Սեղմել Esc փակելու համար:
«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Չի գործում
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ...

11.03.2019 -ին ուժը կորցրած ակտի տվյալ խմբագրությունը գործել է   01.01.2014  -ից մինչեւ   11.03.2019  -ը:
 

(ուժը կորցրել է 19.02.2019 թիվ 05-Ն որոշում)

i

603.0017.071113

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «07»        11            2013 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 60313419

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

4 հոկտեմբերի 2013 թվականի թիվ 17-Ն

 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՃԱՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2010 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒԼԻՍԻ 7-Ի ԹԻՎ 14-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով և 14-րդ հոդվածի երկրորդ և երրորդ մասերով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց կառույցների մասին» Ձև 1-ճան (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:

2. Հաստատել «Ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց կառույցների մասին» Ձև 1-ճան (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:

i

3. ՈՒժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2010 թվականի հուլիսի 7-ի ««Ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց կառույցների մասին» ձև թիվ 1-ՃԱՆ (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2009 թվականի հոկտեմբերի 2-ի թիվ 16-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 14-Ն որոշումը:

4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2014 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Հավելված 1

ՀՀ վիճակագրության պետական

խորհրդի

2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի

թիվ 17-Ն որոշման

 

ՁԵՎ 1-ճան

(տարեկան)

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

20 թ.

 

.____________________________________________________________________.

|Ներկայացվում է համաձայն «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի    |

|(2000թ. ապրիլի 4-ի, ՀՕ-48)                                          |

|____________________________________________________________________|

|Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը`                                  |

|մինչև  հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող տարվա հունվարի 30-ը        |

|____________________________________________________________________|

|Ներկայացնում է ____________________________________________________ |

|                             (անվանումը)                            |

|Գտնվելու վայրը ______________________________________ I__I__I__I__I |

|       (գործունեության իրականացման վայրը)          (փոստային դասիչ) |

|                                                                    |

|Մարզը _____________________________________________________ I__I__I |

|                                         (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) |

|                                                                    |

|Համայնքը/Վարչական շրջանը _______________________________ I__I__I__I |

|                                        (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից)  |

|                                                                    |

|Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը_____________________________ |

|__________________________________________________ I__I__I__I__I__I |

|                                         (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) |

|Պետական գրանցման համարը          I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I |

|                                                                    |

|Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը I__I__I__I__I__I__I__I__I |

|                                                                    |

|Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ)      I__I__I__I__I__I__I__I__I |

|                                                                    |

|Հեռախոսահամար(ներ) ________________________________________________ |

|Էլեկտրոնային փոստ ______________________________@__________________ |

|____________________________________________________________________|

|ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է |

|ՕՐԵՆՔՈՎ                                                             |

|____________________________________________________________________|

|Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական    |

|տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև  պետական վիճակագրություն  |

|իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է             |

|պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:                       |

.____________________________________________________________________.

 

1. Ընդհանուր օգտագործման ճանապարհների երկարությունը

 

._____________________________________________________________________.

|               |Տողի |Չափի |1. Միջպետական|2. Հանրապե-  |3. Մարզային  |

|               |հա-  |միա- |նշանակության |տական        |(տեղական)    |

|               |մարը |վորը |ավտոմոբիլային|նշանակության |նշանակության |

|               |     |     |ճանապարհներ  |ավտոմոբիլային|ավտոմոբիլային|

|               |     |     |             |ճանապարհներ  |ճանապարհներ  |

|               |     |     |_____________|_____________|_____________|

|               |     |     |առկա- |առկա- |առկա- |առկա- |առկա- |առկա- |

|               |     |     |յու-  |յու-  |յու-  |յու-  |յու-  |յու-  |

|               |     |     |թյունը|թյունը|թյունը|թյունը|թյունը|թյունը|

|               |     |     |հաշվե-|հաշվե-|հաշվե-|հաշվե-|հաշվե-|հաշվե-|

|               |     |     |տու   |տու   |տու   |տու   |տու   |տու   |

|               |     |     |ժամա- |ժամա- |ժամա- |ժամա- |ժամա- |ժամա- |

|               |     |     |նակա- |նակա- |նակա- |նակա- |նակա- |նակա- |

|               |     |     |շրջանի|շրջանի|շրջանի|շրջանի|շրջանի|շրջանի|

|               |     |     |սկզբին|վերջին|սկզբին|վերջին|սկզբին|վերջին|

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|Ա              |Բ    |Գ    |1     |2     |3     |4     |5     |6     |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|Ճանապարհների   |110  |կմ   |      |      |      |      |      |      |

|ընդհանուր      |     |     |      |      |      |      |      |      |

|երկարությունը, |     |     |      |      |      |      |      |      |

|ընդամենը       |     |     |      |      |      |      |      |      |

|(120-150 տողերի|     |     |      |      |      |      |      |      |

|գումարը)       |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|դրանից`        |120  |«-»|      |      |      |      |      |      |

|կապիտալ        |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|այդ թվում` ըստ |120.1|«-»|      |      |      |      |      |      |

|ծածկի տեսակների|     |     |      |      |      |      |      |      |

|ասֆալտբետոնե   |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|ցեմենտբետոնե   |120.2|«-»|      |      |      |      |      |      |

|կամ երկաթբետոնե|     |     |      |      |      |      |      |      |

|(միաձույլ կամ  |     |     |      |      |      |      |      |      |

|հավաքովի)      |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|թեթևացված      |130  |«-»|      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|այդ թվում` ըստ |130.1|«-»|      |      |      |      |      |      |

|ծածկի տեսակների|     |     |      |      |      |      |      |      |

|ասֆալտբետոնե   |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|սալարկներ      |130.2|«-»|      |      |      |      |      |      |

|(կանոնավոր     |     |     |      |      |      |      |      |      |

|քարերից)       |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|կապակցանյութե- |130.3|«-»|      |      |      |      |      |      |

|րով մշակված    |     |     |      |      |      |      |      |      |

|խիճ, կոպիճ կամ |     |     |      |      |      |      |      |      |

|ավազ           |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|անցողիկ        |40   |«-»|      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|այդ թվում` ըստ |140.1|«-»|      |      |      |      |      |      |

|ծածկի տեսակների|     |     |      |      |      |      |      |      |

|խիճ և  կոպիճ,  |     |     |      |      |      |      |      |      |

|կապակցանյութե- |     |     |      |      |      |      |      |      |

|րով մշակված    |     |     |      |      |      |      |      |      |

|գրունտներ ու   |     |     |      |      |      |      |      |      |

|տեղական ոչ     |     |     |      |      |      |      |      |      |

|ամուր քարային  |     |     |      |      |      |      |      |      |

|նյութեր        |     |     |      |      |      |      |      |      |

|_______________|_____|_____|______|______|______|______|______|______|

|սալարկներ      |140.2|«-»|      |      |      |      |      |      |

|(գետաքարերից ու|     |     |      |      |      |      |      |      |

|ճեղքած քարերից)|     |     |      |      |      |      |      |      |

._____________________________________________________________________.

 

2. Ճանապարհների արհեստական կառույցները

 

._____________________________________________________________.

|              |Տողի  |Չափի     |Առկայությունը |Առկայությունը |

|              |համարը|միավորը  |հաշվետու      |հաշվետու      |

|              |      |         |ժամանակաշրջանի|ժամանակաշրջանի|

|              |      |         |սկզբին        |վերջին        |

|______________|______|_________|______________|______________|

|Ա             | Բ    |Գ        |1             |2             |

|______________|______|_________|______________|______________|

|Կամուրջներ    | 210  |հատ      |              |              |

|______________|______|_________|______________|______________|

|«-»         | 220  |գծային մ |              |              |

|______________|______|_________|______________|______________|

|Խողովակներ    | 230  |հատ      |              |              |

|______________|______|_________|______________|______________|

|«-»         | 240  |գծային մ |              |              |

|______________|______|_________|______________|______________|

|Թունելներ     | 250  |հատ      |              |              |

|______________|______|_________|______________|______________|

|«-»         | 260  |գծային մ |              |              |

._____________________________________________________________.

 

    Ղեկավար                _________________________  ___________________

                              (Ազգանուն, անուն)        (Ստորագրություն)

                            

Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ կամ___________________  ___________________

    այլ լիազորված անձ)            (Ազգանուն, անուն)    (Ստորագրություն)

                                                                            

                                               «__ «______200__թ.

 

Հավելված 2

ՀՀ վիճակագրության պետական

խորհրդի

2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի

թիվ 17-Ն որոշման

 

ՀՐԱՀԱՆԳ

 

«ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՃԱՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների և դրանց կառույցների մասին» ՁԵՎ 1-ՃԱՆ (ՏԱՐԵԿԱՆ) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգը:

2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի նախարարությունը և մարզպետարանները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:

3. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված այլ հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

4. Հաշվետվությունը կազմված է 2 բաժնից. Ընդհանուր օգտագործման ճանապարհների երկարությունը (բաժին 1), Ճանապարհների արհեստական կառույցները (բաժին 2):

Ավտոմոբիլային ճանապարհները դասակարգվում են համաձայն 2006թ. դեկտեմբերի 5-ի «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի:

5. Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհները` ըստ օգտագործման տեսակի, դասակարգվում են`

1) ընդհանուր օգտագործման ճանապարհներ.

2) ոչ ընդհանուր օգտագործման ճանապարհներ:

6. Ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհները` ըստ սեփականության ձևի, դասակարգվում են`

1) պետական ավտոմոբիլային ճանապարհներ.

2) ոչ պետական ավտոմոբիլային ճանապարհներ:

7. Ընդհանուր օգտագործման պետական ավտոմոբիլային ճանապարհները` ըստ նշանակության, դասակարգվում են`

1) միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհներ (այդ թվում` համայնքների վարչական սահմանների միջով անցնող տարանցիկ հատվածներ).

2) հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհներ (այդ թվում` համայնքների վարչական սահմանների միջով անցնող տարանցիկ հատվածներ).

3) մարզային (տեղական) նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհներ (այդ թվում` համայնքների վարչական սահմանների միջով անցնող տարանցիկ հատվածներ):

8. Միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային են համարվում այն ճանապարհները, որոնք կապում են Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհային ցանցն այլ պետությունների ավտոմոբիլային ճանապարհների ցանցին, և ապահովում են միջազգային տրանսպորտային հաղորդակցությունը:

9. Հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային են համարվում այն ճանապարհները, որոնք կապում են հանրապետության քաղաքները մայրաքաղաքի և միմյանց, մշակութային, հոգևոր կենտրոնների և միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների հետ:

10. Մարզային (տեղական) նշանակության ավտոմոբիլային են համարվում այն ճանապարհները, որոնք կապում են հանրապետության գյուղական բնակավայրերը միմյանց, այլ քաղաքների, հանրապետական և միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների հետ:

11. Ոչ ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհները ֆիզիկական ու իրավաբանական անձանց սեփականությունն են և օգտագործվում են դրանց ներտնտեսական, տեխնոլոգիական, ծառայողական, անձնական, պարեկային և այլ կարիքների համար, և այդ ճանապարհներով երթևեկել կարող են միայն տնօրինողի թույլատրած տրանսպորտային միջոցներով:

12. Ճանապարհների ընդհանուր երկարությունը (տող 110) ըստ պատվածքի տեսակների ներառում է կապիտալ, թեթևացված և անցողիկ ճանապարհների երկարությունները:

Կապիտալը իր մեջ ներառում է ասֆալտբետոն, ցեմենտբետոն կամ երկաթբետոն (միաձույլ կամ հավաքովի) ծածկի հիմնական տիպերը` I-III ճանապարհի կարգերով:

Թեթևացված ճանապարհային պատվածքը իր մեջ ներառում է ծածկի հետևյալ տիպերը` ասֆալտբետոն, սալարկներ (կանոնավոր քարերից), որոնք օգտագործվում են III, IV և II երկփուլ շինարարության առաջին փուլում, ինչպես նաև իր մեջ ներառում է կապակցանյութերով մշակված խիճ, կոպիճ կամ ավազ` III և IV ճանապարհի կարգերով:

Անցողիկը իր մեջ ներառում է ծածկի հետևյալ տիպերը` խիճ, կոպիճ, կապակցանյութերով մշակված գրունտներ ու տեղական ոչ ամուր քարային նյութեր, ինչպես նաև սալարկներ (գետաքարերից ու ճեղքած քարերից), որոնք օգտագործվում են IV և III երկփուլ շինարարության առաջին փուլում:

13. Ճանապարհային պատվածքները կարող են բաղկացած լինել մեկ կամ մի քանի շերտերից: Բազմաշերտ պատվածքները բաղկացած են ծածկից, հիմքից և հիմքի լրացուցիչ շերտից` ցրտապաշտպան, ջերմամեկուսիչ, ցամաքեցնող ու հարթեցնող:

14. Ճանապարհների արհեստական կառույցները ավտոմոբիլային ճանապարհների այն մասերն են` կամուրջները, խողովակներն ու թունելները, որոնք ճանապարհի հողային պաստառը դարձնում են անընդհատ` բնական և արհեստական խոչընդոտների վրայով կամ միջով, ինչպես նաև ապահովում են ճանապարհի ամրությունն ու երթևեկության անվտանգությունը:

 

 

pin
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
04.10.2013
N 17-Ն
Որոշում