Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo

ՀՀ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ...

 

 

040.1419.101110

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

ՈՐՈՇՈՒՄ

 

4 նոյեմբերի 2010 թվականի N 1419-Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 9-Ի N 1942-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

5) Լուսավորություն

 

._____________________________________________________________________.

|Լուսավորության տարրեր և  պահանջվող ցուցանիշներ             |Ընթացիկ  |

|                                                           |պահպանման|

|                                                           |արժեքից  |

|___________________________________________________________|_________|

|                                                           |   100   |

|___________________________________________________________|_________|

|5.1 Ենթակայանների, կապի, լուսավորության շինությունների,    |   10    |

|ցանկապատերի արտաքին վնասվածքներ:                           |         |

|___________________________________________________________|_________|

|5.2 Ենթակայանների, բաշխիչ վահանների աշխատանքի խախտում:     |   20    |

|___________________________________________________________|_________|

|5.3 Էլ. Մալուխների, հողանցման համակարգի և  լուսատուների    |   30    |

|անսարքություն:                                             |         |

|___________________________________________________________|_________|

|5.4 Ջարդված, ծռված կամ թեքված հենասյուներ:                 |   40    |

._____________________________________________________________________.

 

48. Ամսական ամփոփագրի տվյալների հիման վրա ձևակերպվում է ավտոմոբիլային ճանապարհի տվյալ ամսվա պահպանման մակարդակի գնահատման (աշխատանքների ընդունման) ամսական ամփոփագրի վերաբերյալ պատասխանատուի համապատասխան եզրակացությունը:

49. Թերությունների վերացման համար պահանջվող ծախսերը կատարվում են կապալառուի միջոցների հաշվին:

 

IV. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ԸՆԹԱՑԻԿ ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԵՎ ԸՆԹԱՑԻԿ ՁՄԵՌԱՅԻՆ ՊԱՀՊԱՆՄԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ, ՄՐՑՈՒՅԹՆԵՐԻՆ ՄԱՍՆԱԿԻՑ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՆՔՆԱՐԺԵՔՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿՆԵՐԻ ՁԵՎԵՐԸ

 

50. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մրցույթների առարկան է հանդիսանում ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանումը պահանջվող մակարդակներով ապահովող որակյալ կապալառու կազմակերպությունների ընտրությունը:

51. Հայտատու կազմակերպությունները Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մրցույթներին մասնակցելու համար պետք է ներկայացնեն աշխատանքների ինքնարժեքների հաշվարկներն ըստ ստորև բերված N 8, N 9, N 10 և N 11 ձևերի:

 

Ձև N 8

 

I տեխնիկական կարգի ճանապարհների սպասարկման արժեքի գնագոյացում

(Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ)

 

.__________________________________________________________________.

|Ավտոճանապարհի      |           Տարվա կտրվածքով (դրամ)             |

|վիճակը (Ծածկագիր)  |______________________________________________|

|                   |Լավ պահպանման|Միջին     |Բավարար  |Թույլատրելի|

|                   |մակարդակի    |պահպանման |պահպանման|պահպանման  |

|                   |դեպքում`     |մակարդակի |մակարդակի|մակարդակի  |

|                   |1 կմ-ի       |դեպքում`  |դեպքում` |դեպքում`   |

|                   |պահպանման    |1 կմ-ի    |1 կմ-ի   |1 կմ-ի     |

|                   |արժեքը       |պահպանման |պահպանման|պահպանման  |

|                   |(դրամ)       |արժեքը    |արժեքը   |արժեքը     |

|                   |             |(դրամ)    |(դրամ)   |(դրամ)     |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Երաշխիքային ՄԵ     |             |    X     |   X     |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Լավ ՄԼ             |             |          |   X     |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Բավարար ՄԲ         |     X       |          |         |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Վատ ՄՎ             |     X       |    X     |   X     |           |

.__________________________________________________________________.

 

Ձև N 9

 

II-IV տեխնիկական կարգի ճանապարհների սպասարկման արժեքի գնագոյացում

(Պահպանման ժամանակաշրջանը` ԳԱՐՈՒՆ-ԱՄԱՌ-ԱՇՈՒՆ)

 

.__________________________________________________________________.

|Ավտոճանապարհի      |           Տարվա կտրվածքով (դրամ)             |

|վիճակը (Ծածկագիր)  |______________________________________________|

|                   |Լավ պահպանման|Միջին     |Բավարար  |Թույլատրելի|

|                   |մակարդակի    |պահպանման |պահպանման|պահպանման  |

|                   |դեպքում`     |մակարդակի |մակարդակի|մակարդակի  |

|                   |1 կմ-ի       |դեպքում`  |դեպքում` |դեպքում`   |

|                   |պահպանման    |1 կմ-ի    |1 կմ-ի   |1 կմ-ի     |

|                   |արժեքը       |պահպանման |պահպանման|պահպանման  |

|                   |(դրամ)       |արժեքը    |արժեքը   |արժեքը     |

|                   |             |(դրամ)    |(դրամ)   |(դրամ)     |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Երաշխիքային ՄԵ     |             |    X     |   X     |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Լավ ՄԼ             |             |          |   X     |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Բավարար ՄԲ         |     X       |          |         |    X      |

|___________________|_____________|__________|_________|___________|

|Վատ ՄՎ             |     X       |    X     |   X     |           |

.__________________________________________________________________.

 

Ձև N 10

 

Ավտոճանապարհների ընթացիկ ձմեռային պահպանման արժեքի գնագոյացում

 

.__________________________________________________________________.

|Ավտոճանապարհների կարգերը     |         Տարվա կտրվածքով (դրամ)     |

|                             |____________________________________|

|                             |Լավ սպասարկման|Միջին     |Բավարար   |

|                             |մակարդակի     |սպասարկման|սպասարկման|

|                             |դեպքում`      |մակարդակի |մակարդակի |

|                             |1 կմ-ի        |դեպքում`  |դեպքում`  |

|                             |պահպանման     |1 կմ-ի    |1 կմ-ի    |

|                             |արժեքը        |պահպանման |պահպանման |

|                             |(դրամ)        |արժեքը    |արժեքը    |

|                             |              |(դրամ)    |(դրամ)    |

|_____________________________|______________|__________|__________|

|I տեխնիկական կարգի միջպետական|              |          |          |

|նշանակության ավտոճանապարհներ |              |          |          |

|_____________________________|______________|__________|__________|

|II-IV տեխնիկական կարգի       |              |          |          |

|միջպետական նշանակության      |              |          |          |

|ավտոճանապարհներ              |              |          |          |

|_____________________________|______________|__________|__________|

|II-IV տեխնիկական կարգի       |              |          |          |

|հանրապետական նշանակության    |              |          |          |

|ավտոճանապարհներ              |              |          |          |

|_____________________________|______________|__________|__________|

|II-IV տեխնիկական կարգի       |              |          |          |

|տեղական նշանակության         |              |          |          |

|ավտոճանապարհներ              |              |          |          |

.__________________________________________________________________.

 

Ձև N 11

 

._______________________________________________________________.

|Տեխնիկական|Առկա  |Սպասարկման|Հատվածների|Միավորի      |Ընդամենը |

|կարգը     |վիճակը|մակարդակը |ընդհանուր |արժեքը       |արժեքը   |

|          |      |          |երկարու-  |համապատաս-   |«4» x «5»|

|          |      |          |թյունը    |խանաբար      |(ՀՀ դրամ)|

|          |      |          |(կմ)      |համաձայն 6.1,|         |

|          |      |          |          |6.2 և  6.3   |         |

|          |      |          |          |Ձևերի        |         |

|          |      |          |          |(ՀՀ դրամ)    |         |

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|    1     |   2  |     3    |     4    |      5      |    6    |

|_______________________________________________________________|

|                  Ընթացիկ ամառային պահպանում                   |

|_______________________________________________________________|

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|_______________________________________________________________|

|ա) Ընդամենը ընթացիկ ամառային պահպանում                         |

|_______________________________________________________________|

|_______________________________________________________________|

|                  Ընթացիկ ձմեռային պահպանում                   |

|_______________________________________________________________|

|          |   X  |          |          |             |         |

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|          |   X  |          |          |             |         |

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|          |   X  |          |          |             |         |

|__________|______|__________|__________|_____________|_________|

|          |   X  |          |          |             |         |

|_______________________________________|_______________________|

|բ) Ընդամենը ձմեռային պահպանում         |                       |

|_______________________________________|_______________________|

|                          ԱՄԲՈՂՋԸ (ա+բ)|                       |

|_______________________________________________________________|

|ԱՄԲՈՂՋԸ տառերով ________________________________________դրամ   |

._______________________________________________________________.

 

Հաշվարկ

ավտոճանապարհների պահպանման ընթացիկ տարվա արժեքի

 

52. Ձև N 8-ում և Ձև N 9-ում լրացվում են ընթացիկ ամառային պահպանման աշխատանքների 1 կմ-ի արժեքները, իսկ Ձև N 10-ում` ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքների 1 կմ-ի արժեքները` ներառյալ շահույթի և ՀՀ օրենսդրությամբ պահանջվող բոլոր հարկատեսակների ու տուրքերի արժեքները, այդ թվում` ԱԱՀ-ի արժեքը, ընդ որում`

1) լրացվող 1 կմ ավտոճանապարհի պահպանման արժեքում նշագծման աշխատանքների գինը չի հաշվարկվում.

2) բոլոր ազատ վանդակները պետք է պարտադիր լրացվեն հայտատուի կողմից` անկախ տվյալ տարածաշրջանում ընդգրկված ճանապարհների նշանակությունից, վիճակից և սպասարկման մակարդակից.

3) Ձև N 8-ի և Ձև N 9-ի առաջին սյունակներում լրացվող ավտոճանապարհի վիճակի ծածկագրերում հանրապետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի համար «Մ» տառի փոխարեն լրացվում է «Հ» տառը, իսկ մարզային (տեղական) նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի համար համար` «Տ» տառը.

4) Գնային առաջարկների գնահատումը կատարվում է մրցույթի մասնակիցների կողմից լրացված և ներկայացված Ձև N11-ի հանրագումարների համեմատությամբ:

53. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքները իրականացնելու համար անհրաժեշտ մեքենա-սարքավորումներն են`

 

._____________________________________________________________________.

|NN|Անվանումը            |Պահանջվող քանակը     |Սեփականության ձևը     |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|1 |Գրեյդեր կամ այլ      |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |ձյունմաքրիչ մեքենա   |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |(ընթացիկ ձմեռային    |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |պահպանման            |ելնելով:             |                      |

|  |ժամանակահատվածի      |Նվազագույնը` ընթացիկ |                      |

|  |համար), կահավորված   |ձմեռային պահպանմանը  |                      |

|  |GPS համակարգով:      |հանձնվող             |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր        |                      |

|  |                     |40 կմ համար-1 միավոր |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|2 |Կոմբինացված          |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |ճանապարհային մեքենա  |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |(ընթացիկ ձմեռային    |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |պահպանման            |ելնելով:             |                      |

|  |ժամանակահատվածի      |Նվազագույնը` ընթացիկ |                      |

|  |համար), կահավորված   |ձմեռային պահպանմանը  |                      |

|  |GPS համակարգով:      |հանձնվող             |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 50 կմ  |                      |

|  |                     |համար - 1 միավոր     |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|3 |Ինքնաթափ բեռնատար    |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |մեքենա, կահավորված   |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |GPS համակարգով:      |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |                     |ելնելով:             |                      |

|  |                     |Նվազագույնը`         |                      |

|  |                     |պահպանմանը հանձնվող  |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 30 կմ  |                      |

|  |                     |համար - 1 միավոր     |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|4 |Ամբարձիչ             |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |                     |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |                     |ելնելով:             |                      |

|  |                     |Նվազագույնը`         |                      |

|  |                     |պահպանմանը հանձնվող  |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 100 կմ |                      |

|  |                     |համար -1 միավոր      |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|5 |Կոմպրեսոր            |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |                     |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |                     |ելնելով:             |                      |

|  |                     |Նվազագույնը`         |                      |

|  |                     |պահպանմանը հանձնվող  |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 50 կմ  |                      |

|  |                     |համար - 1 միավոր     |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|6 |Գլդոն (> 5 տ)        |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |                     |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |                     |ելնելով:             |                      |

|  |                     |Նվազագույնը`         |                      |

|  |                     |պահպանմանը հանձնվող  |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 50 կմ  |                      |

|  |                     |համար - 1 միավոր     |                      |

|__|_____________________|_____________________|______________________|

|7 |Գրեյդեր (ընթացիկ     |Որոշվում է պահպանվող |Սեփական կամ վարձակալած|

|  |ամառային պահպանման   |ճանապարհահատվածի     |կամ անհատույց         |

|  |ժամանակահատվածի      |երկարությունից       |օգտագործման հանձնված  |

|  |համար), կահավորված   |ելնելով:             |                      |

|  |GPS համակարգով:      |Նվազագույնը` ընթացիկ |                      |

|  |                     |ամառային պահպանմանը  |                      |

|  |                     |հանձնվող             |                      |

|  |                     |ճանապարհահատվածի     |                      |

|  |                     |յուրաքանչյուր 60 կմ  |                      |

|  |                     |համար - 1 միավոր     |                      |

._____________________________________________________________________.

 

54. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման մրցույթները կարգավորվում են Գնումների մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

V. ԲՆԱԿԱՆ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ԿԱՄ ՉՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐԻ` ՀՐԱՏԱՊ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱԿԱՐԴԱԿՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ (ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ) ՄԵԹՈԴԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ

 

55. «Արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված արտակարգ իրավիճակների կամ բնական աղետների (այսուհետ` հրատապ աշխատանքներ) հետևանքով առաջացած կամ չնախատեսված իրավիճակների դեպքում ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման աշխատանքները իրականացվում են կապալառու կազմակերպության կողմից:.

56. Հրատապ աշխատանքներ են համարվում հետևյալ դեպքերը.

1) փլուզումները - որոնք անհնարին կամ առավելագույնս վտանգավոր կդարձնեն ճանապարհահատվածի տվյալ հատվածով անվտանգ երթևեկությունը,

2) թափվածքները - որոնք անհնարին կամ առավելագույնս վտանգավոր կդարձնեն ճանապարհահատվածի տվյալ հատվածով անվտանգ երթևեկությունը,

3) հեղեղումները - որոնք անհնարին կամ առավելագույնս վտանգավոր կդարձնեն ճանապարհահատվածի տվյալ հատվածով անվտանգ երթևեկությունը,

4) ժամանակավոր ակտիվացած սողանքները - որոնք անհնարին կամ առավելագույնս վտանգավոր կդարձնեն ճանապարհահատվածի տվյալ հատվածով անվտանգ երթևեկությունը:

57. Հրատապ աշխատանքների իրականացման նպատակով` առանց շինարարության թույլտվության կատարվում են միայն ՀՀ կառավարության 2015 թվականի մարտի 19-ի N 596-Ն որոշման Հավելված N 4-ի N 1 ցանկով սահմանված ցածր ռիսկայնության աստիճանի (I կատեգորիայի) դասակարգում ունեցող օբյեկտների (ավտոմոբիլային ճանապարհների մասով) ընթացիկ նորոգման աշխատանքները:

58. Հրատապ աշխատանքների իրականացման նպատակով ընթացիկ նորոգման աշխատանքների միավորի արժեքները հաշվարկվում են ՀՀ կառավարության 2011 թվականի հունիսի 23-ի N 879-Ն որոշման N 8 հավելվածի` գործող գներով շինարարական աշխատանքների արժեքի հաշվարկման կարգի համաձայն, բացի ներքոնշյալ ծախսերի մասով կիրառվող գործակիցների`

1) ժամանակավոր, կենցաղային նշանակության (շարժական կամ հավաքովի) շենքերի և շինությունների, պահեստների, ժամանակավոր ինժեներական ցանցերի (էլեկտրաէներգիա, ջուր, մոտեցնող ճանապարհներ և հարթություններ և այլն) իրական ծախսեր,

2) շինարարական աշխատանքների վրա կլիմայական պայմանների ազդեցության լրացուցիչ ծախսեր,

3) շինարարության առանձնահատուկ պայմանները հաշվի առնող այլ լրացուցիչ ծախսեր,

4) չնախատեսված աշխատանքների ծախսեր:

59. Ընդ որում, Հրատապ աշխատանքների բավարարման նպատակով ընթացիկ նորոգման աշխատանքների միավորի արժեքները պետք է ընդգրկեն ՀՀ օրենսդրությամբ պահանջվող բոլոր հարկատեսակներն ու տուրքերը, այդ թվում` ԱԱՀ:

60. Հայաստանի Հանրապետության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ամառային և ընթացիկ ձմեռային պահպանման և շահագործման պայմանագրի շրջանակում յուրաքանչյուր տարվա համար կնքվող համաձայնագրում ներառվում է նաև հրատապ աշխատանքների բավարարման նպատակով հնարավոր ընթացիկ նորոգման աշխատանքների միավորի արժեքների ցանկը` համաձայան N 5 աղյուսակի:

 

Աղյուսակ 5. Հրատապ աշխատանքների միավորի արժեքների ցանկը

 

.______________________________________________________________________.

|Հ/Հ|Աշխատանքների անվանումը                            |Չափ.   |Միավորի|

|   |                                                  |միավորը|արժեքը |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|   |Փլվածքների և  թափվածքների մաքրում                 |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|1  |Գրունտի մշակում և  բարձում էքսկավատորով           |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|2  |Գրունտի և  շինաղբի տեղափոխում լցակույտ            |տն/կմ  |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|3  |Փլված հենապատի (վերին, ստորին) թափվածքների բարձում|մ3     |       |

|   |էքսկավատորով                                      |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|4  |Լիցքի իրականացում (լիցք, հարթեցում, ջրում և       |մ3     |       |

|   |խտացում պնեվմոգլդոնով, հարթ գրտնակաանիվային       |       |       |

|   |գլդոնով)                                          |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|   |Արհեստական կառույցների վերականգնում               |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|5  |Գաբիոնային շարվածք 1x1x0.5                        |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|6  |Ե/բ (մետաղական) խողովակի տեղադրում                |գծ.մ   |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|7  |Ե/բ (միաձուլ բետոնե) վաքերի տեղադրում             |գծ.մ   |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|8  |Հենապատի հիմքի իրականացում (բետոնից, խամքարից)    |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|9  |Հենապատի իրանի իրականացում (բետոնից, խամքարից)    |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|10 |Հենապատի հետնամասի դրենաժի իրականացում            |գծ.մ   |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|11 |Քսվածքային ջրամեկուսացում 2 շերտ տաք բիտումով     |մ2     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|   |Երթևեկելի  մասի վերականգնում                      |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|12 |Ավազակոպճային ենթահիմքի իրականացում               |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|13 |Խճային հիմքի իրականացում, բիտումի տարածումով      |մ2     |       |

|   |4.12տ/1000քմ.                                     |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|14 |Հիմքի պատրաստի խճավազային խարնուրդ                |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|15 |Ծածկի իրականացում, (վերին - մանրահատիկ,           |մ2     |       |

|   |ստորին - խոշորահատիկ) ա/բ                         |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|16 |Կողնակների լրացում, հարթեցում, խտացում            |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|17 |Կողային առուների ամրացում միաձույլ բետոնով        |մ3     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|   |Անվտանգության էլեմենտների վերականգնում            |       |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|18 |Մետաղական նշանների տեղադրում                      |հատ    |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|19 |Երթևեկելի  մաս գծանշում                           |մ2     |       |

|___|__________________________________________________|_______|_______|

|20 |Նոր պարսպող հարմարանքների տեղադրում               |գծ.մ   |       |

.______________________________________________________________________.

 

61. Հրատապ աշխատանքների ծագման արդյունքում առաջացած ընթացիկ նորոգման աշխատանքների ծավալները հաշվարկվում և ճշգրտվում են են հետևյալ կերպ`

1) հրատապ աշխատանքների ծագման պահից սկսած` ճանապարհների պետական կառավարման մարմնի ղեկավարի կողմից ստեղծվում է աշխատանքային խումբ.

2) աշխատանքային խմբի կողմից ուսումնասիրվում, չափագրվում և գնահատվում են հրատապ աշխատանքների իրականացման համար անհրաժեշտ նորոգման աշխատանքների ծավալները, կազմվում է թերությունների ակտ.

3) իրականացված հրատապ աշխատանքների հանձնում-ընդունումը կատարվում է 2015 թվականի մարտի 19-ի N 596-Ն որոշմամբ սահմանված կարգով:

 

 

pin
ՀՀ կառավարություն
04.11.2010
N 1419-Ն
Որոշում