Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ Դ ...

 

 

110.0629.140715

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «14»        07            2015 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11015272

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

29 հունիսի 2015 թվականի N 629-Ն

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2015-2016 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը.

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2015-2016 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի մարզառազմական և արտաուսումնական դաստիարակության վարչության պետ Ա. Այվազյանին և իրավաբանական վարչության պետ Վ. Բավեյանին` փաստաթուղթը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն` պետական գրանցման:

3. Սույն հրամանի կատարման վերահսկողությունը վերապահել նախարարի տեղակալ Մ. Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

2015 թվականի հունիսի 29-ի

N 629-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2015-2016 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` դպրոց) ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից:

ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ:

2. Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից` կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե է:

5. Դպրոցում գործում է սովորողների գնահատման 10 միավորային համակարգ:

6. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է 1-ին կիսամյակային, իսկ տարեվերջյան փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` 2-րդ կիսամյակային և տարեկան գնահատականները:

7. Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |(շաբաթական)                |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |       Դասարաններ          |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I | II|III|IV | V | VI|VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Դաշնամուր          |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II,    |IV, VII|

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |III, V, VI|       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո           |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ     |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |համույթ            |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Ընտրովի            |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII   |----   |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|  |Ընդամենը           |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին /անսամբլ/, V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի /անսամբլ/ նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |(շաբաթական)                |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |       Դասարաններ          |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I | II|III|IV | V | VI|VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք  |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II,    |IV, VII|

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |III, V, VI|       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո           |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Նվագախումբ, համույթ|1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |կամ երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Ընտրովի            |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII   |----   |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|  |Ընդամենը           |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

6. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ, համույթ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.___________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը      |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |                        |(շաբաթական)        |           |թյուն  |

|  |                        |___________________|           |       |

|  |                        |       Դասարաններ  |           |       |

|  |                        |___________________|           |       |

|  |                        | I | II|III|IV | V |           |       |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|1.|Մեներգեցողություն       |1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, IV  |III, V |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո                |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,IV |V      |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|3.|Երաժշտական գրականություն|---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ համույթ  |---|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|5.|Դաշնամուր               |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|___________|_______|

|  |Ընդամենը                |4.0|6.5|7.5|8.0|8.0|           |       |

.___________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |(շաբաթական)                |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |       Դասարաններ          |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I | II|III|IV | V | VI|VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Մեներգեցողություն  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II,    |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |III, IV,  |       |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |V, VI     |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո           |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ     |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |համույթ            |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Դաշնամուր          |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV,  |---    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |V, VI, VII|       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|  |Ընդամենը           |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը|Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |                  |(շաբաթական)                |           |թյուն  |

|  |                  |___________________________|           |       |

|  |                  |       Դասարաններ          |           |       |

|  |                  |___________________________|           |       |

|  |                  | I | II|III|IV | V | VI|VII|           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|   |   |I, II, IV  |III, V |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո          |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|   |   |II, III, IV|V      |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|3.|Երաժշտական        |---|1.5|1.5|1.5|1.5|   |   |III, IV, V |---    |

|  |գրականություն     |   |   |   |   |   |   |   |           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|4.|Նվագախումբ,       |1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|   |   |III, IV, V |---    |

|  |համույթ կամ       |   |   |   |   |   |   |   |           |       |

|  |երգչախումբ        |   |   |   |   |   |   |   |           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|5.|Ընտրովի           |---|1.0|1.0|1.0|1.0|   |   |III, V     |----   |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|  |Ընդամենը          |4.5|7.0|8.0|8.0|8.0|   |   |           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը|Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք   |Քննու- |

|  |                  |(շաբաթական)                |           |թյուն  |

|  |                  |___________________________|           |       |

|  |                  |       Դասարաններ          |           |       |

|  |                  |___________________________|           |       |

|  |                  | I | II|III|IV | V | VI|VII|           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք |1.5|1.5|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III,|IV, VII|

|  |                  |   |   |   |   |   |   |   |V, VI      |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|2.|Սոլֆեջիո          |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,   |VII    |

|  |                  |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI  |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|3.|Երաժշտական        |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII |---    |

|  |գրականություն     |   |   |   |   |   |   |   |           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|4.|Նվագախումբ,       |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI, |---    |

|  |համույթ կամ       |   |   |   |   |   |   |   |VII        |       |

|  |երգչախումբ        |   |   |   |   |   |   |   |           |       |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|5.|Ընտրովի           |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII    |----   |

|__|__________________|___|___|___|___|___|___|___|___________|_______|

|  |Ընդամենը          |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|           |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջիո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-30 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(10 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը          |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք |Քննու-|

|  |                            |(շաբաթական)        |         |թյուն |

|  |                            |___________________|         |      |

|  |                            |     Դասարաններ    |         |      |

|  |                            |___________________|         |      |

|  |                            | I  | II |III |IV  |         |      |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|1.|Գծանկար                     | 3.0| 3.0| 4.0|4.0 |II, III  |IV    |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|2.|Գունանկար                   | 3.0| 3.0| 3.0|3.0 |II, III  |IV    |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|3.|Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական  | 2/1| 2/1| 2/1|2/1 |II, III  |IV    |

|  |թեմատիկ նկարչություն)       |    |    |    |    |         |      |

|  |հաստոցային/կիրառական        |    |    |    |    |         |      |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|4.|Քանդակ կամ                  | 2.0| 2.0| 1.0|1.0 |II, III  |IV    |

|  |դեկորատիվ-կիրառական արվեստ  |    |    |    |    |         |      |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|5.|Արվեստի պատմություն         | 1.0| 1.0| 1.0|1.0 |IV       |---   |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|6.|Ընտրովի                     | 1.0| 1.0| 1.0|1.0 |II, IV   |---   |

|__|____________________________|____|____|____|____|_________|______|

|  |Ընդամենը                    |13.0|13.0|13.0|13.0|         |      |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30 %-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 10 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի        |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)  |Ստուգարք  |Քննու-|

|  |անվանումը       |_______________________________|          |թյուն |

|  |                |       Դասարաններ              |          |      |

|  |                |_______________________________|          |      |

|  |                | I | II|III|IV  | V  | VI |VII |          |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|1.|Կերպարվեստի     |2.0|2.0|2.0| -  | -  |  - |  - |III       |      |

|  |հիմունքներ և    |   |   |   |    |    | _  |    |          |      |

|  |նկարչություն    |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|2.|Կիրառական արվեստ|2.0|2.0|2.0| -  | -  |  - |  - |III       |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|3.|Ծեփագործություն |2.0|2.0|2.0| -  | -  |  - |  - |III       |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|4.|Գծանկար         |---|---|---| 3.0| 3.0| 4.0| 4.0|IV, V, VI |VII   |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|5.|Գունանկար       |---|---|---| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|IV, V, VI |VII   |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|6.|Կոմպոզիցիա      |---|---|---| 2/1| 2/1| 2/1| 2/1|IV, V, VI |VII   |

|  |(ստեղծագործական |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|  |թեմատիկ         |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|  |նկարչություն)   |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|  |հաստոցային/     |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|  |կիրառական       |   |   |   |    |    |    |    |          |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|7.|Քանդակ կամ      |---|---|---| 2.0| 2.0| 1.0| 1.0|IV, V, VI |VII   |

|  |կիրառական արվեստ|   |   |   |    |    | _  |    |          |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|8.|Արվեստի         |---|---|-- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V, VI, VII|----  |

|  |պատմություն     |   |   |   |    |    | _  |    |          |      |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|9.|Ընտրովի         |0.5|0.5|1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII   |--    |

|__|________________|___|___|___|____|____|____|____|__________|______|

|  |Ընդամենը        |6.5|6.5|7.0|13.0|13.0|13.0|13.0|          |      |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 4, 5, 6, 7, 8-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30 %-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 8 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը     |Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք   |Քննու-|

|  |                       |(շաբաթական)            |           |թյուն |

|  |                       |_______________________|           |      |

|  |                       |       Դասարաններ      |           |      |

|  |                       |_______________________|           |      |

|  |                       | I | II |III |IV  | V  |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|1.|Դասական պար            |3.0| 4.5| 4.5| 4.5| 4.5|II, III, IV|V     |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|2.|Հայկական պար           |-- | 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|III, IV    |V     |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|3.|Ժամանակակից            |---| ---| 1.5| 1.5| 1.5|III, IV    |V     |

|  |պարահանդեսային պար     |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|4.|Պատմակենցաղային պար    |---| 1.5| ---| ---| ---|II         |--    |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|5.|Ժողովուրդներին բնորոշ  |---| ---| 1.5| 1.5| 1.5|III, IV    |V     |

|  |բեմական պար            |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|6.|Ռիթմիկա                |1.0| 1.0| ---| ---| ---|II         |--    |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|7.|Մարմնամարզություն      |   |    |    |    |    |           |      |

|  |/պարտեր/               |1.0| ---| ---| ---| ---|--         |--    |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|8.|Երաժշտության           |1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|V          |--    |

|  |գրագիտություն և        |   |    |    |    |    |           |      |

|  |ունկնդրում             |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|9.|Արվեստի պատմություն    |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V          |--    |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|10|Բեմական փորձառություն  |0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|--         |--    |

|  |/պրակտիկա/             |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|  |Ընդամենը               |6.5|12.0|12.5|12.5|12.5|           |      |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի        |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)   |Ստուգարք  |Քննու|

|  |անվանումը       |________________________________|          |թյուն|

|  |                |       Դասարաններ               |          |     |

|  |                |________________________________|          |     |

|  |                | I | II|III | IV | V  | VI |VII |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|1.|Դասական պար     | - | --| 4.5| 4.5| 4.5| 4.5| 4.5|III, IV,  | VII |

|  |                |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|2.|Հայկական պար    |   |---| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0| 3.0|III, IV,  |VII  |

|  |                |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|3.|Ժամանակակից     |---|---| ---| ---| 1.5| 1.5| 1.5|V, VI     |VII  |

|  |պարահանդեսային  |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |պար             |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|4.|Պատմակենցաղային |---|---| 1.5| 1.5|    |    |    |III, IV   |--   |

|  |պար             |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|5.|Ժողովուրդներին  |---|---| ---| 1.5| 1.5| 1.5| 1.5|IV, V, VI |VII  |

|  |բնորոշ բեմական  |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |պար             |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|6.|Ռիթմիկա և  պար  |4.0|4.0| ---| ---| ---| ---| ---|II        |--   |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|7.|Մարմնամարզու-   |1.0|1.0| ---| ---| ---| ---| ---|II        |--   |

|  |թյուն           |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|8.|Երաժշտության    |1.0|1.0| 1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|VI        |--   |

|  |գրագիտություն   |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |և  ունկնդրում   |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|9.|Արվեստի         |---|---| -- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V, VI, VII|--   |

|  |պատմություն     |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|10|Բեմական         |---|0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|--        |--   |

|  |փորձառություն   |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |/պրակտիկա/      |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|  |Ընդամենը        |6.0|6.5|10.5|12.5|12.5|12.5|12.5|          |     |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում` 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը     |Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք   |Քննու-|

|  |                       |(շաբաթական)            |           |թյուն |

|  |                       |_______________________|           |      |

|  |                       |       Դասարաններ      |           |      |

|  |                       |_______________________|           |      |

|  |                       | I | II |III |IV  | V  |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|1.|Դերասանի վարպետություն |2.0| 2.0| 2.0| 3.0| 3.0|II, III, IV|V     |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|2.|Բեմական խոսք           |1.0| 1.0| 1.0| 0.5| 0.5|II, III, IV|V     |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|3.|Բեմական շարժում        |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|   ---     |---   |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|4.|Արվեստի պատմություն    |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V     |---   |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|5.|Պար                    |-- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V     |---   |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|6.|Ռիթմիկա                |1.0| ---| ---| ---| ---|           |---   |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|7.|Երաժշտական             |1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|V          |---   |

|  |գրականություն և        |   |    |    |    |    |           |      |

|  |ունկնդրում             |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|8.|Բեմական փորձառություն  |0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|    ---    | ---  |

|  |/պրակտիկա/             |   |    |    |    |    |           |      |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|9 |Ընտրովի                |1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V     |---   |

|__|_______________________|___|____|____|____|____|___________|______|

|  |Ընդամենը               |6.5| 8.0| 8.0| 8.5| 8.5|           |      |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 11-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

4. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

5. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

7. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 12

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի        |Դասաժամերի քանակը (շաբաթական)   |Ստուգարք  |Քննու|

|  |անվանումը       |________________________________|          |թյուն|

|  |                |       Դասարաններ               |          |     |

|  |                |________________________________|          |     |

|  |                | I | II|III | IV | V  | VI |VII |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|1.|Դերասանի        |2.0|2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 3.0| 3.0|II, III,  |IV,  |

|  |վարպետություն   |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |VII  |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|2.|Բեմական խոսք    |1.0|1.0| 1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|II, III,  |IV,  |

|  |                |   |   |    |    |    |    |    |V, VI     |VII  |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|3.|Բեմական շարժում |---|---| ---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|    ---   | --- |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|4.|Արվեստի         |---|---|  --| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V, VII    |---  |

|  |պատմություն     |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|5.|Պար             |-- |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII   |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|6.|Ռիթմիկա         |1.0|1.0| -- | -- | -- | -- | -- |   ---    |---  |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|7.|Երաժշտության    |---|---| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|VII       |---  |

|  |գրագիտություն և |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |ունկնդրում      |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|8.|Բեմական         |0.5|0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|    ---   | --- |

|  |փորձառություն   |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|  |/պրակտիկա/      |   |   |    |    |    |    |    |          |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|9.|Ընտրովի         |0.5|1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII   |     |

|__|________________|___|___|____|____|____|____|____|__________|_____|

|  |Ընդամենը        |5.0|5.5| 6.0| 7.5| 7.5| 8.5| 8.5|          |     |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 12-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

6. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

8. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
29.06.2015
N 629-Ն
Հրաման