Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0732.04.4 «ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

11 սեպտեմբերի 2020 թվականի N 32-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0732.04.4 «ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0732.04.01.4 «ԵՐԵՍԱՊԱՏՈՂ-ՍԱԼԻԿԱՊԱՏՈՂ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2013 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 369-Ն ՀՐԱՄԱՆՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0732.04.4

«Հարդարման շինարարական աշխատանքների իրականացում» մասնագիտության

0732.04.01.4 «Երեսապատող-սալիկ սալիկապատող» որակավորման հիմնական

կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-001                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  տիպային |

|   |               |աշխատանքային գծագրեր կարդալու, դրանց համապատասխան|

|   |               |էսքիզներ և  պարզ աշխատանքային գծագրեր կատարելու  |

|   |               |կարողություններ:                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|3. |Մոդուլի        |18 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|4. |Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|5. |Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|6. |Ուսումնառության|Ներկայացնել շինարարական գծագրության ֆորմատները,  |

|   |արդյունք 1     |մասշտաբները, շրիֆտները, գծանշումները, կտրվածքները|

|   |               |և  հատույթները                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|7. |Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական գծագրության   |

|   |չափանիշներ     |ֆորմատները և  մասշտաբները,                       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում շինարարական               |

|   |               |գծագրության շրիֆտները և  գծանշումները,           |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում կտրվածքները և             |

|   |               |հատույթները,                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|8. |Ուսումնառության|Ներկայացնել շինարարական գծագրության տարրերը      |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|9. |Կատարման       |1) ճիշտ է պատկերում շինարարական նյութերի         |

|   |չափանիշներ     |պայմանական նշանները,                             |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մակերևույթի  հատակագիծը,  |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում չափանշման և  գծանշման         |

|   |               |կանոնները շինարարական գծագրերում,                |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում աշխատանքային գծագրերի վրա |

|   |               |կրող կոնստրուկցիաները, դռները և  պատուհանները:   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|10.|Ուսումնառության|Ներկայացնել սանիտարատեխնիկական գծագրերը և        |

|   |արդյունք 3     |էսքիզները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|11.|Կատարման       |1) ճիշտ է պատկերացնում աշխատանքային գծագրերը     |

|   |չափանիշներ     |և  կատարում էսքիզներ,                            |

|   |               |2) ճիշտ է կիրառում պայմանական նշանները,          |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում ջրամատակարարման և         |

|   |               |ջրահեռացման գծագրերը,                            |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում ջեռուցման, օդափոխության   |

|   |               |աշխատանքային գծագրերը:                           |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐ  ԵՐԵՍԱՊԱՏՄԱՆ-ՍԱԼԻԿԱՊԱՏՄԱՆ     |

|ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ»                                      |

|_____________________________________________________________________|

|12.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-002                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|13.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  հիմքերի |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման ընթացքում օգտագործվող|

|   |               |սալիկների, շաղախների, լցանյութերի, սոսինձների և  |

|   |               |հերմետիկ նյութերի վերաբերյալ համապատասխան        |

|   |               |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում կիրառելու       |

|   |               |կարողություններ:                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|14.|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|15.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|16.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|17.|Ուսումնառության|Ներկայացնել երեսապատման աշխատանքներում           |

|   |արդյունք 1     |օգտագործվող սալիկների տեսակները                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|18.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |չափանիշներ     |օգտագործվող բնական քարե սալիկների տեսակները,     |

|   |               |հատկությունները և  կիրառման բնագավառները,        |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |               |օգտագործվող արհեստական քարե սալիկների տեսակները, |

|   |               |հատկությունները և  կիրառման բնագավառները,        |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |               |օգտագործվող կերամիկական սալիկների տեսակները,     |

|   |               |հատկությունները և  կիրառման բնագավառները,        |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |               |օգտագործվող սինթետիկ նյութե սալիկների տեսակները, |

|   |               |հատկությունները և  կիրառման բնագավառները,        |

|   |               |5) ճիշտ է ընտրում շինանյութի տեսակն ըստ          |

|   |               |աշխատանքային գծագրի:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|19.|Ուսումնառության|Ներկայացնել շաղախների և  լցանյութերի տեսակները   |

|   |արդյունք 2     |և  պատրաստման եղանակները                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|20.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում շաղախների տեսակները,      |

|   |չափանիշներ     |պատրաստման եղանակներն ու նշանակությունը,         |

|   |               |2) ճիշտ է ընտրում շաղախների պատրաստման           |

|   |               |չափաբաժինները,                                   |

|   |               |3) ճիշտ է պատրաստում շաղախներ` պահպանելով        |

|   |               |շինարարական նորմերի պահանջները,                  |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում բացակների փակման համար    |

|   |               |անհրաժեշտ լցանյութերի տեսակները տարբեր սալիկների |

|   |               |համար,                                           |

|   |               |5) ճիշտ է պատրաստում բացակների փակման համար      |

|   |               |անհրաժեշտ լցանյութերը:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|21.|Ուսումնառության|Ներկայացնել երեսապատման աշխատանքներում           |

|   |արդյունք 4     |օգտագործվող սոսինձների տեսակները,                |

|   |               |նշանակությունը և  առանձնահատկությունները         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|22.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |չափանիշներ     |օգտագործվող սոսինձների տեսակները,                |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքներում|

|   |               |օգտագործվող սոսինձների կիրառման եղանակները և     |

|   |               |նշանակությունը,                                  |

|   |               |3) ճիշտ է ընտրում պատրաստման չափաբաժինները և     |

|   |               |եղանակները:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|23.|Ուսումնառության|Ներկայացնել բացակների փակման համար               |

|   |արդյունք 5     |օգտագործվող հերմետիկ նյութերը                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|24.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում սիլիկոնե հերմետիկ         |

|   |չափանիշներ     |նյութերը և  դրանց առավելությունները,             |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում թթվային հերմետիկ նյութերի |

|   |               |տեսակները և  դրանց օգտագործման սահմանափակումները,|

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում հերմետիկ նյութը կիրառելու |

|   |               |մեթոդները:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ՍԱՐՔԵՐ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ               |

|ԵՐԵՍԱՊԱՏՄԱՆ-ՍԱԼԻԿԱՊԱՏՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ»             |

|_____________________________________________________________________|

|25.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-003                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|26.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  հիմքերի |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման-սալիկապատման         |

|   |               |ընթացքում օգտագործվող մեխանիկական, էլեկտրական,   |

|   |               |օպտիկական գործիքների, սարքերի և  սարքավորումների |

|   |               |վերաբերյալ համապատասխան գիտելիքներ և  դրանք      |

|   |               |գործնականում կիրառելու կարողություններ:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|27.|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|28.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|29.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|30.|Ուսումնառության|Ներկայացնել երեսապատման-սալիկապատման             |

|   |արդյունք 1     |աշխատանքներում օգտագործվող մեխանիկական գործիքները|

|___|_______________|_________________________________________________|

|31.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման-սալիկապատման  |

|   |չափանիշներ     |աշխատանքներում կիրառվող մեխանիկական գործիքների   |

|   |               |բնութագրումը (սալիկ կտրող ձեռքի աքցաններ, սալիկ  |

|   |               |կտրող սղոց, սալիկապատման մալաներ, անկյունաչափ,   |

|   |               |չափերիզ, մեխանիկական սալիկակտրիչ և  այլն),       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում ձեռքի գործիքների          |

|   |               |օգտագործման ձևերը  և  նշանակությունը,            |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում անվտանգության պարագաների  |

|   |               |օգտագործումը (պաշտպանիչ ակնոց, սաղավարտ,         |

|   |               |ծնկադիրներ, փոշուց պաշտպանող դիմակ, աշխատանքային |

|   |               |ձեռնոց և  այլն):                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|32.|Ուսումնառության|Ներկայացնել երեսապատման-սալիկապատման             |

|   |արդյունք 2     |աշխատանքներում օգտագործվող էլեկտրական գործիքները,|

|   |               |սարքերը և  սարքավորումները                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|33.|Կատարման       |1) ճիշտ Է բնութագրում էլեկտրական գործիքները,     |

|   |չափանիշներ     |սարքերը և  սարքավորումները (գայլիկոնիչ,          |

|   |               |էլեկտրահղկիչ, շաղախախառնիչ, էլեկտրական           |

|   |               |սալիկակտրիչ, սալիկ կտրող սղոց և  այլն),          |

|   |               |2) ճիշտ է կատարում գործիքների ընտրությունը       |

|   |               |համապատասխան աշխատանքների համար,                 |

|   |               |3) ճիշտ է աշխատում էլեկտրական գործիքներով`       |

|   |               |պահպանելով անվտանգության տեխնիկայի կանոնները:    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|34.|Ուսումնառության|Ներկայացնել երեսապատման-սալիկապատման             |

|   |արդյունք 3     |աշխատանքներում օպտիկական սարքերի նշանակությունը  |

|   |               |և  կիրառումը                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|35.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում օպտիկական սարքերի         |

|   |չափանիշներ     |տեսակները նշանակությունը, օգտագործման եղանակներն |

|   |               |ու նպատակը,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում լազերային խաչագիծ         |

|   |               |հարթացույցի աշխատանքը,                           |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում թեոդոլիթի աշխատանքը,      |

|   |               |4) ճիշտ է ներկայացնում նիվիլիրի աշխատանքը:       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԱՐՁՐՈՒԹՅԱՆ ՎՐԱ ԵՐԵՍԱՊԱՏՄԱՆ-ՍԱԼԻԿԱՊԱՏՄԱՆ          |

|ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐՈՒՄ ՕԳՏԱԳՈՐԾՎՈՂ ՓԱՅՏԱՄԱԾԵՐԻ ՀԱՎԱՔՈՒՄ, ՔԱՆԴՈՒՄ»            |

|_____________________________________________________________________|

|36.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-004                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|37.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |երեսապատման-սալիկապատման աշխատանքներում          |

|   |               |օգտագործվող մետաղյա կամ փայտյա փայտամածերի       |

|   |               |հավաքման, քանդման վերաբերյալ համապատասխան        |

|   |               |գիտելիքներ և  դրանք գործնականում կիրառելու       |

|   |               |կարողություններ:                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|38.|Մոդուլի        |24 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|39.|Մուտքային      |Այս մոդուլը յուրացնելու համար սկզբնական          |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|40.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|41.|Ուսումնառության|Ներկայացնել մետաղյա կամ փայտյա փայտամածերի,      |

|   |արդյունք 1     |նշանակությունը և  կիրառման բնագավառները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|42.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում մետաղյա կամ փայտյա        |

|   |չափանիշներ     |փայտամածերի նշանակությունը,                      |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մետաղյա կամ փայտյա        |

|   |               |փայտամածերի կիրառման բնագավառը:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|43.|Ուսումնառության|Հավաքել մետաղյա կամ փայտյա փայտամածեր            |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|44.|Կատարման       |1) ճիշտ է ընտրում հավաքովի մետաղյա կամ փայտյա    |

|   |չափանիշներ     |փայտամածերի համապատասխան դետալները,              |

|   |               |2) ճիշտ է հավաքում մետաղյա կամ փայտյա            |

|   |               |փայտամածերը` պահպանելով տեխնոլոգիական            |

|   |               |հաջորդականությունը,                              |

|   |               |3) ճիշտ է ստուգում հավաքված մետաղյա կամ փայտյա   |

|   |               |փայտամածերի ամրությունը և  հուսալիությունը,      |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում հավաքովի փայտամածերի հավաքման |

|   |               |աշխատանքները` պահպանելով անվտանգության տեխնիկայի |

|   |               |կանոնները:                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|45.|Ուսումնառության|Քանդել մետաղյա կամ փայտյա փայտամածեր             |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|46.|Կատարման       |1) ճիշտ հերթականությամբ է կատարում փայտյա        |

|   |չափանիշներ     |փայտամածի քանդումը,                              |

|   |               |2) ճիշտ հերթականությամբ է կատարում մետաղյա       |

|   |               |փայտամածի քանդումը,                              |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում մետաղյա կամ փայտյա փայտամածերի|

|   |               |քանդման աշխատանքները` պահպանելով անվտանգության   |

|   |               |տեխնիկայի կանոնները:                             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                                  |

|_____________________________________________________________________|

|47.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-005                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|48.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  բիզնես  |

|   |               |գործունեություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ    |

|   |               |գործնական հմտություններ: Դրանք ներառում են       |

|   |               |ինքնուրույն բիզնես կազմակերպելու և  վարելու համար|

|   |               |անհրաժեշտ գործողությունների իրականացման          |

|   |               |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված ինչպես    |

|   |               |գործարար ոլորտին հատուկ սկզբունքները, այնպես էլ  |

|   |               |բիզնես գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի|

|   |               |առանձնահատկությունները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|49.|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|50.|Մուտքային      |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության արդյունքներն  |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրելու համար սկզբնական մասնագիտական     |

|   |               |գիտելիքներ պետք չէ: Մյուս ուսումնառության        |

|   |               |արդյունքների ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է |

|   |               |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ       |

|   |               |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական       |

|   |               |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան ծրագրեր  |

|   |               |մշակելու համար:                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|51.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|52.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի          |

|   |արդյունք 1     |ձևավորման  գործընթացը                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|53.|Կատարման       |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է        |

|   |չափանիշներ     |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը և    |

|   |               |ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում,               |

|   |               |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի        |

|   |               |անձնային հատկանիշների կարևորությունը             |

|   |               |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական           |

|   |               |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,           |

|   |               |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է մեկնաբանում, |

|   |               |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի         |

|   |               |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,          |

|   |               |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է ձևավորված      |

|   |               |բիզնես-գաղափարները,                              |

|   |               |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը ճիշտ է:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|54.|Ուսումնառության|Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և  գրանցման |

|   |արդյունք 2     |կարգը, կառավարման գործընթացը                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|55.|Կատարման       |1) կազմակերպության կազմակերպական-իրավական ձևերի  |

|   |չափանիշներ     |բնութագիրը ճիշտ է,                               |

|   |               |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող իրավական |

|   |               |ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ է,              |

|   |               |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի              |

|   |               |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,           |

|   |               |4) կազմակերպության ստեղծման համար պահանջվող      |

|   |               |փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,                  |

|   |               |5) կազմակերպության կառավարման անհրաժեշտությունը  |

|   |               |և  խնդիրները ճիշտ է մեկնաբանում,                 |

|   |               |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը ճիշտ է,   |

|   |               |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |               |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների ձևավորման    |

|   |               |մոտեցումները ճիշտ է,                             |

|   |               |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և  պարտականությունների|

|   |               |բաշխման մոտեցումները հիմնավոր է,                 |

|   |               |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր է,     |

|   |               |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող          |

|   |               |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և  հիմնավոր է,|

|   |               |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և                |

|   |               |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,            |

|   |               |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման       |

|   |               |մոտեցումները հիմնավոր է:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|56.|Ուսումնառության|Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման          |

|   |արդյունք 3     |գործողություններ                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|57.|Կատարման       |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» հասկացությունը,    |

|   |չափանիշներ     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը          |

|   |               |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |3) շուկայի հետազոտման հիմնական ուղղությունները   |

|   |               |բացահայտում է,                                   |

|   |               |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը ճիշտ է  |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների      |

|   |               |ընտրությունը հիմնավոր է,                         |

|   |               |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման      |

|   |               |մոտեցումները ճիշտ է,                             |

|   |               |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի        |

|   |               |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                      |

|   |               |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը հիմնավոր է,|

|   |               |9) մարքեթինգի գաղափարների (4P և  7P)             |

|   |               |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,               |

|   |               |10) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման         |

|   |               |մոտեցումները հիմնավորված է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|58.|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և         |

|   |արդյունք 4     |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|59.|Կատարման       |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և           |

|   |չափանիշներ     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,                  |

|   |               |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև       |

|   |               |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման               |

|   |               |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի տնտեսագիտական    |

|   |               |բնութագրերը ճիշտ է,                              |

|   |               |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և  դրանց  |

|   |               |առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը ճիշտ է,    |

|   |               |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման էությունը    |

|   |               |ճիշտ է բացատրում, նորմաների մեծության ձևավորման  |

|   |               |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում,                   |

|   |               |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված             |

|   |               |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,         |

|   |               |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման աղբյուրների  |

|   |               |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում,       |

|   |               |8) շրջանառու կապիտալի օգտագործման                |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |9) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ       |

|   |               |վերլուծական գործողությունները և  ըստ արդյունքների|

|   |               |եզրահանգումները հիմնավոր է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|60.|Ուսումնառության|Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի       |

|   |արդյունք 5     |(ծառայության) գինը                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|61.|Կատարման       |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը ճիշտ է   |

|   |չափանիշներ     |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,                 |

|   |               |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները և    |

|   |               |վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,            |

|   |               |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական            |

|   |               |ձևակերպումները  ճիշտ է,                          |

|   |               |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և                 |

|   |               |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար պահանջվող   |

|   |               |ծախսերի կազմը հիմնավոր է ներկայացնում,           |

|   |               |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ        |

|   |               |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |               |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության        |

|   |               |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում,    |

|   |               |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության միավորի     |

|   |               |ինքնարժեքը,                                      |

|   |               |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները ճիշտ է |

|   |               |գնահատում,                                       |

|   |               |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի տարբերության|

|   |               |հիմնավորումը ճիշտ է,                             |

|   |               |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման         |

|   |               |տրամաբանությունը բացատրում է:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|62.|Ուսումնառության|Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների ծրագիր   |

|   |արդյունք 6     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|63.|Կատարման       |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի      |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության         |

|   |               |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                      |

|   |               |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ          |

|   |               |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման        |

|   |               |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,                 |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,          |

|   |               |5) SWOT վերլուծության արդյունքները կիրառում է    |

|   |               |բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում,              |

|   |               |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները       |

|   |               |հիմնավորված է,                                   |

|   |               |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող               |

|   |               |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը        |

|   |               |հիմնավոր է,                                      |

|   |               |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող ռեսուրսների   |

|   |               |մեծությունները ճիշտ է սահմանվել,                 |

|   |               |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների       |

|   |               |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման քայլերը |

|   |               |հիմնավոր են:                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|64.|Ուսումնառության|Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական        |

|   |արդյունք 7     |հաշվետվություններ                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|65.|Կատարման       |1) հարկային օրենսդրության հիմնական դրույթները    |

|   |չափանիշներ     |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |2) հարկային օրենսդրության հիմնական               |

|   |               |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,              |

|   |               |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու համար|

|   |               |կիրառվող ելակետային ցուցանիշների հաշվարկը ճիշտ է |

|   |               |կատարում,                                        |

|   |               |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է        |

|   |               |հաշվարկում,                                      |

|   |               |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը         |

|   |               |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին,     |

|   |               |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ է    |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները ճիշտ է|

|   |               |լրացնում,                                        |

|   |               |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի      |

|   |               |պահանջները ճիշտ է բացատրում,                     |

|   |               |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի           |

|   |               |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է       |

|   |               |ներկայացնում:                                    |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԻՄՔԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՎՈՒՅԹՆԵՐԻ ԵՐԵՍԱՊԱՏՄԱՆ-ՍԱԼԻԿԱՊԱՏՄԱՆ  |

|         ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ»                |

|_____________________________________________________________________|

|66.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-006                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|67.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  հիմքերի |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման-սալիկապատման համար   |

|   |               |անհրաժեշտ նախապատրաստական աշխատանքների           |

|   |               |իրականացման վերաբերյալ համապատասխան գիտելիքներ և |

|   |               |դրանք գործնականում կիրառելու կարողություններ:    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|68.|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|69.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|

|   |պահանջները     |ուսումնասիրած լինի ՀՇԱՍ-4-20-001 «Շինարարական    |

|   |               |գծագրություն», ՀՇԱՍ-4-20-002 «Շինարարական նյութեր|

|   |               |երեսապատման-սալիկապատման աշխատանքների իրականացման|

|   |               |համար» և  ՀՇԱՍ-4-20-003 «Գործիքներ, սարքեր և     |

|   |               |սարքավորումներ երեսապատման-սալիկապատման          |

|   |               |աշխատանքների իրականացման համար» մոդուլները:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|70.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|71.|Ուսումնառության|Ընտրել գործիքներ, սարքեր և  սարքավորումներ       |

|   |արդյունք 1     |երեսապատվող մակերևույթների  նախապատրաստական      |

|   |               |աշխատանքների համար                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|72.|Կատարման       |1) ճիշտ է ընտրում հիմքերի մակերևույթների         |

|   |չափանիշներ     |երեսապատման նախապատրաստական աշխատանքների կատարման|

|   |               |համար նախատեսված սարքերը, սարքավորումները և      |

|   |               |գործիքները,                                      |

|   |               |2) ճիշտ է կարողանում ստուգել գործիքների անխափան  |

|   |               |շահագործումը,                                    |

|   |               |3) ճիշտ է օգտագործում նախատեսված գործիքները,     |

|   |               |սարքերը և  սարքավորումները` պահպանելով           |

|   |               |անվտանգության տեխնիկայի կանոնները:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|73.|Ուսումնառության|Կատարել երեսապատման ենթակա մակերեսների չափագրում |

|   |արդյունք 2     |և  գծանշում                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|74.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում երեսապատվող տարածքի           |

|   |չափանիշներ     |ուղղանկյունության և  պատերի ուղղաձիգ հարթության  |

|   |               |ստուգումը,                                       |

|   |               |2) ճիշտ է կատարում հորիզոնական և  ուղղահայաց     |

|   |               |ուղղագծերի նշում գծաքանոնի և  հարթաչափի          |

|   |               |օգնությամբ,                                      |

|   |               |3) ճիշտ է հաշվարկում երեսապատվող մակերեսի համար  |

|   |               |սալիկների քանակը,                                |

|   |               |4) ճիշտ է տեղադրում հենակետային ձողաքանոնը       |

|   |               |ուղղահայաց գծերի երկայնքով,                      |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում սալիկների տեղադրման       |

|   |               |սխեման:                                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|75.|Ուսումնառության|Կատարել երեսապատման ենթակա հատակի մակերևույթի    |

|   |արդյունք 3     |հարթեցում                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|76.|Կատարման       |1) ճիշտ է ընտրում հատակի մակերևույթի  հարթեցման  |

|   |չափանիշներ     |համար անհրաժեշտ գործիքները և  շինանյութերը,      |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում հիմքի մակերևույթի  անթերի |

|   |               |հարթեցման պահանջներն ու նպատակը,                 |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում փարոսների տեղադրումը և        |

|   |               |հորիզոնական ուղղվածության ստուգումը,             |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բետոնե շերտի լցոնումը և       |

|   |               |հարթեցումը:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|77.|Ուսումնառության|Կատարել երեսապատման ենթակա արտաքին և  ներքին     |

|   |արդյունք 4     |պատերի մակերևույթների  հարթեցում                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|78.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատվող պատերի        |

|   |չափանիշներ     |մակերևույթների  հարթեցման անհրաժեշտությունը և    |

|   |               |կարևորությունը,                                  |

|   |               |2) ճիշտ է բացահայտում և  տարբերակում             |

|   |               |ամենատարածված թերությունները` ճաքերը, սվաղի      |

|   |               |շերտավորումները և  դատարկությունները,            |

|   |               |3) ճիշտ է ներկայացնում երեսապատման աշխատանքների  |

|   |               |համապատասխանեցումը էլեկտրական, ջրամատակարարման,  |

|   |               |ջրահեռացման և  ջերմամատակարարման մոնտաժների      |

|   |               |շինարարական նորմերի պահանջներին,                 |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում մետաղական կամ պոլիէթիլենային  |

|   |               |ցանցերի ամրացումը,                               |

|   |               |5) ճիշտ է կատարում փարոսների միջև  սվաղը և       |

|   |               |հարթեցումը` պահպանելով անվտանգության տեխնիկայի   |

|   |               |կանոնները:                                       |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՐՏԱՔԻՆ ԵՎ ՆԵՐՔԻՆ ՊԱՏԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՎՈՒՅԹՆԵՐԻ          |

|ԵՐԵՍԱՊԱՏՈՒՄ ԲՆԱԿԱՆ, ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԵՂԱԶԱՐԴԱՅԻՆ ՔԱՐԵ ՍԱԼԻԿՆԵՐՈՎ»      |

|_____________________________________________________________________|

|79.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-007                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|80.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  արտաքին |

|   |               |և  ներքին պատերի մակերևույթները  բնական,         |

|   |               |արհեստական և  գեղազարդային քարե սալիկներով       |

|   |               |երեսապատման գործույթները պարզաբանելու վերաբերյալ |

|   |               |համապատասխան գիտելիքներ և  դրանք գործնականում    |

|   |               |կիրառելու կարողություններ:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|81.|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|82.|Մուտքային      |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|

|   |պահանջները     |ուսումնասիրած լինի ՀՇԱՍ-4-20-004                 |

|   |               |«Բարձրությունների վրա երեսապատման-սալիկապատման   |

|   |               |աշխատանքներում օգտագործվող փայտամածերի հավաքում, |

|   |               |քանդում» և  ՀՇԱՍ-4-20-006 «Հիմքերի               |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման-սալիկապատման համար   |

|   |               |անհրաժեշտ նախապատրաստական աշխատանքներ»           |

|   |               |մոդուլները:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|83.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|84.|Ուսումնառության|Նախապատրաստել բնական, արհեստական և  գեղազարդային |

|   |արդյունք 1     |քարե սալիկները արտաքին և  ներքին պատերի          |

|   |               |մակերևույթները  երեսպատման համար                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|85.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում բնական, արհեստական և          |

|   |չափանիշներ     |գեղազարդային քարե սալիկների չափանշման, գծանշման  |

|   |               |և  մշակման աշխատանքները,                         |

|   |               |2) ճիշտ է ընտրում բնական, արհեստական և           |

|   |               |գեղազարդային քարե սալիկների մշակման և  տեղակայման|

|   |               |համար նախատեսած գործիքները,                      |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում նախապատրաստված պատերի         |

|   |               |մակերևույթների  ստուգման աշխատանքները:           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|86.|Ուսումնառության|Կատարել արտաքին և  ներքին պատերի մակերևույթների  |

|   |արդյունք 2     |երեսպատում բնական քարե սալիկներով                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|87.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկների         |

|   |չափանիշներ     |տեղակայման ուրվագծումը,                          |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում բնական քարե սալիկների        |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ աշխատանքային     |

|   |               |գծագրի,                                          |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկապատման      |

|   |               |աշխատանքները,                                    |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկապատված      |

|   |               |մակերևույթի,  մածիկապատման և  վերջնամշակման      |

|   |               |աշխատանքները,                                    |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|88.|Ուսումնառության|Կատարել պատերի երեսպատում արհեստական քարե        |

|   |արդյունք 3     |սալիկներով                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|89.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկների     |

|   |չափանիշներ     |տեղակայման ուրվագծումը,                          |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում արհեստական քարե սալիկների    |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ աշխատանքային     |

|   |               |գծագրի,                                          |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկապատման  |

|   |               |աշխատանքները,                                    |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկապատված  |

|   |               |մակերևույթի  մածիկապատման և  վերջնամշակման       |

|   |               |աշխատանքները,                                    |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|90.|Ուսումնառության|Կատարել արտաքին և  ներքին պատերի գեղազարդային    |

|   |արդյունք 4     |երեսպատում բնական և  արհեստական քարե սալիկներով  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|91.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում գեղազարդային երեսպատման բնական|

|   |չափանիշներ     |և  արհեստական քարե սալիկների տեղակայման          |

|   |               |ուրվագծումը,                                     |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում գեղազարդային երեսպատման      |

|   |               |բնական և  արհեստական քարե սալիկների տեղակայման   |

|   |               |համաչափությունը ըստ աշխատանքային գծագրի,         |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում գեղազարդային երեսպատման բնական|

|   |               |և  արհեստական քարե սալիկապատման աշխատանքները,    |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բնական և  արհեստական քարե     |

|   |               |սալիկներով գեղազարդային երեսապատված մակերևույթի  |

|   |               |մածիկապատման և  վերջնամշակման աշխատանքները,      |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՏԱԿՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՎՈՒՅԹՆԵՐԻ ԵՐԵՍԱՊԱՏՈՒՄ             |

|      ԲՆԱԿԱՆ, ԱՐՀԵՍՏԱԿԱՆ ԵՎ ԳԵՂԱԶԱՐԴԱՅԻՆ ՔԱՐԵ ՍԱԼԻԿՆԵՐՈՎ»            |

|_____________________________________________________________________|

|92.|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-008                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|93.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |հատակների մակերևույթները  բնական և  արհեստական   |

|   |               |քարե սալիկներով երեսապատման գործույթները         |

|   |               |պարզաբանելու վերաբերյալ համապատասխան գիտելիքներ  |

|   |               |և  դրանք գործնականում կիրառելու կարողություններ: |

|___|_______________|_________________________________________________|

|94.|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|95.|Մուտքային      |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|

|   |պահանջները     |ուսումնասիրած լինի ՀՇԱՍ-4-20-006 «Հիմքերի        |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման-սալիկապատման համար   |

|   |               |անհրաժեշտ նախապատրաստական աշխատանքներ» մոդուլը:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|96.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|97.|Ուսումնառության|Նախապատրաստել բնական, արհեստական և  գեղազարդային |

|   |արդյունք 1     |քարե սալիկները հատակների մակերևույթները          |

|   |               |երեսպատման համար                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|98.|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում բնական, արհեստական և          |

|   |չափանիշներ     |գեղազարդային քարե սալիկների չափանշման, գծանշման  |

|   |               |և  մշակման աշխատանքները                          |

|   |               |2) ճիշտ է ընտրում բնական, արհեստական և           |

|   |               |գեղազարդային քարե սալիկների մշակման և  տեղակայման|

|   |               |համար նախատեսած գործիքները,                      |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում նախապատրաստված հատակների      |

|   |               |մակերևույթների  ստուգման աշխատանքները:           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|99.|Ուսումնառության|Կատարել հատակների մակերևույթների  երեսպատում     |

|   |արդյունք 2     |բնական քարե սալիկներով                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|100|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկների         |

|   |չափանիշներ     |տեղակայման ուրվագծումը,                          |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում բնական քարե սալիկների        |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ գծագրի,          |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկներով        |

|   |               |սալիկապատման աշխատանքները,                       |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բնական քարե սալիկներով        |

|   |               |սալիկապատված մակերևույթի  մածիկապատման և         |

|   |               |վերջնամշակման աշխատանքները,                      |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|101|Ուսումնառության|Կատարել հատակների մակերևույթների  երեսպատում     |

|   |արդյունք 3     |արհեստական քարե սալիկներով                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|102|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկների     |

|   |չափանիշներ     |տեղակայման ուրվագծումը,                          |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում արհեստական քարե սալիկների    |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ գծագրի           |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկներով    |

|   |               |սալիկապատման աշխատանքները,                       |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում արհեստական քարե սալիկներով    |

|   |               |սալիկապատված մակերևույթի  մածիկապատման և         |

|   |               |վերջնամշակման աշխատանքները,                      |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|103|Ուսումնառության|Կատարել հատակների մակերևույթների  գեղազարդային   |

|   |արդյունք 4     |երեսպատում բնական և  արհեստական քարե սալիկներով  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|104|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում գեղազարդային բնական և         |

|   |չափանիշներ     |արհեստական քարե սալիկների տեղակայման ուրվագծումը,|

|   |               |2) ըստ գծագրի ճիշտ է պահպանում գեղազարդային      |

|   |               |երեսպատման բնական և  արհեստական քարե սալիկների   |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը,                      |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում գեղազարդային երեսպատման բնական|

|   |               |և  արհեստական քարե սալիկներով սալիկապատման       |

|   |               |աշխատանքները,                                    |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բնական և  արհեստական քարե     |

|   |               |սալիկներով գեղազարդային երեսպատված մակերևույթի   |

|   |               |մածիկապատման և  վերջնամշակման աշխատանքները,      |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԱՏԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՎՈՒՅԹՆԵՐԻ ԵՐԵՍԱՊԱՏՈՒՄ ԿԵՐԱՄԻԿԱԿԱՆ  |

|                          ՍԱԼԻԿՆԵՐՈՎ»                                |

|_____________________________________________________________________|

|105|Մոդուլի դասիչը |ՀՇԱՍ-4-20-009                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|106|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  պատերի  |

|   |               |մակերևույթները  կերամիկական սալիկներով           |

|   |               |երեսապատման գործույթները պարզաբանելու վերաբերյալ |

|   |               |համապատասխան գիտելիքներ և  դրանք գործնականում    |

|   |               |կիրառելու կարողություններ:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|107|Մոդուլի        |48 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|108|Մուտքային      |Այս մոդուլը ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|

|   |պահանջները     |ուսումնասիրած լինի ՀՇԱՍ-4-20-006 «Հիմքերի        |

|   |               |մակերևույթների  երեսապատման-սալիկապատման համար   |

|   |               |անհրաժեշտ նախապատրաստական աշխատանքներ» մոդուլը:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|109|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|110|Ուսումնառության|Նախապատրաստել կերամիկական սալիկներով պատերի      |

|   |արդյունք 1     |մակերևույթը  երեսպատման համար                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|111|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում կերամիկական սալիկների         |

|   |չափանիշներ     |չափանշման, գծանշման և  մշակման աշխատանքները,     |

|   |               |2) ճիշտ է ընտրում կերամիկական սալիկների մշակման  |

|   |               |և  տեղակայման համար նախատեսած գործիքները,        |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում նախապատրաստված պատերի         |

|   |               |մակերևույթը  ստուգման աշխատանքները:              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|112|Ուսումնառության|Կատարել պատերի մակերևույթների  երեսպատում        |

|   |արդյունք 2     |կերամիկական սալիկներով                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|113|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում կերամիկական սալիկների         |

|   |չափանիշներ     |տեղակայման ուրվագծումը,                          |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում կերամիկական սալիկների        |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ գծագրի,          |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում կերամիկական սալիկներով        |

|   |               |սալիկապատման աշխատանքները,                       |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում կերամիկական սալիկապատված      |

|   |               |մակերևույթների  բացակների լցոնումը և             |

|   |               |վերջնամշակման աշխատանքները,                      |

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|114|Ուսումնառության|Կատարել պատերի գեղազարդային երեսպատում դեկորատիվ |

|   |արդյունք 3     |կերամիկական սալիկներով                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|115|Կատարման       |1) ճիշտ է կատարում դեկորատիվ սալիկների տեղակայման|

|   |չափանիշներ     |ուրվագծումը,                                     |

|   |               |2) ճիշտ է պահպանում դեկորատիվ սալիկների          |

|   |               |տեղակայման համաչափությունը, ըստ գծագրի,          |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում դեկորատիվ կերամիկական         |

|   |               |սալիկներով սալիկապատման աշխատանքները,            |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում դեկորատիվ կերամիկական         |

|   |               |սալիկներով երեսապատված մակերևույթների            |

|   |               |բացակների լցոնումը և  վերջնամշակման աշխատանքները,|

|   |               |5) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

 

-------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
11.09.2020
N 32-Ն
Հրաման