Սեղմել Esc փակելու համար:
ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ (1-ԻՆ ՄԱՍ)

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԱՎԱԳԱՆԻ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

23 դեկտեմբերի 2015 թվականի N 432-Ն

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

i

(1-ին մաս)

 

«Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 12-րդ հոդվածի 1-ին մասի 11-րդ կետին և 83-րդ հոդվածին համապատասխան`

Երևան քաղաքի ավագանին որոշում է.

1. Հաստատել Երևանի զարգացման 2016 թվականի ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշմամբ հաստատված Երևանի զարգացման 2016 թվականի ծրագիրը ենթակա է հրապարակման «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 56-րդ և 63-րդ հոդվածներով սահմանված կարգով, իսկ ծրագրի հիմնական ցուցանիշները, վիճակագրական և գրաֆիկական տվյալները` նաև առանձին տեղեկատուներով և գրքույկներով` ընդհանուր 1000 տպաքանակներով:

 

Հավելված

Երևան քաղաքի ավագանու

2015 թ. դեկտեմբերի 23-ի

N 432-ն որոշման

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳԻՐ

 

ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

 

Բովանդակություն

Նախաբան

Երևանի զարգացման 2016թ. ծրագրի գերակայությունները

Քաղաքաշինություն և ճարտարապետություն

Արտաքին ձևավորում և գովազդ

Շինարարություն և բարեկարգում

Անշարժ գույքի կառավարում

Կոմունալ տնտեսություն

Առևտրի և սպասարկումների ոլորտ

Տրանսպորտ

Բնապահպանություն

Հանրակրթություն

Առողջապահություն

Սոցիալական ապահովություն

Մշակույթ

Ֆիզիկական կուլտուրա և սպորտ

Երիտասարդության հետ տարվող աշխատանքներ

Երեխաների իրավունքների պաշտպանության ոլորտ

Միջազգային համագործակցություն

Զբոսաշրջություն

Աջափնյակ վարչական շրջան

Ավան Վարչական Շրջան

Արաբկիր վարչական շրջան

Դավթաշեն վարչական շրջան

Էրեբունի վարչական շրջան

Կենտրոն վարչական շրջան

Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջան

Նոր Նորք վարչական շրջան

Նորք-Մարաշ վարչական շրջան

Նուբարաշեն վարչական շրջան

Շենգավիթ վարչական շրջան

Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջան

 

Հայաստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Երևանը 2797 տարեկան է: Էրեբունի-Երևանը հիմնադրել է Արգիշտի Առաջին թագավորը մ.թ.ա. 782 թվականին: 2012թ. ՅՈԻՆԵՍԿՕ-ի կողմից Երևանը հռչակվել է Գրքի համաշխարհային մայրաքաղաք: Երևանի տարածքը կազմում է 223 քառ. կմ, բնակչությունը 1076.5 հազ. մարդ: Երևանը գտնվում է Արարատյան դաշտավայրի հյուսիսարևելյան մասում, Հրազդան գետի երկու ափերին ծովի մակերևույթից 900-1200 մետր բարձրության վրա: Քաղաքի կլիման խիստ ցամաքային է շոգ ու չոր ամառ և համեմատաբար խստաշունչ ձմեռ:

Երևանը վարչական սահմանով հարում է Արարատի, Արմավիրի, Արագածոտնի և Կոտայքի մարզերին: Երևանը բաժանված է 12 վարչական շրջանների Աջափնյակ, Ավան, Արաբկիր, Դավթաշեն, Էրեբունի, Կենտրոն, Մալաթիա-Սեբաստիա, Նոր Նորք, Նորք-Մարաշ, Նուբարաշեն, Շենգավիթ և Քանաքեռ-Զեյթուն:

Երևանը Հայաստանի խոշորագույն տնտեսական, գիտական և մշակութային կենտրոնն է, հանդիսանում է տարածաշրջանային փոխադրումների կարևորագույն տրանսպորտային և տարանցիկ հանգույց: Երևանին են բաժին ընկնում հանրապետության արդյունաբերության ընդհանուր ծավալի 42.1%-ը, շինարարության 53.9%-ը, մանրածախ առևտրի 82.6%-ը, ծառայությունների 85.5%-ը, շահագործման հանձնված բնակելի շենքերի 77.6%-ը, հյուրանոցային տնտեսության օբյեկտների 33.2%-ը:

Երևանի սոցիալ-տնտեսական և մշակութային զարգացման գործում զգալի նշանակություն ունի նաև այն, որ այստեղ են գտնվում Հայաստանի Հանրապետության նախագահի նստավայրը, Ազգային ժողովն ու ՀՀ կառավարությունը, ՀՀ բոլոր նախարարությունները և պետական կառավարման մարմինները, հասարակական և այլ կազմակերպությունների, տարբեր միությունների, հիմնադրամների, հանձնաժողովների, դատաիրավական մարմինների, զանգվածային լրատվության միջոցների գերակշիռ մասը: Մայրաքաղաքում են գործում ՀՀ-ում միջազգային և այլ կազմակերպությունների ներկայացուցիչների գրասենյակները, օտարերկրյա պետությունների ներկայացուցչությունները, արտերկրյա ֆինանսական, հասարակական և մշակութային հաստատությունների հայաստանյան գրասենյակներ, Հայաստանում գործող բանկեր և ֆինանսական հաստատություններ:

Քաղաքում են գործում իր էությամբ եզակի հին ձեռագրերի կենտրոն Մատենադարանը, բազմաթիվ գիտական հաստատություններ, համալսարաններ և ինստիտուտներ, երկու տասնյակ թատրոն և մոտ 60 թանգարան, համերգասրահ և մարզական կենտրոն: Երևանի զարգացման 2016 թվականի ծրագրի նպատակն է Երևան քաղաքի կայուն և համաչափ զարգացման ապահովումը հաշվի առնելով բնակչության կենսական շահերը և բարեկեցությունը, մարդկային զարգացումը որպես հետևանք երաշխավորելով երևանցիների կյանքի որակի էական բարելավումը:

Ծրագիրը մշակվել է հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության ազգային անվտանգության ռազմավարությունը, Կայուն զարգացման ծրագիրը, բովանդակում է քաղաքային տնտեսության ոլորտների վիճակը, հիմնախնդիրները և զարգացման հիմնական ուղղությունները: Ծրագրում օգտագործված վիճակագրական տվյալները վերցված են Ազգային վիճակագրական ծառայության հրապարակած նյութերից:

Ծրագրի իրականացման կայուն երաշխիքներն են հանդիսանում Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությունը, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքը, «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքը և այլ իրավական ակտեր, ինչպես նաև տեղական ինքնակառավարման մարմինները Երևանի քաղաքապետը և ավագանին:

Երևանի զարգացման 2016 թվականի ծրագրի լիարժեք իրականացումը հիմնարար նախադրյալներ կստեղծի մայրաքաղաքի կայուն և համաչափ զարգացման համար:

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ 20 16 Թ. ԾՐԱԳՐԻ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

Երևանի զարգացման ծրագրի գերակայություններն են

1. Երևանի տարածքային համաչափ, կայուն զարգացումը և պլանավորումը

2. բնակչության կենսական շահերի ապահովումը

3. ՀՀ ազգային անվտանգության ռազմավարության հիմնադրույթներից բխող Երևանի բնակչության պաշտպանության և անվտանգության, հասարակական կարգի և համակեցության կանոնների պահպանության ապահովումը

4. կառավարման համակարգի բարեփոխումները և տեղական ինքնակառավարման արդյունավետության ապահովումը այդ նպատակով իրավական դաշտի կատարելագործումը, նորագույն տեխնոլոգիաների ներդրումը, հաղորդակցության ժամանակակից միջոցների կիրառումը և բնակչի հետ հետադարձ կապի ակտիվացումը ապահովելով վերջինիս լիարժեք մասնակցությունը համայնքային խնդիրների լուծման գործընթացում

5. քաղաքային տնտեսության բոլոր ոլորտների ժամանակի պահանջներին համահունչ զարգացման ապահովումը

6. բարեկարգ և հարմարավետ միջավայրի ապահովումը` ինչպես Երևանի բնակիչների, այնպես էլ մայրաքաղաքի հյուրերի համար այդ նպատակով հանգստի գոտիների ստեղծումը, կանաչ տարածքների պահպանումն ու ավելացումը, շենքերի և բակային տարածքների բարեկարգումը, ժամանակակից չափանիշներին համապատասխան արտաքին ձևավորումը, հարմարավետ և անվտանգ տեղաշարժի ապահովումը

7. բնակչության սակավաշարժ խմբերի համար համապատասխան ենթակառուցվածքների ստեղծումը

8. 3-րդ կարգի վթարայնության աստիճան ունեցող շենքերի հիմնախնդիրների շարունակական լուծումը,

9. Երևանի քաղաքապետարանի և վարչական շրջանների կողմից բնակչությանը մատուցվող ծառայությունների պարզեցումը և որակի էական բարելավումը

10. էլեկտրոնային կառավարման համակարգի կատարելագործումը

11. Երևանի բնակիչների սոցիալական պաշտպանության ապահովումը այդ նպատակով սոցիալական ծրագրերի իրագործումը նաև մասնավոր հատվածի հետ համագործակցությամբ

12. կրթական համակարգի բարեփոխումների շարունակականության ապահովումը

13. կրթական, մշակութային և սպորտային օբյեկտների հիմնանորոգման աշխատանքների շարունակականության, իսկ դրանցից ոմանց պարագայում (գրադարաններ, մշակույթի տներ և արվեստի կենտրոններ) ամբողջական հիմնանորոգման աշխատանքների ավարտի ապահովումը

14. համամարդկային և ազգային արժեքների, ազգային ավանդույթների, հոգևոր մշակութային ժառանգության պահպանման և դրանց վերարտադրության ու զարգացման համար նպաստավոր պայմանների ստեղծումը և պատշաճ ներկայացումը

15. առողջապահության համակարգի կառավարման արդյունավետության բարձրացումը, բնակչությանը մատուցվող առողջապահական ծառայությունների որակական բարելավման նպատակով քաղաքապետարանի ենթակայության առողջապահական կազմակերպությունները ժամանակակից բուժսարքավորումներով համալրելու գործընթացին աջակցումը, երեխաների իրավունքների պաշտպանությունը և անչափահասների հետ տարվող աշխատանքների բարելավումը

16. առողջ ապրելակերպի խրախուսումը այդ նպատակով նպաստավոր պայմանների ստեղծումը

17. մայրաքաղաքի բնապահպանական իրավիճակի բազմակողմ ու համակարգված բարելավումը

18. գործարարության և ներդրումների համար բարենպաստ միջավայրի ապահովումը

19. պետական, համայնքային և մասնավոր գործընկերության ակտիվացումը և արդյունավետության բարձրացումը

20. միջազգային համագործակցության ընդլայնումը, քույր և գործընկեր քաղաքների հետ արդյունավետ համագործակցության ակտիվացումը, միջազգային լավագույն փորձի ուսումնասիրությունն ու կիրառումը:

 

ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի սեպտեմբերի 7-ի «Երևան քաղաքի գլխավոր հատակագծի» 2006-2020թթ. իրականացման հիմնական միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» հ.1402-Ն որոշմանը համապատասխան, նախորդ տարիներին կազմակերպվել և հաստատվել են մի շարք քաղաքաշինական ծրագրային և նախագծանախահաշվային փաստաթղթեր:

Հիմնախնդիրներ

1. Երևանի գլխավոր հատակագծի իրականացման ընթացքի ուսումնասիրություն, վերլուծություն,

2. Գլխավոր հատակագծի իրականացման ծրագրերի մշակում,

3. Երևանի փոքր կենտրոնի կառուցապատման կարգավորման համար անհրաժեշտ իրավական և նախագծային փաստաթղթերի մշակում,

4. Կայուն զարգացման «ՌԻՕ+20» գագաթաժողովի որոշումների իրագործմանն ուղղված «Կայուն քաղաքներ և կանաչ ճարտարապետություն» միջոցառումների իրականացում,

5. Երևան քաղաքի վարչական շրջանների կամ առանձին տարածքների գոտիավորման նախագծերի մշակում,

6. Երևան քաղաքի քաղաքաշինական կադաստրի ստեղծում և ներդրում,

7. Քաղաքային տնտեսության զարգացմանն ուղղված քաղաքաշինական ներդրումային ծրագրերի մշակում բնակելի թաղամասերի վերակառուցման և ամբողջականացման, զբոսաշրջային ռեսուրսների զարգացման, հանգստի և ժամանցի նոր գոտիների ստեղծման նպատակով,

8. Նոր այգիների հիմնադրում, զբոսայգիների և կանաչ տարածքների վերականգնում,

9. Ճանապարհափողոցային ցանցի ընդլայնում, մայրաքաղաքի կենտրոնը բեռնաթափող, շրջանցող ճանապարհների, տրանսպորտային հանգույցների և նոր ուղեբաժանքների նախագծում և կառուցում,

10. Քաղաքաշինական միջավայրում հաշմանդամների և բնակչության սակավաշարժ խմբերի տեղաշարժման մատչելիության ապահովմանն ուղղված ծրագրերի մշակում և իրականացում,

11. Նոր մանկական խաղահրապարակների և ֆուտբոլի դաշտերի նախագծում,

12. 3-րդ կարգի վթարայնության աստիճան ունեցող շենքերի հիմնախնդիրների շարունակական լուծում հաշվի առնելով Երևանի քաղաքապետի 26.08.2015թ. 2658-Ա որոշմամբ հաստատված «Երևան քաղաքի 3-րդ և 4-րդ կարգի վթարայնություն ունեցող բազմաբնակարան շենքերի հիմնախնդիրների լուծման ծրագրի հայեցակարգ»-ի դրույթները:

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

. Կմշակվի Երևան քաղաքի 2005-2020թթ. Գլխավոր հատակագծի ճշգրտման նախագծի մշակման աշխատանքների հայեցակարգը մինչև 2025 թ. զարգացման հեռանկարով,

. «Երևանի փոքր կենտրոնի կառուցապատման մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված քաղաքաշինական փաստաթղթերի մշակում,

. Երևան քաղաքում հաշմանդամների և բնակչության սակավաշարժ խմբերի մատչելիության ապահովման 2016 թվականի ծրագրի մշակում և իրականացում,

. Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանի գոտիավորման նախագծի մշակում,

. Աճուրդով օտարված կամ գերակա հանրային շահ ճանաչված տարածքներում ներդրումային ծրագրերի, ճանապարհների և ինժեներական ցանցերի նախագծային աշխատանքներ,

Ասիական զարգացման բանկի հետ համագործակցությամբ 2016 թվականին կշարունակվեն մայրաքաղաքը շրջանցող ռազմավարական ճանապարհի Արգավանդ-Շիրակի փողոց, Դավթաշեն-Աշտարակ, Ա.Բաբաջանյան-Աշտարակ հատվածների կառուցման աշխատանքները:

Կշարունակվեն քաղաքային կախովի մարդատար ճոպանուղու ստեղծման ուսումնասիրության, հետիոտն փողոցների և հեծանվաուղիների ստեղծման հնարավոր տարբերակների հետազոտության աշխատանքները:

Կշարունակվի Երևան քաղաքի ընդհանուր օգտագործման կանաչ տարածքների կազմակերպման և զարգացման ծրագրերի իրականացումը:

Աշխատանքներ կիրականացվեն «Հաղթանակ» զբոսայգու տարածքի վերակառուցման և արդիականացման նպատակով ներդրողներ ներգրավելու ուղղությամբ:

2016 թվականին նախատեսվում է ավարտել Գլխավոր պողոտայի` Սարյան փողոցի և Մաշտոցի պողոտայի հատվածի վերակառուցման աշխատանքները:

Կսկսվեն Ավան վարչական շրջանում ուսումնամարզական համալիրի շինարարական աշխատանքները, որի կազմում նախատեսվում է դպրոց, մանկապարտեզ, մարզաառողջարարական համալիր ունիվերսալ դահլիճով և մարզասրահով, փակ սահադաշտ, ստորգետնյա ավտոկայանատեղեր և զբոսայգի:

Նախատեսվում է նաև նոր հանգստի գոտիների հիմնադրում, զբոսայգիների և կանաչ տարածքների վերականգնում:

 

ԱՐՏԱՔԻՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄ ԵՎ ԳՈՎԱԶԴ

 

Գովազդ

Արտաքին ձևավորման և գովազդի ոլորտը կարգավորվում է 1996թ. ապրիլի 30-ին ընդունված «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքով և Երևան քաղաքի ավագանու 2009թ. նոյեմբերի 18-ի N 37-Ն որոշմամբ:

Երևան քաղաքում իրականացվում է գովազդային վահանակների, շենք-շինություններին տեղադրված գովազդային մակերեսների գույքագրում, էլեկտրոնային բազայի ճշգրտում, համապատասխան հայեցակարգի մշակում: Մեծ չափերի գովազդային վահանակները փոխարինվում են քաղաքային չափերի վահանակներով:

Հիմնախնդիրներ

1. Շենք-շինություների, բազմաբնակարան շենքերի, դրանց տանիքների գովազդային մակերեսների, գովազդային վահանակների միասնական հայեցակարգի մշակում, շենք-շինությունների գովազդային անձնագրերի ստեղծում:

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ:

2016 թվականին նախատեսվում է իրականացնել վարչական շրջաններում առկա գովազդային վահանակների, ցուցանակների արդիականացման, «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքին համապատասխանեցման, քաղաքային չափերի գովազդային վահանակներով փոխարինման աշխատանքներ: 2015 թվականին ստեղծված էլեկտրոնային կառավարման համակարգի միջոցով նախատեսվում է իրականացնել Երևան քաղաքում առկա գովազդային վահանակների հաշվառման, էլեկտրոնային կարգով թույլտվությունների տրամադրման աշխատանքները, որն իր հերթին կբարձրացնի գովազդի ոլորտի կառավարման արդյունավետությունը և կնպաստի տեղական տուրքերի հավաքագրմանը:

2016 թվականին շարունակվելու է աշխատանքը մասնագիտացված գովազդային կազմակերպությունների հետ գովազդային վահանակների արդիականացման, սոցիալական գովազդային ծրագրերի իրականացման և Երևան համայնքի հետ աշխատանքի որակի բարձրացման ուղղություններով:

Նախատեսվում է իրականացնել ներդրումային ծրագրեր մասնավոր հատվածի ներգրավմամբ որպես փոխհատուցում գովազդային մակերեսների տրամադրմամբ (քաղաքային կահույքի տեղադրում և այլն):

2016 թվականին նախատեսվում է ստեղծել Երևան քաղաքում առկա շենք-շինություններին տեղադրվող գովազդային վահանակների միասնական հայեցակարգ, որով կհստակեցվեն արտաքին գովազդի տեղադրման վայրերը, գունային լուծումները, ինչպես նաև գովազդային վահանակների արտաքին տեսքը:

Կշարունակվեն օրենքին չհամապատասխանող, ինքնակամ և ապօրինի տեղադրված գովազդային վահանակների հայտնաբերման և ապամոնտաժման աշխատանքները, որի արդյունքում կապահովվի գովազդի ոլորտի համապատասխանեցումը «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքին:

Ձևավորում

Արտաքին ձևավորման ոլորտում Երևանի քաղաքապետարանի իրականացրած աշխատանքներն ուղղված են Երևան քաղաքի բարեկարգման, համաչափ զարգացման, մայրաքաղաքի բնակիչների, հյուրերի և զբոսաշրջիկների համար քաղաքն առավել հարմարավետ դարձնելուն:

Աշխատանքներ են իրականացվում Երևանի տարբերանշանի ստեղծման ուղղությամբ հաշվի առնելով քաղաքային ձևավորման ոլորտում առկա փորձը և համաշխարհային զարգացման միտումները:

Հիմնախնդիրներ

1. Երևանյան կոլորիտին բնորոշ քաղաքային ձևավորման տարրերի առավել լայն կիրառում:

2. Քաղաքային ձևավորման ավանդույթների և ներկայիս զարգացման միտումների և ձևավորման ոլորտում առկա նորարարությունների համադրում:

3. Երևան քաղաքի բռենդբուքի մշակում, ստեղծում ու տարածում:

4. Վարչական շրջանների բակային տարածքների գեղագիտական ձևավորում:

5. Ֆասադային հատվածների, կամարանցումների վերանորոգում, գեղագիտական ձևավորում:

6. Տոնական ձևավորման հայեցակարգի և արտաքին ձևավորման գեղարվեստական բովանդակությանը վերաբերող ընդհանուր պահանջների մշակում:

2016 թ. թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թ. նախատեսվում է շարունակել նախորդ տարիներին վերանորոգված և գունազարդված կամարանցումների վնասված հատվածների նորոգման, թարմացման և թերությունների շտկման աշխատանքները: Նախատեսվում է վերանորոգել և գունազարդել մոտ 40 կամարանցում:

Ձևավորման ավանդական միջոցներին զուգահեռ կիրականացվեն մոտ 5 պանելային շենքի ֆասադների գունազարդման աշխատանքներ:

Շարունակվելու է վարչական շրջանների բակային տարածքների գեղագիտական ձևավորումը, որի շրջանակներում իրականացվելու են նկարազադման աշխատանքներ մոտ 280 բակային տարածքներում:

Լանդշաֆտային ձևավորման աշխատանքների շրջանակներում նախատեսվում է տեղադրել նոր տիպի ծաղկամաններ, բազրիքներ, խոտածածկերի և ծառերի համար նախատեսված մետաղյա ցանկապատեր և այլն:

Երևան քաղաքի փողոցների, հրապարակների, այգիների կահավորման նպատակով, համայնք-մասնավոր հատված համագործակցության արդյունքում, նախատեսվում է քաղաքային կահույքի արդիականացման աշխատանքներ, և շուրջ 400-ական նոր նստարանների ու աղբամանների տեղադրում Երևան քաղաքի բոլոր վարչական շրջաններում հաշվի առնելով երևանյան ոճի տարրերը:

Կիրականացվեն մոտ 620 մետաղյա հենասյուների վերանորոգման և հատուկ պաշտպանիչ նյութով երեսպատման աշխատանքներ զերծ պահելով դրանք գրաֆիտիից, տարատեսակ ներկերից ու հայտարարություններ փակցնելուց, պահպանելով սյան արտաքին մակերեսը կորոզիայից, խոնավության, ագրեսիվ նյութերի և յուղերի ներթափանցումից:

Երևան քաղաքի բռենդբուքի ստեղծման ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է տարբերանշանի ընտրություն, լոգոտիպերի մշակում, տարբեր միջոցառումների ժամանակ քաղաքի տոնական ձևավորման վերաբերյալ մշակվելիք հայեցակարգի և գեղարվեստական բովանդակությանը վերաբերող ընդհանուր պահանջների կիրառում:

Նախատեսվում է շենք-շինությունների, բազմաբնակարան շենքերի արտաքին ձևավորման գովազդային վահանակների տեղադրման անձնագրերի կազմում:

Նախատեսվում է շարունակել տոնական միջոցառումների, թեմատիկ բաներների, հրավիրատոմսերի, շնորհակալագրերի, տաղավարների, ֆլայերների, ինստալյացիաների, ստիկերների ձևավորումն ու կազմումը:

Նախատեսվում է քաղաքային միջոցառումների շրջանակներում իրականացնել Երևան քաղաքում ձևավորման և դրոշակազարդման աշխատանքներ, այդ թվում նաև համայնք-մասնավոր համագործակցությամբ (Սուրբ Սարգիս, Մայիսի 1, Մայիսի 9, Մայիսի 28, Բանակի օր, Երեխաների պաշտպանության օր, Վերջին զանգ, Երևանյան ամառ, Էրեբունի-Երևան, Ամանորյա տոնակատարություններ, Սահմանադրության օր, Անկախության օր):

Նախատեսվում է իրականացնել նորաոճ նոր Մայր Տոնածառի ձեռքբերման, տոնական լուսավորման և ձևավորման աշխատանքներ:

Կիրականացվի նաև նոր փողոցային ուղենիշերի, ծառաբների մետաղական ծածկույթների, անվճար հայտարարությունների տախտակների, հեծանվային կանգառների, քաղաքային նշանակության միջոցառումների համար նորաոճ քաղաքային ինստալյացիաների և դրոշակահենքերի ձեռքբերման աշխատանքներ:

Օտարերկրյա նախագահների, պատվիրարկությունների պետական և պաշտոնական այցերի ժամանակ նախատեսվում է իրականացնել դրոշակազարդման աշխատանքներ:

 

ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲԱՐԵԿԱՐԳՈՒՄ

 

Փողոցների բարեկարգում

Երևան քաղաքի փողոցների և հրապարակների ընդհանուր մակերեսը կազմում է 15.900 հազ. քմ, որից բարեկարգված է 15000,0 հազ. քմ, փողոցների քանակը շուրջ 1080, որոնց ընդհանուր երկարությունը կազմում է 750 կմ:

Յուրաքանչյուր տարի կատարվում են փողոցների ասֆալտ-բետոնյա ծածկի ընթացիկ վերանորոգման աշխատանքներ: Սակայն մայրաքաղաքում տարեցտարի ավտոմեքենաների թվի աճի և մինչև 60 տ ծանրություն ունեցող մեքենաների երթևեկելու հետևանքով տարիների ընթացքում դրանք մաշվում և քայքայվում են, և առաջանում է հիմնանորոգման կարիք:

Աշխատանքները կատարվել են ինչպես փողոցներում, այնպես էլ բակային տարածքներում: Բացի այդ իրականացվել են նաև մայրաքաղաք մտնող մայրուղիների, հրապարակների և այլ անհրաժեշտ վերանորոգման կարիք ունեցող տարածքների ա/բ ծածկի վերանորոգման աշխատանքներ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Քաղաքային նշանակության մայրուղիների պատշաճ որակի ապահովում

2. Երևան քաղաքի փողոցների բարեկարգում, հիմնանորոգում

3. ժամանակակից չափանիշներին համապատասխանող ճանապարհների կառուցում

4. Հողային ծածկույթով (գրունտային) ճանապարհների վերակառուցում, ասֆալտապատում

5. Բակային տարածքների ասֆալտբետոնե ծածկի վերականգնում

6. Մայթերի ասֆալտբետոնե ծածկի վերանորոգում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թ. ասֆալտապատման աշխատանքներ կիրականացվեն 12 վարչական շրջանների փողոցներում, բակերում, մայթերում, ինչպես նաև առկա գրունտային ճանապարհներին:

Փողոցները պատշաճ մակարդակի պահպանելու նպատակով կշարունակվեն անհրաժեշտ ծավալի ճաքալցման և փոսային նորոգման աշխատանքները:

 

Հենապատերի նորոգում-վերականգնում

Երևան քաղաքում հաշվառված է շուրջ 120 հասցե, որտեղ անհրաժեշտ է կառուցել նոր հենապատեր, հիմնանորոգել կամ վերանորոգել առկա հենապատերը:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Մայրաքաղաքի փողոցների բարեկարգ տեսքի ապահովման նպատակով քանդված և վնասված հենապատերի բացառում

2. Քայքայված, վթարային հենապատերի հիմնանորոգում, անվտանգության աստիճանի բարձրացում

3. Նոր հենապատերի կառուցում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Հենապատերի վերանորոգման աշխատանքների ծրագիրը շարունակական է այն կիրականացվի նաև 2016 թ.: Նախատեսվում է իրականացնել շուրջ 25 հենապատերի ընթացիկ նորոգման աշխատանքներ:

 

Վերգետնյա և ստորգետնյա անցումների կառուցում և նորոգում

Մայրաքաղաքում հետիոտնի տեղաշարժն ավելի հարմարավետ և անվտանգ դարձնելու նպատակով կարևորվում է անհրաժեշտ վայրերում հետիոտնային անցումների կառուցումը, ինչպես նաև առկա անցումների վերանորոգումն ու շահագործման համար հարմար պայմանների ստեղծումը: Նոր անցումների ստեղծման վայրերն ընտրվում են ուսումնասիրության և մասնագիտական քննարկումների արդյունքում հաշվի առնելով քաղաքացիների առաջարկները:

Երևանի քաղաքապետարանում հաշվառված է 65 անցում 26 վերգետնյա և 39 ստորգետնյա, որից 45-ը բավարար վիճակում են, 20-ում անհրաժեշտ է իրականացնել վերանորոգման աշխատանքներ հիմնականում երեսապատման, հարդարման, ջրամեկուսացման, ջրահեռացման և լուսավորության ուղղությամբ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Հետիոտնի առավել մեծ կուտակումներ առաջացնող խաչմերուկներում ստորգետնյա և վերգետնյա հետիոտնային անցումների կառուցում

2. Անցումների քանակի ավելացում բնակչության երթևեկի անվտանգության ապահովում

 

Հաշվառվել է 44 հասցե, որտեղ նպատակահարմար է կառուցել վերգետնյա անցում: Վարձակալությամբ տրված ստորգետնյա հետիոտն անցումներում կիրականացվեն ընթացիկ նորոգման և հիմնանորոգման աշխատանքներ Երևանի քաղաքապետարան-վարձակալ համագործակցության շրջանակում:

 

Թեքահարթակների կառուցում

Տեղաշարժվելու դժվարություն ունեցող բնակիչների տեղաշարժը մատչելի դարձնելու համար մայրաքաղաքի փողոցների խաչմերուկներում, բանուկ մասերում և հանգստի գոտիներում կառուցվում են թեքահարթակներ: Թեքահարթակների կառուցման տեղերը որոշելու նպատակով քննարկումներ են անցկացվում հաշմանդամների շահերը պաշտպանող հասարակական կազմակերպությունների հետ:

Թեքահարթակների կառուցման ծրագրի շրջանակներում 2013-2015թթ. ընթացքում մայրաքաղաքում կառուցվել է շուրջ 1600 թեքահարթակ, որից 630-ը կառուցվել է փողոցների հիմնանորոգման ծրագրի շրջանակներում, շուրջ 300 թեքահարթակ էլ կառուցվել է մասնավոր ընկերությունների կողմից:

Թեքահարթակների կառուցման ծրագիրը շարունակական է և կիրականացվի նաև 2016թ.` ընդգրկելով Երևանի բոլոր վարչական շրջանները: Նախատեսված է կառուցել 285 թեքահարթակ:

Բազմաբնակարան, բազմաֆունկցիոնալ և հասարակական տիպի շենքերի շինարարական աշխատանքների ավարտից հետո հանձնաժողովի կողմից կազմված հանձնման-ընդունման, հետագայում նաև փաստագրման ակտերը հաստատվում են միայն թեքահարթակների առկայության դեպքում: Երևանի քաղաքապետարանի այս մոտեցումը նպատակ ունի հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող քաղաքացիների համար ապահովել մատչելի միջավայր, անխոչընդոտ տեղաշարժի հնարավորություն:

 

Մայթերի բազալտե և բետոնե ձևավոր սալիկների վերանորոգում

Մայրաքաղաքի բարեկարգման ծրագրերի շրջանակում կատարվում են մայթերի և եզրաքարերի վերանորոգման աշխատանքներ: Վերանորոգվում կամ փոխարինվում են նորերով մայթերի ձևավոր բետոնե, բազալտե և տրավերտինե սալիկները, վերանորոգվում բետոնե, փոխարինվում բազալտե եզրաքարերը:

2016թ. մայթերի վերանորոգման աշխատանքներ կիրականացվեն մի շարք վարչական շրջաններում:

 

Կամրջային կառուցվածքների սպասարկում, շահագործում, վերականգնում ու ամրացում

Երևանի քաղաքապետարանի հաշվեկշռում ընդգրկված են 33 կամուրջ և կամրջային կառուցվածք, ուղեանց և էստակադա:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Կամրջային կառույցների հիմնանորոգում,

2. Ընթացիկ նորոգում, շահագործման բարելավում

 

Կամուրջների հիմնանորոգման նախագծեր կազմելիս հաշվի են առնվում ստացված առաջարկությունները, և կատարվող ուսումնասիրությունների արդյունքում, հնարավորության սահմաններում, իրականացվում են հիմնանորոգման աշխատանքներ:

Երևան քաղաքում շենքերի ճակատային մասերի ընթացիկ նորոգում և քարերի մաքրում

Երևանի քաղաքապտարանի ծրագրերով մաքրվել, լվացվել և նորոգվել են 510 շենքերի ճակատային պատերը: Վերանորոգվել են շուրջ 300 շենքերի 600 պատշգամբներ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Շենքերի ճակատային մասերի մաքրում, լվացում, ներկում

2. Մայրաքաղաքի պատշաճ արտաքին տեսքի ապահովում

3. Պատշգամբների նորոգում

4. Անձրևատար խողովակների փոխարինում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016թ. ծրագրերով կիրականացվեն շուրջ 15 շենքերի ճակատային մասերի ընթացիկ նորոգման և քարերի մաքրման աշխատանքներ, կվերանորոգվի շուրջ 200 պատշգամբ:

Հանգստի գոտիների ստեղծում, բակային տարածքների բարեկարգում

Բնակչության հանգստի կազմակերպման համար մայրաքաղաքում անհրաժեշտ պայմաններ ստեղծելը հանդիսանում է գերակա խնդիր, որի լուծման նպատակով իրականացվում են նոր հանգստի գոտիների ստեղծման և բակային տարածքների ու խաղահրապարակների հիմնանորոգման ու պահպանման աշխատանքներ:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Նոր հանգստի գոտիների ստեղծում

2. Բակերի և այգիների բարեկարգում

3. Գործող զբոսայգիների բարեկարգում և տարածքի ընդարձակում

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016թ. նախատեսված է բարեկարգել Նուբարաշեն վարչական շրջանի Կենտրոնական զբոսայգին:

 

Մինի ֆուտբոլի դաշտերի ստեղծում

Բակերի բարեկարգման աշխատանքների, ինչպես նաև երիտասարդության ակտիվ հանգստի կազմակերպման և առողջ ապրելակերպի խթանման նպատակով մեծ ուշադրություն է հատկացվում մինի ֆուտբոլի դաշտերի ստեղծմանը: Ներկայում մայրաքաղաքում առկա է շուրջ 116 մինի ֆուտբոլի դաշտ:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թ. ծրագրով կկառուցվի ևս 9 մինի ֆուտբոլի դաշտ.

. Աջափնյակ վարչական շրջան Շիրազի հ.38 շենքի բակ,

. Արաբկիր վարչական շրջան Ադոնցի հ.13 շենքի դիմաց,

. Դավթաշեն վարչական շրջան 4-րդ թաղ. հ.հ.38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 շենքերի բակ,

. Էրեբունի վարչական շրջան Ավանեսովի հ.2 շենքի հարևանությամբ,

. Կենտրոն վարչական շրջան Դեմիրճյան հ. 29 շենքի բակում,

. Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջան Անդրանիկի հ.34 շենքի բակ,

. Նոր Նորք վարչական շրջան Մոլդովական 6/1 և 6/2 շենքերի հարակից տարածք,

. Շենգավիթ վարչական շրջան Թադևոսյան 11 շենքի բակ,

. Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջան Լեփսուսի փողոցի հ.41 շենքի բակ:

 

Կրթական, նախադպրոցական, արտադպրոցական և մարզական հաստատությունների հիմնանորոգում

2016թ. ծրագրով նախատեսվում է Երևանի ենթակայության 22 մանկապարտեզներում իրականացնել մասնակի նորոգման և հիմնանորոգման աշխատանքներ: Հիմնանորոգման աշխատանքներ կկատարվեն երաժշտական դպրոցներում, ստեղծագործական կենտրոններում և արվեստի դպրոցներում և մարզադպրոցներում:

Երևան քաղաքի ջրային կառույցների սպասարկման ու շահագործման ծառայությունների իրականացում

Երևանի քաղաքապետարանի հաշվեկշռում առկա է 33 ջրային կառույց:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Ջրային կառույցների վերականգնման ծրագիրը կրում է շարունակական բնույթ:

2016թ. շարունակվելու են մայրաքաղաքի ջրային կառույցների վերանորոգման, վերազինման, պահպանման և շահագործման աշխատանքները:

Նախատեսվում է համայնք-մասնավոր հատված շարունակական համագործակցության միջոցով իրականացնել բարեկարգման կարիք ունեցող շատրվանների վերանորոգման և հիմնանորոգման աշխատանքներ:

 

Հուշարձանների պահպանում (պատվանդանների վերանորոգում, կառուցում)

ՀՀ կառավարության 20.04.2002թ. հ.438 որոշման համաձայն Երևանի սեփականություն հանդիսացող 401 հուշարձանների պահպանումը, սպասարկումն ու պատվանդանների նորոգման աշխատանքներն իրականացնում է Երևանի քաղաքապետարանը:

 

ԱՆՇԱՐԺ ԳՈՒՅՔԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ

 

Երևան համայնքի վարչական տարածքը կազմում է 22328 հա, որից պետական սեփականության հողերը 3397.3 հա, համայնքային սեփականության հողերը 10790.1 հա, քաղաքացիների և իրավաբանական անձանց սեփականությունը համապատասխանաբար 5446.7 և 2679.0 հա, օտարերկրյա պետությունների սեփականությունը 14.9 հա:

Երևան քաղաքում դեռևս առկա են ՀՀ կառավարության 2005 թվականի դեկտեմբերի 29-ի հ.2387-Ն որոշման պահանջներին չհամապատասխանող, պետական գրանցում ունեցող, հաշվառված, բայց չհասցեավորված, ինչպես նաև չհաշվառված շենք-շինություններ:

Բնակարանային շինարարություն իրականացնելու միջոցով 2015 թվականին ստեղծված նորակառույց Մարգարյան փողոցի հ.45, Շինարարների 15, Շինարարների 6/1 և Սիսակյան 16 հասցեներում գտնվող բնակելի ֆոնդի միջոցով 2015 թվականի տարեվերջին ամբողջությամբ լուծվել է 2014 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ հաշվառված 4-րդ կարգի վթարային շենքերի (Սիսակյան փողոցի հ.3, Արցախի 4-րդ նրբանցքի հ.10, Արցախի հ.10/2, Նոր-Արեշ 35-րդ փողոցի հ.127/1, Շինարարների փողոցի հ.35 /3 մուտքեր/, Բաղրամյան 4 նրբ.15, Բրյուսովի փողոցի հ.66, Հալաբյան փողոցի հ.3 շենքի /3-4-րդ մուտքեր/ և Տիգրան Մեծի հ.47) շուրջ 450 ընտանիքների վերաբնակեցման խնդիրները:

ՀՀ կառավարության 2009 թվականի դեկտեմբերի 24-ի «Հայաստանի Հանրապետության Երևանի քաղաքային համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող պետական սեփականություն հանդիսացող հողամասերն անհատույց սեփականության իրավունքով համայնքին փոխանցելու» հ. 1517-Ն որոշմամբ Երևանի քաղաքային համայնքին անհատույց սեփականության իրավունքով փոխանցված հողմասերի մակերեսները ներկայացված են աղյուսակով:

._____________________________________________________________.

|Հողամասեր                                        |Տարածքը, հա|

|_________________________________________________|___________|

|Պետական սեփականության հողամասեր                  |   11330.61|

|_________________________________________________|___________|

|որից`                                            |           |

|_________________________________________________|___________|

|Գյուղատնտեսական նշանակության                     |    3158.44|

|_________________________________________________|___________|

|Բնակավայրերի հողեր                               |    6278.40|

|_________________________________________________|___________|

|Արդյունաբերական, ընդերք-օգտագործման և  այլ       |     969.69|

|արտադրական նշանակության օբյեկտներ                |           |

|_________________________________________________|___________|

|Էներգետիկայի, տրանսպորտի, կապի և  կոմունալ       |     107.25|

|ենթակառուցվածքների օբյեկտներ                     |           |

|_________________________________________________|___________|

|Հատուկ պահպանվող տարածքներ                       |     853.34|

|_________________________________________________|___________|

|Ջրային հողեր                                     |      13.49|

._____________________________________________________________.

 

Հիմնախնդիրներ

1. Երևան քաղաքի բնակարանային ֆոնդի պահպանմանն ու վերականգնմանն ուղղված, ֆինանսական միջոցների բացակայության հետևանքով կրճատվել են շենքերի տեխնիկական պարամետրերի պահպանման աշխատանքների ծավալները, մեծացել է դրանց մաշվածությունը:

2. Շենքերի տեխնիկական վիճակի վրա բացասաբար ազդեցություն են ունեցել ներքին և արտաքին ջրակոյուղատար ցանցերի մաշվածությունը, տանիքների ջրամեկուսիչ շերտի վնասվածությունը:

3. Բնակիչների և ոչ բնակելի տարածքների սեփականատերերի կողմից իրականացված վերակառուցումների, կրող կոնստրուկցիաների փոփոխության ենթարկելու, տարիներ շարունակ հիմնանորոգման և ամրացման աշխատանքներ չկատարելու պատճառով ներկայումս մի շարք բազմաբնակարան և հանրակացարանային բնակելի շենքեր ունեն տարբեր աստիճանների վթարայնություն:

4. Դեռևս լուծման կարիք ունի Երևան քաղաքի Հաղթանակ, Չարբախ, Նորագավիթ, Նուբարաշեն, Սիլիկյան և Մուշավան, ինչպես նաև այլ թաղամասերում տնամերձ, բնակարանային շինարարության համար հատկացված, նախկինում չսեփականաշնորհված, հողամասերի նկատմամբ սեփականության իրավունքի վերականգնման հարցերը:

5. Հստակեցման կարիք ունեն շենք, շինությունների և հողամասերի գործառական և նպատակային նշանակությունները, ինչը հնարավորություն կտա գույքահարկի բազայում կատարել համապատասխան փոփոխություններ գույքահարկի վճարի չափը համապատասխանեցնելով գույքի փաստացի օգտագործման նշանակությանը:

6. Երևանի սեփականություն համարվող գույքի կազմում առկա են այնպիսի շարժական և անշարժ գույքեր, որոնք տարիներ շարունակ ընդգրկված լինելով Երևանի քաղաքապետարանի և նախկին թաղային համայնքների հաշվեկշռում, ենթարկվել են բարոյական և ֆիզիկական մաշվածության, ավելին դրանք պահանջում են լրացուցիչ չհիմնավորված ծախսեր կապված պահպանման, շահագործման հետ, ինչը ստիպում է իրականացնել այդպիսի անշարժ և շարժական գույքի առաջնահերթ մասնավորեցման գործընթաց:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

2016 թվականներին շարունակվելու է ՀՀ կառավարության 2005 թվականի հունիսի 9-ի «Անհատույց պետական ֆինանսական աջակցություն տրամադրելու մասին» հ.947-Ն որոշման համաձայն զոհված (մահացած) կամ հաշմանդամ դարձած զինծառայողների (ազատամարտիկների) կարիքավոր ընտանիքներին հաշվառման ընդունելու և ցուցակները ՀՀ պաշտպանության նախարարության ներկայացնելու գործընթացը:

2016 թվականին նախատեսվում է շարունակել Երևան քաղաքում բազմաբնակարան բնակելի շենքերի (բնակելի տների) բնակիչների անվտանգության ապահովման, անկանխատեսելի հետևանքները բացառելու, դրանցում բնակվող բնակիչների բնակարանային խնդիրները լուծելու հետ կապված աշխատանքները:

«Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին», «Բազմաբնակարան շենքի կառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, ինչպես նաև ՀՀ կառավարության համապատասխան որոշումների հիման վրա Երևան համայնքի սեփականությունը հանդիսացող, սակայն դեռևս չգրանցված գույքերի նկատմամբ իրավունքի պետական գրանցման աշխատանքների կազմակերպում:

Շարունակվելու է Երևան քաղաքի դեռևս չանվանակոչված և անվանափոխության ենթակա պողոտաների, փողոցների և հրապարակների անվանման գործընթացը տրամաբանական ավարտին հասցնելու աշխատանքները: Ինչպես նաև շարունակել սեփականության վկայական ունեցող շենք, շինությունների և հողամասերի հասցեավորման գործընթացը:

2016 թվականին կշարունակվեն Երևան համայնքի սեփականություն հանդիսացող բազմաբնակարան շենքերում դեռևս չսեփականաշնորհված բնակարանների անհատույց մասնավորեցման գործընթացը:

Նախկինում սեփականաշնորհված, սակայն սահմանված կարգով իրավունքներ չձևակերպած հողամասերի հաշվառման, գույքագրման, դրանց նկատմամբ իրավունքի վերականգնման և ձևակերպման գործառույթները կշարունակվեն նաև 2016 թվականին:

Քաղաքացիների և իրավաբանական անձանց սեփականությունը հանդիսացող անշարժ գույքերի գործառնական նշանակությունների փոփոխում համապատասխան որոշումների միջոցով:

Վարձակալությամբ տրված տարածքների և հողամասերի պայմանագրերի ժամկետների վերանայում և վարձավճարների համապատասխանեցում Երևանի ավագանու կողմից սահմանված դրույքաչափերին:

Անշարժ գույքի կառավարման բազայի էլեկտրոնային ծրագրում նոր հայտնաբերված անշարժ գույքի միավորների մուտքագրում, բազայի հետևողական թարմացում` օտարված, փոխանակված, նվիրաբերված գույքերի մասով և վարձակալությամբ տրամադրված գույքերի դեպքում պայմանագրային պարտավորությունների նկատմամբ հսկողություն իրականացնելու նպատակով ավտոմատ ռեժիմով կառավարման հնարավորության ստեղծում:

Երևան քաղաքի զարգացմանն ուղղված ներդրումների ակտիվացման նպատակով համապատասխան ծրագրերի մշակման գործընթացին մասնակցություն:

Երևան համայնքի սեփականություն հանդիսացող ֆիզիկապես և բարոյապես մաշվածություն ունեցող և պահպանման համար չհիմնավորված ծախսեր պահանջող գույքերի օտարում:

Քաղաքացիների և իրավաբանական անձանց կողմից առանց համապատասխան պայմանագրերի համայնքային սեփականություն հանդիսացող գույքերի օգտագործման դեպքերի հայտնաբերում և համապատասխան ձևակերպումների իրականացում:

Երևան քաղաքի կառուցապատման ծրագրերով, գերակա հանրային շահ ճանաչված տարածքներում քաղաքաշինական ծրագրերի կազմման աշխատանքներում համապատասխան աջակցության ցուցաբերում:

Անշարժ գույքերի օտարման տարեկան ծրագրերի մշակում ելնելով նախորդ տարիների փորձից:

Տարեկան ծրագրին համապատասխան 2016թ. ընթացքում նախատեսվում է ակտիվ շահագործման փուլում չգտնվող համայնքային սեփականություն հանդիսացող օտարման համար առանձնացված գույքերի օտարում, ինչպես նաև Երևան համայնքի հաշվեկշռում գտնվող գույքերի վարձակալությամբ տրամադրում նպատակահարմարությունը նախապես ճշտելով համապատասխան ոլորտի պատասխանատու ստորաբաժանումների հանրակրթության, մշակույթի և առողջապահության վարչությունների հետ:

Քաղաքաշինության ոլորտում, ինչպես նաև ՀՀ Հողային օրենսգրքում փոփոխությունների օրենսդրական փաթեթների մշակում, հողային հաշվեկշռի ամենամյա հաստատմանն ուղղած աշխատանքների իրականացում:

 

ԿՈՄՈՒՆԱԼ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ջրամատակարարում և ջրահեռացում

«Երևան Ջուր» փակ բաժնետիրական ընկերությունն իրականացնում է ջրամատակարարման և ջրահեռացման համակարգերի շահագործումն ու կառավարումը:

Մայրաքաղաքում ջուրը սպառողին բաշխվում է 1964 կմ երկարությամբ բաշխիչ ցանցի և 223.5 հազ. խմ տարողությամբ 23 օրվա կարգավորիչ ջրավազանների (ՕԿՋ) միջոցով:

Երևան քաղաքի ջրամատակարարման համակարգն ունի 9 ջրաղբյուր, 103 կապտաժային կառույց, 39 արտեզյան (ինքնաբուխ) հորատանցք, 5 խոշոր պոմպակայան, 29 խորքային հորատանցք և 803 կմ երկարությամբ մայրուղային ջրատար:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Բնակիչ բաժանորդների սեփականությունը հանդիսացող, դեռևս 2003- 2005թթ.տեղադրված անհատական ժամկետանց, ցածրորակ և արդեն հնացած կամ անսարք ջրաչափերի փոխարինման նպատակով նոր ջրաչափերի գնման և տեղադրման համար անհրաժեշտ ներդրումային միջոցների ներգրավում

2. Ջրակորուստների կրճատում և համակարգում տեղ գտած ապօրինությունների ու խախտումների դեմ տարվող աշխատանքների խորացում

3. Բաժանորդներին մատուցվող ծառայությունների արդյունավետության բարձրացում և սահմանված ստանդարտներին համապատասխան խմելու ջրի որակի ապահովում

4. Ջրամատակարարման և ջրահեռացման ներքին ցանցերի հետագա շահագործման խնդիրների կարգավորում

 

Պայմանագրի իրականացման 9 տարիների ընթացքում զգալիորեն բարելավվել է Երևանի ջրամատակարարման և ջրահեռացման համակարգը, այն դարձել է արդյունավետ և կառավարելի: Լուրջ նվաճումներ են արձանագրվել հատկապես Երևան քաղաքի ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցի գոտիավորման աշխատանքների, ցանցի կառավարման բարելավման, վթարների, հուսակորուստների և ապօրինությունների կանխման և դրա շնորհիվ ջրամատակարարման շարունակականության ցուցանիշի բարելավման գործընթացում:

. Ջրամատակարարման շարունակականության արձանագրված առաջընթացի /1.28%/ պահպանման պարագայում, որը 9-րդ տարում կազմել է 97.13% /23.31 ժամ/, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատությամբ 5.17%-ով նվազել է ջրարտադրությունը: Ընդ որում, այս նվազեցումն ապահովվել է հատկապես մեխանիկական եղանակով արտադրվող ջրաքանակի նվազեցման /17.69%-ով/ արդյունքում, որի շնորհիվ զգալիորեն /19.61%-ով/ նվազել է նաև էլեկտրաէներգիայի ծախսը: Այս առաջընթացը հնարավոր է դարձել ջրամատակարարման համակարգի կառավարման բարելավման, շահագործման արդյունավետության բարձրացման և ջրակորուստների կրճատման արդյունքում:

. 9-րդ պայմանագրային տարվա մայիսի 1-ից սկսած` Երևան քաղաքում բոլոր սպառողներին ցերեկային ժամերին 7:00-24:00-ն ընկած ժամանակահատվածում ջրամատակարարման նվազագույն շեմը նախկին 12 ժամից հասցվել է առավելագույնի` 17 ժամի, ինչը էլ ավելի կբարձրացնի ջրամատակարարման միջին տևողությունը: Բաժանորդների մեծ մասի ջրի պահանջը բավարարված կլինի, եթե ջուր մատակարարվի 17 ժամ շարունակ վաղ առավոտից մինչև կեսգիշեր ընկած հատվածում: Երևանի բնակչության համար ծառայության այս մակարդակն ապահովվել է արդեն 2015թ. մայիս ամսին:

. Չհաշվառված ջրաքանակը կամ ընդհանուր ջրակորուստը /արտադրված և սպառված ջրաքանակների տարբերությունը/ նվազել է 8.19%-ով, որը արդյունք է ինչպես տեխնիկական ջրակորուստների նվազեցման, այնպես էլ ապօրինի ջրօգտագործումների դեմ ձեռնարկվող պայքարի ուժեղացման:

«Վարձակալության պայմանագրով» առաջին ինը տարիների

(01.06.2006-31.05.2016) համար «Պահպանման և վերանորոգման ընդլայնված աշխատանքների ծրագրով» նախատեսված 9192960 հազ. ՀՀ դրամի /ԱԱՀ-ն ներառյալ/ դիմաց արդեն իսկ կատարվել են ջրային համակարգերի պահպանմանն ու վերանորոգմանն ուղղված 12783904 հազ. ՀՀ դրամի աշխատանքներ: Այն 2139424 հազ. ՀՀ դրամով գերազանցում է նաև Պայմանագրի 10 տարիների համար նախատեսված 10644480 հազ. ՀՀ դրամ ցուցանիշը:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

Պայմանագրային 10-րդ տարում (01.06.2015թ.-31.05.2016թ.) շարունակվելու են ջրարտադրության, ջրատար համակարգերի և ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցերի կառավարման բարելավմանը, ջրային համակարգերի շահագործման արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված աշխատանքները:

Հայաստանի Հանրապետության և Ֆրանսիայի Հանրապետության

կառավարությունների միջև 2007թ. մայիսի 27-ին կնքված Համաձայնագրի համաձայն` Ֆրանսիայի կառավարությունը Երևանի խմելու ջրի համակարգի բարելավման և մաքրման ծրագրի /ԵՋՋԾ/ իրականացման համար Հայաստանի Հանրապետությանը տրամադրել է արտոնյալ պայմաններով վարկ Զարգացող Երկրների Պահուստային ֆոնդի /ԶԵՊՖ/ միջոցների հաշվին:

Ամբողջ գումարը կազմում է 27.3 մլն. եվրո, որից 24,9 մլն եվրոն տրամադրում է Ֆրանսիական կառավարությունը, իսկ 2.4 մլն եվրոն համաֆինանսավորման տեսքով հատկացնում է Հայաստանի Հանրապետությունը:

Վարկային ծրագրի շրջանակներում նախատեսված է.

- Երևան քաղաքի կեղտաջրերի մաքրման «Աէրացիա» կայանի վերականգնման աշխատանքներ, որոնք կիրականացվեն 2 փուլով.

ա) Կարճաժամկետ` մեխանիկական մաքրման համակարգի վերականգնում և առաջնային տիղմի մշակում բնապահպանական նորմերի պահանջները ժամանակավոր բավարարելու համար:

բ) Երկարաժամկետ, որը ենթադրում է կենսաբանական և ֆիզիկաքիմիական մաքրումներով ընդարձակել առաջնային մաքրումը միջազգային նորմերը բավարարելու համար:

Սույն ծրագրով նախատեսված է 10,186 մլն.եվրո գումարով սարքավորումների ու ապրանքանյութական արժեքների ձեռքբերման և շինարարական աշխատանքներ:

Կատարվում են ընդունման խցի, ճարպի հեռացման և ավազորսիչների կառուցվածքների հողային, հիմքերի ամրանավորման և բետոնացման աշխատանքներ, ենթակայանի կառուցման աշխատանքներ 228150 եվրո ընդհանուր արժողությամբ, ներմուծվել են 2166661 եվրո ընդհանուր արժողությամբ սարքավորումներ:

- Երևան քաղաքի ջրամատակարարման և ջրահեռացման ցանցի վերականգնման և բարելավման գծով 11.59 մլն. եվրո գումարի աշխատանքներ

Ծրագիրը ենթադրում է Երևան քաղաքում 18 կմ երկարությամբ ջրագծերի և կոյուղագծերի, 15 կմ երկարությամբ մայր ջրատարների վերակառուցման, ինչպես նաև առանձնատների 10000 միացումների փոխարինման աշխատանքներ:

Ֆրանսիական «Սադե ԲԸ» հայաստանյան մասնաճյուղի կողմից 2014թ. հուլիսի 1-ից աշխատանքները մեկնարկել են Երևան քաղաքի Նորագավիթ, Դավիթաշեն, Շահումյան /Ախպարաշեն/, Կիլիկիա և Քանաքեռ-Զեյթուն թաղամասերում:

Ջրամատակարարման ամբողջ ցանցի հեռակառավարման ՍԿԱԴԱ ծրագրի և Կաթնաղբյուրի 2 ջրաղբյուրներից ջրառի ավտոմատացման 1.77 մլն եվրո գումարի աշխատանքներ

Ծրագրի նպատակն է «Երևան Ջուր» ՓԲԸ գրասենյակում ստեղծել ավտոմատ կառավարման հանգույց, որը հնարավորություն կտա ոչ միայն տեղեկատվություն ստանալ ջրամատակարարման ցանցում ջրի հոսքի և ճնշումների վերաբերյալ, այլև ավտոմատացված կերպով դրանք կառավարել:

Պայմանագրի շրջանակներում սարքավորումները ներկրվում են:

Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական Բանկի վարկային ծրագիր

Վերակառուցման Զարգացման Եվրոպական Բանկի (ՎԶԵԲ) կողմից նախատեսվում Է Վարկի տրամադրում Հայաստանի Հանրապետությանը (Վարկառուին) Երևանի ջրամատակարարման բարելավման համար անհրաժեշտ առաջնահերթ ներդրումների իրականացման նպատակով:

Ծրագրի իրականացման համար նախատեսված 21 մլն ԱՄՆ դոլար գումարը տրամադրվում է հետևյալ երեք ներդրողների կողմից.

. Վերակառուցման և Զարգացման Եվրոպական բանկ (ՎԶԵԲ) 7 մլն ԱՄՆ դոլար

. Եվրոպական ներդրումային բանկ (ԵՆԲ) 7 մլն ԱՄՆ դոլար,

. ԵՄ հարևանության ներդրումային գործիք (ՀՆԳ) 7 մլն ԱՄՆ դոլար դրամաշնորհ:

 

Ներդրումների ծավալների ուղղությունները որոշվել են այդ նպատակով ներգրավված

Տեխնիկական խորհրդատուի չեխական «Centroproject a.s.» ընկերության և

ենթախորհրդատու «Grant Thornton» ՓԲԸ-ի (Հայաստան) կողմից, որը ֆինանսավորվել է Չեխիայի հանրապետության կառավարության կողմից տրամադրված 275 հազ. ԱՄՆ դոլար դրամաշնորհի հաշվին:

Ծրագրում ներառվել են հետևյալ աշխատանքները.

. բակային նոր 30 պոմպակայանների կառուցում 1197000 ԱՄՆ դոլար արժեքով,

. ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցի շուրջ 152 կմ ընդհանուր երկարությամբ առանձին հատվածների վերականգնում 10245000 ԱՄՆ դոլար արժեքով

. այդ հատվածներում առկա անհատական շուրջ 22 կմ ընդհանուր երկարությամբ միացումների փոխարինում 9487000 ԱՄՆ դոլար արժեքով:

Ծրագրի իրականացման արդյունքում

. առանձնատների թվով 39304 անհատական ջրաչափերի փոխարինում,

. ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցի վերականգնվող հատվածներում ջրի կորստի նվազեցում 30%-ով,

. էլեկտրաէներգիայի սպառման կրճատում,

. ջրամատակարարման տևողության ավելացում,

. անխափան ջրամատակարարման ապահովում և բաշխիչ ցանցում վթարների նվազեցում:

Միջազգային խորհրդատվական ընկերության ընտրության գործընթացն ավարտված է և պայմանագիրը ստորագրվել է: Պայմանագրի գումարը կազմում է 91719061 եվրո, որից 499609 եվրոն կֆինանսավորվի ՎԶԵԲ-ի հատուկ այդ նպատակների համար նախատեսված դրամաշնորհային միջոցներից, իսկ մնացած գումարը` ՎԶԵԲ-ի վարկային միջոցներից:

ՀՀ պետական բյուջեով նախատեսված միջոցների օգտագործումը կիրականացվի գանձապետական հաշիվ բացելուց հետո:

«Վարձակալության պայմանագրի» 10-րդ տարում (01.06.2015-31.05.2016) «Պահպանման և վերանորոգման ընդլայնված աշխատանքների ծրագրով» նախատեսվում է կատարել 1853800 հազ. ՀՀ դրամի աշխատանքներ:

Միայն ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցի և կոյուղագծերի բարելավման ու վերակառուցման համար ներկայացված առաջնահերթ աշխատանքների իրականացման համար անհրաժեշտ ընդհանուր գումարը կազմում է 794.8 մլն ՀՀ դրամ, այդ թվում բաշխիչ ցանցի համար 764 մլն ՀՀ դրամ, կոյուղու ցանցի համար 30 մլն ՀՀ դրամ:

Շարունակվելու են ջրային օբյեկտների սանիտարական գոտիների սանիտարահիգիենիկ պայմանների պահպանման, բարելավման և անվտանգության ապահովման միջոցառումները: Այս նպատակների համար նախատեսվում է իրականացնել առնվազն 70 մլն ՀՀ դրամի աշխատանքներ:

Պայմանագրային 10-րդ տարում ջրային օբյեկտների անվտանգության ապահովման նպատակով նախատեսվում է.

- իրականացնել Գառնի սանիտարական գոտու կապտաժների վերանորոգման աշխատանքներ,

- բոլոր սանիտարական գոտիներում և պոմպակայաններում իրականացնել անհրաժեշտ կոսմետիկ վերանորոգումներ, սանիտարական մաքրություն և անհրաժեշտ այլ աշխատանքներ,

- շարունակել ջրատարների վրա հոսակորուստների հայտնաբերմանն ու դրանց վերացմանն ուղղված միջոցառումներ,

- ավարտել բոլոր ՕԿՋ-ների լվացման աշխատանքները:

Արտաքին լուսավորություն

Երևանում 2015թ. տարեսկզբից շահագործվում է 1456 կմ արտաքին լուսավորության ցանց, մասնավորապես` 1862 օբյեկտներ (փողոցներ, բակեր, այգիներ, արձաններ, և այլն), առկա են 62622 հատ տարբեր տիպի լուսատուներ, որոնք մոնտաժված են 38194 հատ հենասյուների վրա:

Կապիտալ ներդրումների հաշվին իրականացված աշխատանքների շնորհիվ շահագործվող արտաքին լուսավորության ցանցի երկարությունը վերջին տարիների ընթացքում զգալի աճել է:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Չլուսավորվող փողոցների, նրբանցքների, բակերի և խաղահրապարակների լուսավորում

2. Ցանցի ավտոմատացման, նոր տրանսպորտատեխնիկական սարքավորումների, գործիքների և այլ տեխնիկական միջոցների ներդրում

3. Դիսպետչերական ծառայության ավտոմատացում, կապի և կառավարման համակարգի ներդրում

4. Լուսային ժամանակակից և խնայողական տարրերի կիրառում

 

«Քաղաքային կանաչ լուսավորություն» ծրագիր: Ծրագրի նպատակն է նպաստել լուսավորության էներգաարդյունավետ սարքերի և տեխնոլոգիաների ներդրմանն ու կիրառմանը` այդպիսով նվազեցնելով ջերմոցային գազերի արտանետումները: Այդ նպատակով Երևանի քաղաքապետարանի և ՄԱԿ-ի Զարգացման ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի միջև ստորագրվել է Մտադրությունների մասին հուշագիր, որով նախատեսվում է Երևանի քաղաքային լուսավորության համակարգի էներգետիկ ներուժի գնահատում, քաղաքային լուսավորության համակարգի արդիականացման հայեցակարգի մշակում, պիլոտային ծրագրերի իրականացում: Պիլոտային ծրագրերի շրջանակում նախատեսվում է առկա էներգատար լուսատուները փոխարինել ժամանակակից, էներգաարդյունավետ և ավելի երկարակյաց լուսատուներով, որոնք աշխատում են լուսարձակման բարելավված ցուցանիշներով օժտված լուսադիոդներով: Նախատեսվող էներգաարդյունավետ փողոցային լուսավորության պիլոտային ծրագրի շրջանակում 2015թ. իրականացվել են Իսակովի պողոտայի և Թաիրովի փողոցի` մինչև «Զվարթնոց» օդանավակայանի խաչմերուկ, արտաքին լուսավորության ցանցի արդիականացման աշխատանքներ:

Հաղթանակի կամրջից մինչև օդանավակայանի խաչմերուկ հաշվառված 745 հատ նատրիումական լամպերով լուսատուները, ըստ նախագծի, փոխարինվել են 478 հատ 213 վտ և 100 վտ ավելի արդիական և էներգախնայող լուսադիոդային լուսատուներով: Իրականացվում է նաև նշված փողոցների գործող լուսավորության համակարգի մշտական մոնիտորինգ:

Պիլոտային ծրագրերի շրջանակում իրականացվել է նաև Երևանի կենդանաբանական այգու արտաքին լուսավորության համակարգի արդիականացման աշխատանքներ, տեղադրվել են 39 Վտ հզորության 112 էներգաարդյունավետ լուսատուներ:

ՄԱԶԾ և Երևանի քաղաքապետարանի միջև ստորագրված «Մտադրությունների մասին հուշագրի» շրջանակներում Երևան քաղաքի արտաքին լուսավորության ցանցի հետագա զարգացման և ընդլայնման, դրանում էներգաարդյունավետ տեխնոլոգիաների առավել լայն կիրառման նպատակով 2015թ. ստեղծվել է վերականգնվող նպատակային ֆինանսական ֆոնդ:

Ֆոնդի սկզբնական համալրումն իրականացվել է Երևանի քաղաքապետարանի և ՄԱԶԾ-ԳԷՖ «Քաղաքային կանաչ լուսավորություն» ծրագրի կողմից համատեղ իրականացվող փորձնական-ցուցադրական նախագծերի իրականացման շնորհիվ լուսավորության համակարգի շահագործման և պահպանման տարեկան ծախսերի նվազեցումից առաջացող խնայված միջոցների հաշվին: Առաջացող խնայողությունները կուտակվելու են հատուկ այդ նպատակի համար «Երքաղլույս» ՓԲԸ-ում բացված բանկային հաշվում:

Խնայված միջոցների հաշվին նախատեսվում է իրականացնել Մաշտոցի պողոտայի արտաքին լուսավորության ցանցի արդիականացման աշխատանքները, որի առաջին փուլը Հաղթանակի կամրջից մինչև Խորենացի փողոցի խաչմերուկ ընկած հատվածն է:

 

2016թ. նախատեսվող աշխատանքներ

2016թ. նախատեսվում է իրականացնել 1496 կմ արտաքին լուսավորության ցանցի շահագործման և պահպանման աշխատանքները: 2016թ. ընթացքում նախատեսվում է նաև իրականացնել արտաքին լուսավորության ցանցի հիմնանորոգման աշխատանքներ, որի շնորհիվ կվերականգնվի ևս 40 կմ արտաքին լուսավորության ցանց և տարեվերջին Երևան քաղաքի շահագործվող արտաքին լուսավորության ցանցի երկարությունը կկազմի 1536 կմ:

Նախատեսվում է շարունակել նաև բակային լուսավորության գործընթացը: 2016թ. նախատեսվում է շահագործման և պահպանման աշխատանքների կազմակերպման ներկա եղանակից անցնել շուրջօրյա շահագործման, ավելացնել սպասարկող անձնակազմի թիվը, կազմավորել հերթափոխեր, որոնք կիրականացնեն մայրաքաղաքի արտաքին լուսավորության ցանցի շուրջօրյա շահագործումը և պահպանումը:

Վերակառուցման և զարգացման Եվրոպական բանկի ֆինանսավորմամբ իրականացվելու է Երևան քաղաքի թվով 30 փողոցների լուսավորության համակարգերի արդիականացումը: Նախատեսվում է, որ աշխատանքները կմեկնարկեն 2016թ.: Իրականացվող աշխատանքների արդյունքում նախատեսվում է`

- վերակառուցել վերը նշված փողոցների հենասյուները` հաշվի առնելով լուսադիոդային լուսատուների լուսատեխնիկական տվյալները.

- անհրաժեշտության դեպքում վերանայել հենասյուների բարձրությունը և տեղադրման հեռավորությունը` երթևեկելի և հետիոտնի համար նախատեսված վայրերում ապահովելով առանց ստվերի լուսավորություն.

- փոխարինել նատրիումային լուսատուները ժամանակակից և որակյալ լուսադիոդային լուսատուներով.

- իրականացնել գոյություն ունեցող մալուխային ցանցի անցկացումը ստորգետնյա խրամուղներով:

Սույն ծրագիրը նախատեսվում է իրականացնել վարկային և դրամաշնորհային միջոցների ներգրավմամբ:

«Քաղաքային կանաչ լուսավորություն» ծրագրի շրջանակներում, 2016թ. ընթացքում նախատեսվում է ավարտել Մաշտոցի պողոտայի Հաղթանակի կամրջից մինչև Խորենացի փողոցի խաչմերուկ ընկած հատվածի արտաքին լուսավորության ցանցի արդիականացման աշխատանքները, ինչպես նաև ծրագրի ընթացքում խնայված միջոցների հաշվին ավարտին հասցնել Մաշտոցի պողոտայի արտաքին լուսավորության ցանցի արդիականացման աշխատանքները` Խորենացի փողոցի խաչմերուկից մինչև Մատենադարան հատվածում:

Բազմաբնակարան շենքերի կառավարում

Երևանում առկա 4878 բազմաբնակարան շենքերից 4575-ի կառավարումն իրականացվում է 191 համատիրության կողմից, 126-ը լիազորագրային կառավարիչների, 109-ը վարչական շրջանների ղեկավարների կողմից:

ՀՀ կառավարության 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի «Բազմաբնակարան շենքի ընդհանուր բաժնային սեփականության պահպանման պարտադիր նորմերը սահմանելու մասին» հ.1161-Ն որոշման հիման վրա Երևանի քաղաքապետարանում մշակվել և կիրառվել են պարտադիր նորմերի վերահսկման մեխանիզմներ: Դրա արդյունքում բարելավել է կառավարման մարմինների հաշվետվողականությունը, պարտադիր նորմերի կատարումը, աշխատանքային կարգապահությունը:

«Համատիրությունների մասին» և «Բազմաբնակարան շենքի կառավարման մասին» ՀՀ օրենքներով սահմանված վերահսկողության մեխանիզմների ոչ հստակությունը որոշակի դժվարություններ է ստեղծում ֆինանսական միջոցների գանձման և ծախսման, ընդհանուր ժողովի հրավիրման, բյուջեների կազմման և հաստատման, կանոնադրական պահանջների կատարման նկատմամբ վերահսկողության իրականացման համար:

Ոլորտում առկա խնդիրների կարգավորման նպատակով մշակվել և ՀՀ կառավարության որոշմամբ հաստատվել է ՀՀ բազմաբնակարան բնակարանային ֆոնդի կառավարման, պահպանման և շահագործման բարելավման հնգամյա ռազմավարական ծրագիրը:

Ծրագրի շրջանակներում ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության կողմից մշակվում է ««Բազմաբնակարան շենքի կառավարման մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծ:

Ներկայումս մայրաքաղաքի բարձրահարկ բազմաբնակարան շենքերի թվով 4551 վերելակները սպասարկվում և շահագործվում են վարչական շրջաններում կազմավորված վերելակային ծառայությունների ու համատիրությունների կողմից, որը հեշտացնում է սեփականատերերի և ծառայություններ մատուցողների միջև համագործակցությունը, ինչպես նաև արագ արձագանքման գործընթացը վթարների կամ վերելակների անսարքությունների դեպքում:

 

Հիմնախնդիրներ

1. Վերելակային տնտեսության կապիտալ վերանորոգման, շուրջօրյա դիսպետչերական ծառայության ստեղծման և կադրերի պատրաստման ու վերապատրաստման խիստ անհրաժեշտություն

2. Թեք տանիքների վերանորոգման անհրաժեշտություն

3. Ընդհանուր օգտագործման տարածքների վերանորոգման կարիք ունեցող շենքերի առկայություն

4. Բնակիչների իրազեկվածության և իրենց լիազորությունների ու պարտականությունների ոչ լիարժեք իմացություն

5. Սեփականատերերի իրենց սեփականության պահպանման նկատմամբ պատասխանատվության ցածր մակարդակ:

 

2016 թվականին նախատեսվող աշխատանքներ

. Կառավարման մարմիններին տեղեկատվական և խորհրդատվական աջակցության տրամադրում.

. «Բազմաբնակարան շենքի ընդհանուր բաժնային սեփականության պահպանման պարտադիր նորմերը սահմանելու մասին» որոշման պահանջների վերահսկողության իրականացում

. Սպասարկման վարձավճարների գանձման համակարգի կատարելագործում

. Բազմաբնակարան շենքերի շուրջ 800 մուտքերի վերանորոգում

. Երևան քաղաքի բազմաբնակարան բնակելի շենքերի շուրջ 81000 քմ հարթ և 47000 քմ թեք տանիքների վերանորոգում

. Հաբիթաթ Ֆոր Հյումենիթի Արմենիա հիմնադրամի և ՀՀ Երևան համայնքի միջև 2014թ. փետրվարի 20-ին կնքված փոխըմբռնման հուշագրի շրջանակներում բազմաբնակարան շենքերի ընդհանուր օգտագործման տարածքների վերանորոգում:

. Հաբիթաթ Ֆոր Հյումենիթի Արմենիա հիմնադրամի հետ 2014թ. դեկտեմբերի 22-ին կնքված փոխըմբռնման հուշագրի շրջանակներում բազմաբնակարան շենքերի էներգաարդյունավետության բարձրացում:

 

-------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Երևանի ավագանի
23.12.2015
N 432-Ն
Որոշում