Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
ՀՐԱՄԱՆ

 

26 հուլիսի 2018 թվականի N 800-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

Հավելված 3

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2018 թվականի հուլիսի 26-ի

N 800-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2018-2019 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հանրակրթական հիմնական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` Հաստատություն) 2018-2019 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան) մշակված են հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2018-2019 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների հիման վրա` հաշվի առնելով հանրակրթական հատուկ ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների առանձին տիպերի առանձնահատկությունները: Ստորև տրված ՈՒսումնական պլանները ներառում են հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների բոլոր տիպերը:

2. ՈՒսումնական պլանները (բացառությամբ սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակներ` 5, 6, 7, 8, 9-ի) ունեն երեք` պետական, դպրոցական և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչներ: Պետական, դպրոցական և զարգացնող, հատուկ մանկավարժական բաղադրիչները պարտադիր են և պետական ուսումնական հատուկ հաստատություններում ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից:

3. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների Հաստատությունում անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով կազմակերպված խմբակների գործունեությունը իրականացվում է` համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3-ի 43-րդ կետի 7-րդ ենթակետի:

4. Յուրաքանչյուր Հաստատություն ուսումնական պլանի հիման վրա դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ մշակում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը(ները):

5. Հաստատության ավագ դպրոցում (դասարանում) ուսուցումը կազմակերպվում է «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների 2018-2019 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների» (սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի) հիման վրա:

6. Պետական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակում փոփոխություն կարող է կատարվել միայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության (այսուհետ` Նախարարություն) համաձայնությամբ`

1) բազմահամակազմ կամ թերբեռնված դասարանների առկայության դեպքում,

2) Նախարարության կողմից երաշխավորված այլընտրանքային ծրագրերով ու մեթոդներով ուսուցում իրականացնելու դեպքում:

7. ՈՒսումնական պլանի`

1) դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի տնօրինման կարգը սահմանված է հանրակրթական հատուկ պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների ուսումնական պլանների (սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3) «Հանրակրթական հատուկ ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանների ընդհանրական պարզաբանումների» 27-րդ կետում,

2) օտար լեզվի ընտրությունը` հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանի Հաստատության ուսումնական պլանների ընդհանրական պարզաբանումների «Օտար լեզվի ընտրության կարգ»-ում (սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1, կետ 21):

8. Անհրաժեշտության դեպքում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների` բացառությամբ չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների, ուսուցումը կազմակերպվում է տնային պայմաններում` համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի Աղյուսակ 9-ի և Հավելված 1-ի 49-րդ կետի 11-րդ ենթակետի պահանջների):

9. Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների անհատական ուսուցումը իրականացվում է համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 9-ի:

10. ՈՒսումնական պարապմունքները Հաստատությունում սկսվում են 2018 թ. սեպտեմբերի 1-ին, ավարտվում 2019 թ. մայիսի 24-ին` 5-օրյա աշխատանքային շաբաթվա և մայիսի 25-ին` 6-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում` ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ` առաջին, 32` երկրորդ և 34` երրորդից տասներկուերորդ դասարանների համար:

11. ՈՒսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ուղղված են հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների յուրացման ապահովմանը:

12. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ դպրոցի (դասարանների) ուսումնական պլանի պետական և դպրոցական բաղադրիչներն ապահովում են թեթև, չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների յուրացումը:

13. Հաստատությունում (2-12-րդ դասարաններ) գործում է սովորողների գնահատման 10-միավորային սանդղակ:

14. Գիտելիքների ստուգումների, հիմնական և միջնակարգ կրթության ավարտական և պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման այլ սանդղակները բերվում են 10 կամ 20-միավորային գրանցման:

15. Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների գիտելիքների ստուգումը կատարվում է` համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ):

