Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆ ...

 

 

110.0257.120511

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «12»        05            2011 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11011220

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

30 մարտի 2011 թվականի N 257-Ն

 

ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|                        ԻՄԱՑԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏ                               |

|_____________________________________________________________________|

|               Մտածողություն և  տրամաբանություն                      |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան հետազոտում և       |1.1. Օգտագործում է առարկաներն ըստ իրենց|

|համեմատում է առարկաները:     |նշանակության:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.2. Ճանաչում է ծանոթ դեմքերը          |

|                             |նկարներում:                            |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Արձագանքում է իր անվանը:          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Ցույց է տալիս մարմնի տարբեր մասերը|

|                             |տիկնիկի վրա:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Օգտագործում է առարկաները մտավոր   |

|                             |խնդիրներ լուծելու համար:               |

|_____________________________|_______________________________________|

|2. Երեխան հասկանում է        |2.1. Կրկնում է անցյալում տեսած         |

|իրադարձությունների           |գործողությունների հաջորդականությունը:  |

|հաջորդականությունը և  պարզ   |_______________________________________|

|պատճառահետևանքային  կապերը:  |2.2. Գիտի, որ առարկայի/անձի            |

|                             |բացակայությունը չի նշանակում, որ այն/նա|

|                             |ընդհանրապես անհետացել է:               |

|_____________________________________________________________________|

|                 Ուշադրություն և  հիշողություն                       |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան մտապահում և        |3.1. Կատարում է իրեն ծանոթ պարզ        |

|վերարտադրում է որոշակի       |գործողություններ:                      |

|ինֆորմացիա:                  |_______________________________________|

|                             |3.2. Կրկնում է պարզ նախադասություններ` |

|                             |մեծահասակի ասելուց հետ:                |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.3. Կրկնում է մեկ կամ երկու շաբաթ առաջ|

|                             |իր կատարած գործողությունները:          |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.4. Լսում է կարճ հեքիաթներ:           |

|_____________________________________________________________________|

|        Երևակայություն  և  ստեղծագործական մտածողություն              |

|_____________________________________________________________________|

|4. Երեխան դրսևորում  է       |4.1. Կատարում է պարզագույն             |

|երևակայության  պարզագույն    |գործողություններ տարբեր առարկաների,    |

|տարրեր:                      |նյութերի հետ` ինչ-որ բան սարքելու      |

|                             |(ստեղծելու) միտումով:                  |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.2. Առարկան օգտագործում է տարբեր      |

|                             |նպատակներով:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.3. Խաղալիս կատարում է նպատակային     |

|                             |գործողություններ խաղալիքների հետ:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.4. Նմանակում է ուրիշների կատարած     |

|                             |գործողությունները:                     |

|_____________________________________________________________________|

|           Կողմնորոշում տարածության և  ժամանակի մեջ                  |

|_____________________________________________________________________|

|5. Երեխան կողմնորոշվում է    |5.1. Փնտրում է իր տեսադաշտից անհետացած |

|տարածության մեջ:             |առարկան:                               |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.2. Կողմնորոշվում է սենյակների դիրքի  |

|                             |և  դասավորության մեջ:                  |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.3. Հավաքում է 3 մասից բաղկացած       |

|                             |աշտարակը:                              |

|_____________________________________________________________________|

|         Սոցիալ-մշակութային և  կենցաղային կողմնորոշում               |

|_____________________________________________________________________|

|6. Երեխան ունի գիտելիքներ    |6.1. Ցույց է տալիս ընտանիքի անդամներին |

|(տեղեկացված է) իր և  իր      |և  ասում նրանց անունները:              |

|ընտանիքի մասին:              |                                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|7. Երեխան ճանաչում և         |7.1. Կատարում է մանկական երգերից բառեր |

|կարողանում է կատարել մանկական|կամ տողեր:                             |

|ստեղծագործություններ:        |_______________________________________|

|                             |7.2. Ծանոթ մանկական երգի ձայն լսելիս   |

|                             |ձայնակցում է:                          |

|_____________________________|_______________________________________|

|8. Երեխան ունի գիտելիքներ    |8.1. Ճանաչում է նկարներում պատկերված   |

|շրջապատող աշխարհի մասին:     |մրգերը, կենդանիներին:                  |

|_____________________________________________________________________|

|            ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ, ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԵՎ ԱՆՁՆԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏ                   |

|_____________________________________________________________________|

|                     Սոցիալական զարգացում                            |

|_____________________________________________________________________|

|               Փոխհարաբերություններ շրջապատի հետ                     |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան սկսում է շփվել     |1.1. Խոսքային և  ոչ խոսքային ձևերով    |

|ծանոթ մեծահասակների և        |գրավում է ծանոթ մեծահասակների          |

|հասակակիցների հետ և          |ուշադրությունը:                        |

|հաստատում է վստահության վրա  |_______________________________________|

|                             |1.2. Փնտրում է ծնողների կամ ծանոթ      |

|                             |մեծահասակների աջակցությունը ինչ-որ բան |

|                             |անելիս:                                |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Կրկնօրինակում է մեծահասակի առօրյա |

|                             |վարքը:                                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Մասնակցում է պարզ խաղերի կամ      |

|                             |շփումների ծանոթ մեծահասակների հետ:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Պատասխանում է մեծահասակի բարևին:  |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.6. Ինքնուրույն խաղալիս երբեմն փորձում|

|                             |է ներգրավել իր կողքին խաղացող երեխայի: |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.7. Ծնողի հետ խաղի ընթացքում, նրա     |

|                             |աջակցությամբ սպասում է իր հերթին:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.8. Հաղորդակցվում է մեծահասակի հետ իր |

|                             |կատարած գործողությունների վերաբերյալ:  |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.9. Դրականորեն է արձագանքում          |

|                             |մեծահասակի ուղղորդմանը:                |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.10. Կրկնօրինակում է երեխաների վարքը: |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.11. Կողք-կողքի խաղալու ժամանակ       |

|                             |ուշադրություն է դարձնում հասակակիցների |

|                             |գործողություններին:                    |

|_____________________________________________________________________|

|                        Սոցիալական վարք                              |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան դրսևորում  է       |2.1. Հասկացնում է իր որոշ ֆիզիոլոգիական|

|ինքնակառավարման              |կարիքները` քաղցը, ծարավը:              |

|հմտություններ:               |_______________________________________|

|                             |2.2. Ենթարկվում է անվտանգության պարզ   |

|                             |պահանջներին:                           |

|_____________________________|_______________________________________|

|3. Երեխան դրսևորում  է       |3.1. Փորձում է ինքնուրույն հոգալ իր    |

|ինքնուրույնություն:          |պարզ կարիքները:                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.2. Մասնակցում է պարզ գործերին:       |

|_____________________________________________________________________|

|                      Անձնային զարգացում                             |

|_____________________________________________________________________|

|4. Երեխան սկսում է ցուցաբերել|4.1. Ճանաչում է իրեն հայելու մեջ:      |

|սեփական անձի և  ուրիշների    |_______________________________________|

|մասին իմացություն:           |4.2. Գիտի իր անունը:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.3. Անվանում է իր մարմնի առնվազն 3    |

|                             |մասերը:                                |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.4. Ճանաչում է ծնողներին և  ընտանիքի  |

|                             |անդամներին:                            |

|_____________________________________________________________________|

|                      Հուզական զարգացում                             |

|_____________________________________________________________________|

|5. Երեխան սկսում է ճանաչել   |5.1. Ժպտում է կամ ծիծաղում է           |

|հիմնական հույզերը:           |ի պատասխան դրական հաղորդակցությանը:    |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.2. Դրսևորում  է ուրախություն,        |

|                             |ջերմություն մտերիմ մարդկանց նկատմամբ:  |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.3. Դժգոհություն է արտահայտում, երբ   |

|                             |իրեն ինչ-որ բան անհանգստացնում է կամ   |

|                             |անկարող է ինչ-որ բան անել:             |

|_____________________________|_______________________________________|

|6. Երեխան արտահայտում է իր   |6.1. Ճանաչում և  արձագանքում է ծանոթ   |

|զգացմունքները երգի,          |երաժշտությանը:                         |

|երաժշտության, շարժումների և  |_______________________________________|

|պարի միջոցով:                |6.2. Պարբերաբար երգում է:              |

|_____________________________________________________________________|

| ԻՆՔՆԱՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ, ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԵՎ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏ       |

|_____________________________________________________________________|

|                        Ինքնասպասարկում                              |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան դրսևորում  է       |1.1. Հագնվելիս և  հանվելիս փորձում է   |

|ինքնասպասարկման              |ինչ-որ բաներ ինքնուրույն անել:         |

|հմտություններ:               |_______________________________________|

|                             |1.2. Ինքնուրույն ուտում է սննդի որոշ   |

|                             |տեսակներ:                              |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Ինքնուրույն խմելու փորձեր է անում:|

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Կատարում է կենցաղային տարրական    |

|                             |գործողություններ:                      |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Հետևողական  է այն                 |

|                             |գործողություններում, որոնք կրկնվում են |

|                             |ըստ ռեժիմի:                            |

|_____________________________________________________________________|

|                     Առողջության պահպանում                           |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան սկսում է հետևել    |2.1. Կատարում է հիգիենայի որոշ         |

|հիգիենայի տարրական           |գործողություններ:                      |

|կանոններին:                  |_______________________________________|

|                             |2.2. Ճանաչում է հիգիենայի որոշ         |

|                             |պարագաներ:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Փորձում է հանել թաց կամ կեղտոտ    |

|                             |հագուստը:                              |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.4. Նշան է անում, երբ ինչ-որ բանից    |

|                             |դժգոհություն է ունենում:               |

|_____________________________________________________________________|

|                        Անվտանգություն                               |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան սկսում է հետևել    |3.1. Դադարեցնում է վտանգավոր           |

|անվտանգության տարրական       |գործողությունը` մեծահասակի օգնությամբ: |

|կանոններին` մեծահասակի       |                                       |

|ուղղորդումով և  հսկողությամբ:|                                       |

|_____________________________________________________________________|

|            ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔ ՍՈՎՈՐԵԼՈՒ ՆԿԱՏՄԱՄԲ` ՈԼՈՐՏ                   |

|_____________________________________________________________________|

|                      Հետաքրքրասիրություն                            |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան հետաքրքրասիրություն|1.1. Խաղում է խաղալիքներով, որոնք      |

