Սեղմել Esc փակելու համար:
ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱ...
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0214.04.4 «ԳՈՐԳԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

11 սեպտեմբերի 2020 թվականի N 33-Ն

 

ՆԱԽՆԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0214.04.4 «ԳՈՐԳԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԺԱՆՅԱԿԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0214.04.03.4 «ԱՍԵՂՆԱԳՈՐԾՈՂ-ԺԱՆԵԿԱԳՈՐԾ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(2-րդ մաս)

 

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌՆԵՐԵՑՈՒԹՅՈՒՆ»                           |

|_____________________________________________________________________|

|46.|Մոդուլի դասիչը |ԱՀ-Ձ-4-20-001                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|47.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  բիզնես  |

|   |               |գործունեություն իրականացնելու համար անհրաժեշտ    |

|   |               |գործնական հմտություններ: Դրանք ներառում են       |

|   |               |ինքնուրույն բիզնես կազմակերպելու և  վարելու համար|

|   |               |անհրաժեշտ գործողությունների իրականացման          |

|   |               |հմտություններ, որոնցում հաշվի է առնված ինչպես    |

|   |               |գործարար ոլորտին հատուկ սկզբունքները, այնպես էլ  |

|   |               |բիզնես գործունեությունը կարգավորող իրավական դաշտի|

|   |               |առանձնահատկությունները                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|48.|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|49.|Մուտքային      |Այս մոդուլի 1 և  2 ուսումնառության արդյունքներն  |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրելու համար սկզբնական մասնագիտական     |

|   |               |գիտելիքներ պետք չէ: Մյուս ուսումնառության        |

|   |               |արդյունքների ուսումնասիրությունը նպատակահարմար է |

|   |               |իրականացնել որոշակի մասնագիտական մոդուլներ       |

|   |               |յուրացնելուց հետո, որպեսզի դրանց գործնական       |

|   |               |ձեռքբերումները օգտագործվեն համապատասխան ծրագրեր  |

|   |               |մշակելու համար:                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|50.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման      |կարգը  արդյունքի համար սահմանված կատարման        |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|51.|Ուսումնառության|Ներկայացնել հիմնավորված բիզնես-գաղափարի          |

|   |արդյունք 1     |ձևավորման  գործընթացը                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|52.|Կատարման       |1) բիզնես-գործունեության էությունը ճիշտ է        |

|   |չափանիշներ     |մեկնաբանում,                                     |

|   |               |2) բիզնես-գործունեության տեսլականը, նպատակը և    |

|   |               |ռազմավարությունը ճիշտ է սահմանում,               |

|   |               |3) բիզնես-գործունեության համար նախընտրելի        |

|   |               |անձնային հատկանիշների կարևորությունը             |

|   |               |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |4) բիզնես-գործունեության համար սեփական           |

|   |               |հնարավորությունների գնահատումը ճիշտ է,           |

|   |               |5) բիզնես-գաղափարի էությունը ճիշտ է մեկնաբանում, |

|   |               |6) բիզնես-գաղափարի ձևավորման  գործընթացի         |

|   |               |բաղադրիչների իմաստը ճիշտ է մեկնաբանում,          |

|   |               |7) ըստ իրավիճակների հիմնավորում է ձևավորված      |

|   |               |բիզնես-գաղափարները,                              |

|   |               |8) բիզնես-գաղափարի տարբերակի գնահատումը ճիշտ է:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|53.|Ուսումնառության|Ներկայացնել կազմակերպության ստեղծման և           |

|   |արդյունք 2     |գրանցման կարգը, կառավարման գործընթացը            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|54.|Կատարման       |1) կազմակերպության կազմակերպական-իրավական        |

|   |չափանիշներ     |ձևերի  բնութագիրը ճիշտ է,                        |

|   |               |2) կազմակերպության աշխատանքը կարգավորող իրավական |

|   |               |ակտերի պահանջների ընկալումը ճիշտ է,              |

|   |               |3) կազմակերպության ստեղծման քայլերի              |

|   |               |հաջորդականությունը ճիշտ է մեկնաբանում,           |

|   |               |4) կազմակերպության ստեղծման համար պահանջվող      |

|   |               |փաստաթղթերի ձևավորումը  ճիշտ է,                  |

|   |               |5) կազմակերպության կառավարման անհրաժեշտությունը  |

|   |               |և  խնդիրները ճիշտ է մեկնաբանում,                 |

|   |               |6) կառավարման ֆունկցիաների բնութագրերը ճիշտ է,   |

|   |               |7) կառավարման ոճերի բնութագրերը ճիշտ է,          |

|   |               |8) կառավարման ֆունկցիոնալ բաժինների ձևավորման    |

|   |               |մոտեցումները ճիշտ է,                             |

|   |               |9) աշխատատեղերի ձևավորման  և  պարտականությունների|

|   |               |բաշխման մոտեցումները հիմնավոր է,                 |

|   |               |10) աշխատողների ընտրության կարգը հիմնավոր է,     |

|   |               |11) կազմակերպության կառավարմանն առնչվող          |

|   |               |փաստաթղթերի ձևավորումը  ամբողջական և  հիմնավոր է,|

|   |               |12) կնքվելիք պայմանագրերի կազմը և                |

|   |               |բովանդակությունը իրավաբանորեն ճիշտ է,            |

|   |               |13) կառավարման արդյունավետության գնահատման       |

|   |               |մոտեցումները հիմնավոր է:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|55.|Ուսումնառության|Կատարել շուկայի հետազոտման և  գնահատման          |

|   |արդյունք 3     |գործողություններ                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|56.|Կատարման       |1) ճիշտ է մեկնաբանում «շուկա» հասկացությունը,    |

|   |չափանիշներ     |2) շուկայի հետազոտման անհրաժեշտությունը          |

|   |               |հիմնավորում է,                                   |

|   |               |3) շուկայի հետազոտման հիմնական ուղղությունները   |

|   |               |բացահայտում է,                                   |

|   |               |4) շուկայի հետազոտման գործընթացի փուլերը ճիշտ է  |

|   |               |բնութագրում,                                     |

|   |               |5) ըստ փուլերի շուկայի հետազոտման մեթոդների      |

|   |               |ընտրությունը հիմնավոր է,                         |

|   |               |6) շուկայական պահանջարկի ծավալի բացահայտման      |

|   |               |մոտեցումները ճիշտ է,                             |

|   |               |7) շուկայի վրա ազդող գործոնների և  գնորդի        |

|   |               |վարքագծի գնահատումը ճիշտ է,                      |

|   |               |8) շուկայական մրցակցության գնահատումը հիմնավոր է,|

|   |               |9) շուկայի հատվածավորումը իրատեսական է,          |

|   |               |10) մարքեթինգի գաղափարների (4P և  7P)            |

|   |               |նշանակությունը ճիշտ է բացահայտում,               |

|   |               |11) մարքեթինգային ռազմավարության մշակման         |

|   |               |մոտեցումները հիմնավորված է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|57.|Ուսումնառության|Բնութագրել կազմակերպության ռեսուրսները և         |

|   |արդյունք 4     |գնահատել օգտագործման արդյունավետությունը         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|58.|Կատարման       |1) կազմակերպության ռեսուրսների կազմը և           |

|   |չափանիշներ     |կառուցվածքը ճիշտ է բացահայտում,                  |

|   |               |2) կազմակերպության ռեսուրսների խմբերի միջև       |

|   |               |օպտիմալ հարաբերակցության ապահովման               |

|   |               |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |3) նյութական ռեսուրսների խմբերի տնտեսագիտական    |

|   |               |բնութագրերը ճիշտ է,                              |

|   |               |4) աշխատանքային ռեսուրսների բնութագիրը և  դրանց  |

|   |               |առնչվող ցուցանիշների մեկնաբանությունը ճիշտ է,    |

|   |               |5) աշխատանքի տեխնիկական նորմավորման էությունը    |

|   |               |ճիշտ է բացատրում, նորմաների մեծության ձևավորման  |

|   |               |մեխանիզմը ճիշտ է ներկայացնում,                   |

|   |               |6) ֆինանսական ռեսուրսների հետ կապված             |

|   |               |հասկացությունների բացատրությունը ճիշտ է,         |

|   |               |7) ֆինանսական ռեսուրսների համալրման աղբյուրների  |

|   |               |առանձնահատկությունները ճիշտ է մեկնաբանում,       |

|   |               |8) ռեսուրսների պահանջվելիք մեծության հաշվարկման  |

|   |               |մոտեցումները հիմնավոր է,                         |

|   |               |9) հիմնական կապիտալի առանձին խմբերի օգտագործման  |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |10) շրջանառու կապիտալի օգտագործման               |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |11) աշխատանքային ռեսուրսների օգտագործման         |

|   |               |արդյունավետության ցուցանիշների հաշվարկը և        |

|   |               |արդյունքների գնահատումը ճիշտ է,                  |

|   |               |12) ռեսուրսների օգտագործման վերաբերյալ պարզ      |

|   |               |վերլուծական գործողությունները և  ըստ արդյունքների|

|   |               |եզրահանգումները հիմնավոր է:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|59.|Ուսումնառության|Կատարել ծախսերի հաշվարկ, ձևավորել  ապրանքի       |

|   |արդյունք 5     |(ծառայության) գինը                               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|60.|Կատարման       |1) «ծախս» հասկացության բովանդակությունը          |

|   |չափանիշներ     |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |2) տարբերակում է ծախսերի խմբերը,                 |

|   |               |3) ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերի տեսակները և    |

|   |               |վավերապայմանները ճիշտ է ներկայացնում,            |

|   |               |4) ծախսերի տարբեր խմբերի հաշվապահական            |

|   |               |ձևակերպումները  ճիշտ է,                          |

|   |               |5) ապրանքների տարբեր տեսակների և                 |

|   |               |ծառայությունների տարբեր խմբերի համար պահանջվող   |

|   |               |ծախսերի կազմը հիմնավոր է ներկայացնում,           |

|   |               |6) ապրանքի կամ ծառայության ինքնարժեքի մեջ        |

|   |               |ներառվող ծախսերի հոդվածները ճիշտ է ներկայացնում, |

|   |               |7) ինքնարժեքի տարբեր հոդվածների մեծության        |

|   |               |հաշվարկման մեթոդաբանությունը ճիշտ է կիրառում,    |

|   |               |8) հաշվում է ապրանքի կամ ծառայության միավորի     |

|   |               |ինքնարժեքը,                                      |

|   |               |9) ինքնարժեքի իջեցման հնարավորությունները        |

|   |               |ճիշտ է գնահատում,                                |

|   |               |10) ինքնարժեք-շուկայական գին մարժայի             |

|   |               |տարբերության հիմնավորումը ճիշտ է,                |

|   |               |11) անհատական գնից շուկայական գնի անցման         |

|   |               |տրամաբանությունը բացատրում է:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|61.|Ուսումնառության|Մշակել բիզնես պլան և  գործողությունների          |

|   |արդյունք 6     |ծրագիր                                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|62.|Կատարման       |1) բիզնես գործունեության համար բիզնես պլանի      |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտությունը հիմնավորում է,                 |

|   |               |2) բիզնես պլանի բաժինների բովանդակության         |

|   |               |մեկնաբանությունները ճիշտ է,                      |

|   |               |3) բիզնես պլանի մշակման համար անհրաժեշտ          |

|   |               |ելակետային տվյալների կազմը և  ձեռք բերման        |

|   |               |աղբյուրները ճիշտ է ներկայացնում,                 |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում SWOT վերլուծություն,          |

|   |               |5) SWOT վերլուծության արդյունքները կիրառում է    |

|   |               |բիզնես պլանը մշակելու գործընթացում,              |

|   |               |6) բիզնես պլանով նախատեսվող միջոցառումները       |

|   |               |հիմնավորված է,                                   |

|   |               |7) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող               |

|   |               |գործողությունների ծրագիրը, ժամանակացույցը        |

|   |               |հիմնավոր է,                                      |

|   |               |8) բիզնես պլանի կատարումն ապահովող ռեսուրսների   |

|   |               |մեծությունները ճիշտ է սահմանվել,                 |

|   |               |9) բիզնես պլանով նախատեսված միջոցառումների       |

|   |               |իրականացման ռիսկերը և  դրանց հաղթահարման         |

|   |               |քայլերը հիմնավոր են:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|63.|Ուսումնառության|Հաշվել հարկեր, տուրքեր, կազմել ֆինանսական        |

|   |արդյունք 7     |հաշվետվություններ                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|64.|Կատարման       |1) հարկային օրենսդրության հիմնական դրույթները    |

|   |չափանիշներ     |ճիշտ է մեկնաբանում,                              |

|   |               |2) հարկային օրենսդրության հիմնական               |

|   |               |հասկացությունները ճիշտ է բացատրում,              |

|   |               |3) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը հաշվելու      |

|   |               |համար կիրառվող ելակետային ցուցանիշների հաշվարկը  |

|   |               |ճիշտ է կատարում,                                 |

|   |               |4) հարկերի և  տուրքերի մեծությունը ճիշտ է        |

|   |               |հաշվարկում,                                      |

|   |               |5) հարկերի վճարման ժամկետների գնահատումը         |

|   |               |համապատասխանում է օրենսդրության պահանջներին,     |

|   |               |6) ֆինանսական հաշվետվությունների կազմը ճիշտ է    |

|   |               |ներկայացնում,                                    |

|   |               |7) անհրաժեշտ ֆինանսական հաշվետվությունները       |

|   |               |ճիշտ է լրացնում,                                 |

|   |               |8) ստուգումների իրականացման իրավական ակտերի      |

|   |               |պահանջները ճիշտ է բացատրում,                     |

|   |               |9) ստուգումների հետ կապված տնտեսվարողի           |

|   |               |իրավունքներն ու պարտականությունները ճիշտ է       |

|   |               |ներկայացնում:                                    |

._____________________________________________________________________.

 

Աղյուսակ 2

 

Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության 0214.04.4

«Գորգագործություն և ժանյակագործություն» մասնագիտության

0214.04.03.4 «Ասեղնագործող-ժանեկագործ» որակավորման հիմնական

կրթական ծրագրի ընդհանուր մասնագիտական և հատուկ մասնագիտական

կարողությունների մոդուլներ

 

._____________________________________________________________________.

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱՍԵՂՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԺԱՆԵԿԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԸ,    |

|               ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԸ ԵՎ ՕԺԱՆԴԱԿ ՊԱՐԱԳԱՆԵՐԸ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|1. |Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-001                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|2. |Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |ասեղնագործության և  ժանեկագործության մեջ կիրառվող|

|   |               |նյութերը, գործիքները և  օժանդակ պարագաները       |

|   |               |ճանաչելու և  դրանց որակական հատկանիշները         |

|   |               |գնահատելու կարողություններ:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|3. |Մոդուլի        |18 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|4. |Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|5. |Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|6. |Ուսումնառության|Ներկայացնել ասեղնագործության և  ժանեկագործության |

|   |արդյունք 1     |համար անհրաժեշտ թելերի որակական հատկանիշները     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|7. |Կատարման       |1) տարբերակում է բուսական, կենդանական ծագման,    |

|   |չափանիշներ     |արհեստական, սինթետիկ, մետաղական և  տարբեր        |

|   |               |նյութերի համադրությամբ թելերը,                   |

|   |               |2) ճիշտ է տարբերակում թելերը ձեռագործի տարբեր    |

|   |               |տեսակների համար/ձեռագործ ասեղնագործությունների,  |

|   |               |մեքենայի ասեղնագործության, ժանեկագործության      |

|   |               |տեսակների և  կարի տարբեր տեսակների համար/,       |

|   |               |3) ներկայացնում է թելերի որակական հատկանիշները   |

|   |               |/ամրություն, հաստություն, ձգվելիություն, ոլորքի  |

|   |               |ուղղություն, ոլորքի խտություն, մանրաթելերի       |

|   |               |քանակ/,                                          |

|   |               |4) տարբերակում է թելերի գունային երանգները`      |

|   |               |գունային աղյուսակների համարներին համապատասխան,   |

|   |               |5) ներկայացնում է թելերի պահման ձևերը  աշխատանքի |

|   |               |ժամանակ և  երկարատև  պահելու դեպքում:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|8. |Ուսումնառության|Ներկայացնել ասեղնագործության համար օգտագործվող   |

|   |արդյունք 2     |գործվածքների որակական հատկանիշները               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|9. |Կատարման       |1) ճիշտ է տարբերակում գործվածքների տեսակները և   |

|   |չափանիշներ     |անվանումները,                                    |

|   |               |2) ներկայացնում է գործվածքի որակական հատկանիշները|

|   |               |ըստ գույնի կայունության, ամրության,              |

|   |               |ճմրթվելիության, մտնելիության, ձգվողականության,   |

|   |               |3) տարբերակում է գործվածքի տեսակները ըստ         |

|   |               |հյուսվածքի ձևերի  և  խտության,                   |

|   |               |4) ներկայացնում է գործվածքները պահպանելու ձևերը: |

|___|_______________|_________________________________________________|

|10.|Ուսումնառության|Ընտրել կիրառվող գործիքների տեսակները և           |

|   |արդյունք 3     |ներկայացնել դրանց որակական հատկանիշները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|11.|Կատարման       |1) տարբերակում է և  ընտրում ձեռագործի տարբեր     |

|   |չափանիշներ     |տեսակներին համապատասխանող գործիքներ` ասեղներ,    |

|   |               |հելուններ, շյուղեր, մաքոք, մեծ մաքոք, գոբենակ    |

|   |               |(ճանպարկ),                                       |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում կիրառվող գործիքների       |

|   |               |անվանումները ձեռագործի տեսակներին համապատասխան,  |

|   |               |3) ներկայացնում է գործիքների որակական            |

|   |               |հատկանիշները,                                    |

|   |               |4) պահպանում է գործիքներով աշխատելու ժամանակ     |

|   |               |անվտանգության կանոնները:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|12.|Ուսումնառության|Ընտրել ասեղնագործության և  ժանեկագործության      |

|   |արդյունք 4     |ընթացքում կիրառվող օժանդակ պարագաների տեսակները  |

|   |               |և  ներկայացնել դրանց որակական հատկանիշները       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|13.|Կատարման       |1) ներկայացնում է օժանդակ պարագաների /քարգահ,    |

|   |չափանիշներ     |կոտիկ/օղակ/, գնդասեղներ, մատնոց, մկրատներ/       |

|   |               |անհրաժեշտությունը ձեռագործի տարբեր տեսակների     |

|   |               |համար,                                           |

|   |               |2) ընտրում է օժանդակ այլ պարագաներ` թղթեր,       |

|   |               |քանոններ, կարկին, մատիտներ և  գրիչների տեսակներ, |

|   |               |բացատրում օգտագործելու ձևերը  և                  |

|   |               |անհրաժեշտությունը,                               |

|   |               |3) պահպանում է օժանդակ պարագաները կիրառելու      |

|   |               |ժամանակ անվտանգության կանոնները:                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|14.|Ուսումնառության|Ներկայացնել ձեռագործի համար կիրառվող լրացուցիչ   |

|   |արդյունք 5     |նյութերը և  զարդերը                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|15.|Կատարման       |1) ներկայացնում է ձեռագործի համար կիրառվող       |

|   |չափանիշներ     |լրացուցիչ նյութերը /կաշի, պլաստիկ, սոսնձվող      |

|   |               |կտորներ, մոմլաթ/ցելոֆան/, թաղիք/ և  դրանց        |

|   |               |կիրառման նպատակը,                                |

|   |               |2) ներկայացնում է ձեռագործի համար կիրառվող       |

|   |               |լրացուցիչ զարդերը (ուլունքներ, մանրուլունք,      |

|   |               |թիթեղ, թրթիռ, փայլուն, փնջիկներ, տրեզներ) և      |

|   |               |դրանց կիրառման նպատակը:                          |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱՆԿԱՐ ԵՎ ԳՈՒՆԱՆԿԱՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»   |

|_____________________________________________________________________|

|16.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-002                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|17.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  գծանկարի|

|   |               |և  գունանկարի տեղադրման, կառուցման, ծավալային    |

|   |               |լուծումների, շտրիխապատման, լույսի-ստվերի         |

|   |               |արտացոլման, գունային լուծումների կարողություններ:|

|___|_______________|_________________________________________________|

|18.|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|19.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|20.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|21.|Ուսումնառության|Ներկայացնել գծանկար և  գունանկար կատարելու համար |

|   |արդյունք 1     |անհրաժեշտ նյութերը և  պարագաները                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|22.|Կատարման       |1) ներկայացնում է թղթերի տեսակները նկարչության   |

|   |չափանիշներ     |տարբեր տեխնիկաների համար,                        |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում թղթերի չափսերը /ֆորմատ/,  |

|   |               |3) ներկայացնում է մատիտների և  վրձինների         |

|   |               |տեսակները,                                       |

|   |               |4) ներկայացնում է ներկերի տեսակները,             |

|   |               |5) ներկայացնում է օժանդակ նյութերի               |

|   |               |անհրաժեշտությունը,                               |

|   |               |6) նախապատրաստում է աշխատատեղը, դասավորում       |

|   |               |գործիքները և  պարագաները:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|23.|Ուսումնառության|Տեղադրել, կառուցել, շտրիխապատել գծանկարը         |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|24.|Կատարման       |1) ճիշտ է տեղադրում թղթի վրա առաջադրված          |

|   |չափանիշներ     |առարկաները,                                      |

|   |               |2) ճիշտ և  համաչափ է կառուցում առաջադրված        |

|   |               |առարկաները,                                      |

|   |               |3) ճիշտ է ստանում առարկաների ծավալը շտրիխապատման |

|   |               |միջոցով, լույսի-ստվերի, տոների և  կիսատոների     |

|   |               |զուգորդությամբ,                                  |

|   |               |4) ճիշտ է կիրառում հեռանկարչության օրենքները`    |

|   |               |պլանների խնդիրները,                              |

|   |               |5) ճիշտ է ստանում ծավալը` լույսի-ստվերի          |

|   |               |(արտացոլման) միջոցով:                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|   |Ուսումնառության|Նկարել գունանկար                                 |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|25.|Կատարման       |1) ներկայացնում է գունատեսության հասկացությունը  |

|   |չափանիշներ     |և  հիմունքները,                                  |

|   |               |2) ներկայացնում է խրոմատիկ և  ախրոմատիկ գույները,|

|   |               |գունային սպեկտրը, հիմնական և  միջանկյալ գույները,|

|   |               |չեզոք, տաք և  սառը գույները,                     |

|   |               |3) ընտրում է թուղթը, վրձինները և  համապատասխան   |

|   |               |ներկերը,                                         |

|   |               |4) նկարում է պատկերներ գունային լուծումների      |

|   |               |միջոցով:                                         |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԳԾԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՆԿԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ        |

|                  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                         |

|_____________________________________________________________________|

|26.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-003                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|27.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |գծագրության կարողություններ, մասնագիտական        |

|   |               |նկարչության հատուկ հմտություններ:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|28.|Մոդուլի        |30 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|29.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|30.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|31.|Ուսումնառության|Ներկայացնել գծագրության համար անհրաժեշտ          |

|   |արդյունք 1     |գործիքները, պարագաները և  դրանք կիրառելու ձևերը  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|32.|Կատարման       |1) ներկայացնում է գծագրական թղթերի տեսակները և   |

|   |չափանիշներ     |չափսերը (գծագրական, միլիմետրական) և  դրանց հետ   |

|   |               |աշխատելու ձևը,                                   |

|   |               |2) ներկայացնում է քանոնների տեսակները (քանոններ, |

|   |               |անկյունային քանոններ, կորաքանոն),                |

|   |               |3) ներկայացնում է մատիտների տեսակները,           |

|   |               |կարկինները, գծագրական տուփը,                     |

|   |               |4) ներկայացնում է օժանդակ պարագաները /գծագրական  |

|   |               |տախտակ, ռետին, սրիչ/,                            |

|   |               |5) ներկայացնում է գործիքների, մատիտների պահման   |

|   |               |եղանակները:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|33.|Ուսումնառության|Կառուցել գծագրեր                                 |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|34.|Կատարման       |1) ներկայացնում գծերի տեսակները և  նշանակությանը,|

|   |չափանիշներ     |2) գծագրում է պրոյեկցիոն հարթություններ և        |

|   |               |առանցքներ,                                       |

|   |               |3) գծագրում է առարկայի երեք տեսքերը,             |

|   |               |4) կառուցում է առարկայի եռաչափ պատկերը           |

|   |               |աքսիոնոմետրիայի սկզբունքներով,                   |

|   |               |5) կատարում է շրջանագծի բաժանումը հավասար մասերի,|

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում մասշտաբ հասկացությունը:   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|35.|Ուսումնառության|Կառուցել պատկերների համաչափություններ            |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|36.|Կատարման       |1) ներկայացնում է համաչափություն հասկացությունը  |

|   |չափանիշներ     |և  համաչափության տեսակները (սիմետրիա և           |

|   |               |ասիմետրիա, հայելային, առանցքային,                |

|   |               |հայելաառանցքային),                               |

|   |               |2) կառուցում է պատկերների համաչափություններ ըստ  |

|   |               |տեսակի:                                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|37.|Ուսումնառության|Ներկայացնել զարդանախշերի հորինվածքների տեսակները |

|   |արդյունք 4     |և  գծագրել դրանք                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|38.|Կատարման       |1) ներկայացնում է զարդանախշերի հորինվածքների     |

|   |չափանիշներ     |տեսակները,                                       |

|   |               |2) գծագրում է վարդադրվագային զարդանախշեր,        |

|   |               |3) գծագրում է ժապավենաձև  զարդանախշեր,           |

|   |               |4) գծագրում է ցանցային զարդանախշեր,              |

|   |               |5) ընտրում է և  գծագրում երկրաչափական            |

|   |               |զարդանախշերի տարրերը,                            |

|   |               |6) ընտրում է և  գծագրում բուսական զարդանախշերի   |

|   |               |տարրերը,                                         |

|   |               |7) ընտրում է և  գծագրում կենդանական              |

|   |               |զարդապատկերների տարրերը:                         |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷՍՔԻԶԻ ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱՅԻ ԿԱՌՈՒՑՈՒՄ ԵՎ ԳՈՒՆԱՅԻՆ        |

|    ԼՈՒԾՈՒՄ, ԷՍՔԻԶԸ ԳՈՐԾՎԱԾՔԻՆ ՓՈԽԱՆՑԵԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»           |

|_____________________________________________________________________|

|39.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-004                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|40.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել  էսքիզի, |

|   |               |կոմպոզիցիա կառուցելու, էսքիզի գունային լուծման ու|

|   |               |էսքիզը գործվածքին փոխանցելու կարողություններ:    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|41.|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|42.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք է|

|   |պահանջները     |ուսումնասիրած լինի ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-002 «Գծանկար և   |

|   |               |գունանկար կատարելու կարողություններ» և           |

|   |               |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-001 «Ասեղնագործության և             |

|   |               |ժանեկագործության նյութերը, գործիքները և  օժանդակ |

|   |               |պարագաները» մոդուլները:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|43.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|46.|Ուսումնառության|Ներկայացնել զարդարվեստի, զարդանախշերի և          |

|   |արդյունք 1     |զարդապատկերների տեսակներն ու նշանակությունը      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|47.|Կատարման       |1) ներկայացնում է զարդարվեստի տեսակները, ոճերը,  |

|   |չափանիշներ     |2) ներկայացնում է զարդարվեստի դերը համաշխարհային |

|   |               |մշակույթի զարգացման մեջ,                         |

|   |               |3) ներկայացնում է հայկական զարդարվեստի           |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |4) նկարագրում է հայկական ասեղնագործության        |

|   |               |հիմնական դպրոցների գեղազարդարանքի                |

|   |               |առաձնահատկությունները,                           |

|   |               |5) ներկայացնում է զարդապատկերների, զարդանախշերի  |

|   |               |տեսակներն ու անվանումները:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|48.|Ուսումնառության|Կառուցել և  գունավորել կոմպոզիցիա                |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|49.|Կատարման       |1) ներկայացնում է կոմպոզիցիա կառուցելու          |

|   |չափանիշներ     |սկզբունքները,                                    |

|   |               |2) ներկայացնում է բնանկարի, նատյուրմորտի,        |

|   |               |դիմանկարի, կենցաղային և  պատմական ժանրերի        |

|   |               |կոմպոզիցիա կառուցելու սկզբունքները, ներկայացնում |

|   |               |է հայկական մանրանկարչության կոմպոզիցիա,          |

|   |               |3) համադրում և  կառուցում է երկրաչափական,        |

|   |               |բուսական, կենդանական տարրերը կոմպոզիցիայի մեջ,   |

|   |               |4) գունավորում է կոմպոզիցիան:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|50.|Ուսումնառության|Մշակել էսքիզը ասեղնագործության համար             |

|   |արդյունք 3     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|51.|Կատարման       |1) էսքիզը մշակում է և  վերածում ասեղնագործության |

|   |չափանիշներ     |գծագրի (հարթակարի տեսակների համար),              |

|   |               |2) էսքիզը վերածում է խաչկար ասեղնգործության      |

|   |               |գծագրի` ըստ վանդակների (միլիմետրանոց թղթի վրա    |

|   |               |ձեռքով նախշերը ստանալու ձևով  կամ հատուկ         |

|   |               |համակարգչային ծրագրերով):                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|52.|Ուսումնառության|Փոխանցել էսքիզը գործվածքին                       |

|   |արդյունք 4     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|53.|Կատարման       |1) ընտրում է էսքիզը գործվածքին փոխանցելու        |

|   |չափանիշներ     |անհրաժեշտ եղանակը համապատասխան կարատեսակի համար, |

|   |               |2) ընտրում է անհրաժեշտ օժանդակ պարագաները էսքիզի |

|   |               |փոխանցումը կատարելու համար,                      |

|   |               |3) կատարում է էսքիզի փոխանցում թափանցիկ թղթին,   |

|   |               |4) կատարում է թափանցիկ և  պատճենահանման թղթի     |

|   |               |տեղադրում գործվածի վրա,                          |

|   |               |5) կատարում է շուլալակարով կամ գնդասեղներով      |

|   |               |ամրացումը գործվածքին,                            |

|   |               |6) կատարում է էսքիզի ճիշտ փոխանցում գործվածքին,  |

|   |               |7) կատարում է լույսի ազդեցությամբ էսքիզի         |

|   |               |փոխանցումը գործվածքին:                           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐՈՎ ԴԻԶԱՅՆ ՍՏԵՂԾԵԼՈՒ ԵՎ        |

|                  ԽՄԲԱԳՐԵԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                        |

|_____________________________________________________________________|

|54.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-005                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|55.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |համակարգչային ծրագրի հիմնական վահանակների        |

|   |               |վերաբերյալ գիտելիքներ, համակարգչային ծրագրով     |

|   |               |դիզայն ստեղծելու և  խմբագրելու կարողություններ:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|56.|Մոդուլի        |24 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|57.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ պետք չեն:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|58.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|59.|Ուսումնառության|Ներկայացնել համակարգչային ծրագրի կիրառումը       |

|   |արդյունք 1     |մեքենայական ասեղնագործության համար               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|60.|Կատարման       |1) ճիշտ է բացում ծրագիրը,                        |

|   |ափանիշներ      |2) ճիշտ է ներկայացնում հիմնական վահանակները,     |

|   |               |3) ճիշտ է մուտքագրում պատրաստի դիզայնը,          |

|   |               |4) ճիշտ է ֆորմատավորում և  պահպանում դիզայնը,    |

|   |               |5) ճիշտ է ներկայացնում խմբագրման հրամանները,     |

|   |               |6) ճիշտ է ներկայացնում կութերի տեսակների         |

|   |               |վահանակները,                                     |

|   |               |7) ճիշտ է ներկայացնում կութերի հատկությունները:  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|61.|Ուսումնառության|Ստեղծել և  խմբագրել ասեղնագործության դիզայնը     |

|   |արդյունք 2     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|62.|Կատարման       |1) ճիշտ է պտտում և  տեղափոխում պատրաստի դիզայնը, |

|   |չափանիշներ     |2) ստուգում է դիզայնի կութերի հատկությունները և  |

|   |               |գույների քանակը,                                 |

|   |               |3) փոխում է պատրաստի դիզայնի գույները և  գույների|

|   |               |հերթականությունը,                                |

|   |               |4) ճիշտ է մուտքագրում տարրական գրաֆիկական նկարը, |

|   |               |5) ճիշտ է ընտրում կութերի տեսակներն ըստ          |

|   |               |համապատասխան նկարի,                              |

|   |               |6) ճիշտ է ստեղծում և  պահպանում դիզայնը:         |

|_____________________________________________________________________|

|     ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ԾՐԱԳՐՈՎ ՄԵՔԵՆԱՅԱԿԱՆ            |

|          ԱՍԵՂՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                 |

|_____________________________________________________________________|

|63.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-006                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|64.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |համակարգչային մեքենասարքավորումների տեխնիկական   |

|   |               |բնութագրման և  շահագործման հմտություններ,        |

|   |               |ծանոթացնել օգտագործվող նյութերի տեսակներին ու    |

|   |               |ասեղնագործության տեխնոլոգիային:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|65.|Մոդուլի        |72 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|66.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք  |

|   |պահանջները     |է ուսումնասիրած լինի ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-005            |

|   |               |«Համակարգչային ծրագրով դիզայն ստեղծելու և        |

|   |               |խմբագրելու կարողություններ» մոդուլը:             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|67.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման      |արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |կարգը          |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|68.|Ուսումնառության|Ներկայացնել համակարգչային մեքենասարքավորումների  |

|   |արդյունք 1     |տեխնիկական բնութագիրը և  շահագործումը            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|69.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում համակարգչային             |

|   |չափանիշներ     |մեքենասարքավորումների տեսակները,                 |

|   |               |2) ճիշտ է ներկայացնում մեքենասարքավորումների     |

|   |               |տեխնիկական բնութագիրը,                           |

|   |               |3) միացնում է մեքենան, ճիշտ է լիցքավորում և      |

|   |               |տեղադրում մաքոքը,                                |

|   |               |4) ճիշտ է կարգավորում մեքենասարքավորման          |

|   |               |ռեժիմները,                                       |

|   |               |5) ճիշտ է թելում մեքենան,                        |

|   |               |6) ճիշտ է մուտքագրում դիզայնը,                   |

|   |               |7) ճիշտ է տեղադրում գործվածքը և  անհրաժեշտ       |

|   |               |նյութերը, ամրացնում օղակի մեջ, տեղադրում մեքենայի|

|   |               |սարքին,                                          |

|   |               |8) պահպանում է անվտանգության կանոնները:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|70.|Ուսումնառության|Ներկայացնել և  ընտրել թելերի և  կայունացուցիչների|

|   |արդյունք 2     |տեսակները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|71.|Կատարման       |1) ճիշտ է ընտրում և  ներկայացնում թելերի         |

|   |չափանիշներ     |տեսակները,                                       |

|   |               |2) ճիշտ է ընտրում և  ներկայացնում                |

|   |               |կայունացուցիչների տեսակները և  հատկությունները,  |

|   |               |3) ճիշտ է ընտրում և  ներկայացնում                |

|   |               |կայունացուցիչները գործվածքին և  օղակին ամրացնելու|

|   |               |տարբերակները:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|72.|Ուսումնառության|Կատարել համակարգչային ծրագրով մեքենայական        |

|   |արդյունք 3     |ասեղնագործություն                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|73.|Կատարման       |1) ճիշտ է ընտրում  տրիկոտաժե գործվածքի համար     |

|   |չափանիշներ     |համապատասխան թելերը, կայունացուցիչները, ասեղները,|

|   |               |2) ճիշտ է կատարում տրիկոտաժե գործվածքի վրա       |

|   |               |ասեղնագործությունը,                              |

|   |               |3) ճիշտ է ընտրում բարակ, թափանցիկ, նուրբ         |

|   |               |գործվածքների համար համապատասխան թելերը,          |

|   |               |կայունացուցիչները, ասեղները,                     |

|   |               |4) ճիշտ է կատարում բարակ, թափանցիկ, նուրբ        |

|   |               |գործվածքների վրա ասեղնագործությունը,             |

|   |               |5) ճիշտ է ընտրում բնական և  արհեստական կաշիների  |

|   |               |համար համապատասխան թելերը, կայունացուցիչները,    |

|   |               |ասեղները,                                        |

|   |               |6) ճիշտ է կատարում բնական և  արհեստական կաշիների |

|   |               |վրա ասեղնագործությունը,                          |

|   |               |7) ճիշտ է ընտրում խավավոր գործվածքների համար     |

|   |               |համապատասխան թելերը, կայունացուցիչները, ասեղները,|

|   |               |8) ճիշտ է կատարում խավավոր գործվածքների վրա      |

|   |               |ասեղնագործությունը,                              |

|   |               |9) ճիշտ է կատարում ասեղնագործության տարբեր       |

|   |               |տեսակները` կտրտովի, ապլիկացիա, ժանյակ և  այլն:   |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՁԵՌԱԳՈՐԾ ԱԱՍԵՂՆԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ՊԱՐԶ ԵՎ ԲԱՐԴ         |

|            ԿԱՐԱՏԵՍԱԿՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ»                  |

|_____________________________________________________________________|

|74.|Մոդուլի դասիչը |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-007                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|75.|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել          |

|   |               |ասեղնագործության մեջ կիրառվող պարզ և  բարդ       |

|   |               |կարատեսակներ կատարելու կարողություններ և         |

|   |               |հմտություններ:                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|76.|Մոդուլի        |60 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|77.|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար ուսանողը պետք  |

|   |պահանջները     |է ուսումնասիրած լինի ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-001            |

|   |               |«Ասեղնագործության և  ժանեկագործության նյութերը,  |

|   |               |գործիքները և  օժանդակ պարագաները» մոդուլը և      |

|   |               |ԱՍՂ-ԺՆԳ-4-20-004 «Էսքիզի կոմպոզիցիայի կառուցում  |

|   |               |և  գունային լուծում, էսքիզը գործվածքին փոխանցելու|

|   |               |կարողություններ» մոդուլը:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|78.|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար նախատեսված կատարման չափանիշների  |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|79.|Ուսումնառության|Կատարել ձեռքի ասեղնագործության պարզ կարատեսակներ |

|   |արդյունք 1     |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|80.|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում պարզ կարատեսակների        |

|   |չափանիշներ     |անվանումները, տարբերակում է մեկը մյուսից,        |

|   |               |բնութագրում է առանձնահատկությունները (շուլալ,    |

|   |               |ցողունակար, շղթայակար, օղակար, պատկար, խաչմերուկ |

|   |               |կար, պարզ խաչկար, դարձկար (ետկար), մեքենակար,    |

|   |               |պարզ հարթակար, սարդակար, փաթաթովի հանգուցավոր    |

|   |               |կարեր, ուլունքով ասեղնագործություն, եղևնակար,    |

|   |               |բրինձ, վերադիր կարեր, միացնող կարեր, պարզ        |

|   |               |թելքաշ), նվազագույնը 10 անվանում,                |

|   |               |2) ընտրում է գործվածքը, թելը, գործիքները, օժանդակ|

|   |               |պարագաները տվյալ կարատեսակը կատարելու համար,     |

|   |               |3) ճիշտ է կատարում պարզ կարատեսակները` պահպանելով|

|   |               |համաչափությունը, նվազագույնը 10 տեսակ,           |

|   |               |4) ճիշտ է ամրացնում թելը կտորին ասեղնագործության |

|   |               |սկզբում և  աշխատանքը ավարտելուց հետո:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|81.|Ուսումնառության|Կատարել ձեռքի ասեղնագործության բարդ              |

|   |արդյունք 2     |կարատեսակներ` ընտրելով նվազագույնը 2 տեսակ       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|82.|Կատարման       |1) տարբերակում է բարդ կարատեսակներով արված       |

|   |չափանիշներ     |ասեղնագործությունները, ներկայացնում է            |

|   |               |անվանումները, բնութագրում է յուրաքանչյուրի       |

|   |               |առանձնահատկությունները (Այնթապի թելքաշ, Որֆայի   |

|   |               |հարթակար, Մարաշի հյուսված կար, Մարաշի հարթակար,  |

|   |               |Սվազի համրովի ասեղնագործություն, գեղարվեստական   |

|   |               |հարթակար, հարթակարի այլ տեսակներ, ոսկեթել        |

|   |               |ասեղնագործության տեսակներ, համրովի               |

|   |               |ասեղնագործության կարատեսակներ, Վանի կար,         |

|   |               |շարակար, վերադիր ասեղնագործության տեսակներ,      |

|   |               |կտրտովի ասեղնագործության տեսակներ),              |

|   |               |2) ընտրում է 2 բարդ կարատեսակ և  ասեղնագործում   |

|   |               |նախշերը,                                         |

|   |               |3) ընտրում է գործվածքը, թելերը, գործիքները,      |

|   |               |օժանդակ պարագաները տվյալ բարդ կարատեսակը         |

|   |               |կատարելու համար, նախապատրաստում է աշխատատեղը,    |

|   |               |4) գծագիրը կամ էսքիզը փոխանցում է կտորին, իսկ    |

|   |               |համրովի ասեղնագործությունների դեպքում կատարում   |

|   |               |հատահաշիվ,                                       |

|   |               |5) ընտրած բարդ կարատեսակի ասեղնագործությունը     |

|   |               |կատարում է անթերի,                               |

|   |               |6) կատարում է աշխատանքի վերջնամշակումը:          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|83.|Ուսումնառության|Ներկայացնել պարզ և  բարդ կարատեսակների կիրառման  |

|   |արդյունք 3     |բնագավառները: Կատարել ասեղնագործություն ընտրած   |

|   |               |բնագավառում                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|84.|Կատարման       |1) ներկայացնում է ասեղնագործության կիրառման      |

|   |չափանիշներ     |բնագավառները,                                    |

|   |               |2) ասեղնագործում է հագուստի վրա  զարդանախշեր     |

|   |               |և  պատկերներ, կատարում է աշխատանքի բոլոր փուլերը`|

|   |               |ընտրելով կարատեսակներ, թելեր, գույներ, ճիշտ      |

|   |               |տեղադրելով զարդանախշերը,                         |

|   |               |3) ասեղնագործում է կենցաղային տարբեր իրերի վրա   |

|   |               |(սփռոց, թաշկինակ, ծածկոց, տակդիր, վարագույր,     |

|   |               |անկողնային պարագաներ, պայուսակներ, գրպանիկներ,   |

|   |               |հուշանվերներ, դեկորատիվ տարբեր իրեր),            |

|   |               |4) կատարում է պարզ և  բարդ կարատեսակներով        |

|   |               |գեղարվեստական աշխատանքներ, արդյունքում ստանալով  |

|   |               |ասեղնագործ նկար, գորգ, կամ պատի զարդ (պանո),     |

|   |               |5) կատարում է ասեղնագործ աշխատանքի               |

|   |               |վերջնամշակումը:                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

 

----------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
11.09.2020
N 33-Ն
Հրաման