ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ
9 դեկտեմբերի 2019 թվականի N 27-Ն
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶԱՅՆԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
(6-րդ մաս)
|___|_______________|_________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՔՍՏԻԼ ԴԻԶԱՅՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|496|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-043 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|497|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել |
| | |դիզայնի մեջ` տեքստիլ դիզայն ճյուղի ստեղծման և |
| | |զարգացման ուղին և դրա միջոցով զարգացնել |
| | |մտածելակերպը, ուսումնասիրման և պրակտիկ կատարման |
| | |մեթոդները, ձևերը, նրանց փուլային կատարման |
| | |սխեման, հմտությունները և կարողությունները, |
| | |ինչպես նաև ստեղծագործական ինքնատիպության |
| | |ամրապնդումը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|498|Մոդուլի |54 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|499|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|500|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարարման մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|501|Ուսումնառության|Ներկայացնել դիզայնի, տեքստիլ բաժնի կոմպոզիցիոն |
| |արդյունք 1 |ուսումնասիրման և պրակտիկ կատարման մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|502|Կատարման |1) ներկայացնում է կոմպոզիցիայի կառուցվածքի |
| |չափանիշներ |և գունաբանության հիմունքները, |
| | |2) ներկայացնում և տիրապետում է հորինվածքի |
| | |(կոմպոզիցիա) առանձնահատկություններին` |
| | |կրկնվելու և մակերես ստեղծելու պահանջին, |
| | |3) ներկայացնում է ցանցային կառուցվածք, մեկ |
| | |մոդուլի միջոցով` ռիթմիկ, հավասարակշռված, |
| | |կրկնվող (ռապպորտ) հորինվածքի հիման վրա: |
| | |Տարատեսակ շարվածքներ, ուղիղ, հայելանման, |
| | |կենտրոնական առանցքի շուրջը պտտվող, ֆրիզային և |
| | |անընդհատ նոր ձևեր ստեղծելով, |
| | |4) ներկայացնում է հորինվածքները, ստեղծվելով |
| | |երկրաչափական, բիոնիկ ոճավորում` բուսական, |
| | |կենդանական, մարդկային մոտիվներով, |
| | |5) ներկայացնում և օգտագործում է ոճավորումը, |
| | |կոմպոզիցիոն կառուցվածքի շարվածքի միջոցով, |
| | |ստանալով մակերես: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|503|Ուսումնառության|Ստեղծում է Էսքիզ և նախագիծ` պահպանելով փուլային |
| |արդյունք 2 |կատարման, հաջորդականությունը և |
| | |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|504|Կատարման |1) կիրառում է նախագծային ուսուցման մեթոդական |
| |չափանիշներ |ձևերը և կատարում է զարդապատկերների նախանկարներ,|
| | |կիրառելով զարդարվեստի գեղագիտական |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |2) մշակում է կատարման մեթոդական սխեման: Էսքիզի |
| | |մեջ կարևորելով ռիթմը, կառուցվածքը և շարվածքը, |
| | |որը ստեղծում է արխիտեկտոնիկ դասավորություն |
| | |հարթությունում, |
| | |3) ինքնուրույն կատարում է թեմայի ընտրություն և |
| | |կոմպոզիցիայի էսքիզի ստեղծում` միատոն և գունային|
| | |տարբերակներով, |
| | |4) Էսքիզը փոխանցում է նյութի (կտորի) վրա, սառը և |
| | |տաք բատիկ, դաջազարդման տեխնիկա, ձեռքով |
| | |գեղարվեստական նկարազարդում (ռոսպիս), շոլկոգրաֆիա,|
| | |պրինտային և այլ տարատեսակ միջոցներով: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|505|Ուսումնառության|Ներկայացնում է կտորի նկարազարդման (ռոսպիս) |
| |արդյունք 3 |զարգացումը, դրա պատմությունը, հիմնական |
| | |խնդիրներն ու կիրառումը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|506|Կատարման |1) ներկայացնում է կտորի նկարազարդումը` որպես |
| |չափանիշներ |զարդային կիրառական արվեստ, ազգային արմատներն |
| | |ու ավանդույթները, |
| | |2) ներկայացնում և կիրառում է կտորի |
| | |նկարազարդումը` ինտերյերի դիզայնի և հագուստի |
| | |դիզայնի բնագավառում, |
| | |3) տիրապետում է կտորի վրա նկարազարդում և |
| | |դրոշմազարդ անելու հմտություններին ու |
| | |կարողություններին, կոմպոզիցիոն խնդիրների |
| | |լուծման և տարատեսակ միջոցների, հիմնական |
| | |տեխնիկաների օգտագործմանը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|507|Ուսումնառության|Կատարել հորինվածքներ` երկրաչափական, |
| |արդյունք 4 |զարդամոտիվային, ոճավորված, ֆրիզային, կրկնվող |
| | |կամ ռապպորտային |
|___|_______________|_________________________________________________|
|508|Կատարման |1) ներկայացնում և օգտագործում է նկարազարդում |
| |չափանիշներ |(ռոսպիս) հագուստի էլեմենտների, կոստյումների, |
| | |աքսեսուարների, կոմպոզիցիաների առանձնահատուկ |
| | |լուծումների, տեխնիկական հնարքների օգտագործման, |
| | |գույների կոլորիստիկայի լուծման` երեքից չորս |
| | |գույնի սահմանատակում, |
| | |2) ներկայացնում է կոմպոզիցիոն խնդիրների լուծման |
| | |առանձնահատկությունները` գծապատկերի խարակտերի, |
| | |ռիթմի, հավասարակշռության, ինչպես նաև մասշտաբների|
| | |վերաբերյալ, |
| | |3) իրականացնում է կիրառական իրերի ձևավորում |
| | |զարդամոտիվներով կիրառելով զարդարվեստի լավագույն |
| | |նմուշների կրկնօրինակումներից ձեռք բերած |
| | |կարողությունները, |
| | |4) իրականացնում է հագուստի էլեմենտների, |
| | |կոստյումների, աքսեսուարների նկարազարդում |
| | |օգտագործելով կոմպոզիցիոն, տեխնիկական գունային |
| | |լուծումներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|509|Ուսումնառության|Կատարել կտորի վրա նկարազարդում և դրոշմազարդ |
| |արդյունք 5 |տարատեսակ միջոցներով |
|___|_______________|_________________________________________________|
|510|Կատարման |1) կատարում է զարդապատկերներով հորինվածքներ |
| |չափանիշներ |կիրառելով զարդարվեստի և ժողովրդական արհեստների |
| | |կատարողական հմտություններն ու |
| | |օրինաչափությունները, |
| | |2) կարողանում է ստեղծագործել պանոներ ճիշտ |
| | |կառուցելով կոմպոզիցիան և ընտրելով գունային |
| | |գամման, |
| | |3) տիրապետում է կտորի ձևավորման և կատարման |
| | |նյութերին, վերջնարդյունք ստանալու համար` կտոր |
| | |(մետաքս, շիֆոն), շարժական շրջանակ, կտորի |
| | |ներկեր, դեկոլա, պերեո, վրձիններ, ռեզերվ, |
| | |վատման, մատիտ, կոճգամ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|511|Ուսումնառության|Կատարել բատիկ (սառը և տաք տեխնիկա), պահպանելով |
| |արդյունք 6 |կոմպոզիցիայի տարատեսակ ձևերը և ոճերը, նյութի |
| | |հետ աշխատելու առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|512|Կատարման |1) ներկայացնում է դիզայն նախագծման մեթոդը |
| |չափանիշներ |բիոնիկական ուսումնասիրության հիմքով, |
| | |2) կարողանում է օգտագործել բատիկ ինտերիերում, |
| | |ձևավորելով պանոներ, կատարված խառը տեխնիկայով, |
| | |3) ներկայացնում է բատիկ տեխնիկայի տեսակները, |
| | |տիրապետելով ամենաշատ օգտագործվող տեխնիկային` |
| | |սառը բատիկ, տիրապետելով նյութի նրբություններին, |
| | |կտորի, մետաքսի, բամբակի և ներկերի օգտագործման |
| | |պահանջներին, ռեզերվի կատարողականությանը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊՐԱԿՏԻԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՆՅՈՒԹԻ ՎՐԱ» |
|_____________________________________________________________________|
|513|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-044 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|514|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել |
| | |կարողություններ մանրակերտի առանձնահատկությունների|
| | |և նյութատեխնիկական միջոցների կիրառման |
| | |վերաբերյալ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|515|Մոդուլի |42 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|516|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|517|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|518|Ուսումնառության|Բացահայտել մանրակերտի պատրաստման միջոցով |
| |արդյունք 1 |նախագծվող իրի ծավալագոյացման հիմնախնդիրները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|519|Կատարման |1) ներկայացնում է անհրաժեշտ գործիքներ, |
| |չափանիշներ |սարքավորումներ գործնական աշխատանքների |
| | |կատարման համար, |
| | |2) բացահայտում է մանրակերտի պատրաստման |
| | |միջոցով նախագծվող իրի ծավալագոյացման |
| | |հիմնախնդիրները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|520|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի տարատեսակները, |
| |արդյունք 2 |առանձնահատկությունները և տեխնիկական հնարքները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|521|Կատարման |1) ներկայացնում է մանրակերտի տարատեսակները, |
| |չափանիշներ |2) ներկայացնում է մանրակերտի տարատեսակների |
| | |պատրաստման ծավալային և գունային արտահայտման |
| | |առանձնահատկությունները, |
| | |3) ներկայացնում է նյութերի առանձին և համատեղ |
| | |օգտագործման, մշակման, հարդարման, հավաքման |
| | |տեխնիկական հնարքները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|522|Ուսումնառության|Ներկայացնել տեխնոլոգիական ժամանակակից |
| |արդյունք 3 |հնարքները և աշխատանքային գործընթացները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|523|Կատարման |1) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստման |
| |չափանիշներ |տեխնոլոգիական ժամանակակից հնարքները, |
| | |2) դասակարգում է մանրակերտի կատարման ժամանակ |
| | |աշխատանքային գործընթացը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|524|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման մասշտաբային |
| |արդյունք 4 |խնդիրները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|525|Կատարման |1) ներկայացնում և հիմնավորում է մանրակերտի |
| |չափանիշներ |պատրաստման մասշտաբային խնդիրները, |
