Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆ ...

 

 

110.1329.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017502

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1329-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.04.5 «ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.04.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ` ՀՈՂԱԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ, ՀՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ՋՐԱՅԻՆ ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻԴՐՈԵՐԿՐԱԲԱՆԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ         |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|186|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-014                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|187|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մասնագիտական խնդիրները լուծելու համար      |

|   |                     |անհրաժեշտ հիդրոերկրաբանական հաշվարկներ     |

|   |                     |կատարելու գործնական կարողություններ:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|188|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|189|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-013 «Հիդրավլիկական|

|   |                     |հաշվարկների կատարման հմտություններ»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|190|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|191|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրոերկրաբանության էությունը, |

|   |արդյունք 1           |խնդիրները և  կառուցվածքը                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|192|Կատարման չափանիշներ  |1) հիդրոերկրաբանության ուսումնասիրման      |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |2) հիդրոերկրաբանական հաշվարկների կիրառման  |

|   |                     |բնագավառները ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                     |3) հիդրոերկրաբանության խնդիրները ճիշտ է    |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |4) հիդրոերկրաբանական հաշվարկների կատարման  |

|   |                     |մեթոդները ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |5) ջրառ կառուցվածքների իրականացման         |

|   |                     |բնապահպանական հետևանքները  ճիշտ է          |

|   |                     |մեկնաբանում:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|193|Ուսումնառության      |Նախապատրաստել հիդրոերկրաբանական հաշվարկի   |

|   |արդյունք 2           |համար անհրաժեշտ ելակետային տվյալներ        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|194|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ կառուցվածքների տեսակների և  ջրատար  |

|   |                     |շերտի պարամետրերի ելակետային տվյալների     |

|   |                     |ցանկն ամբողջական է,                        |

|   |                     |2) ելակետային տվյալների աղբյուրները ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) ըստ առաջադրանքի ելակետային անհրաժեշտ    |

|   |                     |տվյալները ճիշտ են հավաքագրված,             |

|   |                     |4) հավաքագրված տվյալների տեսակավորումը և   |

|   |                     |խմբավորումը լիարժեք է,                     |

|   |                     |5) ելակետային տվյալները ձևավորված  են      |

|   |                     |սահմանված կարգով:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|195|Ուսումնառության      |Կատարել հաստատուն ելքով հորատանցքերի       |

|   |արդյունք 3           |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|196|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրի ճնշման անկումը հորատանցքում         |

|   |                     |հաստատված ֆիլտրացիոն շարժման դեպքի համար   |

|   |                     |ճիշտ է հաշվված,                            |

|   |                     |2) ջրի ճնշման անկումը հորատանցքում         |

|   |                     |չհաստատված ֆիլտրացիոն շարժման դեպքի համար  |

|   |                     |ճիշտ է հաշվված,                            |

|   |                     |3) ճնշման անկումը ջրատար շերտում հաստատված |

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքի համար ճիշտ է      |

|   |                     |հաշվված,                                   |

|   |                     |4) ճնշման անկումը ջրատար շերտում չհաստատված|

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքի համար ճիշտ է      |

|   |                     |հաշվված,                                   |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում հորատանցքերի             |

|   |                     |փոխազդեցության արժեքը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|197|Ուսումնառության      |Կատարել ինքնաթափ հորատանցքերի հաշվարկներ   |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|198|Կատարման չափանիշներ  |1) հորատանցքի ելքը հաստատված ֆիլտրացիոն    |

|   |                     |շարժման դեպքում ճիշտ է որոշված,            |

|   |                     |2) հորատանցքի ելքը չհաստատված ֆիլտրացիոն   |

|   |                     |շարժման դեպքում ճիշտ է որոշված,            |

|   |                     |3) ճնշման անկումը ջրատար շերտում հաստատված |

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |4) ճնշման անկումը ջրատար շերտում չհաստատված|

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում հորատանցքերի             |

|   |                     |փոխազդեցության արժեքը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|199|Ուսումնառության      |Կատարել շատրվանող հորատանցքերի հաշվարկներ  |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|200|Կատարման չափանիշներ  |1) հորատանցքի ելքը հաստատված ֆիլտրացիոն    |

|   |                     |շարժման դեպքում ճիշտ է որոշված,            |

|   |                     |2) հորատանցքի ելքը չհաստատված ֆիլտրացիոն   |

|   |                     |շարժման դեպքում ճիշտ է որոշված,            |

|   |                     |3) ճնշման անկումը հորատանցքում հաստատված   |

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |4) ճնշման անկումը հորատանցքում չհաստատված  |

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |5) ճնշման անկումը ջրատար շերտում հաստատված |

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |6) ճնշման անկումը ջրատար շերտում չհաստատված|

|   |                     |ֆիլտրացիոն շարժման դեպքում ճիշտ է հաշվված, |

|   |                     |7) ճիշտ է որոշում հորատանցքերի             |

|   |                     |փոխազդեցության արժեքը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|201|Ուսումնառության      |Կատարել ջրատար շերտի հիդրոերկրաբանական     |

|   |արդյունք 6           |բնութագրերի հաշվարկներ                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|202|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրատար շերտի հիդրոերկրաբանական          |

|   |                     |բնութագրերը ճիշտ է ներկայացնում,           |

|   |                     |2) ջրատար շերտի ֆիլտրացիոն գործակիցը ճիշտ է|

|   |                     |որոշված,                                   |

|   |                     |3) ջրատար շերտի ջրահաղորդականության արժեքը |

|   |                     |ճիշտ է  որոշված,                           |

|   |                     |4) ջրատար շերտի պիեզահաղորդականության      |

|   |                     |արժեքը ճիշտ է  որոշված,                    |

|   |                     |5) ճիշտ է հիմնավորում ստորերկրյա ջրատար    |

|   |                     |հորիզոնների արդյունավետ շահագործման        |

|   |                     |հիմնախնդիրը:                               |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԱՆՔԻ ՀՈՐԻԶՈՆԱԿԱՆ ՀԱՆՈՒՅԹԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ        |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|203|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-015                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|204|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ տեղանքի հորիզոնական հանույթի|

|   |                     |իրականացման անհրաժեշտության մասին, ինչպես  |

|   |                     |նաև  ձևավորել  հորիզոնական հանույթի        |

|   |                     |կազմակերպման գործնական կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|205|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|206|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|207|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|208|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գեոդեզիական                    |

|   |արդյունք 1           |ուսումնասիրությունների անհրաժեշտությունը և |

|   |                     |խնդիրները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|209|Կատարման չափանիշներ  |1) գեոդեզիական ուսումնասիրությունների      |

|   |                     |էությունը և  արդյունքների գործնական        |

|   |                     |կիրառման կարևորությունը  ճիշտ է            |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) գեոդեզիական ուսումնասիրությունների      |

|   |                     |առանցքային խնդիրները ճիշտ է բացատրում,     |

|   |                     |3) երկրագնդի կառուցվածքը գեոդեզիայի        |

|   |                     |տեսանկյունից ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում քարտեզների և         |

|   |                     |հատակագծերի կառուցվածքը և  կատարման        |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |5) քարտեզի պայմանական նշանները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) մասշտաբը և  դրա տեսակները ճիշտ է        |

|   |                     |բացատրում:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|210|Ուսումնառության      |Նկարագրել գեոդեզիայում իրականացվող         |

|   |արդյունք 2           |հանույթները և  կիրառել օգտագործվող         |

|   |                     |գործիքները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|211|Կատարման չափանիշներ  |1) գեոդեզիական հանույթների էությունը ճիշտ է|

