Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆ ...

 

 

110.1329.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017502

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1329-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.04.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0811.04.5 «Հողաբարելավում, հողային և

ջրային պաշարների օգտագործում և պահպանություն» մասնագիտության

0811.04.01.5 «Տեխնիկ` հողաբարելավման, հողային և ջրային պաշարների

պահպանման» որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր

մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԳՐԱՖԻԿԱ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |աշխատանքային գծագրեր կատարելու ընթացքում   |

|   |                     |գծագրության տարրերը կիրառելու              |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |68 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Կիրառել գծագրերի ձևավորման  տարրերը        |

|   |արդյունք 1           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ առաջադրանքի ճիշտ է ընտրում թղթի     |

|   |                     |ֆորմատը,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում գծագրման մասշտաբը,       |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում շտամպի                  |

|   |                     |մակագրությունները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում գծագրերի գրատեսակները,  |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում գծապատում,              |

|   |                     |6) ճիշտ է պատկերում պայմանական             |

|   |                     |նշանակումները և  չափագրումները,            |

|   |                     |7) ճիշտ է պատկերում սարքավորումների,       |

|   |                     |փականների և  այլ համալրող հանգույցների     |

|   |                     |պայմանական նշանակումները,                  |

|   |                     |8) պահպանում է գծագրման կանոնները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Կատարել երկրաչափական կառուցումներ          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) գծատեսակները ճիշտ է գծում,              |

|   |                     |2) զուգահեռ և  ուղղահայաց գծերը ճիշտ է     |

|   |                     |կառուցում,                                 |

|   |                     |3) ուղիղների բաժանումը հատվածների ճիշտ է   |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) անկյունների բաժանումը մասերի ճիշտ է     |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |5) աղեղների բաժանումը մասերի ճիշտ է        |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում բազմանկյուններ,        |

|   |                     |7) ճիշտ է կառուցում տարբեր կորագծեր:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Գծագրել սահուն անցումներ և  լծորդումներ    |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) անցումների և  լծորդումների տեսակները    |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է կառուցում անմիջական անցումներ,   |

|   |                     |3) ճիշտ է կառուցում է սահուն անցումներ,    |

|   |                     |4) ճիշտ է կառուցում լծորդումներ:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Գծագրել պրոյեկցիաներ և  տարածական գծագրեր  |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կառուցում կետի, գծի, հարթության  |

|   |                     |պրոյեկցիան,                                |

|   |                     |2) ուղիղների հարաբերական դիրքերը ճիշտ է    |

|   |                     |որոշում,                                   |

|   |                     |3) դետալի գծագրերը տարբեր հարթություններում|

|   |                     |ճիշտ է պատկերում,                          |

|   |                     |4) առաջադրված դետալների և  հանգույցների    |

|   |                     |կտրվածքները տարբեր հարթություններում ճիշտ է|

|   |                     |պատկերում,                                 |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում տարածական գծագիր:       |

|_____________________________________________________________________|

|             ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՍԱԿԱՆ ՄԵԽԱՆԻԿԱ»                    |

|_____________________________________________________________________|

|14.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ նյութական մարմինների շարժման|

|   |                     |և  հավասարակշռության օրենքների վերաբերյալ, |

|   |                     |ինչպես նաև  ձևավորել  դրանք գործնական      |

|   |                     |իրավիճակներում կիրառելու կարողություններ:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տեսական մեխանիկայի հիմնական    |

|   |արդյունք 1           |բաժինները և  ուսումնասիրման                |

|   |                     |անհրաժեշտությունը                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մարմինների միջև     |

|   |                     |առաջացող փոխազդեցությունների օրենքները,    |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում ուժերի և  այդ ուժերի |

|   |                     |ազդեցության տակ նյութական մարմինների       |

|   |                     |հավասարակշռության պայմանները,              |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում մարմինների շարժման     |

|   |                     |ընդհանուր երկրաչափական հատկությունները,    |

|   |                     |4) ճիշտ է կիրառում ուժերի ազդեցության տակ  |

|   |                     |նյութական մարմինների շարժման օրենքները:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Բացատրել պինդ մարմնի ստատիկայի             |

