Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03.5 «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ...

 

 

110.1327.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017500

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1327-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.03.5 «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.03.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ-ԱԳՐՈՆՈՄ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|___|_____________________|___________________________________________|

|196|Ուսումնառության      |Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների    |

|   |արդյունք 6           |ծրագիր                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|197|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի|

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության   |

|   |                     |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                |

|   |                     |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ    |

|   |                     |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռքբերման   |

|   |                     |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,           |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,    |

|   |                     |5) SWOT վերլուծության արդյունքները կիրառում|

|   |                     |է բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում,      |

|   |                     |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները |

|   |                     |հիմնավորված է,                             |

|   |                     |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը  |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է          |

|   |                     |սահմանվել,                                 |

|   |                     |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների |

|   |                     |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման   |

|   |                     |քայլերը հիմնավոր են:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|198|Ուսումնառության      |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել             |

|   |արդյունք 7           |ֆինանսական հաշվետվություններ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|199|Կատարման չափանիշներ  |1) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,             |

|   |                     |2) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու|

|   |                     |համար կիրառվող ելակետային ցուցանիշների     |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է կատարում,                  |

|   |                     |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է  |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը   |

|   |                     |համապատասխանում է օրենսդրության            |

|   |                     |պահանջներին,                               |

|   |                     |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ|

|   |                     |է ներկայացնում,                            |

|   |                     |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները |

|   |                     |ճիշտ է լրացնում,                           |

|   |                     |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի|

|   |                     |պահանջները ճիշտ է բացատրում,               |

|   |                     |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի     |

|   |                     |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԿԱԹԻԼԱՅԻՆ ՈՌՈԳՄԱՆ ԵՎ  |

|     ՑՈՂԱՐԿՄԱՆ (ԱՆՁՐԵՎԱՑՄԱՆ) ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ»          |

|_____________________________________________________________________|

|200|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-016                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|201|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում ոռոգման տեխնոլոգիական |

|   |                     |առանձնահատկությունների և  կիրառվող         |

|   |                     |համակարգերի վերաբերյալ գիտելիքներ և        |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում ոռոգման     |

|   |                     |աշխատանքներ իրականացնելու կարողություններ: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|202|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|203|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ          |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-014    |

|   |                     |«Ցանքի և  սածիլման աշխատանքների            |

|   |                     |կազմակերպումը ջերմատնային                  |

|   |                     |տնտեսություններում» ՋՏՆՏ-5-17-004          |

|   |                     |«Ջերմատնային տնտեսություններում օգտագործվող|

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |կիրառման հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-014     |

|   |                     |«Պարարտանյութերի և  սնուցման նյութերի      |

|   |                     |տեսակները և  կիրառման տեխնոլոգիան»         |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|204|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|205|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոռոգման տեխնոլոգիաները         |

|   |արդյունք 1           |ջերմատնային տնտեսություններում             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|206|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման             |

|   |                     |տեխնոլոգիաները պաշտպանված գրունտում,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մակերեսային ոռոգման |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |կաթիլային ոռոգման անհրաժեշտությունը և      |

|   |                     |առավելությունները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |որոշ մշակաբույսերի ոռոգումն անձրևային      |

|   |                     |(ցողարկման, մառախուղագոյացման) եղանակով,   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |կոմբինացված եղանակով ոռոգման               |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|207|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կաթիլային ոռոգման և            |

|   |արդյունք 2           |ցողարկման համակարգերի հիմնական տարրերը     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|208|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ջրի աղբյուրի        |

|   |                     |տեսակները և  ըստ ջրի անհրաժեշտ քանակի      |

|   |                     |ընտրում այն,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջրամատակարարման     |

|   |                     |պոմպի տեսակները և  կատարում ընտրություն,   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ջրի ցնցուղների      |

|   |                     |տեսակները և  դրանց տեխնիկական բնութագրերը, |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ջրի ցայտիչների      |

|   |                     |տեսակները և  դրանց տեխնիկական բնութագրերը, |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ֆիլտրացման հանգույցի|

|   |                     |տեսակները (ավազային, սկավառակային,         |

|   |                     |ցանցավոր) և  կատարում ընտրությունը,        |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում լուծված             |

|   |                     |պարարտանյութի մատուցման հանգույցը, տալիս   |

|   |                     |դրա կառուցվածքային մանրամասները,           |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում խողովակաշարերի      |

|   |                     |համակարգը` մագիստրալային, բարձր ճնշման և   |

|   |                     |բաշխող խողովակաշարերը,                     |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում կաթիլային դոզատորը, |

|   |                     |ժապավենները և  խողովակները,                |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում փոխանջատող ծորակների|

|   |                     |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը,        |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում կաթոցիկների        |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |11) ճիշտ է ներկայացնում կաթիլային ոռոգման  |

|   |                     |և  անձրևացման  ավտոմատ համակարգերը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|209|Ուսումնառության      |Կատարել կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման     |

|   |արդյունք 3           |համակարգերի նախագծում                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|210|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում ոռոգման սխեման,          |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում ոռոգման համակարգի պլանը, |

|   |                     |3) ճիշտ է պլանավորում կաթիլային ոռոգման և  |

|   |                     |ցողարկման համակարգերի տեղակայման սխեման,   |

|   |                     |4) ճիշտ է նախատեսում ջրի զտիչի տեղը ջրի    |

|   |                     |աղբյուրի և  մագիստրալային խողովակների      |

|   |                     |միջև,                                      |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում ծախսվող ջրի քանակը,      |

|   |                     |6) ճիշտ է որոշում կաթիլային անցքերի չափերը |

|   |                     |և  դրանց միջև  եղած հեռավորությունը,       |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում տվյալ հողախառնուրդում ջրի|

|   |                     |ներծծման արագությունը,                     |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ջրի ներծծման        |

|   |                     |արագության և  անձրևացման  ինտենսիվության   |

|   |                     |կախվածությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|211|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման |

|   |արդյունք 4           |համակարգերի տեղակայման գործընթացները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|212|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տեղակայման համար    |

|   |                     |անհրաժեշտ գործիքներն ու սարքավորումները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մագիստրալային       |

|   |                     |խողովակների տեղակայման գործընթացները,      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կաթոցիկային         |

|   |                     |խողովակների տեղակայման գործընթացները,      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կաթիլային դոզատորի  |

|   |                     |տեղակայման գործընթացը և  կատարում          |

|   |                     |կարգավորում,                               |

|   |                     |5) կատարում է միացումների ստուգման և       |

|   |                     |կարգավորման աշխատանքները:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|213|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոռոգման ցանցի անսարքությունները|

|   |արդյունք 5           |և  վերականգնման աշխատանքները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|214|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կաթիլային համակարգի |

|   |                     |խցանման պատճառները,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կենսաբանական խցանման|

|   |                     |վերացման ձևերը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում քիմիական խցանման    |

|   |                     |վերացման ձևերը  և  կատարում վերականգնման   |

|   |                     |աշխատանքներ,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիկական խցանման |

|   |                     |վերացման ձևերը  և  կատարում վերականգնման   |

|   |                     |աշխատանքներ,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում վնասված կաթոցիկների |

|   |                     |վերականգնման աշխատանքները,                 |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ավելորդ ջրերի       |

|   |                     |հեռացման դրենաժային համակարգը,             |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման համակարգի   |

|   |                     |պահպանման աշխատանքները:                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՍԱԾԻԼՆԵՐԻ ԱՃԵՑՄԱՆ  |

|                         ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|215|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-017                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|216|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |տարբեր մշակաբույսերի սածիլների աճեցման     |

|   |                     |գործնական հմտություններ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|217|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|218|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ          |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-006    |

|   |                     |«Ջերմատնային տնտեսություններում            |

|   |                     |հողախառնուրդների պատրաստման հմտություններ»,|

|   |                     |ՋՏՆՏ-5-17-007 «Հողի և  մշակաբույսերի       |

|   |                     |վնասատուներն ու հիվանդությունները: Դրանց   |

|   |                     |դեմ պայքարի միջոցները, ձևերն  ու           |

|   |                     |մեթոդները», ՋՏՆՏ-5-17-009 «Պարարտանյութերի |

|   |                     |և  սնուցման նյութերի տեսակները և  կիրառման |

|   |                     |տեխնոլոգիան», ՋՏՆՏ-5-17-010                |

|   |                     |«Ցանքաշրջանառության սխեմաների մշակման      |

|   |                     |հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-011 «Ցանքի և     |

