Սեղմել Esc փակելու համար:
«911» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՐԹԱՓ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

«911» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՐԹԱՓՈԽԻ ԿՈՂՄԻՑ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԵՎ ԱՅԼ ԱՆՁԱՆՑ ԱՀԱԶԱ ...

 

 

326.0068.160218

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «16»        02            2018 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 32618055

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

26 հունվարի 2018 թվականի N 68-Ն

 

«911» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՐԹԱՓՈԽԻ ԿՈՂՄԻՑ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԵՎ ԱՅԼ ԱՆՁԱՆՑ ԱՀԱԶԱՆԳԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ, ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ, ԳՐԱՆՑՄԱՆ, ՓՈԽԱՆՑՄԱՆ, ՎԵՐԱԴԱՍ ՀՐԱՄԱՆԱՏԱՐՆԵՐԻ ՀՐԱՄԱՆՆԵՐԻ, ԿԱՐԳԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

169. Հանրապետության ավտոճանապարհներին տարերային վտանգավոր երևույթների բացակայության, արտակարգ դեպքերի, պատահարների առաջացման վտանգի, սպառնալիքի բացակայության պարագայում ՏՄ-ների շարքից դուրս գալու, դրանց վառելիքի սպառվելու և օգնություն տրամադրելու վերաբերյալ ահազանգեր գրանցվելու դեպքում «911» օպերատորն ահազանգողին առաջարկում է`

1) տրամադրել տաքսի կամ ՏՄ-ներ տեղափոխող հատուկ ծառայությունների հեռախոսահամարներ կամ անձամբ իրազեկել նշված ծառայությունը` նախապես տեղեկացնելով ահազանգողին` դրանց վճարովի լինելու մասին.

2) իրազեկել այն ազգականներին (ահազանգողի ծանոթներին), որոնք կարող են ցուցաբերել համապատասխան օգնություն.

3) տվյալ տարածքը սպասարկող փրկարարական ստորաբաժանման օգնությունը` ՃԿԱԿ ՕՀՊ-ի (տարածքային ԱԿ-ներում` ՄՃԿԿ օպերատիվ հերթապահի) թույլտվությամբ:

170. Այն դեպքում, երբ ԱԿ-ի սպասարկման տարածքում Ծառայության ուժերը բավարար չեն գրանցված արտակարգ դեպքերի, պատահարի նախնական արձագանքումը սահմանված կարգով կազմակերպելու համար, ավագ դիսպետչերն անմիջապես դիմում է ՃԿԱԿ ՕՀՊ-ին (տարածքային ԱԿ-ներում` ՄՃԿԿ օպերատիվ հերթապահին)` անհրաժեշտ ուժերն ու միջոցներն այլ ստորաբաժանումներից ներգրավելու համար.

171. Սույն կարգով սահմանված դեպքերում Ծառայության լրացուցիչ ուժեր և միջոցներ ներգրավվում են`

1) ՀՀ ԱԻ նախարարի, Ծառայության տնօրենի, ՃԿԱԿ պետի (մարզերում` Ծառայության ՄՓՎ պետի, ՄՃԿԿ պետի) հրամանով.

2) ՕՀՊ-ի (տարածքային ԱԿ-ներում` ՄՃԿԿ օպերատիվ հերթապահի) կարգադրությամբ.

3) դեպքի, պատահարի վայրից փրկարարական աշխատանքները ղեկավարող անձի պահանջով:

172. Ահազանգի գրանցման ընթացքում, երբ ստեղծված իրավիճակը բացահայտելու և համարժեք արձագանքում կազմակերպելու համար ահազանգողը չի տրամադրում կամ չի կարողանում տրամադրել անհրաժեշտ և (կամ) բավարար տեղեկատվություն, «911» օպերատորը, օգտվելով իր իրավասությունից, ավագ դիսպետչերի գիտությամբ, կարող է ներգրավել ավելին ուժեր և միջոցներ, քան տվյալ դեպքում նախատեսված է չվացուցակով, սույն կարգով, այն դեպքերում, երբ`

1) մինչ արձագանքման գործընթաց ներգրավված ուժերի դեպքի վայր հասնելն արտակարգ դեպքի, պատահարի, վտանգավոր տարերային երևույթի խոցման գործոնները կարող են տարածվել, ծավալվել` բարդացնելով հետևանքների կամ հետևանքներ առաջացնող աղբյուրի վերացման գործընթացը.

2) ահազանգողն այս կամ այն պատճառով չի կարողանում տրամադրել տեղեկատվություն տուժածների, զոհվածների, վնասների, խոցող գործոնների, ավերվածությունների առկայության մասին, սակայն, նկարագրված արտակարգ դեպքի, պատահարի, վտանգավոր տարերային երևույթի առաջացումը, իր բնույթից ու խոցման առանձնահատկություններից ելնելով, ենթադրում է զոհերի, տուժածների, վնասների, ավերվածությունների առկայություն կամ դրանց առաջացման դեպքում նախկինում արդեն իսկ գրանցվել են զոհեր, տուժածներ, վնասներ, ավերվածություններ.

3) նույն արտակարգ դեպքի, պատահարի, վտանգավոր տարերային երևույթի առաջացման վերաբերյալ գրանցվում են բազմաթիվ ահազանգեր և դրանց գրանցման ընթացքում ահազանգողներից ստացվում են տվյալներ, տեղեկատվություն ավելի բարդ իրավիճակի ստեղծման մասին, քան գրանցվել էին նույն դեպքին առնչվող նախորդ ահազանգերի ժամանակ` արձագանքման դեռևս կազմակերպված չլինելու կամ ներգրավված ուժերի` ընթացքում գտնվելու դեպքում.

173. Սույն կարգի 172-րդ կետում նշված դեպքերում «911» օպերատորը կարող է ներգրավել կամ արձագանքման համար պատրաստության բերել լրացուցիչ ուժեր ոչ ավելին, քան տվյալ դեպքի համար նախատեսվածի կրկնապատիկը, հրդեհի դեպքում` բարդության հաջորդ աստիճանը:

174. Այն ահազանգերը, որոնք չեն առնչվում «911» ծառայության գործառույթներին, բայց վերաբերում են «1-02», «1-03», «1-04», «1-08», էներգամատակարարման, ջրամատակարարման, կոմունալ - շահագործման, այլ պետական ծառայություններին, «911» օպերատորը`

1) սույն կարգի 45-րդ կետով սահմանված ձևով ձեռք է բերում և գրանցում տեղեկատվությունը.

2) հաշվի առնելով սույն կարգի 165-րդ կետում նշված հանգամանքները, փոխանցում է ստացված տեղեկատվությունը համապատասխան ծառայությունների հերթապահներին` գրանցելով տեղեկատվության փոխանցման ժամը և ընդունողի կոչումը, պաշտոնը, անուն, ազգանունը.

3) հետադարձ կապ է հաստատում ահազանգողի հետ և իրազեկում նրան համապատասխան ծառայությունների տեղեկացված լինելու մասին, ինչպես նաև տրամադրում տվյալ ծառայության (ծառայությունների) այն հեռախոսահամարները, որոնցով ահազանգողը կարող է տեղեկանալ իր ահազանգի սպասարկման ընթացքի մասին` նշելով, որ քաղաքացին, անհրաժեշտության դեպքում, կարող է «911» հեռախոսահամարով ևս տեղեկանալ ահազանգի սպասարկման ընթացքի մասին:

175. Երբ արձագանքում կազմակերպելու համար չի հաջողվում ռադիոկապ հաստատել անհրաժեշտ ստորաբաժանման հետ կամ հաղորդվող տեղեկատվությունը ճիշտ չի ընդունվել բաժանորդի կողմից, «911» օպերատորը ևս երկու անգամ կրկնում է հաղորդվող տեղեկատվությունը, և կրկին ոչ ճիշտ ընդունելու դեպքում` ուղիղ (բացակայության դեպքում` ներքին կամ ֆիքսված, բացակայության դեպքում` բջջային) հեռախոսակապի միջոցով փոխանցում է անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:

176. «911» օպերատորը բլանկում լրացնում է արձագանքման գործընթաց ներգրավված ստորաբաժանումների` ըստ հերթականության ազդարարման, մարտական հաշվարկների ելքերի, կանչի վայր հասնելու, հետախուզություն սկսելու ժամերը, ինչպես նաև հետախուզության արդյունքում ստացված նախնական տեղեկատվությունը` կանչի վայրում ստեղծված իրավիճակի վերաբերյալ:

177. Երբ առաջացել է այլ օպերատիվ ծառայությունների ուժերի և միջոցների ներգրավման անհրաժեշտություն` «911» օպերատորը, հաշվի առնելով սույն կարգի 165-րդ կետում նշված հանգամանքները, կապ է հաստատում շահագրգիռ ծառայության հերթապահի հետ, ներկայանում և փոխանցում է սույն կարգի 45-րդ կետում թվարկված տեղեկատվությունը` նշելով ինչ ուժեր և միջոցներ են անհրաժեշտ: Տվյալ դեպքում` բլանկի համապատասխան հատվածում նշվում է տեղեկատվության փոխանցման ժամը, տեղեկատվությունն ընդունողի պաշտոնը, կոչումը, անունը, ազգանունը (ռադիոկապի դեպքում` ազդականչը):

178. Արտակարգ դեպքի, պատահարի բարդության աստիճանի փոփոխման վերաբերյալ տեղեկատվության ստացման, դեպքի վայրից լրացուցիչ ուժեր և միջոցներ պահանջելու դեպքում տվյալ արտակարգ դեպքը, պատահարը սպասարկող «911» օպերատորը (բլանկն ավագ դիսպետչերին հանձնած լինելու դեպքում` ավագ դիսպետչերը) բլանկի համապատասխան տիրույթում լրացնում է լրացուցիչ ուժեր և միջոցներ պահանջող (բարդության աստիճանը փոփոխող) պաշտոնատար անձի (մարտական հաշվարկի) ազդականչը, ստացվող տեղեկատվությունն ու ստացման ժամը` այնուհետև կազմակերպելով պահանջվող ուժերի ներգրավումը:

179. Արտակարգ դեպքի, պատահարի վայրում խոցող գործոնների ազդեցության չեզոքացման, տարածման կանխման, մեկուսացման, հետևանքների վերացման, հրդեհի մարման, փրկարարական աշխատանքների ավարտի վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում` տվյալ արտակարգ դեպքը, պատահարը սպասարկող «911» օպերատորը (բլանկն ավագ դիսպետչերին հանձնած լինելու դեպքում` ավագ դիսպետչերը) բլանկի համապատասխան հատվածում գրանցում է տեղեկատվությունը, տեղեկատվության ստացման ժամը և տեղեկատվությունը հաղորդողի (մարտական հաշվարկի) ազդականչը:

180. Արտակարգ դեպքի, պատահարի վայրում որոշակի ժամանակով աշխատանքների դադարեցում հայտարարելու դեպքում, բլանկի համապատասխան հատվածում նշվում են տեղեկատվության ստացման ժամը և տեղեկատվությունը հաղորդողի (մարտական հաշվարկի) ազդականչը և այն ժամանակահատվածը, որքանով դադարեցվել են աշխատանքները:

181. Սույն կարգի 180-րդ կետում նշված դեպքերում, երբ դադարեցված աշխատանքների վերսկսումն ընկնում է նոր հերթափոխի հերթապահության տիրույթ` տվյալ դեպքը սպասարկող «911» օպերատորը ստորագրում է բլանկը, հանձնում իր հերթափոխի ավագ դիսպետչերին, իսկ վերջինս հերթափոխի ընդունման-հանձնման ժամանակ օպերատիվ տեղեկագրի հետ` ԱԿ-ի պետին: Նոր հերթափոխի ավագ դիսպետչերը, ի լրումն, բացում է նոր բլանկ, բլանկի հերթական համարի կողքին նշում «ի լրումն _________ - ի __ - ի թիվ ____ բլանկի», լրացնում տվյալ արտակարգ դեպքի, պատահարի գրանցման օրը, ժամը, հասցեն, բնույթը և անձամբ շարունակում բլանկի լրացումը` նոր տեղեկատվության գրանցմանը համապատասխան:

182. Արտակարգ դեպքը, պատահարը գրանցած հերթափոխի ընթացքում աշխատանքների ավարտված չլինելու դեպքում` տվյալ հերթափոխի «911» օպերատորը ստորագրում է բլանկը, հանձնում իր ավագ դիսպետչերին, իսկ վերջինս` հերթափոխի ընդունման-հանձնման ժամանակ` զեկուցում ԱԿ-ի պետին` հանձնելով բլանկը նոր հերթափոխի ավագ դիսպետչերին:

183. Սույն կարգի 182 -րդ կետում նշված դեպքերում` նոր հերթափոխի ավագ դիսպետչերը բացում է նոր բլանկ, բլանկի հերթական համարի կողքին նշում «ի լրումն _________ - ի __ - ի թիվ ____ բլանկի», լրացնում տվյալ արտակարգ դեպքի, պատահարի գրանցման օրը, ժամը, հասցեն, բնույթը և անձամբ շարունակում բլանկի լրացումը` նոր տեղեկատվության գրանցմանը համապատասխան:

184. ԱԿ-ում գրանցված արտակարգ դեպքին, պատահարին, վտանգավոր տարերային երևույթին արձագանքած ստորաբաժանումների թվաքանակի մեկ բլանկում դրանց վերաբերող տեղեկատվության գրանցման հնարավորության գերազանցվելու դեպքում, տվյալ բլանկին կցվում է նոր բլանկ, որում շարունակվում է տեղեկատվության գրանցումը: Այս պարագայում` տվյալ արտակարգ դեպքը, պատահարը սպասարկող «911» օպերատորը և ավագ դիսպետչերը պարտադիր ստորագրում են նույն դեպքին առնչվող երկու (կամ ավելի) բլանկերը: Նույն դեպքին վերաբերող բլանկերը կարվում են իրար` ըստ բացման հերթականության:

185. ԱԿ-ում չեն սպասարկվում հետևյալ ահազանգերը`

1) երբ դեպքի մասին չեն փոխանցվում արձագանքում կազմակերպելու համար անհրաժեշտ և բավարար տեղեկություններ` դեպքի բնույթը և հասցեն.

2) երբ ահազանգի (տեղեկատվության) բնույթը չի առնչվում Ծառայության, «911» ծառայության գործառույթներին կամ արտակարգ դեպքի, պատահարի առաջացման (առաջացման սպառնալիքի) վտանգ չի ներկայացնում.

3) երբ ահազանգը (տեղեկատվությունը) ակնհայտ կեղծ է կամ հետադարձ ստուգման ժամանակ պարզվել է նրա կեղծ լինելը.

4) երբ ահազանգը (տեղեկատվությունը) նույն հասցեով, նույն դեպքով է, իսկ ահազանգողը չի հաղորդում լրացուցիչ տեղեկություններ.

5) երբ ահազանգողը խոսում է (տեղեկատվություն է տրամադրում) օտար լեզվով (բացառությամբ` անգլերենի և ռուսերենի).

6) երբ ահազանգողը, մինչ արտակարգ դեպքին, պատահարին առնչվող տեղեկատվության տրամադրումը, օգտագործում է անվայել, վիրավորող խոսքեր:

186. Միաժամանակ բազմաթիվ ահազանգեր ստանալու դեպքում, երբ տեղեկատվության հոսքը թույլ չի տալիս պատշաճ և համարժեք արձագանքում կազմակերպել, ինչպես նաև կատարել սահմանված կարգով դրանց գրանցումը, օպերատիվ հերթափոխի անձնակազմն ավագ դիսպետչերի հրամանով արձագանքում կազմակերպելիս առաջնորդվում է գրանցվող արտակարգ դեպքերի, պատահարների, վտանգավոր տարերային երևույթների կամ դրանց հետևանքով ստեղծված իրավիճակի բարդության աստիճանից ելնելով` հիմք ընդունելով հետևյալ հանգամանքները.

1) տուժածների առկայությունը կամ մարդկանց տուժելու, զոհվելու հավանական սպառնալիքի աստիճանը.

2) արտակարգ դեպքի, պատահարի, վտանգավոր տարերային երևույթի մասշտաբները և դրանց հետևանքով այլ դեպքերի, պատահարների առաջացման սպառնալիքի աստիճանը.

3) պետական և մասնավոր ունեցվածքի, այլ նյութական արժեքների կորստի սպառնալիքի աստիճանը.

4) արձագանքող ստորաբաժանումների արտակարգ դեպքի, պատահարի ներգրավելու նպատակահարմարությունը և արդյունավետությունը` ժամանակի, հեռավորության, անձնակազմի թվաքանակի և մասնագիտական ուղղվածության, տեխնիկական հագեցվածության և հնարավորությունների առումներով:

187. ՀՀ-ում տեղակայված դեսպանատներում, հյուպատոսություններում (դրանց ենթակա օբյեկտում, տարածքում) արտակարգ դեպքերի, պատահարների առաջացման (առաջացման սպառնալիքի), վտանգավոր տարերային երևույթներից տուժելու վերաբերյալ ահազանգ ստանալիս` արձագանքումը կազմակերպվում է այն դեպքում, երբ ահազանգողը համապատասխան դեսպանատան (հյուպատոսության) աշխատակից է. այլ անձանցից ահազանգ ստանալու դեպքում արձագանքման կազմակերպումն իրականացվում է`

1) տվյալ դեսպանատնից (հյուպատոսությունից) համաձայնություն ստանալու դեպքում.

2) ՀՀ ԱԻ նախարարի, Ծառայության տնօրենի, ՃԿԱԿ պետի հրամանով.

3) ՃԿԱԿ ՕՀՊ-ի կարգադրությամբ:

188. Սույն կարգի 187-րդ կետում նշված դեպքերում, երբ խոցման գործոններն ահազանգի ստացման պահին տարածվում են (հետևանքներն ազդեցություն են ունենում) դեսպանատան (հյուպատոսության) տարածքից դուրս` պատճառ դառնալով այլ արտակարգ դեպքերի, պատահարների առաջացմանը, արձագանքումը կազմակերպվում է սույն կարգում նշված սկզբունքով` ստեղծված իրավիճակին համապատասխան` ներգրավելով նաև դեսպանատան (հյուպատոսության) տարածքում առաջացած արտակարգ դեպքի, պատահարի հետևանքները վերացնելու համար անհրաժեշտ թվաքանակի և տեսակի ուժեր, միջոցներ:

189. ՀՀ կառավարությանն առընթեր ոստիկանության, «103», «104» ծառայությունների շենքերի, շինությունների, ՏՄ-ների, աշխատակիցների, ծառայողների արտակարգ դեպքերում, պատահարներում, վտանգավոր տարերային երևույթներից տուժելու կամ այս կամ այն կարգավիճակում դրանցում ներգրավված լինելու դեպքում «911» օպերատորը զեկուցում է ավագ դիսպետչերին, վերջինս` իրազեկում տվյալ ծառայության օպերատիվ հերթապահին (դիսպետչերին, օպերատորին)` փոխանցելով գրանցված տեղեկատվությունը` ըստ առնչության:

190. «911» հեռախոսահամարով ահազանգերի սպասարկման ժամանակ ներկայանալ ահազանգողներին արգելվում է, ինչպես նաև արգելվում է տրամադրել տեղեկատվություն ահազանգը սպասարկող անձնակազմի, արձագանքման ընթացքի, ներգրավված մարտական հաշվարկների թվաքանակի (օպերատիվ բնույթի այլ տվյալների) վերաբերյալ, անկախ ահազանգողի պաշտոնից, կոչումից, ազգությունից, տարիքից, սեռից, հավատքից, արտակարգ դեպքում, պատահարում այս կամ այն կարգավիճակում ներգրավված լինելուց:

191. Այն դեպքում, երբ ահազանգողը պարզաբանումներ է պահանջում արձագանքման ընթացքի վերաբերյալ, «911» օպերատորը պատասխանում է` «հարգելի քաղաքացի, ահազանգը սպասարկվում է»:

192. «911» հեռախոսահամարով ահազանգողների կողմից ահազանգի (զանգի) սպասարկման, արձագանքման ընթացքի, դեպքի (կանչի) վայրում Ծառայության ստորաբաժանումների կողմից իրականացված փրկարարական, որոնողափրկարարական, կենցաղային (այլ բնույթի աշխատանքների) վերաբերյալ բողոքներ հայտնելու դեպքում «911» օպերատորն ահազանգողին հաղորդում է` «Հարգելի քաղաքացի` Ձեր բողոքին ընթացք կտրվի Հայաստանի Հանրապետության արտակարգ իրավիճակների նախարարության քարտուղարություն գրավոր դիմում ներկայացնելուց հետո»: Անհրաժեշտության դեպքում` քաղաքացուն (զանգողին) տրամադրվում է Նախարարության հասցեն, Նախարարի անուն, ազգանունը:

193. Սույն կարգի 192-րդ կետում նշված դեպքերում «911» օպերատորը ստացված բողոքի մասին անմիջապես զեկուցում է իր ավագ դիսպետչերին, վերջինս` գրավոր ԱԿ-ի պետին: ԱԿ-ի պետը քննարկում է գրանցված բողոքը և զեկուցագրով դիմում «911» ծառայության պետին:

194. Աշխատանքային օրվա ավարտից հետո և հանգստի օրերին քաղաքացիներից «911» հեռախոսահամարով ստացվող բողոքներին ընթացք է տրվում սույն կարգի 192-րդ և 193-րդ կետերում նշված սկզբունքով` տվյալ հերթափոխի կամ հանգստի օրը հաջորդող աշխատանքային առաջին օրվա ընթացքում` մինչև ժամը 14:00-ն:

195. Արտակարգ իրավիճակների, արտակարգ դեպքերի, պատահարների արձագանքմանն օտարերկրյա, կամավորական և սույն կարգի 170-րդ կետերում չնշված ուժերի միջոցների ներգրավումն իրականացվում է կենտրոնական ԱԿ-ում` ՃԿԱԿ օպերատիվ հերթափոխի պետի, իսկ տարածքային ԱԿ-ում` ՄՃԿԿ-ի օպերատիվ հերթափոխի ղեկավարի միջոցով:

196. Ռազմական դրության ժամանակ (պատերազմական ժամանակաշրջանում) «911» ծառայության կենտրոնական և տարածքային ԱԿ-ների գործունեությունը կանոնակարգվում է ՃԿԱԿ-ից` ՀՀ ԱԻ նախարարի կամ Ծառայության տնօրենի հրամաններով:

 

IV. ԱԿ-Ի ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՐԹԱՓՈԽԻ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ «SOS 911» ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՎ ԱՀԱԶԱՆԳԵՐԻ (ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ) ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ

 

197. «SOS 911» համակարգով (այսուհետ` «SOS 911») ստացվող ահազանգերին արձագանքում է ՃԿԱԿ օպերատիվ խումբը` մեկ կամ երկու պարամեդիկով (ՃԿԱԿ օպերատիվ հերթափոխի պետի որոշմամբ, մարզային ՃԿԿ - ներում` օպերատիվ խումբ):

198. Այն դեպքում, երբ «SOS 911»-ով ստացված ահազանգի սպասարկման ժամանակ հետադարձ զանգով հաջողվել է կապ հաստատել ահազանգողի (կամ հավելվածում (1) նշված պատասխանատու անձի) հետ, ստանալ անհրաժեշտ և բավարար տեղեկատվություն սույն կարգի 46-ից 155-րդ կետերում թվարկված դեպքերի վերաբերյալ, «911» օպերատորն արձագանքումը կազմակերպում է տվյալ արտակարգ դեպքին, պատահարին համապատասխան` սույն կարգում նշված սկզբունքով:

_____________________

1) Հեռախոսներում անվճար բեռնելու և օգտագործման համար նախատեսված ծրագիր, որը, համապատասխան գրանցման գործողություններից հետո, հնարավորություն է ընձեռում ահազանգել «911» ծառայության ահազանգման կենտրոններ ՀՀ ամբողջ տարածքում:

 

199. «SOS 911»-ով ստացված այն ահազանգերը, որոնց ուղեկցող տեղեկատվական շտեմարանում (2) նշված են տվյալ հավելվածից օգտվող քաղաքացու առողջական խնդիրներն ու այլ` նրա առողջությանն ու բուժմանը (բուժ.սպասարկմանն) առնչվող առանձնահատկություններ, ինչպես նաև տվյալ քաղաքացու անուն, ազգանունն առկա է «SOS 911»-ի սպասարկվող քաղաքացիների ցանկում (3), ապա առկա տեղեկատվությունը փոխանցվում է նաև տվյալ տարածքը սպասարկող «103» ծառայության կարգավարին, զուգահեռ կազմակերպվում շտապբուժօգնության բրիգադի ներգրավում, իրազեկվում են ահազանգողի շտեմարանում նշված պատասխանատու անձինք:

____________________________

2) Հավելվածին կից մարդու, քաղաքացու մասին տեղեկատվության զետեղման համար ձևայնացված դաշտ, որը բացվում է ներբեռնված համապատասխան ծրագրային փաթեթի տիրույթում` ահազանգի ժամանակ:

3) Հավելվածում գրանցված քաղաքացիների նույնականացման, առողջության, բուժ. սպասարկման առանձնահատկություններին վերաբերող և «911» ծառայությանը պարտադիր ներկայացման ենթակա տեղեկատվություն և տվյալներ պարունակող շտեմարան:

 

200. Սույն կարգի 199-րդ կետում նշված դեպքերում «SOS 911»-ով ստացվող ահազանգերի արձագանքումն իրականացվում է տեղեկատվական շտեմարանում նշված հասցեով. այս դեպքում` թվային քարտեզի վրա արտացոլված ահազանգողի գտնվելու վայրն օգտագործվում է որպես լրացուցիչ աջակցող տեղեկատվություն:

201. Սույն կարգի 199-րդ կետում նշված դեպքերում, երբ հավելվածի տեղեկատվական շտեմարանում նշված հասցեն էապես ակնհայտորեն տարբերվում է համակարգի թվային քարտեզում արտացոլվածից, արձագանքումն իրականացվում է (կազմակերպվում է) թվային քարտեզում արտացոլված հասցեով, վայրով (4):

_______________________

4) Ահազանգողի` շինություններում գտնվելու դեպքում թվային քարտեզում արտացոլված վայրը կարող է աննշան տարբերվել տվյալ հասցեից:

 

202. Սպասարկման ենթակա չեն «SOS 911»-ով ստացվող այն ահազանգերը`

1) որոնց տեղեկատվական շտեմարանում բացակայում են ահազանգողին վերաբերող պարտադիր լրացման ենթակա դաշտերը, և հետադարձ զանգերին բաժանորդը չի պատասխանում կամ անհասանելի է.

2) երբ ահազանգողի տվյալները ներառված չեն «SOS 911»-ի սպասարկվող քաղաքացիների ցանկում, թվային քարտեզի վրա չի արտացոլվում ահազանգողի գտնվելու վայրը և հետադարձ զանգերին բաժանորդը չի պատասխանում կամ անհասանելի է.

3) երբ հետադարձ կապ հաստատելիս հրաժարվել են օգնության ցուցաբերումից.

4) որոնց բնույթը թվարկված է սույն կարգի 185-րդ կետում:

203. Սույն գլխում նշված ահազանգերի ստացման բոլոր դեպքերում «911» օպերատորը պարտավոր է կատարել հետադարձ զանգ. բաժանորդի չպատասխանելու կամ անհասանելի լինելու դեպքում կատարվում է ևս երեք` իրար հաջորդող զանգ:

204. Ահազանգի սպասարկման բլանկ բացված լինելու պարագայում սույն կարգի 202-րդ կետում նշված դեպքերում բլանկի 11.5-րդ կետում կատարվում է համապատասխան գրառում հետադարձ կապ հաստատելու անհնարինության մասին:

 

V. ԱԿ-Ի ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՐԹԱՓՈԽԻ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ «SMS 911» ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՍՏԱՑՄԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ

 

205. «SMS» հաղորդագրությունով (այսուհետ` «SMS») արտակարգ դեպքերի, պատահարների վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում «911» օպերատորը գործում է նույն սկզբունքով` ինչպես «911» հեռախոսահամարներին ահազանգ ստանալու դեպքում:

206. «SMS»-ով արտակարգ դեպքերի, պատահարների կամ որևէ օգնության վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում «911» օպերատորը պարտավոր է կիրառելով «SMS 911» համակարգի համապատասխան գործառույթը` հետադարձ հաղորդագրություն հասցեագրել տվյալ բաժանորդին` ուղղելով նրան այն հարցերը, որոնք սույն կարգով նախատեսված են տվյալ դեպքերում կամ անհրաժեշտ են ստեղծված իրավիճակը գնահատելու, համարժեք արձագանքում կազմակերպելու համար: Հետադարձ հաղորդագրությանը չպատասխանելու դեպքում «911» օպերատորը կատարում է հետադարձ զանգ, ինչի ընթացքում` լռության կամ չընկալվող, չհասկացվող, տրամաբանական միտք չարտահայտող, դժվար ունկնդրվող ձայների դեպքում «911» օպերատորը պարտավոր է կատարել հետադարձ զանգ (սույն կարգի 203-րդ կետում նշված սկզբունքով):

207. Սույն կարգի 206-րդ կետում նշված դեպքերում, երբ չի հաջողվում հաղորդագրությունների միջոցով ձեռք բերել լրացուցիչ տեղեկատվություն, միևնույն է արձագանքում կազմակերպվում է, ահազանգի գրանցման բլանկ բացված լինելու դեպքում` կատարվում է համապատասխան գրառում 11.5 տիրույթում:

208. «SMS»-ով արտակարգ դեպքերի, պատահարների կամ որևէ օգնության վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում` «Հարգելի բաժանորդ, Ձեր հաղորդագրությունն ընդունված է» հաղորդագրության միջոցով, բաժանորդը պարտադիր իրազեկվում է «911» ծառայությունում տեղեկատվության ընդունված լինելու մասին:

209. «SMS»-ով արտակարգ դեպքերի, պատահարների կամ որևէ օգնության վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում բաժանորդին հաղորդագրությունների միջոցով պարտադիր տրվում են այն հարցերը, տրամադրվում է խորհրդատվություն, տեղեկատվական աջակցություն` տվյալ իրավիճակներում վարվելակերպի, անվտանգության կանոնների, պարտադիր իրականացվելիք միջոցառումների մասին, ինչպես դա իրականացվում է «911» հեռախոսահամարով գրանցված ահազանգերի սպասարկման դեպքում:

210. Սույն կարգի 206-րդ կետում նշված դեպքերում «911» օպերատորը բաժանորդին հարցեր, տեղեկատվություն, խորհրդատվություն տրամադրելու համար, «SMS 911» ծրագրային փաթեթի` հաղորդագրություն ստեղծելու առաջին` «Name» պատուհանում լրացնում է «ainddmmyyyyhhmm» ձևաչափով (պարտադիր փոքրատառ, առանց բաց տարածք թողնելու, օրինակ` «ain130520161735») տվյալները, որտեղ «dd» - ն` տվյալ օրվա թվային արժեքն է (13), «mm» - ն` ամսվա (05), «yyyy»` տարվա (2016), «hhmm»` ժամի (17) և րոպեի (35): Ձևաչափի չպաշտպանման դեպքում տեղեկատվությունը բաժանորդին չի հասցեագրվում:

211. «SMS»-ով ստացված հաղորդագրությունների սպասարկումն իրականացնում է հրահանգիչ (ավագ դիսպետչերի), նրա բացակայության դեպքում` հրահանգիչ (դիսպետչերի) կողմից նշանակված «911» օպերատորը:

212. Այն դեպքում, երբ սույն կարգի 211-րդ կետում նշված հրահանգիչները բացակայում են ծառայության վայրից, «SMS»-ով ստացված հաղորդագրությունների սպասարկումն իրականացնում է առաջինը հաղորդագրությունը նկատած «911» օպերատորը, ով պարտավոր է բոլորին իրազեկել, որ տվյալ գործընթացն իրականացվելու է նրա կողմից:

 

VI. ՎԵՐԱԴԱՍ ՀՐԱՄԱՆԱՏԱՐՆԵՐԻ ՀՐԱՄԱՆՆԵՐԻ, ԿԱՐԳԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՒՄԸ

 

213. «911» ծառայությանը հանձնարարականներ և հրամաններ են տալիս ՀՀ ԱԻ նախարարը (այսուհետ` Նախարար), Ծառայության տնօրենը, Կենտրոնի պետը, «911» ծառայության պետը:

214. Սույն կարգի 213-րդ կետում թվարկված պաշտոնատար անձանցից ստացված հրամաններն ու կարգադրությունները կատարվում են «Փրկարարական ծառայության կանոնագիրքը հաստատելու մասին» ՀՀ օրենքի 20-րդ հոդվածի պահանջներին համապատասխան:

 

VII. ԱԿ-Ի ՕՀ-ՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԸ, ԴՐԱՆՑ ԼՐԱՑՈՒՄԸ, ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՎ ՎԱՐՈՒՄԸ

 

215. «911» ծառայության ահազանգման կենտրոնում կիրառվում են հետևյալ փաստաթղթերը`

1) ահազանգի գրանցման բլանկը` համաձայն ձև 1-ի.

2) ԱԿ-ում գրանցված արտակարգ դեպքերի, պատահարների օպերատիվ տեղեկագիրը (այսուհետ` ՕՏ)` համաձայն ձև 2-ի.

3) կապի որակի ստուգման ամփոփագիրը (այսուհետ` ԿՈՍԱ)` համաձայն ձև 3-ի.

4) ՀՀ ԱԻՆ ՓԾ հերթապահ ստորաբաժանումների (ՏԱԿ-երում` տվյալ տարածքը սպասարկող ստորաբաժանումների) ուժերի և միջոցների օրական ամփոփագիրը (այսուհետ` ՈՒՄՕԱ)` համաձայն ձև 4-ի.

5) հոգեբանական բնույթի ահազանգերի գրանցման բլանկը` համաձայն ձև 5-ի.

6) ՀՀ ԱԻՆ, Ծառայության, Ծառայության կառուցվածքային և տարածքային ստորաբաժանումների ղեկավար կազմի, հեռախոսահամարների ցուցակը.

7) Ծառայության հերթապահ ստորաբաժանումների ղեկավարների և հերթապահների հեռախոսահամարները, ազդականչերը, էլ. փոստի հասցեները.

8) «բարձր կանչի» օբյեկտների ցանկը.

9) Ծառայության Երևան քաղաքի և մարզային փրկարարական վարչությունների հատուկ հրշեջ և հրշեջ - փրկարարական ջոկատների (այսուհետ` ՀՓՋ) ուժերն ու միջոցները հրդեհաշիջման և վթարափրկարարական աշխատանքներին ներգրավման հրահանգը (այսուհետ` չվացուցակ).

10) ԱԿ-ի սպասարկման տարածքում գտնվող հրդեհապայթյունավտանգ, քիմիապես վտանգավոր, ճառագայթային, մանրէաբանական նյութեր արտադրող, պահեստավորող, վերամշակող, ոչնչացնող, հետազոտող օբյեկտների (կազմակերպությունների, ընկերությունների) ցանկը, ղեկավարության, հերթապահների (դիսպետչերների) հեռախոսների համարները.

11) ԱԿ-ի սպասարկման տարածքի օպերատիվ ծառայությունների ռադիոկապի ազդականչերի, էլ. փոստի հասցեների, հերթապահների հեռախոսահամարների ցուցակը.

12) ԱԿ-ի անձնակազմի ազդարարման սխեման.

13) ՀՀ ԱԻՆ կանոնադրությունը.

14) Ծառայության կանոնադրությունը.

15) ՃԿԱԿ կանոնադրությունը.

16) ՄՃԿԿ կանոնադրությունը.

17) ՃԿԱԿ «911» ծառայության (այսուհետ` «911» ծառայություն) կանոնադրությունը.

18) «911» ծառայության ԱԿ-ի ՕՀ-ի հրահանգը.

19) հերթապահության ընթացքի էլ. մատյանը` համաձայն ձև 6-ի:

216. Ահազանգի գրանցման բլանկը (այսուհետ` բլանկ) ձևայնացված երկկողմանի փաստաթուղթ է, որը տպագրվում է Ա-4 ձևաչափի թղթի վրա:

1) Բլանկը պետք է լինի համարակալված, կնքված և չլրացված տարբերակը գտնվի «911» օպերատորի սեղանին.

2) Բլանկի առաջին էջի վերևի ձախ անկյունում գրվում է տվյալ ահազանգման կենտրոնի անվանումը (օրինակ` Տավուշի ԱԿ).

3) Համապատասխան տողերում լրացվում են բլանկի հերթական համարը հերթափոխի ընթացքում և ամիս ամսաթիվը, այնուհետ` ըստ կետերում նշված պահանջների, համապատասխան տեղեկությունները.

4) 1-ին կետում գրանցվում է ԱԿ-ում գրանցված ահազանգի ժամը և րոպեն: Այն դեպքում, երբ ահազանգը գրանցվում է ՄՃԿԿ-ում, նախ գրվում է մարզի անվանումը, այնուհետև` ժամը և րոպեն: Նույն սկզբունքով լրացվում են տվյալները ՀՓՋ-ներում ահազանգը («կենդանի կանչը») ստացված լինելու դեպքում: Որևէ այլ ծառայությունից ահազանգ ստանալիս համապատասխան տողում, փակագծերի մեջ, լրացվում է ծառայության անվանումը, այնուհետև` ահազանգի ստացման ժամը, րոպեն.

5) 2-րդ կետում լրացվում է այն հասցեն (վայրի անվանումը), ուր մեկնել են արձագանքող ստորաբաժանումները: Ընդ որում` հասցեն լրացվում է ամբողջությամբ` մարզի, քաղաքի (գյուղի), փողոցի (վայրի) անվանումներով, շենքի (տան), բնակարանի համարով: Այն դեպքում, երբ դեպքի, պատահարի վայրում իրական հասցեն տարբերվում է ահազանգի ժամանակ ստացվածից, բլանկի 11.1 կամ 11.5 կետերում լրացվում է նոր` ճշգրտված հասցեի տվյալները` նշելով երբ և ումից է ստացվել տեղեկատվությունը.

6) 3-րդ կետում համապատասխան վանդակներում «Ֆ»-ով նշվում են ահազանգի ժամանակ փոխանցվող տվյալները զոհերի, տուժածների, հոսպիտալացվածների կամ վերջիններիս չլինելու (պարզված չլինելու) մասին: Զոհերի, տուժածների հոսպիտալացվածների թվաքանակը (նաև մոտավոր հաղորդվող) գրվում է «թվաքանակ» տիրույթի դիմաց: Զոհերի (տուժածների, հոսպիտալացվածների) առկայության, սակայն, դրանց թվաքանակի պարզված չլինելու դեպքում, «Զոհ» («տուժած», «հոսպիտալացվածի») և «թվաքանակ» տիրույթի ստորին` «պարզված չէ» տիրույթում դրվում է «Ֆ» նշանը: Հոսպիտալացվածների առկայության դեպքում, շտապօգնության բրիգադով (»ՇՕԲ») և/կամ տեղի ուժերով (»ՏՈՒ») վանդակում լրացվում է համապատասխան թվաքանակը.

7) 3-րդ կետի 3.1 ենթակետում լրացվում են զոհերի, տուժածների, հոսպիտալացվածների գտնվելու վայրին առնչվող տեղեկատվությունը (օրինակ` 1 զոհ` ՏՄ-ից դուրս, սեղմված ՏՄ-ում, երթևեկելի հատվածում, բնակարանի ննջասենյակում և այլն):

8) 4-րդ կետում լրացվում է դեպքին, պատահարին առնչվող տեղեկատվությունը` համապատասխան բնութագրական բնագրով, օրինակ` «հրդեհ 10 հարկանի շենքի, 7-րդ հարկում: Դրսից նկատվում է բնակարանից դուրս եկող ծուխ. մարդիկ չեն երևում».

9) 5-րդ կետում լրացվում է դեպքի, պատահարի գրանցման ժամը.

10) 6-րդ կետում լրացվում են «911» կամ այլ ծառայություններ ահազանգողի անուն, ազգանունը, այն հեռախոսահամարը որով գրանցվել է ահազանգը և հետադարձ կապի հեռախոսահամարը: «Ներգրավվածության կարգավիճակը» տիրույթում լրացվում է` «ականատես», «ՏՄ-ի վարորդ (ուղևոր)», «սեփականատեր», «բնակիչ», «տուժած» և այլն: Հետադարձ և ահազանգման հեռախոսահամարի նույնը լինելու դեպքում համարը գրվում է մեկ անգամ: Ահազանգողի` հեռախոսահամարը տրամադրելը մերժելու դեպքում կամ այն դեպքում, երբ այն չի հաջողվել ձեռք բերել, համապատասխանաբար «Հրաժարվել է տրամադրել» կամ «Չի հաջողվել պարզել» տիրույթում դրվում է «Ֆ» նշանը: 6-րդ կետի 6.1 ենթակետում լրացվում է այն ծառայության աշխատակցի/ծառայողի տվյալները, ով փոխանցել է ահազանգը «911» ծառայություն.

11) 7-րդ կետի 7.1, 7.2, 7.3, 7.4 ենթակետերում, ըստ հերթական համարի լրացվում են տվյալ ենթակետով պահանջվող տվյալները: 7.1 ենթակետում համարի կողքին գրվում է ստորաբաժանման անվանումը կամ համարը, օրինակ` «ՀՓՋ-18»: Այն դեպքում, երբ արձագանքող ստորաբաժանումը ստացել է դեպքի վայր մեկնելու առաջադրանքը, սակայն այս կամ այն պատճառով չի կարողացել մեկնել համապատասխան վայրում հապավումով գրվում է ԴՎՉՄ (դեպքի վայր չի մեկնել), իսկ, եթե ստորաբաժանումը չի հասել դեպքի վայր` ԴՎՉՀ (դեպքի վայր չի հասել).

12) 8-րդ կետի 8.1 ենթակետում` «հետախուզություն» տիրույթում լրացվում են այն ստորաբաժանման ազդականչը կամ անվանումը, որը հայտարարել է հետախուզության անցկացման, դեպքի զննման մասին (օրինակ` «Ալմաստ-1»), այնուհետև` հայտարարման ժամը: Նույն սկզբունքով լրացվում են 8.2, 8.3 և 8.4 ենթակետերը.

13) 9-րդ կետում լրացվում են հետևանքների, հասցված վնասի վերջնական տվյալները: Այն դեպքում, երբ տեղեկատվության համար նախատեսված տիրույթը չի բավարարում գրանցում կատարելու համար, տվյալները կարելի է գրանցել 11.1 կամ 11.5 կետում: 11.1 կետում լրացվում են տվյալ դեպքին, պատահարին առնչվող բոլոր լրացուցիչ տվյալներն ու տեղեկատվությունը, որոնք ստացվել են ստորաբաժանումներից արձագանքման, հետևանքների վերացման, վերադարձի ընթացքում, ինչպես նաև այն տվյալներն ու տեղեկատվությունը, որոնք չի հաջողվել տեղավորել 1-ին էջի կետերում.

14) 11.2 կետում լրացվում է այլ մարմիններին, ծառայություններին տեղեկատվության փոխանցման ժամերը և տեղեկատվությունն ընդունող մարմնի, ծառայության, անվանումը, ընդունողի պաշտոնատար անձի կոչումը (առկայության դեպքում), պաշտոնը, անուն, ազգանունը.

15) 11.3 կետում լրացվում է ստորաբաժանումներից արձագանքման կամ վերադարձի ընթացքում ստացվող տեղեկատվությունը, օրինակ` «վերադարձի ճանապարհին վնասվել է անվադողը».

16) 11.4 կետի համապատասխան վանդակում «X» - ով կամ «V» - ով նշվում է ահազանգի ստացման եղանակը.

17) 11.5 կետում լրացվում է տեղեկատվություն, որի բնույթը նախատեսված չէ բլանկի կետերում կամ տվյալներն ու տեղեկատվությունը, որոնք չի հաջողվել տեղավորել 1-ին կամ 2-րդ էջի կետերում.

18) ՏԱԿ - երում լրացված բլանկերի էլ. տարբերակը տվյալ հերթափոխի ընթացքում տրամադրվում է ԿԱԿ - ի ավագ դիսպետչերին «911kak@mes.am» էլ. փոստով, ինչպես նաև մեկ օրինակ` ՄՃԿԿ պետին:

217. ՕՏ - ն ձևայնացված փաստաթուղթ է, որի տվյալ օրվա ֆայլը պահվում է համակարգչում` համապատասխան ամսվա թղթապանակում, համապատասխան օրվա անվանումով: Այն լրացնում է ավագ դիսպետչերը` սույն հրամանի 1-ին կետի 7-րդ ենթակետով հաստատված հավելվածի համաձայն` «GHEA Grapalat» տառատեսակով` տառերի «11» կամ «12» չափսով:

218. ԿՈՍԱ-ն ձևայնացված փաստաթուղթ է, որը տպագրվում է Ա-4 ձևաչափի թղթի վրա, մեկ ամսվա համար: Տպագրված թերթիկները պետք է լինեն համարակալված, կնքված և պահվեն առանձին թղթապանակում:

1) ԿՈՍԱ-ն լրացնում է կապի ստուգումն իրականացնող «911» օպերատորը` աբոնենտների հետ կապի ստուգման ժամանակ.

2) Համապատասխան տողում լրացվում է ամիսը, ամսաթիվը, իսկ կապի որակի գնահատականը վերցվում է օղակի մեջ.

3) Ամփոփագրի վերջնական լրացումից հետո ստուգումներն իրականացրած «911» օպերատորը ստորագրում է համապատասխան տողում և ներկայացնում ավագ դիսպետչերին` ծանոթանալու և ստորագրելու:

219. ՈՒՄՕԱ-ն ձևայնացված փաստաթուղթ է, որը լրացվում է համակարգչում, տպագրվում է Ա-3 ձևաչափի թղթի վրա` վերջնական լրացումից հետո: Տվյալ օրվա ՈՒՄՕԱ-ն պահվում է համակարգչում` համապատասխան ամսվա էլ.թղթապանակում, համապատասխան օրվա անվանումով, իսկ տպագրված տարբերակը` ավագ դիսպետչերի մոտ` թղթապանակում:

1) Ա-3 ձևաչափի տպագրական սարքի բացակայության դեպքում ՈՒՄՕԱ-ն կարող է տպագրվել Ա-4 ձևաչափի երկու թերթի վրա և կարվել.

2) Համապատասխան տողում ավագ դիսպետչերը լրացնում է ամիս, ամսաթիվը, իսկ աղյուսակում` Ծառայության համապատասխան ստորաբաժանումներից ստացվող տեղեկատվությունը` ըստ սյունակներում նշված պահանջի.

3) ՈՒՄՕԱ-ի վերջնական լրացումից հետո ավագ դիսպետչերը ստորագրում է համապատասխան տողում և ներկայացնում ԱԿ-ի պետին` ծանոթանալու և ստորագրելու: Ստորագրումից հետո, ավագ դիսպետչերն էլ. փոստով (առկայության դեպքում` ներքին ցանցով) ՈՒՄՕԱ-ն տրամադրում է օպերատիվ հերթափոխի պետին և սպասարկման տարածքի ՄՃԿԿ.

4) Հերթափոխի ընթացքում ստորաբաժանումների ներկայացված տվյալներում փոփոխություններ գրանցվելու դեպքում (ՏՄ-ների, անձնակազմի` մարտական հաշվարկից հանում և այլ ցուցանիշների փոփոխում) ՈԻՄՕԱ-ում փոփոխություններն իրականացվում են միայն համակարգչում լրացված տարբերակում. տպագրված փաստաթուղթը մնում է անփոփոխ:

220. Հերթապահության ընթացքի էլ. մատյանը (այսուհետ` ՀԸԷՄ) ձևայնացված էլ. փաստաթուղթ է, որը պահվում է ավագ դիսպետչերի, ՀԱ` հրահանգիչների համակարգչում և վարվում նրանց կողմից:

1) ՀԸԷՄ - ում ժամանակագրական հերթականությամբ գրանցվում են սույն կետում նշված պաշտոնատար անձանց կողմից կատարված գործողությունները, հերթապահության ընթացքում ստացված հրամանները, հանձնարարականները, կարգադրությունները, դրանց կատարման ընթացքի վերաբերյալ տեղեկատվությունը, անձնակազմի փոխարինման, հերթապահությունից ազատման, առողջության վատթարացման, հոսանքազրկման, սարքերի, սարքավորումների, տեխնիկական միջոցների, ծրագրային փաթեթների, շարքից դուրս գալու, խափանվելու, տեղեկատվության տրամադրման ուշացման, միջգերատեսչական համագործակցության բնագավառում, ներքին ծառայությունում առաջացած խնդիրների, օպերատիվ բնույթի այլ նշանակության իրադարձություններ ու տեղեկատվություն.

2) Սույն հավելվածի 33-րդ կետում նշված պաշտոնատար անձինք ՀԸԷՄ-ի («Word» ֆայլի) մեկ օրինակը հերթապահության հանձնումից հետո տրամադրում են ԱԿ-ի պետին, մեկ օրինակ` պահում համակարգչում` համապատասխան թղթապանակում:

221. Հոգեբանական աջակցության բաժնի հրահանգչի (այսուհետ` ՀԱ` հրահանգիչ) ահազանգի գրանցման բլանկը ձևայնացված երկկողմանի փաստաթուղթ է, որը տպագրվում է Ա-4 ձևաչափի թղթի վրա:

1) Այն դեպքում, երբ ՀԱ` հրահանգիչը մեկնել է դեպքի վայր, 9-րդ կետում կատարվում է համապատասխան գրանցում, իսկ դեպքի վայրում իրականացված գործողությունների մասին տեղեկատվությունը լրացվում է 11.3 ենթակետում:

 

._________________________________________________________________________.

|ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԱՀԱԶԱՆԳՄԱՆ    ԱՀԱԶԱՆԳԻ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԲԼԱՆԿ N_       «__» __201 թ. |

|ԿԵՆՏՐՈՆ (ԿԱԿ)                                               Ձև  1        |

|                                                                         |

|1. ԱՀԱԶԱՆԳԻ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԺԱՄԸ ԱԿ-ում _:_ /___ ՄՃԿԿ-ում _:_ /ԹԻՎ__ ՀՓՋ-ում_:_/|

|ԱՅԼ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ (_______) _:_/                                       |

|                                                                         |

|2. ԴԵՊՔԻ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ՎԱՅՐԸ (ՀԱՍՑԵՆ)_______________________________________ |

|                                                                         |

|3. ԶՈՀԵՐԻ, ՏՈՒԺԱԾՆԵՐԻ     Զոհ [] թվաքանակը_|Տուժած [] թվաքանակը_ |       |

|ԱՌԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ`        պարզ չէ [] պարզ չէ []|պարզ չէ [] պարզ չէ []|       |

|                                                                         |

|                  Հոսպիտալացված [] թվաքանակը_   |Զոհեր, տուժածներ չկան []|

|                  ՇՕԲ-ով [] ՏՈՒ-ով [] պարզ չէ []|Չի հաջողվել պարզել []   |

|                                                                         |

|3.1 ԳՏՆՎԵԼՈՒ ՎԱՅՐԸ_______________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|                                                                         |

|4. ԴԵՊՔԻ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԲՆՈՒՅԹԸ_______________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|                                                                         |

|5. ԴԵՊՔԻ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԺԱՄԸ _:_ [] մոտավոր է [] Չի հաջողվել պարզել  |

|                                                                         |

|6. ՏՎՅԱԼՆԵՐ ԱՀԱԶԱՆԳՈՂԻ ՄԱՍԻՆ __________________ _________________,       |

|                             (անուն, ազգանունը) (հեռախոսի համարը)        |

|_________________ _____________________________                          |

|(հեռախոսի համարը) (ներգրավվածության կարգավիճակը) Չի հաջողվել պարզել    []|

|                                                 Հրաժարվել է տրամադրել []|

|6.1 ___________________________________ Հրաժարվել է ներկայանալ [] _______|

|   (պաշտոնը, կոչումը, անուն, ազգանունը)                 (հեռախոսի համարը)|

|                                                                         |

|7. ԱՐՁԱԳԱՆՔՈՂ ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՄԱՆ ԿԱՄ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ`                             |

|._______________________________________________________________.        |

||7.1|անվանումը  |1.   |2.   |3.   |4.   |5.   |6.   |7.   |8.   |        |

||   |/համարը,   |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||   |ազդարար-   |-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|        |

||   |ման ժամը   |9.   |10.  |11.  |12.  |13.  |14.  |15.  |16.  |        |

||   |           |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||___|___________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|        |

||7.2|ելք        |1.   |2.   |3.   |4.   |5.   |6.   |7.   |8.   |        |

||   |կատարելու  |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||   |ժամը       |-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|        |

||   |           |9.   |10.  |11.  |12.  |13.  |14.  |15.  |16.  |        |

||   |           |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||___|___________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|        |

||7.3|դեպքի,     |1.   |2.   |3.   |4.   |5.   |6.   |7.   |8.   |        |

||   |պատահարի   |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||   |վայր       |-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|        |

||   |հասնելու   |9.   |10.  |11.  |12.  |13.  |14.  |15.  |16.  |        |

||   |ժամը       |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||___|___________|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|_____|        |

||7.4|վերադարձի  |1.   |2.   |3.   |4.   |5.   |6.   |7.   |8.   |        |

||   |ժամը       |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

||   |           |-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|-----|        |

||   |           |9.   |10.  |11.  |12.  |13.  |14.  |15.  |16.  |        |

||   |           |ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|ժ._:_|        |

|._______________________________________________________________.        |

|                                                                         |

|8. ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԴԵՊՔԻ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ՎԱՅՐՈՒՄ                              |

|._______________________________________________________________________.|

||8.1 հետախուզություն (տեղազննում)|8.2 դեպքի (հրդեհի) բարդության աստիճանը||

||իրականացնող ստորաբաժանման       |փոփոխող ստորաբաժանման (պաշտոնատար     ||

||(պաշտոնատար անձի) ազդականչը,    |անձի) ազդականչը, ժամը, հայտարարված    ||

||հայտարարման ժամը                |բարդության աստիճանը 1. ժ._:_ ___ ___  ||

||__________ ժ._____:_____        |2. ժ._:_ ___ ___ 3. ժ._:_ ___ ___     ||

||                                |4. ժ._:_ ___ ___                      ||

||________________________________|______________________________________||

||8.3 մեկուսացում (տեղայնացում)   |8.4 գործողությունների ավարտ (հրդեհի   ||

||հայտարարող ստորաբաժանման        |մարում, վտանգի կանխում) հայտարարող    ||

||(պաշտոնատար անձի) ազդականչը,    |ստորաբաժանման (պաշտոնատար անձի)       ||

||ժամը ________________ ժ._:_     |ազդականչը ________________ ժ._:_      ||

|._______________________________________________________________________.|

|                                                                         |

|9. ՀԵՏԵՎԱՆՔՆԵՐԸ, ՀԱՍՑՎԱԾ ՎՆԱՍԸ___________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|                                                                         |

|10. ԱՀԱԶԱՆԳԸ ՍՊԱՍԱՐԿՈՂ ՕՊԵՐԱՏՈՐԻ __________ ____________________________,|

|                          (ստորագրությունը) (փ/ծ կոչում, անուն, ազգանուն)|

|                                                                         |

|ԱՎԱԳ ԴԻՍՊԵՏՉԵՐ _________________ _____________________________           |

|               (ստորագրությունը) (փ/ծ կոչում, անուն, ազգանուն)           |

|                                                                         |

|11. ԱՅԼ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ                                                  |

|11.1 ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ` ԴԵՊՔԻ, ՊԱՏԱՀԱՐԻ ՄԱՍԻՆ____________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին _________________________ -ից|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին _________________________ -ից|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին__________________________ -ից|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին__________________________ -ից|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին__________________________ -ից|

|                                                                         |

|11.2 ԳՐԱՆՑՎԱԾ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ՓՈԽԱՆՑՎԵԼ Է                               |

|1. ժ.____:____ -ին _________________ -ին 2. ժ.____:____ -ին__________ -ին|

|3. ժ.____:____ -ին _________________ -ին 4. ժ.____:____ -ին__________ -ին|

|5. ժ.____:____ -ին _________________ -ին 6. ժ.____:____ -ին__________ -ին|

|7. ժ.____:____ -ին _________________ -ին 8. ժ.____:____ -ին__________ -ին|

|                                                                         |

|11.3 ԱՐՁԱԳԱՆՔՄԱՆ/ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ԸՆԹԱՑՔԻ ՄԱՍԻՆ_________________________________|

|_________________________________________________________________________|

|Տեղեկատվությունը ստացվել է ժ. ____:____ -ին__________________________ -ից|

|                                                                         |

|11.4 ԱՀԱԶԱՆԳԸ (ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ) ՍՏԱՑՎԵԼ Է [] 911 հեռ/համարին            |

|[] SOS հակահրդ.համակարգով [] SMS-ով [] SOS 911 հավելվածով [] ռադիոկապով  |

|[] ուղիղ կապ.                                                            |

|                                                                         |

|11.5 ԱՅԼ ԲՆՈՒՅԹԻ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                                         |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|                                                                   Ձև  2 |

|                                                                         |

|                            ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՏԵՂԵԿԱԳԻՐ                           |

|«29» ՀՈՒԼԻՍԻ 2013թ. Ժ.08:30-Ի ԴՐՈՒԹՅԱՄԲ ՀՀ ԱԻՆ ՓԾ ՃԿԱԿ «911» ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ |

|ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԱՀԱԶԱՆԳՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ ԳՐԱՆՑՎԱԾ ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԴԵՊՔԵՐԻ, ՊԱՏԱՀԱՐՆԵՐԻ |

|                                                                         |

|Հուլիսի 28-ին`                                                           |

|                                                                         |

|- Ժ.12:54-ին Արագածոտնի ՄՓՎ դիսպետչեր Հարությունյանը զեկուցեց, որ        |

|ժ.11:10-ին ահազանգ է ստացվել այն մասին, որ հրդեհ է բռնկվել մարզի Քուչակ  |

|գյուղում, այրվում է տան տանիք:                                           |

|Ժ. 11:11-ին դեպքի վայր է մեկնել Ապարան քաղաքի ՓՋ-ից մեկ մարտական հաշվարկ,|

|որը կանչի վայր է հասել ժ.11:28-ին (վերադարձ ՀՓՋ` ժ.12:25-ին):            |

|Հրդեհը մեկուսացվել է ժ.11:40-ին, մարվել` ժ.11:50-ին: Ամբողջությամբ այրվել|

|է Գ. Խաչատրյանին պատկանող առանձնատունը:                                  |

|                                                                         |

|Հուլիսի 29-ին`                                                           |

|                                                                         |

|- Ժ.01:04-ին Արարատի ՄՃԿԿ կրտսեր հրահանգիչ փ/ծ ենթասպա Եգանյանը զեկուցեց,|

|որ հուլիսի 28-ին                                                         |

|ժ. 23:30-ին հրդեհ է բռնկվել մարզի Ավշար գյուղի Մաշտոցի փողոցի թիվ 9 տանը:|

|Ժ. 23:32-ին դեպքի վայր է մեկնել Արարատ քաղաքի ՀՓՋ-ից մեկ մարտական        |

|հաշվարկ, որը կանչի վայր է հասել ժ.00:02-ին (վերադարձ ՀՓՋ` ժ.01:30-ին):   |

|Հրդեհը մեկուսացվել է ժ. 00:58-ին, մարվել` ժ. 01:03-ին:                   |

|Այրվել է թիվ 9 տան տանիքի փայտե ծածկը` 148 ք.մ:                          |

|                                                                         |

|- Ժ.10:43-ից մինչև  ժ.11:38-ը թիվ 26 ՀՓՋ-ից մեկ մարտական հաշվարկ Արարատի |

|մարզի Արարատ գյուղի Վարդանյան փողոցում` մանկապարտեզում, իրականացրել է    |

|«Հրդեհաշիջումը նախադպրոցական հիմնարկներում» թեմայով ուսումնավարժանք:     |

|Հերթապահության ընթացքում արտակարգ դեպքերի, պատահարների վերաբերյալ        |

|տեղեկատվությունը փոխանցվել է`                                            |

|                                                                         |

|ՀՀ ԱԱԾ` 1 դեպքում.                                                       |

|ՀՀ ՊՆ ԶՈՒ ԳՇ ՕՀ` 1 դեպքում.                                              |

|ՀՀ ոստիկանության հերթապահ մաս` 9 դեպքում.                                |

|Շտապօգնության հերթապահ մաս` 5 դեպքում.                                   |

|«1-04» ծառայության հերթապահ մաս` 1 դեպքում.                              |

|Էլ. ցանց` 2 դեպքում.                                                     |

|«Կենտրոն» կանաչապատում` 1 դեպքում.                                       |

|Կոմունալ տնտեսություն` 3 դեպքում.                                        |

|Այլ ծառայություններ` 14 դեպքում:                                         |

|                                                                         |

|                Հրահանգիչ («911» ավագ դիսպետչեր)                         |

|                 փ/ծ մայոր            Ա. Պետրոսյան                       |

._________________________________________________________________________.

 

._________________________________________________________________________.

|«___»_______201 թ.    ԿԱՊԻ ՈՐԱԿԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ԱՄՓՈՓԱԳԻՐ             Ձև  3    |

|1. Ռադիոկապ                                                              |

|._______________________________________________________________________.|

||Հ/հ|Ազդա |Կապի որակն ըստ ստուգման   |Հ/հ|Ազդա |Կապի որակն ըստ ստուգման ||

||   |կանչը|ժամերի                    |   |կանչը|ժամերի                  ||

||   |     |__________________________|   |     |________________________||

||   |     | 09:45      |  20:45      |   |     |  09:45     |    20:45  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||1. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |34.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||2. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |35.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||3. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |36.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||4. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |37.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||5. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |38.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||6. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |39.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||7. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |40.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||8. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |41.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||9. |     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |42.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||10.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |43.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||11.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |44.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||12.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |45.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||13.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |46.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||14.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |47.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||15.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |48.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||16.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |49.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||17.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |50.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||18.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |51.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||19.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |52.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||20.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |53.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||21.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |54.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||22.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |55.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||23.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |56.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||24.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |57.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||25.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |58.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||26.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |59.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||27.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |60.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||28.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |61.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||29.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |62.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||30.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |63.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||31.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |64.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||32.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |65.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

||___|_____|____________|_____________|___|_____|____________|___________||

||33.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0    |66.|     |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0  ||

|._______________________________________________________________________.|

|                                                                         |

|2. ՈՒղիղ հեռախոսակապ                           3. Այլ տեղեկություններ    |

|.____________________________________________. ________________________  |

||Հ/հ|Ազդականչը|Կապի որակն ըստ ստուգման ժամերի| ________________________  |

||   |         |______________________________| ________________________  |

||   |         | 09:05      |       20:45     |                           |

||___|_________|____________|_________________|                           |

||1  |«102»    |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0        | ________________________  |

||___|_________|____________|_________________| ________________________  |

||2  |«103»    |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0        | ________________________  |

||___|_________|____________|_________________| ________________________  |

||3  |«ՀԱԷԿ»   |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0        |                           |

||   |ՀՀՋ      |            |                 |                           |

||___|_________|____________|_________________|                           |

||4  |ՀՀ ՊՆ    |5 4 3 2 0   |5 4 3 2 0        |                           |

|.____________________________________________.                           |

|Կապի ստուգումն իրականացրեց «911» օպերատոր _____________ ________________ |

|                                       (Ստորագրություն)  (կոչում, անուն, |

|                                                         ազգանուն)       |

|Ավագ դիսպետչեր ________________ ____________________________             |

|               (Ստորագրություն)  (կոչում, անուն, ազգանուն)               |

._________________________________________________________________________.

 

----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Արտակարգ իրավիճա նախարարությու
26.01.2018
N 68-Ն
Հրաման