16. Այն սովորողների համար, ովքեր կրթական կարիքի գնահատման արդյունքում չեն կարող յուրացնել ուսումնական որևէ առարկայի հատուկ ծրագրի բովանդակության պարտադիր նվազագույն ծավալը, ՈՒսումնական պլանով այդ առարկաներին հատկացված ժամերը տրամադրվում են սովորողի ընդունակություններին և հնարավորություններին համապատասխան` ԱՈՒՊ-ով սահմանված առարկայական ծրագրից ընտրված և տվյալ սովորողին հարմարեցված բովանդակային բաղադրիչների ուսումնասիրմանը:

17. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների (գնահատականի) վրա` տարեկան գնահատականները, բացառությամբ սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3-ի 18-րդ կետով նախատեսված դեպքի:

18. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում. ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի N 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:

19. Հաստատությունում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է: Դասի (մեկ ակադեմիական դասաժամի) տևողությունը 45 րոպե է:

20. Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

21. ՈՒսումնական պարապմունքների ընթացքում 3-12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2018 թ. հոկտեմբերի 29-ից նոյեմբերի 4-ը ներառյալ, ձմեռային` 2018 թ. դեկտեմբերի 24-ից 2019 թ. հունվարի 6-ը ներառյալ, գարնանային` 2019 թ. մարտի 25-ից 31-ը ներառյալ:

22. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տրվում են 2018 թ. հոկտեմբերի 22-ից նոյեմբերի 4-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2018 թ. դեկտեմբերի 24-ից 2019 թ. հունվարի 20-ը ներառյալ, գարնանայինը` 2019 թ. մարտի 18-ից 31-ը ներառյալ:

23. Երկրորդ դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տրվում են 2018 թ. հոկտեմբերի 29-ից նոյեմբերի 4-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2018 թ. դեկտեմբերի 24-ից 2019 թ. հունվարի 20-ը ներառյալ և գարնանայինը` 2019 թ. մարտի 25-ից 31-ը ներառյալ:

24. Նախարարության, տարածքային կառավարման լիազորված մարմնի (Երևանի քաղաքապետարանի) (այսուհետ` Լիազոր մարմին) ենթակայության հաստատությունների համար սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3-ի 21-րդ, 22-րդ և 23-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետներում Հաստատության նախաձեռնության դեպքում Լիազոր մարմնի կողմից կարող են կատարվել փոփոխություններ: Լիազոր մարմինը (մարզպետը, Երևանի քաղաքապետը) փոփոխությունները առնվազն 5 աշխատանքային օր առաջ համաձայնեցնում է Նախարարության հետ:

25. Նախարարությունը անհաղթահարելի ուժի առաջացման դեպքում (եղանակային անբարենպաստ պայմաններ, սուր վարակիչ հիվանդությունների տարածում, տարերային աղետ և այլն) կարող է սահմանել լրացուցիչ արձակուրդ` բաց թողնված ժամերը մինչև ուսումնական պարապմունքների ավարտը լրացնելու և ըստ Հաստատության ենթակայության` Լիազոր մարմնին տեղեկացնելու պայմանով: Անհաղթահարելի ուժի առաջացման դեպքում Հաստատության դիմումի հիման վրա Լիազոր մարմինը (մարզպետը, Երևանի քաղաքապետը) կարող է սահմանել լրացուցիչ արձակուրդ` այդ մասին 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում տեղեկացնելով Նախարարությանը:

26. Նախարարության ենթակայության հաստատություններում սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3-ի 21-րդ, 22-րդ և 23-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետների փոփոխությունները, ինչպես նաև Հաստատության կողմից լրացուցիչ արձակուրդի նախատեսումը կատարվում է Հաստատության նախաձեռնությամբ, Նախարարության համաձայնությամբ:

27. Դպրոցական բաղադրիչի տնօրինման կարգ.

1) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակը հատկացվում է ՈՒսումնական պլանի պետական բաղադրիչով տվյալ դասարանի պետական պարտադիր առարկայացանկում նախատեսված և (կամ) Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին, հոսքային կամ առանձին առարկաների խորացված ուսուցման ծրագրերի իրականացմանը և (կամ) սովորողների նախասիրություններին, Հաստատության առանձնահատկություններին, համայնքի կարիքներին համապատասխան կրթություն կազմակերպելու նպատակով:

2) Նախարարության կողմից հաստատված ծրագրերով երաշխավորվում է «Կիրառական տնտեսագիտություն» (9-րդ դասարան), «Կյանքի հմտություններ» (2-8-րդ դասարաններ), «Բնապահպանություն» (7-8-րդ կամ 8-9-րդ դասարաններ), «Էկոլոգիա» (8-9-րդ դասարաններ), «Էներգիայի և ռեսուրսների օգտագործում» (7-րդ կամ 8-րդ դասարան), «Ֆերմերային գործ» (11-12-րդ դասարաններ), «Տրամաբանություն» (11-րդ դասարան), «Հայոց եկեղեցու պատմություն» (2-4-րդ դասարաններ), «Հոգեբանություն» (7-8-րդ դասարաններ), «Մշակույթի պատմություն» (7-9-րդ դասարաններ) առարկաների ուսուցումը: Նշված առարկաների ուսուցումը այլ դասարաններում հաստատության կողմից կարող է իրականացվել դրանց առարկայական ծրագրերը սահմանված կարգով Նախարարության կողմից հաստատվելուց հետո:

3) Հաստատությունը կարող է ներդնել նաև նոր առարկաներ (դասընթացներ)` դրանց ծրագրերը Նախարարության կողմից հաստատվելուց հետո:

4) Հաստատության ուսումնական պլանի դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը կատարվում է մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ` ելնելով Հաստատության, դասարանի պատրաստվածությունից, մանկավարժներով, ծրագրերով, դասագրքերով և երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկի որևէ առարկայի լիարժեք ուսուցման կազմակերպման նպատակով Նախարարության կողմից հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար երաշխավորված այլ ուսումնական գրականությամբ ապահովվածությունից և ուսուցման կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ պայմաններից, ինչպես նաև Նախարարության հանձնարարականներից:

5) Դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի բաշխումը պարտադիր է:

6) Դպրոցական բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկը ամրագրվում է Հաստատության ուսումնական պլանում և դասացուցակում:

7) ՈՒսումնական պլանի պետական բաղադրիչում ընդգրկված առարկաների դասաժամերին դասարանը կիսելու հարցը կարգավորվում է` սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3-ի 31-35-րդ կետերի պահանջների համաձայն:

28. Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական ժամաքանակի տնօրինման կարգ.

1) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներն անցկացվում են խմբային կամ անհատական պարապմունքների ձևով` ելնելով սովորողների կարիքներից: Պարապմունքներն ամրագրվում են դասացուցակում կամ առանձին կարգացուցակում: Անհատական պարապմունքների դեպքում զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին հատկացվող ժամաքանակը բաշխվում է շաբաթվա օրերի միջև` ամրագրվելով դասացուցակին կից կարգացուցակում:

2) Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական խմբային պարապմունքի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` ելնելով սովորողների կարիքներից:

29. Հաստատության դասարանի (խմբի) միջին խտությունը սանիտարական նորմերի պահպանմամբ սահմանվում է.

1) լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ ունեցող երեխաների, մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) հաստատություններում` 15 սովորող (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 18-ը),

2) չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն և բազմակի խնդիրներ ունեցող սովորողների թիվը յուրաքանչյուր դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 9-ը,

3) հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ հաստատություններում` 20 աշակերտ (ընդ որում` սովորողների թիվը դասարանում (խմբում) չի կարող գերազանցել 25-ը):

30. Հիմնադրի կողմից սահմանված խտությունից ավելի պակաս խտությամբ դասարան կարող է բացվել Հաստատության ֆինանսական միջոցների հաշվին` Հաստատության խորհրդի որոշմամբ:

31. Լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ, մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների Հաստատության (դասարանների) տարրական դպրոցում (1-4-րդ դասարաններ) «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը 12 և ավելի է:

32. Հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների Հաստատության տարրական դպրոցում (4-րդ դասարան) «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» առարկաների դասաժամերին կարելի է դասարանը բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը 20 և ավելի է:

33. Լսողության, տեսողության, հենաշարժական համակարգի, խոսքի ծանր խանգարումներ, մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների Հաստատության (դասարանների) միջին դպրոցում «Հայոց լեզու» (7-9-րդ դասարաններ), «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» (5-9-րդ դասարաններ), «Ինֆորմատիկա» (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը 15 և ավելի է:

34. Հակասոցիալական վարք ունեցող երեխաների Հաստատության «Հայոց լեզու» (7-9-րդ դասարաններ), «Ռուսաց լեզու», «Օտար լեզու» (5-9-րդ դասարաններ), «Ինֆորմատիկա» (6-9-րդ դասարաններ` համակարգչային դասարանի առկայության դեպքում) առարկաների պարապմունքներին դասարանը կարելի է բաժանել երկու խմբի, եթե դասարանում սովորողների թիվը 20 և ավելի է:

35. Միջին դպրոցում «Տեխնոլոգիա» առարկայի պարապմունքներին դասարանը կիսվում է երկու խմբի` տղաների և աղջիկների` անկախ սովորողների թվից (ուսուցումը կազմակերպվում է յուրաքանչյուր խմբի համար հաստատված համապատասխան առարկայական ծրագրով):

36. Տեսողության, լսողության, հենաշարժական համակարգի խախտումներով և մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների հանրակրթական հատուկ հաստատություններում «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկան փոխարինվում է «Անվտանգ կենսագործունեություն» առարկայով:

37. Անհրաժեշտության դեպքում Հաստատությունն իրավասու է վերաբաշխելու առարկայի ուսուցմանը ՈՒսումնական պլանով հատկացված ժամերը` պահպանելով տվյալ առարկայի տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:

38. 8-11-րդ դասարաններում Նախարարության կողմից երաշխավորված ծրագրի և ուսումնական նյութի հիման վրա դասավանդվում է «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը, որին յուրաքանչյուր դասարանում տարեկան տրամադրվում է 14 դասաժամ:

1) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացին տրամադրված ժամաքանակը ձևավորվում է «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ժամաքանակից առանձնացված 14 դասաժամի հաշվին:

2) «Ֆիզկուլտուրա» առարկայի ծրագրով նախատեսված ուսումնական նյութերը ենթարկվում են թեմատիկ վերաբաշխման` պահպանելով տվյալ դասարանի համար Նախարարության հաստատած ծրագրային ամբողջ ծավալը:

3) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացը դասավանդվում է 2019 թ. հունվար-փետրվար ամիսներին:

4) «Առողջ ապրելակերպ» դասընթացի ընթացիկ գնահատում չի կատարվում: Դասամատյանում գրանցումները կատարվում են առանձին էջում:

39. 6-12-րդ դասարաններում «Հայոց լեզու», «Մաթեմատիկա», «Ինֆորմատիկա», «Քիմիա», «Ֆիզիկա», «Կենսաբանություն», «Հայոց պատմություն» և այլ առարկաների ծրագրերով ամսական առնվազն 1 (մեկ) ժամ ուսուցումը կազմակերպվում է համակարգչային կաբինետում (դրա առկայության դեպքում)` ելնելով յուրաքանչյուր առարկայից մատուցվող ուսումնական նյութի բովանդակային և դասավանդման մեթոդական պահանջներից: Այն առավել արդյունավետ իրականացնելու համար անհրաժեշտ է օգտագործել ՀՀ ԿԳՆ Կրթության ազգային ինստիտուտի կայքում (http;//www.aniedu.am/),Կրթության ազգային ինստիտուտի կրթական ալիքում, http://informatika.am/ կայքում և «Հայկական կրթական միջավայրի պաշարների շտեմարանում» (http://lib.armedu.am) տեղադրված էլեկտրոնային ուսումնական նյութերը:

40. 6-7-րդ դասարաններում «Կերպարվեստ», «Երաժշտություն» առարկաներից մեկը Հաստատության ընտրությամբ դասավանդվում է առաջին, մյուսը` երկրորդ կիսամյակում:

41. «Հայոց պատմության» և «Համաշխարհային պատմության» համաժամանակյա թեմաների ուսուցումն ապահովելու նպատակով ուսուցիչներին իրավունք է տրվում մասնակի փոփոխություններ կատարել նշված առարկաների դասացանկում` պահպանելով յուրաքանչյուր առարկային հատկացված տարեկան ընդհանուր ժամաքանակը:

42. Հաստատությունում ըստ կրթական ծրագրերի աստիճանների` տարրական, միջին և ավագ դպրոցներում հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների համար «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի ուսուցումը կարող է իրականացվել «Հանրակրթական դպրոցի հատուկ բժշկական խմբեր «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի 1-12-րդ դասարանների ծրագրով», Հաստատության խմբակների համար նախատեսված ժամաքանակի շրջանակում կամ տվյալ դասարանի «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի դասաժամերին` անհատական ծրագրով: Հաստատությունում հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված սովորողների գնահատում «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայից չի կատարվում:

43. Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի աղյուսակների պարզաբանումներ.

1) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 1-ում Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են`

ա. բրայլյան համակարգի ուսուցմանը, մնացորդային տեսողական ընկալման զարգացմանը (պարապմունքներն անցկացվում են անհատական ուսուցման ձևով)` չտեսնող երեխաների համար,

բ. «Կողմնորոշում շրջապատում» խմբային և անհատական պարապմունքներին` չտեսնող երեխաների համար,

գ. «Արև» համակարգի համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառության (անհատական և խմբային) կազմակերպմանը` չտեսնող երեխաների համար,

դ. «Ռիթմիկա» առարկային,

ե. «Կերպարվեստ» առարկայի ժամերը կարելի է տրամադրել ռելիեֆային արվեստի ուսումնասիրությանը,

զ. լոգոպեդական անհատական և խմբային աշխատանքներին (թույլ տեսնող երեխաներ):

է. «Արև» համակարգի համակարգչային ծրագրով սովորողների ուսումնառությունը 9-րդ, 11-12-րդ դասարաններում իրականացվում է դպրոցական բաղադրիչի ժամաքանակի շրջանակում:

2) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 2-ում և Աղյուսակ 2.1-ում Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը տրամադրվում են լսողական ընկալման և արտաբերման զարգացման անհատական աշխատանքներին և բաշխվում հետևյալ կերպ`

ա. 1-5-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 60 րոպե,

բ. 6-9-րդ դասարանների յուրաքանչյուր աշակերտի համար` շաբաթական 40 րոպե:

գ. Հիմնական դպրոցի «Մայրենի» և «Հայոց լեզու» առարկաների դասաժամերից յուրաքանչյուր դասարանում շաբաթական 2-ական ժամ հատկացվում է «Խոսքի զարգացում» դասընթացին:

դ. Անգլերեն լեզվի ուսուցումը կարող է իրականացվել Հաստատության խմբակներին հատկացված ժամաքանակի շրջանակում:

3) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 3-ում` Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքներին տրամադրված ժամերը հատկացվում են լոգոպեդական անհատական և խմբային (4-6 սովորող), ինչպես նաև ամբողջ դասարանի հետ աշխատանքների իրականացմանը:

4) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 4-ում Զարգացնող, հատուկ մանկավարժական պարապմունքների ժամերը հատկացվում են «Հանրակրթական դպրոցի հատուկ բժշկական խմբերի «Ֆիզիկական կուլտուրա» առարկայի 1-12-րդ դասարանների ծրագրով» դասավանդվող բուժական ֆիզկուլտուրային և լոգոպեդական պարապմունքներին:

5) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 5-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարանի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. 1-9-րդ դասարաններում ուսուցումն իրականացվում է թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների առարկայական հատուկ ծրագրերին համապատասխան, իսկ միջին և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների համար` համապատասխան ծրագրերով:

գ. Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաներով համալրված դասարանում կարող են ընդգրկվել նաև միջին և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների ուսումնական ծրագրեր ուսումնասիրող մինչև 4 սովորող ներառյալ:

դ. 1-9-րդ դասարաններում սովորողը, որպես կանոն, փոխադրվում է հաջորդ դասարան` անհատական ուսուցման պլանով սահմանված գիտելիքների, հմտությունների և կարողությունների անհրաժեշտ նվազագույնի յուրացման պայմանով: Առանձին դեպքերում սովորողը կարող է մնալ նույն դասարանում` դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ և ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) համաձայնությամբ:

6) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 6-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարանի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ներով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. «Հայրենագիտություն» առարկան դիտարկվում է` որպես հայրենի երկրի պատմության և աշխարհագրության ինտեգրված դասընթաց:

գ. «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայական չափորոշչով և ծրագրով նախատեսված ենթաբաժիններին (Սոցիալ-կենցաղային կողմնորոշում: Ճանապարհային երթևեկություն: Բնություն: Վերարտադրողական առողջություն: Ժամ, ժամանակ: Ազատ ժամանց):

դ. «Տեխնոլոգիա» առարկայի դասաժամերը բոլոր դասարաններում դասացուցակով պետք է լինեն նույն ժամին` երեխաների ընդգրկումն ըստ նախասիրությունների ապահովելու համար:

ե. «Երաժշտություն» առարկայի դասաժամերի շրջանակում իրականացվում է դերախաղի, պարի ուսուցում:

զ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների ուսումնառության արդյունքների (գիտելիքներ) ստուգումը իրականացվում է` համաձայն անհատական ուսուցման պլանի (ԱՈՒՊ-ի):

է. Միջին և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաներով համալրված դասարանում թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող սովորողների ընդգրկումը չի երաշխավորվում:

7) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 7-ում`

ա. Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հատուկ հանրակրթական հաստատություններն աշխատում են շուրջտարյա ռեժիմով:

բ. Անձի ձևավորման, նրա սոցիալ-հոգեբանական հմտությունների և նախասիրությունների զարգացման նպատակով յուրաքանչյուր դասարանի համար կազմակերպվում է 1 (մեկ) խմբակ: Խմբակները կոմպլեկտավորվում են` ըստ երեխաների նախասիրությունների:

8) Սույն հրամանով հաստատված Հավելված 3.1-ի Աղյուսակ 8-ում`

ա. Յուրաքանչյուր 4 դասարանի համար նախատեսվում է մեկ հատուկ մանկավարժ` երեխայի զարգացման առանձնահատկությանը բնորոշ կարիքներին նպատակաուղղված հատուկ մանկավարժական խմբային և անհատական գործընթացի իրականացման, ԱՈՒՊ-ով նախատեսված աշխատանքների ապահովման, ինչպես նաև սովորողների սոցիալական հմտությունների զարգացման նպատակով:

բ. Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ խմբերի ուսուցումը իրականացվում է մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների համար Նախարարության կողմից հաստատված առարկայական ծրագրերով:

 

Հավելված 3.1

ՀՀ կրթության և գիտության

նախարարի

2018 թվականի հուլիսի 26-ի

N 800-Ն հրամանի

 

Աղյուսակ 1

 

Տեսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ

ուսումնական հաստատության ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       |       Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |________________________________________|

|                            |Նախ. |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|                            |խումբ|  |   |   |  |   |   |   |    |   |

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     |    4| 7|  8|  8| 8|  7|  6|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                |    -| -|  2|  2| 3|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                  |    -| -|  -|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  |    3| 4|  4|  4| 4|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն               |    4| 2|  1|  1| 1|  1|0,5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  |    2| 2|  1|  1| 1|  1|0.5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        |    -| -|  1|  1| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           |    -| -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               |    -| -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            |    -| -|  -|  -| -|   |  1|  1|   2|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհ.           |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.         |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           |    -| -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.        |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  |    2| 2|  2|  1| 1|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտ. կենսագործունեութ.     |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                |    3| 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      |    -| -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          |    -| -|  1|  2| 2|  2|2.5|2.5| 2.5|2.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |   18|20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ           |    6| 6|  6|  6| 6|  4|  4|  4|   4|  4|

|մանկավարժական պարապմունքներ |     |  |   |   |  |   |   |   |    |   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ հանրակրթական