|   |արդյունք 2           |հասկացությունները և  կատարել անհրաժեշտ     |

|   |                     |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում ստատիկայի հիմնական   |

|   |                     |սահմանումները և  աքսիոմները,               |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ուժերի գումարումը,      |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում ուժի մոմենտը կետի    |

|   |                     |նկատմամբ,                                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հարթության  մեջ     |

|   |                     |գտնվող զուգահեռ ուժերի և  ուժազույգերի     |

|   |                     |համակարգերը,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կամայական           |

|   |                     |ուժահամակարգը,                             |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում հարթ և  տարածական   |

|   |                     |ուժահամակարգի պարզագույն տեսքի բերման      |

|   |                     |դեպքերը և  հավասարակշռության պայմանները,   |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում գրաֆիկական ստատիկայի     |

|   |                     |տարրերը,                                   |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում ֆերմաների հաշվարկը,     |

|   |                     |9) ճիշտ է մեկնաբանում շփման օրենքները,     |

|   |                     |10) ճիշտ է կիրառում մարմինների ծանրության  |

|   |                     |կենտրոնի որոշման եղանակները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|Ուսումնառության      |Բացատրել կինեմատիկայի հասկացությունները և  |

|   |արդյունք 3           |կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում կետի կինեմատիկան,    |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում կետի արագության և        |

|   |                     |արագացման վեկտորները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում պինդ մարմնի          |

|   |                     |կինեմատիկան,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում մարմնի կետերի            |

|   |                     |արագությունները և  արագացումները ըստ       |

|   |                     |շարժման դեպքերի:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Ուսումնառության      |Բացատրել դինամիկայի հասկացությունները և    |

|   |արդյունք 4           |կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում դինամիկայի օրենքները |

|   |                     |և  խնդիրները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում կետի շարժման դիֆերենցիալ|

|   |                     |հավասարումները,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է կիրառում կետի  և  համակարգի      |

|   |                     |դինամիկայի ընդհանուր թեորեմները,           |

|   |                     |4) ճիշտ է կիրառում կետի հարաբերական շարժման|

|   |                     |և  հանգստի հավասարումները,                 |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կետի ուղղագիծ       |

|   |                     |տատանումները,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվում համակարգի կինետիկ        |

|   |                     |էներգիան,                                  |

|   |                     |7) ճիշտ է կիրառում մեխանիկական էներգիայի   |

|   |                     |պահպանման օրենքը,                          |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում Դալամբերի սկզբունքը |

|   |                     |կետի և  համակարգի համար,                   |

|   |                     |9) ճիշտ է կիրառում դինամիկայի ընդհանուր    |

|   |                     |հավասարումը,                               |

|   |                     |10) ճիշտ է կիրառում համակարգի              |

|   |                     |հավասարակշռության հավասարումները           |

|   |                     |ընդհանրացված կոորդինատներով:               |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՃԱՐՏԱՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՆՍՏՐՈՒԿՑԻԱՆԵՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|27.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական        |

|   |                     |գիտելիքներ և  դրանք կիրառելու              |

|   |                     |կարողություններ տալ շինարարական            |

|   |                     |աշխատանքներում օգտագործվող ճարտարագիտական  |

|   |                     |կոնստրուկցիաների, դրանց տարբեր տեսակների   |

|   |                     |շահագործողական առանձնահատկությունների      |

|   |                     |մասին: Այս գիտելիքները անհրաժեշտ են        |

|   |                     |համակարգերի նախագծման և  շինարարության     |

|   |                     |ժամանակ արդյունավետ լուծումներ գտնելու     |

|   |                     |համար:                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-001               |

|   |                     |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա» և  ՀԲԱ-5-17-006   |

|   |                     |«Նյութերի դիմադրություն» մոդուլները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրոմելիորատիվ և              |

|   |արդյունք 1           |հիդրոտեխնիկական շինարարության մեջ          |

|   |                     |ճարտարագիտական կոնստրուկցիաների դերը       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հիդրոմելիորատիվ և   |

|   |                     |հիդրոտեխնիկական շինարարության մեջ կիրառվող |

|   |                     |ճարտարագիտական կոնստրուկցիաների            |

|   |                     |տարատեսակները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում ճարտարագիտական       |

|   |                     |կոնստրուկցիաներին ներկայացվող պահանջները,  |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում բետոնե և  երկաթբետոնե|

|   |                     |կոնստրուկցիաների առավելությունները և       |

|   |                     |թերությունները:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել շենքերի և  կառուցվածքների      |

|   |արդյունք 2           |կառուցվածքային սխեմաները և  կատարել        |

|   |                     |ստատիկորեն անորոշելի ե/բետոնե              |

|   |                     |կոնստրուկցիաների հաշվարկը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կրող                |

|   |                     |կոնստրուկցիաների տեսակները,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կարանների տեսակները,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հարթ կամ տարածական  |

|   |                     |կոնստրուկցիաներից բաղկացած սխեմաների       |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում առաձգական և  ոչ        |

|   |                     |առաձգական դեֆորմացիաների առաջացումը,       |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում կոնստրուկցիաների        |

|   |                     |կրողունակության հաշվարկը ըստ սահմանային    |

|   |                     |հավասարակշռության,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում ստատիկորեն անորոշելի    |

|   |                     |ե/բետոնե կոնստրուկցիաների հաշվարկը ըստ     |

|   |                     |եղանակների:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կոնստրուկցիաների խմբերը և      |

|   |արդյունք 3           |կատարել անհրաժեշտ հաշվարկներ               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծածկերի տեսակները,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հեծանների տեսակները,|

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում երկրորդական և  գլխավոր  |

|   |                     |հեծանների հաշվարկը,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում կամարի ստատիկ հաշվարկը, |

|   |                     |5) ճիշտ է ընտրում երդիկների լայնությունը և |

|   |                     |բարձրությունը,                             |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում ֆերմաների ստատիկ        |

|   |                     |հաշվարկը,                                  |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում ենթամբարձիչային         |

|   |                     |հեծանների ամրության հաշվարկը:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել շենքերը                        |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում արդյունաբերական     |

|   |                     |շենքերի տեսակները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բազմահարկ շենքերի   |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում բազմահարկ շենքերի վրա    |

|   |                     |գործող ուղղաձիգ և  հորիզոնական             |

|   |                     |բեռնվածքները, բեռնվածքների զուգակցումը,    |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում սյուների, կողավոր սալերի|

|   |                     |հաշվարկը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում ծածկի հոծ հեծանի        |

|   |                     |հաշվարկը,                                  |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում սեգմենտային, բազմանկյուն|

|   |                     |սեղանաձև  ֆերմայի ստատիկ հաշվարկը:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կապերի համակարգը, սյուները,    |

|   |արդյունք 5           |պատի պանելները, լայնական շրջանակը, կարկասի |

|   |                     |տարածական աշխատանքը և  կատարել անհրաժեշտ   |

|   |                     |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կապերի տեսակները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում շրջանակների         |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պատի պանելների      |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում ծռող մոմենտները,         |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում շրջանակի հաշվարկը,      |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում շրջանակի հաշվարկը` հաշվի|

|   |                     |առնելով կարկասի տարածական աշխատանքը,       |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում ճիգերը սյուներում,       |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում սեյսմիկ բեռնվածքի       |

|   |                     |ազդեցության տակ շրջանակի հաշվարկը,         |

|   |                     |9) ճիշտ է գծում ծռող մոմենտների էպյուրները,|

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում բեռնվածքների       |

|   |                     |զուգակցումը ըստ տեսակների,                 |

|   |                     |11) ճիշտ է հաշվարկում սյուները,            |

|   |                     |12) ճիշտ է կատարում սյուների և  բարձակների |

|   |                     |ճիգերի հաշվարկը:                           |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻՄՔԵՐ, ՀԻՄՆԱՏԱԿԵՐ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|42.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տեսական        |

