Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06.5 «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ՄԱՍՆ ...

 

 

110.1332.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017505

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1332-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.06.5 «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.06.01.5 «ՏԵԽՆԻԿ-ԱԳՐՈՆՈՄ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏԻ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐՈՒՄ ՎՆԱՍԱՏՈՒՆԵՐԻ ԵՎ  |

|ՀԻՎԱՆԴՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐԻ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ ԵՎ ՁԵՎԵՐԸ»                   |

|_____________________________________________________________________|

|101|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ -5-17-009                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |պաշտպանված գրունտի հողի հիմնական           |

|   |                     |վնասատուների, մշակաբույսերի վնասատուների և |

|   |                     |հիվանդությունների, դրանց դեմ պայքարի ձևերի |

|   |                     |ու միջոցների մասին ու ձևավորել  դրանց      |

|   |                     |կիրառման գործնական հմտություններ:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-003 «Պաշտպանված  |

|   |                     |գրունտի կառույցներում օգտագործվող          |

|   |                     |սարքավորումներ, մեխանիզմներ և  գործիքներ»  |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտի հողի        |

|   |արդյունք 1           | հիմնական վնասատուները և  հիվանդությունները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|107|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում  պաշտպանված գրունտի |

|   |                     |հողի վնասատուների և  հիվանդությունների     |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճանաչում է հողի վնասատուների և          |

|   |                     |հիվանդությունները արտաքին տեսքից,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված          |

|   |                     |գրունտում հողի վնասատուների և              |

|   |                     |հիվանդությունների տարածվածության           |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողի վնասատուների և |

|   |                     |հիվանդությունների ի հայտ գալու ժամկետները, |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում հողի վնասատուների և |

|   |                     |հիվանդությունների ազդեցության հետևանքները: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|108|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտի             |

|   |արդյունք 2           |մշակաբույսերի վնասատուները և               |

|   |                     |հիվանդությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|109|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում  պաշտպանված գրունտի |

|   |                     |մշակաբույսերի վնասատուների և               |

|   |                     |հիվանդությունների տեսակները,               |

|   |                     |2) ճանաչում է մշակաբույսերի վնասատուները   |

|   |                     |և  հիվանդությունները արտաքին տեսքից,       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պաշտպանված          |

|   |                     |գրունտում մշակաբույսերի վնասատուների և     |

|   |                     |հիվանդությունների տարածվածության           |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |վնասատուների և  հիվանդությունների ի հայտ   |

|   |                     |գալու ժամկետները,                          |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |վնասատուների և  հիվանդությունների          |

|   |                     |ազդեցության հետևանքները:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|110|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում տարածված  |

|   |արդյունք 3           |վնասատուների և  հիվանդությունների դեմ      |

|   |                     |պայքարի միջոցառումները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|111|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է բնութագրում հողի վնասատուների    |

|   |                     |և  հիվանդությունների դեմ պայքարի միջոցները,|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հողի վնասատուների և |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ պայքարի ժամկետները,  |

|   |                     |3) ճիշտ է բնութագրում մշակաբույսերի        |

|   |                     |վնասատուների և  հիվանդությունների դեմ      |

|   |                     |պայքարի միջոցները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մշակաբույսերի       |

|   |                     |վնասատուների և  հիվանդությունների դեմ      |

|   |                     |պայքարի ժամկետները,                        |

|   |                     |5) Ճիշտ է կատարում հողի ախտահանման         |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում վնասատուների և      |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ պայքարի ոչ քիմիական  |

|   |                     |մեթոդներն ու միջոցները,                    |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում օգտագործվող         |

|   |                     |թունաքիմիկատների կիրառման նորմաները,       |

|   |                     |8) ճիշտ է հիմնավորում է վնասատուների և     |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ պայքարի կանխարգելիչ  |

|   |                     |միջոցառումների կարևորությունը,             |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում է պաշտպանված        |

|   |                     |գրունտում աշխատանքների                     |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ ԿԱԹԻԼԱՅԻՆ ՈՌՈԳՄԱՆ ԵՎ         |

|ՑՈՂԱՐԿՄԱՆ (ԱՆՁՐԵՎԱՑՄԱՆ) ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԸ                |

