Սեղմել Esc փակելու համար:
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

31 օգոստոսի 2020 թվականի N 25-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ, ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ԵՎ ՀԱՏՈՒԿ ՊԵՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 3

 

Թեթև մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների դասարանների

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |               Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |I   |II  |III  |IV   |V   |VI  |VII  |VIII |IX  |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Մայրենի             |7   |8   |8    |8    |7   |6   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայոց լեզու         |-   |-   |-    |-    |-   |-   |3    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Գրականություն       |-   |-   |-    |-    |-   |-   |2    |3    |3   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ռուսաց լեզու        |-   |2   |2    |3    |3   |3   |3    |3    |3   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Օտար լեզու          |-   |-   |2    |2    |2   |2   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Մաթեմատիկա          |4   |4   |4    |4    |5   |5   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Երաժշտություն       |2   |1   |1    |1    |1   |0.5 |0.5  |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Կերպարվեստ          |2   |1   |1    |1    |1   |0.5 |0.5  |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|-   |1   |1    |2    |-   |-   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայրենագիտություն   |-   |-   |-    |-    |1   |-   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Բնագիտություն       |-   |-   |-    |-    |2   |2   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Աշխարհագրություն    |-   |-   |-    |-    |-   |1   |1    |2    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայաստանի աշխարհ.   |-   |-   |-    |-    |-   |-   |-    |-    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայոց պատմություն   |-   |-   |-    |-    |-   |1.5 |1.5  |1.5  |1.5 |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Համաշխարհային պատմ. |-   |-   |-    |-    |-   |1   |1    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայոց եկեղեցու պատմ.|-   |-   |-    |-    |1   |1   |1    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հասարակագիտություն  |-   |-   |-    |-    |-   |-   |-    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հանրահաշիվ          |-   |-   |-    |-    |-   |-   |3    |3    |3   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Երկրաչափություն     |-   |-   |-    |-    |-   |-   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ինֆորմատիկա         |-   |-   |-    |-    |-   |1   |1    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ֆիզիկա              |-   |-   |-    |-    |-   |-   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Քիմիա               |-   |-   |-    |-    |-   |-   |1    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Կենսաբանություն     |-   |-   |-    |-    |-   |-   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Տեխնոլոգիա          |2   |2   |1    |1    |1   |1   |2    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Անվտանգ կենսագործ.  |-   |-   |-    |-    |-   |-   |-    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ֆիզկուլտուրա        |3   |2   |2    |2    |3   |3   |3    |3    |3   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Շախմատ              |-   |2   |2    |2    |-   |-   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |-   |1   |2    |2    |2   |2.5 |2.5  |2.5  |2.5 |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ընդամենը            |20  |24  |26   |28   |29  |31  |34   |35   |35  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 4

 

Չափավոր և ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների

հանրակրթական հատուկ (օժանդակ) ուսումնական հաստատության

(դասարանների) ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |               Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |I   |II  |III  |IV   |V   |VI  |VII  |VIII |IX  |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Լեզու և             |7   |8   |8    |8    |8   |7   |8    |7    |7   |

|ընթերցանություն     |    |    |     |     |    |    |     |     |    |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Մաթեմատիկա          |4   |4   |4    |4    |5   |5   |5    |5    |5   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|2   |2   |2    |2    |2   |3   |3    |3    |3   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Երաժշտություն       |2   |2   |2    |2    |2   |2   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Կերպարվեստ          |1   |1   |2    |2    |1   |1   |1    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Տեխնոլոգիա (Ձեռքի   |1   |2   |2    |3    |1   |3   |5    |6    |6   |

|աշխատանք)           |    |    |     |     |    |    |     |     |    |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Բնագիտություն       |-   |-   |-    |-    |4   |4   |4    |4    |4   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայրենագիտություն   |-   |-   |-    |-    |4   |4   |4    |4    |4   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ֆիզկուլտուրա        |2   |2   |2    |2    |2   |2   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |1   |3   |4    |4    |-   |-   |-    |-    |-   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ընդամենը            |20  |24  |26   |27   |29  |31  |34   |35   |35  |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 5

 

Հակասոցիալական վարք դրսևորած երեխաների հանրակրթական հատուկ

հաստատության ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |           Շաբաթական ժամերի քանակը              |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |IV    |V      |VI     |VII     |VIII    |IX     |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Մայրենի             |8     |7      |6      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հայոց լեզու         |-     |-      |-      |3       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Գրականություն       |-     |-      |-      |2       |3       |3      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ռուսաց լեզու        |3     |3      |3      |3       |3       |3      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Օտար լեզու          |2     |2      |2      |2       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Մաթեմատիկա          |4     |5      |5      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Երաժշտություն       |1     |1      |0,5    |0.5     |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Կերպարվեստ          |1     |1      |0,5    |0.5     |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|2     |-      |-      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հայրենագիտություն   |-     |1      |-      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Բնագիտություն       |-     |2      |2      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Աշխարհագրություն    |-     |-      |1      |1       |2       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հայաստանի           |-     |-      |-      |-       |-       |2      |

|աշխարհագրություն    |      |       |       |        |        |       |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Համաշխարհային       |-     |-      |1      |1       |1       |1      |

|պատմություն         |      |       |       |        |        |       |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հայոց պատմություն   |-     |-      |1.5    |1.5     |1.5     |1.5    |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հայոց եկեղեցու      |      |1      |1      |1       |1       |1      |

|պատմություն         |      |       |       |        |        |       |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հասարակագիտություն  |-     |-      |       |-       |1       |1      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Հանրահաշիվ          |-     |-      |-      |3       |3       |3      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Երկրաչափություն     |-     |-      |-      |2       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ինֆորմատիկա         |-     |-      |1      |1       |1       |1      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ֆիզիկա              |-     |-      |-      |2       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Քիմիա               |-     |-      |-      |1       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Կենսաբանություն     |-     |-      |-      |2       |2       |2      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Տեխնոլոգիա          |1     |1      |1      |2       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|ՆԶՊ                 |-     |-      |-      |-       |1       |1      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ֆիզկուլտուրա        |2     |3      |3      |3       |3       |3      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Շախմատ              |2     |-      |-      |-       |-       |-      |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Դպրոցական բաղադրիչ  |2     |2      |2.5    |2.5     |2.5     |2.5    |

|____________________|______|_______|_______|________|________|_______|

|Ընդամենը            |28    |29     |31     |34      |35      |35     |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 6

 

Մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների արհեստագործական հատուկ

խմբերի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |             Շաբաթական ժամերի քանակը            |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |X              |XI             |XII             |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Հայոց լեզու,        |3              |3              |3               |

|գրականություն       |               |               |                |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Մաթեմատիկա          |3              |3              |3               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Ռուսաց լեզու        |1              |1              |1               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Սոց. կենցաղ.        |2              |1              |1               |

|հմտություններ       |               |               |                |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Պատմություն         |2              |2              |1               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Բնագիտություն       |2              |2              |2               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Ֆիզկուլտուրա        |3              |3              |3               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Առողջ ապրելակերպ    |-              |2              |2               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Հասարակագիտություն  |1              |1              |1               |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Տեխնոլոգիա          |17             |16             |17              |

|____________________|_______________|_______________|________________|

|Ընդամենը            |34             |34             |34              |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 7

 

Տնային և հիվանդանոցային պայմաններում երկարատև բուժվող չափավոր և

ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների անհատական ուսուցման

ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|Ուսումնական         |               Շաբաթական ժամերի քանակը          |

|առարկաներ           |                                                |

|                    |________________________________________________|

|                    |I   |II  |III  |IV   |V   |VI  |VII  |VIII |IX  |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Լեզու և             |3   |3   |3    |3    |3   |3   |3    |3    |3   |

|ընթերցանություն     |    |    |     |     |    |    |     |     |    |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Մաթեմատիկա          |2   |2   |2    |2    |2   |2   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ես և  շրջակա աշխարհը|1   |2   |2    |2    |1   |1   |1    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Տեխնոլոգիա (Ձեռքի   |1   |2   |2    |2    |1   |2   |2    |2    |2   |

|աշխատանք)           |    |    |     |     |    |    |     |     |    |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Բնագիտություն       |-   |-   |-    |-    |1   |1   |1    |1    |1   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Հայրենագիտություն   |-   |-   |-    |-    |1   |1   |2    |2    |2   |

|____________________|____|____|_____|_____|____|____|_____|_____|____|

|Ընդամենը            |7   |9   |9    |9    |9   |10  |11   |11   |11  |

._____________________________________________________________________.

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 3 սեպտեմբերի 2020 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
31.08.2020
N 25-Ն
Հրաման