Սեղմել Esc փակելու համար:
«ՀՀ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՈՐԾՈՂ ԲԱՆԿԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ Հ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

«ՀՀ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՈՐԾՈՂ ԲԱՆԿԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՀՀ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ...

 

(ուժը կորցրել է 01.01.17 թվականից` 27.09.16 թիվ 159-Ն որոշում)

i

050.0087.020402

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

2 ապրիլի 2002 թվականի թիվ 87

 

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՈՐԾՈՂ ԲԱՆԿԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՀԱՄԱԽՄԲՎԱԾ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱԶՄՄԱՆ ԿԱՐԳԸ» ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 35-րդ հոդվածը, ղեկավարվելով «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 20-րդ հոդվածով` Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի խորհուրդը

 

Որոշում է.

 

1. Հաստատել «Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող բանկերի կողմից Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկ ներկայացվող համախմբված հաշվետվությունների կազմման կարգը» (կցվում է):

2. Սույն որոշմամբ հաստատված կարգի հավելվածներով սահմանված հաշվետվություններն ուժի մեջ են սույն որոշման հրապարակման պահից 3 ամիս անց:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է հրապարակման պահից:

 

Հաստատված է

Հայաստանի Հանրապետության

կենտրոնական բանկի խորհրդի

2002 թվականի ապրիլի 2-ի

թիվ 87 որոշմամբ

 

ԿԱՐԳ

ՀՀ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՈՐԾՈՂ ԲԱՆԿԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՀՀ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԲԱՆԿ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՀԱՄԱԽՄԲՎԱԾ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԿԱԶՄՄԱՆ

 

Սույն կարգի նպատակն է`

 

Բացահայտել բանկի ֆինանսական վիճակի վրա այլ կազմակերպությունների կանոնադրական հիմնադրամներում բանկի ներդրումների (որոնց արդյունքում ներդրման օբյեկտ հանդիսացող ընկերությունները դառնում են բանկի դուստր կամ ասոցիացված ընկերություններ), նրանց հետ գործառնությունների և գործարքների իրականացման, նրանց գործունեության կառավարմանը մասնակցելու ազդեցությունը:

 

ԿԱՆՈՆ 1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

i

1.1. Սույն կարգը կարգավորում է`

i

ա) Հայաստանի Հանրապետության տարածքում գործող բանկերի կողմից Կենտրոնական բանկ ներկայացվող համախմբված հաշվետվությունների ներկայացումը:

բ) (բ ենթակետն ուժը կորցրել է 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

գ) (գ ենթակետն ուժը կորցրել է 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

1.2. Համախմբված հաշվետվություններ կազմում են այն բանկերը (մայր բանկերը), որոնք վերահսկում են այլ կազմակերպությունների (դուստր ընկերությունների) գործունեությունը:

1.3. Մայր բանկը համախմբում է`

ա) այն դուստր ընկերությունների հաշվապահական հաշվետվությունները, որոնք հանդիսանում են բանկեր կամ իրականացնում են «Բանկերի և բանկային գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 34-րդ հոդվածի 1-ին կետով սահմանված գործունեություն,

բ) այլ դուստր ընկերությունների հաշվապահական հաշվետվությունները` Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի խորհրդի որոշման համաձայն:

Մայր բանկը սույն կետի «ա» և «բ» ենթակետերով սահմանված դուստր ընկերությունները համախմբում է, անկախ այն բանից` դուստր ընկերությունը գործում է Հայաստանում, թե արտերկրում:

1.4. Մայր բանկը չի համախմբում այն դուստր ընկերությունների հաշվապահական հաշվետվությունները.

ա) որոնց հանդեպ վերահսկողությունը լինելու է ժամանակավոր, այսինքն` այն գնվել է բացառապես մոտ ապագայում (ձեռքբերումից 12 ամսվա ընթացքում) օտարելու նպատակով, և մայր բանկի ղեկավարությունը ակտիվ միջոցներ է ձեռնարկում գնորդներ գտնելու համար կամ,

բ) որոնք գործում են երկարատև խիստ սահմանափակումների պայմաններում` այսինքն` փաստացի չեն վերահսկվում մայր բանկի կողմից, որը զգալիորեն իջեցնում է մայր բանկին միջոցներ փոխանցելու դուստր ընկերության հնարավորությունը (սա վերաբերում է այն դեպքերին, երբ դուստր ընկերությունը չի վերահսկվում մայր բանկի կողմից. այսպես` սնանկացման վարույթում գտնվող դուստր ընկերության փաստացի վերահսկողությունը դրվում է պետական կառույցների վրա) կամ,

գ) որոնցում ներդրումները էական չեն մայր բանկի համար:

Սույն կետով սահմանված դուստր ընկերությունների հաշվապահական հաշվետվությունների բացառումը համախմբված հաշվետվություններից իրականացվում է բանկի խորհրդի որոշմամբ: Համախմբված հաշվետվություններից դուստր ընկերությունների հաշվապահական հաշվետվությունների բացառման վերաբերյալ բանկի խորհրդի որոշումը` որոշման կայացումը հիմնավորող փաստաթղթերի հետ մեկտեղ, ներկայացվում է Կենտրոնական բանկ` համախմբված հաշվետվությունները Կենտրոնական բանկ ներկայացնելու` սույն կարգով նախատեսված ժամկետներում:

Եթե դուստր ընկերությունը, որը սույն կետի «ա» ենթակետով սահմանված հիմքով նախկինում բացառվել էր համախմբումից, ձեռքբերումից 12 ամսվա ընթացքում չի օտարվում, ապա մայր բանկը այն ներառում է համախմբման մեջ դուստր ընկերության ձեռքբերման պահից և ներկայացնում (կրկին ներկայացնում) է դուստր ընկերության ձեռքբերման պահից Կենտրոնական բանկ ներկայացված իր համախմբված հաշվետվությունները:

Սույն կարգի իմաստով` դուստր ընկերություններում ներդրումները էական են բանկի համար, եթե գործում է հետևյալ պայմաններից որևէ մեկը`

ա) հաշվետու ժամանակաշրջանի վերջի դրությամբ դուստր ընկերության զուտ ակտիվներում մայր բանկի բաժնեմասը գերազանցում է մայր բանկի ընդհանուր ակտիվների 1%-ը,

բ) հաշվետու ժամանակաշրջանի վերջի դրությամբ առանձին դուստր ընկերությունների զուտ ակտիվներում մայր բանկի բաժնեմասը չի գերազանցում մայր բանկի ընդհանուր ակտիվների 1%-ը, սակայն բոլոր դուստր ընկերությունների զուտ ակտիվներում մայր բանկի բաժնեմասերի հանրագումարը գերազանցում է մայր բանկի ընդհանուր ակտիվների 5%-ը,

գ) հաշվետու ժամանակաշրջանում դուստր ընկերության զուտ շահույթում (վնասում) մայր բանկի բաժնեմասը համապատասխանաբար գերազանցում է մայր բանկի զուտ շահույթի (վնասի) 1%-ը,

դ) հաշվետու ժամանակաշրջանում առանձին դուստր ընկերությունների զուտ շահույթում (վնասում) մայր բանկի բաժնեմասը համապատասխանաբար չի գերազանցում մայր բանկի զուտ շահույթի (վնասի) 1%-ը, սակայն բոլոր դուստր ընկերությունների զուտ շահույթում (վնասում) մայր բանկի բաժնեմասերի հանրագումարը գերազանցում է մայր բանկի զուտ շահույթի (վնասի) 5%-ը,

ե) դուստր ընկերություններում ներդրումները էական են համարվել բանկի խորհրդի որոշմամբ և (կամ) Կենտրոնական բանկի խորհրդի որոշմամբ:

Եթե դուստր ընկերությունը, որը սույն կետի առաջին պարբերության «գ» ենթակետով սահմանված հիմքով նախկինում բացառվել էր համախմբումից, ապա մայր բանկի կողմից դուստր ընկերություններում ներդրումների էականության գնահատումը (էական չհամարվելը) շարունակվում է իրականացվել յուրաքանչյուր հաշվետու ժամանակաշրջանի վերջին և հաստատվում է բանկի խորհրդի կողմից: Բանկի խորհրդի համապատասխան որոշումը` ներդրումն էական կամ էական չհամարելու վերաբերյալ, ներկայացվում է Կենտրոնական բանկ` համախմբված հաշվետվությունները Կենտրոնական բանկ ներկայացնելու սույն կարգով նախատեսված ժամկետներում:

1.5. (1.5-րդ կետն ուժը կորցրել է 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

i

1.6. (1.6-րդ կետն ուժը կորցրել է 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

1.7. Համախմբված հաշվետվությունները ստորագրվում են մայր բանկի գործադիր մարմնի ղեկավարի և գլխավոր հաշվապահի կողմից:

(1-ին կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 2. ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

i

Սույն կարգի իմաստով.

2.1. Մայր բանկ` այն բանկը, որն ունի դուստր ընկերություն:

2.2. Դուստր ընկերություն` տնտեսական ընկերությունը համարվում է դուստր, եթե այլ (հիմնական) տնտեսական ընկերակցություն կամ ընկերություն, նրա կանոնադրական կապիտալում իր գերակշռող մասնակցության (ուղղակի կամ այլ անձանց միջոցով) ուժով կամ նրա կանոնադրական կապիտալում առնվազն 4.99% մասնակցության ուժով և նրանց միջև կնքված պայմանագրին համապատասխան` հնարավորություն ունի կանխորոշել նման ընկերության որոշումները և, հետևաբար, վերահսկել նրան,

i

2.3. Վերահսկում` կազմակերպության գործունեությունից օգուտներ ստանալու նպատակով նրա ֆինանսական և գործառնական քաղաքականությունը ղեկավարելու իրավունքն է:

Վերահսկման իրավունքը համարվում է ստացված, երբ կազմակերպություններից մեկը ձեռք է բերում մյուս կազմակերպության ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի (բաժնեմասերի) կեսից ավելին, եթե միայն բացառիկ դեպքերում չի կարելի հստակ ցույց տալ, որ այդպիսի սեփականության իրավունքն իրենից վերահսկում չի ներկայացնում: Այսպես` վերահսկում առկա չէ, եթե`

ա) հաշվետու տարվա ընթացքում մայր բանկը ոչ մի ձևով չի միջամտել դուստր ընկերության կառավարմանը,

բ) նախորդ հինգ տարիների ընթացքում չի օգտվել ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերով իրեն վերապահված իրավունքներից` խորհրդի և գործադիր մարմնի անդամների ընտրության դեպքում: Եթե նույնիսկ միավորվող կազմակերպություններից մեկը ձեռք չի բերում միավորվող մյուս կազմակերպության ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի (բաժնեմասերի) կեսից ավելին, դեռևս հնարավոր է որոշել ձեռք բերողին, եթե կազմակերպություններից մեկը ձեռք է բերում մյուսի ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի 4.99%-ից ավելին, և առկա է հետևյալ պայմաններից որևէ մեկը`

ա) այլ ներդրողների հետ համաձայնության հիման վրա` այլ կազմակերպության ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի (բաժնեմասերի) կեսից ավելիի նկատմամբ իրավունք, կամ

բ) կանոնադրության կամ համաձայնագրի հիման վրա, ինչպես նաև այլ կերպ` այլ կազմակերպության ֆինանսական կամ գործառնական քաղաքականության նկատմամբ կառավարման իրավունք, կամ ընթացիկ գործունեության կանխորոշման հնարավորություն, կամ

գ) այլ կազմակերպության տնօրենների խորհրդի կամ կառավարման համազոր մարմնի անդամների մեծամասնությանը նշանակելու կամ պաշտոնանկ անելու իրավունք, կամ

դ) այլ կազմակերպության տնօրենների խորհրդի կամ կառավարման համազոր մարմնի ժողովներում ձայնի մեծամասնության նկատմամբ իրավունք:

(2.3-րդ կետը փոփ. 01.07.03 թիվ 234-Ն որոշում)

2.3.1. Հսկողության տոկոս` անձի մասնակցության բաժինը (ուղղակի և (կամ) այլ անձանց միջոցով) այլ կազմակերպության կանոնադրական կապիտալում (բաժնետիրական ընկերությունների համար` ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի մասով)` տոկոսային արտահայտությամբ:

2.3.2. Շահույթում մասնակցության տոկոս` շահաբաժինների տեսքով շահույթ ստանալու իրավունքի բաժինը (ուղղակի և (կամ) այլ անձանց միջոցով) այլ կազմակերպության շահույթում` տոկոսային արտահայտությամբ:

2.4. Ասոցիացված կազմակերպություն` կազմակերպություն է, որտեղ ներդրողն ունի նշանակալի ազդեցություն, և որը չի հանդիսանում ներդրողի ոչ դուստր, ոչ էլ համատեղ կազմակերպությունը:

2.4.1. Համատեղ կազմակերպություն` պայմանագրային կարգավորում է, համաձայն որի` երկու կամ ավելի կողմեր իրականացնում են տնտեսական գործունեություն, որը ենթակա է համատեղ վերահսկողության:

2.4.2. Կախյալ ընկերություններ` համատեղ և ասոցիացված կազմակերպություններ:

2.5. Նշանակալի ազդեցություն` ներդրման օբյեկտի ֆինանսական և գործառնական քաղաքականության գծով որոշումներ կայացնելուն մասնակցելու հնարավորությունն է, բայց ոչ այդ քաղաքականության վերահսկումը:

Երբ ներդրողին պատկանում է ներդրման օբյեկտի ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի ոչ պակաս, քան 20 տոկոսը, ապա համարվում է, որ ներդրողն ունի նշանակալի ազդեցություն, եթե միայն հակառակը հնարավոր չէ հստակ ապացուցել: Եվ հակառակը, եթե ներդրողին պատկանում է ներդրման օբյեկտի ձայնի իրավունք տվող բաժնետոմսերի 20 տոկոսից պակասը, ապա համարվում է, որ ներդրողը չունի նշանակալից ազդեցություն, եթե միայն հակառակը հնարավոր չէ հստակ ապացուցել:

Ներդրողի նշանակալից ազդեցության մասին, սովորաբար, վկայում է հետևյալ փաստերից որևէ մեկը`

ա) ներկայացուցչություն ներդրման օբյեկտի տնօրենների խորհրդում կամ համարժեք կառավարման մարմնում,

բ) մասնակցություն քաղաքականության ձևավորման գործընթացին,

գ) ներդրողի և ներդրման օբյեկտի միջև էական (խոշոր) գործարքներ,

դ) կառավարչական անձնակազմի փոխանակում,

ե) կարևոր տեխնիկական տեղեկատվության տրամադրում:

2.6. Խումբ` ներառում է մայր բանկը, նրա դուստր և կախյալ ընկերությունները:

2.7. Համախմբված ֆինանսական հաշվետվություն` սույն կարգի համաձայն կազմված խմբի, որպես մեկ տնտեսական միավորի, ակտիվների և պարտավորությունների, զուտ ակտիվների, ֆինանսական արդյունքների մասին համախմբված հաշվետվությունները:

2.7.1. Մայր բանկի առանձին հաշվետվություն` մայր բանկի կողմից կազմված հաշվետվություն, որտեղ այլ անձանց կանոնադրական կապիտալում ներդրումների հաշվառումը տարվում է ուղղակի մասնակցության հիման վրա:

i

2.8. Չվերահսկող բաժնեմաս` դուստր ընկերության գործունեության զուտ արդյունքների և զուտ ակտիվների այն մասը, որը վերագրվում է մայր բանկին չպատկանող բաժնեմասին:

(2.8-րդ կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

2.9.ՖՀՄՍ` ֆինանսական հաշվետվությունների միջազգային ստանդարտներ:

i

(2.9-րդ կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

2.10-2.23. (2.10-2.23-րդ կետերն ուժը կորցրել են 06.03.12

i

թիվ 61-Ն որոշում)

(2-րդ կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 2.1. ՀՍԿՈՂՈՒԹՅԱՆ ՏՈԿՈՍ ԵՎ ՇԱՀՈՒՅԹՈՒՄ ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՏՈԿՈՍ

 

i

2.1. Խմբի համախմբված հաշվետվությունները կազմվում են խմբի հստակ գծագրված կառուցվածքի հիման վրա` հիմնվելով մայր բանկի կողմից խմբի անդամներից յուրաքանչյուրի նկատմամբ հաշվարկված հսկողության տոկոսի և շահույթում մասնակցության տոկոսի վրա:

2.2. Սույն կանոնով ներկայացվում է հսկողության տոկոսի և շահույթում մասնակցության տոկոսի հաշվարկման տեխնիկան` օրինակների ձևով:

Բանկը ձեռք է բերում հսկողության տոկոս.

ա) Միևնույն կապող օղակի միջոցով. եթե Ա մայր բանկն ունի 58% մասնակցություն Բ կազմակերպությունում, և Բ կազմակերպությունն ունի 51% մասնակցություն Գ կազմակերպությունում, ապա Գ կազմակերպությունում Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը կկազմի 51% (անուղղակի Բ-ի միջոցով), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 29.58% (անուղղակի Բ-ի միջոցով` 58%-ի 51% = 29,58%): Արդյունքում` Ա մայր բանկը պետք է համախմբի ինչպես Բ կազմակերպությանը, այնպես էլ` Գ կազմակերպությանը:

բ) Փոխադարձ կապված օղակների միջոցով. եթե Ա մայր բանկն ունի 65% մասնակցություն Բ կազմակերպությունում և 43% մասնակցություն Գ կազմակերպությունում, իր հերթին Գ կազմակերպությունն ունի 8% մասնակցություն Բ կազմակերպությունում, և Բ կազմակերպությունն ունի 8% մասնակցություն Գ կազմակերպությունում, ապա`

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Բ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 73% (ուղղակի` 65% և անուղղակի Գ-ի միջոցով` 8%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 68.44% (ուղղակի` 65% և անուղղակի Գ-ի միջոցով` 8% * 43%=3.44%),

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Գ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 51% (ուղղակի` 43% և անուղղակի Բ-ի միջոցով` 8%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 48.2% (ուղղակի` 43% և անուղղակի Բ-ի միջոցով` 8% * 65%=5.2%):

Արդյունքում Ա մայր բանկը պետք է համախմբի ինչպես Բ կազմակերպությանը, այնպես էլ` Գ կազմակերպությանը:

գ) Շրջանաձև օղակի միջոցով. եթե Ա մայր բանկն ունի 70% մասնակցություն Բ կազմակերպությունում, և Բ կազմակերպությունն ունի 60% մասնակցություն Գ կազմակերպությունում, իր հերթին Գ կազմակերպության մասնակցությունը Դ կազմակերպությունում 60% է, և Դ կազմակերպության մասնակցությունը Բ կազմակերպությունում 30% է, ապա`

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Բ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 100% (ուղղակի` 70%, անուղղակի Բ-ի, Գ-ի և Դ-ի միջոցով` 30%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 88% (ուղղակի` 70% և անուղղակի Գ-ի միջոցով` 60% * 30%=18%),

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Գ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 60% (անուղղակի Բ-ի միջոցով` 60%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 60% (անուղղակի Բ-ի միջոցով` 100% * 60%),

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Դ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 60% (անուղղակի Գ-ի միջոցով` 60%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 36% (անուղղակի Գ-ի միջոցով` 60% * 60%):

Արդյունքում Ա մայր բանկը պետք է համախմբի ինչպես Բ կազմակերպությանը, այնպես էլ` Գ և Դ կազմակերպություններին:

դ) Փոխադարձ կապված շրջանաձև օղակի միջոցով. Ա մայր բանկն ունի 70% մասնակցություն Բ կազմակերպությունում, և Բ կազմակերպությունն ունի 75% մասնակցություն Գ կազմակերպությունում, իր հերթին Գ կազմակերպության մասնակցությունը Դ կազմակերպությունում 8% է, և Դ կազմակերպության մասնակցությունը Գ կազմակերպությունում 8% է, իսկ Բ կազմակերպությունում` 30%, ապա`

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Բ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 70% (ուղղակի` 70%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 70% (ուղղակի 70%),

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Գ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 75% (ուղղակի` 0%, անուղղակի Բ-ի միջոցով` 75%), իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 52.5% (անուղղակի Բ-ի միջոցով` 70% * 75%=52.5%),

- Ա մայր բանկի հսկողության տոկոսը Դ կազմակերպության նկատմամբ կկազմի 8% (ուղղակի` 0%, անուղղակի Բ-ի և Գ-ի միջոցով` 8%) իսկ շահույթում մասնակցության տոկոսը` 4.2% (անուղղակի Բ-ի և Դ-ի միջոցով` 75% * 8% * 70% = 4.2%):

Արդյունքում Ա մայր բանկը պետք է համախմբի ինչպես Բ կազմակերպությանը, այնպես էլ Գ կազմակերպությանը:

(2.1-րդ կանոնը լրաց. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 3. ՀԱՄԱԽՄԲՄԱՆ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳԵՐ ՁԵՌՔԲԵՐՄԱՆ ԱՄՍԱԹՎԻ ԴՐՈՒԹՅԱՄԲ

 

i

3.1. Ձեռքբերման ամսաթվի դրությամբ համախմբումը իրականացվում է ՖՀՄՍ պահանջներին համապատասխան:

(3.1-ին կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

3.2-3.31. (3.2-3.31-րդ կետերն ուժը կորցրել են 06.03.12

i

թիվ 61-Ն որոշում)

(3-րդ կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 4. ՁԵՌՔԲԵՐՄԱՆ ԱՄՍԱԹՎԻՆ ՀԱՋՈՐԴՈՂ ՀԱՄԱԽՄԲՄԱՆ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳԵՐ

 

i

4.1. Ձեռքբերման ամսաթվին հաջորդող համախմբումը իրականացվում է ՖՀՄՍ պահանջներին համապատասխան:

(4.1-ին կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

4.2-3.21. (4.2-4.21-րդ կետերն ուժը կորցրել են 06.03.12

i

թիվ 61-Ն որոշում)

(4-րդ կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 5. ԱՐՏԵՐԿՐՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԴՈՒՍՏՐ ԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱԽՄԲՈՒՄԸ

 

i

5.1. Արտերկրում գործող դուստր ընկերությունների ֆինանսական հաշվետվությունների համախմբումն իրականացվում է ՖՀՄՍ պահանջներին համապատասխան:

(5.1-ին կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

5.2-5.8. (5.2-5.8-րդ կետերն ուժը կորցրել են 06.03.12

i

թիվ 61-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 6. ՄԱՅՐ ԲԱՆԿԻ ԱՌԱՆՁԻՆ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

i

6.1. Մայր բանկի առանձին ֆինանսական հաշվետվությունները կազմվում են ՖՀՄՍ պահանջներին համապատասխան:

(6.1-ին կետը փոփ. 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշում)

6.2-5.10. (6.2-6.10-րդ կետերն ուժը կորցրել են 06.03.12

i

թիվ 61-Ն որոշում)

(6-րդ կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

ԿԱՆՈՆ 7. ՄԱՅՐ ԲԱՆԿԻ ՀԱՄԱԽՄԲՎԱԾ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ

i

ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՎԵՐԱՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

i

7.1. Բանկերը ՀՀ կենտրոնական բանկ են ներկայացնում խմբի համախմբված հաշվետվությունները, ներառյալ.

ա) խմբի մասնակիցների մասին հաշվետվությունը (հավելված 1),

բ) համախմբված հաշվեկշիռը (հավելված 2),

գ) ֆինանսական արդյունքների` եկամուտների և ծախսերի համախմբված հաշվետվությունը (հավելված 3),

դ) արտարժութային դիրքերի վերաբերյալ համախմբված հաշվետվություն (հավելված 4).

ե) Ն1, Ն21, Ն22, Ն31, Ն32,Ն41, Ն42 և ընդհանուր կապիտալի նվազագույն չափի նորմատիվների վերաբերյալ համախմբված հաշվետվությունը.

զ) Ն31 և Ն32 նորմատիվների հաշվարկի մեջ ընդգրկվող ցուցանիշների հաշվարկի վերաբերյալ համախմբված հաշվետվությունը:

(7.1-րդ կետը փոփ. 21.12.10 թիվ 340-Ն որոշում)

i

7.2. Սույն կարգի 7.1-րդ կետում նշված հաշվետվությունները ՀՀ կենտրոնական բանկ են ներկայացվում ամսական կտրվածքով` մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող ամսվա 15-րդ օրացուցային օրը (ներառյալ): Մայր բանկը սույն հաշվետվությունները ներկայացնելու համար դուստր ընկերությունից պարտավոր է ստանալ դուստր ընկերության ամսական հաշվետվությունները և համախմբման համար անհրաժեշտ այլ տվյալներ:

Սույն կարգի 7.1-րդ կետի «ա», «բ» և «գ» ենթակետերով սահմանված հաշվետվությունները ՀՀ կենտրոնական բանկ են ներկայացվում նաև տարեկան կտրվածքով` մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին (հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը) հաջորդող տարվա ապրիլի 15-րդ օրացուցային օրը (ներառյալ):

(7.2-րդ կետը փոփ. 21.12.10 թիվ 340-Ն որոշում)

7.3. ՀՀ կենտրոնական բանկ համախմբված հաշվետվություններ ներկայացնելու փաստից անկախ, բանկերը շարունակելու են ներկայացնել ՀՀ ԿԲ «Կանոնակարգ 3»-ով սահմանված հաշվետվությունները:

i

7.4. ՀՀ ԿԲ «Կանոնակարգ 2»-ի գլուխ 4-ով սահմանված նորմատիվային դաշտը կիրառվում է մայր բանկի նկատմամբ` հիմք ընդունելով բանկի համախմբված հաշվետվությունները:

(7.4-րդ կետը փոփ. 06.07.05 թիվ 334-Ն որոշում)

i

7.5. «Արտարժութային դիրքերի վերաբերյալ» հաշվետվությունը պետք է լրացնել` առաջնորդվելով «Բանկերի հաշվետվությունները, դրանց ներկայացումը և հրապարակումը» կանոնակարգ 3-ի ձև թիվ 7 հաշվետվության լրացման մեկնաբանություններով, իսկ «Ն11, Ն12, Ն21, Ն22, Ն31, Ն32, Ն41, Ն42 և ընդհանուր կապիտալի նվազագույն չափի նորմատիվների վերաբերյալ» և «Ն31 և Ն32 նորմատիվների հաշվարկի մեջ ընդգրկվող միջին ցուցանիշների հաշվարկի վերաբերյալ» համախմբված հաշվետվությունները պետք է ներկայացնել «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի խորհրդի 2008 թվականի փետրվարի 26-ի թիվ 50-Ն որոշմամբ հաստատված «Բանկերի հաշվետվությունները, դրանց ներկայացումը և հրապարակումը» կանոնակարգ 3-ի»` համապատասխանաբար ձև թիվ 3 և ձև թիվ 14 հաշվետվությունների ձևերին և լրացման մեկնաբանություններին համապատասխան:

(7.5-րդ կետը լրաց. 06.07.05 թիվ 334-Ն, 21.12.10 թիվ 340-Ն, 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշումներ)

(7-րդ կանոնը փոփ. 12.06.07 թիվ 181-Ն որոշում)

 

-----------------

1*) Բանկի կողմից դուստր և ասոցիացված ընկերություններում ներդրումների

հաշվառումը, ինչպես նաև համախմբված ֆինանսական հաշվետվությունների

կազմման և ներկայացման ընթացակարգը կարգավորվում է ՀՀՀՀՍ 21

«Արտարժույթի փոխանակման փոխարժեքի փոփոխությունների հետևանքները»,

ՀՀՀՀՍ 22 «Ձեռնարկատիրական գործունեության միավորումներ», ՀՀՀՀՍ 27

«Համախմբված ֆինանսական հաշվետվություններ և դուստր

ընկերություններում ներդրումների հաշվառում», ՀՀՀՀՍ 28 «Ասոցիացված

կազմակերպություններում ներդրումների հաշվառում», ՀՀՀՀՍ 36

«Ակտիվների արժեզրկում» ստանդարտներով և վերոնշյալ ստանդարտներում

համապատասխան հղումներ ունեցած այլ ստանդարտներով, այնքանով որքանով

չեն հակասում սույն կարգի դրույթներին:

 

2*) Սա վերաբերում է այն դեպքերին, երբ դուստր ընկերությունը չի

վերահսկվում մայր բանկի կողմից: Օրինակ` սնանկացման վարույթում

գտնվող դուստր ընկերության փաստացի վերահսկողությունը դրվում է

պետական կառույցների վրա:

 

3*) Նշված ճշգրտումները վերաբերում են այնպիսի ապագա իրադարձությունների

արդյունքում դուստր ընկերության ձեռքբերման գնի փոփոխությանը, որոնք

ձեռքբերման օրվա դրությամբ հնարավոր է կանխատեսել և արժանահավատորեն

չափել: Օրինակ` դուստր ընկերության թողարկած արժեթղթերի շուկայական

գնի անկում, դուստր ընկերության նկատմամբ վարվող դատավարության

արդյունքում կանխատեսվող տույժեր, տուգանքներ և այլն:

 

4*) Դուստր ընկերության ակտիվների վերագնահատման դեպքում համախմբման

ժամանակ բացառվում են մայր բանկի հաշվեկշռի` դուստր ընկերությունում

կատարած ներդրումների նոր` վերագնահատված հաշվեկշռային արժեքը,

դուստր ընկերության կապիտալում մայր բանկի ներդրումների հաշվեկշռային

արժեքը և դուստր ընկերության համապատասխան ակտիվի և

պարտավորությունների վերագնահատումից գոյացած վերագնահատման պահուստի

գումարը:

 

5*) Դուստր ընկերությունից ստացված եկամուտը իրենից ներկայացնում է դուստր

ընկերության զուտ շահույթում (եկամուտներ - ծախսեր) մայր բանկի

բաժնեմասը` նվազեցրած տեղաբաշխմանը վերագրված տարեկան ամորտիզացիայի

գումարի չափով:

 

ԻՐՏԵԿ 06.03.12 թիվ 61-Ն որոշման 1-ին կետի 26-րդ ենթակետի համաձայն կարգում ընդգրկված օրինակը պետք է հանել կարգից: Սակայն կարգի 2* և 3* կետերում առկա են օրինակներ ու պարզ չէ, թե դրանցից որը պետք է հանվի, այդ իսկ պատճառով դրանցից որևէ մեկը չի հանվել:

 

 

 

pin
Կենտրոնական բանկի խորհուրդ
02.04.2002
N 87
Որոշում