040.1053.021014
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
25 սեպտեմբերի 2014 թվականի N 1053-Ա
i
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԹՄՐԱՄՈԼՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԹՄՐԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՊՕՐԻՆԻ ՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐԻ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ԵՎ ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Համաձայն «Թմրամիջոցների և հոգեմետ (հոգեներգործուն) նյութերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 52-րդ հոդվածի` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել`
1) Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի 2015 թվականի միջոցառումների իրականացման ծրագիրը` համաձայն N 1 հավելվածի.
2) Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի 2015 թվականի միջոցառումների իրականացման ժամանակացույցը` համաձայն N 2 հավելվածի:
ՍՏՈՐԱԳՐՎԵԼ Է ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ ԿՈՂՄԻՑ
2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 2-ԻՆ
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության
2014 թվականի սեպտեմբերի 25-ի
N 1053-Ա որոշման
ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԹՄՐԱՄՈԼՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԹՄՐԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՊՕՐԻՆԻ ՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐԻ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ
I. ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ
1. Թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառությունը խոր արմատներ է գցել և դարձել մեծ ու փոքր պետությունների գերխնդիրներից մեկը: Այն ազդում է ոչ միայն երկրների սոցիալ-տնտեսական կառուցվածքների, այլև քաղաքական և միջազգային հարաբերությունների վրա: Այն դարձել է համընդհանուր խնդիր, որի դեմ պայքարելու համար անհրաժեշտ է երկրների իրավապահ մարմինների համակողմանի համագործակցությունը:
2. Համաշխարհային համագործակցության գնահատմամբ` աշխարհի երկրների անվտանգության հիմնական սպառնալիքը մնում է միջազգային ահաբեկչությունը, որի ֆինանսավորման հիմնական աղբյուրը, մարդկությանը վտանգող գործոններից մեկը միջազգային «սև շուկաներում» թմրամիջոցների իրացումից ստացվող եկամուտներն են:
3. Թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառությամբ ձեռք բերված միջոցներով ստեղծվում են հանցավոր խմբեր, որոնք ազդում են երկրների ներքին ու արտաքին քաղաքականության վրա: Չնայած համաշխարհային հանրության կողմից ձեռնարկվող միջոցներին` թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ մղվող պայքարի արդյունավետությունը մինչև օրս բարձր չէ:
4. Թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության հակազդումը` կապված տարբեր երկրների ակտիվ քաղաքական, տնտեսական, մշակութային ինտեգրացման հետ, մեկ երկրի, առավել ևս մեկ ծառայության շրջանակներում հնարավոր չէ լուծել: Անհրաժեշտ է մշակել և իրականացնել կանխարգելիչ համատեղ ծրագրեր` ուղղված թմրամիջոցների պահանջարկի նվազեցմանը, որն էլ կհանգեցնի վերջինիս առաջարկի նվազեցմանը:
5. Ըստ համաշխարհային տարեկան հաշվետվության` աշխարհի բնակչության 230-300 մլն մարդ գոնե մեկ անգամ ապօրինաբար գործածել է թմրամիջոց (4.5-6.7 տոկոսը` 15-64 տարեկան):
6. Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության դեմ մղվող պայքարն ակտիվացնելու, դրանց հակազդման գործընթացը պատշաճ մակարդակով կազմակերպելու նպատակով 2014 թվականի ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության շահագրգիռ գերատեսչությունների կողմից իրականացվել են մի շարք օպերատիվ, կանխարգելիչ և կազմակերպչական բնույթի միջոցառումներ, որոնք նպատակաուղղված են եղել այդ երևույթների կանխարգելմանն ու հայտնաբերմանը:
7. Հայաստանի Հանրապետության տարածք մաքսանենգ ճանապարհով թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի ու դրանց պրեկուրսորների ներմուծումը կանխելու և հայտնաբերելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության իրավապահ մարմիններն ակտիվորեն մասնակցում են Հավաքական անվտանգության մասին պայմանագրի կազմակերպության անդամ պետությունների շրջանակներում մշտապես անցկացվող «Կանալ» հակաթմրանյութային գործողությանը:
8. Յուրաքանչյուր տարի Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարածքում իրականացվում է նաև «Կանեփ-կակաչ» համալիր օպերատիվ-կանխարգելիչ միջոցառումը, որի աշխատանքներում ներգրավվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության, Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության ստորաբաժանումների ծառայողները, տեղական ինքնակառավարման մարմինների և զանգվածային լրատվության միջոցների ներկայացուցիչները:
9. Նշված ոլորտում միջգերատեսչական համագործակցությունն ակտիվացնելու նպատակով անհրաժեշտ է մշակել լրացուցիչ միջոցառումների տարեկան ծրագիր, որը նպատակաուղղված կլինի կանխելու, հայտնաբերելու թմրամոլության, թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության հետ կապված հանցագործությունները:
II. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
10. Հայաստանի Հանրապետությունում թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի 2015 թվականի ծրագրի հիմնական նպատակներն են`
1) թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության հետ կապված հանցավորության նվազեցման համար անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը.
2) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության նախականխումն ու բացահայտումը, այդ նպատակով պետական իշխանության մարմինների և այլ պետական կազմակերպությունների համակարգված գործունեության ապահովումը.
3) հասարակության համար վտանգավոր` թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառությանը նպաստող պայմանների և դրանք ծնող պատճառների վերացումը:
11. Ծրագրի հիմնական խնդիրներն են`
1) թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի ու դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության և դրա հետ կապված հանցագործությունների նախականխման և բացահայտման նպատակով պետական մարմինների համագործակցության արդյունավետության բարձրացումը.
2) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարը կանոնակարգող Հայաստանի Հանրապետության օրենքների և այլ իրավական ակտերի համակողմանի վերլուծությունը, դրանց կատարելագործումը, համապատասխանեցումը Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրերի պահանջներին.
3) թմրամիջոցներից կախում ունեցող անձանց բուժման արդյունավետ կազմակերպումը, նարկոլոգիական ծառայության արդիականացումը և սոցիալական վերականգնման համակարգի ներդրումը.
4) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի ոլորտում միջազգային, ինչպես նաև միջգերատեսչական համագործակցության զարգացումը և ամրապնդումը:
III. ԾՐԱԳՐԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ
12. Թմրամոլության, թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարն առավել արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով 2015 թվականի ընթացքում նպատակային է իրականացնել մի շարք միջոցառումներ հետևյալ ուղղություններով`
1) Հայաստանի Հանրապետության ներպետական իրավական ակտերի կատարելագործում և դրանց համապատասխանեցում միջազգային պայմանագրերին. այս նպատակով անհրաժեշտ է իրականացնել Հայաստանի Հանրապետության ներպետական իրավական ակտերի համակարգային վերլուծություն, անհրաժեշտության դեպքում ներկայացնել դրանցում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու վերաբերյալ առաջարկություններ` ՄԱԿ-ի 1961 թվականի, 1971 թվականի և 1988 թվականի կոնվենցիաների ու միջազգային փաստաթղթերի դրույթներին համապատասխան.
2) թմրամոլության, թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների դեմ պայքարում օպերատիվ-կանխարգելիչ և հատուկ միջոցառումների անցկացում. այս ուղղությամբ անհրաժեշտ է Հայաստանի Հանրապետության սահմանային անցակետերում և մաքսային հսկողության գոտիներում ուժեղացնել հսկողությունը թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների` մաքսանենգ ճանապարհով փոխադրումների նկատմամբ, ապահովել սահմանային արդյունավետ վերահսկողություն.
3) թմրամոլության կանխարգելման միջոցառումների իրականացում զինծառայողների շրջանում, տարածքային զինկոմիսարիատների և ոստիկանության ստորաբաժանումների սերտ համագործակցության զարգացում.
4) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության հետ կապված` հասցված վնասի և հետևանքների վերաբերյալ բնակչության իրազեկվածության բարձրացում. այս ուղղությամբ անհրաժեշտ է թմրամոլության կանխարգելման նպատակով իրականացվող միջոցառումները պարբերաբար լուսաբանել զանգվածային լրատվության միջոցներով, կանոնավոր դարձնել իրավասու մարմինների և կազմակերպությունների պատասխանատու ներկայացուցիչների մասնակցությունը հեռուստառադիոհաղորդումներին, մամուլի ասուլիսներին, հանրային և մասնավոր հեռուստաընկերությունների հետ համատեղ պատրաստել և ցուցադրել հատուկ հաղորդումներ, թեմատիկ ֆիլմեր, տեսահոլովակներ.
5) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարն իրականացնող ծառայողների մասնագիտական գիտելիքների կատարելագործում, միջազգային իրավապահ մարմինների հետ համագործակցության զարգացում. այս նպատակով անհրաժեշտ կլինի Հայաստանի Հանրապետության իրավապահ մարմինների իրավասու ստորաբաժանումների ծառայողներին ներգրավել ԱՊՀ, ՀԱՊԿ և այլ եվրոպական պետությունների իրավապահ մարմինների ուսումնական հաստատություններում վերապատրաստման կամ մասնագիտական գիտելիքների բարձրացման ծրագրերում, Հայաստանի Հանրապետությունում միջազգային փորձը ներդնելու նպատակով անցկացնել սեմինարներ, խորհրդակցություններ.
6) թմրամիջոցներ կամ հոգեմետ նյութեր գործածող անձանց բուժում և վերականգնողական միջոցառումների իրականացում. այս ուղղությամբ նպատակային կլինի արդիականացնել նարկոլոգիական ծառայությունները, ապահովել բնակչության և թմրամիջոցներ գործածող անձանց շրջանում կանխարգելման ծրագրեր իրականացնող հասարակական կազմակերպությունների ու նարկոլոգիական բժշկական օգնություն և ծառայություններ մատուցող բժշկական հաստատությունների միջև սերտ համագործակցությունը, նարկոլոգիական ծառայությունում հաշվառված անձանց զբաղվածությունը.
7) անչափահասների և երիտասարդության շրջանում առողջ ապրելակերպի ապահովման միջոցառումների իրականացում. այս նպատակով անհրաժեշտ կլինի կազմակերպել և անցկացնել սպորտային-առողջարարական և զանգվածային մարզական միջոցառումներ, էլեկտրոնային և զանգվածային լրատվության միջոցներով իրականացնել քարոզչություն` անչափահասների զբաղվածությունն ապահովելու և նրանց կողմից թմրամիջոցների կամ հոգեմետ նյութերի հավանական գործածումը կանխելու նպատակով:
IV. ԾՐԱԳՐԻ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄԸ
13. Ծրագրով նախատեսված միջոցառումների իրականացման համար պահանջվող ֆինանսական ծախսերը նախատեսվում է կատարել հետևյալ աղբյուրներից`
1) Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեով համապատասխան պետական մարմնին տվյալ տարվա համար հատկացված գումարներ.
2) միջազգային կազմակերպությունների, ինչպես նաև տեխնիկական և խորհրդատվական գծով դոնոր պետությունների միջոցներ.
3) այլ աղբյուրներ:
V. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԻՑ ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
14. Ծրագրի շրջանակներում իրականացվելիք միջոցառումներն իրենց դրական անդրադարձը կունենան թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության կանխարգելման գործում: Մասնավորապես, ծրագրի իրականացումից ակնկալվող արդյունքներն են`
1) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի համար անհրաժեշտ օրենսդրական բազայի կատարելագործումը.
2) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի ուժեղացումը.
3) թմրամիջոցների, հոգեմետ նյութերի և դրանց պրեկուրսորների առաջարկի և պահանջարկի նվազեցումը.
4) թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի ոլորտում իրավապահ մարմինների գործունեության և համագործակցության արդյունավետության բարձրացումն ու ամրապնդումը:
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության
2014 թվականի սեպտեմբերի 25-ի
N 1053-Ա որոշման
ԺԱՄԱՆԱԿԱՑՈՒՅՑ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԹՄՐԱՄՈԼՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԹՄՐԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՊՕՐԻՆԻ ՇՐՋԱՆԱՌՈՒԹՅԱՆ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐԻ 2015 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ
._________________________________________________________________________.
|NN |Միջոցառման |Ակնկալվող |Կատարող |Կատարման |Ֆինանսավոր-|
|ը/կ|անվանումը |արդյունքը |մարմինը |ժամկետը |ման |
| | | | | |աղբյուրը |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|_________________________________________________________________________|
| I. Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի |
|ոլորտը կանոնակարգող` Հայաստանի Հանրապետության ներպետական իրավական ակտերի |
| կատարելագործումը և դրանց համապատասխանեցումը միջազգային պայմանագրերին |
|_________________________________________________________________________|
|1. |Թմրամոլության և |օրենսդրական |ՀՀ |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |թմրամիջոցների |դաշտի |կառավարությանն|ընթացքում|րում չի |
| |ապօրինի |բարելավում |առընթեր ՀՀ | |պահանջվում:|
| |շրջանառության դեմ | |ոստիկանություն| | |
| |պայքարի ոլորտը | | | | |
| |կանոնակարգող` | |ՀՀ առողջապա- | | |
| |Հայաստանի | |հության | | |
| |Հանրապետության | |նախարարություն| | |
| |ներպետական իրավական| | | | |
| |ակտերի համակարգային| | | | |
| |վերլուծության | | | | |
| |իրականացում և | | | | |
| |անհրաժեշտության | | | | |
| |դեպքում դրանցում | | | | |
| |փոփոխություններ ու | | | | |
| |լրացումներ | | | | |
| |կատարելու | | | | |
| |վերաբերյալ | | | | |
| |առաջարկություններ | | | | |
| |ներկայացնելը` ՄԱԿ-ի| | | | |
| |կոնվենցիաների և | | | | |
| |միջազգային | | | | |
| |փաստաթղթերի | | | | |
| |դրույթներին | | | | |
| |համապատասխան | | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|2. |2014 թվականին |Հնարավորու- |ՀՀ |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |իրականացված |թյուն կտա |կառավարությանն|փետրվարի |րում չի |
| |աշխատանքների |ներկայացնե- |առընթեր ՀՀ |3-րդ |պահանջվում:|
| |արդյունքների հիման |լու |ոստիկանություն|տասնօրյակ| |
| |վրա Հայաստանի |հանրապետու- | | | |
| |Հանրապետությունում |թյունում |ՀՀ | | |
| |թմրամոլության և |թմրամիջոց- |կառավարությանն| | |
| |թմրամիջոցների |ների ապօրինի|առընթեր | | |
| |ապօրինի |շրջանառու- |ազգային | | |
| |շրջանառության դեմ |թյան դեմ |անվտանգության | | |
| |մղվող պայքարին |պայքարը, |ծառայություն | | |
| |վերաբերող դիդակտիկ |իրականացվող | | | |
| |նյութերի և դրանց |միջոցառում- |ՀՀ առողջապա- | | |
| |կից նկարագրական |ները |հության | | |
| |զեկույցների |միջազգային |նախարարություն| | |
| |նախապատրաստում |հանդիպումնե-| | | |
| |(հայերեն, ռուսերեն,|րում: |ՀՀ ֆինանսների | | |
| |անգլերեն) | |նախարարություն| | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|3. |Հայաստանի |Կնվազեցնի |ՀՀ |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |Հանրապետության |թմրամիջոց- |կառավարությանն|ընթացքում|րում չի |
| |տարածքում ի հայտ |ների, |առընթեր ՀՀ | |պահանջվում:|
| |եկած նոր |հոգեմետ |ոստիկանություն| | |
| |թմրամիջոցների, |նյութերի | | | |
| |հոգեմետ նյութերի և |ապօրինի |ՀՀ | | |
| |դրանց |շրջանառու- |կառավարությանն| | |
| |պրեկուրսորների |թյունը: |առընթեր | | |
| |ընդգրկում արգելվող | |ազգային | | |
| |և հսկվող նյութերի | |անվտանգության | | |
| |ցանկում, | |ծառայություն | | |
| |համապատասխան | | | | |
| |փոփոխությունների ու| |ՀՀ առողջապա- | | |
| |լրացումների | |հության | | |
| |կատարում դրանց | |նախարարություն| | |
| |չափերը սահմանող | | | | |
| |ցանկերում | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| | | |նախարարություն| | |
|_________________________________________________________________________|
|II. Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարում |
| օպերատիվ կանխարգելիչ և հատուկ միջոցառումների անցկացումը |
|_________________________________________________________________________|
|4. |Թմրամոլության և |թմրամիջոցնե-|ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |թմրամիջոցների |րի, հոգեմետ |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |ապօրինի |նյութերի և |առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |շրջանառության դեմ |դրանց |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |պայքարում |պրեկուրսոր- | | |չարգելված |
| |Հայաստանի |ների ապօրինի|ՀՀ | |միջոցներ |
| |Հանրապետության |շրջանառու- |կառավարությանն| | |
| |կողմից վավերացված |թյան դեմ |առընթեր | | |
| |միջպետական |պայքարում |ազգային | | |
| |համաձայնագրերի, |միջազգային |անվտանգության | | |
| |միջազգային |համագործակ- |ծառայություն | | |
| |ծրագրերի դրույթների|ցության | | | |
| |իրականացում |ամրապնդում |ՀՀ | | |
| | | |պաշտպանության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ առողջապա- | | |
| | | |հության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| | | |նախարարություն| | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|5. |5.1. ՀՀ սահմանային |ՀՀ մաքսային |ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |անցակետերում և |սահմաններով |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |մաքսային |ապօրինի |առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |հսկողության |տեղափոխվող |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |գոտիներում |թմրամիջոց- | | |չարգելված |
| |հսկողության |ների, |ՀՀ ֆինանսների | |միջոցներ |
| |ապահովման |հոգեմետ |նախարարություն| | |
| |կատարելագործում |նյութերի և | | | |
| |5.2. ՀՀ |դրանց | | | |
| |կառավարությանն |պրեկուրսոր- | | | |
| |առընթեր ՀՀ |ների | | | |
| |ոստիկանության և |հայտնաբերում| | | |
| |ՀՀ ֆինանսների | | | | |
| |նախարարության | | | | |
| |կինոլոգիական | | | | |
| |կենտրոնների | | | | |
| |նյութատեխնիկական | | | | |
| |բազայի ընդլայնում | | | | |
| |և հզորացում | | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|6. |Թմրամիջոցների, |թմրամիջոցնե-|ՀՀ |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |հոգեմետ նյութերի և |րի, հոգեմետ |կառավարությանն|ընթացքում|րում չի |
| |դրանց |նյութերի և |առընթեր ՀՀ | |պահանջվում:|
| |պրեկուրսորների |դրանց |ոստիկանություն| | |
| |ապօրինի |պրեկուրսոր- | | | |
| |շրջանառության |ների ապօրինի|ՀՀ | | |
| |կանխարգելման |շրջանառու- |կառավարությանն| | |
| |արդյունավետության |թյան |առընթեր | | |
| |բարձրացման |կանխարգելում|ազգային | | |
| |վերաբերյալ ՀՀ | |անվտանգության | | |
| |կառավարություն | |ծառայություն | | |
| |առաջարկություններ | | | | |
| |ներկայացնելը | |ՀՀ | | |
| | | |պաշտպանության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ առողջապա- | | |
| | | |հության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |Երևանի | | |
| | | |քաղաքապետարան | | |
| | | |(համաձայնու- | | |
| | | |թյամբ) | | |
| | | |ՀՀ | | |
| | | |մարզպետարաններ| | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|7. |Զինծառայողների |զինծառայող- |ՀՀ |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |շրջանում |ների |պաշտպանության |ընթացքում|րում չի |
| |կանխարգելիչ և |շրջանում |նախարարություն| |պահանջվում:|
| |դաստիարակչական |թմրամիջոցնե-| | | |
| |միջոցառումների |րի, հոգեմետ |ՀՀ | | |
| |անցկացման |նյութերի |կառավարությանն| | |
| |վերաբերյալ ՀՀ |գործածման |առընթեր ՀՀ | | |
| |կառավարություն |կանխարգելում|ոստիկանություն| | |
| |առաջարկություններ | | | | |
| |ներկայացնելը | |ՀՀ | | |
| | | |կառավարությանն| | |
| | | |առընթեր | | |
| | | |ազգային | | |
| | | |անվտանգության | | |
| | | |ծառայություն | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|8. |8.1. ՀՀ |զինված ուժեր|ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |կառավարությանն |պարտադիր |պաշտպանության |ընթացքում|բյուջե և |
| |առընթեր ՀՀ |զինվորական |նախարարություն| |ՀՀ օրենս- |
| |ոստիկանության |ծառայության | | |դրությամբ |
| |տարածքային |զորակոչելիս`|ՀՀ | |չարգելված |
| |ստորաբաժանումների |քաղաքացիների|կառավարությանն| |միջոցներ |
| |և տարածքային |մոտ թմրամի- |առընթեր ՀՀ | | |
| |զինկոմիսարիատների |ջոցների կամ |ոստիկանություն| | |
| |սերտ |հոգեմետ | | | |
| |համագործակցություն |նյութերի |ՀՀ | | |
| | |գործածման |կառավարությանն| | |
| |8.2. Զորակոչերի |փաստերի |առընթեր | | |
| |ժամանակ |հայտնաբերում|ազգային | | |
| |համապատասխան | |անվտանգության | | |
| |բժիշկ-մասնագետների | |ծառայություն | | |
| |ներգրավում բժշկական| | | | |
| |հանձնաժողովներում | |ՀՀ առողջապա- | | |
| | | |հության | | |
| | | |նախարարություն| | |
|_________________________________________________________________________|
|III. Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության հասցրած վնասի |
| վերաբերյալ բնակչության իրազեկվածության բարձրացումը |
|_________________________________________________________________________|
|9. |9.1. Հանրային և |թմրամոլու- |ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |մասնավոր հեռուստա- |թյան և դրա |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |ընկերությունների |հասցրած |առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |հետ համատեղ հատուկ |վնասի մասին |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |հաղորդումների, |բնակչության | | |չարգելված |
| |թեմատիկ ֆիլմերի, |իրազեկվածու-|ՀՀ | |միջոցներ |
| |տեսահոլովակների |թյան |պաշտպանության | | |
| |պատրաստում և |բարձրացում |նախարարություն| | |
| |ցուցադրում | | | | |
| | | |ՀՀ առողջապա- | | |
| |9.2. Թմրամոլության | |հության | | |
| |կանխարգելման | |նախարարություն| | |
| |նպատակով | | | | |
| |քարոզչական | |ՀՀ սպորտի և | | |
| |աշխատանքների | |երիտասարդու- | | |
| |կազմակերպում և | |թյան հարցերի | | |
| |անհրաժեշտ | |նախարարություն| | |
| |տեղեկատվության | | | | |
| |տարածում | |ՀՀ կրթության | | |
| | | |և գիտության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ԶԼՄ-ներ (համա-| | |
| | | |ձայնությամբ) | | |
|_________________________________________________________________________|
| IV. Թմրամոլության և թմրամիջոցների ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարում |
| ոլորտի ծառայողների մասնագիտական գիտելիքների կատարելագործումը, |
| միջազգային համագործակցության զարգացումը |
|_________________________________________________________________________|
|10.|ԱՊՀ և ՀԱՊԿ անդամ |համապատասխան|ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |պետությունների |աշխատողների |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |իրավապահ մարմինների|մասնագիտական|առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |ուսումնական |գիտելիքների |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |հաստատություններում|կատարելագոր-| | |չարգելված |
| |հանրապետության |ծում, փորձի |ՀՀ | |միջոցներ |
| |իրավապահ մարմինների|փոխանակում |կառավարությանն| | |
| |իրավասու | |առընթեր | | |
| |ստորաբաժանումների | |ազգային | | |
| |ծառայողների | |անվտանգության | | |
| |վերապատրաստում կամ | |ծառայություն | | |
| |գիտելիքների | | | | |
| |կատարելագործման այլ| |ՀՀ արդարա- | | |
| |ծրագրերում | |դատության | | |
| |ներգրավում | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ | | |
| | | |պաշտպանության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| | | |նախարարություն| | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|11.|11.1. Թմրամոլության|օտարերկրյա |ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |և թմրամիջոցների |պետություն- |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |ապօրինի |ների |առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |շրջանառության դեմ |իրավասու |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |պայքարում ՀՀ-ում |մարմինների | | |չարգելված |
| |միջազգային փորձի |հետ |ՀՀ | |միջոցներ |
| |ներդրման նպատակով |համագործակ- |կառավարությանն| | |
| |խորհրդակցություն- |ցության |առընթեր | | |
| |ների, սեմինարների |ամրապնդում, |ազգային | | |
| |մասնակցության |առաջավոր |անվտանգության | | |
| |ապահովում |փորձի |ծառայություն | | |
| | |փոխանակում | | | |
| |11.2. Փորձագիտական | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| |և աշխատանքային | |նախարարություն| | |
| |խմբերում ակտիվ | | | | |
| |մասնակցություն | |ՀՀ արդարա- | | |
| | | |դատության | | |
| | | |նախարարություն| | |
| | | | | | |
| | | |ՀՀ | | |
| | | |պաշտպանության | | |
| | | |նախարարություն| | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|12.|ՀՀ կառավարությանն |իրավասու |ՀՀ |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |առընթեր ՀՀ |ստորաբա- |կառավարությանն|ընթացքում|բյուջե և |
| |ոստիկանության, ՀՀ |ժանումներում|առընթեր ՀՀ | |ՀՀ օրենս- |
| |արդարադատության |առկա |ոստիկանություն| |դրությամբ |
| |քրեակատարողական |տեխնիկական | | |չարգելված |
| |հիմնարկների, ՀՀ |միջոցների |ՀՀ արդարա- | |միջոցներ |
| |ֆինանսների |բարելավում |դատության | | |
| |նախարարության | |նախարարություն| | |
| |իրավասու | | | | |
| |ստորաբաժանումների | |ՀՀ ֆինանսների | | |
| |նյութատեխնիկական | |նախարարություն| | |
| |վերազինման | | | | |
| |ապահովում | | | | |
|_________________________________________________________________________|
| V. Թմրամիջոցներ կամ հոգեմետ նյութեր գործածող անձանց վերականգնողական |
| միջոցառումները |
|_________________________________________________________________________|
|13.|13.1. Թմրամիջոցների|թմրամիջոցնե-|ՀՀ աշխատանքի |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |կամ հոգեմետ |րի կամ |և սոցիալական |ընթացքում|բյուջե և |
| |նյութերի գործածումը|հոգեմետ |հարցերի | |ՀՀ օրենս- |
| |դադարեցրած անձանց |նյութերի |նախարարություն| |դրությամբ |
| |վերականգնողական |գործածումը | | |չարգելված |
| |աշխատանքներ |դադարեցրած, |ՀՀ առողջապա- | |միջոցներ |
| |իրականացնող |ռեմիսիայի |հության | | |
| |ծառայությունների |շրջանում |նախարարություն| | |
| |կարիքների |գտնվող, | | | |
| |ուսումնասիրություն |բուժման |Երևանի | | |
| |և ՀՀ |կուրսն |քաղաքապետարան | | |
| |կառավարություն |ավարտած |(համաձայնու- | | |
| |առաջարկություններ |անձանց |թյամբ) | | |
| |ներկայացնելը |ինտեգրումը |ՀՀ | | |
| | |հասարակու- |մարզպետարաններ| | |
| |13.2. Նարկոլոգիական|թյուն | | | |
| |ծառայությունում | | | | |
| |հաշվառված անձանց, | | | | |
| |ովքեր գտնվում են | | | | |
| |դադարի (ռեմիսիա) | | | | |
| |շրջանում կամ | | | | |
| |հաջողությամբ | | | | |
| |ավարտել են բուժման | | | | |
| |կուրսը, պետական | | | | |
| |զբաղվածության | | | | |
| |կարգավորման | | | | |
| |ծրագրերում | | | | |
| |ընդգրկում | | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|14.|Սոցիալական |սոցիալական |ՀՀ աշխատանքի |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |ծառայությունների |ծրագրերում |և սոցիալական |ընթացքում|բյուջե և |
| |շրջանակում` |թմրամոլու- |հարցերի | |ՀՀ օրենս- |
| |թմրամոլության |թյան հակում |նախարարություն| |դրությամբ |
| |հակում ունեցող |ունեցող | | |չարգելված |
| |անձանց սոցիալական |անձանց |Երևանի | |միջոցներ |
| |կարիքների |սոցիալ- |քաղաքապետարան | | |
| |ամբողջական |վերականգնո- |(համաձայնու- | | |
| |գնահատում և դրանց |ղական |թյամբ) | | |
| |համարժեք |անհրաժեշտ |ՀՀ | | |
| |սոցիալական |օգնության |մարզպետարաններ| | |
| |ծառայությունների |ցուցաբերում | | | |
| |փաթեթի տրամադրում | | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|15.|Բնակչության և |կանխարգելման|ՀՀ առողջապա- |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |թմրամիջոցներ |ծրագրերի |հության |ընթացքում|րում չի |
| |գործածող անձանց |արդյունա- |նախարարություն| |պահանջվում:|
| |շրջանում |վետության | | | |
| |կանխարգելման |բարձրացում, |Երևանի | | |
| |ծրագրեր իրականացնող|նարկոլո- |քաղաքապետարան | | |
| |հասարակական |գիական |(համաձայնու- | | |
| |կազմակերպություն- |բժշկական |թյամբ) | | |
| |ների և |օգնության |ՀՀ | | |
| |նարկոլոգիական |և |մարզպետարաններ| | |
| |բժշկական օգնություն|ծառայության | | | |
| |ու ծառայություններ |առավել | | | |
| |մատուցող բժշկական |մատչելիու- | | | |
| |հաստատությունների |թյան | | | |
| |միջև սերտ |ապահովում | | | |
| |համագործակցության | | | | |
| |ապահովում | | | | |
|_________________________________________________________________________|
| VI. Անչափահասների և երիտասարդության շրջանում իրականացվող առողջ |
| ապրելակերպի միջոցառումները |
|_________________________________________________________________________|
|16.|Նախնական և միջին |անչափահաս- |ՀՀ կրթության |2015 թ. |Ֆինանսավո- |
| |մասնագիտական |ների և |և գիտության |ընթացքում|րում չի |
| |ուսումնական |երիտասարդ- |նախարարություն| |պահանջվում:|
| |հաստատություններին |ների | | | |
| |մեթոդական օգնության|շրջանում |Երևանի | | |
| |ցուցաբերում` |թմրամիջոց- |քաղաքապետարան | | |
| |«Առողջ ապրելակերպ» |ների |(համաձայնու- | | |
| |ծրագրում, «Վնասակար|գործածման |թյամբ) | | |
| |սովորություններ» |սոցիալական |ՀՀ | | |
| |բաժնում |անձեռնմխե- |մարզպետարաններ| | |
| |բնակչության |լիության | | | |
| |շրջանում |խթանում | | | |
| |թմրամոլության | | | | |
| |կանխարգելման | | | | |
| |նյութերի | | | | |
| |ներառում | | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|17.|17.1. |բնակչության |ՀՀ սպորտի և |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |Ֆիզկուլտուրային- |ակտիվ |երիտասարդու- |ընթացքում|բյուջե և |
| |առողջարարական և |հանգստի |թյան հարցերի | |ՀՀ օրենս- |
| |զանգվածային |կազմակեր- |նախարարություն| |դրությամբ |
| |մարզական |պում, առողջ | | |չարգելված |
| |միջոցառումների |կենսակերպի |Երևանի | |միջոցներ |
| |կազմակերպման ու |արմատավո- |քաղաքապետարան | | |
| |անցկացման |րում, |(համաձայնու- | | |
| |ապահովում |հանրությանն |թյամբ) | | |
| |17.2. |իրազեկում, |ՀՀ | | |
| |Ֆիզկուլտուրային- |բնակչության |մարզպետարաններ| | |
| |առողջարարական և |լայն խավերի`| | | |
| |մարզական |մարզական |մարզական | | |
| |միջոցառումների |պարապմունք- |հասարակական | | |
| |վերաբերյալ |ներում |կազմակերպու- | | |
| |զանգվածային |ներգրավում, |թյուններ | | |
| |քարոզչություն` |բնակչության |(համաձայնու- | | |
| |տպագիր, |բազմակողմանի|թյամբ) | | |
| |էլեկտրոնային և |ու ներդաշնակ| | | |
| |զանգվածային |զարգացում, | | | |
| |լրատվության |առողջության | | | |
| |միջոցներով |ամրապնդում, | | | |
| | |ֆիզիկական | | | |
| | |կուլտուրայի | | | |
| | |և սպորտի | | | |
| | |դերի | | | |
| | |բարձրացում | | | |
|___|___________________|____________|______________|_________|___________|
|18.|Ըստ բնակության |համայնքների |Երևանի |2015 թ. |ՀՀ պետական |
| |վայրերի` պարզ տիպի |բակերում և |քաղաքապետարան |ընթացքում|բյուջե և |
| |խաղահրապարակների |հանգստի |(համաձայնու- | |ՀՀ օրենս- |
| |ստեղծում |գոտիներում |թյամբ) | |դրությամբ |
| | |(զբոսայգի- |ՀՀ | |չարգելված |
| | |ներ, |մարզպետարաններ| |միջոցներ |
| | |պուրակներ) | | | |
| | |խաղահրապա- |Տեղական | | |
| | |րակների |ինքնակառավար- | | |
| | |ստեղծում` |ման մարմիններ | | |
| | |հագեցած |(համաձայնու- | | |
| | |պարզ տիպի |թյամբ) | | |
| | |մարզասար- | | | |
| | |քերով | | | |
| | |(պտտաձողեր, | | | |
| | |ճոճանակներ, | | | |
| | |զուգափայտեր,| | | |
| | |սահելու, | | | |
| | |մագլցելու | | | |
| | |և ձգումների| | | |
| | |համակցված | | | |
| | |հարմարանքներ| | | |
| | |ու սարքեր և | | | |
| | |այլն) | | | |
._________________________________________________________________________.