Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.02.5 «ՀԱՑԱԹԽՄԱՆ, ՄԱԿԱՐՈՆԵՂԵՆԻ ԵՎ ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ...

 

 

110.1330.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017503

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1330-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0721.02.5 «ՀԱՑԱԹԽՄԱՆ, ՄԱԿԱՐՈՆԵՂԵՆԻ ԵՎ ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0721.02.01.5 «ՏԵԽՆՈԼՈԳ` ՀԱՑԱԹԽՄԱՆ, ՄԱԿԱՐՈՆԵՂԵՆԻ ԵՎ ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 Թ. ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ 1-Ի N 854-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________.

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՈՒՄՔԻ ԵՎ ՍՆՆԴԱՄԹԵՐՔԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

|87.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-007                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է սննդի արտադրության մեջ   |

|   |                     |օգտագործվող հումքի և  ստացվող արտադրանքի   |

|   |                     |անվտանգության ապահովման հարցերի վերաբերյալ |

|   |                     |ուսանողին տալ անհրաժեշտ գիտելիքներ և  դրանք|

|   |                     |գործնականում կիրառելու հմտություններ:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-001 «Աշխատանքի   |

|   |                     |անվտանգություն սանիտարիա և  հիգիենա» և     |

|   |                     |ՀՄՀՏ-5-17-004 «Մանրէակենսաբանություն»      |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել առողջության համար վտանգ        |

|   |արդյունք 1           |ներկայացնող քիմիական տարրերի,              |

|   |                     |միացությունների, մանրէների հիմնական խմբերը |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքների մեջ  |

|   |                     |պարունակվող, առողջության համար վտանգ       |

|   |                     |ներկայացնող թունավոր տարրերը, ազոտ         |

|   |                     |պարունակող միացությունների, միկոտոքսինների |

|   |                     |և  մնացորդային պեստիցիդների խմբերը,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում առողջության համար   |

|   |                     |վտանգ ներկայացնող մանրէների աղիքային խմբի, |

|   |                     |պայմանական ախտածին և  ախտածին մանրէները,   |

|   |                     |փչացման մանրէները, մերանային միկրոֆլորա և  |

|   |                     |պրոբիոտիկ խմբերի մանրէները,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում սննդամթերքի         |

|   |                     |ճառագայթային անվտանգությունը պայմանավորող  |

|   |                     |ռադիոնուկլիդների որոշվող տեսակները,        |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հումքի մեջ կամ      |

|   |                     |պատրաստի արտադրանքում հիգիենիկ պահանջներով |

|   |                     |պայմանավորված թունավոր տարրերը, ազոտ       |

|   |                     |պարունակող միացությունները, միկոտոքսինները |

|   |                     |և  մնացորդային պեստիցիդները, մանրէաբանական |

|   |                     |ցուցանիշները, ռադիոնուկլիդները:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Ուսումնառության      |Աջակցել արտադրության տեխնոլոգիական         |

|   |արդյունք 2           |գործընթացում առկա վտանգի աղբյուրների       |

|   |                     |բացահայտմանը                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Կատարման չափանիշներ  |1) տեխնոլոգիական գործընթացը բլոկ սխեմայի   |

|   |                     |տեսքով ճիշտ է գծագրում,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հումքերի և  օժանդակ |

|   |                     |նյութերի դերը վտանգի աղբյուրների           |

|   |                     |բացահայտման գործում,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տեխնոլոգիական       |

|   |                     |գործընթացի յուրաքանչյուր փուլում առկա      |

|   |                     |կենսաբանական, քիմիական և  ֆիզիկական վտանգի |

|   |                     |աղբյուրները,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է որոշում վտանգի գործոնի           |

|   |                     |նշանակելիությունը:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Ուսումնառության      |Վերահսկել հսկման կրիտիկական կետերը         |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում յուրաքանչյուր հսկման|

|   |                     |կրիտիկական կետի համար վերահսկողության      |

|   |                     |եղանակը և  գործողությունները,              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում յուրաքանչյուր հսկման|

