040.1419.101110
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
4 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1419-Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1942-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(1-ին մաս)
«Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ և 72-րդ հոդվածներին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների արդյունավետ կառավարման, ինչպես նաև ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց վրա գտնվող ինժեներական կառույցների պահպանման աշխատանքների արդյունավետության բարձրացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգը` համաձայն հավելվածի:
i
2. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի դեկտեմբերի 9-ի «Ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ, ձմեռային պահպանության և շահագործման աշխատանքների մասին» N 1942-Ն որոշումը:
i
3. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարին` սույն որոշումն ուժի մեջ մտնելուց հետո մեկամսյա ժամկետում մշակել և հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների վրա գտնվող և առանձին պահպանման հանձնվող կամուրջների, թունելների, հանգստյան գոտիների և ավտոտաղավարների ու պարսպող հարմարանքների (մետաղական արգելափակոցներ) պահպանման նորմատիվային փաստաթղթերը:
(3-րդ կետը փոփ. 17.02.11 թիվ 112-Ն որոշում)
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 10-ԻՆ
Հավելված
i
ՀՀ կառավարության
2010 թվականի նոյեմբերի 4-ի
N 1419-Ն որոշման
ԿԱՐԳ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ
(հավելվածը խմբագրվել է 26.12.2019 թիվ 1925-Ն որոշում)
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն կարգով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի, պահպանման մակարդակի գնահատման, ինչպես նաև պահպանման աշխատանքների ընդունման սկզբունքները և մեթոդիկան:
2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման հիմնական խնդիրն է` մշտապես ապահովել ավտոմոբիլային ճանապարհների` արհեստական կառույցների, հողային պաստառի, տրանսպորտային հանգույցերի, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների (այսուհետ` ավտոմոբիլային ճանապարհ) պահպանվածությունն այնպիսի վիճակում, որը համապատասխանում է անվտանգ և անխափան երթևեկության ապահովման պահանջներին:
3. Պետական կարիքների համար ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ պահպանման աշխատանքների կապալի պայմանագրերը կնքվում են 5-7 տարի ժամկետով (յուրաքանչյուր տարի կողմերի համաձայնությամբ պայմանագրի արժեքի վերանայման հնարավորությամբ կախված նախորդ տարվա պաշտոնապես հրապարակված միջին գնաճից` տվյալ տարվա համար նախատեսված հատկացումների շրջանակներում) այն կապալառու կազմակերպությունների հետ, որոնք բավարարում են մրցույթներին մասնակից կապալառու կազմակերպություններին սույն կարգով ներկայացվող նվազագույն տեխնիկական պահանջներին և ընտրվել են մրցութային կարգով` «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքին համապատասխան:
4. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են պահպանման հետևյալ տեսակները`
1) ընթացիկ ամառային պահպանում` ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով ճանապարհի օտարման շերտի սահմաններում հողային պաստառի, արհեստական կառույցների, տրանսպորտային հանգույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների նկատմամբ իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատվածում ապահովում են`
ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,
բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների հողային պաստառի, տրանսպորտային հանգույցների, արհեստական կառույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների խնամքը,
գ. ավտոմոբիլային ճանապարհների փոքրածավալ վնասվածքների վերացումը (ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանք է համարվում նաև մինչև 20 մ3 մեկ կիլոմետրում թափվածքների մաքրումը).
դ. ավտոմոբիլային ճանապարհների (թունելների) սարքավորումների և այլ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելում
2) ընթացիկ ձմեռային պահպանում` ավտոմոբիլային ճանապարհների ամբողջ երկայնքով, ճանապարհի օտարման շերտի սահմաններում հողային պաստառի, երթևեկամասի ծածկի, արհեստական կառույցների և կահավորանքի նկատմամբ իրականացվող համալիր հիմնական գործողություններ, որոնք ձմռան ժամանակահատվածում ապահովում են`
ա. անխափան և անվտանգ երթևեկություն,
բ. ավտոմոբիլային ճանապարհների արհեստական կառույցների, կահավորանքի և ինժեներական շինությունների տարածքներում ձյան կուտակումների մաքրում,
գ. ավտոմոբիլային ճանապարհների (թունելների) սարքավորումների և այլ տարրերի վնասվածքների առաջացման կանխարգելում:
5. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար սահմանվում են հետևյալ ժամանակահատվածները`
1) ընթացիկ ամառային պահպանման համար (գարուն-ամառ-աշուն ժամանակահատված) - տվյալ տարվա ապրիլի 1-ից մինչև նոյեմբերի 16-ը.
