Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) 0821.02.4 «ՊԱՐՏԵԶԱՊՈՒՐԱԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱ ...

 

 

110.1337.251217

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «25»        12            2017 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11017510

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

17 նոյեմբերի 2017 թվականի N 1337-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) 0821.02.4 «ՊԱՐՏԵԶԱՊՈՒՐԱԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0821.02.01.4 «ԱՅԳԵՊԱՆ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0821.02.4

«Պարտեզապուրակային գործ» մասնագիտության 0821.02.01.4 «Այգեպան»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԵԿՈՐԱՏԻՎ ԲՈՒՍԱԲՈՒԾՈՒԹՅԱՆ  ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ»           |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-001                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ դեկորատիվ բույսերի կենսաբանական |

|   |                     |առանձնահատկությունների, դեկորատիվ բույսերի |

|   |                     |աճի օրինաչափությունների, արտաքին միջավայրի |

|   |                     |պայմանների նկատմամբ դեկորատիվ բույսերի     |

|   |                     |պահանջների վերաբերյալ:                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|3. |Մոդուլի տևողությունը |18 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|4. |Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|5. |Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|6. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեկորատիվ բույսերի դասակարգումն|

|   |արդյունք 1           |ըստ բուսաբանական և  արտադրական հատկանիշների|

|___|_____________________|___________________________________________|

|7. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |կենսաբանական առանձնահատկությունները,       |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |դասակարգման սկզբունքները,                  |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |նշանակությունը և  տեղը կանաչապատման        |

|   |                     |գործում:                                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|8. |Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեկորատիվ բույսերի աճի         |

|   |արդյունք 2           |օրինաչափությունները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|9. |Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |աճի օրինաչափությունները,                   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում աճի                 |

|   |                     |ժամանակաշրջանները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում աճի և  զարգացման    |

|   |                     |տարեկան փուլերը:                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|10.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեկորատիվ բույսերի պահանջները  |

|   |արդյունք 3           |արտաքին միջավայրի պայմանների նկատմամբ      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|11.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |պահանջը ջերմության նկատմամբ,               |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |պահանջը լույսի նկատմամբ,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |պահանջը խոնավության նկատմամբ,              |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ բույսերի  |

|   |                     |պահանջը սննդանյութերի նկատմամբ:            |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՅԳԵԳՈՐԾԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ,             |

|ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՄՈԲԻԼ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-002                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|13.|Մոդուլի նպատակը      |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին հաղորդել   |

|   |                     |անհրաժեշտ գիտելիքներ պարտեզապուրակային     |

|   |                     |գործում կիրառվող գործիքների,               |

|   |                     |սարքավորումների և  մոբիլ էներգետիկական     |

|   |                     |միջոցների վերաբերյալ, ինչպես նաև  ուսանողի |

|   |                     |մոտ  ձևավորել  դրանք կիրառելու և           |

|   |                     |շահագործելու գործնական հմտություններ:      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|14.|Մոդուլի տևողությունը |36 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|15.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|16.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|17.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարտեզապուրակային գործում      |

|   |արդյունք 1           |կիրառվող գործիքները և  սարքավորումները,    |

|   |                     |նախապատրաստել դրանք աշխատանքի համար,       |

|   |                     |կատարել դրանցով համապատասխան աշխատանքներ   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|18.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում մասնագիտական        |

|   |                     |գործիքների տեսակները և  դրանց օգտագործման  |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է նախապատրաստում գործիքները        |

|   |                     |աշխատելու համար` պահպանելով անվտանգության  |

|   |                     |տեխնիկայի կանոնները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կիրառում գործիքները տարբեր       |

|   |                     |աշխատանքներ կատարելիս` պահպանելով          |

|   |                     |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները,         |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում գործիքների պահպանման|

|   |                     |կանոնները:                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|19.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել պարտեզապուրակային գործում      |

|   |արդյունք 2           |կիրառվող մոբիլ էներգետիկական միջոցները,    |

|   |                     |նախապատրաստել դրանք աշխատանքի համար,       |

|   |                     |դրանցով կատարել համապատասխան աշխատանքներ   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|20.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում պարտեզապուրակային   |

|   |                     |գործում կիրառվող մոբիլ էներգետիկական       |

|   |                     |միջոցների կառուցվածքը,                     |

|   |                     |2) ճիշտ է նախապատրաստում այդ միջոցները     |

|   |                     |աշխատելու համար` պահպանելով անվտանգության  |

|   |                     |տեխնիկայի կանոնները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է կիրառում այդ միջոցները տարբեր    |

|   |                     |աշխատանքներ կատարելիս` պահպանելով          |

|   |                     |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները:         |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՂԿԱԴԵԿՈՐԱՏԻՎ ԲՈՒՅՍԵՐԻ ԱՃԵՑՈՒՄ ԲԱՑ ԳՐՈՒՆՏՈՒՄ»    |

|_____________________________________________________________________|

|21.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-003                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|22.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ բաց գրունտի ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի հավաքածուի, սերմնանյութի          |

|   |                     |նախացանքային մշակման, հողի նախացանքային    |

|   |                     |մշակման, ցանքի, ծիլերի խնամքի,             |

|   |                     |ծաղկադեկորատիվ բույսերի սնուցման տեսակների |

|   |                     |և  կանոնների, ծաղկադեկորատիվ բույսերի      |

|   |                     |տնկման և  վերատնկման, մոլախոտերի տեսակների,|

|   |                     |ծաղկադեկորատիվ բույսերի խնամքի             |

|   |                     |ագրոտեխնիկական տեխնոլոգիաների,             |

|   |                     |ծաղկադեկորատիվ բույսերի ձևավորման          |

|   |                     |վերաբերյալ, ինչպես նաև  ուսանողի մոտ       |

|   |                     |ձևավորել  նախացանքային մշակման, հողը       |

|   |                     |ցանքին նախապատրաստելու, սերմնանյութը       |

|   |                     |ցանելու կամ տնկելու, ծիլերը խնամելու,      |

|   |                     |բույսերը վերատնկելու, ծաղկադեկորատիվ       |

|   |                     |բույսերն ամբողջ տեխնոլոգիական ցիկլով       |

|   |                     |մշակելու, ծաղկադեկորատիվ բույսերը          |

|   |                     |ձևավորելու  գործնական հմտություններ:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|23.|Մոդուլի տևողությունը |54 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|24.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱԳՊ-4-001|

|   |                     |«Դեկորատիվ բուսաբուծության հիմունքները» և  |

|   |                     |ԱԳՊ-4-17-002 «Այգեգործական մասնագիտացված   |

|   |                     |գործիքներ, սարքավորումներ և  մոբիլ         |

|   |                     |էներգետիկական միջոցներ» մոդուլները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|25.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|26.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել բաց գրունտի ծաղկադեկորատիվ     |

|   |արդյունք 1           |բույսերի հավաքածուն                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|27.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում բաց գրունտի         |

|   |                     |ծաղկադեկորատիվ բույսերի հավաքածուն,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ամառնաբույսերը,     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում փաթաթվող            |

|   |                     |ամառնաբույսերը,                            |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում երկամյա             |

|   |                     |ծաղկադեկորատիվ բույսերը,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում բաց գրունտում       |

|   |                     |ձմեռող բազմամյա ծաղկադեկորատիվ բույսերը,   |

|   |                     |6) ճիշտ է ներկայացնում գորգանման և         |

|   |                     |բույսերը և  կարծրածաղիկները:               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|28.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծաղկադեկորատիվ բույսերի        |

|   |արդյունք 2           |սերմերի պահպանման, ցանքային որակի որոշման  |

|   |                     |և  ցանքի համար նախապատրաստման աշխատանքները,|

|   |                     |կատարել ծաղկադեկորատիվ բույսերի ցանք և     |

|   |                     |տնկում` ցանքի և  տնկման պայմաններին        |

|   |                     |համապատասխան:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|29.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի սերմերի պահպանման կանոնները,      |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի սերմերի ցանքային որակի որոշման    |

|   |                     |եղանակները,                                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի նախապատրաստումը ցանքի և  տնկման   |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում հողը ցանքին         |

|   |                     |նախապատրաստելու աշխատանքները և  կատարում   |

|   |                     |դրանք,                                     |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի ցանքի և  տնկման եղանակները,       |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում ծաղկադեկորատիվ բույսերի |

|   |                     |ցանքը և  տնկումը` ցանքի պայմաններին        |

|   |                     |համապատասխան,                              |

|   |                     |7) ճիշտ է կատարում ծաղկադեկորատիվ բույսերի |

|   |                     |ծիլերի խնամքի աշխատանքները:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|30.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծաղկադեկորատիվ բույսերի խնամքի |

|   |արդյունք  3          |տեխնոլոգիան, կատարել ծաղկադեկորատիվ        |

|   |                     |բույսերի խնամքի աշխատանքներ                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|31.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի զարգացմանը խոչընդոտող մոլախոտերը, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում մոլախոտերի դեմ      |

|   |                     |պայքարի միջոցները,                         |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի արմատային համակարգի խնամքի        |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում արմատային համակարգի     |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները,                       |

|   |                     |5) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկադեկորատիվ      |

|   |                     |բույսերի վերգետնյա մասի խնամքի             |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում ծաղկադեկորատիվ բույսերի |

|   |                     |վերգետնյա մասի խնամքի աշխատանքները:        |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԴԵԿՈՐԱՏԻՎ ԾԱՌԵՐԻ ԵՎ ԹՓԵՐԻ ԱՃԵՑՈՒՄ ԵՎ ՄՇԱԿՈՒՄ»     |

|_________________________|___________________________________________|

|32.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-004                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|33.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ դեկորատիվ ծառերի և  թփերի       |

|   |                     |հավաքածուի, տնկանյութի մշակման, հողի       |

|   |                     |նախատնկային մշակման, տնկանյութի տնկման,    |

|   |                     |նորատունկ դեկորատիվ ծառերի և  թփերի խնամքի,|

|   |                     |դեկորատիվ ծառերի և  թփերի վերատնկման,      |

|   |                     |դեկորատիվ ծառերի և  թփերի խնամքի           |

|   |                     |ագրոտեխնիկական տեխնոլոգիաների, դեկորատիվ   |

|   |                     |ծառերի և  թփերի ձևավորման  վերաբերյալ,     |

|   |                     |ինչպես նաև  ուսանողի մոտ  ձևավորել   հողի  |

|   |                     |նախատնկային մշակման, տնկանյութի տնկման,    |

|   |                     |նորատունկ դեկորատիվ ծառերի և  թփերի խնամքի,|

|   |                     |դեկորատիվ ծառերը և  թփերը վերատնկելու,     |

|   |                     |դեկորատիվ ծառերը և  թփերը ամբողջ           |

|   |                     |տեխնոլոգիական ցիկլով մշակելու, դեկորատիվ   |

|   |                     |ծառերը և  թփերը ձևավորելու  գործնական      |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|34.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|35.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱԳՊ-4-001|

|   |                     |«Դեկորատիվ բուսաբուծության հիմունքները» և  |

|   |                     |ԱԳՊ-4-17-002 «Այգեգործական մասնագիտացված   |

|   |                     |գործիքներ, սարքավորումներ և  մոբիլ         |

|   |                     |էներգետիկական միջոցներ» մոդուլները:        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|36.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|37.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կանաչապատման գործում           |

|   |արդյունք 1           |օգտագործվող դեկորատիվ ծառերի և  թփերի      |

|   |                     |հավաքածուն                                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|38.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում կանաչապատման գործում|

|   |                     |օգտագործվող դեկորատիվ ծառերի և  թփերի      |

|   |                     |հավաքածուն, բույսերի հավաքածուն,           |

|   |                     |2) ճիշտ է տարբերակում և  ներկայացնում      |

|   |                     |դեկորատիվ ծառերի տեսակները,                |

|   |                     |3) ճիշտ է տարբերակում և  ներկայացնում      |

|   |                     |դեկորատիվ թփերի տեսակները:                 |

|___|_____________________|___________________________________________|

|39.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեկորատիվ ծառերի և  թփերի      |

|   |արդյունք 2           |տնկանյութի որակի որոշման և  տնկման համար   |

|   |                     |նախապատրաստման աշխատանքները, կատարել       |

|   |                     |տնկում` տնկման պայմաններին համապատասխան:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|40.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ ծառերի և  |

|   |                     |թփերի տնկանյութի որակի որոշման եղանակները, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ ծառերի և  |

|   |                     |թփերի տնկանյութի նախապատրաստումը տնկման    |

|   |                     |համար,                                     |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում հողը տնկման         |

|   |                     |նախապատրաստելու աշխատանքները և  կատարում   |

|   |                     |դրանք,                                     |

|   |                     |4) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ ծառերի և  |

|   |                     |թփերի տնկման եղանակները,                   |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում դեկորատիվ ծառերի և      |

|   |                     |թփերի տնկումը` տնկման պայմաններին          |

|   |                     |համապատասխան,                              |

|   |                     |6) ճիշտ է կատարում նորատունկ դեկորատիվ     |

|   |                     |ծառերի և  թփերի խնամքի աշխատանքները:       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|41.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դեկորատիվ ծառերի և  թփերի      |

|   |արդյունք 3           |խնամքի տեխնոլոգիան, կատարել դեկորատիվ      |

|   |                     |ծառերի և  թփերի խնամքի աշխատանքներ         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|42.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ ծառերի և  |

|   |                     |թփերի արմատային համակարգի խնամքի           |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում  արմատային համակարգի    |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները,                       |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում դեկորատիվ ծառերի և  |

|   |                     |թփերի վերգետնյա մասի խնամքի աշխատանքները,  |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում դեկորատիվ ծառերի և      |

|   |                     |թփերի վերգետնյա մասի խնամքի աշխատանքները:  |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՂԿԱՆՈՑՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄԸ, ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ԵՎ ԽՆԱՄՔԸ»   |

|_____________________________________________________________________|

|43.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-005                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|44.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ ծաղկանոցների ոճերի, հորինվածքի  |

|   |                     |կառուցման օրինաչափությունների, ծաղկանոցի   |

|   |                     |կառուցման կանոնների, ծաղկանոցի խնամքի      |

|   |                     |աշխատանքների օրացույցի վերաբերյալ, ինչպես  |

|   |                     |նաև  ուսանողի մոտ ձևավորել  ծաղկանոցերի    |

|   |                     |կառուցման և  խնամքի աշխատանքներ կատարելու  |

|   |                     |գործնական հմտություններ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|45.|Մոդուլի տևողությունը |54 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|46.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի          |

|   |                     |ԱԳՊ-4-17-003 «Ծաղկադեկորատիվ բույսերի      |

|   |                     |աճեցում բաց գրունտում» մոդուլը:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|47.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|48.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծաղկանոցների ոճերը,            |

|   |արդյունք 1           |հորինվածքների կառուցման                    |

|   |                     |օրինաչափությունները և  ծաղկանոցների        |

|   |                     |կառուցման կանոնները                        |

|___|_____________________|___________________________________________|

|49.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկանոցների ոճերը, |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում հորինվածքների       |

|   |                     |կառուցման օրինաչափությունները,             |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում  ծաղկանոցների       |

|   |                     |կառուցման կանոնները:                       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|50.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծաղկանոցների կառուցման         |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքները և  կատարել դրանք              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|51.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկանոցների        |

|   |                     |կառուցման աշխատանքները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկանոցի նախագծի   |

|   |                     |արտածումը բնօրինակ` ըստ տեղակայման նախագծի,|

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տարածքի նախապատրաստման  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է տեղադրում բույսերն` ըստ ծաղկանոցի|

|   |                     |նկարի:                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|52.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ծաղկանոցի խնամքի տեխնոլոգիան,  |

|   |արդյունք 3           |կատարել ծաղկանոցի խնամքի աշխատանքներ       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|53.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկանոցի խնամքի    |

|   |                     |աշխատանքների օրացույցի նշանակությունը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ծաղկանոցի խնամքի    |

|   |                     |աշխատանքներն ըստ օրացույցի,                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում ծաղկանոցի խնամքի        |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՍԻԶԱՄԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄԸ ԵՎ ԽՆԱՄՔԸ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|54.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-006                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|55.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ սիզամարգերի տեսակների, կառուցման|

|   |                     |եղանակների և  կանոնների, սիզամարգերի խնամքի|

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ, ինչպես նաև        |

|   |                     |ուսանողի մոտ ձևավորել  սիզամարգերի         |

|   |                     |կառուցման խնամքի աշխատանքներ կատարելու     |

|   |                     |գործնական հմտություններ:                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|56.|Մոդուլի տևողությունը |54 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|57.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի          |

|   |                     |ԱԳՊ-4-17-003 «Ծաղկադեկորատիվ բույսերի      |

|   |                     |աճեցում բաց գրունտում» մոդուլը:            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|58.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|59.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սիզամարգերի տեսակները և  դրանց |

|   |արդյունք 1           |կառուցման եղանակներն ու կանոնները          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|60.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի         |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի         |

|   |                     |կառուցման եղանակները և  կանոնները:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|61.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սիզամարգերի կառուցման          |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքները և  կատարել դրանք              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|62.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի         |

|   |                     |կառուցման աշխատանքները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի նախագծի |

|   |                     |արտածումը բնօրինակ` ըստ տեղակայման նախագծի,|

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տարածքի նախապատրաստման  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում սիզամարգերի ցանքը,      |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում սիզամարգերի ձևավորումը: |

|___|_____________________|___________________________________________|

|63.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել սիզամարգերի խնամքի տեխնոլոգիան,|

|   |արդյունք 3           |կատարել սիզամարգերի խնամքի աշխատանքներ     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|64.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի խնամքի  |

|   |                     |աշխատանքների օրացույցի նշանակությունը,     |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում սիզամարգերի խնամքի  |

|   |                     |աշխատանքներն ըստ օրացույցի,                |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տարբեր ձևի  սիզամարգերի |

|   |                     |խնամքի աշխատանքները:                       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՒՂՂԱՁԻԳ ԿԱՆԱՉԱՊԱՏՈՒՄ ԵՎ ԴԱԼԱՐ ՑԱՆԿԱՊԱՏԵՐ»        |

|_____________________________________________________________________|

|65.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-007                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|66.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ ուղղաձիգ կանաչապատման տեսակների,|

|   |                     |ստեղծման եղանակների և  կանոնների, դալար    |

|   |                     |ցանկապատերի կառուցման և  խնամքի            |

|   |                     |աշխատանքների վերաբերյալ, ինչպես նաև        |

|   |                     |ուսանողի մոտ ձևավորել   ուղղաձիգ           |

|   |                     |կանաչապատման և  դալար ցանկապատերի կառուցման|

|   |                     |ու մշակման աշխատանքներ կատարելու գործնական |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|67.|Մոդուլի տևողությունը |36 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|68.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը |

|   |                     |պետք է նախապես ուսումնասիրած լինի ԱԳՊ-4-004|

|   |                     |«Դեկորատիվ ծառերի և  թփերի աճեցում և       |

|   |                     |մշակում» մոդուլը:                          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|69.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|70.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ուղղաձիգ կանաչապատման          |

|   |արդյունք 1           |եղանակները և  ստեղծման կանոնները           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|71.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ուղղաձիգ            |

|   |                     |կանաչապատման տեսակները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղղաձիգ            |

|   |                     |կանաչապատման ստեղծման կանոնները:           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|72.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել ուղղաձիգ կանաչապատման ստեղծման |

|   |արդյունք 2           |աշխատանքները և  կատարել դրանք              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|73.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ուղղաձիգ            |

|   |                     |կանաչապատման ստեղծման աշխատանքները,        |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղղաձիգ            |

|   |                     |կանաչապատման համար բույսերի ընտրության     |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տարածքի նախապատրաստման  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում բույսերի տեղադրումը:    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|74.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել դալար ցանկապատերի կառուցման ու |

|   |արդյունք 3           |խնամքի աշխատանքները և  կատարել դրանք       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|75.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում դալար ցանկապատերի   |

|   |                     |կառուցման աշխատանքների հերթականությունը,   |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում ուղղաձիգ դալար      |

|   |                     |ցանկապատերի համար բույսերի ընտրության      |

|   |                     |առանձնահատկությունները,                    |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում տարածքի նախապատրաստման  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում տնկման աշխատանքները,    |

|   |                     |4) ճիշտ է կատարում խնամքի աշխատանքները,    |

|   |                     |5) ճիշտ է կատարում ձևավորման  աշխատանքները:|

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՅԳԵՈՒՂԻՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄ ԵՎ ՆՈՐՈԳՈՒՄ»               |

|_____________________________________________________________________|

|76.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-008                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|77.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ այգեուղիների տեսակների, դրանց   |

|   |                     |կառուցման նյութերի, այգեուղիների պահպանման |

|   |                     |և  նորոգման վերաբերյալ, ինչպես նաև         |

|   |                     |ուսանողի մոտ ձևավորել  այգեուղիների        |

|   |                     |կառուցման, պահպանման և  նորոգման           |

|   |                     |աշխատանքներ կատարելու գործնական            |

|   |                     |հմտություններ:                             |

|___|_____________________|___________________________________________|

|78.|Մոդուլի տևողությունը |54 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|79.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|80.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|81.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել այգեուղիների տեսակները,        |

|   |արդյունք 1           |կառուցման նյութերը և  տեխնոլոգիաները       |

|___|_____________________|___________________________________________|

|82.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում այգեուղիների        |

|   |                     |տեսակները,                                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում այգիների կառուցման  |

|   |                     |համար օգտագործվող նյութերը,                |

|   |                     |3) ճիշտ է ներկայացնում այգեուղիների        |

|   |                     |պահպանման կանոնները և  նորոգման            |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|83.|Ուսումնառության      |Կատարել այգեուղիների կառուցման, պահպանման  |

|   |արդյունք 2           |և  նորոգման աշխատանքներ                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|84.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում այգիների կառուցման      |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում այգեուղիների պահպանման  |

|   |                     |աշխատանքները,                              |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում այգեուղիների նորոգման   |

|   |                     |աշխատանքները:                              |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՋՐԱՅԻՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄ»|

|_____________________________________________________________________|

|85.|Մոդուլի դասիչը       |ԱԳՊ-4-17-009                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|86.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ անհրաժեշտ  |

|   |                     |գիտելիքներ ջրային կառուցվածքների տեսակների,|

|   |                     |դրանց նշանակության, կառուցման և  պահպանման |

|   |                     |եղանակների վերաբերյալ, ինչպես նաև  ուսանողի|

|   |                     |մոտ  ձևավորել  ջրային կառուցվածքների       |

|   |                     |շինարարական և  պահպանման աշխատանքներ       |

|   |                     |կատարելու գործնական հմտություններ:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|87.|Մոդուլի տևողությունը |36 Ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|88.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական|

|   |                     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:          |

|___|_____________________|___________________________________________|

|89.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված   |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է:                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|90.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել  պարտեզապուրակային գործում     |

|   |արդյունք 1           |օգտագործվող ջրային կառուցվածքների տեսակները|

|___|_____________________|___________________________________________|

|91.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է ներկայացնում ջրային              |

|   |                     |կառուցվածքների  տեսակները,                 |

|   |                     |2) ճիշտ է ներկայացնում պարտեզապուրակային   |

|   |                     |գործում օգտագործվող ջրային կառուցվածքների  |

|   |                     |նշանակությունը:                            |

|___|_____________________|___________________________________________|

|92.|Ուսումնառության      |Կատարել ջրային կառուցվածքների շինարարական  |

|   |արդյունք 2           |և  պահպանման աշխատանքներ                   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|93.|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է կատարում ջրային կառուցվածքների   |

|   |                     |շինարարական օժանդակ աշխատանքները,          |

|   |                     |2) ճիշտ է կատարում բնական ջրավազանների     |

|   |                     |բարելավման աշխատանքները,                   |

|   |                     |3) ճիշտ է կատարում արհեստական ջրային       |

|   |                     |կառուցվածքների պահպանման աշխատանքները:     |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                                  |

|_____________________________________________________________________|

|94.|Մոդուլի դասիչը       |ԱՀ-Ձ-5-17-010                              |

|___|_____________________|___________________________________________|

|95.|Մոդուլի նպատակը      |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել    |

|   |                     |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար |

|   |                     |անհրաժեշտ  գործնական հմտություններ: Դրանք  |

|   |                     |ներառում են ինքնուրույն բիզնես             |

|   |                     |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ   |

|   |                     |գործողությունների իրականացման              |

|   |                     |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված     |

|   |                     |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ             |

|   |                     |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես             |

|   |                     |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի |

|   |                     |առանձնահատկությունները                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|96.|Մոդուլի տևողությունը |72 ժամ                                     |

|___|_____________________|___________________________________________|

|97.|Մուտքային պահանջները |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության         |

|   |                     |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար         |

|   |                     |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ: |

|   |                     |Մյուս ուսումնառության արդյունքների         |

|   |                     |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է        |

|   |                     |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ |

|   |                     |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական |

|   |                     |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան    |

|   |                     |ծրագրեր մշակելու համար:                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|98.|Մոդուլի գնահատման    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը             |

|   |կարգը                |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված    |

|   |                     |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի     |

|   |                     |ապահովումն է                               |

|___|_____________________|___________________________________________|

|99.|Ուսումնառության      |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի    |

|   |արդյունք 1           |ձևավորման  գործընթացը                      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|100|Կատարման չափանիշներ  |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ    |

|   |                     |է մեկնաբանում,                             |

|   |                     |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը|

|   |                     |և  ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում,      |

|   |                     |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի  |

|   |                     |անձնային հատկանիշների կարևորությունը       |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական     |

|   |                     |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,     |

|   |                     |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է        |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի   |

|   |                     |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                     |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է          |

|   |                     |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,             |

|   |                     |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը    |

|   |                     |ճիշտ է:                                    |

|___|_____________________|___________________________________________|

|101|Ուսումնառության      |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և     |

|   |արդյունք 2           |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը      |

|___|_____________________|___________________________________________|

|102|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության կազմակերպչաիրավական     |

|   |                     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                  |

|   |                     |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող    |

|   |                     |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ է|

|   |                     |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի        |

|   |                     |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,     |

|   |                     |4) կազմակերպության ստեղծման համար          |

|   |                     |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,  |

|   |                     |5) կազմակերպության կառավարման              |

|   |                     |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է      |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը     |

|   |                     |ճիշտ է,                                    |

|   |                     |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,    |

|   |                     |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների        |

|   |                     |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,            |

|   |                     |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և               |

|   |                     |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները   |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր է|

|   |                     |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող    |

|   |                     |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և       |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և          |

|   |                     |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,      |

|   |                     |13) կառավարման արդյունավետության           |

|   |                     |գնահատման մոտեցումները հիմնավոր է:         |

|___|_____________________|___________________________________________|

|103|Ուսումնառության      |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման    |

|   |արդյունք 3           |գործողություններ                           |

|___|_____________________|___________________________________________|

|104|Կատարման չափանիշներ  |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»              |

|   |                     |հասկացությունը,                            |

|   |                     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը    |

|   |                     |հիմնավորում է,                             |

|   |                     |3) շուկայի հետազոտման հիմնական             |

|   |                     |ուղղությունները բացահայտում է,             |

|   |                     |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը   |

|   |                     |ճիշտ է բնութագրում,                        |

|   |                     |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների|

|   |                     |ընտրությունը հիմնավոր է,                   |

|   |                     |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման|

|   |                     |մոտեցումները ճիշտ է,                       |

|   |                     |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի  |

|   |                     |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                |

|   |                     |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը      |

|   |                     |հիմնավոր է,                                |

|   |                     |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,    |

|   |                     |10) մարքեթինգի գաղափարների (4P և  7P)      |

|   |                     |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,         |

|   |                     |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման   |

|   |                     |մոտեցումները հիմնավորված է:                |

|___|_____________________|___________________________________________|

|105|Ուսումնառության      |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և   |

|   |արդյունք 4           |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը   |

|___|_____________________|___________________________________________|

|106|Կատարման չափանիշներ  |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և     |

|   |                     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,            |

|   |                     |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի      |

|   |                     |միջև  օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման   |

|   |                     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,           |

|   |                     |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի            |

|   |                     |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |                     |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և   |

|   |                     |դրանց առնչվող ցուցանիշների                 |

|   |                     |մեկնաբանությունը ճիշտ է,                   |

|   |                     |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման        |

|   |                     |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների      |

|   |                     |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է      |

|   |                     |ներկայացնում,                              |

|   |                     |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված       |

|   |                     |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,   |

|   |                     |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման        |

|   |                     |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է  |

|   |                     |մեկնաբանում,                               |

|   |                     |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության       |

|   |                     |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,        |

|   |                     |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի        |

|   |                     |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների |

|   |                     |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,|

|   |                     |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման         |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման   |

|   |                     |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և  |

|   |                     |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,            |

|   |                     |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ|

|   |                     |վերլուծական գործողությունները և  ըստ       |

|   |                     |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:   |

|___|_____________________|___________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
17.11.2017
N 1337-Ն
Հրաման