|_____________________________________________________________________|

|112|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-010                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|113|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողների մոտ ձևավորել |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում ոռոգման տեխնոլոգիական |

|   |                     |առանձնահատկությունների և  կիրառվող         |

|   |                     |համակարգերի վերաբերյալ կարողություններ և   |

|   |                     |համապատասխան աշխատանքներ կատարելու         |

|   |                     |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|114|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|115|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել, ՊԳԿՏ 5-17-004 «Պաշտպանված |

|   |                     |գրունտի միկրոկլիման և  կարգավորման         |

|   |                     |առանձնահատկությունները», ՊԳԿՏ-5-17-006     |

|   |                     |«Պաշտպանված գրունտում օգտագործվող          |

|   |                     |պարարտանյութերը և  կիրառման տեխնոլոգիան»,  |

|   |                     |ՊԳԿՏ-5-17-008 «Ցանքի և  սածիլման           |

|   |                     |աշխատանքները պաշտպանված գրունտի            |

|   |                     |կառույցներում.» մոդուլները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|116|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|117|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոռոգման տեխնոլոգիաները         |

|   |արդյունք 1           |պաշտպանված գրունտում                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|118|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է ոռոգման տեխնոլոգիաները   |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում,                      |

|   |                     |2) ներկայացնում է մակերեսային ոռոգման      |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ներկայացնում է պաշտպանված գրունտում     |

|   |                     |կաթիլային ոռոգման անհրաժեշտությունը և      |

|   |                     |առավելությունները,                         |

|   |                     |4) ներկայացնում է պաշտպանված գրունտում     |

|   |                     |որոշ մշակաբույսերի ոռոգումն անձրևային      |

|   |                     |(ցողարկման, մառախուղագոյացման) եղանակով,   |

|   |                     |5) ներկայացնում է պաշտպանված գրունտում     |

|   |                     |կոմբինացված եղանակով ոռոգման               |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|119|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման |

|   |արդյունք 2           |համակարգերի հիմնական տարրերը               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|120|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է ջրի աղբյուրի տեսակները և |

|   |                     |ըստ ջրի անհրաժեշտ քանակի ընտրում այն,      |

|   |                     |2) ներկայացնում է ջրամատակարարման պոմպի    |

|   |                     |տեսակները և  կատարում ընտրություն,         |

|   |                     |3) ներկայացնում է ջրի ցնցուղների տեսակները |

|   |                     |և  դրանց տեխնիկական բնութագրերը,           |

|   |                     |4) ներկայացնում է ջրի ցայտիչների տեսակները |

|   |                     |և  դրանց տեխնիկական բնութագրերը,           |

|   |                     |5) ներկայացնում է ֆիլտրացման հանգույցի     |

|   |                     |տեսակները (ավազային, սկավառակային,         |

|   |                     |ցանցավոր) և  ընտրությունը,                 |

|   |                     |6) ներկայացնում է լուծված պարարտանյութի    |

|   |                     |մատուցման հանգույցը,տալ դրա կառուցվածքային |

|   |                     |մանրամասները,                              |

|   |                     |7) ներկայացնում է խողովակաշարերի համակարգը`|

|   |                     |մագիստրալային, բարձր ճնշման և  բաշխող      |

|   |                     |խողովակաշարերը,                            |

|   |                     |8) ներկայացնում է կաթիլային դոզատորը`      |

|   |                     |ժապավենները, խողովակները,                  |

|   |                     |9) ներկայացնում է փոխանջատող ծորակների     |

|   |                     |կառուցվածքը և  աշխատանքի սկզբունքը,        |

|   |                     |10) ներկայացնում է կաթոցիկների տեսակները,  |

|   |                     |11) ներկայացնում է կաթիլային ոռոգման և     |

|   |                     |անձրևացման  ավտոմատ համակարգերը:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|121|Ուսումնառության      |Կատարել կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման     |

|   |արդյունք 3           |համակարգերի նախագծում                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|122|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմում է ոռոգման սխեման,               |

