Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03.5 «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ...

 

 

110.1327.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017500

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1327-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03.5 «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.03.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ-ԱԳՐՈՆՈՄ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՐԱՐՏԱՆՅՈՒԹԵՐԻ ԵՎ ՍՆՈՒՑՄԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ |

|                     ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|103|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-009                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |պարարտանյութերի և  պարարտացման գործընթացի  |

|   |                     |վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ, և  այդ    |

|   |                     |նյութերի կիրառման գործնական հմտություններ: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-004 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսություններում օգտագործվող             |

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |կիրառման հմտություններ» և  ՋՏՆՏ-5-17-008   |

|   |                     |«Բույսերի աճի և  զարգացման գործընթացը:     |

|   |                     |Առանձնահատկությունները ջերմատնային         |

|   |                     |տնտեսություններում» մոդուլները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Ուսումնառության      |Պարզաբանել պարարտանյութերի և  սնուցման     |

|   |արդյունք 1           |նյութերի կիրառման անհրաժեշտությունը        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմնավորում է պարարտանյութերի և         |

|   |                     |սնուցման նյութերի անհրաժեշտությունը հողի   |

|   |                     |հատկությունների բարելավման գործում,        |

|   |                     |2) հիմնավորում է պարարտանյութերի և         |

|   |                     |սնուցման նյութերի անհրաժեշտությունը        |

|   |                     |մշակաբույսերի սննդառության պայմանների      |

|   |                     |բարելավման գործում,                        |

|   |                     |3) հիմնավորում է պարարտանյութերի և         |

|   |                     |սնուցման նյութերի անհրաժեշտությունը        |

|   |                     |բույսերի բերքատվության և  որակի բարելավման |

|   |                     |գործում:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Ուսումնառության      |Բնութագրել պարարտանյութերի և  սնուցման     |

|   |արդյունք 2           |նյութերի տեսակները                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պարարտանյութերի և   |

|   |                     |սնուցող նյութերի հիմնական խմբերը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում օրգանական           |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հանքային            |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բակտերիական         |

|   |                     |պարարտանյութերը,                           |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում սնուցող նյութերը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարարտանյութերի և  սնուցման    |

|   |արդյունք 3           |նյութերի կիրառման նորմաները և  տեխնոլոգիան |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Կատարման չափանիշներ  |1) պարարտացման և  սնուցման                 |

|   |                     |գործողությունների տեխնոլոգիայի առանցքային  |

|   |                     |հարցերը ճիշտ է մեկնաբանում,                |

|   |                     |2) ըստ մշակաբույսերի պարարտացման և         |

|   |                     |սնուցման նորմաները ճիշտ է ներկայացնում,    |

|   |                     |3) պարարտացման և  սնուցման ժամկետների      |

|   |                     |պահպանումը ճիշտ է մեկնաբանում,             |

|   |                     |4) կազմում է աշխատանքների իրականացման      |

|   |                     |ժամանակացույցը,                            |

|   |                     |5) պարարտանյութերի և  սնուցող նյութերի     |

|   |                     |անհրաժեշտ քանակությունը ճիշտ է հաշվարկում, |

|   |                     |6) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |սարքավորումները և  գործիքները,             |

|   |                     |7) պաշտպանված գրունտում պարարտացման և      |

|   |                     |սնուցման աշխատանքների                      |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում, |

|   |                     |8) պարարտացման և  սնուցման                 |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |9) կատարում է պարարտացման ու սնուցման      |

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ աշխատողների        |

|   |                     |հրահանգավորում,                            |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԱՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ՍԽԵՄԱՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ              |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|114|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-010                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |գյուղատնտեսության համար էական              |

|   |                     |կարևորություն  ունեցող հասկացություններից  |

|   |                     |մեկի` ցանքաշրջանառության վերաբերյալ        |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ և  ապահովել սխեմաների |

|   |                     |մշակման գործնական հմտություններ:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-008 «Բույսերի աճի|

|   |                     |և  զարգացման գործընթացը:                   |

|   |                     |Առանձնահատկությունները ջերմատնային         |

|   |                     |տնտեսություններում» մոդուլը:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցանքաշրջանառության             |

|   |արդյունք 1           |անհրաժեշտությունը և  գիտական               |

|   |                     |հիմնավորումները                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Կատարման չափանիշներ  |1) հողի հնարավորությունների և              |

|   |                     |մշակաբույսերի պահանջի միջև                 |

|   |                     |անհամապատասխանությունների ձևավորումը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |2) մշակաբույսերի մշակման նպատակահարմար     |

|   |                     |հաջորդականության տնտեսական                 |

|   |                     |արդյունավետությունը հիմնավորում է,         |

|   |                     |3) ինտենսիվ գյուղատնտեսության պայմաններում |

|   |                     |ցանքաշրջանառության դերի բարձրացման         |

|   |                     |կարևորությունը  ճիշտ է մեկնաբանում,        |

|   |                     |4) ցանքաշրջանառության ազդեցությունը հողի   |

|   |                     |որակական ցուցանիշների պահպանման վրա ճիշտ է |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |5) ցանքաշրջանառության վերաբերյալ արդի      |

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է մեկնաբանում:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Ուսումնառության      |Բացատրել ջերմատնային տնտեսություններում    |

|   |արդյունք 2           |ցանքաշրջանառության առանձնահատկությունները  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Կատարման չափանիշներ  |1) ցանքաշրջանառության անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |պայմանավորող հանգամանքների դրսևորումները   |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) ցանքաշրջանառության ժամկետների           |

|   |                     |փոփոխությունները ջերմատնային               |

|   |                     |տնտեսություններում հիմնավորում է:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Ուսումնառության      |Կազմել ցանքաշրջանառության սխեմաներ         |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Կատարման չափանիշներ  |1) ցանքաշրջանառության սխեմաների            |

|   |                     |կարևորությունը  ճիշտ է ներկայացնում,       |

|   |                     |2) ցանքաշրջանառության սխեմաները մշակելու   |

|   |                     |համար անհրաժեշտ ելակետային տվյալների կազմը |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |3) ըստ իրավիճակի ելակետային տվյալների      |

|   |                     |հավաքագրումը ճիշտ է,                       |

|   |                     |4) ըստ ելակետային տվյալների եզրահանգումները|

|   |                     |հիմնավոր են,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է մշակում ցանքաշրջանառության       |

|   |                     |սխեման:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԻ ԵՎ ՍԱԾԻԼՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ      |

|                ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|125|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-011                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|126|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում ցանքի և     |

|   |                     |սածիլման աշխատանքներ կատարելու գործնական   |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|127|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-005 «Հողի մշակման|

|   |                     |աշխատանքների կազմակերպում» մոդուլը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|129|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Ուսումնառության      |Պարզաբանել ցանքի աշխատանքների հիմնական     |

|   |արդյունք 1           |հասկացությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Կատարման չափանիշներ  |1) ցանքի էությունը ճիշտ է բացատրում,       |

|   |                     |2) ցանքի իրականացման տեխնոլոգիան ճիշտ է    |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) օգտագործվող սարքավորումների և           |

|   |                     |մեխանիզմների առանձնահատկությունները ճիշտ է |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |4) բացատրում է ըստ մշակաբույսերի ցանքի ճիշտ|

|   |                     |իրականացումն ապահովող գործոնները,          |

|   |                     |5) ցանքին ներկայացվող պայմանները ճիշտ է    |

|   |                     |բացատրում,                                 |

|   |                     |6) ցանքի եղանակները ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ցանքի չափաքանակները ճիշտ է ներկայացնում,|

|   |                     |8) ցանքի ժամկետները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |9) ցանքի որակի ցուցանիշները ճիշտ է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |10) ցանքի խնամքի միջոցառումները ճիշտ է     |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |11) ջերմատնային տնտեսություններում ցանքի   |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|132|Ուսումնառության      |Պարզաբանել սածիլման աշխատանքների հիմնական  |

|   |արդյունք 2           |հասկացությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|133|Կատարման չափանիշներ  |1) սածիլման եղանակով մշակվող մշակաբույսերը |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |2) սածիլների կիրառման առավելությունները    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) սածիլների որակը ճիշտ է գնահատում,       |

|   |                     |4) սածիլների վերատնկման հետ կապված         |

|   |                     |գործոնները բացատրում է,                    |

|   |                     |5) սածիլմանը ներկայացվող պայմանները ճիշտ է |

|   |                     |բացատրում,                                 |

|   |                     |6) սածիլների նախապատրաստման                |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |7) հողի նախապատրաստումը ճիշտ է կատարում,   |

|   |                     |8) սածիլների տեղաբաշխման նորմաները ճիշտ է  |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |9) սածիլման ժամկետները ճիշտ է ներկայացնում,|

|   |                     |10) սածիլման որակի ցուցանիշները ճիշտ է     |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |11) սածիլների խնամքի միջոցառումները ճիշտ է |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |12) աշխատողների հրահանգավորման առանցքային  |

|   |                     |հարցերը ամբողջությամբ ներկայացնում է,      |

|   |                     |13) բացատրում է ջերմատնային                |

|   |                     |տնտեսություններում սածիլման                |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |14) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում սածիլման    |

|   |                     |համար անհրաժեշտ գործիքներն ու              |

|   |                     |սարքավորումները,                           |

|   |                     |15) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՆՀՈՂ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»      |

|_____________________________________________________________________|

|134|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-012                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մշակաբույսերի անհող մշակության վերաբերյալ  |

|   |                     |գիտելիքներ և  անհրաժեշտ աշխատանքներ        |

|   |                     |կատարելու համար անհրաժեշտ գործնական        |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|137|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-004 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսություններում օգտագործվող             |

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |կիրառման հմտություններ» և  ՋՏՆՏ-5-17-008   |

|   |                     |«Բույսերի աճի և  զարգացման գործընթացը:     |

|   |                     |Առանձնահատկությունները ջերմատնային         |

|   |                     |տնտեսություններում» մոդուլները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի անհող մշակության |

|   |արդյունք 1           |կարևորությունը  և  զարգացման հեռանկարները  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Կատարման չափանիշներ  |1) մշակաբույսերի անհող մշակության էությունը|

|   |                     |ճիշտ է բացատրում,                          |

|   |                     |2) մշակաբույսերի անհող մշակության          |

|   |                     |կարևորությունը  հիմնավորում է,             |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում մշակաբույսերի անհող  |

|   |                     |մշակության ձևերը,                          |

|   |                     |4) մշակաբույսերի անհող մշակության          |

|   |                     |առավելությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |5) անհող մշակության մշակաբույսերի տեսակները|

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |6) մշակաբույսերի անհող մշակության զարգացման|

|   |                     |հիմնախնդիրները և  հեռանկարները ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի անհող մշակության |

|   |արդյունք 2           |միջավայրի բաղադրիչները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Կատարման չափանիշներ  |1) մշակաբույսերի անհող մշակության միջավայրի|

|   |                     |բնութագիրը ճիշտ է,                         |

|   |                     |2) լցանյութերի անհրաժեշտությունը և  դրանց  |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները հիմնավորում է,      |

|   |                     |3) ըստ կոնկրետ իրավիճակների ճիշտ է         |

|   |                     |գնահատում լցանյութերի որակական             |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |4) լցանյութերի որակական ցուցանիշների       |

|   |                     |բարելավման քայլերը ճիշտ է կատարում,        |

|   |                     |5) սննդալուծույթների կիրառման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |6) ճիշտ է իրականացնում միջավայրի հնարավոր  |

|   |                     |անցանկալի պայմանների կանխման և  վերացման   |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |7) սննդալուծույթներում ներառվող սննդարար   |

|   |                     |տարրերի կազմը և  հարաբերակցությունը ճիշտ է |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ըստ պայմանների ճիշտ է պատրաստում        |

|   |                     |սննդալուծույթ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Ուսումնառության      |Բնութագրել մշակաբույսերի անհող մշակության  |

|   |արդյունք 3           |կառույցները, սարքավորումները, հարմարանքները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Կատարման չափանիշներ  |1) մշակաբույսերի անհող մշակության          |

|   |                     |կառույցները ճիշտ է բնութագրում,            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կառույցներում       |

|   |                     |պահպանվող ռեժիմների նորմաները,             |

|   |                     |3) կառույցներին ներկայացվող պահանջների     |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է բացատրում,   |

|   |                     |4) կառույցների համալրվածության համար       |

|   |                     |անհրաժեշտ միջոցները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |5) պահանջվող սարքավորումների նշանակությունը|

|   |                     |և  պարամետրերը ճիշտ է բնութագրում,         |

|   |                     |6) օգտագործվող հարմարանքների               |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է հիմնավորում, |

|   |                     |7) ըստ պայմանների կարգավորում է            |

|   |                     |սարքավորումների աշխատանքի ռեժիմները,       |

|   |                     |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Ուսումնառության      |Կազմակերպել սածիլների աճեցում              |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Կատարման չափանիշներ  |1) սածիլների համար սերմերի ընտրությունը    |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |2) սածիլների աճեցման միջավայրի պայմանները  |

|   |                     |ապահովված է,                               |

|   |                     |3) սածիլների աճի սկզբնական շրջանի սնուցումը|

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |4) սածիլների տեղափոխման ժամկետները         |

|   |                     |պահպանում է,                               |

|   |                     |5) սածիլների պաշտպանության միջոցառումները  |

|   |                     |ժամանակին կատարում է:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Ուսումնառության      |Բացատրել հիդրոպոնիկ եղանակով աճեցվող       |

|   |արդյունք 5           |բույսերի ագրոտեխնիկայի                     |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Կատարման չափանիշներ  |1) բույսի վեգետացիայի ընթացքում լցանյութերի|

|   |                     |բարելավման գործողությունները ճիշտ է        |

|   |                     |նկարագրում,                                |

|   |                     |2) լցանյութերի բարելավման գործողությունները|

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |3) բույսերի պաշտպանության միջոցառումների   |

|   |                     |ժամկետները ճիշտ է որոշում,                 |

|   |                     |4) բույսերի պաշտպանության նյութերը ճիշտ է  |

|   |                     |ընտրում և  նախապատրաստում,                 |

|   |                     |5) բույսերի պաշտպանության գործողությունները|

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |6) ըստ իրավիճակի սննդարար լուծույթը ճիշտ է |

|   |                     |պատրաստում,                                |

|   |                     |7) բույսերի ձևավորման  գործողությունները   |

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱ ԵՎ ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿԱՅԻ         |

|ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                                                          |

|_____________________________________________________________________|

|149|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-013                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |էլեկտրական և  մագնիսական դաշտերի,          |

|   |                     |էլեկտրական շղթաների ու դրանց պարամետրերի   |

|   |                     |վերաբերյալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և          |

|   |                     |էլեկտրական և  մագնիսական դաշտերի,          |

|   |                     |էլեկտրական շղթաների ու դրանց պարամետրերի   |

|   |                     |չափման, սարքավորումներում օգտագործվող      |

|   |                     |էլեկտրոնային հարմարանքների, էլեկտրոնային   |

|   |                     |սարքերի կիրառման կարողություններ:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱՀ-ԱԱՕ-5-17-001            |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|154|Ուսումնառության      |Բացատրել էլեկտրական և  մագնիսական դաշտերի  |

|   |արդյունք 1           |առաջացումը և  բնութագրերը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական դաշտի       |

|   |                     |առաջացումը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում մագնիսական դաշտի       |

|   |                     |առաջացումը,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական և           |

|   |                     |մագնիսական դաշտերի բնութագրերը:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Ուսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրական շղթայի հիմնական     |

|   |արդյունք 2           |հասկացությունները և  հաշվարկել շղթայի      |

|   |                     |պարամետրերը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի հիմնական                 |

|   |                     |հասկացությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի աշխատանքային ռեժիմները,  |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվում հաստատուն հոսանքի        |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի պարամետրերը,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի   |

|   |                     |միաֆազ և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների       |

|   |                     |հիմնական հասկացությունները,                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի   |

|   |                     |միաֆազ և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների       |

|   |                     |աշխատանքային ռեժիմները,                    |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվում փոփոխական հոսանքի միաֆազ |

|   |                     |և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների պարամետրերը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Ուսումնառության      |Էլեկտրական շղթաներում կատարել էլեկտրական   |

|   |արդյունք 3           |չափումներ                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Կատարման չափանիշներ  |1) հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի     |

|   |                     |պարամետրերը ամբողջ շղթայում և  առանձին     |

|   |                     |տեղամասերում ճիշտ է չափում,                |

|   |                     |2) փոփոխական հոսանքի միաֆազ և  եռաֆազ      |

|   |                     |էլեկտրական շղթաների պարամետրերը ամբողջ     |

|   |                     |շղթայում և  առանձին տեղամասերում ճիշտ է    |

|   |                     |չափում,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է չափում մագնիսական մեծությունները,|

|   |                     |4) չափիչ սարքավորումների ռեժիմները ճիշտ է  |

|   |                     |կարգավորում,                               |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Ուսումնառության      |Բացատրել գծային էլեկտրական շղթաների        |

|   |արդյունք 4           |անցումային պրոցեսները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Կատարման չափանիշներ  |1) էլեկտրական շղթաներում անցումային        |

|   |                     |պրոցեսների առաջացումը ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |                     |2) տարբեր շղթաներում անցումային պրոցեսների |

|   |                     |գործնական կիրառման տեղը ճիշտ է             |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|162|Ուսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրոնային ապարատներում և    |

|   |արդյունք 5           |կերպափոխիչներում օգտագործվող               |

|   |                     |կիսահաղորդչային սարքերը, էլեկտրոնային      |

|   |                     |սխեմաներն ու սարքերը                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|163|Կատարման չափանիշներ  |1) ապարատներում էլեկտրոնային սարքերի       |

|   |                     |կիրառման առավելությունը ճիշտ է բացատրում,  |

|   |                     |2) ապարատներում էլեկտրոնային սարքերի       |

|   |                     |կիրառման թերությունները ճիշտ է բացատրում,  |

|   |                     |3) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում օգտագործվող               |

|   |                     |կիսահաղորդչային սարքերի տեսակները ճիշտ է   |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |4) կիսահաղորդչային սարքերի աշխատանքային    |

|   |                     |բնութագրերը ճիշտ է բացատրում,              |

|   |                     |5) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում կիրառվող էլեկտրոնային     |

|   |                     |սխեմաները ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |6) էլեկտրոնային սխեմաների աշխատանքի        |

|   |                     |սկզբունքը ճիշտ է բացատրում,                |

|   |                     |7) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում կիրառվող իմպուլսային և    |

|   |                     |թվային սարքերը, դրանց աշխատանքի սկզբունքը  |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում:                       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»  |

|_____________________________________________________________________|

|164|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-014                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|165|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ զարգացնել   |

|   |                     |հասարակական երևույթների  վերաբերյալ        |

|   |                     |տեղեկատվության հավաքման, մշակման և         |

|   |                     |արդյունքների ընդհանրացման վիճակագրական     |

|   |                     |մեթոդների կիրառման գործնական հմտություններ:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|169|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տեղեկատվության հավաքման և      |

|   |արդյունք 1           |ուսումնասիրության համար նախապատրաստման     |

|   |                     |գործընթացը                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Կատարման չափանիշներ  |1) որոշումներ ընդունելու համար             |

|   |                     |տեղեկատվության անհրաժեշտությունը և         |

|   |                     |կարևորությունը  հիմնավորում է,             |

|   |                     |2) տարբերակում է տեղեկությունների տեսակները|

|   |                     |և  դրանց առանձնահատկությունները,           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տեղեկությունների    |

|   |                     |աղբյուրները և  ձեռքբերման ձևերը,           |

|   |                     |4) տեղեկությունների խմբավորումը և          |

|   |                     |ընդհանրացումը ճիշտ է կատարում,             |

|   |                     |5) ճիշտ է կազմում աղյուսակներ,             |

|   |                     |6) ճիշտ է կազմում գրաֆիկներ և  դիագրամներ: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Ուսումնառության      |Հաշվել հարաբերական և  միջին մեծություններ  |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Կատարման չափանիշներ  |1) հարաբերական և  միջին մեծությունների     |

|   |                     |կիրառման անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,  |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվում հարաբերական              |

|   |                     |մեծություններ,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվում միջին թվաբանականներ,     |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվում հարմոնիկ միջիններ,       |

|   |                     |5) ճիշտ է հաշվում միջին քառակուսայիններ,   |

|   |                     |6) հաշվարկված միջին մեծությունների իմաստը  |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|173|Ուսումնառության      |Բացատրել վարիացիայի երևույթը  և  կատարել   |

|   |արդյունք 3           |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|174|Կատարման չափանիշներ  |1) ուսումնասիրվող երևույթների              |

|   |                     |հատկանիշներում վարիացիայի առկայությունը    |

|   |                     |ճիշտ է բացատրում,                          |

|   |                     |2) ձևավորում  է վարիացիոն շարք,            |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում վարիացիայի            |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվարկում վարիացիոն շարքի մոդան |

|   |                     |և  մեդիանան,                               |

|   |                     |5) ուսումնասիրվող երևույթներում  գնահատում |

|   |                     |է վարիացիայի մեծությունը,                  |

|   |                     |6) կատարում է հիմնավոր եզրակացություններ:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Ուսումնառության      |Հաշվել ինդեքսներ                           |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Կատարման չափանիշներ  |1) բացատրում է ինդեքսների նշանակությունը և |

|   |                     |կիրառումը,                                 |

|   |                     |2) ինդեքսների կառուցման կանոնները          |

|   |                     |ներկայացնում է,                            |

|   |                     |3) ինդեքսների տեսակները ճիշտ է             |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |4) անհատական ինդեքսներ ճիշտ է հաշվարկում,  |

|   |                     |5) ընդհանուր ինդեքսներ ճիշտ է հաշվարկում,  |

|   |                     |6) ըստ ինդեքսների կատարում է գործնական     |

|   |                     |եզրահանգումներ:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դինամիկայի շարքերը, կատարել    |

|   |արդյունք 5           |կորելացիոն վերլուծություն                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Կատարման չափանիշներ  |1) տարբերակում է դինամիկայի շարքերի        |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում դինամիկայի շարքերի     |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) դինամիկայի ցուցանիշները ճիշտ է հաշվում, |

|   |                     |4) ճիշտ է գնահատում դինամիկայի             |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |5) երևույթների  միջև  կապերի տեսակները     |

|   |                     |ներկայացնում և  մեկնաբանում է,             |

|   |                     |6) ճիշտ կազմում և  լուծում է զույգային կապի|

|   |                     |հավասարումներ,                             |

|   |                     |7) ճիշտ է ստանում կորելացիոն կապի          |

|   |                     |հավասարումը,                               |

|   |                     |8) ճիշտ գնահատում է երևույթների  միջև      |

|   |                     |կապի սերտության աստիճանը:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|179|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ընտրանքային մեթոդը             |

|   |արդյունք 6           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|180|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ընտրանքային դիտարկման  |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  առանձնահատկությունը,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ընտրանքային         |

|   |                     |դիտարկման տեսակները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ընտրանքային դիտարկում,  |

|   |                     |4) հաշվում է ընտրանքային համախմբի          |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |5) ընդհանրացնում է ընտրանքային դիտարկման   |

|   |                     |արդյունքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|181|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-015                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|182|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար |

|   |                     |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ: Դրանք   |

|   |                     |ներառում են ինքնուրույն բիզնես             |

|   |                     |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ   |

|   |                     |գործողությունների իրականացման              |

|   |                     |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված     |

|   |                     |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ             |

|   |                     |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես             |

|   |                     |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|183|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|184|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության         |

|   |                     |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար         |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |

|   |                     |Մյուս ուսումնառության արդյունքների         |

|   |                     |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է        |

|   |                     |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |

|   |                     |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |

|   |                     |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան    |

|   |                     |ծրագրեր մշակելու համար:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|185|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|186|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի    |

|   |արդյունք 1           |ձևավորման  գործընթացը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|187|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը|

|   |                     |և  ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում,      |

|   |                     |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի  |

|   |                     |անձնային հատկանիշների կարևորությունը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական     |

|   |                     |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,     |

|   |                     |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է        |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի   |

|   |                     |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է          |

|   |                     |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,             |

|   |                     |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|188|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և     |

|   |արդյունք 2           |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|189|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության կազմակերպչաիրավական     |

|   |                     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|   |                     |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող    |

|   |                     |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ  |

|   |                     |է,                                         |

|   |                     |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի        |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,     |

|   |                     |4) կազմակերպության ստեղծման համար պահանջվող|

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,            |

|   |                     |5) կազմակերպության կառավարման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը ճիշտ|

|   |                     |է,                                         |

|   |                     |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,    |

|   |                     |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների        |

|   |                     |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,            |

|   |                     |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և               |

|   |                     |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները   |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |10) աշխատողների ընտրության կարգը           |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող    |

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և       |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և          |

|   |                     |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,      |

|   |                     |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավոր է:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|190|Ուսումնառության      |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման    |

|   |արդյունք 3           |գործողություններ                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|191|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»              |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) շուկայի հետազոտման հիմնական             |

|   |                     |ուղղությունները բացահայտում է,             |

|   |                     |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը   |

|   |                     |ճիշտ է բնութագրում,                        |

|   |                     |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների|

|   |                     |ընտրությունը հիմնավոր է,                   |

|   |                     |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման|

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է,                       |

|   |                     |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի  |

|   |                     |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                |

|   |                     |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը      |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,    |

|   |                     |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և  7P/      |

|   |                     |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,         |

|   |                     |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման   |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավորված է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|192|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 4           |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|193|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և     |

|   |                     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |                     |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |

|   |                     |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման         |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի            |

|   |                     |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |                     |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և   |

|   |                     |դրանց առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը|

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման        |

|   |                     |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների      |

|   |                     |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված       |

|   |                     |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,   |

|   |                     |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման        |

|   |                     |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության       |

|   |                     |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,        |

|   |                     |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի        |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների |

|   |                     |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,|

|   |                     |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման         |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման   |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ|

|   |                     |վերլուծական գործողությունները և  ըստ       |

|   |                     |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|194|Ուսումնառության      |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել          |

|   |արդյունք 5           |ապրանքի /ծառայության/ գինը                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|195|Կատարման չափանիշներ  |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը    |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,           |

|   |                     |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները|

|   |                     |և  վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական      |

|   |                     |ձևակերպումները  ճիշտ է,                    |

|   |                     |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և           |

|   |                     |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար       |

|   |                     |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ  |

|   |                     |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության  |

|   |                     |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է        |

|   |                     |կիրառում,                                  |

|   |                     |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության       |

|   |                     |միավորի ինքնարժեքը,                        |

|   |                     |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները  |

|   |                     |ճիշտ է գնահատում,                          |

|   |                     |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի       |

|   |                     |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,          |

|   |                     |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման   |

|   |                     |տրամաբանությունը բացատրում է:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1327-Ն
Հրաման