Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

31 օգոստոսի 2020 թվականի N 25-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(4-րդ մաս)

 

Հավելված 2

ՀՀ կրթության, գիտության,

մշակույթի և սպորտի նախարարի

2020 թվականի օգոստոսի 31-ի

N 25-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր մասնագիտացված ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատության (այսուհետ` Մասնագիտացված դպրոց) 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները (այսուհետ` ՈՒսումնական պլան) սահմանում են ընդհանուր և մասնագիտացված հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության կառուցվածքը, ուսումնական առարկաներին (դասընթացներին) հատկացվող շաբաթական ժամաքանակները` ըստ բաղադրիչների և սովորողների շաբաթական ուսումնական բեռնվածության առավելագույն չափը` ըստ կրթական աստիճանների:

2. Մասնագիտացված դպրոցի ՈՒսումնական պլանն ունի երկու` պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչ: Պետական և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչները պարտադիր են և պետական ուսումնական հաստատություններում ֆինանսավորվում են պետական բյուջեից: Մասնագիտացված դպրոցը, Ուսումնական պլանի հիման վրա դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի տնօրինմամբ հաստատում է տվյալ ուսումնական տարվա իր ուսումնական պլանը (ները):

3. Մասնագիտացված դպրոցի Ուսումնական պլանը կազմված է նրա կողմից իրականացվող մասնագիտացված ծրագրերի (ռազմագիտության, սպորտի, արվեստների, արհեստների, գիտության որևէ բնագավառի) հիման վրա:

4. Ուսումնական պարապմունքները Հաստատությունում սկսվում են 2020թ. սեպտեմբերի 14-ին, ավարտվում 2021թ. հունիսի 4-ին` 1-ին և 12-րդ դասարանների համար, հունիսի 11-ին` 2-րդ դասարանների համար և հունիսի 18-ին` 3-11-րդ դասարանների համար 5-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում, 2021թ. հունիսի 5-ին` 1-ին և 12-րդ դասարանների համար, հունիսի 12-ին` 2-րդ դասարանների համար և հունիսի 19-ին` 3-11-րդ դասարանների համար 6-օրյա աշխատանքային շաբաթվա դեպքում` ապահովելով առնվազն 30 ուսումնական շաբաթ 1-ին, 32` 2-րդ և 34` 3-11-րդ դասարանների համար: Պետական ուսումնական հաստատություններում շաբաթվա 5-օրյա կամ 6-օրյա տևողությունը սահմանում է ուսումնական հաստատությունը, իսկ ոչ պետական ուսումնական հաստատությունում` հիմնադիրը:

(4-րդ կետը փոփ. 29.10.2020 թիվ 42-Ն, 30.12.2020 թիվ 49-Ն հրամաններ)

5. Ուսումնական պլանի պետական պարտադիր և դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչներն ուղղված են հանրակրթության պետական չափորոշչով, առարկայական չափորոշիչներով և ծրագրերով, ինչպես նաև մասնագիտական առարկաների (դասընթացների) ծրագրերով ամրագրված գիտելիքների, կարողությունների ու հմտությունների յուրացման ապահովմանը:

6. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացն իրականացվում է խմբային եղանակով, իսկ մասնագիտացված ծրագրերի դեպքում` խմբային և անհատական եղանակներով:

7. Մասնագիտացված դպրոցում խմբային ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձևը դասն է:

8. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացը կազմակերպվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի «Հաստատության ուսումնական պլանների ընդհանրական պարզաբանումների» պահանջներին համաձայն:

9. Մասնագիտացված դպրոցում հանրակրթական ընդհանուր և մասնագիտացված ծրագրերի համար գործում է գնահատման 10 միավորային սանդղակ: Ընթացիկ գնահատման ժամանակ կարող է կիրառվել նաև գնահատման այլ սանդղակ, որը բերվում է 10 միավորային գրանցման: Պետական ավարտական քննությունների ժամանակ կիրառվող գնահատման այլ սանդղակները բերվում են 10 կամ 20 միավորային գրանցման:

10. Առաջին դասարանում սովորողներին ընթացիկ և ամփոփիչ գնահատականներ չեն նշանակվում. ընթացիկ գնահատումը կատարվում է բնութագրման միջոցով: Տարեկան ամփոփիչ գնահատման նպատակով կազմվում է յուրաքանչյուր սովորողի կրթական զարգացման բնութագիրը` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի` 2007 թվականի հոկտեմբերի 4-ի N 846-Ն հրամանով հաստատված կարգի:

11. Ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների: Հանրակրթական մասնագիտացված ծրագրի առարկաներից Սովորողների ընթացիկ գնահատականների հիման վրա ձևավորվում են կիսամյակային, իսկ կիսամյակային գնահատականների միջինացմամբ տարեկան գնահատականները: 12-րդ դասարանի ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր առարկաներից տարեկան գնահատականները նշանակվում են առաջին կիսամյակի վերջում, բացառությամբ «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի և սովորողի ընտրությամբ 2-րդ կիսամյակում ուսումնասիրվող /կրկնվող/ առարկաների:

12. Տարրական դպրոցում յուրաքանչյուր դասաժամի միջնամասում որոշակի ժամանակ հատկացվում է լիցքաթափող և վերականգնող վարժություններին ու խաղերին` Նախարարության մեթոդական ցուցումների համաձայն:

13. Ուսումնական պարապմունքների ընթացքում 3-11-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2020թ. հոկտեմբերի 15-ից նոյեմբերի 12-ը ներառյալ, ձմեռային` 2020թ. դեկտեմբերի 28-ից 2021թ. հունվարի 10-ը ներառյալ, գարնանային արձակուրդ չի նախատեսվում:

(13-րդ կետը փոփ. 14.10.2020 թիվ 41-Ն, 29.10.2020 թիվ 42-Ն հրամաններ)

13.1 Ուսումնական պարապմունքների ընթացքում 12-րդ դասարանների սովորողներին տրվում են արձակուրդներ` աշնանային` 2020թ. հոկտեմբերի 15-ից հոկտեմբերի 28-ը ներառյալ, ձմեռային` 2020թ. դեկտեմբերի 28-ից 2021թ. հունվարի 10-ը ներառյալ, գարնանային արձակուրդ չի նախատեսվում:

(13.1-ին կետը լրաց. 29.10.2020 թիվ 42-Ն հրաման)

14. Առաջին դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տրվում են 2020թ. հոկտեմբերի 15-ից նոյեմբերի 12-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2020թ. դեկտեմբերի 28-ից 2021թ. հունվարի 10-ը ներառյալ, գարնանայինը` 2021թ. մարտի 22-ից ապրիլի 4-ը ներառյալ:

(14-րդ կետը փոփ. 14.10.2020 թիվ 41-Ն, 29.10.2020 թիվ 42-Ն, 30.12.2020 թիվ 49-Ն հրամաններ)

15. Երկրորդ դասարանցիների աշնանային արձակուրդները տրվում են 2020թ. հոկտեմբերի 15-ից նոյեմբերի 12-ը ներառյալ, ձմեռայինը` 2020թ. դեկտեմբերի 28-ից 2021թ. հունվարի 10-ը ներառյալ և գարնանայինը` 2021թ. մարտի 22-ից 28-ը ներառյալ:

(15-րդ կետը փոփ. 14.10.2020 թիվ 41-Ն, 29.10.2020 թիվ 42-Ն, 30.12.2020 թիվ 49-Ն հրամաններ)

16. Նախարարությունը անհաղթահարելի ուժի առաջացման դեպքում (եղանակային անբարենպաստ պայմաններ, սուր վարակիչ հիվանդությունների տարածում, տարերային աղետներ և այլն) կարող է սահմանել լրացուցիչ արձակուրդ` բաց թողնված ժամերը մինչև ուսումնական պարապմունքների ավարտը լրացնելու և ըստ Հաստատության ենթակայության` Լիազոր մարմնին տեղեկացնելու պայմանով: Անհաղթահարելի ուժի առաջացման դեպքում Հաստատության դիմումի հիման վրա Լիազոր մարմինը (մարզպետը, Երևանի քաղաքապետը) կարող է սահմանել լրացուցիչ արձակուրդ` այդ մասին 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում տեղեկացնելով Նախարարությանը:

17. Նախարարության ենթակայության հաստատություններում սույն հավելվածի 13-րդ, 14-րդ և 15-րդ կետերով սահմանված արձակուրդների ժամկետների փոփոխությունները, ինչպես նաև Հաստատության կողմից լրացուցիչ արձակուրդի նախատեսումը կատարվում է Հաստատության նախաձեռնությամբ, Նախարարության համաձայնությամբ:

18. Մասնագիտացված կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունում դասարանները ձևավորվում են Հաստատության կանոնադրությանը համապատասխան:

19. Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի տնօրինման կարգ.

1) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչում ընդգրկված ռազմագիտության, սպորտի որևէ բնագավառի, արհեստների և արվեստների որևէ ճյուղի, գիտության որևէ բնագավառի մասնագիտացված ծրագրերը (ենթածրագրերը) ներկայացվում են մի քանի առարկաների (դասընթացների) միջոցով:

2) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ հատկացվում է`

ա. Նախարարության կողմից երաշխավորված լրացուցիչ առարկայացանկում ընդգրկված առարկաներին (համաձայն սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 20-րդ կետի 2-րդ ենթակետի),

բ. Մասնագիտացված դպրոցի կողմից ներկայացված և Նախարարության կողմից երաշխավորված առարկաներին (դասընթացներին)` սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 19-րդ կետի 3-րդ և 4-րդ ենթակետերի պահանջներին համապատասխան:

3) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչով սահմանված ժամաքանակի շրջանակում դասավանդվող առարկայացանկն ամրագրվում է Մասնագիտացված դպրոցի ուսումնական պլանում և դասացուցակում:

4) Դպրոցական (մասնագիտական) բաղադրիչի ժամաքանակը ՈՒսումնական պլանի հանրակրթական ընդհանուր ծրագրի առարկաներին տրամադրվելու դեպքում դասարանը (խումբը) կիսելու հարցը կարգավորվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 20-րդ կետի համաձայն:

5) Հանրակրթական ընդհանուր ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանում իրականացվում է սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 20-րդ կետի պահանջներին համապատասխան:

6) Հանրակրթական մասնագիտացված ծրագրերով ուսումնական գործընթացի կազմակերպումը 12-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակում կարող է իրականացվել` համաձայն տվյալ առարկայի (դասընթացի) ծրագրի:

20. Օտար լեզվի ընտրության կարգ.

1) Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվում է առնվազն երկու օտար լեզու, որոնցից մեկը ռուսերենն է, մյուսը` անգլերեն, ֆրանսերեն, գերմաներեն կամ որևէ այլ լեզու:

2) Երրորդ (հիմնական և մյուս օտար լեզվից բացի) օտար լեզու կարելի է դասավանդել սույն հրամանով հաստատված Հավելված 1-ի 21-րդ կետի 2-րդ ենթակետի պահանջներին համապատասխան:

3) Մասնագիտացված դպրոցի մանկավարժական խորհրդի և ըստ Մասնագիտացված դպրոցի ենթակայության` լիազոր մարմնի առաջարկությունների հիման վրա, հաստատությունում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն Նախարարության կողմից կարող է փոխարինվել այլ օտար լեզվով, ինչպես նաև որոշվել նոր հիմնադրված Մասնագիտացված դպրոցում դասավանդվող երկրորդ օտար լեզուն:

21. Սույն հավելվածի աղյուսակների պարզաբանումներ.

1) Սույն հավելվածի Աղյուսակ 1-ում և Աղյուսակ 2-ում`

ա. Հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող առաջին աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում 5-րդ, իսկ երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտացված ուսումնական հաստատության դասացուցակում` 6-րդ դասաժամից հետո նախատեսվում է առնվազն մեկ ժամ տևողությամբ ընդմիջում:

բ. Կրթական առաջին, երկրորդ և երրորդ աստիճանի մասնագիտական բաղադրիչը մասնագիտացված ուսումնական հաստատության մանկավարժական խորհրդի որոշմամբ բաշխվում է ըստ դասարանների:

գ. Բնագիտական առարկաներ են համարվում ֆիզիկան, քիմիան, կենսաբանությունը և աշխարհագրությունը:

դ. Օտար լեզուներ են համարվում ռուսերենը, անգլերենը, գերմաներենը, ֆրանսերենը և այլն:

 

Աղյուսակ 1

 

Առաջին և երկրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր

իրականացնող մասնագիտացված ուսումնական հաստատության ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |            Շաբաթական ժամերի քանակը             |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |I   |II   |III  |IV  |V   |VI   |VII  |VIII|IX  |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Մայրենի             |7   |8    |8    |8   |7   |6    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հայոց լեզու         |-   |-    |-    |-   |-   |-    |3    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Գրականություն       |-   |-    |-    |-   |-   |-    |2    |3   |3   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ռուսաց լեզու        |-   |2    |2    |3   |3   |3    |3    |3   |3   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Օտար լեզու          |-   |-    |2    |2   |2   |2    |2    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Մաթեմատիկա          |4   |4    |4    |4   |5   |5    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Երաժշտություն       |2   |1    |1    |1   |1   |0.5  |0.5  |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Կերպարվեստ          |2   |1    |1    |1   |1   |0.5  |0.5  |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-   |1    |1    |2   |-   |-    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հայրենագիտություն   |-   |-    |-    |-   |1   |-    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Բնագիտություն       |-   |-    |-    |-   |2   |2    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Աշխարհագրություն    |-   |-    |-    |-   |-   |1    |1    |2   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հայաստանի           |-   |-    |-    |-   |-   |-    |-    |-   |2   |

|աշխարհագրություն    |    |     |     |    |    |     |     |    |    |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հայոց պատմություն   |-   |-    |-    |-   |-   |1.5  |1.5  |1.5 |1.5 |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Համաշխարհային       |-   |-    |-    |-   |-   |1    |1    |1   |1   |

|պատմություն         |    |     |     |    |    |     |     |    |    |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հայոց եկեղեցու      |-   |-    |-    |-   |1   |1    |1    |1   |1   |

|պատմություն         |    |     |     |    |    |     |     |    |    |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հասարակագիտություն  |-   |-    |-    |-   |-   |-    |-    |1   |1   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Հանրահաշիվ          |-   |-    |-    |-   |-   |-    |3    |3   |3   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Երկրաչափություն     |-   |-    |-    |-   |-   |-    |2    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ինֆորմատիկա         |-   |-    |-    |-   |-   |1    |1    |1   |1   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ֆիզիկա              |-   |-    |-    |-   |-   |-    |2    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Քիմիա               |-   |-    |-    |-   |-   |-    |1    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Կենսաբանություն     |-   |-    |-    |-   |-   |-    |2    |2   |2   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Տեխնոլոգիա          |2   |2    |1    |1   |1   |1    |2    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|ՆԶՊ                 |-   |-    |-    |-   |-   |-    |-    |1   |1   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ֆիզկուլտուրա        |3   |2    |2    |2   |3   |3    |3    |3   |3   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Շախմատ              |-   |2    |2    |2   |-   |-    |-    |-   |-   |

|____________________|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|____|

|Ընդամենը (պետական   |20  |23   |24   |26  |27  |28.5 |31.5 |32.5|32.5|

|բաղադրիչ)           |    |     |     |    |    |     |     |    |    |

|____________________|_____________________|__________________________|

|Դպրոցական           |17                   |23                        |

|(մասնագիտական)      |                     |                          |

|բաղադրիչ (ըստ       |                     |                          |

|կրթական աստիճանների)|                     |                          |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Երրորդ աստիճանի հանրակրթական հիմնական պետական ծրագրեր իրականացնող

մասնագիտացված ուսումնական հաստատության ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |X              |XI              |XII            |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Հայոց լեզու         |2              |2               |2              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Հայ գրականություն   |2              |2               |2              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Հայոց պատմություն   |2              |2               |2              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Օտար լեզու-1        |2              |2               |2              |

|(ռուսերեն, անգլերեն,|               |                |               |

|ֆրանսերեն,          |               |                |               |

|գերմաներեն և  այլն) |               |                |               |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Օտար լեզու-2        |2              |2               |2              |

|(ռուսերեն, անգլերեն,|               |                |               |

|ֆրանսերեն,          |               |                |               |

|գերմաներեն և  այլն) |               |                |               |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Հասարակագիտություն  |2              |1               |1              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Մաթեմատիկա          |3              |3               |3              |

|(Հանրահաշիվ և  մաթ. |               |                |               |

|անալիզի տարրեր,     |               |                |               |

|Երկրաչափություն)    |               |                |               |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Բնագիտական առարկա   |2              |1               |1              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Բնագիտական առարկա   |1              |1               |-              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Բնագիտական առարկա   |1              |-               |-              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Բնագիտական առարկա   |1              |-               |-              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Ինֆորմատիկա         |1              |1               |1              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Ֆիզկուլտուրա        |3              |3               |1.5            |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|ՆԶՊ                 |1              |1               |-              |

|____________________|_______________|________________|_______________|

|Ընդամենը (պետական   |25             |21              |17.5           |

|բաղադրիչ)           |               |                |               |

|____________________|________________________________________________|

|Դպրոցական           |50.5                                            |

|(մասնագիտական)      |                                                |

|բաղադրիչ (ըստ       |                                                |

|կրթական աստիճանների)|                                                |

._____________________________________________________________________.

 

-----------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասերում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
31.08.2020
N 25-Ն
Հրաման