| | |2) իրականացնում է աշխատանքային գծագրերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|526|Ուսումնառության|Ներկայացնել արտադրական տարբեր ոլորտների |
| |արդյունք 5 |տեխնիկական հնարավորությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|527|Կատարման |1) ներկայացնում է ավարտված մանրակերտը, |
| |չափանիշներ |2) իրականացնում է ավարտված մանրակերտի |
| | |մատուցման տարբերակները և ձևերը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԻՈՆԻԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԱՐՎԵՍՏՈՒՄ» |
|_____________________________________________________________________|
|528|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-045 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|529|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել |
| | |բիոնիկան` որպես բնության կենդանական և բուսական |
| | |աշխարհի առանձնահատկությունները բացահայտող |
| | |գիտություն: Ներկայացնել կենդանի բնության |
| | |կոնստրուկցիաների և ծավալների, տեխնոլոգիական |
| | |պրոցեսների պրակտիկ կիրառման հնարավորությունները, |
| | |ճարտարապետության, դիզայնի և տեխնիկայի |
| | |բնագավառում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|530|Մոդուլի |18 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|531|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-036 «Բիոնիկական |
| | |ուսումնասիրության հիմքով նախագծային |
| | |առաջարկների իրականացում» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|532|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|533|Ուսումնառության|Ներկայացնել բիոնիկան` որպես բնության կենդանական |
| |արդյունք 1 |և բուսական աշխարհի առանձնահատկությունները |
| | |ուսումնասիրող գիտություն |
|___|_______________|_________________________________________________|
|534|Կատարման |1) ներկայացնում է բիոնիկան և նրա |
| |չափանիշներ |առանձնահատկությունները` որպես բնության |
| | |կենդանական և բուսական աշխարհի գիտություն, |
| | |2) հիմնավորում է բիոնիկայի գիտական |
| | |վերլուծության և ֆունկցիոնալ կիրառման |
| | |սկզբունքները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|535|Ուսումնառության|Ներկայացնել կենդանի բնության կոնստրուկցիաների |
| |արդյունք 2 |և ծավալների, տեխնոլոգիական գործընթացների |
| | |կիրառման հնարավորությունները տեխնիկայում, |
| | |ճարտարապետությունում և դիզայնում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|536|Կատարման |1) ներկայացնում է կենդանի բնության |
| |չափանիշներ |կոնստրուկցիաները և ծավալները, |
| | |2) պարզաբանում է բիոնիկական հիմքով տեխնոլոգիական |
| | |պրոցեսների կիրառման հնարավորությունները, |
| | |3) ներկայացնում է գիտական հիմքի վրա կիրառման |
| | |ինքնատիպությունը տեխնիկայում, |
| | |ճարտարապետությունում և դիզայնում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|537|Ուսումնառության|Ներկայացնել գիտականորեն հիմնավորված բիոնիկական |
| |արդյունք 3 |հետազոտական ուղղությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|538|Կատարման |1) ներկայացնում է կենդանի համակարգերի |
| |չափանիշներ |ֆունկցիոնալ սկզբունքի ուսումնասիրությունը, |
| | |2) ներկայացնում է կենդանի օրգանների կերպարների |
| | |ճանաչողական սկզբունքներին ուղղված հետազոտում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱԳՈՒՍՏԻ ԵՎ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ» |
|_____________________________________________________________________|
|539|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-046 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|540|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողներին ծանոթացնել |
| | |ազգային հագուստի հորինվածքին և նորաձևության |
| | |հիմունքներին, կառուցվածքային |
| | |առանձնահատկությունների և հագուստի |
| | |գեղարվեստական մոդելավորման վերաբերյալ տեսական |
| | |գիտելիքներին ու գործնական հմտություններին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|541|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|542|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-043 «Տեքստիլ դիզայն» |
| | |մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|543|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|544|Ուսումնառության|Ներկայացնել ազգային հագուստի դերը |
| |արդյունք 1 |զարդակիրառական արվեստում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|545|Կատարման |1) սահմանում է ազգային հագուստի նպատակը, |
| |չափանիշներ |խնդիրները և զարգացման հեռանկարները, |
| | |2) բացատրում է ազգային հագուստի կառուցվածքը |
| | |և տեխնոլոգիան, |
| | |3) ներկայացնում է ազգային հագուստի և ժամանակակից|
| | |հագուստի կառուցվածքի զարգացման |
