Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1032.01.4 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» Մ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

19 հունիսի 2020 թվականի N 14-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1032.01.4 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 1032.01.02.4 «ՊԱՐԵԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

ԳԼՈՒԽ 6
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1032.01.4 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 1032.01.02.4 «ՊԱՐԵԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՄՈԴՈՒԼԱՅԻՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆԸ ԵՎ ԴՐԱ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐԸ

 

22. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1032.01.4 «Ոստիկանական գործ» մասնագիտության 1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնելու համար հաստատությունը կազմում և հաստատում է առանցքային հմտությունների, ընդհանուր և հատուկ մասնագիտական մոդուլների ուսումնական ծրագրերը, կրթության կառավարման պետական լիազորված մարմնի երաշխավորած ձևին համապատասխան ուսումնական պլանը' հաշվի առնելով 3-րդ աղյուսակում բերված օրինակելի ուսումնական պլանը:

23. Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1032.01.4 «Ոստիկանական գործ» մասնագիտության 1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման հիմնական կրթական ծրագիրն իրականացնող հաստատությունը սույն չափորոշչի հիման վրա մոդուլային ուսումնական ծրագրերը և ուսումնական պլանը կազմելու ժամանակ`

1) կարող է փոփոխել դասընթացների և մոդուլների ժամաքանակը` պահպանելով մասնագետի (շրջանավարտի) կարողություններին և հմտություններին ներկայացվող պահանջները,

2) պետք է մոդուլների արդյունքներին և դրանց կատարման չափանիշներին համապատասխան ուսումնական ծրագրերը մշակելիս հաշվի առնի պետական կառավարման համակարգի մարմինների, Հայաստանի Հանրապետության ոստիկանության, մասնագիտական ոլորտները համակարգող պետական լիազորված մարմինների, այլ շահագրգիռ սուբյեկտների (սոցիալական գործընկերների) առաջարկությունները,

3) պետք է առարկայի և/կամ մոդուլի ընդհանուր ժամաքանակի սահմաններում որոշի տեսական և գործնական պարապմունքների ժամաքանակները,

4) պետք է միջանկյալ ատեստավորման ընդհանուր շաբաթների սահմաններում որոշի տվյալ ատեստավորմանը հատկացվող ժամանակը,

5) պետք է կազմի ուսումնական պլանի կիրառման պարզաբանումները' օգտվելով երաշխավորված ձևում տրված պարզաբանումներից,

6) պետք է որոշի մասնագիտական պրակտիկայի տևողությունը, անցկացման ժամկետը,

7) պետք է սույն չափորոշչով երաշխավորված ամփոփիչ ատեստավորման ձևերին համապատասխան ընտրի ամփոփիչ ատեստավորման ձևը:

 

Հավելված 1

Նախնական մասնագիտական

(արհեստագործական)

կրթության 1032.01.4

«Ոստիկանական գործ»

մասնագիտության 1032.01.02.4

«Պարեկ» որակավորման

պետական կրթական չափորոշչի

 

Աղյուսակ 1

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1032.01.4

«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության 1032.01.02.4 «Պարեկ»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի առանցքային

հմտությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|    ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԱՌԱՋԻՆ ՕԳՆՈՒԹՅՈՒՆ»          |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը             |ԱՀ-ԱԱՕ-3-20-001                     |

|____|___________________________|____________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողի մոտ արտակարգ պատահարների   |

|    |                           |ժամանակ ծառայողական անվտանգության   |

|    |                           |կանոնների պահպանման և  առաջին       |

|    |                           |օգնության կազմակերպման              |

|    |                           |կարողություններ ձևավորելու  համար:  |

|____|___________________________|____________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը       |24 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու         |

|    |                           |համար նախնական հմտություններ և      |

|    |                           |կարողություններ չեն պահանջվում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|6.  |Ուսումնառության արդյունք 1 |Իմանալ անվտանգության նորմերի և      |

|    |                           |կանոնների պահպանման տեխնիկան,       |

|    |                           |առաջին օգնության ցուցաբերման,       |

|    |                           |հրատապ գործողությունների փուլերը,   |

|    |                           |տուժածի զննումն արտակարգ            |

|    |                           |իրավիճակներում                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |դժբախտ դեպքերի, պատահարների         |

|    |                           |փաստաթղթավորման, հաշվառման կարգը,   |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում հակահրդեհային|

|    |                           |պաշտպանության կանոնները, արտակարգ   |

|    |                           |իրավիճակներում ձեռնարկվող           |

|    |                           |միջոցառումների պլանը, ինչպես նաև    |

|    |                           |ՃՏՊ-ի դեպքում առաջին օգնության      |

|    |                           |ցուցաբերումը,                       |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |էլեկտրաանվտանգության կանոնները և    |

|    |                           |պաշտպանությունը:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|8.  |Ուսումնառության արդյունք 2 |Իմանալ սանիտարահիգիենիկ նորմերի     |

|    |                           |պահանջները                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում              |

|    |                           |սանիտարահիգիենիկ նորմերի            |

|    |                           |հասկացությունները,                  |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում վարակիչ      |

|    |                           |հիվանդությունների առաջացման,        |

|    |                           |տարածման, կանխարգելման սկզբունքները:|

|____|___________________________|____________________________________|

|10. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ցուցաբերել առաջին օգնություն        |

|____|___________________________|____________________________________|

|11. |Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ցուցադրում արհեստական     |

|    |                           |շնչառության իրականացումը,           |

|    |                           |2) ճիշտ է ցուցադրում սրտի աշխատանքի |

|    |                           |վերականգնման իրականացումը,          |

|    |                           |3) ճիշտ է ցուցադրում                |

|    |                           |արյունահոսությունների դադարեցման    |

|    |                           |իրականացումը,                       |

|    |                           |4) ճիշտ է ցուցադրում կոտրվածքների   |

|    |                           |անշարժացման իրականացումը և          |

|    |                           |տեղափոխումը,                        |

|    |                           |5) ճիշտ է ցուցադրում այրվածքների    |

|    |                           |դեպքում առաջին օգնության            |

|    |                           |իրականացումը,                       |

|    |                           |6) ճիշտ է ցուցադրում թունավորումների|

|    |                           |դեպքում առաջին օգնության            |

|    |                           |իրականացումը,                       |

|    |                           |7) ճիշտ է ցուցադրում                |

|    |                           |ցրտահարությունների դեպքում առաջին   |

|    |                           |օգնության իրականացումը,             |

|    |                           |8) կարողանում է պահպանել վերքերի    |

|    |                           |վիրակապման սկզբունքները,            |

|    |                           |9) ճիշտ է ցուցադրում շնչուղիների    |

|    |                           |խցանման դեպքում առաջին օգնության    |

|    |                           |իրականացումը,                       |

|    |                           |10) ճիշտ է ցուցադրում արտակարգ      |

|    |                           |իրավիճակներում տուժածների           |

|    |                           |տեսակավորման սկզբունքները,          |

|    |                           |11) ճիշտ է ցուցադրում               |

|    |                           |ուշագնացության, էպիլեպսիկ նոպայի    |

|    |                           |ժամանակ առաջին օգնության            |

|    |                           |իրականացումը,                       |

|    |                           |12) ճիշտ է ցուցադրում սրտի աշխատանքի|

|    |                           |խանգարումով ընթացող պատահարների     |

|    |                           |ժամանակ առաջին օգնության            |

|    |                           |իրականացումը:                       |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 1032.01.4

«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության 1032.01.02.4 «Պարեկ»

որակավորման հիմնական կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և

հատուկ մասնագիտական կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՍԱՀՄԱՆԱԴՐԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔԻ  |

|       ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ, ՄԱՐԴՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ ԵՎ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ»             |

|_____________________________________________________________________|

|1.  |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-001                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|2.  |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլի նպատակն է նախնական      |

|    |                           |մասնագիտական կրթության 1032.01.4    |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողներին հաղորդել համապարփակ    |

|    |                           |գիտելիքներ Սահմանադրության` որպես   |

|    |                           |պետության հիմնական օրենքի բնորոշ    |

|    |                           |գծերի, սահմանադրական կարգի          |

|    |                           |հիմունքների, պետական իշխանության    |

|    |                           |կառուցվածքի, մարդու իրավունքների և  |

|    |                           |հիմնարար ազատությունների, մարդու    |

|    |                           |իրավունքների սահմանափակման ժամանակ  |

|    |                           |ոստիկանության պարեկի գործառույթների |

|    |                           |վերաբերյալ, ինչպես նաև  նրանց մոտ   |

|    |                           |ձևավորել  մարդու իրավունքների       |

|    |                           |պաշտպանության ոլորտում գործնական    |

|    |                           |գիտելիքներ դրսևորելու               |

|    |                           |կարողություններ:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|3.  |Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|4.  |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սկզբնական հմտություններ և           |

|    |                           |կարողություններ չեն պահանջվում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|5.  |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|6.  |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել Սահմանադրության` որպես  |

|    |                           |պետության հիմնական օրենքի           |

|    |                           |հասկացությունը և  գերակայությունը,  |

|    |                           |սահմանադրական կարգի հիմունքները     |

|____|___________________________|____________________________________|

|7.  |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է Սահմանադրության      |

|    |                           |հասկացությունը և  բնորոշ գծերը,     |

|    |                           |2) բացատրում է Սահմանադրության      |

|    |                           |հատուկ իրավաբանական բնույթը,        |

|    |                           |3) ներկայացնում է օրենքի            |

|    |                           |գերակայության սահմանադրական         |

|    |                           |երաշխիքները,                        |

|    |                           |4) պարզաբանում է սահմանադրական կարգի|

|    |                           |հասկացությունը և  հիմունքները:      |

|____|___________________________|____________________________________|

|8.  |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել պետական իշխանության     |

