Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06.5 «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ՄԱՍՆ ...

 

 

110.1332.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017505

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1332-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06.5 «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.06.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ-ԱԳՐՈՆՈՄ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Միջին մասնագիտական կրթության 0811.06.5 «Պաշտպանված գրունտի

կենսատեխնոլոգիա» մասնագիտության 0811.06.01.5 «Տեխնիկ-ագրոնոմ»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԵՐԿՐԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՀՈՂԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»    |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-001                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |հողի ֆիզիկաքիմիական կազմի և                |

|   |                     |հատկությունների, հողի տիպերի և  դրանց      |

|   |                     |առանձնահատկությունների, մոլախոտերի         |

|   |                     |ճանաչման, դրանց հաշվառման մեթոդների և      |

|   |                     |պայքարի միջոցների, մշակման համակարգերի     |

|   |                     |վերաբերյալ  և  ստեղծել դրանց կիրառման      |

|   |                     |գործնական նախադրյալներ:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի մեխանիկական և             |

|   |արդյունք 1           |ֆիզիկաքիմիական կազմը ու հատկությունները    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողի մեխանիկական    |

|   |                     |կազմը,                                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի հանքային կազմը,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի օրգանական      |

|   |                     |կազմը,                                     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողի                |

|   |                     |հատկությունները:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի տիպերը և  դրանց           |

|   |արդյունք 2           |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) համապատասխան հատկանիշներով ճիշտ է       |

|   |                     |գնահատում հողի տիպը,                       |

|   |                     |2) տարբեր հողատիպերի օգտագործման           |

|   |                     |առանձնահատկությունները ճիշտ է ներկայացնում,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ հողերի տիպերի    |

|   |                     |տեղաբաշխումը,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կոնկրետ տիպի        |

|   |                     |հողերում մշակաբույսերի տեղաբաշխման         |

|   |                     |նպատակահարմար տարբերակները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Կարողանալ դասակարգել մոլախոտերը, իմանալ    |

|   |արդյունք 3           |դրանց հաշվառման մեթոդները և  պայքարի       |

|   |միջոցները            |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի          |

|   |                     |բնութագրումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի          |

|   |                     |դասակարգումը և  հաշվառման մեթոդները,       |

|   |                     |3) ճանաչում է մոլախոտերն արտաքին տեսքով,   |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի հասցրած  |

|   |                     |տնտեսական վնասի տեսակները,                 |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի դեմ      |

|   |                     |պայքարի միջոցառումների մեխանիկական,        |

|   |                     |քիմիական, կենսաբանական մեթոդները և  դրանց  |

|   |                     |զուգակցումը:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|12.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի մշակման համակարգերը       |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմնավորում է հողի մշակման գործընթացի   |

|   |                     |անհրաժեշտությունը,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման        |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի մշակման տարբեր |

|   |                     |գործողությունների ընթացքը և  արդյունքների  |

|   |                     |գնահատումը:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել երկրագործության համակարգերը    |

|   |արդյունք 5           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում երկրագործության      |

|   |                     |օրենքների բովանդակությունը,                |

|   |                     |2) հիմնավորում է երկրագործության           |

|   |                     |համակարգերի առաջացման անհրաժեշտությունը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում  երկրագործության    |

|   |                     |տարբեր համակարգերի առանձնահատկությունները, |

|   |                     |4) ճիշտ է բնութագրում երկրագործության      |

|   |                     |ժամանակակից համակարգերը,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում  երկրագործության     |

|   |                     |համակարգերի առանձնահատկությունների         |

|   |                     |գործնական կիրառման կարևորությունը:         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԱՅԻՆ    |

|ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                                              |

|_____________________________________________________________________|

|16.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-002                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |գիտելիքներ պաշտպանված գրունտի              |

|   |                     |անհրաժեշտության և  առանձնահատկությունների, |

|   |                     |կառույցների տեսակների                      |

|   |                     |առանձնահատկությունների, դրանց ներկայացվող  |

|   |                     |պահանջների  և  սարքավորանքի մասին:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|21.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտի             |

|   |արդյունք 1           |անհրաժեշտությունը և  առանձնահատկությունները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտի  |

|   |                     |էական կողմերը,                             |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում պաշտպանված գրունտի   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտի  |

|   |                     |առավելությունները և  թերությունները,       |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում սպառողների պահանջարկի|

|   |                     |գործոնի ազդեցությունը,                     |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում ռեսուրսների ռացիոնալ |

|   |                     |օգտագործման գործոնի ազդեցությունը:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտի կառույցների |

|   |արդյունք 2           |տեսակները և  կառուցվածքային                |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պոլիէթիլենային      |

|   |                     |թաղանթով ծածկված գրունտի նշանակությունը և  |

|   |                     |բնութագիրը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ջեռուցվող գրունտի   |

|   |                     |նշանակությունը և  բնութագիրը,              |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում ջերմոցի              |

|   |                     |նշանակությունը և  բնութագիրը,              |

|   |                     |4) ճիշտ է մեկնաբանում ֆիտոտրոնի            |

|   |                     |նշանակությունը և  բնութագիրը               |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում ջերմատան             |

|   |                     |նշանակությունը և  բնութագիրը,              |

|   |                     |6) հիմնավորում է պաշտպանված գրունտի տարբեր |

|   |                     |կառույցների համատեղման անհրաժեշտությունը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Ուսումնառության      |Բնութագրել պաշտպանված գրունտի հիմնական և   |

|   |արդյունք 3           |օժանդակ կառույցները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացում պաշտպանված գրունտի   |

|   |                     |հիմնական կառույցները,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացում պաշտպանված գրունտի   |

|   |                     |օժանդակ կառույցները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացում պաշտպանված գրունտի   |

|   |                     |կառույցների չափերը և  տեղակայման առավել    |

|   |                     |նպատակահարմար դիրքը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|Ուսումնառության      |Բնութագրել պաշտպանված գրունտի կառույցների  |

|   |արդյունք 4           |սարքավորանքը                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտի  |

|   |                     |կառույցներում օգտագործվող հիմնական         |

|   |                     |սարքավորանքի տեսակները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացում պաշտպանված գրունտի   |

|   |                     |կառույցներում օգտագործվող հիմնական         |

|   |                     |սարքավորանքի շահագործման                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ  ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ, |

|ՄԵԽԱՆԻԶՄՆԵՐ ԵՎ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ»                                            |

|_____________________________________________________________________|

|29.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-003                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |գիտելիքներ պաշտպանված գրունտում օգտագործվող|

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |մասին և  ձևավորել  գործնական կիրառման      |

|   |                     |հիմնական գործողությունները կատարելու       |

|   |                     |հմտություններ, ապահովելով անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|32.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԱՀ-ԱԱՕ-5-17-001            |

|   |                     |«Անվտանգություն և  առաջին օգնություն» և    |

|   |                     |ՊԳԿՏ-5-17-002 «Պաշտպանված գրունտի տեսակները|

|   |                     |և  կառուցվածքային առանձնահատկությունները»  |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր  արդյունքի համար սահմանված   |

|   |                     |կատարման                                   |

|   |                     |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:|

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողի նախացանքային մշակման      |

|   |արդյունք 1           |մեխանիզմները և  գործիքները ու կիրառել      |

|   |                     |դրանք, պահպանելով աշխատանքի անվտանգության  |

|   |                     |կանոնները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում պաշտպանված գրունտում   |

|   |                     |հողի փխրեցման և  ցանքի նախապատրաստման      |

|   |                     |աշխատանքների առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում օգտագործվող          |

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |խմբերը և  տեսակները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում սարքավորումները,         |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները,                |

|   |                     |4) ճիշտ է կիրառում սարքավորումները,        |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները,                |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում ցանքի     |

|   |արդյունք 2           |համար օգտագործվող սարքավորումները,         |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում պաշտպանված գրունտում   |

|   |                     |աշխատանքների մեքենայացման                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  դրա հետևանքները, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |ցանքի և  սածիլման համար օգտագործվող        |

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմների և  գործիքների|

|   |                     |խմբերը,                                    |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում սարքավորումների,       |

|   |                     |մեխանիզմների և  գործիքների կիրառման        |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում սարքավորումները,         |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները` ըստ իրավիճակի, |

|   |                     |5) ճիշտ է կիրառում սարքավորումները,        |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները,                |

|   |                     |6) ճիշտ է նախապատրաստում գործիքները        |

|   |                     |պահպանման համար,                           |

|   |                     |7) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում           |

|   |արդյունք 3           |մշակաբույսերի մշակության համար օգտագործվող |

|   |                     |մեխանիզմները և  գործիքները                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |մշակության համար օգտագործվող մեխանիզմների, |

|   |                     |սարքավորումների և  գործիքների խմբերը,      |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում մեխանիզմների,           |

|   |                     |սարքավորումների և  գործիքների ընտրությունը |

|   |                     |և  կիրառումը` ըստ իրավիճակի,               |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում սարքավորումների,        |

|   |                     |մեխանիզմների և  գործիքների սպասարկման      |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում           |

|   |արդյունք 4           |բերքահավաքի համար օգտագործվող              |

|   |                     |սարքավորումների, մեխանիզմները և  գործիքները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում բերքահավաքի            |

|   |                     |աշխատանքների մեքենայացման կարևորությունը   |

|   |                     |և  առանձնահատկությունները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում բերքահավաքի համար    |

|   |                     |օգտագործվող սարքավորումների, մեխանիզմների  |

|   |                     |և  գործիքների խմբերը,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում և  կիրառում              |

|   |                     |սարքավորումները, մեխանիզմները և            |

|   |                     |գործիքները` ըստ իրավիճակի,                 |

|   |                     |4) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ՄԻԿՐՈԿԼԻՄԱՆ ԵՎ ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ    |

|                    ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                          |

|_____________________________________________________________________|

|42.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ -5-17-004                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|43.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ տեսական    |

|   |                     |գիտելիքներ պաշտպանված գրունտում բույսերի   |

|   |                     |կյանքի ապահովման գործոնների` լուսային,     |

|   |                     |ջերմային, ջրային և  օդագազային ռեժիմների   |

|   |                     |կարգավորման առանձնահատկությունների         |

|   |                     |վերաբերյալ ու ձևավորել  համապատասխան       |

|   |                     |գործողություններ կատարելու գործնական       |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-001              |

|   |                     |«Երկրագործության և  հողագիտության          |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Ուսումնառության      |Բացատրել լուսային ռեժիմը և  կարգավորման    |

|   |արդյունք 1           |առանձնահատկությունները պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի համար      |

|   |                     |լույսի նշանակությունը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լույսի նկատմամբ     |

|   |                     |պահանջը` ըստ մշակաբույսերի,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կարճ օրվա           |

|   |                     |մշակաբույսերը,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում երկար օրվա          |

|   |                     |մշակաբույսերը,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում լուսային ռեժիմը և      |

|   |                     |կարգավորման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում է  լուսային ռեժիմի      |

|   |                     |կարգավորման աշխատանքներ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Ուսումնառության      |Բացատրել ջերմային ռեժիմը և  կարգավորման    |

|   |արդյունք 2           |առանձնահատկությունները պաշտպանված գրունտում|

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում ջերմության             |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահանջը    |

|   |                     |ջերմության նկատմամբ,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օդի ջերմաստիճանի    |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողի ջերմաստիճանի   |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում ջերմային ռեժիմը և      |

|   |                     |կարգավորման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |6) կատարում է ջերմային ռեժիմի կարգավորման  |

|   |                     |աշխատանքներ:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ջրային ռեժիմը և  կարգավորման   |

|   |արդյունք 3           |առանձնահատկությունները պաշտպանված գրունտում|

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բացատրում խոնավության            |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահանջը    |

|   |                     |խոնավության նկատմամբ,                      |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում օդի խոնավության     |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողի խոնավության    |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |5) ճիշտ է բացատրում ջրային ռեժիմը և        |

|   |                     |կարգավորման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |6) կատարում է լուսային ռեժիմի կարգավորման  |

|   |                     |աշխատանքներ:                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել օդագազային ռեժիմը և            |

|   |արդյունք 4           |կարգավորման առանձնահատկությունները         |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|54.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում օդագազային ռեժիմի   |

|   |                     |ազդեցությունը բույսի աճի ու զարգացման վրա, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի պահանջը    |

|   |                     |օդագազային տարրերի նկատմամբ,               |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողի օդագազային     |

|   |                     |տարրերի ազդեցությունը բույսի աճի ու        |

|   |                     |զարգացման վրա,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է  բացատրում օդագազային ռեժիմի     |

|   |                     |կարգավորման առանձնահատկությունները,        |

|   |                     |5) կատարում է օդագազային ռեժիմի            |

|   |                     |կարգավորման աշխատանքներ:                   |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ ԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՃԻ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ    |

|ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                                              |

|_____________________________________________________________________|

|55.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ -5-17-005                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |տեսական գիտելիքներ բույսերի աճի, զարգացման,|

|   |                     |ձևավորման  և  դրանց առանձնահատկությունների |

|   |                     |վերաբերյալ և  ձևավորել  գործնական          |

|   |                     |կարողություններ ու համապատասխան            |

|   |                     |գործողություններ կատարելու հմտություններ:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-001              |

|   |                     |«Երկրագործություն և  հողագիտության         |

|   |                     |հիմունքներ» մոդուլը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում մշակվող   |

|   |արդյունք 1           |բույսերի կենսաբանական                      |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |դասակարգումը,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում միամյա մշակաբույսերը|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում երկամյա             |

|   |                     |մշակաբույսերը,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում բազմամյա            |

|   |                     |մշակաբույսերը,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է բնութագրում մշակաբույսերի կյանքի |

|   |                     |տևողության  վրա ազդող համալիր գործոնները,  |

|   |                     |6) ճիշտ է բնութագրում մշակաբույսերի կյանքի |

|   |                     |ցիկլերը,                                   |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |վեգետացիոն շրջանի տևողությունը,            |

|   |                     |8) ճիշտ է բացատրում մշակաբույսերի աճի ու   |

|   |                     |զարգացման ընթացքում տեղի ունեցող           |

|   |                     |գործընթացները:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի աճի ու զարգացման |

|   |արդյունք 2           |համար անհրաժեշտ սննդատարրերը               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի աճի ու|

|   |                     |զարգացման սննդատարրերի դերը,               |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում առանձին սննդատարրերի |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է գնահատում մշակաբույսերում        |

|   |                     |սննդատարրերի պակասի դրսևորումները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի կողմից|

|   |                     |սննդատարրերի յուրացման մեխանիզմը:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մշակաբույսերի աճի ու զարգացման |

|   |արդյունք 3           |ագրոտեխնիկական միջոցառումների              |

|   |                     |առանձնահատկությունները պաշտպանված գրունտում|

|___|_____________________|___________________________________________|

|65.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումների              |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտում|

|   |                     |մշակաբույսերի կյանքի պայմանների ապահովման  |

|   |                     |էական կողմերը,                             |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում իրականացվող            |

|   |                     |ագրոտեխնիկական միջոցառումների              |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է գնահատում իրականացված            |

|   |                     |միջոցառումների արդյունավետությունը:        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՊԱՐԱՐՏԱՆՅՈՒԹԵՐԸ  |

|ԵՎ ԿԻՐԱՌՄԱՆ  ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆ»                                            |

|_____________________________________________________________________|

|66.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-006                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ հիմնական և            |

|   |                     |կենսապարարտանյութերի կիրառման              |

|   |                     |անհրաժեշտության, ինչպես նաև                |

|   |                     |պարարտանյութերի տեսակների                  |

|   |                     |առանձնահատկությունների մասին, և  ձևավորել  |

|   |                     |դրանց կիրառման գործնական հմտություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-003 «Պաշտպանված  |

|   |                     |գրունտում օգտագործվող սարքավորումներ,      |

|   |                     |մեխանիզմներ և  գործիքներ» և  ՊԳԿՏ-5-17-005 |

|   |                     |«Պաշտպանված գրունտում բույսերի աճի և       |

|   |                     |զարգացման առանձնահատկությունները»          |

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարարտանյութերի կիրառման       |

|   |արդյունք 1           |անհրաժեշտությունը                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Կատարման չափանիշներ  |1) հիմնավորում է պարարտանյութերի           |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հողի հատկությունների     |

|   |                     |բարելավման գործում,                        |

|   |                     |2) հիմնավորում է պարարտանյութերի           |

|   |                     |անհրաժեշտությունը մշակաբույսերի            |

|   |                     |սննդառության պայմանների բարելավման գործում,|

|   |                     |3) հիմնավորում է պարարտանյութերի           |

|   |                     |անհրաժեշտությունը բույսերի բերքատվության և |

|   |                     |որակի բարելավման գործում:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Ուսումնառության      |Բնութագրել պարարտանյութերի տեսակները       |

|   |արդյունք 2           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պարարտանյութերի     |

|   |                     |հիմնական խմբերը,                           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում օրգանական           |

|   |                     |պարարտանյութերի առանձնահատկությունները,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հանքային            |

|   |                     |պարարտանյութերի առանձնահատկությունները,    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում կենսապարարտանյութի  |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Ուսումնառության      |Բնութագրել կենսապարարտանյութերի տեսակները  |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|76.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |կենսապարարտանյութերը,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |կենսապարարտանյութերի ստացման մեթոդները,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում                     |

|   |                     |կենսապարարտանյութերի էկոլոգիական           |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |4) հիմնավորում է կենսապարարտանյութերի      |

|   |                     |անհրաժեշտությունը բույսերի բերքատվության և |

|   |                     |որակի բարելավման գործում:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնական և                     |

|   |արդյունք 4           |կենսապարարտանյութերի կիրառման նորմաները և  |

|   |                     |տեխնոլոգիան                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում պարարտացման և        |

|   |                     |սնուցման գործողությունների տեխնոլոգիայի    |

|   |                     |առանցքային հարցերը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ըստ մշակաբույսերի   |

|   |                     |պարարտացման և  սնուցման նորմաները,         |

|   |                     |3) ճիշտ է մեկնաբանում պարարտացման և        |

|   |                     |սնուցման ժամկետների պահպանման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմում աշխատանքների իրականացման |

|   |                     |ժամանակացույցը,                            |

|   |                     |5) ճիշտ հաշվարկում է պարարտանյութերի       |

|   |                     |անհրաժեշտ քանակությունը,                   |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում անհրաժեշտ               |

|   |                     |սարքավորանքների և  գործիքների ընտրությունն |

|   |                     |ու կիրառումը,                              |

|   |                     |7) ճիշտ է մեկնաբանում պաշտպանված գրունտում |

|   |                     |պարարտացման և  սնուցման աշխատանքների       |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում  պարարտացման և  սնուցման|

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |9) կատարում է պարարտացման ու սնուցման      |

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ աշխատողների        |

|   |                     |հրահանգավորումը,                           |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐՈՒՄ ՀՈՂԱԽԱՌՆՈՒՐԴՆԵՐԻ |

|ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ»                                                          |

|_____________________________________________________________________|

|79.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ -5-17-007                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ պաշտպանված գրունտի    |

|   |                     |պայմաններում հողախառնուրդներին ներկայացվող |

|   |                     |պահանջների, բաղադրությունների,             |

|   |                     |բաղադրամասերի չափաքանակների մասին ու       |

|   |                     |ձևավորել  տարբեր տեսակի հողախառնուրդներ    |

|   |                     |պատրաստելու գործնական հմտություններ:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Մոդուլի տևողությունը | 54 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-003 «Պաշտպանված  |

|   |                     |գրունտի կառույցներում օգտագործվող          |

|   |                     |սարքավորումներ, մեխանիզմներ և  գործիքներ»  |

|   |                     |և  ՊԳԿՏ-5-17-005 «Պաշտպանված գրունտում     |

|   |                     |բույսերի աճի և  զարգացման                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները» մոդուլները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտի պայմաններում|

|   |արդյունք 1           |հողախառնուրդներին ներկայացվող պահանջները   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|85.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված գրունտի  |

|   |                     |կառույցների հողային միջավայրի              |

|   |                     |յուրահատկությունները,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում հողախառնուրդների       |

|   |                     |ֆիզիկամեխանիկական կազմը,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողախառնուրդների    |

|   |                     |բնութագրերի հիմքերը,                       |

|   |                     |4) բացատրում է հողախառնուրդների պարբերական |

|   |                     |թարմացման անհրաժեշտությունը,               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողախառնուրդներին   |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հողախառնուրդների բաղադրությունը|

|   |արդյունք 2           |և  բաղադրամասերի չափաքանակները             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում հողախառնուրդների    |

|   |                     |հիմնական կազմը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է մեկնաբանում հողախառնուրդների     |

|   |                     |հիմնական բաղադրիչների բնութագրերը,         |

|   |                     |3) ճիշտ մեկնաբանում հողախառնուրդների       |

|   |                     |հիմնական բաղադրիչների հատկությունները,     |

|   |                     |4) ըստ պայմանների ճիշտ է ներկայացնում      |

|   |                     |հողախառնուրդի բաղադրիչների չափաքանակները:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Ուսումնառության      |Պատրաստել հողախառնուրդ                     |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Կատարման չափանիշներ  |1) պահպանում է հողախառնուրդի պատրաստման    |

|   |                     |գործընթացի հաջորդականությունը,             |

|   |                     |2) ճիշտ է ընտրում հողախառնուրդի            |

|   |                     |բաղադրիչները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ընտրում բաղադրիչների             |

|   |                     |չափաքանակները,                             |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում գործիքների ընտրությունը |

|   |                     |և  կիրառումը,                              |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՑԱՆՔԻ ԵՎ ՍԱԾԻԼՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ |

|ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐՈՒՄ»                                                       |

|_____________________________________________________________________|

|90.|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-008                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել       |

|   |                     |գիտելիքներ պաշտպանված գրունտում ցանքի      |

|   |                     |հիմնական հասկացությունների` սերմերի        |

|   |                     |նախացանքային մշակման, ցանքի եղանակների և   |

|   |                     |սածիլման աշխատանքների վերաբերյալ ու        |

|   |                     |ձևավորել  դրանց կիրառման գործնական         |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|92.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-001              |

|   |                     |«Երկրագործություն և  հողագիտության         |

|   |                     |հիմունքներ», ՊԳԿՏ-5-17-006 «Պաշտպանված     |

|   |                     |գրունտում օգտագործվող պարարտանյութերը և    |

|   |                     |կիրառման  տեխնոլոգիան» և  ՊԳԿՏ-5-17-007    |

|   |                     |«Պաշտպանված գրունտի կառույցներում          |

|   |                     |հողախառնուրդների պատրաստում» մոդուլները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|94.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Ուսումնառության      |Պարզաբանել սերմերի նախացանքային մշակման և  |

|   |արդյունք 1           |ցանքի  մասին հիմնական հասկացությունները    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում սերմերի նախացանքային    |

|   |                     |մշակման աշխատանքները,                      |

|   |                     |2) ճիշտ է գնահատում սերմերի ցանքային որակը,|

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում ցանքի էությունը,       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ցանքի իրականացման   |

|   |                     |տեխնոլոգիան,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում օգտագործվող          |

|   |                     |սարքավորումների և  մեխանիզմների            |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |6) ճիշտ է բացատրում ըստ մշակաբույսերի ցանքի|

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ցանքի որակի         |

|   |                     |ցուցանիշները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում ցանքի     |

|   |արդյունք 2           |եղանակները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ցանքին ներկայացվող  |

|   |                     |ագրոտեխնիկական պահանջները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ցանքի չափաքանակները,|

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ցանքի ժամկետները,   |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ցանքի               |

|   |                     |տեխնոլոգիական-օպերացիոն քարտով սահմանված   |

|   |                     |գործողությունները:                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սածիլման հիմնական աշխատանքները |

|   |արդյունք 3           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սածիլման եղանակով   |

|   |                     |մշակվող մշակաբույսերը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է հիմնավորում  սածիլների կիրառման  |

|   |                     |առավելությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում պաշտպանված գրունտում   |

|   |                     |սածիլման առանձնահատկությունները,           |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում սածիլման            |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |5) ճիշտ է մեկնաբանում սածիլների խնամքի     |

|   |                     |միջոցառումները,                            |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում  սածիլների վերատնկման   |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում սածիլների               |

|   |                     |նախապատրաստման գործողությունները,          |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում հողի նախապատրաստումը,   |

|   |                     |9) ճիշտ է կատարում սածիլների խնամքի        |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|   |                     |10) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության    |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1332-Ն
Հրաման