հաստատության ուսումնական պլան

(չլսող երեխաների դասարաններ)

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       |       Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |________________________________________|

|                            |Նախ. |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|                            |խումբ|  |   |   |  |   |   |   |    |   |

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     |    5| 7|  8|  9| 8|  8| 10|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  5|   5|  5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  4|   4|  4|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Առարկ. գործնական ուսուցում  |    2| 2|  2|  2| 4|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                |    -| -|  2|  2| 2|  2|  2|  2|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ժեստերի լեզու               |    1| 1|  1|  1| 1|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  |    4| 4|  4|  4| 4|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռիթմիկա                     |    2| 1|  1|  1| 1|  1|0,5|0,5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  |    -| -|  1|  1| 1|  1|0,5|0,5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        |    1| 1|  1|  1| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           |    -| -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               |    -| -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   2|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհագր.        |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմություն   |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           |    -| -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն  |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտանգ կենսագործ.          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                |    3| 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      |    -| -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          |    -| 1|  -|  1| 1|  3|0.5|0.5| 2.5|2.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |   18|20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ           |   20|18| 18| 18|18| 18|  6|  6|   6|  4|

|մանկավարժական պարապմունքներ |     |  |   |   |  |   |   |   |    |   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2.1

 

Լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ հանրակրթական

հաստատության ուսումնական պլան

(թույլ լսող երեխաների դասարաններ)

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       |       Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |________________________________________|

|                            |Նախ. |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|                            |խումբ|  |   |   |  |   |   |   |    |   |

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     |    5| 7|  8|  9| 8|  8|  8|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  4|   3|  4|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Առարկայական գործ. ուսուց.   |    2| 2|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                |    -| -|  2|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անգլերեն                    |    -| -|  -|  2| -|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ժեստերի լեզու               |    -| -|  -|  -| 1|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  |    4| 4|  4|  4| 5|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն (Ռիթմիկա)     |    2| 1|  1|  1| 1|  1|0.5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  |    1| 2|  1|  1| 1|  1|0.5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        |    1| 1|  1|  1| 1|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           |    -| -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               |    -| -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   2|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհ.           |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.         |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           |    -| -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.        |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտանգ կենսագործ.          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                |    3| 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      |    -| -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          |    -| -|  1|  -| 3|  3|2.5|2.5| 3.5|2.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |   18|20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ           |   20|18| 18| 18|18| 18|  6|  6|   6|  4|

|մանկ. պարապմունքներ         |     |  |   |   |  |   |   |   |    |   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Խոսքի ծանր խանգարում ունեցող երեխաների հանրակրթական հատուկ

կրթահամալիրի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       |       Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |________________________________________|

|                            |Նախ. |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|                            |խումբ|  |   |   |  |   |   |   |    |   |

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     |    5| 7|  8|  8| 8|  7|  6|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 |    -| -|  -|   | -|  -|  -|  3|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                |    -| -|  2|  2| 3|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                  |    -| -|  -|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  |    3| 4|  4|  4| 4|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն               |    3| 2|  1|  1| 1|  1|0,5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  |    2| 2|  1|  1| 1|  1|0,5|0.5|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        |    -| -|  1|  1| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           |    -| -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               |    -| -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            |    -|  |  -|  -| -|  -|  1|  1|   2|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհ.           |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.         |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           |    -| -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.        |    -| -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 |    -| -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  |    2| 2|  2|  1| 1|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|ՆԶՊ                         |    -| -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                |    3| 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      |    -| -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          |    -| -|  1|  2| 2|  2|2.5|2.5| 2.5|2.5|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |   18|20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

|____________________________|_____|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ           |    6| 6|  6|  6| 6|  6|  4|  4|   4|  4|

|մանկ. պարապմունքներ         |     |  |   |   |  |   |   |   |    |   |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 4

 

Հենաշարժական համակարգի խախտումներ ունեցող երեխաների հանրակրթական

հատուկ ուսումնական հաստատության ուսումնական պլան

 

._______________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       | Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |__________________________________|

|                            |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     | 7|  8|  8| 8|  7|  6|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 | -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                | -|  2|  2| 3|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                  | -|  -|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  | 4|  4|  4| 4|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն               | 2|  1|  1| 1|  1|0,5|0.5|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  | 2|  1|  1| 1|  1|0,5|0.5|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        | -|  1|  1| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           | -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               | -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   2|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհ.           | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.         | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           | -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմություն  | -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  | -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       | -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  | 2|  2|  1| 1|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտանգ կենսգործ.           | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                | 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      | -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          | -|  1|  2| 2|  2|2.5|2.5| 2.5|2.5|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Զարգացնող, հատուկ           | 6|  6|  6| 4|  4|  4|  4|   4|  4|

|մանկավարժական պարապմունքներ |  |   |   |  |   |   |   |    |   |

._______________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների դասարանների

ուսումնական պլան

 

._______________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       | Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |__________________________________|

|                            |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մայրենի                     | 7|  8|  8| 8|  7|  6|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց լեզու                 | -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Գրականություն               | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ռուսաց լեզու                | -|  2|  2| 3|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Օտար լեզու                  | -|  -|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  | 4|  4|  4| 4|  5|  5|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն               | 2|  1|  1| 1|  1|0.5|0.5|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  | 2|  1|  1| 1|  1|0.5|0.5|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        | -|  1|  1| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           | -|  -|  -| -|  1|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               | -|  -|  -| -|  2|  2|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Աշխարհագրություն            | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   2|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայաստանի աշխարհ.           | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   -|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց պատմություն           | -|  -|  -| -|  -|1.5|1.5| 1.5|1.5|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Համաշխարհային պատմ.         | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.        | -|  -|  -| -|  1|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հասարակագիտություն          | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հանրահաշիվ                  | -|  -|  -| -|  -|  -|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երկրաչափություն             | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ինֆորմատիկա                 | -|  -|  -| -|  -|  1|  1|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզիկա                      | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Քիմիա                       | -|  -|  -| -|  -|  -|  1|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կենսաբանություն             | -|  -|  -| -|  -|  -|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա                  | 2|  2|  1| 1|  1|  1|  2|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Անվտանգ կենսագործ.          | -|  -|  -| -|  -|  -|  -|   1|  1|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                | 3|  2|  2| 2|  3|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Շախմատ                      | -|  2|  2| 2|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          | -|  1|  2| 2|  2|2.5|2.5| 2.5|2.5|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |20| 24| 26|28| 29| 31| 34|  35| 35|

._______________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների

հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) ուսումնական հաստատության

(դասարանների) ուսումնական պլան

 

._______________________________________________________________.

|ՈՒսումնական առարկաներ       | Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|                            |__________________________________|

|                            |I |II |III|IV| V |VI |VII|VIII|IX |

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Լեզու և  ընթերցանություն    | 7|  8|  8| 8|  8|  7|  8|   7|  7|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Մաթեմատիկա                  | 4|  4|  4| 4|  5|  5|  5|   5|  5|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ես և  շրջակա աշխարհը        | 2|  2|  2| 2|  2|  3|  3|   3|  3|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Երաժշտություն               | 2|  2|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Կերպարվեստ                  | 1|  1|  2| 2|  1|  1|  1|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Տեխնոլոգիա (Ձեռքի աշխատանք) | 1|  2|  2| 3|  1|  3|  5|   6|  6|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Բնագիտություն               | -|  -|  -| -|  4|  4|  4|   4|  4|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Հայրենագիտություն           | -|  -|  -| -|  4|  4|  4|   4|  4|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ֆիզկուլտուրա                | 2|  2|  2| 2|  2|  2|  2|   2|  2|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Դպրոցական բաղադրիչ          | 1|  3|  4| 4|  -|  -|  -|   -|  -|

|____________________________|__|___|___|__|___|___|___|____|___|

|Ընդամենը                    |20| 24| 26|27| 29| 31| 34|  35| 35|

._______________________________________________________________.

 

------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության և գիտության նախարարություն
26.07.2018
N 800-Ն
Հրաման