|   |                     |գիտելիքներ և  դրանք կիրառելու              |

|   |                     |կարողություններ տալ շինարարական            |

|   |                     |աշխատանքների կատարման նպատակով բնահողերի   |

|   |                     |հատկությունների բարելավման բնագավառում,    |

|   |                     |ինչը անհրաժեշտ է շինարարական աշխատանքները  |

|   |                     |տեխնիկական պահանջներին համապատասխան        |

|   |                     |կատարելու համար:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-003               |

|   |                     |«Ճարտարագիտական կոնստրուկցիաներ» մոդուլը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բնահողերի հատկությունները և    |

|   |արդյունք 1           |շինարարական աշխատանքների կարիքներին        |

|   |                     |համապատասխան դրանց բարելավման եղանակները   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) շինարարական աշխատանքների կարիքների համար|

|   |                     |բնահողերի որոշակի հատկությունների          |

|   |                     |բարելավման անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բնահողերի տեսակները,|

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում բնահողերի              |

|   |                     |հատկությունները,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է պարզաբանում բնահողերում առաջացող |

|   |                     |լարումների պատճառներն ու բաշխման           |

|   |                     |օրինաչափությունները,                       |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում բնահողերի բարելավման|

|   |                     |արդյունավետ եղանակները,                    |

|   |                     |6) ճիշտ է բացատրում բնահողերի ամրության և  |

|   |                     |կայունության խախտման պատճառները,           |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում բնահողերի ամրության |

|   |                     |և  կրողունակության գնահատման եղանակները,   |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում կամարային էֆեկտը    |

|   |                     |բնահողերում և  լեռնային ճնշումը            |

|   |                     |փորվածքներում,                             |

|   |                     |9) ճիշտ է որոշում բնահողի խոնավությունը և  |

|   |                     |հիդրոսկոպիկ ջրի քանակը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնատակերի և  հիմքերի         |

|   |արդյունք 2           |նշանակությունը, կատարել անհրաժեշտ          |

|   |                     |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմքերի և  հիմնատակերի կիրառման         |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հիմնատակերի         |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հիմքի տեսակները և   |

|   |                     |տարրերը,                                   |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում հիմքի ներբանի անհրաժեշտ  |

|   |                     |մակերեսը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում երկաթբետոնե հիմքերի      |

|   |                     |բարձրությունը,                             |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ցցերի տեսակները,    |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում ցցականգնակների           |

|   |                     |կրողունակությունը,                         |

|   |                     |8) ճիշտ է իրականացնում անջրանցիկ           |

|   |                     |ծածկույթներ ջրամբարների պատվարների         |

|   |                     |հիմնատակերում,                             |

|   |                     |9) ճիշտ է հաշվարկում վարսվող կախովի ցցի    |

|   |                     |կրողունակությունը,                         |

|   |                     |10) ճիշտ է կատարում ցցային հիմքերի հաշվարկը|

|   |                     |ըստ դեպքերի,                               |

|   |                     |11) ճիշտ է հաշվարկում մեծ խորության հիմքեր |

|   |                     |իջեցվող հորերի և  սուղարկղային հիմքերի     |

|   |                     |կայունությունը,                            |

|   |                     |12) ճիշտ է մեկնաբանում բնահողերի խտացումը, |

|   |                     |13) ճիշտ է կատարում կառուցվածքների հիմքերի |

|   |                     |հաշվարկը սեյսմիկ շրջաններում:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրավազանների և  նկուղային      |

|   |արդյունք 3           |հարկերի ջրամեկուսացման գործընթացները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ջրամեկուսացման      |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում մեխանիզմների և          |

|   |                     |հիդրոագրեգատների հիմքերի նախագծման և       |

|   |                     |կառուցման եղանակները,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է կիրառում ջրավազանների մեկուսացման|

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում ջրերի մակարդակի      |

|   |                     |իջեցումը ասեղնաֆիլտրերի միջոցով,           |

|   |                     |5) ճիշտ է կիրառում հիմքերի ամրացման և      |

|   |                     |վերակառուցման եղանակները,                  |

|   |                     |6) ճիշտ է կիրառում ջրով ծածկված տեղանքում  |

|   |                     |հիմքերի կառուցման եղանակները:              |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԵՔԵՆԱՆԵՐ ԵՎ ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐ»                |

|_____________________________________________________________________|

|53.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ շինարարական և  մելիորատիվ   |

|   |                     |աշխատանքներում օգտագործվող մեքենաների,     |

|   |                     |մեխանիզմների և  սարքավորումների մասին, ինչը|

|   |                     |անհրաժեշտ է համակարգերի նախագծման,         |

|   |                     |շինարարության և  շահագործման               |

|   |                     |գործընթացներում դրանց արդյունավետ կիրառման |

|   |                     |վերաբերյալ մասնագիտական որոշումներ         |

|   |                     |ընդունելու համար:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱՀ-ԱԱՕ-5-17-001            |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մեքենաների և  մեխանիզմների     |

|   |արդյունք 1           |կիրառման նշանակությունը և                  |

|   |                     |յուրահատկությունները                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում շինարարական          |

|   |                     |մեքենաների օգտագործման դերը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում մելիորատիվ մեքենաների|

|   |                     |օգտագործման դերը,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում մեքենայացման         |

|   |                     |աշխատանքների դերը հիդրոմելիորատիվ          |

|   |                     |աշխատանքներում:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել շինարարական մեքենաները,        |

|   |արդյունք 2           |սարքավորումները և  գործիքները              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում առանցքակալների,     |

|   |                     |ճոպանների, զսպանակների, վերականգնիչների և  |

|   |                     |ուժային տեղակայանքների աշխատանքների        |

|   |                     |սկզբունքը,                                 |

|   |                     |2) տարբերակում է տարատեսակ տրակտորները,    |

|   |                     |ավտոմեքենաները և  կարապիկները,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում վերամբարձ կռունկներն|

|   |                     |ու փոխադրիչները,                           |

|   |                     |4) տարբերակում է բեռնման և  բեռնաթափման    |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողափոր մեքենաները, |

|   |                     |6) տարբերակում է շաղախաբետոնային խառնուրդ  |

|   |                     |պատրաստող, տեղափոխող և  տեղադրող           |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ամրանների պատրաստման|

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ցցային աշխատանքների |

|   |                     |համար նախատեսված սարքավորումները,          |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում հիդրոմոնիտորները,   |

|   |                     |տեսակավորող, լվացող մեքենաները             |

|   |                     |10) շինարարական և  մոնտաժային աշխատանքների |

|   |                     |համար շինարարական մեքենաների,              |

|   |                     |սարքավորումների ու գործիքների ընտրությունը |

|   |                     |ճիշտ է կատարում:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մելիորատիվ մեքենաները և        |

|   |արդյունք 3           |սարքավորումները                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խրամուղափորների     |

|   |                     |կառուցվածքը, տեսակները                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջրանցքի հատակը և    |

|   |                     |շեպերը հարթագծող մեքենաների կառուցվածքը,   |

|   |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բետոնե և  ե/բետոնե  |

|   |                     |պատյան պատրաստող մեքենաները,               |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում էկրանապատման և      |

|   |                     |սալահատակման մեքենաների կառուցվածքը,       |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ջրանցք մաքրող և     |

|   |                     |վերանորոգող մեքենաների կառուցվածքը,        |

|   |                     |աշխատանքի սկզբունքը,                       |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում դրենաժ պատրաստող    |

|   |                     |մեքենաների կառուցվածքը, աշխատանքի          |

|   |                     |սկզբունքը,                                 |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում թփահատ, կոճղահան    |

|   |                     |մեքենաները,                                |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում քարհավաք մեքենաները |

|   |                     |և  սարքավորումները,                        |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում ջրման նախապատրաստող |

|   |                     |և  անձրևացման  մեքենաներն ու               |

|   |                     |սարքավորումները:                           |

|_____________________________________________________________________|

|          ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՆՅՈՒԹԵՐԻ ԴԻՄԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|64.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |տեսական գիտելիքներ տալ նյութերի            |

|   |                     |դիմադրության հասկացությունների, դրանց      |

|   |                     |գործնական կիրառման մասին, ինչն անհրաժեշտ է |

|   |                     |համապատասխան իրավիճակներում հաշվարկները    |

|   |                     |հիմնավորելու համար:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-002 «Տեսական      |

|   |                     |մեխանիկա» մոդուլը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել նյութերի դիմադրության          |

|   |արդյունք 1           |ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Կատարման չափանիշներ  |1) նյութերի դիմադրության ուսումնասիրման    |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում նյութերի            |

|   |                     |դիմադրության ուսումնասիրման խնդիրները,     |

|   |                     |3) նյութերի դիմադրության խնդիրների լուծման |

|   |                     |մեթոդները ճիշտ է ներկայացնում:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Ուսումնառության      |Բացատրել առաձգականության և  պլաստիկության  |

|   | արդյունք 2          |հասկացությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմնավորում է առաձգականության և         |

|   |                     |պլաստիկության հասկացությունների            |

|   |                     |ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում ձողի, թիթեղի և  թաղանթի|

|   |                     |սահմանումները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում տեղափոխությունների   |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում դեֆորմացիաների       |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |5) ճիշտ է դասակարգում արտաքին ուժերը,      |

|   |                     |6) ճիշտ է մեկնաբանում բեռնվածքների         |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում ներքին ուժերը,       |

|   |                     |8) ճիշտ է բացատրում լարվածադեֆորմացիոն     |

|   |                     |վիճակը,                                    |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում ձողի լայնական       |

|   |                     |հատույթների երկրաչափական բնութագրերը,      |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում ստատիկորեն         |

|   |                     |անորոշելի համակարգերը,                     |

|   |                     |11) ճիշտ է ներկայացնում առաձգական          |

|   |                     |տատանումները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Ուսումնառության      |Կատարել ամրության և  կոշտության հաշվարկներ |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ձգում և  սեղմում       |

|   |                     |հասկացությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դեֆորմացված վիճակը  |

|   |                     |ձգման և  սեղմման դեպքում,                  |

|   |                     |3) միառանցք լարվածային վիճակի համար ճիշտ է |

|   |                     |բացատրում Հուկի օրենքը,                    |

|   |                     |4) լայնական հատույթների առանցքային         |

|   |                     |տեղափոխությունները ճիշտ է որոշում,         |

|   |                     |5) կոշտությունը ձգման և  սեղմման դեպքում   |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |6) գլանային զսպանակների հաշվարկը ճիշտ է    |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում ուղիղ ձողի լայնական  |

|   |                     |հարթություններում ուժերի, լարումների և  այդ|

|   |                     |հատույթների տեղափոխությունների դիտարկումը` |

|   |                     |առանցքային ուժերի դեպքում,                 |

|   |                     |8) ճիշտ է կառուցում համապատասխան           |

|   |                     |էպյուրաները,                               |

|   |                     |9) ճիշտ է բացատրում սահմանային վիճակ       |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |10) ըստ թույլատրելի լարման և  բեռնվածքների |

|   |                     |ճիշտ է կատարում հաշվարկը,                  |

|   |                     |11) ըստ ամրության ստուգումը ճիշտ է         |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |12) ճիշտ է ընտրում հատույթները և  որոշում  |

|   |                     |թույլատրելի բեռնվածքները,                  |

|   |                     |13) ըստ դեպքերի ճիշտ է որոշում             |

|   |                     |տեղափոխությունները,                        |

|   |                     |14) ճիշտ է կատարում ջերմային, մոնտաժային   |

|   |                     |լարումների հաշվարկը,                       |

|   |                     |15) ըստ ժամանակի ցիկլիկ փոփոխվող լարումների|

|   |                     |դեպքերի ճիշտ է բնութագրում ամրությունը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոլորում և  ծռում               |

|   |արդյունք 4           |հասկացությունները և  կատարել անհրաժեշտ     |

|   |                     |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կոշտությունը ոլորման|

|   |                     |դեպքում,                                   |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում սահքի հասկացությունը,|

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում հոծ և  սնամեջ կլոր ձողի |

|   |                     |ամրության և  կոշտության հաշվարկը,          |

|   |                     |4) ճիշտ է կառուցում ոլորող մոմենտների,     |

|   |                     |լարումների և  ոլորման անկյունների          |

|   |                     |էպյուրաները,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում ստատիկորեն անորոշելի |

|   |                     |խնդիրները ոլորման դեպքում,                 |

|   |                     |6) ճիշտ է մեկնաբանում ոչ կլոր կտրվածք      |

|   |                     |ունեցող ձողերի ոլորման տեսության հիմնական  |

|   |                     |արդյունքները,                              |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում բաց-փակ պրոֆիլի      |

|   |                     |բարակապատ ձողերի ոլորումը,                 |

|   |                     |8) ճիշտ է բացատրում ուղիղ ձողերի ծռումը,   |

|   |                     |9) ճիշտ է մեկնաբանում ծռում առաջացնող      |

|   |                     |ուժերը,                                    |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում հենարանները և      |

|   |                     |հենարանային հակազդումները,                 |

|   |                     |11) ճիշտ է որոշում ծռման դեպքում հեծանի    |

|   |                     |լայնական հատույթներում ներքին ուժային      |

|   |                     |գործոնները,                                |

|   |                     |12) ճիշտ է կառուցում լայնական ուժերի և     |

|   |                     |ծռող մոմենտների էպյուրաները,               |

|   |                     |13) ճիշտ է ներկայացնում կոշտությունը ծռման |

|   |                     |դեպքում,                                   |

|   |                     |14) ճիշտ է բացատրում ծռման կենտրոնի        |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |15) ճիշտ է մեկնաբանում մեծ կորությամբ հարթ |

|   |                     |ձողի ծռումը,                               |

|   |                     |16) առաձգական սահմաններից դուրս հաշվարկները|

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |17) ըստ ստատիկության ամրության ծռման       |

|   |                     |դեպքում հաշվարկը ճիշտ է կատարում,          |

|   |                     |18) ճիշտ է ներկայացնում ուղիղ ձողի լայնական|

|   |                     |և  երկայնական ծռումը,                      |

|   |                     |19) հաստապատ խողովակների հաշվարկը ճիշտ է   |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |20) բարակապատ թաղանթների և  թիթեղների      |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է կատարում,                  |

|   |                     |21) բարակապատ ձողերի հաշվարկը ճիշտ է       |

|   |                     |կատարում:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել լարվածային և  դեֆորմացված      |

|   |արդյունք 5           |վիճակի հասկացությունը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լարվածային վիճակը   |

|   |                     |կետում,                                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լարումների          |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է կառուցում լարումների էլիպսոիդը,  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում դեֆորմացված վիճակը  |

|   |                     |կետում,                                    |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում դեֆորմացիայի        |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |6) ճիշտ է մեկնաբանում պլաստիկ              |

|   |                     |դեֆորմացիաների առաջացման հիպոթեզները,      |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում քայքայման            |

|   |                     |հիպոթեզները,                               |

|   |                     |8) ըստ դեպքերի ճիշտ է որոշում դեֆորմացիայի |

|   |                     |պոտենցիալ էներգիան,                        |

|   |                     |9) ճիշտ է որոշում տեղափոխությունները,      |

|   |                     |10) ճիշտ է մեկնաբանում դեֆորմացվող         |

|   |                     |համակարգերի հավասարակշռության              |

|   |                     |կայունությունը:                            |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|79.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ երկրաբանության առանցքային   |

|   |                     |հասկացությունների մասին, ինչպես նաև        |

|   |                     |ձևավորել  բավարար կարողություններ այդ      |

|   |                     |գիտելիքները մասնագիտական գործնական         |

|   |                     |խնդիրների լուծման ընթացքում կիրառելու      |

|   |                     |մոտեցումների բնագավառում:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-001               |

|   |                     |«Ճարտարագիտական գրաֆիկա» մոդուլը:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրաբանության հիմնական        |

|   |արդյունք 1           |խնդիրները, բաժինները                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |հիմնական խնդիրները,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկրաբանության      |

|   |                     |հիմնական բաժինները,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի առաջացման |

|   |                     |հիպոթեզների տարբերությունները,             |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի ձևը  և    |

|   |                     |չափերը,                                    |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |երկրաժամանակագրությունը:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրագնդի կառուցվածքը          |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում երկրագնդի թաղանթները,|

|   |                     |2) երկրակեղևի  ֆիզիկական հատկությունները   |

|   |                     |ճիշտ է բացատրում,                          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկրի միներալային   |

|   |                     |կազմը,                                     |

|   |                     |4) լեռնային ապարները ճիշտ է դասակարգում,   |

|   |                     |5) երկրագնդի ռելիեֆի տեսակները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) երկրաբանական քարտեզները ճիշտ է կիրառում,|

|   |                     |7) ճիշտ է կառուցում երկրաբանական           |

|   |                     |կտրվածքները:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրաբանական գործընթացները և   |

|   |արդյունք 3           |երևույթները                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) երկրաբանական գործընթացները ճիշտ է       |

|   |                     |   դասակարգում,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում երկրագնդի ներքին    |

|   |                     |գործընթացների էությունը,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում հրաբխականությունը,   |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում երկրաշարժի առաջացման|

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |5) երկրաշարժերը ճիշտ է դասակարգում,        |

|   |                     |6) երկրագնդի արտաքին գործընթացների         |

|   |                     |էությունը և  ազդեցությունը ճիշտ է          |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրոերկրաբանության խնդիրները  |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիդրոերկրաբանության ուսումնասիրման      |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) հիդրոերկրաբանության հիմնական խնդիրները  |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |հիմնական բաժինները,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է գնահատում ստորերկրյա ջրերի դերը, |

|   |                     |5) ջրի խնայողական օգտագործման մեթոդները    |

|   |                     |ճիշտ է պարզաբանում:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրագնդի ջրային պաշարները     |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ջրի շրջապտույտի        |

|   |                     |երևույթը,                                  |

|   |                     |2) երկրագնդի ջրային պաշարները ճիշտ է       |

|   |                     |բնութագրում,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկրակեղևում  ջրի   |

|   |                     |բաշխման առանձնահատկությունները,            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ստորերկրյա ջրերի    |

|   |                     |ձևավորման  եղանակները,                     |

|   |                     |5) ստորերկրյա ջրերի տեսակները ճիշտ է       |

|   |                     |բնութագրում,                               |

|   |                     |6) ստորերկրյա ջրերը ճիշտ է դասակարգում,    |

|   |                     |7) ստորերկրյա ջրերի իզոգծերը ճիշտ է        |

|   |                     |կառուցում,                                 |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ստորերկրյա ջրերի    |

|   |                     |հաշվեկշիռը,                                |

|   |                     |9) ստորերկրյա ջրերի պահպանման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը ճիշտ է հիմնավորում:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրագնդի ինժեներաերկրաբանական |

|   |արդյունք 6           |գործընթացները և  երևույթները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Կատարման չափանիշներ  |1) ինժեներական երկրաբանության խնդիրները    |

|   |                     |ճիշտ է պարզաբանում,                        |

|   |                     |2) գրունտները ճիշտ է դասակարգում,          |

|   |                     |3) ինժեներաերկրաբանական երևույթները  և     |

|   |                     |գործընթացները ներկայացնում է ամբողջական,   |

|   |                     |4) ինժեներաերկրաբանական հետազոտությունների |

|   |                     |խնդիրները ճիշտ է պարզաբանում,              |

|   |                     |5) ինժեներաերկրաբանական հետազոտությունների |

|   |                     |ձևերը  և  էությունը ճիշտ է մեկնաբանում:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1329-Ն
Հրաման