Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02.5 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱ ...

 

 

110.1335.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017508

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1335-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0811.02.5 «ԳՅՈՒՂԱՑԻԱԿԱՆ (ՖԵՐՄԵՐԱՅԻՆ) ՏՆՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0811.02.01.5 «ՖԵՐՄԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2012Թ. ՄԱՐՏԻ 22-Ի N 205-Ն ՀՐԱՄԱՆԸ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(5-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԱՀ-Ի ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՔԱՆԱԿԱԿԱՆ ԵՎ ՈՐԱԿԱԿԱՆ           |

|ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՒՄԸ»                                                        |

|_____________________________________________________________________|

|309|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-022                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|310|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  շուկայական էկոնոմիկայի և         |

|   |                     |տնտեսավարման բազմաձևության  պայմաններում   |

|   |                     |ագրարային ոլորտի ռեսուրսներով              |

|   |                     |ապահովվածության, գնահատման, արտադրության   |

|   |                     |վարման միջոցների, ագրարային ոլորտի         |

|   |                     |տնտեսական օրինաչափությունների, առանձին     |

|   |                     |ճյուղերի վիճակի զարգացման ուղիների,        |

|   |                     |ներդրումների պահանջի և  արդյունավետության, |

|   |                     |աշխատանքի արտադրողականության բարձրացման և  |

|   |                     |ինքնարժեքի իջեցման և  ռեսուրսաօգտագործման  |

|   |                     |տնտեսական արդյունավետության գնահատման      |

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքները գործնականում        |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|311|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|312|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-011               |

|   |                     |«Վիճակագրություն և  տնտեսական              |

|   |                     |գործունեության վերլուծություն» մոդուլը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|313|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|314|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ագրարային ոլորտի տնտեսական     |

|   |արդյունք 1           |օրինաչափությունները և  կիրառվող հիմնական   |

|   |                     |հասկացությունները                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|315|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում վերջին տարիներին    |

|   |                     |ագրարային ոլորտի տնտեսական բարեփոխումների  |

|   |                     |էությունը,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սեփականաշնորհման,   |

|   |                     |հողային ռեֆորմների, ջրօգտագործման,         |

|   |                     |արտադրանքի իրացման և  վերամշակման          |

|   |                     |ոլորտներում ներկայացնում ժամանակակից       |

|   |                     |խնդիրները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|316|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ռեսուրսների պահանջի հաշվարկման |

|   |արդյունք 2           |և  գնահատման կարգը և  ընդլայնված           |

|   |                     |վերարտադրության համամասնությունները,       |

|   |                     |արտադրության մասնագիտացման և  տեղաբաշխման  |

|   |                     |գործոնները                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|317|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում տարածաշրջանի        |

|   |                     |տնտեսությունում առկա արտադրական ռեսուրսների|

|   |                     |վիճակը, դերն ու նշանակությունը, դրանց      |

|   |                     |ընդլայնման հնարավորությունները,            |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում արտադրության         |

|   |                     |մասնագիտացման և  տեղաբաշխման գործոնները:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|318|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կապիտալ ներդրումների ծավալների |

|   |արդյունք 3           |հաշվարկման կարգը և  այն տեղաբաշխում առավել |

|   |                     |արդյունավետ ուղղություններով               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|319|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվարկում կապիտալ ներդրումների  |

|   |                     |պահանջը,                                   |

|   |                     |2) հստակ ներկայացնում է ոլորտում ներդրման  |

|   |                     |անհրաժեշտ ուղղությունները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|320|Ուսումնառության      |Ներկայացնել առանձին ճյուղերի քանակական,    |

|   |արդյունք 4           |որակական և  արդյունավետության ցուցանիշները |

|___|_____________________|___________________________________________|

|321|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսաբուծության և   |

|   |                     |անասնաբուծության մթերքների արտադրության    |

|   |                     |ծավալները, երկրի տնտեսության մեջ           |

|   |                     |գյուղատնտեսական ճյուղերի տեսակարար կշիռը,  |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում գոտիական            |

|   |                     |առանձնահատկությունները և  հաշվարկում       |

|   |                     |ճյուղում տնտեսական արդյունավետության       |

|   |                     |ցուցանիշները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|322|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքի արտադրողականության,  |