|է ցուցաբերում նոր բաներ      |առաջացնում են ձայն, լույս, շարժում և   |

|սովորելու և  նոր             |այլն:                                  |

|փորձառությունների նկատմամբ:  |_______________________________________|

|                             |1.2. Ուսումնասիրում է միջավայրը:       |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Ուսումնասիրում է շրջակա միջավայրը |

|                             |ինքնուրույն, սակայն ծնողի              |

|                             |ներկայությամբ:                         |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Կրկնօրինակում է մեծահասակաների    |

|                             |պարզ գործողությունները:                |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Հետաքրքրություն է ցուցաբերում     |

|                             |մեծահասակների աշխատանքային             |

|                             |գործունեության նկատմամբ:               |

|_____________________________________________________________________|

|                        Նախաձեռնություն                              |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան նախաձեռնություն է  |2.1. Փորձում է ինքնուրույն կատարել     |

|ցուցաբերում:                 |առօրյա որոշ գործողություններ:          |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.2. Ցույց է տալիս, թե ինչ է սիրում կամ|

|                             |չի սիրում:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Ներգրավվում է նոր փորձառության    |

|                             |մեջ:                                   |

|_____________________________________________________________________|

|             Մասնակցություն և  հետևողականություն                     |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան մասնակցություն և   |3.1. Պարբերաբար կրկնում է իր նախասիրած |

|հետևողականություն  է         |գործողությունը:                        |

|ցուցաբերում իր տարիքին       |_______________________________________|

|համապատասխան                 |3.2. Ավարտին է հասցնում իրեն ծանոթ որոշ|

|առաջադրանքներում:            |գործողություններ:                      |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.3. Կարճ ժամանակով ուշադրությունը     |

|                             |կենտրոնացնում է, երբ իր համար հեքիաթ են|

|                             |կարդում/պատմում:                       |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.4. Անհրաժեշտության դեպքում իրերը     |

|                             |փնտրում է այն տեղերում, որտեղ դրանք    |

|                             |սովորաբար դրված են լինում:             |

|_____________________________________________________________________|

|  3. ԿՐՏՍԵՐ ՏԱՐԻՔԻ ԱՌԱՋԻՆ ԽՄԲԻ` ԵՐԿՈՒՍԻՑ ՄԻՆՉԵՎ ԵՐԵՔ ՏԱՐԵԿԱՆ         |

|           ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԵՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ                  |

|_____________________________________________________________________|

|                       ՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏ                              |

|_____________________________________________________________________|

|                       Խոշոր շարժողական                              |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան տեղաշարժվելիս      |1.1. Ինքնուրույն կքանստում է` պահելով  |

|կոորդինացնում է շարժումները: |հավասարակշռությունը:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.2. Ինքնուրույն վեր է կենում նստած    |

|                             |դիրքից:                                |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Վարժ քայլում է:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Վազում է վստահորեն:               |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Բարձրանում և  իջնում է            |

|                             |աստիճաններով:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.6. Թռչկոտում է` հենման մակերեսից     |

|                             |չկտրվելով:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.7. Ինքնուրույն մագլցում է ոչ բարձր   |

|                             |առարկաների վրա:                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.8. Կռանում է առանց                   |

|                             |հավասարակշռությունը կորցնելու:         |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.9. Տարբեր դիրքերում պահում է         |

|                             |հավասարակշռությունը և  կատարում զանազան|

|                             |գործողություններ:                      |

|_____________________________________________________________________|

|                     Նուրբ/մանր շարժումներ                           |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան դրսևորում  է       |2.1. Կառուցում է պարզ շինություններ`   |

|ձեռքերի և  մատների           |ուղղահայաց և  հորիզոնական դիրքերով:    |

|շարժումների կառավարման       |_______________________________________|

|հմտություններ:               |2.2. Գծում/նկարում է` օգտագործելով թղթի|

|                             |ամբողջ մակերեսը:                       |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Ինքնուրույն հագնում և  հանում է   |

|                             |հագուստի որոշ մասեր:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.4. Երեխան կատարում է                 |

|                             |գործողություններ` աջ կամ ձախ ձեռքի     |

|                             |գերակայությամբ:                        |

|_____________________________________________________________________|

|                  ԽՈՍՔԻ ԵՎ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՈԼՈՐՏ                        |

|_____________________________________________________________________|

|                         Բանավոր խոսք                                |

|_____________________________________________________________________|

|                 Խոսքի ընկալում և  օգտագործում                       |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Ընկալում է իրեն ուղղված   |1.1. Կատարում է մեծահասակի պարզ        |

|ուրիշի բանավոր խոսքը:        |հրահանգները:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.2. Հետևում  է 2 քայլից բաղկացած      |

|                             |հրահանգներին:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Հասկանում է բառեր (նախդիրներ),    |

|                             |ինչպիսիք են «մեջ», «վրա» և  «տակ»:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Համապատասխան ձևով  պատասխան է     |

|                             |տալիս «ո՞վ», «ի՞նչ», «ե՞րբ», «որտե՞ղ»  |

|                             |հարցերին:                              |

|_____________________________|_______________________________________|

|2. Օգտագործում է 3 և  ավելի  |2.1. Խոսքում օգտագործում է օժանդակ     |

|բառերից բաղկացած             |բայեր:                                 |

|նախադասություններ:           |_______________________________________|

|                             |2.2. Օգտագործում է պարզ ընդարձակ       |

|                             |նախադասություններ:                     |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Նախադասության մեջ օգտագործում է   |

|                             |«և»  կամ «ու» շաղկապները:              |

|_____________________________|_______________________________________|

|3. Երեխան բանավոր            |3.1. Բառերով արտահայտում է իր          |

|արտահայտում է իր մտքերն ու   |ցանկությունները:                       |

|կարծիքը, զգացողություններն   |                                       |

|ու զգացմունքները:            |                                       |

|_____________________________________________________________________|

|       Խոսքի հնչյունաբանական և  քերականական իմացություն              |

|_____________________________________________________________________|

|4. Երեխան կարողանում է ճիշտ  |4.1. Կրկնում է առաջարկված պարզ բառերը` |

|արտասանել մայրենի լեզվի      |ճիշտ արտաբերելով հնչյունները:          |

|հնչյունները:                 |                                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|5. Երեխան կազմում է բարդ     |5.1. Խոսքում օգտագործում է համադասական |

|նախադասություններ:           |նախադասություններ:                     |

|_____________________________|_______________________________________|

|6. Երեխան հետևում  է         |6.1. Օգտագործում է գոյականի հոգնակի    |

|քերականական որոշ կանոնների:  |թիվը:                                  |

|                             |_______________________________________|

|                             |6.2. Ճիշտ կիրառում է բայի ներկա        |

|                             |ժամանակը:                              |

|                             |_______________________________________|

|                             |6.3. Օգտագործում է դերանուններ:        |

|_____________________________|_______________________________________|

|7. Երեխան ճիշտ օգտագործում է |7.1. Ճիշտ (տեղին) ձևակերպում  է «ո՞վ»  |

|խոսքի տարբեր մասեր:          |բառով հարցեր:                          |

|Գրավոր խոսք                  |                                       |

|_____________________________________________________________________|

|          Հետաքրքրություն գրքերի և  գրվածքի նկատմամբ                 |

|_____________________________________________________________________|

|8. Երեխան հետաքրքրություն է  |8.1. Դիմում է մեծահասակին, որ իր համար |

|ցուցաբերում գրքերի և         |գիրք կարդա (պատմի):                    |

|ընթերցանության նկատմամբ:     |_______________________________________|

|                             |8.2. Ունի իր սիրած գիրքը կամ գրքերը:   |

|                             |_______________________________________|

|                             |8.3. Տարբերում է գիրքը այլ առարկաներից:|

|_____________________________________________________________________|

|                      Վաղ գրաճանաչություն                            |

|_____________________________________________________________________|

|9. Ունի որոշ պատկերացում     |9.1. Ճանաչում է շրջապատի որոշ          |

|սիմվոլների և  դրանց          |գրաֆիկական սիմվոլներ:                  |

|նշանակության մասին:          |                                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|10. Հետաքրքրություն է        |10.1. Խզբզում է` օգտագործելով մատիտ կամ|

|դրսևորում  գրելու/նկարելու   |կավիճ:                                 |

|պարագաների նկատմամբ:         |                                       |

|_____________________________________________________________________|

|                        ԻՄԱՑԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏ                               |

|_____________________________________________________________________|

|               Մտածողություն և  տրամաբանություն                      |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան հետազոտում և       |1.1. Գտնում է երկու առարկաների կամ     |

|համեմատում է առարկաները:     |երևույթների  նմանությունը:             |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.2. Համեմատում է առարկաները ըստ մեկ   |

|                             |հատկանիշի:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Գիտի առարկաների նշանակությունը:   |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Պտտելով բացում և  փակում է իրերը, |

|                             |առարկաները:                            |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Հավաքում է 2 մասից բաղկացած       |

|                             |պատկեր:                                |

|_____________________________|_______________________________________|

|2. Երեխան հասկանում է        |2.1. Գիտի կենցաղում կրկնվող պարզագույն |

|իրադարձությունների           |գործողությունների հաջորդականությունը:  |

|հաջորդականությունը և  պարզ   |                                       |

|պատճառահետևանքային  կապերը:  |                                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|3. Երեխան կարողանում է       |3.1. Խմբավորում է առարկաները ըստ մեկ   |

|ընդհանրացումներ կատարել:     |հատկանիշի:                             |

|_____________________________|_______________________________________|

|4. Երեխան դասակարգում է      |4.1. Տարբեր տեսակի (3-ից ոչ ավելի) մի  |

|առարկաները ըստ կոնկրետ       |քանի նկարներից առանձնացնում է միատեսակ |

|հատկանիշի:                   |առարկաներ պատկերող նկարները:           |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.2. Նկարները համապատասխանեցնում է     |

|                             |առարկաներին:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.3. Դասավորում է առարկաները` ըստ      |

|                             |ծանրության:                            |

|_____________________________________________________________________|

|      Տարրական մաթեմատիկական պատկերացումներ և  գիտելիքներ            |

|_____________________________________________________________________|

|5. Երեխան ունի մեծության,    |5.1. Անվանում է մեկ-երկու հիմնական     |

|չափի, ձևի  մասին գիտելիքներ, |գույներ (հնարավոր է շփոթելով):         |

|ճանաչում է գույները:         |_______________________________________|

|                             |5.2. Գիտի շատ, քիչ հասկացությունները:  |

|_____________________________|_______________________________________|

|6. Երեխան ցուցաբերում է      |6.1. Գիտի, թե ինչ է «1»-ը:             |

|հաշվի, թվերի, թվանշանների    |                                       |

|իմացություն:                 |                                       |

|_____________________________________________________________________|

|                  Ուշադրություն, հիշողություն                        |

|_____________________________________________________________________|

|7. Երեխան մտապահում և        |7.1. Վերարտադրում է նախկինում կատարած  |

|վերարտադրում է որոշակի       |որոշ գործողություններ:                 |

|ինֆորմացիա:                  |_______________________________________|

|                             |7.2. Մտապահում և  վերարտադրում է       |

|                             |հատվածներ մանկական                     |

|                             |բանաստեղծություններից:                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |7.3. Վերարտադրում է իր հետ տեղի ունեցած|

|                             |դեպքերն ու իրադարձությունները:         |

|_____________________________________________________________________|

|        Երևակայություն  և  ստեղծագործական մտածողություն              |

|_____________________________________________________________________|

|8. Երեխան դրսևորում  է       |8.1. Կատարում է տարբեր նպատակային      |

|երևակայության  պարզագույն    |գործողություններ պլաստիլինի և  թղթի    |

|տարրեր:                      |հետ:                                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |8.2. Ներկում է վրձնով:                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |8.3. Նկարում է շրջաններ և  խաչեր:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |8.4. Տարբեր անուններ է տալիս իր        |

|                             |նկարածին:                              |

|                             |_______________________________________|

|                             |8.5. Իր խաղալիքներին դարձնում է        |

|                             |երևակայական  մարդիկ:                   |

|_____________________________________________________________________|

|           Կողմնորոշում տարածության և  ժամանակի մեջ                  |

|_____________________________________________________________________|

|9. Երեխան կողմնորոշվում է    |9.1. Օգտագործում է «հեռու», «մոտիկ»,   |

|տարածության մեջ:             |«այնտեղ», «այստեղ» բառերը, սակայն դեռ  |

|                             |լիովին չի հասկանում դրանց              |

|                             |նշանակությունը:                        |

|_____________________________|_______________________________________|

|10. Երեխան կարողանում է      |10.1. Օգտագործում է «ավելի ուշ»,       |

|կողմնորոշվել ժամանակի մեջ:   |«վաղը», «հիմա», «շուտով», «երեկ»,      |

|                             |«այսօր» բառերը, երբեմն շփոթելով դրանց  |

|                             |նշանակությունը:                        |

|_____________________________________________________________________|

|         Սոցիալ-մշակութային և  կենցաղային կողմնորոշում               |

|_____________________________________________________________________|

|11. Երեխան ունի տարրական     |11.1. Ճիշտ ասում է իր անունը, սեռը,    |

|գիտելիքներ իր և  իր ընտանիքի |երբեմն տարիքը:                         |

|մասին:                       |_______________________________________|

|                             |11.2. Գիտի իրեն շատ մտերիմ անձանց      |

|                             |սոցիալական դերերի մասին:               |

|_____________________________|_______________________________________|

|12. Երեխան ունի գիտելիքներ   |12.1. Ճանաչում և  անվանում է առնվազն 5 |

|շրջապատող միջավայրի և        |ընտանի կենդանիներ (շուն, հավ, կով, ձի  |

|բնության վերաբերյալ:         |և  այլն):                              |

|                             |_______________________________________|

|                             |12.2. Տարբերում է որոշ կենդանիների     |

|                             |ձայները:                               |

|                             |_______________________________________|

|                             |12.3. Ճանաչում և  անվանում է իրեն      |

|                             |շրջապատող բնաշխարհի որոշ տարրեր (ծառ,  |

|                             |ծաղիկ)` շփոթելով դրանց տեսակները:      |

|_____________________________|_______________________________________|

|13. Երեխան ճանաչում և        |13.1. Գիտի մի քանի մանկական            |

|կարողանում է կատարել մանկական|բանաստեղծություններ:                   |

|ստեղծագործություններ:        |_______________________________________|

|                             |13.2. Հեռուստացույցով ծանոթ            |

|                             |երաժշտություն (գովազդային              |

|                             |տեսահոլովակներ) լսելիս արձագանքում է   |

|                             |բառերով և  ձայնակցում ու (կամ) պարային |

|                             |շարժումներ կատարում:                   |

|_____________________________________________________________________|

|            ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ, ՀՈՒԶԱԿԱՆ ԵՎ ԱՆՁՆԱՅԻՆ ՈԼՈՐՏ                   |

|_____________________________________________________________________|

|                     Սոցիալական զարգացում                            |

|_____________________________________________________________________|

|               Փոխհարաբերություններ շրջապատի հետ                     |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան շփվում է ծանոթ     |1.1. Շփվում է ծանոթ մեծահասակի հետ խաղի|