|    |                           |կառուցվածքը, դրանում ոստիկանության  |

|    |                           |տեղը, ոլորտի բարեփոխումների հիմնական|

|    |                           |ուղղությունները                     |

|____|___________________________|____________________________________|

|9.  |Կատարման չափանիշներ        |1) պարզաբանում է պետական իշխանության|

|    |                           |տարանջատման և  հավասարակշռման       |

|    |                           |իրավական սկզբունքը,                 |

|    |                           |2) ճիշտ է սահմանում պետական         |

|    |                           |իշխանության երեք թևերի  (օրենսդիր,  |

|    |                           |գործադիր, դատական) գործառույթներն ու|

|    |                           |անկախության իրավական երաշխիքները,   |

|    |                           |գիտի Մարդու իրավունքների պաշտպանի   |

|    |                           |ինստիտուտի դերը Հայաստանի           |

|    |                           |Հանրապետությունում,                 |

|    |                           |3) գիտի ոստիկանության դերը          |

|    |                           |պետաիշխանական կառուցվածքում,        |

|    |                           |4) կարողանում է ներկայացնել ոլորտի  |

|    |                           |բարեփոխումների հիմնական             |

|    |                           |ուղղությունները:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|10. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել ՀՀ Սահմանադրությամբ և   |

|    |                           |միջազգային պայմանագրերով ամրագրված` |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու անձնական,       |

|    |                           |քաղաքական, տնտեսական, սոցիալական և  |

|    |                           |մշակութային իրավունքները,           |

|    |                           |ազատությունները և                   |

|    |                           |պարտականությունները                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|11. |Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է անձի իրավական     |

|    |                           |կարգավիճակի հասկացությունը և        |

|    |                           |բովանդակությունը,                   |

|    |                           |2) կարողանում է թվարկել և  բացատրել |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու անձնական        |

|    |                           |(քաղաքացիական) իրավունքները,        |

|    |                           |ազատությունները և                   |

|    |                           |պարտականությունները,                |

|    |                           |3) կարողանում է թվարկել և  բացատրել |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու քաղաքական       |

|    |                           |իրավունքները, ազատությունները և     |

|    |                           |պարտականությունները,                |

|    |                           |4) կարողանում է թվարկել և  բացատրել |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու տնտեսական,      |

|    |                           |սոցիալական և  մշակութային           |

|    |                           |իրավունքները, ազատությունները և     |

|    |                           |պարտականությունները,                |

|    |                           |5) կարողանում է թվարկել և  բացատրել |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու այն իրավունքներն|

|    |                           |ու ազատությունները, որոնք շոշափվում |

|    |                           |են ոստիկանության գործառույթներն     |

|    |                           |իրականացնելիս:                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|12. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել Մարդու իրավունքների     |

|    |                           |եվրոպական կոնվենցիայի 3-րդ հոդվածի  |

|    |                           |խախտման կապակցությամբ Մարդու        |

|    |                           |իրավունքների եվրոպական դատարանի     |

|    |                           |կողմից Հայաստանի Հանրապետության     |

|    |                           |վերաբերյալ կայացված վճիռները        |

|____|___________________________|____________________________________|

|13. |Կատարման չափանիշներ        |1) կարողանում է ներկայացնել Մարդու  |

|    |                           |իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայի  |

|    |                           |3-րդ հոդվածի խախտման կապակցությամբ  |

|    |                           |Մարդու իրավունքների եվրոպական       |

|    |                           |դատարանի կողմից Հայաստանի           |

|    |                           |Հանրապետության վերաբերյալ կայացված  |

|    |                           |վճիռները:                           |

|____|___________________________|____________________________________|

|14. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել քաղաքացիությունը,       |

|    |                           |երկքաղաքացիությունը, օտարերկրյա     |

|    |                           |քաղաքացիների և  քաղաքացիություն     |

|    |                           |չունեցող անձանց կարգավիճակը         |

|____|___________________________|____________________________________|

|15. |Կատարման չափանիշներ        |1) տալիս է քաղաքացիության           |

|    |                           |սահմանումը,                         |

|    |                           |2) ներկայացնում է քաղաքացիության    |

|    |                           |ձեռքբերման ընդհանուր և  մասնավոր    |

|    |                           |սկզբունքները,                       |

|    |                           |3) պարզաբանում է երկքաղաքացիության  |

|    |                           |էությունը, օտարերկրացի և            |

|    |                           |քաղաքացիություն չունեցող անձ        |

|    |                           |հասկացությունների իրավական          |

|    |                           |բովանդակությունը,                   |

|    |                           |4) ներկայացնում է երկքաղաքացիություն|

|    |                           |ունեցող անձանց, օտարերկրացիների և   |

|    |                           |քաղաքացիություն չունեցող անձանց     |

|    |                           |իրավական վիճակը Հայաստանի           |

|    |                           |Հանրապետությունում:                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|16. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել մարդու և  քաղաքացու     |

|    |                           |իրավունքների սահմանափակումը         |

|    |                           |ոստիկանության պարեկային ծառայողների |

|    |                           |կողմից իրենց գործառույթներն         |

|    |                           |իրականացնելիս                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|17. |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է մարդու և  քաղաքացու  |

|    |                           |իրավունքների սահմանադրաիրավական     |

|    |                           |երաշխիքները,                        |

|    |                           |2) ներկայացնում է Հայաստանի         |

|    |                           |Հանրապետության ոստիկանության դերը   |

|    |                           |մարդու և  քաղաքացու իրավունքների    |

|    |                           |երաշխիքների ապահովման գործում,      |

|    |                           |3) կարողանում է թվարկել և  բացատրել |

|    |                           |ոստիկանության պարեկային ծառայողների |

|    |                           |կողմից անձի իրավունքների            |

|    |                           |սահմանափակման ժամանակ ծանուցման     |

|    |                           |ենթակա իրավունքները,                |

|    |                           |4) կարողանում է նշել մարդու և       |

|    |                           |քաղաքացու հիմնարար իրավունքների և   |

|    |                           |ազատությունների սահմանափակման       |

|    |                           |դեպքերը և  դրանց իրականացման կարգը: |

|_____________________________________________________________________|

|            ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՔՐԵԱԿԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|18. |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-002                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|19. |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողին քրեական իրավունքի,        |

|    |                           |հանցագործության հասկացության,       |

|    |                           |հանցակազմի հասկացության, տեսակների, |

|    |                           |հանցակազմի տարրերի, արարքի          |

|    |                           |հանցավորությունը բացառող            |

|    |                           |հանգամանքների, կյանքի և             |

|    |                           |առողջության, ազատության,            |

|    |                           |սեփականության, հասարակական          |

|    |                           |անվտանգության և  հասարակական կարգի  |

|    |                           |դեմ ուղղված հանցագործությունների    |

|    |                           |վերաբերյալ գիտելիքներ հաղորդելու    |

|    |                           |համար:                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|20. |Մոդուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|21. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-001    |

|    |                           |«Հայաստանի Հանրապետության           |

|    |                           |սահմանադրական իրավունքի հիմունքներ, |

|    |                           |մարդու իրավունքները և               |

|    |                           |ոստիկանությունը» մոդուլը:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|22. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|23. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Սահմանել հանցագործության, հանցակազմի|

|    |                           |հասկացությունները, տեսակները,       |

|    |                           |հանցակազմի օբյեկտիվ և  սուբյեկտիվ   |

|    |                           |հատկանիշները, արարքի                |

|    |                           |հանցավորությունը բացառող            |

|    |                           |հանգամանքները                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|24. |Կատարման չափանիշներ        |1) կարողանում է ճիշտ բնորոշել       |

|    |                           |հանցագործությունը, վերլուծել դրա    |

|    |                           |հատկանիշները, որոշել հանցագործության|

|    |                           |տեսակը,                             |

|    |                           |2) սահմանում է հանցակազմի           |

|    |                           |հասկացությունը,                     |

|    |                           |3) կոնկրետ հոդվածից կարողանում է    |

|    |                           |առանձնացնել հանցակազմի տարրերն ու   |

|    |                           |հատկանիշները,                       |

|    |                           |4) տալիս է արարքի հանցավորությունը  |

|    |                           |բացառող կոնկրետ հանգամանքների       |

|    |                           |սահմանումները (անհրաժեշտ            |

|    |                           |պաշտպանություն, ծայրահեղ            |

|    |                           |անհրաժեշտություն, հանցանք կատարած   |

|    |                           |անձանց բռնելիս վնաս պատճառել),      |

|    |                           |5) կարողանում է նշել արարքի         |

|    |                           |հանցավորությունը բացառող            |

|    |                           |յուրաքանչյուր հանգամանքի            |

|    |                           |իրավաչափության պայմանները:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|25. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել կյանքի, առողջության և   |

|    |                           |ազատության դեմ ուղղված              |

|    |                           |հանցագործությունների                |

|    |                           |հասկացությունները, տեսակները        |

|____|___________________________|____________________________________|

|26. |Կատարման չափանիշներ        |1) տալիս է կյանքի, առողջության,     |

|    |                           |ազատության դեմ ուղղված              |

|    |                           |հանցագործությունների ընդհանուր      |

|    |                           |քրեաիրավական բնութագիրը,            |

|    |                           |ներկայացնում է դրանց ծանրացնող      |

|    |                           |հանգամանքները:                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|27. |ՈՒսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել սեփականության և         |

|    |                           |հասարակական անվտանգության,          |

|    |                           |հասարակական կարգի դեմ ուղղված       |

|    |                           |հանցագործությունների ընդհանուր      |

|    |                           |քրեաիրավական բնութագիրը, թվարկել    |

|    |                           |դրանց ծանրացնող հանգամանքները       |

|____|___________________________|____________________________________|

|28. |Կատարման չափանիշներ        |1) տալիս է սեփականության,           |

|    |                           |հասարակական անվտանգության և         |

|    |                           |հասարակական կարգի, բնակչության      |

|    |                           |առողջության դեմ ուղղված             |

|    |                           |հանցագործությունների ընդհանուր      |

|    |                           |քրեաիրավական բնութագիրը,            |

|    |                           |ներկայացնում է դրանց ծանրացնող      |

|    |                           |հանգամանքները,                      |

|    |                           |2) տալիս է քրեական ենթամշակույթին   |

|    |                           |առնչվող հանցանքների, ինչպես նաև     |

|    |                           |ազգային, ռասայական և  կրոնական      |

|    |                           |ատելության շարժառիթով կատարվող      |

|    |                           |հանցանքների քրեաիրավական բնութագիրը:|

|____|___________________________|____________________________________|

|29. |Ուսումնական արդյունք 4     |Ներկայացնել պետական ծառայության,    |

|    |                           |կառավարման կարգի դեմ ուղղված        |

|    |                           |հանցագործությունների                |

|    |                           |հասկացությունները, տեսակները        |

|____|___________________________|____________________________________|

|30. |Կատարման չափանիշներ        |1) տալիս է պետական ծառայության,     |

|    |                           |կառավարման կարգի դեմ ուղղված        |

|    |                           |հանցագործությունների ընդհանուր      |

|    |                           |քրեաիրավական բնութագիրը,            |

|    |                           |ներկայացնում է դրանց ծանրացնող      |

|    |                           |հանգամանքները:                      |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀՀ ՔՐԵԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔ»           |

|_____________________________________________________________________|

|31. |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-003                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|32. |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողի մոտ անձի ձերբակալման, անձին|

|    |                           |բերման ենթարկելու, անձնական         |

|    |                           |խուզարկության դատավարական կարգի     |

|    |                           |կիրառման, դեպքի վայրում անձանց      |

|    |                           |հարցման ենթարկելու, նրանցից         |

|    |                           |բացատրություններ վերցնելու,         |

|    |                           |դատավարական համապատասխան փաստաթղթեր |

|    |                           |կազմելու կարողություններ և          |

|    |                           |հմտություններ ձևավորելու  համար:    |

|____|___________________________|____________________________________|

|33. |Մոդուլի տևողությունը       |18 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|34. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-002 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական իրավունք» մոդուլը:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|35. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|36. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հանցագործության արտաքին |

|    |                           |նշանները, դրանց անմիջական           |

|    |                           |հայտնաբերման դեպքում` պարեկի        |

|    |                           |գործողությունները, հանցագործության  |

|    |                           |հատկանիշների անմիջական հայտնաբերման |

|    |                           |ամրագրման և  ֆիզիկական անձից        |

|    |                           |հանցագործության մասին հաղորդման     |

|    |                           |ընդունման դատավարական կարգը,        |

|    |                           |պարեկային ծառայողի գործողությունների|

|    |                           |հաջորդականությունն անձին բերման     |

|    |                           |ենթարկելիս, ձերբակալելիս և  անձնական|

|    |                           |խուզարկության ենթարկելիս, անձի      |

|    |                           |ձերբակալման, անձին բերման           |

|    |                           |ենթարկելու, անձնական խուզարկության  |

|    |                           |դատավարական կարգը, կազմել           |

|    |                           |դատավարական համապատասխան փաստաթղթեր |

|____|___________________________|____________________________________|

|37. |Կատարման չափանիշներ        |1) բնորոշում է հանցագործության      |

|    |                           |արտաքին նշանները,                   |

|    |                           |2) թվարկում է հանցագործության       |

|    |                           |արտաքին նշանների հայտնաբերման       |

|    |                           |դեպքում պարեկի գործողությունները,   |

|    |                           |3) հանցագործության հատկանիշների     |

|    |                           |հայտնաբերման փաստով կազմում է       |

|    |                           |զեկուցագիր,                         |

|    |                           |4) բնորոշում է անձի ձերբակալումը,   |

|    |                           |բերման ենթարկելը և  անձնական        |

|    |                           |խուզարկությունը,                    |

|    |                           |5) սահմանում է պարեկային ծառայողի   |

|    |                           |գործողությունների հաջորդականությունն|

|    |                           |անձին բերման ենթարկելիս,            |

|    |                           |ձերբակալելիս և  անձնական            |

|    |                           |խուզարկության ենթարկելիս,           |

|    |                           |6) կազմում է ձերբակալման            |

|    |                           |արձանագրություն, անձնական           |

|    |                           |խուզարկության արձանագրություն,      |

|    |                           |7) կազմում է անձին բերման ենթարկելու|

|    |                           |մասին զեկուցագիր:                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|38. |Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել դեպքի վայրում անձանց    |

|    |                           |հարցման ենթարկելու, նրանցից         |

|    |                           |բացատրություններ վերցնելու          |

|    |                           |դատավարական կարգը, կազմել           |

|    |                           |դատավարական համապատասխան փաստաթղթեր,|

|    |                           |ներկայացնել քննչական                |

|    |                           |գործողությունների օժանդակության     |

|    |                           |կապակցությամբ քննիչի կողմից տրվող   |

|    |                           |հանձնարարությունների բնույթը, կազմել|

|    |                           |քննչական հանձնարարության կատարումն  |

|    |                           |արտացոլող փաստաթղթեր                |

|____|___________________________|____________________________________|

|39. |Կատարման չափանիշներ        |1) բնութագրում է դեպքի վայրը,       |

|    |                           |2) ներկայացնում է բացատրության      |

|    |                           |(հարցման) էությունը,                |

|    |                           |3) կազմում է անձից բացատրություն    |

|    |                           |վերցնելու արձանագրություն,          |

|    |                           |4) պարզաբանում է քննչական           |

|    |                           |գործողությունների օժանդակության     |

|    |                           |կապակցությամբ քննիչի կողմից տրվող   |

|    |                           |հանձնարարությունների բնույթը,       |

|    |                           |5) կազմում է քննչական               |

|    |                           |հանձնարարության կատարումն արտացոլող |

|    |                           |փաստաթղթեր:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|40. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել խոշտանգման, դաժան և     |

|    |                           |անմարդկային վերաբերմունքի արգելքի   |

|    |                           |վերաբերյալ հիմնական սկզբունքները,   |

|    |                           |անձին ազատությունից զրկելու         |

|    |                           |վերաբերյալ պահանջները               |

|____|___________________________|____________________________________|

|41. |Կատարման չափանիշներ        |1) կարողանում է ներկայացնել         |

|    |                           |խոշտանգման, դաժան և  անմարդկային    |

|    |                           |վերաբերմունքի արգելքի վերաբերյալ    |

|    |                           |հիմնական սկզբունքները և             |

|    |                           |մոտեցումները:                       |

|_____________________________________________________________________|

|               ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԻՄԻՆԱԼՈԳԻԱ»                      |

|_____________________________________________________________________|

|42. |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-004                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|43. |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողի մոտ հանցավորության և  դրա  |

|    |                           |առանձին տեսակների կրիմինալոգիական   |

|    |                           |բնութագրի, պատճառների և  պայմանների,|

|    |                           |կանխարգելման միջոցների վերաբերյալ   |

|    |                           |գիտելիքներ և  դրանց կիրառման համար  |

|    |                           |գործնական հմտություններ հաղորդելու  |

|    |                           |համար:                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|44. |Մոդուլի տևողությունը       |22 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|45. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-002 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական իրավունք» և  ՈՍՏԳ-3-20-018  |

|    |                           |«Մասնագիտական հոգեբանություն և      |

|    |                           |հաղորդակցման հմտություններ»         |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|46. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|47. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել հանցավորության          |

|    |                           |կրիմինալոգիական բնութագիրը,         |

|    |                           |կանխարգելման հասկացությունը,        |

|    |                           |փուլերը, տեսակները, սուբյեկտները    |

|____|___________________________|____________________________________|

|48. |Կատարման չափանիշներ        |1) կարողանում է սահմանել            |

|    |                           |հանցավորությունը,                   |

|    |                           |2) բացահայտում է հանցավորության     |

|    |                           |սոցիալական էությունը,               |

|    |                           |3) սահմանում է հանցավորության       |

|    |                           |կանխարգելման հասկացությունը,        |

|    |                           |4) ներկայացնում է հանցավորության    |

|    |                           |կանխարգելման փուլերը,               |

|    |                           |5) ներկայացնում է հանցավորության    |

|    |                           |կանխարգելման տեսակները,             |

|    |                           |6) ներկայացնում է հանցավորության    |

|    |                           |կանխարգելման սուբյեկտների և         |

|    |                           |պարեկային ոստիկանության             |

|    |                           |համագործակցությունը:                |

|____|___________________________|____________________________________|

|49. |Ուսումնառության արդյունք  2|Ներկայացնել շահադիտական             |

|    |                           |հանցավորության հասկացությունը,      |

|    |                           |պատճառներն ու պայմանները, դրա       |

|    |                           |կանխարգելումը                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|50. |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է շահադիտական          |

|    |                           |բնույթի հանցավորությունը, տալիս է   |

|    |                           |դրա դասակարգումը,                   |

|    |                           |2) ներկայացնում է շահադիտական       |

|    |                           |բնույթի հանցավորության պատճառներն ու|

|    |                           |պայմանները,                         |

|    |                           |3) տիրապետում է շահադիտական բնույթի |

|    |                           |հանցավորության կանխարգելմանն ուղղված|

|    |                           |գործնական հմտություններին:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|51. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել բռնի հանցավորության     |

|    |                           |հասկացությունը, պատճառներն ու       |

|    |                           |պայմանները, դրանց կանխարգելումը     |

|____|___________________________|____________________________________|

|52. |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է բռնի հանցավորության  |

|    |                           |հասկացությունը,                     |

|    |                           |2) ներկայացնում է բռնի              |

|    |                           |հանցավորության պատճառներն ու        |

|    |                           |պայմանները,                         |

|    |                           |3) տիրապետում է բռնի հանցավորության |

|    |                           |կանխարգելմանն ուղղված գործնական     |

|    |                           |հմտություններին:                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|53. |Ուսունառության արդյունք 4  |Ներկայացնել անզգույշ հանցավորության|

|    |                           |հասկացությունը, դասակարգումը,       |

|    |                           |պատճառներն ու պայմանները, դրա       |

|    |                           |կանխարգելումը                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|54. |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է անզգույշ            |

|    |                           |հանցավորության հասկացությունը,      |

|    |                           |դասակարգումը,                       |

|    |                           |2) ներկայացնում է անզգույշ          |

|    |                           |հանցավորության պատճառներն ու        |

|    |                           |պայմանները,                         |

|    |                           |3) տիրապետում է անզգույշ            |

|    |                           |հանցավորության կանխարգելմանն ուղղված|

|    |                           |գործնական հմտություններին:          |

|____|___________________________|____________________________________|

|55. |Ուսունառության արդյունք 5  |Ներկայացնել անդրազգային             |

|    |                           |հանցավորության (այդ թվում`          |

|    |                           |կոռուպցիոն հանցավորության,          |

|    |                           |թրաֆիքինգի, թմրանյութերի ապօրինի    |

|    |                           |շրջանառության) հասկացությունը,      |

|    |                           |պատճառներն ու պայմանները, դրա       |

|    |                           |կանխարգելումը                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|56. |Կատարման չափանիշներ        |1) սահմանում է անդրազգային          |

|    |                           |հանցավորության (այդ թվում'          |

|    |                           |կոռուպցիայի, թրաֆիքինգի,            |

|    |                           |թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության) |

|    |                           |հասկացությունը, դասակարգումը,       |

|    |                           |2) ներկայացնում է անդրազգային       |

|    |                           |հանցավորության (այդ թվում`          |

|    |                           |կոռուպցիայի, թրաֆիքինգի,            |

|    |                           |թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության) |

|    |                           |պատճառներն ու պայմանները,           |

|    |                           |3) տիրապետում է անդրազգային         |

|    |                           |հանցավորության (այդ թվում`          |

|    |                           |կոռուպցիայի, թրաֆիքինգի,            |

|    |                           |թմրանյութերի ապօրինի շրջանառության) |

|    |                           |կանխարգելմանն ուղղված գործնական     |

|    |                           |հմտություններին:                    |

|_____________________________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԿՐԻՄԻՆԱԼԻՍՏԻԿԱ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|57. |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-005                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|58. |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողի մոտ դեպքի վայրի            |

|    |                           |պահպանության, դեպքի վայրում         |

|    |                           |իրավիճակը գնահատելու, ձերբակալման և |

|    |                           |անձնական խուզարկության մարտավարական |

|    |                           |հնարքներ, ինչպես նաև  իր            |

|    |                           |իրավասության սահմաններում           |

|    |                           |անհետաձգելի գործողություններ        |

|    |                           |իրականացնելու, գործնական            |

|    |                           |հմտություններ ձևավորելու  համար:    |

|____|___________________________|____________________________________|

|59. |Մոդուլի տևողությունը       |24 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|60. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-002 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական իրավունք», ՈՍՏԳ-3-20-003 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական դատավարության իրավունք»     |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|61. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|62. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել զննության արդյունքների  |

|    |                           |ամրագրման առանձնահատկությունները,   |

|    |                           |անձի արտաքին հատկանիշների միջոցով   |

|    |                           |«բանավոր պատկերի» կազմման           |

|    |                           |առանձնահատկությունները              |

|____|___________________________|____________________________________|

|63. |Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է անձի արտաքին      |

|    |                           |հատկանիշների նկարագրման միասնական   |

|    |                           |տերմինաբանությունը, առանձնացնում    |

|    |                           |դրանց կիրառման շրջանակները,         |

|    |                           |2) ներկայացնում է «բանավոր պատկերի» |

|    |                           |նկարագրության                       |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |3) գիտի պատկերիչ լուսանկարչության   |

|    |                           |նշանակությունը, թվարկում է դրա      |

|    |                           |խնդիրները և  մեթոդները, կարողանում է|

|    |                           |տարանջատել պատկերիչ լուսանկարչության|

|    |                           |հնարքները,                          |

|    |                           |4) բնութագրում է սխեմաների          |

|    |                           |տեսակները, ներկայացնում է դրանց     |

|    |                           |կազմման կարգը և  կիրառվող           |

|    |                           |տեխնիկական միջոցները:               |

|____|___________________________|____________________________________|

|64. |Ուսումնառության արդյունք  2|Ներկայացնել դատական հետքաբանության  |

|    |                           |խնդիրները, մարդու կողմից թողնվող    |

|    |                           |հետքերի և  այլ ապացույցների դերն ու |

|    |                           |նշանակությունը                      |

|____|___________________________|____________________________________|

|65. |Կատարման չափանիշներ        |1) տարբերում և  թվարկում է մարդու   |

|    |                           |կողմից թողնվող կրիմինալիստիկական,   |

|    |                           |կենսաբանական (արյան, քրտինքի, թքի և |

|    |                           |սերմնահեղուկի) և  միկրոմասնիկների   |

|    |                           |ծագման հետքերի տեսակները,           |

|    |                           |2) ներկայացնում է կոտրանքի հետքերը, |

|    |                           |բացատրում դրանք հայտնաբերելու և     |

|    |                           |ուսումնասիրելու եղանակները,         |

|    |                           |3) ներկայացնում է տրանսպորտային     |

|    |                           |միջոցների կողմից թողնվող հետքերը և  |

|    |                           |բացատրում դրանք հայտնաբերելու,      |

|    |                           |ուսումնասիրելու եղանակները,         |

|    |                           |4) ներկայացնում է միկրոմասնիկների   |

|    |                           |հասկացությունը և  դրանց             |

|    |                           |հայտնաբերման, զննման և  վերցնելու   |

|    |                           |հնարքները:                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|66. |Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել զենքի կիրառությունից    |

|    |                           |առաջացող և  կրիմինալիստիկական       |

|    |                           |նշանակություն ունեցող հետքերը,      |

|    |                           |ինչպես նաև  դրանց հայտնաբերման,     |

|    |                           |հավաքման, ամրագրման և  վերցնելու    |

|    |                           |մեթոդները, փաստաթղթերի կեղծման      |

|    |                           |առավել տարածված եղանակները          |

|____|___________________________|____________________________________|

|67. |Կատարման չափանիշներ        |1) բնութագրում է հրազենի կիրառումից |

|    |                           |արգելքների վրա առաջացող կրակոցի     |

|    |                           |հետքերը, բնորոշում է փամփուշտների,  |

|    |                           |պարկուճների ու գնդակների վրա զենքի  |

|    |                           |առանձին դետալներից առաջացած հետքերը,|

|    |                           |2) բնորոշում է սառը և  նետողական    |

|    |                           |զենքին և  կառուցվածքով դրանց նմանվող|

|    |                           |առարկաներին ներկայացվող քրեագիտական |

|    |                           |պահանջները,                         |

|    |                           |3) թվարկում է փաստաթղթերի           |

|    |                           |բովանդակության մեջ կատարվող         |

|    |                           |փոփոխությունների եղանակները և  դրանց|

|    |                           |հատկանիշները:                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|68. |Ուսումնառության արդյունք 4 |Ներկայացնել պարեկային ծառայողի      |

|    |                           |գործողությունները դեպքի վայրում,    |

|    |                           |ինչպես նաև  զննության ընդհանուր     |

|    |                           |դրույթները, փուլերը, կատարման       |

|    |                           |եղանակները                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|69. |Կատարման չափանիշներ        |1) տարբերում է դեպքի վայրի զննության|

|    |                           |եղանակները, թվարկում է պահպանության |

|    |                           |կազմակերպման ձևերը,  սահմանները     |

|    |                           |որոշելու կողմնորոշիչները,           |

|    |                           |2) կարողանում է կազմակերպել դեպքի   |

|    |                           |վայրի պահպանությունը և  որոշել դրա  |

|    |                           |սահմանները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|70. |Ուսումնառության արդյունք 5 |Ներկայացնել ձերբակալման,            |

|    |                           |խուզարկության դերն ու նշանակությունն|

|    |                           |ապացույցների հավաքման գործում       |

|____|___________________________|____________________________________|

|71. |Կատարման չափանիշներ        |1) տարբերում է ձերբակալման և        |

|    |                           |խուզարկության փուլերն` ըստ          |

|    |                           |բովանդակության,                     |

|    |                           |2) տիրապետում է կոնկրետ             |

|    |                           |իրադրություններում ձերբակալման և    |

|    |                           |անձնական խուզարկության մարտավարական |

|    |                           |առանձնահատկություններին:            |

|____|___________________________|____________________________________|

|72. |Ուսումնառության արդյունք 6 |Ներկայացնել թմրամիջոցների, հոգեմետ  |

|    |                           |նյութերի և  դրանց պրեկուրսորների    |

|    |                           |կրիմինալիստիկական բնութագիրը:       |

|____|___________________________|____________________________________|

|73. |Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է թմրամիջոցների,    |

|    |                           |հոգեմետ նյութերի և  պրեկուրսորների  |

|    |                           |առավել տարածված տեսակները,          |

|    |                           |2) տիրապետում է պարեկի              |

|    |                           |գործողություններին` թմրամիջոցներ,   |

|    |                           |հոգեմետ նյութեր և  դրանց            |

|    |                           |պրեկուրսորները, ինչպես նաև  դրանց   |

|    |                           |հետքերը կրող օբյեկտներ              |

|    |                           |հայտնաբերելիս:                      |

|_____________________________________________________________________|

|   ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՕՊԵՐԱՏԻՎ ՀԵՏԱԽՈՒԶԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆ»         |

|_____________________________________________________________________|

|74. |Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-006                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|75. |Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլը նախատեսված է 1032.01.4  |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողին օպերատիվ հետախուզական     |

|    |                           |գործունեության հասկացության,        |

|    |                           |օպերատիվ-հետախուզական               |

|    |                           |միջոցառումների տեսակների,           |

|    |                           |ոստիկանությունում հետախուզական      |

|    |                           |աշխատանքների, հանցագործությունների  |

|    |                           |օպերատիվ-հետախուզական կանխարգելման  |

|    |                           |և  բացահայտման աշխատանքների         |

|    |                           |վերաբերյալ գիտելիքներ հաղորդելու    |

|    |                           |համար:                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|76. |Մոդուլի տևողությունը       |8 ժամ                               |

|____|___________________________|____________________________________|

|77. |Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-002 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական իրավունք», ՈՍՏԳ-3-20-003 «ՀՀ|

|    |                           |քրեական դատավարության իրավունք»,    |

|    |                           |ՈՍՏԳ-4-20-004 «Կրիմինալոգիա»        |

|    |                           |մոդուլները:                         |

|____|___________________________|____________________________________|

|78. |Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|79. |Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել օպերատիվ-հետախուզական   |

|    |                           |միջոցառումները, դրանց իրականացման   |

|    |                           |ընթացակարգին ներկայացվող պահանջները |

|____|___________________________|____________________________________|

 

----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
19.06.2020
N 14-Ն
Հրաման