|   |                     |2) կազմում է ոռոգման համակարգի պլանը,      |

|   |                     |3) պլանավորում է կաթիլային ոռոգման և       |

|   |                     |ցողարկման համակարգերի տեղակայման սխեման,   |

|   |                     |4) նախատեսում է ջրի զտիչի տեղը ջրի         |

|   |                     |աղբյուրի և  մագիստրալային խողովակների      |

|   |                     |միջև,                                      |

|   |                     |5) որոշում է ծախսվող ջրի քանակը,           |

|   |                     |6) որոշում է կաթիլային անցքերի չափերը և    |

|   |                     |դրանց միջև  եղած հեռավորությունը,          |

|   |                     |7) որոշում է տվյալ հողախառնուրդում ջրի     |

|   |                     |ներծծման արագությունը,                     |

|   |                     |8) ներկայացնում է ջրի ներծծման արագության  |

|   |                     |և  անձրևացման  ինտենսիվության              |

|   |                     |կախվածությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|123|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման |

|   |արդյունք 4           |համակարգերի տեղակայման գործընթացները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|124|Կատարման չափանիշներ  |1) ներկայացնում է տեղակայման համար         |

|   |                     |անհրաժեշտ գործիքներն ու սարքավորումները,   |

|   |                     |2) ներկայացնում է մագիստրալային            |

|   |                     |խողովակների տեղակայման գործընթացները,      |

|   |                     |3) ներկայացնում է կաթոցիկային խողովակների  |

|   |                     |տեղակայման գործընթացները,                  |

|   |                     |4) ներկայացնում է կաթիլային դոզատորի       |

|   |                     |տեղակայման գործընթացները,                  |

|   |                     |5) ներկայացնում է միացումների ստուգման և   |

|   |                     |կարգավորման աշխատանքները:                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|125|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ոռոգման ցանցի անսարքությունները|

|   |արդյունք 5           |և  վերականգնման աշխատանքները               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|126|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կաթիլային համակարգի |

|   |                     |խցանման պատճառները,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կենսաբանական խցանման|

|   |                     |վերացման ձևերը,                            |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում քիմիական խցանման    |

|   |                     |վերացման ձևերը  և  կատարում վերականգնման   |

|   |                     |աշխատանքներ,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մեխանիկական         |

|   |                     |խցանման վերացման ձևերը  և  կատարում        |

|   |                     |վերականգնման աշխատանքներ,                  |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում վնասված կաթոցիկների |

|   |                     |վերականգնման աշխատանքները,                 |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ավելորդ ջրերի       |

|   |                     |հեռացման դրենաժային համակարգը,             |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում ոռոգման համակարգի   |

|   |                     |պահպանման աշխատանքները:                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻԴՐՈՊՈՆԻԿ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ԲՈՒՅՍԵՐԻ ՄՇԱԿՈՒԹՅՈՒՆ»         |

|_____________________________________________________________________|

|127|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-011                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|128|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում հիդրոպոնիկ եղանակով   |

|   |                     |բույսերի աճեցման մասին և  ձևավորել         |

|   |                     |անհրաժեշտ աշխատանքներ կատարելու գործնական  |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|129|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|130|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-003 «Պաշտպանված  |

|   |                     |գրունտի կառույցներում օգտագործվող          |

|   |                     |սարքավորումներ, մեխանիզմներ և  գործիքներ»  |

|   |                     |և  ՊԳԿՏ-5-17-005 «Պաշտպանված գրունտում     |

|   |                     |բույսերի աճի և  զարգացման                  |

|   |                     |առանձնահատկությունները» մոդուլները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|131|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|132|Ուսումնառության      |Բացատրել հիդրոպոնիկ եղանակով բույսերի      |

|   |արդյունք 1           |մշակության կարևորությունը  և               |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|133|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի մշակության |

|   |                     |հիդրոպոնիկ եղանակի էությունը և             |

|   |                     |առավելությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի մշակության |

|   |                     |հիդրոպոնիկ եղանակի տեսակները,              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի հիդրոպոնիկ |

|   |                     |մշակության կառույցները և  սարքավորանքը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|134|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիդրոպոնիկ եղանակով բույսերի   |

|   |արդյունք 2           |մշակության ընթացքում անհրաժեշտ միջավայրի   |

|   |                     |բաղադրիչները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|135|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում լցանյութերին        |

|   |                     |ներկայացվող պահանջները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լցանյութերի         |

|   |                     |պատրաստման առանձնահատկությունները,         |

|   |                     |3) ճիշտ է պատրաստում սննդարար լուծույթը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|136|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բույսերի հիդրոպոնիկ մշակության |

|   |արդյունք 3           |կառույցները և  սարքավորանքը                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|137|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսերի հիդրոպոնիկ |

|   |                     |մշակության կառույցների                     |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացում կառույցներում        |

|   |                     |պահպանվող ռեժիմների նորմաները,             |

|   |                     |3) ճիշտ է հիմնավորում պահանջվող            |

|   |                     |սարքավորանքների նշանակությունը և           |

|   |                     |պարամետրերը,                               |

|   |                     |4) ճիշտ է հիմնավորում օգտագործվող          |

|   |                     |հարմարանքների առանձնահատկությունները,      |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|138|Ուսումնառության      |Աճեցնել սածիլներ                           |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|139|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ընտրում սածիլների համար սերմերը  |

|   |                     |ըստ մշակաբույսերի,                         |

|   |                     |2) ապահովում է սածիլների աճեցման միջավայրի |

|   |                     |պայմանները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում սածիլների աճի սկզբնական |

|   |                     |շրջանի սնուցումը,                          |

|   |                     |4) պահպանում է սածիլների տեղափոխման        |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |5) ժամանակին կատարում է սածիլների          |

|   |                     |պաշտպանության միջոցառումները:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|140|Ուսումնառության      |Տիրապետել հիդրոպոնիկ եղանակով աճեցվող      |

|   |արդյունք 5           |բույսերի ագրոտեխնիկային                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|141|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բույսի վեգետացիայի  |

|   |                     |ընթացքում լցանյութերի բարելավման           |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է որոշում բույսերի պաշտպանության   |

|   |                     |միջոցառումների ժամկետները,                 |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում լցանյութերի բարելավման  |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է ընտրում և  նախապատրաստում        |

|   |                     |բույսերի պաշտպանության համար նախատեսված    |

|   |                     |նյութերը,                                  |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում բույսերի պաշտպանության  |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |6) ճիշտ է պատրաստում ըստ իրավիճակի         |

|   |                     |սննդարար լուծույթը,                        |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում բույսերի ձևավորման      |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |8) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ  «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                                 |

|_____________________________________________________________________|

|142|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-012                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|143|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար |

|   |                     |անհրաժեշտ  գործնական հմտություններ: Դրանք  |

|   |                     |ներառում են ինքնուրույն բիզնես             |

|   |                     |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ   |

|   |                     |գործողությունների իրականացման              |

|   |                     |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված     |

|   |                     |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ             |

|   |                     |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես             |

|   |                     |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|144|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|145|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության         |

|   |                     |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար         |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |

|   |                     |Մյուս ուսումնառության արդյունքների         |

|   |                     |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է        |

|   |                     |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |

|   |                     |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |

|   |                     |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան    |

|   |                     |ծրագրեր մշակելու համար:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|146|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|147|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի    |

|   |արդյունք 1           |ձևավորման  գործընթացը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|148|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը,        |

|   |                     |նպատակը և  ռազմավարությունը ճիշտ է         |

|   |                     |սահմանում,                                 |

|   |                     |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի  |

|   |                     |անձնային հատկանիշների կարևորությունը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական     |

|   |                     |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,     |

|   |                     |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է        |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի   |

|   |                     |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է          |

|   |                     |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,             |

|   |                     |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|149|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և     |

|   |արդյունք 2           |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|150|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության կազմակերպչաիրավական     |

|   |                     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|   |                     |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող    |

|   |                     |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ է|

|   |                     |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի        |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,     |

|   |                     |4) կազմակերպության ստեղծման համար          |

|   |                     |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,  |

|   |                     |5) կազմակերպության կառավարման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը     |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,    |

|   |                     |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների        |

|   |                     |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,            |

|   |                     |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և               |

|   |                     |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները   |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր է|

|   |                     |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող    |

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և       |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և          |

|   |                     |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,      |

|   |                     |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավոր է:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|151|Ուսումնառության      |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման    |

|   |արդյունք 3           |գործողություններ                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|152|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»              |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) շուկայի հետազոտման հիմնական             |

|   |                     |ուղղությունները բացահայտում է,             |

|   |                     |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը   |

|   |                     |ճիշտ է բնութագրում,                        |

|   |                     |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների|

|   |                     |ընտրությունը հիմնավոր է,                   |

|   |                     |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման|

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է,                       |

|   |                     |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի  |

|   |                     |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                |

|   |                     |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը      |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,    |

|   |                     |10) մարքեթինգի գաղափարների (4P և  7P)      |

|   |                     |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,         |

|   |                     |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման   |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավորված է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|153|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 4           |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|154|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և     |

|   |                     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |                     |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև |

|   |                     |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման         |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի            |

|   |                     |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |                     |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և   |

|   |                     |դրանց առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը|

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման        |

|   |                     |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների      |

|   |                     |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված       |

|   |                     |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,   |

|   |                     |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման        |

|   |                     |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության       |

|   |                     |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,        |

|   |                     |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի        |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների |

|   |                     |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,|

|   |                     |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման         |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման   |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ|

|   |                     |վերլուծական գործողությունները և  ըստ       |

|   |                     |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|155|Ուսումնառության      |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի |

|   |արդյունք 5           |(ծառայության) գինը                         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|156|Կատարման չափանիշներ  |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը    |

|   |                     |ճիշտ է մեկնաբանում,                        |

|   |                     |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,           |

|   |                     |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները|

|   |                     |և  վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,   |

|   |                     |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական      |

|   |                     |ձևակերպումները  ճիշտ է,                    |

|   |                     |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և           |

|   |                     |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար       |

|   |                     |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ  |

|   |                     |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է         |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության  |

|   |                     |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է        |

|   |                     |կիրառում,                                  |

|   |                     |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության       |

|   |                     |միավորի ինքնարժեքը,                        |

|   |                     |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները  |

|   |                     |ճիշտ է գնահատում,                          |

|   |                     |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի       |

|   |                     |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,          |

|   |                     |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման   |

|   |                     |տրամաբանությունը բացատրում է:              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|157|Ուսումնառության      |Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների    |

|   |արդյունք 6           |ծրագիր                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|158|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես      |

|   |                     |պլանի անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,     |

|   |                     |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության   |

|   |                     |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                |

|   |                     |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ    |

|   |                     |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման  |

|   |                     |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,           |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,    |

|   |                     |5) SWOT վերլուծության արդյունքները         |

|   |                     |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու           |

|   |                     |գործընթացում,                              |

|   |                     |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները |

|   |                     |հիմնավորված է,                             |

|   |                     |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը  |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող         |

|   |                     |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է          |

|   |                     |սահմանվել,                                 |

|   |                     |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների |

|   |                     |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման   |

|   |                     |քայլերը հիմնավոր են:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|159|Ուսումնառության      |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական  |

|   |արդյունք 7           |հաշվետվություններ                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|160|Կատարման չափանիշներ  |1) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,             |

|   |                     |2) հարկային օրենսդրության հիմնական         |

|   |                     |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու|

|   |                     |համար կիրառվող ելակետային ցուցանիշների     |

|   |                     |հաշվարկը ճիշտ է կատարում,                  |

|   |                     |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է  |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը   |

|   |                     |համապատասխանում է օրենսդրության            |

|   |                     |պահանջներին,                               |

|   |                     |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը     |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները |

|   |                     |ճիշտ է լրացնում,                           |

|   |                     |8) ստուգումների իրականացման իրավական       |

|   |                     |ակտերի պահանջները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի     |

|   |                     |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|161|Կատարման չափանիշներ  |10) հարկային օրենսդրության հիմնական        |

|   |                     |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,             |

|   |                     |11) հարկային օրենսդրության հիմնական        |

|   |                     |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |12) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը        |

|   |                     |հաշվելու համար կիրառվող ելակետային         |

|   |                     |ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է կատարում,     |

|   |                     |13) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է |

|   |                     |հաշվարկում,                                |

|   |                     |14) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը  |

|   |                     |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին|

|   |                     |15) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը    |

|   |                     |ճիշտ է ներկայացնում,                       |

|   |                     |16) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները|

|   |                     |ճիշտ է լրացնում,                           |

|   |                     |17) ստուգումների իրականացման իրավական      |

|   |                     |ակտերի պահանջները ճիշտ է բացատրում,        |

|   |                     |18) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի    |

|   |                     |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է |

|   |                     |ներկայացնում:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՇՏՊԱՆՎԱԾ ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ ՄՈՐՄԱԶԳԻ ՄՇԱԿԱԲՈՒՅՍԵՐԻ       |

|ՄՇԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԿԵՆՍԱՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»   |

|_____________________________________________________________________|

|162|Մոդուլի դասիչը       |ՊԳԿՏ-5-17-013                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|163|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |պաշտպանված գրունտում մորմազգի              |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության և                 |

|   |                     |կենսատեխնոլոգիական մեթոդներով վիրուսազերծ  |

|   |                     |տնկանյութի ստացման և  աճեցման              |

|   |                     |կարողություններ և  հմտություններ:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|164|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|165|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ՊԳԿՏ-5-17-006 «Պաշտպանված  |

|   |                     |գրունտում օգտագործվող պարարտանյութերը և    |

|   |                     |կիրառման տեխնոլոգիան», ՊԳԿՏ-5-17-007       |

|   |                     |«Պաշտպանված գրունտի կառույցներում          |

|   |                     |հողախառնուրդների պատրաստում», ՊԳԿՏ-5-17-008|

|   |                     |«Ցանքի և  սածիլման աշխատանքները պաշտպանված |

|   |                     |գրունտի կառույցներում», ՊԳԿՏ-5-17-009      |

|   |                     |«Պաշտպանված գրունտի կառույցներում          |

|   |                     |մշակաբույսերի վնասատուների և               |

|   |                     |հիվանդությունների դեմ պայքարի միջոցները և  |

|   |                     |ձևերը»,  ՊԳԿՏ-5-17-010 «Պաշտպանված         |

|   |                     |գրունտում կաթիլային ոռոգման և  ցողարկման   |

|   |                     |(անձրևացման)  տեխնոլոգիաները և             |

|   |                     |համակարգերը» մոդուլները:                   |

|   |                     |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|166|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|167|Ուսումնառության      |Ներկայացնել  պաշտպանված գրունտում մշակվող  |

|   |արդյունք 1           |մորմազգիների` ըստ մշակաբույսերի տեսակների  |

|   |                     |սորտերը և  դրանց տնտեսական նշանակությունը  |

|   |                     |ու մշակության առանձնահատկությունները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|168|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մորմազգիների        |

|   |                     |մշակության անհրաժեշտությունը,              |

|   |                     |2) ճիշտ է բացատրում մորմազգի մշակաբույսերի |

|   |                     |տարբեր սորտերի տնտեսական նշանակությունը,   |

|   |                     |3) ճիշտ է բացատրում մորմազգի               |

|   |                     |մշակաբույսերի սննդային արժեքը և  դրա       |

|   |                     |կարևորությունը,                            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում մորմազգի            |

|   |                     |մշակաբույսերի մշակության                   |

|   |                     |առանձնահատկությունները:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|169|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պաշտպանված գրունտում մշակվող   |

|   |արդյունք 2           |մորմազգի մշակաբույսերի համար հողի          |

|   |                     |նախացանքային մշակումը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|170|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է թվարկում հողի նախացանքային       |

|   |                     |մշակման գործողությունները,                 |

|   |                     |2) պահպանում է հողի նախացանքային մշակման   |

|   |                     |ժամկետները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է գնահատում մորմազգի մշակաբույսերի |

|   |                     |համար հողին ներկայացվող պահանջները,        |

|   |                     |4) ճիշտ է պատրաստում պահանջվող             |

|   |                     |հողախառնուրդը,                             |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում հողի նախացանքային       |

|   |                     |մշակման գործողությունները,                 |

|   |                     |6) ճիշտ է գնահատում աշխատանքների որակը,    |

|   |                     |7) ճիշտ է ախտահանում հողը,                 |

|   |                     |8) ճիշտ է կատարում աշխատողների             |

|   |                     |հրահանգավորումը,                           |

|   |                     |9) ճիշտ է կատարում գործիքների ընտրությունը |

|   |                     |և  կիրառումը,                              |

|   |                     |10) ճիշտ է կազմում պահանջվող փաստաթղթերը:  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|171|Ուսումնառության      |Ներկայացնել մորմազգի մշակաբույսերի         |

|   |արդյունք 3           |վիրուսազերծ տնկանյութի ստացման և  աճեցման  |

|   |                     |եղանակները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|172|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում մորմազգի մշակաբույսերի  |

|   |                     |վիրուսազերծ տնկանյութի աճեցման համար       |

|   |                     |անհրաժեշտ սարքավորանքների և  գործիքների    |

|   |                     |վարակազերծումը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է պատրաստում մորմազգի              |

|   |                     |մշակաբույսերի վիրուսազերծ տնկանյութի       |

|   |                     |աճեցման համար անհրաժեշտ սննդային միջավայրը,|

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում մորմազգի մշակաբույսերի  |

|   |                     |վիրուսազերծ բույսերի աճեցման գործընթացը,   |

|   |                     |4) ճիշտ է նախապատրաստում մորմազգի          |

|   |                     |մշակաբույսերի արմատակալած բուսակները,      |

|   |                     |5) ճիշտ է որոշում մորմազգի մշակաբույսերի   |

|   |                     |վիրուսազերծ տնկանյութի աճեցման համար       |

|   |                     |հողախառնուրդի կազմը,                       |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում մորմազգի մշակաբույսերի  |

|   |                     |վիրուսազերծ տնկանյութի խնամքի աշխատանքները,|

|   |                     |7) կատարում է աշխատողների հրահանգավորումը, |

|   |                     |8) ճիշտ է կազմում աշխատանքների վերաբերյալ  |

|   |                     |փաստաթղթերը,                               |

|   |                     |9) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոններ:                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|173|Ուսումնառության      |Կատարել մորմազգի մշակաբույսերի սածիլում    |

|   |արդյունք 4           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|174|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է գնահատում սածիլների որակը և      |

|   |                     |նախապատրաստում տնկման,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում  սածիլման               |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում սածիլումից հետո առաջին  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում աշխատողների             |

|   |                     |հրահանգավորումը,                           |

|   |                     |5) ճիշտ է կազմում աշխատանքների վերաբերյալ  |

|   |                     |փաստաթղթերը,                               |

|   |                     |6) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|175|Ուսումնառության      |Կատարել մորմազգի մշակաբույսերի խնամքի      |

|   |արդյունք 5           |աշխատանքներ                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|176|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում խնամքի աշխատանքների |

|   |                     |ժամանակացույցը,                            |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում ոռոգման                 |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տեխնոլոգիական քարտով    |

|   |                     |սահմանված մշակաբույսերի խնամքի բոլոր       |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում  աշխատողների            |

|   |                     |հրահանգավորումը,                           |

|   |                     |5) ճիշտ է կազմում խնամքի գործընթացի        |

|   |                     |վերաբերյալ փաստաթղթերը,                    |

|   |                     |6) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|177|Ուսումնառության      |Կատարել բերքահավաք                         |

|   |արդյունք 6           |                                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|178|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է  գնահատում ըստ մշակաբույսի բերքի |

|   |                     |հասունության աստիճանը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում տեխնոլոգիական քարտով    |

|   |                     |սահմանված մշակաբույսերի բերքահավաքի բոլոր  |

|   |                     |գործողությունները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում աշխատողների             |

|   |                     |հրահանգավորումը,                           |

|   |                     |4) ճիշտ է կազմում բերքահավաքի գործընթացի   |

|   |                     |վերաբերյալ փաստաթղթերը,                    |

|   |                     |5) պահպանում է աշխատանքի անվտանգության     |

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1332-Ն
Հրաման