| | |օրինաչափությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|546|Ուսումնառության|Ներկայացնել ազգային հագուստը որպես ստեղծագործական|
| |արդյունք 2 |երևակայության աղբյուր |
|___|_______________|_________________________________________________|
|547|Կատարման |1) ներկայացնում է գործվածքների նկարազարդման, |
| |չափանիշներ |ոճավորման, կոնստրուկտավորման տեխնոլոգիաները, |
| | |2) դրսևորում է ստեղծագործական նախանկարների |
| | |կատարման հմտություններ, |
| | |3) սահմանում է ստեղծագործական, տեխնիկական կամ |
| | |կիրառական մոդելավորման հետազոտման մեթոդները, |
| | |4) տիրապետում է ազգային հագուստի և նորաձևության |
| | |ձևաստեղծման հմտություններին և հորինվածքային |
| | |առանձնահատկություններին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|548|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայկական զարդարվեստի |
| |արդյունք 3 |օրինաչափությունները ազգային հագուստի |
| | |հորինվածքներում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|549|Կատարման |1) ներկայացնում է զարդանախշերի տեսակները, դրանց |
| |չափանիշներ |իմաստաբանությունը ազգային հագուստի հորինվածքում, |
| | |2) ներկայացնում է ազգային հագուստի զարդանախշերը |
| | |(ծիսային, գունային և նշանային համակարգեր): |
|___|_______________|_________________________________________________|
|550|Ուսումնառության|Ներկայացնել Հայաստանի տարբեր տարածաշրջանների |
| |արդյունք 4 |ազգային հագուստը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|551|Կատարման |1) ներկայացնում է Թիմարի կամ Մոկսի կանանց և |
| |չափանիշներ |տղամարդկանց տարազների ավանդական ձևերը և |
| | |ժամանակակից զգեստում նրանց արտացոլումները, |
| | |2) ներկայացնում է Վասպուրականի կանանց և |
| | |տղամարդկանց տարազները (Վան, Շատախ (Թաղ) և այլն) |
| | |3) ներկայացնում է Սյունիք-Արցախի կանանց և |
| | |տղամարդկանց տարազները (Նախիջևան, Սիսիան, |
| | |Ելիզավետապոլ (Գանձակ)) |
| | |4) ներկայացնում է Արարատյան հովտի կանանց և |
| | |տղամարդկանց տարազները (Երևան, Ալեքսանդրապոլ |
| | |(Գյումրի)): |
| | |5) ներկայացնում է Ջավախքի և Լոռու կանանց ու |
| | |տղամարդկանց տարազները |
| | |6) կատարում է Երևանի տարազի ընդօրինակում և |
| | |ժամանակակից ոճավորում: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ԵՎ ԿԻՐԱՌՄԱՆ |
| ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|552|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-047 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|553|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել |
| | |մանրակերտի պատրաստման համար օգտագործվող դասական |
| | |և ժամանակակից նյութերը, պարզաբանել դրանց |
| | |կիրառման հնարավորությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|554|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|555|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|556|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|557|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման դասական, |
| |արդյունք 1 |անցյալում կիրառվող նյութերն իրենց |
| | |առանձնահատկություններով |
|___|_______________|_________________________________________________|
|558|Կատարման |1) ներկայացնում է վատմանը որպես նյութ և |
| |չափանիշներ |կատարում մանրակերտի պարզ աշխատանք, |
| | |2) ներկայացնում է ստվարաթուղթը իր հաստ և բարակ |
| | |տարատեսակներով և կատարում պարզ ծավալային |
| | |աշխատանք, |
| | |3) ներկայացնում է պլաստիլինը` պատրաստելով |
| | |պարզ ծավալային մոդել, |
| | |4) կատարում է գիպսե դետալի մշակման աշխատանք, |
| | |5) ներկայացնում է փայտը և կատարում փոքրիկ |
| | |էլեմենտի կոնստրուկտիվ կամ ծավալային աշխատանք, |
| | |6) ներկայացնում է պոլիստիրոլը (պլաստմասսա) և |
| | |պատրաստում պլաստիկ լուծումով աշխատանք, |
| | |7) ներկայացնում է մանրակերտի հավաքման սոսինձներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|559|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման ժամանակակից |
| |արդյունք 2 |նյութերը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|560|Կատարման |1) ներկայացնում է պոլիվինիլխլորիդը իր գունային |
| |չափանիշներ |և ամրության տարատեսակներով, |
| | |2) ներկայացնում է օրգանական ապակին իր գունային, |
| | |ֆակտուրային և հաստության տեսակներով, |
| | |3) ներկայացնում է տարբեր ֆիզիկական |
| | |հատկություններով պլաստիկ և օրգանական նյութեր, |
| | |4) ներկայացնում է տարբեր ամրության փրփրանյութեր |
| | |և իրականացնում փորձնական աշխատանք, |
| | |5) ներկայացնում է լամինատե ծածկույթով տարբեր |
| | |հաստությունների նյութեր, |
| | |6) ներկայացնում է սիլիկատային ապակու |
| | |տարատեսակներ, |
| | |7) ներկայացնում է բազմագույն կպչուն թաղանթներ, |
| | |8) ներկայացնում է տարբեր նյութերի միացման |
