102.0386.171114
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
«17» 11 2014 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 10214517
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
10 նոյեմբերի 2014 թվականի N 386-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ «ԱՐՄԱՎԻՐ» ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի հոկտեմբերի 19-ի N 1015 որոշման 4-րդ ենթակետը, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 28-ի N 1917-Ն որոշմամբ հաստատված N 1 հավելվածի 12-րդ կետի «դ» ենթակետը և ղեկավարվելով «Քրեակատարողական ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 25-րդ հոդվածի 2-րդ կետով.
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկի կանոնադրությունը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
-------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - հրամանի նախաբանում հղումը պետք է կատարվի ոչ թե 2001 թվականի
հոկտեմբերի 19-ի N 1015 որոշման 4-րդ ենթակետին, այլ
4-րդ կետին
-------------------------------------------------------------------
Հավելված
ՀՀ արդարադատության նախարարի
2014 թվականի նոյեմբերի 10-ի
թիվ 386-Ն հրամանի
ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ «ԱՐՄԱՎԻՐ» ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՐԿԻ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հայաստան Հանրապետության արդարադատության նախարարության «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկը (այսուհետ` Հիմնարկ) իրավաբանական անձի կարգավիճակ չունեցող կազմակերպություն է, որն ապահովում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության (այսուհետ` Պետական մարմին) համակարգի կառուցվածքային ստորաբաժանում հանդիսացող քրեակատարողական ծառայությանը (այսուհետ` Ծառայություն) վերապահած լիազորությունների լիարժեք իրականացումը և քաղաքացիական իրավահարաբերություններին դրա մասնակցությունը:
2. Հիմնարկը ստեղծվում, վերակազմակերպվում և դրա գործունեությունը դադարեցվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության (այսուհետ` Հիմնադիր) որոշմամբ:
3. Հիմնարկի կանոնադրությունը և դրա մեջ կատարվող փոփոխությունները, կառուցվածքը և հաստիքային ցուցակը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարը (այսուհետ` Պետական մարմնի ղեկավար):
4. Իր գործունեության ընթացքում Հիմնարկը ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, այլ իրավական ակտերով, սույն կանոնադրությամբ, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերով:
5. Հիմնարկն իր իրավասության սահմաններում Հայաստանի Հանրապետության անունից կարող է ձեռք բերել և իրականացնել գույքային և անձնական ոչ գույքային իրավունքներ, կրել պարտականություններ, դատարանում հանդես գալ որպես հայցվոր կամ պատասխանող:
6. Հիմնարկի անվանումն է`
հայերեն լրիվ` Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկ.
կրճատ` «Արմավիր» քրեակատարողական հիմնարկ.
ռուսերեն լրիվ` ՈՒգօլօվնօ-իսպօլնիտելնօյե ուչրեժդենիե «Արմավիռ» Մինիստեռստվա յուստիցիի Ռեսպուբլիկի Առմենիյա.
կրճատ` ՈՒգօլօվնօ-իսպօլնիտելնօյե ուչրեժդենիե «Արմավիռ»
անգլերեն լրիվ` Criminal-executive institution «Armavir» of the Ministry of justice of the Republic of Armenia.
կրճատ` Criminal-executive institution «Armavir»:
7. Հիմնարկի գտնվելու վայրն է` Հայաստանի Հանրապետություն, Արմավիրի մարզ, քաղաք Էջմիածին, Չոբանքարա հողամաս:
8. Հիմնարկն ունի Հայաստանի Հանրապետության պետական զինանշանի պատկերով և իր` հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն անվանմամբ կլոր կնիք: Հիմնարկը կարող է ունենալ այլ կնիքներ, դրոշմակնիքներ, դրոշմակներ, ձևաթղթեր և անհատականացման այլ միջոցներ: Անհատականացման այլ միջոցների ձևերը հաստատվում են Պետական մարմնի ղեկավարի կողմից:
i
9. Հիմնարկի հիմնական գործառույթն ազատազրկման ձևով պատժի կատարումը կամ կալանքի տակ պահելն է:
(9-րդ կետը փոփ. 16.02.16 թիվ 61-Ն հրաման)
10. Հիմնարկի պարտավորությունների կատարման համար պատասխանատվություն է կրում Հայաստանի Հանրապետությունը:
II. ՀԻՄՆԱՐԿԻ ԳՈՒՅՔԸ
1. Հիմնարկի գույքը ձևավորվում է Հիմնադրի կողմից հիմնարկին ամրացված գույքից, որը հաշվառվում է հիմնարկի հաշվեկշռում:
2. Հիմնադրի կողմից հիմնարկին հանձնված գույքը ենթակա է հաշվառման օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
3. Հիմնարկի պահպանման ծախսերն ամբողջությամբ ֆինանսավորվում են պետական բյուջեի միջոցներով:
4. Հիմնարկն ունի ինքնուրույն հաշվեկշիռ:
III. ՀԻՄՆԱՐԿԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ
i
1. Հիմնարկի հիմնական խնդիրներն են.
