117.0173.160118
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«16» 01 2018 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11718010
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ ՆԱԽԱԳԱՀ ՀՐԱՄԱՆ
26 դեկտեմբերի 2017 թվականի N 173-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 103-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
i
Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 70-րդ հոդվածով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 10.1 հոդվածով, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի փետրվարի 20-ի N 156-Ն որոշումով և հիմք ընդունելով 2016 թվականի հոկտեմբերի 13-ի N 1111-Ն որոշման 15-րդ կետի 4-րդ ենթակետը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2014 թվականի ապրիլի 9-ի «ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին» N 103-Ն հրամանով հաստատված ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «Հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերում կատարել հետևյալ փոփոխությունները.
i
1) 8-րդ գլխի 91-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ` «91. Ռեկրեացիայի տարածքների լայնությունը դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների միակողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 3 մետրից, իսկ դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների երկկողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 5 մետրից:».
i
2) NN 7 և 8 հավելվածները շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն հավելվածի:
Հավելված
ՀՀ կառավարությանն առընթեր
քաղաքաշինության պետական
կոմիտեի նախագահի
2017 թվականի դեկտեմբերի 26-ի
N 173-Ն հրամանի
«Հավելված 7
Աղյուսակ 1
ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
| | |____________________________________|
| | |1 աշակերտին |1 դասարանին|1 սենյակին|
| | |_____________| | |
| | |24 տեղ|12 տեղ| | |
|___|____________________________|______|______|___________|__________|
|1 |1 դասարանի դասասենյակ |3,3 | | | |
| |դասավանդման խաղային | | | | |
| |մեթոդների հաշվարկով | | | | |
|2 |1 դասարանի ննջարան- |2,5 | | | |
| |խաղասենյակ | | | | |
|3 |1-4 դասարանների |2,5 | | | |
| |դասասենյակներ | | | | |
|4 |2-4 դասարանների դասասենյակ |3,0 | | | |
| |դասավանդման խմբային և | | | | |
| |անհատական մեթոդների | | | | |
| |հաշվարկով | | | | |
|5 |Երկարօրյա խմբերի համար | |5,0 | | |
| |համակողմ սենյակներ | | | | |
|6 |Աշխատանքի, տեխնիկական | |9,0 | | |
| |խաղալիքների և մոդելավորման,| | | | |
| |գեղագիտության, բնության | | | | |
| |սենյակ | | | | |
|7 |Ուսուցչանոց` | | | |40-80 |
| |մեթոդական-կաբինետ | | | | |
|8 |Ռեկրեացիա /դահլիճային/ | | | |- |
|9 |Սանհանգույցներ | | | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ` ընդունվում են մեկ հատ |
|մեկ դասարանին: |
|2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, |
|բնության սենյակ` ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին: |
|3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին |
|համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2: Թույլատրվում է տեղակայել |
|ուսումնական բլոկից դուրս: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 2
ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|
| | |______________________|
| | |1 աշակերտին|1 դասարան |
| | |24 տեղ | |
|___|_____________________________________|___________|__________|
|1 |Դասարան-կաբինետ |2,5-3,0 | |
|2 |Ռեսուրսային կենտրոն | |12,0 |
|3 |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային| |10,0 |
| |սենյակներ | | |
|________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. 2,5 մ2` ճակատային դասավանդման, 3.0 մ2 խառը և անհատական |
|դասավանդման դեպքում: Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է |
|տեղակայել` |
|2. բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, |
|3. կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, |
|4. ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում: |
.________________________________________________________________.
Աղյուսակ 3
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես /ոչ պակաս/, մ2|
| | |______________________|
| | |1 աշակերտին|1 դասարա- |
| | |24 տեղ |նին |
|___|_____________________________________|___________|__________|
|1 |Դասարան-կաբինետ |3,5 | |
|2 |Ռեսուրսային կենտրոն | |10,0 |
|3 |Անհատական պարապմունքների աշխատանքային| |15,0 |
| |սենյակներ | | |
|________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել` |
|1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, |
|2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, |
|3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում: |
.________________________________________________________________.
Աղյուսակ 4
ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.__________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
| | |_________________________|
| | |1 սովորողին |1 դասարանին|
| | |_____________| |
| | |24 տեղ|12 տեղ| |
|___|____________________________|______|______|___________|
|1 |1) Բնագիտության կաբինետ` |2,5 | | |
| |ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա, | | |30,0 |
| |բ. քիմիայի լաբորատորիա, | | |30,0 |
| |գ. բնագիտության լաբորատորիա,| | |30,0 |
|2 |2) Ըստ առանձին առարկաների |2,5 | | |
| |բնական գիտությունների | | | |
| |ուսումնական կաբինետներ | | | |
| |/ֆիզիկա, քիմիա, | | | |
| |բնագիտություն/` | | | |
| |ա. առանձին առարկաների | | | |
| |լաբորատորիաներ, | | | |
| |բ. առանձին առարկաների | |4,2 | |
| |գործնական պարապմունքների | | | |
| |սենյակներ, | | | |
| |գ. առանձին առարկաների | | |18,0-32,0 |
| |լաբորատորիաներ, | | | |
|3 |3) Մասնագիտացված կաբինետներ`| |3,5 | |
| |ա. օտար լեզուների, | |6,0 | |
| |բ. ինֆորմատիկայի և հաշվիչ | |6,0 | |
| |տեխնիկայի, | |6,0 | |
| |գ. համակարգչային, | |6,0 | |
| |դ. Տեխնիկական գծագրության, | | | |
| |ե. Ռազմագիտության | | | |
|4 |Թեքումով ուսուցման համար |3,3 | | |
| |մասնագիտացված սենյակներ: | | | |
|__________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Վարժարանների համար ընդունվում է 3 գործնական մեկ |
|առարկայի համար: |
|2. Օտար լեզուների համար քանակը սահմանվում է ուսուցման |
|ծրագրերին համապատասխան: |
|3. Ցանկացած ուսումնական հաստատությունում ինֆորմատիկայի և |
|հաշվիչ տեխնիկայի, համակարգչային դասարանը պետք է լինի մեկ |
|սենյակից ոչ պակաս, թեքումով ուսումնական հաստատությունում |
|քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան: |
.__________________________________________________________.
Աղյուսակ 5
ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես |Տեղերի քանակը |
| | |/ոչ պակաս/, մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|1 |Դահլիճ |1 տեղին 0.7 մ2 |Դահլիճում տեղերի քանակը |
| | | |ընդունվում է աշակերտների 60%-ի |
| | | |տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ|
| | | |նախատեսելով մեկ դասարանին 2 |
| | | |ուսուցչի տեղ: |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|2 |Բեմ |90 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|3 |Գույքի պահեստ |ոչ պակաս 2-ից, | |
| | |յուրաքանչյուրը | |
| | |10 մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|4 |Դերասանների |ոչ պակաս 2-ից, | |
| |հանդերձարան |յուրաքանչյուրը | |
| | |10 մ2 | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|5 |Տեխնիկական |48 | |
| |կենտրոն |/36/ | |
| |/ռադիոհանգույց, |/12/ | |
| |հաղորդավարի | | |
| |սենյակ, տեխնիկայի| | |
| |վերանորոգման | | |
| |սենյակ/ | | |
|___|_________________|_______________|_______________________________|
|6 | | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Դահլիճը նախագծվում է որպես կինոդահլիճ և երգի, երաժշտության |
|դասավանդման լսարան: |
|2. Բեմը նախագծվում է որպես պարարվեստի դասավանդման դասարան, բեմի |
|հատակը դահլիճի հատակից պետք է բարձր լինի 0.9 մ-ով: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 6
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
.____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Սենյակներ |Մակերես |Չափերը, մ |Ջրի խորու|
| | |ոչ պակաս|___________________|թյունը, մ|
| | |մ2 |երկար.|լայն.|բարձր.| |
|___|_________________________|________|______|_____|______|_________|
|1 |ՈՒսումնամարզական |270 |18 |15 |4.6-6 | - |
| |դահլիճներ | | | | | |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |366 |24 |15 |6-7 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |540 |30 |18 |7-8 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |648 |36 |18 |7-8 | - |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |1008 |42 |24 |7-8 | - |
|___|________________________________________________________________|
|2 |Հանդիսատեսի համար տեղեր քանակը նախագծման առաջադրանքով |
|___|________________________________________________________________|
|3 |Լողավազաններ |450 |25 |11.5 |6 |1.2-1.8 |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |330 |16.6 |11.5 |5.4 |1.2-1.8 |
| | |________|______|_____|______|_________|
| | |180 |10 |6 |4.2 |0.6-0.85 |
.____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 7
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ|Սենյակներ | Մարզադահլիճներ |Լողավազաններ, |
| | | |ավազանի չափը |
| | |________________________|________________|
| | |18x15 |24x15 |36x18 |10x6 |16.6x11.5|
| | | |30x18 |42x24 | |25x11.5 |
| | |_________________________________________|
| | | Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/ |
|___|_______________________|_________________________________________|
|1. |Հանդերձարաններ, |36/18+18|72/4x18|84/4x21| - | - |
| |ներառյալ զուգարաններն | | | | | |
| |ու ցնցուղարանները | | | | | |
|2. |Մարզագույքի սենյակ |12 |16 |32 |6 |6 |
|3. |Հավաքարարի իրերի պահոց |4 |4 |4 |4 |4 |
|4. |Հանդերձարաններ, | | | |78 |78 |
| |ներառյալ | | | | | |
| |1) զգեստապահարան, | | | |2x12 |2x12 |
| |2) ցնցուղարան տղաների | | | |2x10 |2x10 |
| |և աղջիկների | | | |2x4 |2x4 |
| |3) զուգարան տղաների և |10 |10 | |12+6 |12+6 |
| |աղջիկների | | | | | |
|5. |Մարզչի սենյակ | | | |2x6 |2x6 |
|6. |Բուժքրոջ սենյակ, ջրի | | | | | |
| |անալիզի լաբորատորիա | | | | | |
|7. |Անձնակազմի համար | | | |9 | |
| |կենցաղային սենյակ | | | | | |
|8. |Անձնակազմի համար սենյակ| | | | |12 |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Ընդունվում է 1 դահլիճների խմբի համար (հավաքարարի իրերի պահոց): |
|2. 2,6 մ2 1 սովորողին և հանդերձարաններում 15 տեղի հաշվարկով |
|(լողավազանների հանդերձարաններ): |
|3. Զգեստապահարանները` 60x30 սմ հատակագծային չափերով, 0,8 մ2 1 տեղին |
|և հանդերձարաններում 15. տեղի հաշվարկով: |
|4. 1 ցանց 3 մարզվողին և 2մ2 մեկ ցանցի հաշվարկով (տղաների և |
|աղջիկների զուգարաններ և ցնցուղարաններ): |
|5. Մարզիչի սենյակում նախատեսել սանհանգույց և ցնցուղարան (9 մ2): |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 8
ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ |Սենյակներ | Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
|____|___________________________________|____________________________|
|1 |Հավաքավայր |Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 |
| | |սովորողին/ |
|2 |Նախասրահ |0,15 1 հաճախողին |
|3 |Հանդերձարան |0,10 1 հաճախողին |
|4 |Վարչական սենյակներ` | |
| |1) տնօրենի կաբինետ |25 |
| |2) պարետի սենյակ |25 |
| |3) գրասենյակ-հաշվապահություն |18 |
| |4) դաստիարակչական գծով տնօրենի |8 |
| |տեղակալի կաբինետ | |
|5 |Բժշկական կաբինետ |18 |
|6 |Ծնողների սենյակ |30 |
|7 |Հերթապահ անձնակազմի սենյակ |12 |
|8 |Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ |12+12 |
|9 |Սանհանգույցներ |1 զուգարանակոնք և 2 միզարան|
| | |100 տղամարդուն և 1 |
| | |զուգարանակոնք 50 կանանց |
| | |հաշվարկով |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 9
ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2 |Սենյակներում |
| | |________________________|տեղերի թիվը |
| | |1 տեղի համար|1 սենյակի | |
| | | |համար | |
|___|_________________________|____________|___________|______________|
|1 |Համակողմանի ստուդիա | |144 | |
| |1) օժանդակ սենյակներ | |18-36 | |
| |2) հանդերձարան | |12 | |
|2 |Գեղագիտության կաբինետ | |80 |24 |
| |1) լաբորանտական | |28 | |
|3 |Մասնագիտացված խմբակներ և | | | |
| |ստուդիաներ | | | |
| |1) գունանկար, գծանկար, | |108/3x36 | |
| |քանդակ | |36-54 |8x3 |
| |2) կինոֆոտոստուդիա |2,6 | |24 |
| |3) երգի և երաժշտության |9 | |12 |
| |դասարան | | | |
| |4) պարի և թատերական |6 | |12 |
| |ստուդիա | | | |
| |5) կիրառական արվեստի | | | |
| |ստուդիա | | | |
|4 |Համակողմանի ակումբային | |36 | |
| |սենյակներ | | | |
|5 |Հավաքարարի գույքի պահեստ | |18-36 | |
|6 |Դասախոսական սենյակ | |18-24 | |
|7 |Սանհանգույցներ |0,15 |4-8 | |
|8 |Հանդերձարան-նախասրահ |0,35x1,5 | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Սենյակների քանակը և մակերեսներն ընդունվում են ստուդիաների |
|նշանակությանը համապատասխան: |
|2. Գեղագիտության կաբինետ նախատեսվում է միայն մասնագիտացված |
|հաստատությունների և վարժարանների համար: |
|3. Սենյակների նվազագույն քանակը` գեղարվեստի, երգի և երաժշտության, |
|պարարվեստի: |
|4. Հանդերձարան-նախասրահ` մակերեսը և տեղերի թիվը ընդունվում է |
|նախատեսված սենյակների քանակին համապատասխան, պարարվեստի ստուդիային կից|
|նախատեսել հանդերձարաններ: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 10
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերես ոչ պակաս, մ2|
| | |____________________|
| | |1 տեղին |1 սենյակին |
|___|____________________________________________|________|___________|
|1 |Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի |9 |18 |
| |սենյակ * լաբորանտական | | |
|2 |Տեխնիկայի կաբինետ, ռադիոտեխնիկական նախագծում|9 | |
|3 |Ֆիզիկատեխնիկական ստեղծագործության |10,5 | |
|4 |Փոքր մեխանիզմների նախագծում |26 | |
|5 |Տեխնիկական մոդելավորում` ավիամոդել, |7,5 | |
| |ավտոմոդել, նավամոդել | | |
|6 |Ճարտարապետություն և դիզայն |13,5 | |
|7 |Օժանդակ սենյակներ |- | |
|8 |Կինոֆոտոլաբորատորիա |- |12-18 |
|9 |Դասախոսական սենյակ |- |24-54 |
|10 |Հանդերձարան-նախասրահ | |0,35x1,5 | 12
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. 1-6 կետերի սենյակների մակերեսներն ընդունել խմբակում 12 տեղի |
|հաշվարկով: |
|2. Հանրակրթական հաստատությունների համար 1 և 7 կետերի սենյակները |
|ընդունել 1-2 հատ: |
|3. 2-6 կետերի սենյակները մասնագիտացված հաստատությունների և |
|վարժարանների համար սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով: |
|4. Տեխնիկական ստեղծագործության սենյակում երկու գոտի` 5 կետի խմբակի և |
|արհեստանոցի: |
|5. Օժանդակ սենյակների քանակը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով: |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 11
ԲՆԱԳԻՏԱՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Մակերեսը (ոչ պակաս), մ2|Սենյակներում|
| | |_______________________|տեղերի թիվը |
| | |1 տեղի |1 սենյակի | |
| | |համար |համար | |
|___|____________________________|___________|___________|____________|
|1 |Պատանի բնասերի |- |36 |- |
| |խմբակ-փորձարարական սենյակ | | | |
| |լաբորանտական | | | |
|2 |Բիոքիմիայի լաբորատորիա |5.6-11.3 |18 |12 |
|3 |Բնագիտական ուսումնասիրու- |5.6-11.3 | |12 |
| |թյունների և փորձարկումների | | | |
| |լաբորատորիա | | | |
|___|____________________________|___________|___________|____________|
|4 |Ազգագրության և տուրիզմի |4.5-7.2 | |8-12 |
| |կաբինետ | | | |
|5 |Բնապահպանության կաբինետ |4.5 | |8-12 |
|6 |Գյուղատնտեսական տեխնիկայի |9 |18 | |
| |կաբինետ. լաբորանտական | | | |
|7 |Ջերմոց կենդանաբանական | |170-240 | |
| |անկյունով | | | |
|8 |Ջերմոց-ջերմատուն | |270 | |
|9 |Ձմեռային այգի | |72-144 | |
|10 |Փոքրածավալ գյուղտեխնիկայի | |108-240***)| |
| |պահպանման սենք | | | |
|11 |Այգեգործական գործիքների և | |50 | |
| |պարարտանյութերի պահպանման | | | |
| |օժանդակ սպասարկման սենքեր | | | |
|12 |Դասախոսական սենյակ | |12-24 | |
|13 |Հանդերձարան-նախասրահ |0,35x1,5 | | |
|_____________________________________________________________________|
|Ծանոթություն` |
|1. Պատանի բնասերի խմբակի բազային էլեմենտ: Ընդունվում է 2-4 սենք շենքի|
|համար (մակերես): |
|2. Նախատեսվում է հաստատության կանաչ գոտում, տեղերի քանակ չի |
|սահմանվում: |
|3. Սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ պակաս նշված |
|մակերեսներից (գյուղտեխնիկայի պահման սենք): |
._____________________________________________________________________.
Աղյուսակ 12
ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հ/Հ| Սենյակներ |Չափի միավոր|Մակերես|Սանիտարական սարքերի |
| | | |մ2 |հաշվարկային քանակ |
|___|_____________________|___________|_______|_______________________|
|1 |Սովորողների համար | | | |
| |զուգարաններ և | | | |
| |լվացարաններ` | | | |
| |1) աղջիկների |1 սովորող |0,15 |1 զուգարանակոնք 20, 1 |
| | | | |լվացարան 30 աղջկա |
| |2) տղաների |1 սովորող |0,15 |1 զուգարանակոնք 30, 0,5|
| | | | |միզարան 40 և 1 |
| | | | |լվացարան 30 տղայի |
| | | | | |
|2 |Անձնակազմի համար |2 սանհանգ. |3,0 |1 զուգարանակոնք, 1 |
| |զուգարաններ և | | |լվացարան |
| |լվացարաններ | | | |
| |/անհատական/ | | | |
|3 |Կանանց անձնական |1 խցիկ |3,0 |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|
| |հիգիենայի խցեր | | |1 լվաց. |
| |/անձնակազմի համար/ | | |տես հավելված կետ |
|4 |Հանդ. դահլիճներին, |2 սանհանգ |2,0 |2 ցնցուղ., 1 զուգ., |
| |համադպրոցական |1 հանդերձ. | |1 լվաց. |
| |սենքերին կից | | | |
| |զուգարաններ և | | | |
| |լվացարաններ | | | |
|5 |Մարզադահլիճների |1 հանդերձ. |4 |1 ցնցուղ., 1 զուգ., |
| |հանդերձարաններին կից | | |1 լվաց. |
| |զուգարաններ և | | | |
| |ցնցուղարաններ | | | |
|6 |Ճաշարանի անձնակազմի |1 ս.հ, |- | |
| |համար զուգարաններ և |1 ցնց. | | |
| |ցնցուղարաններ | | | |
|7 |Աղջիկների անձնական |1 խցիկ |3 |1 հիգ. ցնցուղ, 1 զուգ.,|
| |հիգիենայի խցեր | | |1 լվաց. 70 աղջկա համար |
._____________________________________________________________________.
Հավելված 8
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ
._____________________________________________________________________.
|Հանրակրթական հաստատությունների սենյակների կազմը և մակերեսները (քմ.) |
|ըստ գործող նորմերի |
|_____________________________________________________________________|
|Հ/Հ|Գործառական | Սենյակների անվանումը |Դասարանների |
| |խմբեր | |լրակազմը |
| | | |________________|
| | | |25 սովորող |
| | | |________________|
| | | |Հաստատության |
| | | |տարողունակու- |
| | | |թյունը |
| | | |________________|
| | | |600 |900 |
| | | |սովորող|սովորող |
| | | |24 դաս.|36 դաս. |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|1 |Տարրական |1) Դասարան-խաղասենյակ |120 |180 |
| |դպրոցի 1-ին| |2x60 |3x60 |
| |դասարան |____________________________________|_______|________|
| | |2) Ննջարան-խաղասենյակ |30 |30 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |3) Ռեկրեացիա 1 մ2/աշ. |50 |75 |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|2 |Տարրական |1) Դասարան (առանձին խմբային |360 |540 |
| |դպրոցի |պարապմունքների հնարավորությամբ) |6x60 |9x60 |
| |2-4-րդ |____________________________________|_______|________|
| |դասարաններ |2) Երեխաների քնի կազմակերպման հատուկ|40 |80 |
| | |սենյակ |1x40 |2x40 |
| | |____________________________________|________________|
| | |3) Աշխատանքի, մոդելավորման, |նախատեսել ըստ |
| | |տեխնիկական խաղալիքների և կիրառական |նախագծային |
| | |արվեստի սենյակ |առաջադրանքի |
| | |____________________________________|________________|
| | |4) Ռեկրեացիա 1,6 մ2/աշ. |240 |360 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |5) Մեթոդկաբինետ-ուսուցչանոց |40 |60 |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|3 |Միջին |1) Դասարան-ուսումնական |420 |600 |
| |դպրոցի |2) կաբինետ |7x60 |10x60 |
| |դասարան - |____________________________________|_______|________|
| |կաբինետներ |3) Ռեկրեացիա 1,6 մ2/աշ. |280 |400 |
| |(5-9 դասա- | | | |
| |րաններ) | | | |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|4 |Միջին և |1) Համակողմանի նշանակության |120 |180 |
| |ավագ դպրոցի|ուսումնական կաբինետներ (կահավորվում |2X60 |3X60 |
| |մասնագիտաց-|է ըստ դասավանդման ուղղվածության) | | |
| |ված |2) բնական գիտությունների ուսումնական|180 |240x |
| |կաբինետներ |կաբինետներ (ֆիզիկա, քիմիա, |3x60 |4x60 |
| | |կենսաբանություն) հետևյալ կազմով` | | |
| | |ա. լաբորատորիաներ |108 |144 |
| | | |3x36 |4x36 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |3) Մասնագիտացված կաբինետներ` |108 |144 |
| | |ա. օտար լեզուների |3x36 |4x36 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |բ. համակարգչային և հաշվիչ տեխնիկայի|72 |72 |
| | | |72 |72 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |գ. նկարչության և տեխնիկական |60 |60 |
| | |գծագրության | | |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |դ. ռազմագիտության, այդ թվում |86 |86 |
| | |ռազմական գույքի պահեստ |60+26 |60+26 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |4) Ռեկրեացիա 1,6 մ2/աշ. |360 |560 |
|___|___________|____________________________________|________________|
|5 |Տեխնոլոգիա-|1) Մետաղամշակման և տեխնոլոգիաների |նախատեսել ըստ |
| |ների |ուսումնասիրման արհեստանոցներ |նախագծային |
| |ուսումնա- |ա. գործիքաշինական |առաջադրանքի, իսկ|
| |սիրման |____________________________________|արհեստանոցների |
| |սենյակներ |բ. փայտամշակման և տեխնոլոգիաների |համատեղման կամ |
| |(աշխատանքի |ուսումնասիրման արհեստանոցներ |խմբավորման |
| |ուսուցում) |____________________________________|դեպքում` |
| | |2) Գործվածքների մշակման և |ընդունել 105 |
| | |տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման | |
| | |արհեստանոցներ | |
| | |____________________________________| |
| | |3) Խոհարարական | |
| | |____________________________________| |
| | |4) Ռադիոէլեկտրոտեխնոլոգիաներ | |
|___|___________|____________________________________|________________|
|6 |Տեղեկատվա- |1) Գրադարան-տեղեկատվական կենտրոն |60 |90 |
| |կան |____________________________________|_______|________|
| |կենտրոնի |2) 5-12 դասարանների ուսուցչանոց - |60 |90 |
| |խումբ |մեթոդկաբինետ հանգստի գոտու հետ | | |
| | |միասին | | |
|___|___________|____________________________________|_______|________|
|7 |ՈՒսումնական|1) Տնօրենի կաբինետ |25 |32 |
| |բլոկի |____________________________________|_______|________|
| |նախասրահ, |2) ՈՒսումնադաստիարակչական գծով |10 |10 |
| |վարչական |տնօրենի տեղակալի կաբինետ | | |
| |սենյակներ, |____________________________________|_______|________|
| |բժշկական |3) Արտադասարանական և արտադպրոցական |12 |12 |
| |սենյակներ |աշխատանքների կազմակերպչի կաբինետ | | |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |4) Վարչատնտեսական գծով տնօրենի |10 |10 |
| | |տեղակալի կաբինետ | | |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |5) Գրասենյակ |12 |12 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |6) Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ |12 |12 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |7) Հավաքարարի գույքի սենյակ |8 |8 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |8) Բժշկի կաբինետ |21 |21 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |9) Բժշկական միջամտությունների սենյակ|16 |16 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |10) Ատամնաբույժի կաբինետ |12 |12 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |11) Սովորողների սանհանգույցներ |90 |135 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |12) Անձնակազմի սանհանգույցներ |12 |20 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |13) Հանդերձարան-նախասրահ |150 |240 |
|___|___________|____________________________________|________________|
|8 |Հանդիսու- |1) Հանդիսությունների դահլիճ |Հանդիսություն- |
| |թյունների |տեղ/մակերես լսարան |ների դահլիճն |
| |դահլիճի |____________________________________|իրականացնել |
| |խումբ |2) Բեմահարթակ |որպես |
| | |____________________________________|բազմաֆունկցիոնալ|
| | |3) Բեմական գույքի պահեստ |դահլիճ, որը |
| | |____________________________________|կունենա |
| | |4) Դերասանների հանդերձարան |տեղաշարժվող |
| | |____________________________________|նստարաններ և |
| | |5) Տեխնիկական կենտրոն |որը կարող է |
| | | |օգտագործվել |
| | | |որպես սպորտ |
| | | |դահլիճ/մինչև |
| | | |100 աշակերտ |
| | | |ունեցող |
| | | |դպրոցներում/, |
| | | |պարադահլիճ, և |
| | | |այլ նպատակների |
| | | |համար: |
| | | |Դահլիճը |
| | | |համայնքային |
| | | |նպատակների համար|
| | | |օգտագործելու |
| | | |դեպքում |
| | | |նախատեսել |
| | | |դահլիճային խմբի |
| | | |(նախասրահ, |
| | | |հանդերձարան, |
| | | |սան. |
| | | |հանգույցներ) և |
| | | |ուսումնավարչական|
| | | |բլոկի |
| | | |մեկուսացման |
| | | |հնարավորություն:|
| | | |Մակերեսները |
| | | |նախատեսել ըստ |
| | | |նախագծային |
| | | |առաջադրանքի: |
|___|___________|____________________________________|________________|
|9 |Արտադասարա-|1) Խմբակներ` |Արտադասարանական |
| |նական ազատ |ա. Կիրառական արվեստի |խմբակների |
| |արվեստների |____________________________________|պարապմունքներն |
| |խումբ |բ. Երգի և երաժշտության |իրականացնել |
| | |____________________________________|համընդհանուր |
| | |գ. Տեխնիկական արվեստների |նշանակության |
| | |____________________________________|դասարաններում |
| | |դ. Ֆոտոկինոստուդիա | |
| | |____________________________________| |
| | |ե. Պատանի բնասերի | |
|___|___________|____________________________________|________________|
|10 |Մարզաառող- |1) ՈՒսումնամարզական դահլիճներ |Ուսումնամարզական|
| |ջարարական | |դահլիճը |
| |գոտի | |ծառայեցնել որոշ |
| | | |մասնագիտացված |
| | | |առարկաների |
| | | |դասավանդմանը, |
| | | |ինչպես նաև |
| | | |օգտագործել |
| | | |դասերից դուրս` |
| | | |համայնքային |
| | | |նպատակների |
| | | |համար, |
| | | |նախատեսելով |
| | | |ուսումնամարզական|
| | | |դահլիճային խմբի |
| | | |(նախասրահ, |
| | | |հանդերձարան, |
| | | |սան. |
| | | |հանգույցներ) և |
| | | |ուսումնավարչական|
| | | |բլոկի |
| | | |մեկուսացման |
| | | |հնարավորություն:|
| | |____________________________________|________________|
| | |2) Պարարվեստի դահլիճ-ստուդիա |նախատեսել ըստ |
| | |____________________________________|նախագծային |
| | |3) Լողավազաններ |առաջադրանքի |
| | |____________________________________| |
| | |4) Հրաձգարան | |
| | |____________________________________|________________|
| | |5) Մարզական գույքի պահեստներ |26 |26 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |6) Հրահանգչի սենյակ |24 |24 |
| | | |12+12 |12+12 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |7) Հավաքարարի գույքի սենյակ |4 |4 |
| | |____________________________________|_______|________|
| | |8) Հանդերձարաններ, սանհանգույցներ |60 |60 |
| | | |3x20 |3x20 |
|___|___________|____________________________________|________________|
|11 |Ճաշարան |1) Ճաշասրահ բաշխման կետով |նախատեսել |
| | | |բուֆետային |
| | | |տարածք 35-70 և |
| | | |ճաշասրահ` 50-150|
| | | |քմ մակերեսներով |
| | |____________________________________|________________|
| | |2) Խոհանոցային բլոկ օժանդակ |նախատեսել |
| | |սենյակներով |երկօրյա սննդի |
| | | |պահեստավորման |
| | | |հնարավորություն,|
| | | |ստանալով մինչև |
| | | |50 քմ մակերես |
|____________________________________________________|________________|
|Ընդամենը` հաշվարկային մակերես |Մակերեսները ըստ |
|____________________________________________________|սույն հավելվածի |
|1 սովորողին հասնող հաշվարկային մակերես |և նախագծային |
|____________________________________________________|առաջադրանքի |
|Ընդհանուր մակերես | |
|____________________________________________________| |
|1 սովորողին հասնող ընդհանուր մակերես | |
._____________________________________________________________________.
«:
_