|   |                     |սածիլման աշխատանքների կազմակերպումը        |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում» և          |

|   |                     |ՋՏՆՏ-5-17-016 «Ջերմատնային տնտեսությունում |

|   |                     |կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման             |

|   |                     |(անձրևացման)  տեխնոլոգիաները և             |

|   |                     |համակարգերը» մոդուլները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|219|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|220|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սածիլների աճեցման պայմանների և |

|   |արդյունք 1           |միջավայրի հիմնական հարցերը                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|221|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սածիլների միջոցով   |

|   |                     |մշակվող մշակաբույսերի տեսակները,           |

|   |                     |2) սածիլների նախնական աճեցման              |

|   |                     |առավելությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |3) ըստ մշակաբույսերի սածիլների աճեցման     |

|   |                     |պայմաններին ներկայացվող պահանջները ճիշտ է  |

|   |                     |բացատրում,                                 |

|   |                     |4) աճման ընթացքում սածիլների սնուցման,     |

|   |                     |ոռոգման և  բուժման ռեժիմները ճիշտ է        |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |5) սածիլների աճեցման կառույցների նկարագիրը |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|222|Ուսումնառության      |Աճեցնել սածիլներ                           |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|223|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ մշակաբույսերի սածիլների աճեցման     |

|   |                     |պայմանները պահպանվել է,                    |

|   |                     |2) սերմերի ընտրությունը և  նախապատրաստումը |

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |3) հողախառնուրդը պատրաստված և              |

|   |                     |ախտահանված է,                              |

|   |                     |4) սերմերի ցանքը ճիշտ է կատարում,          |

|   |                     |5) փխրեցման և  նոսրացման գործողությունները |

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |6) մինչև  վերատնկումը անհրաժեշտ            |

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումները ճիշտ կատարում|

|   |                     |է,                                         |

|   |                     |7) սածիլների վերատնկման ժամկետները ճիշտ է  |

|   |                     |գնահատում,                                 |

|   |                     |8) սածիլները հողից ճիշտ է հանում,          |

|   |                     |9) մինչև  վերատնկումը սածիլների            |

|   |                     |պահպանության ռեժիմները և  պայմանները       |

|   |                     |պահպանում է,                               |

|   |                     |10) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է     |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |11) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,  |

|   |                     |12) սարքավորումների և  գործիքների          |

|   |                     |ընտրությունը և  կիրառումը ճիշտ է,          |

|   |                     |13) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ԼՈԲՈՒ ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ   |

|                         ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|224|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-018                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|225|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակը ուսանողների մոտ ջերմատնային|

|   |                     |տնտեսություններում լոբու մշակության        |

|   |                     |գործնական հմտությունների ձևավորումն  է:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|226|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|227|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-006 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսություններում հողախառնուրդների        |

|   |                     |պատրաստման հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-007   |

|   |                     |«Հողի և  մշակաբույսերի վնասատուներն ու     |

|   |                     |հիվանդությունները: Դրանց դեմ պայքարի       |

|   |                     |միջոցները, ձևերն  ու մեթոդները»,           |

|   |                     |ՋՏՆՏ-5-17-009 «Պարարտանյութերի և  սնուցման |

|   |                     |նյութերի տեսակները և  կիրառման             |

|   |                     |տեխնոլոգիան», ՋՏՆՏ-5-17-010                |

|   |                     |«Ցանքաշրջանառության սխեմաների մշակման      |

|   |                     |հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-016 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսությունում կաթիլային ոռոգման և        |

|   |                     |ցողարկման (անձրևացման)  տեխնոլոգիաները և   |

|   |                     |համակարգերը» և  ՋՏՆՏ-5-17-011 «Ցանքի և     |

|   |                     |սածիլման աշխատանքների կազմակերպումը        |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում» մոդուլները |

|___|_____________________|___________________________________________|

|228|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքան-   |

|   |կարգը                |չյուր արդյունքի համար սահմանված կատարման   |

|   |                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|229|Ուսումնառության      |Ներկայացնել լոբու սորտերը և  տնտեսական     |

|   |արդյունք 1           |նշանակությունը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|230|Կատարման չափանիշներ  |1) լոբու սորտերը ճիշտ է թվարկում,          |

|   |                     |2) պաշտպանված գրունտում մշակվող լոբու      |

|   |                     |սորտերը ճիշտ է ներկայացնում,               |

|   |                     |3) լոբու սննդային արժանիքները և            |

|   |                     |կարևորությունը  ճիշտ է բացատրում,          |

|   |                     |4) լոբու մշակության առանձնահատկությունները |

|   |                     |ճիշտ է բացատրում:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|231|Ուսումնառության      |Կատարել հողի նախացանքային մշակում          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|232|Կատարման չափանիշներ  |1) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է թվարկում,         |

|   |                     |2) հողի նախացանքային մշակման ժամկետները    |

|   |                     |պահպանում է,                               |

|   |                     |3) լոբու համար հողին ներկայացվող պահանջները|

|   |                     |ճիշտ է գնահատում,                          |

|   |                     |4) պատրաստում է պահանջվող հողախառնուրդը,   |

|   |                     |5) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |6) աշխատանքների որակը ճիշտ է գնահատում,    |

|   |                     |7) հողի ախտահանումն ապահովված է,           |

|   |                     |8) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |9) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքները,                                |

|   |                     |10) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,  |

|   |                     |11) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|233|Ուսումնառության      |Կատարել լոբու ցանք                         |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|234|Կատարման չափանիշներ  |1) սերմերի որակը ճիշտ է գնահատում,         |

|   |                     |2) սերմերը ճիշտ է նախապատրաստում ցանքի     |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |3) սերմերի պահանջվող քանակության հաշվարկը  |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |4) ցանքի ձևերի  ու եղանակների ընտրությունը |

|   |                     |հիմնավորված է,                             |

|   |                     |5) ցանքի գործողությունը ճիշտ է կատարում,   |

|   |                     |6) հետցանքային առաջին աշխատանքները ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |8) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքները,                                |

|   |                     |9) աշխատանքների վերաբերյալ փաստաթղթերը ճիշտ|

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|235|Ուսումնառության      |Կատարել լոբու բույսի խնամքի աշխատանքներ    |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|236|Կատարման չափանիշներ  |1) խնամքի աշխատանքների ժամանակացույցը ճիշտ |

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |2) ոռոգման գործողությունները կատարում է ըստ|

|   |                     |նորմաների,                                 |

|   |                     |3) քաղհանի և  փխրեցման աշխատանքները ճիշտ է |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) սնուցման աշխատանքները ճիշտ է կատարում,  |

|   |                     |5) բուժման գործողությունները ճիշտ է        |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) լոբու բույսի ձևավորման                  |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |7) խնամքի համար պահանջվող նյութերի         |

|   |                     |ընտրությունը ճիշտ է,                       |

|   |                     |8) խնամքի համար անհրաժեշտ նյութերի քանակի  |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է,                           |

|   |                     |9) խնամքի համար նյութերի նախապատրաստումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |10) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է     |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |11) խնամքի գործընթացի վերաբերյալ           |

|   |                     |փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,                |

|   |                     |12) խնամքի որևէ  գործողության              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը ճիշտ գնահատում է,        |

|   |                     |13) վեգետացիայի շրջանում ջերմատան անհրաժեշտ|

|   |                     |ռեժիմները հսկում է,                        |

|   |                     |14) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ   |

|   |                     |սարքավորումները և  գործիքները,             |

|   |                     |15) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|237|Ուսումնառության      |Կատարել բերքահավաք                         |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|238|Կատարման չափանիշներ  |1) բերքի հասունության գնահատումը ճիշտ է,   |

|   |                     |2) ճիշտ է գնահատում բերքահավաքի ժամկետները,|

|   |                     |3) ճիշտ է հավաքում բերքը,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է տեսակավորում և  տարայավորում     |

|   |                     |բերքը,                                     |

|   |                     |5) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) գործիքների ընտրությունը և  կիրառումը    |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |7) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,   |

|   |                     |8) հողի հետբերքահավաքային անհրաժեշտ        |

|   |                     |աշխատանքները ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |9) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՏԵՐԵՎԱԲԱՆՋԱՐՆԵՐԻ   |

|                   ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|239|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-019                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|240|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակը ուսանողների մոտ ջերմատնային|

|   |                     |տնտեսություններում տերևաբանջարների         |

|   |                     |մշակության գործնական հմտությունների        |

|   |                     |ձևավորումն  է:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|241|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|242|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-006 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսություններում հողախառնուրդների        |

|   |                     |պատրաստման հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-007   |

|   |                     |«Հողի և  մշակաբույսերի վնասատուներն ու     |

|   |                     |հիվանդությունները: Դրանց դեմ պայքարի       |

|   |                     |միջոցները, ձևերն  ու մեթոդները»,           |

|   |                     |ՋՏՆՏ-5-17-009 «Պարարտանյութերի և  սնուցման |

|   |                     |նյութերի տեսակները և  կիրառման             |

|   |                     |տեխնոլոգիան», ՋՏՆՏ-5-17-010                |

|   |                     |«Ցանքաշրջանառության սխեմաների մշակման      |

|   |                     |հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-016 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսությունում կաթիլային ոռոգման և        |

|   |                     |ցողարկման (անձրևացման)  տեխնոլոգիաները և   |

|   |                     |համակարգերը» և  ՋՏՆՏ-5-17-011 «Ցանքի և     |

|   |                     |սածիլման աշխատանքների կազմակերպումը        |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում» մոդուլները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|243|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|244|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տերևաբանջարների  սորտերն ու    |

|   |արդյունք 1           |տեսակները, դրանց տնտեսական նշանակությունը  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|245|Կատարման չափանիշներ  |1) տերևաբանջարների  սորտերն ու տեսակները   |

|   |                     |ճիշտ է թվարկում,                           |

|   |                     |2) ջերմատնային տնտեսությունում մշակվող     |

|   |                     |տերևաբանջարների  սորտերն ու տեսակները ճիշտ |

|   |                     |է ներկայացնում,                            |

|   |                     |3) տերևաբանջարների  սննդային արժանիքները և |

|   |                     |կարևորությունը  ճիշտ է բացատրում,          |

|   |                     |4) տերևաբանջարների  մշակության             |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է բացատրում:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|246|Ուսումնառության      |Կատարել հողի նախացանքային մշակում          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|247|Կատարման չափանիշներ  |1) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է թվարկում,         |

|   |                     |2) հողի նախացանքային մշակման ժամկետները    |

|   |                     |պահպանում է,                               |

|   |                     |3) կոնկրետ մշակաբույսի համար հողին         |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները ճիշտ է գնահատում,   |

|   |                     |4) պահանջվող հողախառնուրդը պատրաստում է,   |

|   |                     |5) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |6) աշխատանքների որակը ճիշտ է գնահատում,    |

|   |                     |7) հողի ախտահանումն ապահովված է,           |

|   |                     |8) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |9) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքները,                                |

|   |                     |10) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,  |

|   |                     |11) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|248|Ուսումնառության      |Կատարել տերևաբանջարների  ցանք և  սածիլում  |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|249|Կատարման չափանիշներ  |1) սերմերի և  սածիլների որակի գնահատումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |2) սերմերի և  սածիլների նախապատրաստումը    |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |3) սերմերի և  սածիլների պահանջվող          |

|   |                     |քանակության հաշվարկը ճիշտ է,               |

|   |                     |4) ցանքի և  սածիլման ձևերի  ու եղանակների  |

|   |                     |ընտրությունը հիմնավորված է,                |

|   |                     |5) ցանքի և  սածիլման գործողությունները ճիշտ|

|   |                     |է կատարում,                                |

|   |                     |6) հետցանքային առաջին աշխատանքները ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |8) գործիքների և  սարքավորումների           |

|   |                     |ընտրությունն ու կիրառումը ճիշտ է,          |

|   |                     |9) աշխատանքների վերաբերյալ փաստաթղթերը ճիշտ|

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|250|Ուսումնառության      |Կատարել տերևաբանջարների  խնամքի աշխատանքներ|

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|251|Կատարման չափանիշներ  |1) խնամքի աշխատանքների ժամանակացույցը ճիշտ |

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |2) ոռոգման գործողությունները կատարում է ըստ|

|   |                     |նորմաների,                                 |

|   |                     |3) քաղհանի և  փխրեցման աշխատանքները ճիշտ է |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) սնուցման աշխատանքները ճիշտ է կատարում,  |

|   |                     |5) բուժման գործողությունները ճիշտ է        |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) նոսրացման գործողությունները ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) խնամքի համար պահանջվող նյութերի         |

|   |                     |ընտրությունը ճիշտ է,                       |

|   |                     |8) խնամքի համար անհրաժեշտ նյութերի քանակի  |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է,                           |

|   |                     |9) խնամքի համար նյութերի նախապատրաստումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |10) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է     |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |11) խնամքի գործընթացի վերաբերյալ           |

|   |                     |փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,                |

|   |                     |12) խնամքի որևէ  գործողության              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը ճիշտ գնահատում է,        |

|   |                     |13) վեգետացիայի շրջանում ջերմատան անհրաժեշտ|

|   |                     |ռեժիմները հսկում է,                        |

|   |                     |14) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ   |

|   |                     |սարքավորումները և  գործիքները,             |

|   |                     |15) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|252|Ուսումնառության      |Կատարել բերքահավաք                         |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|253|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ տերևաբանջարների  տեսակների բերքի    |

|   |                     |հասունության գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |2) ճիշտ է գնահատում բերքահավաքի ժամկետները,|

|   |                     |3) ճիշտ է հավաքում բերքը,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է տեսակավորում և  տարայավորում     |

|   |                     |բերքը,                                     |

|   |                     |5) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքները և  սարքավորումները,             |

|   |                     |7) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,   |

|   |                     |8) հողի հետբերքահավաքային անհրաժեշտ        |

|   |                     |աշխատանքները ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |9) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋԵՐՄԱՏՆԱՅԻՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ԱՐՄԱՏԱՊՏՈՒՂՆԵՐԻ   |

|                   ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|254|Մոդուլի դասիչը       |ՋՏՆՏ-5-17-020                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|255|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակը ուսանողների մոտ պաշտպանված |

|   |                     |գրունտում արմատապտուղների մշակության       |

|   |                     |գործնական հմտությունների ձևավորումն  է:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|256|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|257|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՋՏՆՏ-5-17-006 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսություններում հողախառնուրդների        |

|   |                     |պատրաստման հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-007   |

|   |                     |«Հողի և  մշակաբույսերի վնասատուներն ու     |

|   |                     |հիվանդությունները: Դրանց դեմ պայքարի       |

|   |                     |միջոցները, ձևերն  ու մեթոդները»,           |

|   |                     |ՋՏՆՏ-5-17-009 «Պարարտանյութերի և  սնուցման |

|   |                     |նյութերի տեսակները և  կիրառման             |

|   |                     |տեխնոլոգիան», ՋՏՆՏ-5-17-010                |

|   |                     |«Ցանքաշրջանառության սխեմաների մշակման      |

|   |                     |հմտություններ», ՋՏՆՏ-5-17-016 «Ջերմատնային |

|   |                     |տնտեսությունում կաթիլային ոռոգման և        |

|   |                     |ցողարկման (անձրևացման)  տեխնոլոգիաները և   |

|   |                     |համակարգերը» և  ՋՏՆՏ-5-17-011 «Ցանքի և     |

|   |                     |սածիլման աշխատանքների կազմակերպումը        |

|   |                     |ջերմատնային տնտեսություններում» մոդուլները:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|258|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|259|Ուսումնառության      |Ներկայացնել արմատապտուղների սորտերն ու     |

|   |արդյունք 1           |տեսակները, դրանց տնտեսական նշանակությունը  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|260|Կատարման չափանիշներ  |1) արմատապտուղների սորտերն ու տեսակները    |

|   |                     |ճիշտ է թվարկում,                           |

|   |                     |2) ջերմատնային տնտեսությունում մշակվող     |

|   |                     |արմատապտուղների սորտերն ու տեսակները ճիշտ է|

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) արմատապտուղների սննդային արժանիքները և  |

|   |                     |կարևորությունը  ճիշտ է բացատրում,          |

|   |                     |4) արմատապտուղների մշակության              |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է բացատրում:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|261|Ուսումնառության      |Կատարել հողի նախացանքային մշակում          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|262|Կատարման չափանիշներ  |1) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է թվարկում,         |

|   |                     |2) հողի նախացանքային մշակման ժամկետները    |

|   |                     |պահպանում է,                               |

|   |                     |3) կոնկրետ մշակաբույսի համար հողին         |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները ճիշտ է գնահատում,   |

|   |                     |4) պահանջվող հողախառնուրդը պատրաստում է,   |

|   |                     |5) հողի նախացանքային մշակման               |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |6) աշխատանքների որակը ճիշտ է գնահատում,    |

|   |                     |7) հողի ախտահանումն ապահովված է,           |

|   |                     |8) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |9) գործիքների ընտրությունը և  կիրառումը    |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |10) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,  |

|   |                     |11) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|263|Ուսումնառության      |Կատարել արմատապտուղների ցանք               |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|264|Կատարման չափանիշներ  |1) սերմերի և  տնկանյութի որակի գնահատումը  |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |2) սերմերի և  տնկանյութի նախապատրաստումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |3) սերմերի և  տնկանյութի պահանջվող         |

|   |                     |քանակության հաշվարկը ճիշտ է,               |

|   |                     |4) ցանքի ձևերի  ու եղանակների ընտրությունը |

|   |                     |հիմնավորված է,                             |

|   |                     |5) ցանքի գործողությունները ճիշտ է կատարում,|

|   |                     |6) հետցանքային առաջին աշխատանքները ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |8) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքներն ու սարքավորումները,             |

|   |                     |9) աշխատանքների վերաբերյալ փաստաթղթերը ճիշտ|

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|265|Ուսումնառության      |Կատարել արմատապտուղների խնամքի աշխատանքներ |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|266|Կատարման չափանիշներ  |1) խնամքի աշխատանքների ժամանակացույցը ճիշտ |

|   |                     |է կազմում,                                 |

|   |                     |2) ոռոգման գործողությունները կատարում է ըստ|

|   |                     |նորմաների,                                 |

|   |                     |3) քաղհանի աշխատանքները ճիշտ է կատարում,   |

|   |                     |4) բուկլիցի և  փխրեցման աշխատանքները ճիշտ է|

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |5) սնուցման աշխատանքները ճիշտ է կատարում,  |

|   |                     |6) բուժման գործողությունները ճիշտ է        |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) խնամքի համար պահանջվող նյութերի         |

|   |                     |ընտրությունը ճիշտ է,                       |

|   |                     |8) խնամքի համար անհրաժեշտ նյութերի քանակի  |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է,                           |

|   |                     |9) խնամքի համար նյութերի նախապատրաստումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |10) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է     |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |11) խնամքի գործընթացի վերաբերյալ           |

|   |                     |փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,                |

|   |                     |12) խնամքի որևէ  գործողության              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը ճիշտ գնահատում է,        |

|   |                     |13) վեգետացիայի շրջանում ջերմատան անհրաժեշտ|

|   |                     |ռեժիմները հսկում է,                        |

|   |                     |14) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ   |

|   |                     |սարքավորումներն ու գործիքները,             |

|   |                     |15) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|267|Ուսումնառության      |Կատարել բերքահավաք                         |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|268|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ արմատապտուղների տեսակների բերքի     |

|   |                     |հասունության գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |2) ճիշտ է գնահատում բերքահավաքի ժամկետները,|

|   |                     |3) ճիշտ է հավաքում բերքը,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է տեսակավորում և  տարայավորում     |

|   |                     |բերքը,                                     |

|   |                     |5) աշխատողների հրահանգավորումը ճիշտ է      |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում անհրաժեշտ    |

|   |                     |գործիքներն ու սարքավորումները,             |

|   |                     |7) պահանջվող փաստաթղթերը ճիշտ է կազմում,   |

|   |                     |8) հողի հետբերքահավաքային անհրաժեշտ        |

|   |                     |աշխատանքները ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |9) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1327-Ն
Հրաման