1) քրեական պատիժների կատարման կապակցությամբ դատարանների օրենքով սահմանված կարգով օրինական ուժի մեջ մտած դատավճիռները և որոշումները Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված կարգով կատարելը, կալանավորված անձանց կալանքի տակ պահելը, ինչպես նաև` դատապարտյալների և կալանավորված անձանց փոխադրումներին աջակցելը.
2) Հիմնարկում օրինականության, այնտեղ պահվող անձանց, իչնպես նաև դրա տարածքում գտնվող անձնակազմի և քաղաքացիների անվտանգությունն ապահովելը.
3) դատապարտյալների և կալանավորված անձանց սոցիալ-հոգեբանական վերականգնումն ապահովելը.
4) իրավապահ մարմիններին հանցագործությունների կանխարգելման և բացահայտման աշխատանքներում աջակցելը.
5) դատապարտյալների և կալանավորված անձանց կյանքի և առողջության պահպանման, անձնական և մշակութային զարգացման պայմանները և նրանց զբաղվածությունն ապահովելը:
2. Հիմնարկն իր հիմնական գործառույթներն իրականացնելիս.
1) մշակում է օրենսդրական ակտերում փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու մասին առաջարկություններ, ինչպես նաև համապատասխան իրավական ակտերի նախագծեր.
2) առաջարկություններ է ներկայացնում քրեակատարողական ծառայության կենտրոնական մարմնի ղեկավարին (այսուհետ` Վարչության պետ) օտարերկրյա պետությունների համապատասխան մարմինների, ինչպես նաև միջազգային կազմակերպությունների հետ պայմանագրային կամ այլ կապեր հաստատելու վերաբերյալ.
3) ուսումնասիրում է իր առջև դրված խնդիրների իրականացման գործընթացը և միջոցներ ձեռնարկում բացահայտված թերությունների և բացթողումների վերացման ուղղությամբ.
4) իրականացնում է իր կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարումը և պայմաններ է ստեղծում դրանց գործունեության արդյունավետության բարձրացման համար.
5) միջոցներ է ձեռնարկում դատապարտյալների և կալանավորված անձանց Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ և օրենքներով սահմանված իրավունքների, ինչպես նաև կենցաղային և բժշկական պահանջմունքների ապահովման ուղղությամբ.
6) միջոցներ է ձեռնարկում դատապարտյալների և կալանավորված անձանց` օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով մեկուսացման, նրանց նկատմամբ հսկողության արդյունավետության բարձրացման և նրանց կողմից իրենց պարտականությունների կատարման ուղղությամբ.
7) մշտական հսկողություն է իրականացնում Հիմնարկում տիրող իրավիճակի նկատմամբ, բացասական հետևանքներ առաջացնող և իրավիճակը վատթարացնող արտակարգ պատահարների դեպքերում ձեռնարկում է անհրաժեշտ անհետաձգելի գործողություններ, ինչպես նաև մշակում է միջոցառումներ` հետագայում նման դեպքերը բացառելու նպատակով.
8) դատապարտյալների և կալանավորված անձանց մոտ օրինապահ վարքագիծ ձևավորելու նպատակով իրականացնում է հոգեբանական, սոցիալական, մանկավարժական և այլ ծրագրեր` դրանում ներգրավելով հասարակական և այլ կազմակերպությունների, միավորումների, ինչպես նաև քաղաքացիների.
9) Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ և օրենքով սահմանված կարգով ապահովում է համաներման և ներման ակտերի կատարումը.
10) կազմակերպում է դատապարտյալներին և կալանավորված անձանց սննդամթերքով և հանդերձանքով ապահովելը.
11) իր վրա դրված խնդիրներն իրականացնելու նպատակով համագործակցում է այլ գերատեսչությունների և մարմինների հետ, վարում է բանակցություններ և կնքում պայմանագրեր.
12) ապահովում է ֆինանսական, նյութատեխնիկական միջոցների արդյունավետ բաշխումը, օրենսդրությամբ սահմանված կարգով հսկողություն է իրականացնում դրանց օգտագործման նկատմամբ.
13) օրենքով սահմանված կարգով անց է կացնում ենթակա կառուցվածքային ստորաբաժանումների ստուգումներ.
14) ընդհանրացնում և վերլուծության է ենթարկում քրեական պատիժների կատարման, ինչպես նաև դատապարտյալների և կալանավորված անձանց վերաբերյալ վիճակագրական և տեղեկատվական բնույթի տվյալները.
15) ապահովում է աշխատանքի անվտանգության և հիգիենիկ, հակահամաճարակային կանոնների պահպանությունը հիմնարկում.
16) կազմակերպում է Հիմնարկի մոբիլիզացիոն պատրաստվածության ապահովումը, հսկողություն է իրականացնում ռազմական դրության և արտակարգ իրավիճակների պայմաններում գործելու պատրաստության աստիճանի բարձրացման նկատմամբ.
17) ապահովում է հակահրդեհային կանոնների պահպանությունը Հիմնարկի շենքերում և շինություններում.
18) օրենսդրությամբ սահմանված կարգով իր իրավասության սահմաններում քննության է առնում քրեակատարողական հիմնարկում մարդու իրավունքների և ազատությունների խախտումների մասին քաղաքացիների, դատապարտյալների և կալանավորված անձանց դիմումներն ու բողոքները.
19) առաջարկություններ է ներկայացնում Հիմնարկի վերանորոգման աշխատանքների ծրագրերի, նախագծահաշվարկային փաստաթղթերի մշակման և դրանց օգտագործման ընթացքի վերաբերյալ.
20) օրենսդրությամբ սահմանված կարգով իրականացնում է հաշվապահական հաշվառում, կազմում է հաշվետվություններ և դրանք ներկայացնում է Վարչության պետին և իրավասու մարմիններին, վերահսկողություն է իրականացնում կատարվող ֆինանսական և տնտեսական գործարքների օրինականության ու նպատակահարմարության, պետական միջոցների խնայողաբար ու արդյունավետ օգտագործման նկատմամբ.
21) վարում է ինքնուրույն գործավարություն` Պետական մարմնի ղեկավարի կողմից սահմանված կարգով.
22) հսկողություն է իրականացնում անձնակազմի կողմից համազգեստ կրելու կանոնները պահպանելու նկատմամբ.
23) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, օրենքներով և այլ իրավական ակտերով սահմանված և ծառայության իրավասությանն առնչվող այլ գործառույթներ:
(III գլուխը փոփ. 16.02.16 թիվ 61-Ն հրաման)
IV. ՀԻՄՆԱՐԿԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՂԵԿԱՎԱՐՈՒՄԸ
1. Հիմնարկի գործունեության ղեկավարումն իրականացնում են քրեակատարողական Վարչության պետը և Հիմնարկի պետը:
2. Վարչության պետը`
1) իրականացնում է Հիմնարկի ընդհանուր ղեկավարումը.
2) լսում է Հիմնարկի գործունեության մասին հաշվետվություններ, դրանք ներկայացնում Պետական մարմնի ղեկավարի հաստատմանը.
3) Օրենքով և իրավական այլ ակտերով սահմանված կարգով վերահսկողություն է իրականացնում Հիմնարկին ամրացված կամ Հիմնարկի օգտագործմանը հանձնված պետական սեփականության պահպանության նկատմամբ.
4) Օրենքով, իրավական այլ ակտերով և սույն կանոնադրությամբ նախատեսված հիմնարկի գործունեության բնագավառին, նպատակներին և խնդիրներին համապատասխան` Հիմնարկի գործունեության հիմնական ուղղությունների մասին առաջարկություններ է ներկայացնում Պետական մարմնի ղեկավարին.
5) Օրենքով սահմանված իր իրավասության սահմաններում Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողներին, քաղաքացիական հատուկ ծառայողներին և վարձու աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսանքի և կարգապահական տույժի միջոցներ.
6) իրականացնում է օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ նախատեսված այլ լիազորություններ:
3. Հիմնարկի պետը`
1) Օրենքով և սույն կանոնադրությամբ սահմանված կարգով օգտագործում, տիրապետում և տնօրինում է Հիմնարկին ամրացված պետական գույքը, վերահսկողություն է իրականացնում Հիմնարկին ամրացված կամ Հիմնարկի օգտագործմանը հանձնված պետական սեփականության պահպանության նկատմամբ.
2) Վարչության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում Հիմնարկի գործունեության հիմնական ուղղությունների վերաբերյալ.
3) Վարչության պետին առաջարկություններ է ներկայացնում Հիմնարկում աշխատանքի ընդունելու, ինչպես նաև Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողների, քաղաքացիական հատուկ ծառայողների և վարձու աշխատողների պաշտոնական առաջխաղացման վերաբերյալ.
4) Օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով, իր իրավասության սահմաններում Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողների, քաղաքացիական հատուկ ծառայողների և վարձու աշխատողների նկատմամբ կիրառում է խրախուսանքի և կարգապահական տույժի միջոցներ.
5) Օրենքով և այլ իրավական ակտերով սահմանված կարգով հսկողություն է իրականացնում Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողների, քաղաքացիական հատուկ ծառայողների և վարձու աշխատողների աշխատանքային կարգապահության, ինչպես նաև նրանց կողմից աշխատանքային պարտականությունների ժամանակին և պատշաճ կատարման նկատմամբ.
6) առաջարկություններ է ներկայացնում Վարչության պետին Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողներին և քաղաքացիական հատուկ ծառայողներին կոչում կամ դասային աստիճան շնորհելու վերաբերյալ.
7) ներկայացնում է Հիմնարկի շահերը պետական, միջազգային կազմակերպություններում և օտարերկրյա պետություններում.
8) Օրենսդրությամբ սահմանված իր իրավասության սահմաններում իրականացնում է քաղաքացիների ընդունելություն, քննության է առնում դիմումներ, բողոքներ և դրանցով ներկայացնում համապատասխան որոշումներ.
9) Հիմնարկում օրենսդրությամբ սահմանված կարգով անց է կացնում օպերատիվ խորհրդակցություններ, որտեղ քննարկվում են քրեակատարողական ծառայողների և քաղաքացիական հատուկ ծառայողների հաշվետվությունները, ինչպես նաև նրանց միջև փորձի փոխանակման, աշխատանքային ծրագրերի կատարման ընթացքի և հիմնարկի խնդիրներից բխող այլ հարցեր.
10) տալիս է Հիմնարկի անունից հանդես գալու լիազորագրեր.
11) Օրենքով սահմանված կարգով աշխատանքի է նշանակում և աշխատանքից ազատում է քրեակատարողական Հիմնարկի կրտսեր խմբի պաշտոնների ծառայողներին և վարձու աշխատողներին.
12) արձակում է համապատասխան հրամաններ Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողներին, քաղաքացիական հատուկ ծառայողներին և վարձու աշխատողներին օրենքով սահմանված արձակուրդ տրամադրելու մասին.
13) Օրենքով և սույն կանոնադրությամբ նախատեսված իր լիազորությունների շրջանակներում արձակում է հրամաններ, տալիս ցուցումներ, ինչպես նաև ընդունում որոշումներ.
14) իրականացնում է օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ նախատեսված այլ լիազորություններ.
15) Հիմնարկի պետը Օրենքով, իրավական այլ ակտերով և սույն կանոնադրությամբ իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակներում ղեկավարում է Հիմնարկի ընթացիկ գործունեությունը և կրում է պատասխանատվություն օրենքների, իրավական այլ ակտերի, Հիմնադրի որոշումների, Պետական մարմնի ղեկավարի և Վարչության պետի հրամանների ու ցուցումների, ինչպես նաև Հիմնարկի կանոնադրության պահանջները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար.
16) Հիմնարկի պետը Օրենքով սահմանված կարգով լրիվ գույքային պատասխանատվություն է կրում իր մեղքով պետությանը պատճառված վնասի համար:
4. Հիմնարկի պետի բացակայության դեպքում նրան փոխարինող անձին նշանակում է Պետական մարմնի ղեկավարը:
5. Հիմնարկի գործունեությունը կազմակերպվում և իրականացվում է աշխատանքային ծրագրերի հիման վրա:
6. Հիմնարկի աշխատանքային ծրագրերը հաստատում է Վարչության պետը:
IV.1 ՀԻՄՆԱՐԿԻ ՏԵՂԱՄԱՍԻ ՂԵԿԱՎԱՐՈՒՄԸ
i
1. Հիմնարկի տեղամասի (այսուհետ` Տեղամաս) ղեկավարումն իրականացնում է տեղամասի պետը:
2. Հիմնարկի տեղամասի պետը գործում է Հիմնարկի պետի անմիջական ենթակայությամբ:
3. Հիմնարկի տեղամասի պետն իր առջև դրված խնդիրներն իրականացնում է` համագործակցելով Հիմնարկի կառուցվածքային ստորաբաժանումների հետ:
4. Հիմնարկի տեղամասի պետը`
1) համակարգում է Տեղամասում տարբեր ստորաբաժանումների կողմից իրականացվող աշխատանքները, միջոցներ է իրականացնում դրանց կատարելագործման ուղղությամբ.
2) միջոցներ է ձեռնարկում իր առջև դրված խնդիրների իրականացման գործընթացն ուսումնասիրելու ու վերլուծելու և բացահայտված թերությունները վերացնելու ուղղությամբ.
3) համապատասխան հրամանի կամ ցուցումի հիման վրա իրականացնում է ուսումնասիրություններ և, ըստ անհրաժեշտության, համապատասխան առաջարկություններ է ներկայացնում Հիմնարկի պետին` Տեղամասի գործունեությանն առնչվող օրենսդրության կատարելագործման կամ աշխատանքներում առկա թերությունները վերացնելու վերաբերյալ.
4) կազմում է Տեղամասի գործունեության աշխատանքային ծրագրեր, պատրաստում է կիսամյակային և տարեկան հաշվետվություններ և ներկայացնում Հիմնարկի պետին.
5) հետևում է Տեղամասում աշխատանքներ իրականացնող ստորաբաժանումների աշխատակիցների աշխատանքային կարգապահության` իրենց պարտականությունների ժամանակին և պատշաճ կատարման նկատմամբ` համապատասխան ստորաբաժանումների ղեկավարներին և Հիմնարկի պետին ներկայացնելով առաջարկություններ.
6) Հիմնարկի պետի հրամանի հիման վրա անցկացնում է ծառայողական քննություններ կամ մասնակցում դրանց.
7) հսկողություն է իրականացնում Տեղամասում կալանավորված անձանց և դատապարտյալների օրվա կարգացուցակի պահպանման նկատմամբ.
8) Հիմնարկի համապատասխան ստորաբաժանումների միջոցով ապահովում է Տեղամասի շենք-շինությունների և տարածքի սանիտարահիգիենիկ մաքրությունը և ենթակառուցվածքների անխափան աշխատանքը.
9) համակարգում է Տեղամասում պահվող կալանավորված անձանց և դատապարտյալներին սննդամթերքով, հանդերձանքով, անձնական հիգիենայի և անկողնային պարագաներով ապահովելու աշխատանքները, անհրաժեշտության դեպքում առաջարկություններ է ներկայացնում Հիմնարկի պետին.
10) Տեղամասում պատիժ կրող դատապարտյալների վերաբերյալ բնութագրեր կազմելիս գրավոր կարծիք է ներկայացնում համապատասխան ստորաբաժանմանը.
11) Հիմնարկի պետին առաջարկություն է ներկայացնում Տեղամասում պահվող կալանավորված անձանց և դատապարտյալներին խրախուսելու կամ կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու մասին.
12) անհրաժեշտության դեպքում Տեղամասում պահվող կալանավորված անձանց և դատապարտյալներին ըստ խցերի կամ կացարանների տեղաբաշխման վերաբերյալ գրավոր առաջարկություն է (դիրքորոշում) ներկայացնում Հիմնարկի պետին`
13) անհրաժեշտության դեպքում առաջարկություն է ներկայացնում Հիմնարկի պետին Տեղամասում խուզարկություններ և տեխնիկական ստուգումներ անցկացնելու վերաբերյալ, Հիմնարկի պետի հանձնարարությամբ մասնակցում է խուզարկություններին և տեխնիկական ստուգումներին.
14) հսկողություն է իրականացնում Տեղամասում իրականացվող մշակութային, մարզական, կրթական և այլ միջոցառումների իրականացման նկատմամբ, Հիմնարկի պետին ներկայացնում է առաջարկություններ` այդպիսիք կազմակերպելու անհրաժեշտության և նպատակահարմարության վերաբերյալ.
15) Հիմնարկի պետին ներկայացնում է առաջարկություն` տեղամասում պատիժ կրող դատապարտյալներին սոցիալական վերականգնման նպատակով կարճաժամկետ մեկնումներ տրամադրելու, տեխնիկատնտեսական աշխատանքներում ներգրավելու, ինչպես նաև կարճատև և երկարատև տեսակցություններ տրամադրելու վերաբերյալ, Հիմնարկի պետի հանձնարարությամբ, կամ Հիմնարկի այլ ստորաբաժանումների ղեկավարների հետ համագործակցության շրջանակներում կարծիք է ներկայացնում Տեղամասում պատիժ կրող դատապարտյալներին սոցիալական վերականգնման նպատակով կարճաժամկետ մեկնումներ տրամադրելու, տեխնիկատնտեսական աշխատանքներում ներգրավելու, ինչպես նաև կարճատև և երկարատև տեսակցություններ տրամադրելու նպատակահարմարության վերաբերյալ:
5. Տեղամասի պետը հաշվետու է Հիմնարկի պետին: Տեղամասի պետը պատասխանատվություն է կրում իր պարտականությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար:
(IV.1 գլուխը լրաց. 16.02.16 թիվ 61-Ն հրաման)
V. ՀԻՄՆԱՐԿԻ ՔՐԵԱԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԸ, ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԸ ԵՎ ՎԱՐՁՈՒ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԸ
1. Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողների, քաղաքացիական հատուկ ծառայողների և վարձու աշխատողների գործառնական պարտականությունները և իրավունքների շրջանակները սահմանվում են Պետական մարմնի ղեկավարի կողմից հաստատված ծառայողական կանոնակարգերով:
2. Իրենց պարտականությունները կատարելիս քրեակատարողական ծառայողները, քաղաքացիական հատուկ ծառայողները և վարձու աշխատողները ղեկավարվում են Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, Հայաստանի Հանրապետության օրենքներով, այլ իրավական ակտերով, սույն կանոնադրությամբ, Պետական մարմնի ղեկավարի և Վարչության պետի հրամաններով և ցուցումներով, Պետական մարմնի կոլեգիայի որոշումներով, սույն կանոնադրությամբ և աշխատանքային ծրագրերով, ինչպես նաև Պետական մարմնում սահմանված աշխատանքային ներքին կարգապահության կանոններով և ծառայողական կանոնակարգերով:
3. Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողները, քաղաքացիական հատուկ ծառայողները և վարձու աշխատողները հաշվետու են ըստ վերադասության և գործում են յուրաքանչյուրն իր աշխատանքային ծրագրին համապատասխան:
4. Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողները և քաղաքացիական հատուկ ծառայողները պարտավոր են ենթարկվել աշխատանքային կարգապահությանը, ժամանակին ներկայանալ ծառայության, տագնապի ազդանշան ստանալուն պես ներկայանալ ծառայության և գործել այդ ժամանակահատվածի համար տրված հրահանգների համաձայն:
5. Հիմնարկի քրեակատարողական ծառայողները, քաղաքացիական հատուկ ծառայողները և վարձու աշխատողները պարտավոր են բարեխղճորեն օգտագործել ծառայողական պարտականությունները կատարելու համար իրենց տրամադրված գույքը, սպառազինությունը, կապի, տրանսպորտային և այլ միջոցները:
VI. ՀԻՄՆԱՐԿԻ ՎԵՐԱԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ ԵՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐԵՑՈՒՄԸ
1. Հիմնարկը վերակազմակերպվում է, ինչպես նաև դրա գործունեությունը դադարում է Հիմնադրի որոշմամբ` Պետական մարմնի ղեկավարի ներկայացմամբ:
2. Հիմնարկի գործունեությունը դադարեցված է համարվում դրա վերաբերյալ Հիմնադրի որոշումն օրենքով սահմանված կարգով ուժի մեջ մտնելուց հետո:
3. Հիմնարկի գործունեությունը դադարելու դեպքում նրան ամրացված գույքի տնօրինման կարգը սահմանվում է Հիմնարկի գործունեությունը դադարելու մասին որոշմամբ: