Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.05....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.05.5 «ՀՈՂԱՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811. ...

 

 

110.1328.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017501

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1328-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.05.5 «ՀՈՂԱՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.05.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ-ՀՈՂԱՇԻՆԱՐԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012 Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 199-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0811.05.5 «Հողաշինարարություն»

մասնագիտության 0811.05.01.5 «Տեխնիկ-հողաշինարար» որակավորման

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ, ՄԵԼԻՈՐԱՏԻՎ, ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ        |

|                  ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ ԵՎ ՄԵՔԵՆԱՅԱՑՈՒՄ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ գյուղատնտեսական, մելիորատիվ |

|   |                     |և  շինարարական մեքենաների, դրանց           |

|   |                     |շահագործողական առանձնահատկությունների,     |

|   |                     |կիրառման յուրահատկությունների մասին:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի  ընդունելի  կատարողականը           |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |ՈՒսումնառության      |Բնութագրել գյուղատնտեսական մեքենաները      |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) գյուղատնտեսական աշխատանքների            |

|   |                     |մեքենայացման խնդիրները և                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում վար անող և          |

|   |                     |փխրեցնող մեքենաները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ցանք կատարող և      |

|   |                     |վնասատուների դեմ պայքարի համար նախատեսված  |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հնձող և  կալսող     |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |5) տարբեր գյուղատնտեսական աշխատանքների     |

|   |                     |համար համապատասխան գյուղատնտեսական         |

|   |                     |մեքենաների ընտրությունը ճիշտ է կատարում:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |ՈՒսումնառության      |Բնութագրել մելիորատիվ մեքենաները և         |

|   |արդյունք 2           |սարքավորումները                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ռոտորային և         |

|   |                     |կոմբինացված խրամուղափորները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջրանցքների հատակը և |

|   |                     |շեպերը հարթագծող մեքենաները,               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բետոնե և            |

|   |                     |երկաթբետոնե պատյան պատրաստող մեքենաները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում էկրանապատման և      |

|   |                     |սալահատակման մեքենաները,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում թփահատ և  կոճղահան  |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում քարհավաք մեքենաները |

|   |                     |և  սարքավորումները,                        |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ջրման նախապատրաստող |

|   |                     |և  արհեստական անձրևացման  մեքենաներն ու    |

|   |                     |սարքավորումները,                           |

|   |                     |8) տարբեր մելիորատիվ աշխատանքների համար    |

|   |                     |համապատասխան մելիորատիվ մեքենաների և       |

|   |                     |սարքավորումների ընտրությունը ճիշտ է        |

|   |                     |կատարում:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել շինարարական մեքենաները,         |

|   |արդյունք 3           |սարքավորումները և  գործիքները              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում առանցքակալների,     |

|   |                     |ճոպանների, զսպանակների, վերականգնիչների և  |

|   |                     |ուժային տեղակայանքների աշխատանքների        |

|   |                     |սկզբունքը,                                 |

|   |                     |2) տրակտորների, ավտոմեքենաների և           |

|   |                     |կարապիկների տարբերակումը ճիշտ է կատարում,  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում վերամբարձ           |

|   |                     |կռունկներն ու փոխադրիչները,                |

|   |                     |4) բեռնման և  բեռնաթափման մեքենաների       |

|   |                     |տարբերակումը ճիշտ է,                       |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողափոր մեքենաները` |

|   |                     |միաշերեփ և  բազմաշերեփ էքսկավատորները,     |

|   |                     |բուլդոզերները, սկրեպերներն ու գլդոնները,   |

|   |                     |6) շաղախաբետոնային խառնուրդ պատրաստող,     |

|   |                     |տեղափոխող և  տեղադրող մեքենաների           |

|   |                     |տարբերակումը ճիշտ է,                       |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ամրանների           |

|   |                     |պատրաստման մեքենաները,                     |

|   |                     |8) փայտամշակման հաստոցների բնութագրումը    |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում ցցային աշխատանքների |

|   |                     |համար նախատեսված սարքավորումները,          |

|   |                     |10) տարբեր շինարարական և  մոնտաժային       |

|   |                     |աշխատանքների համար համապատասխան            |

|   |                     |շինարարական մեքենաների, սարքավորումների    |

|   |                     |ու գործիքների ընտրությունը ճիշտ է:         |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5 -17-002                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ հողի, հողառաջացնող          |

|   |                     |գործոնների, հողի կազմի ու կառուցվածքի,     |

|   |                     |հատկանիշների, աշխարհագրական տեղաբաշխման    |

|   |                     |առանձնահատկությունների, ՀՀ հիմնական        |

|   |                     |հողատեսակների և  դրանց տնտեսական           |

|   |                     |նպատակներով յուրացվածության մակարդակի ու   |

|   |                     |օգտագործման ներկա վիճակի մասին:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել «հող» և  «հողմահարում»         |

|   |արդյունք 1           |հասկացությունները, հողառաջացնող հիմնական   |

|   |                     |մայրապարները և  դրանց հողմահարման          |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է սահմանում հող հասկացությունը,    |

|   |                     |2) ճիշտ է սահմանում հողմահարում            |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողը, որպես բնական  |

|   |                     |մարմին,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում մայրապար հասկացությունը|

|   |                     |և  ներկայացնում է հողառաջացնող հիմնական    |

|   |                     |մայրապարները,                              |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում հողմահարման երևույթը |

|   |                     |և  հողմահարման տեսակները (ֆիզիկական,       |

|   |                     |քիմիական, կենսաբանական կամ օրգանական),     |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում հողառաջացնող տարբեր |

|   |                     |մայրապարների քիմիական, մեխանիկական և       |

|   |                     |հանքաբանական կազմը,                        |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում հողառաջացնող տարբեր |

|   |                     |մայրապարների հողմահարման                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հողառաջացնող հիմնական          |

|   |արդյունք 2           |գործոնները                                 |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողառաջացնող        |

|   |                     |գործոնների ընդհանուր սխեման,               |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում մակերևույթի            |

|   |                     |անհարթությունների (ռելիեֆի) ձևակազմական    |

|   |                     |տարրերի հողառաջացնող դերը,                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տարածքի երկրաբանական|

|   |                     |հիմքի առանձնահատկությունների հողառաջացնող  |

|   |                     |դերը,                                      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում տարածքի             |

|   |                     |ջրաբանաերկրաբանական առանձնահատկությունների |

|   |                     |հողառաջացնող դերը,                         |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում բուսածածկույթի      |

|   |                     |հողառաջացնող դերը,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում կենդանի օրգանիզմների|

|   |                     |հողառաջացնող դերը,                         |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում մարդու տնտեսական    |

|   |                     |գործունեության հետևանքների  հողառաջացնող   |

|   |                     |դերը,                                      |

|   |                     |8) ճիշտ է մեկնաբանում ժամանակի             |

|   |                     |դերակատարությունը հողառաջացման ընդհանուր   |

|   |                     |գործընթացում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հողի կազմը և  կառուցվածքը      |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կազմում հողի մորֆոլոգիական       |

|   |                     |(ձևակազմական)  պրոֆիլը (ուղղաձիգ կտրվածքը),|

|   |                     |2) ճիշտ է պարզաբանում հողի ծագումնաբանորեն |

|   |                     |փոխկապակցված հորիզոնների հաջորդական        |

|   |                     |դասավորությունը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է չափագրում հողի հզորությունը,     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողի երանգավորման   |

|   |                     |կախվածությունը հումուսի քիմիական կազմից,   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողի կառուցվածքը և  |

|   |                     |կառուցվածքային (ագրեգատային) բաղադրիչները, |

|   |                     |6) ճիշտ է դասակարգում հողերը` ըստ          |

|   |                     |մեխանիկական կազմի և  ագրեգատային           |

|   |                     |կառուցվածքի,                               |

|   |                     |7) կարող է գնահատել հողերն` ըստ մեխանիկական|

|   |                     |կազմի,                                     |

|   |                     |8) կարող է տարանջատել հողերի ագրոնոմիական  |

|   |                     |գնահատման սկզբունքներն` ըստ ագրեգատային    |

|   |                     |կառուցվածքի:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հողի հատկանիշները              |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի օրգանական      |

|   |                     |նյութերը,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի ֆիզիկական      |

|   |                     |հատկությունները,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի                |

|   |                     |ֆիզիկամեխանիկական հատկությունները,         |

|   |                     |4) կարող է մեկնաբանել հողի ջրային          |

|   |                     |հատկությունները և  ջրային վարքը (ռեժիմը),  |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում հողի օդային            |

|   |                     |հատկությունները և  օդային վարքը,           |

|   |                     |6) ճիշտ է պարզաբանում հողի ջերմային        |

|   |                     |հատկությունները և  ջերմային վարքը,         |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում հողի սննդային վարքը,|

|   |                     |8) ճիշտ է սահմանում հողի բերրիությունը,    |

|   |                     |9) ճիշտ է առանձնացնում հողի բերրիության    |

|   |                     |բարձրացման միջոցառումները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել հողերի աշխարհագրական           |

|   |արդյունք 5           |տեղաբաշխման առանձնահատկությունները և  ՀՀ   |

|   |                     |հիմնական հողատեսակների յուրացվածության     |

|   |                     |ժամանակակից պատկերը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողերի              |

|   |                     |լայնակի-հորիզոնական տեղաբաշխման            |

|   |                     |առանձնահատկություններն` ըստ բնական         |

|   |                     |գոտիների,                                  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողերի              |

|   |                     |ուղղաձիգ-վերընթաց տեղաբաշխման              |

|   |                     |առանձնահատկություններն` ըստ լանդշաֆտային   |

|   |                     |գոտիների,                                  |

|   |                     |3) ճիշտ է պարզաբանում տարբեր հողատեսակների |

|   |                     |յուրացման հնարավորությունները,             |

|   |                     |4) հստակ ներկայացնում և  համեմատում է ՀՀ   |

|   |                     |հիմնական հողատեսակների տնտեսական           |

|   |                     |յուրացվածությունը:                         |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՐԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»               |

|_____________________________________________________________________|

|27.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել է երկրագնդի ներքին     |

|   |                     |կառուցվածքն ու կազմությունը, զարգացման     |

|   |                     |երկրաբանական պատմությունը, մակերեսային և   |

|   |                     |խորքային երևույթները,  երկրակեղևի,         |

|   |                     |հատկապես դրա արտաքին թաղանթում պարունակվող |

|   |                     |ստորերկրյա ջրերի ծագումն ու պաշարները,     |

|   |                     |ինչպես նաև  ինժեներաերկրաբանական           |

|   |                     |երևույթներն  ուսումնասիրելու և             |

|   |                     |հողաշինարարական աշխատանքներում այն         |

|   |                     |կիրառելու նպատակով:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկրաբանության հիմնական        |

|   |արդյունք 1           |բաժինները                                  |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |ուսումնասիրման առարկան,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |հիմնական խնդիրները,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |հիմնական բաժինները.                        |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ջրաերկրաբանության   |

|   |                     |հիմնական տարրերը,                          |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում                      |

|   |                     |ինժեներաերկրաբանության հիմնական տարրերը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկրագնդի ֆիզիկական            |

|   |արդյունք 2           |հատկությունները                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի ձևի  մասին|

|   |                     |ժամանակակից պատկերացումները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի չափերը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի           |

|   |                     |խտությունը,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում երկրագնդի ջերմային   |

|   |                     |վիճակը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել աշխարհագրական թաղանթի          |

