Սեղմել Esc փակելու համար:
{20.06.2019 - 12.08.2022} ՀՀ-ՈՒՄ ՏԵԽՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Վավերացման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

{20.06.2019 - 12.08.2022} ՀՀ-ՈՒՄ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՐԱՏՈՐՈՇՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱ ...

Ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   20.06.2019  -ից մինչեւ   12.08.2022  -ը:     անցնել գործող խմբագրությանը
 

20/06/2019 - 12/08/2022

040.0345.020407

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

«2» ապրիլի 2007 թ.

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

15 փետրվարի 2007 թվականի N 345-Ն

 

i

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՐԱՏՈՐՈՇՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՄԲ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԶՆՆՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

i

Ղեկավարվելով «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 9-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ը» կետի պահանջներով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

i

1. Սահմանել Հայաստանի Հանրապետությունում տեխնիկական արատորոշման միջոցների օգտագործմամբ տեխնիկական զննության ընթացքում տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքներին ներկայացվող պահանջները` համաձայն հավելվածի:

(1-ին կետը փոփ. 11.08.2022 թիվ 1233-Ն որոշում)

i

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը (2006 թվականի նոյեմբերի 29-ի ՀՕ-230-Ն) ուժի մեջ մտնելու պահից:

(վերնագիրն ու նախաբանը փոփ. 11.08.2022 թիվ 1233-Ն որոշում)

 

ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ

2007 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐՏԻ 13-ԻՆ

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության

2007 թվականի փետրվարի 15-ի

N 345-Ն որոշման

 

i

ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՐԱՏՈՐՈՇՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՄԲ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԶՆՆՈՒԹՅԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ՍՏՈՒԳՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ

(վերնագիրը փոփ. 11.08.2022 թիվ 1233-Ն որոշում)

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Տեխնիկական արատորոշման միջոցների օգտագործմամբ տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության աշխատանքներին ներկայացվող սույն պահանջները (այսուհետ` պահանջներ) նախատեսվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով լիցենզավորված իրավաբանական անձանց և անհատ ձեռնարկատերերի (այսուհետ` կազմակերպություն) կողմից համապատասխան արատորոշման միջոցներով կահավորված արտադրական բազայում (այսուհետ` տեխնիկական զննության կայաններ) Հայաստանի Հանրապետությունում տրանսպորտային միջոցների և դրանց կցորդների (այսուհետ` տրանսպորտային միջոցներ) պարտադիր տեխնիկական զննության ժամանակ դրանց տեխնիկական վիճակի ստուգման տեխնոլոգիական գործընթացի կազմակերպման և այդ նպատակով տեխնիկական սպասարկման կայանների արտադրական բազայի տեխնոլոգիական նախագծի մշակման համար:

2. Սույն պահանջներով պետք է ղեկավարվեն նաև տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության գործունեությունը լիցենզավորող հանձնաժողովները մրցույթին ներկայացված հայտերի գնահատման ժամանակ:

3. Տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության աշխատանքների տեխնոլոգիական գործընթացն իր մեջ ներառում է գործողությունների որոշակի հերթականություն, որի նպատակն է ստուգել տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի համապատասխանությունը ճանապարհային երթևեկության անվտանգության նորմատիվ իրավական ակտերի պահանջներին:

4. Սույն պահանջներում շարադրված դրույթները պետք է հաշվի առնվեն տեխնիկական զննության կայանների կողմից պարտադիր տեխնիկական զննության ժամանակ տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման ժամանակ:

i

5. Ելնելով սույն պահանջներից` տեխնիկական զննության կայաններում պետք է մշակվի և Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության հետ համաձայնեցվի պարտադիր տեխնիկական զննության ժամանակ տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների անհատական տեխնոլոգիական գործընթացը (այսուհետ` տեխնոլոգիա):

(5-րդ կետը փոփ. 06.06.2019 թիվ 733-Ն որոշում)

 

II. ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՅԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

6. Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման անհատական տեխնոլոգիաները պետք է ապահովեն տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության անցկացման կարգով սահմանված ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման ոլորտում գործող նորմատիվ իրավական ակտերի, կանոնների և տեխնիկական նորմերի պահանջներին տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի համապատասխանության ստուգումը: Տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության անցկացման կարգը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:

7. Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգում պետք է իրականացնեն անհրաժեշտ մասնագիտական գիտելիքների տիրապետող, կազմակերպությունում սահմանված կարգով անվտանգության տեխնիկայի կանոնների գծով հրահանգավորում ստացած և աշխատանքի անվտանգ ձևերը սովորած տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի հսկիչները:

8. Տեխնոլոգիաները պետք է մշակվեն այնպես, որ նույն տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման բոլոր գործողությունները հնարավոր լինի կատարել ինչպես մեկ հսկիչի, այնպես էլ տրանսպորտային միջոցի առանձին համակարգերի ստուգման որոշակի աշխատատեղերին կցված հսկիչների կողմից:

9. Օժանդակ և նախապատրաստական-եզրափակիչ գործողությունների (դողերի լրափչում, ամբարձիչների կառավարում, ըստ ստուգվող օբյեկտի, տեղի և փորձարկողի արատորոշման քարտի լրացում) կատարման համար կարող են նախատեսվել ավելի ցածր որակավորման աշխատողներ, որոնք նույնպես պետք է հրահանգավորված լինեն անվտանգության տեխնիկայի կանոնների մասին և ուսուցված լինեն անվտանգ աշխատանքի ձևերին: Վարորդի մասնակցությունը տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգմանը կարող է չնախատեսվել, սակայն ներկայությունը չի կարող արգելվել:

10. Կախված ստուգվող տրանսպորտային միջոցների տեսակներից` պետք է օգտագործվեն թեթև մարդատար ավտոմոբիլների, միկրոավտոբուսների և փոքրատոննաժ բեռնատար ավտոմոբիլների արգելակային համակարգի ստուգման և մեծ բեռնատար ավտոմոբիլների ու ավտոբուսների արգելակային համակարգի ստուգման մասնագիտացված հոլովակային վահանակներ կամ թեթև մարդատար ավտոմոբիլների, բեռնատար ավտոմոբիլների և ավտոբուսների արգելակային համակարգի ստուգման ունիվերսալ հոլովակային վահանակներ:

Որպես տեխնոլոգիական երթուղի պետք է օգտագործվի տրանսպորտային միջոցների ուղղագիծ տեղաշարժը` ըստ աշխատատեղերի:

11. Տեխնիկական զննության կայանում պետք է օգտագործվեն լիազոր մարմնի կողմից անցկացված մրցույթով ընտրված մատակարարող կազմակերպության կողմից տրամադրվող տեխնիկական արատորոշման միջոցներ:

12. «Չափումների միասնականության ապահովման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն տեխնիկական զննության կայաններում օգտագործվող տեխնիկական արատորոշման միջոցները պարտադիր կարգով ենթակա են ստուգաչափման` սահմանված ժամկետներում:

13. Տեխնիկական զննության տեխնոլոգիայով նախատեսված տեխնիկական արատորոշման միջոցների բաշխումն ըստ աշխատատեղերի (գծերի), ինչպես նաև տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժման տեխնոլոգիական երթուղին պետք է ապահովեն տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների աշխատատարության հավասարաչափ բաշխումն ըստ աշխատատեղերի:

14. Առանձին տեսակի տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման տեխնոլոգիական գործողությունների օրինակելի ցանկը նշված է սույն պահանջների ցանկում, իսկ տարբեր տեսակի տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների աշխատատարության նորմատիվները, որոնք պետք է հաշվի առնվեն տեխնիկական զննության սակագները սահմանելու ժամանակ` աղյուսակում:

15. Անցուղային աշխատատեղերը պետք է տեղաբաշխել արտադրական շենքի մուտքի և ելքի հետ մի գծի վրա:

Թույլատրվում է անցուղային աշխատատեղերի սարքավորումներով կահավորումը կատարել այնպես, որ նրա վրա կատարվեն տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման բոլոր աշխատանքները:

16. Տեխնիկական զննության տեխնոլոգիայի ձևավորման ժամանակ անհրաժեշտ է ընտրել հաջորդաբար կատարվող բոլոր այն գործողությունները, որոնք կատարվում են տվյալ տեխնիկական արատորոշման միջոցով (օրինակ` արգելակային համակարգերի ստուգման հոլովակային վահանակով, լուսավորման սարքերի ստուգման սարքով և այլն)` կահավորված միևնույն տեխնոլոգիական սարքավորման (օրինակ` էստակադի, ամբարձիչի զննման առվի և այլն) վրա:

17. Գործողությունների կազմը և կատարման հաջորդականությունը կարող են համակցվել, իսկ դրանց կատարման հաջորդականությունը պետք է համապատասխանի ըստ աշխատատեղերի սարքավորման տեղակայմանը և տրանսպորտային միջոցների տեղաշարժման երթուղուն:

18. Յուրաքանչյուր աշխատատեղում գործողությունների կատարման հերթականությունն անհրաժեշտ է նախատեսել այնպես, որպեսզի տրանսպորտային միջոցների հսկիչները նվազագույն թվով անցումներ կատարեն, այդ թվում` զննման առու իջնելը և դուրս գալը:

19. Տրանսպորտային միջոցների արգելակման արդյունավետության և արգելակման ժամանակ դրանց կայունության գնահատումն անհրաժեշտ է կատարել հոլովակային վահանակների վրա:

Ճանապարհային պայմաններում արգելակման միջոցով մեկ սռնու վրա 10 տոննայից ավելի բեռնվածք ունեցող բեռնատարների ու ավտոբուսների արգելակման արդյունավետության և կայունության գնահատման ժամանակ անհրաժեշտ է նախատեսել նաև զննման առվի կամ ամբարձիչի վրա արգելակային շարժաբերի զննության և աշխատունակության ստուգումների կատարումը:

20. Ղեկի վարման ստուգման համար տրանսպորտային միջոցի անիվների տակ անհրաժեշտ է օգտագործել շարժական հարթակներով վահանակ: Փոքր տրանսպորտային միջոցների տակից հանգույցների զննության համար անհրաժեշտ է օգտագործել անիվների տակից ամբարձիչի (օրինակ պանտոգրաֆային կամ պլունժերային տիպի, որոնք հնարավորության դեպքում կահավորված կլինեն ղեկի շարժաբերի ստուգման վահանակով), իսկ մեծ տրանսպորտային միջոցների համար` զննման առուներ:

21. Հաջորդաբար տեղաբաշխված 2 և ավելի աշխատատեղով հոսքային գծերի կահավորման դեպքում անհրաժեշտ է դրա սկզբում նախատեսել տրանսպորտային միջոցի համարակալված տվյալների ստուգման, դողերում ճնշման մեծությունը չափելու, անիվների և կախոցի վրայից խոնավությունը հեռացնելու գործողությունները:

22. Հոսքային գծի վերջում, որպես տեխնոլոգիայի ավարտական գործողություն, անհրաժեշտ է նախատեսել ստուգումների արդյունքով փաստաթղթերի, այդ թվում` տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի արատորոշման քարտի ձևակերպումը: Արատորոշման քարտի ձևը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:

23. Արատորոշման քարտի տվյալները, այդ թվում` տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման արդյունքները, լրացվում են համակարգչի օգնությամբ:

24. Տեխնիկական զննության կայաններում, որոնք կահավորված են սարքավորումների 2 և ավելի լրակազմով (տեխնոլոգիական գծերով), արատորոշման քարտում նույնականացման բոլոր տվյալները նախնական լրացման գործողությունը կատարվում է դրա համար առանձնացված աշխատատեղում` առանձին աշխատողի կողմից` այդ աշխատանքներից ազատելով տրանսպորտային վիճակի ստուգման հսկիչներին:

25. Տեխնիկական զննության կայաններում տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական զննության արատորոշման քարտերի լրացման համակարգչային ծրագրային ապահովումը պետք է կանխի արատորոշման քարտի լրացումը դրա լիազորությունը չունեցող անձանց կողմից, ինչպես նաև կանխվի տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման արդյունքների արխիվացված թղթային կամ համակարգչային կրիչներին կողմնակի անձանց հասանելիությունը:

26. Աշխատող շարժիչով կանգնած վիճակում գտնվող տրանսպորտային միջոցի վրա աշխատանքներ կատարելու դեպքում արտածման խողովակը պետք է միացված լինի բանեցված գազերի հեռացման համակարգին:

27. Տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների կատարման ժամանակ պետք է կատարվեն կազմակերպությունում գործող աշխատանքի պաշտպանության կանոնների պահանջները:

28. Տեխնիկական զննության կայաններում տեխնոլոգիաները պետք է ձևավորվեն Հայաստանի Հանրապետությունում տեխնիկական արատորոշման միջոցների օգտագործմամբ տրանսպորտային միջոցների պարտադիր տեխնիկական զննության աշխատանքներին ներկայացվող սույն պահանջներին համապատասխան:

29. Տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքները կատարելուց առաջ տեխնիկական զննության կայանի անձնակազմը պետք է ստուգի յուրաքանչյուր աշխատատեղում սարքավորումների ու գործիքների առկայությունն ու սարքինությունը:

Արգելվում է անսարք և սույն պահանջների 12-րդ կետի նորմերին համապատասխան մետրոլոգիական ստուգաչափում չանցած տեխնիկական արատորոշման միջոցների օգտագործումը:

30. Աշխատատեղերը պետք է ապահովված լինեն անվտանգության տեխնիկայի պահանջները և շահագործման մեջ գտնվող տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական վիճակի ստուգման մեթոդները կանոնակարգող նորմատիվ փաստաթղթերով (ստանդարտներ, հրահանգներ և այլն), աշխատատեղային տեխնոլոգիական քարտերով և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների և անվտանգ աշխատանքի երաշխավորվող ձևերի նշումներ ունեցող պլակատներով:

Բացի այդ, աշխատատեղերը (հոսքային գծերը) պետք է ապահովվեն անհրաժեշտ տեղեկատվական և նորմատիվատեխնոլոգիական փաստաթղթերով` ներառյալ ստուգվող տրանսպորտային միջոցների շահագործման հրահանգները, ավտոմոբիլային տեղեկագրերը և այլն:

31. Տեխնիկական զննության կայաններում` տեսանելի վայրում անհրաժեշտ է ունենալ առաջին բուժօգնության համար անհրաժեշտ դեղամիջոցներով լրակազմված առնվազն 2 դեղատուփ:

32. Տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման համար նախատեսված շարժական սարքերը պետք է աշխատեն 36 վոլտը չգերազանցող սնուցման լարմամբ: Զննման առուներում աշխատելու դեպքում օգտագործվող լուսավորման շարժական սարքերի սնուցման լարումը չպետք է գերազանցի 12 վոլտը:

33. Տեխնոլոգիաների մշակման ժամանակ պետք է հաշվի առնվեն «Հրդեհային անվտանգության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի և հրդեհային անվտանգության կանոններով սահմանված պահանջները:

34. Տեխնիկական վիճակի ստուգման համար աշխատատեղ ուղարկվող տրանսպորտային միջոցները պետք է լվացված և մաքրված լինեն կեղտից և ձյունից:

35. Տեխնիկական զննության կայանի արտադրական շենք տրանսպորտային միջոցի մուտքը և դրա տեղակայումն աշխատատեղերի վրա պետք է իրականացվի պատասխանատու աշխատողի (տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական զննության հսկիչի) ղեկավարությամբ կամ նրանց կողմից:

36. Տրանսպորտային միջոցն աշխատատեղի վրա տեղակայելուց հետո անհրաժեշտ է այն արգելակել կայանման արգելակով, անջատել վառոցքը (դադարեցնել դիզելային շարժիչով տրանսպորտային միջոցի վառելիքի մատուցումը), փոխանցումների փոխարկման (կոնտրոլերի) լծակը տեղադրել չեզոք դիրքում, անիվների տակ տեղադրել երկուսից ոչ պակաս հատուկ հենակ (կալունակ):

37. Արտադրական մասնաշենք տրանսպորտային միջոցի մուտք ու ելք կատարելու ժամանակ շարժման և ներսում շրջադարձեր կատարելու (մանևրելու) գոտիներում մարդկանց ներկայությունն արգելվում է:

38. Տրանսպորտային միջոցն ամբարձիչի (հիդրավլիկ, էլեկտրամեխանիկական) վրա ստուգելու ժամանակ ամբարձիչի կառավարման վահանակի վրա պետք է կախված լինի ցուցանակ` «Ձեռք չտալ. ավտոմոբիլի տակ մարդիկ կան» գրառմամբ:

39. Հիդրավլիկ ամբարձիչի աշխատանքային (բարձրացված) դիրքում պլունժերը պետք է հուսալիորեն սևեռված լինի` ամբարձիչի ինքնակամ իջեցումը կանխող հենարանով (ձողով):

40. Տեխնիկական զննության արտադրամասում տրանսպորտային միջոցի ուղղահոս շարժման դեպքում անհրաժեշտ է ունենալ ազդանշանման սարք (լուսային, ձայնային և այլն) զննության գծում (զննության առուներում, էստակադների և այլն)` աշխատողներին տրանսպորտային միջոցի տեղաշարժվելու պահի մասին նախազգուշացնելու համար:

41. Տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատատեղերում շարժիչի գործարկումը թույլատրվում է միայն տեխնիկական վիճակի հսկիչին:

42. Արգելվում է`

1) կարդանային լիսեռի պտտումը լինգով կամ մոնտաժման թիակով.

2) գործարկել շարժիչը թափքի բարձրացված վիճակում.

3) փոշու, խարտվածքների և այլ մանր կտորտանքների մաքրումը սեղմված օդով:

 

III. ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՅԻ ՁԵՎԱԿԵՐՊՄԱՆԸ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ

 

43. Տեխնոլոգիայի ձևակերպման ժամանակ անհրաժեշտ է նախատեսել հետևյալ բաժինները`

1) ներածություն,

2) ցուցումներ անվտանգության միջոցների մասին,

3) նախապատրաստումն աշխատանքին,

4) տեխնիկական արատորոշման միջոցների ցանկը,

5) տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների ցանկը,

6) հավելված:

44. «Ներածություն» բաժնում նշվում են հետևյալ տվյալները`

1) օգտագործվող տեխնոլոգիայի նշանակությունը և օգտագործման կարգը,

2) բովանդակությունը,

3) տեխնոլոգիայի մշակման ժամանակ օգտագործված փաստաթղթերի ցանկը,

4) առանձին տեսակի ավտոտրանսպորտային միջոցների ստուգումների կատարման տեխնոլոգիական առանձնահատկությունները (ըստ անհրաժեշտության):

45. «Ցուցումներ անվտանգության միջոցների վերաբերյալ» բաժնում նշվում են հետևյալ տվյալները`

1) համառոտ տեղեկություններ ստուգման աշխատանքների կատարման ժամանակ անվտանգության տեխնիկայի վերաբերյալ,

2) աշխատանքների կատարման անվտանգությունը կանոնակարգող կանոնների, հրահանգների ցանկը,

3) աշխատատեղերի նկատմամբ անվտանգության տեխնիկայի և տեխնիկական արատորոշման միջոցներով և տեխնոլոգիական սարքավորումներով աշխատատեղերի զինման պահանջները:

46. «Նախապատրաստումն աշխատանքին» բաժնում նշվում են տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի հսկիչների աշխատանքին նախապատրաստվելու և կառուցվածքների (էստակադներ, փակ հարթակ) ու աշխատատեղերի (հոսքային գծերի) վրա տրանսպորտային միջոցի տեղակայման կանոնները:

47. «Տեխնիկական արատորոշման միջոցները» բաժնում նշվում է օգտագործվող տեխնիկական արատորոշման միջոցների ցանկը` դրանց տեխնիկական բնութագրերի նշմամբ:

48. «Տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների ցանկը» բաժնում նշվում է տրանսպորտային միջոցի հանգույցների ու համակարգերի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների նկարագրությունը:

Տվյալները նշվում են հաշվի առնելով սույն պահանջների ցանկում նշված տեխնոլոգիական գործողությունների ցանկը և աղյուսակում նշված աշխատատարության նորմաները:

Բաժինը ձևակերպվում է աղյուսակի տեսքով, որը ներառում է հետևյալ սյունակները`

1) կատարվող աշխատանքի համարը,

2) անվանումը,

3) աշխատանքի կատարման տեղը (վերևից, ներքևից, կողքից, շարժիչային բաժանմունքում և այլն),

4) ներգործության տեղերի թիվը,

5) աշխատանքների կատարման աշխատատարությունը,

6) աշխատանքները կատարելու համար անհրաժեշտ տեխնիկական արատորոշման միջոցները, գործիքները, հարմարանքները,

7) աշխատանքների կատարման նկատմամբ լրացուցիչ տեխնիկական պահանջները:

49. «Հավելվածներ» բաժնում անհրաժեշտ է մտցնել պարտադիր և տեղեկատվական նյութեր` աշխատանքներն ըստ աշխատատեղերի բաշխման, աշխատատեղերի ու հոսքային գծերի հատակագծային լուծումների, աշխատանքների կատարման ժամանակ ձևակերպվող փաստաթղթերի նշումների և այլն:

Տեխնոլոգիայի ձևակերպման օրինակելի ձևը նշված է կից ձևում:

 

Ձև

 

ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՊՐՈՑԵՍ

 

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՐԱՏՈՐՈՇՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՄԲ __________ ՄԱԿՆԻՇԻ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԻ ՊԱՐՏԱԴԻՐ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԶՆՆՈՒԹՅԱՆ

 

1) ներածություն

2) ցուցումներ անվտանգության միջոցների մասին

3) նախապատրաստումն աշխատանքին

4) տեխնիկական արատորոշման միջոցների ցանկը

5) տրանսպորտային միջոցի տեխնիկական վիճակի ստուգման աշխատանքների ցանկը

 

._________________________________________________________________________.

|NN |Գործողություն|Աշխատանքի|Ներգործու- |Աշխատանք-|Անհրաժեշտ  |Աշխատանք-  |

|ը/կ|ների         |կատարման |թյան տեղերի|ների     |տեխնիկական |ների       |

|   |անվանումը    |տեղը     |թիվը       |կատարման |արատորոշման|կատարման   |

|   |             |         |           |աշխատատա-|միջոցները, |նկատմամբ   |

|   |             |         |           |րությունը|գործիքները,|լրացուցիչ  |

|   |             |         |           |         |հարմարանք- |տեխնիկական |

|   |             |         |           |         |ները       |պահանջները |

|___|_____________|_________|___________|_________|___________|___________|

| 1 |      2      |    3    |     4     |    5    |     6     |     7     |

|___|_____________|_________|___________|_________|___________|___________|

|___|_____________|_________|___________|_________|___________|___________|

|___|_____________|_________|___________|_________|___________|___________|

|___|_____________|_________|___________|_________|___________|___________|

._________________________________________________________________________.

 

6) հավելված

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
15.02.2007
N 345-Ն
Որոշում