|   |արդյունք 5           |ֆոնդերի օգտագործման, ֆոնդաապահովվածության  |

|   |                     |և  տնտեսական արդյունավետության հիմնական    |

|   |                     |ցուցանիշները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|323|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվարկում աշխատանքի             |

|   |                     |արտադրողականության, արտադրանքի ինքնարժեքի  |

|   |                     |ցուցանիշները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում ֆոնդահատույցի,        |

|   |                     |ֆոնդատարության, ֆոնդաապահովվածության       |

|   |                     |ցուցանիշները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԼԱՆԱՎՈՐՈՒՄ»             |

|_____________________________________________________________________|

|324|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-023                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|325|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  բուսաբուծության և  անասնաբուծական|

|   |                     |ճյուղերի հիմնական արտադրական ցուցանիշների  |

|   |                     |պլանավորման, արտադրանքի արտադրության,      |

|   |                     |ծախսերի հաշվարկման ու պլանավորման,         |

|   |                     |կենդանիների մթերատվության և  կերի պահանջի  |

|   |                     |ու հոտի շարժի, ճյուղային և  ընդհանուր      |

|   |                     |բյուջեների կազմման վերաբերյալ գիտելիքները  |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|326|Մոդուլի տևողությունը |78 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|327|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել  ԳՏԿ-5-17-022 «ԱԱՀ-ի       |

|   |                     |էկոնոմիկայի քանակական և  որակական          |

|   |                     |բնութագրումը» մոդուլը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|328|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|329|Ուսումնառության      |Պլանավորել բուսաբուծական ճյուղի            |

|   |արդյունք 1           |ագրոտեխնիկական միջոցառումները և  հաշվարկել |

|   |                     |տնտեսական արդյունավետությունը              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|330|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է կատարում սերմերի, տնկանյութերի,  |

|   |                     |պարարտանյութերի պահանջի հաշվարկը,          |

|   |                     |2) ճիշտ է պլանավորում գյուղատնտեսական      |

|   |                     |մշակաբույսերի բերքատվությունը,             |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում ագրոտեխնիկական        |

|   |                     |միջոցառումների տնտեսական                   |

|   |                     |արդյունավետությունը:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|331|Ուսումնառության      |Պլանավորել անասնաբուծական ճյուղի հիմնական  |

|   |արդյունք 2           |արտադրատնտեսական ցուցանիշները և  ճյուղում  |

|   |                     |իրականացվող միջոցառումների                 |

|   |                     |արդյունավետությունը                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|332|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվարկում կերերի պահանջը,       |

|   |                     |2) ճիշտ է պլանավորում անասնաբուծական ճյուղի|

|   |                     |հիմնական արտադրատնտեսական ցուցանիշները,    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում անասնաբուծության    |

|   |                     |աշխատատար գործընթացների տնտեսական          |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշները և           |

|   |                     |հաշվարկման մեթոդիկան:                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|333|Ուսումնառության      |Պլանավորել ծախսեր, կազմել մասնակի և        |

|   |արդյունք 3           |ընդհանուր բյուջեներ                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|334|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բուսաբուծական       |

|   |                     |արտադրանքի արտադրության բյուջեների         |

|   |                     |բովանդակությունը և  կազմման մեթոդիկան,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում անասնաբուծական      |

|   |                     |արտադրանքի արտադրության բյուջեների         |

|   |                     |բովանդակությունը և  կազմման մեթոդիկան,     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում տնտեսության         |

|   |                     |ընդհանուր բյուջեների բովանդակությունը և    |

|   |                     |կազմման մեթոդիկան:                         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄ»        |

|_____________________________________________________________________|

|335|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-024                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|336|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  ագրարային ոլորտում               |

|   |                     |բուսաբուծության և  անասնաբուծության        |

|   |                     |արտադրության գործընթացների պլանավորման,    |

|   |                     |արտադրանքի իրացման, պահպանման կազմակերպման |

|   |                     |խնդիրների, սկզբունքների և  մեթոդների,      |

|   |                     |ինչպես նաև  տնտեսության ընդհանուր          |

|   |                     |ռեսուրսային ներուժի օգտագործման            |

|   |                     |կազմակերպման վերաբերյալ գիտելիքները        |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|337|Մոդուլի տևողությունը |90 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|338|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել  ԳՏԿ-5-17-022 «ԱԱՀ-ի       |

|   |                     |էկոնոմիկայի քանակական և  որակական          |

|   |                     |բնութագրումը» մոդուլը:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|339|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|340|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բուսաբուծական ճյուղի           |

|   |արդյունք 1           |կազմակերպման առանձնահատկությունները և      |

|   |                     |տեղաբաշխման սկզբունքները                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|341|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական            |

|   |                     |մշակաբույսերի տեխնոլոգիական գործընթացները, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում բուսաբուծական       |

|   |                     |ճյուղում աշխատանքի կազմակերպման հիմնական   |

|   |                     |սկզբունքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|342|Ուսումնառության      |Ներկայացնել անասնաբուծական ճյուղի          |

|   |արդյունք 2           |կազմակերպման առանձնահատկությունները և      |

|   |                     |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման    |

|   |                     |սկզբունքները                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|343|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում անասնաբուծական      |

|   |                     |ճյուղի կազմակերպման առանձնահատկությունները,|

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում տարբեր կատեգորիայի    |

|   |                     |աշխատողների (կթվոր, նախրապահ) պահանջի      |

|   |                     |հաշվարկը և  ապահովվածությունը,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական            |

|   |                     |աշխատանքային գործընթացների կազմակերպման    |

|   |                     |սկզբունքները անասնաբուծության մեջ:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|344|Ուսումնառության      |Ներկայացնել աշխատանքային կոլեկտիվների      |

|   |արդյունք 3           |կազմակերպման սկզբունքները, մեթոդները և     |

|   |                     |աշխատանքի վարձատրության կարգը և  խթանման   |

|   |                     |համակարգերը                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|345|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կոլեկտիվների        |

|   |                     |կազմակերպման հիմնական սկզբունքները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կիրառվող նյութական  |

|   |                     |խթանման համակարգերը,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է հաշվարկում առանձին կատեգորիայի   |

|   |                     |աշխատողների աշխատանքի վարձատրությունը:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|346|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տնտեսության ընդհանուր          |

|   |արդյունք 4           |ռեսուրսային ներուժի (հողային, աշխատանքային,|

|   |                     |արտադրական, ֆինանսական) օգտագործման        |

|   |                     |կազմակերպման սկզբունքները                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|347|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է բնութագրում տնտեսության          |

|   |                     |ռեսուրսային ներուժի տարրերը,               |

|   |                     |2) հստակ ներկայացնում է հողատեսքերի        |

|   |                     |առանձնահատկությունների, հողաշինարարության  |

|   |                     |և  հակաէռոզիոն միջոցառումները, հողի        |

|   |                     |տնօրինման, օգտագործման և  վարձակալության   |

|   |                     |կարգը,                                     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում արտադրամիջոցների    |

|   |                     |կազմը, կառուցվածքը և  դրանց արդյունավետ    |

|   |                     |օգտագործման ցուցանիշները,                  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային        |

|   |                     |ռեսուրսների կազմը և  կառուցվածքը և         |

|   |                     |օգտագործման կազմակերպման սկզբունքները:     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄ»          |

|_____________________________________________________________________|

|348|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-025                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|349|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  կառավարման հասկացության,         |

|   |                     |գործառույթների և  մեթոդների, տնտեսության   |

|   |                     |շրջակա ու ներքին միջավայրի գործոնների      |

|   |                     |ազդեցության պայմաններում կառավարման        |

|   |                     |գործընթացի մասին գիտելիքները գործնականում  |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|350|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|351|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-023 «Տնտեսական    |

|   |                     |գործունեության պլանավորում» և  ԳՏԿ-5-17-024|

|   |                     |«Գյուղատնտեսական արտադրության կազմակերպում»|

|   |                     |մոդուլները:                                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|352|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|353|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման սկզբունքները, դերը, |

|   |արդյունք 1           |օրենքները ու օրինաչափությունները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|354|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |էությունը, մեթոդաբանությունը, սկզբունքները,|

|   |                     |դերը և  զարգացման փուլերը,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման օրենքներն|

|   |                     |ու օրինաչափությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում կառավարչի դերը և    |

|   |                     |նշանակությունը տնտեսության համակարգում և,  |

|   |                     |մասնավորապես, ագրոպարենային ոլորտում,      |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում շուկայական          |

|   |                     |տնտեսության և  կառավարման                  |

|   |                     |հարաբերությունները, կազմակերպության ձևերը, |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպությունների|

|   |                     |կառավարման առանձնահատկությունները ՀՀ       |

|   |                     |ագրոպարենային համակարգում,                 |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |մոտեցումները` (համակարգային, իրավիճակային  |

|   |                     |և  գործընթացային),                         |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |մակարդակները, ղեկավարման ոճերը, կառավարման |

|   |                     |կոմունիկացիաները:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|355|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ռազմավարական պլանավորման       |

|   |արդյունք 2           |գործառույթները և  դրանց էությունը          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|356|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |գործընթացի, կառավարման գործառույթների      |

|   |                     |էությունը և  դրանց դասակարգումը,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |պլանավորման գործառույթի նպատակը, ձևերը  և  |

|   |                     |սկզբունքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |պլանավորման գործընթացի կազմակերպման        |

|   |                     |մեթոդները և  տեսակները,                    |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության     |

|   |                     |առաքելությունը և  նպատակները,              |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |որոշումների ընդունման գործընթացը,          |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպման        |

|   |                     |գործառույթի նպատակը, ձևերը  և              |

|   |                     |սկզբունքները, կառավարման կառուցվածքները ՀՀ |

|   |                     |ագրոպարենային համակարգի                    |

|   |                     |կազմակերպություններում,                    |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում խրախուսման          |

|   |                     |(մոտիվացիա) գործառույթի նպատակը, ձևերը  և  |

|   |                     |սկզբունքները, հիմնական տեսությունները, և   |

|   |                     |մոտիվացիայի կիրառումը ՀՀ ագրոպարենային     |

|   |                     |համակարգի կազմակերպություններում,          |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում վերահսկման          |

|   |                     |գործառույթի նպատակը, ձևերը  և              |

|   |                     |սկզբունքները, առանձնահատկությունները:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|357|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կառավարման որպես գործընթացի և  |

|   |արդյունք 3           |կազմակերպության ներքին և  արտաքին միջավայրը|

|___|_____________________|___________________________________________|

|358|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում կառավարման          |

|   |                     |մեթոդները և  կոմունիկացիաները,             |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կառավարչական        |

|   |                     |որոշումների ընդունման և  իրագործման կարգը, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ՀՀ տնտեսության      |

|   |                     |հանրային կառավարման համակարգը,             |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում խմբերի կառավարման   |

|   |                     |գործընթացը, իշխանության բնութագիրը,        |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտների,       |

|   |                     |փոփոխությունների և  սթրեսների կառավարման   |

|   |                     |էությունը,                                 |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում արտադրության        |

|   |                     |կառավարման հիմունքները,                    |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության     |

|   |                     |արտաքին և  ներքին միջավայրի նշանակությունը |

|   |                     |և  բնորոշումները,                          |

|   |                     |8) ճիշտ է ներկայացնում արտաքին միջավայրի   |

|   |                     |ուղղակի և  անուղղակի ազդեցության գործոնները|

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում ներքին միջավայրի    |

|   |                     |փոփոխականները, կառուցվածքը, խնդիրները,     |

|   |                     |տեխնոլոգիաները և  մարդկային գործոնի        |

|   |                     |նշանակությունը,                            |

|   |                     |10) ճիշտ է ներկայացնում ներքին և  արտաքին  |

|   |                     |միջավայրերի փոխհարաբերակցությունը և  դրա   |

|   |                     |նշանակությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|359|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ռազմավարական մենեջմենթի        |

|   |արդյունք 4           |գաղափարը և  մեթոդները                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|360|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |մենեջմենթի մոդելները և  մեթոդոլոգիան,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության     |

|   |                     |հիմնական նպատակները և  խնդիրները,          |

|   |                     |3) ճիշտ ներկայացնում ռազմավարական          |

|   |                     |որոշումների ընդունման գործընթացը,          |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում ռազմավարական        |

|   |                     |կառավարման բաղադրիչները, իրականացնում      |

|   |                     |ռազմավարական վերլուծություն, ռազմավարական  |

|   |                     |ընտրություն,                               |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում կազմակերպության     |

|   |                     |մրցակցային շրջապատի կառուցվածքային         |

|   |                     |վերլուծության մեթոդները/Պոտերի հինգ ուժերի |

|   |                     |մոդելը/,                                   |

|   |                     |6) ճիշտ է իրականացնում կազմակերպության     |

|   |                     |ներքին ռեսուրսների վերլուծությունը:        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՖԻՆԱՆՍԱՎԱՐԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|361|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-026                               |

|362|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  ֆինանսավարկային գործունեության   |

|   |                     |հիմնական դրույթների, մեթոդների և  խնդիրների|

|   |                     |վերաբերյալ գիտելիքները գործնականում        |

|   |                     |կիրառելու կարողություններ: Ապագա մասնագետին|

|   |                     |հաղորդել գիտելիքներ տնտեսության կարիքների  |

|   |                     |ապահովման համար ֆինանսավարկային միջոցներից |

|   |                     |և  գործիքներից արդյունավետ օգտվելու        |

|   |                     |նպատակով: Տեղեկացնել վարկավորման           |

|   |                     |գործընթացի, անկանխիկ հաշվարկների,          |

|   |                     |ինվեստիցիաների, վարկային միջոցների         |

|   |                     |արդյունավետ ծավալների հաշվարկման մեթոդների |

|   |                     |մասին: Ծանոթացնել Կենտրոնական բանկի        |

|   |                     |ֆինանսավարկային քաղաքականությանը, փողի     |

|   |                     |ֆունկցիաներին, դրամաշրջանառության օրենքին, |

|   |                     |ինֆլյացիայի պատճառներին, բանկերի           |

|   |                     |ֆունկցիային և  բանկային բազմաթիվ           |

|   |                     |գործառնություններին:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|363|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|364|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-025               |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական արտադրության պլանավորում» |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|365|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|366|Ուսումնառության      |Ներկայացնել փողի ծագումը, էությունը,       |

|   |արդյունք 1           |ֆունկցիաները և  դրամաշրջանառության         |

|   |                     |օրինաչափությունները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|367|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում փողի                |

|   |                     |ֆունկցիաները`արժեչափի, շրջանառության,      |

|   |                     |վճարելամիջոցի, կուտակման միջոցը,           |

|   |                     |համաշխարհային փողը,                        |

|   |                     |2) ճիշտ է բնութագրում դրամաշրջանառության   |

|   |                     |էությունը և  կառուցվածքը,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում շրջանառության մեջ   |

|   |                     |փողի քանակի որոշման կարգը, և               |

|   |                     |դրամաշրջանառություն էությունը:             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|368|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ինֆլյացիայի էությունը,         |

|   |արդյունք 2           |պատճառները և  արտահայտման մեթոդները        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|369|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում ինֆլյացիայի         |

|   |                     |էությունը և  պատճառները,                   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ինֆլյացիայի         |

|   |                     |արտահայտման ձևերը,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում դրամաշրջանառության  |

|   |                     |կայունացման մեթոդները:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|370|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բանկերի գործունեությունը,      |

|   |արդյունք 3           |ծագումը, էությունը, գործառույթները         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|371|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում բանկերի էությունը,  |

|   |                     |նրանց ծագումը և  գործառույթները,           |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում կենտրոնական բանկի   |

|   |                     |գործառույթները, դրամավարկային              |

|   |                     |քաղաքականությունը,                         |

|   |                     |1) ճիշտ է ներկայացնում առևտրային  բանկի    |

|   |                     |հիմնական գործառույթները, բանկերի           |

|   |                     |առևտրամիջնորդային  գործառնությունները,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում լիզինգային          |

|   |                     |գործառնությունները,                        |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում բանկերի             |

|   |                     |գործառնությունները կապված արժեթղթերի հետ,  |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում խնայողական բանկերի  |

|   |                     |էությունը և  նրանց գործառույթները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|372|Ուսումնառության      |Ներկայացնել վարկերի էությունը, ծագումը,    |

|   |արդյունք 4           |գործառույթները, տեսակները և  հաշվարկման    |

|   |                     |մեթոդները                                  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|373|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում վարկերի ծագումը,    |

|   |                     |էությունը, գործառույթները, տեսակները,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում վարկային            |

|   |                     |օրենսդրությունը,                           |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում առևտրային  վարկերի  |

|   |                     |տեսակները և  դրանց տրամադրման կարգը,       |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հիփոթեքային վարկի   |

|   |                     |էությունը և  տրամադրման կարգը,             |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում միջազգային, պետական,|

|   |                     |սպառողական վարկերի էությունը և  տրամադրման |

|   |                     |կարգը,                                     |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում վարկերի վերադարձման |

|   |                     |ապահովվածության ձևերը,                     |

|   |                     |7) ճիշտ է ներկայացնում անկանխիկ գործարքների|

|   |                     |էությունը, տեսակները,                      |

|   |                     |8) ճիշտ է հաշվարկում անհրաժեշտ վարկային    |

|   |                     |միջոցների ծավալը,                          |

|   |                     |9) ճիշտ է ներկայացնում գյուղատնտեսական     |

|   |                     |վարկերի առանձնահատկությունները և  դերը:    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՇՎԱՊԱՀԱԿԱՆ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄ ԵՎ ՀԱՐԿԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|374|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-027                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|375|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  օպերատիվ, վիճակագրական և         |

|   |                     |հաշվապահական հաշվառման, բնական,            |

|   |                     |աշխատանքային և  դրամական չափանիշների,      |

|   |                     |հաշվառման միջոցների, դրամական միջոցների    |

|   |                     |հաշվառման, նյութերի և  հիմնական միջոցների  |

|   |                     |հաշվառման, գույքագրման և  միջոցների դուրս  |

|   |                     |գրման, փաստաթղթավորման, միջոցների ծախսի և  |

|   |                     |արտադրանքի ինքնարժեքի, արտադրանքի իրացման  |

|   |                     |հաշվետվությունների և  տնտեսական հաշվեկշռի  |

|   |                     |կազմման վերաբերյալ գիտելիքները             |

|   |                     |գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|376|Մոդուլի տևողությունը |102 ժամ                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|377|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-008 «Մելիորատիվ   |

|   |                     |աշխատանքներ և  ոռոգման համակարգեր» և       |

|   |                     |ԳՏԿ-5-17-026 «Ֆինանսավարկային              |

|   |                     |գործունեություն» մոդուլները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|378|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|379|Ուսումնառության      |Ներկայացնել օպերատիվ, վիճակագրական և       |

|   |արդյունք 1           |հաշվապահական հաշվառման                     |

|   |                     |առանձնահատկությունները, տեխնիկան և  ձևերը  |

|___|_____________________|___________________________________________|

|380|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում օպերատիվ            |

|   |                     |վիճակագրական և  հաշվապահական հաշվառման     |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաշվառման տեխնիկան, |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հաշվապահական        |

|   |                     |հաշվառման ձևերը  և  գրանցման կարգը:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|381|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դրամական միջոցների, աշխատանքի  |

|   |արդյունք 2           |վարձատրության, նյութերի ծախսի և            |

|   |                     |օգտագործման հաշվառումը, արտադրության       |

|   |                     |միջոցների մուտքագրման, օգտագործման և  դուրս|

|   |                     |գրման հաշվառման կարգը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|382|Ուսումնառության      |Հաշվառել բուսաբուծության, անասնաբուծության |

|   |արդյունք 3           |պատրաստի արտադրանքը, իրացումը, արտադրության|

|   |                     |վրա կատարվող ծախսերը                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|383|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվառում բուսաբուծական և        |

|   |                     |անասնաբուծական ճյուղերի պատրաստի           |

|   |                     |արտադրանքը,                                |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում իրացման և           |

|   |                     |արտադրության ծախսերի  հաշվառման կարգը:     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|384|Ուսումնառության      |Հաշվառել ֆինանսական արդյունքները, բանկերի  |

|   |արդյունք 4           |վարկերը, պարտավորությունները` հարկերը,     |

|   |                     |կրեդիտորական և  դեբիտորական պարտքերը       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|385|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվառում տարբեր կատեգորիայի     |

|   |                     |աշխատողների աշխատանքի վարձատրությունը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվառում օգտագործված նյութերը և |

|   |                     |կատարում ձևակերպումներ,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում  արտադրության       |

|   |                     |հիմնական միջոցների մուտքագրման,            |

|   |                     |ամորտիզացիոն հատկացումների հաշվարկման,     |

|   |                     |մաշվածքի հաշվառման և  դուրս գրման կարգը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|386|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է հաշվառում ֆինանսական արդյունքները|

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում փոխառու միջոցների   |

|   |                     |հաշվառման մեթոդները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում պետության և         |

|   |                     |իրավաբանական անձանց հետ ունեցած            |

|   |                     |պարտավորությունների հաշվառման կարգը:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|387|Ուսումնառության      |Կազմել հաշվետվություններ և  հաշվեկշիռներ և |

|   |արդյունք 5           |ներկայացնել հաստատման                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|388|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է կազմում տնտեսության եռամսյա,     |

|   |                     |կիսամյա, տարեկան հաշվետվությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հաշվեկշռի           |

|   |                     |բովանդակությունը և  ներկայացման ժամկետները:|

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՅՈՒՂԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԱՐՏԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ      |

|ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|389|Մոդուլի դասիչը       |ԳՏԿ-5-17-028                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|390|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ         |

|   |                     |ձևավորել  արտադրական և  ոչ արտադրական      |

|   |                     |նշանակության օբյեկտների նախագծման,         |

|   |                     |շինարարության, շինարարական աշխատանքների    |

|   |                     |մրցութային փաթեթների մշակման, շինարարա-    |

|   |                     |մոնտաժային աշխատանքների կազմակերպման,      |

|   |                     |անհրաժեշտ նյութերի պահանջի հաշվարկման      |

|   |                     |կազմման, մասնակի և  ընդհանուր նախահաշիվների|

|   |                     |կազմման, շինարարական աշխատանքների          |

|   |                     |պայմանագրերի և  կատարած աշխատանքների       |

|   |                     |հաշվետվությունների ներկայացման             |

|   |                     |կարողություններ:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|391|Մոդուլի տևողությունը |84 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|392|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլը ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ|

|   |                     |է ուսումնասիրել ԳՏԿ-5-17-025               |

|   |                     |«Գյուղատնտեսական արտադրության կառավարում»  |

|   |                     |մոդուլը:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|393|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|394|Ուսումնառության      |Ներկայացնել նախագծման հաջորդականությունը և |

|   |արդյունք 1           |անհրաժեշտ իրավական փաստաթղթերի             |

|   |                     |բովանդակությունը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|395|Կատարման չափանիշները |1) հստակ ներկայացնում է անհրաժեշտ          |

|   |                     |օբյեկտների նախագծման և  շինարարության      |

|   |                     |հաջորդականությունը,                        |

|   |                     |2) հստակ ներկայացնում է շինարարության      |

|   |                     |նորմատիվները և  իրավական հիմքերը,          |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական         |

|   |                     |աշխատանքների նորմատիվների մշակման կարգը:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|396|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ֆերմերային տնտեսության համար   |

|   |արդյունք 2           |անհրաժեշտ շինարարական կառույցների          |

|   |                     |նախագծման նախահաշիվների կազմման կարգը և    |

|   |                     |բովանդակությունը                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|397|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում նախահաշիվների       |

|   |                     |կազմման մեթոդները,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է հաշվարկում շինարարության համար   |

|   |                     |անհրաժեշտ նյութերի պահանջը,                |

|   |                     |3) կարողանում է կազմել առանձին և  ընդհանուր|

|   |                     |աշխատանքների գծով նախահաշիվներ:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|398|Ուսումնառության      |Ներկայացնել տնտեսության անհրաժեշտ          |

|   |արդյունք 3           |օբյեկտների շինարարական աշխատանքների        |

|   |                     |օրացուցային պլանների կազմումը և            |

|   |                     |իրականացման պայմանագրերի բովանդակությունը  |

|   |                     |և  կնքման կարգը                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|399|Կատարման չափանիշները |1) ճիշտ է ներկայացնում օրացուցային պլանների|

|   |                     |կազմման մեթոդիկան,                         |

|   |                     |2) ճիշտ է կազմում  ըստ ժամկետների          |

|   |                     |գրաֆիկներ,                                 |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական         |

|   |                     |աշխատանքների պայմանագրերի բովանդակությունը |

|   |                     |և  կնքման կարգը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|400|Ուսումնառության      |Ներկայացնել շինարարական օբյեկտների         |

|   |արդյունք 4           |ավարտական ակտերի բովանդակությունը,         |

|   |                     |ընդունման, գրանցման և  շահագործման կարգը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|401|Կատարման չափանիշները |1) հստակ ներկայացնում է շինարարական        |

|   |                     |օբյեկտների ընթացիկ և  ավարտական            |

|   |                     |աշխատանքների ամփոփման ակտերը,              |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական         |

|   |                     |օբյեկտների ընդունման, գրանցման և           |

|   |                     |շահագործման պայմաններն ու կարգը:           |

._____________________________________________________________________.

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1335-Ն
Հրաման