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) հանույթների տեսակները և  իրականացման    |

|   |                     |եղանակները ճիշտ է նկարագրում,              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գեոդեզիական         |

|   |                     |պարզագույն գործիքները և  դրանց կիրառումը,  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում թեոդոլիտի           |

|   |                     |կառուցվածքը,                               |

|   |                     |5) թեոդոլիտից օգտվելու կարգը և   աշխատանքի |

|   |                     |սկզբունքը ճիշտ է բացատրում,                |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում թեոդոլիտի ստուգումները, |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |տեղագրական հանույթ,                        |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |դաշտային հանույթ,                          |

|   |                     |9) ճիշտ է կատարում տեղանքի պարզագույն      |

|   |                     |բուսոլային հանույթ:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|212|Ուսումնառության      |Կատարել տեղանքի հորիզոնական հանույթ        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|213|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հորիզոնական հանույթի|

|   |                     |հաջորդական քայլերը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում հորիզոնական             |

|   |                     |հեռավորությունների, հորիզոնական և  ուղղաձիգ|

|   |                     |թեքման անկյունների չափագրումը,             |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում չափումների արդյունքներով|

|   |                     |հաշվարկները,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է լուծում գեոդեզիական ուղիղ և      |

|   |                     |հակադարձ խնդիրները:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|214|Ուսումնառության      |Ձևակերպել  հորիզոնական հանույթի            |

|   | արդյունք 4          |արդյունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|215|Կատարման չափանիշներ  |1) հորիզոնական հանույթի արդյունքների       |

|   |                     |ձևակերպման  մոտեցումները ճիշտ է            |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է կառուցում գեոդեզիական ցանցը,     |

|   |                     |3) ճիշտ է տեղադրում հանույթի ենթարկված     |

|   |                     |կետերը,                                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ձևավորում  հատակագիծը,           |

|   |                     |5) կիրառում է համակարգչային համապատասխան   |

|   |                     |ծրագրեր:                                   |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՆԻՎԵԼԻՐԱՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ          |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|216|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-016                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|217|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ տալ նիվիլիրացման աշխատանքների   |

|   |                     |իրականացման անհրաժեշտության և  մանրամասների|

|   |                     |մասին, ինչպես նաև  ձևավորել  նիվիլիրացման  |

|   |                     |աշխատանքների կատարման  գործնական           |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|218|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|219|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-015 «Տեղանքի      |

|   |                     |հորիզոնական հանույթի իրականացման           |

|   |                     |հմտություններ» մոդուլը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|220|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|221|Ուսումնառության      |Ներկայացնել նիվելիրացման աշխատանքների      |

|   |արդյունք 1           |մանրամասները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|222|Կատարման չափանիշներ  |1) նիվելիրացման աշխատանքների էությունը և   |

|   |                     |խնդիրները ճիշտ է բացատրում,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում նիվելիրացման        |

|   |                     |աշխատանքների բաղադրիչները,                 |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում պետական նիվելիրացման |

|   |                     |ցանցի կազմման աշխատանքների                 |

|   |                     |անհրաժեշտությունը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|223|Ուսումնառության      |Կիրառել նիվելիրը                           |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|224|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում նիվելիրի կառուցվածքը|

|   |                     |և  աշխատանքի սկզբունքը,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է օգտվում նիվելիրից,               |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում նիվելիրի ստուգումները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|225|Ուսումնառության      |Կատարել նիվելիրային հանույթ                |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|226|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում տեխնիկական նիվելիրացման |

|   |                     |աշխատանքներ,                               |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում մակերևույթի             |

|   |                     |նիվելիրացում` քառակուսիներով,              |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում երկայնական և  լայնական  |

|   |                     |պիկետաժի նշահարում,                        |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կորերի նշահարումը   |

|   |                     |և  կատարում այն բնության մեջ,              |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում գծային կառուցվածքների   |

|   |                     |պիկետավորման հաշվարկները:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|227|Ուսումնառության      |Կառուցել գծային կառուցվածքի երկայնական և   |

|   |արդյունք 4           |լայնական կտրվածքները                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|228|Կատարման չափանիշներ  |1) գծային կառուցվածքի երկայնական և         |

|   |                     |լայնական կտրվածքների էությունը ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) թղթի վրա երկայնական կտրվածքը ճիշտ է     |

|   |                     |կառուցում,                                 |

|   |                     |3) թղթի վրա լայնական կտրվածքները ճիշտ է    |

|   |                     |կառուցում,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվում հողային աշխատանքների     |

|   |                     |ծավալները,                                 |

|   |                     |5) համակարգչային ծրագրերը ճիշտ է կիրառում: |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՂԱՆՔԻ ՏԱԽԵՈՄԵՏՐԱԿԱՆ ՀԱՆՈՒՅԹԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ       |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|229|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-017                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|230|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |տեղանքի տախեոմետրական հանույթի իրականացման |

|   |                     |գործնական կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|231|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|232|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-015 «Տեղանքի      |

|   |                     |հորիզոնական հանույթի իրականացման           |

|   |                     |հմտություններ» մոդուլը:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|233|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|234|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տախեոմետրի կառուցվածքը և       |

|   |արդյունք 1           |աշխատանքի սկզբունքը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|235|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տախեոմետրի          |

|   |                     |աշխատանքային մասերը,                       |

|   |                     |2) տախեոմետրից օգտվելու կարգը ճիշտ է       |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|236|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տախեոմետրական հանույթի         |

|   |արդյունք 2           |հաջորդականությունը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|237|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում տախեոմետրական       |

|   |                     |հանույթի հաջորդական քայլերը,               |

|   |                     |2) տախեոմետրը բերում է աշխատանքային վիճակի,|

|   |                     |3) տախեոմետրի օգնությամբ ճիշտ է կատարում   |

|   |                     |չափումները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է իրականացնում տախեոմետրական       |

|   |                     |հաշվարկներ,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում իրադրության բնորոշ      |

|   |                     |կետերի չափագրումը,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում հատակագիծը թղթի վրա,   |

|   |                     |7) ճիշտ է լուծում առաջադրված խնդիրները     |

|   |                     |հատակագծի վրա,                             |

|   |                     |8) համակարգչային ծրագրերը ճիշտ է կիրառում: |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ            |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|238|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-018                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|239|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մասնագիտական գործունեության համար անհրաժեշտ|

|   |                     |ջրատնտեսական հաշվարկներ կատարելու գործնական|

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|240|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|241|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-020 «Ջրաբանական   |

|   |                     |հաշվարկների կատարման հմտություններ»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|242|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|243|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրատնտեսական հաշվարկների       |

|   |արդյունք 1           |կատարման անհրաժեշտությունը և  էությունը    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|244|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրատնտեսական հաշվարկների կատարման       |

|   |                     |անհրաժեշտությունը ճիշտ է մեկնաբանում,      |

|   |                     |2) ճիշտ է բացահայտում ջրատնտեսական         |

|   |                     |հաշվարկների կատարման միջոցով լուծվող       |

|   |                     |խնդիրները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է գնահատում ջրամբարների դերը:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|245|Ուսումնառության      |Հաշվարկել ջրամբարների բնութագրիչները       |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|246|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է դասակարգում ջրամբարները,         |

|   |                     |2) ջրամբարների բնութագրիչների կազմը ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |3) ջրամբարի բաթիգրաֆիկ կորերը ճիշտ է       |

|   |                     |կառուցում,                                 |

|   |                     |4) ջրամբարի նորմատիվ մակարդակները և        |

|   |                     |ծավալները ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |5) ալիքային պարամետրերը ջրամբարներում ճիշտ |

|   |                     |է ներկայացնում,                            |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվարկում ջրամբարի օգտակար      |

|   |                     |ծավալը,                                    |

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում ջրամբարի տղմակալման և |

|   |                     |ծառայության ժամկետները,                    |

|   |                     |8) ճիշտ է հաշվարկում ջրամբարի մեռյալ       |

|   |                     |ծավալը,                                    |

|   |                     |9) ճիշտ է հաշվում ջրամբարի ընդհանուր       |

|   |                     |ծավալը:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|247|Ուսումնառության      |Հաշվարկել ջրի կորուստը ջրամբարներից        |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|248|Կատարման չափանիշներ  |1) գոլորշիացման հետևանքով  ջրի կորուստը    |

|   |                     |ջրամբարի հայելու մակերեսից ճիշտ է          |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |2) ֆիլտրացիայի հետևանքով  ջրի կորուստը     |

|   |                     |ջրամբարի և  հիդրոհանգույցի կառուցվածքների  |

|   |                     |հատակից և  պատերից ճիշտ է հաշվարկում,      |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում ջրի կորուստը ջրամբարի |

|   |                     |սառցագոյացման վրա,                         |

|   |                     |4) գոլորշիացման և  ֆիլտրացիայի հետևանքով   |

|   |                     |ջրի գումարային կորուստների հաշվարկման      |

|   |                     |գրաֆիկը ճիշտ է կառուցում:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|249|Ուսումնառության      |Կատարել հոսքի կարգավորման հաշվարկներ       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|250|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում հոսքի կարգավորման    |

|   |                     |հաշվարկների խնդիրները,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հոսքի կարգավորման   |

|   |                     |ձևերը,                                     |

|   |                     |3) ճիշտ է կիրառում հոսքի կարգավորման       |

|   |                     |հաշվարկների մեթոդները,                     |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում հոսքի կարգավորման       |

|   |                     |հաշվարկը աղյուսակ-բալանսային եղանակով ուղիղ|

|   |                     |խնդրի դեպքում,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է հաշվարկում ջրամբարի օգտակար      |

|   |                     |ծավալը տրված ջրապահանջի և  հաշվարկային     |

|   |                     |ապահովվածության դեպքում,                   |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում ջրապահանջի և  ներհոսքի |

|   |                     |համատեղելիության գրաֆիկները,               |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում հոսքի կարգավորման       |

|   |                     |հաշվարկը աղյուսակ-բալանսային եղանակով      |

|   |                     |հակառակ խնդրի դեպքում,                     |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում հոսքի կարգավորման       |

|   |                     |հաշվարկը ինտեգրալ կորերի մեթոդով,          |

|   |                     |9) ճիշտ է հաշվարկում հոսքի ինտեգրալ կորի   |

|   |                     |կոորդինատները,                             |

|   |                     |10) ճիշտ է կառուցում ինտեգրալ կորը         |

|   |                     |ճառագայթային մեթոդով,                      |

|   |                     |11) ճիշտ է հաշվարկում ջրամբարի տարեկան     |

|   |                     |կարգավորման ծավալը:                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|251|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրամբարի կարգավորող            |

|   |արդյունք 5           |ազդեցությունը առավելագույն ելքերի վրա      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|252|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում ջրամբարի             |

|   |                     |ազդեցությունը հեռացվող ելքերի վրա,         |

|   |                     |2) ճիշտ է կառուցում հորդացման և  վարարման  |

|   |                     |հիդրոգրաֆները,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է կառուցում ջրամբարից արտահոսքի և  |

|   |                     |ներհոսքի սխեման,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է կառուցում հորդացման (վարարման)   |

|   |                     |սխեմայացված պարաբոլաձև  հիդրոգրաֆը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում մոտավոր հեռացվող ջրի     |

|   |                     |ելքը,                                      |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում հորդացման (վարարման)   |

|   |                     |սեղանաձև  հիդրոգրաֆի և  գծային օրենքով     |

|   |                     |ջրամբարից ջրի հեռացման սխեման,             |

|   |                     |7) ճիշտ է կառուցում հորդացման (վարարման)   |

|   |                     |եռանկյունաձև  հիդրոգրաֆի և  գծային օրենքով |

|   |                     |ջրամբարից ջրի հեռացման սխեման,             |

|   |                     |8) ճիշտ է որոշում ֆարսիրովկայի ծավալը:     |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱԷՆԵՐԳԵՏԻԿ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ            |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|253|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-019                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|254|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին անհրաժեշտ      |

|   |                     |գիտելիքներ և  գործնական հմտություններ տալ  |

|   |                     |ջրաէներգետիկ հաշվարկներ կատարելու և  դրանք |

|   |                     |մասնագիտական գործունեության ընթացքում      |

|   |                     |կիրառելու բնագավառում:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|255|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|256|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-020 «Ջրաբանական   |

|   |                     |հաշվարկների կատարման հմտություններ»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|257|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|258|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրաէներգետիկ հաշվարկների       |

|   |արդյունք 1           |կատարման էությունը և                       |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|259|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում ջրային էներգիայի     |

|   |                     |օգտագործման կարևորությունը,                |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում երկրի հիդրոէներգետիկ |

|   |                     |պոտենցիալը,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում ջրաէներգետիկ           |

|   |                     |հաշվարկների կատարման մեթոդների             |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|260|Ուսումնառության      |Կազմել ջրատնտեսական բալանս                 |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|261|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում ջրատնտեսական բալանսի |

|   |                     | տեսակները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում ջրատնտեսական բալանսը,    |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում ջրատնտեսական բալանսի  |

|   |                     |ելքամասի`  տնտեսության առանձին ճյուղերի ջրի|

|   |                     |պահանջը,                                   |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմում և  ամփոփում ջրատնտեսական |

|   |                     |բալանսը,                                   |

|   |                     |5)  ճիշտ է ամփոփում ջրատնտեսական բալանսը`  |

|   |                     |բնության պահպանման հարցերի հաշվառումով:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|262|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ՀԷԿ-ի պարամետրերը և  կատարել   |

|   |արդյունք 3           |հաշվարկներ                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|263|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ՀԷԿ-ի շենքի հիմնական|

|   |                     | էլեմենտներն ու սարքավորումները,           |

|   |                     |2)  ըստ դեպքերի ճիշտ է ներկայացնում ՀԷԿ-ի  |

|   |                     |էներգետիկ պարամետրերը,                     |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում ճնշման ստեղծման      |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվարկում ՀԷԿ-ի ճնշումը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է հաշվարկում ապահովված             |

|   |                     |հզորությունը,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է որոշում ՀԷԿ-ի տեղակայված         |

|   |                     |հզորությունը և  ելքը,                      |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում էներգոհամակարգը,     |

|   |                     |8) ճիշտ է կառուցում էներգոհամակարգի        |

|   |                     |բեռնվածության գրաֆիկը և  անալիզային կորը,  |

|   |                     |9) ճիշտ է ընտրում ագրեգատների թիվը,        |

|   |                     |10) ճիշտ է ընտրում տուրբինները և  կառուցում|

|   |                     |բնութագրերը,                               |

|   |                     |11) ճիշտ է ընտրում գեներատորները,          |

|   |                     |12) ճիշտ է որոշում ՀԷԿ-ի տեղը:             |

|_____________________________________________________________________|

|      ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱԲԱՆԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ             |

|                        ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|264|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-020                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|265|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մասնագիտական գործունեության համար անհրաժեշտ|

|   |                     |ջրաբանական հաշվարկներ կատարելու գործնական  |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|266|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|267|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-007               |

|   |                     |«Երկրաբանության հիմունքներ» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|268|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|269|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրաբանական հաշվարկների կատարման|

|   |արդյունք 1           |էությունը, խնդիրները                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|270|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրաբանության ուսումնասիրության ոլորտը   |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |2) ջրային օբյեկտների նախագծման ժամանակ     |

|   |                     |ջրաբանական հաշվարկների գործնական           |

|   |                     |նշանակությունը հիմնավորում է,              |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում ջրաբանական           |

|   |                     |հաշվարկների կատարման մեթոդները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|271|Ուսումնառության      |Ներկայացնել գետային հոսքը, նրա             |

|   |արդյունք 2           |բնութագրիչները                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|272|Կատարման չափանիշներ  |1) գետային հոսքի հիմնական բնութագրիչների   |

|   |                     |կազմը, չափման միավորները ճիշտ է            |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվում հոսքի վայրկյանական ծախսը,|

|   |                     |3) ճիշտ է կառուցում հիդրոգրաֆը,            |

|   |                     |4) ճիշտ է առանձնացնում ծախսի ռեժիմի        |

|   |                     |փուլերը,                                   |

|   |                     |5) ճիշտ է հաշվում հոսքի մոդուլը,           |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվում հոսքի շերտը,             |

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվում հոսքի գործակիցը,         |

|   |                     |8) ճիշտ է կազմում գետային ավազանի ջրային   |

|   |                     |հաշվեկշիռը,                                |

|   |                     |9) ճիշտ է բացատրում հոսքի վրա ազդող        |

|   |                     |գործոնները,                                |

|   |                     |10) ճիշտ է գնահատում հոսքի ձևավորման       |

|   |                     |բնակլիմայական պայմանները,                  |

|   |                     |11) ըստ դեպքերի ճիշտ է հաշվում հոսքի       |

|   |                     |նորման:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|273|Ուսումնառության      |Հաշվարկել հոսքի ապահովվածությունը          |

|   | արդյունք 3          |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|274|Կատարման չափանիշներ  |1) հոսքի ապահովվածության էությունը ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) հաշվարկի համար դիտումների շարքն         |

|   |                     |ամբողջական է,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է որոշում   ծախսի միջին բազմամյա   |

|   |                     |մեծությունը,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է հաշվարկում մոդուլային գործակիցը, |

|   |                     |5) ճիշտ է հաշվարկում վարիացիայի գործակիցը, |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվարկում ասիմետրիայի գործակիցը,|

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում հոսքի ապահովվածության |

|   |                     |տեսական կորի օրդինատները,                  |

|   |                     |8) ճիշտ է կառուցում հոսքի տեսական          |

|   |                     |ապահովվածության կորը,                      |

|   |                     |9) էմպիրիկ կետերով հոսքի տեսական           |

|   |                     |ապահովվածության կորի ստուգումը ճիշտ է,     |

|   |                     |10) ճիշտ է կատարում հոսքի ներտարեկան       |

|   |                     |բաշխումը,                                  |

|   |                     |11) հաշվարկները ձևավորված  են և  հոսքի     |

|   |                     |ապահովվածության տեսական կորը կառուցված է   |

|   |                     |սահմանված կարգով,                          |

|   |                     |12) հոսքի ապահովվածության հաշվարկի         |

|   |                     |արդյունքները ճիշտ է ամփոփում:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|275|Ուսումնառության      |Հաշվարկել հոսքի բնորոշ ծախսերը             |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|276|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հոսքի բնորոշ        |

|   |                     |ծախսերը,                                   |

|   |                     |2) ըստ դեպքերի ճիշտ է հաշվարկում           |

|   |                     |առավելագույն ելքը դիտումների շարք          |

|   |                     |ունենալիս,                                 |

|   |                     |3) ըստ դեպքերի ճիշտ է հաշվարկում նվազագույն|

|   |                     |ելքը,                                      |

|   |                     |4) ճիշտ է կառուցում հիդրոգրաֆը:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|277|Ուսումնառության      |Հաշվարկել գետային կոշտ հոսքը               |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|278|Կատարման չափանիշներ  |1) գետային կոշտ հոսքը ճիշտ է բնութագրում,  |

|   |                     |2) կախված ջրաբերուկների ելքը գրաֆիկական    |

|   |                     |եղանակով ճիշտ է հաշվարկում,                |

|   |                     |3) կախված ջրաբերուկների ելքը անալիտիկ      |

|   |                     |եղանակով ճիշտ է հաշվարկում,                |

|   |                     |4) հատակային ջրաբերուկների ելքը գրաֆիկական |

|   |                     |եղանակով ճիշտ է հաշվարկում,                |

|   |                     |5) հատակային ջրաբերուկների ելքը անալիտիկ   |

|   |                     |եղանակով ճիշտ է հաշվարկում,                |

|   |                     |6) ճիշտ է հաշվարկում լուծված նյութերի ելքը,|

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում ջրաբերուկների տարեկան |

|   |                     |ընդհանուր ծավալը:                          |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱՉԱՓՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|279|Մոդուլի դասիչը       |ՀԲԱ-5-17-021                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|280|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |մասնագիտական գործունեության համար անհրաժեշտ|

|   |                     |ջրաչափության գործնական հմտություններ:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|281|Մոդուլի տևողությունը |48 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|282|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀԲԱ-5-17-020 «Ջրաբանական   |

|   |                     |հաշվարկների կատարման հմտություններ»        |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|283|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   | կարգը               |ուսումնառության յուրաքանչյուր արդյունքի    |

|   |                     |համար սահմանված կատարման չափանիշների       |

|   |                     |բավարար մակարդակի ապահովումն է:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|284|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրաչափության խնդիրները,        |

|   |արդյունք 1           |էությունը                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|285|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրաչափության անհրաժեշտությունը          |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |2) ջրային օբյեկտների ջրաբանական ռեժիմի     |

|   |                     |պարբերական ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը|

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) ջրային ռեժիմի տարրերի քանակական որոշման |

|   |                     |մեթոդները ճիշտ է մեկնաբանում,              |

|   |                     |4) ջրաչափության մեջ առաջավոր տեխնոլոգիաների|

|   |                     |կիրառումը հիմնավորում է:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|286|Ուսումնառության      |Կազմակերպել ջրաչափական դիտումներ և  ջրի    |

|   |արդյունք 2           |խորության չափումներ                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|287|Կատարման չափանիշներ  |1) ջրաչափական դիտակետի տեղի և  տիպի        |

|   |                     |ընտրության պայմանները ճիշտ է,              |

|   |                     |2) ջրաչափական դիտակետի կահավորումն         |

|   |                     |ապահովված է,                               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ջրաչափական          |

|   |                     |դիտակետերի տեսակները,                      |

|   |                     |4) հիմնական դիտումների կատարման ժամկետները |

|   |                     |ճիշտ են որոշված,                           |

|   |                     |5) դիտումների տվյալների առաջնային մշակումը |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |6) չափումների տվյալների գրանցումը          |

|   |                     |մատյաններում ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |7) ճիշտ է կառուցում ջրի մակարդակների միջին |

|   |                     |օրական տատանման գրաֆիկը,                   |

|   |                     |8) ճիշտ է կառուցում ջրի մակարդակների       |

|   |                     |կրկնության գրաֆիկը,                        |

|   |                     |9) ճիշտ է կառուցում ջրի մակարդակների       |

|   |                     |տևողության  գրաֆիկը,                       |

|   |                     |10)  ջրաչափության ընթացքում ապահովում է    |

|   |                     |չափագիտության պահանջները:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|288|Ուսումնառության      |Կատարել ջրի արագության և  ելքի չափումը բաց |

|   |արդյունք 3           |հուներում                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|289|Կատարման չափանիշներ  |1) բաց հուներում ջրի ելքի չափման եղանակները|

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |2) ճիշտ է կիրառում արագության և  ելքի      |

|   |                     |չափման գործիքները,                         |

|   |                     |3) չափման տեղամասը ճիշտ է ընտրում,         |

|   |                     |4) ընտրված գործիքի միջոցով ճիշտ է          |

|   |                     |հաշվարկում ջրի արագությունը,               |

|   |                     |5) ճիշտ է կիրառում չափման եղանակը,         |

|   |                     |6) ճիշտ է կառուցում արագության բաշխման     |

|   |                     |էպյուրը,                                   |

|   |                     |7) ճիշտ է հաշվարկում ջրի ելքը,             |

|   |                     |8) ճիշտ է կառուցում ջրի մակարդակի և  ելքի  |

|   |                     |կորը:                                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|290|Ուսումնառության      |Որոշել ջրի ելքը                            |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|291|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խողովակաշարերի վրա  |

|   |                     |և  ջրհան կայաններում օգտագործվող ջրաչափերի |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) խողովակաշարերում  էլեկտրամագնիսական     |

|   |                     |ջրաչափերի միջոցով ջրի ելքի հաշվարկումը     |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |3) խողովակաշարերում ուլտրաձայնային         |

|   |                     |ջրաչափերի միջոցով ելքի հաշվարկումը ճիշտ է, |

|   |                     |4) ջրհան կայաններում էլեկտրական            |

|   |                     |սարքավորումների միջոցով ելքի հաշվարկումը   |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |5) ջրհան կայանների հեռացնող ջրանցքների վրա |

|   |                     |տեղադրված ջրաչափական կառուցվածքների միջոցով|

|   |                     |ելքի հաշվարկումը ճիշտ է,                   |

|   |                     |6) չափումների տվյալները ամբողջացված է:     |

._____________________________________________________________________.

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1329-Ն
Հրաման