները, պահանջարկը և դրանց|
| | |վերլուծության անհրաժեշտությունը |
| | |մարքեթինգային միջոցառումների մշակման|
| | |աշխատանքներում, |
| | |2) ներկայացնում է փոխանակման |
| | |գործընթացը և շուկայի տարբեր |
| | |սուբյեկտների հետ գործընկերային |
| | |հարաբերությունների հաստատման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ներկայացնում է շուկան, դրա |
| | |տեսակները և գործողության |
| | |մեխանիզմները, |
| | |4) ճիշտ է բնորոշում կազմակերպության |
| | |նպատակային սպառողներին և շուկայի |
| | |սեգմենտը, |
| | |5) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի |
| | |համալիրը և հստակ պատկերացնում է դրա|
| | |տարրերի գծով ռազմավարությունների |
| | |մշակման առանձնահատկությունները, |
| | |6) ճիշտ է բնորոշում մրցակցությունը, |
| | |արժեքային շղթան և մարքեթինգային |
| | |կապուղիները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|113|ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Բնորոշել մարքեթինգային գործընթացը և |
| | |դրանում իր գործողությունների |
| | |շրջանակը |
|___|____________________________|____________________________________|
|114|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է նկարագրում մարքեթինգի |
| | |գործընթացը և դրանում իր |
| | |գործողությունների շրջանակը, |
| | |2) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային |
| | |տեղեկատվությունը, դրա տեսակները, |
| | |հավաքման եղանակները և |
| | |տեղեկատվության հավաքման |
| | |աշխատանքներում իր մասնակցության |
| | |շրջանակները, |
| | |3) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային |
| | |հետազոտությունների էությունը, |
| | |իրականացման ուղղությունները և |
| | |դրանցում իր ներգրավվածության |
| | |աստիճանը, |
| | |4) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգային |
| | |ռազմավարական պլանավորման գործընթացը |
| | |և հստակ սահմանում է իր |
| | |պարտականությունները և |
| | |գործառույթները դրանում: |
|___|____________________________|____________________________________|
|115|ՈՒսումնառության արդյունք 4 |Բնորոշել մարքեթինգի համալիրը և դրա |
| | |մշակման գործընթացը |
|___|____________________________|____________________________________|
|116|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է բնորոշում մարքեթինգի |
| | |համալիրի բովանդակությունը, |
| | |2) ճիշտ է բնորոշում ապրանքը և հստակ|
| | |ներկայացնում է դրա դասակարգման |
| | |մոտեցումները, |
| | |3) ճիշտ է բնորոշում գինը, դրա վրա |
| | |ազդող գործոնների համախումբը և հստակ|
| | |ներկայացնում է գնի սահմանման |
| | |նշանակությունը կազմակերպության համար|
| | |և դրա առանձնահատկությունները տարբեր|
| | |շուկաներում, |
| | |4) ճիշտ է պատկերացնում վաճառքի և |
| | |առաջանցման միջոցառումների |
| | |նշանակությունը կազմակերպության |
| | |շուկայական գործունեության |
| | |բնագավառում: |
|___|____________________________|____________________________________|
|117|ՈՒսումնառության արդյունք 5 |Բնորոշել մարքեթինգի համալիրի տարրերի|
| | |գծով մշակվող ռազմավարություններում |
| | |իր իր պարտականությունների շրջանակը |
|___|____________________________|____________________________________|
|118|Կատարման չափանիշներ |1) ճիշտ է ներկայացնում իր |
| | |պարտականությունների և |
| | |իրավասությունների շրջանակը |
| | |ընկերության ապրանքային |
| | |քաղաքականության մշակման |
| | |գործընթացում, |
| | |2) ճիշտ է բնորոշում իր |
| | |գործողությունների շրջանակը |
| | |ընկերության գնային քաղաքականության |
| | |մշակման գործընթացում, |
| | |3) ճիշտ է բնորոշում իր |
| | |պարտականությունների և |
| | |իրավասությունների շրջանակը |
