Սեղմել Esc փակելու համար:
{21.04.2018 - 20.06.2019} ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

{21.04.2018 - 20.06.2019} ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐ ...

Ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   21.04.2018  -ից մինչեւ   20.06.2019  -ը:     անցնել գործող խմբագրությանը
 

 

040.1419.101110

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

4 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1419-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1942-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(1-ին մաս)

 

«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ և 72-րդ հոդվածներին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների արդյունավետ կառավարման, ինչպես նաև ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց վրա գտնվող ինժեներական կառույցների պահպանման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը` համաձայն հավելվածի:

i

2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի «Ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ, ձմեռային պահպանության և շահագործման աշխատանքների մասին» N 1942-Ն որոշումը:

i

3. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարին` սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո մեկամսյա ժամկետում մշակել և հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող և առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների, թունելների, հանգստյան գոտիների և ավտոտաղավարների ու պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ) պահպանման նորմատիվային փաստաթղթերը:

(3-րդ կետը փոփ. 17.02.11 թիվ 112-Ն որոշում)

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 10-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի

N 1419-Ն որոշման

 

ԿԱՐԳ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԵՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի, պահպանման մակարդակի գնահատման, ինչպես նաև պահպանման աշխատանքների ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:

2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման հիմնական խնդիրն է` մշտապես ապահովել ճանապարհի և կառույցների պահպանվածությունն այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է անվտանգ և անխափան երթևեկության ապահովման պահանջներին:

i

3. Պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 5-7 տարի ժամկետով (յուրաքանչյուր տարի կողմերի համաձայնությամբ պայմանագրի արժեքի վերանայման հնարավորությամբ) այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են սույն կարգի IV գլխի Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մրցույթների առարկան և մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներում նշված նվազագույն տեխնիկական պահանջները և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքին համապատասխան:

(3-րդ կետը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

4. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են պահպանման հետևյալ տեսակները`

1) ընթացիկ ամառային պահպանում-ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով, հողային պաստառում, օտարման շերտում, երթևեկելի մասում, արհեստական կառուցվածքներում և կահավորանքում իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատվածում ապահովում են`

ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,

բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների, ճանապարհային կառույցների և ավտոմոբիլային ճանապարհների օտարման շերտերի խնամքը.

գ. ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա և ճանապարհային կառույցներում առաջացած փոքրածավալ վնասվածքների վերացումը (ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանք է համարվում նաև մինչև 20 մ 3 մեկ տեղում թափվածքների մաքրումը).

2) ընթացիկ ձմեռային պահպանում - ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով, հողային պաստառում, օտարման շերտում, երթևեկելի մասում, արհեստական կառուցվածքներում և կահավորանքում իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք ձմեռվա ժամանակահատվածում ապահովում են`

ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,

բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների և ճանապարհային կառույցների պահպանումը ձյան կուտակումներից և մերկասառույցից:

5. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են հետևյալ ժամանակահատվածները`

1) ընթացիկ ամառային պահպանման համար (գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատված) - տվյալ տարվա ապրիլի 1-ից մինչև նոյեմբերի 16-ը.

2) ընթացիկ ձմեռային պահպանման համար (ձմեռվա ժամանակահատված)-տվյալ տարվա հունվարի 1-ից մինչև ապրիլի 1-ը և նոյեմբերի 16-ից մինչև հունվարի 1-ը:

6. Հաշվի առնելով տարածաշրջանին բնորոշ և ընթացիկ տարվա բնակլիմայական պայմանները` տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի հրամանով սույն կարգի 5-րդ կետում նշված ժամկետների սկիզբն ու ավարտը կարող են փոփոխվել:

7. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի գնահատումն իրականացվում է հետևյալ նպատակներով`

1) պատվիրատուի և կապալառուի միջև կնքված պայմանագրում նշված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի աստիճանի որոշումը, որի հիման վրա, պայմանագրի պահանջներից ելնելով, որոշվում է կատարված աշխատանքների վճարի չափը.

2) տարբեր կապալառուներից ավտոմոբիլային ճանապարհի, դրա մի հատվածի, ցանցի պահպանման փաստացի մակարդակի վերաբերյալ տեղեկատվության ստացում, հանրությանն իրազեկում:

i

8. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի գնահատումը, ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատումը և կատարված աշխատանքների ընդունումն իրականացվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման (այսուհետ` պատասխանատու) կողմից: Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման 3-րդ կետում նշված դրույթները` ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատուներ են սահմանվում`

1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված` Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության ենթակայության միջպետական և հանրապետական նշանակության ճանապարհների մասով` «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունը.

2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված համապատասխան մարզի ենթակայության ճանապարհների մասով` մարզպետի որոշմամբ սահմանված պատասխանատու ստորաբաժանումը:

(8-րդ կետը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն, 06.06.2019 թիվ 733-Ն որոշումներ)

 

II. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԽՄԲԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ, ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐԸ, ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՆՈՐՄԱՏԻՎ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ, ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ

 

9. Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակը բնորոշվում է նրա շահագործողական հատկանիշներով, որոնցից կարևորագույնը ծածկի վիճակն է: Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակի գնահատման հիմնական ցուցանիշ է սահմանվում ծածկի փոսայնությունը, լրացուցիչ ցուցանիշ է համարվում կողնակների և կողային ջրահեռացման առուների վիճակը: Ավտոմոբիլային ճանապարհներն ըստ վիճակի խմբավորվում են համաձայն սույն կարգի N 1 աղյուսակի:

i

10. Միայն պահպանման աշխատանքների կատարման արդյունքում ավտոմոբիլային ճանապարհի խումբը չի կարող փոփոխվել դեպի ավելի բարձր խմբի: Ավտոմոբիլային ճանապարհի խմբի փոփոխությունը դեպի ավելի բարձր խումբ կատարվում է միայն տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի միջին, հիմնական նորոգումից կամ վերակառուցումից հետո:

 

Աղյուսակ 1. Ավտոմոբիլային ճանապարհների խմբավորումները

 

._____________________________________________________________________.

|Ավտոմոբիլա- |Վիճակը |Խումբը և  խմբի ծածկագիրը    |Երթևե-   |Կողնակնե-|

|յին         |       |                            |կելի մասի|րի և     |

|ճանապարհի   |       |                            |փոսայնու-|կողային  |

|նշանակու-   |       |                            |թյունը   |ջրահեռաց-|

|թյունը      |       |                            |(տոկոսն  |ման      |

|            |       |                            |ամբողջի  |առուների |

|            |       |                            |նկատմամբ)|վիճակը   |

|            |       |                            |         |(նորմանե-|

|            |       |                            |         |րին      |

|            |       |                            |         |չհամապա- |

|            |       |                            |         |տասխանող |

|            |       |                            |         |տոկոսն   |

|            |       |                            |         |ամբողջի  |

|            |       |                            |         |նկատմամբ)|

|____________|_______|____________________________|_________|_________|

|Միջպետական  |երաշխի-|Միջպետական երաշխիքային-ՄԵ(0)|    0    |     0   |

|            |քային  |                            |    0-0.3|    0-5  |

|            |լավ    |Միջպետական լավ-ՄԼ (I)       |  0.3-2.5|    5-20 |

|            |բավարար|Միջպետական բավարար-ՄԲ (II)  |  2.5-ից |    20-ից|

|            |վատ    |Միջպետական վատ-ՄՎ (III)     |  բարձր  |    բարձր|

|____________|_______|____________________________|_________|_________|

|Հանրապետական|երաշխի-|Հանրապետական երաշխիքային -  |    0    |     0   |

|            |քային  |ՀԵ (0)                      |  մինչև  |    0-5  |

|            |լավ    |Հանրապետական լավ-ՀԼ (I)     |  0.5    |    5-20 |

|            |բավարար|Հանրապետական բավարար-ՀԲ (II)|  0.5-3.0|    20-ից|

|            |վատ    |Հանրապետական վատ-ՀՎ (III)   |  3.0-ից |    բարձր|

|            |       |                            |  բարձր  |         |

|____________|_______|____________________________|_________|_________|

|Տեղական     |երաշխի-|Տեղական երաշխիքային-ՏԵ (0)  |     0   |     0   |

|            |քային  |                            |  մինչև  |    0-5  |

|            |լավ    |Տեղական լավ-ՏԼ (I)          |  0.8    |    5-20 |

|            |բավարար|Տեղական բավարար-ՏԲ (II)     |  0.8-4.0|    20-ից|

|            |վատ    |Տեղական վատ-ՏՎ (III)        |  4.0-ից |    բարձր|

|            |       |                            |  բարձր  |         |

._____________________________________________________________________.

(10-րդ կետը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

 

i

10.1. Պետական ավտոմոբիլային ճանապարհների միջին, հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման ու ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար կարող է կնքվել մեկ պայմանագիր: Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով կարող է սահմանվել գործոնային գին` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2011 թվականի փետրվարի 10-ի N 168-Ն որոշման:

(10.1-ին կետը լրաց. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

i

10.2. Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով սահմանվում են ճանապարհային կահավորանքի, այդ թվում` նաև արգելափակոցների, վնասման դեպքերի հաշվառման և ճանապարհային կահավորանքին պատճառված վնասների վերականգնման և փոխհատուցման ստացման պայմանները:

(10.2-րդ կետը լրաց. 05.04.18 թիվ 377-Ն որոշում)

11. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների սահմանումները`

i

1) միջպետական երաշխիքային-միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակը հիմնանորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

2) միջպետական լավ - միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 0-0.3 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին`մինչև 5 տոկոս.

3) միջպետական բավարար - միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 0.3-2.5 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 5-20 տոկոս.

4) միջպետական վատ - միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 2.5 տոկոսից բարձր, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 20 տոկոսից բարձր.

5) հանրապետական երաշխիքային - հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակը հիմնանորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

6) հանրապետական լավ- հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է մինչև 0.5 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներինը` մինչև 5 տոկոս.

7) հանրապետական բավարար - հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 0.5.-3.0 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 5-20 տոկոս.

8) հանրապետական վատ - հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 3.0 տոկոսից բարձր, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 20 տոկոսից բարձր.

9) տեղական երաշխիքային - տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակը հիմնանորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.

10) տեղական լավ - տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է մինչև 0.8 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` մինչև 5 տոկոս.

11) տեղական բավարար - տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 0.8-4.0 տոկոս, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 5-20 տոկոս.

12) տեղական վատ - տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակ է, երբ գնահատման պահին ճանապարհահատվածի ծածկի ամբողջ մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 4.0 տոկոսից բարձր, կողնակների և կողային առուների անհամապատասխանությունը նորմաներին` 20 տոկոսից բարձր.

13) ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների նշված սահմանումները չեն տարածվում ավտոմոբիլային ճանապարհների այն հատվածների վրա, որոնք պահպանման ընթացքում ենթարկվել են տեխնածին կամ բնածին աղետների.