|մեծահասակների և              |ընթացքում:                             |

|հասակակիցների հետ և  սկսում է|_______________________________________|

|հաստատել վստահության վրա     |1.2. Անծանոթ միջավայրում շփվում է ծանոթ|

|հիմնված հարաբերություններ:   |մեծահասակի հետ:                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Ընդունում է իր համար նշանակալի    |

|                             |մեծահասակների (բարեկամների,            |

|                             |հարևանների)  ընկերակցությունը:         |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Խնդրում է մեծահասակին խաղալ իր    |

|                             |հետ:                                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Սկսում է խոսակցություն մեծահասակի |

|                             |հետ:                                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.6. Նմանակում է իր հարևանությամբ      |

|                             |խաղացող երեխաների խաղը:                |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.7. Հասակակցի հետ խաղի ընթացքում,     |

|                             |մեծահասակի զգալի աջակցությամբ սպասում է|

|                             |իր հերթին:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.8. Մասնակցում է հասակակիցների հետ    |

|                             |խմբովի խաղերին:                        |

|_____________________________________________________________________|

|                        Սոցիալական վարք                              |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան դրսևորում  է       |2.1. Հետևում  է պարզ կանոններին        |

|ինքնակառավարման              |մեծահասակի հրահանգով:                  |

|հմտություններ:               |_______________________________________|

|                             |2.2. Հետևում  է խաղի պարզ կանոններին:  |

|                             |2.3. Կանխատեսում է կանոնների խախտման   |

|                             |հետևանքները:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.4. Մեծահասակի օգնությամբ հարմարվում է|

|                             |առօրյա կրկնվող գործողությունների       |

|                             |անսպասելի փոփոխմանը:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.5. Սկսում է գիտակցել սեփական         |

|                             |հնարավորությունների սահմանը:           |

|_____________________________|_______________________________________|

|3. Երեխան դրսևորում  է       |3.1. Կատարում է ինքնուրույն (անկախ)    |

|ինքնուրույնություն:          |գործողություններ` ստուգելով թույլատրելի|

|                             |սահմանները:                            |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.2. Որոշ գործողություններ կատարում է  |

|                             |իր ձևով,  իրեն հարմար արագությամբ,     |

|                             |չընդունելով օգնությունը:               |

|_____________________________________________________________________|

|                      Անձնային զարգացում                             |

|_____________________________________________________________________|

|4. Երեխան սկսում է ցուցաբերել|4.1. Գիտի իր անունը, սեռը:             |

|սեփական անձի և  ուրիշների    |_______________________________________|

|մասին իմացություն:           |4.2. Տարբերակում է մարդկանց ըստ սեռի:  |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.3. Գիտի ծնողների և  ընտանիքի         |

|                             |անդամների անունները:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.4. Գիտակցում է, երբ իրեն             |

|                             |ուշադրություն են դարձնում կամ          |

|                             |դիտարկում են:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.5. Ինքն իրեն զբաղեցնում կամ          |

|                             |հետաքրքրություններ է գտնում 10-15 րոպեի|

|                             |սահմաններում:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.6. Նկարներում տարբերակում է պատկերված|

|                             |երեխաների սեռը:                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.7. Երբ խնդրում են, ցույց է տալիս     |

|                             |մարմնի 6-9 մասեր:                      |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.8. Ճանաչում է իրեն պատկանող իրերը,   |

|                             |խաղալիքները:                           |

|_____________________________|_______________________________________|

|5. Երեխան սկսում է դրսևորել  |5.1. Ուրախություն է արտահայտում որևէ   |

|ինքնավստահություն:           |բան լավ անելիս:                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.2. Ցուցադրում է իր կատարած           |

|                             |աշխատանքները:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.3. Հաճույք է ստանում տան գործերում   |

|                             |մեծահասակին օգնելիս:                   |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.4. Կատարում է գործողություններ, ցույց|

|                             |տալու համար, թե իբրև  կարող է անել իր  |

|                             |ուժերից վեր բաներ:                     |

|_____________________________________________________________________|

|                      Հուզական զարգացում                             |

|_____________________________________________________________________|

|6. Երեխան սկսում է ճանաչել   |6.1. Ձայնի հնչերանգով, ժեստերով կամ    |

|հիմնական հույզերն ու         |դեմքի համապատասխան արտահայտությամբ,    |

|զգացմունքները:               |արտահայտում է ուրախությունը,           |

|                             |տխրությունը, զայրույթը կամ վախը:       |

|_____________________________|_______________________________________|

|7. Երեխան սկսում է կառավարել |7.1. Ուժեղ զգացմունքների ժամանակ       |

|իր զգացմունքները և           |փնտրում է մեծահասակի աջակցությունը     |

|մղումները:                   |կամ գրավում է նրա ուշադրությունը:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |7.2. Հեշտությամբ բաժանվում է մայրիկից  |

|                             |և  հայրիկից:                           |

|_____________________________________________________________________|

| ԻՆՔՆԱՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ, ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ԵՎ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏ       |

|_____________________________________________________________________|

|                        Ինքնասպասարկում                              |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան դրսևորում  է       |1.1. Ուտում է ինքնուրույն` մի քիչ      |

|ինքնասպասարկման              |թափթփելով:                             |

|հմտություններ:               |_______________________________________|

|                             |1.2. Օգտվում է սպասքի որոշ տեսակներից  |

|                             |(գդալ, պատառաքաղ, բաժակ):              |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Հագնում է հագուստի բոլոր          |

|                             |տեսակները` մեծահասակի օգնությամբ:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Ինքնուրույն հանում է հագուստները: |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Օգտագործում է անձնական խնամքի     |

|                             |առարկաները` մեծահասակի օգնությամբ:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.6. Ինքնուրույն կարողանում է          |

|                             |հաղթահարել որոշ խոչընդոտներ:           |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.7. Նեղ սափորից հեղուկը լցնում է լայն |

|                             |տարայի մեջ (երբեմն կարող է մի փոքր     |

|                             |թափել):                                |

|_____________________________________________________________________|

|                     Առողջության պահպանում                           |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան սկսում է հետևել    |2.1. Ինքնուրույն հետևում  է դեմքի      |

|հիգիենայի տարրական           |մաքրությանը:                           |

|կանոններին:                  |_______________________________________|

|                             |2.2. Օգտվում է պետքանոթից մեծահասակի   |

|                             |օգնությամբ:                            |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Կատարում է առողջության պահպանմանն |

|                             |ուղղված հիմնական գործողությունները`    |

|                             |մեծահասակի օգնությամբ:                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.4. Ճանաչում է և  գիտի, թե ինչի համար |

|                             |է ատամի խոզանակը:                      |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.5. Կրկնօրինակում է մեծահասակի որոշ   |

|                             |գործողությունները:                     |

|_____________________________________________________________________|

|                        Անվտանգություն                               |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան սկսում է հետևել    |3.1. Ուշադրություն է դարձնում          |

|անվտանգության տարրական       |անվտանգության հրահանգներին:            |

|կանոններին մեծահասակի        |_______________________________________|

|ուղղորդումով և  հսկողությամբ:|3.2. Խուսափում է վտանգավոր առարկաներից,|

|                             |երբ մեծահասակը զգուշացնում է:          |

|_____________________________|_______________________________________|

|             ՎԵՐԱԲԵՐՄՈՒՆՔ ՍՈՎՈՐԵԼՈՒ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՈԼՈՐՏ                   |

|_____________________________________________________________________|

|                      Հետաքրքրասիրություն                            |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան                    |1.1. Հարցեր է տալիս անծանոթ առարկաների |

|հետաքրքրասիրություն է        |վերաբերյալ:                            |

|ցուցաբերում նոր բաներ        |_______________________________________|

|սովորելու և  նոր             |1.2. Կրկնօրինակում է մեծահասակաների    |

|փորձառությունների նկատմամբ:  |առօրյա կրկնվող գործողությունները:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Հարցեր է տալիս լսած հեքիաթի       |

|                             |վերաբերյալ:                            |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Մասնակցում է նոր գործողություն-   |

|                             |ների, խաղերի:                          |

|_____________________________________________________________________|

|                        Նախաձեռնություն                              |

|_____________________________________________________________________|

|2. Երեխան նախաձեռնություն է  |2.1. Մասնակցում է ուրիշ երեխաների      |

|ցուցաբերում:                 |խաղին:                                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.2. Խաղի ընթացքում միաժամանակ         |

|                             |օգտագործում է մի քանի խաղալիքներ:      |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Խաղալիքներից ընտրում է մեկը:      |

|_____________________________________________________________________|

|             Մասնակցություն և  հետևողականություն                     |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան մասնակցություն և   |3.1. Դժվարության հանդիպելիս մի քանի    |

|հետևողականություն  է         |անգամ փորձում է հաղթահարել:            |

|ցուցաբերում իր տարիքին       |_______________________________________|

|համապատասխան                 |3.2. Խնդրում է, որ իր սիրած գիրքը      |

|առաջադրանքներում:            |(հեքիաթը) պարբերաբար կարդան, պատմեն իր |

|                             |համար:                                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.3. Իր ընտրած խաղով խաղում է որոշակի  |

|                             |կարճ ժամանակի (8-10 րոպե) ընթացքում:   |

|_____________________________________________________________________|

|                          Տեխնոլոգիա                                 |

|_____________________________________________________________________|

|4. Երեխան հետաքրքրասիրություն|4.1. Ջանք է անում վերցնելու, զննելու,  |

|է ցուցաբերում տեխնոլոգիայի   |շոշափելու իր տեսադաշտում գտնվող        |

|հետ կապված փորձառությունների |խաղալիքները/սարքավորումները:           |

|նկատմամբ:                    |_______________________________________|

|                             |4.2. Մատով սեղմում է (նաև  ոչ ճիշտ) և  |

|                             |փորձում է միացնել/անջատել տեխնիկական   |

|                             |որոշ խաղալիքներ/սարքավորումներ:        |

|_____________________________|_______________________________________|

|5. Երեխան ճանաչում է ծանոթ   |5.1. Անվանում է որոշ տեխնոլոգիաներ     |

|միջավայրում օգտագործվող      |համապատասխան բառերով, երբ տեսնում է    |

|տեխնոլոգիաները:              |դրանք:                                 |

|                             |_______________________________________|

|                             |5.2. Խաղում է լարովի, մարտկոցով կամ    |

|                             |հեռակառավարվող խաղալիքներով մեծահասակի |

|                             |օգնությամբ:                            |

|_____________________________________________________________________|

|   4. ԿՐՏՍԵՐ ՏԱՐԻՔԻ ԵՐԿՐՈՐԴ ԽՄԲԻ` ԵՐԵՔԻՑ ՄԻՆՉԵՎ ՉՈՐՍ ՏԱՐԵԿԱՆ         |

|           ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԵՎ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉ                  |

|_____________________________________________________________________|

|                       ՇԱՐԺՈՂԱԿԱՆ ՈԼՈՐՏ                              |

|_____________________________________________________________________|

|                       Խոշոր շարժողական                              |

|_____________________________________________________________________|

|        Չափորոշիչ            |           Ցուցիչ                      |

|_____________________________|_______________________________________|

|1. Երեխան դրսևորում  է խոշոր |1.1. Ցատկում է մեկ ոտքի վրա 2 և  ավելի |

|շարժումներով պայմանավորված   |անգամ:                                 |

|հիմնական հմտությունները`     |_______________________________________|

|ցուցաբերելով կոորդինացիայի   |1.2. Ոտքերը միասին պահելով` կանգնած    |

|զարգացող կարողություններ:    |տեղից ցատկում է առնվազն 20 սմ          |

|                             |հեռավորության վրա:                     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.3. Առանց որևէ  բանից բռնելու կանգնում|

|                             |է մեկ ոտքի վրա առնվազն 2 վայրկյան:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.4. Ուղիղ գծով քայլելով` անցնում է    |

|                             |առնվազն 1 մետր տարածություն:           |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.5. Քայլում է` շրջանցելով             |

|                             |խոչընդոտները:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.6. Քայլում է ոտքերի մատների վրա:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.7. Վազում է առնվազն 8 մետր           |

|                             |տարածություն:                          |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.8. Ինքնուրույն բարձրանում է          |

|                             |աստիճաններով` հերթագայելով ոտքերը:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.9. Մեծահասակի օգնությամբ իջնում է    |

|                             |աստիճաններով` հերթագայելով ոտքերը:     |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.10. Ցատկում է մոտ 20 սմ              |

|                             |բարձրությունից երկու ոտքի վրա:         |

|                             |_______________________________________|

|                             |1.11. Վարում է եռանիվ հեծանիվ:         |

|_____________________________|_______________________________________|

|2. Երեխան դրսևորում  է       |2.1. Նետված գնդակը երեխան բռնում է     |

|գնդակով խաղալու տարբեր       |տարածած (արմունկները բացված) ձեռքերով: |

|հմտություններ:               |_______________________________________|

|                             |2.2. Բռնում է մեծ գնդակը մոտավորապես   |

|                             |1,5 մետր հեռավորությունից:             |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.3. Նետում է գնդակն ընկերոջը` ճիշտ    |

|                             |ուղղությամբ:                           |

|                             |_______________________________________|

|                             |2.4. Ֆուտբոլ խաղալիս` ոտքը ետ տանելով  |

|                             |հարվածում է գնդակին:                   |

|_____________________________________________________________________|

|                     Նուրբ/մանր շարժումներ                           |

|_____________________________________________________________________|

|3. Երեխան ցուցաբերում է      |3.1. Կատարում է պարզ գործողություններ  |

|ձեռքի և  մատների շարժումների |փոքր (մանր) առարկաներով:               |

|կառավարման հմտություններ:    |_______________________________________|

|                             |3.2. Կառուցում է միջին բարդության      |

|                             |շինություններ:                         |

|                             |_______________________________________|

|                             |3.3. Ծեփում է պարզ` կլոր, տափակ,       |

|                             |պարանաձև  առարկաներ:                   |

|_____________________________|_______________________________________|

|4. Երեխան դրսևորում  է       |4.1. Բռնում է մատիտը ձեռքի առաջին 3    |

|նկարչական հմտություններ:     |մատներով` թուղթը մյուս ձեռքով պահելով: |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.2. Բռնում է մատիտը ծայրին մոտ:       |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.3. Արտանկարում է երկրաչափական        |

|                             |պատկերներ:                             |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.4. Նկարում է մարդ, որն ունի գլուխ և  |

|                             |մեկ գծով պատկերված վերջույթներ         |

|                             |(«փայտիկներ») :                        |

|                             |_______________________________________|

|                             |4.5. Կրկնագծում է (եզրակ է քաշում)     |

|                             |նկարի ուրվագծով:                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|5. Երեխան ցուցաբերում է      |5.1. Մեկ ձեռքի մատներով բացում և       |

|մկրատով կտրտելու պարզ        |փակում է բութ ծայրերով մկրատը:         |

|հմտություններ:               |                                       |

|_____________________________|_______________________________________|

|6. Երեխան կատարում է առօրյա  |6.1. Արձակում և  կոճկում է մեծ         |

|գործողություններ             |կոճակները, հագուստի մեծ շղթաները,      |

|ինքնասպասարկման նպատակով:    |քուղերը:                               |

|                             |_______________________________________|

|                             |6.2. Արձակում է կոշիկի քուղերը:        |

|                             |_______________________________________|

|                             |6.3. Ինքնուրույն օգտվում է սպասքի որոշ |

|                             |տեսակներից:                            |

|_____________________________________________________________________|

 

------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
30.03.2011
N 257-Ն
Հրաման