| | |ընկերության վաճառահանման |
| | |քաղաքականության մշակման |
| | |գործընթացում, |
| | |4) ճիշտ է ներկայացնում իր |
| | |գործողությունների շրջանակը |
| | |ընկերության առաջանցման |
| | |քաղաքականության մշակման |
| | |գործընթացում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՃԱՆԱՉՈՂՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|119|Մոդուլի դասիչը |ՇՈՒԿԲ-5-14-008 |
|___|____________________________|____________________________________|
|120|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին մոտ |
| | |ձևավորել ապրանքները ճանաչելու, |
| | |հատկանիշները բնութագրելու, դրանց |
| | |դասակարգումները և կոդավորումները |
| | |ճանաչելու, որակի և ապրանքի վրա |
| | |ազդող գործոնները տիրապետելու, ինչպես|
| | |նաև ապրանքի մրցունակությունը |
| | |բարձրացնելու կարողությունները |
|___|____________________________|____________________________________|
|121|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ |
|___|____________________________|____________________________________|
|122|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-14-002 «Կիրառական |
| | |տնտեսագիտություն և գործարար |
| | |հմտություններ» մոդուլը |
|___|____________________________|____________________________________|
|123|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|____________________________|____________________________________|
|124|ՈՒսումնառության արդյունք |Ներկայացնել ապրանքների ճանաչողության|
| | |էությունը և ազդեցությունը |
| | |առևտրային գործունեության վրա |
|___|____________________________|____________________________________|
|125|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |ճանաչման հատկանիշները, |
| | |2) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |պահանջմունք բավարարելու նախապայմանը,|
| | |3) բացահայտում է ապրանքի սպառողական |
| | |արժեքը և գնահատում, |
| | |4) վերլուծում է տարբեր հատկանիշներ |
| | |ունեցող ապրանքների սպառողական |
| | |արժեքը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|126|ՈՒսումնառության արդյունք 2 |Մեկնաբանել ապրանքների դասակարգման |
| | |և կոդավորման սկզբունքները |
|___|____________________________|____________________________________|
|127|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |դասակարգման նշանակությունը, |
| | |սկզբունքները և կանոնները, |
| | |2) որոշում է ապրանքների դասակարգման|
| | |հիմնական հատկանիշները, |
| | |3) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |դասակարգման ձևերը, |
| | |4) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |կոդավորումը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|128|ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Կատարել ապրանքների տեսականու |
| | |դասակարգում |
|___|____________________________|____________________________________|
|129|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |տեսականու բնորոշումը, ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է դասակարգման |
| | |հատկանիշները, |
| | |3) ներկայացնում է տեսականին |
| | |բնութագրող հիմնական ցուցանիշները, |
| | |4) վերլուծում է տեսականու |
| | |կառավարումը և ձևավորումը, |
| | |5) ներկայացնում է նոր արտադրանքի |
| | |ընտրության ժամանակ հաշվի առնվող |
| | |չափանիշները /ապրանքների առաքման և |
| | |արտադրական հնարավորությունները |
| | |բնութագրող չափանիշները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|130|ՈՒսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել ապրանքներին ներկայացվող |
| | |պահանջները |
|___|____________________________|____________________________________|
|131|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքին |
| | |ներկայացվող ընդհանուր պահանջները, |
| | |2) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |սպառողական հատկությունների |
| | |բնութագիրը, |
| | |3) բացատրում է ապրանքի սպառողական |
| | |նշանակությունը, հուսալիության, |
| | |էրգոնոմիկական, գեղագիտական, |
| | |էկոլոգիական, անվտանգության |
| | |հատկությունները, |
| | |4) մեկնաբանում է ապրանքի որակ |
| | |հասկացությունը և ներկայացնում որակի|
| | |ցուցանիշները, |
| | |5) ներկայացնում է որակի ցուցանիշները|
| | |ըստ խմբերի բնութագրվող |
| | |հատկությունների թվի, հատկությունների|
| | |բնույթի, արտահայտման միավորի որոշման|
| | |մեթոդի: |
|___|____________________________|____________________________________|
|132|ՈՒսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել ապրանքի որակի |
| | |փոփոխությունը պայմանավորող |
| | |գործոնները |
|___|____________________________|____________________________________|
|133|Կատարման չափանիշներ |1) մեկնաբանում է որակի գործոնների |
| | |դասակարգումը, |
| | |2) ներկայացնում է նյութերի քիմիական,|
| | |ֆիզիկական, կենսաբանական |
| | |հատկությունների բնութագրերը, |
| | |3) ներկայացնում է ապրանքների որակի |
| | |փոփոխություն առաջացնող գործոնների |
| | |բնութագիրը, |
| | |4) ներկայացնում է ապրանքների որակի |
| | |պահանջներին նպաստող հիմնական |
| | |գործոնները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|134|ՈՒսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել ապրանքների վերաբերյալ |
| | |հայերեն տեղեկատվության մակնշման |
| | |ձևերին ու բովանդակությանը |
| | |ներկայացվող պահանջները |
|___|____________________________|____________________________________|
|135|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքի վերաբերյալ|
| | |տեղեկատվության դերը, |
| | |2) մեկնաբանում է ապրանքի վերաբերյալ |
| | |տեղեկատվության դասակարգման |
| | |հայտանիշները, |
| | |3) ներկայացնում է մակնիշման |
| | |էությունը, |
| | |4) ներկայացնում է մակնիշա-պայմանական|
| | |տեղեկատվությունը, |
| | |5) մեկնաբանում է ապրանքի շահագործման|
| | |ուղեցույցային տեղեկատվության |
| | |էությունը, |
| | |6) մեկնաբանում է |
| | |գովազդ-տեղեկատվության էությունը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|136|ՈՒսումնառության արդյունք 7 |Ներկայացնել ապրանքի մրցունակության |
| | |էությունը և գնահատումը |
|___|____________________________|____________________________________|
|137|Կատարման չափանիշներ |1) մեկնաբանում է ապրանքի |
| | |մրցունակության էությունը և խմբերը, |
| | |2) ներկայացնում ապրանքի |
| | |մրցունակության գնահատման գործոնները,|
| | |3) ներկայացնում ապրանքի |
| | |մրցունակության գնահատումը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|138|Մոդուլի դասիչը |ՇՈՒԿԲ-5-14-009 |
|___|____________________________|____________________________________|
|139|Մոդուլի նպատակը |Մոդուլի նպատակն է ուսանող մոտ |
| | |ձևավորել կազմակերպության ապրանքների|
| | |և ծառայությունների գնորդների |
| | |ուսումնասիրության, հատվածավորման, |
| | |դասակարգման, բացահայտման, |
| | |ներգրավման, գնումների շահադրդման և |
| | |խթանման միջոցառումների իրականացման |
| | |կարողությունները, ինչպես նաև |
| | |հաճախորդների կայունության ապահովման |
| | |և հետադարձ կապի ապահովման |
| | |հմտությունների զարգացումը |
|___|____________________________|____________________________________|
|140|Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ |
|___|____________________________|____________________________________|
|141|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ |
| | |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-14-003 «Կառավարման |
| | |(մենեջմենթի) ընդհանուր |
| | |կարողություններ», ՇՈՒԿԲ-5-13-006 |
| | |«Մարքեթինգի կազմակերպման հիմքերը և |
| | |իրավական կարգավորումը», |
| | |ՇՈՒԿԲ-5-13-007 «Մարքեթինգային |
| | |գործընթացի իմացություն» մոդուլը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|142|Մոդուլի գնահատման կարգը |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը |
| | |յուրաքանչյուր արդյունքի համար |
| | |նախատեսված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|____________________________|____________________________________|
|143|ՈՒսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հաճախորդների |
| | |բնութագրիչները |
|___|____________________________|____________________________________|
|144|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է հաճախորդի |
| | |կարիքների բավարարումը մարքեթինգային |
| | |տեսանկյունից, |
| | |2) նկարագրում է որոշակի |
| | |կազմակերպության կողմից առաջարկված |
| | |որոշակի ապրանքի նկատմամբ եղած |
| | |պահանջմունքը և հիմնավորում դրա |
| | |անհրաժեշտությունը հաճախորդի համար |
| | |(ինչո՞ւ այդ ապրանքը, տվյալ |
| | |պահանջմունքը բավարարելու համար), |
| | |3) կանխատեսում է այն եկամուտների |
| | |չափը, որոնց առկայության դեպքում |
| | |հաճախորդը կարող է ներգրավվել գնման |
| | |մեջ (լինել հավանական գնորդ), |
| | |4) գնահատում է որոշակի գնի |
| | |պայմաններում որոշակի ապրանք ձեռք |
| | |բերելու հաճախորդի ունակությունը, |
| | |5) նկարագրում է հավանական հաճախորդի |
| | |գնումներ կատարելու «իշխանության» |
| | |շրջանակը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|145|ՈՒսումնառության արդյունք 2 |Կատարել հաճախորդների (սպառողների) |
| | |հատվածավորում` ըստ խմբերի և գնման |
| | |հավանականության |
|___|____________________________|____________________________________|
|146|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է հաճախորդների |
| | |(սպառողների) հատվածավորման էությունը|
| | |և ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է հաճախորդների |
| | |(սպառողների) շուկայի հատվածավորման |
| | |անհրաժեշտության դեպքերը, |
| | |3) ներկայացնում է հաճախորդների |
| | |(սպառողների) շուկայի հատվածավորման |
| | |աննպատակահարմարության դեպքերը, |
| | |4) կատարում է հավանական հաճախորդների|
| | |(սպառողների) հատվածավորում` ըստ |
| | |ձևերի և փուլերի, |
| | |5) կատարում է հավանական հաճախորդների|
| | |խմբի (թիրախի) ընտրությունը, |
| | |6) ներկայացնում է իր հաճախորդին: |
|___|____________________________|____________________________________|
|147|ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Ներգրավել կազմակերպության |
| | |հաճախորդների |
|___|____________________________|____________________________________|
|148|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է հաճախորդների |
| | |ներգրավման տարրերը, |
| | |2) ներկայացնում է խթանման |
| | |միջոցառումները, |
| | |3) կազմում է ապրանքի ցանկալի |
| | |հատկանիշները ներկայացնող գովազդային |
| | |նյութ (խթանման այլ տարր), |
| | |4) դիտարկում և գնահատում է |
| | |ներկայացված գովազդային նյութի |
| | |(խթանման ընտրված տարրի) կիրառման |
| | |արդյունավետությունը` ըստ ծախսերի և |
| | |արձագանքման, |
| | |5) ներկայացնում է ներգրավված |
| | |հաճախորդների վիճակագրությունը` ըստ |
| | |կիրառված տարրի: |
|___|____________________________|____________________________________|
|149|ՈՒսումնառության արդյունք 4 |Կիրառել հաղորդակցման (խթանման) AIDA |
| | |մոդելը |
|___|____________________________|____________________________________|
|150|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է հաղորդակցման |
| | |(խթանման) AIDA մոդելը, |
| | |2) ներկայացնում է հաճախորդի |
| | |ուշադրություն հրավիրելու միջոցները |
| | |(գովազդ, ցուցափեղկ, ապրանքի |
| | |ցուցադրում), |
| | |3) ներկայացնում է գնորդին հետաքրքրող|
| | |հատկանիշների բացահայտման միջոցները, |
| | |4) ներկայացնում է գնորդի մոտ |
| | |ցանկություն առաջացնող միջոցները, |
| | |5) կատարում է գնորդների ներգրավման |
| | |քայլեր (համբերատար աշխատանք, |
| | |վաճառք): |
|___|____________________________|____________________________________|
|151|ՈՒսումնառության արդյունք 5 |Կիրառել վաճառքի խթանման հիմնական |
| | |միջոցները |
|___|____________________________|____________________________________|
|152|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է գովազդի նպատակը, |
| | |կիրառման ձևերը, |
| | |2) ընտրում է գովազդման ձևը և |
| | |կազմում համապատասխան գովազդ, |
| | |3) ներկայացնում է վաճառքի խթանման |
| | |նպատակը և կիրառման տարբերակներ, |
| | |4) ընտրում է վաճառքի խթանման |
| | |տարբերակը և ներկայացնում |
| | |արդյունքները, |
| | |5) ներկայացնում է հասարակության հետ |
| | |կապերի նպատակը և ձևերը, |
| | |6) ընտրում է հասարակության հետ կապի |
| | |տարբերակ և ներկայացնում |
| | |արդյունքները, |
| | |7) ներկայացնում է անհատական վաճառքի |
| | |նպատակը և կիրառման տարբերակները, |
| | |8) ընտրում է անհատական վաճառքի |
| | |տարբերակը և ներկայացնում |
| | |արդյունքները: |
|___|____________________________|____________________________________|
|153|ՈՒսումնառության արդյունք 6 |Ցուցադրել ապրանքները և ապահովել |
| | |գրավչությունը |
|___|____________________________|____________________________________|
|154|Կատարման չափանիշներ |1) ներկայացնում է ապրանքների |
| | |ներկայացման տեխնոլոգիաներն ու |
| | |մեթոդները, |
| | |2) ներկայացնում է վաճառակետում և |
| | |հարակից տարածքներում ապրանքների |
| | |ցուցադրության տարբերակներ` ըստ |
| | |ապրանքատեսակների (առնվազն 2 տարբեր |
| | |ապրանքներ), |
| | |3) ներկայացնում է ապրանքացանկի և |
| | |ապրանքատեսակների տեսանելիության |
| | |ապահովման անհրաժեշտությունը, |
| | |4) կատարում է ապրանքացանկի և |
| | |ապրանքատեսակների մատչելիության |
| | |ապահովման միջոցառում, |
| | |5) կատարում է ապրանքների |
| | |դասավորության նախանշված կարգը: |
|___|____________________________|____________________________________|
|155|ՈՒսումնառության արդյունք 7 |Ներկայացնել հաճախորդների ներգրավման |
| | |աշխատանքների կատարելագործման |
| | |ուղիներ |
|___|____________________________|____________________________________|
|156|Կատարման չափանիշներ |1) վերլուծում է հաճախորդների |
| | |ներգրավմանը միտված խթանման |
| | |միջոցառումները, |
| | |2) մշակում է հաճախորդների ներգրավման|
| | |աշխատանքների վերաբերյալ առաջարկներ, |
| | |3) մշակում է հաճախորդների |
| | |կայունության ապահովման |
| | |միջոցառումներ, |
| | |4) մշակում է հաճախորդների |
| | |շարունակական այցելությունների |
| | |շահադրդման եղանակներ, |
| | |5) ներկայացնում է հաճախորդների հետ |
| | |հետադարձ կապի միջոցառումների իր |
| | |տարբերակները, |
| | |6) ներկայացնում է իր վերադասի հետ |
| | |աշխատանքի հետադարձ կապը, |
| | |7) ներկայացնում է իր համակարգման և |
| | |կառավարման ենթակա անձնակազմի հետ |
| | |աշխատանքի հետադարձ կապը: |
|___|____________________________|____________________________________|
---------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում