Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆ ...

 

 

110.1329.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017502

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1329-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.04.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»         |

|_____________________________________________________________________|

|96.|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-008                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին բավարար        |

|   |                     |գիտելիքներ տալ հողաբարելավման աշխատանքների |

|   |                     |էության, անհրաժեշտության և  խնդիրների      |

|   |                     |մասին, ինչպես նաև  ձևավորել  հողաբարելավման|

|   |                     |(հողերի մելիորացիայի) ժամանակակից          |

|   |                     |միջոցառումների տեսակների, կազմակերպման     |

|   |                     |տնտեսական և  տեխնիկական հիմնադրույթների,   |

|   |                     |ինչպես նաև  դրանց ներդրման                 |

|   |                     |արդյունավետության գնահատման վերաբերյալ     |

|   |                     |գիտելիքները գործնականում կիրառելու         |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-007               |

|   |                     |«Երկրաբանության հիմունքներ» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների  բավարար մակարդակի    |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողաբարելավման խնդիրները,      |

|   |արդյունք 1           |տեսակները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողաբարելավման      |

|   |                     |նշանակությունը, տեսակները,                 |

|   |                     |2) հողաբարելավման անհրաժեշտությունը        |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում ջրային պաշարները և   |

|   |                     |դրանց օգտագործման հնարավորությունները,     |

|   |                     |4) տարածքի բնական խոնավությամբ             |

|   |                     |ապահովվածության կարևորությունը  ճիշտ է     |

|   |                     |գնահատում,                                 |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողաբարելավման      |

|   |                     |կիրառման պայմանները,                       |

|   |                     |6) ճիշտ է պարզաբանում հողաբարելավման       |

|   |                     |զարգացման հիմնախնդիրները,                  |

|   |                     |7) ճիշտ է գնահատում հողաբարելավման ենթակա  |

|   |                     |տարածքը,                                   |

|   |                     |8) հողում խոնավության պաշարը ճիշտ է        |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |9) ճիշտ է որոշում չոր և  երաշտ             |

|   |                     |ժամանակաշրջանները,                         |

|   |                     |10) հողի ֆիզիկական հատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |բնութագրում,                               |

|   |                     |11) հիմնավորում է հողաբարելավման           |

|   |                     |ազդեցությունը հողի, բույսի, բերքատվության  |

|   |                     |և  շրջակա միջավայրի վրա:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոռոգման մելիորացիան            |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման էությունը և |

|   |                     |խնդիրները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման և  ջրման    |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ոռոգման ջրի որակի գնահատումը ճիշտ է,    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |ջրասպառումը,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում ջրասպառման, ջրման և      |

|   |                     |ոռոգման նորմերը,                           |

|   |                     |6) ջրային հաշվեկշռի եղանակով ճիշտ է        |

|   |                     |սահմանում մշակաբույսերի ոռոգման ռեժիմը,    |

|   |                     |7) ճիշտ է կառուցում հիդրոմոդուլի           |

|   |                     |գրաֆիկները,                                |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման համակարգը և |

|   |                     |նրա կառուցվածքը,                           |

|   |                     |9) ճիշտ է հաշվարկում ոռոգման ջրանցքների    |

|   |                     |ջրթողունակությունը,                        |

|   |                     |10) ճիշտ է բնութագրում ոռոգման ջրանցքների  |

|   |                     |կոնստրուկցիան,                             |

|   |                     |11) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման ջրանցքների |

|   |                     |կառուցվածքները,                            |

|   |                     |12) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման ջրանցքներից|

|   |                     |ջրի կորուստի դեմ պայքարի միջոցառումները,   |

|   |                     |13) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման եղանակներն |

|   |                     |ու տեխնիկան,                               |

|   |                     |14) ճիշտ է որոշում ջրի ներծծման            |

|   |                     |արագությունը,                              |

|   |                     |15) ճիշտ է կատարում ակոսներով ջրման        |

|   |                     |տեխնիկայի հաշվարկը,                        |

|   |                     |16) ճիշտ է կատարում մարգերով ջրման         |

|   |                     |տեխնիկայի հաշվարկը,                        |

|   |                     |17) ճիշտ է բնութագրում անձրևացմամբ         |

|   |                     |ոռոգումը,                                  |

|   |                     |18) ճիշտ է բնութագրում ենթահողային         |

|   |                     |ոռոգումը,                                  |

|   |                     |19) ճիշտ է բնութագրում կաթիլային ոռոգումը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողերի աղակալման և             |

|   |արդյունք 3           |գերխոնավացման երևույթները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողերի աղակալման և  |

|   |                     |գերխոնավացման հիմնական պատճառները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում ոռոգելի հողերի երկրոր- |

|   |                     |դային աղակալման պատճառները և  հետևանքները, |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում աղերի հաշվեկշռի      |

|   |                     |հիմնական հավասարումը,                      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում գերխոնավացման և     |

|   |                     |աղակալման դեմ պայքարի միջոցառումները,      |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում աղուտ, ալկալի հողերի|

|   |                     |քիմիական մելիորացիան,                      |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում աղակալված հողերի    |

|   |                     |լվացումը,                                  |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում լվացման նորմը և          |

|   |                     |ժամկետները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Ուսումնառության      |Ներկայացնել չորացման մելիորացիան           |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողերի չորացման     |

|   |                     |էությունը և  խնդիրները,                    |

|   |                     |2) հիդրոերկրաբանական տարբեր պայմաններում   |

|   |                     |ճիշտ է հաշվարկում հորիզոնական դրենների     |

|   |                     |միջև  հեռավորությունը,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ուղղաձիգ դրենաժի        |

|   |                     |հաշվարկը,                                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում չորացման            |

|   |                     |մելիորացիայի տեսակները, նպատակը, խնդիրները,|

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում գերխոնավացած հողերի |

|   |                     |ջրային սնման տիպերը,                       |

|   |                     |6) ճիշտ է մեկնաբանում չորացման ենթակա      |

|   |                     |տարածքի ջրային հաշվեկշռի հավասարումը,      |

|   |                     |7) ճիշտ ներկայացնում չորացման մեթոդները և  |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |8) ճիշտ է բնութագրում չորացման համակարգը և |

|   |                     |նրա կառուցվածքը,                           |

|   |                     |9) ճիշտ է կազմում չորացուցիչների           |

|   |                     |հաշվարկային սխեման,                        |

|   |                     |10) ճիշտ է որոշում չորացուցիչների միջև     |

|   |                     |եղած հեռավորությունը,                      |

|   |                     |11) ճիշտ է սահմանում չորացման նորմը,       |

|   |                     |12) ճիշտ է հաշվարկում դրենաժների տեղադրման |

|   |                     |խորությունը և  հեռավորությունը,            |

|   |                     |13) ճիշտ է որոշում դրենաժային հոսքի        |

|   |                     |մոդուլը,                                   |

|   |                     |14) ճիշտ է հաշվարկում մակերեսային հոսքի    |

|   |                     |մոդուլը,                                   |

|   |                     |15) ճիշտ է ներկայացնում չորացումը          |

|   |                     |մեքենայական ջրամբարձով,                    |

|   |                     |16) ճիշտ է բնութագրում չորացվող տարածքում  |

|   |                     |կուլտուր-տեխնիկական աշխատանքները,          |

|   |                     |17) ճիշտ է կատարում դարավանդների հաշվարկը, |

|   |                     |18) ճիշտ է ներկայացնում հողատարման         |

|   |                     |հակաձորակային միջոցառումների կիրառումը,    |

|   |                     |19) ճիշտ է բնութագրում ջրորսիչ առու թմբերի |

|   |                     |և  ջրանցքների հաշվարկային սխեման և         |

|   |                     |պարամետրերը:                               |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԷԼԵԿՏՐԱՏԵԽՆԻԿԱՅԻ ԷԼԵԿՏՐՈՆԻԿԱՅԻ ԵՎ       |

|                   ԱՎՏՈՄԱՏԱՑՄԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|109|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-009                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ տալ էլեկտրական և  մագնիսական    |

|   |                     |դաշտերի, էլեկտրական շղթաների ու դրանց      |

|   |                     |պարամետրերի չափման, սարքավորումներում      |

|   |                     |օգտագործվող էլեկտրոնային հարմարանքների,    |

|   |                     |էլեկտրոնային սարքերի և  ավտոմատացման       |

|   |                     |միջոցների կիրառման վերաբերյալ:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Մոդուլի տևողությունը |60 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱՀ-ԱԱՕ-5-17-001            |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն»      |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Ուսումնառության      |Բացատրել էլեկտրական և  մագնիսական դաշտերի  |

|   |արդյունք 1           |առաջացումը և  բնութագրերը                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական դաշտի       |

|   |                     |առաջացումը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում մագնիսական դաշտի       |

|   |                     |առաջացումը,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում էլեկտրական և           |

|   |                     |մագնիսական դաշտերի բնութագրերը:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Ուսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրական շղթայի հիմնական     |

|   |արդյունք 2           |հասկացությունները և  հաշվարկել շղթայի      |

|   |                     |պարամետրերը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի հիմնական                 |

|   |                     |հասկացությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաստատուն հոսանքի   |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի աշխատանքային ռեժիմները,  |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվում հաստատուն հոսանքի        |

|   |                     |էլեկտրական շղթայի պարամետրերը,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի   |

|   |                     |միաֆազ և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների       |

|   |                     |հիմնական հասկացությունները,                |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում փոփոխական հոսանքի   |

|   |                     |միաֆազ և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների       |

|   |                     |աշխատանքային ռեժիմները,                    |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվում փոփոխական հոսանքի միաֆազ |

|   |                     |և  եռաֆազ էլեկտրական շղթաների պարամետրերը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Ուսումնառության      |Էլեկտրական շղթաներում կատարել էլեկտրական   |

|   |արդյունք 3           |չափումներ                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Կատարման չափանիշներ  |1) հաստատուն հոսանքի էլեկտրական շղթայի     |

|   |                     |պարամետրերը ամբողջ շղթայում և  առանձին     |

|   |                     |տեղամասերում ճիշտ է չափում,                |

|   |                     |2) փոփոխական հոսանքի միաֆազ և  եռաֆազ      |

|   |                     |էլեկտրական շղթաների պարամետրերը ամբողջ     |

|   |                     |շղթայում և  առանձին տեղամասերում ճիշտ է    |

|   |                     |չափում,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է չափում մագնիսական մեծությունները,|

|   |                     |4) չափիչ սարքավորումների ռեժիմները ճիշտ է  |

|   |                     |կարգավորում,                               |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Ուսումնառության      |Բացատրել գծային էլեկտրական շղթաների        |

|   |արդյունք 4           |անցումային պրոցեսները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Կատարման չափանիշներ  |1) էլեկտրական շղթաներում անցումային        |

|   |                     |պրոցեսների առաջացումը ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |                     |2) տարբեր շղթաներում անցումային պրոցեսների |

|   |                     |գործնական կիրառման տեղը ճիշտ է             |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Ուսումնառության      |Ներկայացնել էլեկտրոնային ապարատներում և    |

|   |արդյունք 5           |կերպափոխիչներում օգտագործվող               |

|   |                     |կիսահաղորդչային սարքերը, էլեկտրոնային      |

|   |                     |սխեմաներն ու սարքերը                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Կատարման չափանիշներ  |1) ապարատներում էլեկտրոնային սարքերի       |

|   |                     |կիրառման առավելությունը ճիշտ է բացատրում,  |

|   |                     |2) ապարատներում էլեկտրոնային սարքերի       |

|   |                     |կիրառման թերությունները ճիշտ է բացատրում,  |

|   |                     |3) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում օգտագործվող               |

|   |                     |կիսահաղորդչային սարքերի տեսակները ճիշտ է   |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |4) կիսահաղորդչային սարքերի աշխատանքային    |

|   |                     |բնութագրերը ճիշտ է բացատրում,              |

|   |                     |5) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում կիրառվող էլեկտրոնային     |

|   |                     |սխեմաները ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |6) էլեկտրոնային սխեմաների աշխատանքի        |

|   |                     |սկզբունքը ճիշտ է բացատրում,                |

|   |                     |7) էլեկտրոնային ապարատներում և             |

|   |                     |կերպափոխիչներում կիրառվող իմպուլսային և    |

|   |                     |թվային սարքերը, նրանց աշխատանքի սկզբունքը  |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրոտեխնիկական կառույցներում  |

|   |արդյունք 6           |և  հանգույցներում ավտոմատիկայի օգտագործման |

|   |                     |տեղերը                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|125|Կատարման չափանիշներ  |1) հիդրոտեխնիկական կառույցներում և         |

|   |                     |հանգույցներում ավտոմատիկայի օգտագործման    |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) հիդրոտեխնիկական կառույցներում և         |

|   |                     |հանգույցներում կիրառվող ավտոմատիկայի       |

|   |                     |տեսակները ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |3) ավտոմատիկայի միջոցների տեղակայումը ըստ  |

|   |                     |տեղամասերի ճիշտ է կատարում:                |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»         |

|_____________________________________________________________________|

|126|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-010                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|127|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին գործնական  |

|   |                     |գիտելիքներ տալ կազմակերպությունների        |

|   |                     |աշխատանքի կազմակերպման, վարձատրության      |

|   |                     |համակարգի և  այլ տարրերի մասին:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|129|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության բնութագիրը,    |

|   |արդյունք 1           |տիպերը, ստեղծման և  գրանցման կարգը         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|132|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում «կազմակերպություն»     |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում կազմակերպությունների |

|   |                     |տիպերը և  դրանց տարբերիչ                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության     |

|   |                     |ստեղծման և  գրանցման կարգը:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|133|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքի և  աշխատավարձի       |

|   |արդյունք 2           |կազմակերպման հարցերը                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|134|Կատարման չափանիշներ  |1)  ճիշտ է բացատրում աշխատանքի տեխնիկական  |

|   |                     |նորմավորման կարևորությունը  աշխատանքի      |

|   |                     |կազմակերպման համար,                        |

|   |                     |2)  աշխատանքի բաժանման անհրաժեշտությունը և |

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է բացատրում,             |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում է աշխատանքի նորմաների  |

|   |                     |տարրերը և  հաշվում դրանց մեծությունը,      |

|   |                     |4) ճիշտ է բացատրում է աշխատանքի            |

|   |                     |վարձատրության կազմակերպման համակարգի       |

|   |                     |տարրերի էությունը,                         |

|   |                     |5) ճիշտ է բնութագրում աշխատանքի            |

|   |                     |վարձատրության ձևերի                        |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության հիմնական և     |

|   |արդյունք 3           |օժանդակ տնտեսությունների կազմակերպման      |

|   |                     |հարցերը                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում կազմակերպության        |

|   |                     |արտադրական գործընթացի կազմակերպման ձևերը   |

|   |                     |և  ներկայացվող պահանջները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում կազմակերպության        |

|   |                     |ստորաբաժանումների ձևավորման  սկզբունքները, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական            |

|   |                     |տնտեսություններում գործընթացների           |

|   |                     |կազմակերպման հիմունքները,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում օժանդակ             |

|   |                     |տնտեսություններում գործընթացների           |

|   |                     |կազմակերպման հիմունքները,                  |

|   |                     |5) ճիշտ է գնահատում կազմակերպության        |

|   |                     |արտադրական կառուցվածքի արդյունավետությունը:|

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»        |

|_____________________________________________________________________|

|137|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-011                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |կարողություններ կազմակերպության և  նրա     |

|   |                     |առանձին ստորաբաժանումների աշխատանքի        |

|   |                     |կազմակերպման և  տնտեսության վարման առանձին |

|   |                     |հարցերի բնագավառում:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-010               |

|   |                     |«Կազմակերպության աշխատանքի կազմակերպում»   |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 1           |դրանց օգտագործման մակարդակի                |

|   |                     |գնահատման ցուցանիշները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը ճիշտ է|

|   |                     |ներկայացնում և  բնութագրում,               |

|   |                     |2) նյութական ռեսուրսները ճիշտ են           |

|   |                     |բնութագրվում, օգտագործման մակարդակի        |

|   |                     |գնահատումը ճիշտ է,                         |

|   |                     |3) աշխատանքային ռեսուրսները ճիշտ են        |

|   |                     |բնութագրվում, օգտագործման մակարդակի        |

|   |                     |գնահատումը ճիշտ է,                         |

|   |                     |4) ֆինանսական ռեսուրսները ճիշտ են          |

|   |                     |բնութագրվում, օգտագործման մակարդակի        |

|   |                     |գնահատումը ճիշտ է:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Ուսումնառության      |Մեկնաբանել գնագոյացման հասկացությունները և |

|   |արդյունք 2           |մեխանիզմները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում գների կազմը և  դրանց   |

|   |                     |միջև  կապը,                                |

|   |                     |2) արտադրանքի ինքնարժեքի ձևավորման         |

|   |                     |մեխանիզմը ճիշտ է բացատրում,                |

|   |                     |3) անհատական գինը շուկայական գնի վերածվելու|

|   |                     |մեխանիզմը ճիշտ է մեկնաբանում:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Ուսումնառության      |Կատարել կազմակերպության գործունեության     |

|   |արդյունք 3           |վերլուծական աշխատանքներ                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Կատարման չափանիշներ  |1) տնտեսական որոշումներ ընդունելու և       |

|   |                     |գնահատական տալու համար վերլուծական         |

|   |                     |աշխատանքների անհրաժեշտությունը ճիշտ է      |

|   |                     |բացատրում,                                 |

|   |                     |2) ցուցանիշների փոփոխության չափի և         |

|   |                     |պատճառների բացահայտումը ճիշտ է կատարում,   |

|   |                     |3) կազմակերպության ռեզերվների բացահայտման  |

|   |                     |եզրակացությունները ճիշտ է կատարում:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Ուսումնառության      |Բիզնես պլանի կազմման համար պատրաստել       |

|   |արդյունք 4           |նախնական տվյալներ                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|149|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես պլանի դերը և  նշանակությունը ճիշտ|

|   |                     |է բացատրում,                               |

|   |                     |2) բիզնես պլանի բովանդակությունը ճիշտ է    |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) շուկայի վերլուծության քայլերը և         |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է կատարում,        |

|   |                     |4) ապրանքաշարժման նպատակահարմար            |

|   |                     |տարբերակների ընտրությունը հիմնավորում է,   |

|   |                     |5) արտադրանքի թողարկման պլանի կազմման      |

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                     |6) ռիսկերի կանխատեսման մոտեցումները և      |

|   |                     |հաղթահարման քայլերը ճիշտ է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Ուսումնառության      |Բացատրել հարկային և  մաքսային օրենքների և  |

|   |արդյունք 5           |հարկերի հաշվարկման հիմունքները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ հարկային և       |

|   |                     |մաքսային օրենսդրական ակտերը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հարկերի առանձին        |

|   |                     |տեսակների հաշվարկման կարգը և               |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում հարկերի գումարները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման մեթոդները և         |

|   |արդյունք 6           |կազմակերպության կառավարման ապարատի         |

|   |                     |կառուցվածքը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Կատարման չափանիշներ  |1) մենեջմենթի էությունը և  խնդիրները ճիշտ է|

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) կառավարման մեթոդների բովանդակությունը   |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |3) կազմակերպության կառավարման ապարատի      |

|   |                     |կառուցվածքը և  առանձին բաժինների           |

|   |                     |ֆունկցիաները ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                     |4) կառավարման գործընթացի արդյունավետության |

|   |                     |գնահատման մոտեցումները ճիշտ է:             |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|154|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-012                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար |

|   |                     |անհրաժեշտ  գործնական հմտություններ: Դրանք  |

|   |                     |ներառում են ինքնուրույն բիզնես             |

|   |                     |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ   |

|   |                     |գործողությունների իրականացման              |

|   |                     |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված     |

|   |                     |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ             |

|   |                     |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես             |

|   |                     |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության         |

|   |                     |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար         |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:|

|   |                     |Մյուս ուսումնառության արդյունքների         |

|   |                     |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է        |

|   |                     |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |

|   |                     |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |

|   |                     |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան    |

|   |                     |ծրագրեր մշակելու համար:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի    |

|   |արդյունք 1           |ձևավորման  գործընթացը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը|

|   |                     |և  ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում,      |

|   |                     |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի  |

|   |                     |անձնային հատկանիշների կարևորությունը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական     |

|   |                     |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,     |

|   |                     |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է        |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի   |

|   |                     |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է          |

|   |                     |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,             |

|   |                     |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և     |

|   |արդյունք 2           |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|162|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության կազմակերպչաիրավական     |

|   |                     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|   |                     |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող    |

|   |                     |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը       |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի        |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,     |

|   |                     |4) կազմակերպության ստեղծման համար պահանջվող|

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,            |

|   |                     |5) կազմակերպության կառավարման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը     |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,    |

|   |                     |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների        |

|   |                     |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,            |

|   |                     |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և               |

|   |                     |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները   |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |10) աշխատողների ընտրության կարգը           |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող    |

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և       |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և          |

|   |                     |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,      |

|   |                     |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավոր է:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|163|Ուսումնառության      |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման    |

|   |արդյունք 3           |գործողություններ                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|164|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»              |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) շուկայի հետազոտման հիմնական             |

|   |                     |ուղղությունները բացահայտում է,             |

|   |                     |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը   |

|   |                     |ճիշտ է բնութագրում,                        |

|   |                     |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների|

|   |                     |ընտրությունը հիմնավոր է,                   |

|   |                     |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման|

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է,                       |

|   |                     |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի  |

|   |                     |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                |

|   |                     |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը      |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,    |

|   |                     |10) մարքեթինգի գաղափարների (4P և  7P)      |

|   |                     |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,         |

|   |                     |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման   |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավորված է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|165|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 4           |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և     |

|   |                     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |                     |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |

|   |                     |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման         |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի            |

|   |                     |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |                     |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և   |

|   |                     |դրանց առնչվող ցուցանիշների                 |

|   |                     |մեկնաբանությունը ճիշտ է,                   |

|   |                     |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման        |

|   |                     |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների      |

|   |                     |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված       |

|   |                     |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,   |

|   |                     |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման        |

|   |                     |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության       |

|   |                     |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,        |

|   |                     |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի        |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների |

|   |                     |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,|

|   |                     |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման         |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման   |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ|

|   |                     |վերլուծական գործողությունները և  ըստ       |

|   |                     |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Ուսումնառության      |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի |

|   |արդյունք 5           |(ծառայության) գինը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Կատարման չափանիշներ  |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը    |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,           |

|   |                     |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները|

|   |                     |և  վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական      |

|   |                     |ձևակերպումները  ճիշտ է,                    |

|   |                     |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և           |

|   |                     |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար       |

|   |                     |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ  |

|   |                     |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության  |

|   |                     |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է        |

|   |                     |կիրառում,                                  |

|   |                     |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության       |

|   |                     |միավորի ինքնարժեքը,                        |

|   |                     |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները  |

|   |                     |ճիշտ է գնահատում,                          |

|   |                     |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի       |

|   |                     |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,          |

|   |                     |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման   |

|   |                     |տրամաբանությունը բացատրում է:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|169|Ուսումնառության      |Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների    |

|   |արդյունք 6           |ծրագիր                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի|

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության   |

|   |                     |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                |

|   |                     |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ    |

|   |                     |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման  |

|   |                     |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,           |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,    |

|   |                     |5) SWOT վերլուծության արդյունքները կիրառում|

|   |                     |է բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում,      |

|   |                     |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները |

|   |                     |հիմնավորված է,                             |

|   |                     |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը  |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է սահմանվել|

|   |                     |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների |

|   |                     |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման   |

|   |                     |քայլերը հիմնավոր են:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Ուսումնառության      |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական  |

|   |արդյունք 7           |հաշվետվություններ                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Կատարման չափանիշներ  |1) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,             |

|   |                     |2) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու|

|   |                     |համար կիրառվող ելակետային ցուցանիշների     |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է կատարում,                  |

|   |                     |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է  |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը   |

|   |                     |համապատասխանում է օրենսդրության            |

|   |                     |պահանջներին,                               |

|   |                     |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ|

|   |                     |է ներկայացնում,                            |

|   |                     |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները |

|   |                     |ճիշտ է լրացնում,                           |

|   |                     |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի|

|   |                     |պահանջները ճիշտ է բացատրում,               |

|   |                     |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի     |

|   |                     |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻԴՐԱՎԼԻԿԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ» |

|_____________________________________________________________________|

|173|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-013                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|174|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մասնագիտական գործունեության համար անհրաժեշտ|

|   |                     |հիդրավլիկական հաշվարկներ կատարելու         |

|   |                     |գործնական հմտություններ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-002 «Տեսական      |

|   |                     |մեխանիկա» և  ՀԲԱ-5-17-007 «Երկրաբանության  |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրավլիկայի էությունը,        |

|   |արդյունք 1           |խնդիրները և  կառուցվածքը                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|179|Կատարման չափանիշներ  |1) հիդրավլիկայի ուսումնասիրման             |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) հիդրավլիկայի օրենքների կիրառման         |

|   |                     |բնագավառները ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                     |3) հիդրավլիկայի խնդիրները ճիշտ է           |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |4) հիդրավլիկայի բաժինները ճիշտ է           |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |5) հիդրավլիկայի ուսումնասիրության մեթոդները|

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|180|Ուսումնառության      |Կատարել հիդրոստատիկական հաշվարկներ         |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|181|Կատարման չափանիշներ  |1) հեղուկի ֆիզիկական հատկությունների       |

|   |                     |բնութագրումը ճիշտ է,                       |

|   |                     |2) հիդրոստատիկ ճնշման տեսակները ճիշտ է     |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) հիդրոստատիկ ճնշումը ճիշտ է հաշվում,     |

|   |                     |4) ճիշտ է կառուցում ճնշման էպյուրը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում մարմինների լողալու     |

|   |                     |պայմանները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|182|Ուսումնառության      |Կառուցել էներգիայի և  պիեզոմետրական գծերը  |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|183|Կատարման չափանիշներ  |1) հեղուկի շարժման տեսակները ճիշտ է        |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում հիդրոդինամիկայի հիմնական|

|   |                     |հավասարումը,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է կառուցում էներգիայի և            |

|   |                     |պիեզոմետրական գծերը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|184|Ուսումնառության      |Կատարել խողովակաշարի հաշվարկ               |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|185|Կատարման չափանիշներ  |1) հեղուկի շարժման ռեժիմները ճիշտ է        |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում խողովակաշարի ելքը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում հեղուկի ճնշման        |

|   |                     |կորուստները,                               |

|   |                     |4) հիդրավլիկական հարվածից առաջացած ճնշման  |

|   |                     |բարձրացման չափը ճիշտ է հաշվարկում:         |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1329-Ն
Հրաման