Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1032.01.4 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» Մ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

19 հունիսի 2020 թվականի N 14-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 1032.01.4 «ՈՍՏԻԿԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 1032.01.02.4 «ՊԱՐԵԿ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(5-րդ մաս)

 

|____|___________________________|____________________________________|

|180.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ներկայացնել պարեկային ոստիկանության |

|    |                           |կողմից ճանապարհային երթևեկության    |

|    |                           |նկատմամբ հսկողություն               |

|    |                           |իրականացնելու ուղղությամբ           |

|    |                           |իրականացվող գործունեությունը        |

|____|___________________________|____________________________________|

|181.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է                   |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարների  |

|    |                           |տեսակները (բախում, շրջում, վրաերթ), |

|    |                           |դրանց դեպքերում երթևեկության  այլ   |

|    |                           |մասնակիցների անվտանգության ապահովման|

|    |                           |միջոցառումները,                     |

|    |                           |2) տիրապետում է վարորդից պահանջվող  |

|    |                           |և  տրանսպորտային միջոցին վերաբերող  |

|    |                           |փաստաթղթերի իմացության ու           |

|    |                           |տարբերակման հմտություններին, այդ    |

|    |                           |թվում` ապահովագրությանն առնչվող     |

|    |                           |փաստաթղթերի մասով,                  |

|    |                           |3) կարողանում է կազմել              |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի     |

|    |                           |վայրի սխեմա և  կատարել իրավիճակից   |

|    |                           |բխող այլ գործողություններ,          |

|    |                           |4) տիրապետում է                     |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի, այդ|

|    |                           |թվում` հաղորդման ընդունման          |

|    |                           |վերաբերյալ փաստաթղթեր կազմելու      |

|    |                           |գիտելիքներին և  հմտություններին,    |

|    |                           |5) կարողանում է ճիշտ կազմել իր      |

|    |                           |իրավասությանը վերապահված            |

|    |                           |իրավախախտումների վերաբերյալ         |

|    |                           |արձանագրություններ,                 |

|    |                           |6) տիրապետում է առանց վարորդական    |

|    |                           |իրավունքի վկայականի տրանսպորտային   |

|    |                           |միջոց վարելու կամ վարորդական        |

|    |                           |վկայականը չներկայացնելու դեպքում    |

|    |                           |կատարման ենթակա` օրենսդրությամբ     |

|    |                           |նախատեսված ընթացակարգերին,          |

|    |                           |7) տիրապետում է տրանսպորտային միջոցը|

|    |                           |ոստիկանության հատուկ պահպանվող      |

|    |                           |տարածք տեղափոխելու ընթացակարգերին:  |

|____|___________________________|____________________________________|

|182.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Ներկայացնել պարեկային ոստիկանության |

|    |                           |կողմից երթևեկության  մասնակիցների ու|

|    |                           |պարեկային ոստիկանի անվտանգությունն  |

|    |                           |ապահովելուն ուղղված                 |

|    |                           |գործողությունները, օբյեկտիվ գնահատել|

|    |                           |ճանապարհային ցանկացած իրավիճակ և    |

|    |                           |իրականացնել դրանից բխող             |

|    |                           |գործողություններ                    |

|____|___________________________|____________________________________|

|183.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է ճանապարհային      |

|    |                           |գործոնների ազդեցությունը            |

|    |                           |երթևեկության  անվտանգության         |

|    |                           |ապահովման վրա,                      |

|    |                           |2) կարողանում է ճիշտ գնահատել       |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային բարդ         |

|    |                           |իրավիճակը,                          |

|    |                           |3) տիրապետում է ալկոհոլի,           |

|    |                           |թմրանյութերի և  ուշադրությունն ու   |

|    |                           |արձագանքման ունակությունը վատացնող  |

|    |                           |դեղամիջոցների ազդեցության տակ       |

|    |                           |վարելու դեպքում կատարման ենթակա`    |

|    |                           |օրենսդրությամբ նախատեսված           |

|    |                           |ընթացակարգերին,                     |

|    |                           |4) տիրապետում է վտանգավոր նյութերի  |

|    |                           |և  ծանր իրերի տեղափոխման կանոնների  |

|    |                           |խախտման, ճանապարհի առկա վիճակի      |

|    |                           |պահպանման կանոնների, նորմերի և      |

|    |                           |ստանդարտների խախտման, ինչպես նաև    |

|    |                           |ճանապարհը փակելուն առնչվող          |

|    |                           |ընթացակարգերին,                     |

|    |                           |5) տիրապետում է ճանապարհային        |

|    |                           |ծածկույթի և  երթևեկելի  գոտու մաս   |

|    |                           |կազմող այլ գույքի վնասման,          |

|    |                           |երթևեկության  ընթացքում խոչընդոտներ |

|    |                           |ստեղծելուն և  առկա խոչընդոտը        |

|    |                           |շրջանցել չկարողանալուն վերաբերող    |

|    |                           |ընթացակարգերին,                     |

|    |                           |6) տիրապետում է տրանսպորտային       |

|    |                           |միջոցների հիմնական անսարքությունները|

|    |                           |հայտնաբերելու, դրանք վերացնելու     |

|    |                           |հարցում վարորդներին օժանդակություն  |

|    |                           |ցուցաբերելու գիտելիքներին ու        |

|    |                           |հմտություններին:                    |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱԿԱՐԳ ԻՐԱՎԻՃԱԿՆԵՐՈՒՄ ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ        |

|                        ՄԻՋՈՑԻ ՎԱՐՈՒՄ»                               |

|_____________________________________________________________________|

|184.|Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-016                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|185.|Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլի նպատակն է 1032.01.4     |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողին փոխանցել հիմնարար         |

|    |                           |գիտելիքներ, կարողություններ և       |

|    |                           |հմտություններ արտակարգ              |

|    |                           |իրավիճակներում ավտոտրանսպորտային    |

|    |                           |միջոցի վարման անվտանգությունն       |

|    |                           |ապահովելու, պարեկային               |

|    |                           |ավտոտրանսպորտային միջոցը տարբեր     |

|    |                           |իրադրություններում վարելու համար:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|186.|Մոդուլի տևողությունը       |22 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|187.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-001 «ՀՀ|

|    |                           |սահմանադրական իրավունքի հիմունքներ, |

|    |                           |մարդու իրավունքները և               |

|    |                           |ոստիկանությունը», ՈՍՏԳ-3-20-014     |

|    |                           |«Ոստիկանության վարչական             |

|    |                           |գործունեություն», ՈՍՏԳ-3-20-015     |

|    |                           |«Ճանապարհային երթևեկության          |

|    |                           |անվտանգության ապահովում» մոդուլները:|

|____|___________________________|____________________________________|

|188.| Մոդուլի գնահատման կարգը   |Մոդուլի կատարողականը յուրաքանչյուր  |

|    |                           |արդյունքի համար նախատեսում է        |

|    |                           |կատարման չափանիշների բավարար        |

|    |                           |մակարդակի իմացության ապահովում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|189.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել պարեկային ոստիկանության |

|    |                           |կողմից արտակարգ իրավիճակներում      |

|    |                           |ավտոտրանսպորտային միջոցի վարման     |

|    |                           |անվտանգությունն ապահովելուն ուղղված |

|    |                           |գործողությունները                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|190.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է արտակարգ          |

|    |                           |իրավիճակներում ճշգրիտ               |

|    |                           |գործողությունների                   |

|    |                           |հաջորդականությունը` ճանապարհային    |

|    |                           |երթևեկության  մասնակիցների և  իր    |

|    |                           |կյանքի համար անվտանգության          |

|    |                           |երաշխիքների սահմանմամբ,             |

|    |                           |2) ճիշտ է բնութագրում պարեկային     |

|    |                           |ծառայություն իրականացնող ոստիկանի   |

|    |                           |գործողությունները                   |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային պատահարի     |

|    |                           |վայրում,                            |

|    |                           |3) ներկայացնում է պարեկային         |

|    |                           |ոստիկանի գործողությունները          |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային վտանգավոր    |

|    |                           |իրավիճակներում կարգավորվող ու       |

|    |                           |չկարգավորվող խաչմերուկներ մտնելու   |

|    |                           |ժամանակ,                            |

|    |                           |4) ներկայացնում է պարեկային         |

|    |                           |ոստիկանի գործողությունները քաղաքում |

|    |                           |և  քաղաքից դուրս ճանապարհներին      |

|    |                           |վազանցի հետ կապված                  |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային վտանգավոր    |

|    |                           |իրավիճակներում,                     |

|    |                           |5) ներկայացնում է պարեկային ոստիկանի|

|    |                           |գործողությունները                   |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային վտանգավոր    |

|    |                           |իրավիճակներում ընդհանուր օգտագործման|

|    |                           |կամ հասարակական տրանսպորտային       |

|    |                           |միջոցների կանգառների տեղամասերով    |

|    |                           |անցման ժամանակ,                     |

|    |                           |6) ներկայացնում է պարեկային ոստիկանի|

|    |                           |գործողությունները                   |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային վտանգավոր    |

|    |                           |իրավիճակներում սայթաքուն            |

|    |                           |ճանապարհներով և  շրջադարձերով       |

|    |                           |երթևեկելիս,                         |

|    |                           |7) ներկայացնում է տրանսպորտային     |

|    |                           |միջոցի վրա միացված հատուկ           |

|    |                           |ազդանշանների շնորհիվ պարեկային      |

|    |                           |ավտոտրանսպորտային միջոցին վերապահվող|

|    |                           |առավելությունները,                  |

|    |                           |8) կարողանում է ճիշտ գնահատել       |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային իրավիճակը    |

|    |                           |վտանգավոր եղանակային պայմանների     |

|    |                           |դեպքում և  կայացնել ճիշտ որոշումներ,|

|    |                           |9) ներկայացնում է պարեկային ոստիկանի|

|    |                           |գործողությունները տրանսպորտային     |

|    |                           |միջոցի խափանման հետ կապված          |

|    |                           |ճանապարհատրանսպորտային վտանգավոր    |

|    |                           |իրավիճակներում,                     |

|    |                           |10) ներկայացնում է ճանապարհային այլ |

|    |                           |արտակարգ իրավիճակներ (խցանումներ,   |

|    |                           |ճանապարհի վերանորոգվող տեղամասեր,   |

|    |                           |բնահողային տեղամասեր և  այլն) և     |

|    |                           |մեկնաբանում դրանց դեպքում անվտանգ   |

|    |                           |երթևեկությունն  ապահովելու          |

|    |                           |միջոցառումները:                     |

|____|___________________________|____________________________________|

|191.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Ցուցադրել պարեկային                 |

|    |                           |ավտոտրանսպորտային միջոցը վարելու    |

|    |                           |անհրաժեշտ հմտություններ             |

|____|___________________________|____________________________________|

|192.|Կատարման չափանիշներ        |1) կարողանում է անվտանգ վարել       |

|    |                           |տրանսպորտային միջոցը սահմանափակ     |

|    |                           |տեսանելիության հատվածներում,        |

|    |                           |2) կարողանում է անվտանգ վարել       |

|    |                           |տրանսպորտային միջոցը վատ եղանակային |

|    |                           |պայմաններում,                       |

|    |                           |3) կարողանում է անվտանգ կատարել     |

|    |                           |բարձր արագությամբ կտրուկ հետադարձ,  |

|    |                           |4) կարողանում է անվտանգ վարել       |

|    |                           |տրանսպորտային միջոցը տարբեր ծածկույթ|

|    |                           |ունեցող վերելքներով և  վայրէջքներով |

|    |                           |(թաց, մերկասառույց, փոշոտ,          |

|    |                           |բնահողեր),                          |

|    |                           |5) կարողանում է անվտանգ կատարել     |

|    |                           |կրկնակի վազանց խիստ հոսքերում,      |

|    |                           |6) կարողանում է անվտանգ կատարել     |

|    |                           |կրկնակի վազանց երկգոտի երկկողմ      |

|    |                           |երթևեկությամբ  ճանապարհներին        |

|    |                           |(քաղաքում և  քաղաքից դուրս),        |

|    |                           |7) կարողանում է անվտանգ կանգնեցնել  |

|    |                           |տրանսպորտային միջոցն արգելակման     |

|    |                           |համակարգի խափանման դեպքում (ձեռքի   |

|    |                           |արգելակով),                         |

|    |                           |8) կարողանում է անվտանգ վարել       |

|    |                           |տրանսպորտային միջոցը երթևեկության   |

|    |                           |հոսքին հակառակ:                     |

|_____________________________________________________________________|

|         ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ                |

|                  ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|193.|Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-017                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|194.|Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլի նպատակն է 1032.01.4     |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողին փոխանցել հիմնարար         |

|    |                           |գիտելիքներ համայնքային ոստիկանության|

|    |                           |հասկացության, գաղափարախոսության,    |

|    |                           |նպատակների, ինչպես նաև              |

|    |                           |գործառույթների մասին:               |

|____|___________________________|____________________________________|

|195.|Մոդուլի տևողությունը       |8 ժամ                               |

|____|___________________________|____________________________________|

|196.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |սովորողը պետք է նախապես             |

|    |                           |ուսումնասիրած լինի ՈՍՏԳ-3-20-001 «ՀՀ|

|    |                           |սահմանադրական իրավունքի հիմունքներ, |

|    |                           |մարդու իրավունքները և               |

|    |                           |ոստիկանությունը» մոդուլը:           |

|____|___________________________|____________________________________|

|197.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի կատարողականը յուրաքանչյուր  |

|    |                           |արդյունքի համար նախատեսում է        |

|    |                           |կատարման չափանիշների բավարար        |

|    |                           |մակարդակի իմացության ապահովում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|198.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Ներկայացնել համայնքային             |

|    |                           |ոստիկանության հասկացությունը,       |

|    |                           |գաղափարախոսությունը,                |

|    |                           |ռազմավարությունը, համայնքային       |

|    |                           |ոստիկանության գործառույթները        |

|____|___________________________|____________________________________|

|199.|Կատարման չափանիշներ        |1) ներկայացնում է                   |

|    |                           |ոստիկանություն-հասարակություն       |

|    |                           |գործընկերության պատմությունը, արդի  |

|    |                           |միջազգային փորձն ու դրա             |

|    |                           |նշանակությունը ոստիկանության հանդեպ |

|    |                           |վստահության և  հասարակական          |

|    |                           |աջակցության ձեռքբերման համար,       |

|    |                           |2) ներկայացնում է համայնքային       |

|    |                           |ոստիկանության գործունեության        |

|    |                           |նպատակներն ու հիմնարար սկզբունքները,|

|    |                           |3) ներկայացնում է համայնքային       |

|    |                           |ոստիկանության գործառույթները        |

|    |                           |սպասարկվող տեղամասի ընդհանուր       |

|    |                           |նկարագրին ու օպերատիվ իրավիճակին    |

|    |                           |տիրապետելու ուղղությամբ,            |

|    |                           |4) ներկայացնում է համայնքային       |

|    |                           |ոստիկանության գործունեության        |

|    |                           |առանձնահատկությունները              |

|    |                           |հասարակության, պետական կառավարման   |

|    |                           |համակարգի, տեղական ինքնակառավարման  |

|    |                           |և  այլ մարմինների հետ               |

|    |                           |համագործակցելիս:                    |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ             |

|                  ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|200.|Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-018                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|201.|Մոդուլի նպատակը            |Այս մոդուլի նպատակն է 1032.01.4     |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողի մոտ ձևավորել  մասնագիտական |

|    |                           |գործունեության հուսալի իրականացման  |

|    |                           |համար անհրաժեշտ հոգեբանական         |

|    |                           |գիտելիքներ, հմտություններ և         |

|    |                           |կարողություններ` տարբեր             |

|    |                           |իրավիճակներում քաղաքացիների հետ     |

|    |                           |հաղորդակցվելիս դրանք արդյունավետ    |

|    |                           |կիրառելու, սեփական հոգեբանական      |

|    |                           |ներուժն ակտիվորեն իրացնելու,        |

|    |                           |հոգեբանական գիտելիքների վրա հիմնված |

|    |                           |միջամտության հնարքներ կիրառելու     |

|    |                           |համար:                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|202.|Մոսուլի տևողությունը       |36 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|203.|Մուտքային պահանջները       |Մոդուլն ուսումնասիրելու համար       |

|    |                           |նախնական հմտություններ և            |

|    |                           |կարողություններ չեն պահանջվում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|204.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի կատարողականը յուրաքանչյուր  |

|    |                           |արդյունքի համար նախատեսված          |

|    |                           |չափանիշների բավարար մակարդակի       |

|    |                           |ապահովումն է:                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|205.|Ուսումնառության արդյունք 1 |Բնորոշել անձի հոգեկան               |

|    |                           |գործունեության                      |

|    |                           |առանձնահատկությունները և            |

|    |                           |օրինաչափությունները                 |

|____|___________________________|____________________________________|

|206.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում անձի         |

|    |                           |հոգեբանական կառուցվածքը,            |

|    |                           |2) ճիշտ է ներկայացնում հոգեկան      |

|    |                           |իմացական գործընթացների դրսևորման    |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |3) դրսևորում  է զարգացած իմացական   |

|    |                           |որակներ և  դիտողունակություն,       |

|    |                           |4) կարողանում է վերլուծել անձի      |

|    |                           |տիպաբանական հոգեբանական             |

|    |                           |առանձնահատկությունները,             |

|    |                           |5) ճիշտ է ներկայացնում խմբային      |

|    |                           |սոցիալ-հոգեբանական երևույթները,     |

|    |                           |անձի վրա խմբի ազդեցության           |

|    |                           |մեխանիզմները,                       |

|    |                           |6) ճիշտ է ներկայացնում շեղվող վարքի |

|    |                           |հոգեբանական առանձնահատկությունները  |

|    |                           |և  դրսևորումները:                   |

|____|___________________________|____________________________________|

|207.|Ուսումնառության արդյունք 2 |Կառավարել և  կարգավորել հոգեհուզական|

|    |                           |վիճակները, այդ թվում` սթրեսը        |

|____|___________________________|____________________________________|

|208.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է բնութագրում անձի հուզական |

|    |                           |ոլորտի առանձնահատկությունները,      |

|    |                           |լարված իրավիճակներին բնորոշ         |

|    |                           |հոգեվիճակների դրսևորումները         |

|    |                           |(սթրես, տագնապ, խուճապ, աֆեկտ և     |

|    |                           |այլն),                              |

|    |                           |2) ճիշտ է արձագանքում տարբեր        |

|    |                           |հոգեհուզական վիճակներին բնորոշ      |

|    |                           |դրսևորումներին,                     |

|    |                           |3) կարողանում է կառավարել սեփական   |

|    |                           |հոգեհուզական վիճակը, դիմակայել      |

|    |                           |անխուսափելի սթրեսին, տիրապետում է   |

|    |                           |ինքնակարգավորման հնարքներին:        |

|____|___________________________|____________________________________|

|209.|Ուսումնառության արդյունք 3 |Իրականացնել արդյունավետ             |

|    |                           |հաղորդակցում, նախաձեռնել, վարել և   |

|    |                           |եզրափակել երկխոսություններ          |

|____|___________________________|____________________________________|

|210.|Կատարման չափանիշներ        |1) տարբերակում է հաղորդակցման       |

|    |                           |կառուցվածքային բաղադրիչները,        |

|    |                           |2) ներկայացնում է հաղորդակցման      |

|    |                           |ձևերն  ու միջոցները,                |

|    |                           |3) ներկայացնում է հաղորդակցման      |

|    |                           |ճշգրտության վրա ազդող հոգեբանական   |

|    |                           |երևույթները  և  մեխանիզմները        |

|    |                           |(կարծրատիպեր, նախապաշարմունք,       |

|    |                           |դիրքորոշումներ, վերագրում և  այլն), |

|    |                           |4) կարողանում է նախաձեռնել          |

|    |                           |հաղորդակցում, կապ հաստատել և        |

|    |                           |պահպանել,                           |

|    |                           |5) գրագետ և  համոզիչ կերպով         |

|    |                           |ձևակերպում,  արտահայտում և          |

|    |                           |հիմնավորում է իր տեսակետը,          |

|    |                           |6) իրավիճակից ելնելով' կիրառում է   |

|    |                           |զրույց վարելու համարժեք մեթոդ,      |

|    |                           |7) ճիշտ է կիրառում ակտիվ ունկնդրման |

|    |                           |հոգետեխնիկաները (պարզաբանում,       |

|    |                           |վերաձևակերպում,  ամփոփում):         |

|____|___________________________|____________________________________|

|211.|Ուսումնառության արդյունք 4 |Կառավարել և  կարգավորել կոնֆլիկտներ |

|____|___________________________|____________________________________|

|212.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտային |

|    |                           |իրավիճակներում հաղորդակցման         |

|    |                           |հոգեբանական առանձնահատկությունները, |

|    |                           |2) կարողանում է բացահայտել և        |

|    |                           |հաղթահարել հաղորդակցմանը խոչընդոտող |

|    |                           |արգելքները,                         |

|    |                           |3) ճիշտ է ներկայացնում կոնֆլիկտի    |

|    |                           |կառավարման և  կանխարգելման          |

|    |                           |եղանակները,                         |

|    |                           |4) կարողանում է վերլուծել           |

|    |                           |կոնֆլիկտները,                       |

|    |                           |5) կիրառում է կոնֆլիկտի կառավարման  |

|    |                           |համապատասխան մարտավարություն` ըստ   |

|    |                           |իրավիճակի,                          |

|    |                           |6) կարողանում է արտակարգ            |

|    |                           |իրավիճակներում բանակցություններ     |

|    |                           |վարել:                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|213.|Ուսումնառության արդյունք 5 |Տիրապետել հոգեբանական ազդեցության   |

|    |                           |միջոցներին                          |

|____|___________________________|____________________________________|

|214.|Կատարման չափանիշներ        |1) ճիշտ է ներկայացնում հոգեբանական  |

|    |                           |ազդեցության եղանակները` համոզում,   |

|    |                           |խնդրանք, ներշնչում, մանիպուլյացիա,  |

|    |                           |հուզական վարակ, հարկադրանք և  այլն, |

|    |                           |2) տիրապետում է հոգեբանական         |

|    |                           |ազդեցության կառուցողական մեթոդներին,|

|    |                           |3) տիրապետում է ինքնաներկայացման և  |

|    |                           |դրական անձնական իմիջ ձևավորելու     |

|    |                           |հմտություններին,                    |

|    |                           |4) կարողանում է ճիշտ արձագանքել և   |

|    |                           |դիմակայել մանիպուլյացիաներին,       |

|    |                           |5) ճիշտ է կազմակերպում հաղորդակցումը|

|    |                           |տարբեր իրավիճակներում տարբեր        |

|    |                           |կատեգորիաների քաղաքացիների հետ:     |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՈՍՏԻԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՂԻ ԷԹԻԿԱ ԵՎ ԲԱՐԵՎԱՐՔՈՒԹՅՈՒՆ» |

|_____________________________________________________________________|

|215.|Մոդուլի դասիչը             |ՈՍՏԳ-3-20-019                       |

|____|___________________________|____________________________________|

|216.|Մոդուլի նպատակը            |Մոդուլի նպատակն է 1032.01.4         |

|    |                           |«Ոստիկանական գործ» մասնագիտության   |

|    |                           |1032.01.02.4 «Պարեկ» որակավորման    |

|    |                           |սովորողին տալ ոստիկանական           |

|    |                           |ծառայության էթիկական սկզբունքների և |

|    |                           |նորմերի մասին գիտելիքներ, ձևավորել  |

|    |                           |կայուն արժեհամակարգ,                |

|    |                           |բարեվարքություն, աշխատանքային       |

|    |                           |կուլտուրա և  վարվելակերպ            |

|    |                           |դրսևորելու,  առաջացած աշխատանքային  |

|    |                           |խնդիրներն ընկալելու և  համապատասխան |

|    |                           |լուծումներ տալու կարողություններ:   |

|____|___________________________|____________________________________|

|217.|Մոդուլի տևողությունը       |14 ժամ                              |

|____|___________________________|____________________________________|

|218.|Մուտքային պահանջները       |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար   |

|    |                           |նախնական հմտություններ և            |

|    |                           |կարողություններ չեն պահանջվում:     |

|____|___________________________|____________________________________|

|219.|Մոդուլի գնահատման կարգը    |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը      |

|    |                           |յուրաքանչյուր արդյունքի համար       |

|    |                           |նախատեսված կատարման չափանիշների     |

|    |                           |բավարար մակարդակի ապահովումն է:     |

|____|___________________________|____________________________________|

 

----------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
19.06.2020
N 14-Ն
Հրաման