| | |համար նախատեսված տարատեսակ սոսինձներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|561|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման |
| |արդյունք 3 |նախապատրաստական գործընթացը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|562|Կատարման |1) ներկայացնում է հանձնարարված առաջադրանքի |
| |չափանիշներ |վերջնական էսքիզը, |
| | |2) ներկայացնում է հանձնարարված առաջադրանքի |
| | |գծագիրը, |
| | |3) նախապատրաստում է էսքիզով նախատեսված նյութեր, |
| | |4) նախապատրաստում է աշխատանքի համար |
| | |անհրաժեշտ գործիքները, |
| | |5) նախապատրաստում է առաջադրանքի համար |
| | |անհրաժեշտ առանձին դետալներ, |
| | |6) գրանցում է աշխատանքային գործընթացի |
| | |հաջորդականությունը, |
| | |7) իրականացնում է առաջադրանքի պատրաստումը` |
| | |նյութով նշված հաջորդականությամբ: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԼԱԿԱՏԻ ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|563|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-048 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|564|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |պլակատի պահանջների, կիրառման ոլորտների և |
| | |առանձնահատկությունների` որպես գրաֆիկական |
| | |դիզայնի կարևորագույն տարրի մասին,: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|565|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|566|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-025 «Արվեստի պատմություն |
| | |և քաղաքակրթություն» մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|567|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|568|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի գրաֆիկական պահանջները և |
| |արդյունք 1 |կատարման համար օգտագործվող նյութերի |
| | |անհրաժեշտությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|569|Կատարման |1) ներկայացնում է պլակատի կատարման գրաֆիկական |
| |չափանիշներ |պահանջները` պարզ, ընկալելի, ընթերցելի և |
| | |ընդգծված, |
| | |2) իրականացնում է պլակատի կոմպոզիցիոն և կատարման|
| | |խնդիրների վերլուծություն, |
| | |3) նախապատրաստում է պլակատի կատարման համար |
| | |նյութեր և գործիքներ, |
| | |4) կատարում է պլակատի գունագրաֆիկական և |
| | |կոմպոզիցիոն լուծումների էսքիզներ, |
| | |5) ծանոթանում է պլակատի կատարման հրատարակչական |
| | |պահանջներին և չափերին, |
| | |6) կատարում է պլակատի ավարտական աշխատանք` ձեռքով,|
| | |գուաշ նյութով, |
| | |7) կատարում է պլակատի ավարտական աշխատանք |
| | |ապլիկացիոն և ֆոտո մոնտաժման եղանակով, |
| | |8) օգտագործում է ներկի օդափչման եղանակ` պլակատի |
| | |կատարման ժամանակ, |
| | |9) իրականացնում է պլակատի էսքիզը համակարգչային |
| | |Photo shop և Coel DRAW ծրագրերով: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|570|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի գրաֆիկական տեսակների |
| |արդյունք 2 |առանձնահատկությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|571|Կատարման |1) օգտագործում է գեղարվեստական պլակատի պահանջները|
| |չափանիշներ |և առանձնահատկությունները, |
| | |2) իրականացնում է գովազդային պլակատի |
| | |հնարավորությունները և պահանջները, |
| | |3) ներկայացնում է լրատվական պլակատը և նրա |
| | |ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները, |
| | |4) կատարում է շրիֆտային պլակատ և պրակտիկ |
| | |աշխատանք, |
| | |5) իրականացնում է ֆոտո պլակատի պահանջները և |
| | |կատարում պրակտիկ աշխատանք: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|572|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի կիրառման հիմնական |
| |արդյունք 3 |ոլորտները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|573|Կատարման |1) ներկայացնում է պլակատի կիրառման հիմնական |
| |չափանիշներ |ոլորտները` գովազդային, լրատվական, թեմատիկ, |
| | |գեղարվեստական, քաղաքական, |
| | |2) ներկայացնում է գովազդային ոլորտում |
| | |պլակատի պահանջները և խնդիրները, |
| | |3) ներկայացնում է պլակատի դերը ֆիրմային ոճի |
| | |գրաֆիկական էլեմենտների շարքում, |
| | |4) ներկայացնում է ինֆորմացիոն պլակատի կիրառման |
| | |հնարավորությունները` ցուցահանդես, մշակութային և |
| | |սպորտային միջոցառումների մատուցում, ազգային |
| | |տոների ու ծրագրերի իրականացման, հրատապ հարցերի |
| | |տեղեկացում, |
| | |5) ներկայացնում է պլակատի հրատարակման ժամանակակից|
| | |հնարավորությունները |
| | |6) ներկայացնում է քաղաքային միջավայրում պլակատի |
| | |և գրաֆիկական պաստառի տեղադրման ձևերը և |
| | |պահանջները: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՆՏՐՈՂԱԿԱՆ (ԷՍՔԻԶԱՅԻՆ) ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ |
| ՊԱՐԶ ՆՅՈՒԹԵՐՈՎ» |
|_____________________________________________________________________|
|574|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-049 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|575|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |էսքիզային մանրակերտի պատրաստման անհրաժեշտության |
| | |և պահանջների մասին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|576|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|577|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|578|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման |
| | |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|579|Ուսումնառության|Ներկայացնել փնտրողական (էսքիզային) մանրակերտի |
| |արդյունք 1 |պատրաստման անհրաժեշտությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|580|Կատարման |1) ներկայացնում է ավարտված ճշտված էսքիզները, |
| |չափանիշներ |2) ներկայացնում է պատրաստվող մոդելի մանրամասն |
| | |չափագրումը և գաբարիտային գծագրերը, |
| | |3) իրականացնում է առաջադրանքի գունագրաֆիկական |
| | |լուծումները, |
| | |4) իրականացնում է աշխատանքի կատարման մասշտաբային |
| | |հաշվարկներ, |
| | |5) ներկայացնում է առաջադրանքի մանրակերտի |
| | |փորձնական էսքիզային կատարման անհրաժեշտությունը, |
| | |առաջադրանքի ծավալի, մասշտաբի, գունային |
| | |լուծումների ճշտման նպատակով: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|581|Ուսումնառության|Ներկայացնել փնտրողական (էսքիզային) մանրակերտի |
| |արդյունք 2 |պատրաստման պահանջները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|582|Կատարման |1) կիրառում է ճիշտ ընտրված նյութեր, |
| |չափանիշներ |2) ապահովում է պատրաստվող մանրակերտի էսքիզային |
| | |ճշտությունը, |
| | |3) ապահովում է մանրակերտի չափերի ճշտությունը |
| | |գծագրերի համապատասխան, |
| | |4) ներկայացնում է տարբեր ամրության փրփրանյութեր |
| | |և իրականացնում փորձնական աշխատանք, |
| | |5) ապահովում է մանրակերտի գունագրաֆիկական և |
| | |ֆակտորային լուծումների ճշտությունը ըստ էսքիզի, |
| | |6) ապահովում է առաջադրանքի ծավալային ընկալման |
| | |հնարավորությունը, |
| | |7) ապահովում է նախագծային խնդիրների վերլուծության|
| | |հնարավորությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|583|Ուսումնառության|Ներկայացնել պարզ նյութերի կիրառման |
| |արդյունք 3 |հնարավորությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|584|Կատարման |1) կիրառում է մանրակերտի պատրաստման բոլոր |
| |չափանիշներ |պարզ, դասական նյութերը, |
| | |2) օգտագործում է նյութերը իրենց ֆիզիկական |
| | |հատկություններով, |
| | |3) նախապատրաստում է վատմանը հարթային և ծավալային|
| | |լուծումների իրականացման համար, |
| | |4) ներկայացնում է վատմանը և ստվարաթուղթը |
| | |ծալքային, մակերեսային, ծավալային, հանգուցային |
| | |լուծումներ ստանալու համար, |
| | |5) ներկայացնում է պլաստիլինը որպես ծավալային |
| | |լուծումներ ապահովող նյութ, |
| | |6) դասակարգում է բոլոր նյութերը ըստ իրենց |
| | |ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունների և |
| | |հնարավորությունների, |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՎԱԼԱՅԻՆ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐՈՎ ԻՐԻ ՄԱՍՇՏԱԲԱՅԻՆ ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ |
| ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՆՅՈՒԹԵՐՈՎ» |
|_____________________________________________________________________|
|585|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-050 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|586|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ |
| | |ծավալային իրի ավարտական մանրակերտի պատրաստման |
| | |պահանջների և ժամանակակից նյութերի կիրառման |
| | |հնարավորությունների մասին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|587|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|588|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-035 «Արխիտոկտոնիկա» |
| | |մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|589|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|590|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծավալային եռաչափ մոդելի (մանրակերտի) |
| |արդյունք 1 |պատրաստման պահանջները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|591|Կատարման |1) ներկայացնում է նախագծի (առաջադրանքի) վերջնական|
| |չափանիշներ |լուծման բոլոր տվյալները, |
| | |2) ապահովում է նախագծի վերջնական ծավալային |
| | |լուծման գրաֆիկական տեսքը, |
| | |3) ապահովում է նախագծի փնտրողական մոդելների, |
| | |էսքիզային մանրակերտի նմուշները և լուսանկարները, |
| | |4) ապահովում է նյութերի ճիշտ ընտրություն, |
| | |5) ներկայացնում է մասշտաբային լուծումների |
| | |հաշվարկի հիմնավորում, |
| | |6) ապահովում է պատրաստված մանրակերտի ցուցադրման |
| | |պահանջները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|592|Ուսումնառության|Ներկայացնել ժամանակակից նյութերի կիրառման |
| |արդյունք 2 |հնարավորությունները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|593|Կատարման |1) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի |
| |չափանիշներ |ֆիզիկական հնարավորությունները, |
| | |2) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի ծավալային |
| | |և հարթային լուծումներ ապահովելու անսահմանափակ |
| | |հնարավորությունները, |
| | |3) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի գունային |
| | |և ֆակտորային հնարավորությունները, |
| | |4) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի |
| | |համատեղ օգտագործման հնարավորությունը, |
| | |5) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի |
| | |կայունությունը և դիմացկունությունը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|594|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման մասշտաբային |
| |արդյունք 3 |լուծումները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|595|Կատարման |1) ներկայացնում է 1:1 մասշտաբով` իրական |
| |չափանիշներ |չափով պատրաստվող մանրակերտի պահանջները, |
| | |2) ներկայացնում է մեծացնող մասշտաբի |
| | |հնարավորությունները, |
| | |3) ներկայացնում է փոքրացնող մասշտաբի |
| | |հնարավորությունները, |
| | |4) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստման |
| | |ժամանակ մասշտաբների կիրառման կարևորությունը, |
| | |5) ներկայացնում է պատրաստվող մանրակերտի |
| | |չափերի հաշվարկներ տարբեր մասշտաբներով: |
|_____________________________________________________________________|
|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԱԿԵՐՏՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ, ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ |
| ՁԵՎԵՐՆ ՈՒ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ» |
|_____________________________________________________________________|
|596|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-051 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|597|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել |
| | |պրակտիկ աշխատանքի ընթացքում տարբեր նյութերի, |
| | |մշակման հարդարման, հավաքման ձևերի ու |
| | |մեթոդների կիրառումը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|598|Մոդուլի |36 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|599|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է |
| |պահանջները |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-035 «Արխիտոկտոնիկա» |
| | |մոդուլը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|600|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման |
| | |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|601|Ուսումնառության|Ներկայացնել կարծր նյութերի մշակման, |
| |արդյունք 1 |հարդարման, հավաքման ձևերը և մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|602|Կատարման |1) ներկայացնում է մետաղների հաստոցային մշակման` |
| |չափանիշներ |կտրման, տաշման, հղկման, փայլեցման ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է պլաստմասսայով պատրաստված |
| | |դետալների հավաքման, երեսպատման, մշակման տարբեր |
| | |եղանակները, |
| | |3) ներկայացնում է փայտով պատրաստված դետալների |
| | |երեսպատման, մշակման, հարդարման ձևերը, |
| | |4) ներկայացնում է տարբեր նյութերից դետալների |
| | |հավաքման, սոսնձման, մեխանիկական միացման տարբեր |
| | |եղանակներ: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|603|Ուսումնառության|Ներկայացնել տարբեր նյութերով պատրաստված |
| |արդյունք 2 |մանրակերտի արտաքին հարդարման ձևերը և |
| | |մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|604|Կատարման |1) ներկայացնում է մանրակերտի ակրիլ ներկերով |
| |չափանիշներ |երեսպատման ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է ացետոնային ներկերով մանրակերտի |
| | |երեսպատման տարբերակներ, |
| | |3) ներկայացնում է մակերեսների երեսպատման |
| | |տեխնիկան` վրձնով, սպունգով, փչման եղանակով, |
| | |4) ներկայացնում է մակերեսների մածուկներով մշակման|
| | |ձևերը, |
| | |5) ներկայացնում է հարդարման նյութերի քիմիական |
| | |հատկությունները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|605|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի հավաքման ձևերը և |
| |արդյունք 3 |մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|606|Կատարման |1) ներկայացնում է մանրակերտի առանձին |
| |չափանիշներ |դետալների պատրաստման ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստի դետալների |
| | |հավաքման տարբերակը, |
| | |3) ներկայացնում է գաբարիտային մեծ չափեր ունեցող |
| | |մանրակերտի բլոկային հավաքման ձևերը, |
| | |4) ներկայացնում է ֆունկցիոնալ մանրակերտի |
| | |հանգույցների շարժունակության ապահովումը, |
| | |5) ներկայացնում է մանրակերտի լուսային, ձայնային, |
| | |էֆեկտների ապահովման մեթոդները և ձևերը, |
| | |6) ներկայացնում է ցուցադրական մանրակերտի |
| | |տակդիրի պատրաստման պահանջները և ձևերը: |
|_____________________________________________________________________|
| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷՐԳՈՆՈՄԻԿԱ ԵՎ ՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ» |
|_____________________________________________________________________|
|607|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-052 |
|___|_______________|_________________________________________________|
|608|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է` ծանոթացնել «Էրգոնոմիկայի» |
| | |գիտական հիմքերին և դիզայն նախագծային |
| | |հիմնախնդիրներում նրա կիրառման անհրաժեշտությանը, |
| | |էրգոնոմիկայի զարգացման հիմնական փուլերին և |
| | |բաղադրիչ մասերին: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|609|Մոդուլի |18 ժամ |
| |տևողությունը | |
|___|_______________|_________________________________________________|
|610|Մուտքային |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական |
| |պահանջները |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|611|Մոդուլի |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր |
| |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների |
| | |բավարար մակարդակի ապահովումն է: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|612|Ուսումնառության|Ներկայացնել «Էրգոնոմիկայի» գիտական հիմքերը և |
| |արդյունք 1 |դիզայն նախագծային հիմնախնդիրներում նրա |
| | |կարևորությունը |
|___|_______________|_________________________________________________|
|613|Կատարման |1) ներկայացնում է «Էրգոնոմիկայի» գիտական |
| |չափանիշներ |հիմքերը դիզայն նախագծային բոլոր ոլորտներում, |
| | |2) ներկայացնում է նրա կարևորությունը մարդ-իր, |
| | |մարդ-միջավայր, մարդ-արտադրություն |
| | |փոխհարաբերություններում, |
| | |3) իրականացնում է նախագծված և արտադրված իրերի ու|
| | |նախատիպերի էրգոնոմիկական ֆունկցիոնալ |
| | |վերլուծություն: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|614|Ուսումնառության|Ներկայացնել նախագծվող օբյեկտի էրգոնոմիկական |
| |արդյունք 2 |հետազոտման հիմնավորումը և հաշվարկները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|615|Կատարման |1) ճիշտ է ներկայացնում նախագծվող օբյեկտի |
| |չափանիշներ |էրգոնոմիկական հետազոտման սկզբունքները և |
| | |մասնագիտական հիմնախնդիրները, |
| | |2) ներկայացնում է էրգոնոմիկան որպես մասնագիտական |
| | |կրթամասի կարևոր առարկա, |
| | |3) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի զարգացման հիմնական|
| | |փուլերը, |
| | |4) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի զարգացման |
| | |հիմնական բաղադրիչ մասերը: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|616|Ուսումնառության|Ներկայացնել էրգոնոմիկական հետազոտությունների |
| |արդյունք 3 |և խնդիրների լուծման մեթոդները |
|___|_______________|_________________________________________________|
|617|Կատարման |1) ներկայացնում է էրգոնոմիկական |
| |չափանիշներ |հետազոտությունների տեսական և պրակտիկ ձևերը, |
| | |2) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի խնդիրների |
| | |լուծման լաբորատոր և գործնական մեթոդները: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|618|Ուսումնառության|Ներկայացնել էրգոնոմիկայի գիտական հիմնավորում |
| |արդյունք 4 |պահանջող նախագծային ոլորտները (աշխատանքային |
| | |տեղի կազմակերպում, կենցաղային, գրասենյակային |
| | |սարքավորումներ, միջավայրի կազմակերպում, |
| | |արտադրական սարքավորումներ): |
|___|_______________|_________________________________________________|
|619|Կատարման |1) բացատրում է դիզայնի նախագծային ոլորտներում |
| |չափանիշներ |էրգոնոմիկայի գիտական վերլուծության պահանջները, |
| | |2) բացատրում է նախագծային ոլորտները |
| | |էրգոնոմիկական տեսանկյունից: |
|___|_______________|_________________________________________________|
|620|Ուսումնառության|Ներկայացնել գույնի կիրառման գիտական |
| |արդյունք 5 |հիմնավորումը նշված բոլոր նախագծային |
| | |օբյեկտներում |
|___|_______________|_________________________________________________|
|621|Կատարման |1) ներկայացնում է գույնի կիրառման հիմնական |
| |չափանիշներ |պահանջները, |
| | |2) ներկայացնում է գույնը որպես էմոցիոնալ - |
| | |գեղագիտական փոխազդման գործոն, |
| | |3) հիմնավորում է գույնը տեսողական ինֆորմացիայի |
| | |միջոցների համակարգում: |
|___|_______________|_________________________________________________|
---------------------------------------------------------------------
ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում