Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ 2018-2020 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԶԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ 2018-2020 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ
ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՔԱՂՎԱԾՔ

 

9 նոյեմբերի 2017 թվականի N 47

 

17. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ 2018-2020 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԱՌՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՆ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(7-րդ մաս)

 

V. ՏԶԳԾ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔ

 

167. 2018-2020թթ. Տարածքային զարգացման ծրագիրը Հայաստանի տարածքային զարգացման առաջին համախմբված ծրագիրն է:

 

168. Այն բնութագրվում է հետևյալ կերպ`

 

1) Արտացոլում և նպաստում է Հայաստանի 2016-2025թթ. Տարածքային զարգացման ռազմավարության նպատակների իրագործմանը (ընդունվել է 2016 թ. հուլիսին), և ընդգրկում է 2017-2025 թթ. տաս մարզերի զարգացման ռազմավարությունները (ընդունվել է 2017 թվականի հուլիսին):

2) Համախմբում է ծրագրերը, նախագծերը և դրանց հետ կապված ֆինանսավորումը, ստեղծում ռազմավարական նպատակների վրա կենտրոնանալու համար անհրաժեշտ համագործակցություն:

3) Անցում է կատարվում դեպի տարածքային զարգացման ընդունված սկզբունքներ`

ա. Ընտրված ուղղությունները հավասարակշռված են և նպաստում են համախմբման ու տարածքների մրցունակության աճին:

բ. Ծրագրերի ընտրությունը հիմնված է օբյեկտիվ չափորոշիչների վրա, իսկ միջոցները բաշխվում են` հիմնված մրցակցության վրա:

գ. ՈՒշադրության կենտրոնում են տեղական ինքնակառավարման մարմինները` որպես տարածքային զարգացման առանցքային դերակատարներ, որոնք պետք է զարգացնեն իրենց գիտելիքները ծրագրերի մշակման, նախապատրաստման և իրականացման գործընթացներում:

 

169. ՏԶԳԾ նպատակները ամբողջապես սահմանվել են Հայաստանի տարածքային զարգացման ռազմավարության նպատակների հետ համահունչ (ՀՏԶՌ 2016-2025):

 

._____________________________________________________________________.

|ՏԶԳԾ նպատակներ                    |ՀՏԶՌ նպատակներ                    |

|__________________________________|__________________________________|

|1. Բոլոր մարզերում զբաղվածության  |1. Բոլոր մարզերի մրցունակության   |

|   և  մրցունակության խթանում` նոր |   բարձրացում` հիմնվելով նրանց    |

|   աշխատատեղերի ստեղծման,         |   ներուժի վրա, ինչը թույլ է տալիս|

|   ՓՄՁ-ների աջակցության և  բիզնես |   ավելի արդյունավետ ինտեգրվել    |

|   ենթակառուցվածքների զարգացման   |   ազգային և  միջազգային          |

|   միջոցով:                       |   տնտեսություններին:             |

|__________________________________|__________________________________|

|2. Հանրային ենթակառուցվածքների    |2. Ապահովել բարձր մակարդակի       |

|   արդիականացում` ապահովելով      |   տարածքային համախմբում` հատուկ  |

|   սոցիալական համախմբում և        |   ուշադրություն դարձնելով քիչ    |

|   բնապահպանական կայունություն:   |   զարգացած տարածքներին և         |

|                                  |   սահմանամերձ վայրերին, ինչպես   |

|                                  |   նաև  զարգացման ներուժի կայուն  |

|                                  |   օգտագործմանը:                  |

|__________________________________|__________________________________|

|3. Տարածքային զարգացման կառավարման|3. Տարածքային զարգացման           |

|   բարելավում:                    |   քաղաքականության և  փորձի       |

|                                  |   բարելավում` պլանավորման և      |

|                                  |   իրականացման գործընթացում       |

|                                  |   տարածքային և  տեղական          |

|                                  |   դերակատարների ավելի մեծ        |

|                                  |   մասնակցությամբ:                |

._____________________________________________________________________.

 

170. ՏԶ հիմնական կատարողական ցուցանիշները, որոնք չափում են քաղաքականության հաջողությունը, ազդեցությունը և արդյունքը, նույնպես սահմանվել են Հայաստանի տարածքային զարգացման ռազմավարության ցուցանիշների հետ համահունչ (ՀՏԶՌ 2016-2025):

 

._____________________________________________________________________.

|ՏԶ հիմնական կատարողական           |ՀՏԶՌ ռազմավարական ցուցանիշներ     |

|ցուցանիշներ                       |                                  |

|__________________________________|__________________________________|

|1. 2020թ.-ին մարզերում ոչ         |1. 2025թ.-ի դրությամբ բոլոր       |

|   գյուղատնտեսական աշխատատեղերի   |   մարզերում միջին մասնագիտական և |

|   թիվը կլինի առնվազն 460,000, որը|   բարձրագույն կրթություն         |

|   60,000-ով ավել է (15%), քան    |   ունեցողների, ոչ գյուղատնտեսական|

|   2015 թվականին:                 |   ֆորմալ զբաղվածների և  ակտիվ    |

|2. Մարզերում ակտիվ                |   ձեռնարկությունների թվաքանակը   |

|   ձեռնարկությունների թիվը        |   կաճի առնվազն 10 տոկոսով`       |

|   2020 թ.-ին կլինի առնվազն       |   2014թ.-ի համեմատ:              |

|   40,000, որը 1200 (3%) ավել է,  |                                  |

|   քան 2015 թ.-ին:                |                                  |

|3. 2020թ.-ի մասնագիտական և        |                                  |

|   բարձրագույն կրթություն ունեցող |                                  |

|   անձանց տեսակարար կշիռը կլինի   |                                  |

|   36%` 5%-ով ավելի բարձր, քան    |                                  |

|   2015 թ.-ին:                    |                                  |

|__________________________________|__________________________________|

|4. ՈՒթ մարզեր (բոլորը`            |2. 2025թ.-ի դրությամբ առանձին     |

|   բացառությամբ Շիրակի և  Տավուշի)|   վերցված յուրաքանչյուր մարզում  |

|   համապատասխան ցուցանիշով        |   մեկ շնչի հաշվով ՀՆԱ-ն          |

|   գերազանցում են մեկ շնչի հաշվով |   կգերազանցի մեկ շնչի հաշվով     |

|   ազգային ՀՆԱ-ի 60%-ը` պահպանելով|   ՀՆԱ-ի միջին հանրապետական       |

|   2014 և  2015 թվականների        |   ցուցանիշի 60%-ը, իսկ մեկ շնչի  |

|   ձեռքբերումները:                |   հաշվով ՀՆԱ-ն 70%-ից ցածր կգտնվի|

|5. Մեկ շնչի հաշվով ՀՆԱ-ի 70%-ից   |   մարզերի բնակչության ոչ ավել,   |

|   ցածր կգտնվի մարզերի բնակչության|   քան 30%-ը:                     |

|   ոչ ավել, քան 40%-ը             |                                  |

|__________________________________|__________________________________|

|6. 2018-2020թթ. բոլոր տարածքային  |3. 2017թ.-ին ՀՀ-ն կունենա         |

|և  տեղական զարգացման ծրագրերը     |տարածքային զարգացման              |

|համախմբված կլինեն ՏԶԳԾ            |քաղաքականության իրականացման մեկ   |

|2018-2020թթ. ծրագրի ներքո: ՏԶԳԾ-ն |ընդհանուր Տարածքային զարգացման    |

|լիովին  կինտեգրվի միջնաժամկետ     |գործառնական ծրագիր (ՏԶԳԾ), որը    |

|ծախսային ծրագրի շրջանակներում:    |հիմք կհանդիսանա ՏԿԶՆ բյուջետային  |

|                                  |ծրագրերի նախապատրաստման և         |

|                                  |տարածքային զարգացման ծրագրերի     |

|                                  |բյուջետային աջակցության համար:    |

._____________________________________________________________________.

 

171. Քանի որ ՏԶ հիմնական կատարողական ցուցանիշների որոշ մասը այլ գերատեսչությունների ազդեցության ոլորտում է` ՏԶԳԾ-ն չի կարող ուղղակիորեն ապահովել դրանք, բայց այն կնպաստի դրանց իրականացմանը կառավարության այլ քաղաքականությունների և ծրագրերի շրջանակում` տնտեսական զարգացում, մասնավոր հատված զարգացում, գյուղատնտեսություն և գյուղական զարգացում, և այլն:

172. Սահմանվել են Ծրագրի արդյունքների հետևյալ հիմնական ցուցանիշները, որոնք ուղղակիորեն արտացոլված են նաև մարզային զարգացման ռազմավարություններում.

1) Ստեղծված ոչ գյուղատնտեսական աշխատատեղերի քանակ - 5,000

2) Հիմնված ձեռնարկությունների քանակ - 2,000

3) Մրցունակության զգալիորեն աճ արձանագրած ձեռնարկությունների քանակ (> 10% եկամուտ,> 5% զբաղվածություն) - 4,000

4) Մասնագիտական և բարձրագույն կրթական ծրագրերին մասնակցող անձանց թվաքանակի ավելացում - 5%

5) Նոր կամ բարելավված հանրային ենթակառուցվածքներ և ծառայություններ օգտագործող անձանց քանակ - 75,000

6) Շրջակա միջավայրի պաշտպանության և վերականգնվող / արդյունավետ էներգիայի համար նոր կամ բարելավված ենթակառուցվածքներ օգտագործող անձանց թիվ - 20,000

173. Տարածքային զարգացման համար միջամտությունների և գործիքների համախմբումն ու փոփոխությունը ՏԶԳԾ-ի ներքո կապահովվի`

1) Առկա տարածքային զարգացման համապատասխան միջամտությունների ոլորտների վերանայումը և դրանց հաստատումը (որքան հնարավոր է) ըստ ՏԶԳԾ գերակայությունների, միջոցառումների և ծրագրերի մրցակցային ընտրության մեխանիզմի չափանիշների:

2) Ենթակառուցվածքների և ծառայությունների վերաբերյալ ծրագրերի իրականացում` կենտրոնանալով տնտեսական զարգացմանը նպաստող ինտեգրված ծրագրերի վրա:

3) ՈՒշադրության կենտրոնում պահել տեղական ինքնակառավարման մարմիններին` որպես զարգացման առանցքային դերակատարների:

4) ՏԶԳԾ ավելի ընդարձակ ենթածրագրերի ներկայացում, հատկապես հիմք ընդունելով ընթացիկ պիլոտային տարածքային զարգացման դրամաշնորհային ծրագիրը, որը իրականացվում է ԵՄ-ի կողմից և համաֆինանսավորվում է ՀՀ կառավարության կողմից:

174. ՏԶԳԾ-ն ունի հետևյալ կառուցվածքը.

1) Առանցքային գերակայություններ` կազմված առաջնահերթություններից,

2) Գերակայություններ` կազմված միջոցառումներից,

3) Միջոցառումներ` կազմված գործողություններից, որոնք պարունակում են.

ա. Գործողությունների տեսակ

բ. Շահառուների տեսակներ (ծրագրի իրականացնողներ)

գ. Կիրառվող ֆինանսական գործիքներ

դ. Ծրագրերի պլանավորված չափեր

ե. Ծրագրի ընտրության հիմնական չափորոշիչներ

զ. Ծրագրի հիմնական արդյունքային ցուցիչներ:

175. Ստորև ներկայացված է ՏԶԳԾ հիմնական կառուցվածքը.

 

._____________________________________________________________________.

|1-ին առանցքային գերակայություն    |2-րդ առանցքային գերակայություն    |

|Տարածքային համախմբում             |Տարածքային մրցունակություն        |

|Հանրային ենթակառուցվածքների       |Մարզային զբաղվածության և          |

|արդիականացում` ապահովելով         |մրցունակության խթանում            |

|սոցիալական համախմբվածություն և    |Միջոցների բաշխում ազգային         |

|բնապահպանական կայունություն       |մակարդակում` հիմնականում հիմք     |

|Միջոցների բաշխում մարզերի միջև`   |ընդունելով մրցող հայտերի          |

|հիմնականում հիմք ընդունելով       |չափորոշիչները, ինչպիսիք են`       |

|բնակչության թվաքանակի չափորոշիչը, |ազդեցություն տնտեսական աճի և      |

|կարգավորված սոցիալ-տնտեսական      |զբաղվածության վրա, ռազմավարական   |

|ցուցանիշներով` ՀՆԱ մեկ շնչի       |համապատասխանությունը ՏԶ նպատակների|

|հաշվով, աղքատության մակարդակ և    |և  մարզային գերակայություններին,  |

|այլն (բոլոր համայնքները և  այլ    |իրագործելիությունը, ծախսերի       |

|իրավասու կազմակերպությունները     |արդյունավետությունը:              |

|մրցակցում են յուրաքանչյուր մարզի  |Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 60%-ը    |

|մակարդակում առկա միջոցների համար) |(նախնական) 4-րդ                   |

|Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 35%-ը    |գերակայություն` գործարարության    |

|(նախնական)                        |ենթակառուցվածքների զարգացում      |

|1-ին գերակայություն`մարզային և    |(արդյունաբերական պարկեր,          |

|տեղական ենթակառուցվածքների        |գյուղմեխանիզացիայի պարկեր, ոռոգման|

|բարելավում (տրանսպորտ, ջուր, գազ, |ցանցեր, ճանապարհներ դեպի գյուղ,   |

|էներգիա, և  այլն)                 |նշանակության հողեր, գյուղ-        |

|Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների առնվազն  |տնտեսություններ և  բիզնես         |

|10%-ը (նախնական, տեղափոխելի 1-3   |միավորներ)                        |

|գերակայությունների միջև)          |Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 20%-ը    |

|2-րդ գերակայություն` սոցիալական   |(նախնական, տեղափոխելի 4-6         |

|ենթակառուցվածքների և              |գերակայությունների միջև)          |

|ծառայությունների բարելավում       |5-րդ գերակայություն` մարզային     |

|(կրթություն, առողջապահություն,    |զբաղվածության, ձեռնարկատիրության  |

|սոցիալական աջակցություն, սպորտ և  |խթանում (գերակա ուղղություններ`   |

|ժամանց, մշակույթ)                 |գյուղ. մթերքների վերամշակում,     |

|Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների առնվազն  |տուրիզմ, ՏՏ, հետազոտում, զարգացում|

|10%-ը (նախնական, տեղափոխելի 1-3   |նորարարություններ)                |

|գերակայությունների միջև)          |Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 30%-ը    |

|3-րդ գերակայություն`              |(նախնական, տեղափոխելի 4-6         |

|բնապահպանություն,                 |գերակայությունների միջև)          |

|էներգաարդյունավետություն, և       |6-րդ գերակայություն` քաղաքային աճի|

|կլիմայի փոփոխություն (պահպանվող   |բևեռների  զարգացում (ընդարձակ     |

|տարածքներ, կոշտ թափոններ և        |քաղաք / տեղական տնտեսական         |

|կեղտաջրերի կառավարում,            |զարգացման միջամտություններ`       |

|էներգաարդյունավետություն և        |տարածքային աճի բևեռների  համար)   |

|վերականգնվող էներգիա, և  այլն)    |Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 10%-ը    |

|Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների առնվազն  |(նախնական, տեղափոխելի 4-6         |

|10%-ը (նախնական, տեղափոխելի 1-3   |գերակայությունների միջև)          |

|գերակայությունների միջև)          |                                  |

|_____________________________________________________________________|

|                3-րդ առանցքային գերակայություն                       |

|          Տարածքային զարգացման կառավարման բարելավում                 |

|_____________________________________________________________________|

|    միջոցների բաժանում` հիմնվելով հատուկ չափորոշիչների վրա           |

|                 Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 5%-ը                       |

|         7-րդ գերակայություն` տեխնիկական աջակցություն                |

|(Ծրագրի իրականացման աջակցություն և  կարողությունների զարգացում)      |

|                 Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 1%-ը                       |

| (ակնկալվում է, որ ծախսերը տրամադրվելու են ԵՄ առկա միջոցներից)       |

|     8-րդ գերակայություն` խթաններ և  հատուկ միջոցառումներ            |

|(ֆինանսական խթաններ ամենալավ կատարողական ունեցող մարզերին և          |

|համայնքներին` հատուկ միջոցառումներ, ինչպիսիք են ճանաչողական այցեր, և |

|այլն)                                                                |

|Ընդհանուր ՏԶԳԾ միջոցների 4%-ը (նախնական` 2% ֆինանսական խթանների,     |

|և  2%` հատուկ միջոցառումների համար)                                  |

._____________________________________________________________________.

 

176. ՏԶԳԾ գերակայությունների և միջոցառումների ցանկը ներկայացվում է ստորև:

1) 1-ին առանցքային գերակայություն` Տարածքային համախմբում, Հանրային ենթակառուցվածքների արդիականացում` ապահովելով սոցիալական համախմբվածություն և բնապահպանական կայունություն

ա. 1-ին գերակայություն` մարզային և տեղական ենթակառուցվածքների ցանցերի բարելավում (տրանսպորտ, ջուր, գազ, էներգիա, ՏՏ և այլն)

Միջոցառում 1.1 - տրանսպորտային ենթակառուցվածքի զարգացում

Միջոցառում 1.2 - Խմելու ջրի ենթակառուցվածքի զարգացում

Միջոցառում 1.3 - Գազամատակարարման ենթակառուցվածքների զարգացում

Միջոցառում 1.4 - Էլեկտրաէներգիայի փոխանցման և բաշխման զարգացման

Միջոցառում 1.5 - Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) զարգացում

բ. 2-րդ գերակայություն` սոցիալական ենթակառուցվածքի և ծառայությունների բարելավում (կրթություն, առողջապահություն, սոցիալական աջակցություն, սպորտ և ժամանց, մշակույթ):

Միջոցառում 2.1 - Կրթության զարգացում

Միջոցառում 2.2 - Առողջապահական ենթակառուցվածքների զարգացում

Միջոցառում 2.3 - Սոցիալական աջակցության ենթակառուցվածքների և ծառայությունների զարգացում

Միջոցառում 2.4 - Սպորտի, հանգստի և մշակույթի զարգացում:

գ. 3-րդ գերակայություն` բնապահպանություն, էներգաարդյունավետություն և կլիմայի փոփոխություն (պահպանվող տարածքներ, կոշտ թափոններ և կեղտաջրերի կառավարում, էներգաարդյունավետություն և վերականգնվող էներգիա, և այլն):

Միջոցառում 3.1 - Շրջակա միջավայրի պահպանություն

Միջոցառում 3.2 - էներգաարդյունավետություն և կլիմայի փոփոխություն:

1) 2-րդ առանցքային գերակայություն` տարածքային մրցունակություն - Մարզային զբաղվածության և մրցունակության խթանում

ա. 4-րդ գերակայություն` գործարարության ենթակառուցվածքների զարգացում (արդյունաբերական պարկեր, գյուղմեխանիզացիայի պարկեր, ոռոգման ցանցեր, ճանապարհներ դեպի գյուղ նշանակության հողեր, գյուղատնտեսական տնտեսություններ և բիզնես միավորներ):

Միջոցառում 4.1 - Արդյունաբերական պարկերի և նմանատիպ ենթակառուցվածքների զարգացում

Միջոցառում 4.2 - Գյուղմեխանիզացիայի պարկերի զարգացում

Միջոցառում 4.3 - Ոռոգման ցանցերի զարգացում

Միջոցառում 4.4 - Ճանապարհներ դեպի գյուղ նշանակության հողեր, գյուղ տնտեսություններ և բիզնես միավորներ

բ) 5-րդ գերակայություն`մարզային զբաղվածության, բիզնես և ձեռնարկատիրության խթանում (գերակա ուղղություններ` գյուղատնտեսական մթերքի վերամշակում, տուրիզմ, ՏՏ, հետազոտում, զարգացում, նորարարություն)

Միջոցառում 5.1 - ինտեգրված տարածքային զբաղվածություն, ձեռնարկատիրության և ձեռներեցության զարգացում

Միջոցառում 5.2 - Անհատական աջակցություն միկրո ձեռնարկություններին

գ)6-րդ գերակայություն` քաղաքային աճի բևեռների զարգացում (ընդարձակ քաղաք / տեղական տնտեսական զարգացման միջամտություններ` տարածքային աճի բևեռների համար)

Միջոցառում 6.1 - Քաղաքային կենտրոնների զարգացում

3)3-րդ առանցքային գերակայություն` տարածքային զարգացման կառավարման բարելավում

7 -րդ գերակայություն` տեխնիկական աջակցություն (ծրագրի իրականացման աջակցություն և կարողությունների զարգացում)

Միջոցառում 7.1 - Տեխնիկական աջակցություն

ա. 8 -րդ գերակայություն` խթաններ և հատուկ միջոցառումներ (ֆինանսական խթաններ ամենալավ կատարողական ունեցող մարզերին և համայնքներին` հատուկ միջոցառումներ, և այլն)

Միջոցառում 8.1 - Ֆինանսական խթաններ

Միջոցառում 8.2 - Հատուկ աջակցության միջոցառումներ

 

1-ԻՆ ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ` ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՀԱՄԱԽՄԲՈՒՄ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՐԴԻԱԿԱՆԱՑՈՒՄ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՀԱՄԱԽՄԲՄԱՆ

ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ և ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ ԿԱՅՈՒՆՈՒԹՅՈՒՆ

 

177.1 - ին առանցքային գերակայությունը` տարածքային համախմբումը, առնչվում է`

1) Հիմնական տարածքային և տեղական ենթակառուցվածքների զարգացմանը (Գերակայություն 1)

2) Սոցիալական ենթակառուցվածքների և ծառայությունների բարելավմանը (Գերակայություն 2)

3) Մարզերի կողմից բնապահպանական խնդիրների վերաբերյալ գործողությունների, էներգաարդյունավետության, կլիմայի փոփոխության հաստատմանը (Գերակայություն 3):

178. Այս առաջնահերթությունը օգնում է նվազեցնելու կամ փակելու ամենակարևոր բացթողումները մարզերի ներսում և մարզերի միջև` տրամադրելով անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ հետ մնացող տարածքներին: Չնայած բազմաթիվ ենթակառուցվածքներ և ծառայություններ տրամադրվում են պետական հաստատությունների կողմից, տեղական հանրային մարմինները կարող են տրամադրել գաղափարներ, բարելավել ռեսուրսները և հաջողությամբ իրականացնել այնպիսի փոփոխություններ, որոնք նման ենթակառուցվածքները և ծառայությունները կդարձնեն ավելի մատչելի և արդյունավետ: Օրինակ` երկու կամ երեք համայնքապետարաններ կարող են որոշում կայացնել հիմնելու մեկ միասնական նախակրթարան, որը ավելի կծառայի տեղի բնակչությանը, կունենա լավ շինություն (ներ), սարքավորումներ, տրանսպորտային միջոց (դպրոցական ավտոբուս): Նման քայլը բարելավում է կրթական պայմանները (կրթության որակի բարձրացում), և ապահովում է արդյունավետության բարձրացում:

179. Ծրագրի արդյունքի ցուցանիշները` կապված I -ին առանցքային գերակայությանը, հետևյալն են`

 

._________________________________________________________________.

|ՏԶԳԾ Արդյունքի|Մասնագիտական և  բարձրագույն կրթական ծրագրերին     |

|ցուցանիշներ   |մասնակցող անձանց թվաքանակի ավելացում - 5%         |

|              |__________________________________________________|

|              |Նոր կամ բարելավված հանրային ենթակառուցվածքներից և |

|              |ծառայություններից օգտվող անձանց թիվը - 75,000     |

|              |__________________________________________________|

|              |Շրջակա միջավայրի պաշտպանության և  վերականգնվող/   |

|              |արդյունավետ էներգիայի համար նոր կամ բարելավված    |

|              |ենթակառուցվածքներ օգտագործող անձանց թիվը - 20,000 |

._________________________________________________________________.

 

1-ԻՆ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ-ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԵՎ ՏԵՂԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ (ՏՐԱՆՍՊՈՐՏ, ՋՈՒՐ, ԳԱԶ, ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏ, ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐ (ՏՀՏ), ԵՎ ԱՅԼՆ)

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 1.1 - ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ      |

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է տարածքային և  տեղական             |

|          |տրանսպորտային ենթակառուցվածքների բոլոր տեսակները` օդային,     |

|          |երկաթուղային, ճանապարհային և  այլն: Նախատեսվում է կենտրոնանալ |

|          |տարածքային և  տեղական տրանսպորտային ցանցերի և  գործառույթների |

|          |վերականգնման և  ընդլայնման վրա` ուշադրության կենտրոնում       |

|          |պահելով առավել անբարենպաստ համայնքները և  տարածքները, որտեղ   |

|          |հասնելը դժվար է, կապի մակարդակը ցածր է, ճանապարհորդության     |

|          |ժամանակահատվածները չափազանց երկար են և  տրանսպորտային         |

|          |ենթակառուցվածքների ընդհանուր որակը ցածր է:                    |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կառավարման ներքո առկա    |

|թյունների |  ճանապարհների վերականգնում,                                  |

|տեսակներ  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կառավարման ներքո առկա    |

|          |  ճանապարհների կառուցում:                                     |

|          |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների կառավարման ներքո գտնվող  |

|          |  այլ տարածքային և  տեղական տրանսպորտային ցանցերի կառուցում և |

|          |  վերակառուցում (օդային, երկաթուղային, ջրային),               |

|          |. Տեղական հանրային տրանսպորտի համար տրանսպորտային միջոցների   |

|          |  ձեռքբերում` մասնավորապես` դպրոցական ավտոբուսներ,            |

|          |  հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար մինի-ավտոբուսներ,     |

|          |  «մաքուր» քաղաքային տրանսպորտ և  այլն:                       |

|          |. Ավելի լավ ազդանշանային համակարգի, հանրային կայանների և      |

|          |  կանգառների, և  այլ տրանսպորտային ենթակառուցվածքների         |

|          |  ապահովում:                                                  |

|          |. Գործողություններ տրանսպորտային անվտանգության խթանման համար, |

|          |  ավելի լավ վարելու համար և  այլն:                            |

|          |. Այլ նմանատիպ գործողություններ` բազմամոդել տրանսպորտային     |

|          |  միջոցներ, խելամիտ տրանսպորտային համակարգեր (պահանջարկի      |

|          |  կառավարման ներդրում, վճարման համակարգեր, տեղեկատվական       |

|          |  տեխնոլոգիաների մոնիթորինգ, հսկողություն և  տեղեկատվական     |

|          |  համակարգեր):                                                |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառունե-|. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|րի        |. Տեղական ինքնակառավարման մարմինների ներքո գործող տրանսպորտի  |

|տեսակներ  |  կառավարման մարմիններ                                        |

|(ծրագիր   |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ֆինանսական|. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչև  95%-ը:               |

|գործիքներ |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  500,000,000 ՀՀ դրամ                                  |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և         |

|բաշխման   |  սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային    |

|մեխանիզմ  |  ՀՆԱ, աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով           |

|          |  յուրաքանչյուր մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու   |

|          |  այլ հատուկ պայմաններ:                                       |

|          |. Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր                                                     |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում                                             |

|չափանիշներ|. Տրանսպորտի մատչելիության ցուցանիշներ,                       |

|          |. Գործողությունների անմիջական ազդեցության տակ գտնվող          |

|          |  բնակչության և  բիզնեսի քանակ,                               |

|          |. Մասնակցող տեղական ինքնակառավարման մարմինների թիվ,           |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:                         |

|          |Վերջնական չափանիշները պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի       |

|          |կողմից, հաստատվեն ՏԶԳԾ կառավարման մարմնի կողմից:              |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ| Թիրախ|Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  | 2020 |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.1.1   |Կառուցված / վերանորոգված   |Կմ    |     0|   150|ՏԶԳԾ         |

|          |տարածքային և  տեղական      |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |տրանսպորտային ցանցի        |      |      |      |             |

|          |երկարությունը              |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.1.2   |ՈՒղևորափոխադրումների  համար|Թիվ   |     0|    10|ՏԶԳԾ         |

|          |նախատեսված տրանսպորտային   |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |միջոցների քանակը           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.1.3   |ՈՒղևորափոխադրումների  համար|Քանակ |     0|   200|ՏԶԳԾ         |

|          |նախատեսված տրանսպորտային   |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |միջոցների նստատեղերի քանակը|      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.1.1   |Ճանապարհորդողներ`          |Ուղե- |     0|120000|ՏԶԳԾ         |

|          |օգտագործող նոր /           |վոր/կմ|      |      |մոնիտորինգ   |

|          |կատարելագործված            |      |      |      |             |

|          |ենթակառուցվածքները         |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.1.2   |Վնասված ճանապարհներով միջին|Րոպե/ |     0|    15|ՏԶԳԾ         |

|          |ճանապարհորդության          |100 կմ|      |      |մոնիտորինգ   |

|          |ժամանակահատվածի կրճատում:  |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Միջոցառ-  |Հայաստանի տարածքային       |      |      |      |             |

|ման իրա-  |զարգացման հիմնադրամ        |      |      |      |             |

|կանացնող  |                           |      |      |      |             |

|մարմին    |                           |      |      |      |             |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ թեմային համապատասխան միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո.

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 1.2 - ԽՄԵԼՈՒ ՋՐԻ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ         |

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է բոլոր տեսակի խմելու ջրի տարածքային|

|          |համակարգերը` ջրային աղբյուրներ, խողովակաշարեր, ջրամբարներ և   |

|          |պահեստային տարածքներ, որոնք ուղղված են համապատասխան որակի     |

|          |պարամետրեր ունեցող խմելու ջրի մատակարարմանը:                  |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. ՏԻՄ-երի կառավարման ներքո գտնվող խմելու ջրի տարածքային       |

|թյունների |  համակարգերի (արդյունահանման, պահեստավորման և  բաշխման       |

|տեսակներ  |  ենթակառուցվածքների, արտահոսքի նվազեցման) կառուցում,         |

|          |  վերակառուցում և  վերականգնում:                              |

|          |. Խմելու ջրի տարածքային և  տեղական համակարգերի համար          |

|          |  սարքավորումների ձեռքբերում, այդ թվում` տրանսպորտային        |

|          |  միջոցների, մոնիտորինգի և  լաբորատոր սարքավորումների         |

|          |  ձեռքբերում և  այլն:                                         |

|          |. Խթանել ռացիոնալ ջրօգտագործում, եթե համադրելի է              |

|          |  ենթակառուցվածքների զարգացման հետ:                           |

|          |. Ջրի կառավարման համակարգերի բարելավում` ներառյալ             |

|          |  ենթակառուցվածքի զարգացման հետ միասնական սակագների           |

|          |  վերահաշվարկ:                                                |

|          |. Այլ նմանատիպ գործողություններ. օրինակ` ջրամատակարարման համար|

|          |  գետավազանի կառավարում:                                      |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառու-  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|ների      |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|տեսակներ  |                                                              |

|(ծրագիր   |                                                              |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ֆինանսական|. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչև  95%-ը:               |

|գործիքներ |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  500,000,000 ՀՀ դրամ                                  |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և  սոցիալ |

|բաշխման   |  տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային ՀՆԱ,      |

|մեխանիզմ  |  աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր  |

|          |  մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու այլ հատուկ      |

|          |  պայմաններ:                                                  |

|          |. Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր                                                     |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում                                             |

|չափանիշներ|. Խմելու ջրի մատչելիության ցուցանիշներ (Գործողությունների     |

|          |  անմիջական ազդեցության տակ գտնվող բնակչության և  բիզնեսի     |

|          |  թիվ, մատակարարման շարունակականությունը օրական կտրվածքով)    |

|          |. Մասնակցող տեղական ինքնակառավարման մարմինների թիվ,           |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:  Վերջնական չափանիշները  |

|          |  պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի կողմից, հաստատվեն ՏԶԳԾ    |

|          |  կառավարման մարմնի կողմից:                                   |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.2.1   |Կառուցված / վերանորոգված   |ԿՄ    |     0|   150|ՏԶԳԾ         |

|          |տեղական խմելու ջրի         |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |համակարգի երկարություն     |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.2.2   |Խմելու ջրի համակարգի համար |Թիվ   |     0|     5|ՏԶԳԾ         |

|          |նախատեսված սարքավորումների |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |քանակ                      |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.2.1   |Բնակիչներ` օգտագործող նոր /|Թիվ   |     0|100000|ՏԶԳԾ         |

|          |բարելավված խմելու ջրի      |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |տեղական համակարգը          |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.2.2   |Մշտական խմելու ջրի         |Ժամ   |  16,5|    18|ՏԶԳԾ         |

|          |մատակարարման               |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |հասանելիություն օրվա       |      |      |      |             |

|          |կտրվածքով                  |      |      |      |             |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցառման|Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նող մարմին|                                                              |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո, որոնցից են`

Երևանի և մարզերի ջրամատակարարման բարելավման ծրագրեր (EU, EBRD, KFW, EIB)-ՏԿԶՆ

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 1.3 - ԳԱԶԱՄԱՏԱԿԱՐԱՐՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ   |

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է գազի տեղական ենթակառուցվածքների   |

|          |զարգացումը` նպատակ ունենալով ընդլայնել գազի հասանելիությունը  |

|          |մի շարք բնակավայրերում:  Հայաստանում գազիֆիկացումը աստիճանաբար|

|          |տարածվում է, սակայն տարբեր պատճառներով մարզերի միջև  և        |

|          |մարզերի ներսում գազաֆիկացման աստիճանը տարբեր է:               |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. Գազի բաշխման Տեղական համակարգերի կառուցում, վերակառուցում և |

|թյունների |  վերականգնում                                                |

|տեսակներ  |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառու-  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|ների      |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|տեսակներ  |                                                              |

|(ծրագիր   |                                                              |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ֆինանսական|. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչ 95%-ը:                 |

|գործիքներ |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  500,000,000 ՀՀ դրամ                                  |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և         |

|բաշխման   |  սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային    |

|մեխանիզմ  |  ՀՆԱ, աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով           |

|          |  յուրաքանչյուր մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու   |

|          |  այլ հատուկ պայմաններ:                                       |

|          | Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:      |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր`                                                    |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում`                                            |

|չափանիշներ|. Գազամատակարարման ցուցանիշներ (Գործողությունների անմիջական   |

|          |  ազդեցության տակ գտնվող բնակչության և  բիզնեսի քանակ,        |

|          |  մատակարարման շարունակականությունը օրական կտրվածքով)         |

|          |. Մասնակցող տեղական ինքնակառավարման մարմինների թիվ,           |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:                         |

|          |Վերջնական չափանիշները պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի       |

|          |կողմից, հաստատվեն ՏԶԳԾ կառավարման մարմնի կողմից:              |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.3.1   |Կառուցված / վերանորոգված   |Կմ    |     0|    10|ՏԶԳԾ         |

|          |գազամատակարարման տեղական   |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |համակարգի երկարություն     |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.3.1   |Բնակիչներ` օգտագործող նոր /|Թիվ   |     0| 3,000|ՏԶԳԾ         |

|          |բարելավված գազի տեղական    |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |համակարգը                  |      |      |      |             |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցառման|Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նող մարմին|                                                              |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ թեմային համապատասխան միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո.

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 1.4 - ԷԼԵԿՏՐԱԷՆԵՐԳԻԱՅԻ ՄԱՏԱԿԱՐԱՐՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ|

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է տեղական ցածր և  միջին լարման      |

|          |էլեկտրական ցանցերի զարգացումը` նպատակ ունենալով ապահովել      |

|          |էներգիայի անխափան մատակարարում բոլոր տնային տնտեսություններում|

|          |և  բոլոր աշխատանքային տարածքներում:                           |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. Ցածր և  միջին լարման էլեկտրահաղորդման ցանցերի կառուցում,    |

|թյունների |  վերակառուցում և  վերականգնում, պահեստավորում և  փոխանցում,  |

|տեսակներ  |. Խելացի միջին և  ցածր լարման էներգետիկ բաշխման համակարգեր`   |

|          |  ներառյալ խելացի ցանցեր և  ՏՀՏ համակարգեր:                   |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառու-  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|ների      |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|տեսակներ  |                                                              |

|(ծրագիր   |                                                              |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ֆինանսական|. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչև  95%-ը:               |

|գործիքներ |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  250,000,000 դրամ:                                    |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և         |

|բաշխման   |  սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային    |

|մեխանիզմ  |  ՀՆԱ, աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով           |

|          |  յուրաքանչյուր մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու   |

|          |  այլ հատուկ պայմաններ:                                       |

|          |. Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր`                                                    |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում`                                            |

|չափանիշներ|. Էլեկտրաէներգիայի ցուցանիշներ (Գործողությունների անմիջական   |

|          |  ազդեցության տակ գտնվող բնակչության և  բիզնեսի թիվ,          |

|          |  մատակարարման շարունակականությունը օրական կտրվածքով)         |

|          |. Մասնակցող տեղական ինքնակառավարման մարմինների թիվ,           |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:                         |

|          |Վերջնական չափանիշները պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի       |

|          |կողմից, հաստատվեն ՏԶԳԾ կառավարման մարմնի կողմից:              |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.4.1   |Կառուցված / վերակառուցված  |Կմ    |     0|    10|ՏԶԳԾ         |

|          |էլեկտրական տեղական ցանցերի |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |երկարություն               |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.4.1   |Բնակիչներ` օգտագործող նոր /|Թիվ   |     0| 5,000|ՏԶԳԾ         |

|          |բարելավված էլեկտրական      |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |էներգիայի ցանցեր           |      |      |      |             |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցառման|Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նող մարմին|                                                              |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ թեմային համապատասխան միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո:

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 1.5 - ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅԱՆ              |

|          |ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ (ՏՀՏ) ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ                                |

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է ՏՀՏ տարածքային և  տեղական         |

|          |ենթակառուցվածքները, ինչպիսիք են` բարձր արագությամբ լայնաշերտ  |

|          |ցանցը (մուտքային / տեղական հանգույցը, 30 Մբիթ / վրկ), շատ     |

|          |բարձր արագությամբ լայնաշերտ ցանցը (մուտք / տեղական հանգույց,  |

|          |100 Մբիթ / վրկ), և  այլ տեսակի ՏՀՏ / համակարգչային ռեսուրսներ |

|          |(էլեկտրոնային ենթակառուցվածքներ, տվյալների կենտրոններ և       |

|          |սենսորներ, և  այլն):  1.5 միջոցառման ներքո իրականացվող        |

|          |գործողությունները, ըստ անհրաժեշտության, կարող են համակցվել    |

|          |և  ինտեգրվել 1-3-րդ գերակայությունների այլ գործողությունների  |

|          |հետ:  Միջամտությունները պետք է ուշադրության կենտրոնում պահեն  |

|          |առավել անբարենպաստ համայնքները և  վայրերը, որտեղ ինտերնետ     |

|          |ծածկույթը և  ՏՀՏ ենթակառուցվածքի հասանելիությունը ցածր է:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. Տարածքային և  տեղական ինտերնետային լայնաշերտ ցանցերի        |

|թյունների |  կառուցում և  վերակառուցում, ՏՀՏ ենթակառուցվածքների /        |

|տեսակներ  |  համակարգչային ռեսուրսների այլ տեսակներ (էլեկտրոնային        |

|          |  ենթակառուցվածքներ, տվյալների կենտրոններ և  սենսորներ և      |

|          |  այլն):                                                      |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառու-  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|ների      |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|տեսակներ  |                                                              |

|(ծրագիր   |                                                              |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ֆինանսական|. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչև  95%-ը:               |

|գործիքներ |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  250,000,000 դրամ                                     |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և         |

|բաշխման   |  սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային    |

|մեխանիզմ  |  ՀՆԱ, աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով           |

|          |  յուրաքանչյուր մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու   |

|          |  այլ հատուկ պայմաններ:                                       |

|          |. Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր`                                                    |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում`                                            |

|չափանիշներ|. Ինտերնետի և  հեռախոսակապի հասանելիության ցուցանիշներ        |

|          |. Մասնակցող տեղական ինքնակառավարման մարմինների թիվ            |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:                         |

|          |Վերջնական չափանիշները պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի       |

|          |կողմից, հաստատվեն ՏԶԳԾ կառավարման մարմնի կողմից:              |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.5.1   |Կառուցված/ վերանորոգված    |Կմ    |     0|Պետք է|ՏԶԳԾ         |

|          |տարածքային և  տեղական      |      |      |որոշել|մոնիտորինգ   |

|          |լայնաշերտ ցանցի            |      |      |      |             |

|          |երկարությունը              |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.1.5.2   |Կառուցված/վերակառուցված    |ՄԲ/վ  |     0|   >30|ՏԶԳԾ         |

|          |տարածքային և  տեղական      |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |լայնաշերտ ցանցի            |      |      |      |             |

|          |կարողություն               |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա.1.5.1   |Բնակչություն` օգտագործող   |Թիվ   |     0| 6,000|ՏԶԳԾ         |

|          |նոր / կատարելագործված ՏՀՏ  |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |ենթակառուցվածքներ          |      |      |      |             |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցառման|Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նող մարմին|                                                              |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ թեմային համապատասխան միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո:

 

2-ՐԴ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆ` ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԵՆԹԱԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԱՐԵԼԱՎՈՒՄ (ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅՈՒՆ, ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ, ՍՊՈՐՏ ԵՎ ՀԱՆԳԻՍՏ, ՄՇԱԿՈՒՅԹ)

 

._________________________________________________________________________.

|Միջոցառում|             ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ 2.1 - ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ             |

|__________|______________________________________________________________|

|Նկարագիր  |Այս միջոցառումն ընդգրկում է բոլոր տեսակի կրթական              |

|          |հաստատությունները և  ծրագրերը` նախակրթական, միջնակարգ և       |

|          |բարձրագույն, հատուկ ուշադրություն դարձնելով դպրոցների         |

|          |կազմակերպչական հարցերի բարելավմանը, դպրոցների ցանցերի         |

|          |բարելավմանը և  բոլորի համար որակյալ կրթության մատչելիությանը: |

|          |Դրանց թվում ընդգրկված են` նախադպրոցական կրթական               |

|          |հաստատություններ (մանկապարտեզներ), արտաժամյա կրթական          |

|          |հաստատություններ (օրինակ` արվեստի և  երաժշտական դպրոցներ,     |

|          |սպորտային դպրոցներ), հանրակրթական դպրոցներ, հատուկ (ֆիզիկական |

|          |կամ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների համար):  Միջնակարգ և    |

|          |բարձրագույն կրթական մակարդակներում առաջնահերթություն կտրվի    |

|          |կրթական հաստատություններին և  ծրագրերին, որոնք համապատասխանում|

|          |են աշխատաշուկայի կարիքներին:  Ներդրումներն ու                 |

|          |գործողությունները պետք է կենտրոնացվեն հետևյալ  նպատակների վրա`|

|          |   4) Կրճատել և  կանխել դպրոցից վաղաժամ հեռացումը, խթանել     |

|          |      որակյալ կրթության հավասար մատչելիությունը,              |

|          |   5) Բարձրագույն և  միջին մասնագիտական կրթության             |

|          |      արդյունավետության բարձրացում և  մատչելիություն` հատկապես|

|          |      անապահով խավի համար,                                    |

|          |   6) Բարձրագույն կրթություն բոլոր տարիքային խմբերի համար`    |

|          |      ընդլայնելով աշխատուժի գիտելիքները, հմտությունները և     |

|          |      ունակությունները, խթանելով ճկուն ուսուցում:             |

|          |   7)                                                         |

|__________|______________________________________________________________|

|Գործողու- |. Դպրոցների և  այլ ուսումնական հաստատությունների վերանորոգում,|

|թյունների |. Դպրոցների և  այլ ուսումնական հաստատությունների կառուցում և  |

|տեսակներ  |  վերակառուցում,                                              |

|          |. Դպրոցների և  այլ ուսումնական հաստատությունների զինում       |

|          |  ժամանակակից տեխնիկայով, օրինակ` համակարգչային               |

|          |  լաբորատորիաներ, սպորտային դահլիճներ,                        |

|          |. Դպրոցների և  այլ ուսումնական հաստատությունների համար        |

|          |  տրանսպորտային միջոցների ձեռքբերում` ուսանողների,            |

|          |  հաշմանդամների և  այլ անձանց համար:                          |

|          |. ՈՒսուցիչների, դասախոսների և  այլ կրթական անձնակազմի         |

|          |  վերապատրաստում, եթե համադրելի է ենթակառուցվածքների          |

|          |  զարգացման հետ,                                              |

|          |.                                                             |

|__________|______________________________________________________________|

|Շահառու-  |. Տեղական ինքնակառավարման մարմիններ                           |

|ների      |. Շահույթ չհետապնդող կազմակերպություններ                      |

|տեսակներ  |Ֆինանսական գործիքներ                                          |

|(ծրագիր   |. Դրամաշնորհ` թույլատրելի ծախսերի մինչև  95%-ը:               |

|իրականաց- |                                                              |

|նողներ)   |                                                              |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի չափ|. Մինչև  500,000,000 ՀՀ դրամ:                                 |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցների |. Միջոցների բաշխում` ելնելով բնակչության թվաքանակից և         |

|բաշխման   |  սոցիալ-տնտեսական ցուցանիշներից (մեկ շնչի հաշվով մարզային    |

|մեխանիզմ  |  ՀՆԱ, աղքատության ցուցանիշ և  այլն)` հաշվի առնելով           |

|          |  յուրաքանչյուր մարզում վերջերս տրամադրված աջակցությունն ու   |

|          |  այլ հատուկ պայմաններ:                                       |

|          |. Ծրագրի ընտրություն մարզային մակարդակի մրցույթի միջոցով:     |

|__________|______________________________________________________________|

|Ծրագրի    |Ընդհանուր`                                                    |

|հիմնական  |. Համայնքի խոցելիության նվազում                               |

|ընտրման   |Հատուկ միջոցառում`                                            |

|չափանիշներ|. Կրթության հասանելիության ցուցանիշներ Մասնակցող տեղական      |

|          |  ինքնակառավարման մարմինների թիվ,                             |

|          |. Ազդեցություն կրող բնակչության կողմից համաֆինանսավորման      |

|          |  մակարդակ և  այլ տեսակի ներդրումներ:  Վերջնական չափանիշները  |

|          |  պետք է մշակվեն իրականացնող մարմնի կողմից, հաստատված ՏԶԳԾ    |

|          |  կառավարման մարմնի կողմից:                                   |

|__________|______________________________________________________________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|ձեռքբերում|                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ.2.1.1   |Կառուցված / վերանորոգված,  |Թիվ   |     0|   100|ՏԶԳԾ         |

|          |և  բարելավված դպրոցների և  |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |ուսումնական                |      |      |      |             |

|          |հաստատությունների թիվը     |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ. 2.1.2  |Նոր սարքավորումներով կամ   |Թիվ   |     0|    20|ՏԶԳԾ         |

|          |տրանսպորտային միջոցներով   |      |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |ապահովված դպրոցների և      |      |      |      |             |

|          |ուսումնական                |      |      |      |             |

|          |հաստատությունների թիվը     |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ձ. 2.1.3  |Կառուցված / վերանորոգված և |Քառա- |     0|150000|ՏԶԳԾ         |

|          |բարելավված դպրոցների և     |կուսի |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |ուսումնական                |մետր  |      |      |             |

|          |հաստատությունների մակերես  |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Հիմնական  |Սահմանում                  |Միավոր|Ելակետ|Թիրախ |Տեղեկատվու-  |

|արդյունք- |                           |      |2017  |2020  |թյան աղբյուր |

|ներ       |                           |      |      |      |             |

|__________|___________________________|______|______|______|_____________|

|Ա. 2.1.1  |Կառուցված/ վերանորոգված /  |Տարե- |     0|12,000|ՏԶԳԾ         |

|          |բարելավված կամ նոր         |կան   |      |      |մոնիտորինգ   |

|          |սարքավորումներով կամ       |թիվ   |      |      |             |

|          |տրանսպորտային միջոցներով   |      |      |      |             |

|          |հագեցած դպրոցներ և         |      |      |      |             |

|          |ուսումնական                |      |      |      |             |

|          |հաստատություններ հաճախող   |      |      |      |             |

|          |աշակերտների թիվը           |      |      |      |             |

|__________|______________________________________________________________|

|Միջոցառման|Հայաստանի տարածքային զարգացման հիմնադրամ                      |

|իրականաց- |                                                              |

|նող մարմին|                                                              |

._________________________________________________________________________.

 

Ընթացիկ միջամտությունները կվերանայվեն և կկիրառվեն այս միջոցառման ներքո, որոնցից են`

- Դպրոցի սեյսմիկ պաշտպանության ծրագիր (ԱԶԲ) (Քաղաքաշինության պետական կոմիտե)

 

----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
09.11.2017
N 47
Արձանագրային որոշում