Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Գրանցման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀՀ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ Դ ...

 

 

110.0754.260716

ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ

                                      «26»        07            2016 Թ.

                                        ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ԹԻՎ 11016266

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

21 հուլիսի 2016 թվականի N 754-Ն

 

i

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2016-2017 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2016-2017 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության աշխատակազմի մարզառազմական և արտաուսումնական դաստիարակության վարչության պետ Արման Այվազյանին և իրավաբանական վարչության պետ Լուսինե Գրիգորյանին` փաստաթուղթը սահմանված կարգով ներկայացնել Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարություն, պետական գրանցման:

3. Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանին:

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և

գիտության նախարարի

2016 թվականի հուլիսի 21-ի

N 754-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2016-2017 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` դպրոց) ուսումնական տարին սկսվում է սեպտեմբերի 1-ից:

ՈՒսումնական տարվա տևողությունը սահմանվում է 34-40 շաբաթ:

2. Աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդները սահմանվում են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից` պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար սահմանված ժամանակացույցին համապատասխան:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. ՈՒսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները դպրոցներում` անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբակայինը` 40 րոպե է:

5. Դպրոցում գործում է սովորողների գնահատման 10 միավորային համակարգ:

6. ՈՒսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում է 1-ին կիսամյակային, իսկ տարեվերջյան փոխադրական ստուգարքների ու քննությունների արդյունքով` 2-րդ կիսամյակային և տարեկան գնահատականները:

7. Յուրաքանչյուր օրինակելի ուսումնական պլանի «պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտության ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի     |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք     |Քննություն|

|  |անվանումը    |      (շաբաթական)          |             |          |

|  |             |___________________________|             |          |

|  |             |         Դասարաններ        |             |          |

|  |             |___________________________|             |          |

|  |             | I | II|III|IV | V |VI |VII|             |          |

|__|_____________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|1.|Դաշնամուր    |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, III,  |IV, VII   |

|  |             |   |   |   |   |   |   |   |V, VI        |          |

|__|_____________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|2.|Սոլֆեջո      |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV, |VII       |

|  |             |   |   |   |   |   |   |   |V, VI        |          |

|__|_____________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|3.|Երաժշտական   |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII   |---       |

|  |գրականություն|   |   |   |   |   |   |   |             |          |

|__|_____________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|4.|Երգչախումբ   |1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,   |---       |

|  |կամ համույթ  |   |   |   |   |   |   |   |VII          |          |

|__|_____________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|5.|Ընտրովի      |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII      |----      |

|________________|___|___|___|___|___|___|___|_____________|__________|

|   Ընդամենը     |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|             |          |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.5 ժամը II-VII դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել թերթից ընթերցմանը, իսկ մյուս 0.5-ը ժամը` III-IV դասարաններում դաշնամուրի համույթին /անսամբլ/, V-VII դասարաններում` նվագակցության ուսուցմանը:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա. «ընտրովի» առարկայի ցանկից` դաշնամուրի համույթի /անսամբլ/ նվագակցության համար.

բ. դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

գ. համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-30 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 6 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |      (շաբաթական)          |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |         Դասարաններ        |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I | II|III|IV | V |VI |VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք  |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II,III,|IV, VII|

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |V, VI     |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջո            |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Նվագախումբ, համույթ|1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |կամ երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Ընտրովի            |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII   |----   |

|______________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|   Ընդամենը           |4.5|5.0|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

6. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

8. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ, համույթ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

9. Երկրորդ գործիք, երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

10. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

11. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը      |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք    |Քննու- |

|  |                        |  (շաբաթական)      |            |թյուն  |

|  |                        |___________________|            |       |

|  |                        |     Դասարաններ    |            |       |

|  |                        |___________________|            |       |

|  |                        | I | II|III|IV | V |            |       |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|1.|Մեներգեցողություն       |1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II, IV   |III, V |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|2.|Սոլֆեջո                 |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV |V      |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|3.|Երաժշտական գրականություն|---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V  |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ համույթ  |---|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V  |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|5.|Դաշնամուր               |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV, V  |---    |

|___________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|   Ընդամենը                |4.0|6.5|7.5|8.0|8.0|            |       |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-35 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |      (շաբաթական)          |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |         Դասարաններ        |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I | II|III|IV | V |VI |VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Մեներգեցողություն  |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|2.0|2.0|I, II,    |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |III, IV,  |       |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |V, VI     |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջո            |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Երգչախումբ կամ     |---|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |համույթ            |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Դաշնամուր          |1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|III, IV,  |---    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |V, VI, VII|       |

|______________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|   Ընդամենը           |4.0|5.0|5.0|6.5|7.5|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ. երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

6. Երգչախմբի խմբավարի համար սահմանել մեկ միավոր` 20-35 սովորողի դեպքում: Ավելի մեծ երգչախմբի կազմի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

7. Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում «մեներգեցողություն» առարկայի և խմբային պարապմունքների 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

8. Երկրորդ գործիք ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը      |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք    |Քննու- |

|  |                        |  (շաբաթական)      |            |թյուն  |

|  |                        |___________________|            |       |

|  |                        |     Դասարաններ    |            |       |

|  |                        |___________________|            |       |

|  |                        | I |II |III|IV | V |            |       |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք       |2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II, IV   |III, V |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|2.|Սոլֆեջո                 |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III, IV |V      |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|3.|Երաժշտական գրականություն|---|1.5|1.5|1.5|1.5|III, IV, V  |---    |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|4.|Նվագախումբ, համույթ կամ |1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|III, IV, V  |---    |

|  |երգչախումբ              |   |   |   |   |   |            |       |

|__|________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|5.|Ընտրովի                 |---|1.0|1.0|1.0|1.0|III, V      |----   |

|___________________________|___|___|___|___|___|____________|_______|

|   Ընդամենը                |4.5|7.0|8.0|8.0|8.0|            |       |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը |    Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                   |      (շաբաթական)          |          |թյուն  |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   |         Դասարաններ        |          |       |

|  |                   |___________________________|          |       |

|  |                   | I |II |III|IV | V |VI |VII|          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|1.|Երաժշտական գործիք  |1.5|1.5|2.0|2.0|2.0|2.0|2.0|I, II,    |IV, VII|

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |III, V, VI|       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|2.|Սոլֆեջո            |1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|1.5|II, III,  |VII    |

|  |                   |   |   |   |   |   |   |   |IV, V, VI |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|3.|Երաժշտական         |---|---|---|1.5|1.5|1.5|1.5|V, VI, VII|---    |

|  |գրականություն      |   |   |   |   |   |   |   |          |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|4.|Նվագախումբ, համույթ|1.0|1.0|1.0|1.0|2.0|2.0|2.0|IV, V, VI,|---    |

|  |կամ երգչախումբ     |   |   |   |   |   |   |   |VII       |       |

|__|___________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|5.|Ընտրովի            |---|0.5|1.0|1.0|1.0|1.0|1.0|IV, VII   |----   |

|______________________|___|___|___|___|___|___|___|__________|_______|

|   Ընդամենը           |4.0|4.5|5.5|7.0|8.0|8.0|8.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, համույթ /անսամբլ/, կոմպոզիցիա և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա. «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ. համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

7. Ելնելով նվագախմբի կամ երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել ղեկավարի միավոր.

1) 10-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /նվագախումբ/.

2) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր /երգչախումբ/:

Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համապատասխանաբար ավելացնել միավորների թիվը:

8. Երկրորդ գործիք կամ երգեցողություն ուսուցանելու դեպքում սահմանվում է լրացուցիչ ուսման վարձավճար:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը        |Դասաժամերի քանակը  |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |                          |  (շաբաթական)      |          |թյուն  |

|  |                          |___________________|          |       |

|  |                          |     Դասարաններ    |          |       |

|  |                          |___________________|          |       |

|  |                          |  I | II |III |IV  |          |       |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|1.|Գծանկար                   |3.0 |3.0 |4.0 |4.0 |II, III   |IV     |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|2.|Գունանկար                 |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |II, III   |IV     |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|3.|Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական|2/1 |2/1 |2/1 |2/1 |II, III   |IV     |

|  |թեմատիկ նկարչություն)     |    |    |    |    |          |       |

|  |հաստոցային/կիրառական      |    |    |    |    |          |       |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|4.|Քանդակ կամ դեկորատիվ -    |2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |II, III   |IV     |

|  |կիրառական արվեստ          |    |    |    |    |          |       |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|5.|Արվեստի պատմություն       |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV        |---    |

|__|__________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|6.|Ընտրովի                   |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |II, IV    |---    |

|_____________________________|____|____|____|____|__________|_______|

|   Ընդամենը                  |13.0|13.0|13.0|13.0|          |       |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է IV դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է IV դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 10 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը          |Ստուգարք  |Քննու- |

|  |անվանումը      |      (շաբաթական)              |          |թյուն  |

|  |               |_______________________________|          |       |

|  |               |         Դասարաններ            |          |       |

|  |               |_______________________________|          |       |

|  |               | I |II |III|IV  | V  |VI  |VII |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|1.|Կերպարվեստի    |2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  | -  |III       |       |

|  |հիմունքներ և   |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն   |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|2.|Կիրառական      |2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  | -  |III       |       |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|3.|Ծեփագործություն|2.0|2.0|2.0| -  | -  | -  | -  |III       |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|4.|Գծանկար        |---|---|---|3.0 |3.0 |4.0 |4.0 |IV, V, VI |VII    |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|5.|Գունանկար      |---|---|---|3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |IV, V, VI |VII    |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|6.|Կոմպոզիցիա     |---|---|---|2/1 |2/1 |2/1 |2/1 |IV, V, VI |VII    |

|  |(ստեղծագոր-    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |ծական թեմատիկ  |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |նկարչություն)  |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |հաստոցային/    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|7.|Քանդակ կամ     |---|---|---|2.0 |2.0 |1.0 |1.0 |IV, V, VI |VII    |

|  |կիրառական      |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|  |արվեստ         |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|8.|Արվեստի        |---|---|-- |1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VII|----   |

|  |պատմություն    |   |   |   |    |    |    |    |          |       |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|9.|Ընտրովի        |0.5|0.5|1.0|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |IV, VII   |--     |

|__|_______________|___|___|___|____|____|____|____|__________|_______|

|  |Ընդամենը       |6.5|6.5|7.0|13.0|13.0|13.0|13.0|          |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 4, 5, 6, 7, 8-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ստուգարքներին և ավարտական քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

3. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

5. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12: Առանձին դեպքերում` փոքր համակազմ ունեցող համայնքային դպրոցներում, այն կարող է բաղկացած լինել մինչև 5 սովորողից:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 56 ժամ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար: Այդ դասաժամերը կարող են օգտագործվել ուսումնական տարվա տարբեր ժամանակահատվածներում:

7. Մինչև 8 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը      |Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք|Քննու- |

|  |                        |  (շաբաթական)          |        |թյուն  |

|  |                        |_______________________|        |       |

|  |                        |     Դասարաններ        |        |       |

|  |                        |_______________________|        |       |

|  |                        | I |II  |III |IV  | V  |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|1.|Դասական պար             |3.0|4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |II, III,|V      |

|  |                        |   |    |    |    |    |IV      |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|2.|Հայկական պար            |-- |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |III, IV |V      |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|3.|Ժամանակակից             |---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |III, IV |V      |

|  |պարահանդեսային պար      |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|4.|Պատմակենցաղային պար     |---|1.5 |--- |--- |--- |II      |--     |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|5.|Ժողովուրդներին բնորոշ   |---|--- |1.5 |1.5 |1.5 |III, IV |V      |

|  |բեմական պար             |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|6.|Ռիթմիկա                 |1.0|1.0 |--- |--- |--- |II      |--     |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|7.|Մարմնամարզություն       |1.0|--- |--- |--- |--- |--      |--     |

|  |/պարտեր/                |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|8.|Երաժշտության            |1.0|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |V       |--     |

|  |գրագիտություն և         |   |    |    |    |    |        |       |

|  |ունկնդրում              |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|9.|Արվեստի պատմություն     |---|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V       |--     |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|10|Բեմական փորձառություն   |0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |--      |--     |

|  |/պրակտիկա/              |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|  |Ընդամենը                |6.5|12.0|12.5|12.5|12.5|        |       |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 9-ի 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը           |Ստուգարք |Քննու- |

|  |անվանումը      |      (շաբաթական)               |         |թյուն  |

|  |               |________________________________|         |       |

|  |               |         Դասարաններ             |         |       |

|  |               |________________________________|         |       |

|  |               | I |II |III |IV  | V  |VI  |VII |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|1.|Դասական պար    | - |-- |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |4.5 |III, IV, |VII    |

|  |               |   |   |    |    |    |    |    |V, VI    |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|2.|Հայկական պար   |   |-- |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |3.0 |III, IV, |VII    |

|  |               |   |   |    |    |    |    |    |V, VI    |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|3.|Ժամանակակից պար|-- |-- |--  |--  |1.5 |1.5 |1.5 |V, VI    |VII    |

|  |պարահանդեսային |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|4.|Պատմակենցաղային|-- |-- |1.5 |1.5 |    |    |    |III, IV  |--     |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|5.|Ժողովուրդներին |-- |-- |--  |1.5 |1.5 |1.5 |1.5 |IV, V, VI|VII    |

|  |բնորոշ բեմական |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|  |պար            |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|6.|Ռիթմիկա և  պար |4.0|4.0|--- |--- |--- |--- |--- |II       |--     |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|7.|Մարմնամարզու-  |1.0|1.0|--- |--- |--- |--- |--- |II       |--     |

|  |թյուն          |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|8.|Երաժշտության   |1.0|1.0|1.0 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |VI       |--     |

|  |գրագիտություն  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|  |և  ունկնդրում  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|9.|Արվեստի        |---|---|-- I|1.0 |1.0 |1.0 |1.0 |V, VI, VI|--     |

|  |պատմություն    |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|10|Բեմական        |---|0.5|0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |0.5 |--       |--     |

|  |փորձառություն  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|  |/պրակտիկա/     |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|  |Ընդամենը       |6.0|6.5|10.5|12.5|12.5|12.5|12.5|         |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի կամ պարարվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

5. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

6. ՈՒսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 10-ի թիվ 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

7. 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկակաան պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

8. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

9. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

10. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

.____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի անվանումը      |Դասաժամերի քանակը      |Ստուգարք|Քննու- |

|  |                        |  (շաբաթական)          |        |թյուն  |

|  |                        |_______________________|        |       |

|  |                        |     Դասարաններ        |        |       |

|  |                        |_______________________|        |       |

|  |                        | I |II  |III |IV  | V  |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|1.|Դերասանի վարպետություն  |2.0| 2.0| 2.0| 3.0| 3.0|II, III,|V      |

|  |                        |   |    |    |    |    |IV      |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|2.|Բեմական խոսք            |1.0| 1.0| 1.0| 0.5| 0.5|II, III,|V      |

|  |                        |   |    |    |    |    |IV      |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|3.|Բեմական շարժում         |-- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|   ---  |  ---  |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|4.|Արվեստի պատմություն     |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V  |  ---  |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|5.|Պար                     |-- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V  |  ---  |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|6.|Ռիթմիկա                 |1.0| ---| ---| ---|    |   ---  |  ---  |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|7.|Երաժշտական գրականություն|1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|V       |  ---  |

|  |և  ունկնդրում           |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|8.|Բեմական փորձառություն   |0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|  ---   |  ---  |

|  |/պրակտիկա/              |   |    |    |    |    |        |       |

|__|________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|9.|Ընտրովի                 |1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|III, V  |  ---  |

|___________________________|___|____|____|____|____|________|_______|

|   Ընդամենը                |6.5| 8.0| 8.0| 8.5| 8.5|        |       |

.____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է V դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է V դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 11-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսքը, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

4. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

5. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

6. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

7. Մինչև 9 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

8. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

Աղյուսակ 12

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

._____________________________________________________________________.

|N |Առարկայի       |    Դասաժամերի քանակը           |Ստուգարք |Քննու- |

|  |անվանումը      |      (շաբաթական)               |         |թյուն  |

|  |               |________________________________|         |       |

|  |               |         Դասարաններ             |         |       |

|  |               |________________________________|         |       |

|  |               | I |II |III |IV  | V  |VI  |VII |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|1.|Դերասանի       |2.0|2.0| 2.0| 2.0| 2.0| 3.0| 3.0|II, III, |IV, VII|

|  |վարպետություն  |   |   |    |    |    |    |    |V, VI    |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|2.|Բեմական խոսք   |1.0|1.0| 1.0| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|II, III, |IV, VII|

|  |               |   |   |    |    |    |    |    |V, VI    |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|3.|Բեմական շարժում|---|---| ---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|   ---   |  ---  |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|4.|Արվեստի        |---|---| -- | 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|V, VII   |  ---  |

|  |պատմություն    |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|5.|Պար            |-- |---| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII  |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|6.|Ռիթմիկա        |1.0|1.0| -- | -- | -- | -- | -- |  ---    |  ---  |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|7.|Երաժշտության   |---|---| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|VII      |  ---  |

|  |գրագիտություն  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|  |և  ունկնդրում  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|8.|Բեմական        |0.5|0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5| 0.5|   ---   |  ---  |

|  |փորձառություն  |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|  |/պրակտիկա/     |   |   |    |    |    |    |    |         |       |

|__|_______________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|9.|Ընտրովի        |0.5|1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0| 1.0|IV, VII  |       |

|__________________|___|___|____|____|____|____|____|_________|_______|

|   Ընդամենը       |5.0|5.5| 6.0| 7.5| 7.5| 8.5| 8.5|         |       |

._____________________________________________________________________.

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Աղյուսակի 1, 2, 3, 4-րդ կետերը ներառում են դասաժամերի այն նվազագույն քանակը, որը պարտադիր է VII դասարանի տարեվերջի ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցելու համար: Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է VII դասարանի ստուգարքները և քննությունները հանձնած սովորողներին:

2. Բոլոր առարկաները նախատեսվում է ուսուցանել խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ սույն ուսումնական պլանի աղյուսակ 12-ի 9-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է արվեստի դպրոցների տնօրինությանը:

3. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող են ընդլայնվել` ելնելով դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

4. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

5. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

6. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցների տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

7. ՈՒսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

8. Մինչև 7 տարեկան երեխաների համար դպրոցներում վճարովի հիմունքներով կարող են գործել նախապատրաստական դասարաններ: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

9. ՈՒսումն ավարտած երեխաները կարող են վճարովի հիմունքներով ևս 1 կամ 2 ուսումնական տարի սովորել դպրոցում: Առարկաների ընտրությունը կատարվում է ծնողի և երեխայի ցանկությամբ և/կամ հաստատության մանկավարժական խորհրդի առաջարկությամբ:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
21.07.2016
N 754-Ն
Հրաման