Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0732.04.4 «ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

11 սեպտեմբերի 2020 թվականի N 30-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0732.04.4 «ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0732.04.06.4 «ՆԵՐԿԱՐԱՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(3-րդ մաս)

 

|___|______________________|__________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՍՏԱՌԱՊԱՏՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|127|Մոդուլի դասիչը        |ՀՇԱԻՆ-4-20-011                            |

|___|______________________|__________________________________________|

|128|Մոդուլի նպատակը       |Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ        |

|   |                      |ձևավորել  կարողություններ` պաստառապատման  |

|   |                      |աշխատանքների իրականացման համար:           |

|___|______________________|__________________________________________|

|129|Մոդուլի տևողությունը  |54 ժամ                                    |

|___|______________________|__________________________________________|

|130|Մուտքային պահանջները  |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը|

|   |                      |պետք է ուսումնասիրած լինի ՀՇԱԻՆ-4-20-004  |

|   |                      |«Շենքերի և  շինությունների արտաքին և      |

|   |                      |ներքին մակերևույթների  ներկման,           |

|   |                      |պաստառապատման նախապատրաստական աշխատանքներ»|

|   |                      |մոդուլը:                                  |

|___|______________________|__________________________________________|

|131|Մոդուլի գնահատման     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|   |կարգը                 |յուրաքանչյուր արդյունքի համար նախատեսված  |

|   |                      |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|   |                      |ապահովումն է:                             |

|___|______________________|__________________________________________|

|132|Ուսումնառության       |Նախապատրաստել գործիքները, պաստառները,     |

|   |արդյունք 1            |սոսնձվող մակերևույթները                   |

|___|______________________|__________________________________________|

|133|Կատարման չափանիշներ   |1) ճիշտ է ընտրում պաստառապատման           |

|   |                      |աշխատանքների համար օգտագործվող գործիքները |

|   |                      |(մետաղե մածկիչների հավաքածու, պաստառներ   |

|   |                      |կտրելու դանակներ, մկրատներ, ներկարարական  |

|   |                      |գլանիկներ, սպունգ, վրձիններ, քանոն և      |

|   |                      |այլն),                                    |

|   |                      |2) ճիշտ է ընտրում և  նախապատրաստում       |

|   |                      |սոսինձները,                               |

|   |                      |3) ճիշտ է կատարում` ըստ պահանջվող չափերի, |

|   |                      |պաստառների ձևվածքը,                       |

|   |                      |4) ճիշտ է սոսնձապատում պաստառները,        |

|   |                      |4) ճիշտ է սոսնձապատում պատերը,            |

|   |                      |5) ճիշտ է պահպանում ավելացած նյութերը:    |

|___|______________________|__________________________________________|

|134|Ուսումնառության       |Կատարել մակերևույթների  պաստառապատում     |

|   |արդյունք 2            |                                          |

|___|______________________|__________________________________________|

|135|Կատարման չափանիշներ   |1) ճիշտ է պաստառապատում մակերևույթները,   |

|   |                      |2) ճիշտ է պաստառապատում մակերևույթները`   |

|   |                      |վերին և  ստորին հատվածներում պահպանելով   |

|   |                      |ավելցուկ մասերը.                          |

|   |                      |3) ճիշտ է հարթեցնում մակերևույթները,      |

|   |                      |4) ճիշտ է մշակում և  միացնում եզրային     |

|   |                      |մասերը,                                   |

|   |                      |5) ճիշտ է մաքրում կեղտաբծերը,             |

|   |                      |6) ճիշտ է մշակում կցվածքները:             |

|___|______________________|__________________________________________|

|136|Ուսումնառության       |Կատարել մակերևույթների  թաղանթներով       |

|   |արդյունք 3            |դրվագում                                  |

|___|______________________|__________________________________________|

|137|Կատարման չափանիշներ   |1) ճիշտ է կատարում մակերևույթների         |

|   |                      |թաղանթներով դրվագում,                     |

|   |                      |2) ճիշտ է կատարում եզրերի մշակում,        |

|   |                      |3) ճիշտ է մաքրում կեղտաբծերը,             |

|   |                      |4) ճիշտ է մշակում կցվածքները:             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                                  |

|_____________________________________________________________________|

|138|Մոդուլի դասիչը        |ՀՇԱԻՆ-4-20-012                            |

|___|______________________|__________________________________________|

|139|Մոդուլի նպատակը       |Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել   |

|   |                      |բիզնես գործունեություն իրականացնելու համար|

|   |                      |անհրաժեշտ գործնական հմտություններ: Դրանք  |

|   |                      |ներառում են ինքնուրույն բիզնես            |

|   |                      |կազմակերպելու և  վարելու համար անհրաժեշտ  |

|   |                      |գործողությունների իրականացման             |

|   |                      |հմտություններ,  որոնցում հաշվի է առնված   |

|   |                      |ինչպես գործարար ոլորտին հատուկ            |

|   |                      |սկզբունքները, այնպես էլ բիզնես            |

|   |                      |գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի|

|   |                      |առանձնահատկությունները:                   |

|___|______________________|__________________________________________|

|140|Մոդուլի տևողությունը  |72 ժամ                                    |

|___|______________________|__________________________________________|

|141|Մուտքային պահանջները  |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության        |

|   |                      |արդյունքներն ուսումնասիրելու համար        |

|   |                      |սկզբնական մասնագիտական գիտելիքներ պետք չէ:|

|   |                      |Մյուս ուսումնառության արդյունքների        |

|   |                      |ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է       |

|   |                      |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ|

|   |                      |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական|

|   |                      |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան   |

|   |                      |ծրագրեր մշակելու համար:                   |

|___|______________________|__________________________________________|

|142|Մոդուլի գնահատման     |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը            |

|   |կարգը                 |յուրաքանչյուր արդյունքի համար սահմանված   |

|   |                      |կատարման չափանիշների բավարար մակարդակի    |

|   |                      |ապահովումն է                              |

|___|______________________|__________________________________________|

|143|Ուսումնառության       |Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի   |

|   |արդյունք 1            |ձևավորման  գործընթացը                     |

|___|______________________|__________________________________________|

|144|Կատարման չափանիշներ   |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է |

|   |                      |մեկնաբանում,                              |

|   |                      |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը,       |

|   |                      |նպատակը և  ռազմավարությունը ճիշտ է        |

|   |                      |սահմանում,                                |

|   |                      |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի |

|   |                      |անձնային հատկանիշների կարևորությունը      |

|   |                      |հիմնավորում է,                            |

|   |                      |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական    |

|   |                      |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,    |

|   |                      |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է       |

|   |                      |մեկնաբանում,                              |

|   |                      |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի  |

|   |                      |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,   |

|   |                      |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է         |

|   |                      |ձևավորված  բիզնես-գաղափարները,            |

|   |                      |բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը      |

|   |                      |ճիշտ է:                                   |

|___|______________________|__________________________________________|

|145|Ուսումնառության       |Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և    |

|   |արդյունք 2            |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը     |

|___|______________________|__________________________________________|

|146|Կատարման չափանիշներ   |1) կազմակերպության կազմակերպական-իրավական |

|   |                      |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                 |

|   |                      |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող   |

|   |                      |իրավական ակտերի պահանջների ընկալումը      |

|   |                      |ճիշտ է,                                   |

|   |                      |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի       |

|   |                      |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,    |

|   |                      |4) կազմակերպության ստեղծման համար         |

|   |                      |պահանջվող փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է, |

|   |                      |5) կազմակերպության կառավարման             |

|   |                      |անհրաժեշտությունը և  խնդիրները ճիշտ է     |

|   |                      |մեկնաբանում,                              |

|   |                      |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը    |

|   |                      |ճիշտ է,                                   |

|   |                      |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,   |

|   |                      |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների       |

|   |                      |ձևավորման  մոտեցումները ճիշտ է,           |

|   |                      |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և              |

|   |                      |պարտականությունների բաշխման մոտեցումները  |

|   |                      |հիմնավոր է,                               |

|   |                      |10) աշխատողների ընտրության կարգը          |

|   |                      |հիմնավոր է,                               |

|   |                      |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող   |

|   |                      |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և      |

|   |                      |հիմնավոր է,                               |

|   |                      |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և         |

|   |                      |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,     |

|   |                      |կառավարման արդյունավետության գնահատման    |

|   |                      |մոտեցումները հիմնավոր է:                  |

|___|______________________|__________________________________________|

|147|Ուսումնառության       |Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման   |

|   |արդյունք 3            |գործողություններ                          |

|___|______________________|__________________________________________|

|148|Կատարման չափանիշներ   |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա»             |

|   |                      |հասկացությունը,                           |

|   |                      |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը   |

|   |                      |հիմնավորում է,                            |

|   |                      |3) շուկայի հետազոտման հիմնական            |

|   |                      |ուղղությունները բացահայտում է,            |

|   |                      |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը  |

|   |                      |ճիշտ է բնութագրում,                       |

|   |                      |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման         |

|   |                      |մեթոդների ընտրությունը հիմնավոր է,        |

|   |                      |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի           |

|   |                      |բացահայտման մոտեցումները ճիշտ է,          |

|   |                      |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի |

|   |                      |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,               |

|   |                      |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը     |

|   |                      |հիմնավոր է,                               |

|   |                      |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,   |

|   |                      |10) մարքեթինգի գաղափարների /4P և  7P/     |

|   |                      |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,        |

|   |                      |մարքեթինգային ռազմավարության մշակման      |

|   |                      |մոտեցումները հիմնավորված է:               |

|___|______________________|__________________________________________|

|149|Ուսումնառության       |Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և  |

|   |արդյունք 4            |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը  |

|___|______________________|__________________________________________|

|150|Կատարման չափանիշներ   |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և    |

|   |                      |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,           |

|   |                      |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի     |

|   |                      |միջև  օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման  |

|   |                      |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,          |

|   |                      |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի           |

|   |                      |տնտեսագիտական բնութագրերը ճիշտ է,         |

|   |                      |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և  |

|   |                      |դրանց առնչվող ցուցանիշների                |

|   |                      |մեկնաբանությունը ճիշտ է,                  |

|   |                      |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման       |

|   |                      |էությունը ճիշտ է բացատրում, նորմաների     |

|   |                      |մեծության ձևավորման  մեխանիզմը ճիշտ է     |

|   |                      |ներկայացնում,                             |

|   |                      |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված      |

|   |                      |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,  |

|   |                      |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման       |

|   |                      |աղբյուրների առանձնահատկությունները ճիշտ է |

|   |                      |մեկնաբանում,                              |

|   |                      |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության      |

|   |                      |հաշվարկման մոտեցումները հիմնավոր է,       |

|   |                      |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի       |

|   |                      |օգտագործման արդյունավետության ցուցանիշների|

|   |                      |հաշվարկը և  արդյունքների գնահատումը       |

|   |                      |ճիշտ է,                                   |

|   |                      |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման        |

|   |                      |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |

|   |                      |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,           |

|   |                      |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման  |

|   |                      |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և |

|   |                      |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,           |

|   |                      |ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ   |

|   |                      |վերլուծական գործողությունները և  ըստ      |

|   |                      |արդյունքների եզրահանգումները հիմնավոր է:  |

|___|______________________|__________________________________________|

|151|Ուսումնառության       |Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի|

|   |արդյունք 5            |(ծառայության) գինը                        |

|___|______________________|__________________________________________|

|152|Կատարման չափանիշներ   |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը   |

|   |                      |ճիշտ է մեկնաբանում,                       |

|   |                      |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,          |

|   |                      |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի         |

|   |                      |տեսակները և  վավերապայմանները ճիշտ է      |

|   |                      |ներկայացնում,                             |

|   |                      |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական     |

|   |                      |ձևակերպումները  ճիշտ է,                   |

|   |                      |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և          |

|   |                      |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար      |

|   |                      |պահանջվող ծախսերի կազմը հիմնավոր է        |

|   |                      |ներկայացնում,                             |

|   |                      |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ |

|   |                      |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է        |

|   |                      |ներկայացնում,                             |

|   |                      |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության |

|   |                      |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է       |

|   |                      |կիրառում,                                 |

|   |                      |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության      |

|   |                      |միավորի ինքնարժեքը,                       |

|   |                      |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները |

|   |                      |ճիշտ է գնահատում,                         |

|   |                      |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի      |

|   |                      |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,         |

|   |                      |անհատական գնից շուկայական գնի անցման      |

|   |                      |տրամաբանությունը բացատրում է:             |

|___|______________________|__________________________________________|

|153|Ուսումնառության       |Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների   |

|   |արդյունք 6            |ծրագիր                                    |

|___|______________________|__________________________________________|

|154|Կատարման չափանիշներ   |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես     |

|   |                      |պլանի անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,    |

|   |                      |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության  |

|   |                      |մեկնաբանությունները ճիշտ է,               |

|   |                      |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ   |

|   |                      |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման |

|   |                      |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,          |

|   |                      |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,   |

|   |                      |5) SWOT վերլուծության արդյունքները        |

|   |                      |կիրառում է բիզնես պլանը մշակելու          |

|   |                      |գործընթացում,                             |

|   |                      |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները|

|   |                      |հիմնավորված է,                            |

|   |                      |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող        |

|   |                      |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը |

|   |                      |հիմնավոր է,                               |

|   |                      |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող        |

|   |                      |ռեսուրսների մեծությունները ճիշտ է         |

|   |                      |սահմանվել, բիզնես պլանով նախատեսված       |

|   |                      |միջոցառումների իրականացման ռիսկերը և      |

|   |                      |դրանց հաղթահարման քայլերը հիմնավոր են:    |

|___|______________________|__________________________________________|

|155|Ուսումնառության       |Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական |

|   |արդյունք 7            |հաշվետվություններ                         |

|___|______________________|__________________________________________|

|156|Կատարման չափանիշներ   |1) հարկային օրենսդրության հիմնական        |

|   |                      |դրույթները ճիշտ է մեկնաբանում,            |

|   |                      |2) հարկային օրենսդրության հիմնական        |

|   |                      |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,       |

|   |                      |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը        |

|   |                      |հաշվելու համար կիրառվող ելակետային        |

|   |                      |ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է կատարում,    |

|   |                      |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է |

|   |                      |հաշվարկում,                               |

|   |                      |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը  |

|   |                      |համապատասխանում է օրենսդրության           |

|   |                      |պահանջներին,                              |

|   |                      |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը    |

|   |                      |ճիշտ է ներկայացնում,                      |

|   |                      |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները|

|   |                      |ճիշտ է լրացնում,                          |

|   |                      |8) ստուգումների իրականացման իրավական      |

|   |                      |ակտերի պահանջները ճիշտ է բացատրում,       |

|   |                      |ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի       |

|   |                      |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է|

|   |                      |ներկայացնում:                             |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 3

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0732.04.4 «Հարդարման շինարարական աշխատանքների իրականացում» մասնագիտության 0732.04.06.4 «Ներկարար» որակավորման օրինակելի ուսումնական պլան

 

._____________________________________________________________________.

|N  |Առարկայախմբեր, առարկաներ և      |Շաբաթ-|Ուսանողի |Պարտա- |Ուսուց-|

|   |         մոդուլներ              |ների  |առավելա- |դիր    |ման    |

|   |                                |թիվը  |գույն    |լսարա- |երաշ-  |

|   |                                |      |բեռնվա-  |նային  |խավոր- |

|   |                                |      |ծությունը|պարապ- |վող    |

|   |                                |      |ժամ      |մունք- |տարին  |

|   |                                |      |         |ներ,   |       |

|   |                                |      |         |ժամ    |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ, ՍՈՑԻԱԼ-   |      |         |       |       |

|   |ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ      |      |         |       |       |

|   |ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Հայոց լեզվի և  խոսքի մշակույթի  |      |  108    |  72   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Քաղաքագիտության և  սոցիոլոգիայի |      |   27    |  18   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Իրավունքի հիմունքներ            |      |   54    |  36   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Պատմություն                     |      |   54    |  36   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|5. |Օտար լեզու                      |      |   90    |  60   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|6. |Ֆիզկուլտուրա                    |      |   90    |  60   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|7. |Լանդշաֆտագիտության և  էկոլոգիայի|      |   54    |  36   |   1   |

|   |հիմունքներ                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|8. |Քաղաքացիական պաշտպանության և    |      |   42    |  28   |   1   |

|   |արտակարգ իրավիճակների           |      |         |       |       |

|   |հիմնահարցեր                     |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   519   |  346  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԱՌԱՆՑՔԱՅԻՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ        |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Հաղորդակցություն                |      |   54    |  36   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Անվտանգություն և  առաջին        |      |   54    |  36   |   1   |

|   |օգնություն                      |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Աշխատանքային գործունեության     |      |   54    |  36   |   1   |

|   |ընդհանուր հմտություններ         |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Համակարգչային օպերատորություն   |      |   54    |  36   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   216   |  144  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ          |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Շինարարական նյութեր             |      |   81    |  54   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Չափագիտության հիմունքներ        |      |   54    |  36   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Փայտամածների, լաստակների        |      |   27    |  18   |   1   |

|   |կառուցում, հավաքում, քանդում    |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Ձեռներեցություն                 |      |  108    |  72   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |  270    |  180  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՀԱՏՈՒԿ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ             |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|1. |Շենքերի և  շինությունների       |      |  81     |  54   |   1   |

|   |արտաքին և  ներքին               |      |         |       |       |

|   |մակերևույթների  ներկման,        |      |         |       |       |

|   |պաստառապատման նախապատրաստական   |      |         |       |       |

|   |աշխատանքներ                     |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|2. |Մետաղական մակերևույթների        |      |   54    |  36   |   1   |

|   |նախապատրաստում                  |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|3. |Փայտե մակերևույթների            |      |   54    |  36   |   1   |

|   |նախապատրաստում                  |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|4. |Պարզ և  փոքրածավալ դեկորատիվ    |      |   54    |  36   |   1   |

|   |դետալների ամրացում              |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|5. |Ներքին և  արտաքին               |      |   81    |  54   |   1   |

|   |մակերևույթների  ներկում         |      |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|6. |Մետաղյա մակերևույթների  ներկում |      |   81    |  54   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|7. |Փայտե մակերևույթների  ներկում   |      |   81    |  54   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|8. |Պաստառապատման աշխատանքներ       |      |   81    |  54   |   1   |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |      |   567   |  378  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆՏՐՈՎԻ                         |      |   27    |  18   |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊԱՀՈՒՍՏԱՅԻՆ ԺԱՄԵՐ               |      |   21    |  14   |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |  30  |  1620   | 1080  |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԽՈՐՀՐԴԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆ                |      |   100   |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊՐԱԿՏԻԿԱ                        |  8   |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՄԻՋԱՆԿՅԱԼ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ          |  2   |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓԻՉ ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՈՒՄ    |  1   |         |       |       |

|___|________________________________|______|_________|_______|_______|

|   |ԸՆԴԱՄԵՆԸ                        |  41  |         |       |       |

._____________________________________________________________________.

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը` 22 սեպտեմբերի 2020 թվական:

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
11.09.2020
N 30-Ն
Հրաման