Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0831.01....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0831.01.5 «ՁԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՁԿՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱ ...

 

 

110.1321.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017494

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1321-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0831.01.5 «ՁԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՁԿՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0831.01.01.5 «ՁԿՆԱԲՈՒՅԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՆՐԱՆՑ ԱՐՏԱԴՐԱԿԱՆ      |

|                        ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԸ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|75.|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ -5-17-007                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |արհեստական ձկնաբուծական լճակների,          |

|   |                     |ավազանների ու ցանցավանդակների կառուցվածքի  |

|   |                     |ու տեսակների, ձկնաբուծական տնտեսությունների|

|   |                     |արտադրական հիմնական գործընթացների, բուծվող |

|   |                     |առանձին ձկնատեսակների մասին, ինչպես նաև    |

|   |                     |ձևավորել  լճակների, ավազանների ու          |

|   |                     |ցանցավանդակների գծապատկերների              |

|   |                     |նախագծման, ձկների բուծման ու աճեցման       |

|   |                     |գործընթացների, ձկնատնտեսական               |

|   |                     |հողաբարելավման (մելիորացիա) ու             |

|   |                     |ձկնատնտեսական նշանակության ջրավազանների    |

|   |                     |պարարտացման գործողություններ կատարելու     |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` ուսանողը|

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ 5-17-006 «Ձկների |

|   |                     |էկոլոգիա» մոդուլը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արհեստական լճակային            |

|   |արդյունք 1           |ձկնաբուծական տնտեսությունների              |

|   |                     |արտադրական գործընթացները                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ամբողջահամակարգ     |

|   |                     |արհեստական լճակային ձկնաբուծական           |

|   |                     |տնտեսությունների արտադրական գործընթացը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում թերհամակարգ         |

|   |                     |արհեստական լճակային ձկնաբուծական           |

|   |                     |տնտեսությունների արտադրական գործընթացը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ամբողջահամակարգ     |

|   |                     |արհեստական լճակային ձկնաբուծական           |

|   |                     |տնտեսությունների համար նախատեսված          |

|   |                     |արտադրամասերը և  դրանց գործառույթները,     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թերհամակարգ         |

|   |                     |արհեստական լճակային ձկնաբուծական           |

|   |                     |տնտեսությունների համար նախատեսված          |

|   |                     |արտադրամասերը և  դրանց գործառույթները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել արհեստական լճակների,           |

|   |արդյունք 2           |ցանցավանդակների և  ավազանների տեսակները`   |

|   |                     |ըստ նշանակության և  դրանց կառուցվածքը,     |

|   |                     |կազմել ավազանների, ցանցավանդակների և       |

|   |                     |լճակների առանձին տեսակների գծապատկերային   |

|   |                     |նախագծերը                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում արտադրական լճակների |

|   |                     |տեսակները` ըստ նշանակության և  գործառույթի,|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ձվադրման, մանրաձկան |

|   |                     |աճեցման, աճեցման, բտման, ձմեռացման,        |

|   |                     |մայրական և  ենթամայրերի, կարանտինացման,    |

|   |                     |մեկուսիչ, ջրամատակարարող լճակների          |

|   |                     |կառուցվածքը, ջրի անհրաժեշտ խորությունն ու  |

|   |                     |մակերեսը,                                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծական        |

|   |                     |նշանակություն ունեցող ավազանների և         |

|   |                     |ցանցավանդակների կառուցվածքին ու            |

|   |                     |շահագործմանը ներկայացվող պահանջները,       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի ապրանքային  |

|   |                     |ձկան մինչվաճառքային պահպանման լճակների և   |

|   |                     |ցանցավանդակների կառուցվածքը, ջրի անհրաժեշտ |

|   |                     |խորությունն ու մակերեսը,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում ձկնաբուծական տնտեսության |

|   |                     |տարբեր նշանակության արտադրական արհեստական  |

|   |                     |լճակների և  ավազանների հաշվարկային         |

|   |                     |մակերեսների, խորությունների միջև  եղած     |

|   |                     |կախվածությունը,                            |

|   |                     |6) ճիշտ է նախագծում արտադրական             |

|   |                     |նշանակության, ավազանների, ցանցավանդակների  |

|   |                     |և  լճակների առանձին տեսակների սխեմաները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկնաբուծության արտադրական      |

|   |արդյունք 3           |գործընթացների հիմնական փուլերը և  դրանց    |

|   |                     |հաջորդականությունը և  կատարել ձկնկիթի ու   |

|   |                     |սերմնահեղուկի ստացման, բեղմնավորման,       |

|   |                     |ինկուբացման նախապատրաստման գործողություններ|

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծական        |

|   |                     |գործընթացի նախնական փուլը` մայրական կազմի  |

|   |                     |ձևավորման  արտադրական գործընթացը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մայրական կազմի      |

|   |                     |ձևավորման  համար անհրաժեշտ պայմանների      |

|   |                     |(ջրաբանական, ջրաքիմիական, ջերմաստիճանային  |

|   |                     |և  այլն) ապահովման գործընթացները,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում մայրական կազմի      |

|   |                     |սեռական հասունացումը խթանելու էկոլոգիական  |

|   |                     |և  ֆիզիոլոգիական մեթոդները,                |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում ձկնկիթի և  սերմնահեղուկի|

|   |                     |ստացման և  պահպանման գործառույթները, 5)    |

|   |                     |ճիշտ է կատարում ձկնկիթի բեղմնավորման և     |

|   |                     |ինկուբացման նախապատրաստման                 |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում թրթուրների ստացման  |

|   |                     |և  պահպանման գործողությունները,            |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում մանրաձկան պահպանման |

|   |                     |և  աճեցման գործողությունները,              |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ինկուբացման         |

|   |                     |ընթացքում արտաքին միջավայրի անհրաժեշտ      |

|   |                     |պայմանների պահպանման գործողությունները,    |

|   |                     |9) ճիշտ է շահագործում ինկուբացման          |

|   |                     |սարքավորումները,                           |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում ձկների ապրանքային  |

|   |                     |աճեցման գործողությունները,                 |

|   |                     |11) ճիշտ է գնահատում մայրական կազմի,       |

|   |                     |ձկնկիթի, սերմնահեղուկի, թրթուրների և       |

|   |                     |մանրաձկան որակը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկնատնտեսական հողաբարելավման   |

|   |արդյունք 4           |(մելիորացիա) համալիր տեխնիկական և          |

|   |                     |կազմակերպատնտեսական գործընթացը, կատարել    |

|   |                     |ձկնատնտեսական նշանակության ջրավազանների    |

|   |                     |հողաբարելավում                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնատնտեսական       |

|   |                     |հողաբարելավման դերը միջավայրի անհրաժեշտ    |

|   |                     |պայմանների բարելավման և  ջրային տարածքների |

|   |                     |ձկնարդյունավետության բարձրացման            |

|   |                     |գործընթացում,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկնատնտեսական       |

|   |                     |հողաբարելավման աշխատանքների իրականացման    |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ձկնատնտեսական           |

|   |                     |հողաբարելավման աշխատանքները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկնաբուծության մեջ օգտագործվող |

|   |արդյունք 5           |պարարտանյութերը, օգտագործել դրանք          |

|   |                     |ձկնաբուծության համար զանազան նշանակության  |

|   |                     |լճակների պարարտացման համար                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծության մեջ  |

|   |                     |օգտագործվող պարարտանյութերը և  դրանց       |

|   |                     |օգտագործման ձևերը,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում հանքային և               |

|   |                     |օրգանական պարարտանյութերի                  |

|   |                     |չափաքանակներն ըստ ձկնատնտեսական            |

|   |                     |նշանակության ջրավազանների մակերեսի,        |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում «պարարտանյութային        |

|   |                     |գործակցի» մեծությունը,                     |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում պարարտանյութի պահանջվող |

|   |                     |քանակության հաշվարկը,                      |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում ձկնատնտեսական           |

|   |                     |նշանակության ջրավազանների պարարտացման      |

|   |                     |գործողությունները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՋՐԱՏԵԽՆԻԿԱ»                |

|_____________________________________________________________________|

|90.|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ -5-17-008                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ձկնային տնտեսությունների ջրատեխնիկական     |

|   |                     |կառույցների ու սարքերի կառուցվածքի և  դրանց|

|   |                     |անվտանգ շահագործման մասին, ինչպես նաև      |

|   |                     |ձևավորել  գրունտային ջրերի մակարդակի       |

|   |                     |որոշման ու հեռացման աշխատանքների           |

|   |                     |կազմակերպման, ջրանցքների, ջրթողների,       |

|   |                     |խողովակաշարերի թողունակության հաշվարկման,  |

|   |                     |ձկնաբուծական տնտեսությունների ջրատեխնիկական|

|   |                     |կառույցների ու սարքերի անվտանգ             |

|   |                     |շահագործման  կարողություններ:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` ուսանողը|

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ-5-17-007         |

|   |                     |«Ձկնային տնտեսությունները և  նրանց         |

|   |                     |արտադրական գործընթացները» մոդուլը:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի գնահատման    |Ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր       |

|   |կարգը                |արդյունքի համար սահմանված կատարման         |

|   |                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկնային տնտեսության տեղանքի    |

|   |արդյունք 1           |հողաերկրաբանական կառուցվածքը և             |

|   |                     |հիդրոտեխնիկական կառույցների իրականացման    |

|   |                     |համար անհրաժեշտ պայմանները, մշակել         |

|   |                     |հորատանցքերից ստացված նմուշները և          |

|   |                     |որոշել գրունտային ջրերի մակարդակը          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գրունտների          |

|   |                     |տեսակները և  դրանց հատկությունները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում և  կիրառում         |

|   |                     |հորատանցքերից ստացված նմուշների մշակման    |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում և  կիրառում         |

|   |                     |գրունտային ջրերի մակարդակի որոշման         |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |4)  ճիշտ է ներկայացնում գրունտային ջրերի   |

|   |                     |հեռացման ձևերը,                            |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ձկնատնտեսական       |

|   |                     |հողաբարելավման աշխատանքների էությունը      |

|   |                     |բնական և  արհեստական ջրակալներում,         |

|   |                     |6) ճիշտ է իրականացնում ձկնատնտեսական       |

|   |                     |հողաբարելավման աշխատանքները,               |

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում ձկնային տնտեսությանն  |

|   |                     |անհրաժեշտ ջրի քանակը:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկնաբուծական տնտեսությունների  |

|   |արդյունք 2           |ջրատեխնիկական կառույցների ու սարքերի       |

|   |                     |կառուցվածքը, հիդրոտեխնիկական շինությունների|

|   |                     |վերանորոգման աշխատանքների իրականացման      |

|   |                     |կարգը, կատարել ջրանցքների, ջրթողների,      |

|   |                     |խողովակաշարերի թողունակության հաշվարկներ,  |

|   |                     |անվտանգ շահագործել ձկնաբուծական            |

|   |                     |տնտեսությունների հիդրոտեխնիկական           |

|   |                     |կառույցներն ու սարքերը                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծական        |

|   |                     |ջրատեխնիկական հիմնական շինությունների      |

|   |                     |կառուցվածքը և  առանձնահատկությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր ջրատեխնիկական|

|   |                     |կառույցների և  սարքերի մասնագիտական        |

|   |                     |անվանումները և  նշանակությունը,            |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ջրանցքների, ջրթողների,  |

|   |                     | խողովակաշարերի թողունակության հաշվարկները,|

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում պատվարների և        |

|   |                     |ամբարտակների կառուցվածքը, դրանց անվտանգ    |

|   |                     |շահագործման կանոնները,                     |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ջրատեխնիկական       |

|   |                     |կառույցների ընթացիկ և  հիմնական նորոգման   |

|   |                     |ժամկետները և  կարգը,                       |

|   |                     |6) ճիշտ է իրականացնում ջրատեխնիկական       |

|   |                     |կառույցների աշխատանքի ռեժիմի վերահսկումը,  |

|   |                     |7) ճիշտ է իրականացնում սարքավորումների     |

|   |                     |անսարքության ախտորոշումը,                  |

|   |                     |8) անվտանգ շահագործում է ջրատեխնիկական     |

|   |                     |կառույցներն ու սարքավորումները:            |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԵՐԻ ԿԵՐԱԿՐՈՒՄԸ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|99.|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ-5-17-09                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ձկների կերակրման համար օգտագործվող կենդանի |

|   |                     |և  ոչ կենդանի (արհեստական) կերերի, դրանց   |

|   |                     |ծագման, դասակարգման, քիմիական բաղադրության,|

|   |                     |սննդարարության, մարսելիության, ջերմասեր    |

|   |                     |և  սառջրյա ձկների կերակրման                |

|   |                     |առանձնահատկությունների մասին, ինչպես նաև`  |

|   |                     |կազմել ձկների կերաբաժինները և  կատարել     |

|   |                     |դրանց հաշվարկը, ձևավորել  կերակրման        |

|   |                     |նորմերը, կերերի բաղադրությունը, կերի որակը,|

|   |                     |չոր համակցված կերերի տարբեր չափսերը,       |

|   |                     |կերային գործակիցը, կերերի սպիտակուցային    |

|   |                     |հարաբերությունը որոշելու                   |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`         |

|   |                     |ուսանողը պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ 5-17-008|

|   |                     |«Ձկնատնտեսական ջրատեխնիկա» մոդուլը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկների կերակրման համար         |

|   |արդյունք 1           |օգտագործվող կերերի տեսակները, դրանց        |

|   |                     |ծագումը, դասակարգումը, քիմիական            |

|   |                     |բաղադրությունը, սննդարարությունը,          |

|   |                     |ձևավորել  կերակրման նորմերը և  կազմել      |

|   |                     |կերաբաժիններ                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Կատարման չափանիշներ  |1)  ճիշտ է ներկայացնում ձկների կերակրման   |

|   |                     |համար օգտագործվող կերերի տեսակները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կերերի դասակարգումն` ըստ|

|   |                     |ծագման,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում առաջադրված` տարբեր  |

|   |                     |տեսակի կերերի քիմիական բաղադրությունը,     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական կերերի     |

|   |                     |սննդարար արժեքները և  ճիշտ է գնահատում     |

|   |                     |առաջադրված կերերի սննդարարությունը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է ձևավորում  ձկների կերակրման      |

|   |                     |նորմերը և  կերաբաժինները,                  |

|   |                     |6) ճիշտ է օգտագործում կերային գործակցի և   |

|   |                     |կերի օգտագործման գործակիցները,             |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում մեկ ձկան 1 միավոր       |

|   |                     |քաշաճի վրա ծախսված կերերի համեմատական      |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում ձկների տարբեր           |

|   |                     |չափատարիքային խմբերի համար նախատեսված      |

|   |                     |կերերի կերամասնիկների մեծության            |

|   |                     |ընտրությունը:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել և  իրականացնել ջերմասեր ձկների |

|   |արդյունք 2           |տարբեր սեռատարիքային խմբերի կերակրումը     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ հաճախականությամբ է կատարում        |

|   |                     |ձկների թրթուրների կերակրումը,              |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում թրթուրների համար         |

|   |                     |մեկնարկային կեր հանդիսացող համակցված կերի  |

|   |                     |կերամասնիկների չափսերն` ըստ սննդարարության,|

|   |                     |մարսելիության, ջրակայունության և  ջրում    |

|   |                     |լողալու ունակության,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կերերի օգտագործման  |

|   |                     |արդյունավետությունը` կախված ջրավազանի      |

|   |                     |ջերմային ու ջրաքիմիական ռեժիմից և          |

|   |                     |թրթուրների նստեցման խտությունից,           |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմում կերաբաժինը,              |

|   |                     |5) ճիշտ հաճախականությամբ ու եղանակով       |

|   |                     |է կատարում կերակրումը,                     |

|   |                     |6) ճիշտ է բաշխում կերը արհեստական          |

|   |                     |ջրակալի համապատասխան տեղամասերում,         |

|   |                     |7) ճիշտ է օգտագործում ավտոկերամանը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|   |ՈՒսումնառության      |Կազմակերպել և  իրականացնել սառնասեր        |

|   |արդյունք 3           |ձկների տարբեր սեռատարիքային խմբերի         |

|   |                     |կերակրումը                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սառնասեր ձկների     |

|   |                     |կերակրման առանձնահատկությունները տարբեր    |

|   |                     |սեռատարիքային խմբերում,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում թրթուրների համար         |

|   |                     |մեկնարկային կեր հանդիսացող համակցված կերի  |

|   |                     |տեղամասերում, չափսերն` ըստ սննդարարության, |

|   |                     |մարսելիության, ջրակայունության և  ջրում    |

|   |                     |լողալու ունակության,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմում թրթուրներին տրվող կերի   |

|   |                     |մեկանգամյա կերաբաժինը և  կերակրման         |

|   |                     |հաճախականությունը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ հաճախականությամբ ու եղանակով է     |

|   |                     |կատարում մանրաձկների կերակրումը,           |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում համակցված կերերի         |

|   |                     |կերամասնիկների չափսերն` ըստ ձկների         |

|   |                     |սեռատարիքային կազմի,                       |

|   |                     |6) պահպանում է տրվող կերի կերամասնիկների   |

|   |                     |չափսերն ու քանակը ձկան անհատական զանգվածի  |

|   |                     |աճին ու ջրակալի ջրաբանական                 |

|   |                     |առանձնահատկություններին համապատասխան:      |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԵՐԻ ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ            |

|                        ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄԸ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|109|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ -5-17-010                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ձկների հիվանդությունների մասին, ինչպես     |

|   |                     |նաև  ձևավորել  ձկների հիմնական             |

|   |                     |հիվանդությունները տարբերակելու և           |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ ուղղված կանխարգելման |

|   |                     |միջոցառումներ իրականացնելու                |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`         |

|   |                     |ուսանողը պետք է յուրացրած լինի             |

|   |                     |ՁԿԲ-5-17-005 «Ձկնաբանություն» և  ՁԿԲ       |

|   |                     |5-17-009 «Ձկների կերակրումը» մոդուլները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար              |

|   |                     |սահմանված կատարման չափանիշների բավարար     |

|   |                     |մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկների հիվանդությունները       |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |հիվանդությունների առաջացման պատճառները և   |

|   |                     |օրինաչափությունները,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկների վիրուսային   |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց հիմնական        |

|   |                     |ախտանիշները,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |բակտերիոլոգիական հիվանդությունները և       |

|   |                     |դրանց հիմնական ախտանիշները,                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |մակաբույծների հիմնական խմբերին և  նրանց    |

|   |                     |կողմից առաջացրած հիվանդություններն ու      |

|   |                     |դրանց հիմնական ախտանիշները,                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ձկների ոչ վարակիչ   |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց հիմնական        |

|   |                     |ախտանիշները,                               |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |կենսագործունեության համար վտանգավոր        |

|   |                     |նյութերը և  ձկների թունավորման             |

|   |                     |ընթացքը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|ՈՒսումնառության      |Որոշել ձկների հիվանդությունների            |

|   |արդյունք 2           |ախտանիշները                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Կատարման չափանիշներ  |1) հայտնաբերում ու ճիշտ է որոշում ձկների   |

|   |                     |տարբեր հիվանդությունների հիմնական          |

|   |                     |ախտանիշները,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում ձկների                   |

|   |                     |կենսագործունեության համար վտանգավոր        |

|   |                     |նյութերի և  օրգանիզմների առկայությունը     |

|   |                     |ջրակալներում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|ՈՒսումնառության      |Իրականացնել ձկների հիվանդությունների դեմ   |

|   |արդյունք 3           |ուղղված կանխարգելման միջոցառումները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկների              |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ ուղղված կանխարգելման |

|   |                     |միջոցառումների նպատակներն ու խնդիրները,    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծական        |

|   |                     |տնտեսությունների կառուցման և  շահագործման  |

|   |                     |անասնաբուժական-սանիտարական կանոնները,      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ջրակալներում        |

|   |                     |ջրաբանական և  ջրաքիմիական նպաստավոր        |

|   |                     |պայմանների ստեղծումը,                      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ձկների աճեցման      |

|   |                     |կենսատեխնոլոգիական աճեցման պայմանները,     |

|   |                     |5) ճիշտ է իրականացնում ձկների կանխարգելիչ  |

|   |                     |մշակումը,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում մահացած ձկների հավաքը   |

|   |                     |և  ոչնչացումը,                             |

|   |                     |7) ճիշտ է վերահսկում և  կարգավորում        |

|   |                     |ջրակալների ջերմաստիճանային, գազային        |

|   |                     |և  ջրաքիմիական ռեժիմը,                     |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ձկների կերերի       |

|   |                     |պահպանման կանոնները,                       |

|   |                     |9) ճիշտ է կատարում ձկների կերերի           |

|   |                     |պիտանելիության ստուգումը,                  |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում ջրակալները         |

|   |                     |տարբեր թունավոր նյութերից պահպանելու       |

|   |                     |միջոցառումները:                            |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԵՐԻ ՍԵԼԵԿՑԻԱՅԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»             |

|_____________________________________________________________________|

|120|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ-5-17-011                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ապրանքային ձկների սելեկցիայի` ընտրասերման  |

|   |                     |և  տոհմային գործի կազմակերպման մասին,      |

|   |                     |ինչպես նաև  ձևավորել  ապրանքային ձկների    |

|   |                     |արտադրողների բոնիտավորման կարողություններ: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`         |

|   |                     |ուսանողը պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ-5-17-005|

|   |                     |«Ձկնաբանություն» և  ՁԿԲ 5-17-010 «Ձկների   |

|   |                     |հիվանդությունները և  դրանց կանխարգելումը»  |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|125|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ձկների սելեկցիայի հիմունքները  |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|126|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տոհմային,           |

|   |                     |տոհմատնկանյութային, ապրանքային             |

|   |                     |տնտեսություններում ընտրասերման և           |

|   |                     |տոհմային գործի նշանակությունն ու դրա       |

|   |                     |վարման առանձնահատկությունները,             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կարգաբանական տարբեր |

|   |                     |խմբերի ձկների սելեկցիայի հիմնական          |

|   |                     |տարբերությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սելեկցիոն           |

|   |                     |աշխատանքների գործընթացի արդյունքները:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|127|ՈՒսումնառության      |Կատարել արտադրողների բոնիտավորում          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է լրացնում յուրաքանչյուր արտադրող  |

|   |                     |ձկան անձնագիրը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում տարբեր նշանակության     |

|   |                     |տոհմային, տոհմատնկանյութային, ապրանքային և |

|   |                     |ակվարիումային տնտեսությունների արտադրողների|

|   |                     |(մայրական կազմի) բոնիտավորումը. բոնիտացման |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում մայրական կազմը լրացնելու |

|   |                     |համար նախատեսվող առանձնյակներին:           |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԱԲՈՒԾԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ        |

|                       ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|129|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ-5-17-012                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ձկնաբուծական տնտեսություններում կիրառվող   |

|   |                     |տարբեր նշանակության սարքավորումների մասին, |

|   |                     |ինչպես նաև  ձևավորել  տվյալ պայմանների     |

|   |                     |համար օդավորիչների անհրաժեշտ               |

|   |                     |հզորությունների հաշվարկման կարողություններ:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|132|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար` ուսանողը|

|   |                     |պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ-5-17-008         |

|   |                     |«Ձկնատնտեսական ջրատեխնիկա» և  ՁԿԲ 5-17-010 |

|   |                     |«Ձկների հիվանդությունները և  դրանց         |

|   |                     |կանխարգելումը» մոդուլները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|134|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար              |

|   |                     |սահմանված կատարման չափանիշների բավարար     |

|   |                     |մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել տարբեր տիպի ձկնաբուծական       |

|   |արդյունք 1           |տնտեսությունները և  դրանցում կիրառվող      |

|   |                     |տարբեր նշանակության սարքավորումները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնաբուծական        |

|   |                     |տնտեսությունների տիպերը (ջերմաջրային,      |

|   |                     |սառնաջրային, ամբողջահամակարգ, թերհամակարգ),|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեկ, երկու կամ երեք |

|   |                     |շրջափուլերով աշխատող ձկնային               |

|   |                     |տնտեսությունների նշանակությունը և          |

|   |                     |բնութագրումը,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ջրի մեխանիկական     |

|   |                     |և  կենսաբանական մաքրման նպատակը և  իմաստը, |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կենսաբանական        |

|   |                     |ֆիլտրերի գործողության սկզբունքը և          |

|   |                     |դրանց տեսակները,                           |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ջրի վարակազերծման   |

|   |                     |սարքերի աշխատանքային սկզբունքը             |

|   |                     |(ուլտրամանուշակագույն ճառագայթում,         |

|   |                     |օզոնավորում),                              |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում կերակրիչների և      |

|   |                     |կերաբաշխիչների կառուցվածքը, շահագործման    |

|   |                     |պայմանները, կիրառման արդյունավետությունը,  |

|   |                     |ավտոմատացված կերակրման առավելությունները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|137|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել  օդավորիչների բնականոն         |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքի համար անհրաժեշտ պայմանները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ջրի օդավորիչների և  |

|   |                     |թթվածնավորիչների իմաստը և  սարքավորումները,|

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում օդավորիչների անհրաժեշտ|

|   |                     |հզորությունները տվյալ պայմաններին          |

|   |                     |համապատասխան:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|   |ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ցանցավանդակների տեղադրման      |

|   |արդյունք 3           |և  շահագործման պահանջները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բնական և  արհեստական|

|   |                     |ջրակալներում ցանցավանդակների տեղադրման     |

|   |                     |վայրի ընտրությունը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բնական և  արհեստական|

|   |                     |ջրակալներում տեղադրված ցանցավանդակների     |

|   |                     |շահագործման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում ցանցավանդակների չափերն|

|   |                     |ու ծավալն ըստ ձկների նստեցման խտության:    |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ՁԿՆԱԲՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»               |

|_____________________________________________________________________|

|140|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ-5-17-013                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |ապրանքային ձկների բազմացման ու խնամքի      |

|   |                     |առանձնահատկությունների մասին, ինչպես նաև   |

|   |                     |ձևավորել  ձկների համակողմանի խնամքի        |

|   |                     |իրականացման, ձկնկիթի արհեստական            |

|   |                     |բեղմնավորման կարողություններ:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Մոդուլի տևողությունը |108 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`         |

|   |                     |ուսանողը պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ-5-17-011|

|   |                     |«Ձկների սելեկցիա» մոդուլը:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|ՈՒսումնառության      |Կատարել ձկնաբուծական տնտեսություններում    |

|   |արդյունք 1           |սաղմոնազգի ձկների բուծման, աճեցման,        |

|   |                     |կերակրման, խնամքի և  դրանց արդյունքների    |

|   |                     |հաշվարկային ու վերլուծական գործողություններ|

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սաղմոնազգի ձկների   |

|   |                     |ձկնկիթի արհեստական բեղմնավորման եղանակները,|

|   |                     |ձկնկիթի զարգացման փուլերի                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները, ենթաթրթուրների     |

|   |                     |ստացման և  թրթուրների աճեցման              |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ձկնկիթի արհեստական      |

|   |                     |բեղմնավորման գործընթացը և  ճիշտ է ընտրում  |

|   |                     |բեղմնավորված ձկնկիթի զարգացման համար       |

|   |                     |անհրաժեշտ ինկուբացման իոն սարքավորումները, |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում մանրաձկների խմբերի      |

|   |                     |բաժանումն` ըստ անհատական քաշային և  չափային|

|   |                     |ցուցանիշների,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվարկում մանրաձկների           |

|   |                     |կերաբաժինները և  կազմում կերակրման         |

|   |                     |հեռանկարային պլանը,                        |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում տասնօրյակային           |

|   |                     |ստուգողական որսը և  վերլուծում դրա         |

|   |                     |արդյունքները,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում ձկնատնկանյութի,         |

|   |                     |ապրանքային ձկան, մայրական կազմի            |

|   |                     |ձկնատնտեսական հաշվարկները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|ՈՒսումնառության      |Կատարել լճակային ապրանքային                |

|   |արդյունք 2           |ձկնաբուծական տնտեսությունների ջերմասեր     |

|   |                     |ձկների բուծման, աճեցման, կերակրման,        |

|   |                     |խնամքի և  դրանց արդյունքների հաշվարկային ու|

|   |                     |վերլուծական գործողություններ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ջերմասեր ձկների     |

|   |                     |բնական ձվադրման, սեռական արգասիքների       |

|   |                     |հասունացումը խթանելու մեթոդների միջոցով    |

|   |                     |հասուն սեռական արգասիքների ստացման, ձկնկիթի|

|   |                     |բեղմնավորման եղանակները, ձկնկիթի զարգացման |

|   |                     |փուլերի առանձնահատկությունները,            |

|   |                     |ենթաթրթուրների ստացման և  թրթուրների       |

|   |                     |աճեցման գործընթացը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ձկնկիթի արհեստական      |

|   |                     |բեղմնավորման գործընթացը և  ճիշտ է ընտրում  |

|   |                     |բեղմնավորված ձկնկիթի զարգացման համար       |

|   |                     |անհրաժեշտ ինկուբացիոն սարքավորումները,     |

|   |                     |3) ճիշտ է բաժանում մանրաձկներին տարբեր     |

|   |                     |խմբերի` ըստ անհատական քաշային և  չափային   |

|   |                     |ցուցանիշների, 4) ճիշտ է ներկայացնում       |

|   |                     |միամառային ձկների ձմեռացման գործընթացը,    |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում միամյա ձկների բտման |

|   |                     |և  ապրանքային ձկան աճեցման գործընթացը,     |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվարկում ջերմասեր ձկների       |

|   |                     |կերաբաժինները և  կազմում կերակրման         |

|   |                     |հեռանկարային պլանը,                        |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում մանրաձկների             |

|   |                     |տասնօրյակային ստուգողական որսը և           |

|   |                     |վերլուծում այդ որսից ստացված արդյունքները, |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում ձկնատնկանյութի,         |

|   |                     |ապրանքային ձկան, մայրական կազմի            |

|   |                     |ձկնատնտեսական հաշվարկները:                 |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԿՆԵՐԻ ՏԵՂԱՓՈԽՈՒՄԸ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|149|Մոդուլի դասիչը       |ՁԿԲ-5-17-014                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |կենդանի ձկների, նրանց թրթուրների,          |

|   |                     |ձկնատնկանյութի և  սեռական արգասիքների      |

|   |                     |տեղափոխման կազմակերպման ու դրա վերահսկման  |

|   |                     |գիտելիքներ ու կարողություններ:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար`         |

|   |                     |ուսանողը պետք է յուրացրած լինի ՁԿԲ 5-17-013|

|   |                     |«Ապրանքային ձկնաբուծություն» մոդուլը:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար              |

|   |                     |սահմանված կատարման չափանիշների բավարար     |

|   |                     |մակարդակի ապահովումն է:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|154|ՈՒսումնառության      |Իրականացնել կենդանի ձկների, նրանց          |

|   |արդյունք 1           |թրթուրների, ձկնատնկանյութի և  սեռական      |

|   |                     |արգասիքների տեղափոխման (ներտնտեսային,      |

|   |                     |միջտնտեսային) գործընթացները                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ձկնային տնտեսության |

|   |                     |ներսում մայրական կազմի, թրթուրների և       |

|   |                     |ձկնատնկանյութի տեղափոխման կազմակերպման և   |

|   |                     |վերահսկման իրականացման գործընթացը,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մեկ ձկնային         |

|   |                     |տնտեսությունից մյուսը կենդանի ձկների, նրանց|

|   |                     |թրթուրների, ձկնատնկանյութի և  սեռական      |

|   |                     |արգասիքների (ձկնկիթ, սերմնահեղուկ)         |

|   |                     |տեղափոխման կազմակերպման և  վերահսկման      |

|   |                     |իրականացման գործընթացը,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ապրանքային          |

|   |                     |ձկների` մինչև  վաճառքի կետ տեղափոխման      |

|   |                     |կազմակերպման գործընթացը,                   |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բնական ջրամբարներից |

|   |                     |մայրական կազմի (արտադրողների) տեղափոխման   |

|   |                     |կազմակերպման և  վերահսկման իրականացման     |

|   |                     |գործընթացը,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ձկնային             |

|   |                     |տնտեսությունից ձկնատնկանյութի` բնական      |

|   |                     |ջրամբարներ տեղափոխման կազմակերպման և       |

|   |                     |վերահսկման իրականացման գործընթացը,         |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում մայրական կազմի,         |

|   |                     |թրթուրների, ձկնատնկանյութի, ձկնկիթի        |

|   |                     |տեղափոխման կազմակերպման և  վերահսկման      |

|   |                     |իրականացման գործողությունները:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|ՈՒսումնառության      |Ապահովել կենդանի ձկների, նրանց             |

|   |արդյունք 2           |թրթուրների, ձկնատնկանյութի և  սեռական      |

|   |                     |արգասիքների տեղափոխման նախապատրաստման      |

|   |                     |համար անհրաժեշտ պայմաններն ու պահանջները   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տարբեր ձկնատեսակների|

|   |                     |մայրական կազմի, սեռական արգասիքների,       |

|   |                     |թրթուրների, մանրաձկների տեղափոխման         |

|   |                     |ընթացքում ջրի որակին ու ջերմաստիճանին,     |

|   |                     |ինչպես նաև  տրանսպորտային միջոցներին       |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է նախապատրաստում կենդանի ձկների,   |

|   |                     |նրանց թրթուրների և  ձկնատնկանյութի         |

|   |                     |տեղափոխման տարաները և  ապահովում է նրանց   |

|   |                     |տեղափոխման համար անհրաժեշտ ջրի քանակական և |

|   |                     |որակական պահանջները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի ձկների,     |

|   |                     |նրանց թրթուրների և  ձկնատնկանյութի         |

|   |                     |տեղափոխման համար օգտագործվող               |

|   |                     |սարքավորումների շահագործման սկզբունքները և |

|   |                     |կիրառում դրանք,                            |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում արտահանվող              |

|   |                     |ձկնատնկանյութի տարայավորումը և             |

|   |                     |պահպանում ձկների պահանջվող նստեցման        |

|   |                     |խտությունը տարաներում:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|ՈՒսումնառության      |Ապահովել կենդանի ձկների, նրանց             |

|   |արդյունք 3           |թրթուրների, ձկնատնկանյութի և  սեռական      |

|   |                     |արգասիքների տեղափոխման սանիտարահիգիենիկ    |

|   |                     |պայմանները և  պահանջները                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ներկրվող և          |

|   |                     |արտահանվող կենդանի ձկների ու ձկնատնկանյութի|

|   |                     |մեկուսացման պայմաններն ու ժամկետները,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում այն                 |

|   |                     |հիվանդությունները, որոնցով հիվանդ          |

|   |                     |ձկներին արգելվում է ներկրել կամ            |

|   |                     |արտահանել,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ներկրվող և          |

|   |                     |արտահանվող կենդանի ձկների, նրանց           |

|   |                     |թրթուրների և  ձկնատնկանյութի               |

|   |                     |սանիտարահիգիենիկ պայմաններն ու             |

|   |                     |պահանջները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում ձկների տեղափոխման համար |

|   |                     |նախատեսված տարաների ախտահանումը և  ներկրված|

|   |                     |ձկների հակամակաբուծային լոգանքների         |

|   |                     |իրականացումը,                              |

|   |                     |5) ճիշտ է տարբերակում այն հիմնական         |

|   |                     |արատները, որոնցով, ըստ գործող պահանջների,  |

|   |                     |արգելվում է տեղափոխել ձկներին,             |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի ձկների և    |

|   |                     |ձկնատնկանյութի տեղափոխման համար անհրաժեշտ  |

|   |                     |անասնաբուժական թույլտվության հրահանգները և |

|   |                     |դրա տրման կարգը:                           |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1321-Ն
Հրաման