(11-րդ կետը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

12. Սույն կարգով ընդունված են պահպանման աշխատանքների նորմատիվային 3 մակարդակ` լավ, միջին և բավարար:

i

13. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման նորմատիվ մակարդակի բնութագրերը ներկայացված են սույն կարգի N 2 աղյուսակում:

 

Աղյուսակ 2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման նորմատիվ մակարդակների բնութագրերը

 

._____________________________________________________________________.

|Ավտոմոբիլային|            Պահպանման մակարդակի բնութագրերը            |

|ճանապարհի    |                                                       |

|պահպանման    |                                                       |

|մակարդակը    |                                                       |

|_____________|_______________________________________________________|

|Լավ          |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջները` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Ավտոմոբիլային ճանապարհն ապահովում է շուրջօրյա       |

|             |անխափան երթևեկություն`  բացառությամբ տեխնածին կամ      |

|             |բնածին աղետների դեպքերի (երկրաշարժ, երկարատև  ավելի    |

|             |քան 2 օր ձնաբքեր, սելավներ, գետերի ուժեղ հորդացում):   |

|_____________|_______________________________________________________|

|Միջին        |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջները` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում (բացի տեխնածին կամ բնածին աղետների       |

|             |դեպքերից)` ոչ ավելի քան 2 օր:                          |

|_____________|_______________________________________________________|

|Բավարար      |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված      |

|             |պահանջները` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում (բացի տեխնածին կամ բնածին աղետների       |

|             |դեպքերից)` ոչ ավելի, քան 5 օր:                         |

|_____________|_______________________________________________________|

|Թույլատրելի  |1. Բավարարված են սույն կարգի N 3 աղյուսակում նշված     |

|             |պահանջները` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի:                  |

|             |                                                       |

|             |2. Թույլատրվում է երթևեկության  ժամանակավոր            |

|             |սահմանափակում (բացի տեխնածին կամ բնածին աղետների       |

|             |դեպքերից) ոչ ավելի, քան 8 օր:                          |

._____________________________________________________________________.

(13-րդ կետը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

 

14. Նույն ավտոմոբիլային ճանապարհի տարբեր հատվածների համար կարող են սահմանվել պահպանման տարբեր մակարդակներ, որոնց սահմանումը պետք է հիմնված լինի ավտոմոբիլային ճանապարհի տվյալ հատվածի առկա վիճակի վրա:

15. Ընթացիկ ամառային պահպանման մակարդակի գնահատման ենթակա չեն այն ճանապարհահատվածները`

1) որոնք ենթարկվել են տեխնածին կամ բնածին աղետի` այն ժամանակահատվածում, որը սահմանվել է աղետի հետևանքների վերացման պետական մարմնի կողմից.

2) որոնք գնահատման ժամանակ ենթարկվում են հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման:

16. Սույն կարգի 15-րդ կետում նշված ճանապարհահատվածները ենթակա են միայն ձմեռային պահպանման և գնահատվում են միայն ձմեռային պահպանման աշխատանքների մակարդակի որոշման համար:

17. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակն ուսումնասիրվում ու գնահատվում է պատասխանատուի կողմից: Ընթացիկ տարվա մինչև հուլիսի 15-ը ընկած ժամանակահատվածում հաջորդ տարվա համար իրականացվում է ճանապարհների վիճակի գնահատում, որի հիման վրա որոշվում է ճանապարհի վիճակը և խումբը` սույն կարգի Աղյուսակ 1-ում բերված չափանիշներին համապատասխան:

18. ՈՒսումնասիրության և գնահատման վերաբերյալ պատասխանատուի կողմից նախապատրաստվում է ճանապարհների վիճակի և պահպանման մակարդակների գնահատման ակտ (Ձև 1), որը հաստատվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից:

19. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման առաջարկվող մակարդակը որոշվում է սույն կարգի Աղյուսակ 2-ում բերված պահպանման մակարդակի բնութագրերով:

 

Ձև N 1

«Հաստատում եմ»

 

_______________________________

                             Լիազոր ներկայացուցիչ _______________________

                                                  (պաշտոն, անուն,

                                                  ազգանուն, ստորագրություն)

                                                  ______ _________ 20  թ.

 

ԱԿՏ

 

ՀՀ _____ մարզի ______________ նշանակության ավտոճանապարհների վիճակի

և 20.. թ.-ին դրանց պահպանման մակարդակների գնահատման

 

Հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2010 թ.-ի նոյեմբերի 4-ի N 1419-Ն որոշմամբ հաստատված ՀՀ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգի պահանջները, ուսումնասիրվել են ՀՀ ________ մարզում գտնվող __________ նշանակության ավտոճանապարհների վիճակները:

Հիմք ընդունելով ուսումնասիրությունների արդյունքները` գնահատվել են ներքոնշյալ ավտոճանապարհների պահպանման համար անհրաժեշտ մակարդակները:

Հիմնվելով վերոգրյալի վրա արձանագրվում է հետևյալը`

 

._____________________________________________________________________.

|Ավտոճանապարհի   |Ավտոճանապարհի |Պահպանման     |Ճանապարհա- |Պահպանման |

|անվանումը       |տեխնիկական    |հատվածների    |հատվածների |պահանջվող |

|և  կիլոմետրերը  |կարգը         |երկարություն  |վիճակի     |մակարդակը |

|                |              |ըստ գնահատման |ծածկագիրը  |          |

|                |              |(կմ)          |           |          |

|_____________________________________________________________________|

|            ՀՀ ________ մարզի _________ տարածաշրջան                  |

|_____________________________________________________________________|

|                Պահպանման ժամանակաշրջանը` ՁՄԵՌ                       |

|_____________________________________________________________________|

|                |              |              |           |          |

|________________|______________|______________|___________|__________|

|Ընդամենը        |              |              |           |          |

|_____________________________________________________________________|

|         Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ                 |

|_____________________________________________________________________|

|                |              |              |           |          |

|________________|______________|______________|___________|__________|

|Ընդամենը        |              |              |           |          |

._____________________________________________________________________.

 

Ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման լիազոր ներկայացուցիչ

(նշել պաշտոնը և անուն, ազգանունը) _____________ ______ «____» 20 թ.

ստորագրություն

 

_______________________________________________________

Սահմանումներ`

1. Ավտոճանապարհի տեխնիկական կարգ - ավտոճանապարհների կարգ համաձայն ՀՀՇՆ IV-11.05.02-99

2. Պահպանման հատվածների երկարություն ըստ գնահատման (կմ)-պահպանման ենթակա ճանապարհահատվածների երկարություն ըստ N 1 աղյուսակում բերված չափանիշների

3. Ճանապարհահատվածների վիճակի ծածկագիրը - ճանապարհահատվածների վիճակի ծածկագիրը` համաձայն N 1 աղյուսակի

4. Պահպանման պահանջվող մակարդակը - պահպանման մակարդակը` համաձայն Աղյուսակ N 2-ի

 

III. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ

 

20. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակը գնահատվում է պահպանվող ճանապարհահատվածի ամբողջ երկարությամբ` ըստ սույն կարգով սահմանված պահանջվող պահպանման մակարդակների:

21. Որպես պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ցուցանիշ` ընդունվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի հողային պաստառում, օտարման շերտում, երթևեկելի մասում, արհեստական կառուցվածքներում և կահավորանքում թերությունների առկայությունը:

22. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակը բնորոշող ցուցանիշների նկատմամբ առաջադրվող պահանջները գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջանի և ձմեռային ժամանակաշրջանի համար ներկայացված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում:

23. Թերությունների վերացման ժամկետները նշված են պահպանման աշխատանքների կատարման նկատմամբ ընթացիկ հսկողության և թերությունների վերացման ժամկետի գնահատման համար:

 

i

Աղյուսակ 3. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ցուցանիշներին առաջադրվող պահանջները

 

1) Ընթացիկ ամառային պահպանում

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի|Ցուցանիշի անվանումը,      |Վիճակի   |Պահպանման մակարդակը   |

|ծածկագիրը|թերության բովանդակությունը|գնահատա- |______________________|

|         |                          |կանը     |լավ |միջին|բավա-|թույ-|

|         |                          |         |    |     |րար  |լատրե|

|         |                          |         |    |     |     |լի   |

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|    1    |            2             |    3    | 4  |  5  |  6  |  7  |

|_____________________________________________________________________|

|                1. Հողային պաստառ և  օտարման շերտ                    |

|_____________________________________________________________________|

|1.1.     |Կողնակը բարձր է երթևեկելի |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |մասի եզրից և  (կամ)       |յին      |թույ|     |     |     |

|         |կողնակը ցածր է երթևեկելի  |         |լա- |     |     |     |

|         |մասի եզրից ավելի քան 5 սմ,|         |տըր-|     |     |     |

|         |և  (կամ) կողնակը հարթեցված|         |վում|     |     |     |

|         |չէ և  (կամ) կողնակին      |լավ      |  50|  100|    -|    -|

|         |առկա է 10 սմ-ից բարձր     |բավարար  |   -|  100|  150|    -|

|         |խոտածածկույթ, և  (կամ)    |վատ      |   -|    -|    -|  150|

|         |առկա են երթևեկությանը     |         |    |     |     |     |

|         |խանգարող ճյուղեր, և  (կամ)|         |    |     |     |     |

|         |բաժանարար գոտում առկա են  |         |    |     |     |     |

|         |25 սմ-ից բարձր            |         |    |     |     |     |

|         |խոտածածկույթ, և  (կամ)    |         |    |     |     |     |

|         |տեսանելիությանը խանգարող  |         |    |     |     |     |

|         |1.2 մ-ից բարձր թփեր       |         |    |     |     |     |

|         |(գծմ/կմ): Թերության       |         |    |     |     |     |

|         |վերացման ժամկետը 10 օր է: |         |    |     |     |     |

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|1.2.     |Չմաքրված կողային առուներ  |երաշխիքա-|  10|    -|    -|    -|

|         |և  (կամ) վաքեր (ջրի       |յին      |    |     |     |     |

|         |բերվածքներ, լանջերի       |լավ      |  20|   30|    -|    -|

|         |թափվածքներ) (լցվածության  |բավարար  |   -|   40|   50|    -|

|         |տոկոս): Թերության վերացման|վատ      |   -|    -|    -|   50|

|         |ժամկետը 5 օր է:           |         |    |     |     |     |

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|1.3.     |Աղբ և  օտար առարկաներ`    |երաշխիքա-| 300|    -|    -|    -|

|         |ճանապարհի օտարման շերտի   |յին      |    |     |     |     |

|         |սահմաններում, որոնք       |լավ      | 300|  200|    -|    -|

|         |հանդիպում են հաճախ,       |բավարար  |   -|  150|  100|    -|

|         |քան (մ):                  |վատ      |   -|    -|    -|  100|

|         |Թերության վերացման        |         |    |     |     |     |

|         |ժամկետը 1 օր է:           |         |    |     |     |     |

|_____________________________________________________________________|

|                    2. Երթևեկելի  մաս և  մայթեր                      |

|_____________________________________________________________________|

|2.1.     |Փոսեր` երթևեկելի  մասի վրա|երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |ոչ ավելի (տոկոս ընդհանուր |յին      |թույ|     |     |     |

|         |մակերեսից):               |         |լա- |     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|         |տըր-|     |     |     |

|         |7 օր է:                   |         |վում|     |     |     |

|         |                          |լավ      | 0.2|  0.3|    -|    -|

|         |                          |բավարար  |   -|  0.6|  0.7|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|     |

|         |                          |         |    |     |     |բավա-|

|         |                          |         |    |     |     |րար  |

|         |                          |         |    |     |     |անցա-|

|         |                          |         |    |     |     |նե-  |

|         |                          |         |    |     |     |լիու-|

|         |                          |         |    |     |     |թյուն|

|         |                          |         |    |     |     |և    |

|         |                          |         |    |     |     |ավտո-|

|         |                          |         |    |     |     |մոբի-|

|         |                          |         |    |     |     |լային|

|         |                          |         |    |     |     |տրանս|

|         |                          |         |    |     |     |պորտի|

|         |                          |         |    |     |     |անխա-|

|         |                          |         |    |     |     |փան  |

|         |                          |         |    |     |     |եր-  |

|         |                          |         |    |     |     |թևե- |

|         |                          |         |    |     |     |կու- |

|         |                          |         |    |     |     |թյուն|

|         |                          |         |    |     |     |ապահո|

|         |                          |         |    |     |     |վող  |

|         |                          |         |    |     |     |վիճակ|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|2.2.     |Չմշակված ճաքեր (լայնական  |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|     |

|         |կամ երկայնական)` 3 մմ-ից  |յին      |թույ|     |     |     |

|         |ավելի լայնությամբ         |         |լա- |     |     |     |

|         |(գծմ/կմ): I տեխնիկական    |         |տըր-|     |     |     |

|         |կարգի ավտոճանապարհների    |         |վում|     |     |     |

|         |համար նշված ցուցանիշները  |լավ      | 100|  200|    -|    -|

|         |կրկնապատկվում են:         |բավարար  |   -|  400|  500|     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|վատ      |   -|    -|    -|     |

|         |15 օր է:                  |         |    |     |     |     |

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|2.3.     |Կոպճածածկի                |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |անհարթություններ          |յին      |թույ|     |     |     |

|         |(աղուրներ, անձրևաջրի      |         |լա- |     |     |     |

|         |հոսքի հետքեր) 5 սմ-ից ոչ  |         |տըր-|     |     |     |

|         |ավելի խորությամբ ոչ ավելի |         |վում|     |     |     |

|         |(տոկոս ընդհանուր          |լավ      | 0.5|  0.8|    -|    -|

|         |մակերեսից): Թերության     |բավարար  |   -|    1|  1.5|    -|

|         |վերացման ժամկետը 7 օր է:  |վատ      |   -|    -|    -|բավա-|

|         |                          |         |    |     |     |րար  |

|         |                          |         |    |     |     |անցա-|

|         |                          |         |    |     |     |նե-  |

|         |                          |         |    |     |     |լիու-|

|         |                          |         |    |     |     |թյուն|

|         |                          |         |    |     |     |և    |

|         |                          |         |    |     |     |ավտո-|

|         |                          |         |    |     |     |մոբի-|

|         |                          |         |    |     |     |լային|

|         |                          |         |    |     |     |տրանս|

|         |                          |         |    |     |     |պորտի|

|         |                          |         |    |     |     |անխա-|

|         |                          |         |    |     |     |փան  |

|         |                          |         |    |     |     |երթե-|

|         |                          |         |    |     |     |վե-  |

|         |                          |         |    |     |     |կու- |

|         |                          |         |    |     |     |թյուն|

|         |                          |         |    |     |     |ապա- |

|         |                          |         |    |     |     |հովող|

|         |                          |         |    |     |     |վիճակ|

|_____________________________________________________________________|

|                    3. Արհեստական կառուցվածքներ                      |

|_____________________________________________________________________|

|3.1.     |Բերվածքների, տիղմի նստվածք|երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |որևէ  խողովակում`         |յին      |թույ|     |     |     |

|         |ուղղանկյուն խողովակի      |         |լա- |     |     |     |

|         |աշխատող բարձրության, կլոր |         |տըր-|     |     |     |

|         |խողովակի տրամագծի մասերով:|         |վում|     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |չի  | 1/10|    -|    -|

|         |5 օր է:                   |         |թույ|     |     |     |

|         |                          |         |լա- |     |     |     |

|         |                          |         |տըր-|     |     |     |

|         |                          |         |վում|     |     |     |

|         |                          |բավարար  |   -|  1/5|  1/4|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|  1/4|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|3.2.     |Որևէ  խողովակի մուտքի և   |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |ելքի հուների լցվածք`      |յին      |թույ|     |     |     |

|         |գլխամասից 5 մ             |         |լա- |     |     |     |

|         |հեռավորությամբ (հունի     |         |տըր-|     |     |     |

|         |մակերեսի տոկոսը):         |         |վում|     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |   5|   10|    -|    -|

|         |10 օր է:                  |բավարար  |   -|   20|   30|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   30|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|3.3.     |Որևէ  կամրջի (ուղեանցի)   |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |երթևեկելի  մասի ջրթող     |յին      |թույ|     |     |     |

|         |հարմարանքների, մայթերի տակ|         |լա  |     |     |     |

|         |ջրթող անցքերի խցանում     |         |տըր-|     |     |     |

|         |(ընդհանուր քանակի տոկոսը):|         |վում|     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |չի  |   10|    -|    -|

|         |3 օր է:                   |         |թույ|     |     |     |

|         |                          |         |լա  |     |     |     |

|         |                          |         |տըր-|     |     |     |

|         |                          |         |վում|     |     |     |

|         |                          |բավարար  |   -|   20|   25|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   25|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|3.4.     |Թեքված, չներկված, կեղտոտ  |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |բազրիքներ և  պաշտպանիչներ,|յին      |թույ|     |     |     |

|         |ոչ ավելի (ընդհանուր       |         |լա  |     |     |     |

|         |երկարության տոկոսը):      |         |տըր-|     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|         |վում|     |     |     |

|         |5 օր է:                   |լավ      |   5|   10|    -|    -|

|         |                          |բավարար  |   -|   10|   20|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   20|

|_____________________________________________________________________|

|                          4. Կահավորանք                              |

|_____________________________________________________________________|

|4.1.     |Թեքված, ծռված, վնասված    |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |ճանապարհային նշաններ,     |յին      |թույ|     |     |     |

|         |(ընդհանուր թվի տոկոսը):   |         |լա  |     |     |     |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|         |տըր-|     |     |     |

|         |5 օր է:                   |         |վում|     |     |     |

|         |                          |լավ      |չի  |   10|    -|    -|

|         |                          |         |թույ|     |     |     |

|         |                          |         |լա  |     |     |     |

|         |                          |         |տըր-|     |     |     |

|         |                          |         |վում|     |     |     |

|         |                          |բավարար  |   -|   20|   30|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   30|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|4.2.     |Թեքված, ծռված, չներկված,  |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |կախված կամ իջեցված        |յին      |թույ|     |     |     |

|         |հենարանով պաշտպանիչներ    |         |լա  |     |     |     |

|         |(պաշտպանիչի երկարության   |         |տըր-|     |     |     |

|         |տոկոս): Թերության վերացման|         |վում|     |     |     |

|         |ժամկետը 5 օր է:           |լավ      |չի  |   10|    -|    -|

|         |                          |         |թույ|     |     |     |

|         |                          |         |լա  |     |     |     |

|         |                          |         |տըր-|     |     |     |

|         |                          |         |վում|     |     |     |

|         |                          |բավարար  |   -|   20|   30|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   30|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|4.3.     |Միջպետական նշանակության   |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |ավտոճանապարհներին         |յին      |թույ|     |     |     |

|         |բացակայող ճանապարհային    |         |լա  |     |     |     |

|         |նշաններ (պահանջվող        |         |տըր-|     |     |     |

|         |ընդհանուր թվի տոկոսը):    |         |վում|     |     |     |

|         |                          |լավ      |  5 |   10|    -|   - |

|         |                          |բավարար  |    |   15|   20|   - |

|         |                          |վատ      |  - |   - |    -|   20|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|4.4.     |Թեքված, չներկված          |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |կարճասյուներ (ընդհանուր   |յին      |թույ|     |     |     |

|         |թվի տոկոսը): Թերության    |         |լա  |     |     |     |

|         |վերացման ժամկետը 3 օր է:  |         |տըր-|     |     |     |

|         |                          |         |վում|     |     |     |

|         |                          |լավ      |  10|   20|    -|    -|

|         |                          |բավարար  |  - |   20|   30|    -|

|         |                          |վատ      |  - |   - |    -|   30|

|_________|__________________________|_________|____|_____|_____|_____|

|4.5.     |Բացակայող                 |երաշխիքա-|չի  |    -|    -|    -|

|         |լուսանդրադարձիչներ        |յին      |թույ|     |     |     |

|         |պաշտպանիչների և           |         |լա  |     |     |     |

|         |կարճասյուների վրա         |         |տըր-|     |     |     |

|         |(պահանջվող ընդհանուր թվի  |         |վում|     |     |     |

|         |տոկոսը): Թերության        |լավ      |  15|   20|    -|    -|

|         |վերացման ժամկետը 3 օր է:  |բավարար  |   -|   20|   30|    -|

|         |                          |վատ      |   -|    -|    -|   30|

._____________________________________________________________________.

 

ա. երաշխիքային վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման միջին, բավարար և թույլատրելի մակարդակներ: Լավ վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման բավարար և թույլատրելի մակարդակներ: Բավարար վիճակում գտնվող ճանապարհահատվածների համար չի կարող պահանջվել ընթացիկ ամառային պահպանման լավ և թույլատրելի մակարդակներ,

բ. անբարենպաստ բնակլիմայական պայմաններից ելնելով` երթևեկելի մասի ընթացիկ ամառային պահպանումով նախատեսված աշխատանքների (փոսային նորոգում և ճաքերի մշակում) սկիզբը, ինչպես նաև դրանց դիմաց վճարումները տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի համապատասխան հրամանով կարող են տեղափոխվել հաջորդ ամիս: Նշված դեպքում երթևեկելի մասի ընթացիկ ամառային պահպանման գնահատումը կիրականացվի տվյալ աշխատանքների իրականացումը սկսելու ամսից,

գ. թույլատրելի մակարդակը նախատեսում է կոպճային կամ խճային նյութերի կիրառմամբ կամ հարթեցման աշխատանքների միջոցով ապահովել ճանապարհի երթևեկելի մասի բավարար անցանելիությունը:».

 

2) Ընթացիկ ձմեռային պահպանում

 

._____________________________________________________________________.

|Ցուցանիշի|Ցուցանիշի անվանումը,      |Վիճակի   |Սպասարկման մակարդակը  |

|ծածկագիրը|թերության բովանդակությունը|գնահատա- |______________________|

|         |                          |կանը     |   լավ   |միջին|բավա- |

|         |                          |         |         |     |րար   |

|_________|__________________________|_________|_________|_____|______|

|     1   |             2            |    3    |     4   |  5  |   6  |

|_____________________________________________________________________|

|                       1. Հողային պաստառ                             |

|_____________________________________________________________________|

|1.1.1.   |Ձյան շերտ կողնակի վրա`    |երաշխի-  |չի թույլա|    5|     7|

|         |հաստությունը ոչ ավելի (սմ)|քային    |տրվում   |     |      |

|         |Թերության վերացման ժամկետը|լավ      |չի թույլա|    5|     7|

|         |3 օր է:                   |         |տրվում   |     |      |

|         |                          |բավարար  |        5|    7|    10|

|         |                          |վատ      |        7|   10|    15|

|         |                          |_________|_________|_____|______|

|         |Երթևեկելի  մասի մաքրումից |երաշխի-  |        6|    8|    10|

|         |հետո կողնակը մաքրելու     |քային    |         |     |      |

|         |ժամկետը ոչ ավելի (ժամ)`   |լավ      |        6|    8|    10|

|         |                          |բավարար  |        8|   10|    24|

|         |                          |վատ      |       24|   24|    24|

|_____________________________________________________________________|

|                       2. Երթևեկելի  մաս                             |

|_____________________________________________________________________|

|2.1.     |Ձյան շերտ` երթևեկելի  մասի|երաշխի-  |        3|    5|     7|

|         |վրա, հաստությունը` ոչ     |քային    |         |     |      |

|         |ավելի (սմ)                |լավ      |        3|    5|     7|

|         |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար  |        5|    7|    10|

|         |4 ժամից ոչ ավելի է:       |վատ      |       10|   15|    24|

|_________|__________________________|_________|_________|_____|______|

|2.2.     |Մերկասառույց կամ տրորված -|երաշխի-  |       10|   15|    20|

|         |պնդացած ձյուն` երթևեկելի  |քային    |         |     |      |

|         |մասի վրա` չմշակված        |լավ      |       10|   15|    20|

|         |աղ-ավազով (1000 քառ. մ    |բավարար  |       15|   20|    25|

|         |մակերեսի տոկոսը)`         |վատ      |       30|   40|    50|

|         |Թերության վերացման ժամկետը|         |         |     |      |

|         |սառելուց (պնդանալուց) հետո|         |         |     |      |

|         |4 ժամ է                   |         |         |     |      |

|_____________________________________________________________________|

|                  3. Արհեստական կառուցվածքներ                        |

|_____________________________________________________________________|

|3.1.1.   |Սառույցով խցանված ջրթող   |երաշխի-  |        5|   10|    20|

|         |հարմարանքներ (ընդհանուր   |քային    |         |     |      |

|         |թվի տոկոսը)`              |լավ      |        5|   10|    20|

|         |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար  |       10|   20|    30|

|         |5 օր է:                   |վատ      |       20|   30|    30|

|_____________________________________________________________________|

|                         4. Կահավորանք                               |

|_____________________________________________________________________|

|4.1.     |Ձյունածածկի հետևանքով     |երաշխի-  |        5|   10|    20|

|         |անընթեռնելի դարձած        |քային    |         |     |      |

|         |ճանապարհային նշաններ և    |լավ      |        5|   10|    20|

|         |անդրադարձիչներ (ընդհանուր |բավարար  |       10|   20|    30|

|         |թվի տոկոսը)`              |վատ      |       20|   30|    30|

|         |Թերության վերացման ժամկետը|         |         |     |      |

|         |1 օր է:                   |         |         |     |      |

._____________________________________________________________________.

(3-րդ աղյուսակը փոփ. 29.09.16 թիվ 1008-Ն որոշում)

 

24. Այն դեպքերում, երբ եղանակային պայմանների հետևանքով առաջանում են ոչ սեզոնային իրավիճակներ (ձմռան ամիսներին` երկարաժամկետ հալոցքներ կամ գարնան, ամռան ու աշնան ամիսներին` անժամանակ ձյան տեղումներ և այլ նմանատիպ երևույթներ), կատարվում են տվյալ ժամանակաշրջանին հաջորդող ժամանակաշրջանին բնորոշ պահպանման աշխատանքներ, իսկ վճարումը կատարվում է տվյալ ժամանակաշրջանի համար հատկացված գումարների հաշվին:

25. Կապալառուն պետք է վարի ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների մատյան (Ձև 5), որը պետք է լինի կարված, համարակալված էջերով և պատվիրատուի կողմից կնքված: Մատյանը պետք է պահվի կապալառուի գրասենյակում և տրամադրվի տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի և Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության «Ճանապարհային ոստիկանություն» ծառայության լիազոր ներկայացուցիչներին` ճանապարհների պահպանման վերաբերյալ դիտողություններ և առաջարկություններ գրանցելու նպատակով:

Պատասխանատուն պետք է զանգվածային լրատվության միջոցներով քաղաքացիներին պարբերաբար տեղեկացնի ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակի վերաբերյալ պետական կառավարման մարմնի և (կամ) տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանումը իրականացնող կազմակերպությանն առաջարկներ և տեղեկատվություն ներկայացնելու հնարավորությունների մասին:

26. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման դիտարկումներն և պահպանման աշխատանքների ընդունումը կատարվում է պատասխանատուի կողմից: Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ընդունումը կատարվում է հետևյալ կերպ`

1) Պահպանման միջանկյալ դիտարկում

Ընթացիկ ամառային և ձմեռային պահպանման միջանկյալ դիտարկումները իրականացվում են յուրաքանչյուր ամիս` առնվազն երեք անգամ: Միջանկյալ դիտարկման ժամանակ ստուգվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային կամ ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների համապատասխանությունը պահանջվող ցուցանիշներին և առկա թերություններն արձանագրվում են ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրում (Ձև 2 և Ձև 3): Արձանագրված թերությունները և դրանց վերացման ժամկետները գրանցվում են նաև ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման աշխատանքների վարման մատյանում: Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման միջանկյալ դիտարկման ամփոփագրերում և պահպանման աշխատանքների վարման մատյանում գրանցումների հիման վրա կատարվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումը:

2) Պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունում

Պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի ընդունումն իրականացվում է մինչև հաշվետու ամսվան հաջորդող ամսվա յոթերորդ աշխատանքային օրը: Հիմնվելով միջանկյալ դիտարկումների արդյունքների վրա, կատարվում է ճանապարհի պահպանման գնահատումը` արդյունքները ձևակերպելով ճանապարհի պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ամսական ամփոփագրում (Ձև 4):

27. Պատասխանատուի կողմից ճանապարհների պահպանման աշխատանքներն ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են ամբողջությամբ, եթե ապահովված են ճանապարհների կոնստրուկտիվ տարրերի պահպանման թույլատրելի ցուցանիշները` համաձայն սույն կարգի Աղյուսակ 3-ի:

28. Ընթացիկ ձմեռային պահպանման ժամանակահատվածում ընդունվում և վճարվում են միայն այն աշխատանքների տեսակները, որոնք փաստացի կատարվել են ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ձմեռային պահպանման ցուցանիշների ապահովման համար` սույն կարգի Աղյուսակ 4-ում բերված տոկոսային հարաբերությամբ (օրինակ` ձյան տեղումների բացակայության դեպքում և մերկասառույցի առկայության դեպքում ընդունվում և վճարվում են միայն այն աշխատանքները, որոնք փաստացի կատարվել են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ի «2» ենթաաղյուսակի 2.2 և 3.1.1 կետերում նշված չափանիշները ապահովելու նպատակով: Վճարումը կատարվում է սույն կարգի N 4 աղյուսակում բերված տոկոսային հարաբերակցությամբ` հիմք ընդունելով 2.2 և 3.1.1 կետերի մասնաբաժինները):

29. Պատասխանատուի կողմից ճանապարհների պահպանման աշխատանքներն ընդունվում և տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի կողմից վճարվում են մասնակիորեն (փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց)` սույն կարգի N 4 աղյուսակում բերված տոկոսաչափերով նվազեցված, եթե N 3 աղյուսակում բերված ճանապարհների կոնստրուկտիվ տարրերի պահպանման թույլատրելի ցուցանիշներն ապահովված չեն:

30. Ամսական ամփոփագրի տվյալների հիման վրա ձևակերպվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի տվյալ ամսվա պահպանման աշխատանքների կատարման ամսական ակտի վերաբերյալ պատասխանատուի համապատասխան եզրակացությունը:

31. Թերությունների վերացման համար պահանջվող ծախսերը կատարվում են կապալառուի միջոցների հաշվին:

 

Աղյուսակ 4. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ցուցանիշների ապահովման արժեքների տոկոսային հարաբերակցությունը

 

1) Ընթացիկ ամառային պահպանում

 

._____________________________________________________________________.

|Կոնստրուկտիվ տարրեր և  պահանջվող ցուցանիշներ             |% ճանապարհի|

|                                                         |ընթացիկ    |

|                                                         |պահպանման  |

|                                                         |արժեքից    |

|_________________________________________________________|___________|

|         1. Հողային պաստառ և  օտարման շերտ, այդ թվում`   |     18    |

|_________________________________________________________|___________|

|1.1 Կողնակներին և  բաժանարար գոտուն առաջադրվող պահանջներ |      8    |

|ըստ Աղյուսակ 3-ի                                         |           |

|_________________________________________________________|___________|

|1.2 Կողային առուներին և  վաքերին առաջադրվող պահանջներ ըստ|      5    |

|Աղյուսակ 3-ի                                             |           |

|_________________________________________________________|___________|

|1.3 Հողային պաստառի մաքրությանը (աղբից և  օտար           |      5    |

|առարկաներից) առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի       |           |

|_____________________________________________________________________|

|                       2. Երթևեկելի  մաս                             |

|_____________________________________________________________________|

|         2.1 Երթևեկելի  մաս (ասֆալտապատ և  սև            |     60    |

|              կոպճային ծածկով), այդ թվում`               |           |

|_________________________________________________________|___________|

|2.1 Փոսայնությանն առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի  |     55    |

|_________________________________________________________|___________|

|2.2 Ճաքայնությանն առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի  |      5    |

|_________________________________________________________|___________|

|       2.2. Երթևեկելի  մաս (կոպճային ծածկով), այդ թվում` |     60    |

|_________________________________________________________|___________|

|3.1 Կոպճային ծածկին առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի|     60    |

|_________________________________________________________|___________|

|            3. Արհեստական կառուցվածքներ, այդ թվում`      |     12    |

|_________________________________________________________|___________|

|4.1 Խողովակներին և  կամուրջներին (ուղեանցներին)          |     12    |

|առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի                    |           |

|_____________________________________________________________________|

|                   4. Կահավորանք, այդ թվում`                   10    |

|_____________________________________________________________________|

|5.1 Ճանապարհային նշաններին առաջադրվող պահանջներ ըստ      |      7    |

|Աղյուսակ 3-ի                                             |           |

|_________________________________________________________|___________|

|5.2 Պաշտպանիչներին առաջադրվող պահանջներ ըստ Աղյուսակ 3-ի |      2    |

|_________________________________________________________|___________|

|5.3 Լուսանդրադարձիչներին առաջադրվող պահանջներ ըստ        |      1    |

|Աղյուսակ 3-ի                                             |           |

._____________________________________________________________________.

 

2) Ընթացիկ ձմեռային պահպանում

._____________________________________________________________________.

|Կոնստրուկտիվ տարրեր և  պահանջվող ցուցանիշներ             |% ճանապարհի|

|                                                         |ընթացիկ    |

|                                                         |պահպանման  |

|                                                         |արժեքից    |

|_________________________________________________________|___________|

|       1. Հողային պաստառ, այդ թվում`                     |     10    |

|_________________________________________________________|___________|

|1.1 Ձյան շերտ կողնակի վրա թույլատրելի հաստությամբ        |     10    |

|_________________________________________________________|___________|

|       2. Երթևեկելի  մաս, այդ թվում`                     |     80    |

|_________________________________________________________|___________|

|2.1 Ձյան շերտ երթևեկելի  մասի վրա թույլատրելի հաստությամբ|     30    |

|_________________________________________________________|___________|

|2.2 Մերկասառույց կամ տրորված-պնդացած ձյուն երթևեկելի     |     50    |

|մասի վրա` թույլատրելի սահմաններում                       |           |

|_________________________________________________________|___________|

|       3. Արհեստական կառուցվածքներ, այդ թվում`           |      6    |

|_________________________________________________________|___________|

|3.1.1 Ջրթող հարմարանքներում սառույցով խցանումների        |      6    |

|առկայություն` թույլատրելի սահմաններում                   |           |

|_________________________________________________________|___________|

|       4. Կահավորանք, այդ թվում`                         |      4    |

|_________________________________________________________|___________|

|4.1 Ձյունածածկի հետևանքով  անընթեռնելի դարձած            |      4    |

|ճանապարհային նշաններ և  անդրադարձիչներ` թույլատրելի      |           |

|սահմաններում                                             |           |

._____________________________________________________________________.

 

---------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
04.11.2010
N 1419-Ն
Որոշում