Սեղմել Esc փակելու համար:
ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01....
Քարտային տվյալներ

Տեսակ
Գործում է
Ընդունող մարմին
Ընդունման ամսաթիվ
Համար

Ստորագրման ամսաթիվ
ՈՒժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
ՈՒժը կորցնելու ամսաթիվ
Ընդունման վայր
Սկզբնաղբյուր

Ժամանակագրական տարբերակ Փոփոխություն կատարող ակտ

Որոնում:
Բովանդակություն

Հղում իրավական ակտի ընտրված դրույթին X
irtek_logo
 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶ ...

 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ,
ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ ՀՐԱՄԱՆ

 

9 դեկտեմբերի 2019 թվականի N 27-Ն

 

ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ 0212.01.5 «ԴԻԶԱՅՆ» ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ 0212.01.01.5 «ԴԻԶԱՅՆԵՐ» ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

(6-րդ մաս)

 

|___|_______________|_________________________________________________|

|              ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՏԵՔՍՏԻԼ ԴԻԶԱՅՆ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|496|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-043                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|497|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել      |

|   |               |դիզայնի մեջ` տեքստիլ դիզայն ճյուղի ստեղծման և    |

|   |               |զարգացման ուղին և  դրա միջոցով զարգացնել         |

|   |               |մտածելակերպը, ուսումնասիրման և  պրակտիկ կատարման |

|   |               |մեթոդները, ձևերը,  նրանց փուլային կատարման       |

|   |               |սխեման, հմտությունները և  կարողությունները,      |

|   |               |ինչպես նաև  ստեղծագործական ինքնատիպության        |

|   |               |ամրապնդումը:                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|498|Մոդուլի        |54 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|499|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|500|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարարման մակարդակի ապահովումն է:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|501|Ուսումնառության|Ներկայացնել դիզայնի, տեքստիլ բաժնի կոմպոզիցիոն   |

|   |արդյունք 1     |ուսումնասիրման և  պրակտիկ կատարման մեթոդները     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|502|Կատարման       |1) ներկայացնում է կոմպոզիցիայի կառուցվածքի       |

|   |չափանիշներ     |և  գունաբանության հիմունքները,                   |

|   |               |2) ներկայացնում և  տիրապետում է հորինվածքի       |

|   |               |(կոմպոզիցիա) առանձնահատկություններին`            |

|   |               |կրկնվելու և  մակերես ստեղծելու պահանջին,         |

|   |               |3) ներկայացնում է   ցանցային կառուցվածք, մեկ     |

|   |               |մոդուլի միջոցով` ռիթմիկ, հավասարակշռված,         |

|   |               |կրկնվող (ռապպորտ) հորինվածքի հիման վրա:          |

|   |               |Տարատեսակ շարվածքներ, ուղիղ, հայելանման,         |

|   |               |կենտրոնական առանցքի շուրջը պտտվող, ֆրիզային և    |

|   |               |անընդհատ նոր ձևեր  ստեղծելով,                    |

|   |               |4) ներկայացնում է հորինվածքները, ստեղծվելով      |

|   |               |երկրաչափական, բիոնիկ ոճավորում` բուսական,        |

|   |               |կենդանական, մարդկային մոտիվներով,                |

|   |               |5) ներկայացնում և  օգտագործում է ոճավորումը,     |

|   |               |կոմպոզիցիոն կառուցվածքի շարվածքի միջոցով,        |

|   |               |ստանալով մակերես:                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|503|Ուսումնառության|Ստեղծում է Էսքիզ և  նախագիծ` պահպանելով փուլային |

|   |արդյունք 2     |կատարման, հաջորդականությունը և                   |

|   |               |առանձնահատկությունները                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|504|Կատարման       |1) կիրառում է նախագծային ուսուցման մեթոդական     |

|   |չափանիշներ     |ձևերը  և  կատարում է զարդապատկերների նախանկարներ,|

|   |               |կիրառելով զարդարվեստի գեղագիտական                |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |2) մշակում է կատարման մեթոդական սխեման: Էսքիզի   |

|   |               |մեջ կարևորելով  ռիթմը, կառուցվածքը և  շարվածքը,  |

|   |               |որը ստեղծում է արխիտեկտոնիկ դասավորություն       |

|   |               |հարթությունում,                                  |

|   |               |3) ինքնուրույն կատարում է թեմայի ընտրություն և   |

|   |               |կոմպոզիցիայի էսքիզի  ստեղծում` միատոն և  գունային|

|   |               |տարբերակներով,                                   |

|   |               |4) Էսքիզը փոխանցում է նյութի (կտորի) վրա, սառը և |

|   |               |տաք բատիկ, դաջազարդման տեխնիկա,  ձեռքով          |

|   |               |գեղարվեստական նկարազարդում (ռոսպիս), շոլկոգրաֆիա,|

|   |               |պրինտային և  այլ տարատեսակ միջոցներով:           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|505|Ուսումնառության|Ներկայացնում է կտորի նկարազարդման (ռոսպիս)       |

|   |արդյունք 3     |զարգացումը, դրա պատմությունը, հիմնական           |

|   |               |խնդիրներն ու կիրառումը:                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|506|Կատարման       |1) ներկայացնում է կտորի նկարազարդումը` որպես     |

|   |չափանիշներ     |զարդային կիրառական արվեստ, ազգային արմատներն     |

|   |               |ու ավանդույթները,                                |

|   |               |2) ներկայացնում և  կիրառում է կտորի              |

|   |               |նկարազարդումը` ինտերյերի դիզայնի և  հագուստի     |

|   |               |դիզայնի բնագավառում,                             |

|   |               |3) տիրապետում է կտորի  վրա նկարազարդում և        |

|   |               |դրոշմազարդ անելու հմտություններին ու             |

|   |               |կարողություններին, կոմպոզիցիոն խնդիրների         |

|   |               |լուծման և  տարատեսակ միջոցների, հիմնական         |

|   |               |տեխնիկաների օգտագործմանը:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|507|Ուսումնառության|Կատարել հորինվածքներ` երկրաչափական,              |

|   |արդյունք 4     |զարդամոտիվային, ոճավորված, ֆրիզային, կրկնվող     |

|   |               |կամ ռապպորտային                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|508|Կատարման       |1) ներկայացնում և  օգտագործում է նկարազարդում    |

|   |չափանիշներ     |(ռոսպիս) հագուստի էլեմենտների, կոստյումների,     |

|   |               |աքսեսուարների, կոմպոզիցիաների առանձնահատուկ      |

|   |               |լուծումների, տեխնիկական հնարքների օգտագործման,   |

|   |               |գույների կոլորիստիկայի լուծման` երեքից չորս      |

|   |               |գույնի սահմանատակում,                            |

|   |               |2) ներկայացնում է կոմպոզիցիոն խնդիրների լուծման  |

|   |               |առանձնահատկությունները` գծապատկերի խարակտերի,    |

|   |               |ռիթմի, հավասարակշռության, ինչպես նաև  մասշտաբների|

|   |               |վերաբերյալ,                                      |

|   |               |3) իրականացնում է կիրառական իրերի ձևավորում      |

|   |               |զարդամոտիվներով կիրառելով զարդարվեստի լավագույն  |

|   |               |նմուշների կրկնօրինակումներից ձեռք բերած          |

|   |               |կարողությունները,                                |

|   |               |4) իրականացնում է հագուստի էլեմենտների,          |

|   |               |կոստյումների, աքսեսուարների նկարազարդում         |

|   |               |օգտագործելով կոմպոզիցիոն, տեխնիկական գունային    |

|   |               |լուծումներ:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|509|Ուսումնառության|Կատարել կտորի վրա նկարազարդում և  դրոշմազարդ     |

|   |արդյունք 5     |տարատեսակ միջոցներով                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|510|Կատարման       |1) կատարում է զարդապատկերներով հորինվածքներ      |

|   |չափանիշներ     |կիրառելով զարդարվեստի և  ժողովրդական արհեստների  |

|   |               |կատարողական  հմտություններն ու                   |

|   |               |օրինաչափությունները,                             |

|   |               |2) կարողանում  է ստեղծագործել պանոներ ճիշտ       |

|   |               |կառուցելով կոմպոզիցիան և  ընտրելով գունային      |

|   |               |գամման,                                          |

|   |               |3) տիրապետում է կտորի ձևավորման  և  կատարման     |

|   |               |նյութերին, վերջնարդյունք ստանալու համար` կտոր    |

|   |               |(մետաքս, շիֆոն), շարժական շրջանակ, կտորի         |

|   |               |ներկեր, դեկոլա, պերեո, վրձիններ, ռեզերվ,         |

|   |               |վատման, մատիտ, կոճգամ:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|511|Ուսումնառության|Կատարել բատիկ (սառը և  տաք տեխնիկա), պահպանելով  |

|   |արդյունք 6     |կոմպոզիցիայի տարատեսակ ձևերը  և  ոճերը, նյութի   |

|   |               |հետ աշխատելու առանձնահատկությունները             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|512|Կատարման       |1) ներկայացնում է դիզայն նախագծման մեթոդը        |

|   |չափանիշներ     |բիոնիկական ուսումնասիրության հիմքով,             |

|   |               |2) կարողանում է օգտագործել բատիկ ինտերիերում,    |

|   |               |ձևավորելով  պանոներ, կատարված խառը տեխնիկայով,   |

|   |               |3) ներկայացնում է բատիկ տեխնիկայի տեսակները,     |

|   |               |տիրապետելով ամենաշատ օգտագործվող տեխնիկային`     |

|   |               |սառը բատիկ, տիրապետելով նյութի նրբություններին,  |

|   |               |կտորի, մետաքսի, բամբակի և  ներկերի օգտագործման   |

|   |               |պահանջներին, ռեզերվի կատարողականությանը:         |

|_____________________________________________________________________|

|        ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊՐԱԿՏԻԿ ԱՇԽԱՏԱՆՔ ՆՅՈՒԹԻ ՎՐԱ»              |

|_____________________________________________________________________|

|513|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-044                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|514|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողի մոտ ձևավորել      |

|   |               |կարողություններ մանրակերտի առանձնահատկությունների|

|   |               |և  նյութատեխնիկական միջոցների կիրառման           |

|   |               |վերաբերյալ:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|515|Մոդուլի        |42 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|516|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|517|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|518|Ուսումնառության|Բացահայտել մանրակերտի պատրաստման միջոցով         |

|   |արդյունք 1     |նախագծվող իրի ծավալագոյացման հիմնախնդիրները      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|519|Կատարման       |1) ներկայացնում է անհրաժեշտ գործիքներ,           |

|   |չափանիշներ     |սարքավորումներ գործնական աշխատանքների            |

|   |               |կատարման համար,                                  |

|   |               |2) բացահայտում է մանրակերտի պատրաստման           |

|   |               |միջոցով նախագծվող իրի ծավալագոյացման             |

|   |               |հիմնախնդիրները:                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|520|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի տարատեսակները,            |

|   |արդյունք 2     |առանձնահատկությունները և  տեխնիկական հնարքները   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|521|Կատարման       |1) ներկայացնում է մանրակերտի տարատեսակները,      |

|   |չափանիշներ     |2) ներկայացնում է մանրակերտի տարատեսակների       |

|   |               |պատրաստման ծավալային և  գունային արտահայտման     |

|   |               |առանձնահատկությունները,                          |

|   |               |3) ներկայացնում է նյութերի առանձին և  համատեղ    |

|   |               |օգտագործման, մշակման, հարդարման, հավաքման        |

|   |               |տեխնիկական հնարքները:                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|522|Ուսումնառության|Ներկայացնել տեխնոլոգիական ժամանակակից            |

|   |արդյունք 3     |հնարքները և  աշխատանքային գործընթացները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|523|Կատարման       |1) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստման          |

|   |չափանիշներ     |տեխնոլոգիական ժամանակակից հնարքները,             |

|   |               |2) դասակարգում է մանրակերտի կատարման ժամանակ     |

|   |               |աշխատանքային գործընթացը:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|524|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման մասշտաբային    |

|   |արդյունք 4     |խնդիրները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|525|Կատարման       |1) ներկայացնում և  հիմնավորում է մանրակերտի      |

|   |չափանիշներ     |պատրաստման մասշտաբային խնդիրները,                |

|   |               |2) իրականացնում է աշխատանքային գծագրերը:         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|526|Ուսումնառության|Ներկայացնել արտադրական տարբեր ոլորտների          |

|   |արդյունք 5     |տեխնիկական հնարավորությունները                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|527|Կատարման       |1) ներկայացնում է ավարտված մանրակերտը,           |

|   |չափանիշներ     |2) իրականացնում է ավարտված մանրակերտի            |

|   |               |մատուցման տարբերակները և  ձևերը:                 |

|_____________________________________________________________________|

|       ՄՈԴՈԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԲԻՈՆԻԿԱՆ ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԱՐՎԵՍՏՈՒՄ»              |

|_____________________________________________________________________|

|528|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-045                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|529|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել      |

|   |               |բիոնիկան` որպես բնության կենդանական և  բուսական  |

|   |               |աշխարհի առանձնահատկությունները բացահայտող        |

|   |               |գիտություն: Ներկայացնել կենդանի բնության         |

|   |               |կոնստրուկցիաների և  ծավալների, տեխնոլոգիական     |

|   |               |պրոցեսների պրակտիկ կիրառման հնարավորությունները, |

|   |               |ճարտարապետության, դիզայնի և  տեխնիկայի           |

|   |               |բնագավառում:                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|530|Մոդուլի        |18 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|531|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ  անհրաժեշտ է   |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-036 «Բիոնիկական           |

|   |               |ուսումնասիրության հիմքով նախագծային              |

|   |               |առաջարկների իրականացում» մոդուլը:                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|532|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|533|Ուսումնառության|Ներկայացնել բիոնիկան` որպես բնության կենդանական  |

|   |արդյունք 1     |և  բուսական աշխարհի առանձնահատկությունները       |

|   |               |ուսումնասիրող գիտություն                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|534|Կատարման       |1) ներկայացնում է բիոնիկան և  նրա                |

|   |չափանիշներ     |առանձնահատկությունները` որպես բնության           |

|   |               |կենդանական և  բուսական աշխարհի գիտություն,       |

|   |               |2) հիմնավորում է բիոնիկայի գիտական               |

|   |               |վերլուծության և  ֆունկցիոնալ կիրառման            |

|   |               |սկզբունքները:                                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|535|Ուսումնառության|Ներկայացնել կենդանի բնության կոնստրուկցիաների    |

|   |արդյունք 2     |և  ծավալների, տեխնոլոգիական գործընթացների        |

|   |               |կիրառման հնարավորությունները տեխնիկայում,        |

|   |               |ճարտարապետությունում և  դիզայնում                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|536|Կատարման       |1) ներկայացնում է կենդանի բնության               |

|   |չափանիշներ     |կոնստրուկցիաները և  ծավալները,                   |

|   |               |2) պարզաբանում է բիոնիկական հիմքով տեխնոլոգիական |

|   |               |պրոցեսների կիրառման հնարավորությունները,         |

|   |               |3) ներկայացնում է գիտական հիմքի վրա կիրառման     |

|   |               |ինքնատիպությունը տեխնիկայում,                    |

|   |               |ճարտարապետությունում և  դիզայնում:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|537|Ուսումնառության|Ներկայացնել գիտականորեն հիմնավորված բիոնիկական   |

|   |արդյունք 3     |հետազոտական ուղղությունները                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|538|Կատարման       |1) ներկայացնում է կենդանի համակարգերի            |

|   |չափանիշներ     |ֆունկցիոնալ սկզբունքի ուսումնասիրությունը,       |

|   |               |2) ներկայացնում է կենդանի օրգանների կերպարների   |

|   |               |ճանաչողական սկզբունքներին ուղղված հետազոտում:    |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱԳՈՒՍՏԻ ԵՎ ՆՈՐԱՁԵՎՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐ»   |

|_____________________________________________________________________|

|539|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-046                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|540|Մոդուլի նպատակը|Մոդուլի նպատակն է սովորողներին ծանոթացնել        |

|   |               |ազգային հագուստի հորինվածքին և  նորաձևության     |

|   |               |հիմունքներին, կառուցվածքային                     |

|   |               |առանձնահատկությունների և  հագուստի               |

|   |               |գեղարվեստական մոդելավորման վերաբերյալ տեսական    |

|   |               |գիտելիքներին ու գործնական հմտություններին:       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|541|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|542|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-043 «Տեքստիլ դիզայն»      |

|   |               |մոդուլը:                                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|543|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|544|Ուսումնառության|Ներկայացնել ազգային հագուստի դերը                |

|   |արդյունք 1     |զարդակիրառական արվեստում                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|545|Կատարման       |1) սահմանում է ազգային հագուստի նպատակը,         |

|   |չափանիշներ     |խնդիրները և  զարգացման հեռանկարները,             |

|   |               |2) բացատրում է ազգային հագուստի կառուցվածքը      |

|   |               |և  տեխնոլոգիան,                                  |

|   |               |3) ներկայացնում է ազգային հագուստի և  ժամանակակից|

|   |               |հագուստի կառուցվածքի զարգացման                   |

|   |               |օրինաչափությունները:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|546|Ուսումնառության|Ներկայացնել ազգային հագուստը որպես ստեղծագործական|

|   |արդյունք 2     |երևակայության  աղբյուր                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|547|Կատարման       |1) ներկայացնում է գործվածքների նկարազարդման,     |

|   |չափանիշներ     |ոճավորման, կոնստրուկտավորման տեխնոլոգիաները,     |

|   |               |2) դրսևորում  է ստեղծագործական նախանկարների      |

|   |               |կատարման հմտություններ,                          |

|   |               |3) սահմանում է ստեղծագործական, տեխնիկական կամ    |

|   |               |կիրառական մոդելավորման հետազոտման մեթոդները,     |

|   |               |4) տիրապետում է ազգային հագուստի և  նորաձևության |

|   |               |ձևաստեղծման  հմտություններին և  հորինվածքային    |

|   |               |առանձնահատկություններին:                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|548|Ուսումնառության|Ներկայացնել հայկական զարդարվեստի                 |

|   |արդյունք 3     |օրինաչափությունները ազգային հագուստի             |

|   |               |հորինվածքներում                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|549|Կատարման       |1) ներկայացնում է զարդանախշերի տեսակները, դրանց  |

|   |չափանիշներ     |իմաստաբանությունը ազգային հագուստի հորինվածքում, |

|   |               |2) ներկայացնում է ազգային հագուստի զարդանախշերը  |

|   |               |(ծիսային, գունային և  նշանային համակարգեր):      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|550|Ուսումնառության|Ներկայացնել Հայաստանի տարբեր տարածաշրջանների     |

|   |արդյունք 4     |ազգային հագուստը                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|551|Կատարման       |1) ներկայացնում է Թիմարի կամ Մոկսի կանանց և      |

|   |չափանիշներ     |տղամարդկանց տարազների ավանդական ձևերը  և         |

|   |               |ժամանակակից զգեստում նրանց արտացոլումները,       |

|   |               |2) ներկայացնում է Վասպուրականի կանանց և          |

|   |               |տղամարդկանց տարազները (Վան, Շատախ (Թաղ) և  այլն) |

|   |               |3) ներկայացնում է Սյունիք-Արցախի կանանց և        |

|   |               |տղամարդկանց տարազները (Նախիջևան,  Սիսիան,        |

|   |               |Ելիզավետապոլ (Գանձակ))                           |

|   |               |4) ներկայացնում է Արարատյան հովտի կանանց և       |

|   |               |տղամարդկանց տարազները (Երևան,  Ալեքսանդրապոլ     |

|   |               |(Գյումրի)):                                      |

|   |               |5) ներկայացնում է Ջավախքի և  Լոռու կանանց ու     |

|   |               |տղամարդկանց տարազները                            |

|   |               |6) կատարում է Երևանի  տարազի ընդօրինակում և      |

|   |               |ժամանակակից ոճավորում:                           |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ԵՎ ԿԻՐԱՌՄԱՆ       |

|                     ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|552|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-047                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|553|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել      |

|   |               |մանրակերտի պատրաստման համար օգտագործվող դասական  |

|   |               |և  ժամանակակից նյութերը, պարզաբանել դրանց        |

|   |               |կիրառման հնարավորությունները:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|554|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|555|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|556|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|557|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման դասական,       |

|   |արդյունք 1     |անցյալում կիրառվող նյութերն իրենց                |

|   |               |առանձնահատկություններով                          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|558|Կատարման       |1) ներկայացնում է վատմանը որպես նյութ և          |

|   |չափանիշներ     |կատարում մանրակերտի պարզ աշխատանք,               |

|   |               |2) ներկայացնում է ստվարաթուղթը իր հաստ և  բարակ  |

|   |               |տարատեսակներով և  կատարում պարզ ծավալային        |

|   |               |աշխատանք,                                        |

|   |               |3) ներկայացնում է պլաստիլինը` պատրաստելով        |

|   |               |պարզ ծավալային մոդել,                            |

|   |               |4) կատարում է գիպսե դետալի մշակման աշխատանք,     |

|   |               |5) ներկայացնում է փայտը և  կատարում փոքրիկ       |

|   |               |էլեմենտի կոնստրուկտիվ կամ ծավալային աշխատանք,    |

|   |               |6) ներկայացնում է պոլիստիրոլը (պլաստմասսա) և     |

|   |               |պատրաստում  պլաստիկ լուծումով աշխատանք,          |

|   |               |7) ներկայացնում է մանրակերտի հավաքման սոսինձներ: |

|___|_______________|_________________________________________________|

|559|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման ժամանակակից    |

|   |արդյունք 2     |նյութերը                                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|560|Կատարման       |1) ներկայացնում է պոլիվինիլխլորիդը իր գունային   |

|   |չափանիշներ     |և  ամրության տարատեսակներով,                     |

|   |               |2) ներկայացնում է օրգանական ապակին իր գունային,  |

|   |               |ֆակտուրային  և  հաստության տեսակներով,           |

|   |               |3) ներկայացնում է տարբեր ֆիզիկական               |

|   |               |հատկություններով պլաստիկ և  օրգանական նյութեր,   |

|   |               |4) ներկայացնում է տարբեր ամրության փրփրանյութեր  |

|   |               |և  իրականացնում փորձնական աշխատանք,              |

|   |               |5) ներկայացնում է լամինատե ծածկույթով տարբեր     |

|   |               |հաստությունների նյութեր,                         |

|   |               |6) ներկայացնում է սիլիկատային ապակու             |

|   |               |տարատեսակներ,                                    |

|   |               |7) ներկայացնում է բազմագույն կպչուն թաղանթներ,   |

|   |               |8) ներկայացնում է տարբեր նյութերի միացման        |

|   |               |համար նախատեսված տարատեսակ սոսինձներ:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|561|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման                |

|   |արդյունք 3     |նախապատրաստական գործընթացը                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|562|Կատարման       |1) ներկայացնում է հանձնարարված առաջադրանքի       |

|   |չափանիշներ     |վերջնական էսքիզը,                                |

|   |               |2) ներկայացնում է հանձնարարված առաջադրանքի       |

|   |               |գծագիրը,                                         |

|   |               |3) նախապատրաստում է էսքիզով նախատեսված նյութեր,  |

|   |               |4) նախապատրաստում է աշխատանքի համար              |

|   |               |անհրաժեշտ գործիքները,                            |

|   |               |5) նախապատրաստում է առաջադրանքի համար            |

|   |               |անհրաժեշտ առանձին դետալներ,                      |

|   |               |6) գրանցում է աշխատանքային գործընթացի            |

|   |               |հաջորդականությունը,                              |

|   |               |7) իրականացնում է առաջադրանքի պատրաստումը`       |

|   |               |նյութով նշված հաջորդականությամբ:                 |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՊԼԱԿԱՏԻ ԳՐԱՖԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ ԵՎ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԸ»  |

|_____________________________________________________________________|

|563|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-048                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|564|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ   |

|   |               |պլակատի պահանջների, կիրառման ոլորտների և         |

|   |               |առանձնահատկությունների` որպես գրաֆիկական         |

|   |               |դիզայնի կարևորագույն  տարրի մասին,:              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|565|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|566|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-025 «Արվեստի պատմություն  |

|   |               |և  քաղաքակրթություն» մոդուլը:                    |

|___|_______________|_________________________________________________|

|567|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|568|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի գրաֆիկական պահանջները և      |

|   |արդյունք 1     |կատարման համար օգտագործվող նյութերի              |

|   |               |անհրաժեշտությունը                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|569|Կատարման       |1) ներկայացնում է պլակատի կատարման գրաֆիկական    |

|   |չափանիշներ     |պահանջները` պարզ, ընկալելի, ընթերցելի և          |

|   |               |ընդգծված,                                        |

|   |               |2) իրականացնում է պլակատի կոմպոզիցիոն և  կատարման|

|   |               |խնդիրների վերլուծություն,                        |

|   |               |3) նախապատրաստում է պլակատի կատարման համար       |

|   |               |նյութեր և  գործիքներ,                            |

|   |               |4) կատարում է պլակատի գունագրաֆիկական և          |

|   |               |կոմպոզիցիոն լուծումների էսքիզներ,                |

|   |               |5) ծանոթանում է պլակատի կատարման հրատարակչական   |

|   |               |պահանջներին և  չափերին,                          |

|   |               |6) կատարում է պլակատի ավարտական աշխատանք` ձեռքով,|

|   |               |գուաշ նյութով,                                   |

|   |               |7) կատարում է պլակատի ավարտական աշխատանք         |

|   |               |ապլիկացիոն և  ֆոտո մոնտաժման եղանակով,           |

|   |               |8) օգտագործում է ներկի օդափչման եղանակ` պլակատի  |

|   |               |կատարման ժամանակ,                                |

|   |               |9) իրականացնում է պլակատի էսքիզը համակարգչային   |

|   |               |Photo shop և  Coel DRAW ծրագրերով:               |

|___|_______________|_________________________________________________|

|570|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի գրաֆիկական տեսակների         |

|   |արդյունք 2     |առանձնահատկությունները                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|571|Կատարման       |1) օգտագործում է գեղարվեստական պլակատի պահանջները|

|   |չափանիշներ     |և  առանձնահատկությունները,                       |

|   |               |2) իրականացնում է գովազդային պլակատի             |

|   |               |հնարավորությունները և  պահանջները,               |

|   |               |3) ներկայացնում է լրատվական պլակատը և  նրա       |

|   |               |ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունները,              |

|   |               |4) կատարում է շրիֆտային պլակատ և  պրակտիկ        |

|   |               |աշխատանք,                                        |

|   |               |5) իրականացնում է ֆոտո պլակատի պահանջները և      |

|   |               |կատարում պրակտիկ աշխատանք:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|572|Ուսումնառության|Ներկայացնել պլակատի կիրառման հիմնական            |

|   |արդյունք 3     |ոլորտները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|573|Կատարման       |1) ներկայացնում է պլակատի կիրառման հիմնական      |

|   |չափանիշներ     |ոլորտները` գովազդային, լրատվական, թեմատիկ,       |

|   |               |գեղարվեստական, քաղաքական,                        |

|   |               |2) ներկայացնում է գովազդային ոլորտում            |

|   |               |պլակատի պահանջները և  խնդիրները,                 |

|   |               |3) ներկայացնում է պլակատի դերը ֆիրմային ոճի      |

|   |               |գրաֆիկական էլեմենտների շարքում,                  |

|   |               |4) ներկայացնում է ինֆորմացիոն պլակատի կիրառման   |

|   |               |հնարավորությունները` ցուցահանդես, մշակութային և  |

|   |               |սպորտային միջոցառումների մատուցում, ազգային      |

|   |               |տոների ու ծրագրերի իրականացման, հրատապ հարցերի   |

|   |               |տեղեկացում,                                      |

|   |               |5) ներկայացնում է պլակատի հրատարակման ժամանակակից|

|   |               |հնարավորությունները                              |

|   |               |6) ներկայացնում է քաղաքային միջավայրում պլակատի  |

|   |               |և  գրաֆիկական պաստառի տեղադրման ձևերը  և         |

|   |               |պահանջները:                                      |

|_____________________________________________________________________|

|  ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՓՆՏՐՈՂԱԿԱՆ (ԷՍՔԻԶԱՅԻՆ) ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ    |

|                        ՊԱՐԶ ՆՅՈՒԹԵՐՈՎ»                              |

|_____________________________________________________________________|

|574|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-049                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|575|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ   |

|   |               |էսքիզային մանրակերտի պատրաստման անհրաժեշտության  |

|   |               |և  պահանջների մասին:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|576|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|577|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|578|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման               |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|579|Ուսումնառության|Ներկայացնել փնտրողական (էսքիզային) մանրակերտի    |

|   |արդյունք 1     |պատրաստման անհրաժեշտությունը                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|580|Կատարման       |1) ներկայացնում է ավարտված ճշտված էսքիզները,     |

|   |չափանիշներ     |2) ներկայացնում է պատրաստվող մոդելի մանրամասն    |

|   |               |չափագրումը և  գաբարիտային գծագրերը,              |

|   |               |3) իրականացնում  է առաջադրանքի գունագրաֆիկական   |

|   |               |լուծումները,                                     |

|   |               |4) իրականացնում է աշխատանքի կատարման մասշտաբային |

|   |               |հաշվարկներ,                                      |

|   |               |5) ներկայացնում է առաջադրանքի մանրակերտի         |

|   |               |փորձնական էսքիզային կատարման անհրաժեշտությունը,  |

|   |               |առաջադրանքի ծավալի, մասշտաբի, գունային           |

|   |               |լուծումների ճշտման նպատակով:                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|581|Ուսումնառության|Ներկայացնել փնտրողական (էսքիզային) մանրակերտի    |

|   |արդյունք 2     |պատրաստման պահանջները                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|582|Կատարման       |1) կիրառում է ճիշտ ընտրված նյութեր,              |

|   |չափանիշներ     |2) ապահովում է պատրաստվող մանրակերտի էսքիզային   |

|   |               |ճշտությունը,                                     |

|   |               |3) ապահովում է մանրակերտի չափերի ճշտությունը     |

|   |               |գծագրերի համապատասխան,                           |

|   |               |4) ներկայացնում է տարբեր ամրության փրփրանյութեր  |

|   |               |և  իրականացնում փորձնական աշխատանք,              |

|   |               |5) ապահովում է մանրակերտի գունագրաֆիկական և      |

|   |               |ֆակտորային լուծումների ճշտությունը ըստ էսքիզի,   |

|   |               |6) ապահովում է առաջադրանքի ծավալային ընկալման    |

|   |               |հնարավորությունը,                                |

|   |               |7) ապահովում է նախագծային խնդիրների վերլուծության|

|   |               |հնարավորությունը:                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|583|Ուսումնառության|Ներկայացնել պարզ նյութերի կիրառման               |

|   |արդյունք 3     |հնարավորությունները                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|584|Կատարման       |1) կիրառում է մանրակերտի պատրաստման բոլոր        |

|   |չափանիշներ     |պարզ, դասական նյութերը,                          |

|   |               |2) օգտագործում է նյութերը իրենց ֆիզիկական        |

|   |               |հատկություններով,                                |

|   |               |3) նախապատրաստում է վատմանը հարթային և  ծավալային|

|   |               |լուծումների իրականացման համար,                   |

|   |               |4) ներկայացնում է վատմանը և  ստվարաթուղթը        |

|   |               |ծալքային, մակերեսային, ծավալային, հանգուցային    |

|   |               |լուծումներ ստանալու համար,                       |

|   |               |5) ներկայացնում է պլաստիլինը որպես ծավալային     |

|   |               |լուծումներ ապահովող նյութ,                       |

|   |               |6) դասակարգում է բոլոր նյութերը ըստ իրենց        |

|   |               |ֆունկցիոնալ առանձնահատկությունների և             |

|   |               |հնարավորությունների,                             |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԾԱՎԱԼԱՅԻՆ ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐՈՎ ԻՐԻ ՄԱՍՇՏԱԲԱՅԻՆ ՄԱՆՐԱԿԵՐՏԻ |

|               ՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՆՅՈՒԹԵՐՈՎ»                     |

|_____________________________________________________________________|

|585|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-050                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|586|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին տալ գիտելիքներ   |

|   |               |ծավալային իրի ավարտական մանրակերտի պատրաստման    |

|   |               |պահանջների և  ժամանակակից նյութերի կիրառման      |

|   |               |հնարավորությունների մասին:                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|587|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|588|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-035 «Արխիտոկտոնիկա»       |

|   |               |մոդուլը:                                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|589|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|590|Ուսումնառության|Ներկայացնել ծավալային եռաչափ մոդելի (մանրակերտի) |

|   |արդյունք 1     |պատրաստման պահանջները                            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|591|Կատարման       |1) ներկայացնում է նախագծի (առաջադրանքի) վերջնական|

|   |չափանիշներ     |լուծման բոլոր տվյալները,                         |

|   |               |2) ապահովում է նախագծի վերջնական ծավալային       |

|   |               |լուծման գրաֆիկական տեսքը,                        |

|   |               |3) ապահովում է նախագծի փնտրողական մոդելների,     |

|   |               |էսքիզային մանրակերտի նմուշները և  լուսանկարները, |

|   |               |4) ապահովում է  նյութերի ճիշտ  ընտրություն,      |

|   |               |5) ներկայացնում է մասշտաբային լուծումների        |

|   |               |հաշվարկի հիմնավորում,                            |

|   |               |6) ապահովում է պատրաստված մանրակերտի ցուցադրման  |

|   |               |պահանջները:                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|592|Ուսումնառության|Ներկայացնել ժամանակակից նյութերի կիրառման        |

|   |արդյունք 2     |հնարավորությունները                              |

|___|_______________|_________________________________________________|

|593|Կատարման       |1) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի           |

|   |չափանիշներ     |ֆիզիկական հնարավորությունները,                   |

|   |               |2) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի ծավալային |

|   |               |և  հարթային լուծումներ ապահովելու անսահմանափակ   |

|   |               |հնարավորությունները,                             |

|   |               |3) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի գունային  |

|   |               |և  ֆակտորային հնարավորությունները,               |

|   |               |4) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի           |

|   |               |համատեղ օգտագործման հնարավորությունը,            |

|   |               |5) ներկայացնում է ժամանակակից նյութերի           |

|   |               |կայունությունը և  դիմացկունությունը:             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|594|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի պատրաստման մասշտաբային    |

|   |արդյունք 3     |լուծումները                                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|595|Կատարման       |1) ներկայացնում է 1:1 մասշտաբով` իրական          |

|   |չափանիշներ     |չափով պատրաստվող մանրակերտի պահանջները,          |

|   |               |2) ներկայացնում է մեծացնող մասշտաբի              |

|   |               |հնարավորությունները,                             |

|   |               |3) ներկայացնում է փոքրացնող մասշտաբի             |

|   |               |հնարավորությունները,                             |

|   |               |4) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստման          |

|   |               |ժամանակ մասշտաբների կիրառման կարևորությունը,     |

|   |               |5) ներկայացնում է պատրաստվող մանրակերտի          |

|   |               |չափերի հաշվարկներ տարբեր մասշտաբներով:           |

|_____________________________________________________________________|

|ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ՄԱՆՐԱԿԵՐՏՈՒՄ ԿԻՐԱՌՎՈՂ ՆՅՈՒԹԵՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ, ՀԱՐԴԱՐՄԱՆ |

|                     ՁԵՎԵՐՆ ՈՒ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ»                            |

|_____________________________________________________________________|

|596|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-051                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|597|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է ուսանողին ներկայացնել      |

|   |               |պրակտիկ աշխատանքի ընթացքում տարբեր նյութերի,     |

|   |               |մշակման հարդարման, հավաքման ձևերի  ու            |

|   |               |մեթոդների կիրառումը:                             |

|___|_______________|_________________________________________________|

|598|Մոդուլի        |36 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|599|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելուց առաջ անհրաժեշտ է    |

|   |պահանջները     |ուսումնասիրել ԴԻԶ-5-20-035 «Արխիտոկտոնիկա»       |

|   |               |մոդուլը:                                         |

|___|_______________|_________________________________________________|

|600|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման               |

|   |               |չափանիշների բավարար մակարդակի ապահովումն է:      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|601|Ուսումնառության|Ներկայացնել կարծր նյութերի մշակման,              |

|   |արդյունք 1     |հարդարման, հավաքման ձևերը  և  մեթոդները          |

|___|_______________|_________________________________________________|

|602|Կատարման       |1) ներկայացնում է մետաղների հաստոցային մշակման`  |

|   |չափանիշներ     |կտրման, տաշման, հղկման, փայլեցման ձևերը,         |

|   |               |2) ներկայացնում է  պլաստմասսայով պատրաստված      |

|   |               |դետալների հավաքման, երեսպատման, մշակման տարբեր   |

|   |               |եղանակները,                                      |

|   |               |3) ներկայացնում է փայտով պատրաստված դետալների    |

|   |               |երեսպատման, մշակման, հարդարման ձևերը,            |

|   |               |4) ներկայացնում է տարբեր նյութերից դետալների     |

|   |               |հավաքման, սոսնձման, մեխանիկական միացման տարբեր   |

|   |               |եղանակներ:                                       |

|___|_______________|_________________________________________________|

|603|Ուսումնառության|Ներկայացնել տարբեր նյութերով պատրաստված          |

|   |արդյունք 2     |մանրակերտի արտաքին հարդարման ձևերը  և            |

|   |               |մեթոդները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|604|Կատարման       |1) ներկայացնում է մանրակերտի ակրիլ ներկերով      |

|   |չափանիշներ     |երեսպատման ձևերը,                                |

|   |               |2) ներկայացնում է ացետոնային ներկերով մանրակերտի |

|   |               |երեսպատման տարբերակներ,                          |

|   |               |3) ներկայացնում է մակերեսների երեսպատման         |

|   |               |տեխնիկան` վրձնով, սպունգով, փչման եղանակով,      |

|   |               |4) ներկայացնում է մակերեսների մածուկներով մշակման|

|   |               |ձևերը,                                           |

|   |               |5) ներկայացնում է հարդարման նյութերի քիմիական    |

|   |               |հատկությունները:                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|605|Ուսումնառության|Ներկայացնել մանրակերտի հավաքման ձևերը  և         |

|   |արդյունք 3     |մեթոդները                                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|606|Կատարման       |1) ներկայացնում է մանրակերտի առանձին             |

|   |չափանիշներ     |դետալների պատրաստման ձևերը,                      |

|   |               |2) ներկայացնում է մանրակերտի պատրաստի դետալների  |

|   |               |հավաքման տարբերակը,                              |

|   |               |3) ներկայացնում է գաբարիտային մեծ չափեր ունեցող  |

|   |               |մանրակերտի բլոկային հավաքման ձևերը,              |

|   |               |4) ներկայացնում է ֆունկցիոնալ մանրակերտի         |

|   |               |հանգույցների շարժունակության ապահովումը,         |

|   |               |5) ներկայացնում է մանրակերտի լուսային, ձայնային, |

|   |               |էֆեկտների ապահովման մեթոդները և  ձևերը,          |

|   |               |6) ներկայացնում է ցուցադրական մանրակերտի         |

|   |               |տակդիրի պատրաստման պահանջները և  ձևերը:          |

|_____________________________________________________________________|

| ՄՈԴՈՒԼԻ ԱՆՎԱՆՈՒՄԸ «ԷՐԳՈՆՈՄԻԿԱ ԵՎ ՖՈՒՆԿՑԻՈՆԱԼ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ»        |

|_____________________________________________________________________|

|607|Մոդուլի դասիչը |ԴԻԶ-5-20-052                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|608|Մոդուլի նպատակը|Այս մոդուլի նպատակն է` ծանոթացնել «Էրգոնոմիկայի» |

|   |               |գիտական հիմքերին և  դիզայն նախագծային            |

|   |               |հիմնախնդիրներում նրա կիրառման անհրաժեշտությանը,  |

|   |               |էրգոնոմիկայի զարգացման հիմնական փուլերին և       |

|   |               |բաղադրիչ մասերին:                                |

|___|_______________|_________________________________________________|

|609|Մոդուլի        |18 ժամ                                           |

|   |տևողությունը   |                                                 |

|___|_______________|_________________________________________________|

|610|Մուտքային      |Այս մոդուլն ուսումնասիրելու համար սկզբնական      |

|   |պահանջները     |մասնագիտական գիտելիքներ հարկավոր չեն:            |

|___|_______________|_________________________________________________|

|611|Մոդուլի        |Մոդուլի ընդունելի կատարողականը յուրաքանչյուր     |

|   |գնահատման կարգը|արդյունքի համար սահմանված կատարման չափանիշների   |

|   |               |բավարար մակարդակի ապահովումն է:                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|612|Ուսումնառության|Ներկայացնել «Էրգոնոմիկայի» գիտական հիմքերը և     |

|   |արդյունք 1     |դիզայն նախագծային հիմնախնդիրներում նրա           |

|   |               |կարևորությունը                                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|613|Կատարման       |1) ներկայացնում է «Էրգոնոմիկայի» գիտական         |

|   |չափանիշներ     |հիմքերը դիզայն նախագծային բոլոր ոլորտներում,     |

|   |               |2) ներկայացնում է նրա կարևորությունը  մարդ-իր,   |

|   |               |մարդ-միջավայր, մարդ-արտադրություն                |

|   |               |փոխհարաբերություններում,                         |

|   |               |3) իրականացնում է նախագծված և  արտադրված իրերի ու|

|   |               |նախատիպերի էրգոնոմիկական ֆունկցիոնալ             |

|   |               |վերլուծություն:                                  |

|___|_______________|_________________________________________________|

|614|Ուսումնառության|Ներկայացնել նախագծվող օբյեկտի էրգոնոմիկական      |

|   |արդյունք 2     |հետազոտման հիմնավորումը և  հաշվարկները           |

|___|_______________|_________________________________________________|

|615|Կատարման       |1) ճիշտ է ներկայացնում նախագծվող օբյեկտի         |

|   |չափանիշներ     |էրգոնոմիկական հետազոտման սկզբունքները և          |

|   |               |մասնագիտական հիմնախնդիրները,                     |

|   |               |2) ներկայացնում է էրգոնոմիկան որպես մասնագիտական |

|   |               |կրթամասի կարևոր  առարկա,                         |

|   |               |3) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի զարգացման հիմնական|

|   |               |փուլերը,                                         |

|   |               |4) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի զարգացման         |

|   |               |հիմնական բաղադրիչ մասերը:                        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|616|Ուսումնառության|Ներկայացնել էրգոնոմիկական հետազոտությունների     |

|   |արդյունք 3     |և  խնդիրների լուծման մեթոդները                   |

|___|_______________|_________________________________________________|

|617|Կատարման       |1) ներկայացնում է էրգոնոմիկական                  |

|   |չափանիշներ     |հետազոտությունների տեսական և  պրակտիկ ձևերը,     |

|   |               |2) ներկայացնում է էրգոնոմիկայի խնդիրների         |

|   |               |լուծման լաբորատոր և  գործնական մեթոդները:        |

|___|_______________|_________________________________________________|

|618|Ուսումնառության|Ներկայացնել էրգոնոմիկայի գիտական հիմնավորում     |

|   |արդյունք 4     |պահանջող նախագծային ոլորտները (աշխատանքային      |

|   |               |տեղի կազմակերպում, կենցաղային, գրասենյակային     |

|   |               |սարքավորումներ, միջավայրի կազմակերպում,          |

|   |               |արտադրական սարքավորումներ):                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|619|Կատարման       |1) բացատրում է դիզայնի նախագծային ոլորտներում    |

|   |չափանիշներ     |էրգոնոմիկայի գիտական վերլուծության պահանջները,   |

|   |               |2) բացատրում է նախագծային ոլորտները              |

|   |               |էրգոնոմիկական տեսանկյունից:                      |

|___|_______________|_________________________________________________|

|620|Ուսումնառության|Ներկայացնել գույնի կիրառման գիտական              |

|   |արդյունք 5     |հիմնավորումը նշված բոլոր նախագծային              |

|   |               |օբյեկտներում                                     |

|___|_______________|_________________________________________________|

|621|Կատարման       |1) ներկայացնում է գույնի կիրառման հիմնական       |

|   |չափանիշներ     |պահանջները,                                      |

|   |               |2) ներկայացնում է գույնը որպես էմոցիոնալ -       |

|   |               |գեղագիտական փոխազդման գործոն,                    |

|   |               |3) հիմնավորում է գույնը տեսողական ինֆորմացիայի   |

|   |               |միջոցների համակարգում:                           |

|___|_______________|_________________________________________________|

 

---------------------------------------------------------------------

ԻՐՏԵԿ - շարունակությունը հաջորդ մասում

 

 

pin
Կրթության, գիտ, մշակ, սպորտ նախ.
09.12.2019
N 27-Ն
Հրաման