2) ընթացիկ ձմեռային պահպանման համար (ձմեռվա ժամանակահատված) - տվյալ տարվա հունվարի 1-ից մինչև ապրիլի 1-ը և նոյեմբերի 16-ից մինչև հունվարի 1-ը:
6. Հաշվի առնելով տարածաշրջանին բնորոշ և ընթացիկ տարվա բնակլիմայական պայմանները` տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի հրամանով սույն կարգի 5-րդ կետում նշված ժամկետների սկիզբն ու ավարտը կարող են փոփոխվել:
7. Պատվիրատուի և կապալառուի միջև կնքված պայմանագրում նշված ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի աստիճանի որոշման նպատակով իրականացվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակի գնահատում, որի հիման վրա, պայմանագրի պահանջներից ելնելով, որոշվում է կատարված աշխատանքների վճարի չափը:
8. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների առկա վիճակի, ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատումը և կատարված աշխատանքների ընդունումն իրականացվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման (այսուհետ` պատասխանատու) կողմից:
9. Հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման 3-րդ կետի 2-րդ ենթակետի դրույթները` ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ճանապարհների պահպանման պատասխանատուներ են սահմանվում`
1) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված միջպետական և հանրապետական նշանակության ճանապարհների մասով` պետական կառավարման մարմնի կողմից նշանակված պատասխանատու ստորաբաժանումը:
2) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2014 թվականի փետրվարի 13-ի N 265-Ն որոշման հավելվածում նշված մարզային նշանակության ճանապարհների մասով` համապատասխան մարզպետի կողմից նշանակված պատասխանատու ստորաբաժանումը:
II. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԽՄԲԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ, ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐԸ, ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՆՈՐՄԱՏԻՎ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ, ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԱՌԿԱ ՎԻՃԱԿՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ
10. Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակը բնորոշվում է նրա շահագործման հատկանիշներով, որոնցից կարևորագույնը ծածկի վիճակն է: Ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակի գնահատման ցուցանիշ է սահմանվում ծածկի փոսայնությունը (փոսեր, ցանցային ճաքեր, ծածկի մաշվածություն և փոքր, տեղային նստվածքներ): Ավտոմոբիլային ճանապարհներն ըստ վիճակի խմբավորվում են համաձայն սույն կարգի Աղյուսակ 1-ի:
Աղյուսակ 1. Ավտոմոբիլային ճանապարհների խմբավորումներն ըստ վիճակի
._____________________________________________________________________.
|Ավտոմոբիլային |Վիճակը |Խումբը (խմբի ծածկագիրը) |Երթևեկելի մասի |
|ճանապարհի | | |վիճակի ցուցանիշը|
|նշանակությունը| | |(փոսայնության |
| | | |տոկոսն ամբողջի |
| | | |նկատմամբ) |
|______________|___________|_________________________|________________|
|Միջպետական |Երաշխիքային|Միջպետական |0 |
| | |երաշխիքային (ՄԵ) | |
| |___________|_________________________|________________|
| |Լավ |Միջպետական լավ (ՄԼ) |>0 և <=0.3>=0.3>
| |___________|_________________________|________________|
| |Բավարար |Միջպետական բավարար (ՄԲ) |>0.3 և <=2.5>=2.5>
| |___________|_________________________|________________|
| |Վատ |Միջպետական վատ (ՄՎ) |>2.5 |
| | |(ՄՎ) | |
|______________|___________|_________________________|________________|
|Հանրապետական |Երաշխիքային|Հանրապետական երաշխիքային |0 |
| | |(ՀԵ) | |
| |___________|_________________________|________________|
| |Լավ |Հանրապետական լավ (ՀԼ) |>0 և <=0.5>=0.5>
| |___________|_________________________|________________|
| |Բավարար |Հանրապետական բավարար (ՀԲ)|>0.5 և <=3>=3>
| |___________|_________________________|________________|
| |Վատ |Հանրապետական վատ (ՀՎ) |>3 |
|______________|___________|_________________________|________________|
|Տեղական |Երաշխիքային|Տեղական երաշխիքային (ՏԵ) |0 |
| |___________|_________________________|________________|
| |Լավ |Տեղական լավ (ՏԼ) |>0 և <=0.8>=0.8>
| |___________|_________________________|________________|
| |Բավարար |Տեղական բավարար (ՏԲ) |>0.8 և <=4>=4>
| |___________|_________________________|________________|
| |Վատ |Տեղական վատ (ՏՎ) |>4 |
._____________________________________________________________________.
11. Միայն պահպանման աշխատանքների կատարման արդյունքում ավտոմոբիլային ճանապարհի խումբը չի կարող փոփոխվել դեպի ավելի բարձր խմբի: Ավտոմոբիլային ճանապարհի խմբի փոփոխությունը դեպի ավելի բարձր խումբ կատարվում է միայն տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհի հիմնական, միջին նորոգումներից կամ վերակառուցումից հետո:
12. Ավտոմոբիլային ճանապարհների միջին, հիմնական նորոգման կամ վերակառուցման ու ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար կարող է կնքվել մեկ պայմանագիր: Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով կարող է սահմանվել գործոնային գին` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի մայիսի 4 N 526-Ն որոշման:
13. Ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների իրականացման համար պայմանագրով սահմանվում են ճանապարհային կահավորանքի, տրանսպորտային հանգույցերի, արհեստական կառույցների և ինժեներական շինությունների, վնասման դեպքերի հաշվառման և ճանապարհային կահավորանքին պատճառված վնասների վերականգնման և փոխհատուցման ստացման պայմանները:
14. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների սահմանումները`
1) միջպետական երաշխիքային` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.
2) միջպետական լավ` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.3%-ը.
3) միջպետական բավարար` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.3%-ից և չի գերազանցում 2.5 %-ը.
4) միջպետական վատ` միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 2.5 տոկոսից բարձր.
5) հանրապետական երաշխիքային` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.
6) հանրապետական լավ` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.5%-ը.
7) հանրապետական բավարար` հանրապետական ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.5%-ից և չի գերազանցում 3%-ը.
8) հանրապետական վատ` հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 3.0 տոկոսից բարձր.
9) տեղական երաշխիքային` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ճանապարհահատվածի վիճակի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման աշխատանքների ավարտից հետո: Վիճակը գնահատվում է երաշխիքային մինչև տվյալ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման պայմանագրով նախատեսված երաշխիքային ժամկետի ավարտը: Երաշխիքային ժամկետի ավարտից հետո տվյալ ճանապարհահատվածի վիճակը գնահատվում է որպես լավ.
10) տեղական լավ` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը չի գերազանցում 0.8%-ը.
11) տեղական բավարար` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող հատվածների ընդհանուր վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածների ծածկի ընդհանուր մակերեսի փոսայնությունը բարձր է 0.8%-ից և չի գերազանցում 4 %-ը.
12) տեղական վատ` տեղական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի` տվյալ տարածաշրջանով անցնող այն հատվածի վիճակն է, որտեղ գնահատման պահին այդ ճանապարհահատվածի ծածկի մակերեսի փոսայնությունը կազմում է 4.0 տոկոսից բարձր:
15. Ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակների նշված սահմանումները չեն տարածվում ավտոմոբիլային ճանապարհների այն հատվածների վրա, որոնք պահպանման ընթացքում ենթարկվել են տեխնածին կամ բնական աղետների:
16. Սույն կարգով ընդունված են պահպանման աշխատանքների նորմատիվային 4 մակարդակ` լավ, միջին, բավարար և թույլատրելի:
17. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման նորմատիվ մակարդակի բնութագրերը ներկայացված են սույն կարգի Աղյուսակ 2-ում:
Աղյուսակ 2. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման նորմատիվ մակարդակների բնութագրերը
._____________________________________________________________________.
|Ավտոմոբիլային| Պահպանման մակարդակի բնութագրերը |
|ճանապարհի | |
|պահպանման | |
|մակարդակը | |
|_____________|_______________________________________________________|
|Լավ |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում |
| |նշված պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի: |
| |2. Ավտոմոբիլային ճանապարհն ապահովում է շուրջօրյա |
| |անխափան երթևեկություն` բացառությամբ տեխնածին կամ |
| |բնածին աղետների դեպքերի (երկրաշարժ, երկարատև |
| |ավելի քան 2 օր ձնաբքեր, սելավներ, գետերի ուժեղ |
| |հորդացում): |
|_____________|_______________________________________________________|
|Միջին |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված |
| |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի: |
| |2. Թույլատրվում է երթևեկության ժամանակավոր |
| |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 2 օր (բացի տեխնածին կամ |
| |բնածին աղետների դեպքերից): |
|_____________|_______________________________________________________|
|Բավարար |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված |
| |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի: |
| |2. Թույլատրվում է երթևեկության ժամանակավոր |
| |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 5 օր (բացի |
| |տեխնածին կամ բնածին աղետների դեպքերից): |
|_____________|_______________________________________________________|
|Թույլատրելի |1. Բավարարված են սույն կարգի Աղյուսակ 3-ում նշված |
| |պահանջներն` ըստ կոնստրուկտիվ տարրերի: |
| |2. Թույլատրվում է երթևեկության ժամանակավոր |
| |սահմանափակում` ոչ ավելի, քան 8 օր (բացի |
| |տեխնածին կամ բնածին աղետների դեպքերից): |
._____________________________________________________________________.
18. Նույն ավտոմոբիլային ճանապարհի տարբեր հատվածների համար կարող են սահմանվել պահպանման տարբեր մակարդակներ` ելնելով այդ հատվածների վիճակից և կարևորությունից:
19. Ընթացիկ ամառային պահպանման մակարդակի գնահատման ենթակա չեն այն ճանապարհահատվածները`
1) որոնք ենթարկվել են տեխնածին կամ բնածին աղետի` այն ժամանակահատվածում, որը սահմանվել է աղետի հետևանքների վերացման պետական մարմնի կողմից.
2) որոնք գնահատման ժամանակ ենթարկվում են հիմնական նորոգման, միջին նորոգման կամ վերակառուցման:
20. Նորոգվող կամ վերակառուցվող ճանապարհահատվածների ընթացիկ ամառային պահպանումը և երթևեկության անվտանգությունն ապահովվում է նորոգումը կամ վերակառուցումն իրականացնող կապալառուի կողմից:
21. Սույն կարգի 19-րդ կետում նշված ճանապարհահատվածները ենթակա են միայն ձմեռային պահպանման և գնահատվում են միայն ձմեռային պահպանման աշխատանքների մակարդակի որոշման համար:
22. Ընթացիկ տարվա մինչև հուլիսի 15-ը հաջորդ տարվա բյուջետային հայտի նախապատրաստման համար պատասխանատուի կողմից, Աղյուսակ 1-ում բերված չափանիշներին համապատասխան, կատարվում է ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակի նախնական գնահատում և պահպանման մակարդակների որոշում, որը ճշգրտվում է մինչև ընթացիկ տարվա դեկտեմբերի 1-ը:
23. Ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների գնման մրցույթների չափաբաժինների համար հիմք են հանդիսանում ճանապարհների վիճակի և պահպանման մակարդակների գնահատման` մրցույթին նախորդող տարվա ճշգրտված տվյալները:
24. Ուսումնասիրության և գնահատման վերաբերյալ պատասխանատուի կողմից նախապատրաստվում է ճանապարհների վիճակի և պահպանման մակարդակների գնահատման ակտ ըստ ստորև բերված Ձև N 1-ի, որը հաստատվում է տվյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից:
Ձև N 1
ԱԿՏ
ՀՀ__մարզի _________նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի վիճակի և
20__թ-ին դրանց պահպանման մակարդակների գնահատման
Հիմք ընդունելով ՀՀ կառավարության 2010 թ-ի նոյեմբերի 4-ի N 1419-Ն որոշմամբ հաստատված ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մակարդակների գնահատման և կատարված աշխատանքների ընդունման կարգի պահանջները, ուսումնասիրվել են ՀՀ ______ մարզում գտնվող _______ նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների վիճակը:
Հիմք ընդունելով ուսումնասիրությունների արդյունքները` գնահատվել են ներքոնշյալ ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման համար անհրաժեշտ մակարդակները:
.___________________________________________________________________.
|ավտոմոբիլային|ավտոմոբիլային|Պահպանման |Ճանապարհա- |Պահպանման |
|ճանապարհների |ճանապարհների |հատվածների |հատվածների |պահանջվող |
|անվանումը և |տեխնիկական |երկարություն |վիճակի |մակարդակը |
|կիլոմետրերը |կարգը (ըստ |ըստ N 1 |ծածկագիրը |(համաձայն |
| |ՀՀՇՆ IV- |աղյուսակում |(համաձայն N 1|N 2 |
| |11.05.02-99 |բերված |աղյուսակի) |աղյուսակի)|
| |դասակարգման) |չափանիշներով | | |
| | |գնահատման (կմ)| | |
|___________________________________________________________________|
| ՀՀ ________________մարզի__________________ տարածաշրջան |
|___________________________________________________________________|
| Պահպանման ժամանակաշրջանը` ՁՄԵՌ |
|___________________________________________________________________|
|_____________|_____________|______________|_____________|__________|
|Ընդամենը | | | | |
|___________________________________________________________________|
| Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ |
|___________________________________________________________________|
|_____________|_____________|______________|_____________|__________|
|Ընդամենը | | | | |
.___________________________________________________________________.
ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման պատասխանատու ստորաբաժանման ղեկավար
___________________________________________ ________»____» 20__ թ.
(պաշտոն, անուն, ազգանուն, ստորագրություն)
25. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման առաջարկվող մակարդակը որոշվում է սույն կարգի Աղյուսակ 2-ում բերված պահպանման մակարդակի բնութագրերով:
III. ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԵԹՈԴԻԿԱՆ
26. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման մակարդակը գնահատվում է պահպանվող ճանապարհահատվածի ամբողջ երկարությամբ` ըստ սույն կարգով սահմանված պահանջվող պահպանման մակարդակների:
27. Որպես պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ցուցանիշ` ընդունվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի հողային պաստառում, արհեստական կառույցներում, կահավորանքում, տրանսպորտային հանգույցերի և ինժեներական շինություններում թերությունների առկայությունը:
28. Ավտոմոբիլային ճանապարհի պահպանման մակարդակը բնորոշող ցուցանիշների նկատմամբ առաջադրվող պահանջները գարուն-ամառ-աշուն ժամանակաշրջանի և ձմեռային ժամանակաշրջանի համար ներկայացված են ստորև բերված Աղյուսակ 3-ում:
Աղյուսակ 3. Ավտոմոբիլային ճանապարհների պահպանման ցուցանիշներին առաջադրվող պահանջները
Ընթացիկ ամառային պահպանում
._____________________________________________________________________.
|Ցուցա-|Ցուցանիշի անվանումը, |Վիճակի |Պահպանման մակարդակը |
|նիշի |թերության |գնահատա- |_________________________|
|ծածկա-|բովանդակությունը |կանը |լավ |միջին|բավա-|Թույ- |
|գիրը | | | | |րար |լատրելի |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|_____________________________________________________________________|
| Հողային պաստառ |
|_____________________________________________________________________|
|1 |Կողնակը բարձր է |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |երթևեկելի մասի եզրից |քային |թույ| | | |
| |և/կամ կողնակը ցածր է | |լա- | | | |
| |երթևեկելի մասի եզրից` | |տըր-| | | |
| |ավելի քան 5 սմ և/կամ | |վում| | | |
| |կողնակը հարթեցված չէ | | | | | |
| |և/կամ կողնակին առկա է |լավ | 50| 100| -| -|
| |20 սմ-ից բարձր |բավարար | -| 100| 150| -|
| |խոտածածկույթ և/կամ առկա |վատ | -| -| -| 150|
| |են երթևեկությանը | | | | | |
| |խանգարող ճյուղեր և/կամ | | | | | |
| |բաժանարար գոտում առկա | | | | | |
| |են 25 սմ-ից բարձր | | | | | |
| |խոտածածկույթ և/կամ | | | | | |
| |տեսանելիությանը խանգարող | | | | | |
| |1.2 մ-ից բարձր թփեր | | | | | |
| |(գծմ/կմ): Թերության | | | | | |
| |վերացման ժամկետը | | | | | |
| |10 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|2 |Չմաքրված կողային առուներ |երաշխի- | 10| -| -| -|
| |և/կամ վաքեր (ջրի |քային | | | | |
| |բերվածքներ, լանջերի |լավ | 20| 30| -| -|
| |թափվածքներ) (լցվածության |բավարար | -| 40| 50| -|
| |տոկոս) Թերության |վատ | -| -| -| 50|
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|_________________________|
|3 |Ճանապարհային նշանների, |երաշխի- |Չի թույլատրվում |
| |երթևեկության և |քային | |
| |ճանապարհային |բավարար | |
| |տեսանելիությանը |վատ | |
| |խոչընդոտող հողային | | |
| |պաստառում չէտած կամ | | |
| |չկտրված թփեր և ծառեր: | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| | |
| |5 օր է: | | |
|______|__________________________|_________|_________________________|
|4 |Աղբ և օտար առարկաներ, |երաշխի- | 300| -| -| -|
| |ճանապարհի օտարման շերտի |քային | | | | |
| |վրա որոնք հանդիպում են |լավ | 300| 200| -| -|
| |հաճախ, քան (մ) |բավարար | -| 150| 100| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|վատ | -| - | -| 100|
| |1 օր է: | | | | | |
|_____________________________________________________________________|
| Երթևեակամաս և մայթեր |
|_____________________________________________________________________|
|5 |Փոսեր` երթևեկամասի վրա ոչ|երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ավելի (տոկոս ընդհանուր |քային |թույ| | | |
| |մակերեսից) | |լա- | | | |
| |Թերության վերացման | |տըր-| | | |
| |ժամկետը` 7 օր է: | |վում| | | |
| | | | | | | |
| | |լավ | 0.1| 0.2| -| -|
| | |բավարար | -| 0.3| 0.5| -|
| | |վատ | -| -| -|Բավարար |
| | | | | | |անցանե- |
| | | | | | |լիու- |
| | | | | | |թյուն և |
| | | | | | |ավտոմո- |
| | | | | | |բիլային |
| | | | | | |տրանս- |
| | | | | | |պորտի |
| | | | | | |անխափան |
| | | | | | |երթևե- |
| | | | | | |կություն|
| | | | | | |ապահովող|
| | | | | | |վիճակ |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|6 |Չմշակված ճաքեր (լայնական |երաշխի- |չի | | | |
| |կամ երկայնական)` 3 մմ-ից |քային |թույ| | | |
| |ավելի լայնությամբ | |լա- | | | |
| |(գծմ/կմ): I տեխնիկական | |տըր-| | | |
| |կարգի ավտոճանապարհների | |վում| | | |
| |համար նշված ցուցանիշները |լավ | 100| 200| -| -|
| |կրկնապատկվում են: |բավարար | -| 400| 500| |
| |Թերության վերացման ժամկետը|վատ | -| -| -| |
| |15 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|7 |Կոպճածածկի |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |անհարթություններ |քային |թույ| | | |
| |(աղուրներ, անձրևաջրի | |լա- | | | |
| |հոսքի հետքեր) 5 սմ-ից ոչ | |տըր-| | | |
| |ավելի խորությամբ ոչ ավելի | |վում| | | |
| |(տոկոս ընդհանուր | | | | | |
| |մակերեսից) Թերության |լավ | 0.5| 0.8| -| -|
| |վերացման ժամկետը 7 օր է: |բավարար | -| 1 | 1.5| -|
| | |վատ | -| -| -|Բավարար |
| | | | | | |անցանե- |
| | | | | | |լիու- |
| | | | | | |թյուն և |
| | | | | | |ավտոմո- |
| | | | | | |բիլային |
| | | | | | |տրանս- |
| | | | | | |պորտի |
| | | | | | |անխափան |
| | | | | | |երթևե- |
| | | | | | |կություն|
| | | | | | |ապահովող|
| | | | | | |վիճակ |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|8 |Փոսեր և խոտեր` մայթի վրա |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ոչ ավելի (տոկոս ընդհանուր |քային |թույ| | | |
| |մակերեսից) | |լա- | | | |
| |Թերության վերացման | |տըր-| | | |
| |ժամկետը` 7 օր է: | |վում| | | |
| | | | | | | |
| | |լավ | 0.2| 0.3| -| -|
| | |բավարար | -| 0.6| 0.7| -|
| | |վատ | -| -| -|Բավարար |
| | | | | | |անցանե- |
| | | | | | |լիու- |
| | | | | | |թյուն և |
| | | | | | |ավտոմո- |
| | | | | | |բիլային |
| | | | | | |տրանս- |
| | | | | | |պորտի |
| | | | | | |անխափան |
| | | | | | |երթևե- |
| | | | | | |կություն|
| | | | | | |ապահովող|
| | | | | | |վիճակ |
|_____________________________________________________________________|
| Արհեստական կառույցներում |
|_____________________________________________________________________|
|9 |Բերվածքների, տիղմի նստվածք|երաշխի- |չի | -| -| -|
| |որևէ խողովակում` |քային |թույ| | | |
| |ուղղանկյուն խողովակի | |լա- | | | |
| |աշխատող բարձրության, կլոր | |տըր-| | | |
| |խողովակի տրամագծի մասերով:| |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը|լավ |չի | 1/10| -| -|
| |5 օր է: | |թույ| | | |
| | | |լա- | | | |
| | | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | | | | | | |
| | |բավարար | -| 1/5| 1/4| -|
| | |վատ | -| -| -| 1/4|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|10 |Որևէ խողովակի մուտքի և |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ելքի հուների լցվածք` |քային |թույ| | | |
| |գլխամասից 5 մ հեռավորու- | |լա- | | | |
| |թյամբ (հունի մակերեսի | |տըր-| | | |
| |տոկոսը): Թերության | |վում| | | |
| |վերացման ժամկետը 10 օր է: | | | | | |
| | |լավ | 5| 10| -| -|
| | |բավարար | -| 20| 30| -|
| | |վատ | -| -| -| 30|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|12 |Թեքված, չներկված, կեղտոտ |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |բազրիքներ և բետոնյա |քային |թույ| | | |
| |պաշտպանիչներ, ոչ ավելի | |լա- | | | |
| |(ընդհանուր երկարության | |տըր-| | | |
| |տոկոսը): Թերության | |վում| | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | | |
| | |լավ | 5| 10| -| -|
| | |բավարար | -| 10| 20| -|
| | |վատ | -| -| -| 20|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.1 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխի- | 5| -| -| -|
| |մայթերի վրա աղբ և օտար |քային | | | | |
| |առարկաներ, որոնք հանդիպում|լավ | 5| 10| -| -|
| |են հաճախ, քան (մ) |բավարար | -| 10| 15| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|վատ | -| -| -| 15|
| |1 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.2 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |մայթերի վրա 3 մմ-ից ավել |քային |թույ| | | |
| |լայնությամբ ճաքեր` | |լա- | | | |
| |ընդհանուր երկարության | |տըր-| | | |
| |տոկոսը: Թերության վերացման| |վում| | | |
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | | |
| | |լավ | 0.1| 0.2| -| -|
| | |բավարար | -| 0.3| 0.5| -|
| | |վատ | -| -| -| 0.5|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.3 |Թունելի երթևեկամասի, |երաշխի- | 5| -| -| -|
| |մայթերի վրա 3 սմ-ից ավել |քային | | | | |
| |խորությամբ փոսեր` |լավ | 5| 10| -| -|
| |ընդհանուր մակերեսի տոկոսը |բավարար | -| 10| 15| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|վատ | -| -| -| 15|
| |3 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.4 |Թունելի ճակատամուտքերում, |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |եզրապատերի և հենապատերի |քային |թույ| | | |
| |ետնամասում գտնվող | |լա- | | | |
| |վաքերում, ջրահեռացման | |տըր-| | | |
| |առուներում տիղմի, | |վում| | | |
| |թափվածքների առկայություն` | | | | | |
| |ընդհանուր խորության |լավ | 10| 15| -| -|
| |տոկոսը |բավարար | -| 15| 20| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|վատ | -| -| -| 20|
| |3 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.5 |Թունելային երեսարկման |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |պատերի վրա գրունտային |քային |թույ| | | |
| |ջրերի հոսք և կաթոց, որոնք| |լա- | | | |
| |հնարավոր է վերացնել առանց | |տըր-| | | |
| |հիմնանորոգման` (տեղ) | |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| | | | | |
| |3 օր է: |լավ | 2| 4| -| -|
| | |բավարար | -| 4| 5| -|
| | |վատ | -| -| -| 6|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|1.6 |Թունելի մեջ բետոնի և/կամ |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |սվաղի քայքայված և/կամ |քային |թույ| | | |
| |շերտազատված հատվածների | |լա- | | | |
| |առկայություն` ընդհանուր | |տըր-| | | |
| |մակերեսի տոկոսը | |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| | | | | |
| |5 օր է: |լավ | 3| 5| -| -|
| | |բավարար | -| 5| 7| -|
| | |վատ | -| -| -| 10|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|14 |Թունելի շինարարական |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |կոնստրուկցիաների |քային |թույ| | | |
| |ճկվածքների, սվաղի | |լա- | | | |
| |կպվածությունը | |տըր-| | | |
| |կոնստրուկցիաներին, պատերին| |վում| | | |
| |ու առաստաղին ամրացված |լավ | 1| 1| -| -|
| |սարքերի կայունություն |բավարար | -| 1| 5| -|
| |(ընդհանուր երկարության |վատ | -| -| -| 5|
| |տոկոսը): Թերության | | | | | |
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|16 |Թունելի վնասված և անսարք |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |հակահրդեհային, կապի, |քային |թույ| | | |
| |արգելակման և ազդանշանային| |լա- | | | |
| |համակարգեր (ընդհանուր | |տըր-| | | |
| |համակարգի տոկոսը): | |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը|լավ | 2| 3| -| -|
| |1 օր է: |բավարար | -| 5| 5| -|
| | |վատ | -| -| -| 5|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|17 |Թունելի վնասված, անսարք, |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |բացակայող օդափոխության և |քային |թույ| | | |
| |լուսավորության | |լա- | | | |
| |համակարգեր (ընդհանուր | |տըր-| | | |
| |համակարգի տոկոսը): | |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը|լավ | 2| 3| -| -|
| |1 օր է: |բավարար | -| 5| 5| -|
| | |վատ | -| -| -| 5|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|19 |Թունելի ցամաքուրդային և |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ջրթող խողովակներ, |քային |թույ| | | |
| |դիտահորեր բերվածքներով, | |լա- | | | |
| |տիղմով և այլ առարկաներով | |տըր-| | | |
| |լցված ընդհանուր | |վում| | | |
| |երկարության տոկոսը): |լավ | 3| 5| -| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար | -| 5| 10| -|
| |5 օր է: |վատ | -| -| -| 10|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|20 |Կամրջային մոտեցումների |երաշխի- | 5| -| -| -|
| |երթևեկամասի, կողնակների, |քային | | | | |
| |մայթերի, Ենթակամրջային |լավ | 5| 10| -| -|
| |թեքլանջերի, ենթակամրջային |բավարար | -| 10| 15| -|
| |գոտում գտնվող հենապատերի, |վատ | -| -| -| 15|
| |կարգավորիչ պատերի վրա աղբ | | | | | |
| |և օտար առարկաներ, որոնք | | | | | |
| |հանդիպում են հաճախ, քան | | | | | |
| |(մ) Թերության վերացման | | | | | |
| |ժամկետը 1 օր է: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|21 |Ենթակամրջային գոտում |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |գտնվող հենապատերի և |քային |թույ| | | |
| |կարգավորիչ պատերի վրա | |լա- | | | |
| |առաջացած փոքրածավալ | |տըր-| | | |
| |(մինչև 1.5 խմ) | |վում| | | |
| |վնասվածքներ` ընդհանուր |լավ | 5| 10| -| -|
| |մակերեսի տոկոսը Թերության |բավարար | -| 10| 15| -|
| |վերացման ժամկետը 5 օր է: |վատ | -| -| -| 15|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|22 |Դեֆորմացիոն կարերի |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |վնասվածքներ` ընդհանուր |քային |թույ| | | |
| |երկարության տոկոսը | |լա- | | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| |տըր-| | | |
| |5 օր է: | |վում| | | |
| | |լավ | 5| 10| -| -|
| | |բավարար | -| 10| 15| -|
| | |վատ | -| -| -| 15|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|23 |Թռիչքային կառուցվածքների |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |բետոնե պաշտպանիչ շերտի |քային |թույ| | | |
| |վնասվածք և բացված | |լա- | | | |
| |ամրանների առկայություն` | |տըր-| | | |
| |ընդհանուր երկարության | |վում| | | |
| |տոկոսը |լավ | 5| 7| -| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար | -| 7| 10| -|
| |1 օր է: |վատ | -| -| -| 15|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|24 |Հենարանների վրա |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |չջրամեկուսացված վնասված |քային |թույ| | | |
| |մակերեսի առկայություն | |լա- | | | |
| |(տեղ) | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | |լավ | 3| 5| -| -|
| | |բավարար | -| 5| 7| -|
| | |վատ | -| -| -| 10|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|25 |Որևէ կամրջի (ուղեանցի) |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |երթևեկելի մասի ջրթող |քային |թույ| | | |
| |հարմարանքների, մայթերի տակ| |լա- | | | |
| |ջրթող անցքերի խցանում | |տըր-| | | |
| |(ընդհանուր քանակի | |վում| | | |
| |տոկոսը): |լավ |չի | 10| -| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը| |թույ| | | |
| |3 օր է: | |լա- | | | |
| | | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | |բավարար | -| 20| 25| -|
| | |վատ | -| -| -| 25|
|_____________________________________________________________________|
| Կահավորանք |
|_____________________________________________________________________|
|26 |Թեքված, ծռված, վնասված |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ճանապարհային նշաններ, |քային |թույ| | | |
| |բացակայող ցուցանակներ` | |լա- | | | |
| |(կապալառուին հանձնված | |տըր-| | | |
| |ընդհանուր թվի տոկոսը): | |վում| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը|լավ | -| 10| -| -|
| |3 օր է, 2.1-2.7 |բավարար | -| 20| 30| -|
| |առավելության նշանների |վատ | -| -| -| 30|
| |դեպքում` 1 օր: | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|27 |Բացակայող ճանապարհային |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |նշաններ (կապալառուին |քային |թույ| | | |
| |հանձնված ընդհանուր թվի | |լա- | | | |
| |տոկոսը): | |տըր-| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| |վում| | | |
| |3 օր է, 2.1-2.7 |լավ | 5| 10| -| -|
| |առավելության նշանների |բավարար | -| 15| 20| -|
| |դեպքում` 1 օր: |վատ | -| -| -| 20|
| | | | | | | |
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|28 |Ավտոմոբիլային |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ավտոճանապարհներին ջարդված,|քային |թույ| | | |
| |թեքված, ծռված, չներկված, | |լա- | | | |
| |կախված, իջեցված հենարանով | |տըր-| | | |
| |կամ բացակայող պարսպող | |վում| | | |
| |հարմարանքներ (երկարության |լավ |չի | 10| -| -|
| |տոկոսը): | |թույ| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| |լա- | | | |
| |5 օր է: | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | |բավարար | -| 20| 30| -|
| | |վատ | -| -| -| 30|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|29 |Չներկված, ծավալի ավելի քան|երաշխի- |չի | -| -| -|
| |10%-ը կոտրված, փշրված քարե|քային |թույ| | | |
| |սվաղապատ կամ բետոնե | |լա- | | | |
| |պարսպող հարմարանքներ | |տըր-| | | |
| |(եզրապատեր) (պարսպող | |վում| | | |
| |հարմարանքների երկարության |լավ |չի | 10| -| -|
| |տոկոսը): | |թույ| | | |
| |Թերության վերացման ժամկետը| |լա- | | | |
| |5 օր է: | |տըր-| | | |
| | | |վում| | | |
| | |բավարար | -| 20| 30| -|
| | |վատ | -| -| -| 30|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
|30 |Ավտոմոբիլային |երաշխի- |չի | -| -| -|
| |ավտոճանապարհներին ջարդված,|քային |թույ| | | |
| |թեքված, ծռված, չներկված, | |լա- | | | |
| |կախված կամ բացակայող | |տըր-| | | |
| |ազդանշանային սյուներ | |վում| | | |
| |(ընդհանուր թվի տոկոսը): |լավ | 10| 20| -| -|
| |Թերության վերացման ժամկետը|բավարար | -| 20| 30| -|
| |3 օր է: |վատ | -| -| -| 30|
|______|__________________________|_________|____|_____|_____|________|
------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - Սույն որոշման բնագրի հավելվածի Կարգի 3-րդ աղյուսակում
ցուցանիշի ծածկագիր սյունակի 10-րդ տողից հետո համարակալումը
սխալ է
- շարունակությունը հաջորդ մասերում