|   |                     |կրիտիկական կետի համար կրիտիկական           |

|   |                     |սահմանները,                                |

|   |                     |3) յուրաքանչյուր հսկման կրիտիկական կետի    |

|   |                     |վերահսկման գրառումները ճիշտ է կատարում:    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՑԱԹԽՄԱՆ, ՄԱԿԱՐՈՆԵՂԵՆԻ, ՀՐՈՒՇԱԿԵՂԵՆԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ|

|ՄԵՋ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՀՈՒՄՔԻ ԵՎ ՕԺԱՆԴԱԿ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ԲՆՈՒԹԱԳՐՄԱՆ ԵՎ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ |

|ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|98.|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-008                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ զարգացնել   |

|   |                     |հացաթխման, մակարոնեղենի, հրուշակեղենի      |

|   |                     |արտադրության մեջ կիրառվող հիմնական,        |

|   |                     |լրացուցիչ և  օժանդակ հումքի հատկությունների|

|   |                     |բնութագրման և  ըստ դրանց մշակման ճիշտ      |

|   |                     |տեխնոլոգիաները կիրառելու կարողություններ:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-14-007 «Հումքի և    |

|   |                     |սննդամթերքի անվտանգություն» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հացահատիկների և  ալյուրի       |

|   |արդյունք 1           |տեսակները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հացահատիկների       |

|   |                     |տեսակները, քիմիական կազմը, որակի           |

|   |                     |ցուցանիշները, դրանց տեխնոլոգիական          |

|   |                     |նշանակությունը, պահման պայմանները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցորենի և  տարեկանի  |

|   |                     |ալյուրների տեսակները, քիմիական կազմը,      |

|   |                     |որակական ցուցանիշները, հացաթխման           |

|   |                     |հատկությունները, տեխնոլոգիական             |

|   |                     |նշանակությունը և  պահման պայմանները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Ուսումնառության      |Ներկայացնել քաղցրահամ հումքի տեսակները     |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում շաքարի քիմիական     |

|   |                     |կազմը, հատկությունները, որակի ցուցանիշները,|

|   |                     |տեխնոլոգիական նշանակությունը, պահման       |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մաթի քիմիական       |

|   |                     |կազմը, տեսակները, հատկությունները, որակի   |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում գլյուկոզի,          |

|   |                     |ֆրուկտոզի, լակտոզի հատկությունները, որակի  |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում օսլայի և  մեղրի     |

|   |                     |տեսակները, հատկությունները, որակի          |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները,                         |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում մրգահատապտղային     |

|   |                     |հումքը, դասակարգումը, հատկությունները,     |

|   |                     |քիմիական կազմը, որակի ցուցանիշները,        |

|   |                     |տեխնոլոգիական նշանակությունը,              |

|   |                     |մրգահատապտղային կիսապատրաստուկների         |

|   |                     |տեսակները, պահման պայմանները,              |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում մրգահատապտղային         |

|   |                     |կիսապատրաստուկների փոխարինման հաշվարկներ:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կակաո ունդերի, ընկուզեղենի և   |

|   |արդյունք 3           |յուղալի սերմերի տեսակները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կակաո ունդերի       |

|   |                     |քիմիական կազմը, տեսակները, հատկությունները,|

|   |                     |որակի ցուցանիշները, տեխնոլոգիական          |

|   |                     |նշանակությունը, պահման պայմանները,         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ընկուզեղենի և       |

|   |                     |յուղալի սերմերի քիմիական կազմը, տեսակները, |

|   |                     |հատկությունները, որակի ցուցանիշները,       |

|   |                     |տեխնոլոգիական նշանակությունը, պահման       |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ընկուզեղենի փոխարինման  |

|   |                     |հաշվարկներ,                                |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում դոնդողանման հումքի  |

|   |                     |տեսակները, քիմիական կազմը, հատկությունները,|

|   |                     |որակի ցուցանիշները, տեխնոլոգիական          |

|   |                     |նշանակությունը, պահման պայմանները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ճարպերի, ձվի և  ձվամթերքների,  |

|   |արդյունք 4           |կաթի և  կաթնամթերքների տեսակները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ճարպերի քիմիական    |

|   |                     |կազմը, տեսակները, հատկությունները, որակի   |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ճարպերի փոխարինման      |

|   |                     |հաշվարկներ,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ձվի և  ձվամթերքների |

|   |                     |քիմիական կազմը, տեսակները, հատկությունները,|

|   |                     |որակի ցուցանիշները, տեխնոլոգիական          |

|   |                     |նշանակությունը, պահման պայմանները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում ձվի և  ձվամթերքների     |

|   |                     |փոխարինման հաշվարկներ,                     |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կաթի և              |

|   |                     |կաթնամթերքների քիմիական կազմը, տեսակները,  |

|   |                     |հատկությունները, որակի ցուցանիշները,       |

|   |                     |տեխնոլոգիական նշանակությունը, պահման       |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում կաթի և  կաթնամթերքների  |

|   |                     |փոխարինման հաշվարկներ,                     |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում փրփրանման հումքի    |

|   |                     |տեսակները, հատկությունները, որակի          |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Ուսումնառության      |Ներկայացնել լրացուցիչ և  օժանդակ հումքի,   |

|   |արդյունք 5           |փաթեթավորող նյութերի և  տարայի տեսակները   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|112|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խմորի               |

|   |                     |փխրեցուցիչները, դրանց տեսակները,           |

|   |                     |հատկությունները, որակի ցուցանիշները,       |

|   |                     |տեխնոլոգիական նշանակությունը, պահման       |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լրացուցիչ           |

|   |                     |հումքատեսակները` սննդային թթուները,        |

|   |                     |սննդային ներկերը, բուրումնավետ նյութերը,   |

|   |                     |դրանց տեսակները, հատկությունները, որակի    |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օժանդակ հումքը`     |

|   |                     |ածիկը, սննդային աղը, խմելու ջուրը,         |

|   |                     |էմուլգատորները, ֆոսֆատիդները, աղ           |

|   |                     |մոդիֆիկատորները, դրանց հատկությունները,    |

|   |                     |որակի ցուցանիշները, տեխնոլոգիական          |

|   |                     |նշանակությունը, պահման պայմանները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում փաթեթավորող         |

|   |                     |նյութերի և  տարայի տեսակները, որակի        |

|   |                     |ցուցանիշները, տեխնոլոգիական նշանակությունը,|

|   |                     |պահման պայմանները:                         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆԱՔԻՄԻԱԿԱՆ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆ»      |

|_____________________________________________________________________|

|113|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-009                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  հացի, հրուշակեղենի և  մակարոնի   |

|   |                     |արտադրության տեխնաքիմիական վերահսկողության |

|   |                     |արդյունքներից օգտվելու կարողություններ,    |

|   |                     |ինչպես նաև  ուսանողին տալ գիտելիքներ       |

|   |                     |պարենամթերքի ստանդարտացման,                |

|   |                     |համապատասխանության գնահատման համակարգերի   |

|   |                     |վերաբերյալ:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-007 «Հումքի և    |

|   |                     |սննդամթերքի անվտանգություն» մոդուլը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ստանդարտացման և                |

|   |արդյունք 1           |համապատասխանության գնահատման համակարգը     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Կատարման չափանիշներ  |1) ստանդարտացման էությունը և  կազմակերպումը|

|   |                     |ՀՀ-ում ճիշտ է ներկայացնում,                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ստանդարտացման       |

|   |                     |նորմատիվ փաստաթղթերը և  ստանդարտների       |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ստանդարտացման       |

|   |                     |միջազգային, տարածաշրջանային և  միջպետական  |

|   |                     |մակարդակները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում համապատասխանության  |

|   |                     |գնահատման, էությունը, սկզբունքները,        |

|   |                     |նպատակները և  իրականացման կանոնները,       |

|   |                     |մարմինները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Ուսումնառության      |Հետազոտել և  գնահատել կիսապատրաստուկները և |

|   |արդյունք 2           |պատրաստի արտադրանքը ըստ զգայորոշման        |

|   |                     |ցուցանիշների                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Կատարման չափանիշներ  |1) հետազոտման համար նմուշների ընտրությունը |

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |2) հացի և  հացաբուլկեղենի                  |

|   |                     |կիսապատրաստուկների և  պատրաստի արտադրանքի  |

|   |                     |արտաքին տեսքը` ձևը,  մակերևույթի  և  միջուկ|

|   |                     |վիճակը, հանքային խառնուկների խրթխրթոցը ճիշտ|

|   |                     |է գնահատում,                               |

|   |                     |3) ալրային և  շաքարային հրուշակեղենի       |

|   |                     |կիսապատրաստուկների և  պատրաստի արտադրանքի  |

|   |                     |արտաքին տեսքը` ձևը,  մակերևույթի  և  միջուկ|

|   |                     |վիճակը ճիշտ է գնահատում,                   |

|   |                     |4) մակարոնի արտաքին տեսքը` ձևը,            |

|   |                     |մակերևույթի  վիճակը ճիշտ է գնահատում,      |

|   |                     |5) հացամթերքի, մակարոնեղենի զգայորոշման    |

|   |                     |ցուցանիշները` համը, հոտը, գույնը ճիշտ է    |

|   |                     |գնահատում,                                 |

|   |                     |6) ալրային և  շաքարային հրուշակեղենի       |

|   |                     |զգայորոշման ցուցանիշները` համը,            |

|   |                     |քաղցրությունը, հոտը, գույնը ճիշտ է         |

|   |                     |գնահատում:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Ուսումնառության      |Վերլուծել և  կիրառել արտադրության          |

|   |արդյունք 3           |գործընթացի վերահսկողության արդյունքները    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Կատարման չափանիշներ  |1) վերահսկողության արդյունքների ամփոփումը  |

|   |                     |և  խմբավորումը ճիշտ է կատարում,            |

|   |                     |2) եզրահանգումները ճիշտ է կատարում,        |

|   |                     |3) ստացված արդյունքների հետագա օգտագործման |

|   |                     |քայլերը ճիշտ են,                           |

|   |                     |4) ընդունված որոշումները հիմնավոր են:      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑՈՐԵՆԻ ԱԼՅՈՒՐԻՑ ՀԱՑԻ ԵՎ ՀԱՑԱԲՈՒԼԿԵՂԵՆԻ         |

|        ԿԻՍԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԿՆԵՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|124|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-010                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|125|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  հացի և  հացաբուլկեղենի           |

|   |                     |արտադրության կազմակերպման և  տեխնոլոգիական |

|   |                     |գործընթացներն իրականացնելու գործնական      |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|126|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|127|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-009 «Արտադրության|

|   |                     |տեխնաքիմիական վերահսկողություն» մոդուլը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|129|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ցորենի ալյուրից հացի և         |

|   |արդյունք 1           |հացաբուլկեղենի արտադրության տեխնոլոգիան    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Կատարման չափանիշներ  |1) ցորենի ալյուրից հացի և  հացաբուլկեղենի  |

|   |                     |ապրանքային բնութագիրը ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |                     |2) ցորենի ալյուրից հացի և  հացաբուլկեղենի  |

|   |                     |սննդային արժեքները բացահայտում է,          |

|   |                     |3) ցորենի ալյուրից հացի և  հացաբուլկեղենի  |

|   |                     |տեսականին ճիշտ է ներկայացնում,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հումքատեսակների     |

|   |                     |չափաքանակները և  դրանց նախապատրաստման      |

|   |                     |գործընթացները,                             |

|   |                     |5) ալյուրի նախապատրաստումը արտադրության    |

|   |                     |համար ճիշտ է կատարում,                     |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում խմորիչների ակտիվացումը, |

|   |                     |7) աղի և  շաքարի լուծույթները ճիշտ է       |

|   |                     |պատրաստում,                                |

|   |                     |8) ճիշտ է ընտրում ալյուրի, հեղուկ          |

|   |                     |բաղադրիչների և  այլ հումքատեսակների        |

|   |                     |բաժնեվորման համար սարքերը և  մեխանիզմները, |

|   |                     |9) հումքի բաժնեվորման և  նախապատրաստման    |

|   |                     |գործողությունները ճիշտ է կատարում,         |

|   |                     |10) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ           |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Ուսումնառության      |Շաղախել կիսապատրաստուկները և  խմորը        |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|132|Կատարման չափանիշներ  |1) կիսապատրաստուկների և  խմորի շաղախումը   |

|   |                     |տեխնոլոգիական հրահանգին համապատասխանում է, |

|   |                     |2) տվյալ տեխնոլոգիական փուլի համար         |

|   |                     |սարքավորումը ճիշտ է ընտրում և  կիրառում,   |

|   |                     |3) շաղախման ռեժիմները պահպանում է,         |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|133|Ուսումնառության      |Պատրաստել խմոր խաշխմորային, առանց խաշխմորի |

|   |արդյունք 3           |և  արագացված եղանակներով                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|134|Կատարման չափանիշներ  |1) խմորի տեսակին համապատասխան եղանակի      |

|   |                     |ընտրությունը հիմնավորում է,                |

|   |                     |2) պահպանում և  հսկում է խմորի պատրաստման  |

|   |                     |ընտրված եղանակի պարամետրերը,               |

|   |                     |3) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ պահանջները |

|   |                     |և  անվտանգության կանոնները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|Ուսումնառության      |Ապահովել խմորի, խաշխմորի և  թթխմորի օպտիմալ|

|   |արդյունք 4           |հասունացում                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում խմորի,    |

|   |                     |խաշխմորի և  թթխմորի հասունացման համար      |

|   |                     |անհրաժեշտ պարամետրերը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում հետագա տեխնոլոգիական     |

|   |                     |մշակման համար խմորի, խաշխմորի և  թթխմորի   |

|   |                     |պատրաստվածության աստիճանը,                 |

|   |                     |3) խմորման ընթացքի արագացման կամ           |

|   |                     |դանդաղեցման կարգավորումը ճիշտ է            |

|   |                     |իրականացնում,                              |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ պահանջները |

|   |                     |և  անվտանգության կանոնները:                |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԱՐԵԿԱՆԻ ԱԼՅՈՒՐԻՑ ՀԱՑԻ ԿԻՍԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒԿՆԵՐԻ ԵՎ      |

|               ԽՄՈՐԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|137|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-011                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  տարեկանի ալյուրից                |

|   |                     |կիսապատրաստուկների և  խմորի պատրաստման     |

|   |                     |գործնական կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-009 «Արտադրության|

|   |                     |տեխնաքիմիական վերահսկողություն» մոդուլը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|142|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տարեկանի ալյուրից հացի         |

|   |արդյունք 1           |արտադրության տեխնոլոգիան                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Կատարման չափանիշներ  |1) տարեկանի ալյուրից հացի ապրանքային       |

|   |                     |բնութագիրը և  սննդային արժեքները ճիշտ է    |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |2) տարեկանի ալյուրից հացի տեսականին ճիշտ   |

|   |                     |է ներկայացնում,                            |

|   |                     |3) տարեկանի ալյուրից հացի պատրաստման       |

|   |                     |առանձնահատկությունները, հումքատեսակները և  |

|   |                     |դրանց չափաքանակները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |4) հետագա մշակման համար հումքը ճիշտ է      |

|   |                     |նախապատրաստում,                            |

|   |                     |5) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Ուսումնառության      |Տարեկանի ալյուրից պատրաստել խմոր գլխիկային |

|   |արդյունք 2           |եղանակով                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բուծման ցիկլի       |

|   |                     |խմորիչային, միջանկյալ, հիմնական և          |

|   |                     |արտադրական գլխիկների պատրաստման            |

|   |                     |բաղադրագրերը, ջերմաստիճանը, խմորման        |

|   |                     |տևողությունը  և  թթվայնությունը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում արտադրական|

|   |                     |ցիկլի արտադրական գլխիկի և  խմորի պատրաստման|

|   |                     |բաղադրագիրը, ջերմաստիճանը, խմորման         |

|   |                     |տևողությունը  և  վերջնական թթվայնությունը, |

|   |                     |3) խմորի պատրաստման գործողությունը ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Ուսումնառության      |Տարեկանի ալյուրից պատրաստել խմոր կվասային  |

|   |արդյունք 3           |եղանակով                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում բուծման   |

|   |                     |ցիկլի խմորիչային թթխմորի, կիսակվասի և  կվաս|

|   |                     |պատրաստման բաղադրագրերը, ջերմաստիճանը,     |

|   |                     |խմորման տևողությունը  և  թթվայնությունը,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում           |

|   |                     |արտադրական ցիկլի կվասի և  խմորի            |

|   |                     |բաղադրագիրը, ջերմաստիճանը, խմորման         |

|   |                     |տևողությունը  և  թթվայնությունը,           |

|   |                     |3) խմորի պատրաստման գործողությունը ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Ուսումնառության      |Տարեկանի ալյուրից պատրաստել խմոր հեղուկ    |

|   |արդյունք 4           |թթխմորներով                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|149|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում հեղուկ    |

|   |                     |թթխմորների պատրաստման բուծման ցիկլի        |

|   |                     |խմորիչների և  կաթնաթթվային մանրէների մաքուր|

|   |                     |կուլտուրաների բազմացման ցիկլի ռեժիմները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում և  հսկում հեղուկ    |

|   |                     |թթխմորների պատրաստման արտադրական ցիկլի     |

|   |                     |բաղադրագիրը, ջերմաստիճանը, թթվայնությունը  |

|   |                     |և  խմորման տևողությունը,                   |

|   |                     |3) խմորի պատրաստման գործողությունը ճիշտ է  |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑՈՐԵՆԻ ԵՎ ՏԱՐԵԿԱՆԻ ԱԼՅՈՒՐԻՑ ԽՄՈՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ,       |

|         ԽՄՈՐԱՅԻՆ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՔՆԵՐԻ ԹԽՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»               |

|_____________________________________________________________________|

|150|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-012                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  խմորի մշակման և  խմորային        |

|   |                     |պատրաստվածքների թխման գործնական            |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ          |

|   |                     |անհրաժեշտ է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-010    |

|   |                     |«Ցորենի ալյուրից հացի և  հացաբուլկեղենի    |

|   |                     |կիսապատրաստուկների պատրաստման              |

|   |                     |հմտություններ» և  ՀՄՀՏ-5-17-011 «Տարեկանի  |

|   |                     |ալյուրից կիսապատրաստուկների և  խմորի       |

|   |                     |պատրաստման հմտություններ» մոդուլները:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|154|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Ուսումնառության      |Խմորը բաժանել կտորների, դրանք գնդել և      |

|   |արդյունք 1           |խմորագնդերը նախնական հասունացնել           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ արտադրատեսակի խմորի զանգվածի        |

|   |                     |բաժանումը կտորների ճիշտ է կատարում,        |

|   |                     |2) խմորի կտորների գնդումը ճիշտ է կատարում, |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում խմորագնդերի նախնական    |

|   |                     |հասունացումը,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում խմորի կտրման,|

|   |                     |խմորի կտորների գնդման և  խմորագնդերի       |

|   |                     |նախնական հասունացման սարքավորումները,      |

|   |                     |5) խմորագնդերի քաշը ճիշտ է հաշվարկում,     |

|   |                     |6) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ պահանջները |

|   |                     |և  անվտանգության կանոնները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Ուսումնառության      |Ձևավորել  խմորային նախապատրաստվածքները և   |

|   |արդյունք 2           |ապահովել դրանց վերջնական հասունացումը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում տվյալ արտադրատեսակի      |

|   |                     |ձևավորման  և  վերջնական հասունացման        |

|   |                     |եղանակը սարքավորումը,                      |

|   |                     |2) ըստ արտադրատեսակի ճիշտ է ձևավորում      |

|   |                     |խմորային պատրաստվածքը,                     |

|   |                     |3) ապահովում է նախապատրաստվածքի վերջնական  |

|   |                     |հասունացումը,                              |

|   |                     |4) վերջնական հասունացման ջերմաստիճանային   |

|   |                     |և  խոնավացման պայմանները ու տևողությունը   |

|   |                     |հսկում է,                                  |

|   |                     |5) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Ուսումնառության      |Խմորային պատրաստվածքները նստեցնել վառարանի |

|   |արդյունք 3           |հատակին, թխել                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Կատարման չափանիշներ  |1) պատրաստվածքների դասավորումը             |

|   |                     |վառարանների հատակին կամ օրորոցների վրա ճիշտ|

|   |                     |է կատարում,                                |

|   |                     |2) պատրաստվածքների մակերևույթը  վերջնական  |

|   |                     |ձևավորում  է,                              |

|   |                     |3) թխման տևողության,  ջերմաստիճանի և       |

|   |                     |խոնավացման ռեժիմների պարամետրերը           |

|   |                     |պահպանել է,                                |

|   |                     |4) վառարանի պարամետրերի փոփոխումը ըստ      |

|   |                     |տեսականու, զանգվածի և  ալյուրի             |

|   |                     |հատկությունների կատարում է,                |

|   |                     |5) ճիշտ է գնահատում թխվող արտադրատեսակի    |

|   |                     |պատրաստելիությունը,                        |

|   |                     |6) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Ուսումնառության      |Ապահովել պատրաստի արտադրանքի պահումը       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|162|Կատարման չափանիշներ  |1) արտադրանքի դասավորումը լոտոկների,       |

|   |                     |դարակների, դարակաշարի վրա ճիշտ է           |

|   |                     |իրականացնում,                              |

|   |                     |2) պատրաստի արտադրանքի որակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |3) վառարանից դուրս եկող արտադրանքի         |

|   |                     |հովացումն ապահովում է,                     |

|   |                     |4) հովացված արտադրանքի փաթեթավորումը ճիշտ  |

|   |                     |է կատարում,                                |

|   |                     |5) պիտակների և  փաթեթների մակնշումը ճիշտ է |

|   |                     |կատարում,                                  |

|   |                     |6) արտադրությունում արտադրանքի պահման      |

|   |                     |թույլատրելի ժամկետները ճիշտ է ներկայացնում,|

|   |                     |7) արտադրությունում և  պահեստում           |

|   |                     |արտադրանքի պահման ջերմաստիճանային և        |

|   |                     |խոնավային պայմանները ճիշտ է ներկայացնում,  |

|   |                     |8) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|163|Ուսումնառության      |Կազմել պատրաստի արտադրանքի հաշվառման և     |

|   |արդյունք 5           |հանձնման փաստաթղթեր                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|164|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ օրվա պահանջագրի ճիշտ է              |

|   |                     |նախապատրաստում համապատասխան հրահանգները,   |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում պատրաստի արտադրանքի   |

|   |                     |ելքը,                                      |

|   |                     |3) պատրաստի արտադրանքի հանձնման            |

|   |                     |աշխատանքները ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |4) գրանցում է վառարանից հացի դուրս գալու   |

|   |                     |ժամանակը:                                  |

|   |                     |5) աշխատանքների վերաբերյալ ամփոփ           |

|   |                     |հաշվետվությունը ճիշտ է կազմում:            |

|_____________________________________________________________________|

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿԱՐԱՄԵԼԻ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»          |

|_____________________________________________________________________|

|165|Մոդուլի դասիչը       |ՀՄՀՏ-5-17-013                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  կարամելի արտադրության            |

|   |                     |կազմակերպման և  տեխնոլոգիական գործընթացներն|

|   |                     |իրականացնելու գործնական կարողություններ:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՀՄՀՏ-5-17-009 «Արտադրության|

|   |                     |տեխնաքիմիական վերահսկողություն» մոդուլը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|169|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կարամելի արտադրության          |

|   |արդյունք 1           |տեխնոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կարամելային         |

|   |                     |արտադրանքների առանձնահատկությունները և     |

|   |                     |տեսականին,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կարամելի            |

|   |                     |արտադրության տեխնոլոգիական սխեման,         |

|   |                     |արտադրության հիմնական փուլերը, դրանց       |

|   |                     |էությունը,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կարամելային         |

|   |                     |արտադրության հիմնական հումքը,              |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կարամելային         |

|   |                     |արտադրության օժանդակ հումքը,               |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում հումքի մաքրումը,        |

|   |                     |մանրեցումը, զտումը, ջերմային մշակումը, այլ |

|   |                     |անհրաժեշտ գործընթացները,                   |

|   |                     |6) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Ուսումնառության      |Պատրաստել կարամելային զանգվածների համար    |

|   |արդյունք 2           |անհրաժեշտ օշարակներ                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|173|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կարամելային         |

|   |                     |օշարակների համար նախատեսված հումքատեսակների|

|   |                     |չափաքանակները,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է պատրաստում օշարակի               |

|   |                     |բաղադրագրային խառնուրդը,                   |

|   |                     |3) ըստ տեխնոլոգիական հրահանգի ճիշտ է       |

|   |                     |պահպանում օշարակի արտադրության ջերմային    |

|   |                     |ռեժիմները,                                 |

|   |                     |4) ճիշտ է բնութագրում պատրաստի             |

|   |                     |կարամելային օշարակի որակական ցուցանիշները, |

|   |                     |5) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|174|Ուսումնառության      |Պատրաստել կարամելային զանգված              |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Կատարման չափանիշներ  |1) կարամելային զանգվածի արտադրության       |

|   |                     |տեխնոլոգիական ռեժիմները պահպանում է,       |

|   |                     |2) կարամելային զանգվածի արտադրության       |

|   |                     |տեխնոլոգիական սարքավորումների ընտրությունը |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |3) պատրաստի կարամելային զանգվածի որակական  |

|   |                     |ցուցանիշները ճիշտ է բնութագրում,           |

|   |                     |4) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Ուսումնառության      |Պատրաստել կարամելի արտադրության լցոններ    |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ տեխնոլոգիական հրահանգի պատրաստում   |

|   |                     |է մրգային, լիկյորային, կաթնային, զովացնող, |

|   |                     |շոկոլադաընկուզային զանգվածներ,             |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում լցոնների համար           |

|   |                     |նախատեսված հումքատեսակների չափաքանակները,  |

|   |                     |3) բաղադրագրային խառնուրդը ճիշտ է          |

|   |                     |պատրաստում,                                |

|   |                     |4) լցոնների պատրաստման տեխնոլոգիական       |

|   |                     |ռեժիմները պահպանում է,                     |

|   |                     |5) պատրաստի լցոնների որակական              |

|   |                     |ցուցանիշները ճիշտ է բնութագրում,           |

|   |                     |6) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ            |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Ուսումնառության      |Մշակել, ձևավորել,  հովացնել, փաթեթավորել,  |

|   |արդյունք 5           |տարայավորել կարամելային արտադրանքը         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|179|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում կարամելային զանգվածի    |

|   |                     |հովացումը, ձգումը, գլանումը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում կարամելային զանգվածի    |

|   |                     |հեղուկ միջուկով լցոնումը,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում կարամելային զանգվածի և  |

|   |                     |պինդ միջուկով լցոնումը,                    |

|   |                     |4) ըստ տեսականու ճիշտ է կատարում կարամելի  |

|   |                     |ձևավորման  գործընթացը,                     |

|   |                     |5) ըստ տեխնոլոգիական հրահանգների ճիշտ է    |

|   |                     |կատարում կարամելի հովացումը,               |

|   |                     |6) հովացման ընթացքում առաջացած             |

|   |                     |կարամելային պիտանի մնացորդների վերամշակումը|

|   |                     |ճիշտ է կատարում,                           |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում կարամելի                |

|   |                     |փաթեթավորումը,                             |

|   |                     |8) ճիշտ է բնութագրում պատրաստի կարամելի    |

|   |                     |որակական ցուցանիշները,                     |

|   |                     |9) ճիշտ է ընտրում տարայավորման համար       |

|   |                     |անհրաժեշտ տարայի տեսակները և  լրացնում     |

|   |                     |պիտակները,                                 |

|   |                     |10) պահպանում է սանիտարահիգիենիկ           |

|   |                     |պահանջները և  անվտանգության կանոնները:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|180|Ուսումնառության      |Կազմել հումքի, նյութերի պահանջագիր և       |

|   |արդյունք 6           |պատրաստի արտադրանքի հանձնման փաստաթղթեր    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|181|Կատարման չափանիշներ  |1) ըստ օրվա պահանջագրի ճիշտ է              |

|   |                     |նախապատրաստում համապատասխան հրահանգները,   |

|   |                     |2) հումքի ստացումը ըստ քանակի, տեսականու   |

|   |                     |և  որակի` ճիշտ է իրականացնում,             |

|   |                     |3) ճիշտ է կազմում ընդունված, օգտագործված,  |

|   |                     |մնացորդների և  վնասված ռեսուրսների         |

|   |                     |վերաբերյալ հաշվետվությունը,                |

|   |                     |4) պատրաստի արտադրանքի հանձնման            |

|   |                     |աշխատանքները ճիշտ է կատարում,              |

|   |                     |5) աշխատանքների վերաբերյալ ամփոփ           |

|   |                     |հաշվետվությունը ճիշտ է կազմում:            |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1330-Ն
Հրաման