|   |արդյունք 3           |ոլորտային կառուցվածքը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մթնոլորտն           |

|   |                     |(աթմոսֆերան)` ընդհանուր կողմերով,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջրոլորտն            |

|   |                     |(հիդրոսֆերան)` ընդհանուր կողմերով,         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում քարոլորտն           |

|   |                     |(լիթոսֆերան)` ընդհանուր կողմերով,          |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կենսոլորտն          |

|   |                     |(բիոսֆերան)` ընդհանուր կողմերով:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել երկրագնդի ջրաերկրաբանական      |

|   |արդյունք 4           |պայմանները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ջրի մեծ և  փոքր        |

|   |                     |շրջապտույտները,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում երկրակեղևում  ջրի      |

|   |                     |բաշխման առանձնահատկությունները,            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ստորերկրյա ջրերի    |

|   |                     |ձևավորման  եղանակները,                     |

|   |                     |4) ճիշտ է դասակարգում ստորերկրյա ջրեր և    |

|   |                     |կարողանում է տարանջատել դրանց տեսակները,   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ստորերկրյա ջրերի    |

|   |                     |ֆիզիկաքիմիական հատկությունները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել երկրագնդի ինժեներաերկրաբանական  |

|   |արդյունք 5           |պայմանները և  երևույթները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մայրապարների        |

|   |                     |դասակարգումն` ըստ ֆիզիկամեխանիկական        |

|   |                     |հատկությունների,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մայրապարների        |

|   |                     |դասակարգումն` ըստ առաջացման պայմանների,    |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում փլուզման և             |

|   |                     |ապարաթափվածքի երևույթները,                 |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում սողանքային և  սելավային|

|   |                     |երևույթները,                               |

|   |                     |5) քաղաքացիական և  արդյունաբերական         |

|   |                     |կառույցների ու շենքերի համար բավարար       |

|   |                     |նյութերի ապահովումը հիմնավորում է:         |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»            |

|_____________________________________________________________________|

|42.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել է գյուղատնտեսությունը  |

|   |                     |որպես նյութական արտադրության առանձին ոլորտ |

|   |                     |ուսումնասիրելու նպատակով: Այն կօգնի        |

|   |                     |ուսանողներին տիրապետել գյուղատնտեսության   |

|   |                     |(երկրագործության և  անասնապահության)       |

|   |                     |առանձնահատկություններին, զարգացման         |

|   |                     |հիմնախնդիրներին և  ժամանակակից առաջընթացի  |

|   |                     |միտումներին, ինչպես նաև  ազգաբնակչությանը  |

|   |                     |գյուղատնտեսական մթերքով ու արդյունաբերական |

|   |                     |հումքով ապահովելու շարունակաբար աճող       |

|   |                     |պահանջների բավարարման միջոցառումներին:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել գյուղատնտեսության նշանակությունը  |

|   |արդյունք 1           |և  գյուղատնտեսական հողահանդակների մշակման  |

|   |                     |խնդիրներն ու ձևերը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է պարզաբանում գյուղատնտեսության    |

|   |                     |տեղն ու դերը ՀՀ ազգային տնտեսության        |

|   |                     |ներկայիս կառուցվածքում,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում ագրոարդյունաբերական  |

|   |                     |համալիրի նշանակությունը ՀՀ տնտեսության     |

|   |                     |զարգացման գերակա ուղղությունների շարքում,  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |հողահանդակների մշակման գործիքները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է գնահատում գյուղատնտեսական        |

|   |                     |հողահանդակների մշակման արդիական գործիքների |

|   |                     |ու սարքավորումների առավելությունները,      |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում լեռնալանջերի յուրացման |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |6) ճիշտ է մեկնաբանում հողահանդակների       |

|   |                     |մշակման գործում մակերևույթի  հորիզոնական և |

|   |                     |խորքային մասնատվածության հարուցած          |

|   |                     |դժվարությունները:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել ցանքաշրջանառությունների         |

|   |արդյունք 2           |սխեմաները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ՀՀ գյուղատնտեսության   |

|   |                     |համախառն արտադրանքի կառուցվածքում          |

|   |                     |երկրագործության և  անասնապահության         |

|   |                     |հարաբերակցության փոփոխությունները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ գյուղատնտեսության|

|   |                     |մասնագիտացման հիմնական ուղղությունները,    |

|   |                     |3) հիմնավորում է ՀՀ ցանքատարածքների        |

|   |                     |կառուցվածքային փոփոխությունները            |

|   |                     |հետխորհրդային ժամանակաշրջանում,            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ-ում կիրառվող     |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների սխեմաները,         |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում ՀՀ-ում կիրառվող        |

|   |                     |ցանքաշրջանառությունների շրջապտույտի        |

|   |                     |(ռոտացիայի) ավանդական և  ոչ ավանդական      |

|   |                     |եղանակները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել հողերի բերրիության բարձրացման     |

|   |արդյունք 3           |հիմնական գործոնները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում հողերի բերրիության   |

|   |                     |բարձրացման կենսաբանական գործոնները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում հողերի բերրիության   |

|   |                     |բարձրացման ագրոքիմիական գործոնները,        |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում հողերի բերրիության   |

|   |                     |բարձրացման ագրոֆիզիկական գործոնները:       |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԵՐԿՐԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ»               |

|_____________________________________________________________________|

|53.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել է երկրագործության      |

|   |                     |(բուսաբուծության) կառուցվածքային           |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  դրա առանձին      |

|   |                     |ենթաճյուղերի յուրահատկությունները,         |

|   |                     |գործնական աշխատանքների առանցքային տարրերը  |

|   |                     |ուսումնասիրելու նպատակով:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը յուրացնելու համար ուսանողը պետք|

|   |                     |է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՂՇ 5-17-004  |

|   |                     |«Գյուղատնտեսագիտության հիմունքներ» մոդուլը:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|ՈՒսումնառության      |Մեկնաբանել դաշտավարության հիմնական         |

|   |արդյունք 1           |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմնավորում է սերմերի պահեստավորման     |

|   |                     |միջոցառումները,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սերմերի տեսակավորման|

|   |                     |միջոցառումները,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սերմերի որակավորման |

|   |                     |միջոցառումները,                            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում սերմերի             |

|   |                     |նախապատրաստումը ցանքին,                    |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում դաշտային             |

|   |                     |մշակաբույսերի խմբավորման սկզբունքները,     |

|   |                     |6) ճիշտ է առանձնացնում դաշտային            |

|   |                     |մշակաբույսերի խմբերը,                      |

|   |                     |7) ճիշտ է պարզաբանում դաշտային             |

|   |                     |մշակաբույսերի աճեցման ագրոտեխնիկական       |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  ընտրում          |

|   |                     |համապատասխան տեխնիկական միջոցներ:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել բանջարաբուծության հիմնական        |

|   |արդյունք 2           |առանձնահատկությունները և  գործընթացները    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում բանջարաբոստանային    |

|   |                     |մշակաբույսերի ընդհանուր բնութագիրը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբոստանային   |

|   |                     |մշակաբույսերի կենսաբանական հատկությունները,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բաց գրունտի         |

|   |                     |բանջարաբուծության առանձնահատկությունները,  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բաց գրունտի         |

|   |                     |բանջարաբուծության բնագավառում կիրառվող     |

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումները,             |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ծածկված գրունտի     |

|   |                     |բանջարաբուծության առանձնահատկությունները,  |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ծածկված գրունտի     |

|   |                     |բանջարաբուծության բնագավառում կիրառվող     |

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումները,             |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում բանջարաբուծության   |

|   |                     |ոլորտում կիրառվող քիմիական նյութերն ու     |

|   |                     |պարարտանյութերի տեսակները, մեքենաները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել պտղաբուծության հիմնական           |

|   |արդյունք 3           |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում պտղահատապտղային      |

|   |                     |բույսերի բուսաբանական նկարագիրը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պտղահատապտղային     |

|   |                     |բույսերի խմբավորման սկզբունքները և  խմբերը,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պտղահատապտղային     |

|   |                     |բույսերի բազմացման եղանակները,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում երիտասարդ ծառերի    |

|   |                     |ձևավորման  ընթացքը, հասակային շրջանները և  |

|   |                     |էտը,                                       |

|   |                     |5) ճիշտ է ընտրում պտղաբերող ծառերի խնամքի  |

|   |                     |և  էտման գործիքները,                       |

|   |                     |6) հիմնավորում է պտուղների և               |

|   |                     |հատապտուղների բերքահավաքի ու պահպանման     |

|   |                     |միջոցառումները:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել խաղողագործության հիմնական         |

|   |արդյունք 4           |գործընթացները                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում խաղողագործության       |

|   |                     |հիմնական առանձնահատկությունները,           |

|   |                     |2) հիմնավորում է խաղողի այգիների համար     |

|   |                     |հողհատկացումների պահանջները,               |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում խաղողի բուսաբանական  |

|   |                     |և  կենսաբանական հատկությունները,           |

|   |                     |4) ճիշտ է տարբերակում խաղողի               |

|   |                     |արդյունագործական և  սեղանի սորտերը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է նկարագրում խաղողի մշակության     |

|   |                     |ագրոտեխնիկան,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է նկարագրում խաղողի բերքահավաքի    |

|   |                     |կազմակերպման և  իրականացման միջոցառումները:|

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆԱՍՆԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|66.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել է բնակչության          |

|   |                     |գյուղատնտեսական մթերքների և                |

|   |                     |արդյունաբերական հումքի նկատմամբ հարաճուն   |

|   |                     |պահանջների բավարարման գործընթացները,       |

|   |                     |անասնապահության զարգացման հիմնախնդիրները,  |

|   |                     |գյուղատնտեսական կենդանիների համար կերի     |

|   |                     |կայուն բազա ստեղծելու միջոցառումները,      |

|   |                     |բնական կերային հողատեսքերի կազմակերպմանը   |

|   |                     |ներկայացվող պահանջներն ուսումնասիրելու     |

|   |                     |նպատակով:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար, ուսանողը|

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի ՀՂՇ      |

|   |                     |5-17-005 «Ընդհանուր երկրագործություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|ՈՒսումնառության      |Բացահայտել ՀՀ-ում անասնապահության զարգացման|

|   |արդյունք 1           |հիմնախնդիրները և  գյուղատնտեսական          |

|   |                     |կենդանիների մթերատվության հիմնական         |

|   |                     |ուղղությունները                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է գնահատում ՀՀ-ում անասնապահության |

|   |                     |զարգացման հիմնախնդիրները,                  |

|   |                     |2) ճիշտ է նկարագրում գյուղատնտեսական       |

|   |                     |կենդանիների մթերատվության հիմնական         |

|   |                     |ուղղությունները. կաթնատու, մսատու, ձվատու, |

|   |                     |բրդատու:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 2           |պահվածքի ձևերը                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |կենդանիների պահվածքի ձևերը.   արոտային,    |

|   |                     |մսուրային, արոտամսուրային,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |կենդանիների պահվածքի ձևերի  գոտիական       |

|   |                     |բաշխվածությունը ՀՀ տարածքում:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական կենդանիների    |

|   |արդյունք 3           |արոտներին և  կերատեսակներին ներկայացվող    |

|   |                     |պահանջները և  գյուղատնտեսական կենդանիների  |

|   |                     |կերակրման նորմաները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |կենդանիների արոտների նկատմամբ պահանջները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |կենդանիների կերակրման նորմաները,           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կերատեսակների       |

|   |                     |նկատմամբ առաջադրվող պահանջները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|ՈՒսումնառության      |Բացատրել գյուղատնտեսական կենդանիների       |

|   |արդյունք 4           |նախիրների, հոտերի ու երամակների ձևավորման  |

|   |                     |սկզբունքները և  արոտավայրերի արդյունավետ   |

|   |                     |օգտագործման առանձնահատկությունները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում նախիրների ձևավորման  |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում հոտերի ու երամակների |

|   |                     |ձևավորման  սկզբունքները,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է նկարագրում արոտավայրերի          |

|   |                     |արդյունավետ օգտագործման համակարգերը,       |

|   |                     |4) հիմնավորում է ՀՀ-ում արոտավայրերի       |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության բարձրացմանը  |

|   |                     |միտված ժամանակակից միջոցառումները:         |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԱՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ»              |

|_____________________________________________________________________|

|79.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ-5-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |անհրաժեշտ ստանդարտներով թվանշանակիր        |

|   |                     |պրոյեկցիաների և  պայմանական նշանների       |

|   |                     |կիրառմամբ տեղանքային մակերևույթների        |

|   |                     |պատկերման, հատակագծերի, տեղագրական         |

|   |                     |քարտեզների, ճանապարհների, ապարելների,      |

|   |                     |պրոֆիլների գծագրման ճարտարագիտական         |

|   |                     |գիտելիքներ, կարողություններ և              |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել ուսումնական ծրագրին առնչվող    |

|   |արդյունք 1           |պետական ստանդարտները` և  կիրառել գծագրերի  |

|   |                     |ձևավորման  տարրերը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է օգտվում գոյություն ունեցող       |

|   |                     |ստանդարտներից,                             |

|   |                     |2) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում թղթի     |

|   |                     |ֆորմատը,                                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում գծագրման մասշտաբը,       |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում տառատեսակները,           |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում շտամպի                  |

|   |                     |մակագրությունները,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում գծատեսակները և      |

|   |                     |կատարում գծապատում,                        |

|   |                     |7) ճիշտ է պատկերում պայմանական             |

|   |                     |նշանակումները և  չափագրումները,            |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում կոր կազմածո գծերը   |

|   |                     |և  կատարում լծորդումներ,                   |

|   |                     |9) ճիշտ է կառուցում կետի, ուղղի և          |

|   |                     |հարթության պրոյեկցիաները,                  |

|   |                     |10) ճիշտ է կատարում հատվածների բաժանումը   |

|   |                     |կենտ և  զույգ մասերի,                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|ՈՒսումնառության      |Մշակել թվանշանակիր պրոյեկցիաներում (ԹՊ)    |

|   |արդյունք 2           |հարթակի հողային աշխատանքների սահմանների    |

|   |                     |տեղանքի հետ կապը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կառուցում ուղիղները և            |

|   |                     |հարթությունները ԹՊ-ում,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է կառուցում երկրաչափական մարմինները|

|   |                     |ԹՊ-ում,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում թեքության մասշտաբը և     |

|   |                     |անկման անկյունը,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում երկրաչափական մարմինների |

|   |                     |հատումը հարթությունով,                     |

|   |                     |5) ճիշտ է կառուցում տեղանքային մակերևույթի |

|   |                     |պրոֆիլը փորվածքի հատվածում,                |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում տեղանքային մակերևույթի |

|   |                     |պրոֆիլը լցվածքի հատվածում,                 |

|   |                     |7) ճիշտ է գծագրում ճանապարհները, ապարելը   |

|   |                     |և  լանջերի հարթությունները տեղանքային      |

|   |                     |մակերևույթների  վրա:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|ՈՒսումնառության      |Կիրառել գյուղատնտեսական հողատեսքերի        |

|   |արդյունք 3           |գծագրման պայմանական նշանները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մասշտաբային և  ոչ   |

|   |                     |մասշտաբային պայմանական նշանները,           |

|   |                     |2) ճիշտ է գծում հանդավայրերի և  տարբեր     |

|   |                     |բնական պայմանների բուսականության պայմանական|

|   |                     |նշանները,                                  |

|   |                     |3) ճիշտ է գծում ջրային տարածքների          |

|   |                     |պայմանական նշանները,                       |

|   |                     |4) ճիշտ է գծում կենցաղ ապահովման           |

|   |                     |շինությունների և  միջոցների պայմանական     |

|   |                     |նշանները,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է գծում ռելիեֆի պայմանական         |

|   |                     |նշանները,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է կազմում ներտնտեսային հատակագիծ,  |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում հողատարածքների          |

|   |                     |մակերեսների հաշվարկը պալետկայի միջոցով:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել գյուղատնտեսական հողատեսքերի    |

|   |արդյունք 4           |գունավորման սկզբունքները և  որոշել հողային |

|   |                     |աշխատանքների սահմանները                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում գյուղատնտեսական        |

|   |                     |հողատեսքերի գունավորման սկզբունքները,      |

|   |                     |2) կարողանում է ստանալ տարբեր երանգի և     |

|   |                     |խտության գույներ,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում հողային աշխատանքների     |

|   |                     |սահմանները:                                |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԳԵՈԴԵԶԻԱ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|92.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՂՇ 5 -17-008                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլը մշակվել Է հարթության վրա       |

|   |                     |երկրագնդի ֆիզիկական մակերևույթի  պատկերման,|

|   |                     |չափագրման և  հաշվարկման սկզբունքային       |

|   |                     |մոտեցումներն ուսումնասիրելու նպատակով:     |

|   |                     |Մոդուլի ուսումնասիրման արդյունքում         |

|   |                     |ուսանողը կարող է իրականացնել               |

|   |                     |հողաշինարարական աշխատանքներ ժամանակակից    |

|   |                     |արդյունավետ մեթոդներով:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|ՈՒսումնառության      |Ներկայացնել գեոդեզիայի ուսումնասիրման      |

|   |արդյունք 1           |առարկան և  խնդիրները                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում գեոդեզիայի          |

|   |                     |ուսումնասիրման առարկան,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ժամանակակից         |

|   |                     |գեոդեզիայի խնդիրները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գեոդեզիական         |

|   |                     |աշխատանքներում կիրառվող գործիքներն ու      |

|   |                     |սարքավորումները,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում գեոդեզիայի դերն ու   |

|   |                     |նշանակությունը հողաշինարարական             |

|   |                     |աշխատանքներում:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|ՈՒսումնառության      |Բնութագրել երկրագնդի ֆիզիկական մակերևույթի |

|   |արդյունք 2           |վրա կատարվող պարզագույն հանույթները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է տարբերակում երկրաչափագրական      |

|   |                     |գործիքները և  օգտվում դրանցից,             |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում երկրաչափագրական      |

|   |                     |սարքավորումները և  օգտվում դրանցից,        |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |տեղագրական հանույթ,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |դաշտային հանույթ,                          |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |բուսոլային հանույթ:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|ՈՒսումնառության      |Գրաֆիկական և  մեխանիկական եղանակներով      |

|   |արդյունք 3           |հաշվել մակերեսներ                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Կատարման չափանիշներ  |1) անալիտիկ եղանակով ճիշտ է հաշվում        |

|   |                     |հողատեսքերի մակերեսները,                   |

|   |                     |2) գրաֆիկական եղանակով ճիշտ է հաշվում      |

|   |                     |հողատեսքերի մակերեսները,                   |

|   |                     |3) մեխանիկական եղանակով ճիշտ է հաշվում     |

|   |                     |հողատեսքերի մակերեսները,                   |

|   |                     |4) պալետկայի օգտագործմամբ հաշվում է        |

|   |                     |հողատեսքերի մակերեսները,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է կազմում հողերի էքսպլիկացիա:      |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1328-Ն
Հրաման